Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-10 11:35

rCk

----laat maar!-----

[ Voor 93% gewijzigd door rCk op 13-03-2009 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

rCk schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 20:12:
Jongens, ik heb een redelijk domme vraag eigenlijk...
Ik weet eigenlijk niet waar ik de coupon voor die 1 month free live gold in kan vinden? Die heb ik erbij gekregen als het goed is, maar ik weet niet waar. Weet iemand dit? Bij voorbaat dank.
Er zit geen coupon bij, zodra je een tag aanmaakt heb je 1 maand gold ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-10 11:35

rCk

Exorcist schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 20:18:
[...]

Er zit geen coupon bij, zodra je een tag aanmaakt heb je 1 maand gold ;)
Ja klopt! Ik kwam er al achter :P 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:26

Sagat

Is pappa x2!

hmm net GoW (1) dus even in coop gedaan, erg leuk, en zeker een meerwaarde, mijn collega vond het ook leuk dus dit is iets dat we wsl wel vaker gaan doen. Maar....volgens mij (heb nog even gezocht naar oude reviews, en nergens het tegendeel gelezen) kan je echt niet met meer dan 2 personen co-oppen. Wat opzich vreemd is, want er lopen zat andere cpu controlled chars rond die je dan toch door mensen zou kunnen laten spelen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Sagat schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 22:32:
hmm net GoW (1) dus even in coop gedaan, erg leuk, en zeker een meerwaarde, mijn collega vond het ook leuk dus dit is iets dat we wsl wel vaker gaan doen. Maar....volgens mij (heb nog even gezocht naar oude reviews, en nergens het tegendeel gelezen) kan je echt niet met meer dan 2 personen co-oppen. Wat opzich vreemd is, want er lopen zat andere cpu controlled chars rond die je dan toch door mensen zou kunnen laten spelen.
Ik denk dat GoW dat gewoon niet trekt. Al die grafische hoogstandjes vreten behoorlijk wat processorkracht op. Of het is een bewuste keuze om het spel wat moeilijker te maken (want d.m.v. het reviven blijf je zeker met 4 man makkelijk op de been).

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-10 19:20
Wel een interessante gedachtegang die mij ook al eens door het hoofd is geschoten. Ik heb maar even mijn trouwe vriend Google bij de hand genomen, en kwam op de volgende site uit:
Epic never considered four-player Gears 2 co-op

Cliff Bleszinski says game would no longer be about story and instead would be about 'shooting shit'.
Bron: http://www.videogamer.com...s_of_war_2/news-9499.html

Wat voor GoW2 geldt, geldt vast ook voor GoW1. Kort samengevat zijn we hier dus met een heus verhaal bezig, en dus niet bezig met het doelloos schieten van alles wat beweegt :P (Wat ik moet zeggen voor GoW2 zeker geldt, het verhaal dus).

[ Voor 0% gewijzigd door Kazu op 13-03-2009 22:47 . Reden: Typo ]

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-09 09:53
Wat opzich vreemd is, want er lopen zat andere cpu controlled chars rond die je dan toch door mensen zou kunnen laten spelen.
In het begin wel, maar later in de game krijg je stukken waar je maar met 2 man speelt.
Je zou voor die andere personen dan weer een heel apparte verhaallijn moeten gaan maken.

Daarnaast lijkt het me ook erg moeilijk om er een beetje leuke balans in te krijgen, met 2 man kan je echt samenwerken. Met 4 man wordt het gewoon wie de meeste kill's maakt (Zie GRAW, HALO3 en R6) dus "co-op" kan je het dan niet echt meer noemen, het is dan meer "4 person - singelplayer".

Wat dat betreft is Army of 2 ook erg leuk gemaakt, op de hoogste moeilijkheids graad wordt het echt noodzakelijk om slim samen te werken.

[ Voor 9% gewijzigd door yzf1kr op 14-03-2009 09:47 ]

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn 50 euri is teruggestord op 10 maart ergens ingestuurd begin december :D

Wat een gezeik over RE5.
Ik vin het een hele mooie en vette game. Horror is totaal niet mijn genre en vind ik normaal helemaal niets. Maar coop met een vriend en het is echt heel vet. En echt heel mooi.
Maar ik ben nu bijna op het eind, redelijk snel want ik heb maar 1 dag gespeeld en niet eens gerushed dit vind ik wel jammer want de enige mogelijkheid is het spel herdoen op een andere moeilijkheidsgraad. Of voor de timetrails gaan maarja de top 200 staat vol met jappaners:| WtF?
Maar een mooie game voor 50 euro bij intertoyz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EfBe schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 18:13:
[...]

blabla, RE5 is gewoon een rukspel, zeker als je RE4 gespeeld hebt.
Zoals als een review (8.5) terecht meldt:
Resident Evil 5 has to unfortunately go down as one of the biggest gaming disappointments in recent memory, simply because it's merely great rather than unbelievable.
Dat een spel anders is als gedacht, of minder goed is dan zijn voorganger, maakt het niet per definitie een rukspel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RMX schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 15:38:
Zojuist gebeld door MS, ivm Cashback actie.

Was een fout, en iedereen die nog geen geld heeft gehad, of een brief gehad heeft waarin stond dat de aanmelding te laat was, krijgt hun geld volgende maand!
Klinkt op zich aardig, maar kun je iets preciezer zijn...? Ik heb een tijdje geleden ook zo'n brief gehad maar eigenlijk verder geen actie meer ondernomen. Zeiden ze ook iets over wanneer "volgende maand"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
PWM schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 12:21:
[...]
Zoals als een review (8.5) terecht meldt:
[...]
Dat een spel anders is als gedacht, of minder goed is dan zijn voorganger, maakt het niet per definitie een rukspel.
RE4: super uitgebalanceerde gameplay, lengte van de game (ik ben nu meer dan 25 uur bezig en ben bijna aan het eind), nooit saai, game is erg beklemmend, etc.

RE5: 7 uur the same thing, action.

tja, wellicht dat het sommige mensen zal bekoren, maar als je gezien hebt wat RE4 is, dan is RE5 gewoon een slap, onnodig vervolg wat niet eens de moeite doet om de kwaliteit van de voorganger te evenaren. Ik bedoel, ik speel RE4 op mn ps3 op mn flatscreen. De graphics zijn verre van HD (ondanks de upscaling), maar het stoort geen moment. RE5 ziet er oogverblindend mooi uit, maar dat was het dan ook wel.

Misschien dat mensen die co-op leuk vinden er anders over denken, maar als je een game alleen speelt dan moet de game ook gewoon entertainment bieden. RE5 doet dat gewoon niet. In plaats daarvan kun je beter dead space aanschaffen, veel betere game en veel meer entertainment. (en nog goedkoper ook ;))

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voordat ik de modjes lastig ga vallen, die enorm irritante balk bovenin met de verwijzing naar de pricewatch, hoe krijg ik die weg? Of is die optie er echt niet in de instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:09
PWM schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 18:24:
Voordat ik de modjes lastig ga vallen, die enorm irritante balk bovenin met de verwijzing naar de pricewatch, hoe krijg ik die weg? Of is die optie er echt niet in de instellingen?
Als abonnee kan je dat wel wegkrijgen, dan moet je even hier kijken (daar kunnen niet-abonnees dus niet in).

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels is dit nieuws al ontkend door 2K, er komen dus geen commies in het spel. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hahn schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 18:29:
[...]

Als abonnee kan je dat wel wegkrijgen, dan moet je even hier kijken (daar kunnen niet-abonnees dus niet in).
Thanks :) Ik was al aanhet zoeken naar een topic, maar had daar nog niet gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

offtopic:
Mocht je opera gebruiken: ik heb een (belachelijk klein) scriptje gemaakt om heel die blok te verwijderen. Aangezien hij idd aardig storend is en geen sponsored links bevat lijkt het me geen probleem om hem te verwijderen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-10 14:09

PromoX

Flying solo

Boeboe schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 18:41:
offtopic:
Aangezien hij idd aardig storend is en geen sponsored links bevat lijkt het me geen probleem om hem te verwijderen.
offtopic:
Klopt, zie ook Daniel in 'plan: Productkoppelingen toegevoegd aan forumtopics'. Een optie om de balk in te klappen of uit te schakelen op een 'nette' manier is er echter (nog) niet.

[ Voor 11% gewijzigd door PromoX op 14-03-2009 18:55 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Laros
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-07 22:09

Jan Laros

Aerschtuner

For what it's worth: Ik heb gisteren en vandaag de eerste uurtjes aan Resident Evil 5 besteed en ik moet zeggen dat ik het best wel fantastisch vind :).

Ik heb RE4 zoals zovelen ook helemaal plat gespeeld en ik vind dit tot nu toe een vrij waardige opvolger. Natuurlijk ontbreken er wat vette dingen uit RE4, zoals die handelaar en het combinen van gems tot kroontjes en zo, maar de nieuwe setting in het daglicht in Afrika en de brute sub bosses maken voor mij al veel goed. Als het verhaal zich nu ook nog een beetje leuk ontwikkelt, krijgt deze game gewoon een nette 8.5 van mij. Dat s lager dan RE4, maar het is desondanks een geweldige game! Overigens heb ik vanmiddag even splitscreen coöp gespeeld, maar dat vond ik weer niet zo'n succes op een 23" monitor. Over Xbox live geoon fullscreen lijkt me dan wel weer tof. Dat gaat vannacht even getest worden denk ik :).

Ik heb trouwens onbewust voor de Xbox 360-versie gekozen en niet vor de PS3. Waarom? Geen idee, misschien ben ik wel een achievement whore ;). Zit er veel grafisch verschil tussen de PS3 en XBox 360-versies (zoals bijvoorbeeld bij Fallout 3)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
[b][message=31638301,noline] Zit er veel grafisch verschil tussen de PS3 en XBox 360-versies (zoals bijvoorbeeld bij Fallout 3)?
Gametrailers heeft een comparison video. Ik zag iig geen verschil. De meest in het oog springende verschillen vaak bij multiplatformers is de softshadows op de ps3 die wat karteliger zijn door de soms wat materige shaders die men gebruikt, maar dat is hier niet zo.

(de 360 patch voor fallout3 lost trouwens het grafische verschil op dacht ik )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Laros
  • Laatst online: 27-07 22:09

Jan Laros

Aerschtuner

EfBe schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 20:48:
[...]

(de 360 patch voor fallout3 lost trouwens het grafische verschil op dacht ik )
Klopt deels. De textures zijn nog steeds van mindere kwaliteit vergeleken met de PS3-versie. Zie ook dit fantastisch geschreven frontpage bericht ;) : nieuws: Xbox 360-versie Fallout 3 krijgt grafische opfrisser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-10 11:16
Twijfel nu al een tijdje dus ik stel mijn vraag maar hier:

Sinds een hele tijd, eigenlijk al sinds dat de 360 uit is, overweeg ik om hem te kopen. In de eerste 2 jaar van zijn succes vond mijn bankrekening zulke 'extra' uitgaven echter niet zo plezierig en heb ik hem dus links moeten laten liggen. Nu ben ik op een punt dat ik hem zo zou kunnen halen, echter twijfel ik of dit nog wel een slimme keus is. De 360 is alweer een flinke tijd uit, en ik vraag me af of het nog wel slim is om 4 jaar na release nog geld te stoppen in een 360.

Ik snap uiteraard dat hij nog wel even meekan maar ik heb erg weinig zin om over 1 jaar tegen een weer veel betere/mooiere/geilere xbox 720 oid aan te kijken terwijl ik net een redelijk nieuwe 360 zit. Zal de game productie voor de 360, na de introductie van 'de' nieuwe xbox, erg dalen? Is het inderdaad wel een slimme keus om nu nog een premium of arcade te halen, of kan ik beter wachten?

Graag jullie mening hierover :)

één is geen, twee is één

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Als je er zo al over nadenkt kun je hem misschien beter niet halen, want er komt altijd een betere console over een paar jaar. De xbox360 wordt nog wel heel lang gesupport uiteraard net als de ps3. Als je krap bij kas zit dan heb je waarschijnlijk ook geen geld voor games en daar is de xbox voor bedoeld, Ik snap nooit dat sommige mensen maar drie spellen hebben, dan vind ik de aanschaf toch echt veel ste duur voor.

Waarom koop je geen 2e handse, heb je voor 300 euro een totaalpakket met wat games en waarschijnlijk twee controllers. Rest haal je gewoon uit budgetbakken en budgetgaming.nl, ik zou trouwens zeker een premium (pro) pakken met harde schijf, makkelijk met demo's downloaden en games installeren.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:49
Wackoz schreef op zondag 15 maart 2009 @ 11:23:
Twijfel nu al een tijdje dus ik stel mijn vraag maar hier:

Sinds een hele tijd, eigenlijk al sinds dat de 360 uit is, overweeg ik om hem te kopen. In de eerste 2 jaar van zijn succes vond mijn bankrekening zulke 'extra' uitgaven echter niet zo plezierig en heb ik hem dus links moeten laten liggen. Nu ben ik op een punt dat ik hem zo zou kunnen halen, echter twijfel ik of dit nog wel een slimme keus is. De 360 is alweer een flinke tijd uit, en ik vraag me af of het nog wel slim is om 4 jaar na release nog geld te stoppen in een 360.

Ik snap uiteraard dat hij nog wel even meekan maar ik heb erg weinig zin om over 1 jaar tegen een weer veel betere/mooiere/geilere xbox 720 oid aan te kijken terwijl ik net een redelijk nieuwe 360 zit. Zal de game productie voor de 360, na de introductie van 'de' nieuwe xbox, erg dalen? Is het inderdaad wel een slimme keus om nu nog een premium of arcade te halen, of kan ik beter wachten?

Graag jullie mening hierover :)
Eerst vind je hem te duur en nu ben je bang dat hij te kort mee gaat :+
De volgende Xbox zal weer voor dezelfde prijs of misschien nog duurder op de markt komen dus als jij nu een Xbox360 koopt zal je er jaren plezier van hebben aangezien jij de volgende ook niet bij release zal kopen.
Voor de rest is er niet eens iets bekend over de opvolger, maar kan niemand hier uitsluiten dat die er over 2 jaar niet is. Wat jij moet doen is gewoon alle toplijsten ff bekijken en de games eruit pikken die je graag eens zou willen spelen en dan de aangekondigde spellen erbij pakken.
Ik kan iig nog 1,5 jaar vooruit met de spellen die ik nu nog heb staan en dan zal ik er nog behoorlijk wat bij kopen mijzelf kennende.
Ik snap eigenlijk niet zo goed waar je op wilt wachten, want als de volgende uit is zal je ook weer wachten tot hij in prijs zakt en dan kom je weer op hetzelfde punt terecht >:)
Als je nu een goede console wilt voor een betaalbare prijs zou ik zeggen gewoon doen. Als je een kleine 200 euro teveel vind voor 2,3 en misschien wel 4 jaar speel plezier dan zou ik hem lekker in de winkel laten staan en wachten tot je ze bij de plaatselijke supermarkt kan sparen :p

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is op zich vrij simpel (los van het feit dat de 720 nog zeker 2 jaar weg is):

Je koopt nu voor de originele 399,- die een 360 eerst kostte, een Xbox 360 met 10 toptitels die in de afgelopen jaren zijn uitgekomen. Je hoeft eigenlijk ook nooit meer fullprice titels te kopen, aangezien je nooit meer dan 20,- hoeft uit te geven voor oudere toptitels. Als je daar mee klaar bent (ooit), koop je de toptitels die vandaag de dag uitkomen al weer voor 20,-..

Lijkt me geen moeilijke keuze ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-10 11:16
Bedankt voor de snelle reacties, hier kan ik wat mee :)

Geld is nu allang geen probleem meer, alleen twijfelde ik dus of het nu nog zin had om geld in de 360 te gaan pompen. Denk dat ik de keuze gewoon kan maken idd, het was meer vanwege mijn slechte ervaring met een vlak-na-de-release gekochte ps2 (old, fat one) waar al vrij snel geen echte geweldige games meer voor kwamen, enkel overpricede rotzooi. Heb er nu zeker zo'n 80 games voor liggen maar er zijn er maar enkele echt vaak gespeeld.

Maargoed bedankt voor jullie steun, ik denk dat ik maar eens een Premium met een paar toppers ga scoren :)

één is geen, twee is één

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:28

Player1S

Probably out in the dark

Officieel is er nog niks bekent over de opvolger.
Persoonlijk heb ik ook nog niks gelezen vanuit het roddelcircuit over de opvolger.

Denk dat een aanschaf nu, nog lang genoeg meegaat om de uitgaven te rechtvaarden.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:41
Jan Laros schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 19:52:
For what it's worth: Ik heb gisteren en vandaag de eerste uurtjes aan Resident Evil 5 besteed en ik moet zeggen dat ik het best wel fantastisch vind :).

Ik heb RE4 zoals zovelen ook helemaal plat gespeeld en ik vind dit tot nu toe een vrij waardige opvolger. Natuurlijk ontbreken er wat vette dingen uit RE4, zoals die handelaar en het combinen van gems tot kroontjes en zo, maar de nieuwe setting in het daglicht in Afrika en de brute sub bosses maken voor mij al veel goed. Als het verhaal zich nu ook nog een beetje leuk ontwikkelt, krijgt deze game gewoon een nette 8.5 van mij. Dat s lager dan RE4, maar het is desondanks een geweldige game! Overigens heb ik vanmiddag even splitscreen coöp gespeeld, maar dat vond ik weer niet zo'n succes op een 23" monitor. Over Xbox live geoon fullscreen lijkt me dan wel weer tof. Dat gaat vannacht even getest worden denk ik :).

Ik heb trouwens onbewust voor de Xbox 360-versie gekozen en niet vor de PS3. Waarom? Geen idee, misschien ben ik wel een achievement whore ;). Zit er veel grafisch verschil tussen de PS3 en XBox 360-versies (zoals bijvoorbeeld bij Fallout 3)?
Ik heb hem hier nu al een tijdje geleden uitgespeeld. Nog nooit een RE gespeeld trouwens, maar vond hem wel tof. Wat ik wel klote vond is dat je zo op zoek moet naar kogels. Ik bedoel, je kunt wel wapens e.d. kopen. Zelfs upgraden, maar de enigste manier om aan kogels te komen is ze te zoeken in het level. Of je magazijn upgraden, maar dat houd ook een keer op. En uiteraard vond ik het niet kunnen lopen tijdens het schieten erg kut :+

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht zelf toch nog eventjes met kopen van RE5, zeker omdat de limited edition zo teleurstellend is vergelijkt met de Japanse versie. Wacht wel tot dat het spel wat afgeprijsd is.

-Ik zag toevallig Half-Life 2 voor maar 20 euro bij V&D liggen en hetzelfde geldt ook voor Devil May Cry 4! Alleen weet ik nog niet welke ik moet halen :S iemand ervaring met beide spellen ivm moeilijkheid en achievements?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:55

BM

Moderator Spielerij
Gister bij een vriend van me even op de amerikaanse marketplace rondgekeken. Wat hier vooral opviel (buiten de schier oneindige hoeveelheid content), is hoeveel responsiever het hele systeem daar is :?
Ophalen van gegevens van marketplace is echt vele malen sneller dan het op de normale account was. Tevens leek het guide menu ook wat vlotter te reageren.

Kan er geen echt goede verklaring voor bedenken, servers zullen gewoon in amerika staan, dus dat zou het alleen maar langzamer moeten maken (neem aan dat hier in europa ook gewoon live servers staan iig).

Iemand eenzelfde ervaring, of is het een hersenspinsel van onze kant ;)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:22

buggienuk

lekker buggie

Verwijderd schreef op zondag 15 maart 2009 @ 13:41:
Ik wacht zelf toch nog eventjes met kopen van RE5, zeker omdat de limited edition zo teleurstellend is vergelijkt met de Japanse versie. Wacht wel tot dat het spel wat afgeprijsd is.

-Ik zag toevallig Half-Life 2 voor maar 20 euro bij V&D liggen en hetzelfde geldt ook voor Devil May Cry 4! Alleen weet ik nog niet welke ik moet halen :S iemand ervaring met beide spellen ivm moeilijkheid en achievements?
Als je met Half-life 2 'the orange box' bedoeld zou ik zeker die halen. Er zit dan niet alleen HL2 in, maar ook portal en Team Fortress 2, wat beide topgames zijn. TF2 is wel online only.

Devil May Cry 4 vind ik zelf ook geweldig, alleen de achievements zijn bijzonder pittig. Pas op 150 uur speeltijd heb ik alle achievements gehaald. Verder is het vooral hack and slash. De eerste 2 moeilijkheidsniveaus red je nog met willekeurig knoppen rammen maar daarna moet je toch wel combo's in elkaar gaan draaien. Je kan altijd nog de demo (klik) downloaden en proberen.

Ik denk dat ik voor meerdere mensen spreek als ik zeg dat "the orange box" (en dus HL2) een betere keuze is, DMC4 heeft een toch een wat minder brede fanbase.

Ook bekend op XBL als buggienuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
L1nt schreef op zondag 15 maart 2009 @ 12:16:
Officieel is er nog niks bekent over de opvolger.
Persoonlijk heb ik ook nog niks gelezen vanuit het roddelcircuit over de opvolger.

Denk dat een aanschaf nu, nog lang genoeg meegaat om de uitgaven te rechtvaarden.
Peter Moore (tegenwoordig niet meer werkzaam bij Microsoft) heeft destijds gezegd dat de opvolger 2011-2012 kan komen.

http://www.google.com/sea...ore+xbox+2012&btnG=Search

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:08

ikt

Hmm. Weet iemand hoe je de MCE Browser goed kunt laten werken met de Xbox 360 en Windows 7? Urls intypen gaat niet omdat het ActiveX ding niet werkt voor Windows 7. En elke keer dat ik YouTube bezoek krijg ik een scriptfoutmelding, en die kan ik niet uitzetten. (Internetopties in IE8 werken niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-10 13:03

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

(jarig!)
Ik heb Resident Evil 5 al helemaal uitgespeeld en ik vond het de 60,- dubbel en dwars waard. Is misschien iets korter dan deeltje vier (die ik ook helemaal grijs heb gespeeld) maar dat is ten goede gekomen aan een paar andere dingen (zoals het uiterlijk). De achtergrondmuziek is nog steeds beklemmend en de gameplay even zenuwslopend, vooral als je faalt. De setting in Afrika is goed gekozen en ik vind dat ze er goed aan hebben gedaan dit te kiezen. Ik heb me er echt mee geamuseerd.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, klinkt goed zeg!
Ik krijg em maandag of dinsdag binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 00:08
Jan Laros schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 19:52:

PS3 versie heeft blijkbaar framerate drops maar wel iets betere anti aliasing en iets betere schaduwen. Als je dus een stabielere spel wilt spelen dan ga je voor de 360 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 00:05

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik heb gisteren ook mijn RE5 binnengekregen. Vandaag heel ff gespeeld. Het ziet er echt smerig goed uit.

Alleen vind ik 'm persoonlijk iets teveel op de co-op gericht. Maar goed, daar valt omheen te werken. Het spel doet me ernstig denken aan RE4, alleen haalt het dat niveau niet. Op zich ook niet onverwachts, maar toch jammer. Dingen als de merchant eruithalen en de typewriter... Het is een beetje RE4,5 Light.

Maar goed, na al die kritiek vind ik 't nog steeds een erg vermakelijk spel hoor ;)

EDIT: wel zie ik behoorlijk wat screen tearing.

[ Voor 4% gewijzigd door Willybubba op 15-03-2009 18:58 ]

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:46
Willybubba schreef op zondag 15 maart 2009 @ 18:58:
EDIT: wel zie ik behoorlijk wat screen tearing.
Dat is op te lossen door je 360 op 720p te zetten, het is een glitch die alleen optreedt bij 1080p. Erg slecht getest dus door Capcom als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

(jarig!)
Lol las net dat RE5 op de Unreal 3 Engine gebaseerd is... Ik vind het spel er beter uitzien dan GoW. Ziet er naar uit dat Capcom beter met de engine kan omgaan dan Epic zelf :D. Zo zie je maar wat voor potentie die engine heeft.

[ Voor 13% gewijzigd door Blaat op 16-03-2009 10:37 ]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mazzl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-09 10:42
hier vind je een uitgebreide vergelijking tussen RE5 op de PS3 en XBOX360
PS3 VS XBOX360 RE5

conclusie, xbox is net even iets mooier beter anti aliassing, minder frame drops, iets meer tearing.
multiplayer is een stuk beter voor de xbox

If you don't stand for something you'll fall for everything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mazzl schreef op maandag 16 maart 2009 @ 10:42:multiplayer is een stuk beter voor de xbox
What else is new? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
R420R schreef op maandag 16 maart 2009 @ 10:36:
Lol las net dat RE5 op de Unreal 3 Engine gebaseerd is... Ik vind het spel er beter uitzien dan GoW. Ziet er naar uit dat Capcom beter met de engine kan omgaan dan Epic zelf :D. Zo zie je maar wat voor potentie die engine heeft.
Capcom heeft een multiplatform framework in house (MT framework), en die gebruiken ze voor alle multiplatform games.

Verder is het al sinds jaar en dag zo dat de unreal engines alleen binnen Epic goed tot hun recht komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Wordt er bij de VGA HD kabel van Microsoft een converter meegeleverd om mijn 2.1 speaker set op aan te sluiten? Volgens een reactie op bol.com wel:
Als je jouw Xbox 360 wilt aansluiten op je computer beeldscherm in plaats van op je televisie, dan heb je een VGA kabel nodig, aangezien deze niet wordt meegeleverd met een Xbox 360. Er is echter veel keuze als het aankomt op VGA kabels voor de Xbox 360. Diverse merken bieden diverse kabels die allemaal pretenderen het goedkoopste en het beste te zijn. Goedkoop is echter duurkoop, zo heb ik geleerd. De beeld kwaliteit die de verschillende VGA kabels leveren laat zeer veel te wensen over. Er is slechts één kabel die een zeer goed beeld geeft en dat is de originele VGA kabel van Microsoft zelf. Zowel goedkopere als duurdere kabels van andere merken kunnen niet tippen aan de kwaliteit van deze VGA kabel. Maar genoeg over de beeld kwaliteit, niet alleen het beeld is zeer goed, maar ook het geluid. De twee tulp stekkers leveren een perfect surround geluid. Geen surround set of gewoon je speakers van je computer gebruiken? Ook dat kan, aangezien er een verloopstekker bij zit van 2 x tulp naar 1 x 3,5 mm jackplug (oftewel een gewone hoofdtelefoon stekker). Wil je jouw Xbox 360 aansluiten op je computer beeldscherm, dan is dit dé VGA kabel voor jou!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mazzl
zijn er mensen die ervaring hebben met burnout paradise online?
het is mij niet helemaal duidelijkl wat de bedoeling is tijdens freeburn online.
kun je ook gewoon een wedstrijtje doen ofzo? als ik quick match start worden er namelijk nooit races gevonden. alleen tijdens online freeburn kom ik andere mensen tegen, alleen kun je dan weer niet racen, geen idee wat dan de bedoeling is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Laatst online: 23:09

RedFox

Heb je een OV ofzo?

magnifor schreef op maandag 16 maart 2009 @ 11:01:
Wordt er bij de VGA HD kabel van Microsoft een converter meegeleverd om mijn 2.1 speaker set op aan te sluiten? Volgens een reactie op bol.com wel:

[...]
dit krijg je er bij:
Afbeeldingslocatie: http://img507.imageshack.us/img507/7618/img00057cu.jpg

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Schweino schreef op maandag 16 maart 2009 @ 10:24:
[...]

Dat is op te lossen door je 360 op 720p te zetten, het is een glitch die alleen optreedt bij 1080p. Erg slecht getest dus door Capcom als je het mij vraagt.
Hm, raar, want daar staat 'ie al op.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Normaal gesproken is het niet mogelijk om savegames van de ene naar de andere account over te hevelen. Zijn er mensen die ervaring hebben met workarounds o.i.d.?

[ Voor 34% gewijzigd door JBS op 16-03-2009 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Voor de zekerheid, ook bij de originele kabel van Microsoft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-10 13:39
magnifor schreef op maandag 16 maart 2009 @ 11:14:
[...]

Ja inderdaad, ga nou maar naar de winkel en dat ding kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Laatst online: 23:09

RedFox

Heb je een OV ofzo?

magnifor schreef op maandag 16 maart 2009 @ 11:14:
[...]

Juist bij de orginele kabel van Microsoft (heb hem zelf namelijk ook).

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Prima, bedankt allen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

over RE5:
Tearing wat is dat? want als ik zoek kom ik op 2 dingen uit, heel je beeldscherm vertoond vreemde kleuren en vormen. Of er komt een lijntje in beeld waar het beeld niet meer klopt en het 1cm ernaast zit.

Ik heb thuis namelijk last van dit laatste, en ik weet niet waar dit aan licht.
Ik heb een nieuwe tv sinds vorige week, Panasonic th-42pz85, fullhd 42inch 100hz plasma tv.
Xbox is ook nog geen 4 maanden oud. RE5 is net nieuw uit de winkel.

Kunnen jullie mij vertellen waar dit aan licht/ hoe ik het kan fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2009 @ 14:33:
over RE5:
Tearing wat is dat? want als ik zoek kom ik op 2 dingen uit, heel je beeldscherm vertoond vreemde kleuren en vormen. Of er komt een lijntje in beeld waar het beeld niet meer klopt en het 1cm ernaast zit.

Ik heb een nieuwe tv sinds vorige week, Panasonic th-42pz85, fullhd 42inch 100hz plasma tv.

Ik en een vriend hebben ook last van tearing in RE5 (laatste optie door jou genoemd). Dit op verschillende Samsung LCD's, middels HDMI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2009 @ 14:33:
over RE5:

Tearing leg ik hier uit:
EfBe in "Het Playstation 3 ervaringen topic - Dee..."

Nee, je kunt niets fixen, want je hebt geen mogelijkheid op een console om de rendersnelheid te verhogen of vsync aan te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar zal het dan niet met bv een patch te fixen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:02

Armada

-Wat wil je weten?-

EfBe schreef op maandag 16 maart 2009 @ 14:46:
[...]

Tearing leg ik hier uit:
EfBe in "Het Playstation 3 ervaringen topic - Dee..."

Nee, je kunt niets fixen, want je hebt geen mogelijkheid op een console om de rendersnelheid te verhogen of vsync aan te zetten.
Enige nuance, dat ligt aan het spel. Een spel als Bioshock heeft het gewoon in de optielijst staan.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Ergens hierboven wordt gemeld dat de tearing weg moet zijn als je je box op 720P instelt.

En verderop zeg ik dan dat mijne daar al op staat en dat ik nog steeds tearing heb, maar proberen kan nooit kwaad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mazzl
bij RE5 heeft Capcom ervoor gekozen om een zo;n hoog mogelijke framerate te halen, dit vonden ze belangrijker dan tearing, daarom staat de v-lock aan, hierdoor heb je wel tearing maar geen frame drops.. ofzo. sommige games geven de optie om v-lock uit te zetten RE5 heeft die optie niet.
je kunt er dus niets aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

(jarig!)
Heb net even op 720P gezet en dan is de tearing bij mij idd weg. Alleen dan is hij gecapped op 30FPS :(. Daar ga ik niet mee akkoord, dan maar liever tearing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-10 19:20
Gold-members aanbieding van deze week is Fable 1 voor 800 MS points. Zeker een nette aanbieding als je Fable nog nooit gespeeld hebt, maar wel aan Fable 2 wilt beginnen :) Zelfs sla ik 'm wel over, ik start m'n oude Xbox wel op als ik Fable wil spelen :+

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:11
Kazu schreef op maandag 16 maart 2009 @ 18:23:
Gold-members aanbieding van deze week is Fable 1 voor 800 MS points. Zeker een nette aanbieding als je Fable nog nooit gespeeld hebt, maar wel aan Fable 2 wilt beginnen :) Zelfs sla ik 'm wel over, ik start m'n oude Xbox wel op als ik Fable wil spelen :+
volgens de compatibility list van MS zou je oude fable cd gewoon in je xbox360 moet werken, hoef je helemaal niet je oude xbox voor op te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:43

KoffieNT

banaan

Zn savegame staat waarschijnlijk op zn 1e xbox :), + je moet een hdd hebben om xbox1-games op je 360 te spelen, maar je moet ook weer een hdd hebben om games te kunnen downloaden :D.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Boeboe schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 18:41:
offtopic:
Mocht je opera gebruiken: ik heb een (belachelijk klein) scriptje gemaakt om heel die blok te verwijderen. Aangezien hij idd aardig storend is en geen sponsored links bevat lijkt het me geen probleem om hem te verwijderen.
offtopic:
_/-\o_ thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dagdeal bij Dixons XBox360 Halo Pack 239,99 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En de nieuwe weekaanbieding van play-asia is :

Rise of the Argonauts +- 18 euro incl. verzending

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:02
Kazu schreef op maandag 16 maart 2009 @ 18:23:
Wie koopt er eigenlijk uberhaupt van die xbox originals? Met alle toppers die je inmiddels voor minder dan 20 euro op de 360 kunt krijgen heb je er toch helemaal niks aan? Ik heb er zelf tenminste nooit aan gedacht om zo'n spel te kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sh0ckTr00per schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 13:47:
[...]

Wie koopt er eigenlijk uberhaupt van die xbox originals? Met alle toppers die je inmiddels voor minder dan 20 euro op de 360 kunt krijgen heb je er toch helemaal niks aan? Ik heb er zelf tenminste nooit aan gedacht om zo'n spel te kopen..
Ik ook niet. Je betaalt op die manier nog best veel voor een port met mindere graphics dan een gewone 360 titel en met de kans op fouten e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:41

Smoonshine

Feyenoord!!

Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 13:53:
[...]

Ik ook niet. Je betaalt op die manier nog best veel voor een port met mindere graphics dan een gewone 360 titel en met de kans op fouten e.d.
Ik kan me voorstellen dat mensen die bijvoorbeeld Halo 1 en 2 gemist hebben deze games kopen om toch het hele verhaal te ervaren. Ook mensen die hebben genoten van Fable 2 kunnen deeltje 1 dus ook nog een keer doen. Aangezien ik geen enkele winkel ken die nog Xbox games heeft liggen, is het op deze manier een uitkomst. De enige reden waarom ik ze niet koop is dat ik voor mezelf weet dat ik toch geen oude spellen speel als ik nieuwe HD spellen heb. Eventueel zijn dezelfde spellen natuurlijk ook wel via marktplaats oid te regelen voor ongeveer hetzelfde geld.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Halo is een verhaal apart. Halo 1/2 zien er op de 360 daadwerkelijk stukken beter uit dan op de oude Xbox :)

Afbeeldingslocatie: http://media.teamxbox.com/games/ss/472/1131639101.jpg

De 720P modus is nieuw voor de 360 :) Deze modus heeft ook een goede AA i.t.t. de originele titels :)

Hier in Nederland speelde de meeste mensen Halo 1/2 op een normale tv, waarschijnlijk aangesloten via Scart. Nu op je HD scherm, goede kabels en een 720P resolutie is het echt een andere ervaring :)

[ Voor 73% gewijzigd door PWM op 17-03-2009 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
PWM schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 15:22:
Halo is een verhaal apart. Halo 1/2 zien er op de 360 daadwerkelijk stukken beter uit dan op de oude Xbox :)

[afbeelding]

De 720P modus is nieuw voor de 360 :) Deze modus heeft ook een goede AA i.t.t. de originele titels :)

Hier in Nederland speelde de meeste mensen Halo 1/2 op een normale tv, waarschijnlijk aangesloten via Scart. Nu op je HD scherm, goede kabels en een 720P resolutie is het echt een andere ervaring :)
klopt niet helemaal he???

480p (lage reso) maar dan wel even 6X inzoomen. en dan bij een hoge reso (720p) maar 3X inzoomen. ga eens even verder van dat mannetje staan en zoom dan nog eens 6X in wedden dat het er niet veel beter uitziet. nu zijn ze in het rechter plaatje gewoon dichterbij op het mannetje gaan staan en wordt die die 3x extra vergroting die ze in het linker plaatje moeten toepassen om het beeld even groot te krijgen in het rechter plaatje gewoon gerenderd. dat maakt natuurlijk wel veel verschil uit

[ Voor 14% gewijzigd door dangerpaki op 17-03-2009 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

[...]

Ik koop liever oude Xbox spellen zodat ik het doosje en boekje erbij heb, voor de verzameling. Naast dat had het leuk geweest (maar ik snap dat het moeilijk te implementeren is) Achievements voor de originals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dangerpaki schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 16:46:
[...]

klopt niet helemaal he???

480p (lage reso) maar dan wel even 6X inzoomen. en dan bij een hoge reso (720p) maar 3X inzoomen. ga eens even verder van dat mannetje staan en zoom dan nog eens 6X in wedden dat het er niet veel beter uitziet. nu zijn ze in het rechter plaatje gewoon dichterbij op het mannetje gaan staan en wordt die die 3x extra vergroting die ze in het linker plaatje moeten toepassen om het beeld even groot te krijgen in het rechter plaatje gewoon gerenderd. dat maakt natuurlijk wel veel verschil uit
Hier zijn de originele screenshots, met de originele reso.

Afbeelding 1

Afbeelding 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoundWave729
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 13:36
[...]

*Steekt zijn hand op* Laatst nog Halo gekocht :P. Spel is wat uitdagender dan Halo 3 imo. Flood is bijna onmogelijk op Normal. Laat staan Legendary. Het is wel een hele leuke uitdaging :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-10 13:40

ijskonijn

Now MOVE!

[...]

Ik heb Ninja Gaiden Black gekocht. Was in de tijd dat Ninja Gaiden II aangekondigd was, vond het er super uitzien en kon bijna niet wachten dus Ninja Gaiden maar gekocht om me daarmee bezig te houden. Geen spijt van gehad. Ik heb grafisch slechtere 360 games gezien!

En als je ze downloadt van de marketplace staan ze ook nog eens op je HD, dat is altijd sneller dan een origineel Xbox spel van schijfje af te spelen (Xbox originals kun je niet op de HD installeren)

[ Voor 18% gewijzigd door ijskonijn op 18-03-2009 08:40 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Laatst online: 00:02

Armada

-Wat wil je weten?-

SoundWave729 schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 18:59:
[...]

*Steekt zijn hand op* Laatst nog Halo gekocht :P. Spel is wat uitdagender dan Halo 3 imo. Flood is bijna onmogelijk op Normal. Laat staan Legendary. Het is wel een hele leuke uitdaging :+.
Wut? Echt? Ik vond juist het Flood-lair gedeelte van het derde deel harentrekkend irritant, terwijl ik door de Library vloog....
ijskonijn schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 08:38:
[...]

Xbox originals kun je niet op de HD installeren
Nee, maar ze gebruiken wel allemaal de HDD als cache, omdat die standaard was in de Xbox 1 en daar een deel reserveerde voor de spelcache. Ninja Gaiden Black de eerste keer op disc is langzaam en alle keren daarna gaat het heel snel.

[ Voor 31% gewijzigd door Armada op 18-03-2009 09:05 ]

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-10 13:40

ijskonijn

Now MOVE!

Armada schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 09:03:
[...]

Wut? Echt? Ik vond juist het Flood-lair gedeelte van het derde deel harentrekkend irritant, terwijl ik door de Library vloog....

[...]

Nee, maar ze gebruiken wel allemaal de HDD als cache, omdat die standaard was in de Xbox 1 en daar een deel reserveerde voor de spelcache. Ninja Gaiden Black de eerste keer op disc is langzaam en alle keren daarna gaat het heel snel.
Aah oke dat wist ik niet :)
Moet trouwens wel zeggen dat ik dat bij de Xbox Originals versie van Ninja Gaiden Black ook is: De eerste keer laadt hij best lang, alle andere keren gaat het allemaal snel.

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
PWM schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 16:57:
[...]

Hier zijn de originele screenshots, met de originele reso.

Afbeelding 1

Afbeelding 2
was trouwens geen commentaar op jou hoor maar meer op het feit dat ze een beetje een kromme vergelijking maken. om een goede vergelijking te maken moesten ze eigenlijk zo gaan staan dat het hoofd van die gozer in allebei de beelden al even groot was. en dat ze dan allebei de plaatjes gelijk inzoomen. en dan kijken.

er zal vast een verschil inzitten, dat trek ik niet in twijfel. alleen of het verschil zo groot is als dat ze doen overkomen daar twijfel ik wel sterk over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:11
Nitai schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 11:47:
Mocht iemand geinteresseerd zijn. Bij Dealextreme heb je nu een 2e handse 120GB HD voor omgerekend 62 euro incl verzending.

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21431

Zelf heb ik hem net besteld :)
Ik heb deze dus ook besteld op 12 maart, kreeg ik vandaag een bericht dat het niet de officiele MS Hard disk betreft :'( , maar 1 of ander wazig linglong merk en dat ze hier te laat zijn achtergekomen. (wel heeel erg laat)

Nu stellen ze 2 opties voor of ik krijg korting, of ik annuleer de bestelling aangezien die van mij al shipped is en zelfs hoogstwaarschijnlijk al thuis op de mat ligt kan dit nog wel eens heel vervelend worden.....stond ik nou niet echt op te wachten...
Wat een stumpers daar bij Dealextreme, is ook de laatste keer dat ik daar bestel. |:(

Nou snap ik het deel pre-owned ook, ze kunnen er natuurlijk geen originele MS xbox 360 verpakking omheen doen.

[edit]

OH zie ook http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21431 staat nu een berichtje onderaan de product info bij.
Ze mogen die koptitel dan wel eens veranderen |:( , daarbij snap ik het verhaal niet echt helemaal of het is gewoon krom engels.

[ Voor 16% gewijzigd door Turismo op 18-03-2009 14:19 ]

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

SoundWave729 schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 18:59:
[...]

Niet vergeten dat het grootste gedeelte van het level design echt wel slecht is hoor :p (uit halo 1).

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt toch voor 79 euro een nieuwe officiële MS harddisk kopen bij een aantal zaken, waarom zou je dan een gebruikte kopen voor 17 euro minder? En Dealextreme staat er om bekend dat ze veel nep-merkartikelen verkopen, dus voor dit soort dingen zou ik daar sowieso al niet bestellen. Heb je nu niks meer aan natuurlijk..
Hoop voor je dat het goed op te lossen is. Geen idee of je geband zal worden voor het gebruik van de niet-officiële HD, volgens mij kan het wel gedetecteerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Laatst online: 16:04

Nitai

Live the life you love.

ja ik had na de verhalen hier de bestelling direct geannuleerd. Excuses als ik je op het verkeerde been heb gezet, ik dacht ook dat het te vertrouwen was.

[ Voor 27% gewijzigd door Nitai op 18-03-2009 15:45 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 14:48:
Je kunt toch voor 79 euro een nieuwe officiële MS harddisk kopen bij een aantal zaken, waarom zou je dan een gebruikte kopen voor 17 euro minder? En Dealextreme staat er om bekend dat ze veel nep-merkartikelen verkopen, dus voor dit soort dingen zou ik daar sowieso al niet bestellen. Heb je nu niks meer aan natuurlijk..
Hoop voor je dat het goed op te lossen is. Geen idee of je geband zal worden voor het gebruik van de niet-officiële HD, volgens mij kan het wel gedetecteerd worden.
Volgens mij is de van Dealextreme (uit de eerdere link) wel een officiële MS harddisk echter was die gewoon een 2e handse dus je zal dan niet gebanned worden. Het klopt dat ze ook NIET officiële MS harddisken verkopen en bij deze wordt je mogelijk wel gebanned. Echter ging het hier dus om een Orginele 2ehands.

Echter moet ik wel zeggen dat je waarschijnlijk op marktplaats of ebay voor die prijs ook wel een 2ehands kan vinden. Dan zou ik daar eerder voor kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Verwijderd schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 14:48:
Die voor 79 zijn overal uitverkocht, en als je ernaar vraagt durven ze hun vinger er niet op te leggen dat zodra die weer op voorraad is nog steeds 79 zal zijn.
Daarbij degene die m wel op voorraad hebben hanteren de prijs van 99 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoundWave729
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 13:36
JuliettPapa schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 14:45:
[...]

Niet vergeten dat het grootste gedeelte van het level design echt wel slecht is hoor :p (uit halo 1).
Dat wel. Ik werd een beetje gek van al die gangetjes. Navigeren was af en toe zwaar klote, maar voor de rest vermakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:19
SoundWave729 schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 16:09:
[...]

Dat wel. Ik werd een beetje gek van al die gangetjes. Navigeren was af en toe zwaar klote, maar voor de rest vermakelijk.
Navigeren klote? De pijlen op de grond gaven vaak al de richting aan :D. En voor de rest vond ik het wel duidelijk. Maar goed, dat kan natuurlijk voor iedereen anders zijn.
Ondanks de leeftijd blijft het een heerlijk spel vind ik.
Vind het trouwens wel tof dat Bungie de cut scenes uit Halo1 en 2 bij de Legendary Edition van Halo3 (de versie met de helm) in HD hebben geleverd, af en toe kijk ik die disc nog om gewoon te genieten van die filmpjes, ze zien er misschien niet fantastisch uit maar ik blijf er van genieten.

[ Voor 6% gewijzigd door JorisTheWise op 19-03-2009 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die nog een (web)winkel weet waar ze Halo 1 & 2 verkopen, wil ze namelijk weer aanschaffen en oude nostalgie beleven. Echter wil ik ze wel orgineel met disk en hoesje en dus niet via Marketplace aanschaffen. Vrijwel overal waar ik heb gekeken hebben ze beide niet of zijn ze niet meer leverbaar

Tips iemand?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2009 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:43

KoffieNT

banaan

Deze en deze al gecheckt? Wel prijzig, is Ebay/Mp in dit geval niks?

[ Voor 10% gewijzigd door KoffieNT op 19-03-2009 09:09 ]

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Als je geen bezwaar hebt tegen een classic doosje (Halo 1) mag je die van mij wel overnemen (ik heb ze beide, 1 dus als classic), DM me maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KoffieNT schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 09:07:
Deze en deze al gecheckt? Wel prijzig, is Ebay/Mp in dit geval niks?
Thanks voor de link!
Willybubba schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 09:31:
Als je geen bezwaar hebt tegen een classic doosje (Halo 1) mag je die van mij wel overnemen (ik heb ze beide, 1 dus als classic), DM me maar.
Done :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:55

BM

Moderator Spielerij
Turismo schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 16:01:
[...]

Die voor 79 zijn overal uitverkocht, en als je ernaar vraagt durven ze hun vinger er niet op te leggen dat zodra die weer op voorraad is nog steeds 79 zal zijn.
Als jij die HD voor 79 euro besteld, dienen ze die volgens mij gewoon voor 79 euro te leveren als ze die weer binnen krijgen. Dat ze duurder worden is niet jouw probleem.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:32
Ik ben voor mijn zus op zoek naar een (verzamel) game met daarop allemaal wat eenvoudigere spellen zoals je die 'vroeger' had op de NES. Dus niet 100 verschillende knoppen combinaties maar gewoon een paar simpele waarmee zo'n beetje alles te doen is. Wel moet het niet te veel gericht zijn op kinderen zoals KF Panda, Lego: IJ.

Alleen het probleem is.. waar moet ik beginnen met zoeken of weten jullie goede titels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

la_fusion schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 14:30:
Ik ben voor mijn zus op zoek naar een (verzamel) game met daarop allemaal wat eenvoudigere spellen zoals je die 'vroeger' had op de NES. Dus niet 100 verschillende knoppen combinaties maar gewoon een paar simpele waarmee zo'n beetje alles te doen is. Wel moet het niet te veel gericht zijn op kinderen zoals KF Panda, Lego: IJ.

Alleen het probleem is.. waar moet ik beginnen met zoeken of weten jullie goede titels?
KungFu Panda en Indiana Lego zijn niet echt gericht op kinderen vind ik. Ik kan me bijvoorbeeld enorm vermaken met die maffe Panda :9 Ik heb eigelijk geen idee of er iets van een game is met allemaal verzamelgames op de xbox360, nognooit gezien of van gehoord iniedergeval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-09 12:03

RMB

Nee, geen right mouse button!

Lego is erg stom, kungfu panda daarentegen is erg leuk! (maar wel kort)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Sega Megadrive Ultimate Collection. Een ZEER solide verzamelpakket ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4200live punten kopen en los laten op de arcade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
BM schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 11:37:
[...]

Als jij die HD voor 79 euro besteld, dienen ze die volgens mij gewoon voor 79 euro te leveren als ze die weer binnen krijgen. Dat ze duurder worden is niet jouw probleem.
Je kan moeilijk een lokale winkel dwingen die bestelling voor je op te laten nemen met dergelijke prijsgarantie..die keuze blijft nog altijd aan hun voorbehouden.

Stel zij willen m bestellen voor je, maar ze geven je geen garantie dat die 79 euro nog is, kan je zelf kiezen of je dat risico gaat nemen of niet, je kan ze moeilijk gaan dwingen of eisen stellen.

Daarbij heb ik het vermoeden dat de prijs gewoon naar 99 euro is gestegen, maar zij nog hun oude prijslijsten aanhouden..

(trust me I know, heb zelf jaren in de retail gewerkt)

[ Voor 24% gewijzigd door Turismo op 19-03-2009 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BM schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 11:37:
[...]

Dat hangt er vrees ik helemaal vanaf wat er in hun voorwaarden vermeld staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt sinds woensdag Family Game Night op Xbox Live Arcade. Dat zijn allemaal afzondelijk te kopen spelletjes die we eigenlijk allemaal wel kennen (Zeeslag, 4 op een rij enz). Ik weet niet wat ze nou precies zoekt, maar misschien is dat iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegis3d
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 06-10 13:50
Ik vroeg me nu altijd al af wat voor een mobo er in de gerepareerde launch xboxen zat, geen hdmi, maar toch wel stiller.
Ik heb 't nu eindelijk gevonden, en ik dacht, er zijn vast meer mensen die zich dit afvragen, dus post ik 't hier even :)
Er is nog een extra revisie van 't xbox360 mobo, een soort van falcon zonder hdmi, genaamt opus:
Wikipedia: Xbox 360 hardware

In the end it was not guns or bombs that defeated the aliens, but that humblest of all gods creatures, the Tyrannosaurus Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:32
Bedankt voor de tips allemaal maar ben toch echt op zoek naar een schijfje met daar het spel op. Ook vind ik zelf die Sega collectie erg leuk alleen mijn zus is niet van die retro games maar echt simpelere spellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:02
Dan is de Arcade Unplugged misschien iets. Zelfde spellen als die je kunt downloaden, alleen dan op een schijfje.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.