----laat maar!-----
[ Voor 93% gewijzigd door rCk op 13-03-2009 20:33 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 93% gewijzigd door rCk op 13-03-2009 20:33 ]
Er zit geen coupon bij, zodra je een tag aanmaakt heb je 1 maand goldrCk schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 20:12:
Jongens, ik heb een redelijk domme vraag eigenlijk...
Ik weet eigenlijk niet waar ik de coupon voor die 1 month free live gold in kan vinden? Die heb ik erbij gekregen als het goed is, maar ik weet niet waar. Weet iemand dit? Bij voorbaat dank.
Ja klopt! Ik kwam er al achterExorcist schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 20:18:
[...]
Er zit geen coupon bij, zodra je een tag aanmaakt heb je 1 maand gold
10 second ninja DONE
Ik denk dat GoW dat gewoon niet trekt. Al die grafische hoogstandjes vreten behoorlijk wat processorkracht op. Of het is een bewuste keuze om het spel wat moeilijker te maken (want d.m.v. het reviven blijf je zeker met 4 man makkelijk op de been).Sagat schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 22:32:
hmm net GoW (1) dus even in coop gedaan, erg leuk, en zeker een meerwaarde, mijn collega vond het ook leuk dus dit is iets dat we wsl wel vaker gaan doen. Maar....volgens mij (heb nog even gezocht naar oude reviews, en nergens het tegendeel gelezen) kan je echt niet met meer dan 2 personen co-oppen. Wat opzich vreemd is, want er lopen zat andere cpu controlled chars rond die je dan toch door mensen zou kunnen laten spelen.
Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)
Wel een interessante gedachtegang die mij ook al eens door het hoofd is geschoten. Ik heb maar even mijn trouwe vriend Google bij de hand genomen, en kwam op de volgende site uit:Sagat schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 22:32:
hmm net GoW (1) dus even in coop gedaan, erg leuk, en zeker een meerwaarde, mijn collega vond het ook leuk dus dit is iets dat we wsl wel vaker gaan doen. Maar....volgens mij (heb nog even gezocht naar oude reviews, en nergens het tegendeel gelezen) kan je echt niet met meer dan 2 personen co-oppen. Wat opzich vreemd is, want er lopen zat andere cpu controlled chars rond die je dan toch door mensen zou kunnen laten spelen.
Bron: http://www.videogamer.com...s_of_war_2/news-9499.htmlEpic never considered four-player Gears 2 co-op
Cliff Bleszinski says game would no longer be about story and instead would be about 'shooting shit'.
[ Voor 0% gewijzigd door Kazu op 13-03-2009 22:47 . Reden: Typo ]
PS5 PSN: UnrealKazu
In het begin wel, maar later in de game krijg je stukken waar je maar met 2 man speelt.Sagat schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 22:32:
Wat opzich vreemd is, want er lopen zat andere cpu controlled chars rond die je dan toch door mensen zou kunnen laten spelen.
[ Voor 9% gewijzigd door yzf1kr op 14-03-2009 09:47 ]
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Verwijderd
Zoals als een review (8.5) terecht meldt:EfBe schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 18:13:
[...]
blabla, RE5 is gewoon een rukspel, zeker als je RE4 gespeeld hebt.
Dat een spel anders is als gedacht, of minder goed is dan zijn voorganger, maakt het niet per definitie een rukspel.Resident Evil 5 has to unfortunately go down as one of the biggest gaming disappointments in recent memory, simply because it's merely great rather than unbelievable.
Verwijderd
Klinkt op zich aardig, maar kun je iets preciezer zijn...? Ik heb een tijdje geleden ook zo'n brief gehad maar eigenlijk verder geen actie meer ondernomen. Zeiden ze ook iets over wanneer "volgende maand"?RMX schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 15:38:
Zojuist gebeld door MS, ivm Cashback actie.
Was een fout, en iedereen die nog geen geld heeft gehad, of een brief gehad heeft waarin stond dat de aanmelding te laat was, krijgt hun geld volgende maand!
RE4: super uitgebalanceerde gameplay, lengte van de game (ik ben nu meer dan 25 uur bezig en ben bijna aan het eind), nooit saai, game is erg beklemmend, etc.PWM schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 12:21:
[...]
Zoals als een review (8.5) terecht meldt:
[...]
Dat een spel anders is als gedacht, of minder goed is dan zijn voorganger, maakt het niet per definitie een rukspel.
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Als abonnee kan je dat wel wegkrijgen, dan moet je even hier kijken (daar kunnen niet-abonnees dus niet in).PWM schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 18:24:
Voordat ik de modjes lastig ga vallen, die enorm irritante balk bovenin met de verwijzing naar de pricewatch, hoe krijg ik die weg? Of is die optie er echt niet in de instellingen?
The devil is in the details.
Verwijderd
Inmiddels is dit nieuws al ontkend door 2K, er komen dus geen commies in het spel.Greekmaster schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 16:07:
Nieuwe info over Bioschock 2 (spoilers)
http://www.deeko.com/news/?p=11012
ThanksHahn schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 18:29:
[...]
Als abonnee kan je dat wel wegkrijgen, dan moet je even hier kijken (daar kunnen niet-abonnees dus niet in).
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Boeboe schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 18:41:
offtopic:
Aangezien hij idd aardig storend is en geen sponsored links bevat lijkt het me geen probleem om hem te verwijderen.
[ Voor 11% gewijzigd door PromoX op 14-03-2009 18:55 ]
And I'm the only one and I walk alone.
Gametrailers heeft een comparison video. Ik zag iig geen verschil. De meest in het oog springende verschillen vaak bij multiplatformers is de softshadows op de ps3 die wat karteliger zijn door de soms wat materige shaders die men gebruikt, maar dat is hier niet zo.[b][message=31638301,noline] Zit er veel grafisch verschil tussen de PS3 en XBox 360-versies (zoals bijvoorbeeld bij Fallout 3)?
Klopt deels. De textures zijn nog steeds van mindere kwaliteit vergeleken met de PS3-versie. Zie ook dit fantastisch geschreven frontpage berichtEfBe schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 20:48:
[...]
(de 360 patch voor fallout3 lost trouwens het grafische verschil op dacht ik )
één is geen, twee is één
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Eerst vind je hem te duur en nu ben je bang dat hij te kort mee gaatWackoz schreef op zondag 15 maart 2009 @ 11:23:
Twijfel nu al een tijdje dus ik stel mijn vraag maar hier:
Sinds een hele tijd, eigenlijk al sinds dat de 360 uit is, overweeg ik om hem te kopen. In de eerste 2 jaar van zijn succes vond mijn bankrekening zulke 'extra' uitgaven echter niet zo plezierig en heb ik hem dus links moeten laten liggen. Nu ben ik op een punt dat ik hem zo zou kunnen halen, echter twijfel ik of dit nog wel een slimme keus is. De 360 is alweer een flinke tijd uit, en ik vraag me af of het nog wel slim is om 4 jaar na release nog geld te stoppen in een 360.
Ik snap uiteraard dat hij nog wel even meekan maar ik heb erg weinig zin om over 1 jaar tegen een weer veel betere/mooiere/geilere xbox 720 oid aan te kijken terwijl ik net een redelijk nieuwe 360 zit. Zal de game productie voor de 360, na de introductie van 'de' nieuwe xbox, erg dalen? Is het inderdaad wel een slimme keus om nu nog een premium of arcade te halen, of kan ik beter wachten?
Graag jullie mening hierover
één is geen, twee is één
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ik heb hem hier nu al een tijdje geleden uitgespeeld. Nog nooit een RE gespeeld trouwens, maar vond hem wel tof. Wat ik wel klote vond is dat je zo op zoek moet naar kogels. Ik bedoel, je kunt wel wapens e.d. kopen. Zelfs upgraden, maar de enigste manier om aan kogels te komen is ze te zoeken in het level. Of je magazijn upgraden, maar dat houd ook een keer op. En uiteraard vond ik het niet kunnen lopen tijdens het schieten erg kutJan Laros schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 19:52:
For what it's worth: Ik heb gisteren en vandaag de eerste uurtjes aan Resident Evil 5 besteed en ik moet zeggen dat ik het best wel fantastisch vind.
Ik heb RE4 zoals zovelen ook helemaal plat gespeeld en ik vind dit tot nu toe een vrij waardige opvolger. Natuurlijk ontbreken er wat vette dingen uit RE4, zoals die handelaar en het combinen van gems tot kroontjes en zo, maar de nieuwe setting in het daglicht in Afrika en de brute sub bosses maken voor mij al veel goed. Als het verhaal zich nu ook nog een beetje leuk ontwikkelt, krijgt deze game gewoon een nette 8.5 van mij. Dat s lager dan RE4, maar het is desondanks een geweldige game! Overigens heb ik vanmiddag even splitscreen coöp gespeeld, maar dat vond ik weer niet zo'n succes op een 23" monitor. Over Xbox live geoon fullscreen lijkt me dan wel weer tof. Dat gaat vannacht even getest worden denk ik.
Ik heb trouwens onbewust voor de Xbox 360-versie gekozen en niet vor de PS3. Waarom? Geen idee, misschien ben ik wel een achievement whore. Zit er veel grafisch verschil tussen de PS3 en XBox 360-versies (zoals bijvoorbeeld bij Fallout 3)?
Verwijderd
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Als je met Half-life 2 'the orange box' bedoeld zou ik zeker die halen. Er zit dan niet alleen HL2 in, maar ook portal en Team Fortress 2, wat beide topgames zijn. TF2 is wel online only.Verwijderd schreef op zondag 15 maart 2009 @ 13:41:
Ik wacht zelf toch nog eventjes met kopen van RE5, zeker omdat de limited edition zo teleurstellend is vergelijkt met de Japanse versie. Wacht wel tot dat het spel wat afgeprijsd is.
-Ik zag toevallig Half-Life 2 voor maar 20 euro bij V&D liggen en hetzelfde geldt ook voor Devil May Cry 4! Alleen weet ik nog niet welke ik moet haleniemand ervaring met beide spellen ivm moeilijkheid en achievements?
Ook bekend op XBL als buggienuk
Peter Moore (tegenwoordig niet meer werkzaam bij Microsoft) heeft destijds gezegd dat de opvolger 2011-2012 kan komen.L1nt schreef op zondag 15 maart 2009 @ 12:16:
Officieel is er nog niks bekent over de opvolger.
Persoonlijk heb ik ook nog niks gelezen vanuit het roddelcircuit over de opvolger.
Denk dat een aanschaf nu, nog lang genoeg meegaat om de uitgaven te rechtvaarden.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
PS3 versie heeft blijkbaar framerate drops maar wel iets betere anti aliasing en iets betere schaduwen. Als je dus een stabielere spel wilt spelen dan ga je voor de 360 versie.Jan Laros schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 19:52:
Ik heb trouwens onbewust voor de Xbox 360-versie gekozen en niet vor de PS3. Waarom? Geen idee, misschien ben ik wel een achievement whore. Zit er veel grafisch verschil tussen de PS3 en XBox 360-versies (zoals bijvoorbeeld bij Fallout 3)?
[ Voor 4% gewijzigd door Willybubba op 15-03-2009 18:58 ]
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Dat is op te lossen door je 360 op 720p te zetten, het is een glitch die alleen optreedt bij 1080p. Erg slecht getest dus door Capcom als je het mij vraagt.Willybubba schreef op zondag 15 maart 2009 @ 18:58:
EDIT: wel zie ik behoorlijk wat screen tearing.
[ Voor 13% gewijzigd door Blaat op 16-03-2009 10:37 ]
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
If you don't stand for something you'll fall for everything
Verwijderd
What else is new?mazzl schreef op maandag 16 maart 2009 @ 10:42:multiplayer is een stuk beter voor de xbox
Capcom heeft een multiplatform framework in house (MT framework), en die gebruiken ze voor alle multiplatform games.R420R schreef op maandag 16 maart 2009 @ 10:36:
Lol las net dat RE5 op de Unreal 3 Engine gebaseerd is... Ik vind het spel er beter uitzien dan GoW. Ziet er naar uit dat Capcom beter met de engine kan omgaan dan Epic zelf. Zo zie je maar wat voor potentie die engine heeft.
Als je jouw Xbox 360 wilt aansluiten op je computer beeldscherm in plaats van op je televisie, dan heb je een VGA kabel nodig, aangezien deze niet wordt meegeleverd met een Xbox 360. Er is echter veel keuze als het aankomt op VGA kabels voor de Xbox 360. Diverse merken bieden diverse kabels die allemaal pretenderen het goedkoopste en het beste te zijn. Goedkoop is echter duurkoop, zo heb ik geleerd. De beeld kwaliteit die de verschillende VGA kabels leveren laat zeer veel te wensen over. Er is slechts één kabel die een zeer goed beeld geeft en dat is de originele VGA kabel van Microsoft zelf. Zowel goedkopere als duurdere kabels van andere merken kunnen niet tippen aan de kwaliteit van deze VGA kabel. Maar genoeg over de beeld kwaliteit, niet alleen het beeld is zeer goed, maar ook het geluid. De twee tulp stekkers leveren een perfect surround geluid. Geen surround set of gewoon je speakers van je computer gebruiken? Ook dat kan, aangezien er een verloopstekker bij zit van 2 x tulp naar 1 x 3,5 mm jackplug (oftewel een gewone hoofdtelefoon stekker). Wil je jouw Xbox 360 aansluiten op je computer beeldscherm, dan is dit dé VGA kabel voor jou!
dit krijg je er bij:magnifor schreef op maandag 16 maart 2009 @ 11:01:
Wordt er bij de VGA HD kabel van Microsoft een converter meegeleverd om mijn 2.1 speaker set op aan te sluiten? Volgens een reactie op bol.com wel:
[...]
You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.
Hm, raar, want daar staat 'ie al op.Schweino schreef op maandag 16 maart 2009 @ 10:24:
[...]
Dat is op te lossen door je 360 op 720p te zetten, het is een glitch die alleen optreedt bij 1080p. Erg slecht getest dus door Capcom als je het mij vraagt.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
[ Voor 34% gewijzigd door JBS op 16-03-2009 11:14 ]
Ja inderdaad, ga nou maar naar de winkel en dat ding kopenmagnifor schreef op maandag 16 maart 2009 @ 11:14:
[...]
Voor de zekerheid, ook bij de originele kabel van Microsoft?
Juist bij de orginele kabel van Microsoft (heb hem zelf namelijk ook).magnifor schreef op maandag 16 maart 2009 @ 11:14:
[...]
Voor de zekerheid, ook bij de originele kabel van Microsoft?
You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.
Verwijderd
Ik en een vriend hebben ook last van tearing in RE5 (laatste optie door jou genoemd). Dit op verschillende Samsung LCD's, middels HDMI.Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2009 @ 14:33:
over RE5:
Tearing wat is dat? want als ik zoek kom ik op 2 dingen uit, heel je beeldscherm vertoond vreemde kleuren en vormen. Of er komt een lijntje in beeld waar het beeld niet meer klopt en het 1cm ernaast zit.
Ik heb thuis namelijk last van dit laatste, en ik weet niet waar dit aan licht.
Ik heb een nieuwe tv sinds vorige week, Panasonic th-42pz85, fullhd 42inch 100hz plasma tv.
Xbox is ook nog geen 4 maanden oud. RE5 is net nieuw uit de winkel.
Kunnen jullie mij vertellen waar dit aan licht/ hoe ik het kan fixen?
Tearing leg ik hier uit:Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2009 @ 14:33:
over RE5:
Tearing wat is dat? want als ik zoek kom ik op 2 dingen uit, heel je beeldscherm vertoond vreemde kleuren en vormen. Of er komt een lijntje in beeld waar het beeld niet meer klopt en het 1cm ernaast zit.
Ik heb thuis namelijk last van dit laatste, en ik weet niet waar dit aan licht.
Ik heb een nieuwe tv sinds vorige week, Panasonic th-42pz85, fullhd 42inch 100hz plasma tv.
Xbox is ook nog geen 4 maanden oud. RE5 is net nieuw uit de winkel.
Kunnen jullie mij vertellen waar dit aan licht/ hoe ik het kan fixen?
Enige nuance, dat ligt aan het spel. Een spel als Bioshock heeft het gewoon in de optielijst staan.EfBe schreef op maandag 16 maart 2009 @ 14:46:
[...]
Tearing leg ik hier uit:
EfBe in "Het Playstation 3 ervaringen topic - Dee..."
Nee, je kunt niets fixen, want je hebt geen mogelijkheid op een console om de rendersnelheid te verhogen of vsync aan te zetten.
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
PS5 PSN: UnrealKazu
volgens de compatibility list van MS zou je oude fable cd gewoon in je xbox360 moet werken, hoef je helemaal niet je oude xbox voor op te starten.Kazu schreef op maandag 16 maart 2009 @ 18:23:
Gold-members aanbieding van deze week is Fable 1 voor 800 MS points. Zeker een nette aanbieding als je Fable nog nooit gespeeld hebt, maar wel aan Fable 2 wilt beginnenZelfs sla ik 'm wel over, ik start m'n oude Xbox wel op als ik Fable wil spelen
:D
Boeboe schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 18:41:
offtopic:
Mocht je opera gebruiken: ik heb een (belachelijk klein) scriptje gemaakt om heel die blok te verwijderen. Aangezien hij idd aardig storend is en geen sponsored links bevat lijkt het me geen probleem om hem te verwijderen.
Wie koopt er eigenlijk uberhaupt van die xbox originals? Met alle toppers die je inmiddels voor minder dan 20 euro op de 360 kunt krijgen heb je er toch helemaal niks aan? Ik heb er zelf tenminste nooit aan gedacht om zo'n spel te kopen..Kazu schreef op maandag 16 maart 2009 @ 18:23:
Gold-members aanbieding van deze week is Fable 1 voor 800 MS points. Zeker een nette aanbieding als je Fable nog nooit gespeeld hebt, maar wel aan Fable 2 wilt beginnenZelfs sla ik 'm wel over, ik start m'n oude Xbox wel op als ik Fable wil spelen
Verwijderd
Ik ook niet. Je betaalt op die manier nog best veel voor een port met mindere graphics dan een gewone 360 titel en met de kans op fouten e.d.Sh0ckTr00per schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 13:47:
[...]
Wie koopt er eigenlijk uberhaupt van die xbox originals? Met alle toppers die je inmiddels voor minder dan 20 euro op de 360 kunt krijgen heb je er toch helemaal niks aan? Ik heb er zelf tenminste nooit aan gedacht om zo'n spel te kopen..
Ik kan me voorstellen dat mensen die bijvoorbeeld Halo 1 en 2 gemist hebben deze games kopen om toch het hele verhaal te ervaren. Ook mensen die hebben genoten van Fable 2 kunnen deeltje 1 dus ook nog een keer doen. Aangezien ik geen enkele winkel ken die nog Xbox games heeft liggen, is het op deze manier een uitkomst. De enige reden waarom ik ze niet koop is dat ik voor mezelf weet dat ik toch geen oude spellen speel als ik nieuwe HD spellen heb. Eventueel zijn dezelfde spellen natuurlijk ook wel via marktplaats oid te regelen voor ongeveer hetzelfde geld.Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 13:53:
[...]
Ik ook niet. Je betaalt op die manier nog best veel voor een port met mindere graphics dan een gewone 360 titel en met de kans op fouten e.d.
uhm...
[ Voor 73% gewijzigd door PWM op 17-03-2009 15:29 ]
klopt niet helemaal he???PWM schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 15:22:
Halo is een verhaal apart. Halo 1/2 zien er op de 360 daadwerkelijk stukken beter uit dan op de oude Xbox![]()
[afbeelding]
De 720P modus is nieuw voor de 360Deze modus heeft ook een goede AA i.t.t. de originele titels
Hier in Nederland speelde de meeste mensen Halo 1/2 op een normale tv, waarschijnlijk aangesloten via Scart. Nu op je HD scherm, goede kabels en een 720P resolutie is het echt een andere ervaring
[ Voor 14% gewijzigd door dangerpaki op 17-03-2009 16:47 ]
Ik koop liever oude Xbox spellen zodat ik het doosje en boekje erbij heb, voor de verzameling. Naast dat had het leuk geweest (maar ik snap dat het moeilijk te implementeren is) Achievements voor de originals.Sh0ckTr00per schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 13:47:
[...]
Wie koopt er eigenlijk uberhaupt van die xbox originals? Met alle toppers die je inmiddels voor minder dan 20 euro op de 360 kunt krijgen heb je er toch helemaal niks aan? Ik heb er zelf tenminste nooit aan gedacht om zo'n spel te kopen..
Hier zijn de originele screenshots, met de originele reso.dangerpaki schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 16:46:
[...]
klopt niet helemaal he???
480p (lage reso) maar dan wel even 6X inzoomen. en dan bij een hoge reso (720p) maar 3X inzoomen. ga eens even verder van dat mannetje staan en zoom dan nog eens 6X in wedden dat het er niet veel beter uitziet. nu zijn ze in het rechter plaatje gewoon dichterbij op het mannetje gaan staan en wordt die die 3x extra vergroting die ze in het linker plaatje moeten toepassen om het beeld even groot te krijgen in het rechter plaatje gewoon gerenderd. dat maakt natuurlijk wel veel verschil uit
*Steekt zijn hand op* Laatst nog Halo gekochtSh0ckTr00per schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 13:47:
[...]
Ik heb Ninja Gaiden Black gekocht. Was in de tijd dat Ninja Gaiden II aangekondigd was, vond het er super uitzien en kon bijna niet wachten dus Ninja Gaiden maar gekocht om me daarmee bezig te houden. Geen spijt van gehad. Ik heb grafisch slechtere 360 games gezien!Sh0ckTr00per schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 13:47:
[...]
[ Voor 18% gewijzigd door ijskonijn op 18-03-2009 08:40 ]
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Wut? Echt? Ik vond juist het Flood-lair gedeelte van het derde deel harentrekkend irritant, terwijl ik door de Library vloog....SoundWave729 schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 18:59:
[...]
*Steekt zijn hand op* Laatst nog Halo gekocht. Spel is wat uitdagender dan Halo 3 imo. Flood is bijna onmogelijk op Normal. Laat staan Legendary. Het is wel een hele leuke uitdaging
.
Nee, maar ze gebruiken wel allemaal de HDD als cache, omdat die standaard was in de Xbox 1 en daar een deel reserveerde voor de spelcache. Ninja Gaiden Black de eerste keer op disc is langzaam en alle keren daarna gaat het heel snel.ijskonijn schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 08:38:
[...]
Xbox originals kun je niet op de HD installeren
[ Voor 31% gewijzigd door Armada op 18-03-2009 09:05 ]
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Aah oke dat wist ik nietArmada schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 09:03:
[...]
Wut? Echt? Ik vond juist het Flood-lair gedeelte van het derde deel harentrekkend irritant, terwijl ik door de Library vloog....
[...]
Nee, maar ze gebruiken wel allemaal de HDD als cache, omdat die standaard was in de Xbox 1 en daar een deel reserveerde voor de spelcache. Ninja Gaiden Black de eerste keer op disc is langzaam en alle keren daarna gaat het heel snel.
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
was trouwens geen commentaar op jou hoor maar meer op het feit dat ze een beetje een kromme vergelijking maken. om een goede vergelijking te maken moesten ze eigenlijk zo gaan staan dat het hoofd van die gozer in allebei de beelden al even groot was. en dat ze dan allebei de plaatjes gelijk inzoomen. en dan kijken.PWM schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 16:57:
[...]
Hier zijn de originele screenshots, met de originele reso.
Afbeelding 1
Afbeelding 2
Ik heb deze dus ook besteld op 12 maart, kreeg ik vandaag een bericht dat het niet de officiele MS Hard disk betreftNitai schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 11:47:
Mocht iemand geinteresseerd zijn. Bij Dealextreme heb je nu een 2e handse 120GB HD voor omgerekend 62 euro incl verzending.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21431
Zelf heb ik hem net besteld
[ Voor 16% gewijzigd door Turismo op 18-03-2009 14:19 ]
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Niet vergeten dat het grootste gedeelte van het level design echt wel slecht is hoorSoundWave729 schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 18:59:
[...]
*Steekt zijn hand op* Laatst nog Halo gekocht. Spel is wat uitdagender dan Halo 3 imo. Flood is bijna onmogelijk op Normal. Laat staan Legendary. Het is wel een hele leuke uitdaging
.
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Verwijderd
ja ik had na de verhalen hier de bestelling direct geannuleerd. Excuses als ik je op het verkeerde been heb gezet, ik dacht ook dat het te vertrouwen was.
[ Voor 27% gewijzigd door Nitai op 18-03-2009 15:45 ]
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Verwijderd
Volgens mij is de van Dealextreme (uit de eerdere link) wel een officiële MS harddisk echter was die gewoon een 2e handse dus je zal dan niet gebanned worden. Het klopt dat ze ook NIET officiële MS harddisken verkopen en bij deze wordt je mogelijk wel gebanned. Echter ging het hier dus om een Orginele 2ehands.Verwijderd schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 14:48:
Je kunt toch voor 79 euro een nieuwe officiële MS harddisk kopen bij een aantal zaken, waarom zou je dan een gebruikte kopen voor 17 euro minder? En Dealextreme staat er om bekend dat ze veel nep-merkartikelen verkopen, dus voor dit soort dingen zou ik daar sowieso al niet bestellen. Heb je nu niks meer aan natuurlijk..
Hoop voor je dat het goed op te lossen is. Geen idee of je geband zal worden voor het gebruik van de niet-officiële HD, volgens mij kan het wel gedetecteerd worden.
Die voor 79 zijn overal uitverkocht, en als je ernaar vraagt durven ze hun vinger er niet op te leggen dat zodra die weer op voorraad is nog steeds 79 zal zijn.Verwijderd schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 14:48:
Je kunt toch voor 79 euro een nieuwe officiële MS harddisk kopen bij een aantal zaken, waarom zou je dan een gebruikte kopen voor 17 euro minder? En Dealextreme staat er om bekend dat ze veel nep-merkartikelen verkopen, dus voor dit soort dingen zou ik daar sowieso al niet bestellen. Heb je nu niks meer aan natuurlijk..
Hoop voor je dat het goed op te lossen is. Geen idee of je geband zal worden voor het gebruik van de niet-officiële HD, volgens mij kan het wel gedetecteerd worden.
Dat wel. Ik werd een beetje gek van al die gangetjes. Navigeren was af en toe zwaar klote, maar voor de rest vermakelijk.JuliettPapa schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 14:45:
[...]
Niet vergeten dat het grootste gedeelte van het level design echt wel slecht is hoor(uit halo 1).
Navigeren klote? De pijlen op de grond gaven vaak al de richting aanSoundWave729 schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 16:09:
[...]
Dat wel. Ik werd een beetje gek van al die gangetjes. Navigeren was af en toe zwaar klote, maar voor de rest vermakelijk.
[ Voor 6% gewijzigd door JorisTheWise op 19-03-2009 00:47 ]
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2009 08:43 ]
Verwijderd
Thanks voor de link!KoffieNT schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 09:07:
Deze en deze al gecheckt? Wel prijzig, is Ebay/Mp in dit geval niks?
DoneWillybubba schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 09:31:
Als je geen bezwaar hebt tegen een classic doosje (Halo 1) mag je die van mij wel overnemen (ik heb ze beide, 1 dus als classic), DM me maar.
Als jij die HD voor 79 euro besteld, dienen ze die volgens mij gewoon voor 79 euro te leveren als ze die weer binnen krijgen. Dat ze duurder worden is niet jouw probleem.Turismo schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 16:01:
[...]
Die voor 79 zijn overal uitverkocht, en als je ernaar vraagt durven ze hun vinger er niet op te leggen dat zodra die weer op voorraad is nog steeds 79 zal zijn.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Verwijderd
KungFu Panda en Indiana Lego zijn niet echt gericht op kinderen vind ik. Ik kan me bijvoorbeeld enorm vermaken met die maffe Pandala_fusion schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 14:30:
Ik ben voor mijn zus op zoek naar een (verzamel) game met daarop allemaal wat eenvoudigere spellen zoals je die 'vroeger' had op de NES. Dus niet 100 verschillende knoppen combinaties maar gewoon een paar simpele waarmee zo'n beetje alles te doen is. Wel moet het niet te veel gericht zijn op kinderen zoals KF Panda, Lego: IJ.
Alleen het probleem is.. waar moet ik beginnen met zoeken of weten jullie goede titels?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Verwijderd
4200live punten kopen en los laten op de arcadela_fusion schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 14:30:
Ik ben voor mijn zus op zoek naar een (verzamel) game met daarop allemaal wat eenvoudigere spellen zoals je die 'vroeger' had op de NES. Dus niet 100 verschillende knoppen combinaties maar gewoon een paar simpele waarmee zo'n beetje alles te doen is. Wel moet het niet te veel gericht zijn op kinderen zoals KF Panda, Lego: IJ.
Alleen het probleem is.. waar moet ik beginnen met zoeken of weten jullie goede titels?
Je kan moeilijk een lokale winkel dwingen die bestelling voor je op te laten nemen met dergelijke prijsgarantie..die keuze blijft nog altijd aan hun voorbehouden.BM schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 11:37:
[...]
Als jij die HD voor 79 euro besteld, dienen ze die volgens mij gewoon voor 79 euro te leveren als ze die weer binnen krijgen. Dat ze duurder worden is niet jouw probleem.
[ Voor 24% gewijzigd door Turismo op 19-03-2009 15:30 ]
Verwijderd
Dat hangt er vrees ik helemaal vanaf wat er in hun voorwaarden vermeld staatBM schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 11:37:
[...]
Als jij die HD voor 79 euro besteld, dienen ze die volgens mij gewoon voor 79 euro te leveren als ze die weer binnen krijgen. Dat ze duurder worden is niet jouw probleem.
Verwijderd
Je hebt sinds woensdag Family Game Night op Xbox Live Arcade. Dat zijn allemaal afzondelijk te kopen spelletjes die we eigenlijk allemaal wel kennen (Zeeslag, 4 op een rij enz). Ik weet niet wat ze nou precies zoekt, maar misschien is dat iets?la_fusion schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 14:30:
In the end it was not guns or bombs that defeated the aliens, but that humblest of all gods creatures, the Tyrannosaurus Rex
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq