Toon posts:

Samsung Omnia HD (i8910) Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 ... 21 Laatste
Acties:
  • 185.629 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb me telefoon ook naar de nieuwste IG2 geupgrade en ik moet zeggen het is zeker een groot verschil

check me nieuwste filmpje en lol vergeet nie te lache :P

http://www.youtube.com/watch?v=XfCYWBNivsE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb inmiddels route 66 er op staan, nu nog even de kaarten downloaden en Heavy weet de weg naar huis weer te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu sinds een paar weken de i8910 en ik moet zeggen, een geweldige telefoon!!! Wanneer ik films download op mijn pc en overzet naar mijn mobiel zijn ze soms op mijn telefoon scherper (mooiere kleuren) dan op mijn pc!

Ik heb alleen nog een vraag over de camera/camcorder: Op welke stand krijg je de mooiste foto's/videos (0.3m, 8m, w8m, etc) en wat is het verschil tussen de w8m en 8m stand?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2009 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-10 17:47
Verwijderd schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 22:29:
Ik heb alleen nog een vraag over de camera/camcorder: Op welke stand krijg je de mooiste foto's/videos (0.3m, 8m, w8m, etc) en wat is het verschil tussen de w8m en 8m stand?
Gewoon op de hoogste resolutie. Dan kan je namelijk makkelijker nabewerken en komen alle details beter erop. Volgens mij haal je dingen door elkaar. Bij foto's staat de "w" voor dat de verhouding in 'breedbeeld' is. Lengte/hoogte verhouding is anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de afgelopen dagen nadat ik mijn toestel heb gekregen alle 73 pagina's doorgespit! En toch maar even aangemeld;)

Ik heb vooral een vraagje: Net als een aantal van jullie heb ik problemen met vage bestanden in de galerij die niet te verwijderen zijn. (in mijn geval is dat 20x een foto die door pc studio erop is gezet als achtergrond, maar die ik niet meer gebruik).

Kan iemand bevestigen dat Herstellen naar Fabrieksinstellingen dit verhelpt?

En als je de fabrieksinstellingen herstelt, reset ie dan de hele telefoon? Dus naast alle instellingen als themes enzo, verwijdert ie ook programmatjes die geinstalleerd zijn zoals Garmin en Ebuddy enzo?

Thnx alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Laatst online: 23:05
Nope, die broken links staan er na "terug naar fabriekinstellingen" ook nog, iig bij mijn foon. Verwijdert geen programma's, videos e.d. (iig niet bij mij).

Probeer nog steeds me knopjes probleem te fixen, ga hem nu maar even flashen naar oude firmware om vervolgens weer te upgraden, zooi heeft het gedaan onder IF7, komt gewoon door die vastloper. Hopelijk gaat dit flashen goed XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2009 @ 00:47:
Ik heb de afgelopen dagen nadat ik mijn toestel heb gekregen alle 73 pagina's doorgespit! En toch maar even aangemeld;)

Ik heb vooral een vraagje: Net als een aantal van jullie heb ik problemen met vage bestanden in de galerij die niet te verwijderen zijn. (in mijn geval is dat 20x een foto die door pc studio erop is gezet als achtergrond, maar die ik niet meer gebruik).

Kan iemand bevestigen dat Herstellen naar Fabrieksinstellingen dit verhelpt?

En als je de fabrieksinstellingen herstelt, reset ie dan de hele telefoon? Dus naast alle instellingen als themes enzo, verwijdert ie ook programmatjes die geinstalleerd zijn zoals Garmin en Ebuddy enzo?

Thnx alvast!
Wat je doet.

Je sluit je telefoon aan op de USB kabel en zet hem in Mass Storage mode. Ga naar E:\Private\101f8857, daar heb je een folder "cache". Die hele folder leeg halen of helemaal weggoien en een nieuwe aanmaken met dezelfde naam. Telefoon los halen van USB, opnieuw opstarten en voila geen spook links meer. :)

Suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Yay me knopjes werken weer ben alleen in het proces Route 66 installatie dingetje verloren in Samsung LBS, niet dat ik het gebruikte, dus boeiend.

En die dode links ook kwijt, thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-04-2019
Verwijderd schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 20:58:
[...]

Dat jij die snelheid wel haalt is wel leuk trouwens we zouden het aan KPN kunnen vragen maar dan maak je weer slapende honden wakker denk ik. :)
Ach we kunnen het proberen ;p ik heb nog 1 van de 3 maanden hi over, en ik ben een groot gedeelte daarvan in het buitenland :)

zo erg zou het dus niet zijn!

Mijn regio is trouwens zuid-holland: bodegraven

Meer mensen hier in de regio die dit ook hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-10 17:53
Amps schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 14:10:
Foto contacten vervangen: Nee dat kan niet
Niveau batterij: kan niet met de standaard software, wellicht wel met een 3rd party app.
USB laden: zover ik weet kan dat niet. Ik zou dat ook graag willen weten als dat wel kan. Kleine bestanden overplaatsen doe ik altijd dmv Bluetooth, aangezien hij anders automatisch oplaadt.
Batterijduur 5min: Volgens de 'laatste technologien' m.b.t. de Li-Ion batterij zou dit niet uit hoeven maken. Maar ik betwijfel het. Volgens mij heeft het wel degelijk invloed op de batterijduur. Denk hierbij ook aan mensen die de mobiel gebruiken als navigator (steeds in de sigarettenaansteker geplugd).
Gebruik vinger snelkoppelingen: Ook hier geldt dat hij niet uit te breiden is met de standaard software. Er is wel software die je meer mogelijkheden kan geven aan je homescree. Blader maar even terug in deze topic :)
Oke, txs voor je reactie.
Heb helaas geen Bluetooth op de pc.
Je bedoelt trouwens Handyshell?
Daar zat ik in ieder geval al naar te kijken, misschien die dan maar een kans geven.

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Lol, route66.sisx nog gevonden in het Samsung mapje, dus staat ook weer in het menu. Hele foon weer zoals die was met werkende knopjes XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 21:00:
ik heb me telefoon ook naar de nieuwste IG2 geupgrade en ik moet zeggen het is zeker een groot verschil

check me nieuwste filmpje en lol vergeet nie te lache :P

http://www.youtube.com/watch?v=XfCYWBNivsE
Met de Italiaanse firmware neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga morgen naar U2 toe, wil daar een paar mooie filmpjes maken maar dat gaat niet met zo'n slecht geluid. Is er ook niet ergens een bestandje te downloaden ofzo zodat het geluid goed is, de rest van de update maakt me niet zoveel uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg de kaart van Nederland niet geactiveerd, er blijft een sleuteltje in beeld en bij de andere kaarten een geopend slotje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rroetenberg
  • Nu online
Mensen hoe komen jullie aan deze voucher van Route66? Ik heb hem namelijk niet bij de doos in zitten...:(

[ Voor 6% gewijzigd door rroetenberg op 19-07-2009 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag: Is het verstandig om antivirussoftware/firewall aan te schaffen voor de i8910, zoals f-secure, of liggen de risico's toch anders dan bij een PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
rroetenberg schreef op zondag 19 juli 2009 @ 13:06:
Mensen hoe komen jullie aan deze voucher van Route66? Ik heb hem namelijk niet bij de doos in zitten...:(
Ik had hem wel in de doos zitten, alleen de einddatum van deze aktie was al voorbij, uit mijn hoofd, liep tot 12-07.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2009 @ 13:34:
Vraag: Is het verstandig om antivirussoftware/firewall aan te schaffen voor de i8910, zoals f-secure, of liggen de risico's toch anders dan bij een PC?
Effectief zijn er maar 8 verschillende vira voor Symbian, er zijn er wel meer (67 om precies te zijn) maar het gaan dan om hetzelfde virus met een andere payload (dus hij doet iets anders).

Symbian OS is tot op dit moment bewezen veilig, de laatste keer dat er echt een nieuw virus kwam voor Symbian was in 2005. Er was pas nog een bug in het OS zelf waarmee je het SMS verkeer van een toestel plat kon leggen door een speciaal bericht te sturen maar operators en symbian waren snel met het blokeren van die berichtjes en komen met patches.

Anti-virus software had je kunnen beschermen tegen kwaadwillende SMSjes maar de operators waren sneller met het blokkeren dan dat anti-virus producenten waren met updates. De effectiviteit van anti-virus software op een Symbian toestel moet tot op deze dag eigenlijk nog getest worden.

Ik toen wel even zelf een test gedaan. Heb zelf moet willend mijn telefoon besmet met 4 vira (wel kaart eruit gehaald) en de 3 antivirus paketten erop los gelaten. Let wel ik heb de telefoon zelf besmet, normaal gesproken kan het ook niet dat er zomaar een virus op de telefoon komt. Het was zo dat Kaspersky, FSecure en SMobile de vira wel konden vinden maar juist weer door de beveiliging van het OS de vira niet konden verwijderen. Tja daar heb ik ook wat aan.

Maar goed ik vindt dat een virusscanner op symbian niet nodig is. Het OS is goed beveiligd waardoor de kans dat je een virus krijgt zeer klein is. De pakketen doen niks anders dan je telefoon vertragen en je batterij leeg zuipen en dat alleen om te wijzen op de mogelijke aanwezigheid van een virus.

Trouwens als je gekraakte apps of games wilt installeren dan moet je die beveiliging eraf gooien waardoor je wel de kans loopt om een virus te krijgen. Dus als je je telefoon hacked dan zou ik wel een pakket nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rroetenberg schreef op zondag 19 juli 2009 @ 13:06:
Is een actie van T-for-telecom. Als je 'm daar bestelt is de kans groot dat er zo'n voucher in het doosje zal zitten. Was bij mij ook. Alleen kon ik 'm niet activeren omdat mn i8910 retour moest omdat er geen batterij bij zat!:( Hoop dat de nieuwe snel komt want op de voucher die in het doosje zat stond dat de einddatum 1 augustus was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De oplossing voor het kaart probleem gevonden.

Een blauw open slot = Het open slot betekent dat de licentie gekocht is en dat de kaart op de memory-card aanwezig is. Blauw betekent dat de kaart op dit moment in gebruik is.
Een geel slot = Betekent dat de licentie gekocht is en de kaart op de memory-card aanwezig is.
Een rood slot = betekent dat de kaart aanwezig is op de memory-card maar de licentie niet gekocht is.

Een gele sleutel betekent dat de licentie gekocht is, maar dat de kaart niet op de memory-card aanwezig is.

Maar wat ik ook probeer, de kaart downloaden via WiFi of PC de kaart lijkt niet op de mem-card te staan :(

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2009 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag:
Ik krijg mijn i8910 niet via bluetooth gekoppeld aan mijn PC.
PC Studio 7 detecteert hem wel (is in detectiescherm te zien en aan te klikken) maar als ik op verdergaan klik zegt ie na een hele poos: kan de telefoon niet verifiëren. Er verschijnt in de tussentijd op de telefoon geen scherm om de code in te typen. Heeft iemand een oplossing?
USB koppeling gaat wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2009 @ 15:46:
Vraag:
Ik krijg mijn i8910 niet via bluetooth gekoppeld aan mijn PC.
PC Studio 7 detecteert hem wel (is in detectiescherm te zien en aan te klikken) maar als ik op verdergaan klik zegt ie na een hele poos: kan de telefoon niet verifiëren. Er verschijnt in de tussentijd op de telefoon geen scherm om de code in te typen. Heeft iemand een oplossing?
USB koppeling gaat wel goed.
Welke bluetooth software gebruik je? Microsoft? Widcomm? Toshiba? Als je geen blauw bluetooth icoontje hebt in je takenbalk dan heb je waarschijnlijk de bluetooth stack van microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2009 @ 16:00:
[...]

Welke bluetooth software gebruik je? Microsoft? Widcomm? Toshiba? Als je geen blauw bluetooth icoontje hebt in je takenbalk dan heb je waarschijnlijk de bluetooth stack van microsoft.
Op de bluetooth stick staat Sitecom. Ik heb hem door plug en play aangesloten, dus zonder software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2009 @ 16:05:
[...]

Op de bluetooth stick staat Sitecom. Ik heb hem door plug en play aangesloten, dus zonder software.
Dus je gebruikt nog de Microsoft stack. Ik gebruik de toshiba stack dus ik moet dit even uit me hoofd opschrijven.

Wat je kan doen is het volgende.

Zorg er eerst voor dat bluetooth op je telefoon aanstaat en dat "waarneembaarh. tel." op "waarneembaar" staat. Controleer ook ff of je "Naam van mijn telef." hebt ingevoerd, als hij leeg is bedenk dan iets en voer het in.
* Op je computer. Je gaat naar het configuratiescherm en dan naar Bluetooth aparaten.
* Click op toevoegen, click op het vinkje "mijn aparaat is klaar" en click op volgende.
* Hij gaat nu zoeken naar je telefoon, als hij hem heeft gevonden selecteer hem en click op volgende.
* De software vraagt je nu om een sleutel, je kan kiezen wat je wilt. Laat hem gewoon staan op maak een sleutel voor mij.
* Je telefoon moet nu vragen om een sleutel. Voer de sleutel van je computer in. Als je hebt gekozen voor maak een sleutel voor mij dan laat hij die sleutel zien.
* Als dit alles succesvol is verlopen dan is je telefoon gekoppeld met je puter. Die stappen in PC Suite opnieuw doen en hij vraagt niet meer om een sleutel (hij moet zelfs aangeven dat die telefoon als gepaard is met een een icoontje naast de telefoon).

Als dat niet lukt dan moet je even de software van you stick installeren. Bij sitecom is dat meestal Toshiba of bluesoleil afhankelijk van je product. Die software kun je terug vinden op de sitecom website.
http://www.sitecom.com/pr...ooth%AE+2.0&subgroupid=22

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2009 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-10 19:44
Weet er iemand hier mss toevallig ook of er houders zijn die je aan je raam kan vastmaken en daarop je I8910HD kan aankoppelen?

Ik had dit graag gekunnen omdat ik dan namelijk ook een video kan opnemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Astratuner schreef op zondag 19 juli 2009 @ 18:09:
Weet er iemand hier mss toevallig ook of er houders zijn die je aan je raam kan vastmaken en daarop je I8910HD kan aankoppelen?

Ik had dit graag gekunnen omdat ik dan namelijk ook een video kan opnemen :)
Wat je omschrijft, zijn gewoon car holders voor de navigatie. Ik weet niet of er modellen zijn om specifiek mee te filmen. Als je even op ebay zoekt op "i8910 car holder" dan kom je er een paar tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonder eclame te maken bij de PDA shop hebben ze diverse cradle houders, gelijk met lader,
Als je tot dinsdag kan wachten zal ik een hoge kwaliteit foto schieten ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je op de makelijkste manier foto,s die je met je camera neemt naar facebook stuuren.
Ik doe het nu met verzenden via bericht, maar dan moet ik telkens het e mail adres invullen.
Als ik het via facebook doet wat standaart op de omnia staat en ik vul het e mail adres en pasw in dan gebeurd er niks.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2009 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2009 @ 22:02:
Hoe kan je op de makelijkste manier foto,s die je met je camera neemt naar facebook stuuren.
Ik doe het nu met verzenden via bericht, maar dan moet ik telkens het e mail adres invullen.
Als ik het via facebook doet wat standaart op de omnia staat en ik vul het e mail adres en pasw in dan gebeurd er niks.
Je kan facebook gewoon openen in je browser. Om het nog makkelijker te maken is er een een widget voor facebook maar het enige wat het doet is facebook openen in een browser.

Nokia heeft in de Ovi winkel een facebook applicatie maar die werkt nog niet met de i8910.
http://www.allaboutsymbia...launches_client_for_S.php

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2009 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Er is vast wel een facebook applicatie voor Symbian S60v5, moet je ff op googlen. Overigens staat er ook een facebook widget tussen de Samsung Widgets. Alleen weet ik niet wat hij precies doet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op symbianv5.com een versie van Live Messenger gevonden! Het installeert allemaal goed, start op, ik krijg alleen: 'cannot allow to sign in'.

Iemand een idee wat het kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2009 @ 23:07:
Ik heb op symbianv5.com een versie van Live Messenger gevonden! Het installeert allemaal goed, start op, ik krijg alleen: 'cannot allow to sign in'.

Iemand een idee wat het kan zijn?
Dat is een versie welke nu wordt geblokeerd door de servers, behalve in China.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2009 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aha, dat is wel een beetje kansloos dan. Thnx anyway. De files ga ik wegproberen te halen als ik morgen mijn kabeltje weer ter beschikking heb;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Bij heel veel MSN clients/programma's op Symbian S60v5 kan je niet inloggen. Dat is al een bekend probleem. Volgens mij lukt het inloggen op Fring wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
Amps schreef op maandag 20 juli 2009 @ 00:02:
Bij heel veel MSN clients/programma's op Symbian S60v5 kan je niet inloggen. Dat is al een bekend probleem. Volgens mij lukt het inloggen op Fring wel.
Fring en Ebuddy werken wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rroetenberg
  • Nu online
Ik gebruik voor msn en dergelijke het programma "Nimbuzz", werkt super fijn. Is alleen nog niet voor i8910 beschikbaar, maar de nokia 5800 versie werkt ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al een Hyves widget? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
Hmmm, zaterdagavond voor het slapen gaan de telefoon uitgezet en daarna aan de oplader.
Zondagmorgen die update erop gezet: I8910XXIF7 (15-06-2009), aangepaste versie I8910XENIE1 (15-05-2009).
Gisteren wel weer een backup terug moeten zetten, wat spelletjes en tools ingestalleerd, beetje mee gespeeld, ook 10 tot 20 minuten Sygic uitgeprobeerd, niet veel gebeld, ongeveer 10 minuten, paar sms-jes, blue tooth aangezet, standby schermpje staat op 3 minuten en nu nog maar 1 balke eraf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barvok
  • Laatst online: 13-09 00:11
Rhodan schreef op maandag 20 juli 2009 @ 10:44:
Hmmm, zaterdagavond voor het slapen gaan de telefoon uitgezet en daarna aan de oplader.
Zondagmorgen die update erop gezet: I8910XXIF7 (15-06-2009), aangepaste versie I8910XENIE1 (15-05-2009).
Gisteren wel weer een backup terug moeten zetten, wat spelletjes en tools ingestalleerd, beetje mee gespeeld, ook 10 tot 20 minuten Sygic uitgeprobeerd, niet veel gebeld, ongeveer 10 minuten, paar sms-jes, blue tooth aangezet, standby schermpje staat op 3 minuten en nu nog maar 1 balke eraf!
heb ik ook gedaan, de update via PC Studio. Geen probleem mee gehad.

Ik heb ook een backup teruggezet.
Alle contacten, SMS, programma etc worden bij een update verwijderd.
Dus zeker een backup nemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na mijn update was er helemaal niets weg behalve de instellingen van mijn email.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
Op zich wel vaag, de ene is wel het een en ander kwijt en de ander.
Hier gedaan trouwens op een Vista 64 bak.
Hmm, nog steeds maar 1 streepje van mijn batterij kwijt, heeft wel een kleine 10 minuten aan de pc gehangen via usb.
Dat was vorige week wel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zaterdag de telefoon ter reparatie terug gebracht naar de winkel. De 3G/Wifi/Bluetooth ontvangst was belabberd. De wifi verbinding hield het geen minuut vol 2 meter naast de access point. 3G ontvangst was exact de helft van mijn vorige telefoon (N80) en ook vaak storing tijdens gesprekken. Ik ben benieuwd wat ze gaan doen, of het een defect is of dat de antenne zo zwak is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2009 @ 14:49:
Zaterdag de telefoon ter reparatie terug gebracht naar de winkel. De 3G/Wifi/Bluetooth ontvangst was belabberd. De wifi verbinding hield het geen minuut vol 2 meter naast de access point. 3G ontvangst was exact de helft van mijn vorige telefoon (N80) en ook vaak storing tijdens gesprekken. Ik ben benieuwd wat ze gaan doen, of het een defect is of dat de antenne zo zwak is.
3G ontvangst is bij mij ook duidelijk minder dan op mijn vorige toestel (Nokia e90). Ik weet niet wat de ervaringen van anderen zijn, of dit een defect is (en dus ter reparatie moet aanbieden) of 'gewoon' een zwakkere ontvangst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2009 @ 14:56:
[...]

3G ontvangst is bij mij ook duidelijk minder dan op mijn vorige toestel (Nokia e90). Ik weet niet wat de ervaringen van anderen zijn, of dit een defect is (en dus ter reparatie moet aanbieden) of 'gewoon' een zwakkere ontvangst.
Mag ik vragen hoe je dit weet? Het hoeft namelijk niet zo te zijn dat het aantal streepjes op beide toestellen dezelfde signaal sterkte vertegenwoordigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lethal schreef op maandag 20 juli 2009 @ 15:44:
[...]

Mag ik vragen hoe je dit weet? Het hoeft namelijk niet zo te zijn dat het aantal streepjes op beide toestellen dezelfde signaal sterkte vertegenwoordigen.
Ik merk het op bepaalde locaties (binnenshuis) waar de e90 wel 3g bereik had, maar de i8910 niet. Buitenshuis is het meestal geen probleem.
Je hebt gelijk met die streepjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdulli
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-05-2024
even over de batterij. Zondag ochtend uit de lader gehaald en dus de hele nacht geladen. Gister was gebeld smsjes gestuurd stukje uitzending gemist gekeken, muziek geluisterd en radio. Tot vannochtend volle batterij. Na met de tram naar werk te zijn geweest 1 streepje minder. Dacht nou dit gaat de goeie kant op.....Na opnieuw op uitzendinggemist een half uur gekeken te hebben sprong de batterij naar 1 streepje. 2 dagen houdt ie het dus ongeveer vol op dit moment. Niet echt super vind ik zelf. Vinden jullie dit normaal ?

Ja je weet het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Ik vind het zelf niet normaal, maar mijn batterij gaat ook maar max 2 dagen als ik er veel mee 'speel'. Niet echt intensief gebruik ofzo. Mijn batterij gaat bij echt 'intensief' gebruik echt niet langer dan 2 dagen mee. Ik vind zelf dat hij minstens 3 dagen mee moet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
Amps schreef op maandag 20 juli 2009 @ 17:54:
Ik vind het zelf niet normaal, maar mijn batterij gaat ook maar max 2 dagen als ik er veel mee 'speel'. Niet echt intensief gebruik ofzo. Mijn batterij gaat bij echt 'intensief' gebruik echt niet langer dan 2 dagen mee. Ik vind zelf dat hij minstens 3 dagen mee moet gaan.
Dat is nou eenmaal zo bij een smartphone.. groot display met snelle prestaties kosten nu eenmaal meer energie..

Zelf heb ik bij normaal gebruik geen enkele problemen met de batterijduur, namelijk 4 tot 6 dagen.

En als je gaat vergelijken met andere "high-end" phones, dan is deze batterijduur toch echt 2 tot 300% score.. (nokia n97 en iphone 3gs is max 1 dag)
Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2009 @ 16:56:
[...]

Ik merk het op bepaalde locaties (binnenshuis) waar de e90 wel 3g bereik had, maar de i8910 niet. Buitenshuis is het meestal geen probleem.
Je hebt gelijk met die streepjes.
ok.. ik heb dit zelf nog niet echt ervaren (kom van een nokia n95) dus weet niet of de e90 beter bereik heeft. wat je kan doen is natuurlijk even een testje doen op bijvoorbeeld ... www.mobilesuitetest.com dan heb je harde cijfers. (ga ik ook even met mijn n95 doen!)

[ Voor 27% gewijzigd door Lethal op 20-07-2009 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2009 @ 16:20:
[...]

Dus je gebruikt nog de Microsoft stack. Ik gebruik de toshiba stack dus ik moet dit even uit me hoofd opschrijven.

Wat je kan doen is het volgende.

Zorg er eerst voor dat bluetooth op je telefoon aanstaat en dat "waarneembaarh. tel." op "waarneembaar" staat. Controleer ook ff of je "Naam van mijn telef." hebt ingevoerd, als hij leeg is bedenk dan iets en voer het in.
* Op je computer. Je gaat naar het configuratiescherm en dan naar Bluetooth aparaten.
* Click op toevoegen, click op het vinkje "mijn aparaat is klaar" en click op volgende.
* Hij gaat nu zoeken naar je telefoon, als hij hem heeft gevonden selecteer hem en click op volgende.
* De software vraagt je nu om een sleutel, je kan kiezen wat je wilt. Laat hem gewoon staan op maak een sleutel voor mij.
* Je telefoon moet nu vragen om een sleutel. Voer de sleutel van je computer in. Als je hebt gekozen voor maak een sleutel voor mij dan laat hij die sleutel zien.
* Als dit alles succesvol is verlopen dan is je telefoon gekoppeld met je puter. Die stappen in PC Suite opnieuw doen en hij vraagt niet meer om een sleutel (hij moet zelfs aangeven dat die telefoon als gepaard is met een een icoontje naast de telefoon).

Als dat niet lukt dan moet je even de software van you stick installeren. Bij sitecom is dat meestal Toshiba of bluesoleil afhankelijk van je product. Die software kun je terug vinden op de sitecom website.
http://www.sitecom.com/pr...ooth%AE+2.0&subgroupid=22
Met de Sitecom stick lukte het niet, problemen met Vista. Nieuwe stick gekocht en je procedure gevolgd. Het werkt. Bedankt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
Amps schreef op maandag 20 juli 2009 @ 17:54:
Ik had hiervoor een HTC Diamond touch, zelfs met de 1340 mAh accu was het max 2 dagen met redelijk gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je kunt synchroniseren (agenda en contacten) tussen een i8910 en een nokia e71, zonder tussenkomst van een pc?

Mijn imeinummer heeft een / ertussen, hebben jullie dat ook? Moet ik dan bij het signen by symbian signed dit ook invoeren? Ik ken dit niet van nokias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lethal schreef op maandag 20 juli 2009 @ 18:04:
[...]

Dat is nou eenmaal zo bij een smartphone.. groot display met snelle prestaties kosten nu eenmaal meer energie..

Zelf heb ik bij normaal gebruik geen enkele problemen met de batterijduur, namelijk 4 tot 6 dagen.

En als je gaat vergelijken met andere "high-end" phones, dan is deze batterijduur toch echt 2 tot 300% score.. (nokia n97 en iphone 3gs is max 1 dag)

[...]

ok.. ik heb dit zelf nog niet echt ervaren (kom van een nokia n95) dus weet niet of de e90 beter bereik heeft. wat je kan doen is natuurlijk even een testje doen op bijvoorbeeld ... www.mobilesuitetest.com dan heb je harde cijfers. (ga ik ook even met mijn n95 doen!)
De link mobilesuitetest.com werkt niet bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er een azerty display keyboard bij de i8910 hd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2009 @ 19:49:
is er een azerty display keyboard bij de i8910 hd?
Nope. Waarom zou je een azerty keyboard willen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-09 08:45
Amps schreef op maandag 20 juli 2009 @ 20:45:
[...]

Uh... misschien omdat ie een Belg is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amps schreef op maandag 20 juli 2009 @ 20:45:
[...]

Misschien omdat ie uit België komt? Een Azerty toetsenbord zal er waarschijnlijk wel opzitten hoor. Gewoon ff opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2009 @ 14:56:
[...]

Met mijn N95 had ik thuis vol ontvangst, nu met de i8910 net 1 a 2 blokjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraag over "bescherming" van je toestel.

Ik vindt het zelf prettig dat het toestel in een leren hoesje aan de broeksriem zit, in de broekzak komt er veel stof in. Zal onderstaand wat wezen om het toestel tegen krassen te beschermen ?

Afbeeldingslocatie: http://www.pdashop.nl/images/product/image.php?id=81421&dimensionid=1&shopid=2

IJzersterke bescherming
Zoekt u een goede manier om uw Samsung i8910 HD te beschermen tegen krassen zonder het mooie uiterlijk te hoeven verbergen achter een dikke case? Met de InvisibleSHIELD Full Body Protector Samsung i8910 HD heeft u de oplossing gevonden! InvisibleSHIELD is een dunne, transparante folie die alle kanten van uw toestel omsluit. De folie is gemaakt van hetzelfde materiaal wat wordt gebruikt om de rotorbladen van gevechtshelikopters te beschermen tegen onder andere vuil en stof. Werkelijk ijzersterk!

Superstrakke hechting
De InvisibleSHIELD Full Body Protector Samsung i8910 HD hecht met de applicatievloeistof superstrak om uw toestel. Deze vloeistof laat absoluut geen sporen op het toestel achter. Als u de folie om welke reden dan ook ooit verwijderd ziet uw toestel er absoluut nog als nieuw uit. De InvisibleSHIELD wordt geleverd met applicatievloeistof, een squeegee-card voor het strak aanbrengen van de folie en instructies.

Of is het helicopter verhaal :r

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2009 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het onderwerp "no gateway reply" is al eerder ter sprake geweest in dit forum en ook elders op internet. Even googlen en er zijn veel oplossingen. Heb van alles al geprobeerd, toch krijg ik telkens de boodschap "geen reactie van gateway" als ik de i8910 wil koppelen aan mijn thuisnetwerk. KPN gebeld, maar die houden de boot af. Misschien zijn er die ook de KPN experia box hebben (Speedtouch met WPA-PSK sleutel) en die hem toch draaiende hebben gekregen. Hoe dan??? Ik kom niet verder. Of moet ik gewoon wachten tot de nieuwste firmware update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2009 @ 21:45:
Het onderwerp "no gateway reply" is al eerder ter sprake geweest in dit forum en ook elders op internet. Even googlen en er zijn veel oplossingen. Heb van alles al geprobeerd, toch krijg ik telkens de boodschap "geen reactie van gateway" als ik de i8910 wil koppelen aan mijn thuisnetwerk. KPN gebeld, maar die houden de boot af. Misschien zijn er die ook de KPN experia box hebben (Speedtouch met WPA-PSK sleutel) en die hem toch draaiende hebben gekregen. Hoe dan??? Ik kom niet verder. Of moet ik gewoon wachten tot de nieuwste firmware update?
Ik heb ook zo'n experia box en krijg m ook op geen enkele manier verbonden met mn thuisnetwerk. Bij alle andere thuisnetwerken heb ik nooit problemen. Dus waarschijnlijk zit het probleem in de combinatie experia box <-> i8910.
Heb al van alles geprobeert, wifi mode (b/g/mixed mode), ander kanaal, wpa/wep/geen beveiliging, maar niets heeft tot nog toe geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Ted_W schreef op maandag 20 juli 2009 @ 21:25:
[...]
Uh... misschien omdat ie een Belg is?
Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2009 @ 21:26:
[...]
Misschien omdat ie uit België komt?
Ok.

@heavy,

De invisibleShield (en andere full body protectors) zijn een aantal pagina's al aan bod gekomen. Ze schijnen niet echt zo goed te zijn als ze lijken. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar een forumgenoot wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ht20
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-11-2016
Wil de tel updaten, ging om, geloof ik, IE9, Hij blijft steken op 27 %. Ben dit probleem al eens tegengekomen een paar pagina's terug. Ik ben ook in het bezig van windows vi(e)sta. XP staat er niet op. Iemand een tip op de tel wel goed te updaten met vista???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou het nog een keer proberen bij mij deed ie het ook pas na 3x.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ht20 schreef op maandag 20 juli 2009 @ 22:15:
Wil de tel updaten, ging om, geloof ik, IE9, Hij blijft steken op 27 %. Ben dit probleem al eens tegengekomen een paar pagina's terug. Ik ben ook in het bezig van windows vi(e)sta. XP staat er niet op. Iemand een tip op de tel wel goed te updaten met vista???
Wat een k*t programma dat Samsung PC suite, krijg het niet verwijderd, denk dat ik maar een back-up van een dag eerder terug zet :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansbkp
  • Laatst online: 21:23
Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2009 @ 22:03:
[...]

Ik heb ook zo'n experia box en krijg m ook op geen enkele manier verbonden met mn thuisnetwerk. Bij alle andere thuisnetwerken heb ik nooit problemen. Dus waarschijnlijk zit het probleem in de combinatie experia box <-> i8910.
Heb al van alles geprobeert, wifi mode (b/g/mixed mode), ander kanaal, wpa/wep/geen beveiliging, maar niets heeft tot nog toe geholpen.
Hier nog een experia box gebruiker.
Nooit problemen gehad met een N95 en iPhone.
De i8910hd kan meestal wel verbinden en de homepage binnenhalen. Maar daarna is het direct voorbij met de pret (gateway probleem).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hansbkp schreef op maandag 20 juli 2009 @ 23:50:
[...]

Hier nog een experia box gebruiker.
Nooit problemen gehad met een N95 en iPhone.
De i8910hd kan meestal wel verbinden en de homepage binnenhalen. Maar daarna is het direct voorbij met de pret (gateway probleem).
Kijk even een paar pagina's terug over dat gateway probleem. Is een algemeen probleem in Symbian.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2009 @ 23:42:
[...]

Wat een k*t programma dat Samsung PC suite, krijg het niet verwijderd, denk dat ik maar een back-up van een dag eerder terug zet :( :(
als je de cd van pc studio er weer in doet en opnieuw installeerd dan kan je kiezen tussen
herstellen of verwijderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-09 22:28
Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2009 @ 19:04:
Weet iemand hoe je kunt synchroniseren (agenda en contacten) tussen een i8910 en een nokia e71, zonder tussenkomst van een pc?

Mijn imeinummer heeft een / ertussen, hebben jullie dat ook? Moet ik dan bij het signen by symbian signed dit ook invoeren? Ik ken dit niet van nokias.
Synchroniseren met mijn nokia heb ik niet gedaan, heb al mijn contacten verzonden als BT-visitekaartjes, en m'n agenda overgetiept. Ik mag hopen dat er een betere manier is, maar ik had haast. Heb nog een oud programmaatje om v3 telefoons te syncen geprobeerd, maar dat werkte niet. Ook het verzenden van de nokia app daarvoor vanaf mijn oude telefoon werkte niet.

Slash in je imei moet je gewoon weglaten.

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ht20
Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2009 @ 22:36:
zou het nog een keer proberen bij mij deed ie het ook pas na 3x.... :(
OK bedankt, is idd gelukt. Is die ie9 update de nieuwste? en wat zijn daar de veranderingen in???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-05 23:19
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 00:06:
[...]

Kijk even een paar pagina's terug over dat gateway probleem. Is een algemeen probleem in Symbian.
Mensen met een Nokia N97 krijgen ook geen verbinding met hun KPN Experia Box. Ik denk dus dat het Symbian S60v5 gerelateerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdulli
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-05-2024
heeft iemand al python aan de praat gekregen. Heb nu volgens mij alle python.sis versies geprobeerd maar niks werkt.

Ja je weet het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen iemand gaf me deze site per privébericht en zei dat je daar gratis gsm's kan winnen
http://www.disney.com
is dat echt zo?
Hij zei dat als je u aanmeld dat je dan eenmaal een geschenk kan kiezen en nokia n97 staat er eigenlijk op zie ik, klopt dit?

[ Voor 34% gewijzigd door Ginz op 21-07-2009 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tuurlijk klopt dat....alles is toch gratis in deze wereld? ik was laatst op een site en daar was ik de miljoenste bezoeker!!!!! mooi een auto gewonnen

oftewel

lijkt me niet nee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjirafje
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-10 19:34

sjirafje

No inspirational quotes here

wdulli schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 15:01:
heeft iemand al python aan de praat gekregen. Heb nu volgens mij alle python.sis versies geprobeerd maar niks werkt.
Ben ik ook wel benieuwd naar.
Signen heeft bij mij ook niet geholpen even als het HeloOX trukje van de nokia 5800.

Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Bij mij is Python ook niet gelukt. Ik had het al meteen opgegeven bij de certificaatfout :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 00:20:
[...]

als je de cd van pc studio er weer in doet en opnieuw installeerd dan kan je kiezen tussen
herstellen of verwijderen
Zal ik nog eens naar kijken, maar een vorige keer lukte het niet op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Batterij is echt beter met die eerste update! Het vreemde van in heel korte tijd veel streepjes verliezen is er niet meer bij.. en hij houdt het echt heel goed vol! Heb al heel veel smartphones gehad en dit is tot nu toe veruit de beste wat betreft batterijvermogen!

Op pda shop wordt binnenkort een veripart autohouder verwacht http://www.pdashop.nl/pro...der-samsung-i8910-hd.html Het lijkt erop dat deze een ingebouwde oplaadfunctie heeft, dit heb ik ook nagevraagd bij de pda-shop en dat werd bevestigd. Eerlijk gezegd geloof ik er niks van, maar we zullen wel zien. Zou wel mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Laadt de i8910 niet standaard op wanneer hij aangesloten is aan de sigarettenaansteker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-10 22:37

Convoy

g44p

Amps schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 22:27:
Laadt de i8910 niet standaard op wanneer hij aangesloten is aan de sigarettenaansteker?
zeker wel, hier tenminste wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

freekweb schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 22:58:
[...]

Hangt van het merk en type auto af, sommige merken auto's hebben geen spannig op de sigaretten aansteker als het contact uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2009 @ 19:35:
[...]

De link mobilesuitetest.com werkt niet bij mij.
sorry, de link moest zijn:

http://www.mobilespeedtest.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IG2 firmware wordt langzaam beschikbaar gesteld in de rest van de wereld. Malaise, Ruslan en Duitsland moesten er aan geloven dus wij volgen binnenkort denk ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ht20
Verwijderd schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 08:52:
IG2 firmware wordt langzaam beschikbaar gesteld in de rest van de wereld. Malaise, Ruslan en Duitsland moesten er aan geloven dus wij volgen binnenkort denk ik ook.
En wat is er zo specaculair aan die ig2 update? wat wordt er met deze update verbeterd? en hoe zit dat met die eerste update ie9? heb deze er net opgezet. maar nog niet zoveel gemerkt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davystam
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07-04-2024
ht20 schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 09:32:
[...]

En wat is er zo specaculair aan die ig2 update? wat wordt er met deze update verbeterd? en hoe zit dat met die eerste update ie9? heb deze er net opgezet. maar nog niet zoveel gemerkt....
Dat is hier per 3 pagina's al een keer vermeld volgens mij maar de audio is gefixed...voornamelijk bij het maken van video's, nieuwe games, nieuwe widgets en er is iets voor de levensduur van de batterij gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga deze week een i8910 bij pdashop kopen, zal de audio al gefixed zijn of moet ik weer updates downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-10 22:37

Convoy

g44p

Verwijderd schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 10:29:
Ik ga deze week een i8910 bij pdashop kopen, zal de audio al gefixed zijn of moet ik weer updates downloaden?
wat denk je zelf als de audio fix nog niet eens uit is in NL ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ht20 schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 09:32:
[...]

Blader even een paar bladzijden terug om te zien wat IG2 doet en waar IE9 voor is. Het zijn in principe 2 verschillende dingen maar die zijn al besproken. Ik weet zeker dat als je even zoekt op "IG2" en "IE9" dat je het meteen vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

freekweb schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 10:42:
[...]

wat denk je zelf als de audio fix nog niet eens uit is in NL ;)
maarja sommige in die forum zeggen da ze het gefixed hebben, hoe hebben jullie dat gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
Verwijderd schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 11:44:
[...]

maarja sommige in die forum zeggen da ze het gefixed hebben, hoe hebben jullie dat gedaan?
Geflasht met italiaanse of russische firmware.. als er nu nog geen lampje brand dan zou ik even een weekje wachten tot de normale nederlandse versie uit is, deze is dan gewoon via de samsung pc suite up te daten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

freekweb schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 22:58:
[...]

Ja, maar ik bedoel dus dat je bij de nu beschikbare autohouders gewoon zelf een stekkertje in de mini-usb moet steken. Dus eerst in autohouder steken en daarna dus nog de oplader aansluiten. Bij deze Veripart autohouder zou het dus betekenen dat er een usb-verbinding in het apparaatje zit. Dus je hoeft dan alleen maar je telefoon erin te klikken en dan wordt hij meteen opgeladen. Dus zonder "losse" stekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat doet shazam? (sorry kweet weinig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

solomo

.....huh?

Wat je niet weet kan je zoeken, en als je het niet kan vinden kan je natuurlijk altijd nog vragen.
Google shazam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Ik heb hier nog steeds de XXIE4 erop staan. Ik wacht maar tot de IG2 officieel uitkomt zodat ik hem meteen van IE4 naar IG2 kan updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

solomo schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 12:30:
Wat je niet weet kan je zoeken, en als je het niet kan vinden kan je natuurlijk altijd nog vragen.
Google shazam
muziek herkennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-09 16:31
Verwijderd schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 12:15:
[...]

..

Bij deze Veripart autohouder zou het dus betekenen dat er een usb-verbinding in het apparaatje zit. Dus je hoeft dan alleen maar je telefoon erin te klikken en dan wordt hij meteen opgeladen. Dus zonder "losse" stekker.
Ja dat zal er zeker in zitten |:(
Heb je al eens nagedacht hoe dat dan zou moeten gaan, die verbinding 8)7

Zal dan wel een 'draadloze micro-usb stekker' zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 12:25:
wat doet shazam? (sorry kweet weinig)
Het is echt de laatste keer dat iemand het je zal uitleggen. Op deze fora wordt enig eigen inzet gevraagd. Als je zelf constant dingen gaat vragen zonder zelf te zoeken (wat zeer duidelijk is uit je vragen) dan zul je niet ver komen en zal een moderator je er op aanspreken. Alle vragen die jij tot nu toe hebt gesteld zijn allemaal in het verleden besproken. Je had de antwoord zo kunnen krijgen had je even terug gekeken of google gebruikt om het op te zoeken.

Tweakers is niet een plek waar je alles op een dienblad krijgt geserveerd, eigen inzet daar gaat het om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Samsung Italie heeft weer een nieuwe firmware aangekondigt op hun facebook pagina.
http://www.facebook.com/SamsungOmniaHD?ref=s

Vertaling via Google Translate zegt het volgende
soon released a new update that will further improve the performance of OMNIA HD. Among the improvements made, one relating to the multitasking. The update will be available through PC Studio 7. At the moment we can not be more specific on the timing: you continue to follow us!
Dus we krijgen 3D Multitasking en verbeterde performance. Joepie!

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2009 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag: Sinds gister krijg ik bij het opstarten van youtube geen icoontjes meer te zien (geen grafische weergave). Hij speelt wel youtube filmpjes gewoon af. Verder wil op de NOS site het laatste NOS journaal ook niet meer afspelen in realplayer, geeft dan de melding dat het bestand niet af te spelen is.
Iemand een idee over de oorzaak en wat er aan te doen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-10 19:44
Heb speciaal omdat ik gisteren op het circuit ging rijden mijn firmware naar de IG2 geflashed en ik heb maar een 2.0 Turbo FSI motor maar als ik die geluidsopname hoor lijkt het wel of ik een bijzonder hoogtoerige ford mustang motor heb :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
staat het filmpje al op youtube?
Pagina: 1 ... 19 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is om over het toestel te praten,

Berichten over 'waar kan ik hem het beste kopen' en 'met welk abonnement' horen hier niet. Houd daar rekening mee als je hier je bericht plaatst.