Dat werkt alleen bij plaatjes .. en blijkbaar niet bij die "corrupte" files.
Ik heb ook eens in de (vrij brakke) mediabrowser een hoop broken files gehad, nadat ik een mapje foto's had verwijderd. Ik heb nog gezocht naar thumbnails of andere files die dat zouden kunnen zijn, maar niet gebonden. Uiteindelijk heb ik ze in de fotobrowser moeten selecteren en daar moeten verwijderen, ook al waren ze eigenlijk allang weg. Beetje suffe bug.
Die nieuwe Nokia photobrowser is wel erg goed trouwens. Het inzoomen met het vergrootglasje bij je vinger werkt ook erg leuk. Alleen jammer dattie niet om kan gaan met foto's van een andere resolutie dan hij verwacht (van een 5MP Nokia). Hopenlijk fixen ze dit nog voor de N86 8MP, dan werkt het waarschijnlijk ook op de i8910 =)
@ FCU7: zoek eventjes in dit topic over die certificaatfout. Het is een simpele instelling bij je toepassingsbeheer.
edit: ;+)
Die nieuwe Nokia photobrowser is wel erg goed trouwens. Het inzoomen met het vergrootglasje bij je vinger werkt ook erg leuk. Alleen jammer dattie niet om kan gaan met foto's van een andere resolutie dan hij verwacht (van een 5MP Nokia). Hopenlijk fixen ze dit nog voor de N86 8MP, dan werkt het waarschijnlijk ook op de i8910 =)
@ FCU7: zoek eventjes in dit topic over die certificaatfout. Het is een simpele instelling bij je toepassingsbeheer.
edit: ;+)
[ Voor 14% gewijzigd door Julian op 24-06-2009 17:33 ]
Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Verwijderd

julianus schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 16:35:
Ik heb ook eens in de (vrij brakke) mediabrowser een hoop broken files gehad, nadat ik een mapje foto's had verwijderd. Ik heb nog gezocht naar thumbnails of andere files die dat zouden kunnen zijn, maar niet gebonden. Uiteindelijk heb ik ze in de fotobrowser moeten selecteren en daar moeten verwijderen, ook al waren ze eigenlijk allang weg. Beetje suffe bug.
@ de gast hierboven die telkens vraagt maar niet zoekt: zoek eventjes in dit topic over die certificaatfout. Het is een simpele instelling bij je toepassingsbeheer.

Verwijderd
Probeer eens LCG slick msn versie 0.47 of 0.50. Werkt prima bij mij. Is volgfens mij niet gratis maar daar zijn ook wel oplossngen voor te vindenVerwijderd schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 15:03:
[...]
de i9810 wordt niet ondersteunt althans ik kan hem niet ingeven en als ik het via sms doe, zegt ie me telefoon niet te herkennen, dan krijg ik een alternatieve lijst waarin hij ook niet voorkomt
Ik heb mn telefoon maar gereset
Vond die bestandjes toch te irritant.
Heb nu vierkante ogen van teveel fora lezen over de i8910. Hele handleidingen over hoe je de certificaatfout omzeilt, hoe navigatie te installeren. Blij dat het vakantie is en ik de tijd er voor heb
Heb nu vierkante ogen van teveel fora lezen over de i8910. Hele handleidingen over hoe je de certificaatfout omzeilt, hoe navigatie te installeren. Blij dat het vakantie is en ik de tijd er voor heb
[ Voor 58% gewijzigd door Southern Sun op 24-06-2009 18:21 ]
Dus ehm, kan iemand me vertellen of je nu wel of geen unsigned applicaties kan installeren? Want naar ik begrijp is het nogal een hels karwei om applicaties te laten signen...
Zoek eens naar het appje Freesigner, daarme moet het lukken...k.olfers schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 18:31:
Dus ehm, kan iemand me vertellen of je nu wel of geen unsigned applicaties kan installeren? Want naar ik begrijp is het nogal een hels karwei om applicaties te laten signen...
Heeft iemand een tip waar ik makkelijk een hele goede screen protector kan kopen???Las dat via ebay ze niet zo heel goed zijn.....Alvast super bedankt!
Er zijn een aantal programma's om te signen. Echter werkt met bijv. freesigner dan nog lang niet alles omdat je een developers certificate+key nodig hebt voor je eigen IMEI nummer, wil je de meeste programma's kunnen installeren. Om die te krijgen ben je ff bezig, en zie google hoe je dat doet
[ Voor 9% gewijzigd door Southern Sun op 24-06-2009 18:53 ]
Voor degenen die interesse hebben, er is een nieuwe Russische firmware uit:
* RUSSIA(SER) (Generic Russia)
* Phone : I8910XEIF4 / CSC : I8910SERIF4 / BB : I8910XXIF2
* Software date : 19/06/2009
* RUSSIA(SER) (Generic Russia)
* Phone : I8910XEIF4 / CSC : I8910SERIF4 / BB : I8910XXIF2
* Software date : 19/06/2009
Verwijderd
@davystam
Ik heb er via ebay een paar (lees 6 stuks) besteld uit hongkong. Voor slecht €2,70 (voor 6 stuks dus...) inclusief verzendkosten. Deze werken prima naar mijn mening!
Op ebay gewoon zoeken; screenprotector samsung i8910
Vervolgens die van $3,60. Touch functioneert nog prima (volgens mij haast niks minder vloeiend) en je ziet het protectorvelletje nauwelijks. Ook het beeldscherm ziet er nog prima uit. Voor dat geld zou ik het gewoon een keer proberen
groeten
Ik heb er via ebay een paar (lees 6 stuks) besteld uit hongkong. Voor slecht €2,70 (voor 6 stuks dus...) inclusief verzendkosten. Deze werken prima naar mijn mening!
Op ebay gewoon zoeken; screenprotector samsung i8910
Vervolgens die van $3,60. Touch functioneert nog prima (volgens mij haast niks minder vloeiend) en je ziet het protectorvelletje nauwelijks. Ook het beeldscherm ziet er nog prima uit. Voor dat geld zou ik het gewoon een keer proberen
groeten
Ik heb 14 stuks screenprotectors besteld vanuit DE, en een easycase voor mijn i8910 hd vanuit China.
Deze laatste heb ik vandaag na 6 dagen nadat hij werd opgestuurd ontvangen.
Maar wat ik mij ook nog eens afvraag he, wat is het verschil tussen een soft reset en een hard reset?
En hoe je je ze beide? Toetsen inhouden of een code typen?
Maar wat ik mij ook nog eens afvraag he, wat is het verschil tussen een soft reset en een hard reset?
Bij WinMo is soft reset een reboot en hard reset alles terugzetten naar fabrieksinstellingen en laatste firmware die je erop hebt gezet (alles wordt eraf gegooid). Ik weet niet of dit bij Symbian hetzelfde is.Astratuner schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 20:05:
Ik heb 14 stuks screenprotectors besteld vanuit DE, en een easycase voor mijn i8910 hd vanuit China.
Alleen weet ik niet wat de combinatie is voor soft of hard reset... iemand?
Lijst met codes voor de Samsung i8910 HD.
*#7380# – Soft reset de telefoon en stelt de standaard instellingen in.
*#7370# – Hard reset de telefoon. Formateert telefoon geheugen en stelt de standaard instellingen in.
*#62209526# – Bekijk je MAC adres zonder je batterij te verwijderen.
*#0000# – Bekijk de versie van je telefoon software.
*#0228# – Telefoon test mode.
*#1546792*# – Telefoon admin mode
*2767*3855# – Stelt de fabrieksinstellingen in.
*#06# – Bekijk je imei nummmer.
*#7380# – Soft reset de telefoon en stelt de standaard instellingen in.
*#7370# – Hard reset de telefoon. Formateert telefoon geheugen en stelt de standaard instellingen in.
*#62209526# – Bekijk je MAC adres zonder je batterij te verwijderen.
*#0000# – Bekijk de versie van je telefoon software.
*#0228# – Telefoon test mode.
*#1546792*# – Telefoon admin mode
*2767*3855# – Stelt de fabrieksinstellingen in.
*#06# – Bekijk je imei nummmer.
- Opnemen & Menu toesten ingedrukt houden en tegelijk telefoon aan zetten – Formateert C:/ drive.
- Volume harder & lock toets ingedrukt houden en tegelijk je telefoon aan zetten – PDA download / bootmanager mode om je software te flashen.
- Volume zachter & lock toests ingedrukt houden en tegelijk je telefoon aan zetten – Modem download mode om je software te flashen.
Ik heb een widget van de buienradar af...
ik kan alleen niet zien of hij werkt .. want er zijn geen buien
Lethal schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 21:14:
Ik heb een widget van de buienradar af...
waarschijnlijk is dit nog niet mogelijk .. ik ben de code in geen andere widget tegen gekomen iig, dat blijkt ook wel.. want het is bekend dat bijvoorbeeld accuweather de batterij draineerd.Southern Sun schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 21:21:
[...]
Nog gelukt met je internetconnectie-issues?
de vraag is een beetje of daar javacodes voor zijn.. misschien dat het drukken op een refresh knop een plaatje kan purchen..
verder is het nu overigens goed te gebruiken om hem uit je flow menu te slepen .. te bekijken.. en weer terug te plaatsen.
==edit==
ik heb tevens het probleem dat de verschillende tijden van de buien over elkaar schuiven (dus ipv dat je een wolk een stukje verder ziet gaan zie je hem steeds "langer" worden) zit dit in de java code? of komt dat door de browser van samsung?
[ Voor 17% gewijzigd door Lethal op 24-06-2009 21:48 ]
Verwijderd
Als je aan het fimen ben in HD dan schokt het beeld.
Is dit normaal of heb ik een instelling niet goed staan
Is dit normaal of heb ik een instelling niet goed staan
Samsung i8910 HD New firmware I8910XEIF4 19/06/2009 - Nog steeds AMR audio codec
HD
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=wOAuL0SdWyQ]
HD
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=wOAuL0SdWyQ]
[ Voor 52% gewijzigd door fanSte op 24-06-2009 22:16 ]
Wat hij opneemt is sowieso al herrie, dus beter wordt het er toch niet opfanste schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 22:16:
Samsung i8910 HD New firmware I8910XEIF4 19/06/2009 - Nog steeds AMR audio codec
HD
[video]
Verwijderd
Hallo, ik heb sinds vandaag mijn I8910 mogen ontvangen maar na de install van de pc suite krijg ik wel een verbinding te zien in het programma maar ik krijg het niet voor elkaar om te syncen op het moment dat ik dat wil doen dan blijft hij hangen?? iemand een oplossing hiervoor?? ik draai vista home premium.
Groetjes John
Groetjes John
Technisch gezien kan het wel, maar ik denk niet meer dat dat gaat gebeuren. Men maakt een main release van een firmware en als het daar niet op zit dan is het niet zo.
Wat je nu ziet is dat men de mankracht voor wat betreft toestellen van Q1 Q2 en Q3 gaat afbouwen. Immers de i8000 Omnia 2 komen eraan, nieuwe Android toestellen en er zal hard gewerkt moeten worden aan het eind 2009 en begin 2010 portfolio.
Wellicht dat men nog wat finetweaks doet aan de Pixon 12 of Samsung Armani Windows Mobile telefoon, maar dat is het dan ook echt tot en met september.
Het kost bakken met geld om developers aan het werk te zetten en men zal gezien de enorme concurrentie op de markt bezig zijn aan een volgend portfolio in plaats van dit toestel te perfectioneren.
Mooi voorbeeldje daarvan is de M8800 Pixon. Sinds oktober op de markt en nu alweer afgeschreven. Niemand heeft het er meer over, bij Samsung is er geen actieve campagne meer voor etc. Voor een model van slechts 8 maandjes oud. De i8910 Omnia HD is er nu al om en nabij de 2 maanden (worldwide) dus ik zie het niet snel meer gebeuren dat er een AAC codec komt. Zeker niet als deze meer processor power kost en men dat bij Samsung ook al aangaf.
Wat je nu ziet is dat men de mankracht voor wat betreft toestellen van Q1 Q2 en Q3 gaat afbouwen. Immers de i8000 Omnia 2 komen eraan, nieuwe Android toestellen en er zal hard gewerkt moeten worden aan het eind 2009 en begin 2010 portfolio.
Wellicht dat men nog wat finetweaks doet aan de Pixon 12 of Samsung Armani Windows Mobile telefoon, maar dat is het dan ook echt tot en met september.
Het kost bakken met geld om developers aan het werk te zetten en men zal gezien de enorme concurrentie op de markt bezig zijn aan een volgend portfolio in plaats van dit toestel te perfectioneren.
Mooi voorbeeldje daarvan is de M8800 Pixon. Sinds oktober op de markt en nu alweer afgeschreven. Niemand heeft het er meer over, bij Samsung is er geen actieve campagne meer voor etc. Voor een model van slechts 8 maandjes oud. De i8910 Omnia HD is er nu al om en nabij de 2 maanden (worldwide) dus ik zie het niet snel meer gebeuren dat er een AAC codec komt. Zeker niet als deze meer processor power kost en men dat bij Samsung ook al aangaf.
Dit vermoeden heb ik ook .. inmiddels heb ik me er bij neergelegd dat de amr code er altijd in zal blijven. Waar ik nog wel op zit te hopen zijn stabiliteits verbeteringen, want ik heb regelmatig dat de touchwiz interface vastloopt, en dat ik de batterij moet verwijderen om te resetten (uitknop werkt dan ook niet meer, alleen het menu nog)W00fer schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 23:10:
Technisch gezien kan het wel, maar ik denk niet meer dat dat gaat gebeuren. Men maakt een main release van een firmware en als het daar niet op zit dan is het niet zo.
Verwijderd
Sorry dat ik wederom iets vraag, maar kan het d.m.v. de search echt niet vinden of iemand moet mij eens uitleggen hoe de juiste search in te geven...
Mijn klok is verdwenen van mijn tel.? ik kan hem wel vinden maar ik krijg hem niet meer in mijn startscherm?
Mijn klok is verdwenen van mijn tel.? ik kan hem wel vinden maar ik krijg hem niet meer in mijn startscherm?
Verwijderd
Zijn er geen technische mensen die de AAC codec erin kunnen bouwen? Ik kan me voorstellen dat er wel wat 'experts' op dit gebied in het bezit zijn van deze telefoon. Dus dat zij dan via illegale wegen dit voor elkaar krijgen.
Ik blijf hopen.....
Ik blijf hopen.....
In dat geval zal je de firmware van samsung moeten "herschrijven" omdat deze natuurlijk niet opensource is.. Misschien is het wel mogelijk om in de toekomst (zodra de SDK beschikbaar is) een software programma te schrijven die video kan opnemen in D1 icm AAC codec's .. maar ook dit is een hels karwei...Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 11:35:
Zijn er geen technische mensen die de AAC codec erin kunnen bouwen? Ik kan me voorstellen dat er wel wat 'experts' op dit gebied in het bezit zijn van deze telefoon. Dus dat zij dan via illegale wegen dit voor elkaar krijgen.
Ik blijf hopen.....
Verwijderd
MOTP MODES
Als ik mijn i8910 aan de PC hangt en PC Studio op start, dan geeft hij aan dat hij in de MOTP Modes staat. Daarom kan ik de functies van PC Studio niet gebruiken.
Weet iemand hoe je MOTP Modes uit kan zetten?
Bij voorbaat dank
Als ik mijn i8910 aan de PC hangt en PC Studio op start, dan geeft hij aan dat hij in de MOTP Modes staat. Daarom kan ik de functies van PC Studio niet gebruiken.
Weet iemand hoe je MOTP Modes uit kan zetten?
Bij voorbaat dank
Verwijderd
Mijn hoofdscherm loopt vast,
eerst was het zo dat hij (elke dag) een keer vast liep, zodat de klok bijv op 10 uur bleef staan terwijl het al 14 uur was. Soms was het zo dat ik een wit scherm kreeg.
De 4 knoppen onderin zijn dan nog steeds wel te gebruiken.
als ik me telefoon opnieuw opstarte was het probleem weer verholpen (nouja hij liep weer even normaal)
Maar sinds een gisteren/eergisteren is het zo dat ondanks dat ik me telefoon opnieuw opstart
ik mijn vooraf ingestelde widgets kwijt ben (elke keer als ik me telefoon opnieuwe aan/uit doe)
en als ik ze naar het hoofdscherm sleep ze dan vastlopen en niet meer te verplaatsen zijn. Waar t rare is dat ze wel werken, dus niet helemaal vastlopen.
Dus is mooi kut!
zijn er meer mensen met dit probleem??
wat moet ik hier aan doen? terug naar de winkel?
eerst was het zo dat hij (elke dag) een keer vast liep, zodat de klok bijv op 10 uur bleef staan terwijl het al 14 uur was. Soms was het zo dat ik een wit scherm kreeg.
als ik me telefoon opnieuw opstarte was het probleem weer verholpen (nouja hij liep weer even normaal)
Maar sinds een gisteren/eergisteren is het zo dat ondanks dat ik me telefoon opnieuw opstart
ik mijn vooraf ingestelde widgets kwijt ben (elke keer als ik me telefoon opnieuwe aan/uit doe)
en als ik ze naar het hoofdscherm sleep ze dan vastlopen en niet meer te verplaatsen zijn. Waar t rare is dat ze wel werken, dus niet helemaal vastlopen.
Dus is mooi kut!
Verwijderd
lol bij is het ook wit maar dit was al zo??? en het naar oranje zetten, geen idee?Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 11:39:
@ julianus
Op de screens op pagina 48 heb je de tijd in wit/zilver/grijs linksbovenin staan. Bij mij is dit oranje. Wellicht een domme vraag maar hoe heb je dit voor elkaar gekregen?
Heb al het een en ander geprobeerd maar kan nergens iets vinden om dit te wijzigen.
bij mij zijn de tijd en datum in mega-afbeelding te zien, enig idee, hoe dit te veranderen?
Paar posts hierboven schrijf ik ook over een probleem met mijn touchwiz.. de symptonen zoals jij beschrijft komen redelijk overeen!Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 12:07:
Mijn hoofdscherm loopt vast,
Dus is mooi kut!
Het verschil in de kleur klok zit in het menu-thema wat je gebruikt.. instellingen > persoonlijk > thema's > algemeen = Precision is oranje en Universal is witVerwijderd schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 12:08:
[...]
lol bij is het ook wit maar dit was al zo??? en het naar oranje zetten, geen idee?
bij mij zijn de tijd en datum in mega-afbeelding te zien, enig idee, hoe dit te veranderen?
Verwijderd
Hallo,
Mijn telefoon heeft af en toe rare kuren...
Als ik midden in een telefoon gesprek zit... valt het in 1 keer stil en krijg ik de melding : Inverband met technische redenen is de verbinden verbroken... etc etc.
heeft iemand anders this problem?
Ik heb hi/kpn.
Als ik midden in een telefoon gesprek zit... valt het in 1 keer stil en krijg ik de melding : Inverband met technische redenen is de verbinden verbroken... etc etc.
Ik heb hi/kpn.
Verwijderd
Oh van de ene kant mooi om te weten dat ik niet de enige ben met dit irritante probleem, maar daarmee lost je het niet op.Lethal schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 12:28:
Paar posts hierboven schrijf ik ook over een probleem met mijn touchwiz.. de symptonen zoals jij beschrijft komen redelijk overeen!
Heb jij al iets van een actie ondernomen om dit proberen te verhelpen?
Het is zwaar irritant, ik erger me der gewoon aan en dat is niet mooi met zo'n mooie telefoon
ik hoorde ook dat de update (in nederland) er begin juli zal komen dus hopelijk verhelpt dat het probleem,
anders ga ik echt terug naar de winkel
Waarschijnlijk heb je hem op de widgets staan, daar zal geen klok bovenin weergegeven worden.Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 11:32:
Sorry dat ik wederom iets vraag, maar kan het d.m.v. de search echt niet vinden of iemand moet mij eens uitleggen hoe de juiste search in te geven...
Edit: Is iemand trouwens gelukt om via de USB internet connectie te krijgen op het toestel?
[ Voor 9% gewijzigd door Amps op 25-06-2009 13:28 ]
hmm ik ontdekte gisteren nog wat. Eerder berichtte iemand al over een "smudge" wanneer je bijv. de camera aanzet helemaal in het donker. Die had ik idd ook, maar vervolgens als ik de camcorder gebruik zit er dan een rode pixel onderin het scherm, die verdwijnt weer in cameramode. Is dit een stofdeeltje ofzo?
Daarbij begin ik me ook af te vragen of mn geintegreerde gps wel werkt. Heb zoeken via netwerkmode al uitgezet, dus alleen op gps stand, en nog steeds niks. Dalijk eerst eens buiten proberen
Daarbij begin ik me ook af te vragen of mn geintegreerde gps wel werkt. Heb zoeken via netwerkmode al uitgezet, dus alleen op gps stand, en nog steeds niks. Dalijk eerst eens buiten proberen
[ Voor 23% gewijzigd door Southern Sun op 25-06-2009 13:39 ]
Verwijderd
klopte van die instelling thx a lot enne waarom via usb internet connectie, geen wifi thuisAmps schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 13:28:
[...]
Waarschijnlijk heb je hem op de widgets staan, daar zal geen klok bovenin weergegeven worden.
Edit: Is iemand trouwens gelukt om via de USB internet connectie te krijgen op het toestel?
De problemen begonnen sinds ik bezig geweest ben met zelf widgets te schrijven.. misschien dat de code niet optimaal is en daardoor de touchwiz software aangetast.Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 13:22:
[...]
Oh van de ene kant mooi om te weten dat ik niet de enige ben met dit irritante probleem, maar daarmee lost je het niet op.
Heb jij al iets van een actie ondernomen om dit proberen te verhelpen?
Het is zwaar irritant, ik erger me der gewoon aan en dat is niet mooi met zo'n mooie telefoon
ik hoorde ook dat de update (in nederland) er begin juli zal komen dus hopelijk verhelpt dat het probleem,
anders ga ik echt terug naar de winkel
Neem aan dat dit met een firmware update of hard reset weer verholpen moet zijn...
ik wacht iig tot de firmware update er is.
Ik heb deze "pixels" ook (ben kleurenblind dus zie niet of ze rood zijnSouthern Sun schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 13:38:
hmm ik ontdekte gisteren nog wat. Eerder berichtte iemand al over een "smudge" wanneer je bijv. de camera aanzet helemaal in het donker. Die had ik idd ook, maar vervolgens als ik de camcorder gebruik zit er dan een rode pixel onderin het scherm, die verdwijnt weer in cameramode. Is dit een stofdeeltje ofzo?
[ Voor 34% gewijzigd door Lethal op 25-06-2009 13:51 ]
Ik had hetzelfde met mijn i8910 en oude orange simkaart. De telefoon heeft het 5 dagen goed gedaan. Opeens begon hij kuren te vertonen. Ik kon geen smsjes meer versturen en als hij ze wel verzond kreeg ik in 1 keer 5 smsjes tegelijk binnen. De volgende dag had ik helemaal geen verbinding meer met het T-mobile netwerk.Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 12:30:
Hallo,
Ik heb hi/kpn.
Andere simkaarten werkten eerst wel kort. Nu werken ze opeens ook niet meer.
Ik had al contact opgenomen met samsung en die zeiden dat ik hem moest opsturen.
Ik heb vervolgens op google gezocht naar zelfde problemen met de i8510 (omdat die al langer bestaat).
Toen bleken meer mensen het probleem te hebben.
Als ze hem opstuurden werd de firmware geüpdatet en een nieuwe antenne geinstalleerd.
Hoogstwaarschijnlijk is je antenne stuk.
Als eerste zou ik een hard reset proberen.
De code staat hier in de afgelopen pagina's.
De pin code voor te resetten is 00000000 als ik me niet vergis.
Als dat niet werkt zou ik niet wachten en hem meteen opsturen.
Dit is het theme "blue haze" van Pizero.net. Als je die installeert (ook de light versie) krijg je ook kleurrijke icoontjes in je menu. Veel mooier imho.Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 11:39:
@ julianus
Op de screens op pagina 48 heb je de tijd in wit/zilver/grijs linksbovenin staan. Bij mij is dit oranje. Wellicht een domme vraag maar hoe heb je dit voor elkaar gekregen?
Heb al het een en ander geprobeerd maar kan nergens iets vinden om dit te wijzigen.
Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Verwijderd
In mijn geval klopt het niet wat je hierboven zegt. Zowel bij precision als universal is de kleur oranjeLethal schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 12:28:
[...]
Het verschil in de kleur klok zit in het menu-thema wat je gebruikt.. instellingen > persoonlijk > thema's > algemeen = Precision is oranje en Universal is wit
Dit was overigens wel het eerste waar ik ook aan dacht en geprobeerd heb. Gebruik hem in universal mode en vond daarbij het grijs/witte kleurtje iets stijlvoller met de rest/achtergrond. Dus ik weet niet of iemand nog een andere suggestie heeft?
Anders houdt het op
Geen probleemVerwijderd schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 13:43:
[...]
klopte van die instelling thx a lot enne waarom via usb internet connectie, geen wifi thuis
Na het forum doorgeplozen te hebben kom ik er maar niet uit. Hoe kan ik nu afkomen van die certificaatfouten bij het installeren van diverse app's? Het gaat om de nokia photo browser voor s60v5 maar krijg hem dus niet geïnstalleerd. Ik heb de online certificaatcontrole al uitgezet. Is er een manier om de foutmeldingen te omzeilen? Gr
Die rode pixel is hier niets te bekennen. Als je dit niet hebt in de rest van je menu's enzo dan lijkt me het geen probleem. Komt de rode pixel nog voor wanneer je het filmpje afspeelt?Southern Sun schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 13:38:
Als je mn reactie op de vorige pagina even leest. Je moet je eigen dev.certificate+key hebben.lupus83 schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 16:57:
Na het forum doorgeplozen te hebben kom ik er maar niet uit. Hoe kan ik nu afkomen van die certificaatfouten bij het installeren van diverse app's? Het gaat om de nokia photo browser voor s60v5 maar krijg hem dus niet geïnstalleerd. Ik heb de online certificaatcontrole al uitgezet. Is er een manier om de foutmeldingen te omzeilen? Gr
@Amp: Goeie vraag, vanavond in volledig donker nog even naar kijken. In de menu's was het iig niet dus waarschijnlijk is het een stofje
Maar als je dan je telefoonboek opent en je groepen wilt selecteren dan gebeurd er niets bij die theme'sjulianus schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 13:59:
[...]
Dit is het theme "blue haze" van Pizero.net. Als je die installeert (ook de light versie) krijg je ook kleurrijke icoontjes in je menu. Veel mooier imho.

Verder is mij nog 1 ding opgevallen en dat is nml toen ik een sms verstuurde zag ik dat deze niet direct werd verzonden maar dat hij ingesteld was om op 21u50 te verzenden, het was toen 21u46 dacht toen ik op verzenden had gedrukt. Blijkbaar heb ik op één of andere manier een vertraging van verzendtijd ingesteld maar hoe ik dat heb gedaan...
Weet iemand hier meer over?
Dit had ik ook met mijn telefoon.
Hij stuurd ze later omdat je geen ontvangst hebt.
Dan probeert hij het automatisch later.
Zie vorige post.
Hij stuurd ze later omdat je geen ontvangst hebt.
Dan probeert hij het automatisch later.
Zie vorige post.
Ik heb ondertussen een 'custom made' hoesje gekocht op Ebay:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...ageName=ADME:R:RC:NL:1123
Ziet er wel netjes uit en ik had nog een kortingscode waardoor hij niet al te duur was. En leuk dat je hem naar smaak kunt aanpassen zonder extra kosten. Ben benieuwd wanneer (en óf) ik hem krijg
. Tot die tijd werkt het sokje dat ik heb gemaakt van een stukje fleece stof ook nog prima om m'n toestel te beschermen.
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...ageName=ADME:R:RC:NL:1123
Ziet er wel netjes uit en ik had nog een kortingscode waardoor hij niet al te duur was. En leuk dat je hem naar smaak kunt aanpassen zonder extra kosten. Ben benieuwd wanneer (en óf) ik hem krijg
Hmmm, heb eindelijk PC Studio 7 aan de gang, bleek dat me oude Nokia PC Suite in de weg zat van me vorige foon, dus die moest ik van me PC verwijderen. Maarre er is toch officieel nieuwe firmware uit voor dit ding? (dus via PC Studio) Want het ding zegt doodleuk: Phone software updater does not support connected model. Draait atm XXIE4.
Ha lotsgenoten,
ook ik heb sinds een weekje een i8910HD, ook de nodige kuren weggewerkt en net toen hij een beetje soepel liep (firmware XXIE4 - standaard NL) was er stront aan de knikker:
Nadat de batterij leeg was (typisch..) weer aan de lader gehangen en aangezet kreeg ik de volgende foutmelding: "ma, check FTM mode"; de telefoon bootte wel maar bleef stug in "off-line mode". na enig zoekwerk blijkt FTM Factory Test Mode te zijn waarbij de baseband is uitgeschakeld... (het GSM\WCDMA gedeelte, dus idd geen connectie mogelijk). Na wat wanhopige reboots toch maar gaan klooien in de test-mode (*#0228*) en na een "NVrebuild" command in het schermpje met de andere FTM-opties was mijn phone weer helemaal de oude! dacht ik...
GSM netwerk verbinding werkt nu wel, maar 3G(+) niet! geen enkele verbinding gehad meer sindsdien, waar ik eerst vol bereik had. Dan zou je denken: doe een backupje en een hard reset, maar de backup software blijft hangen op 20% voortgang bij het eerste item.. (kan zijn dat ik al teveel heb gerotzooid met garmin installs en geneuzel in de test-mode..?)ik draai winXP SP3 met PC suite 7 (7.2.18.9), waarin mijn phone ook niet wordt herkend door het software update progje...
dilemma's! hard-reset? of heeft iemand een subtielere oplossing voor deze issues? alvast bedankt!
ook ik heb sinds een weekje een i8910HD, ook de nodige kuren weggewerkt en net toen hij een beetje soepel liep (firmware XXIE4 - standaard NL) was er stront aan de knikker:
Nadat de batterij leeg was (typisch..) weer aan de lader gehangen en aangezet kreeg ik de volgende foutmelding: "ma, check FTM mode"; de telefoon bootte wel maar bleef stug in "off-line mode". na enig zoekwerk blijkt FTM Factory Test Mode te zijn waarbij de baseband is uitgeschakeld... (het GSM\WCDMA gedeelte, dus idd geen connectie mogelijk). Na wat wanhopige reboots toch maar gaan klooien in de test-mode (*#0228*) en na een "NVrebuild" command in het schermpje met de andere FTM-opties was mijn phone weer helemaal de oude! dacht ik...
GSM netwerk verbinding werkt nu wel, maar 3G(+) niet! geen enkele verbinding gehad meer sindsdien, waar ik eerst vol bereik had. Dan zou je denken: doe een backupje en een hard reset, maar de backup software blijft hangen op 20% voortgang bij het eerste item.. (kan zijn dat ik al teveel heb gerotzooid met garmin installs en geneuzel in de test-mode..?)ik draai winXP SP3 met PC suite 7 (7.2.18.9), waarin mijn phone ook niet wordt herkend door het software update progje...
dilemma's! hard-reset? of heeft iemand een subtielere oplossing voor deze issues? alvast bedankt!
Verwijderd
Weet toevallig iemand hoe ik bijvoorbeeld een podcast of een gewoon muziek nummer via die transmitter kan versturen, zodat ik die kan luisteren op de radio?? Want dat is toch wat je met zo'n fm transmitter kunt??
Verwijderd
Ik heb de omnia HD nu sinds een week en ik ben er heel tevreden mee.
Ik heb alleen nog 1 probleem met de widgets:
Als ik naar instellingen --> persoonlijk --> widgets --> widgets/pakketten ga
dan opent hij geen van beide menuutjes. Ik kom er gewoon niet in.
Heeft iemand anders ook dit probleem, of heeft iemand hier een oplossing voor?
tnx alvast!
Ik heb alleen nog 1 probleem met de widgets:
Als ik naar instellingen --> persoonlijk --> widgets --> widgets/pakketten ga
dan opent hij geen van beide menuutjes. Ik kom er gewoon niet in.
Heeft iemand anders ook dit probleem, of heeft iemand hier een oplossing voor?
tnx alvast!
@dionnetje,
Ik kom wel gewoon in deze menuutjes hoor!
Weet iemand trouwens hoe je bestaande themes kan bewerken (bijv. bepaalde png's vervangen)? Ik gebruik momenteel de vista ultimate theme. Erg mooi, maar zitten nog hier en daar dingen die ik anders zou doen. De achtergrond bij deze theme is overigens zwart, en ook de letter kleur van de volgende afspraak op mijn home screen (in 'gebruik vinger'). Kunnen deze letters ook wit worden gezet? Of zit dit embedded in de theme?
Ik kom wel gewoon in deze menuutjes hoor!
Weet iemand trouwens hoe je bestaande themes kan bewerken (bijv. bepaalde png's vervangen)? Ik gebruik momenteel de vista ultimate theme. Erg mooi, maar zitten nog hier en daar dingen die ik anders zou doen. De achtergrond bij deze theme is overigens zwart, en ook de letter kleur van de volgende afspraak op mijn home screen (in 'gebruik vinger'). Kunnen deze letters ook wit worden gezet? Of zit dit embedded in de theme?
Verwijderd
mm, vaag dat ik er dan niet in kom. Hij opent ze gewoon echt niet.
Misschien toch maar even terug naar de winkel, vragen of ze er daar iets van weten?
Misschien toch maar even terug naar de winkel, vragen of ze er daar iets van weten?
Lol ik heb die FM transmitter trouwens nergens toch tegengekomen in mijn i8910 hd???

Nouja zeg. In hartje Utrecht kan ik geen GPS signaal krijgen en nu in Maastricht bij mn ouders vind ie in 10 seconden zelfs in huis een signaal
Weet ik iig dat ie niet kapot is

[ Voor 10% gewijzigd door Southern Sun op 26-06-2009 16:11 ]
Noreve heeft inmiddels weer een stijlvolle leren hoes uitgebracht. Zijn er tweakers voornemens om deze te bestellen? Ik geloof dat het per 30 juni op voorraad is op de website van Noreve.
Wauwel.
tweakers,
aac audio codec wordt toegevoegd!!
er komt volgende week een nieuwe firmware update voor verbetering van de algemene prestaties van de software en de batterij. Onder andere, nieuwe widgets en games.
De week daarna komt een 2e update met de aac als vervanger voor de amr audio codec in 720p.
zie:
http://www.facebook.com/p...nia-HD/77222679005?ref=mf (italiaans origineel samsung profiel)
http://translate.google.n...=it&tl=nl&history_state0= (google vertaling naar NL)
YES!!!
aac audio codec wordt toegevoegd!!
er komt volgende week een nieuwe firmware update voor verbetering van de algemene prestaties van de software en de batterij. Onder andere, nieuwe widgets en games.
De week daarna komt een 2e update met de aac als vervanger voor de amr audio codec in 720p.
zie:
http://www.facebook.com/p...nia-HD/77222679005?ref=mf (italiaans origineel samsung profiel)
http://translate.google.n...=it&tl=nl&history_state0= (google vertaling naar NL)
YES!!!
Dat klinkt zeker goed in de oren
Ik hoop dat de firmware spoedig ook in Nederland uitkomt! Maarja, eerst zien, dan geloven vind ik zelf...
Ik hoop dat het updaten van de firmware zelf geen complicaties oplevert. Moet je in principe met het updaten van de firmware alles back-uppen? Staan alle geinstalleerde applicaties/games er dan nog steeds erop?
Ik hoop dat het updaten van de firmware zelf geen complicaties oplevert. Moet je in principe met het updaten van de firmware alles back-uppen? Staan alle geinstalleerde applicaties/games er dan nog steeds erop?
Is toch wel logisch dat je in Sjeng City snel bereikbaar bent met Gps. Mien sjoen Mestreech met Route 66 zie je het Stadhuis zelfs staan.
Southern Sun schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 16:11:
Nouja zeg. In hartje Utrecht kan ik geen GPS signaal krijgen en nu in Maastricht bij mn ouders vind ie in 10 seconden zelfs in huis een signaalWeet ik iig dat ie niet kapot is
Ik heb de telefoon nu ook ruim een week. Baal alleen van het volgende. Krijg af en toe wisselende verbindingen met Bluetooth om connectie te maken met mijn Tom To Go 630.
Daarnaast krijg ik de Samsung niet compatible met de Live services van Tom Tom go 630 om mobiele flitslocaties via de Samsung naar de Tom Tom te downloaden. Iemand ervaring hiermee. Met mijn vorige telefoon de Nokia N73 was dit geen probleem. Had echter ook geen probleem hiermee verwacht aangezien de Samsung ook gewoon op Symbian draait.
Tevens wil ik graag de contactpersonen op de sim allemaal tegelijktijdig kopieren naar de telefoon. Echter ik vind de optie niet. Wat ik wel zie is dat ik ze een voor een kan kopieren. Hoe kopieer ik de alle telefoonnummers op de sim in 1x naar de telefoon? Ten aanzien van de batterij heb ik weinig problemen. Ik heb hem nu een week en slechts 2x aan de oplader gezet. Heb nu nog 4 streepjes over.
Daarnaast krijg ik de Samsung niet compatible met de Live services van Tom Tom go 630 om mobiele flitslocaties via de Samsung naar de Tom Tom te downloaden. Iemand ervaring hiermee. Met mijn vorige telefoon de Nokia N73 was dit geen probleem. Had echter ook geen probleem hiermee verwacht aangezien de Samsung ook gewoon op Symbian draait.
Tevens wil ik graag de contactpersonen op de sim allemaal tegelijktijdig kopieren naar de telefoon. Echter ik vind de optie niet. Wat ik wel zie is dat ik ze een voor een kan kopieren. Hoe kopieer ik de alle telefoonnummers op de sim in 1x naar de telefoon? Ten aanzien van de batterij heb ik weinig problemen. Ik heb hem nu een week en slechts 2x aan de oplader gezet. Heb nu nog 4 streepjes over.
In je telefoonlijst, Opties > Mark./Mark.oph. > Alles markerenJPZ schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 22:12:
Tevens wil ik graag de contactpersonen op de sim allemaal tegelijktijdig kopieren naar de telefoon. Echter ik vind de optie niet. Wat ik wel zie is dat ik ze een voor een kan kopieren. Hoe kopieer ik de alle telefoonnummers op de sim in 1x naar de telefoon?
Ah ok thanks voor de info is al gelukt. Vervolgens sim geheugen uitgeschakeld anders zie ik alles dubbel.Amps schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 22:39:
[...]
In je telefoonlijst, Opties > Mark./Mark.oph. > Alles markerenDit geldt ook voor plaatsjes, bestanden, sms'jes etc.
Verwijderd
Ik heb de telefoon nu een paar dagen en hij valt me niet tegen. Ik vindt wel dat er erg weinig inhoudelijke informatie is over de werking en toepassing van de widget endergelijke. Daarnaast kan ik geen foto's direct up-loaden naar flickr en dergelijke. Weet iemand hoe ik dit wel werkende kan krijgen.
Gr
Gr
Wat heb je zelf al geprobeerd en wat gaat er precies fout? GoT is geen helpdesk, dus vermeld aub wat je zelf hebt geprobeerd.
Verwijderd
Download even de handleiding vanaf de Samsung website. Het is heel handig om foto's direct te uploaden naar Flickr namelijkVerwijderd schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 00:16:
Ik heb de telefoon nu een paar dagen en hij valt me niet tegen. Ik vindt wel dat er erg weinig inhoudelijke informatie is over de werking en toepassing van de widget endergelijke. Daarnaast kan ik geen foto's direct up-loaden naar flickr en dergelijke. Weet iemand hoe ik dit wel werkende kan krijgen.
Gr
Verwijderd
Heb gister mijn i8910 binnen gekregen, eindelijk!
ik heb helaas al meteen een aantal problemen..
als ik een foto maak, dan wordt deze op de telefoon normaal weergegeven zoals deze is gemaakt. echter als ik deze naar mijn pc zet, dan wordt deze in de breedte opgekropt, laat ik het zo zeggen.
Nu open ik het bestand in paint, en dan wordt deze wel goed weergegeven, ook als ik deze upload ziet de foto er normaal uit.
http://i43.tinypic.com/2vvtjyd.jpg <- printscreen van mijn pc
Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen,is mijn camera gewoon verneukt, of doet mijn pc gewoon raar?
En als ik wil internetten, selecteer ik mijn thuisnetwerk, en voer mijn code in. Vervolgens krijg ik de melding:
Ik weet zeker dat het mijn eigen netwerk is met de goede code, en ik heb draadloos internet.
web: geen reactie van gateway.
Wat houdt dit in? doe ik iets verkeerd of moet ik de instellingen veranderen oid?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
als ik een foto maak, dan wordt deze op de telefoon normaal weergegeven zoals deze is gemaakt. echter als ik deze naar mijn pc zet, dan wordt deze in de breedte opgekropt, laat ik het zo zeggen.
Nu open ik het bestand in paint, en dan wordt deze wel goed weergegeven, ook als ik deze upload ziet de foto er normaal uit.
Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen,is mijn camera gewoon verneukt, of doet mijn pc gewoon raar?
En als ik wil internetten, selecteer ik mijn thuisnetwerk, en voer mijn code in. Vervolgens krijg ik de melding:
Ik weet zeker dat het mijn eigen netwerk is met de goede code, en ik heb draadloos internet.
web: geen reactie van gateway.
Wat houdt dit in? doe ik iets verkeerd of moet ik de instellingen veranderen oid?
Het lijkt me dat er iets met je Windows fotogalerij aan de hand is.Verwijderd schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 11:39:
Verwijderd
Hoi,
Is het bij jullie ook zo, wanneer je op download klikt dat hij vraagt om te laten updaten maar dan lukt het niet vanwege een niet goede versie ofzo.
Is het bij jullie ook zo, wanneer je op download klikt dat hij vraagt om te laten updaten maar dan lukt het niet vanwege een niet goede versie ofzo.
Dat probleem met die foto's op de pc heb ik ook. Volgens mij ligt het idd aan die foto viewer van windows. Las ergens dat er een ander programmaatje is om foto's te bekijken waar de weergave wel normaal is
Heb ik ook, zodra ik het met photoshop open wordt het wel goed weergegeven.Verwijderd schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 11:39:
Heb gister mijn i8910 binnen gekregen, eindelijk!
Dit komt door de meta data van de foto (rechtermuisknop eigenschappen en dan details). Als je de foto draait in windows bijvoorbeeld wordt de meta data resolutie niet gedraaid. Dus dan rekt windows de foto op aan de hand van de meta data. Ik zou zeggen dat dat eerder een fout is in windows. Als windows niet de meta data zou gebruiken maar de echt resolutie was er niks aan de hand.
De I8910 maakt ook een potje van de meta data icm GeoTagging, dit is een bekende bug die hopelijk in een komende firmware update verholpen gaat worden.
Edit: De I8910 maakt gewoon een potje van de meta data in een foto vandaar dat windows de fotos niet goed weergeeft. DPI en resolutie meta data van de foto zitten in de knoop. Openen in paint.net en opnieuw opslaan onder een nieuwe naam helpt.
De I8910 maakt ook een potje van de meta data icm GeoTagging, dit is een bekende bug die hopelijk in een komende firmware update verholpen gaat worden.
Edit: De I8910 maakt gewoon een potje van de meta data in een foto vandaar dat windows de fotos niet goed weergeeft. DPI en resolutie meta data van de foto zitten in de knoop. Openen in paint.net en opnieuw opslaan onder een nieuwe naam helpt.
[ Voor 20% gewijzigd door codeneos op 27-06-2009 14:32 ]
http://www.tweakers.net/gallery/119170/sys
Verwijderd
Mensen,
Ik heb een probleem. Ik heb filmpjes met de telefoon gemaakt en in eerste instantie speelde de mediaplayer ze netjes af. Maar nu kan ie ze opeens nog wel afspelen maar blijft het beeld zwart (dus wel geluid...). Het vreemde is dat dit alleen geldt voor de filmpjes die ik op 1 bepaalde dag heb gemaakt. Andere filmpjes die later gemaakt zijn speelt ie nog wel gewoon af.
Had destijds de filmpjes al op m'n pc gezet, ook nog geprobeerd om de huidige filmpjes van m'n telefoon te wissen en vervolgens (dezelfde) van de pc er weer op te zetten. Ook dit helpt niet. Heeft iemand hier ideeen over?
Vind het erg vreemd allemaal, zo van het ene op andere moment speelt ie de filmpjes niet goed meer af. Ik heb alleen met wat themes lopen knoeien maar dit kan toch geen invloed hebben op de mediaplayer?
Groeten
Ik heb een probleem. Ik heb filmpjes met de telefoon gemaakt en in eerste instantie speelde de mediaplayer ze netjes af. Maar nu kan ie ze opeens nog wel afspelen maar blijft het beeld zwart (dus wel geluid...). Het vreemde is dat dit alleen geldt voor de filmpjes die ik op 1 bepaalde dag heb gemaakt. Andere filmpjes die later gemaakt zijn speelt ie nog wel gewoon af.
Had destijds de filmpjes al op m'n pc gezet, ook nog geprobeerd om de huidige filmpjes van m'n telefoon te wissen en vervolgens (dezelfde) van de pc er weer op te zetten. Ook dit helpt niet. Heeft iemand hier ideeen over?
Vind het erg vreemd allemaal, zo van het ene op andere moment speelt ie de filmpjes niet goed meer af. Ik heb alleen met wat themes lopen knoeien maar dit kan toch geen invloed hebben op de mediaplayer?
Groeten
extra-> communities... kom je al heel eind meeVerwijderd schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 00:16:
Gr
Verwijderd
Ik kom er nu achter dat hij bij de demofilmpjes die erop staan hetzelfde probleem heeft. Dus wel geluid afspelen maar het beeld blijft zwart...
Is de telefoon resetten een optie of is er een simpeler oplossing?
Kort samengevat: de demofilmpjes speelt ie niet goed af en de filmpjes gemaakt voor 14-06-09 speelt ie niet goed af. De rest wel normaal.
Is de telefoon resetten een optie of is er een simpeler oplossing?
Kort samengevat: de demofilmpjes speelt ie niet goed af en de filmpjes gemaakt voor 14-06-09 speelt ie niet goed af. De rest wel normaal.
Verwijderd
Bedankt voor het antwoord op mijn andere vraag, maar weet iemand ook het antwoord hier op?Verwijderd schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 11:39:
web: geen reactie van gateway
Ik weet zeker dat het mijn eigen netwerk is met de goede code, en ik heb draadloos internet..
bvd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2009 19:06 ]
Verwijderd
Heb even wat zitten testen, en nu blijkt het zo te zijn dat de videoplayer alleen nog maar de filmpjes in hoogste opname kwaliteit afspeelt. Die filmpjes die ik wat eerder had gemaakt (waaronder die op het festival) waren in mindere kwaliteit opgenomen. Het vreemde is dat ie deze eerder dus wel gewoon afspeelde maar nu opeens niet meer. Dus de filmpjes in 1280x720 kwaliteit speelt ie goed af, maar bij de minder kwaliteit speelt ie wel gewoon het geluid af maar blijft het beeld zwart
(dus bij 720x480, 640x480 en 320x240).
Het zal misschien iets met instellingen te maken hebben maar kan niks hierover vinden. Heeft iemand een idee/oplossing?
Het zal misschien iets met instellingen te maken hebben maar kan niks hierover vinden. Heeft iemand een idee/oplossing?
Verwijderd
Heb de oplossing gevonden
. Heeft dus te maken met de contrastinstelling, stond op 100%. Heb even zitten testen en op 0% speelt ie alles ook nog heel duidelijk af, zowel hoge als lage kwaliteit filmpjes. Nu is mijn vraag, wat is dan het nut van deze instelling? Of wat is een aanbevolen percentage? De lagere kwaliteit (640x480) filmpjes worden bij een hoger percentage wel steeds donkerder...
WTF ik snap er echt reet van. Gister vond ik nog een GPS-signaal, nu weer helemaal niks
Heeft bewolking er invloed op ofzo? Beetje lastig om met navigatie te werken zo
[ Voor 14% gewijzigd door Southern Sun op 27-06-2009 20:45 ]
Heeft iemand al ervaringen met geheugenkaartjes? Vooral die van 16 Gig. Naar ik begreep hebben die namelijk een vrij lage write/read snelheid met uitzondering van de Ultra lijn van Sandisk, maar die is meteen ook een stuk duurder. Mijn vraag: heeft iemand een normale 16 Gb kaartje en hoe wordt de snelheid daarvan ervaren? Alvast bedankt!
Verwijderd
Ik heb het volgende probleem:
Heb het toestel nu een paar dagen, gisteren was ik op een bruiloft en heb een paar filmpjes gemaakt. Heb gefilmd tot de batterij helemaal leeg was, het toestel ging toen ook uit, Thuis gekomen heb ik hem opgeladen, filmpjes zijn gelukt staan nog wel in het toestel, alleen ben ik nu ineens al mijn contacten kwijt en alle smsjes zijn ook weg. Ik heb dus niks veranderd in de instellingen, geen reset gedaan.. Hij heeft gewoon zelf alles verwijderd. De contacten staan nog wel op me simkaart, maar niet in het geheugen van de foon. Alle muziek staat er ook nog in.
Weet iemand waarom dit is? Of weet iemand waar ik de smsjes kan terug viden? Staan ze misschien ergens anders in het geheugen?
Oja, en ik had fring en skype ook geinstalleerd, die staan er ook nie meer in.. ??
Heb het toestel nu een paar dagen, gisteren was ik op een bruiloft en heb een paar filmpjes gemaakt. Heb gefilmd tot de batterij helemaal leeg was, het toestel ging toen ook uit, Thuis gekomen heb ik hem opgeladen, filmpjes zijn gelukt staan nog wel in het toestel, alleen ben ik nu ineens al mijn contacten kwijt en alle smsjes zijn ook weg. Ik heb dus niks veranderd in de instellingen, geen reset gedaan.. Hij heeft gewoon zelf alles verwijderd. De contacten staan nog wel op me simkaart, maar niet in het geheugen van de foon. Alle muziek staat er ook nog in.
Weet iemand waarom dit is? Of weet iemand waar ik de smsjes kan terug viden? Staan ze misschien ergens anders in het geheugen?
Oja, en ik had fring en skype ook geinstalleerd, die staan er ook nie meer in.. ??
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2009 23:57 . Reden: vergeten te noemen :( ]
Many users aren't to happy with the loudness of video audio playback of their favourite movies. Also Mp3 music playback via the headset.
Here's how to up the volume in both videos and Music:
Press telephone and type *#0002*28346#
A menu will appear. Now to up the Music playback volume via the headset.
In the menu select:
* 2. Play Sound
* now: 2. Mp3 HeadPHN
* Now change HS Gain to = 6db. Type 6 and #. Done.
To up the Video audio playback via the speakers.
In the menu select:
* 2. Play Sound
* Now press: 3. Mp4 LoudSPK
* Now change (4) PreDR Gain to = 6db. Type 6 and #. And your done.
To make sure your settings are saved go back to main audio tune screen and select "back-up"
Bron: http://samsungi8910omnia....ovies-and-audio-playback/
In the menu select:
* 2. Play Sound
In the menu select:
* 2. Play Sound
To make sure your settings are saved go back to main audio tune screen and select "back-up"
Waarom zou dit niet lukken dan?Verwijderd schreef op zondag 28 juni 2009 @ 09:27:
is het iemand gelukt om mobile 7, route 66, te installeren ?
Werkt! Bedankt voor de tip.richajax schreef op zondag 28 juni 2009 @ 00:32:
Many users aren't to happy with the loudness of video audio playback of their favourite movies. Also Mp3 music playback via the headset.
In the menu select:
* 2. Play Sound
In the menu select:
* 2. Play Sound
Let wel dat je niet je speakers naar de kl*te helpt door deze codes... Weet niet hoe de marges zijn, maar better safe than sound (haha woordspeling) toch?
Ik was gisteren bij de TT Assen, heb wat filmpjes gemaakt van de MotoGP en moet zeggen dat het geluid me nog meeviel! Vooral 2e filmpje kun je toch best mooi motorgeluid horen.
Ik was gisteren bij de TT Assen, heb wat filmpjes gemaakt van de MotoGP en moet zeggen dat het geluid me nog meeviel! Vooral 2e filmpje kun je toch best mooi motorgeluid horen.
[ Voor 24% gewijzigd door Gaargod op 28-06-2009 16:17 ]
Speakertjes gaan inderdaad wel bizar hard nu. Maar opblazen zal denk ik niet mogelijk zijn. Ik zie wel iig.
Zeg er is mij iets vervelend opgevallen.
Als ik op mijn aan/uit knop druk ( de rechtse van de 3 ) dan reageert die met momenten niet en moet ik een 2e keer drukken, terwijl ik op mijn linkse of middelste knop drup daar wel altijd van de eerste keer een reactie van komt?
Zijn er nog mensen met dit?
Als ik op mijn aan/uit knop druk ( de rechtse van de 3 ) dan reageert die met momenten niet en moet ik een 2e keer drukken, terwijl ik op mijn linkse of middelste knop drup daar wel altijd van de eerste keer een reactie van komt?
Die knop is vooral de 'ophang' knop. Als je hem ermee aan en uit wilt zetten moet je hem ingedrukt houden. RTFM ;+)
Jaja dat weet ik ook wel maar als je op 1 van die 3 knoppen drukt zou hij in principe toch wel mogen reageren niet?
Hoe is dit bij jullie? Hetzelfde? Ik denk van niet
.
Tevens heb ik sinds vorige zondag mijn geheugenkaart uit de telefoon gehaald en na 8 dagen heb ik nog 1 blalkje over.
Ik heb wel minder op het net gezeten dan daarvoor, maar wel meer gesms't.
Verder heb ik ook mijn geintegreerde gps uitgezet ( tip om batterij nog verder te sparen ) en telkens na het opsrten van de telefoon al mijn apps die ik niet gebruik beeindigd.
Maar telkens als je een sms ontvangt of er 1 verstuurd dan opent 'berichten' zich in je 'tasklist'. Nu sluit ik die telkens af om maar 1 app te hebben dat runt namelijk startscherm maar toch vind ik dat vervelend van telkens na een sms die app af te moeten sluiten.
Hoe is dit bij jullie? Hetzelfde? Ik denk van niet
Tevens heb ik sinds vorige zondag mijn geheugenkaart uit de telefoon gehaald en na 8 dagen heb ik nog 1 blalkje over.
Ik heb wel minder op het net gezeten dan daarvoor, maar wel meer gesms't.
Verder heb ik ook mijn geintegreerde gps uitgezet ( tip om batterij nog verder te sparen ) en telkens na het opsrten van de telefoon al mijn apps die ik niet gebruik beeindigd.
Maar telkens als je een sms ontvangt of er 1 verstuurd dan opent 'berichten' zich in je 'tasklist'. Nu sluit ik die telkens af om maar 1 app te hebben dat runt namelijk startscherm maar toch vind ik dat vervelend van telkens na een sms die app af te moeten sluiten.
Ik heb precies hetzelfde, hij klikt dan wel maar reageert niet. De knop wat rustiger/langer indrukken en het werkt prima.Astratuner schreef op zondag 28 juni 2009 @ 18:26:
Zeg er is mij iets vervelend opgevallen.
Zucht...Maxie schreef op zondag 28 juni 2009 @ 23:09:
[...]
Ik heb precies hetzelfde, hij klikt dan wel maar reageert niet. De knop wat rustiger/langer indrukken en het werkt prima.
julianus schreef op zondag 28 juni 2009 @ 18:47:
Die knop is vooral de 'ophang' knop. Als je hem ermee aan en uit wilt zetten moet je hem ingedrukt houden. RTFM ;+)
Zucht....
Wat Julianus bedoelt snap ik zelf ook wel maar dat is het probleem niet
Het ging erom dat wanneer je in een menu zit en op die knop drukt er niets gebeurd.
Als ik een menu zit en ik druk op de ophangtoets, dan gaat hij terug naar het beginscherm. Als ik in een applicatie zit, sluit hij die. Als ik bij mjin beginscherm ben, gebeurt er niks (behalve dat de verlichting wat langer brandt) als ik de ophangtoets druk.
En dat werkt bij jou dus anders? Reageert de toets niet in het menu? Ook niet om een applicatie mee te sluiten? En om een telefoongesprek te beeindigen?
Als hij dat allemaal niet goed doet is die toets stuk, lijkt me.
En dat werkt bij jou dus anders? Reageert de toets niet in het menu? Ook niet om een applicatie mee te sluiten? En om een telefoongesprek te beeindigen?
De toets doet het op zich prima, alleen kan je hem soms net wat te snel indrukken waardoor hij wel klikt maar er geen reactie komt. De andere toetsen doen dit niet. Het stoort mij verder niet maar Ik moet het toestel toch nog een keer terugsturen vanwege (steeds meer) stof achter het scherm en dan meldt ik dit wel meteen.julianus schreef op maandag 29 juni 2009 @ 10:57:
Als ik een menu zit en ik druk op de ophangtoets, dan gaat hij terug naar het beginscherm. Als ik in een applicatie zit, sluit hij die. Als ik bij mjin beginscherm ben, gebeurt er niks (behalve dat de verlichting wat langer brandt) als ik de ophangtoets druk.
Mijn intresse voor een nieuw mobiel is aangetrokken door het aflopen van mijn abonnement.
Eerste instantie overwoog ik deze mobiel omdat deze aan mijn algemene eisen voldeed.
Door de vele mensen die ervaring hebben met de Omnia HD stel ik daarom hier deze vraag:
Is de keuze voor OmniaHD gezien mijn eisen nog te rechtvaardigen of is een betere keuze de Jet of Omnia II (beide met andere besturingssysteem).
Eerste instantie overwoog ik deze mobiel omdat deze aan mijn algemene eisen voldeed.
- Muziek afspeel gemak.
- Dvix kijken
- Wifi en internet browser
- functionele en uitbreidbare navigatiesoftware beschikbaar
Door de vele mensen die ervaring hebben met de Omnia HD stel ik daarom hier deze vraag:
Is de keuze voor OmniaHD gezien mijn eisen nog te rechtvaardigen of is een betere keuze de Jet of Omnia II (beide met andere besturingssysteem).
Ahh, ik snap het al. Bij mij is dit idd ook zo. Alleen als je te snel op de call end knop drukt dan reageert hij niet. Neem iets langer de tijd om hem in te drukkenMaxie schreef op maandag 29 juni 2009 @ 10:46:
[...]
Zucht....
Wat Julianus bedoelt snap ik zelf ook wel maar dat is het probleem niet![]()
Het ging erom dat wanneer je in een menu zit en op die knop drukt er niets gebeurd.
Ik zou wachten totdat de nieuwe firmware uit is. Dan weet je meer hoe het toestel functioneerd.J_star schreef op maandag 29 juni 2009 @ 12:50:
In deze firmware zitten nog te veel fouten.
Als je echter naar de hardware gaat kijken dan weet je dat er meer in zit.
Het is kwa specs de dikste en snelste telefoon wat er maar uit is.
Daarom zou ik wachten en kijken of ze die software en hardware fatsoenlijk kunnen combineren.
Helemaal correctAmps schreef op maandag 29 juni 2009 @ 12:55:
[...]
Ahh, ik snap het al. Bij mij is dit idd ook zo. Alleen als je te snel op de call end knop drukt dan reageert hij niet. Neem iets langer de tijd om hem in te drukken
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is om over het toestel te praten,
Berichten over 'waar kan ik hem het beste kopen' en 'met welk abonnement' horen hier niet. Houd daar rekening mee als je hier je bericht plaatst.
Dit topic is om over het toestel te praten,
Berichten over 'waar kan ik hem het beste kopen' en 'met welk abonnement' horen hier niet. Houd daar rekening mee als je hier je bericht plaatst.