Als je even de moeite neemt om de houdert even te bekijken dan kun je misschien steekhoudend commentaar geven. Dan hoef je deze nutteloze opmerkingen niet te plaatsen.catt4u schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 13:55:
[...]
Ja dat zal er zeker in zitten![]()
Heb je al eens nagedacht hoe dat dan zou moeten gaan, die verbinding![]()
Zal dan wel een 'draadloze micro-usb stekker' zijn
Verwijderd
Je naam is Astratuner en je hebt een VAG motor... Klopt niet he.Astratuner schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 19:32:
Heb speciaal omdat ik gisteren op het circuit ging rijden mijn firmware naar de IG2 geflashed en ik heb maar een 2.0 Turbo FSI motor maar als ik die geluidsopname hoor lijkt het wel of ik een bijzonder hoogtoerige ford mustang motor heb
Je kunt niet ontkennen dat de foto enkele vragen oproept:Verwijderd schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 20:49:
[...]
Als je even de moeite neemt om de houdert even te bekijken dan kun je misschien steekhoudend commentaar geven. Dan hoef je deze nutteloze opmerkingen niet te plaatsen.
1. Waarom de houder niet in zijn geheel afgebeeld en is daarbij de connector niet zichtbaar?
2. Hoe is het mogelijk dat een dergelijke houder (verticale plaatsing van de telefoon) de telefoon bij plaatsing direct kan opladen?
Dat had ik al gedaan en daarom ook mijn steekhoudend commentaar.Verwijderd schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 20:49:
[...]
Als je even de moeite neemt om de houdert even te bekijken dan kun je misschien steekhoudend commentaar geven. Dan hoef je deze nutteloze opmerkingen niet te plaatsen.
Ik zoek nl. ook een goed werkende en makkelijk te gebruiken houder/lader voor in de auto.
Je moet 'm 90 graden kunnen kantelen om in landscape te navigeren.
De enige die ik tot nu toe heb gevonden is die van Brodit maar ook die heeft geen draadloze micro-usb
[ Voor 5% gewijzigd door catt4u op 22-07-2009 22:09 ]
"Let op: dit product is geen carkit. Deze houder wordt zonder montage geleverd"catt4u schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 22:06:
[...]
Ik zoek nl. ook een goed werkende en makkelijk te gebruiken houder/lader voor in de auto.
De enige die ik tot nu toe heb gevonden is die van Brodit maar ook die heeft geen draadloze micro-usb
Ik heb Omnia HD nog niet meer ik kan volgende week verlengen.
Maar ik rond zitten zoeken voor TomTom symbian v5, maar kan deze nergens vinden. Klopt dit?
Komt deze nog of moet ik voor een andere navigator gaan?
En dan heb ik nog een vraagje, ik heb nu een sony ericsson P1i.
Kan ik mijn contacten zo over zetten op de HD? (ze zijn nu op geslagen als backup op mijn geheugenkaart)
Maar ik rond zitten zoeken voor TomTom symbian v5, maar kan deze nergens vinden. Klopt dit?
En dan heb ik nog een vraagje, ik heb nu een sony ericsson P1i.
Kan ik mijn contacten zo over zetten op de HD? (ze zijn nu op geslagen als backup op mijn geheugenkaart)
Verwijderd
Kan het kloppen dat jij deze vraag al ergens anders hebt gesteld en dat ik deze vraag al voor je heb beantwoord? Nee TomTom 5 werkt niet met deze versie van Symbian. TomTom 5 is trouwens wel een zeer oude versie ze zitten tegenwoordig al aan versie 8. Vanaf versie 6 is TomTom voor Symbian niet meer door ontwikkelt maar als je een gelijkwaardig product zoekt kijk dan eens naar Sygic McGuider. Is hetzelfde als TomTom 5 maar werkt een stuk beter.bounzzzzz schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 22:53:
Ik heb Omnia HD nog niet meer ik kan volgende week verlengen.
En dan heb ik nog een vraagje, ik heb nu een sony ericsson c.
Die van Brodit heb ik ook maar die is niet te gebruiken in landscape, je kunt hem wel draaien maar hij zit te los in de houder waardoor hij eruitvalt.catt4u schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 22:06:
[...]
Dat had ik al gedaan en daarom ook mijn steekhoudend commentaar.
Mensen! Even een subjectieve vraag: Wat vinden jullie van deze case?
http://www.pdashop.nl/product-gallery/71936/0
Ik zit te twijfelen, omdat ik denk dat de speakers aan weerskanten gedempt worden. Telefoon wordt er natuurlijk niet mooier op, maar dat neem ik voor lief voor de bescherming. Een screenprotector neem ik er ook bij denk ik.
Trouwens super blij met mijn 1 dag in bezit hebbende i8910HD
Nieuwst firmware stond er al op.
Ik zit te twijfelen, omdat ik denk dat de speakers aan weerskanten gedempt worden. Telefoon wordt er natuurlijk niet mooier op, maar dat neem ik voor lief voor de bescherming. Een screenprotector neem ik er ook bij denk ik.
Trouwens super blij met mijn 1 dag in bezit hebbende i8910HD
Verwijderd
Die case heb ik. Geluid komt wel goed door. Gebruik hem toch het liefst zonder case. Het scrollen aan de zijkant is wat lastig, je komt dan tegen de case aan en die is stroef. Verder wel goed. Heb ook een sreenprotector.Nafs Ruh schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 07:59:
Trouwens super blij met mijn 1 dag in bezit hebbende i8910HDNieuwst firmware stond er al op.
Verwijderd
Leuk om te horen dat die al op stond en het geluid? Is die al op AAC of nog niet?Nafs Ruh schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 07:59:
Trouwens super blij met mijn 1 dag in bezit hebbende i8910HDNieuwst firmware stond er al op.
ps. die case kost 2-3 euro op ebay (pdashop 19euro) wat dacht je van 15-17 euro verschil
Ik heb zelf ook die case alleen in combi met een screen protector:
http://www.pdashop.nl/pro...0-hd-screenprotector.html
Ben er wel blij mee, merk geen verlies in volume, het enigste nadeel is om het klepje open te krijgen voor het opladen, niet te vaak nagels knippen
.
Zat eerst naar zo'n case te kijken met een klepje, maar dit is toch makkelijker en werkt beduidend sneller en maakt deze foon niet echt groter als dat die al is.
http://www.pdashop.nl/pro...0-hd-screenprotector.html
Ben er wel blij mee, merk geen verlies in volume, het enigste nadeel is om het klepje open te krijgen voor het opladen, niet te vaak nagels knippen
Zat eerst naar zo'n case te kijken met een klepje, maar dit is toch makkelijker en werkt beduidend sneller en maakt deze foon niet echt groter als dat die al is.
Verwijderd
Vandaar dat ik ook gebeld heb met PDA-shop die mij vertelde dat dit toch klopt. De houder op de foto is uiteraard niet de uiteindelijke versie voor de I8910, want deze is nog niet gereed, dit zou binnen 2 weken ongeveer komen. Feit blijft dat ze beweren dat de telefoon er dus in te "klikken" is waarbij die dus gelijk opgeladen wordt. Ze zouden binnenkort ook met een dergelijke bureauhouder komen waarbij je dus gelijk verbinding hebt met je pc. Dus toch een houder met een USB-poortje waar je de I8910 dus in kan "klikken".Poeh schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 21:31:
[...]
Je kunt niet ontkennen dat de foto enkele vragen oproept:
1. Waarom de houder niet in zijn geheel afgebeeld en is daarbij de connector niet zichtbaar?
2. Hoe is het mogelijk dat een dergelijke houder (verticale plaatsing van de telefoon) de telefoon bij plaatsing direct kan opladen?
Ook ik ben op zoek naar een fatsoenlijke auto-houder en ik twijfel ook enorm of dit wel echt zo is als men beweerd. Als het zo is dan zou je hem dus hoogstwaarschijnlijk in 'landscape' kunnen gebruiken. Dan is dit wel de beste houder die er zou zijn....
Ik wacht geduldig af tot deze leverbaar is en dan zullen we wel zien.
Bedankt! Helder! Ik ga vaak hardlopen en fietsen dus een beetje bescherming is van belang. Verder denk ik wel dat hij stroef uit je zak gaat. Even snel opnemen is er dan niet bij, of valt dit mee?Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 09:16:
[...]
Die case heb ik. Geluid komt wel goed door. Gebruik hem toch het liefst zonder case. Het scrollen aan de zijkant is wat lastig, je komt dan tegen de case aan en die is stroef. Verder wel goed. Heb ook een sreenprotector.
ps. Heet jij toevallig Gijs Visschedijk ooit in R'dam gewoond?
@ yammastili: Bedankt! Wat scheelt dat veel! Voor 3,- euro koop ik hem wel even!
Verwijderd
Hoi allemaal,
Ik ben sinds 3 weken nu ook de teotse bezitter van een omnia HD ik ben ook al een tijdje aan het lezen in dit draadje. Ik kom alleen helemaal niet meer uit de firmware versies allemaal. In juni werd er al gesproken over een ig2 update nederlands en nu is die er nog niet ? Zelf heb ik IF7 er nu op aangepaste versie is xenie1.
Is dit nu de laatste versie ?
Groeten Yannic.
Sorry voor de typfouten maar mijn 8910 laat het niet toe dat ik terug kan scollen.
Ik ben sinds 3 weken nu ook de teotse bezitter van een omnia HD ik ben ook al een tijdje aan het lezen in dit draadje. Ik kom alleen helemaal niet meer uit de firmware versies allemaal. In juni werd er al gesproken over een ig2 update nederlands en nu is die er nog niet ? Zelf heb ik IF7 er nu op aangepaste versie is xenie1.
Is dit nu de laatste versie ?
Groeten Yannic.
Sorry voor de typfouten maar mijn 8910 laat het niet toe dat ik terug kan scollen.
Ik vind zelf die silicone cases oerlelijk
Het verpest echt de look van de telefoon.
@Yannic,
De IF7 is idd op het moment de laatste versie, de IG2 wordt binnenkort verwacht.
@Yannic,
De IF7 is idd op het moment de laatste versie, de IG2 wordt binnenkort verwacht.
Verwijderd
Ok
Bedankt voor de snelle reactie.
Ik een probleem et mijn gallery.
ik kan alleen fotos en videos zien die op mijn telefoongeheugen staan maar niet die op het massageheugen staan. Ik gebruik geen geheugenkaartje ofzo verder. Het probleem is met bijde gallerijen en ze sluiten vaak ook vanzelf af. Als ik bij kantoor - bestandsbeheer kijk kan ik ze wel gewoon openen. Groeten.
Yannic
Bedankt voor de snelle reactie.
Ik een probleem et mijn gallery.
ik kan alleen fotos en videos zien die op mijn telefoongeheugen staan maar niet die op het massageheugen staan. Ik gebruik geen geheugenkaartje ofzo verder. Het probleem is met bijde gallerijen en ze sluiten vaak ook vanzelf af. Als ik bij kantoor - bestandsbeheer kijk kan ik ze wel gewoon openen. Groeten.
Yannic
Ik snap echt niet waarom iedereen met moeilijke stickers, lelijke siliconen-dingen of dure leren etuis werkt, als je ook een eenvoudig stoffen zakje kan gebruiken.... Heeft bij mij al heel wat mobieltjes in perfecte staat gehouden. En is nog goedkoop ook. Zeker als je het uit Hong Kong laat komen. Als je op ebay.co.uk zoekt kan je ze met gratis shipping voor 99 pence laten overkomen =)
Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Verwijderd
Heb ook die case en screenprotector en ben er buitengewoon goed over te spreken
geluid blijft goed en je samsung is goed beschermd
Zou ook even op ebay snuffelen als ik jou was sheelt toch wel ivm de prijs
ik had hem voor 11 euro en binnen 2 dagen binnen
geluid blijft goed en je samsung is goed beschermd
Zou ook even op ebay snuffelen als ik jou was sheelt toch wel ivm de prijs
ik had hem voor 11 euro en binnen 2 dagen binnen
Verwijderd
waarom niet gewoon geen hoesje ?
De tegenwoordige schermen zijn toch vrij scratchproof.
Ik duw hem meestal gewoon in mijn broekzak wel let ik altijd op dat ik er niks anders bij duw.
Maar ik kan me voorstellen dat met werk enzo een hoesje wel eenaanrader is.
Groeten, Yannic.
De tegenwoordige schermen zijn toch vrij scratchproof.
Ik duw hem meestal gewoon in mijn broekzak wel let ik altijd op dat ik er niks anders bij duw.
Maar ik kan me voorstellen dat met werk enzo een hoesje wel eenaanrader is.
Groeten, Yannic.
Verwijderd
Nou heb ik mijn autohouder binnen gekregen. Beste autohouder die ik heb gehad, voor 7 euro!
Autohouder trilt helemaal niet, en er is zelfs een ruimte overgelaten voor de camera. Ik kan mijn ritjes dus gewoon in HD kwaliteit filmen!
Hier een foto:
Autohouder trilt helemaal niet, en er is zelfs een ruimte overgelaten voor de camera. Ik kan mijn ritjes dus gewoon in HD kwaliteit filmen!
Hier een foto:

Verwijderd
Deze kan horizontaal en verticaalVerwijderd schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 16:26:
waar heb je hem gekocht? ik wou ook altijd een verticale
Verwijderd
Heb ook een Samsung i8910 bij pdashop besteld, ik zei wel dat ze hem naar antwerpen moesten sturen daar hebben ze ook een pda shop omdat ik in België woon, heb namelijk dit besteld:
1 x Samsung i8910 HD + Car Charger (EUR 593,00) Totaal: EUR 593,00
1 x Samsung i8910 HD
1 x Veripart Autolader MicroUSB
1 x SanDisk microSDHC 16 GB Mobile Ultra + Micro R (EUR 81,00) Totaal: EUR 81,00
____________ +
Subtotaal: EUR 674,00
Totaal: EUR 674,00
- Nu nog mama en papa overtuigen
, weet soms iemand hoe lang mijn bestelling actief blijft bij pda shop ?
1 x Samsung i8910 HD
1 x SanDisk microSDHC 16 GB Mobile Ultra + Micro R (EUR 81,00) Totaal: EUR 81,00
____________ +
- Nu nog mama en papa overtuigen
Die FM transmitter doet het bij mij niet. (Of ik doe iets verkeerd)
Trouwens die Morecaps.sisx kon ik pas installeren na het toestel "gehacked" te hebben met HelloOX
Trouwens die Morecaps.sisx kon ik pas installeren na het toestel "gehacked" te hebben met HelloOX
Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn
Die transmitter doet het bij niemand, ook niet nadat je hem aanzet via het debug-menu.
Wel supercool dattie dat menuutje heeft trouwens =)
Wel supercool dattie dat menuutje heeft trouwens =)
Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Verwijderd
waarom 2 keer een autolader?Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 16:47:
Heb ook een Samsung i8910 bij pdashop besteld, ik zei wel dat ze hem naar antwerpen moesten sturen daar hebben ze ook een pda shop omdat ik in België woon, heb namelijk dit besteld:
1 x Samsung i8910 HD
____________ +
- Nu nog mama en papa overtuigen, weet soms iemand hoe lang mijn bestelling actief blijft bij pda shop ?
Verwijderd
ik dacht wel dat de fm transmitter het na de ig2 update doet he ? Meen ik ergens gelezen te hebben.
Verwijderd
geen 2 keer een autolader hoor dat heb je als mij verkeert begrepen,
ik koos voor die pakket omnia hd + autolader en daaronder staat nog eens per product
snap je? dus die eerste lijn is gwn de gekozen pakket
Verwijderd
heb je de IG2 update al?Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 18:01:
ik dacht wel dat de fm transmitter het na de ig2 update doet he ? Meen ik ergens gelezen te hebben.
Lethal, ik moet mijn filmpkes nog bewerken en nog wat inkorten.
Als ze online komen te staan laat ik hier wel iets weten.
Erg mooi spul heeft deze verkoper! Klik hier voor de winkel met i8910 HD itemsVerwijderd schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 16:38:
[...]
Deze kan horizontaal en verticaalHeb hem via E-bay gekocht. Er zijn verschillende versies op ebay, maar ik heb 'm van deze verkoper: rpas5404
Bestaat er zoiets als een online winkel ? zoals de google market ?
Kan je Tom Tom er op draaien ?
Het besturingssysteem, is dat een beetje plezant mee te werken ?
Typt hij fijn ?
Ben uit aan het kijken naar een nieuwe GSM en vind hem heel aantrekkelijk, zeker voor die prijs !
Typt hij fijn ?
Ben uit aan het kijken naar een nieuwe GSM en vind hem heel aantrekkelijk, zeker voor die prijs !
AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600
Verwijderd
die 212 euro klopt niet heC00P schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 18:49:
Bestaat er zoiets als een online winkel ? zoals de google market ?
Typt hij fijn ?
@hierboven: Aha ziet er dan uit als een mooi pakketje ja, maar ik zou als ik jou was de omnia hd los kopen en een autolader+autohouder via ebay scoren, die ik nu heb is echt goed.
Staat er bij. Het is een kastje waar je een AA batterij in kan doen en dan aansluiten via de mini USB aan je telefoon. En zo heb je nog wat noodspanning
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Verwijderd
nou volgens mij is die veel beter, je hebt geen batterijen voor nodig
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2009 20:11 ]
Verwijderd
weet er iemand of die software echt is en of die ook t downloaden is voor de omnia hd?
[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2009 20:19 ]
Je kan de edit knop gebruiken om je post uit te breiden met vragenVerwijderd schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 20:18:
weet er iemand of die software echt is en of die ook t downloaden is voor de omnia hd?
Dat filmpje is een concept, en is niet echt.
Het zou tegenwoordig wel kunnen d.m.v. het kompas, maar het bestaat niet.
Verwijderd
De i8910 is aan het up-daten via de Samsung PC suite.
Ben benieuwd wat er allemaal verbeterd / anders is, up-date kan 30 minuten gaan duren, koppel de telefoon niet af....
Ben benieuwd wat er allemaal verbeterd / anders is, up-date kan 30 minuten gaan duren, koppel de telefoon niet af....
Weet iemand waar ik de GPS kan aanzetten? Ik zit te zoek bij Menu --> Instrumenten --> Locaties.
Wanneer ik hier ben en ik vink bij Positiebepaling --> Positiebep.methoden alleen 'Geintegreede GPS' aan doet hij het niet bij de optie GPS-gegevens. Hij zegt wel 'Zoeken naar GPS apparaten' en dan berekenen, maar dan krijg ik bij 'Positie' = Geen verbinding
Zowel binnen als buiten lukt het mij niet.
Edit: Nou zeg... Nu in één keer wel op mijn werk. Alleen binnen nog niet. Ik ga vandaag kijken of Mcguider 2009 werkt. Heb ik al geinstalleerd staan.
Wanneer ik hier ben en ik vink bij Positiebepaling --> Positiebep.methoden alleen 'Geintegreede GPS' aan doet hij het niet bij de optie GPS-gegevens. Hij zegt wel 'Zoeken naar GPS apparaten' en dan berekenen, maar dan krijg ik bij 'Positie' = Geen verbinding
Edit: Nou zeg... Nu in één keer wel op mijn werk. Alleen binnen nog niet. Ik ga vandaag kijken of Mcguider 2009 werkt. Heb ik al geinstalleerd staan.
[ Voor 16% gewijzigd door Nafs Ruh op 24-07-2009 09:17 ]
Astratuner schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 18:29:
Lethal, ik moet mijn filmpkes nog bewerken en nog wat inkorten.

kzag ook een filmpje online staan van een dance-event.. beloofde nog niet veel goeds, de kwaliteit van de microfoon is gewoon vrij laag heb ik het idee. (kan niet omgaan met druk, mijn n95 kon dat wel erg goed)
Eerste keer fix zoeken duurt altijd even (1 tot enkele minuten), zeker als je "op basis van netwerk" uit hebt staan.. Zet je deze ook aan en heb je de laatste gps posities opgehaald (menu > samsung lbs > gps+ en dan gegevens downloaden) dan zal je fix er binnen enkele seconden zijn!Nafs Ruh schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 09:11:
Weet iemand waar ik de GPS kan aanzetten? Ik zit te zoek bij Menu --> Instrumenten --> Locaties.
[ Voor 45% gewijzigd door Lethal op 24-07-2009 10:49 ]
Het spelen met de gain maakt ook nogal wat uit. Wie weet valt het nog mee met die microfoon.
edit: de relaunch van de I8910 is begonnen: http://www.allaboutsymbia..._begins_The_SIM-free_.php
edit: de relaunch van de I8910 is begonnen: http://www.allaboutsymbia..._begins_The_SIM-free_.php
[ Voor 41% gewijzigd door Julian op 24-07-2009 10:56 ]
Betekent dit ook dat we nu de IG2 héél snel kunnen verwachten?julianus schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 10:38:
Het spelen met de gain maakt ook nogal wat uit. Wie weet valt het nog mee met die microfoon.
Edit: Oh ja! Sygic Mcguider 2009 werkt echt heel goed!
[ Voor 11% gewijzigd door Nafs Ruh op 24-07-2009 12:00 ]
Is er iemand die me kan helpen met FLAC support? Ik kan alleen OggPlayer vinden (nog niet kunnen uitproberen, krijg de HD pas morgen), maar het liefst heb ik gewoon een codec natuurlijk
Duurt mooi lang met die IG2 update, wel vreemd.. New Samsung PC Studio gaf aan dat ik de IG2 update er al op heb staan, hartstikke niet waar dus.
Ik vrag me eigenlijk af hoe je programma's zoals fring bv kan verwijderen van je gsm?
Weet er iemand dat toevallig want google maakt mij niet veel wijzer
Weet iemand trouwens of er ergens een plek is waar ik de omnia i900 kan inruilen tegen een nieuwe Omnia HD?
Natuurlijk betaal ik bij.
Verwijderd
Menu -> Instellingen -> Toepassingen beheren -> Geinstalleerde toepassingen. Selecteer de toepassing die je wilt verwijderen. Opties -> verwijderen. SuccesAstratuner schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 19:26:
Ik vrag me eigenlijk af hoe je programma's zoals fring bv kan verwijderen van je gsm?
Ik zou zeggen ga eens langs je lokale telecomwinkel.Maaark schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 19:33:
Weet iemand trouwens of er ergens een plek is waar ik de omnia i900 kan inruilen tegen een nieuwe Omnia HD?
Verwijderd
Heb route 66 europa gratis erbij, en een gratis abo op Top Gear.Nafs Ruh schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 11:59:
[...]
Betekent dit ook dat we nu de IG2 héél snel kunnen verwachten?
Edit: Oh ja! Sygic Mcguider 2009 werkt echt heel goed!Voor 79,- heb je een pakket met Benelux!
Bedankt, zal ik zeker doen binnenkort.Amps schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 20:51:
[...]
Ik zou zeggen ga eens langs je lokale telecomwinkel.
Het is alleen jammer dat de eerste fatsoendelijke winkel ver weg is, ik woon heel afgelegen.
Dus het zou heel handig zijn als iemand wist waar ingeruild kon worden!
[ Voor 10% gewijzigd door Maaark op 24-07-2009 22:05 . Reden: iets vergeten ]
Ik heb van de week dit programma eens op m'n i8910 gezet:
http://samsung-omnia-hd-s...honeware.com/profiles.php
Ideaal. Ik hou het rooster van m'n opleiding ook bij in de agenda van m'n telefoon en hiermee kan ik gewoon een keyword instellen bij de calendar rules. Dan switched hij als er een item in m'n agenda staat met "School" naar het profiel Stil en nadien weer terug. Tevens kun je profielen koppelen aan zendmasten en gewoon zelf schema's opstellen. Dus mensen die nog zoiets zoeken, dit is een aanrader.
http://samsung-omnia-hd-s...honeware.com/profiles.php
Ideaal. Ik hou het rooster van m'n opleiding ook bij in de agenda van m'n telefoon en hiermee kan ik gewoon een keyword instellen bij de calendar rules. Dan switched hij als er een item in m'n agenda staat met "School" naar het profiel Stil en nadien weer terug. Tevens kun je profielen koppelen aan zendmasten en gewoon zelf schema's opstellen. Dus mensen die nog zoiets zoeken, dit is een aanrader.
Bellen is net zo handigMaaark schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 22:05:
[...]
Bedankt, zal ik zeker doen binnenkort.
Het is alleen jammer dat de eerste fatsoendelijke winkel ver weg is, ik woon heel afgelegen.
Dus het zou heel handig zijn als iemand wist waar ingeruild kon worden!
Verwijderd
Route 66 vandaag bij de post ontvangen. Ongeveer 10 dagen geleden actiekaart ingestuurd. Werkt prima, voor zover ik nu kan zien.
Verwijderd
Weet iemand of er een google-search widget bestaat? Zou graag vanaf mijn homescreen zoekopdrachten willen kunnen geven. Als ik hierop google dan vind ik een google-translator widget, een Bing search widget, maar geen google search
.

Jep ik ookVerwijderd schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 12:42:
Route 66 vandaag bij de post ontvangen. Ongeveer 10 dagen geleden actiekaart ingestuurd. Werkt prima, voor zover ik nu kan zien.
Das snel. Ik zit er al meer dan een maand op te wachten
Yep, ik heb ook vandaag mijn Route66 ontvangen. Ze hebben dus wel ff alle vouchers opgespaard en verstuurd 
Alleen mocht ik 2 maanden wachten op de software
Nu maar ff installeren (A) Dan heb ik Route66, Garmin Mobile XT én Sygic McGuider op mijn foon staan
Edit: Hebben jullie trouwens Route66 op de SD kaart gezet of interne massageheugen? In de handleiding staat namelijk dat je de SD kaart moet verwijderen
En hebben jullie alle kaarten erop gezet? Hoeveel MB is dat in totaal?
Alleen mocht ik 2 maanden wachten op de software
Nu maar ff installeren (A) Dan heb ik Route66, Garmin Mobile XT én Sygic McGuider op mijn foon staan
Edit: Hebben jullie trouwens Route66 op de SD kaart gezet of interne massageheugen? In de handleiding staat namelijk dat je de SD kaart moet verwijderen
En hebben jullie alle kaarten erop gezet? Hoeveel MB is dat in totaal?
[ Voor 30% gewijzigd door Amps op 25-07-2009 17:06 ]
Oh ik had de route66 ook in mn brievenbus vandaag
Heb ook Route66 ontvangen en geinstalleerd. Aanvankelijk geprobeerd om 'm op mijn geheugenkaart te installeren, maar dat wilde niet. Daarom 'm maar op het massageheugen van het toestel gezet (eigenwijsheid wordt weer eens afgestraft) en de andere bestanden handmatig verwijderd. Op het vaste geheugen ging de installatie volgens plan. Systeem draait vervolgens prima, maar ik geef toch de voorkeur aan Garmin, die ik al tijden met veel plezier gebruik. Mocht je geen andere navigatie hebben, dan zou ik zeer tevreden zijn met Route66. Het is snel en ziet er aardig uit. Mocht je geheel blanco nog een keuze moeten maken, dan zou ik voor Garmin kiezen. Komt allemaal iets logischer en efficienter over, maar een persoonlijke voorkeur speelt daarbij ook zeker een rol. Ik laat 'm staan en zal af en toe eens een vergelijk maken tussen beide systemen. Het 3-D gebouwenverhaal is een gimmick, er zijn namelijk maar een handvol gebouwen in 3-D weergegeven, dus de meerwaarde is minimaal. Tot zover mijn eerste indruk.
Ik heb hem ook gewoon maar op de interne massageheugen geinstalleerd. Maar goed ook als ik jou zo hoor tomhster.
Heb aanvankelijk heel Europa geinstalleerd, maar kwam nog al groot uit (bijna 4 GB voor de mappen). Heb daarna alleen de Benelux op staan, de rest eraf gegooid inclusief de bijbehordende files van de betreffende landen (traffic&buildings). In zijn totaliteit beslaat Route66 nu 212mb.
Zoals ik zei, heb ik naast Route66 ook nog keus uit Sygic of Garmin. Ik vind tot nu toe Sygic en Garmin overzichtelijker dan Route66. Door de Symbian menu's wordt het niet beter op, maar dat is maar een kwestie van wennen lijkt me.
Ook is de GPS ontvangst niet echt goed op het moment (binnen huis) en duurt het wat lang om ontvangst te krijgen.
Heb aanvankelijk heel Europa geinstalleerd, maar kwam nog al groot uit (bijna 4 GB voor de mappen). Heb daarna alleen de Benelux op staan, de rest eraf gegooid inclusief de bijbehordende files van de betreffende landen (traffic&buildings). In zijn totaliteit beslaat Route66 nu 212mb.
Zoals ik zei, heb ik naast Route66 ook nog keus uit Sygic of Garmin. Ik vind tot nu toe Sygic en Garmin overzichtelijker dan Route66. Door de Symbian menu's wordt het niet beter op, maar dat is maar een kwestie van wennen lijkt me.
Ook is de GPS ontvangst niet echt goed op het moment (binnen huis) en duurt het wat lang om ontvangst te krijgen.
zeker mooi spul, ik heb ook de draaibare autohouder besteld en een autolader, wel grappig dat je de camera nog kan gebruiken als die in de houder zit. kun je tijdens het rijden ook filmenAmps schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 18:30:
[...]
Erg mooi spul heeft deze verkoper! Klik hier voor de winkel met i8910 HD items
Verwijderd
Ik ben zeer te spreken over de GPS fix, is vele maal beter dan die van de N95Amps schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 17:10:
Ik heb hem ook gewoon maar op de interne massageheugen geinstalleerd. Maar goed ook als ik jou zo hoor tomhster.
Zelfs binne op de bank pikt ie nog 3 satelieten
Ja inkorten 57min krijg ik niet online in 1x.Lethal schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 10:33:
[...]
ik doelde juist op onbewerkte filmpjes van de ig2 .. of doe je alleen wat aan de lengte van het filmpje..
![]()
kzag ook een filmpje online staan van een dance-event.. beloofde nog niet veel goeds, de kwaliteit van de microfoon is gewoon vrij laag heb ik het idee. (kan niet omgaan met druk, mijn n95 kon dat wel erg goed)
Verder stond de i8910 vanonder aan de vooruit waardoor het geluid zo zwaar klinkt
Oh, dat is hier anders. Hij fixt hem niet echt snel binnen huis. Moet zo maar ff buiten proberen danVerwijderd schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 19:40:
[...]
Ik ben zeer te spreken over de GPS fix, is vele maal beter dan die van de N95![]()
Zelfs binne op de bank pikt ie nog 3 satelieten
Verwijderd
BTW ik heb de software upgrade via PC studio, dit is geweldig .. dit is mijn tweede dag zonder opladen maar wel met gebruik van de CAM. , Route 66 en muziek geluisterd.
Verrek, nu je het zegt, vergeten te updaten nu ik vandaag mijn mobiel aan de PC had. Maarja, volgende keer maar.Verwijderd schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 23:20:
BTW ik heb de software upgrade via PC studio, dit is geweldig .. dit is mijn tweede dag zonder opladen maar wel met gebruik van de CAM. , Route 66 en muziek geluisterd.
Heb jij moeten back-uppen trouwens?
Edit: Ik heb mijn oog vallen op de volgende leather cases. Deze of deze. Volgens mij zijn het beide immitatieleer. Is er veel verschil in duurzaamheid t.o.v. echt leer?
Deze had ik eerst ook op het oog, maar deze vond ik toch iets te dik. Althans, dat lijkt anders zo.
[ Voor 52% gewijzigd door Amps op 25-07-2009 23:43 ]
Bij matig gebruik (af en toe een smsje, een telefoontje en een foto hier en daar) doe ik er nu 6 dagen mee. Superrelaxt
Als je er een bluetooth keyboard aan hangt om mee Suoer Mario 3 op een Gameboy Advance-emulator te spelen dan haal je dat niet ;+)
Houston, we have a problem..
Nadat ik gisteren mijn toestel uit hebt gedaan, wilt hij nu niet meer opstarten? Hij blijft hangen bij het laadschermpje (de blauwe balk die heen en weer slide). Ik heb meerdere keren geprobeerd om hem op te starten d.m.v. de batterij eruit te halen en weer erin te doen, met en zonder SD kaart. Geen verschil, blijft als nog vast lopen bij het laadscherm.....
Weet iemand hier een oplossing voor?
Nadat ik gisteren mijn toestel uit hebt gedaan, wilt hij nu niet meer opstarten? Hij blijft hangen bij het laadschermpje (de blauwe balk die heen en weer slide). Ik heb meerdere keren geprobeerd om hem op te starten d.m.v. de batterij eruit te halen en weer erin te doen, met en zonder SD kaart. Geen verschil, blijft als nog vast lopen bij het laadscherm.....
opsturen naar Samsung, had ik ook....Amps schreef op zondag 26 juli 2009 @ 12:28:
Houston, we have a problem..
Hoe lang duurde het voordat je je toestel terug kreeg? Kreeg je een nieuwe toestel zonder de software die jij geinstalleerd hebt of kreeg je je eigen gerepareerd met je software?
Verwijderd
Net shazam op mn toestel gezet werkt prima. Alleen was er iemand die ene maand geleden een site postte waar heel veel aplications op stonden toen kreeg ik ze er niet op maar heb laatst ontdekt dat dat heel simpel via samsung pc studio kon dus had 2 programma's die ik toen gedownload had erop gezet en die doen het goed alleen nu wil ik meer programma's maar weet die site niet meer. Kent iemand een goede site hiervoor ?
alvats bedankt.
alvats bedankt.
Verwijderd
Na vele pogingen is het me gelukt op PC Studio weer aan de gang te krijgen, alleen als ik op de update button druk geeft ie 'Kan het proces C:/Program Files/Samsung/Samsung PC Studio 7/FUSUpdater.exe niet starten'.
Iemand meer hier last van (gehad)?
Of heeft iemand een oplossing?
*edit: never mind
[ Voor 93% gewijzigd door Southern Sun op 26-07-2009 15:04 ]
Verwijderd
door pc studio opnieuw te installeren en dan kan je hem herstellenVerwijderd schreef op zondag 26 juli 2009 @ 14:02:
Na vele pogingen is het me gelukt op PC Studio weer aan de gang te krijgen, alleen als ik op de update button druk geeft ie 'Kan het proces C:/Program Files/Samsung/Samsung PC Studio 7/FUSUpdater.exe niet starten'.
heeft bij mij gewerkt
gr
Argh, ik ben bang dat al mijn SMS'jes, contacten en programma's verloren gaan na de reparatie >:(
Dat zal idd vast wel gebeuren. Eigenlijk is regelmatig back-uppen wel verstandig, maar dat schiet er zo makkelijk bij in
Bah bah bah. Ik snap het niet helemaal. Hoe de f kan het zijn dat nadat hij uit ging helemaal in orde is en dan dat hij weer aan gaat het niet doet? 
Maarja, minder zeuren en naar de winkel ermee denk ik
Maarja, minder zeuren en naar de winkel ermee denk ik
Vervelend voor je Amps =/
Voor in de toekomst is het misschien goed om te weten dat je ook op de telefoon zelf een backup kan maken van je contacten, smsjes e.d., en die kan je dan weer op je geheugenkaartje zetten of eraf copiëren. Je kan dat doen met 'Best.beheer'.
Voor in de toekomst is het misschien goed om te weten dat je ook op de telefoon zelf een backup kan maken van je contacten, smsjes e.d., en die kan je dan weer op je geheugenkaartje zetten of eraf copiëren. Je kan dat doen met 'Best.beheer'.
beide van google.
Zeer goede kwali zeg....Hebben jullie ook nog instellingen aangepast bij het filmen of gewoon alten staan?
Ik was maandag naar concert van U2 en heb daar wat filmpjes gemaakt maar in het donker ziet het er toch erg korrelig uit op de computer. Met de instelling TL licht werd het wat beter maar verkleurde het wel erg...
Beeld is heel goed en geluid van de bike ook.
Alleen aan het begin, de wind die je hoort
Daarom gebruiken de echte filmmakers voor zulke opnamen zo'n vacht over de RICHTmicrofoon
Maar we hoeven in ieder geval over de kwaliteit van het geluid niet meer te klagen.
Klinkt natuurlijk en gewoon goed
Klinkt goed? Eventjes dacht ik dat dit nog AMR codec was? 
Edit: Heeft iemand nog de hardware key combinatie voor een hard reset? Of heeft dit geen zin wanneer de toestel niet op kan starten?
Edit: Heeft iemand nog de hardware key combinatie voor een hard reset? Of heeft dit geen zin wanneer de toestel niet op kan starten?
[ Voor 58% gewijzigd door Amps op 26-07-2009 22:13 ]
Verwijderd
HEEEEEEEEEEELLLLLLLPPPPPPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ben nu bezig met softwareupdate aant uitvoeren, maar dat $*@(%$* ding loopt nu vast op 27%!!!
Het scherm van m´n foon is blauw met wat tekst bovenin van de foonversie etc...
Wat moet ik nou doen?!!?
Ben nu bezig met softwareupdate aant uitvoeren, maar dat $*@(%$* ding loopt nu vast op 27%!!!
Het scherm van m´n foon is blauw met wat tekst bovenin van de foonversie etc...
Wat moet ik nou doen?!!?
Verwijderd
werkt dit ook gewoon met je hotmail dan? Iemand hier die hotmail heeft ingesteld op zijn i8910?nevyn67 schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 20:20:
even googlen en je hebt de hotmail settings:
Pop3.live.com
Smtp.live.com
Security: ssl
voor het weer gebruik ik accuweather, ff googlen op hun site
Ja, via die settings post heb ik mijn hotmail ingesteld, werkt prima.
Wat betreft het 27% probleempje, gebruik je Vista? PC Studio houdt niet van Vista. Of als je Nokia PC Studio of een eerder Samsung PC Studio er eerst op had staan wil het ook nog wel eens zeiken bij 27% geloof ik, driver probleempje of zo. Wil je foon inmiddels weer normaal opstarten of nog steeds blauw scherm?
Wat betreft het 27% probleempje, gebruik je Vista? PC Studio houdt niet van Vista. Of als je Nokia PC Studio of een eerder Samsung PC Studio er eerst op had staan wil het ook nog wel eens zeiken bij 27% geloof ik, driver probleempje of zo. Wil je foon inmiddels weer normaal opstarten of nog steeds blauw scherm?
[ Voor 3% gewijzigd door AppieNL op 27-07-2009 00:48 ]
yep, werkt perfectVerwijderd schreef op zondag 26 juli 2009 @ 23:59:
[...]
werkt dit ook gewoon met je hotmail dan? Iemand hier die hotmail heeft ingesteld op zijn i8910?
Verwijderd
Wat zijn jullie instellingen dan voor mail verzenden via hotmail? ophalen lukt me, maar verzenden niet.
Verwijderd
Ik heb hem zowel proberen te herstellen als opnieuw te installeren, maar geen update mogelijkheidVerwijderd schreef op zondag 26 juli 2009 @ 15:29:
[...]
door pc studio opnieuw te installeren en dan kan je hem herstellen
heeft bij mij gewerkt
gr
Verwijderd
Mijn instellingen die werken:Verwijderd schreef op maandag 27 juli 2009 @ 02:04:
Wat zijn jullie instellingen dan voor mail verzenden via hotmail? ophalen lukt me, maar verzenden niet.
Inkomende mail server :
Gebruikersnaam : Je hotmail adres.
Wachtwoord: je bijbehorende wachtwoord.
serv. inkomende mail : pop3.live.com
Toegangspunt : een toegangspunt waarmee je internet verbinding hebt.
Mailboxnaam : mag je zelf weten.
Mailboxtype : Pop3
Beveiliging : SSL/TLS Deze MOET je instellen.
Apop beveiligd inloggen MOET ook aan.
Wachtwoord: je bijbehorende wachtwoord.
server uitgaande mail : smtp.live.com
Toeganspunt : Je toegangspunt waarmee je internet verbinding hebt.
beveiliging : SSL/TLS
Poort : 25
Met deze instellingen kan ik ontvangen en verzenden.
Ik vind het alleen jammer dat de telefoon al je ooit gelezen emails ook gaat downloaden en dan aangeeft als ongelezen.
Aangezien er dit bij mij in de 2000 zijn omdat ik mijn hotmail al zo lang heb hing mijn telefoon op een gegeven moment dus gewoon vast.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Groeten,
Yannic.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is om over het toestel te praten,
Berichten over 'waar kan ik hem het beste kopen' en 'met welk abonnement' horen hier niet. Houd daar rekening mee als je hier je bericht plaatst.
Dit topic is om over het toestel te praten,
Berichten over 'waar kan ik hem het beste kopen' en 'met welk abonnement' horen hier niet. Houd daar rekening mee als je hier je bericht plaatst.