Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkAboutIt
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-09 15:07
Ik heb Need for speed undercover gekocht in de veronderstelling dat ik daarmee split-screen kon spelen met twee personen... helaas is dit niet mogelijk.
Met welk race-spel kan ik wél split-screen racen met twee personen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:41

KoffieNT

banaan

Forza :).

(ja ik ben een Forza-fanboy geworden, sorry)

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

ThinkAboutIt schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 15:33:
Ik heb Need for speed undercover gekocht in de veronderstelling dat ik daarmee split-screen kon spelen met twee personen... helaas is dit niet mogelijk.
Met welk race-spel kan ik wél split-screen racen met twee personen?
Project Gotham Racing 3 en 4, Burnout Revenge (Die is wel al wat ouder)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkAboutIt
Toppie, bedankt voor de snelle reacties, ik zal eens wat reviews gaan lezen van deze spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:00

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ik ben in staat om een ps3 te kopen.. wat is dat nieuwe dashboard dodelijk geweest voor mijn 360 zeg.. wat een ongelooflijk trage zooi is het geworden... :(

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 11:55
vooral de marketplace is inderdaad tergend traag... de rest vind ik wel ok. maar zodra je iets met content (DRM ?) gaat doen is het huilen met de pet op.

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

uchiha tijntje schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 18:48:
Ik ben in staat om een ps3 te kopen.. wat is dat nieuwe dashboard dodelijk geweest voor mijn 360 zeg.. wat een ongelooflijk trage zooi is het geworden... :(
Ik heb hem al gekocht :$

Probeer je cache eens clearen :) Nadat ik het had gedaan, looptie weer perfect, geen ene vastloper meer.

Alleen jammer dat ik eerst de ps3 heb gekocht :')

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:00

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

sekeroglan schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 18:53:
[...]

Ik heb hem al gekocht :$

Probeer je cache eens clearen :) Nadat ik het had gedaan, looptie weer perfect, geen ene vastloper meer.

Alleen jammer dat ik eerst de ps3 heb gekocht :')
Het gaat mij met name om dat als ik een invite wil accepten, dat mijn guide menu dan gewoon een halve minuut hangt. En niet af en toe, maar gewoon iedere keer. Ik word er echt stapelgek van.

Ik zal in ieder geval dalijk even mijn cache leeggooien. :) (als ik weet hoe..) Hmz dat betekent wel dat ik alles kwijt ben wat ik ooit gedownload heb ofzo?

[ Voor 12% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-03-2009 18:59 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

uchiha tijntje schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 18:55:
[...]

Het gaat mij met name om dat als ik een invite wil accepten, dat mijn guide menu dan gewoon een halve minuut hangt. En niet af en toe, maar gewoon iedere keer. Ik word er echt stapelgek van.

Ik zal in ieder geval dalijk even mijn cache leeggooien. :) (als ik weet hoe..) Hmz dat betekent wel dat ik alles kwijt ben wat ik ooit gedownload heb ofzo?
Ja je bent wel alles kwijt...Althans je game update's

Ik had precies de zelfde probleem en bij mij heeft het geholpen _/-\o_ Ik had er zoveel last van dat ik server disconnect kreeg, omdat hij te lang in de menu bleef hangen :X

Hoe je dit moet doen vind je hier

[ Voor 7% gewijzigd door sekeroglan op 10-03-2009 19:10 ]

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak187
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:15

Freak187

geen

Vandaag is er 40 euro op mijn rekening bijgekomen, ik denk dat ik de brief zo rond begin december heb opgestuurd.

Kia Niro-EV 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lydus
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 12:00
Freak187 schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 20:04:
Vandaag is er 40 euro op mijn rekening bijgekomen, ik denk dat ik de brief zo rond begin december heb opgestuurd.
Bij mij ook, eind december op de bus gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:30

BM

Moderator Spielerij
sekeroglan schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 19:08:
[...]

Ja je bent wel alles kwijt...Althans je game update's

Ik had precies de zelfde probleem en bij mij heeft het geholpen _/-\o_ Ik had er zoveel last van dat ik server disconnect kreeg, omdat hij te lang in de menu bleef hangen :X

Hoe je dit moet doen vind je hier
Net even geprobeerd.
Voor het dashboard scheelt het wel. Het is nog niet supersnel, maar zeker wel merkbaar sneller
Marketplace is nog steeds zo traag als wat. Duurt echt te lang voor ie daar alles opgehaald heeft.
Dat boeit me dan verder niet zo, als guide menu maar wat sneller is, en dat is ie hierna wel.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eximius
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-09 09:02
Ik heb sinds enkele weken ook een 360.
Nu krijg ik steeds de foutmelding "Can't sign in to messenger"
Ik heb de juiste poorten in mn router open voor de 360 (dit werd aangeraden door MS)

Iemand anders nog ideeen waardoor dit zou kunnen komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:30

BM

Moderator Spielerij
Eximius schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 06:56:
Ik heb de juiste poorten in mn router open voor de 360 (dit werd aangeraden door MS)

Ongetwijfeld een domme opmerking die ik nu maak:
Je messenger adres & password zijn wel correct?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:54
Lydus schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 20:08:
[...]

Bij mij ook, eind december op de bus gedaan.
d:)b bij mij ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eximius
BM schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 07:21:
[...]

Ongetwijfeld een domme opmerking die ik nu maak:
Je messenger adres & password zijn wel correct?
Ja deze zijn correct :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds gisteren behoor ik ook bij de Xbox360 family :). Echt een superding, al is het even wennen met de controller (ipv toestenbord en muis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toastingnow
  • Laatst online: 12-09 16:54
Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 08:36:
Sinds gisteren behoor ik ook bij de Xbox360 family :). Echt een superding, al is het even wennen met de controller (ipv toestenbord en muis)
Ik heb het al een ruime tijd en speel niet zo vaak. Overstap naar een controller is dan toch lastig. Voornamelijk als het druk wordt in fps', op een gegeven moment alles geraakt behalve de tegenstander ;)

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Nog dommere vraag: je liveID (ms passport) email adres, daar is wel een Live Messenger account aan gekoppeld? Indien niet, dan is dat de reden.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 12:45
of zoals ik zelf 3 maanden heb zitten te puzzelen.

Ik had emailadres@msn.nl ingevuld terwijl m'n messenger adres emailadres@msn.com was :(

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eximius
EfBe schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 09:05:
[...]

Nog dommere vraag: je liveID (ms passport) email adres, daar is wel een Live Messenger account aan gekoppeld? Indien niet, dan is dat de reden.
Ook dit is gewoon het geval :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freak187 schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 20:04:
Ik kreeg vorige week mijn aanvraag terug [schaam aan] ik was vergeten de kassabon erbij te doen [schaam uit]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 10:42:
[...]

Ik kreeg vorige week mijn aanvraag terug [schaam aan] ik was vergeten de kassabon erbij te doen [schaam uit]
Haha, dat was mij ook overkomen. Had (dacht ik) alles half november opgestuurd, kreeg ik het begin december weer terug met de opmerking dat ik de bon was vergeten. Daarna bon erbij, weer opgestuurd en eind januari had ik mn geld al. Best snel geregeld, alleen jammer dat ik te stom was om alles goed door te lezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EcoR schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 10:48:
[...]

Haha, dat was mij ook overkomen. Had (dacht ik) alles half november opgestuurd, kreeg ik het begin december weer terug met de opmerking dat ik de bon was vergeten. Daarna bon erbij, weer opgestuurd en eind januari had ik mn geld al. Best snel geregeld, alleen jammer dat ik te stom was om alles goed door te lezen...
Dit verbaasd mij wel heel erg... Tijdje geleden hier verteld dat ik mijn bon ook had opgestuurd (eind december) en ergens in februari kreeg ik netjes een brief dat ze mijn verzoek niet binnen 4 weken hebben ontvangen :(
Stond een stempel op dat de brief 17 januari was binnen gekomen |:( Hoe lang kan zo'n brief onderweg zijn??

Ik kan me zo voorstellen dat als jij het hele zooitje nog een keer op moet sturen, je toch ook wel over die 4 weken heen gaat...?
Ik had me er eigenlijk bij neergelegd dat ik kon fluiten naar die €30,-, maar misschien is er nog hoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, ik heb geduld, maar ik ga er echt wel van uit dat het geld komt.

De top 10 van spellen die gespeeld worden op Live is uit en ik vind het wel bizar dat er 3 Halo-titels in de top 10 zitten. Ik heb Halo Wars wel liggen, maar nog niet gespeeld. Ik zit nog te stoeien met Lost Odyssey disc 3...zucht...dat spel duurt erg lang :)

Halo 3
Call of Duty: WaW
Call of Duty 4
Gears of War 2
GTA IV
Halo Wars
Left 4 Dead
Halo Wars demo
FIFA 09
Street Fighter IV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkAboutIt

Wees blij, bij mij heb ik het bewust uitgeschakeld.
Zit je lekker te gamen beginnen ze over msn tegen je blaten.
Iets terugtypen met het virtuele toetsenbord schiet ook niet echt op. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ThinkAboutIt schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 14:38:
[...]

Je kan er gewoon een USB toetsenbord inprikken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eximius
ThinkAboutIt schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 14:38:
[...]

Hehe, das inderdaad erg vervelend :( misschien maar beter zo dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 11:26:
Ach, ik heb geduld, maar ik ga er echt wel van uit dat het geld komt.

De top 10 van spellen die gespeeld worden op Live is uit en ik vind het wel bizar dat er 3 Halo-titels in de top 10 zitten. Ik heb Halo Wars wel liggen, maar nog niet gespeeld. Ik zit nog te stoeien met Lost Odyssey disc 3...zucht...dat spel duurt erg lang :)
10-15 uur per disc volgens mij. Dus als je rond de 35 uur zit kom je vanzelf wel bij disc vier. En als je alle extra bonus overslaat heb je het spel zo uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackh34d
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Oja, Lost Odyssey, die ligt ook nog op de stapel van 8 games waar ik nog aan moet beginnen. Ik moet me echt inhouden met aankopen, maar ik zie zo vaak mooie aanbiedingen online :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Ja, net als bij Fable II kun je als je wilt superlang spelen. Maar ik heb gewoon de hoofdlijn gedaan en wat sidemissies die me wel aanstonden en dan ben je er in principe zo doorheen. Als ik game dan is het meestal sowieso heel de avond en niet elke keer een los uurtje met in me achterhoofd de gedachten dat ik zo weg moet. Dan ga ik liever een potje COD5 spelen online, dan kan ik voor me gevoel elk moment stoppen.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 11:12:
[...]

Dit verbaasd mij wel heel erg... Tijdje geleden hier verteld dat ik mijn bon ook had opgestuurd (eind december) en ergens in februari kreeg ik netjes een brief dat ze mijn verzoek niet binnen 4 weken hebben ontvangen :(
Stond een stempel op dat de brief 17 januari was binnen gekomen |:( Hoe lang kan zo'n brief onderweg zijn??

Ik kan me zo voorstellen dat als jij het hele zooitje nog een keer op moet sturen, je toch ook wel over die 4 weken heen gaat...?
Ik had me er eigenlijk bij neergelegd dat ik kon fluiten naar die €30,-, maar misschien is er nog hoop!
Ook hier het geld terug gekregen. Heb de brief op 3 Januari (oid) verstuurd en m'n xbox de 27e gekocht geloof ik. (Toen net met het gezeik dat de site eruit lag).

Had er half rekening mee gehouden dat ik het geld niet terug zou krijgen, maar niks te klagen dus.. :D

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 17:48

RMX

Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 11:12:
[...]

Precies hetzelfde probleem..
Ik zou nog terug gebeld worden, niks meer gehoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

RE5 net maar besteld, al heb ik net een huis gekocht en gaan ik en t meisje binnen nu en 2 maanden verhuizen. Maar ach, heb alle andere delen ook dus hoort er gewoon bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog zin in potje cod5 private match?
voeg me dan even toe: flying dutch93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Exorcist schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 16:24:
RE5 net maar besteld, al heb ik net een huis gekocht en gaan ik en t meisje binnen nu en 2 maanden verhuizen. Maar ach, heb alle andere delen ook dus hoort er gewoon bij :)
Kreeg net de melding dat play hem verstuurd heeft. Ben benieuwd ook al ben ik niet zo gecharmeerd van de verandering van horror naar actie schijnt het toch wel een hele vette game te zijn.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

rajackar schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 16:54:
[...]

Kreeg net de melding dat play hem verstuurd heeft. Ben benieuwd ook al ben ik niet zo gecharmeerd van de verandering van horror naar actie schijnt het toch wel een hele vette game te zijn.
De beste RE (in mijn ogen) is en blijft RE1, door de hele sfeer en doorbraak in het genre destijds. De omschakeling in 5 is niet mijn ding, maar kan me er (denk ik) goed mee vermaken co-op met een vriend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Jeuj mijn RE5 is ook verzonden vanuit game.co uk 8)

RE4 is een van mijn favo's van de vorige generatie, dus 5 moest ik hebben. Ik weet nu al dat 5 niet zo goed is maar ach.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegis
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 15:36
als je een xbox liva abo neemt sluit je dat af per account of per xbox?

https://bettyskitchen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Per account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Resident Evil 5 al gekocht, bij de MediaMarkt. Leuk spel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:29
Ik zit net op metacritic te kijken en zie dat Peggle tot nu toe op 92 punten staat :) Ik heb hem gisteren ook meteen gekocht; echt heel verslavend.

En daarna Crystal Defender geprobeerd en ja, ondanks dat er best veel van die spellen zijn heb ik die er toch ook maar bijgekocht.. En dan moeten volgens de Major de goede spellen nog komen.

800 punten is voor mij toch de grens wel als het leuk is en goed in elkaar zit. 1200 punten betaal ik echt alleen voor uitzonderlijke dingen heb ik in de gaten, dus ik betwijfel of ik de komende 6 weken nog wat te kopen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Gisteren even de wheelman demo geprobeerd en moet zeggen dat blij verrast was. Doet me denken aan Felony 11-97 op de playstation. Plus de over de top moves zijn goed geïmplementeerd. Grafisch is het misschien niet het beste wat op de 360 beschikbaar is, maar de demo is wel heel erg vermakelijk. Zelf denk ik dat ik 'm wel aan zal gaan schaffen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:21

Sagat

Is pappa x2!

Ik las vorig jaar over peggle in een top10 games van 20xx lijst. Vond het heel byzonder dat zo'n game in die lijst voor kwam. Maar toch maar 'gehaald' voor de pc. Het spel is echt een enorme aanrader. Juist dit spel denk je 'wel even tussendoor 5 minuten' te gaan spelen, waarna je er achterkomt dat je opeens een paar uur verder bent.

Ben alleen nieuwsgierig of ie 400/800/1200/hoger geprijst is. Hoewel als ik eerlijk ben het spel wel leuk genoeg is om 1200 te rechtvaardigen imho.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NeoMe schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 15:08:
Ja, net als bij Fable II kun je als je wilt superlang spelen. Maar ik heb gewoon de hoofdlijn gedaan en wat sidemissies die me wel aanstonden en dan ben je er in principe zo doorheen. Als ik game dan is het meestal sowieso heel de avond en niet elke keer een los uurtje met in me achterhoofd de gedachten dat ik zo weg moet. Dan ga ik liever een potje COD5 spelen online, dan kan ik voor me gevoel elk moment stoppen.
Wil je het gruwelijke casual fable 2 niet gaan vergelijken met mijn moderne oldskool lost oddessey?

- Alleen dun worden door selderij eten
- Potions enkel te gebruiken wanneer je een engelen geduld heb.
- Geld dat met bakken uit de lucht valt
- Slechts vier verschillende sterktes in wapens en maar een paar augments
- Armor... Wat is dat?
- Slowdown magie met lightning magie = alles dood.
- Red die dikke trien, red de tovenaar, red de dief, doe een dansje en je hebt het spel uitgespeeld.
- Een hond die geen enkele nuttige schat gevonden heeft. Waardeloze kettingen des te meer.
Maar goed het is een vermakelijke popcorn game. Alleen vind ik rpg's en casual niet zo goed samen gaan.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2009 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 08:48:
[...]

Wil je het gruwelijke casual fable 2 niet gaan vergelijken met mijn moderne oldskool lost oddessey?

- Red die dikke trien, red de tovenaar, red de dief, doe een dansje en je hebt het spel uitgespeeld.
Maar goed het is een vermakelijke popcorn game. Alleen vind ik rpg's en casual niet zo goed samen gaan.
LOL! Zit wel wat in _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Peggle Review:
Simply put, this is a once-in-a-generation puzzler, much like Tetris. It’s Xbox Live Arcade’s finest offering, and it can be both mindless and high-level strategic fun. Don’t miss it. Find an internet connection and create an Xbox Live Silver account if you have to; it’s that sublime.
Dat zegt alles wel inderdaad :) Gisteren om 18.00 eens bekeken wat het was, en om 01.00 mijn Xbox uitgezet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 08:48:
[...]

- Armor... Wat is dat?
- Een hond die geen enkele nuttige schat gevonden heeft. Waardeloze kettingen des te meer.
:Y

Vond Fable II redelijk tegenvallen, ook geen enkel moment van spanning of geen wauw momenten gewoon simpel casual doen wat je gevraagt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 10:10
PWM schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 19:06:
Je kan in de 360 toch een alternatief MAC adres aangeven? Gewoon die geregistreerd staat bij de provider invoeren, en klaar is kees.

EDIT:

Iemand die wel Halo Wars koopt met Mythic Maps voor Halo 3, maar de code niet gebruikt? Ik zal je rijkelijk belonen :P
Ik heb Halo Wars LE over (blijkbaar had ik hem 2x besteld 8)7 ), mocht je intresse hebben stuur dan even een PM (is van gamehubs €40,-)

Raar overigens dat er de komende maanden geen echte toppers uitkomen. Alle toppers (muv. godfather2, maar we moeten nog maar zien of dat een topper wordt.) komen dit najaar.

edit: Ik heb trouwens ook mirror's edge nog liggen (FRS) dus mocht je die willen hebben (of ruilen) pm ;)

[ Voor 7% gewijzigd door MochiGohan op 12-03-2009 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Kevind__
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-08 16:13
PWM schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 14:57:
[...]

Je kan er gewoon een USB toetsenbord inprikken ;)
Je kan ook een extra toestenbord voor je controller erbij halen ff wennen maar typt wel verdacht fijn hoor :P

check maar eens klikkerdeklik

Wacht trouwens met smart op de game prototype

[ Voor 7% gewijzigd door __Kevind__ op 12-03-2009 11:10 ]

You all laugh because I'm different - I laugh because you're all the same.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Er bestaan ook muizen en toetsenborden voor de xbox360 net als op de normale pc. Deze zijn echter ook prijzig, heet geloof ik XFPS360. Weet niet of het werkt maar kost rond de 75 euro.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Ook mijn Dinovo Mini deed het (met de usb-bluetooth) op de 360. Wel grappig want aan de onderkant van de Mini zit een switchje, PC of PS3..
Mijn Logitech G25 stuur, Microsoft Sidewinder joystick en Thrustmaster dual firestorm gamepad doen het er helaas niet op.

Zon click-on keyboard koop ik nog wel eens bij Dealextreme of op Ebay, toch wel handig.

@onder: Hij staat op PC.

[ Voor 6% gewijzigd door KoffieNT op 12-03-2009 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KoffieNT schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 11:21:
Ook mijn Dinovo Mini deed het (met de usb-bluetooth) op de 360. Wel grappig want aan de onderkant van de Mini zit een switchje, PC of PS3..
Mijn Logitech G25, Microsoft Sidewinder joystick en trustmaster thrustmaster dual firestorm doen het er helaas niet op.

Zon click-on keyboard koop ik nog wel eens bij Dealextreme of op Ebay, toch wel handig.
Ik heb ook een Dinovo Mini, lijkt me wel relaxt als dat zo werkt op de xbox360, heb jij hem daarvoor gewoon op PC laten staan of op PS3 gezet?

Zo'n toetsenbordje is wel leuk, maar ik msn nooit op de xbox360 en berichten stuur ik ook vrijweinig en dan stuur ik soms wel een voicebericht. De Dinovo heb ik toch al in me bezit dus dan spaar ik gelijk geld uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Kevind__
Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 11:24:
[...]

Ik heb ook een Dinovo Mini, lijkt me wel relaxt als dat zo werkt op de xbox360, heb jij hem daarvoor gewoon op PC laten staan of op PS3 gezet?

Zo'n toetsenbordje is wel leuk, maar ik msn nooit op de xbox360 en berichten stuur ik ook vrijweinig en dan stuur ik soms wel een voicebericht. De Dinovo heb ik toch al in me bezit dus dan spaar ik gelijk geld uit :D
ik msn zelf ook niet veel op mijn xbox maar je gebruikt het toetsenbord niet alleen daarvoor. ook voor ingame saving etc, kortom als je wat moet typen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

Mocht iemand geinteresseerd zijn. Bij Dealextreme heb je nu een 2e handse 120GB HD voor omgerekend 62 euro incl verzending.

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21431

Zelf heb ik hem net besteld :)

[ Voor 10% gewijzigd door Nitai op 12-03-2009 11:48 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
Zou je niet liever nog geen 2 tientjes meer uitgeven voor een nieuwe harde schijf die tenminste niet uit Japan (oid) hoeft te komen?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Neu, waarom zou ik? Heb ik dan meer zekerheid? (dat hij niet stuk gaat oid) :) Van die 2 tientjes koop ik een spel of doe ik wat boodschappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Tijdje terug was er een relletje met die HD's, ze zouden zijn geblacklist door Microsoft of zijn gebanned. Annuleer je HD anders even, en lees ff wat er een stukje terug allemaal staat. Weet niet of deze HD anders is, maar er zijn er meerdere te koop op DX en ze zijn niet allemaal even fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Ik ben zelf zeker niet meer zwaar op de hoogte van alles wat komen gaat. Maar ook ik heb weinig titels waar ik echt op zit te wachten. Maar als ik het geld en tijd had heb ik nog genoeg om te kopen
- gh4/rb(2) + drums
- ikaruga
- worms

Tevens heb ik nog interrese in dmc4 en ng2, maar van die spellen heb ik nog de eerdere delen op de vorige gen, en die wil ik echt van mezelf uit spelen. (muv van dmc2 :P )

Verder heb ik een collega op werk die met mij gears of war 1 coop wil spelen, wellicht wen ik dan aan de stuurknuppel fps controls, en als dat gebeurd moet ik met iemands anders ook halo3 gaan cooppen :P

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Hmmm dat wist ik niet. Ik ga even kijken, bedankt voor de headsup (jij ook Hahn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:52
Nitai schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 11:47:
Mocht iemand geinteresseerd zijn. Bij Dealextreme heb je nu een 2e handse 120GB HD voor omgerekend 62 euro incl verzending.

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21431

Zelf heb ik hem net besteld :)
Thanks! ik heb er meteen eentje besteld...en voor die ander ik vind 2 tientjes op een bedrag van 60 euro behoorlijk.
T klinkt alleen heel makkelijk, en dealextreme is geen wazige toko, ze zullen er zowiezo een goede quality assurance op hun producten nahouden.....daarbij krijgen dit soort partijen een flinke oem lading of overhead.

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
NeoMe schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 12:06:
Tijdje terug was er een relletje met die HD's, ze zouden zijn geblacklist door Microsoft of zijn gebanned. Annuleer je HD anders even, en lees ff wat er een stukje terug allemaal staat. Weet niet of deze HD anders is, maar er zijn er meerdere te koop op DX en ze zijn niet allemaal even fijn.
Ik kan er niks over vinden, maar ik zie dat ze bij dealextreme ook een onofficiele 120gb disk verkopen http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19388

Kan me voorstellen als hier een ander merk HD inzit dan de WD dat MS daar op banned.

Inderdaad over die onofficiele vind ik op andere fora's diverse vage geruchten over dat je gebanned wordt door een "dodgy firmware" maar nergens een officiele bevesting of echt iets concreet.

Dus met deze deal zitten we wel goed, aangezien het een officieel MS produkt is.

[ Voor 17% gewijzigd door Turismo op 12-03-2009 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Mja, ik zie het ook niet zitten. Een 2e handse harde schijf.. Er staat zelfs ook: "product casing may feature traces of scratch marks that does not affect product performance and features" Hmm :S.
+ voor 20 euro meer heb je er Geen. Winkels die voor die prijs verkopen (Dynabyte bv) zijn Sold out. Pas voor 99 euro + heb je er een. Veel te veel. (eigenlijk zou het max 50 euro moeten zijn..MAX)
Jammer dat Microsoft wat dit soort dingen niet lijkt op PS. lekker universeel qua meeste dingen :). Al met al is een xbox 360 even duur als een PS, tenzij je single player offline doet en niets extra wil.

@onder: Het is dus (minimaal) 40 euro :).

[ Voor 6% gewijzigd door KoffieNT op 12-03-2009 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik zou ook niet op 20 euro besparen in zo'n geval, dat vind ik besparen op het verkeerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Al veel mensen die Resident Evil 5 binnenhebben? Ik heb hem gepre-ordered bij Amazon.co.uk dus die zal vandaag wel verzonden worden. Helaas heb ik hem dan pas maandag denk ik :(

Ik ben trouwens een enorme geluksvogel, ik heb deze week 2 prijzen gewonnen! Eerst belt maandag de postbode aan en toen had ik ineens een Skate 2 prijsvraag gewonnnen, waarmee ik het xbox spel Skate 2 heb gewonnen met daarbij exclusieve Etnies (RVM) Skate 2 schoenen!
En nu daarnet belt er weer een postbode aan, en heb ik een GTA Lost & Damned prijsvraag gewonnen! :D Erg blij, vooral de goodies van GTA zijn vet, helaas is het T-shirt te groot. Ga verder alles op marktplaats zetten behalve Skate 2 en de Microsoft points (T-shirt = maat L, als je geinteresseerd bent, PM me ;) )

Afbeeldingslocatie: http://www.tomrunia.nl/images/PICT6070_thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tomrunia.nl/images/PICT6081_thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tomrunia.nl/images/PICT6082_thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tomrunia.nl/images/PICT6089_thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

monnick schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 14:25:
Al veel mensen die Resident Evil 5 binnenhebben? Ik heb hem gepre-ordered bij Amazon.co.uk dus die zal vandaag wel verzonden worden. Helaas heb ik hem dan pas maandag denk ik :(
Ik heb hem gisteren gehaald in de MediaMarkt in Maastricht, vraag me af hoe lang het nog goed gaat daar want die houden zich echt zelden aan releasedata daar...alleen bij GTA IV hebben ze zich eraan gehouden, zo ongeveer elk ander spel ligt daar meetal 2 a 3 dagen voor de release al in de schappen 8)

Heb hem meteen geinstalleerd op de HD, laden gaat zo snel dat je de teksten die in de laadschermen verschijnen niet eens kunt lezen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had 'm gister bij de MM in Rotterdam gehaald ;) De laadtijden zijn idd behoorlijk kort (zelfs vanaf DVD).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
KoffieNT schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 13:50:
Mja, ik zie het ook niet zitten. Een 2e handse harde schijf.. Er staat zelfs ook: "product casing may feature traces of scratch marks that does not affect product performance and features" Hmm :S.
+ voor 20 euro meer heb je er Geen. Winkels die voor die prijs verkopen (Dynabyte bv) zijn Sold out. Pas voor 99 euro + heb je er een. Veel te veel. (eigenlijk zou het max 50 euro moeten zijn..MAX)
Jammer dat Microsoft wat dit soort dingen niet lijkt op PS. lekker universeel qua meeste dingen :). Al met al is een xbox 360 even duur als een PS, tenzij je single player offline doet en niets extra wil.

@onder: Het is dus (minimaal) 40 euro :).
en in de meeste gevallen valt dit reuze mee (krasjes ed.) alleen het is niet nieuw, wie weet grote partij ergens opgekocht.
In dat geval zijn ze wel verplicht die melding erbij te zetten.

Daarbij ik zie de HD nooit zodra die op me x360 zit, dus vind t wel prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Ik koop tegenwoordig bijna al mijn computerspullen 2ehands, maar harde schijven durf ik (zeker buiten tweakers V&A) niet aan.

[ Voor 3% gewijzigd door KoffieNT op 12-03-2009 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-08 19:47
Ik heb net maar eens de demo van Ninja Blade aan een test onderworpen. Als fan van Ninja Gaiden zijnde moest ik 'm natuurlijk even spelen :+

De game heeft veel overeenkomsten met Ninja Gaiden, dus het speelt meteen al lekker weg. Alleen die quicktime events verpesten het voor me. Als ik ergens een hekel aan heb, dan is het wel in een mooie cutscene opletten welk knopje je in moet drukken. Ik wil liever gewoon achterover leunen en genieten van het spektakel wat ik net heb veroorzaakt. Hier zal hij dus niet eerder in huis komen dan dat 't een budgetbak game is vrees ik.

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
KoffieNT schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 15:26:
Ik koop tegenwoordig bijna al mijn computerspullen 2ehands, maar harde schijven durf ik (zeker buiten tweakers V&A) niet aan.
Ik snap je gevoel, harde schijven blijft gevoelig spul.
Ik heb er in t verleden nogal veel naar de eeuwige jachtvelden zien verdwijnen (IBM :( )

Alleen is dit niet helemaal hetzelfde, het zit
a. ingebouwd in een case
b. notebook harde schijf, kan veel meer hebben als normale schijven.
c. Ik heb nog niet echt berichten gelezen over crashende, falende schijven icm xbox 360

Maargoed, ze geven letterlijk aan dat er mischien lees mischien lichte krasjes en gebruikerssporen op zitten,(zeer normaal om te vermelden bij een 2e hands product) maar dat deze geen invloed hebben op de performance en functionaliteit.

Ik zal wel even een mini-review hier plaatsen zodra ik m binnen heb.

[ Voor 8% gewijzigd door Turismo op 12-03-2009 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:05
Niet crashende schijven? Die van ons was DOA. Af en toe een klikje en opeens tot meerdere malen de savedata en profile data corrupt. Gelukkig was dit in de eerste week... Minder wel was dat het precies tijdens de beruchte fall update was. Daarnaast moet ik zeggen dat MS het zeer goed heeft opgelost. We hebben dan wel gebelt dat het niet meer hoefde omdat de winkel het uiteindelijk toch wilde ruilen, maar 2 dagen later lag er alsnog een nieuwe HDD. Ik heb het ze aangegeven, maar heb er nooit meer iets over gehoord. Er ligt nu dus een extra 20GB hdd in de la. Misschien dat ik die aan sluit voor FFXI oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Kazu schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 15:40:
Ik heb net maar eens de demo van Ninja Blade aan een test onderworpen. Als fan van Ninja Gaiden zijnde moest ik 'm natuurlijk even spelen :+

De game heeft veel overeenkomsten met Ninja Gaiden, dus het speelt meteen al lekker weg. Alleen die quicktime events verpesten het voor me. Als ik ergens een hekel aan heb, dan is het wel in een mooie cutscene opletten welk knopje je in moet drukken. Ik wil liever gewoon achterover leunen en genieten van het spektakel wat ik net heb veroorzaakt. Hier zal hij dus niet eerder in huis komen dan dat 't een budgetbak game is vrees ik.
Demo straks eens downloaden, Ninja Gaiden II vond ik een super spel!
Quicktime lijkt me minder, vond net de charme van Ninja Gaiden II dat je maar moest zien hoe je die eindbazen kapot kreeg, niks quicktime, gewoon er op in blijven hakken...straks eens testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Sagat schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 12:09:
Ik ben zelf zeker niet meer zwaar op de hoogte van alles wat komen gaat. Maar ook ik heb weinig titels waar ik echt op zit te wachten. Maar als ik het geld en tijd had heb ik nog genoeg om te kopen
- gh4/rb(2) + drums
- ikaruga
- worms

Tevens heb ik nog interrese in dmc4 en ng2, maar van die spellen heb ik nog de eerdere delen op de vorige gen, en die wil ik echt van mezelf uit spelen. (muv van dmc2 :P )

Verder heb ik een collega op werk die met mij gears of war 1 coop wil spelen, wellicht wen ik dan aan de stuurknuppel fps controls, en als dat gebeurd moet ik met iemands anders ook halo3 gaan cooppen :P
Hey Sagat, ik moet Halo3, evenals GoW1 en 2 nog coop uitspelen, misschien een idee om dit samen te doen?

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quicktime events... Zat ik net rustig een filmpje te kijken over ninjas die uit een vliegtuig springen. Moet ik op X drukken om een vogel in elkaar te meppen. Lukte dit niet dan spoelt hij doodleuk terug netzolang totdat het wel lukt.... Laat dan gewoon die hele film zien zonder irritante verstoringen.
www.banquicktimeevents.com als hij niet bestaat dan duurt het niet lang meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Electra schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 16:08:
[...]

Hey Sagat, ik moet Halo3, evenals GoW1 en 2 nog coop uitspelen, misschien een idee om dit samen te doen?
Mocht je nog iemand zoeken ik moet Gow1 & 2 ook nog op co-op uitspelen. Halo3 heb ik al uitgespeeld op Legendary.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

lol @ banquicktimeevents site, vertel me maar waar ik moet stemmen/tekenen/wahteva ;)

Ik vond ze zelf met God of war al irri, omdat ik te lui *ahem niks mis met mijn geheugen, nee echt ahem* om de knoppen te onthouden.

Electra, you've got mail dm.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat het je niet lukte om de knoppen te onthouden in de quicktime events van God of War lag niet aan je geheugen :P
De knoppen waren gewoon regelmatig anders.
Ik heb er overigens niet al te veel problemen mee, zolang ze maar leuk zijn en je niet om de oren vliegen.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2009 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Kevind__
ijskonijn schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 16:04:
[...]

Demo straks eens downloaden, Ninja Gaiden II vond ik een super spel!
same here, ik denk dat ook maar even de download ga uitvoeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -bolio-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:25

-bolio-

Gamertag: BolioDraak

Electra schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 16:08:
[...]

Hier ook nog iemand die HALO 3 nog op Legendary coop wilt uitspelen. Indien iemand interesse heeft voeg me maar toe! Gamertag BolioDraak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneuterveuter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-06 13:15
Eindelijk een 360! Het lange wachten op Jasper is beloond met de rode LE van RE5 8) En nog in Nederland gekocht ook: Game Mania Roosendaal.

Nu nog de savegames van de geleende 360 naar de nieuwe zien te krijgen :? Kan dat alleen met een memory card?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sneuterveuter schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 22:35:
Nu nog de savegames van de geleende 360 naar de nieuwe zien te krijgen :? Kan dat alleen met een memory card?
Je kan mediteren of bidden proberen, maar ik geef je inderdaad meer kans met een memory stick. Er zijn wel kabels om het te doen, maar dan ben je net zoveel geld kwijt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-bolio- schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 18:46:
[...]

Hier ook nog iemand die HALO 3 nog op Legendary coop wilt uitspelen. Indien iemand interesse heeft voeg me maar toe! Gamertag BolioDraak
Je hebt een bericht!
Ik wil graag ook Halo 3 op legendary uitspelen, mijn gamertag is: flying dutch93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Eh ok, ik zal dan nog maar ff posten voor de duidelijkheid.

Ik heb zelf alleen nog maar GoW1, halo en gow2 dus niet. Daarnaast ben ik nog aan het leren fps-en met een controller, dus ik ga beginnen met een gigantische noobie settings samen met een collega die in hetzelfde schip zit zeg maar :D

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Sagat schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 12:21:
Eh ok, ik zal dan nog maar ff posten voor de duidelijkheid.

Ik heb zelf alleen nog maar GoW1, halo en gow2 dus niet. Daarnaast ben ik nog aan het leren fps-en met een controller, dus ik ga beginnen met een gigantische noobie settings samen met een collega die in hetzelfde schip zit zeg maar :D
Ik wil je wel helpen met GoW1! heb redelijke ervaring met FPS ;)
Las iets over vrijdagavond........ moet ik even met de vrouw overleggen.... anders ben ik er wat later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Electra schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 12:34:
Las iets over vrijdagavond........ moet ik even met de vrouw overleggen.... anders ben ik er wat later.
Mooi he, vroeger moest je het aan je moeder vragen als je de hele avond de kamer bezet wilde houden. En dan dacht je "Later, als ik een eigen huis heb, dan.....". Ja, dan moet je het aan je vrouw vragen :P

Herkenbaar O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Hmm zit nu erg te twijfelen om RE5 te kopen. De andere delen ook altijd braaf gekocht (niet allemaal uitgespeelt) maar na de "slechte" review van gamer.nl twijfel ik toch weer. Hebben er al lui RE5 gekocht en gespeelt? Hoe bevalt die? Ik ben bang dat de zombie gevoel niet meer aanwezig is in RE5.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheKillingBean schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 13:38:
Hmm zit nu erg te twijfelen om RE5 te kopen. De andere delen ook altijd braaf gekocht (niet allemaal uitgespeelt) maar na de "slechte" review van gamer.nl twijfel ik toch weer. Hebben er al lui RE5 gekocht en gespeelt? Hoe bevalt die? Ik ben bang dat de zombie gevoel niet meer aanwezig is in RE5.
Heeft die Bergervoet toevallig de review geschreven? Die jongen lijkt af en toe games te reviewen, terwijl hij eigenlijk wat anders zou willen doen, of sowieso een hekel heeft aan het genre.

EDIT:

:+

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/prYWQqOe1Wk472F654YHVlMC/full.png

[ Voor 7% gewijzigd door PWM op 13-03-2009 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelfs nu.nl heeeft er een review van (http://www.nu.nl/games/1930026/review-resident-evil-5.html) hij scoort 91%, dat zegt meer dan genoeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Volgens mij(n reviews/comment welke ik dus gelezen heb :P ) is de algemen mening dat als je re4 goed vond je re5 zonder problemen kan kopen.

Als je een nieuwkomer ben, hou er dan rekening mee dat je door de controls een hoge leercurve hebt.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dat gezeur over co-op snap ik ook niet, RE4 zou ook co-op geweest zijn als ze Ashley een wapen hadden gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

ik probeer samen met mn broertje via xbox live een party te maken (2 verschillende locaties 2 xboxxen)

Maar elke keer krijg ik een error om een party te joinen of iemand mijn party te laten joinen, lukt dit bij jullie wel?

Ik wil die party maken om met elkaar in 1 team in cod5 te gamen met clantag.
Want ookal heb je een clantag aangemaakt dan nog deelt ie je vaak in een ander team in.

en trouwens meer mensen last van dat de mic niet meer werkt tijdens CoD5?

[ Voor 4% gewijzigd door mindcre8r op 13-03-2009 14:19 ]

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Laatst online: 12-09 17:48

RMX

Zojuist gebeld door MS, ivm Cashback actie.

Was een fout, en iedereen die nog geen geld heeft gehad, of een brief gehad heeft waarin stond dat de aanmelding te laat was, krijgt hun geld volgende maand!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greekmaster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:13
Nieuwe info over Bioschock 2 (spoilers)

http://www.deeko.com/news/?p=11012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

PWM schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 13:03:
[...]

Mooi he, vroeger moest je het aan je moeder vragen als je de hele avond de kamer bezet wilde houden. En dan dacht je "Later, als ik een eigen huis heb, dan.....". Ja, dan moet je het aan je vrouw vragen :P

Herkenbaar O-)
Erg eigenlijk he, als je er zo over nadenkt! hahahahahahahahahahahahahahaha
Nou ja, ik kan vanavond tot 21:00 zonde rproblemen spelen, maar daarna komt ze thuis, en dat is net het punt dat Sagat wil gaan spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:52

Player1S

Probably out in the dark

YAY!! klinkt goed. Op zich goed dat er geen Big Daddy's meer zijn. Dat zou toch uitmelken zijn geweest. Die Big Sister is juist een goeie twist. Benieuwt hoe dat afloopt.

Over die Soviet soldaten. Ben wel een beetje bang dat het er op gaat lijken dat die duikboot duizenden soldaten bevat

Ben nu al benieuwt wie die Big Sister is :9

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

heh jammer maar helaas.
Op zich is het denk ik ook leuker om met 2 n00bs te spelen, dan met 2 n00bs en een gast die alles afschiet als het nog 3 pixels in de verte zijn :)

Oh well misschien nog is een keert gh spelen? Hoewel als ik dat speel het tegenwoordig easy is omdat ik wil proberen al die chansons foutloos te spelen (ok ok slayer en vooral ttfaf zal wel lastig worden).

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
PWM schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 13:48:
[...]

Heeft die Bergervoet toevallig de review geschreven? Die jongen lijkt af en toe games te reviewen, terwijl hij eigenlijk wat anders zou willen doen, of sowieso een hekel heeft aan het genre.

EDIT:
:+
[afbeelding]
blabla, RE5 is gewoon een rukspel, zeker als je RE4 gespeeld hebt. Gelukkig dat sommige reviewsites dat ook gewoon melden en andere, zoals Gametrailers, liever aan de pegels denken en marketing-sponsored reviews afgeven waar wij als gamer alleen maar slechter van worden.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn erg weinig gameseries die mij niet kunnen bekoren, maar Resident Evil is er daar één van.
Ik heb RE4 zowel op de cube als op de wii geprobeerd en gister RE5 gespeeld op de 360 bij Dimension Plus, maar ik wordt er niet warm of koud van.

De eerst volgende game die ik nieuw ga kopen voor de 360 is trouwens nog niet in de buurt. Scene It 2 en Rockband 2 staan op het lijstje, maar die haal ik wel een keer 2e hands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 21:02
Ik heb vanmiddag Dark Sector eens uit de plastic gehaald. Moet zeggen dat ik hem tot nu toe aardig te pruimen vind. Lekker slashen met die glaive, hou ik wel van :) :*) .
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.