Heb dit op de playstation 3 ervaringen topic gepost, maar is toch ook gerelateerd tot xbox 360:
Dit is het dan... de einde van deze playstation fanboi is genaderd. Vanaf de begin altijd trouw geweest aan Sony. Wat krijg ik ervoor terug? Niks?
Laten we eerst beginnen wat al zoveel keer is genoemd, de psn kaarten. Waarom kunnen ze zonder enkele probleem in Amerika releasen en in europa niet? Waarom kunnen de store's niet dezelfde content krijgen? Waarom moet de Europeanen 2 weken achterlopen? Diep teleurgesteld in SCEE... ( SCEA heb ik geen problemen mee ). Ik kan geen map-pack kopen voor cod-waw ( niet uit in europa + geen CC ) binnenkort komt battlefield 1942 ( kan ik nogmaals niet kopen ) en alle dlc voor de overige games.
Ik vroeg me altijd af.... Hoe kwam het dat de ps3 geen beta kreeg van call of duty: world at war, en geen demo ( die overigens al bijna 2 maanden op xbox live staat) en sinds kort blijkt dat sony de uitgevers laat betalen. Om eerlijk te zeggen weet ik niet in hoeverre dit effect heeft op deze verschijnsel maar het zou heel goed kunnen dat het met elkaar te maken heeft.
Mute knopje... waarom heeft battlefield: Bad company op de ps3 dit niet? Maar de xbox360 wel? Sowieso hoor ik niemand praten bij battlefield / killzone 2 ( call of duty:waw af en toe ) en als ik iets hoor is het alleen echo. Ik ben een beetje communicatief persoon. Bijv laatst zat ik weer killzone 2 te spelen en er zat een gozer bij, hij bleef maar wat praten dus ik pak mijn microfoon erbij, beetje praten met die gozer en bleek ook dat hij Nederlander was. Dat was mijn leukste ronde in killzone 2, we zaten beide tactisch te spelen, sniper daar links in dat gebouw, revive me ... etc. IK Had ook nog een andere moment meegemaakt bij Killzone 2, er stond een gozer heletijd te campen bij een trap, ( als je dichtbij staat kan je hun horen praten) dus ik hoorde in eenkeer zo van "Omg... guys look i am owning all those noobs" Ik denk wtf? wat krijgen we nou...? Ik zal hem wel eens een lesje leren dus ik rush die trap op en begin volop op zijn hoofd te schieten en terwijl ik dit doe hoor ik "Guys help me!! HELP ME HE IS COMMING FOR ME!! AHH NOOOOOO!!! "
geweldig gevoel gaf dit...
Zulke dingen kom je maar minimaal tegen bij de ps3 echter bij de xbox360 is dit een van de gewoonste zaken.

Omdat misschien ook de microfoon standaard ( bij pro/elite ) wordt meegeleverd. Tja als je dan een keer een klein meisje van 7 jaar tegenkomt die jouw hard afmaakt en uitlacht...
Laten we nu mijn vriendenkring erbij halen, 7 heeft een ps3, 4 een xbox360... Ik heb maar 4x samen gespeeld met twee verschillende vrienden in de afgelopen 9 maanden en de leuke is dat hun geen microfoon hebben >_< naja toch voor de gezelligheid toch maar gaan praten en hopen dat ze mij kunnen horen... wat blijkt de volgende dag dat ze niks hebben gehoord... jeej een half uur tegen mij zelf zitten praten

De 4 vrienden die een xbox360 hebben hoor ik allemaal leuke/spannende verhalen ( over games zoals L4D, die game die ooit door EA zou worden geport naar de ps3

) en van mijn vrienden die een ps3 hebben hoor ik alleen maar "trophy's , trophy's ... ze spelen de spellen voor de trophies en niet voor het spel
Het zal wel allemaal aan mij liggen, maar mijn ps3 staat te koop op marktplaats (
hier is het geen marktplaats, ook linkjes ernaartoe zijn niet gewenst) eenmaal verkocht dan zal er spoedig mogelijk een xbox360 in de plaats komen.
( ja mijn Nederlands is slecht )
[
Voor 1% gewijzigd door
PromoX op 25-03-2009 12:59
]