Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)
Maar dat is ook bij Lego Indiana Jones en Kung Fu Panda. Mij stoort het niet zo, als je een goede deal maaktElBarto schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 12:04:
Voor 270 heb je ook het Best of Halo pack. Halo Wars, Halo 3 en een 60GB Pro. Wel beide games in een hoesje, helaas.
Ik had veel minder verwacht van Kung Fu Panda om eerlijk te zijn, het is toch echt wel leuk! (Om af en toe te doen dan...) Ga later vandaag nog even Indiana Jones proberen.
Beide spellen vielen me achteraf helemaal niet tegen, Kung Fu Panda zelfs met veel plezier uitgespeeld.
Standaard speel ik op een 32 inch LG, maar die is 3 1/2 jaar oud. Xbox-en aangesloten, tv's naast elkaar, en.... WTF, wat een verschil

Die nieuwe LG geeft zoveel beter beeld, in zowel GTA als Halo 3. Veel scherper, mooiere kleuren, niet normaal. Zo zie je maar, de techniek staat niet stil, en ook de ene 720p is de andere niet.
Nu weet ik zeker dat ik een nieuw scherm voor in de woonkamer nodig heb
Als het ingame er maar enigszins zo uit ziet als in de trailer, wow. Lijkt erop als we iig een goeie berg spectakel krijgen
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Verwijderd
Alleen heb ik het een lange tijd niet gedaan en zou graag willen weten hoe je het ook alweer deed .
Staat in de topic start vermeld : Nhaixatael in "Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 26"Verwijderd schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 23:41:
Ik had vroeger in het topic gevraagd hoe ik films die op mijn pc staan kon streamen naar mijn xbox om zo te kijken op tv en dat kon ook .
Alleen heb ik het een lange tijd niet gedaan en zou graag willen weten hoe je het ook alweer deed .
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, "Where the heck is the ceiling?!"
Of je besteedt wat meer tijd aan het instellen van die dingen. Het punt is vaak dat TV's gewoon niet goed afgesteld staan mbt contrast, scherpte, etc.PWM schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 17:37:
Heb vandaag/vanavond mijn zwager op bezoek, die ook zijn 360 meeneemt. Lekker Halo-en. Omdat ik een 2de tv nodig had, even de nieuwe 26 inch LG van de slaapkamer gehaald.
Standaard speel ik op een 32 inch LG, maar die is 3 1/2 jaar oud. Xbox-en aangesloten, tv's naast elkaar, en.... WTF, wat een verschil![]()
Die nieuwe LG geeft zoveel beter beeld, in zowel GTA als Halo 3. Veel scherper, mooiere kleuren, niet normaal. Zo zie je maar, de techniek staat niet stil, en ook de ene 720p is de andere niet.
Nu weet ik zeker dat ik een nieuw scherm voor in de woonkamer nodig heb
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Verwijderd
Ik vind Lego Indy eigenlijk helemaal niet zo leuk.. Maar Kung Fu Panda maakt het weer goedKneoK schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 15:06:
Beide spellen vielen me achteraf helemaal niet tegen, Kung Fu Panda zelfs met veel plezier uitgespeeld.
Ik kan echter nergens een code vinden,, iemand die weet of ik iets over het hoofd heb gezien..
Ik heb btw een xbox pro gekocht
Verwijderd
Dit kan tot max 3 accounts per console.
[ Voor 14% gewijzigd door Borgoth op 08-03-2009 14:25 ]
Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!
Je krijgt automatisch een maand gold als je een Live silver account maaktbartosiej schreef op zondag 08 maart 2009 @ 14:06:
Ik heb vorige week een xbox gekocht en ik wilde vandaag XBOX live gaan testen en ik was er eigenlijk vanuit gegaan dat je een maand lang gratis XBOX Live gold membership kreeg bij het aanschaffen van een xbox..
Ik kan echter nergens een code vinden,, iemand die weet of ik iets over het hoofd heb gezien..
Ik heb btw een xbox pro gekocht
Kan ik anders gewoon een nieuw account maken? Xbox live is niet account gebonden right..?
Pure was echt super terwijl ik d8 dat het me niks leek en deze lijkt me ook net te weinig op racen lijken dus het zal wel weer top wordenBM schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 22:45:
De maker van Pure zijn bezig met een nieuw project, Split/Seconde, eerst trailer daarvan is hier te bekijken: *click*
Als het ingame er maar enigszins zo uit ziet als in de trailer, wow. Lijkt erop als we iig een goeie berg spectakel krijgen
Het ziet er wel weer netjes uit maarja dat leek bij wheelman ook zo aan het begin van de demo en wat is dat een slecht spel !
Trouwens ik heb alweer een goede ervaring met Play, want dinsdag Halo 3 besteld en gisteren al binnen gekregen. Vorig jaar heb ik er ong 40 bestellingen gedaan en nog nooit 1 langer dan 3 weken maar dit was wel het record.
Je savegames zijn accountgebonden, dus als je een nieuw account maakt (wat inderdaad gewoon mogelijk is) dan zul je in de spellen die je gespeeld hebt opnieuw moeten beginnen.bartosiej schreef op zondag 08 maart 2009 @ 14:21:
Ahh shit dat heb ik op dat moment niet gedaan is er nog een andere manier om dit alsnog te doen
Kan ik anders gewoon een nieuw account maken? Xbox live is niet account gebonden right..?
Ik hoop dat ze hem deze week komt ophalen, want dan hoop ik Vrijdag het Best of Halo pakket te kunnen kopen, en bij de Intertoys doen ze er nog een extra controller bij
Je mag em wel aan mij gevenVerwijderd schreef op zondag 08 maart 2009 @ 11:32:
Ik vind Lego Indy eigenlijk helemaal niet zo leuk..
Straks ga ik gezellig een developerslicense aanschaffen zodat jullie allemaal over een tijdje leuke arcadespellen kunnen spelen
Weten jullie trouwens hoe lang de batterijen meegaan die je bij je wireless controller hebt gekregen? Ik heb er nu een paar uur opzitten en dat ding zit nog steeds helemaal vol. Ik heb namelijk nooit goede ervaringen gehad met batterijen
Ik heb mijn batterijen nog nooit hoeven te vervangen. Zijn gewoon Duracell M3 batterijen, heb men xbox nu 4 maanden en speel redelijk wat. Verbaast me nogal eigenlijk.Oguz286 schreef op zondag 08 maart 2009 @ 14:58:
[...]
Je mag em wel aan mij geven
Straks ga ik gezellig een developerslicense aanschaffen zodat jullie allemaal over een tijdje leuke arcadespellen kunnen spelen[/reclame]
Weten jullie trouwens hoe lang de batterijen meegaan die je bij je wireless controller hebt gekregen? Ik heb er nu een paar uur opzitten en dat ding zit nog steeds helemaal vol. Ik heb namelijk nooit goede ervaringen gehad met batterijen
Over die developers licentie, als je het over XNA hebt zou ik gewoon nog ff wachten tot je echt daadwerkelijk de games op de xbox wilt draaien, ik heb gewoon eerst alles in windows geschreven met een xbox controller en daarna de graphics om gezet naar de xbox. Dat zijn echt hele minieme wijzigingen en het kost je nog helemaal geen geld
En ik dacht zelfs dat je de XNA Game Studio connect al kon draaien zonder XNA account?
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Verwijderd
Nope, deployen naar de xbox kost je geld.Wiebbe schreef op zondag 08 maart 2009 @ 16:12:
[...]
En ik dacht zelfs dat je de XNA Game Studio connect al kon draaien zonder XNA account?
Wow, dat is best langWiebbe schreef op zondag 08 maart 2009 @ 16:12:
[...]
Ik heb mijn batterijen nog nooit hoeven te vervangen. Zijn gewoon Duracell M3 batterijen, heb men xbox nu 4 maanden en speel redelijk wat. Verbaast me nogal eigenlijk.
Ja je hebt gelijk, ik hoef natuurlijk niet nu meteen een licentie aan te schaffen, maar anders doet mijn Xbox ook zo weinig. Maar inderdaad, het zijn de dingen zoals schermverhoudingen en scaling die je nog zou moeten implementeren en het zou gewoon moeten draaien op je Xbox.Over die developers licentie, als je het over XNA hebt zou ik gewoon nog ff wachten tot je echt daadwerkelijk de games op de xbox wilt draaien, ik heb gewoon eerst alles in windows geschreven met een xbox controller en daarna de graphics om gezet naar de xbox. Dat zijn echt hele minieme wijzigingen en het kost je nog helemaal geen geld
Ik heb geen idee hoe dat nu precies werkt. Ik heb wel een XNA account, maar uiteraard geen Premium. Volgens mij is het zo dat je tijdens het aanvragen van de licentie aangeeft aan welke Xbox Live account het gekoppeld moet worden. Als het goed is moet ik dan software kunnen downloaden voor de Xbox die me in staat stelt mijn spellen te downloaden naar de Xbox om te kunnen debuggen, maar dat weet ik niet precies.En ik dacht zelfs dat je de XNA Game Studio connect al kon draaien zonder XNA account?
XNA Game Studio Device Connect (wat een naam) vraagt mij namelijk om een Connection Key en dat zou op mijn scherm moeten verschijnen maar ik zie niks
Verwijderd
Ze presteren in ieder geval niet beter dan gemiddeld, daarentegen zijn de batterijen wel duurder dan gemiddeld
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2009 17:03 ]
Waar baseer jij dit op? In alle jaren dat ik Duracell's gebruik merk ik dat ze aanzienlijk langer meegaan dan welke andere batterij dan ook.Verwijderd schreef op zondag 08 maart 2009 @ 17:02:
Batterijen van duracell zijn per definitie niet beter.
Ze presteren in ieder geval niet beter dan gemiddeld, daarentegen zijn de batterijen wel duurder dan gemiddeld
Ik zou altijd voor oplaadbare gaan, die kosten misschien 10 euro met oplader als je goed zoekt bv varta of duracell iets duurder. Maar dat haal je er makkelijk in een jaar uit als je regelmatig gamed en je kunt ze ook nog voor andere dingen gebruiken.
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Zeker, ik zou ook voor oplaadbare batterijen gaan!NeoMe schreef op zondag 08 maart 2009 @ 18:24:
Dit is niet de plek voor een batterijen discussie, dat kan in het aparte batterijen topic. De batterijen staan gemiddeld voor 20 uur plezier, ik heb er GTA4 & Assasins Creed mee uitgespeeld voordat ze helemaal op waren. Daarna heb ik een batterypack aangeschaft via dealextreme dus geen orginele, en die gaat ongeveer 10 uurtjes mee dan moet dan een nachtje opgeladen worden. Daarnaast heb ik 4 x GP Recyko+ 2050mah batterijen en die doen het ook behoorlijk lang, hoelang precies weet ik niet want game eigenlijk altijd op me accu die maar 6 dollar was.
Ik zou altijd voor oplaadbare gaan, die kosten misschien 10 euro met oplader als je goed zoekt bv varta of duracell iets duurder. Maar dat haal je er makkelijk in een jaar uit als je regelmatig gamed en je kunt ze ook nog voor andere dingen gebruiken.
Zelf heb ik 1,5 maanden geleden bij de A&H voor 15 euro twee setjes oplaadbare batterijen plus oplader gekocht! Gingen 27,5 uur mee in Xbox 360 controller, World Tour gitaar zitten ze nog steeds in met ong. 75% van totalle capaciteit.
Denk inderdaad dat vooral CoD wel een goed gemiddelde is voor de console shooter. Als het je daar niet mee lukt, moet je je zorgen gaan makenVerwijderd schreef op zondag 08 maart 2009 @ 18:45:
cod 4/5 fear 2 battlefield bad company , zijn wel goeie
De grap is, dat 95% van de mensen die shooters speelt op de console, eerder shooters speelde op de PCrCk schreef op zondag 08 maart 2009 @ 18:42:
En hoe bevalt 't voor de andere spelers die nog nooit een shooter op een console hebben gespeeld en enkel maar op de pc hebben gespeeld.
Aangezien er per dag nu nog meer mensen CoD4 of CoD5 spelen op Xbox live, dan er uberhaupt licenties op de PC zijn verkocht zegt denk ik genoeg
[ Voor 51% gewijzigd door PWM op 08-03-2009 21:31 ]
Sowieso, iedereen heeft wel eens een shooter op de pc gespeeld. Ik ga sowieso CoD pas kopen zodra ik ook geld genoeg heb voor een jaar lang Xbox Live Gold, want anders heb ik er ook niet veel aan.PWM schreef op zondag 08 maart 2009 @ 21:28:
[...]
Denk inderdaad dat vooral CoD wel een goed gemiddelde is voor de console shooter. Als het je daar niet mee lukt, moet je je zorgen gaan maken
[...]
De grap is, dat 95% van de mensen die shooters speelt op de console, eerder shooters speelde op de PCIk was ook een PC gamer, net zoals zovelen hier. Er zijn uiteenlopende redenen om over te stappen op de console, maar die stap hebben de meeste wel gemaakt hier.
Aangezien er per dag nu nog meer mensen CoD4 of CoD5 spelen op Xbox live, dan er uberhaupt licenties op de PC zijn verkocht zegt denk ik genoeg
Verwijderd
Voor 35 euro heb je een jaar Xbox Live, dat moet toch wel lukken?rCk schreef op zondag 08 maart 2009 @ 21:40:
[...]
Sowieso, iedereen heeft wel eens een shooter op de pc gespeeld. Ik ga sowieso CoD pas kopen zodra ik ook geld genoeg heb voor een jaar lang Xbox Live Gold, want anders heb ik er ook niet veel aan.
Halo 3 is ook echt een topper die nog erg veel online gespeeld wordt. Laatst zag ik hem staan voor 3 tientjes leuk prijsje voor zo een monster gamerCk schreef op zondag 08 maart 2009 @ 18:42:
Beste mensen, ik ben eigenlijk een shooterfreak op de pc. maar ik wil het wel gaan uitproberen op de 360. Welke demo is fijn om een beetje gewend te raken aan shooters op de 360? Aangezien ik nog geen game wil kopen als ik zo spastisch blijf doen als ik speelEn hoe bevalt 't voor de andere spelers die nog nooit een shooter op een console hebben gespeeld en enkel maar op de pc hebben gespeeld.
Nintendo SWITCH! FTW
Shooters op de pc is gewoon beter dan een console versie, die worden vaak iets langzamer gemaakt omdat men ook langzamer zijn met een gamepad dan toest/muis spel. 3th person shooters zijn vooral beter op de consoles, net zoals race games, vecht games enz...rCk schreef op zondag 08 maart 2009 @ 18:42:
Beste mensen, ik ben eigenlijk een shooterfreak op de pc. maar ik wil het wel gaan uitproberen op de 360. Welke demo is fijn om een beetje gewend te raken aan shooters op de 360? Aangezien ik nog geen game wil kopen als ik zo spastisch blijf doen als ik speelEn hoe bevalt 't voor de andere spelers die nog nooit een shooter op een console hebben gespeeld en enkel maar op de pc hebben gespeeld.
Totaal geen overbodige luxe om een game console er dus bij te hebben voor al die andere vette games.
Waar wacht je nog op
Verwijderd
Ja, ook je "oude" kabel aangesloten houden:Xtuv schreef op zondag 08 maart 2009 @ 21:43:
Is er voor die officiele HDMI-kabel met optische aansluiting eigenlijk een goedkoper alternatief? Ik vind 50 euro voor zo'n kabel BS... gebruik nu een gewoon hdmi-kabeltje van 5 euro, werkt prima. Maar ik wil mijn Logitech Z-5400 er ook op aansluiten, dat zal optisch gebeuren met een toslink. De meegeleverde componentkabel bij m'n 360 pro heeft zo'n aansluiting, die zit ook op de hdmi-kabel van MS.. maar daar betaal je dus meteen weer de hoofdprijs voor. Kan dat anders?

Uiteraard op eigen risico
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2009 22:39 ]
Ik heb net mijn CoD5 (van de FRS) weer de deur uit gedaan. Eigenlijk was die 1,95 verzending al teveel.SOCO_cola schreef op zondag 08 maart 2009 @ 22:14:
Halo 3 is ook echt een topper die nog erg veel online gespeeld wordt. Laatst zag ik hem staan voor 3 tientjes leuk prijsje voor zo een monster game
Zeurmodus, niet lezen als je CoD5 top vind
Het spel spawned je volledig random, onafhankelijk van de positie van de tegenstander of je teammates. De wapens zijn niet op elkaar afgestemd (en dat heeft niets met de originele wapens te maken uit die tijd), en zaken als tanks zijn zwaar overpowered.
Dan kan ook nog elke waardeloze speler zich uitleven met zaken als Martyrdome, wat ze ook gewoon aan hebben staan als teamkilling aan staat. Staat teamkilling uit, dan worden er rustig Airtrikes midden op het veld gegooid waar een gevecht bezig is, alleen degene van de tegenpartij die daar last van hebben. Airstrikes zijn ook nog eens te krijgen bij een 5 kill streak ( 5

Degene die de afstemming van dit spel heeft gedaan moeten ze echt ontslaan. In deel 4 was het al matig, maar nu is het helemaal over de top.
/Zeurmodus
Ik vind Cod5 niet helemaal top, maar gewoon goed dus ik mag wel lezen neem ik aan ?
De airstrikes zijn al bij 3 kills stiekem en de honden idd bij 7. De honden zijn idd af en toe ontzettend iritant, maar meer dan 2x per game heb ik ze nog niet voorbij zien komen en ik vind het eigenlijk wel leuk om ze om te schieten en het paniekgevoel wat ik ervan krijg. Airstrikes maken het oorlogsgevoel alleen maar beter.
Tanks zijn idd veel sterker dan mensen met wapens, maar ik heb in het echt ook nog maar weinig mensen een tank zien overwinnen helemaal alleen. dus met 2 bazooka's kom je al een heel eind.
Maarja zoals met elk spel. het is je ding of het id het niet. Bij mij kwam het gevoel ook pas toen ik het voor de 2e keer ging spelen, want ik had hem aan het begin al en speel het pas echt sinds een paar dagen.
[ Voor 8% gewijzigd door Beakzz op 08-03-2009 23:38 ]
Bij 3 een recon plane toch? Bij 5 een airstrike en bij 7 de honden (die je overigens makkelijk kan neersteken). Ook de singleplayer van CoD5 kan me jammer genoeg niet echt boeien.Beakzz schreef op zondag 08 maart 2009 @ 23:36:
[...]
De airstrikes zijn al bij 3 kills stiekem en de honden idd bij 7. De honden zijn idd af en toe ontzettend iritant, maar meer dan 2x per game heb ik ze nog niet voorbij zien komen en ik vind het eigenlijk wel leuk om ze om te schieten en het paniekgevoel wat ik ervan krijg. Airstrikes maken het oorlogsgevoel alleen maar beter.
Jammer dat zo'n goede serie erg wisselende kwaliteit kan afleveren (al zijn het 2 verschillende ontwikkelaars). Want laten we eerlijk zijn, CoD3 en CoD5 zijn echt om te huilen, itt CoD2 en CoD4 die echt toppers zijn.
De volgende WWII shooter waar veel van verwacht word is Battlefield 1943 als ik het goed heb. Tot die tijd dan toch maar Halo3 weer tevoorschijn toveren
[ Voor 14% gewijzigd door MochiGohan op 08-03-2009 23:46 ]
In het begin had ik geen spellen, en had er een paar geleend van een vriend van me. Op een gegeven moment stond de 360 een dagje uit en had ik echt het gevoel van: "ja, nou heb ik dat ding, en doe ik er niets mee
Nu heb ik zaterdag Forza Motorsport 2 overgenomen van iemand en heb ik het gevoel van: "Waarom heb ik niet eerder een 360 gekocht?
Ik ben nu ongeveer een uurtje of 15 aan het rijden (sinds zaterdag, dus zowat full-time) en heb al flink wat dingen gehaald. Allemaal Gold, alles op Hard, en alles op Uit (TCM etc). Af en toe met de nodige frustratie uiteraard.
Als je van racen houd, en 15 euro in de buurt heb liggen, kopen die handel!
Nadeeltje: Die savegame is gewoon 34mb

Ook voor FM2-downloads heb ik een hddtje nodig.
:D
In Helmond is er sinds een tijdje ook een gameshop (Game Mania). Ik ga eens kijken of zij iets hebben.
60GB@80 euro bij de MM? Laat maar
@onder: de 120GB bij Dimension Plus kost 130 euro. Ik ben niet bereid een cent meer dan 80 euro uit te geven aan iets wat al veel te duur is
[ Voor 42% gewijzigd door KoffieNT op 09-03-2009 11:34 ]
Inderdaad, mijn Xbox 360 heeft nog gewoon garantieArmada schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 13:39:
[...]
Ik heb het al vaker gezegd, maar wat je gewoon moet doen is naar xbox.nl gaan, daar je console registreren en dan kan je zien hoe lang je garantie hebt. Mijn console is in januari 2006 gekocht en mijn garantietermijn liep tot maart van dit jaar. Die is helaas verlopen, dus mocht-ie nu ineens stuiptrekkingen krijgen van Bioshock dan heb ik pech.
Elke 360 heeft 3 jaar garantie gekregen voor de RRoD, moet je nagaan ik heb die console begin 2006 gekocht
Ik wil niet zeggen dat het top is, vermakelijk dat wel. Feit is dat het geen realistische shooter is en daar heeft de reeks het de laatste delen in ieder geval al nooit van hoeven te hebben. Vergeet je het realisme, dan blijft het wel een leuke arcade-shooter.PWM schreef op zondag 08 maart 2009 @ 22:42:
[...]
Ik heb net mijn CoD5 (van de FRS) weer de deur uit gedaan. Eigenlijk was die 1,95 verzending al teveel.
Wel alles in de juiste context zien natuurlijk al ben ik het wel met je eens dat het af en toe een best frustrerend spel kan zijn.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Is dat deze http://www.dimensionplus.nl/ ? Want daar zie ik de 120 Gb niet voor die prijs staan ?kenny89 schreef op maandag 09 maart 2009 @ 09:37:
Haha, doe je goed. De HDD zijn overal wel beschikbaar, maar redelijk aan de prijzige kant. Je kunt beter voor de 120gb variant gaan (79,99 bij dimension plus) terwijl de live starter pack(60gb hdd + headset + 3 maanden live) wordt verkocht voor 66 euro (gcshop.nl)
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, "Where the heck is the ceiling?!"
Ah kijk aan, prima oplossing lijkt mij, lang leve de huisvlijtVerwijderd schreef op zondag 08 maart 2009 @ 22:37:
[...]
Ja, ook je "oude" kabel aangesloten houden:
[afbeelding]
[afbeelding]
Uiteraard op eigen risicoMaar voor veel mensen is dit een goede gratis oplossing.
Thanks!
Verwijderd
Dat is toch bij CoD4 ook zo, na een killstreak van 5? En daar vallen ze niet continu vind ik.PWM schreef op zondag 08 maart 2009 @ 22:42:
[...]
Ik heb net mijn CoD5 (van de FRS) weer de deur uit gedaan. Eigenlijk was die 1,95 verzending al teveel.
Airstrikes zijn ook nog eens te krijgen bij een 5 kill streak ( 5), dus bijna continue vallen die dingen, ...
/Zeurmodus
Verwijderd
Ook de maps vond ik een stuk minder spelen.
In COD4 had je nog 3 nades, nu nog maar twee. Toen kon je alleen die claymore's nog wat makkelijker af laten gaan zonder dood te gaan, valt nu vaak tegen om te proberen. Ook zie je veel minder mensen nadetuben, soms alleen ff in het begin van het level. Honden vind ik helemaal niet zo irri, je maakt teminste nog kans want die heli had je altijd als je in open gebied stond. Die honden knal je de eerste af en de tweede knife je gewoon. Vind radar persoonlijk irritanter als het tegen me wordt gebruikt. Als je niet van tanks houdt, zijn genoeg mappen zonder tanks en spelmodus waar tanks ook niet in voorkomen. Ik vind het wel lachen, maar dan vooral anti-tank. Hangen ook veel challenges aan vast, speel het met plezier ben nu level 60 in minder dan 48 uur. Dit vooral door slim gebruik te maken van de challenges en zo extra xp te krijgen. Speel nu S&D Hardcore daar heb je per rondje soms wel 1000 xp punten. Als je altijd TDM blijft spelen op normaal zul je lang moeten spelen.
Heb COD4 altijd op PC gespeeld en COD5 op XBOX360 maar vind het beide goede spellen. Zie COD5 wel meer als een kopie met een andere skin maar speel hem toch met plezier. Je hebt nonstop actie, de potjes gaan snel en er is genoeg variatie door perks, wapens, nades etc.
[ Voor 51% gewijzigd door NeoMe op 09-03-2009 12:55 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Verwijderd
Heeft je XBOX 360 jasper firmware? Of zijn die nu allemaal van voorzien als je nu koopt?Verwijderd schreef op zondag 08 maart 2009 @ 11:32:
Ik heb sinds gister ook een XBOX 360 (naast mn Wii).
Ik vind Lego Indy eigenlijk helemaal niet zo leuk.. Maar Kung Fu Panda maakt het weer goed
Ik zit namelijk te denken om een XBOX 360 aan te schaffen
De laatste 10 potjes heb ik zelf zeker 20x een 5 kill streak gehaald, inderdaad op Normal.NeoMe schreef op maandag 09 maart 2009 @ 12:50:
Echt onzin, probeer maar 5 man achter elkaar te killen op hogere niveau's zal je zwaar tegenvallen. Daarbij speel je denk ik normaal, terwijl op Hardcore het nog een stukje moeilijker is. Daar loopt niet iedereen met standaard submachineguns en stopping power rond en martydrom.
Ik speel ook het allerliefste Hardcore maar de wijze heren hebben besloten op Hardcore maar 4 playlists te creeren, tegen 20 op Normal. Beetje beperkt dus helaas.
Jasper is hardware niet firmware ^^ anders zou iedereen wel ff firmware update meepakkenVerwijderd schreef op maandag 09 maart 2009 @ 13:28:
[...]
Heeft je XBOX 360 jasper firmware? Of zijn die nu allemaal van voorzien als je nu koopt?
Ik zit namelijk te denken om een XBOX 360 aan te schaffen

Ik ben echt blij met gamehubs, games voor veel goedkoper maar vooral: Gold voor veel goedkoper. Ik merk dat ik al 3 weken mn xbox niet aan heb gehad, dat zou dus echt zonde van mn geld zijn om daar 60 eu voor te dokken
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Komt omdat de mensen die nu een Xbox willen, een Jasper willen. I was one of themtdw schreef op maandag 09 maart 2009 @ 14:23:
Sjee.. Wéer een deel verder en we hebben het nog steeds over Jasper![]()
Ik ben echt blij met gamehubs, games voor veel goedkoper maar vooral: Gold voor veel goedkoper. Ik merk dat ik al 3 weken mn xbox niet aan heb gehad, dat zou dus echt zonde van mn geld zijn om daar 60 eu voor te dokken
[ Voor 60% gewijzigd door KoffieNT op 09-03-2009 14:30 ]
1. Hoe goed is de xbox 360 als dvd-speler te gebruiken? (hdmi -> hdmi, heb full-HD tv) Kan hij gewone dvd's goed upscalen of kan ik hiervoor beter een echte dvd-speler met hdmi nemen?
2. Hoe zit het met zelfgebrande dvd's en cd's? Ik heb hier een flink aantal vakantie DVD's liggen en cd's met vakantie foto's die we toch regelmatig bekijken (zeker na elke vakantie). Kan ik dat ook gewoon op de xbox doen? Of speelt de xbox 360 sowieso geen zelfgebrand materiaal af en moet ik hem hiervoor ombouwen? (de xbox zal zeker geen verschil zien tussen een zelfgebrande eigen dvd en een gekopieerde film dvd)
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Een groot gemis voor mij is dat de Xbox alleen dvd's afspeelt die in jouw regio liggen (R2). als je dvd's hebt uit Amerika of ergens anders vandaan ben je mooi de klos.Ik_ben_Mark3 schreef op maandag 09 maart 2009 @ 15:08:
ik wil ook een xbox 360 gaan kopen, maar dan eigenlijk meer vanwege het feit dat ik een nieuwe dvd-speler nodig heb. Ik gebruik nu mijn oude xbox als dvd-speler via HD kabel, zodat de films geupscaled worden (die doet het iig beter dan gewone scart dvd-speler) Maar omdat mijn afstandsbediening ervan kapot moet ik de controller gebruiken. Maar ik zit met een paar vragen:
1. Hoe goed is de xbox 360 als dvd-speler te gebruiken? (hdmi -> hdmi, heb full-HD tv) Kan hij gewone dvd's goed upscalen of kan ik hiervoor beter een echte dvd-speler met hdmi nemen?
2. Hoe zit het met zelfgebrande dvd's en cd's? Ik heb hier een flink aantal vakantie DVD's liggen en cd's met vakantie foto's die we toch regelmatig bekijken (zeker na elke vakantie). Kan ik dat ook gewoon op de xbox doen? Of speelt de xbox 360 sowieso geen zelfgebrand materiaal af en moet ik hem hiervoor ombouwen? (de xbox zal zeker geen verschil zien tussen een zelfgebrande eigen dvd en een gekopieerde film dvd)
Zou gewoon een dvd speler kopen, als je de xbox alleen voor dvd kijken wilt gebruiken... En daarnaast gezien het geluid wat de dvd speler van de xbox maakt is al een behoorlijke reden... is niet bepaald stil.Ik_ben_Mark3 schreef op maandag 09 maart 2009 @ 15:08:
ik wil ook een xbox 360 gaan kopen, maar dan eigenlijk meer vanwege het feit dat ik een nieuwe dvd-speler nodig heb. Ik gebruik nu mijn oude xbox als dvd-speler via HD kabel, zodat de films geupscaled worden (die doet het iig beter dan gewone scart dvd-speler) Maar omdat mijn afstandsbediening ervan kapot moet ik de controller gebruiken. Maar ik zit met een paar vragen:
En gebrande dvds, volgens mij moet ie dan eerst omgebouwd zijn en daarnaast kan de xbox niet alles lezen, maar degene met minste problemen is het merk: verbatim
Mijn niet-Jasper doet het ook prima hoor. Het is maar net hoeveel waarde je eraan hecht.KoffieNT schreef op maandag 09 maart 2009 @ 14:28:
Auto-sign in uitzetten in je guide (of internetkabel er uit halen), maar dan weet ik niet of hij wel op je profile inlogd, zodat je games op jouw naam kunt spelen.
[...]
Komt omdat de mensen die nu een Xbox willen, een Jasper willen. I was one of them.
Dat herken ik niet. Die van mij maakt praktisch geen geluid bij het afspelen van een DVD, of in ieder geval niet hoorbaar door het film geluid heen. De ventilatoren maken nog het meeste geluid, maar helemaal niet storend. Mijn Xbox is van oktober vorig jaar (geen jasper).Pannekoek81 schreef op maandag 09 maart 2009 @ 15:20:
[...]
En daarnaast gezien het geluid wat de dvd speler van de xbox maakt is al een behoorlijke reden... is niet bepaald stil.
[...]
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
de reden dat ik aan de xbox zat te denken is omdat een dvd-speler met hdmi en een goede upscaler (toshiba wordt vaak genoemd als een goede) gauw rond de 125 euro kost. En voor iets meer heb je dan een xbox 360 waar je dan ook nog spellen op kunt spelen.Pannekoek81 schreef op maandag 09 maart 2009 @ 15:20:
[...]
Zou gewoon een dvd speler kopen, als je de xbox alleen voor dvd kijken wilt gebruiken... En daarnaast gezien het geluid wat de dvd speler van de xbox maakt is al een behoorlijke reden... is niet bepaald stil.
En gebrande dvds, volgens mij moet ie dan eerst omgebouwd zijn en daarnaast kan de xbox niet alles lezen, maar degene met minste problemen is het merk: verbatim
(en een extra spelcomputer thuis vind ik nooit erg
in vergelijking tot mn gewone dvd speler maakt de xbox een stuk meer geluid.Lydus schreef op maandag 09 maart 2009 @ 15:40:
[...]
Dat herken ik niet. Die van mij maakt praktisch geen geluid bij het afspelen van een DVD, of in ieder geval niet hoorbaar door het film geluid heen. De ventilatoren maken nog het meeste geluid, maar helemaal niet storend. Mijn Xbox is van oktober vorig jaar (geen jasper).
Gebruik de xbox daar helemaal niet voor, heb gewoon een dvd speler met hdmi ervoor staan. Weleens gekeken naar beeld verschil, maar nee zie geen verschil tussen de 2Ik_ben_Mark3 schreef op maandag 09 maart 2009 @ 15:47:
[...]
de reden dat ik aan de xbox zat te denken is omdat een dvd-speler met hdmi en een goede upscaler (toshiba wordt vaak genoemd als een goede) gauw rond de 125 euro kost. En voor iets meer heb je dan een xbox 360 waar je dan ook nog spellen op kunt spelen.
(en een extra spelcomputer thuis vind ik nooit erg) maar als ik hem daarvoor speciaal moet ombouwen dan weet ik niet of ik dat wel ga doen dan.. zijn er hier veel mensen die de xbox 360 ook als dvd-speler gebruiken? Of hebben de meeste een aparte dvd-speler erbij? Het leek mij dat zo'n grafisch systeem wel goed zou kunnen upscalen en dus mooier beeld dan een gemiddelde speler..
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Volgens mij zijn DVD's met films en foto's gewoon te bekijken hoor op de 360. Alleen voor games geldt de beveiliging tegen kopieën. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik dit nog niet heb geprobeerd, maar ik kan me niet voorstellen dat dit niet gewoon werkt.Pannekoek81 schreef op maandag 09 maart 2009 @ 15:20:
[...]
Zou gewoon een dvd speler kopen, als je de xbox alleen voor dvd kijken wilt gebruiken... En daarnaast gezien het geluid wat de dvd speler van de xbox maakt is al een behoorlijke reden... is niet bepaald stil.
uhm...
Thanks, het zat in XBox knop -> Settings tab -> Profile -> Auto-sign in tab -> set messenger to disableNotna schreef op maandag 09 maart 2009 @ 14:30:
Tuurlijk kan dat, bij de live sign in moet je dat uit kunnen zetten bij de settings. (dus ff messenger starten en dan bij de settings daarvan kijken) Heb ik ook gedaan
Gaat prima.Smoonshine schreef op maandag 09 maart 2009 @ 17:01:
[...]
Volgens mij zijn DVD's met films en foto's gewoon te bekijken hoor op de 360. Alleen voor games geldt de beveiliging tegen kopieën. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik dit nog niet heb geprobeerd, maar ik kan me niet voorstellen dat dit niet gewoon werkt.
http://www.xbox.com/en-US...console/systemupdates.htm
Ik heb namelijk geen netwerkverbinding op de plaats waar de xbox staat.
EDIT: Gelukt, gewoon usb stickie erin en opstarten.
[ Voor 7% gewijzigd door qanar op 09-03-2009 18:47 ]
Verwijderd
Ik heb sinds 3 maanden een xbox 360 met 60GB harddrive.
Nu had ik van een vriend COD5 geleend, en speel het nu 2 weken, en net voor het eten zette ik hem gewoon meteen uit, en nu wilde ik hem weer opstarten en zegt ie tijdens de intro: "disc unreadable".
maar het gekke is dat als ik niet inlog met me profiel dat het spel wel opstart.
En ik zie ook geen dikke krassen op de disc zitten.
Zit er een fout in m'n savegame o.i.d.?
Ik hoop dat iemand me kan helpen..
Gr. Jelmer
Ja, dat klopt, hebben we bij een vriend van me geprobeerd, gebrande films werken gewoon.Smoonshine schreef op maandag 09 maart 2009 @ 17:01:
[...]
Volgens mij zijn DVD's met films en foto's gewoon te bekijken hoor op de 360. Alleen voor games geldt de beveiliging tegen kopieën. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik dit nog niet heb geprobeerd, maar ik kan me niet voorstellen dat dit niet gewoon werkt.
Ben hem nu aan het installeren op de HDD maar goed is het niet

Hey. Jij ook al? Dat is wel erg toevallig!!!!! Heb de schijf ook schoongemaakt maar niets helpt. Ik heb spellen die er erger aan toe zijn en het gewoon doen.Verwijderd schreef op maandag 09 maart 2009 @ 18:49:
Hey,
Ik heb sinds 3 maanden een xbox 360 met 60GB harddrive.
Nu had ik van een vriend COD5 geleend, en speel het nu 2 weken, en net voor het eten zette ik hem gewoon meteen uit, en nu wilde ik hem weer opstarten en zegt ie tijdens de intro: "disc unreadable".
maar het gekke is dat als ik niet inlog met me profiel dat het spel wel opstart.
En ik zie ook geen dikke krassen op de disc zitten.
Zit er een fout in m'n savegame o.i.d.?
Ik hoop dat iemand me kan helpen..
Gr. Jelmer
Misschien ligt het aan de patch van dit weekend.
[ Voor 61% gewijzigd door Gunner op 09-03-2009 19:24 ]
Verwijderd
Patch?Gunner schreef op maandag 09 maart 2009 @ 19:21:
Wie moet ik bellen als m'n xbox een bepaald spel niet meer wil lezen? Ik heb World at War en sinds vanavond speelt hij hem niet meer af. Het intro-videotje , maar meer niet. Error van 'unreadable disc'
[...]
Hey. Jij ook al? Dat is wel erg toevallig!!!!! Heb de schijf ook schoongemaakt maar niets helpt. Ik heb spellen die er erger aan toe zijn en het gewoon doen.
Ik heb geen patch gehad hoor, maar ik heb wel die Makin Bonus Map gratis gedownload van marketplace.
Ik ben benieuwd wat het is, ik heb iniedergeval een mailtje gestuurd naar Microsoft.
Heb m'n savegame ook maar verwijderd maar heeft niet geholpen:(
Dat is iig onzin, gebrande dvds speelt hij gewoon af. Ik heb zelf nooit problemen met een merk gehad, maar dat van verbatim zal allicht waar zijn.Pannekoek81 schreef op maandag 09 maart 2009 @ 15:20:
[...]
bleef hangen in het begin...
nu werkt ie weer wel lekker vaag....
Gaat trouwens over een xbox uit eind 2006. Ook al eens gedacht om deze retour te sturen voor een nieuwe drive maar zo te lezen maakt dat weinig uit. BTW spellen die ik vaak speel installeer ik gewoon op de hdd. Dan doet zich dit probleem niet meer voor.
http://raptr.com/Doppert/about
en meerdere keren laatje open en dicht gedaan en xbox opnieuw opgestart.
paar uur later doet hij het ineens weer... net als of er toch een kleine patch is geweest ofzo...
Bizar ik heb hetzelfde!! Ik wou morgen Microsoft al bellen, hoe kan dit nou?Gunner schreef op maandag 09 maart 2009 @ 19:21:
Wie moet ik bellen als m'n xbox een bepaald spel niet meer wil lezen? Ik heb World at War en sinds vanavond speelt hij hem niet meer af. Het intro-videotje , maar meer niet. Error van 'unreadable disc'
[...]
Hey. Jij ook al? Dat is wel erg toevallig!!!!! Heb de schijf ook schoongemaakt maar niets helpt. Ik heb spellen die er erger aan toe zijn en het gewoon doen.

Gisteren nog heel de dag gespeeld, vanavond een disc read error.
[ Voor 4% gewijzigd door SilverMane op 09-03-2009 22:35 ]
(=<`#9]~6ZY32Vx/4Rs+0No-&Jk)"Fh}|Bcy?`=*z]Kw%oG4UUS0/@-ejc(:'8dc
Bedankt voor de tip. Werkt fantastisch. Als je het voorzichtig doet kan je zelfs later (mocht je het ooit willen) de behuizing weer in elkaar klikken.Verwijderd schreef op zondag 08 maart 2009 @ 22:37:
[...]
Ja, ook je "oude" kabel aangesloten houden:
Uiteraard op eigen risicoMaar voor veel mensen is dit een goede gratis oplossing.
[ Voor 43% gewijzigd door Banix op 09-03-2009 22:55 ]
You want weapons? We're in a library. Books are the best weapon in the world. This room's the greatest arsenal we could have. Arm yourself!
Weet het ook niet zeker, wist dat het voor games zo was, vandaar... ik gebruik de 360 er niet voorSmoonshine schreef op maandag 09 maart 2009 @ 17:01:
[...]
ik had 2 weken geleden een RROD, XBOX uit eind 2006, ik had ook soms problemen met het lezen van dvd's maar dit was heel zeldzaam. ik had alleen rrod gemeld bij de storing toch had ms ook mijn dvd drive vervangen.
probleem met de dvd is, daar heb je geen 3 jaar garantie op, dat is alleen op rrod.
If you don't stand for something you'll fall for everything
Mij lijkt Mafia 2 geweldig, maar Godfather 2 heeft me niet echt kunnen overtuigen. Misschien bij positieve reviews... Daarbij ben ik nu nog even zoet met The Lost & DamnedMochiGohan schreef op maandag 09 maart 2009 @ 19:08:
The Godfather II is gold gegaan! Toch raar dat we weinig horen van deze potentiele topper. Heeft iemand hem al erngens pre-ordered voor een mooi prijsje ?
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Lees ze voor de lol maar eens.
Wet kopen op afstand doen ze blijkbaar niet echt aan; Hardware alleen terugsturen in ongeopende doos, gebruikte console terug sturen = 10% boete, administratie kosten in rekening brengen.
Er staat wel: "Producten kunnen te allen tijde worden geruild", maar toch ben ik bang dat het flink mis zal gaan als ik iets wil terug sturen binnen die 8 dagen.
Ook bij verzendmethodes staat er dan: Verzenden a 2,50. Risico voor de klant, maar het gaat in 99,99% van de gevallen goed. Wat is dat nou weer voor iets?..
(en 2,50, dus dat wil zeggen: hdd versturen in een envelop

Ik zie de eindeloze mailcommunicatie en eventuele juridische stappen al aankomen mocht het product mij niet bevallen/kapot zijn en ik het willen retourneren. (binnen de 8 dagen bedenktijd).
Ik heb ze er zelfs nog een mail over gestuurd, dat ik die moeite nog heb gedaan zeg
Nee, dan betaal ik wel lekker 20 euro meer en ga ik naar Consoleshop.
Ik heb echt een hekel aan die bedrijfjes die zo onder de regeltjes proberen uit te komen. Als potentiele klant schrikken dingen zoals dit mij iig af en zal ik de hdd hier niet bestellen. Jammer zeg..
[ Voor 15% gewijzigd door KoffieNT op 10-03-2009 10:58 ]
Huh wat?? een paar postings terug kon je lezen dat je bij Gameshop Twente de 120Gb voor € 75,- kan bestellen Gameshop TwenteKoffieNT schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 10:50:
Gisteren bijna de 120GB hdd besteld, bij Play-it (80 euro). Gelukkig las ik de verzendvoorwaarden voordat ik.....<knip! veels te lang verhaal>
Ik heb echt een hekel aan die bedrijfjes die zo onder de regeltjes proberen uit te komen. Jammer zeg..
[ Voor 51% gewijzigd door Turismo op 10-03-2009 10:58 ]
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Is dat wat? Demo was wel aardig... Maar heb verder niet veel over die game gehoord...Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 12:32:
Weekaanbieding play-asia:
Tomb Raider: Underworld, 18 euro incl. verzending.
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Google staat er vol mee......NeoMe schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 11:30:
Ik heb ook dat COD5 gelul, misschien hebben ze een of andere beveiliging fout ingesteld of kon gewoon niemand spelen. Was trouwens sowieso heel raar want hij stond op loading en daarna deed ie het niet meer. Normaal komt er meteen te staan dat ie hem niet kan lezen, en staat er ook niet: Play COD5WaW.
[google=world at war disc unreadable]
Dit topic is gesloten.