Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
la_fusion schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 07:10:
Bedankt voor de tips allemaal maar ben toch echt op zoek naar een schijfje met daar het spel op. Ook vind ik zelf die Sega collectie erg leuk alleen mijn zus is niet van die retro games maar echt simpelere spellen ;)
Simpele spellen vind je echt voor 90% op Arcade, niet op schijfje dus. Simpele spellen kan je normaal niet voor retail prijzen verkopen, dus worden ze meestal daar gepubliceerd.

Neem nu een Peggle (vorige week uitgekomen). Briljant spel, krijgt rond de 90% reviews. Easy to learn, difficult to master. Daarom zwaar verslavend voor casual spelers maar ook hardcore spelers. Want in het begin lijkt het alleen maar geluk (het enige wat je doet is een balletje wegschieten) tot je erachter komt dat er wel degelijk meer bij komt kijken. Wel een zeer gevaarlijk spel, omdat het risico bestaat dat 'de vrouw' ook de Xbox gaat opeisen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-09 20:44
EDIT
Never mind

[ Voor 85% gewijzigd door lochtejans op 20-03-2009 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even wat anders, wat verwachten jullie op de GDC die op het punt staat te beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Laros
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-07 22:09

Jan Laros

Aerschtuner

Vandaag komt de demo van Guitar Hero: Metallica op Xbox Live. Ik ga hem zeker even checken.
Verwijderd schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 09:40:
Even wat anders, wat verwachten jullie op de GDC die op het punt staat te beginnen?
Ik hoop dat er wat nieuws wordt aangekondigd. Ik houd het in ieder geval in de gaten en als er echt dingen in het oog springen zal het op de frontpage verschijnen als nieuwsbericht. Ik verwacht persoonlijk dat het vrij mager zal zijn.

[ Voor 70% gewijzigd door Jan Laros op 20-03-2009 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
Jan Laros schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 14:52:
Vandaag komt de demo van Guitar Hero: Metallica op Xbox Live. Ik ga hem zeker even checken.

[...]

Ik hoop dat er wat nieuws wordt aangekondigd. Ik houd het in ieder geval in de gaten en als er echt dingen in het oog springen zal het op de frontpage verschijnen als nieuwsbericht. Ik verwacht persoonlijk dat het vrij mager zal zijn.
Dit is echter wel HET moment om een grote aankondiging te doen. Er rustig qua releases en nieuws en daarom zeker een goed moment om iets te laten zien waardoor mensen geprikkeld worden.
Hoop in ieder geval een goed beeld te krijgen over hoe de 2e helft van 2009 eruit komt te zien.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak187
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 23:52

Freak187

geen

Ik wil Operation Flashpoint.

Kia Niro-EV 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik hoop eigenlijk op nieuws over Alan Wake.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verwacht best wel wat van MS. Hun fiscale jaar loopt nu zo'n beetje af en ze hebben nog geen aankondigingen gedaan. En dat doen ze vaker rond deze tijd...dus ik ben benieuwd. Alan Wake heeft de laatste tijd wat van zich horen, maar echt veel duidelijkheid hebben we daar nog niet over. Ik ben bang dat die game zo tegen gaat vallen...ik weet niet waarom, het is een gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
Verwijderd schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 22:42:
Ik verwacht best wel wat van MS. Hun fiscale jaar loopt nu zo'n beetje af en ze hebben nog geen aankondigingen gedaan. En dat doen ze vaker rond deze tijd...dus ik ben benieuwd. Alan Wake heeft de laatste tijd wat van zich horen, maar echt veel duidelijkheid hebben we daar nog niet over. Ik ben bang dat die game zo tegen gaat vallen...ik weet niet waarom, het is een gevoel.
Volgens mij staat Alan Wake toch ook pas voor 2010 geplanned? Dus dat duurt zoiezo nog wel ff voordat we daar beelden van zien.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 14:00
SeamusXanthus schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 07:34:
[...]

Simpele spellen vind je echt voor 90% op Arcade, niet op schijfje dus. Simpele spellen kan je normaal niet voor retail prijzen verkopen, dus worden ze meestal daar gepubliceerd.

Neem nu een Peggle (vorige week uitgekomen). Briljant spel, krijgt rond de 90% reviews. Easy to learn, difficult to master. Daarom zwaar verslavend voor casual spelers maar ook hardcore spelers. Want in het begin lijkt het alleen maar geluk (het enige wat je doet is een balletje wegschieten) tot je erachter komt dat er wel degelijk meer bij komt kijken. Wel een zeer gevaarlijk spel, omdat het risico bestaat dat 'de vrouw' ook de Xbox gaat opeisen.
Gelukkig woont mijn zus samen met de vriend en niet bij mij ;)

Op zich wil ik wel haar wat spellen via Arcade laten kopen maar ik en der vriend spelen nooit online dus om daarvoor nou dan weer een live account te moeten gaan hebben vind ik ook een beetje overdreven. Ik ga nog even verder proberen te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 10:10
la_fusion schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 08:14:
[...]

Gelukkig woont mijn zus samen met de vriend en niet bij mij ;)

Op zich wil ik wel haar wat spellen via Arcade laten kopen maar ik en der vriend spelen nooit online dus om daarvoor nou dan weer een live account te moeten gaan hebben vind ik ook een beetje overdreven. Ik ga nog even verder proberen te zoeken.
Xbox live Silver is gewoon gratis en daarmee kun je ook arcade games kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:15
Martinspire schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 01:51:
[...]

Volgens mij staat Alan Wake toch ook pas voor 2010 geplanned? Dus dat duurt zoiezo nog wel ff voordat we daar beelden van zien.
Het was inderdaad op de E3 van 2005 en 2006 dat we daar beelden van gezien hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkertje
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:08

Dijkertje

F.K.A. 'Sokkiejjj'

Bij een vriend van mij zijn xbox 360 pro, wordt de zijkant (onderkant als je hem laat staan zegmaar) echt heel erg warm. Er staat niets voor de fans, of alle luchtgaatjes op de xbox. Bij mij overigens wordt alleen de achterkant een beetje warm en dat is het. Onze xbox staat beiden op een vlakke ondergrond (geen tapijt o.i.d.) bij mij op een houten berg plankje en bij hem op een gladde tafel. Hij heeft zijn xbox ongeveer 4 maanden geleden gekocht (begin december geloof ik) en ik 2 maanden geleden (ergens in januari).
Ik vind het een beetje vreemd, het zal mij eigenlijk een zorg wezen, maar hij wou graag weten wat het zou kunnen zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rond om de voeding bedoel je? of echt fysiek de zijkant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Mijn launch box staat enkele minuten na het aanzetten al volop te loeien met zijn fan(s).
Zelfs als ik niks doe en 'm @ dashboard laat staan. Had 'm een keer meegenomen naar een vriend van me voor een dual 360 sessie, en toen ik de mijne uitdeed terwijl die van hem nog aan was, was het in één keer compleet stil. Zou er iets mis zijn met mijn koelpasta / fanregelsysteem of zo ? Begin het aardig irritant te vinden. Garantie is uiteraard al verlopen, en hij doet het verder nog prima, dus om nou helemaal een nieuwe te kopen is ook weer zo gaar. Hij staat overigens helemaal vrij, dus koele lucht is geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikimotel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-08 14:21
Ken. schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 13:58:
Mijn launch box staat enkele minuten na het aanzetten al volop te loeien met zijn fan(s).
Zelfs als ik niks doe en 'm @ dashboard laat staan. Had 'm een keer meegenomen naar een vriend van me voor een dual 360 sessie, en toen ik de mijne uitdeed terwijl die van hem nog aan was, was het in één keer compleet stil. Zou er iets mis zijn met mijn koelpasta / fanregelsysteem of zo ? Begin het aardig irritant te vinden. Garantie is uiteraard al verlopen, en hij doet het verder nog prima, dus om nou helemaal een nieuwe te kopen is ook weer zo gaar. Hij staat overigens helemaal vrij, dus koele lucht is geen probleem.
oplossing voor fan probleem : netals ik modden die hap :+
http://profile.imageshack.us/user/tikimotel/

zie ook: http://www.silentxbox.com/xbox_eng.php

wel een dure grap maar het is echt stil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ja precies, daar heb ik ook nog naar zitten kijken.
Maar met alle kosten en moeite kan ik beter een nieuwe elite kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand dat e74 probleem gehad op de frontpage? Is de eerste keer dat ik er iets van hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12:36

Player1S

Probably out in the dark

klein vraagje

Ik heb mijn xbox via component aangesloten. Dus 3 stekkers voor RGB en 2x voor geluid.
Nu twijfel ik om een home cinema setje te halen bij de Mediamarkt. Ik kan hierop de xbox aansluiten met de 2x geluid stekkers. Maar heb ik dan wel surround sound of moet je dan echt via optisch gaan aansluiten?

Het betreft een Philips HTS 3164 voor who cares :)

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L1nt schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 16:24:
klein vraagje

Ik heb mijn xbox via component aangesloten. Dus 3 stekkers voor RGB en 2x voor geluid.
Nu twijfel ik om een home cinema setje te halen bij de Mediamarkt. Ik kan hierop de xbox aansluiten met de 2x geluid stekkers. Maar heb ik dan wel surround sound of moet je dan echt via optisch gaan aansluiten?

Het betreft een Philips HTS 3164 voor who cares :)
Die twee geluidsstekkers zijn analoog en slechts stereo. Als je echt surround wilt (Dolby Digital etc) moet je je setje optisch aansluiten. :)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2009 16:27 . Reden: spelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

*knip*

[ Voor 99% gewijzigd door ye-roon op 21-03-2009 17:45 ]

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doppert
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-01-2022
Ik was vandaag bij de Mediamarkt in Heerlen, en zoals gewoonlijk loop ik ook altijd langs de xbox360 games. Ik liep op de hdd's af om nog eens hartelijk te lachen om de prijzen die ze daar voor een HDD vragen. Maar helaas niks te lachen, het werd kopen. De 120gb hdd die daar normaal 169.95 was, is daar nu maar 84 euro. En dat terwijl de 60 gb ernaast hing voor 79 euro.

Ze hadden er nog maar 2 van het 120gb model waar ik er nu dus 1 van heb. Ik heb geen idee of ze daarna nog voor dezelfde prijs besteld kunnen worden.

Ook zag ik daar de special edition van saints row 2 voor 29 euro terwijl de normale editie 39 euro koste. Hier waren er wel nog een stuk of 8 van op voorraad. Deze niet meegenomen btw.

http://raptr.com/Doppert/about

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
ye-roon schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 17:08:
Hallo mede tweakers met of zonder een 360.

Ik heb vandaag een 360 elite met RE5 gekocht. Vervolgens alles netjes aangesloten, en het werkt prima. Er gaat vanaf me pc een mooi cat5 kabeltje naar me 360 en xbox live werkt helemaal. Zelfs al online gegamed.

Echter ik zit met een probleempje. We hebben hier in huis een andere Xbox360 staan en die staat rechtstreeks op de router. Op een ander poortje van die router staat een NAS (Network Area Storage). En vaak genoeg kijken we in de woonkamer op die xbox360 een aflevering van bv heroes. Nou dacht ik: cool! nu kan ik dat ook in me kamer doen en wat series bij kijken in bed op me tvtje. Maar hier gaat het mis.

De 360 kan de NAS niet vinden. Aan de ene kant logisch natuurlijk omdat het niet rechtstreeks aan het zelfde netwerk hangt, maar aan de andere kant zoiets door zetten is al lang niet meer moeilijk. Ik draai een perfect legale windows vista ultimate. De Xbox kan nu wel mijn pc zien, door een instelling in het netwerk centrum, maar als ik op de xbox wil connecten naar m'n pc krijg ik de melding: Can't connect. Make sure you have activated this console on your computer.

En de de million dollar question: Heeft iemand enig idee hoe ik de xbox op me pc activeer? Alles wat ik google is de andere kant op, als in: pc ziet xbox wel, maar andersom niet. Bij is het dus zo dat de xbox de pc wel ziet, maar de pc de xbox niet.

Alvast bedankt :)
Ik denk dat zodra je de verbinding van je router->PC bridged naar PC->Xbox dat het wel werkt. In principe zit dat je Xbox ook direct op de router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

la_fusion schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 17:19:
[...]

Ik denk dat zodra je de verbinding van je router->PC bridged naar PC->Xbox dat het wel werkt. In principe zit dat je Xbox ook direct op de router.
Me huisgenoot kwam onverwachts thuis en had het wel eens ingesteld :)

Ik moest een netwerkbrug maken, en niet me internet delen en gefixed :)

[ Voor 8% gewijzigd door ye-roon op 21-03-2009 17:46 ]

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12:36

Player1S

Probably out in the dark

Doppert schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 17:10:
Ik was vandaag bij de Mediamarkt in Heerlen, en zoals gewoonlijk loop ik ook altijd langs de xbox360 games. Ik liep op de hdd's af om nog eens hartelijk te lachen om de prijzen die ze daar voor een HDD vragen. Maar helaas niks te lachen, het werd kopen. De 120gb hdd die daar normaal 159.95 was, is daar nu maar 84 euro. En dat terwijl de 60 gb ernaast hing voor 79 euro.

Ze hadden er nog maar 2 van het 120gb model waar ik er nu dus 1 van heb. Ik heb geen idee of ze daarna nog voor dezelfde prijs besteld kunnen worden.

Ook zag ik daar de special edition van saints row 2 voor 29 euro terwijl de normale editie 39 euro koste. Hier waren er wel nog een stuk of 8 van op voorraad. Deze niet meegenomen btw.
de mediamarkt is wel erg vreemd met de prijzen. Was er vandaag ook

Tiger Woods 08: 29,95
Tiger Woods 09: 24,95

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 14:55:
iemand dat e74 probleem gehad op de frontpage? Is de eerste keer dat ik er iets van hoor.
Komt op mij over als een broodje-aap-verhaal. Ik verkoop een boel 360's en heb inmiddels misschien 3 mensen gehad met code E74 (en dat was van voor NXE).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook nog nooit wat van gehoord, ook niet in mijn omgeving :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

De Hasbro spellen collectie staat als Free op XBLA..weet niet of het klopt, maar wellicht leuk om te weten voor een ieder.

/hmm is volgens mij alleen de "behuizing" van de games zelf

[ Voor 20% gewijzigd door Exorcist op 21-03-2009 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 19:16
Nee, dat e74 verhaal was ook nieuw voor mij. Hopelijk geen nieuwe rrod praktijken, zou niet al te best zijn voor MS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:48
DarkShadow schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 22:19:
Nee, dat e74 verhaal was ook nieuw voor mij. Hopelijk geen nieuwe rrod praktijken, zou niet al te best zijn voor MS.
dat soort verhalen steken altijd de kop op. na elke update zijn er weer enkele gasten op een forum van de honderd duizenden die een error krijgen. puur toeval lijkt me. of in ieder geval misschien een uitlokking voor systemen die anders over een aantal weken de bug toch zouden vertonen. en dan wordt het op de nieuwe firmware gegooird, ik denk dat als het probleem er inderdaad is zoals beschreven wordt op de FP dat het dan nog steeds wel behoorlijk meevalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:45

S2S

dangerpaki schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 23:14:
[...]

dat soort verhalen steken altijd de kop op. na elke update zijn er weer enkele gasten op een forum van de honderd duizenden die een error krijgen. puur toeval lijkt me. of in ieder geval misschien een uitlokking voor systemen die anders over een aantal weken de bug toch zouden vertonen. en dan wordt het op de nieuwe firmware gegooird, ik denk dat als het probleem er inderdaad is zoals beschreven wordt op de FP dat het dan nog steeds wel behoorlijk meevalt
Nou ik denk dat er wel enige waarheid in zit. Het lijkt er bij mij in ieder geval op de NXE idd zwaarder is voor mijn X360 (ook gereviseerde MS Falcon) dan de oude dash. Deze loopt regelmatig vast in NXE had ik eerder nooit. Het kan natuutlijk zo zijn dat oudere systemen zwaarder worden belast door NXE (in ieder geval de GPU, imo)

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
Mijn Falcon is nog nooit vastgelopen (Knock on wood) maar mijn 360 koelers loeien nu ook op volle kracht met de nieuwe dashboard en met films of Heroes kijken m.b.v. TVersity. Ik ervaar dat al best irritant, met gamen heb ik weinig last omdat het geluid dan toch harder staat. Maar toch..
Conclusie van mezelf was dus al, de 360 word warmer als voorheen.
En nu lees ik op de FP dat ik misschien ook een RROD kan krijgen, doordat de mobo zo warm word dat de onderdelen eraf springen.

Morgen toch maar eens de belastingen invullen, dan kan ik daarvan zo'n lian li case aanschaffen want A: ik word af en toe gek van de herrie en B:Ik ben niet blij als de X360 2 weken moet missen voor een RMA ten gevolge van een RROD en/of 074. :P
Enkel jammer dat die case nog aardig prijzig is....

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
S2S schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 23:23:
[...]

Nou ik denk dat er wel enige waarheid in zit. Het lijkt er bij mij in ieder geval op de NXE idd zwaarder is voor mijn X360 (ook gereviseerde MS Falcon) dan de oude dash. Deze loopt regelmatig vast in NXE had ik eerder nooit. Het kan natuutlijk zo zijn dat oudere systemen zwaarder worden belast door NXE (in ieder geval de GPU, imo)
ik geloof vast dat de dash zwaarder is nu. maar feit bljft dat je systeem vele maler meer belast wordt als je spellen aan het spelen bent. dus het zou niet aan de NXE kunnen liggen in die zin. dat de NXE regelmatig vastloopt betekent misschien gewoon dat je systeem misschien al richting een rrod gaat. maar dan zou je systeem ook regelmatig vast moeten lopen tijdens spellen. dus het is niet zoals velen zeg dat het door de NXE komt. het komt alleen eerder/vaker tot uiting. vaak is het zo dat als een spel vastloopt dat je je console opnieuws opstart omdat ie freeze't kan net zijn dat ms nu netjes een e73 error laat zien als die in de NXE gebeurt ipv dat gewoon alles freeze't

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Ik heb een e74 gehad met mijn Elite. Mijnes heeft vooral problemen met aanzetten. In games ofzo geen vastlopers eigenlijk. Maar zolang het beestje het doet, prima :)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkertje

Dijkertje

F.K.A. 'Sokkiejjj'

Verwijderd schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 13:52:
rond om de voeding bedoel je? of echt fysiek de zijkant
De zijkant bij die miljoenen gaatjes. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, daar wordt die van mij ook vrij heet, warmte moet ergens heen he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
JuliettPapa schreef op zondag 22 maart 2009 @ 01:17:
Ik heb een e74 gehad met mijn Elite. Mijnes heeft vooral problemen met aanzetten. In games ofzo geen vastlopers eigenlijk. Maar zolang het beestje het doet, prima :)
dat bedoel ik dus als je dus zoiets hebt dan lijkt het me meer een software probleem dan een hardware probleem. tenzij MS natuurlijk 2 gpus in de xbox heeft, een voor de 3d beelden (tijdens het gamen) en een voor 2d beelden (van de NXE) dan zou het kunnen dat de 2d chip te warm wordt en vastlopers geeft zonder dat je vastlopers hebt tijdens het gamen. maar voorzover ik weet is er maar een gpu in de xbox360.

heb zelf gelukkig nog nooit last gehad van vastlopers of dergelijke, maar goed mijn xbox is dan ook van eind 2008 dus niet zo heel erg oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik zelf niet maar een vriend van me heeft het gehad met de oude versie trouwens, maar die had dus die E74 melding en kreeg hem niet meer aan de praat, en moest hem dus opsturen.
Ikzelf heb wel een keer een E68 melding gehad maar had daarna m'n HDD en kabels losgemaakt en gereboot en hij deed het weer. ( Mijn Xbox360 is nu 2 maanden oud) ik geloof de FALCON versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkertje

Dijkertje

F.K.A. 'Sokkiejjj'

Verwijderd schreef op zondag 22 maart 2009 @ 11:38:
ja, daar wordt die van mij ook vrij heet, warmte moet ergens heen he :P
Maar wat zo vaag is dat de mijne daar eigenlijk helemaal niet heet wordt. Bij hem echt heel warm. Het is niet gloeiend heet ofzo, maar als je je bier ervoor zet heb je over een minuut warme bier (xbox staat op tafeltje enzo :P). :(

[ Voor 4% gewijzigd door Dijkertje op 22-03-2009 17:06 . Reden: waarom bier bij xbox ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel toevallig heb ik nu hitte problemen op mijn xbox360. Krijg 2 rode lampjes wat volgens deze link een hitte probleem blijkt. Na een aantal uur afkoelen werkt hij weer even, echter maakt hij opeens heel veel herrie zonder dat er een disk word afgespeeld.

Krijg geen beeld en dus ook geen error code, soms werkt hij weer en soms niet en loopt wel eens vast nu.
Wordt opsturen ben ik bang.

Wel toevallig dat ik het pas net na het nieuwsbericht opeens problemen krijg. deze had ik voorheen nooit. Xbox is van Mei 2008.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
Tja zo had ik gister en vandaag wat problemen met het opstarten van mijn Xbox en zodra hij dan opgestart was had ik het probleem dat ik niet iedere keer geluid kreeg over HDMI.

Ik geloof alleen dat het bij mij meer is dat je er op gaat letten en het daardoor ook pas echt gaat merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
In Duitsland zijn de pro's nu (tijdelijk) €199

Hele reis vanuit Oostenrijk om het half uur een radioreclame gehoord.
Lijkt er op dat na de Benelux nu een ander land in europa aan de beurt is.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-04 13:58

RamO

The Alchemist of Happiness

idd ik zie het nu ook op de Duitse Amazon:
http://www.amazon.de/Xbox...mes&qid=1237749053&sr=8-2

[ Voor 1% gewijzigd door RamO op 22-03-2009 21:09 . Reden: typo ]

Floccinoccinihilipilification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-04 13:58

RamO

The Alchemist of Happiness

Maarja zelfs Amazon.co.uk is dan nog goedkoper dan de Duitse...

Floccinoccinihilipilification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Laatst online: 12-09 17:22
Op het eerste gezicht wel.

Maar als je de verzendkosten,ongunstige wisselkoers en stroomkabel meerekent dan is de prijs ongeveer gelijk.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zowel Guitar Hero: Aerosmith als Tom Clancy's EndWar, zijn 17 euro incl. verzendkosten.

Trouwens ik heb nog nooit zo snel een demo verwijderd als die van de nieuwe Guitar Hero. Je kan die demo enkel met je microfoon spelen. Helemaal apart was dat ik door op mijn microfoon te tikken met mijn vinger ook gewoon punten kreeg voor "goed binnen de lijnen zingen". Lol :+

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2009 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:22
Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2009 @ 09:41:
Zowel Guitar Hero: Aerosmith als Tom Clancy's EndWar, zijn 17 euro incl. verzendkosten.

Trouwens ik heb nog nooit zo snel een demo verwijderd als die van de nieuwe Guitar Hero. Je kan die demo enkel met je microfoon spelen. Helemaal apart was dat ik door op mijn microfoon te tikken met mijn vinger ook gewoon punten kreeg voor "goed binnen de lijnen zingen". Lol :+
Je bedoelt GH:Metallica? Die heb ik anders gewoon op mijn gitaar gespeeld :) Weet je zeker dat je op de eerste xbox controller channel wel het gitaartje actief had? Want als daar je normale controller aan hangt zal hij inderdaad alleen maar een microfoon accepteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:15

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2009 @ 09:41:
Je kunt in de demo wel gewoon meer spelen hoor, maar dan heb je wel de betreffende controller(s) nodig.
Als je enkel je controller aangesloten hebt kun je idd alleen zingen, net als met GH:WT. Dit omdat deze nodig is om bij het zingen toch door de menus te kunnen bladeren, etc. Volgens mij werkt Rockband ook op die manier.
Zonder gitaar/drums blijft het dus idd bij zingen :+
En er word idd niet gedetecteerd wat je zingt, als je het ritme/toonhoogte goed aanhoud ben je al een heel eind.
Jaguar645 schreef op maandag 23 maart 2009 @ 09:54:
[...]

Je bedoelt GH:Metallica? Die heb ik anders gewoon op mijn gitaar gespeeld :) Weet je zeker dat je op de eerste xbox controller channel wel het gitaartje actief had? Want als daar je normale controller aan hangt zal hij inderdaad alleen maar een microfoon accepteren
Vermoedelijk heeft ie geen gitaar controller :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over dat E74 verhaal. Dat kreeg ik op de 1e dag van de kerstvakantie...echt superkak. Ik heb dat toen ook hier neergezet, maar toen kende niemand het probleem. Goed, xbox is gerepareerd en ik heb het daarna verkocht om een Elite ervoor terug te kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 16:21

Sagat

Is pappa x2!

Het valt me wel op dat mijn 360 (een elite van ergens 2008, geen jasper iig) steeds trager lijkt te worden in de nxe.
Voorbeeld: gh metallica demo aangeklikt en pas een seconden of 5-10 (als je wacht voelt het al snel zeer traag) stopte de 360 met laden en ging naar het volgende scherm. Misschien toch maar een keer cache legen ofzo.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

yay *O* play heeft net Infinite Undiscovery op de post gedaan voor mij voor 23 euro. Geen slechte deal. Was eerst bezig met Last Remnant, maar wat een KUT spel is dat wel niet .Te random loop je vast en grinden helpt geen ene fuck omdat je werderom met luck wel of niet wint. En dan heb ik het nog niet over de grafische glitches en de debiel lange laadtijden en de grafische lag in een battle als je QTE hebt :Z

Verder nog nooit last gehad btw van de e74 error. Sterker nog, ik heb mijn launch zboz 1 keer moetn opsturen waarbij alles behalve de case vernieuwd is :+ and still going strong!

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Zowel Infinite Undiscovery als Last Remnant heb ik opzij laten liggen; ik hoor teveel negatieve geluiden over beide en qua sfeer spreekt het me simpelweg niet aan.
Dat gezegd zijnde: Wanneer kunnen we nu eindelijk Tales of Vesperia in Europa verwachten? :|

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Notna schreef op maandag 23 maart 2009 @ 12:46:
yay *O* play heeft net Infinite Undiscovery op de post gedaan voor mij voor 23 euro. Geen slechte deal. Was eerst bezig met Last Remnant, maar wat een KUT spel is dat wel niet .Te random loop je vast en grinden helpt geen ene fuck omdat je werderom met luck wel of niet wint. En dan heb ik het nog niet over de grafische glitches en de debiel lange laadtijden en de grafische lag in een battle als je QTE hebt :Z

Verder nog nooit last gehad btw van de e74 error. Sterker nog, ik heb mijn launch zboz 1 keer moetn opsturen waarbij alles behalve de case vernieuwd is :+ and still going strong!
Muaha :P Infinite undiscovery vs last remnant.
Last remnant wint met een K.O. Serieus heb je Last remnant wel op de harde schijf gezet? Als je dat spel op de disk zet heb je van de grafische glitches/laadtijden amper last.
En dat je met luck wint en grinden niet helpt... weet je zeker dat je het spel wel snapt? :+ Het is best een pittig battle systeem, waar je skills verbetert die je gebruikt. En waar je ook wat tijd in moet steken in het maken van je groepen.

Infinite undiscovery heb ik 2 uur de kans gegeven. Het real time battle aspect trok me totaal niet. Om maar te zwijgen over de verschrikkelijke dub, lees stukken waarbij monden bewegen, waar geen geluid uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op maandag 23 maart 2009 @ 13:03:
Zowel Infinite Undiscovery als Last Remnant heb ik opzij laten liggen; ik hoor teveel negatieve geluiden over beide en qua sfeer spreekt het me simpelweg niet aan.
Dat gezegd zijnde: Wanneer kunnen we nu eindelijk Tales of Vesperia in Europa verwachten? :|
Onbekend helaas, maar als de game hier uit komt ga ik voor deze zomer. Gelukkig komt Star Ocean wel al in april, schijnt weer een prachtige game te zijn van Square Enix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Toch nog Star Ocean fans hier, had ik niet verwacht :). Sinds de ps2 versie (Till the end of time) ben ik een groot liefhebber geworden van deze serie. Heel leuk battlesysteem (vergelijkbaar met "tales of", maar wat complexer) en een heel sterk gebracht verhaal. Naar wat ik al gezien heb van trailers kan dit wel eens een hele sterke rpg worden.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Sagat schreef op maandag 23 maart 2009 @ 12:32:
Het valt me wel op dat mijn 360 (een elite van ergens 2008, geen jasper iig) steeds trager lijkt te worden in de nxe.
Voorbeeld: gh metallica demo aangeklikt en pas een seconden of 5-10 (als je wacht voelt het al snel zeer traag) stopte de 360 met laden en ging naar het volgende scherm. Misschien toch maar een keer cache legen ofzo.
In een spel zelf geen last, maar ik had er wel last van als ik op de Guide button drukte onder een spel, duurte echt 10-15 seconden voordat het menu er was, ik zag alleen de blauwe achtergrond.
Cache legen heeft bij mij inderdaad geholpen

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2009 @ 13:08:
[...]

Muaha :P Infinite undiscovery vs last remnant.
Last remnant wint met een K.O. Serieus heb je Last remnant wel op de harde schijf gezet? Als je dat spel op de disk zet heb je van de grafische glitches/laadtijden amper last.
En dat je met luck wint en grinden niet helpt... weet je zeker dat je het spel wel snapt? :+ Het is best een pittig battle systeem, waar je skills verbetert die je gebruikt. En waar je ook wat tijd in moet steken in het maken van je groepen.

Infinite undiscovery heb ik 2 uur de kans gegeven. Het real time battle aspect trok me totaal niet. Om maar te zwijgen over de verschrikkelijke dub, lees stukken waarbij monden bewegen, waar geen geluid uit komt.
Ja ik snap het systeem, maar ik vind het te debiel dat er mensen zijn met een battle rank 66 (zoals ik) die moeite hebben ( en kwa set up dezelfe samenstelling) een baas te defeaten en je vervolgens dezelfde baas verslagen ziet worden door mensen met dezelfde set up maar een battle rank van 33... Ik vind het maar debiel en totaal onlogisch. Ik doe meer dan 25k dmg per groep maar kan sommige bosses echt niet verslaan als die tegen het einde aan (critical HP) uber charges, buffs en attacks krijgen.

Daarbij wil ik bij een RPG gewoon kunnen grinden om verder te komen. dat gaat met last remnant niet.

Sorry, maar geef mij maar gewoon á la FF en Lost Oddysey: levels grinden, skills grinden en voorbij punten kunnen komen.

Ow en ik kan het niet op de HDD zetten omdat ik een 20 gb versie heb ;) Dat past er (geloof ik) niet op dus :)

[ Voor 3% gewijzigd door Notna op 23-03-2009 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baviaan
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

baviaan

Hehe. Aap!

Ja, ik. Vorige week zondag. Het begon ermee dat hij vastliep tijdens het gamen en op een gegeven moment startte hij niet meer op en gaf de E74 melding. Maandag opgestuurd, zojuist werd er een nieuwe XBox binnengebracht.

Overigens was het een Elite.

[ Voor 3% gewijzigd door baviaan op 23-03-2009 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Notna schreef op maandag 23 maart 2009 @ 13:59:
[...]

Ja ik snap het systeem, maar ik vind het te debiel dat er mensen zijn met een battle rank 66 (zoals ik) die moeite hebben ( en kwa set up dezelfe samenstelling) een baas te defeaten en je vervolgens dezelfde baas verslagen ziet worden door mensen met dezelfde set up maar een battle rank van 33... Ik vind het maar debiel en totaal onlogisch. Ik doe meer dan 25k dmg per groep maar kan sommige bosses echt niet verslaan als die tegen het einde aan (critical HP) uber charges, buffs en attacks krijgen.

Daarbij wil ik bij een RPG gewoon kunnen grinden om verder te komen. dat gaat met last remnant niet.

Sorry, maar geef mij maar gewoon á la FF en Lost Oddysey: levels grinden, skills grinden en voorbij punten kunnen komen.

Ow en ik kan het niet op de HDD zetten omdat ik een 20 gb versie heb ;) Dat past er (geloof ik) niet op dus :)
1 disk tegelijkertijd erop zetten. Dat moet lukken en last remnant heeft er echt veel baat bij.
En het gaat ook niet om hoeveel damage je doet tegen een boss. Maar of je in leven kunt blijven en een beetje schade kunt doen. Bazen in FFVII werden op het einde ook gek volgens mij.

Misschien helpt het als je wat meer healers in je groep gooit per groep 2 oid. En natuurlijk een shitload aan healing items kopen. Dezelfde setup lijkt me stug ieder persoon krijgt andere skills aan de hand van hoe je er mee speelt. Het spel kan zwaar frustrerend zijn geef ik je toe. Ikzelf ben eind disk 1 helemaal opnieuw begonnen, omdat ik toen doorhad wat ik allemaal fout deed.

Star ocean klinkt mij wel tof, ik heb pas Tales of symphonia uitgespeeld en ik vond het battlesysteem iets te simpel, of misschien wel complex, maar het was niet nodig om het onder te knie krijgen aangezien de vijanden toch wel dood gingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2009 @ 14:09:
[...]

1 disk tegelijkertijd erop zetten. Dat moet lukken en last remnant heeft er echt veel baat bij.
En het gaat ook niet om hoeveel damage je doet tegen een boss. Maar of je in leven kunt blijven en een beetje schade kunt doen. Bazen in FFVII werden op het einde ook gek volgens mij.

Misschien helpt het als je wat meer healers in je groep gooit per groep 2 oid. En natuurlijk een shitload aan healing items kopen. Dezelfde setup lijkt me stug ieder persoon krijgt andere skills aan de hand van hoe je er mee speelt. Het spel kan zwaar frustrerend zijn geef ik je toe. Ikzelf ben eind disk 1 helemaal opnieuw begonnen, omdat ik toen doorhad wat ik allemaal fout deed.

Star ocean klinkt mij wel tof, ik heb pas Tales of symphonia uitgespeeld en ik vond het battlesysteem iets te simpel, of misschien wel complex, maar het was niet nodig om het onder te knie krijgen aangezien de vijanden toch wel dood gingen.
Ik wist niet dat je 1 disc per keer erop kon zetten, thanks for the tip :)

Wbt de groep samenstelling: Ik heb 3 groups van 5 members met ieder 2 of 3 healers. Gemiddelde health is rond de 3500 en dmg output is dus 20k ~ (zeker met QTE). 2 ploegen kunnen reviven en er zit overwegend een mix in van magic en dmg dealers.

http://www.gamefaqs.com/b...ard=939444&topic=46802254

Daar ben ik nu dus en ik ben niet de enige lol :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij die 2 zusjes ah, die waren idd lastig, volgens mij was het verstandig om eerst een specifiek zusje af te maken.

Ik heb nu die ene gold digger witch in mijn team. Zij is roze en schattig, plus ik heb irina er ook bij, ik vond haar niet zo interessant, maar toen zag ik dat ze 20+ ap per beurt kreeg.
Ik heb gehoord dat je ergens die base bosses nog een keer kan verslaan, Dus ik ben nu half op zoek naar die plek, plus al die andere extra missies

Misschien dat 5 groepen zou werken. Wanneer je met 2 groepen niet aanvalt, gaan deze als het goed is niet dood. Die kunnen 2 groepen reviven die wel zijn doodgegaan :P

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2009 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
yzf1kr schreef op maandag 23 maart 2009 @ 09:18:
Op het eerste gezicht wel.

Maar als je de verzendkosten,ongunstige wisselkoers en stroomkabel meerekent dan is de prijs ongeveer gelijk.
GBP 171.48 is nog altijd 183 euro, scheelt dus 26 euro met amazon.de. Daar kan je heel wat PC stroomkabels van kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Laatst online: 13-09 01:13

SalimRMAF

SpaceX - 4K

*knip* het is hier geen marktplaats.

Ook heb ik een vraag die niemand nog heeft kunnen beantwoordden; Hoe ga ik naar de originele Dashboard ipv de NXE-? :|

[ Voor 66% gewijzigd door PromoX op 23-03-2009 20:26 ]

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

salimrmaf schreef op maandag 23 maart 2009 @ 19:58:
Ook heb ik een vraag die niemand nog heeft kunnen beantwoordden; Hoe ga ik naar de originele Dashboard ipv de NXE-? :|
Niet.

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
salimrmaf schreef op maandag 23 maart 2009 @ 19:58:
Dat lijkt me stug, het antwoord is namelijk heel simpel.

Niet.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

BM schreef op maandag 23 maart 2009 @ 20:01:
[...]

Dat lijkt me stug, het antwoord is namelijk heel simpel.

Niet.
Nou dit slaat dan echt helemaal nergens op. :( Voordat de update uitkwam zei iedereen, zelfs MS zelf dat het wel kon.. :/ Nou, ik heb echt uren zitten friemelen om de optie "Terug naar Originele Dashboard" te vinden. :'(

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
MS heeft volgens mij alleen gezegt dat de blades niet zouden verdwijnen, en die zijn er ook gewoon nog, maar nu in je guide menu.

NXE werkt imho verder prima, alleen invites etc die vanuit NXE of een game geopend worden zijn hemeltergend traag. Als ze dat verbeteren is het voor mij prima.

(ohja, en de marketplace een schop geven, die van de US is vele malen sneller dan die van ons :()

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:04
Wat is dat Xbox Live Arcade toch een briljante uitvinding, vermaak mij steeds meer met de spellen die er in staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jorisandkaylas schreef op maandag 23 maart 2009 @ 22:09:
Wat is dat Xbox Live Arcade toch een briljante uitvinding, vermaak mij steeds meer met de spellen die er in staan.
Peggle heeft mij ook al vele uren bezig gehouden, die is zijn geld wel waard :) Ik ben ook erg blij met XBLA, en heb er veel plezier van. Heb ook nooit een probleem met de prijs, die meestel 800 punten is (op die nieuwe Hasbro na). Prima spul.

Speelde XBLA overigens al in 2004 op de oude Xbox. De meeste mensen in de EU wisten het niet, maar dat werkte hier ook gewoon als je een CC had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:04
Peggle is zeker zijn geld waard, het is zo simpel dat je voor je het weet uren er mee bezig bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bomberman was een miskoop. Zo'n spel is online niet erg leuk tegen onbekende die heen en weer laggen. Plus er zit zo'n nepbom in die in vierkante meters ontploft.
Chessmaster live was wel een leuke koop, alleen jammer dat niet erg veel mensen het spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
PWM schreef op maandag 23 maart 2009 @ 22:15:
[...]
Speelde XBLA overigens al in 2004 op de oude Xbox. De meeste mensen in de EU wisten het niet, maar dat werkte hier ook gewoon als je een CC had :)
Ik wist nieteens dat de Xbox 1 al XBLA had :? Dacht dat dat een 360 dingetje was :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

BM schreef op maandag 23 maart 2009 @ 20:13:
MS heeft volgens mij alleen gezegt dat de blades niet zouden verdwijnen, en die zijn er ook gewoon nog, maar nu in je guide menu.

NXE werkt imho verder prima, alleen invites etc die vanuit NXE of een game geopend worden zijn hemeltergend traag. Als ze dat verbeteren is het voor mij prima.

(ohja, en de marketplace een schop geven, die van de US is vele malen sneller dan die van ons :()
Kun je niet gewoon je HD/memory card eruit halen?
De NXE is toch een update die daarop geinstalleerd wordt? De oudere Xboxen hadden toch intern geen ruimte voor de NXE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn XBOX360 (nee, geen jasper) startte gewoon met NXE op nadat ik de HD loskoppelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ijskonijn schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 09:58:
[...]

De NXE is toch een update die daarop geinstalleerd wordt? De oudere Xboxen hadden toch intern geen ruimte voor de NXE?
Betwijfel of dat gaat werken, maar zelfs als dat werkt lijkt het me een beetje onhandig aangezien je dan dus geen game-addon's, demo's, trailers of wat dan ook kan downloaden/gebruiken. Nog belangrijker waar zijn je savegames of worden die vervolgens opgeslagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Verwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 10:02:
[...]

Betwijfel of dat gaat werken, maar zelfs als dat werkt lijkt het me een beetje onhandig aangezien je dan dus geen game-addon's, demo's, trailers of wat dan ook kan downloaden/gebruiken. Nog belangrijker waar zijn je savegames of worden die vervolgens opgeslagen?
Dat dan weer wel :P
Verwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 10:02:
Mijn XBOX360 (nee, geen jasper) startte gewoon met NXE op nadat ik de HD loskoppelde.
Eigenlijk is dat toch best vreemd?
Waar wordt die update opgeslagen dan? Ik geloof dat die iets van 200+ Mb is...ik weet dat nieuwere Xboxen hier intern ruimte voor hebben maar de oudere xboxen toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
ijskonijn schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 10:08:
[...]

Dat dan weer wel :P

[...]

Eigenlijk is dat toch best vreemd?
Waar wordt die update opgeslagen dan? Ik geloof dat die iets van 200+ Mb is...ik weet dat nieuwere Xboxen hier intern ruimte voor hebben maar de oudere xboxen toch niet?
Update is zeker geen 200MB, download van NXE was zo binnen.
Het OS (NXE) zelf staat gewoon op de normale plaats (eeprom vermoed ik), alleen dingen als avatars etc worden naderhand gedownload, en op je HD/memorycard geinstalleerd.

Vermoed toch dat het zo gaat

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

De update staat netjes in je firmware geprogrammeerd natuurlijk. De reden dat je ruimte nodighad was omdat je tijdelijke opslagruimte voor je download nodighad, zodat je daarna die update kon installeren.
Zou maar te gek voor woorden zijn als je een HD nodighad om de firmware te draaien 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Boeboe schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 10:18:
De update staat netjes in je firmware geprogrammeerd natuurlijk. De reden dat je ruimte nodighad was omdat je tijdelijke opslagruimte voor je download nodighad, zodat je daarna die update kon installeren.
Zou maar te gek voor woorden zijn als je een HD nodighad om de firmware te draaien 8)7
Hmm daar zit wat in ja. Ik ben ook maar wat aant speculeren hoor, wel inderdaad jammer dat je niet meer terug kunt naar de oude layout, die beviel mij ook beter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, ik had NXE er direct op gezet en het bevalt me wel goed, dus ik klaag niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BM schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 07:29:
[...]

Ik wist nieteens dat de Xbox 1 al XBLA had :? Dacht dat dat een 360 dingetje was :)
Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/4/44/Xboxlivearcadexb1.jpg

Alleen geen achievements natuurlijk, dat was wel jammer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
ijskonijn schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 09:58:
[...]

ja kan gewoon, de NXE zelf staat op de console, maar geloof dat de caching van kleding en dat soort dingen dan niet werkt, de update zelf wel.
BM schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 10:11:
[...]

Update is zeker geen 200MB, download van NXE was zo binnen.
Het OS (NXE) zelf staat gewoon op de normale plaats (eeprom vermoed ik), alleen dingen als avatars etc worden naderhand gedownload, en op je HD/memorycard geinstalleerd.

Vermoed toch dat het zo gaat
je vermoeden klopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 21:12

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Weet iemand nog wat die ene webwinkel was die Live gold goedkoop aanbood maar waar je met je bankrekening of ideal kon betalen (geen paypal dus)? Heb dit topic doorzocht maar kan het niet vinden.

[ Voor 15% gewijzigd door Blaat op 24-03-2009 12:40 ]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LegacyCode
  • Laatst online: 09-09 09:23

LegacyCode

De crack van de division

R420R schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 12:40:
Weet iemand nog wat die ene webwinkel was die Live gold goedkoop aanbood maar waar je met je bankrekening of ideal kon betalen (geen paypal dus)? Heb dit topic doorzocht maar kan het niet vinden.
Bedoel je soms www.livecodes.nl :?
Je kan daar betalen met PayPal of met overschrijving :)

[ Voor 9% gewijzigd door LegacyCode op 24-03-2009 12:58 ]

legacycode.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze is goedkoop (werkt via paypal) http://www.gamehubs.com/x...worldwide-compatible.html Ik heb daar ook live gold gekocht, ik kreeg eerst een te korte code maar na een email hebben ze dat gefixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 21:12

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

LegacyCode schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 12:57:
[...]

Je die bedoel ik, bedankt :D.
Verwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 12:58:
Deze is goedkoop (werkt via paypal) http://www.gamehubs.com/x...worldwide-compatible.html Ik heb daar ook live gold gekocht, ik kreeg eerst een te korte code maar na een email hebben ze dat gefixed.
Die ken ik ja. Ik ben alleen niet zo'n fan van paypal. Niet erg veilig. Als je een keylogger hebt ben je de sjap.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:58

Christiano007

Ich bin der champion

Tjah en dan zijn al je wachtwoorden ook nutteloos om in te typen etc.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LegacyCode schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 12:57:
[...]

Die moet ik dan ook maar eens proberen. Veel goedkoper dan de 6.99 euro die er nu elke maand automatisch door Microsoft afgeboekt wordt. Ik vraag me wel af in hoeverre dit helemaal legaal is. Iemand ervaring met deze site ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 15:39:
[...]

Die moet ik dan ook maar eens proberen. Veel goedkoper dan de 6.99 euro die er nu elke maand automatisch door Microsoft afgeboekt wordt. Ik vraag me wel af in hoeverre dit helemaal legaal is. Iemand ervaring met deze site ?
Voor je Gold? Doe dan een jaar abonnement en ga ajb even naar www.jasper1675.com of naar Gamehubs e.d. en haal daar een 12+1 maand gold voor 36 euro. Dan bespaar je gewoon bijna 50 euro per jaar...
Legaal? Volgens mij wel ja. De goedkope sites kopen ze gewoon massaal en verkopen ze nu per stuk met wat korting. Nog nooit problemen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6,99 * 13 = 90,87
13 maandan = 35,99

90,87 - 35,99 = 54,88 te veel betaald.

Legaal? Natuurlijk, niemand zegt dat jij je abbo direct bij MS moet kopen.
(En zelfs bij MS kan je voor een heel jaar betalen, wat ook goedkoper is)

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2009 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo das wel snel, mijn code nu al binnen. Als ik straks thuis ben ga ik het meteen maar eens even proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 10:10
Het is weer tijd voor de wekelijkse stats:
LIVE Activity for week of March 16th

Xbox 360 Top Live Titles (based on UU’s)

1 Call of Duty: WaW
2 Halo 3
3 Call of Duty 4
4 RESIDENT EVIL 5
5 Gears of War 2
6 GTA IV
7 Halo Wars
8 FIFA 09
9 Left 4 Dead
10 Guitar Hero World Tour

Top Arcade Titles (Full Versions purchased)

1 Peggle
2 Castle Crashers
3 Worms
4 CRYSTAL DEFENDERS
5 UNO
6 3 on 3 NHL Arcade
7 Watchmen: The End is Nigh
8 A Kingdom for Keflings
9 Marble Blast Ultra
10 Ultimate Mortal Kombat 3
Ook zijn de winnaars van de Xbox Live Arcade Awards bekend:
Game of the Year: Castle Crashers
Best Versus Mode: Super Street Fighter II Turbo HD Remix
Best Single Player Game: Portal: Still Alive
Best Remake: Super Street Fighter II Turbo HD Remix
Best Original Game: Castle Crashers
Best Innovation: Braid
Best Graphics: Super Street Fight II Turbo HD Remix
Best Family Game: A Kingdom for Keflings
Best Co-op Mode: Castle Crashers
De grote winnaars zijn Castle Crashers en Super Street Fight II Turbo HD Remix :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit hoort hier niet thuis, gebruik gewoon originele games/discs.

[ Voor 84% gewijzigd door PromoX op 24-03-2009 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

waw...ik ben zo NIET akkoord moet de uitslag van die Awards :p.
Best original game: Castle crashers?! Het is een enorm leuk spel, maar het is een sidescrolling brawler waarvan er letterlijk honderden gemaakt zijn, niet bepaald "original" te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 19:16
tja castle crashers, verdient, alhoewel het rpg gedeelte wat tegenviel. Als je het spel uitgespeeld hebt is er ook geen reden meer om verder te grinden. Coop wel briljant, zelfs mn vriendin vond het een leuk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:10
Heb dit op de playstation 3 ervaringen topic gepost, maar is toch ook gerelateerd tot xbox 360:

Dit is het dan... de einde van deze playstation fanboi is genaderd. Vanaf de begin altijd trouw geweest aan Sony. Wat krijg ik ervoor terug? Niks?

Laten we eerst beginnen wat al zoveel keer is genoemd, de psn kaarten. Waarom kunnen ze zonder enkele probleem in Amerika releasen en in europa niet? Waarom kunnen de store's niet dezelfde content krijgen? Waarom moet de Europeanen 2 weken achterlopen? Diep teleurgesteld in SCEE... ( SCEA heb ik geen problemen mee ). Ik kan geen map-pack kopen voor cod-waw ( niet uit in europa + geen CC ) binnenkort komt battlefield 1942 ( kan ik nogmaals niet kopen ) en alle dlc voor de overige games.

Ik vroeg me altijd af.... Hoe kwam het dat de ps3 geen beta kreeg van call of duty: world at war, en geen demo ( die overigens al bijna 2 maanden op xbox live staat) en sinds kort blijkt dat sony de uitgevers laat betalen. Om eerlijk te zeggen weet ik niet in hoeverre dit effect heeft op deze verschijnsel maar het zou heel goed kunnen dat het met elkaar te maken heeft.

Mute knopje... waarom heeft battlefield: Bad company op de ps3 dit niet? Maar de xbox360 wel? Sowieso hoor ik niemand praten bij battlefield / killzone 2 ( call of duty:waw af en toe ) en als ik iets hoor is het alleen echo. Ik ben een beetje communicatief persoon. Bijv laatst zat ik weer killzone 2 te spelen en er zat een gozer bij, hij bleef maar wat praten dus ik pak mijn microfoon erbij, beetje praten met die gozer en bleek ook dat hij Nederlander was. Dat was mijn leukste ronde in killzone 2, we zaten beide tactisch te spelen, sniper daar links in dat gebouw, revive me ... etc. IK Had ook nog een andere moment meegemaakt bij Killzone 2, er stond een gozer heletijd te campen bij een trap, ( als je dichtbij staat kan je hun horen praten) dus ik hoorde in eenkeer zo van "Omg... guys look i am owning all those noobs" Ik denk wtf? wat krijgen we nou...? Ik zal hem wel eens een lesje leren dus ik rush die trap op en begin volop op zijn hoofd te schieten en terwijl ik dit doe hoor ik "Guys help me!! HELP ME HE IS COMMING FOR ME!! AHH NOOOOOO!!! "
geweldig gevoel gaf dit...
Zulke dingen kom je maar minimaal tegen bij de ps3 echter bij de xbox360 is dit een van de gewoonste zaken. :D Omdat misschien ook de microfoon standaard ( bij pro/elite ) wordt meegeleverd. Tja als je dan een keer een klein meisje van 7 jaar tegenkomt die jouw hard afmaakt en uitlacht... :D

Laten we nu mijn vriendenkring erbij halen, 7 heeft een ps3, 4 een xbox360... Ik heb maar 4x samen gespeeld met twee verschillende vrienden in de afgelopen 9 maanden en de leuke is dat hun geen microfoon hebben >_< naja toch voor de gezelligheid toch maar gaan praten en hopen dat ze mij kunnen horen... wat blijkt de volgende dag dat ze niks hebben gehoord... jeej een half uur tegen mij zelf zitten praten :D De 4 vrienden die een xbox360 hebben hoor ik allemaal leuke/spannende verhalen ( over games zoals L4D, die game die ooit door EA zou worden geport naar de ps3 8)7 ) en van mijn vrienden die een ps3 hebben hoor ik alleen maar "trophy's , trophy's ... ze spelen de spellen voor de trophies en niet voor het spel :X

Het zal wel allemaal aan mij liggen, maar mijn ps3 staat te koop op marktplaats (hier is het geen marktplaats, ook linkjes ernaartoe zijn niet gewenst) eenmaal verkocht dan zal er spoedig mogelijk een xbox360 in de plaats komen.
( ja mijn Nederlands is slecht )

[ Voor 1% gewijzigd door PromoX op 25-03-2009 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Leuk vraagstukje"

Ik heb een Samsung T220 monitor en wil hierop mijn Xbox360 aansluiten... Geen probleem! HDMI --> DVI en ik heb perfect beeld... Echter wil ik ook digitaal geluid hebben, weet iemand hier een oplossing voor?
(Ik heb een Logitech Z-5500, dus kan optisch en coaxiaal aansluiten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Verwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 22:11:
"Leuk vraagstukje"

Ik heb een Samsung T220 monitor en wil hierop mijn Xbox360 aansluiten... Geen probleem! HDMI --> DVI en ik heb perfect beeld... Echter wil ik ook digitaal geluid hebben, weet iemand hier een oplossing voor?
(Ik heb een Logitech Z-5500, dus kan optisch en coaxiaal aansluiten)
Yep, koop een XboX Optical-kabel, of je haalt het kapje van de COmponent-kabel eraf zodat je zowel de HDMI alsook de Componentkabel naast elkaar kunt gebruiken = HDMI Beeld, en Optical Sound. ;)

Nou een vraagje van mijn kant: Ik heb een datatransferkabel nodig omdat ik aan het upgraden ben van 20GB naar 60GB. Die is alleen nergens verkrijgbaar, ook niet bij MS zelf.. Tenzij je een 120GB HDD hebt. Pricewatch en MP.nl hebben ook niets. :?

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Dat bepaalde content later in Europa komt is vaak een rechtenquestie. Wat games betreft weet Microsoft dat overigens wel meestal wel gelijk te trekken, maar als je bijvoorbeeld naar de video marketplace gaat zie je weer dat gapend verschil tussen EU en US. Wat me zelf verveelde bij de ps3 (de mijne is ondertussen ook weer verkocht): Er zijn enorm weinig demos beschikbaar. Zowel de ps3 als de 360 hebben "arcade" games waar je voor moet betalen, maar enkel de 360 biedt ook effectief een demoversie aan van IEDER arcadegame, tegenover bijna geen enkel spel op de ps3. Ongetwijfeld staan er wel enkele leuke games op PSN, maar ik ga geen aankoop doen aan de hand van enkele plaatjes.

Wat het online gebeuren betreft: Het is iets vreemd. Ik heb ook zowel vrienden met een ps3 als vrienden met een xbox360 en ik maak net hetzelfde mee: Ik speel op de 360 voortdurend online met men vrienden (+voice), meerdere avonden per week, spontaan en praat daar ook graag over na, terwijl dit op de ps3 een heel andere ervaring is. Onze ps3 vrienden lijken vooral een singleplayer ervaring te hebben, en als er multiplayer gebeurt is dat weinig communicatief (tegenover de talloze momenten dat we helemaal dubbel liggen van het lachen tijdens onze vele 360 sessies).
Waarom is dit vreemd? Omdat xbox multiplayer betalend is en ps3 niet. Ik had net het omgekeerde verwacht, maar op de ps3 mis je om een of andere reden gewoon de "drive" om gezellig samen online te keuvelen. Het feit dat je op de 360 op ieder moment, vanuit eender welk game met elkaar kan praten en elkaar kan uitnodigen voor multiplayer zal er ook wel iets mee te maken hebben.

En zoals al eerder in het ps3 topic gezegd is :p
En als het verhaal van trophies je niet aanstaat, sterkte dan met de achievements. Volgens mij is dat nog veel erger.

[ Voor 4% gewijzigd door boe2 op 25-03-2009 00:29 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.