Toon posts:

Samsung Omnia HD (i8910) Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 21 Laatste
Acties:
  • 185.629 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online
De AAC codec word nog NIET bij 720p filmen gebruikt... Als je dat topic doorleest zul je dit zien. De update die dat nl. wel gaat fixen heet IG2 oid. en dat is dus de update die het voor ons allemaal waar moet gaan maken. Dit is gewoon een tussenstapje denk ik zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Je leest verkeerd. De IG2 update is een generic update met andere talen erin dan Nederlands. Een Nederlandse update zal mogelijk wel de AAC fix hebben en heet dan ook anders dan de Engelse/Duitse/Franse.

Maargoed discontinue van het toestel dat had ik niet verwacht, maargoed we zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doet het nu!

Hartstikke bedankt! Ik schrok trouwens wel van de kwaliteit, wat slecht zeg!! Ik had trouwens ook geprobeerd bij SBS6.. maar daar doet ie het ook niet:P
Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 23:45:
[...]

Ik heb het net geprobeerd op mijn E71 (i8910 heb ik nog niet) idd www.uitzendinggemist.nl werkt bij mij ook niet maar http://m.uitzendinggemist.nl werkt wel. Als dat niet werkt moet je ff je instellingen controlleren volgens dit verhaal.
http://pics.portal.omroep...okia_E71_Instellingen.doc

Waar KPN staat moet je even de naam van je eigen provider in denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-04-2019
Wimhaw schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 22:16:
News op het front van Firmware: Op de site:
http://samsungi8910omnia....omnia-hd-i8910-firmwares/

Staat vermeld dat de Nederlandse firmware vandaag of morgen geupload wordt.
Deze versie wordt het:
NETHERLANDS(XEN) (Generic Unbranded)
* Phone : I8910XXIF7 / CSC : I8910XENIE1 / BB : I8910XXIE9

Ben benieuwd of de batterij problemen en AAC codec worden opgelost/verbeterd.

>:)
Ik denk dat dit de eerste van de aangekondigde 2 updates is... en omvat vooral snelheid improvements en batterij levensduur.

Volgende week zou dan de update voor de AAC codec moeten komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lethal schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 09:12:
[...]

Ik denk dat dit de eerste van de aangekondigde 2 updates is... en omvat vooral snelheid improvements en batterij levensduur.

Volgende week zou dan de update voor de AAC codec moeten komen
als het klopt wat ze beloofd hadden komt deze week de totale update (dus alle 2)
want eigenlijk zou vorige week de eerste komen en deze week de 2e
maar dat werd uitgesteld en nu zouden ze beide tegelijkertijd komen

dus het is hopen en afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Update: Ze zijn inmiddels ook te downloaden vanaf die link.. Ben benieuwd !

[ Voor 20% gewijzigd door Wilde op 10-07-2009 11:37 ]

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joehoe hopelijk zijn dan eindelijk al die kinderziektes verholpen met die update!!!

ik had gister trouwens iets raars
ik had me telefoon geblokkerd en in me broekzak zitten
na een tijdje hoor ik, (pieppiep) het geluid wat je hoord als je je pincode verkeerd invoerd
dus ik kijk op me telefoon staat er pincode verkeerd ingevoerd, voer PUC code in

dus ik zat zo te denken, wtf
dan zou ik dus:
- eerst in me broekzak op het blokkeerknopje hebben moeten gedrukt 1-2 sec
- daarna op de uit-knop die ingedrukt blijven houden tot die uit is
- vervolgens weer aan hebben gezet
- daarna 3 keer me pincode ingevuld moeten hebben

Ik vind het allemaal heel raar:S zijn er meer met dit misterie???
of is het een bericht van boven:P:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
Wilde schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 11:37:
Update: Ze zijn inmiddels ook te downloaden vanaf die link.. Ben benieuwd !
Zodra iemand meer info heeft over de update hier posten!

Denk dat het dan tijd wordt voor een nieuw topic ;)
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 13:54:
Joehoe hopelijk zijn dan eindelijk al die kinderziektes verholpen met die update!!!

na een tijdje hoor ik, (pieppiep) het geluid wat je hoord als je je pincode verkeerd invoerd
dus ik kijk op me telefoon staat er pincode verkeerd ingevoerd, voer PUC code in

dan zou ik dus:

Op mijn oude symbian s60 had ik last val plotselinge reboots.. weet niet of s60v5 daar ook last van heeft?

[ Voor 13% gewijzigd door Lethal op 10-07-2009 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 13:54:

dan zou ik dus:

In je broek zak zou de benaderings sensor moeten werken en dus doet je touchscreen het niet meer. Als je software was gecrashed dat was hij opnieuw opgestart zonder dat hij om je pincode vraagt.

Of er was een unrecoverable failure maar dan was hij op dat scherm blijven hangen of er is iets anders aan de hand, zommar om een pincode vragen doet hij niet hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-10 19:44
Ik neem aan dat de belgen hier gewoon mee met de nederlanders de update kunnen installeren?

Ik denk niet dat ze voor ons verschillende versies moeten maken aangezien onze taal hetzelfde is?

Verder heb ik nu een 2 tal weken mijn geheugenkaartje eruit gehaald en mijn batterij gaat opmerkelijk langer mee. Scheelt daaaaaaaagen.

Nu stak ik hem er gisteren weer in en van 5 naar 2 blakjes gegaan op 1 dag, had express de phone niet gebruikt enkel een paar smsjes ontvangen....

Triestige boel zeg van die geheugenkaartjes.... En dat al wetende dat ze daar in 2002 ook al last van hadden... 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 09:09:
Doet het nu!

Hartstikke bedankt! Ik schrok trouwens wel van de kwaliteit, wat slecht zeg!! Ik had trouwens ook geprobeerd bij SBS6.. maar daar doet ie het ook niet:P

[...]
Drop even je ervaring in het testlab, misschien dat de ontwikkelaars er iets aan kunnen doen.
http://testlab.omroep.nl/...zending-gemist-op-mobiel/

Google even naar SBS6 mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
Astratuner schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 14:16:
Ik neem aan dat de belgen hier gewoon mee met de nederlanders de update kunnen installeren?

Ik denk niet dat ze voor ons verschillende versies moeten maken aangezien onze taal hetzelfde is?

Verder heb ik nu een 2 tal wkeken mijn geheugenkaartje eruit gehaald en mijn batterij gaat opmerkelijk langer mee. Scheelt daaaaaaaagen.

Nu stak ik hem er gisteren weer in en van 5 naar 2 blakjes gegaan op 1 dag, had express de phone niet gebruikt enkel een paar smsjes ontvangen....

Triestige boel zeg van die geheugenkaartjes.... En dat al wetende dat ze daar in 2002 ook al last van hadden... 8)7 8)7 8)7
De belgen draaien volgens mij een franse versie met nederlandse taal erop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hai Hui
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01:51
---

[ Voor 100% gewijzigd door Hai Hui op 10-07-2009 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:20
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 14:11:
[...]

In je broek zak zou de benaderings sensor moeten werken en dus doet je touchscreen het niet meer. Als je software was gecrashed dat was hij opnieuw opgestart zonder dat hij om je pincode vraagt.

Of er was een unrecoverable failure maar dan was hij op dat scherm blijven hangen of er is iets anders aan de hand, zommar om een pincode vragen doet hij niet hoor.
De benaderingssensor doet niks wanneer hij in je broekzak zit hoor.

Ik vergat telkens de telefoon weer te locken na het bellen. Na het bellen dus meteen in mijn broekzak gedaan. Tijdens de tijd dat ik de telefoon weer uit mijn broekzak pakte, had ik verscheidene programma's opgestart, bericht verzonden (leeg) en agenda zat open...

Ik heb trouwens nog geen goede vervangende browser kunnen vinden. Safari en Opera lijken niet compatible te zijn met de i8910 (Symbian S60v5).

Welke navigatiesoftware gebruiken jullie eigenlijk? En wat is aan te raden? Ik denk niet dat ik nog langer wilt wachten tot mijn Route66 arriveert (tenzij Route66 één van de betere qua navigatiesoftware is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
  • Laatst online: 23-09 22:28
Ik gebruik NDrive voor navigatie.

Op symbian-freak lopen trouwens een paar draadjes over Quake3. Dat draait als een tierelier, alleen verkeerd georienteerd en met niet werkende controls. Wie weet wordt het opgelost.

Gisteren nog ff een GBA-emulator erop geknalt. Loopt maar net beter dan op de N95 8Gb (mariiokart met frameskip 2), blijkbaar maakt die emulator van Vampent niet echt gebruik van de hardware van de i8910. Ff wachten tot ik m'n Zeemote binnen heb, en dan kan ik weer eens Mario spelen. Ziet er trouwens fantastisch uit op dit scherm =)

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
Lethal schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 14:23:
[...]

De belgen draaien volgens mij een franse versie met nederlandse taal erop?
mmz zolang de firmware "I8910XX" noemt is het in orde zeker he?

XX staande voor Belgie onderandere...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
Astratuner schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 14:59:
[...]

mmz zolang de firmware "I8910XX" noemt is het in orde zeker he?

XX staande voor Belgie onderandere...
dacht dat XX stond voor universeel (dus inc alle taalpakketten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lethal schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 15:17:
[...]

dacht dat XX stond voor universeel (dus inc alle taalpakketten)
XX staat voor open market dus niet land of provider specifiek, maar dat betekent niet dat de firmware alle taalpakketten heeft. De code van de phone software zegt alleen om welke versie van de software het gaat, de CSC zegt iets over de aanpassingen die worden gemaakt aan deze software.

http://samsungi8910omnia....sioning-%28codes%29-work/

Dus I8910XXIF7 staat voor:
I8910 Type
XX Open market
I 2009
F Juni
7 Versie

De verwachte IG2 versie staat dan dus voor 2009 Juli versie 2.

De code voor de talenpakketten zit niet in de Phone software maar in de CSC (Country Specific Code). Als je naar de CSC van deze firmware kijkt staat er XX, dus Belgie. :)

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2009 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Nu online
De Franse firmware die ik op dit moment heb draaien heeft GEEN Nederlandse taal erop staan. Denk dat de update voor NL ook voor BE geld? Ik wil naar huis om die laatste versie NL te gaan flashen!!! Tijd schiet niet op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb sinds dinsdag 30 juni dit fantastische toestel en heb daar al vanaf het begin de firmware I8910XXIF7 op staan. Dit is dus dezelfde als hierboven in deze link. http://samsungi8910omnia....omnia-hd-i8910-firmwares/

Dat is dus niet de nieuwste firmware daar ik hem al paar weken erop heb staan.
Volgens mij wachten we op de IG7 firmware. nederlands/italiaans en duitse taal. Of heb ik het mis.

Goed forum trouwens, lees al een tijdje mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

solomo

.....huh?

ik heb de mijne gekocht op 4 juli, en er staat:
Softwareversie:
I8910XXIF7

Datum softwareversie:
15/06/2009

aangepaste versie:
I8910XENIE1

datum aangepaste versie:
15/5/2009

rest is niet interessant :P
hiervan komen inderdaad veel versies overeen, maar de rar met de update bevat ook "I8910XXIE9.rar", is dat dan een soort incrementele update?

ik ga nog maar niet updaten tenzij het via de PC studio 7 applicatie kan.

IE9 zou een oudere versie (van mei) moeten zijn als ik goed begrijp wat er bij de versienummer uitleg staat een paar posts eerder

[ Voor 12% gewijzigd door solomo op 10-07-2009 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
Ik heb net Windows XP op een VM gezet en Samsung PC studio v 7.2.24.9 geinstalleerd en als ik hem wil updaten dan kent hij het model niet lol...

Ik hoop dat als de firmware uitkomt hij hem wel herkend :O :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wakuwakuhullie
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-06 02:53
Volgens mij staat de Nederlandse en Italiaanse er nu wel op, ben aan het downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Nu online
PC Studio heeft net iets gedownload nadat ik op check voor updates klikte. Daarna echter gaf ie in ene aan Model not Supported. De IG2 versie is uit btw! blijkbaar zul je, als je deze wilt, dus eerst even een Italiaanse firmware op je phone moeten knallen... wss dat ie em dan wel oppikt als je gaat updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-09 08:45
De nieuwe update (IG2) schijnt net uit te zijn !!

Zie: http://www.telefon-treff....ostid=3730449#post3730449

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stuiterbeest
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 14:10
Weet iemand misschien hoe het komt dat de Software Updater van PC Studie elke keer aangeeft:

'Het aangesloten model wordt niet ondersteund door Phone software updater. Bedankt voor het controleren.'

Is er iets mis met mijn telefoon dat hij dit weergeeft? Zo ja, is er dan een andere manier om de nieuwe update erop te krijgen?

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem net via die Rapidshare link gedownload, maar nu....... Is het gewoon een kwestie van kopieren plakken en in welke map?
Vat er weinig van, zitten nog eens 5 rar bestanden achter dat zip bestandje die je kan downloaden :S een readme was handig!

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2009 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delusion
  • Laatst online: 19:03
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 17:56:
Heb hem net via die Rapidshare link gedownload, maar nu....... Is het gewoon een kwestie van kopieren plakken en in welke map?
Vat er weinig van, zitten nog eens 5 rar bestanden achter dat zip bestandje die je kan downloaden :S een readme was handig!
Staat er bij:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus: I8910XXIF7 uitpakken, en naar de root kopieren via PC Suite?
Weet niet eens wat CSC en BB betekend! :P

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2009 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 18:02:
Dus: I8910XXIF7 uitpakken, en naar de root kopieren via PC Suite?
Weet niet eens wat CSC en BB betekend! :P
Phone = Algemene software versie
CSC = Country Specific Code, aanpassingen aan de algemene software welke land afhankelijk is.
BB = BaseBand, driver van het modem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aha, dus PDA_CSC_I8910XENIE1.rar, PDA_Code_I8910XXIF7.rar en I8910XXIE9.rar moeten geinstalleerd worden, klopt dat?
En hoe kun je deze updates installeren / kopieren? Zijn ook bin bestanden dacht ik.

Thnx!

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2009 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 18:14:
Aha, dus PDA_CSC_I8910XENIE1.rar, PDA_Code_I8910XXIF7.rar en I8910XXIE9.rar moeten geinstalleerd worden, klopt dat?
En hoe kun je deze updates installeren / kopieren? Zijn ook bin bestanden dacht ik.

Thnx!
Daar kan ik je niet mee helpen want daar heb je een gelekte tool voor nodig waar Samsung copyrights op heeft. Ik weet zeker dat als je even rondt kijkt op de site waar je die ROM's vandaan hebt gehaald dat je het dan vindt.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2009 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naja, dan laat maar wacht wel tot het via de PC Studio kan! Overigens, is het in te stellen dat je HD gaat filmen? Ik kan alleen de resolutie instellen en de kwaliteit of is dat het al, tot max fijn, foto's tot superfijn geloof ik.
Geluid is echt bagger... :(

En volgens mij heb ik echt een oude software versie, I8910XXIE4 !!!

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2009 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delusion
  • Laatst online: 19:03
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 18:32:
Heb ik hier ook hoor :)
Nope wil niet lukken met PS Studio, helaas.

[ Voor 30% gewijzigd door Delusion op 10-07-2009 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee klopt, bij mij herkend hij de telefoon ook niet... Snap er ook niks van! Een beetje jammer, dat wel! ;(

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2009 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 18:32:
Naja, dan laat maar wacht wel tot het via de PC Studio kan! Overigens, is het in te stellen dat je HD gaat filmen? Ik kan alleen de resolutie instellen en de kwaliteit of is dat het al, tot max fijn, foto's tot superfijn geloof ik.
Geluid is echt bagger... :(

in hd filmen betekend niets meer dan dat je de resolutie kiest die daarbij hoord (1280 x 720)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu 2 dagen in bezit en moet zeggen dat ik er wel blij mee ben op de accu na dan

Gebruik ook de iphone en vind ze allebei zeker niet voor elkaar onder doen

Ja en kwa apps kun je toch voor de samsung ook genoeg vinden is niet zo makkelijk als de iphone maar er is genoeg te vinden

Zit lekker 24 maanden garantie op vind ik toch wel netjes is wel een goed teken

Ja tot nu toe tevreden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx solomo, da's dan duidelijk.
Hij hapert dan ook wel op het displaytje als ik hem bekijk daarna, dus ik vermoedde al dat dat HD was.
Geluid is wel errug slecht, dat is wel jammer. Is die update al beschikbaar voor het geluid, want dat was een andere als de algemene firmware update geloof ik.

Heb nog steeds last van die bestanden in mijn gallery, die k nie kan verwijderen/bekijken/luisteren :S

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2009 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 18:54:
Nu 2 dagen in bezit en moet zeggen dat ik er wel blij mee ben op de accu na dan

Gebruik ook de iphone en vind ze allebei zeker niet voor elkaar onder doen

Ja en kwa apps kun je toch voor de samsung ook genoeg vinden is niet zo makkelijk als de iphone maar er is genoeg te vinden

Zit lekker 24 maanden garantie op vind ik toch wel netjes is wel een goed teken

Ja tot nu toe tevreden
Accu komt na een paar dagen, die van mij viel eerst ook na amper een dag al uit. Nu ik hem morgen 2 weken in bezit heb, valt het reuze mee. Heb hem enkele keren goed opgeladen en uitgezet tijdens het opladen, dat hielp goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-09 16:31
freekweb schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 10:05:
iemand enig idee hoe dit homescreen voor elkaar te kunnen krijgen, heb bijna iedere optie wel gehad zonder suc6 :X

[afbeelding]
Ff een quote van een tijdje geleden, maar het is om te melden dat je NU voordeel kan doen om Handy Shell + Weather for S60 5th Edition 1.04 voor een koopje (-67%) kan bestellen tot 12 juli.
De programma's kosten nu samen 10 euro :) En je krijgt een jaar gratis het abonnement op Handy Weather

Hier de link naar SAMSUNG mobile Applications store :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
Heb nu IG2 (Italiaans) nu erop gezet, moest voorafgaand een andere Italiaanse firmware flashen om de update te kunnen krijgen. Deze is vooralsnog alleen beschikbaar voor Italie. Ik ga nog het een en ander testen, op het eerste gezicht is er niet veel veranderd. Wel is de audio codec verbeterd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geengein
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09-2020
weet iemand hoe ket kan dat me foto's niet de normaal formaat weer geeft? Hij staat om 8 mp maar ze zijn redelijk klein en opgekropt.

groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik nu software update doe via pc studio krijg ik hetvolgende bericht (nadat er eerst eea lijkt te zijn gedownload) : The connection between the phone and pc has been updated. Dan kan ik alleen maar op OK klikken en vervolgens komt er met rode letters in beeld: Please try again after removing and reconnecting the usb cable first. Doe ik vervolgens en probeer t opnieuw en dan begint t weer bij connection updated.. Ik meld het maar even, wellicht hebben meer mensen dit nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Laatst online: 12:16
Ja had ik ook, op 1 of andere manier kwam ik later tot "phone not supported" wat inhoud dat er geen update beschikbaar is, door een paar keer (3x) de verbinding te verbreken en herstellen.

Op zich raar geen update, nieuwe NL foons worden wel met IF7 geleverd geloof ik, maar kan me IE4 er niet naar updaten, zet die zooi dan ook ff online Samsung, niet alleen op nieuwe foons. Hoop wel dat die IG2 snel naar NL komt, geen zin in dat flash gebeuren.

Verliest er toch ook apps mee die je hebt installed of niet? (met dat flashen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
catt4u schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 19:20:
[...]

Ff een quote van een tijdje geleden, maar het is om te melden dat je NU voordeel kan doen om Handy Shell + Weather for S60 5th Edition 1.04 voor een koopje (-67%) kan bestellen tot 12 juli.
De programma's kosten nu samen 10 euro :) En je krijgt een jaar gratis het abonnement op Handy Weather

Hier de link naar SAMSUNG mobile Applications store :+
Ah, goed dat je het nog even post, die heb ik gelijk even meegenomen. Wilde hem al via de site van Epocware kopen, maar daar kan je niet met Paypal betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davystam
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07-04-2024
Denken jullie dat je binnenkort deze update ook op de normale manier via PC Suite kan downloaden of zal het alleen maar beschikbaar zijn voorlopig dmv het flashen naar de italiaanse versie en die dan te downloaden? Speel liever op safe met gewoon de nederlandse versie ofzo via PC Suite en weet namelijk amper iets van dat flashen etc af.....

Is dat HandyShell echt de moeite waard?Kan je namelijk die Today View ook als standaard scherm zetten ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
Propane schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 21:58:
[...]
Ah, goed dat je het nog even post, die heb ik gelijk even meegenomen. Wilde hem al via de site van Epocware kopen, maar daar kan je niet met Paypal betalen...
Ja, ik had 'm ook al bij Epocware gezien maar daar betaal je gewoon het volle bedrag voor beide apps :(
En ik heb ook met Paypal betaald.
davystam schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 22:05:

..

Is dat HandyShell echt de moeite waard?Kan je namelijk die Today View ook als standaard scherm zetten ofzo?
Of je het de moeite waard vindt moet je voor je zelf uitmaken.
Ik vind het wel voor de prijs die je nu moet betalen in ieder geval ;)

Je hebt de mogelijkheid om te kiezen uit drie verschillende Today schermen die je zelf kan indelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
Nog een hele goeie tip van Robert Webbe op het Nokia forum.
Omdat onze i8910HD ook een kompas heeft dat je eerst moet calibreren en de uitleg niet echt duidelijk is:
robertwebbe schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 20:56:
Hebben jullie ook die video gezien hoe je het digitale kompas diende te calibreren? Ik zag mijzelf dat niet iedere keer doen in de auto. En terwijl ik op de wc zat met mijn nieuwe N86 te spelen ontdekte ik de juiste manier. De handleiding is er ook niet echt duidelijk in dus heb er maar een filmpje van gemaakt.

[video]

Hetzelfde kompas zit ook in de N97 dus hier werkt het ook mee. In het filmpje had ik de mazzel dat het in een keer werkte, meestal moet ik hem 2 of 3 keer zo draaien.
Ik moet 'm dus 1 of 2x over alle vier de kanten van de telefoon draaien en dan is ie groen!
Maar het werkt SUPER en snel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi

Ik heb een vraag zou iemand mij kunnen helpen als ik mijn software versie wil zien via
*#1234# geeft ie aan
sw version
BP i8910xxie6
bp compile date may 15 2009
bp compile time 22:45:44
ap code i8910xxie4
ap csc i8910xenie1
en als ik het via menu instellingen app beheer geeft ie aan
softwareversie i8910xxie4
datum 18-05-09
aangepaste versie i8910xxie1 wat houd dit in
en welke versie heb ik

en als ik via pc studio een update wil uitvoeren herkent ie mijn tel niet
heeft iemand hier ervaring mee

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
@nisrani

Is al vaker gezegd, er is nog geen firmware update voor phones met NL firmware. Enkel voor phones met een Italiaanse firmware is er een update uit.

In jouw geval heb je de IE4 software versie, een van de eerste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Nu online
Dit is wat ons betreft net over het randje dus deze links zien we liever niet.

[ Voor 110% gewijzigd door DaannO op 11-07-2009 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaargod schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 00:40:

Voor info over het flashen van je firmware. Vanaf het forum van deze site kun je firmwares downloaden.

Voor flashen naar de allernieuwste (Italiaanse) firmware, MET 720p AAC fix, zie
Die link wilde ik dus niet posten omdat het gaat om een tool waar Samsung copyrights over heeft en linken naar copyrighted content zonder toestemming van de recht houder is uitdrukkelijk verboden op deze fora. Vandaar dat ik dus ook zei, kijk even rond op de site waar je de ROM vandaan hebt gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:20
Zou iemand een (HD) filmpje kunnen posten die de nieuwe firmware met AAC opname heeft? Is de kwaliteit echt voorruit gegaan, of is het nog steeds een beetje behelpen.
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanSte
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-12-2023
timowouters schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 03:48:
Zou iemand een (HD) filmpje kunnen posten die de nieuwe firmware met AAC opname heeft? Is de kwaliteit echt voorruit gegaan, of is het nog steeds een beetje behelpen.
Bedankt!
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=lrEz8PKOJYQ]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ixYeyUos2Ng]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekosniekos
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-06 12:12
Whoot staat nu ook Nederlandse firmware bij:

zie link bovenstaande!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
niekosniekos schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 10:20:
Whoot staat nu ook Nederlandse firmware bij:

zie link bovenstaande!
Als je toch gaat flashen, dan kun je beter voor de Italiaanse IG2 gaan (met Engels), of wachten totdat IG2 beschikbaar komt voor NL firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:20
Ja sorry, had die filmpjes inderdaad gevonden.

Klinkt stuk beter. Nu is het toch echt de beste telefoon die momenteel verkrijbaar is. :D

//edit
Via Google kon ik het niet vinden. Maar is het mogelijk om een externe microfoon die je gewoon via de jack aansluit te gebruiken bij videoopname? Dat zou geweldig zijn bij concerten. De ingebouwde mic lijkt problemen te hebben met hoge geluidsdruk, waardoor je bij concerten nog steeds alleen maar gekraak en herrie hoort.

[ Voor 54% gewijzigd door t14wo op 11-07-2009 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Nice hoor fanste! Klinkt al veel beter :)

Hoe heb je trouwens de 5 minuten filmpje kunnen uploaden? Is hij dan niet iets minder dan 300mb? Of gebruik je een programma om hem in size te reduceren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timowouters schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 11:17:
Ja sorry, had die filmpjes inderdaad gevonden.

Klinkt stuk beter. Nu is het toch echt de beste telefoon die momenteel verkrijbaar is. :D

//edit
Via Google kon ik het niet vinden. Maar is het mogelijk om een externe microfoon die je gewoon via de jack aansluit te gebruiken bij videoopname? Dat zou geweldig zijn bij concerten. De ingebouwde mic lijkt problemen te hebben met hoge geluidsdruk, waardoor je bij concerten nog steeds alleen maar gekraak en herrie hoort.
Je zou eventueel een Bluetooth microfoon kunnen proberen maar ik denk dat die ook niet echt veel beter zullen zijn dan de ingebouwde microfoon. Google ff naar Bluetooth Dynamic Microfoon, ik ben er geen tegen gekomen maar misschien dat jij meer succes hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micato
  • Laatst online: 04-09 17:14
Net de italiaanse ig2 firmware geupload naar m'n telefoon maar nu zie ik dat ik op mijn C nog maar 26mb van de 34 over heb?

http://img200.imageshack.us/img200/6334/phonemem.jpg

overigens als ik kijk naar alle files in de map Data kom ik niet eens op een halve MB uit...
hebben andere gebruikers dit ook?

(ik meende dat de C hiervoor ~50mb was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
  • Laatst online: 23-09 22:28
Wat een supersupergoed nieuws van die update! Ik lees dat ook de browser veel sneller is geworden. Waaa!!

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mischaverheul schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 14:03:
Net de italiaanse ig2 firmware geupload naar m'n telefoon maar nu zie ik dat ik op mijn C nog maar 26mb van de 34 over heb?

http://img200.imageshack.us/img200/6334/phonemem.jpg

overigens als ik kijk naar alle files in de map Data kom ik niet eens op een halve MB uit...
hebben andere gebruikers dit ook?

(ik meende dat de C hiervoor ~50mb was)
De C drive heeft een hoop verborgen system maps waar je niet bij kan zonder eerst je telefoon te hacken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begin de telefoon meer en meer te irriteren. Ineens is de map instrumenten weg, en staat alles gewoon in het menu... Vreselijk irritant, kan ik die telefoon ook helemaal resetten of is er al een goede software update via Pc studio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanSte
Amps schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 12:30:
Nice hoor fanste! Klinkt al veel beter :)

Hoe heb je trouwens de 5 minuten filmpje kunnen uploaden? Is hij dan niet iets minder dan 300mb? Of gebruik je een programma om hem in size te reduceren?
Ik heb de orginele mp4 geupload, geen bewerking gedaan, was ong 200/300 mb idd. gewoon ff wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
Man ik begin het sch**t te krijgen van de batterij.

Eerst ging ze een paar uur mee, toen zonder geheugenkaart weer langer en nu deze middag gsm van de lader gekoppeld ( waar hij een hele nacht had aangehangen ) en elke 3 uur verdwijnt er 1 balkje.

En de gms ligt gewoon op mijn bureau. }:| -O-

Ik heb al alle dingen toegepast die ze zeggen om je batterij te sparen, mijn contactpunten al paar keer afgekuist...

Nu zag ik juist dat er een open app. was, mediaspeler. Waarschijnlijk is deze opgestart omdat ik te rap drukte zeker en heb ik dit niet gemerkt. Kan het daaraan liggen soms van apps. die open staan dat die de batterij traag leeghalen?

Ik moet wel zeggen een paar welken terug toen hij wel één week meeging hangde ik hem niet aan mijn pc ( via samsung pc studio ) want ik heb de indruk dat deze mee de gms ontlaadt dan laad.

[ Voor 12% gewijzigd door Astratuner op 11-07-2009 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mijn nokia e71 en 5800 heb je een programmaatje dat 'overdracht' heet. hier kun je heel makkelijk contacten, agendaitems enz mee syncen met een andere telefoon, zonder dat je de pcstudio/suite gebruikt.
Op mijn i8910 is dit progje niet te vinden. Is dit op een of andere manier erop te zetten??
Het is echt jammer dat ze dit zijn vergeten bij samsung..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
fanste schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 18:16:
[...]

Ik heb de orginele mp4 geupload, geen bewerking gedaan, was ong 200/300 mb idd. gewoon ff wachten...
Ah ok, ik dacht dat je op YouTube een limiet had van max 100 mb per filmpje.

Samsung mag nu opschieten met het releasen van de officiele firmware ;)

Edit: @vinnie, bedoel je niet RoadSync? (Menu > Extra's > RoadSync)

[ Voor 9% gewijzigd door Amps op 11-07-2009 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
Astratuner schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 18:24:
Man ik begin het sch**t te krijgen van de batterij.

Ik heb al alle dingen toegepast die ze zeggen om je batterij te sparen, ...

..

Nu zag ik juist dat er een open app. was, mediaspeler. Waarschijnlijk is deze opgestart omdat ik te rap drukte zeker en heb ik dit niet gemerkt. Kan het daaraan liggen soms van apps. die open staan dat die de batterij traag leeghalen?

..
Als je nog even op pagina 60 leest - de post van Lethal en van mij - dan heb je zeker niet 'al alle dingen toegepast die ze zeggen om je batterij te sparen' ;)

Hier krijg je meteen een antwoord op je vraag :+

En nu niet meer lopen zagen over een slechte batterij maar goed de posts doorlezen en toepassen 8)7
Aan de batterij ligt het absoluut niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Amps, nee roadsync bedoel ik niet dat gaat via een internet verbinding. Overdracht gaat via bluetooth.
Het kan ook via pc studio.suite maar dat vind ik knap onhandig.

Op de 5800 xpressmusic zit het ook en dat is ook s60v5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
catt4u schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 19:15:
[...]

Als je nog even op pagina 60 leest - de post van Lethal en van mij - dan heb je zeker niet 'al alle dingen toegepast die ze zeggen om je batterij te sparen' ;)

Hier krijg je meteen een antwoord op je vraag :+

En nu niet meer lopen zagen over een slechte batterij maar goed de posts doorlezen en toepassen 8)7
Aan de batterij ligt het absoluut niet!
Wel ik zit op een paar forums en ik heb alles maar dan ook alles toegepast wat ze daar aanraden.

En het is bij mij al jaren een gewoonte van als ik ga slapen dat ik dan mijn toestel uitzet omdat ik 's nachts niet wakker gebeld, gesms't wil worden.

+ ik zet mijn toestel uit en laat hem min. 7 uur aan de lader hangen.
Na 1 uur => weer 1 blakje foetsie.

Weer 1 blakje dichter tegen ie buiten vliegt :(

[ Voor 13% gewijzigd door Astratuner op 11-07-2009 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanSte
Amps schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 19:08:
Het limiet op youtube is 1 GB vanwege de HD optie.

[ Voor 27% gewijzigd door fanSte op 11-07-2009 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 19:57:
@Amps, nee roadsync bedoel ik niet dat gaat via een internet verbinding. Overdracht gaat via bluetooth.
Het kan ook via pc studio.suite maar dat vind ik knap onhandig.

Op de 5800 xpressmusic zit het ook en dat is ook s60v5.
Ik weet wat je in gedachten hebt, omdat ik het ook op m'n N78 had. Heb het nog niet kunnen vinden in de i8910 inderdaad, waarschijnlijk is het een toevoeging van Nokia op hun eigen toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amps schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 19:08:
[...]

Samsung mag nu opschieten met het releasen van de officiele firmware ;)

Edit: @vinnie, bedoel je niet RoadSync? (Menu > Extra's > RoadSync)
Overdracht is een applicatie van Nokia en niet van Symbian dus je zult het niet aantreffen op toestellen van een ander merk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoezo fixt Samsung hun PC Studio niet dat die de i8910 ook herkend...? Schiet niets op zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micato
  • Laatst online: 04-09 17:14
Verwijderd schreef op zondag 12 juli 2009 @ 12:49:
Hoezo fixt Samsung hun PC Studio niet dat die de i8910 ook herkend...? Schiet niets op zo!
Goh, voor de ziljoenste keer... Misschien valt er niks te herkennen zonder beschikbare update? Zodra die er is download je pc studio een soort van mini-update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja duurt wel weer heel lang, ik mag hopen dat die er voor volgende week zaterdag er is anders moet ik de illegale versie der maar opzetten, ivm met me vakantie.

ik begin me ook een beetje te ergeren aan de telefoon,
zaterdagnacht voor het slapen gaan 3-4 streepjes, volgende dag >>> leeg
vannacht 's middags helemaal opgeladen, zkr 4 streepjes voor t slapen >> vanochtend weer leeg

en om nu te zeggen ik stuur em terug voor reparatie heb ik ook geen k*t aan want ik had em gekocht zodat ik op vakantie lkkr foto's en filmpjes zou kunnen maken en als ik een terugstuur zal ik wel weer zo'n 3310 uit het jaar 1900 mee krijgen met veel extra's zoals snake 2 *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een vraagje, als ik nu mijn omnia hd wil updaten via mn telefoon,zonder pc (ook al weet ik dat er nu geen update beschikbaar is!!) dan ga ik naar instellingen,telefoon,telefoonbeheer,apparatenbeheer. Maar nu komt het: dan druk ik op opties en dan controleren voor updates,dan vraagt hij, nieuw serverprofiel maken?? Dan druk ik op oke en moet ik van alles invullen: servernaam,server id, enz enz. Wat moet ik hier in godsnaam invullen? Heb gewoon een Hi abonnement. En als de update straks komt wil ik wel dat dit in orde is. wie o wie weet wat ik moet invullen????
Alvast bedankt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Wanneer de officiele update van Samsung uitkomt, komt ook wel een kleine tutorial te staan van hoe je het toestel up moet daten. Was volgens mij ook bij de firmwares van de i900 Omnia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 juli 2009 @ 17:08:
Ik heb even een vraagje, als ik nu mijn omnia hd wil updaten via mn telefoon,zonder pc (ook al weet ik dat er nu geen update beschikbaar is!!) dan ga ik naar instellingen,telefoon,telefoonbeheer,apparatenbeheer. Maar nu komt het: dan druk ik op opties en dan controleren voor updates,dan vraagt hij, nieuw serverprofiel maken?? Dan druk ik op oke en moet ik van alles invullen: servernaam,server id, enz enz. Wat moet ik hier in godsnaam invullen? Heb gewoon een Hi abonnement. En als de update straks komt wil ik wel dat dit in orde is. wie o wie weet wat ik moet invullen????
Alvast bedankt!!!
http://www.hi.nl/web/show/id=250150

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2009 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-09 13:10
Zou iemand de default wallpapers willen/kunnen uploaden of naar mij emailen? Heb er een aantal verwijderd...
Het gaat mij met name om die wallpaper met die gele bloem erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke vergelijking van de i8910 en N97.
http://my-symbian.com/s60v3/review_omnia_hd.php

http://www.youtube.com/watch?v=tSTYXOpSDLA

De GPS performance is voor mij het interessants het was me al opgevallen dat de i900 beter werkte dan een N95. Hetzelfde geld dus ook voor de i8910 vs N97, de i8910 heeft een betere GPS performance.

http://www.youtube.com/watch?v=IOM7voWd5wc&NR=1

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2009 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er straks een update beschikbaar komt dan kan ik toch gewoon net zoals met nokia pc suite de update uitvoeren.. dat deed ik met de n 95 wel tenminste of begrijp ik het verkeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:11

Convoy

g44p

heeft niets met updaten via de telefoon te maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik bedoel een software update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

freekweb schreef op zondag 12 juli 2009 @ 19:48:
[...]

heeft niets met updaten via de telefoon te maken ;)
Om te kunnen updaten via de telefoon zul je eerst een internet verbinding moeten hebben. Verder heeft Samsung geen algemene OTA ondersteuning zoals Nokia. Als je provider het ondersteunt kun je het gebruiken, zo niet vette pech,

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2009 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
AgoNitE schreef op zondag 12 juli 2009 @ 18:21:
Zou iemand de default wallpapers willen/kunnen uploaden of naar mij emailen? Heb er een aantal verwijderd...
http://i25.tinypic.com/wo6l5.jpg
http://i27.tinypic.com/f39fmd.jpg
http://i25.tinypic.com/2vbkg7s.jpg

Alstublieft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 16:08:
Hallo,

Ik heb sinds dinsdag 30 juni dit fantastische toestel en heb daar al vanaf het begin de firmware I8910XXIF7 op staan. Dit is dus dezelfde als hierboven in deze link. http://samsungi8910omnia....omnia-hd-i8910-firmwares/

Dat is dus niet de nieuwste firmware daar ik hem al paar weken erop heb staan.
Volgens mij wachten we op de IG7 firmware. nederlands/italiaans en duitse taal. Of heb ik het mis.

Goed forum trouwens, lees al een tijdje mee.
Ik heb sinds vrijdag de i8910, ben na jaren Nokia user al snel gewend aan de i8910.

Na het door spitten van de topic me toch maar even aangemeld,.... even een vraag over de firmware.
In de boven vermelde link kan er een firmware gedownload worden, mijn tst gaaft het volgende aan:
i8910XXIE4 aangepaste versie i8910XENE1 is het nodig om te upgraden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
Verwijderd schreef op zondag 12 juli 2009 @ 19:25:
Leuke vergelijking van de i8910 en N97.
http://my-symbian.com/s60v3/review_omnia_hd.php

http://www.youtube.com/watch?v=tSTYXOpSDLA

De GPS performance is voor mij het interessants het was me al opgevallen dat de i900 beter werkte dan een N95. Hetzelfde geld dus ook voor de i8910 vs N97, de i8910 heeft een betere GPS performance.

http://www.youtube.com/watch?v=IOM7voWd5wc&NR=1

[ Voor 10% gewijzigd door catt4u op 12-07-2009 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Niet online
AgoNitE schreef op zondag 12 juli 2009 @ 18:21:
Hier staan er een aantal plus nog een paar leuke nieuwe:

http://www.deeljeplaatje....2E9A397A1DCA429E7D70BC6CA

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
Verwijderd schreef op zondag 12 juli 2009 @ 21:25:
[...]

Ik heb sinds vrijdag de i8910, ben na jaren Nokia user al snel gewend aan de i8910.

Na het door spitten van de topic me toch maar even aangemeld,.... even een vraag over de firmware.
In de boven vermelde link kan er een firmware gedownload worden, mijn tst gaaft het volgende aan:
i8910XXIE4 aangepaste versie i8910XENE1 is het nodig om te upgraden ?
Gewoon lekker blijven spelen met de huidige firmware, niet updaten tot de officiele firmware versie IG2 uit is. Dat is vooralsnog het beste.

De IG2 versie is al uit voor italiaanse telefoons, het is nu kwestie van wachten van enkele dagen tot weken totdat de nederlandse versie uit is. Hierin zullen verschillende bugs verholpen zijn zoals de "vreemde" bestanden in de mediagallerij en natuurlijk de slechte AMR audio codec bij het filmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 20:52

MrE

Sugardaddy take me home..

Een stuk terug las ik dat er een FM transmitter unlocked kon worden door het invoeren van een debugcode. Ik heb dat toen geprobeerd maar zonder succes net als een paar anderen. Ik heb volgens mij verder niets meer over dit onderwerp gelezen.
Is het mogelijk om een FM transmitter te unlocken? Zo ja, hoe dan?

Ik ben nu enige tijd aan het kijken naar de mogelijkheid om een stereo koptelefoon (on-ear) te combineren met telefoneren.
Ik ben inmiddels afgestapt van Bluetooth (erg moeilijk te verkrijgen in de winkel) en ben nu op zoek naar de mogelijkheid om door middel van een tussenstuk met microfoon de boel aan de praat te krijgen.
Alleen kan ik ook nergens zo een microfoon tussenstuk krijgen (Alhoewel ik voor Nokia toestellen wel een jack-plug male<>female connector met microfoon kan vinden).
Zijn er mensen die advies hebben over de gebruikte hardware?

[ Voor 48% gewijzigd door MrE op 13-07-2009 09:49 ]

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

Helaas heb ik last van spontane reboots, tijdens schrijven van een sms kwam er opeens het bootscherm voor en startte de telefoon opnieuw op. Hopen dat dit niet te vaak gebeurd, is nogal lomp als je aan het telefoneren bent en je "hangt ineens op" en kan meteen daarna even niet bereikt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
MrE schreef op maandag 13 juli 2009 @ 09:39:

Ik ben nu enige tijd aan het kijken naar de mogelijkheid om een stereo koptelefoon (on-ear) te combineren met telefoneren.
Ik ben inmiddels afgestapt van Bluetooth (erg moeilijk te verkrijgen in de winkel) en ben nu op zoek naar de mogelijkheid om door middel van een tussenstuk met microfoon de boel aan de praat te krijgen.
Alleen kan ik ook nergens zo een microfoon tussenstuk krijgen (Alhoewel ik voor Nokia toestellen wel een jack-plug male<>female connector met microfoon kan vinden).
Ik gebruik deze al zo'n vier maanden.
Heel erg goede geluids kwaliteit en absoluut geen probleem met pairen. Gaat met gemak een hele dag mee ;)
Hiervoor gebruikte ik 'm met m'n SEX1 en nu met de i8910HD.
Je kan er gewoon muziek mee luisteren en een gesprek mee voeren.

Alleen één ding waar je aan moet denken:
Naar de radio luisteren gaat niet omdat je geen kabeltje in de 3,5mm plug hebt en dus geen ANTENNE |:(

Op i-net zijn heel veel reviews te vinden. Ik heb er 79 euro voor betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barvok
  • Laatst online: 13-09 00:11
Je kan volgens mij gewoon bellen met de bijgeleverde headphones?
Het zwarte blokje middenin bevat een mic?
In elk geval, ik heb op die manier al enkele gesprekken gevoerd waar er niet werd geklaagd over de geluidskwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdulli
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-05-2024
waarom een iphone kopen als je deze kan kopen. Wat ik tof vond van de Iphone was bijvoorbeeld de mogelijkheid op Shazam te gebruiken. Deze heb ik gister ook gewoon gevonden voor Symbian :D. Enig nadeel nu is nog dat ik dingetjes die de Iphone heeft ook op de Symbian OS wil hebben zoals het bier drinken ( ja ik weet het te dom voor woorden :D maar toch geinig ) kwam er wel achter dat je daar Python voor nodig heb. Deze installeert echter voor geen meter. het bekende certificaat verhaal :(

Voor de rest een super telefoon. Ik heb de telefoon sinds zaterdag en het is echt een geweldig apparaat. Ben alleen zo bang hem nu te beschadigen :S. Over de batterij nu 2 dagen gewerkt er mee maar omdat ie vaak aan de computer hing heb ik daar nog geen ervaring mee. Wie weet waar je themes en games kan vinden ?

Ja je weet het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrE

MrE

barvok schreef op maandag 13 juli 2009 @ 11:49:
[...]

In elk geval, ik heb op die manier al enkele gesprekken gevoerd waar er niet werd geklaagd over de geluidskwaliteit.
Bedankt voor je reactie. Ik kreeg tijdens mijn zoektocht deze vaak aangeboden, maar ik wil graag on-ear en geen in-ear koptelefoon. En ik ben van het hele BT koptelefoon gebeuren afgestapt omdat niemand mij kon vertellen of radio luisteren (en dat doe ik hoofdzakelijk als ik reis) of dat mogelijk was. Jouw verhaal bevestigd dit vermoeden dan eindelijk (ik vraag mij overigens af of dit niet te ondervangen is door een oude headset op te offeren en de plug met het draadje in de audio out te pluggen).
barvok schreef op maandag 13 juli 2009 @ 11:49:
[...]

Helaas is die koptelefoon niet compatible met mijn oren (vandaar mijn wens voor een on-ear koptelefoon). Merkwaardig is overigens dat deze meegeleverde koptelefoon op de Samsung site niet wordt vermeld als accesoire bij deze telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrE

MrE

wdulli schreef op maandag 13 juli 2009 @ 11:58:
waarom een iphone kopen als je deze kan kopen. Wat ik tof vond van de Iphone was bijvoorbeeld de mogelijkheid op Shazam te gebruiken. Deze heb ik gister ook gewoon gevonden voor Symbian :D. Enig nadeel nu is nog dat ik dingetjes die de Iphone heeft ook op de Symbian OS wil hebben zoals het bier drinken ( ja ik weet het te dom voor woorden :D maar toch geinig ) kwam er wel achter dat je daar Python voor nodig heb. Deze installeert echter voor geen meter. het bekende certificaat verhaal :(

Voor de rest een super telefoon. Ik heb de telefoon sinds zaterdag en het is echt een geweldig apparaat. Ben alleen zo bang hem nu te beschadigen :S. Over de batterij nu 2 dagen gewerkt er mee maar omdat ie vaak aan de computer hing heb ik daar nog geen ervaring mee. Wie weet waar je themes en games kan vinden ?
Enige pagina's geleden heb ik al een voorzetje gegeven met betrekking tot een verzameling sites met software in de hoop dat dit zou worden aangevuld en bij het starttopic zou worden geplaatst, maar tot op heden is dat nog niet gebeurd.
Mijn post staat hier:
MrE in "Samsung Omnia HD (i8910)"

Helaas heeft veel (spel)software nogal wat kuren met betrekking tot het weergeven van het scherm of het feit dat je telefoontoetsen moet gebruiken om verschillenden functies te gebruiken.

Pagina: 1 ... 16 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is om over het toestel te praten,

Berichten over 'waar kan ik hem het beste kopen' en 'met welk abonnement' horen hier niet. Houd daar rekening mee als je hier je bericht plaatst.