Dus je gebruikt nog de Microsoft stack. Ik gebruik de toshiba stack dus ik moet dit even uit me hoofd opschrijven.
Wat je kan doen is het volgende.
Zorg er eerst voor dat bluetooth op je telefoon aanstaat en dat "waarneembaarh. tel." op "waarneembaar" staat. Controleer ook ff of je "Naam van mijn telef." hebt ingevoerd, als hij leeg is bedenk dan iets en voer het in.
* Op je computer. Je gaat naar het configuratiescherm en dan naar Bluetooth aparaten.
* Click op toevoegen, click op het vinkje "mijn aparaat is klaar" en click op volgende.
* Hij gaat nu zoeken naar je telefoon, als hij hem heeft gevonden selecteer hem en click op volgende.
* De software vraagt je nu om een sleutel, je kan kiezen wat je wilt. Laat hem gewoon staan op maak een sleutel voor mij.
* Je telefoon moet nu vragen om een sleutel. Voer de sleutel van je computer in. Als je hebt gekozen voor maak een sleutel voor mij dan laat hij die sleutel zien.
* Als dit alles succesvol is verlopen dan is je telefoon gekoppeld met je puter. Die stappen in PC Suite opnieuw doen en hij vraagt niet meer om een sleutel (hij moet zelfs aangeven dat die telefoon als gepaard is met een een icoontje naast de telefoon).
Als dat niet lukt dan moet je even de software van you stick installeren. Bij sitecom is dat meestal Toshiba of bluesoleil afhankelijk van je product. Die software kun je terug vinden op de sitecom website.
http://www.sitecom.com/pr...ooth%AE+2.0&subgroupid=22
[
Voor 8% gewijzigd door
Verwijderd op 19-07-2009 16:23
]