heb de laatste tijd nogal wat freezes met de xbox, iedere keer dat ik een game start , kan ik een half uurtje spelen , en dan hangt letterlijk de hele xbox, even een restart en ik kan 4/5 uur achter elkaar door spelen ,het is sinds ik de nieuwe hardisk heb aangesloten , meer mensen hier last van gehad ? het maakt overgins niet uit, of ik via de dvd het spel start , of via de harde schijf , en het gebeurt bij alle games
Probeer het probleem te isoleren, effe een hdd van een vriend aansluiten ofzo. Probleem bestaat niet: Probleem met jouw hdd. Probleem bestaat wel: Ergens anders zoeken. 
(misschien helpt een keer formateren? Na backup uiteraard!)
edit: Of zoals ijskonijn hieronder aangeeft: Cache eens wissen. (wist zelf ook nog niet dat dit kon
)
Ennuh effe een algemene tip. Als je de mogelijkheid hebt om je games op je hdd te zetten: Doen. Scheelt nogal wat warmte en daardoor crashes, en daarnaast een klap herrie.
Ook is het niet zo heel goed als je direct na het gamen je xbox uit zet, ik laat de mijne altijd na een potje SF4/Halo3/whatever een paar minuten in de dashboard staan. Kan hij even afkoelen terwijl de fans nog lekker aan het draaien zijn. Anders blijven die koelblokjes misschien wat warm en blijft die hete lucht in de 360 hangen.
Im just saying..
(misschien helpt een keer formateren? Na backup uiteraard!)
edit: Of zoals ijskonijn hieronder aangeeft: Cache eens wissen. (wist zelf ook nog niet dat dit kon
Ennuh effe een algemene tip. Als je de mogelijkheid hebt om je games op je hdd te zetten: Doen. Scheelt nogal wat warmte en daardoor crashes, en daarnaast een klap herrie.
Ook is het niet zo heel goed als je direct na het gamen je xbox uit zet, ik laat de mijne altijd na een potje SF4/Halo3/whatever een paar minuten in de dashboard staan. Kan hij even afkoelen terwijl de fans nog lekker aan het draaien zijn. Anders blijven die koelblokjes misschien wat warm en blijft die hete lucht in de 360 hangen.
Im just saying..
[ Voor 8% gewijzigd door KoffieNT op 04-03-2009 12:09 ]
:D
Cache al eens gewist?Anoniem: 218213 schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 11:31:
heb de laatste tijd nogal wat freezes met de xbox, iedere keer dat ik een game start , kan ik een half uurtje spelen , en dan hangt letterlijk de hele xbox, even een restart en ik kan 4/5 uur achter elkaar door spelen ,het is sinds ik de nieuwe hardisk heb aangesloten , meer mensen hier last van gehad ? het maakt overgins niet uit, of ik via de dvd het spel start , of via de harde schijf , en het gebeurt bij alle games
Hoe je dit moet doen vind je hier
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Waar moet je op letten wanneer je spellen importeert? Ik wil bijv. bij amazon.co.uk wat spellen bestellen, maar wil niet tot de conclusie komen dat de bestelde spellen niet te spelen vallen op mijn xbox 360 (deze komt gewoon uit Nederland, PAL).
@Racert hopelijk geen aanloop naar een RROD, mijn xbox bleef ook steeds vaker hangen, ...vandaag heeft ms net de gerepareerde xbox bezorgd heeft.
If you don't stand for something you'll fall for everything
Let op de regio! Nu zal het van .co.uk wel meevallen, maar als je bij .com besteld is het wel iets om rekening mee te houden.Madje schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 12:04:
Waar moet je op letten wanneer je spellen importeert? Ik wil bijv. bij amazon.co.uk wat spellen bestellen, maar wil niet tot de conclusie komen dat de bestelde spellen niet te spelen vallen op mijn xbox 360 (deze komt gewoon uit Nederland, PAL).
Veel games zijn welliswaar regiovrij, maar helaas zijn er nog steeds een aantal waarbij dat niet zo is. Ben d'r 1 keer tegenaan gelopen, en tis zonde van je geld in dat geval
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Mirrors Edge van de FRS is nu ook binnen
9,-, wat een geld he
Anoniem: 37384
Erg toffe game!PWM schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 12:42:
Mirrors Edge van de FRS is nu ook binnen9,-, wat een geld he
Edit: En voor 9 euro hoef je je al helemaal geen zorgen te maken natuurlijk
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 37384 op 04-03-2009 12:48 ]
Ik zou er zelfs 10 Euro voor over hebbenPWM schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 12:42:
Anoniem: 218213
hmm, oke bedankt voor de tips , zal eens het een en ander gaan proberen , en @mazzl , ik hoop het ook niet, maar het is een xbox van 2006 , dus die kans zit er helaas wel goed in
Ik vind persoonlijk 10 EUR erg veel voor een onderzetter
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Hier ook. Hij was alleen niet sealedPWM schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 12:42:
Zal even kijken als ik thuis ben
@racert13
die van mij is ook uit 2006, net even gekeken, ik heb een nieuw mobo en een nieuwe dvd drive gekregen.
ik had alleen aangegevens dat er RROD was, dus ben wel blij met de nieuwe dvd drive, en een maand gratis live.
wel vreemd ik had verwacht nu een xbox met hdmi te krijgen, maar ik heb exact MIJN xbox teruggekregen en geen andere. kan zijn omdat die van mij een fifa sticker erop heeft zitten. maar dan nog.
die van mij was in 9 dagen retour
vanavond maar weer eens gamen.
die van mij is ook uit 2006, net even gekeken, ik heb een nieuw mobo en een nieuwe dvd drive gekregen.
ik had alleen aangegevens dat er RROD was, dus ben wel blij met de nieuwe dvd drive, en een maand gratis live.
wel vreemd ik had verwacht nu een xbox met hdmi te krijgen, maar ik heb exact MIJN xbox teruggekregen en geen andere. kan zijn omdat die van mij een fifa sticker erop heeft zitten. maar dan nog.
die van mij was in 9 dagen retour
vanavond maar weer eens gamen.
If you don't stand for something you'll fall for everything
Had je het verwacht of gehoopt?
Is een groot verschil
Die van mij ook niet, doosje zag er ook beschadigd uit.
Wacht nog steeds op World at War
There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark
Die van mij ziet ook 2de hands uit.Royal schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 15:58:
[...]
Die van mij ook niet, doosje zag er ook beschadigd uit.
Wacht nog steeds op World at War

CoD: WaW die ik zaterdag had binnen gekregen was wel gesealed.
edit: typo fixed

[ Voor 8% gewijzigd door Harro1985 op 04-03-2009 17:00 ]
4760 Wp (14×340) Z 39º
Die versie van CoD ken ik nog niet!Harro1985 schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 16:42:
[...]
Die van mij ziet ook 2de hands uit.
CoD: WoW die ik zaterdag had binnen gekregen was wel gesealed.
Kun je dan met je shottie orcs afknallen?
Mijne was ook niet gesealed.
Niet netjes, maar voor 9,- prima. Voor normale prijs onacceptabel, ik vraag me af of dit normaal is voor de FRS?
Niet netjes, maar voor 9,- prima. Voor normale prijs onacceptabel, ik vraag me af of dit normaal is voor de FRS?
Geen female - female 3.5mm jack gevonden maar geluid gefixt door een oude platenspeler als versterker te misbruiken :-) Wel eerst moeten afstoffen nadat ie van zolder kwam.
Kan het kloppen dat dit niet werkt op de nieuwe dashboard?ijskonijn schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 11:58:
[...]
Cache al eens gewist?
Hoe je dit moet doen vind je hier
Hij werkt net getest
[ Voor 4% gewijzigd door sekeroglan op 04-03-2009 19:39 ]
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Sinds kort een XBOX360 aangeschaft,
Dat ik heb hem iets van 2 weken echt dik tevreden , heb de arcade versie gekocht een hdd kan later nog wel. Mijn XBOX360 is niet meer orgineel
maar goed er zullen er wel veel meer zijn.
Dat het is echt een goede aanrader en zeker de beste console op dit moment kwa prijs en kwaliteit. Had hiervoor de Wii maar die verliest zn waarde uiteindelijk.
Dat ik heb hem iets van 2 weken echt dik tevreden , heb de arcade versie gekocht een hdd kan later nog wel. Mijn XBOX360 is niet meer orgineel
Dat het is echt een goede aanrader en zeker de beste console op dit moment kwa prijs en kwaliteit. Had hiervoor de Wii maar die verliest zn waarde uiteindelijk.
Enjoy the joy
Wat bedoel je daarmee?
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Wat denk je nOOb

Trouwens nog steeds dubbel XP met COD4
[ Voor 11% gewijzigd door sekeroglan op 04-03-2009 19:52 ]
hey ouwe knuffelturk dat weet ik best wel maar ik vraag graag naar de bekende weg
Anoniem: 230106
De Xbox 360 Elite resident evil 5 pack is nu trouwens te bestellen mensen 
http://www.xboxhome.nl/pr...-resident-evil-5-pack.htm
Ben blij dat we geen rode xbox krijgen zoals in andere landen, die zwarte is veel mooier
http://www.xboxhome.nl/pr...-resident-evil-5-pack.htm
Ben blij dat we geen rode xbox krijgen zoals in andere landen, die zwarte is veel mooier
hehe de dvd drive is geflashed , en dat is het eigenlijk wel. Ik heb me nog niet uitgebreid verdiept naar de mogelijkheden.Gunner schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 19:52:
[...]
hey ouwe knuffelturk dat weet ik best wel maar ik vraag graag naar de bekende weg
Enjoy the joy
Dat dacht ik al. Het ombouwen van consoles is verwerpelijk in mijn optiek, maar dat is een heel ander discussie waar ik eigenlijk geen zin in heb.
Koop gewoon je spellen en ondersteun de ontwikkelaars.
Koop gewoon je spellen en ondersteun de ontwikkelaars.
“This console has been banned for violations of the Terms of Use…”. is een van de mogelijkheden..Wippien schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 19:56:
[...]
hehe de dvd drive is geflashed , en dat is het eigenlijk wel. Ik heb me nog niet uitgebreid verdiept naar de mogelijkheden.
Sig
Ik had ook last van freezes af en toen.. En vandaag een freez gehad en toen me broertje daarna ging spelen rrodAnoniem: 218213 schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 13:07:
hmm, oke bedankt voor de tips , zal eens het een en ander gaan proberen , en @mazzl , ik hoop het ook niet, maar het is een xbox van 2006 , dus die kans zit er helaas wel goed in
Anoniem: 284904
Hmmm, na een paar avondjes Halo 3 toch weer terug gevallen op een oude liefde. Het is gewoon geweldig leuk om te spelen. Ik kom nog uit de Quake 2-tijd en daarbij had ik dat gevoel ook.
Toen CoD 4 uit kwam heb ik dat erg lang gespeeld, maar de afwisseling is goed
Straks nog Halo Wars ter afwisseling en dan heb ik voorlopig genoeg MP-games.
Toen CoD 4 uit kwam heb ik dat erg lang gespeeld, maar de afwisseling is goed
Ik heb het idee dat deze spellen gewoon uit de winkels bij de FRS zijn gehaald en verstuurdPWM schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 16:59:
There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark
Waar besteld men Resident Evil 5? Dit is wel een game die op mn verlanglijstje staat
Maar ik vind Gamehubs voor deze game best duur (43 eu), iemand een goedkoper adresje?
amazon.co.uk 29,99 pondmonnick schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 22:33:
Waar besteld men Resident Evil 5? Dit is wel een game die op mn verlanglijstje staatMaar ik vind Gamehubs voor deze game best duur (43 eu), iemand een goedkoper adresje?
game.co.uk 34.99 pond
gameplay.co.uk 29,99 pond
Omrekenen doe je maar zelf
[ Voor 3% gewijzigd door sekeroglan op 04-03-2009 22:54 ]
En 1 die nog veel te weinig voor komt.treative schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 20:08:
[...]
“This console has been banned for violations of the Terms of Use…”. is een van de mogelijkheden..
Gister ook Mirror's Edge binnen gehad. Toch leuke prijs zo. Waarom de FRS nu altijd de schijfjes uit de verpakking haalt snap ik nog niet. Ik koop er niet heel vaak games, oa vanwege deze reden. Lijkt me toch makkelijker om de doosjes gewoon gesealed te laten. Piepen doen die poortjes toch wel als je naar buiten loopt lijkt me
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
In de winkels halen ze de schijfjes uit de doosjes. Niet zo vreemd, aangezien het natuurlijk makkelijk te stelen is in een winkel. Wat ik daar kwalijker vindt is dat het personeel de schijfjes gewoon mee naar huis mag nemen. Dat vind ik voor schijfjes die 65 euro moeten kosten echt onacceptabel. Die moet je gewoon nieuw mee naar huis krijgen.PWM schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 16:59:
Via de website heb ik eigenlijk alleen nog maar gesealde producten gekregen. Zelfs als ik ze in de winkel liet bezorgen. CoD5 kwam afgelopen weekend ook gewoon geseald aan. Misschien hebben ze toen ze de fout doorhadden gedacht dat ze beter 2de hands versies voor dat geld weg konden doen. Dat zal minder verlies betekenen en consumenten gaan voor zo'n prijs niet snel zeuren.
uhm...
Plaats even een fototje ofzo van die 2ehands lookende games, ben er wel benieuwd naar. Dat ze de cd's uit de hoesjes halen kan ik begrijpen, maar er zit wel een verschil tussen een cd eruit halen en het product er 2e hands uit te laten zien. (krassen/beschadigingen)
Ik heb vanmorgen een mailtje ontvangen dat mijn bestelling is verstuurd (Dode spatie voor 360) Ben benieuwd wat er nou opgestuurd gaat worden want ik heb nog niets betaald. (acceptgiro gedaan) Ik gok op het spel, En de acceptgiro kaart.
Ik heb ook Dead Space (de 'ander merk/verboden woord' versie) voor een vriend besteld op dezelfde dag, daar heb ik nog niets van gehoord.
Ik heb vanmorgen een mailtje ontvangen dat mijn bestelling is verstuurd (Dode spatie voor 360) Ben benieuwd wat er nou opgestuurd gaat worden want ik heb nog niets betaald. (acceptgiro gedaan) Ik gok op het spel, En de acceptgiro kaart.
Ik heb ook Dead Space (de 'ander merk/verboden woord' versie) voor een vriend besteld op dezelfde dag, daar heb ik nog niets van gehoord.
Anoniem: 218213
hmm, dan ga ik maar vast een reserve halenStollie schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 20:28:
[...]
Ik had ook last van freezes af en toen.. En vandaag een freez gehad en toen me broertje daarna ging spelen rrod
Same here, Dead Space met acceptgiro, ook vandaag verstuurd.KoffieNT schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 11:42:
Ben benieuwd welk bedrag op de acceptgiro staat, als het goed is 15 euro + verzendkosten, als de "echte" prijs erop staat gaat 'ie retour afzender
Als het goed is kan je nu stemmen op je favoriete XBLA game van 2008. De stemapplicatie staat in het spotlight kanaal op je 360 
Genomineerd:
Best Overall Arcade Game
Genomineerd:
Best Overall Arcade Game
- Braid
- Castle Crashers
- Geometry Wars Retro Evolved 2
- Street Fighter II HD Remix
- Portal: Still Alive
- Castle Crashers
- N+
- Braid
- Penny Arcade Episode 1
- Schizoid
- Age of Booty
- Boogie Bunnies
- Roogoo
- A Kingdom for Keflings
- Lost Cities
- Meteos Wars
- Castle Crashers
- Schizoid
- Bionic Commando Rearmed
- N+
- Soul Calibur
- Meteos Wars
- Age of Booty
- Braid
- Mega Man 9
- Penny Arcade Episode 1
- Rez HD
- Portal: Still Alive
- Braid (time travel)
- A Kingdom for Keflings (use of Avatars)
- Fable II Pub Games (retail game integration)
- N+ (level sharing)
- Duke Nukem 3D (dynamic replay)
- Braid
- Castle Crashers
- Mega Man 9
- Galaga Legions
- Rez HD
Hmm, ben ik dan echt de enige die Braid gewoon niet leuk vindt om te spelen? Tuurlijk: origineel, goed bedacht en bla bla bla, maar echt genieten doe ik niet als ik het speel. En dat vind ik nou juist het belangrijkste onderdeel.PWM schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 14:27:
Als het goed is kan je nu stemmen op je favoriete XBLA game van 2008. De stemapplicatie staat in het spotlight kanaal op je 360
Genomineerd:
<knip>
Je zal ongetwijfeld niet de enige zijn, maar daarom heb je ook de macht gekregen om te stemmen 
* boe2 gaat braid wel nomineren als "best solo game"
Zowel Castle Crashers als Braid hebben wel zeer veel nominaties op hun naam staan
* boe2 gaat braid wel nomineren als "best solo game"
Zowel Castle Crashers als Braid hebben wel zeer veel nominaties op hun naam staan
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Als puzzelgames niets aan vindt kan ik me dat voorstellen. Heb je het spel echt volledig gespeeld (als in: alle puzzelstukjes zitten verzamelen) of ben je door de demo heengevlogen en zo snel mogelijk van level tot level gelopen?Anoniem: 37384 schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 14:41:
[...]
Hmm, ben ik dan echt de enige die Braid gewoon niet leuk vindt om te spelen? Tuurlijk: origineel, goed bedacht en bla bla bla, maar echt genieten doe ik niet als ik het speel. En dat vind ik nou juist het belangrijkste onderdeel.
Niet de enige, ik vond het ook een draak van een game, veel te frustrerend.Anoniem: 37384 schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 14:41:
[...]
Hmm, ben ik dan echt de enige die Braid gewoon niet leuk vindt om te spelen? Tuurlijk: origineel, goed bedacht en bla bla bla, maar echt genieten doe ik niet als ik het speel. En dat vind ik nou juist het belangrijkste onderdeel.
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Frustrerend? Die snap ik dan weer niet. Er komen geen jump&run skills bij kijken, en je kan niet dood. Enige wat frustratie op kan leveren is als je vast zit bij een puzzel, en dat is nou het hele concept bij puzzelen
Vraagje, mijn xbox is gister overlede door RoD , nu heb ik reperatie aangevraagd. Maar ik zou ook graag een doos willen (wat je gratis kon krijge dacht ik zo ) Alleen het is mij niet duidelijk hoe ? Ik heb al wel zon elecronic UpS label gekrege via de mail die ik kan uitprinte. alvast bedankt
Wat heeft RoD gedaan dan, kapot gemodereerd?6pack15 schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 15:20:
Vraagje, mijn xbox is gister overlede door RoD , nu heb ik reperatie aangevraagd. Maar ik zou ook graag een doos willen (wat je gratis kon krijge dacht ik zo ) Alleen het is mij niet duidelijk hoe ? Ik heb al wel zon elecronic UpS label gekrege via de mail die ik kan uitprinte. alvast bedankt
Ik heb hem zelfs gekochtSeamusXanthus schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 15:02:
[...]
Als puzzelgames niets aan vindt kan ik me dat voorstellen. Heb je het spel echt volledig gespeeld (als in: alle puzzelstukjes zitten verzamelen) of ben je door de demo heengevlogen en zo snel mogelijk van level tot level gelopen?
Ik zeg niet dat het een kutspel is, maar ik vind hem gewoon niet leuk om te spelen.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 37384 op 05-03-2009 15:35 ]
Hoe zit het nou met HDMI aansluitingen op de Xbox?
heb alle nieuwere geproduceerde Xboxen dat of alleen bepaalde types?
dus bijvoorbeeld de arcade niet maar de elite wel ofzo?
Lees alsjeblieft de topicpost eens..halo schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 15:44:
Hoe zit het nou met HDMI aansluitingen op de Xbox?
Alle 360's die je nu koopt beschikken over een HDMI poort, zowel de Arcade, Pro als de Elite.
Ik heb de laatste versie van de Arcade, en ik heb hdmi. Alle modellen hebben tegenwoordig En HDMI uitgang, EN de usual Microsoft Poort.
Ook even belangrijk: Je hoeft geen speciale Microsoft-hdmi kabel te kopen t.w.v. 45 euro. Een Hdmi-kabel van 4 euro bij de Action doet het ook
.
@onder: Oja, dat klopt wel
. Maar misschien heeft je tv wel een Optical out en kun je het via die manier doen
.
Ook even belangrijk: Je hoeft geen speciale Microsoft-hdmi kabel te kopen t.w.v. 45 euro. Een Hdmi-kabel van 4 euro bij de Action doet het ook
@onder: Oja, dat klopt wel
[ Voor 16% gewijzigd door KoffieNT op 05-03-2009 15:56 ]
Maar als je dan optical sound wilt gebruiken kom je wel in de knel, mind you.KoffieNT schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 15:47:
Ik heb de laatste versie van de Arcade, en ik heb hdmi. Alle modellen hebben tegenwoordig En HDMI uitgang, EN de usual Microsoft Poort.
Ook even belangrijk: Je hoeft geen speciale Microsoft-hdmi kabel te kopen t.w.v. 45 euro. Een Hdmi-kabel van 4 euro bij de Action doet het ook.
ik nie snap..Exorcist schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 15:23:
[...]
Wat heeft RoD gedaan dan, kapot gemodereerd?![]()

Mijn post was ironisch bedoeld, jij had het over een RroD (Red Ring of Death), en RoD is een moderator hier op GoT6pack15 schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 16:03:
[...]
ik nie snap... Hijs kapot.. Red light of death of hoe dat ook word genoemd
. foutcode 1030 ofzo, kapotkapot
En je kunt ook van je originele xbox aansluitkabel de behuizing van de stekker af halen en daarna die in je xbox steken (wel beschermen vanwege de metalen delen. Dat scheelt je ook weer geld voor die andere kabel. Maar ok, dat is ook via google te vinden.KoffieNT schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 15:47:
Ook even belangrijk: Je hoeft geen speciale Microsoft-hdmi kabel te kopen t.w.v. 45 euro. Een Hdmi-kabel van 4 euro bij de Action doet het ook.
@onder: Oja, dat klopt wel. Maar misschien heeft je tv wel een Optical out en kun je het via die manier doen
.
Nou mijn Dead Space is binnen, inderdaad met Game + Acceptgiro. Mijn hoesje was ook niet geseald.
Ik ga eens kijken of het wat is
.
Ik ga eens kijken of het wat is
Mijn Mirror's Edge binnen ook niet geseald, maar de game zag er verder helemaal nieuw uit. Ook het doosjeKoffieNT schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 17:27:
Nou mijn Dead Space is binnen, inderdaad met Game + Acceptgiro. Mijn hoesje was ook niet geseald.
Ik ga eens kijken of het wat is.
Ben nu Viking aan het spelen, maar dat is dus wel een leuk spelletje! Grafisch hier en daar wat foutjes, de levelbossen zijn niet moeilijk... maar je kan lekker vrij lopen, simpel concept goed uitgezet met kleine questjes en precies in de mate dat je van de ene quest, nog net ff het volgende stukje wilt doen... en daarna nog maar even het volgende stukje
Leuke game, ik ga hem alleen wel snel uithebben. Hier mag wel een opvolger van komen.
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
op die fietsExorcist schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 16:06:
[...]
Mijn post was ironisch bedoeld, jij had het over een RroD (Red Ring of Death), en RoD is een moderator hier op GoT
Je kunt bij het postkantoor toch even een verzenddoosje kopen a 3 euro... Volgens mij kun je dat niet gratis krijgen.
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Bij de lokale supermarkt zoeken naar een stevige doos?
Was het niet doos nummer zes bij de TNT Post?
Nou ik heb zojuist mijn 3de RRoD gehad 
En dat nadat ze de afgelopen keer een "fix" hadden ingebouwd die RRoD moest voorkomen
Anders maar een keer een nieuwe halen, blijf mijn 360 opsturen zo
En dat nadat ze de afgelopen keer een "fix" hadden ingebouwd die RRoD moest voorkomen
Anders maar een keer een nieuwe halen, blijf mijn 360 opsturen zo
Ik moet eerlijk zeggen dat als ik zo lees over de RRoD hier, net nadat ik vanavond een XBox 360 Pro (jasper) heb gehaald, dat ik nogal zenuwachtig word

Ik vond het apart dat NXE er niet opstond, had ik toch wel verwacht van een nieuwe xdoos. Maargoed, ik vind NXE een beetje onoverzichtelijk. Ik weet wel waar alles zo'n beetje staat, maar toch krijg ik het gevoel dat het een onoverzichtelijk boel is.

Ik vond het apart dat NXE er niet opstond, had ik toch wel verwacht van een nieuwe xdoos. Maargoed, ik vind NXE een beetje onoverzichtelijk. Ik weet wel waar alles zo'n beetje staat, maar toch krijg ik het gevoel dat het een onoverzichtelijk boel is.
Hee, vraagje, waar heb je die jasper pro vandaan geplukt? Kheb ze hier nog nergens aangetroffen.Oguz286 schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 23:57:
Ik moet eerlijk zeggen dat als ik zo lees over de RRoD hier, net nadat ik vanavond een XBox 360 Pro (jasper) heb gehaald, dat ik nogal zenuwachtig word![]()
(ja, startpost heb ik gelezen maar kan er moeilijk een aparte topic voor openen en pm'en werkt hier niet)
[ Voor 7% gewijzigd door Jules|IA op 06-03-2009 02:34 ]
Met je jasper hoef je niet bang te zijn. Die van mij was een Xbox uit 2005, en is wel 2 keer naar Microsoft geweest voor reparatie maar wel elke keer weer dezelfde Xbox terug gekregen. Denk dat die nieuwe revisies het RRoD probleem niet meer zullen hebbenOguz286 schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 23:57:
Ik moet eerlijk zeggen dat als ik zo lees over de RRoD hier, net nadat ik vanavond een XBox 360 Pro (jasper) heb gehaald, dat ik nogal zenuwachtig word![]()
Vandaar dat ik binnenkort ook maar eens een nieuwe ga halen...
Wie koopt er nu een nieuwe wanneer MS de oude gratis maakt?
Nou, na de summer of arcade van vorig jaar krijgen we nu de Days of Arcade. Beginnende 18 maart komt gedurende 6 weken steeds 1 van de volgende spellen op de marketplace:
The Dishwasher: Dead Samurai
Flock
Hasbro Family Game Night
Lode Runner
Outrun Online Arcade
Puzzle Quest: Galactrix
UNO Rush
Beginnende met Hasbro op 18 maart. Maar dan zeg je natuurlijk.. He, dat zijn 7 spellen en maar 6 weken
Maar er is een speciale verrassingsweek waarin er 2 spellen tegelijk worden uitgebracht
Of je vraagt je af.. Waar is Peggle gebleven?
Die komt waarschijnlijk of volgende week, of in de pruimentijd..
Waar ik persoonlijk nogal benieuwd naar ben is of als je alles blind koopt, je minimaal 7 * 1200 punten kwijt bent, waarbij sowieso Puzzle Quest al 1600 wordt.
The Dishwasher: Dead Samurai
Flock
Hasbro Family Game Night
Lode Runner
Outrun Online Arcade
Puzzle Quest: Galactrix
UNO Rush
Beginnende met Hasbro op 18 maart. Maar dan zeg je natuurlijk.. He, dat zijn 7 spellen en maar 6 weken
Of je vraagt je af.. Waar is Peggle gebleven?
Waar ik persoonlijk nogal benieuwd naar ben is of als je alles blind koopt, je minimaal 7 * 1200 punten kwijt bent, waarbij sowieso Puzzle Quest al 1600 wordt.
Nja, kijk even naar de productiedatum van je xbox, staat achterop het etiket. Als dit voor januari is ofzoiets dan staat er geen NXE op. Waarom? Dat was er toen nog nietOguz286 schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 23:57:
Mijne is gemaakt op 10-12-2008
En dat je hem een aantal dagen/weken kwijt bent en niets kunt doen bedoel je?EfBe schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 09:13:
Wie koopt er nu een nieuwe wanneer MS de oude gratis maakt?
Als je een hele oude hebt, die al 3+ keer is gemaakt, dan kan ik mij voorstellen dat je gewoon een nieuwe koopt.
Mare, nog steeds is er nergens een 120GB hdd te koop. Op MP en Ebay wel, maar harde schijven 2e hands kopen vind ik toch geen goed plan. En (weer) 20+ euro extra betalen voor iets wat al achterlijk duur is gaat er bij mij al helemaal niet in. 80 euro, max!
Anyone?
[ Voor 17% gewijzigd door KoffieNT op 06-03-2009 09:20 ]
Anoniem: 292783
Excuses voor waarschijnlijk de zoveelste vraag over dit onderwerp, maar ik begrijp er weinig van. Dus toch maar even:
Ik heb een nieuwe tv gekocht, die goedkope 250 euro-tv die in de aanbieding was bij de mediamarkt, Xyno (krijg ik volgende week thuisbezorgd). Ik sloot mijn xbox altijd aan via de scartkabel, maar nu vroeg ik me af of ik mooier beeld kon krijgen door en hdmi kabel. Ik heb mijn Xbox in November 2008 gekocht (misschien van belang voor aansluitingen?)
Is het mogelijk om mijn xbox te verbinden met mn Xyno (
) via hdmi kabel? En zo ja, maakt het inderdaad uit of je een een microsoft kabel hebt, een dure hdmi, 40/50 euro, of de goedkoopste kabel?
Nogmaals, excuses voor de zoveelste vraag, maar wilde graag een antwoord op m'n concrete vraag. Alvast bedankt
Ik heb een nieuwe tv gekocht, die goedkope 250 euro-tv die in de aanbieding was bij de mediamarkt, Xyno (krijg ik volgende week thuisbezorgd). Ik sloot mijn xbox altijd aan via de scartkabel, maar nu vroeg ik me af of ik mooier beeld kon krijgen door en hdmi kabel. Ik heb mijn Xbox in November 2008 gekocht (misschien van belang voor aansluitingen?)
Is het mogelijk om mijn xbox te verbinden met mn Xyno (
Nogmaals, excuses voor de zoveelste vraag, maar wilde graag een antwoord op m'n concrete vraag. Alvast bedankt
Nog op deze blz geef ik aan dat het niet uitmaakt of je een 4euro bij de Action-hdmi kabel koopt of de 45 euro Microsoft kabel. Wat je wel met die kabel kan is optical sound, maar dat is voor jou niet interessant denk ik.
Als er een hdmi-poort op je tv zit, dan kan je je xbox daarmee verbinden. Je beeldkwaliteit zal veel beter zijn als je hem via hdmi aansluit t.o.v. Scart (oftewel composiet, die gele, rode, en witte kabel). Component (de rode, blauwe, groene, en rode en witte kabel) zit wel dicht bij de kwaliteit van hdmi.
Laat je vooral geen dure (goldplated, 1.3, vergulde bs. bs. etc. etc.) hdmi-kabel aansmeren bij de MM, gewoon die 4 euro kabel kopen
.
Lees echt even het topic door, deze antwoorden staan er ongetwijfeld (een aantal keer) in.
Als er een hdmi-poort op je tv zit, dan kan je je xbox daarmee verbinden. Je beeldkwaliteit zal veel beter zijn als je hem via hdmi aansluit t.o.v. Scart (oftewel composiet, die gele, rode, en witte kabel). Component (de rode, blauwe, groene, en rode en witte kabel) zit wel dicht bij de kwaliteit van hdmi.
Laat je vooral geen dure (goldplated, 1.3, vergulde bs. bs. etc. etc.) hdmi-kabel aansmeren bij de MM, gewoon die 4 euro kabel kopen
Lees echt even het topic door, deze antwoorden staan er ongetwijfeld (een aantal keer) in.
[ Voor 25% gewijzigd door KoffieNT op 06-03-2009 09:51 ]
HDMI geeft inderdaad beter beeld als scart. Elke hdmi kabel zal voldoen (Ik heb deze, maar zoiets zal ook gewoon voldoen.Anoniem: 292783 schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 09:23:
Excuses voor waarschijnlijk de zoveelste vraag over dit onderwerp, maar ik begrijp er weinig van. Dus toch maar even:
Is het mogelijk om mijn xbox te verbinden met mn Xyno () via hdmi kabel? En zo ja, maakt het inderdaad uit of je een een microsoft kabel hebt, een dure hdmi, 40/50 euro, of de goedkoopste kabel?
Anoniem: 284904
Ik baal er eigenlijk wel van dat die spellen 800 punten per stuk kosten. Ik vind het namelijk een heel leuk pakket. Leuke spelletjes om met niet-gamers te spelen. Maar 10 euro voor 4-op-een-rij...dahaaaag!!!Sh0ckTr00per schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 09:14:
Nou, na de summer of arcade van vorig jaar krijgen we nu de Days of Arcade. Beginnende 18 maart komt gedurende 6 weken steeds 1 van de volgende spellen op de marketplace:
Hasbro Family Game Night
Beginnende met Hasbro op 18 maart. Maar dan zeg je natuurlijk.. He, dat zijn 7 spellen en maar 6 wekenMaar er is een speciale verrassingsweek waarin er 2 spellen tegelijk worden uitgebracht
Beste feature van xbla imho is dat een demo verplicht is, je kan dan zien of die game je hard earned cash waard is of niet.Sh0ckTr00per schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 09:14:
Ik kan me niet voorstellen dat er ook maar iemand is die alles blind koopt. En al helemaal niet voor 1200 punten. Misschien is dat de Nederlander in mij, maar ik vond de prijs stelling 400-800 optimaal, 1200 vind ik al erg duur, maar voor exceptionele games als castle crashers en braid kon ik me er nog iets bij voorstellen.
1600?! voor puzzle quest met andere geluids effecten? HELL NO
Disclaimer, spel nog niet gespeeld (zou wel op mijn pc moeten staan

10 second ninja DONE
Scart is de slechtse beeldkwaliteit en is niet HD. Heb je een HDMI-aansluiting (1 stekkertje) of een componentaansluiting (5 stekkers incl. geluid) dan moet je zeker die nemen omdat dat heel veel kwaliteit scheelt. Dit maakt dus heel veel uit.Anoniem: 292783 schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 09:23:
Is het mogelijk om mijn xbox te verbinden met mn Xyno () via hdmi kabel? En zo ja, maakt het inderdaad uit of je een een microsoft kabel hebt, een dure hdmi, 40/50 euro, of de goedkoopste kabel?
Mee eens, alleen is Puzzle Quest een heel slecht voorbeeld. Deze spellen zijn op de PSP, DS en dergelijk nog duurder. Verder is dit een exceptioneel lange game, waar je echt 80 uur of zo zoet mee zal zijn (mijn inschatting na het uitspelen op de PSP). Puzzle quest is geen Bejeweled of zo, mocht je dat denken. Verder speelt Puzzle Quest 2 totaal anders als zijn voorganger en is zeker geen snelle rip-off.Sagat schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 09:42:
[...]
Beste feature van xbla imho is dat een demo verplicht is, je kan dan zien of die game je hard earned cash waard is of niet.
Ik kan me niet voorstellen dat er ook maar iemand is die alles blind koopt. En al helemaal niet voor 1200 punten. Misschien is dat de Nederlander in mij, maar ik vond de prijs stelling 400-800 optimaal, 1200 vind ik al erg duur, maar voor exceptionele games als castle crashers en braid kon ik me er nog iets bij voorstellen.
1600?! voor puzzle quest met andere geluids effecten? HELL NO
Disclaimer, spel nog niet gespeeld (zou wel op mijn pc moeten staan, juist omdat ik dus even wil zien in hoeverre het spel verschilt van het orgineel, wat ik bezit voor de ds) maar ik vind die prijsstelling echt schandalig.
Verder ben ik met je eens dat te veel '800' spellen de laatste maanden ineens '1200' spellen zijn. Met Death Tank als absoluut dieptepunt in de pricing van XBLA games.
Nee, ik zou het ze net zo lang laten repareren tot-ie wel goed is. Laat ze zich maar blauw betalen aan verzendkosten en manuren. Je bent hem sowieso maar een week kwijt, dus zo erg pijn doet dat ook weer niet. Mooi moment om eens een goed boek te pakken (of je PS3...KoffieNT schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 09:18:
[...]
En dat je hem een aantal dagen/weken kwijt bent en niets kunt doen bedoel je?
Als je een hele oude hebt, die al 3+ keer is gemaakt, dan kan ik mij voorstellen dat je gewoon een nieuwe koopt.
[ Voor 5% gewijzigd door Armada op 06-03-2009 10:47 ]
Boek
, PS3
. Een week valt inderdaad mee, maar ik ken ook andere verhalen (een maand, pff)
Oh, ik bedoelde trouwens een nieuwe kopen en ondertussen de kapotte laten repareren he, niet zomaar in de schuur zetten ofzo. Verkoop je de oude als hij terug is van reparatie:).

Oh, ik bedoelde trouwens een nieuwe kopen en ondertussen de kapotte laten repareren he, niet zomaar in de schuur zetten ofzo. Verkoop je de oude als hij terug is van reparatie:).
[ Voor 55% gewijzigd door KoffieNT op 06-03-2009 10:50 ]
Scart is niet HD inderdaad, maar het is wel de beste beeldkwaliteit die je kan krijgen wat de niet-HD kabels betreftAnoniem: 37384 schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 10:05:
[...]
Scart is de slechtse beeldkwaliteit en is niet HD. Heb je een HDMI-aansluiting (1 stekkertje) of een componentaansluiting (5 stekkers incl. geluid) dan moet je zeker die nemen omdat dat heel veel kwaliteit scheelt. Dit maakt dus heel veel uit.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
De vraag is of ik nog garantie heb, vandaar dat ik een nieuwe ga halen. Mijn Xbox 360 heeft een productie datum van 27-9-2005 ofzo, dus ik ben benieuwd. Vanmiddag even Microsoft bellenArmada schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 10:46:
[...]
Nee, ik zou het ze net zo lang laten repareren tot-ie wel goed is. Laat ze zich maar blauw betalen aan verzendkosten en manuren. Je bent hem sowieso maar een week kwijt, dus zo erg pijn doet dat ook weer niet. Mooi moment om eens een goed boek te pakken (of je PS3...).
Helaas, je garantie is echt op. Op RRoD zit drie jaar, dus tot 27-9-2008 had je garantieThomaszki schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 11:49:
[...]
De vraag is of ik nog garantie heb, vandaar dat ik een nieuwe ga halen. Mijn Xbox 360 heeft een productie datum van 27-9-2005 ofzo, dus ik ben benieuwd. Vanmiddag even Microsoft bellen
Nee, de garantie gaat pas in op de datum dat je de Xbox 360 aanschaft.
Ik had hetzelfde probleem, de Helpdesk zei ook dat mijn garantie verlopen was, echter heb ik gezegd dat dat niet kon omdat ik het ding nog geen 2 jaar had (ik had schijnbaar eentje uit een oude voorraad), mij werd gezegd dat ik dan een kopie van het aankoopbewijs mee moest opsturen en het was geregeld, mijn Xbox 360 is gratis vervangen (leuk detail: ik had er een van oktober 2006, die wat ik nu heb is van augustus 2008
)
Ik had hetzelfde probleem, de Helpdesk zei ook dat mijn garantie verlopen was, echter heb ik gezegd dat dat niet kon omdat ik het ding nog geen 2 jaar had (ik had schijnbaar eentje uit een oude voorraad), mij werd gezegd dat ik dan een kopie van het aankoopbewijs mee moest opsturen en het was geregeld, mijn Xbox 360 is gratis vervangen (leuk detail: ik had er een van oktober 2006, die wat ik nu heb is van augustus 2008
Anders zouden de dvd spelers ook niet scart gebruiken, lijkt mij.Boeboe schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 11:29:
[...]
Scart is niet HD inderdaad, maar het is wel de beste beeldkwaliteit die je kan krijgen wat de niet-HD kabels betreft
Ik speel op dit moment nog op een oude tv, ik heb wel genoeg geld voor een leuk lcd tvtje beschikbaar, maar in juni 18 en moet toch wat geld overhouden voor mn rijbewijs. Misschien zijn mijn ouders wel vrijgevig met mn verjaardag en krijg ik een tv van hun
Maarja, tot nu toe gaat het wel, alleen de lettertjes bij sommige spellen zijn niet super leesbaar...
Erg off-topic, maar de Office Centre heeft deze week een LG 32 inch LCD tv voor 299,-.rCk schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 12:28:
Ik speel op dit moment nog op een oude tv, ik heb wel genoeg geld voor een leuk lcd tvtje beschikbaar, maar in juni 18 en moet toch wat geld overhouden voor mn rijbewijs. Misschien zijn mijn ouders wel vrijgevig met mn verjaardag en krijg ik een tv van hun.
Ik heb van die tv 3 modellen eerder en die geeft al meer dan prima beeld
EDIT:
Zit net te denken, ik heb zelf de 26LG3000 gekocht 2 maanden terug voor op de slaapkamer
[ Voor 10% gewijzigd door PWM op 06-03-2009 12:43 ]
Ex btw, PWM... EX btwPWM schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 12:42:
[...]
Erg off-topic, maar de Office Centre heeft deze week een LG 32 inch LCD tv voor 299,-.
Ik heb van die tv 3 modellen eerder en die geeft al meer dan prima beeldHet is de 32LG3000.
EDIT:
Zit net te denken, ik heb zelf de 26LG3000 gekocht 2 maanden terug voor op de slaapkamer
Prima toestelletje, heb um zelf ook (die 3000). Kabeltje prikprak en hop
[ Voor 7% gewijzigd door EfBe op 06-03-2009 12:58 ]
Da's waar, wel weer aftrekbaar als computer monitor voor de studie van mijn vriendinEfBe schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 12:57:
[...]
Ex btw, PWM... EX btw
Prima toestelletje, heb um zelf ook (die 3000). Kabeltje prikprak en hop

Het gaat wel echt hard. Ik heb een mooie 52 inch FULL HD Plasma op het oog. Ik had tegen een vriend van mij gezegd dat hij voor 300,- mijn tv (32LX2R) wel mocht overnemen (1600,- voor betaald). "Daar heb ik een nieuwe voor". Damn, en ik dacht er nog echt redelijk mee te zijn

[ Voor 31% gewijzigd door PWM op 06-03-2009 13:04 ]
Ik heb het al vaker gezegd, maar wat je gewoon moet doen is naar xbox.nl gaan, daar je console registreren en dan kan je zien hoe lang je garantie hebt. Mijn console is in januari 2006 gekocht en mijn garantietermijn liep tot maart van dit jaar. Die is helaas verlopen, dus mocht-ie nu ineens stuiptrekkingen krijgen van Bioshock dan heb ik pech.Thomaszki schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 11:49:
[...]
De vraag is of ik nog garantie heb, vandaar dat ik een nieuwe ga halen. Mijn Xbox 360 heeft een productie datum van 27-9-2005 ofzo, dus ik ben benieuwd. Vanmiddag even Microsoft bellen
Ik woon in Hengelo en had daarom eerst gekeken in de MediaMarkt in Hengelo. Daar stond hij voor 219 euro maar dat waren allemaal de vorige versie (Falcon v.z.i.w.). De medewerker vertelde me dat ze dan allemaal Falcons moesten zijn en dat ze pas minimaal na 4 weken een nieuwe levering zouden krijgen die waarschijnlijk allemaal Jaspers zouden zijn.Jules|IA schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 02:29:
[...]
Hee, vraagje, waar heb je die jasper pro vandaan geplukt? Kheb ze hier nog nergens aangetroffen.
(ja, startpost heb ik gelezen maar kan er moeilijk een aparte topic voor openen en pm'en werkt hier niet)
Dus ging ik naar de MediaMarkt in Enschede en jawel, ze hadden eergisteren een nieuwe stapel gekregen en het waren allemaal Jaspers. Wel voor 239 euro, maar lang leve de 30-km-regel, zodat ik hem toch voor 219 heb gekregen
offtopic:
Hoe zet ik DM's aan? Ik kan het nergens vinden...
[ Voor 3% gewijzigd door Oguz286 op 06-03-2009 13:44 ]
Misschien had je er overheen gelezen, maar ik heb PQ dus voor de NDS. Ik weet dus waarover ik praat. Ik heb vanochtend even de pc versie gespeeld (helemaal een missie, maar toch). En op basis hiervan denk ik niet dat het echt heel veel veranderd is. Maar goed dan kom je weer in de sequel discussie, (te weinig verandering is gemor en teveel ook, en daar de balans in vinden die iedereen waardeerd is vrijwel onmogelijk dus gemor ).SeamusXanthus schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 10:21:
[...]
Mee eens, alleen is Puzzle Quest een heel slecht voorbeeld.
Heb er nog wel even over nagedacht (voor je post al) en ja wat ik moet loslaten is de gedachte van een vaste prijs voor het medium downloadable games, het is in feite een full price game die je nu dus alleen zonder boekie, hoesje en tastbaar medium krijgt. En dan valt de prijs nog mee. Voor de nds versie heb ik dacht ik iets van 25-30 eur betaald en dat was nog via import.
* Sagat houdt de xbox gold aanbiedingen maar in de gaten.
10 second ninja DONE
Niet de ex-btw prijs gezien?Oguz286 schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 13:43:
[...]
Dus ging ik naar de MediaMarkt in Enschede en jawel, ze hadden eergisteren een nieuwe stapel gekregen en het waren allemaal Jaspers. Wel voor 239 euro, maar lang leve de 30-km-regel, zodat ik hem toch voor 219 heb gekregenDat is niet duur, gezien ik hun inkoopprijs heb gezien van 200,38 euro
offtopic:
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
183,zoveel of 187,zoveel. Volgens de werknemer van MediaMarkt Enschede kon dat niet voor 219 want, dan zouden ze het met verlies verkopen omdat er bijna geen marge erop zit. Ik had namelijk in Hengelo om wat korting gevraagd omdat ik m'n Xbox wil gebruiken voor XNA en niet omdat ik een gamert ben, maar hij zei dus dat dat echt niet kon vanwege de lage marge. Als ik een spel en/of accessoires had gekocht had ik wel korting kunnen krijgen omdat ze daar wel veel winst op maken, aldus de medewerker van MediaMarkt Hengelo. Ach ik moet nog even 100 euro uitgeven voor een ontwikkellicentie, dus de investering valt nog wel mee
Osxy bedoelt dat de BTW wordt afgedragen dus de inkoopprijs is lager.
kosten + winst = verkoopprijs (excl. btw) en hier komt de BTW pas overheen.
kosten + winst = verkoopprijs (excl. btw) en hier komt de BTW pas overheen.
[ Voor 35% gewijzigd door Nitai op 06-03-2009 16:57 ]
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Ja, t probleem is, ik heb geen geld op dit moment. En ik denk niet dat mn ouders hier ook wel zo blij mee zijn. maar onder de 400 euro voor zon schermpjePWM schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 12:42:
[...]
Erg off-topic, maar de Office Centre heeft deze week een LG 32 inch LCD tv voor 299,-.
Ik heb van die tv 3 modellen eerder en die geeft al meer dan prima beeldHet is de 32LG3000.
EDIT:
Nooit geschoten is altijd mis, ik heb nog een potje achter dus even kijken of ik die even mag aanbreken
[ Voor 7% gewijzigd door rCk op 06-03-2009 17:19 ]
Het zou wel grappig zijn als het de mediamarkt iets kan schelen wat jij met je xbox gaat doen en op basis daarvan korting geeft. Een die-hard gamer zou meer moeten betalen voor hetzelfde apparaat?Oguz286 schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 16:39:
[...]
Ik had namelijk in Hengelo om wat korting gevraagd omdat ik m'n Xbox wil gebruiken voor XNA en niet omdat ik een gamert ben, maar hij zei dus dat dat echt niet kon vanwege de lage marge.
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Nee, ik wilde aangeven dat ik geen spellen erbij zou kopen nu, anders had hij me wel korting kunnen geven. Daarom legde ik hem dat uitparty42 schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 18:58:
[...]
Het zou wel grappig zijn als het de mediamarkt iets kan schelen wat jij met je xbox gaat doen en op basis daarvan korting geeft. Een die-hard gamer zou meer moeten betalen voor hetzelfde apparaat?
offtopic:
Dat wil niet zeggen dat ik SF4 niet wil
Dat wil niet zeggen dat ik SF4 niet wil

EDIT: Die accessoires zijn ook aso duur zeg, 80 euro voor een 60GB hdd

[ Voor 23% gewijzigd door Oguz286 op 06-03-2009 20:02 ]
Bij Gameshop Twente kost 120 GB € 75
Ter land, ter zee en in de kroeg
Zit me een beetje blij te maken met een dooie mus! Kwam er pas na een uur achter dat 't een groothandel was dat alleen aan bedrijven levertPWM schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 12:42:
[...]
PS5 PSN: UnrealKazu
Je kan hem ook bij de LCD-Discounter halen voor 350,- inclusief BTW. Ze hebben hem op voorraad, en ze zijn open morgenKazu schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 22:07:
[...]
Zit me een beetje blij te maken met een dooie mus! Kwam er pas na een uur achter dat 't een groothandel was dat alleen aan bedrijven levert
Oe, that's nice. Geen slechte deal.Oguz286 schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 13:43:
[...]
Ik woon in Hengelo en had daarom eerst gekeken in de MediaMarkt in Hengelo. Daar stond hij voor 219 euro maar dat waren allemaal de vorige versie (Falcon v.z.i.w.). De medewerker vertelde me dat ze dan allemaal Falcons moesten zijn en dat ze pas minimaal na 4 weken een nieuwe levering zouden krijgen die waarschijnlijk allemaal Jaspers zouden zijn.
Dus ging ik naar de MediaMarkt in Enschede en jawel, ze hadden eergisteren een nieuwe stapel gekregen en het waren allemaal Jaspers. Wel voor 239 euro, maar lang leve de 30-km-regel, zodat ik hem toch voor 219 heb gekregenDat is niet duur, gezien ik hun inkoopprijs heb gezien van 200,38 euro
offtopic:
Heb vanmiddag ook de jasper pro versie gehaald, bij MM Eindhoven incl. die kung fu panda en indiana jones én sega superstar tennis voor 229. Da's ook niet slecht he?
Geen idee hoe die games zijn...
Kben iig blij dat ik hdmi op mijn receiver heb, anders zou ik weer moeten klooien met hdmi én de xbox optische uitgang (het is ten slotte geen elite met de uber stekker waar alles op zit...)
Kheb hem nog niet aangesloten, morgen maar eens kijken of er 5.1 uit die hdmi komt (want had ergens gelezen dat dat ook niet altijd feilloos ging

Jij hebt voor 10 euro meer er 3 spellen bij gekregen, dat vind ik zeker geen slechte deal! Ik heb er alleen Hexic HD opstaan + nog wat andere arcade meukJules|IA schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 23:02:
[...]
Oe, that's nice. Geen slechte deal.
Heb vanmiddag ook de jasper pro versie gehaald, bij MM Eindhoven incl. die kung fu panda en indiana jones én sega superstar tennis voor 229. Da's ook niet slecht he?
Geen idee hoe die games zijn...
Kben iig blij dat ik hdmi op mijn receiver heb, anders zou ik weer moeten klooien met hdmi én de xbox optische uitgang (het is ten slotte geen elite met de uber stekker waar alles op zit...)
Kheb hem nog niet aangesloten, morgen maar eens kijken of er 5.1 uit die hdmi komt (want had ergens gelezen dat dat ook niet altijd feilloos ging)
EDIT: El Barto legt precies uit wat ik bedoel.
Dit topic is gesloten.