Toon posts:

Samsung Omnia HD (i8910) Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 21 Laatste
Acties:
  • 185.629 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lupus83
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-10 09:00
Ik kom er net achter dat mijn playstation 3 de mp4's niet afspeelt die ik zelf heb opgenomen! Wat een teleurstelling, ik hoop dat Samsung (of Sony) in een toekomstige firmware update de codec compatibel maakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Laatst online: 08-10 18:20
Propane schreef op zondag 21 juni 2009 @ 12:15:
[...]
Je moet het kompas elke keer calibreren door 'achtjes' met het toestel te draaien. Verder is het een losse applicatie, dus het is niet afhankelijk van navigatie software. Ik heb het nog niet veel gebruikt, maar kijk ook even naar deze post mbt de Nokia N86 (ook S60 + kompas): http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/32126731
'Achtjes' draaien met je toestel is volgens mij enkel voor de iPhone 3GS. Met de i8910 moet je gewoon horizontaal, verticaal en diogonaal 360 graden draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-10 17:35
Wanneer ik een foto van de telefoon naar de computer zet is het beeld nogal verkropt. Iemand een idee hoe dit komt? Heb de instelling op 8MP staan iig

Oh en nog iets, hoe kan ik meerdere smsjes tegelijk verwijderen? Kan die optie niet vinden

[ Voor 23% gewijzigd door Southern Sun op 21-06-2009 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:17
Southern Sun schreef op zondag 21 juni 2009 @ 16:10:Oh en nog iets, hoe kan ik meerdere smsjes tegelijk verwijderen? Kan die optie niet vinden
Meerdere berichten Markeren door ze te selecteren, dan opties - markeren. Zoveel als je wilt. En dan selectie verwijderen. Dan vraagt ie: xxxx berichten verwijderen? Ja / Nee. Suc6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleempjes - waarvan ik hoop dat er iemand een oplossing heeft
================================================

EXTRA -> Download

Deze optie bied je de mogelijkheid om software te downloaden en te installeren. Het probleem wat ik hier tegen kom is dat ik wel kan downloaden maar niet kan installeren. Het toestel zegt dat software van Onbekende Publishers niet kan worden geinstalleerd. Dit is een beveiliging maar ik weet niet waar ik die uit kan zetten. Iemand oplossing?

WIDGETS

Is het mogelijk om Extra Widgets (bijvoorbeeld een Bookmark) op het startscherm te plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-09 22:28
dat eerste: instellingen -> toepass beheer -> inst. instellingen. Zet de eerste twee instellingen op Alles en Uit.

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:50
Propane schreef op zondag 21 juni 2009 @ 00:51:

[...]
Check even de settings van Handy Taskman. Daarin kun je instellen of je alleen "Running Tasks" wilt zien of "Running and Recent". Die moet je dus op "Running Tasks" zetten. Dat zou het op moeten lossen.
Hey, dat was een goeie tip, waarvoor dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

julianus schreef op zondag 21 juni 2009 @ 18:40:
dat eerste: instellingen -> toepass beheer -> inst. instellingen. Zet de eerste twee instellingen op Alles en Uit.
had ik al gedaan en dus van alles geprobeerd maar dat helpt niet.....erg vreemd.

andere opties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Laatst online: 22:56
Hmmm "op een ander scherm op ok drukken" voor PC Studio, ik schuif met wat windows ervan, maar zie niks, ondertussen staat er nu zelfs 1 vast lol. Maar wat kan je zoal in PC Studio, kan je er ook filmpjes omzetten naar divx oid wat wel afgespeeld kan worden op je telefoon? Dat ga ik wel missen als ik het niet aan de gang krijg.

Fring trouwens leuk dingetje, maar als me foon uitstaat en ik zet hem weer aan, gaat die standaard fring opstarten zodra me startpagina een beetje geladen is, zit ik niet echt op te wachten, maar kan niet vinden waar ik gewoon kan kiezen de app alleen te laten opstarten als ik hem kies in het menu.

Wat betreft geinstalleerde apps verwijden calactus: instellingen>Toepassing beheer>Geinstalleerde toepassingen>je app seleteren en verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
AppieNL schreef op zondag 21 juni 2009 @ 21:28:
Fring trouwens leuk dingetje, maar als me foon uitstaat en ik zet hem weer aan, gaat die standaard fring opstarten zodra me startpagina een beetje geladen is, zit ik niet echt op te wachten, maar kan niet vinden waar ik gewoon kan kiezen de app alleen te laten opstarten als ik hem kies in het menu.
Ik heb te horen gekregen dat dat in de instellingen in Fring zelf veranderd kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe ik MOTP kan uitzetten? doordat MOTP is ingeschakeld ('t schijnt), kan ik PC Studio niet gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat er helemaal geen reclame is geweest van de Samsung HD op tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Amps schreef op zondag 21 juni 2009 @ 21:50:
[...]

Ik heb te horen gekregen dat dat in de instellingen in Fring zelf veranderd kan worden.
Ja, lees het net op pagina 38 van dit topic, ff kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2009 @ 21:57:
Klopt het dat er helemaal geen reclame is geweest van de Samsung HD op tv?
Zou raar zijn. Ik snap de instelling van smartphone makers ook niet helemaal - neem bijvoorbeeld de Tegra, vorig jaar al gereleased, fixt vrijwel alle problemen, en nu, bijna een half jaar nadat er smartphones uit zouden komen met Tegra, wat hebben we? Zune HD en 2 phones van onbekende merken (ik weet niet eens of ze echt zijn). Dit terwijl de chip (gecombineerd met de geleverde software) nog steeds voorbij alle concurrentie vliegt. En dan de Samsung HD, bijna geen hype voor gecreerd, terwijl de features ongekend zijn op smartphones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2009 @ 22:12:
[...]

Zou raar zijn. Ik snap de instelling van smartphone makers ook niet helemaal - neem bijvoorbeeld de Tegra, vorig jaar al gereleased, fixt vrijwel alle problemen, en nu, bijna een half jaar nadat er smartphones uit zouden komen met Tegra, wat hebben we? Zune HD en 2 phones van onbekende merken (ik weet niet eens of ze echt zijn). Dit terwijl de chip (gecombineerd met de geleverde software) nog steeds voorbij alle concurrentie vliegt. En dan de Samsung HD, bijna geen hype voor gecreerd, terwijl de features ongekend zijn op smartphones.
Even een aantal vraagjes:
- Hoe verwijder ik alle berichtjes in bijv. 'postvak in' in 1 keer?
- Hoe werkt het std navigatie dat erop staat? Hij vraagt steeds naar een licentie (neem aan dat deze geld kost).
- Is er al een update uit? ik heb namelijk eens gekeken, maar moet dan een nieuwe server instellen, wil ik kunnen checken voor updates, iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2009 @ 22:12:
[...]

Dat heeft met bepaalde PMC's te maken die Samsung Nederland nastreeft. In Italië is hij wel onder de aandacht gebracht. Hier in Nederland loopt momenteel de promotie met de Samsung Star.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2009 @ 23:11:
[...]

Even een aantal vraagjes:
- Hoe werkt het std navigatie dat erop staat? Hij vraagt steeds naar een licentie (neem aan dat deze geld kost).
- Is er al een update uit? ik heb namelijk eens gekeken, maar moet dan een nieuwe server instellen, wil ik kunnen checken voor updates, iemand hier ervaring mee?
Niet om lullig te doen, maar lees even de hele pagina door. Er staat namelijk een aantal posts hierboven al hoe je meerdere of alle berichten kunt verwijderen.

Voor de navigatie die er standaard bij zit moet je inderdaad eerst een licentie aanschaffen. En er zijn al updates uit, maar dan voor Poolse versies ofzo. Makkelijkste manier om te checken of er updates zijn is via PC Studio. Alhoewel die ook niet echt goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Mede Tweakers en eigenaren van deze gruwelijke telefoon :) Samsung i8910 HD

ik heb hem inmiddels alweer bijna een maand in me handjes en ben er nog steeds erg blij mee, alleen ik heb LAST van stof en dit keer NIET onder het scherm.. gebruik een hoesje om me tel te beschermen voor dat,. geen last van,.maar het lijkt er op dat de Camera lens miniscule stofjes op is gekomen.. en met Foto's maken zie je het er niet in terug.. MAAR alleen met Video HD functie zie ik lichte stofjes in mijn video opname en ook op het scherm zelf zie ik ze,. ik zal die video even uploaden dan weten jullie wat ik bedoel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Na dit topic tot bladzijde 20 te hebben teruggelezen (leuke info allemaal), zag ook dat iemand "SUPER converter" gebruikte om z'n filmpjes te converten zodat die ze kon afspelen op dit toestel. Nu heb ik dit ook gedownload en zit al wat te kloten met het converteren, maar krijg er niet helemaal uit wat ik wil. Bij select output container koos ik AVI en bij outpout codec DivX, maar als ik hem naar me foon wil overzetten via Mediaoverdracht op USB krijg ik zo'n leuk berichtje dat neerkomt op: "i8910 kan het niet afspelen, maar je mag het er wel opzetten voor opslag". Omzetten naar Flash werkte wel, maar ik krijg het niet afgespeeld in Samsung's eigen media hoekje van de i8910 (real player en "galerij" werkt die wel in. Hoewel ik wel meer trial and error wil doen, is het al laat, dus vraag het hier maar XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10 21:06
AppieNL, als je het H264 codec pakt, kun je het dan ook niet afspelen?

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:51
AppieNL schreef op maandag 22 juni 2009 @ 03:17:
Na dit topic tot bladzijde 20 te hebben teruggelezen (leuke info allemaal), zag ook dat iemand "SUPER converter" gebruikte om z'n filmpjes te converten zodat die ze kon afspelen op dit toestel. Nu heb ik dit ook gedownload en zit al wat te kloten met het converteren, maar krijg er niet helemaal uit wat ik wil. Bij select output container koos ik AVI en bij outpout codec DivX, maar als ik hem naar me foon wil overzetten via Mediaoverdracht op USB krijg ik zo'n leuk berichtje dat neerkomt op: "i8910 kan het niet afspelen, maar je mag het er wel opzetten voor opslag". Omzetten naar Flash werkte wel, maar ik krijg het niet afgespeeld in Samsung's eigen media hoekje van de i8910 (real player en "galerij" werkt die wel in. Hoewel ik wel meer trial and error wil doen, is het al laat, dus vraag het hier maar XD
Zoek eens op google, iets intypen als "best settings video omnia HD" of "best settings video i8910 HD". Desnoods een search doen op "best settings video nokia 5800". Daar is genoeg over te vinden. De settings van de Nokia 5800 zouden moeten werken, de i8910 HD ondersteund zelf meer codecs en formaten dan de Nokia 5800. Ik kan hier niet voor je zoeken aangezien ik beperkte toegang tot internet hier heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-04-2019
Weet er iemand waar je flash games moet plaatsen op je toestel om ze te "installeren" of weet er iemand hoe je snelkoppelingen in de menustructuur kan maken naar deze bestanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Op me PC plaats ik ze in "Download" van de Samsung vervolgens op de foon: Kantoor>Bestandsbeheer>download. daar staan als het goed is je game downloads dan om te installeren.
Geen idee van snelkoppeling, bij mij plaats die ze onder het "Extra" menuutje na installatie.

Thanks voor de hulp trouwens voor de videofiles
H264 Codec met AVI output container pakt die niet, zit nu MP4 met MPEG4 (de nokia settings) uit te proberen. Sowieso een wazige file die ik probeer om te zetten, het heeft al een XviD extentie voordat ik hem in de converter stop maar de Samsung pakt het niet. Even kijken of de nokia setting wel gewoon in Samsung's media hoekje wil spelen.

Edit: ja dat pakt die wel in Samsung's player, nu nog ff wat andere files omzetten.

[ Voor 6% gewijzigd door AppieNL op 22-06-2009 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je de MOTP Modes uit kan zetten? Ik kan de tools van PC Studio anders niet gebruiken. Tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

julianus schreef op zondag 21 juni 2009 @ 18:40:
Heb dit ook geprobeerd maar nog steeds kan ik zelfs de download applicatie niet updaten.
Iemand nog een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
AppieNL schreef op maandag 22 juni 2009 @ 11:40:
Op me PC plaats ik ze in "Download" van de Samsung vervolgens op de foon: Kantoor>Bestandsbeheer>download. daar staan als het goed is je game downloads dan om te installeren.
Geen idee van snelkoppeling, bij mij plaats die ze onder het "Extra" menuutje na installatie.

..
Het zijn geen flash games die installaties nodig hebben .. alleen .swf bestanden.
Als ik ze dus open via bestandsbeheer dan opent hij gewoon de game.

Wat ik wil is eigenlijk een snelkoppeling in de map games die naar dit .swf bestand refereerd. kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Lethal schreef op maandag 22 juni 2009 @ 11:00:
Weet er iemand waar je flash games moet plaatsen op je toestel om ze te "installeren" of weet er iemand hoe je snelkoppelingen in de menustructuur kan maken naar deze bestanden?
Flash games moet je gewoon op je toestel zetten en meteen vanuit bestands beheer de file openen.
|
\|/
Amps schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 23:48:
Kan je met Symbian eigenlijk ook je nummerweergave uitzetten? Hoe zit het met het beveiligen (wachtwoord op zetten) van mappen? (Bijvoorbeeld berichten, media bestanden)

[ Voor 27% gewijzigd door Amps op 22-06-2009 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Kan de app "Handy Phoneguard" proberen, die doet wat jij wilt denk ik en meer, heb hem zelf niet installed.
Handy Phoneguard features:

* Autolock on Power On or at a given period of time
* Password protection for your private info (Calendar, Contacts, Log, Messages, Photos, Videos, Files, Settings)
* Optional protection for the chosen applications
* Autolock at receiving LOCK SMS from any other phone. In locked mode Handy Phoneguard hides all apps with screen wide window and blocks access to your phone.
* Removal of all essential information (Contacts, Messages, ToDoNotes, Log entries, Documents, Pictures, Videos) at receiving WIPE SMS.
* Sending alert messages to predefined phone when a new Sim card is inserted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrProper
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09-2024
kan iemand volgende zaken bevestigen of ze al dan niet werken

synchronisatie outlook (contacten,agenda,tasks,notes)
is dit onbeperkt?bv 5000tal agenda items...

werkt bijgeleverde software ook perfect onder vista ultimate 64bit?

pushmail werkt standaard nog niet maar kan je auto laten checken...html support?

want twijfel nog altijd om er ene te halen

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij misschien met het volgende "probleem" helpen:

Ik heb nu de I8910HD 1 week, en ik probeer nu om er direct al mijn muziek op te zetten via de "Massa opslag modus". Ik sleep dan de bestanden naar de map "Sounds". En klaar is kees. Nu probeer ik m'n muziek op te zoeken in m'n telefoon maar ik kan deze helemaal nergens vinden, behalve als ik een nieuwe ringtone wil instellen. Helaas is die manier niet wat ik zelf voor ogen had. Heeft iemand een andere manier om snel muziek op de telefoon te zetten?

Ik heb ook de "gewone" manier via pc studio geprobeerd maar deze vind ik zelf wat onduidelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Verwijderd schreef op maandag 22 juni 2009 @ 14:12:
Kan iemand mij misschien met het volgende "probleem" helpen:

Ik heb nu de I8910HD 1 week, en ik probeer nu om er direct al mijn muziek op te zetten via de "Massa opslag modus". Ik sleep dan de bestanden naar de map "Sounds". En klaar is kees. Nu probeer ik m'n muziek op te zoeken in m'n telefoon maar ik kan deze helemaal nergens vinden, behalve als ik een nieuwe ringtone wil instellen. Helaas is die manier niet wat ik zelf voor ogen had. Heeft iemand een andere manier om snel muziek op de telefoon te zetten?

Ik heb ook de "gewone" manier via pc studio geprobeerd maar deze vind ik zelf wat onduidelijk
Al "opties->bibliotheek vernieuwen" in de muziekspeler gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quindor
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 14:50

Quindor

Switching the universe....

MrProper schreef op maandag 22 juni 2009 @ 13:43:

pushmail werkt standaard nog niet maar kan je auto laten checken...html support?

thx
sync outlook : bedoel je dan via pc of activesync via internet? Beide is volgens mij niet echt gelimiteerd. Normaal gesproken geef je op tot hoever vooruit en terug je wenst te synchroniseren. Alles wat tussen die data valt (2 dagen terug, 2 weken vooruit) word mee genomen.

bijgeleverde software 64Bit Vista : Ik draai zelf onder Vista 64Bit Business edition. Ik merk zelf geen problemen. Alleen geen USB connectie, maar daar hebben veel mensen last van, via bluetooth werkt het prima.

Pushmail werkt prima middels activesync van roadsync (wat erbij zit), geen problemen gemerkt. HTML support word ondersteund als je een exchange 2007 server aan de andere kant hebt staan. (heb ik zelf niet).

Hopelijk zijn hiermee je twijfels weg genomen.

Intermit.Tech YouTube Kanaal, Intermit.Tech Blog, QuinLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Maakt het voor de batterij eigenlijk veel uit hoe lang die aan de oplader hangt? Gisteravond voor ik naar bed ging was de batterij leeg dus heb ik m weer opgeladen gedurende de nacht, maar dan is dat dus wel meteen 7 uur lang ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
Southern Sun schreef op maandag 22 juni 2009 @ 15:29:
Maakt het voor de batterij eigenlijk veel uit hoe lang die aan de oplader hangt? Gisteravond voor ik naar bed ging was de batterij leeg dus heb ik m weer opgeladen gedurende de nacht, maar dan is dat dus wel meteen 7 uur lang ofzo
Even teruglezen: maakt niet zoveel uit.

=========
Widgets

is er iemand bezig om zelf widgets te maken? Volgens mij is dit niet al te moeilijk.. ik wil mezelf hierin verdiepen, zijn er nog meer mensen mee bezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2009 @ 23:11:
[...]

werd op geantwoord dat het er al stond maar ik kan het toch zeker nergens terug vinden en ben hier ook wel is benieuwt na..
en hoeveel berichten kunnen er maximaal worden opgeslagen (in je postvak in)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
Verwijderd schreef op maandag 22 juni 2009 @ 17:05:
[...]

werd op geantwoord dat het er al stond maar ik kan het toch zeker nergens terug vinden en ben hier ook wel is benieuwt na..
en hoeveel berichten kunnen er maximaal worden opgeslagen (in je postvak in)
In je inbox bij opties zoeken naar alle berichten markeren. Vervolgens (als je alle berichten gemarkeerd hebt) kun je verwijderen drukken.

De grote van je inbox is praktisch onbeperkt (50 mb aan telefoongeheugen = heel veel berichtjes van een paar kb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand al een goede tasjes/cases gevonden? deel ze met ons want goede bescherming is zeker niet verkeerd voor zo'n mobiel. vind het echt jammer dat samsung niet een aardappelzakje meelevert die mooi past net zoals bij HTC jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik ben de trotse eigenaar van een i8910. Een fantastisch toestel met heel erg veel mogelijkheden.
Ik converteer mkv 720p bestanden met Super. Ik gebruik de mp4 h.264 codec met een bitrate van 2 mb, 128kbps geluid en een resolutie van 720x576. Een zeer strak beeld :*)
Ik heb inmiddels een screenprotector erop (via Ebay) en een handige sleeve van Valenta (gekocht bij the PH$nehouse). Daar past hij bijna helemaal in en biedt goede bescherming.
Ik heb 1 ding waar ik niet uit kom. Ik heb een CK3100 Parrot carkit. Ik wilde de i8910 pairen en in eerste instantie kon hij hem met bluetooth vinden en toonde hij de CK3100 in het scherm. Het verbinden lukte niet. Toen opnieuw middels bluetooth zocht naar de CK3100 gaf hij hem niet meer aan in het scherm. Mijn laptop vind hem wel, maar de i8910 niet meer. Ik voel wel een vibratie, alsof hij iets herkent, maar er komt niets in het scherm. Herkent iemand dit probleem ??? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Zijn er nog meer mensen die te donkere foto's krijgen met de Anti-Shake functie aan? Veel donkerder dan zonder Anti-Shake. Eerst zie je hem even zoals het hoort, en daarna maakt hij hem donkerder ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcosuer
  • Laatst online: 21:58
Verwijderd schreef op maandag 22 juni 2009 @ 19:08:
heeft iemand al een goede tasjes/cases gevonden? deel ze met ons want goede bescherming is zeker niet verkeerd voor zo'n mobiel. vind het echt jammer dat samsung niet een aardappelzakje meelevert die mooi past net zoals bij HTC jammer!
Hoi, Ik heb mijn zakje hier vandaan.

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/strawbunny/article7333965.jpg

Groet Remco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar de stopwatch
kan iemand mij vertelen waar die verstopt zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 22 juni 2009 @ 19:43:
en een handige sleeve van Valenta (gekocht bij the PH$nehouse). Daar past hij bijna helemaal in en biedt goede bescherming.
Zou je misschien even een plaatje kunnen posten? Ik ben eigenlijk op zoek naar hetzelfde Valenta hoesje als degene die ik voor m'n N78 had, een Pocket. Hier schuif je hem in de lengte in van boven, en trek je aan een reepje stof om hem er weer uit te halen. Kan alleen de goede maat niet vinden in de winkels hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:17
Iemand een goede auto houder voor deze telefoon? Als ik bij google intik I8910 auto houder krijg ik nou niet echt nuttige links... Alleen PDAshop, maar daar zijn net weer geen afbeeldingen van :'(

Iemand misschien zelf een oplossing in elkaar geknutseld?

Mn batterij gedraagt zich wel wispelturig de afgelopen week, dan weer 2 - 3 dagen met een lading en zoals vandaag in ene, hele nacht aan de lader, na 2 uur al 2 streepjes weg, zonder iets te doen met de telefoon! Wat ik toen heb gedaan: de telefoon uit en aan gezet, en nu staat ie nog steeds op die 5 streepjes... Zoals al eerder werd gezegd lijkt het alsof de telefoon problemen heeft met het ECHT afsluiten van toepassingen.

Ik ben overigens benieuwd naar die 'replie' van die Samsung man op dat Innovator forum... Hij zou toch deze week met een antwoord komen op de aanhoudende vragen over de batterij etc.? Was hier ergens een post over paar pagina's terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Gaargod schreef op maandag 22 juni 2009 @ 21:32:
Iemand een goede auto houder voor deze telefoon? Als ik bij google intik I8910 auto houder krijg ik nou niet echt nuttige links... Alleen PDAshop, maar daar zijn net weer geen afbeeldingen van :'(
Ga naar ebay en zoek op "i8910 car holder" of "i8910 mount" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AppieNL schreef op maandag 22 juni 2009 @ 03:17:
Je moet Any Video Converter downloaden, kortweg AVC is gratis en werkt helemaal TOP !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 juni 2009 @ 21:52:
[...]

Je moet Any Video Converter downloaden, kortweg AVC is gratis en werkt helemaal TOP !
http://www.any-video-converter.com/download-avc-free.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 20:52

MrE

Sugardaddy take me home..

niekosniekos schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 17:33:
[...]

ik neem aan dat hij via bluetooth ziet dat er een headset aangesloten is en volgens mij is dat ook zo
Dat hij via bluetooth een headset aangesloten ziet daar ben ik niet bang voor. Waar ik bang voo ben is dat er niet tot nauwelijks ontvangst is door het ontbreken van een kabel die als antenne fungeert.

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Gaargod schreef op maandag 22 juni 2009 @ 21:32:

Iemand misschien zelf een oplossing in elkaar geknutseld?

Mn batterij gedraagt zich wel wispelturig de afgelopen week, dan weer 2 - 3 dagen met een lading en zoals vandaag in ene, hele nacht aan de lader, na 2 uur al 2 streepjes weg, zonder iets te doen met de telefoon! Wat ik toen heb gedaan: de telefoon uit en aan gezet, en nu staat ie nog steeds op die 5 streepjes... Zoals al eerder werd gezegd lijkt het alsof de telefoon problemen heeft met het ECHT afsluiten van toepassingen.

Ik ben overigens benieuwd naar die 'replie' van die Samsung man op dat Innovator forum... Hij zou toch deze week met een antwoord komen op de aanhoudende vragen over de batterij etc.? Was hier ergens een post over paar pagina's terug.
Ik zag bij de T4T een houder met de i8910 op de doos afgebeeld.
Mijn batterij houdt het nu 1 dag uit. 's ochtends van de oplader af, 's avonds tussen 23-24u leeg. 3e dag dat ik m heb dus eens afwachten hoe het over een week is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij T4T zat er geen houder bij, ook niet gezien in de winkel... Heb er nu één van de Action van 3 euri, gaat best...
MIjn batt doet er 2 dagen over met vrij intensief gebruik (paar keer per dag internet, foto's kijken, als MP3 speler gebruiken (uur per dag) regelmatig bellen).
Het grote voordeel vind ik toch wel dat als de foon aan de pc gekoppeld is de batt meteen laadt! Dat was bij de N95 wel anders, daar deed ik ook maar 1 dag met mijn batt, MAX!!
Weet iemand wanneer er mooie hoesjes te krijgen zullen zijn (a la iphone/ipod touch), met klapfront?
En apps, zijn die überhaupt al te krijgen? Games etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
Ik heb een paar widgets gemaakt met buienradar en verkeers informatie .. ik zit alleen met het probleem dat de internetconnectie open blijft staan..

weet iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet zeggen dat het met mijn batterij nu prima gaat. Vandaag is de derde dag zonder opladen en ik zit nog op 4 streepjes. De eerste 3 dagen dat ik 'm had heb ik wel ongeveer elke 24 uur moeten opladen.

Ik vind het wel erg irritant dat je tijdens het bellen lastig bij je nummertoetsen komt. Als je een 0900-nummer belt waarbij je een menukeuze dmv nummertoetsen moet maken, moet je eerst de toetsenblokkeringknop indrukken en dan de keypad-optie aantikken. Terwijl ik dat doe hoor ik niet wat de telefoniste zegt omdat ik naar mn telefoon moet kijken. Er zou een sneltoets (1 van de onderste 3 kliktoetsen misschien?) voor ingesteld moeten kunnen worden.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2009 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[b][message=32146281,noline]Ik ben overigens benieuwd naar die 'replie' van die Samsung man op dat Innovator forum... Hij zou toch deze week met een antwoord komen op de aanhoudende vragen over de batterij etc.? Was hier ergens een post over paar pagina's terug.
Dat was dus mijn post! Hij had dit idd toegezegd, maar het blijft maar angstig stil :(

Bron:

http://innovator.samsungm...z~&startPage=1&curPage=77

Inmiddels zijn ze alweer beland op pagina 87 maar nog steeds geen antwoord van die BenM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 10:41:
[...]

Dat was dus mijn post! Hij had dit idd toegezegd, maar het blijft maar angstig stil :(

Bron:

http://innovator.samsungm...z~&startPage=1&curPage=77

Inmiddels zijn ze alweer beland op pagina 87 maar nog steeds geen antwoord van die BenM.
ik geloof dat hij refereerde naar de fw update van de i8510? waar ze mee bezig zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slitch
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-03 13:33
Er is een update uit!!!!
Helaas is de arm nog niet gemaakt.
Gewoon via pc studio updaten.
http://translate.google.c...=it&tl=en&history_state0=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Lethal schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 11:29:
[...]

ik geloof dat hij refereerde naar de fw update van de i8510? waar ze mee bezig zijn?
En dat baseer jij op? Voor zover ik het begrijp heeft hij het over dat alle andere aspecten heeft "gecovererd". Daarmee doelt hij volgens mij op de lijst met bugs die die andere gast heeft genoemd.

Misschien begrijp ik het verkeerd hoor?? Ik hoop het niet iig, ben benieuwd naar nieuws over de omnia HD, die 8510 zal mij aan de reet roesten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k.olfers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-08 00:21
Hmmm, weet iemand toevallig of 'Verzonden' automagisch geleegd wordt ofzo. Ben nu fanatiek aan het smsen een weekje of twee drie, en kom er vandaag achter dat ik maar 20 smsjes in 'Verzonden' heb staan. Een beetje vreemd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Slitch schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 12:00:
Er is een update uit!!!!
Helaas is de arm nog niet gemaakt.
Gewoon via pc studio updaten.
http://translate.google.c...=it&tl=en&history_state0=
Njah, de updater uit PC Studio geeft bij mij alleen maar de melding dat m'n telefoon niet is verbonden. Terwijl PC Studio zelf netjes aan geeft dat m'n i8910 is verbonden via USB. Werkt dus ook niet helemaal lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k.olfers
k.olfers schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 12:40:
Hmmm, weet iemand toevallig of 'Verzonden' automagisch geleegd wordt ofzo. Ben nu fanatiek aan het smsen een weekje of twee drie, en kom er vandaag achter dat ik maar 20 smsjes in 'Verzonden' heb staan. Een beetje vreemd..
edit: never mind, heb t al gevonden, wel spijtig dat je maar een max van 999 in kan stellen, zelfs op het massageheugen.

[ Voor 10% gewijzigd door k.olfers op 23-06-2009 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 00:24:
En apps, zijn die überhaupt al te krijgen? Games etc?
Games zijn volop te verkrijgen hoor :) Ik heb al een hele zoot in mijn verzameling :P Alleen nuttige apps zijn bij mij wat gebrekig. Ik heb niet echt veel nuttige of goed werkende apps gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
Propane schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 12:40:
[...]
Njah, de updater uit PC Studio geeft bij mij alleen maar de melding dat m'n telefoon niet is verbonden. Terwijl PC Studio zelf netjes aan geeft dat m'n i8910 is verbonden via USB. Werkt dus ook niet helemaal lekker.
geloof ook dat die italiaanse site aardig wat problemen rapporteerd ... ik blijf nog even wachten op een stabiele versie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Lethal schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 12:50:
[...]

geloof ook dat die italiaanse site aardig wat problemen rapporteerd ... ik blijf nog even wachten op een stabiele versie ;)
Ik blijf sowieso wachten tot Samsung mobile NL officieel een firmware uitbrengt. Beter het zekere voor het onzekere ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Amps schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 12:44:
[...]

Games zijn volop te verkrijgen hoor :) Ik heb al een hele zoot in mijn verzameling :P Alleen nuttige apps zijn bij mij wat gebrekig. Ik heb niet echt veel nuttige of goed werkende apps gezien.
Is er ergens een overzicht welke spellen goed op de i8910 werken? Heb wel een aantal keer een nokia 5800 geinstalleerd, maar die liep vervolgens erg langzaam waardoor het spelen ook niet echt leuk wordt.
Is er btw een werkende marble maze voor deze telefoon? Dat is nou een spel dat ik graag zou willen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JPZ schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 22:28:
Vandaag effe naar de T.... tel... shop geweest (altijd opletten met reclame) en me op basis van deze ervaringen ook een samsung aangeschaft. Man o man wat een kanon is dit, alleen al het menu en het verplaatsen van de snelkoppelingen. Tot nu toe weinig problemen gehad ermee. Internet werkt super welliswaar nog met mijn oude orange abonnement. Alleen internetten is wennen met dat touchscreen, Met name het verplaatsen van de pagina. Je moet al opletten dat je niet op een link klikt op een bepaalde pagina, anders opent ie gelijk de volgende. Gps nog niet geprobeerd, net route 66 aangevraagd. Electronic banking loopt nog niet echt soepel. Mis eigenlijk een pen, waarmee je kleine linkjes kunt aantoetsen. Heb het wel al met een pen geprobeerd, maar lukt niet echt.
Ook het toetsenbord is effe wennen. Kortom leuke telefoon. Wil alleen nog effe java installeren. Iemand ervaringen mee? Is er ook een virusscanner voor de tel mogelijk of hoe blijft dat ding beveiligd van virussen?
Als je dubbeltikt op het scherm tijdens het internetten dan zoomt het scherm een stuk groter in, waardoor je geen tandenstoker nodig hebt om een link aan te kunnen tikken. Je hebt dan helaas geen volledig overzicht van de pagina, maar bij werkt het prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Southern Sun schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 13:18:
[...]

Is er ergens een overzicht welke spellen goed op de i8910 werken? Heb wel een aantal keer een nokia 5800 geinstalleerd, maar die liep vervolgens erg langzaam waardoor het spelen ook niet echt leuk wordt.
Is er btw een werkende marble maze voor deze telefoon? Dat is nou een spel dat ik graag zou willen :P
Spellen van Gameloft werken als een zonnetje (is wel te verwachten voor zo'n goede software developer). Je moet gewoon zoeken naar (java) games die op Symbian S60V5 draaien. Het is ook een kwestie van installeren, proberen en desnoods weer verwijderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Synchronisatie met Outlook werkt bij mij perfect op Windows 7 64-bit. Het is namelijk exact dezelfde applicatie als de Nokia PC Suite (maar dan overal Nokia vervangen door Samsung).
MrProper schreef op maandag 22 juni 2009 @ 13:43:

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k.olfers
Wat me opvalt is dat ie de Java games (ook van Gameloft) erg slecht trekt, met veel lag en stotteringen in beeld en geluid, erg jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slitch
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-03 13:33
Volgens iemand van het italiaanse forum (de link heb ik eerder geplaatst) komt er binnen 24 uur een update beschikbaar voor de i8910.
Hopelijk draaien java toepassingen dan een stuk sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Ik heb zelf geen probleem met java games hoor. Sommige games draaien wel wat laggy, maar de meesten draaien erg soepel. Ik ben benieuwd naar de update..

Edit: Bij sommige programma's moet je het recht op gegevens lezen, schrijven, netwerk gebuiken of bellen etc. geven. Hoe serieus moet je dit eigenlijk nemen? Kunnen ze bij installatie van applicaties meteen je gaan bellen bv?

[ Voor 45% gewijzigd door Amps op 23-06-2009 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
offtopic

Heb het in het begin ook al eens geroepen maar nogmaals op herhaling (het topic loopt inmiddels mooi vol).

Modbreak:Als iemand behoefte heeft om de TS over te nemen, mijn zege heb je! Ik geef bij deze toestemming!!!

Ik ben niet zo handig met al dat gedoe, kost mij enorm veel tijd! Zijn er vast wat die dit veel beter kunnen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door pven op 23-06-2009 22:32 . Reden: Extra benadrukt :-) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk kunnen de gelukkigen die al een i8910 hebben mij een antwoord geven op de volgende vraag: Ik ben al bijna 6 jaar klant bij Hi en heb ook al die 6 jaar dezelfde sim-kaart. Heb gedurende die 6 jaar altijd vrij simpele samsungs gehad (momenteel een D900).

Kan mijn ondertussen antieke sim-kaart gewoon in de i8910 of gebruiken dit soort telefoons nieuwere type sim-kaarten? Want dan moet ik hier wel even op gaan letten wanneer ik over een aantal weken mn abonnement ga verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 21:30:
offtopic

Heb het in het begin ook al eens geroepen maar nogmaals op herhaling (het topic loopt inmiddels mooi vol).

[modbreak]Als iemand behoefte heeft om de TS over te nemen, mijn zege heb je! Ik geef bij deze toestemming!!! [/modbreak]

Ik ben niet zo handig met al dat gedoe, kost mij enorm veel tijd! Zijn er vast wat die dit veel beter kunnen ;)
Ben ook voor een mooie TS, daar heeft deze telefoon inmiddels wel recht op na 47 pagina's ;) heb hier helaas ook de skills niet voor, laat staan tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k.olfers
Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 22:28:
Hopelijk kunnen de gelukkigen die al een i8910 hebben mij een antwoord geven op de volgende vraag: Ik ben al bijna 6 jaar klant bij Hi en heb ook al die 6 jaar dezelfde sim-kaart. Heb gedurende die 6 jaar altijd vrij simpele samsungs gehad (momenteel een D900).

Kan mijn ondertussen antieke sim-kaart gewoon in de i8910 of gebruiken dit soort telefoons nieuwere type sim-kaarten? Want dan moet ik hier wel even op gaan letten wanneer ik over een aantal weken mn abonnement ga verlengen.
Waarschijnlijk wil je wel een umts sim gebruiken bij deze phone. Als je inderdaad nog een hele oude van Hi hebt is dit des te beter want dan heb je als het goed is gratis recht op een nieuwe. Ga gewoon even naar een Hi winkel, zeg dat je een nieuwe sim wil (vanwege gebrek umts) en als het goed is wordt het dan geregeld, zo ging het in ieder geval bij mij ook. Ik raad aan om dit te doen voor je de telefoon gaat halen, gezien Hi hem voorlopig zelf nog niet heeft, en je niet via een 3rd party aan een gratis sim komt waarschijnlijk (normaal betaal je 25 of dertig euro ervoor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 22:28:
Mijn simkaart is inmiddels ook 6 jaar oud, en functioneert gewoon als het moet functioneren hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
Misschien een verzameling van punten zodat we met z'n allen een TS kunnen maken?

iig antwoord op de vragen mbt batterijduur etc etc .. want die komen hier al zoveel langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekosniekos
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-06 12:12
Lethal schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 08:52:
Ik heb een paar widgets gemaakt met buienradar en verkeers informatie .. ik zit alleen met het probleem dat de internetconnectie open blijft staan..

weet iemand hier een oplossing voor?
Je eigen widgets gemaakt?
heb je de de files? ben erg benieuwd zoek ook zulke widgets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-09 22:28
Ik wou nog ff twee apps aanraden. Vooral LCG Jukebox, een MP3-speler. Heeft o.a. uitstekende geluidskwaliteit, volumeregeling in 50 stappen, 10 bands equilizer, de mogelijkheid om folders af te spelen en een kekke mini-player voor op je homescreen:

Afbeeldingslocatie: http://a6.vox.com/6a00d41413e77d685e01101665a37e860c-pi

Afbeeldingslocatie: http://a2.vox.com/6a00d41413e77d685e0110184011ea860f-pi

edit: ik zie nu dat net toen ik een screenshot maakte, het graphic equilizertje bijna plat was. Maar die is er dus wel, zowel in de miniweergave als in het groot. Met de miniweergave kan je ook de muziek pauzeren en weer starten.

Wel schandalig dure app =(

Een stuk betaalbaarder is gravity, een goeie twitter-client.

Ik heb ook de in Symbian ingebouwde nogal spartaanse email-client ingesteld om m'n gmail te gebruiken (met deze en deze informatie). Daardoor is het nu ultra simpel om een fotootje te posten op twitter. Een mailtje naar twitpic is net zo makkelijk als een smsje, en een recent fotootje zoeken en attachen gaat snel en gemakkelijk met het zoekertje met thumbnails.

[ Voor 19% gewijzigd door Julian op 24-06-2009 00:39 ]

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
niekosniekos schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 00:14:
[...]

Je eigen widgets gemaakt?
heb je de de files? ben erg benieuwd zoek ook zulke widgets!
Echt veel kan je er nog niet mee omdat de sdk van samsung nog niet af is. Tis me inmiddels wel gelukt om widget met buienradar.nl te maken.. en zodra je er op klikt linkt hij naar de website van buienradar.mobi

Maar echt veel heb je er nog niet aan.. want de internetconnectie blijft open staan met die widgets.. Wat uiteraard wel kan is supersnel uit je touchflow de widget selecteren met radar.. en vervolgens terugstoppen en een andere met temperaturen pakken.. eyecandy :D

Maar ik ben nog bezig met uitzoeken hoe alles werkt :) even geduld dus nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ julianus

Misschien beetje een domme vraag maar hoe krijg je, je tijd en datum zo klein bovenin?
Ik krijg het maar niet voor elkaar 8)7

Edit: laat maar heb het al gevonden :) bij instellingen ---> Persoonlijk --> Startscherm

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2009 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie zou de TS eens flink kunnen updaten met alle handige apps en instellingen om batterijduur te verbeteren etc etc. vooral apps handig als je 1 overzichtelijke pagina hebt en andere handige instellingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik probeer SHoZu te instaleren maar het toestel geeft aan dat dit niet ondersteund wordt. Weet iemand hier raad mee?

Daarnaast probeer ik gemaakt foto's direct te uploaden naar b.v. Flickr. Dit lukt niet omdat hij aangeeft bestand niet gevonden. Nu moet ik de foto appart vanuit een map uploaden. Dit moet toch anders kunnen?

Ik hoop op tips.
Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ook een handleiding beschikbaar over de werking van de widgets? Ik zie op youtube allemaal mogelijkheden van dit toestel maar vindt er geen duidelijke uitleg van. Iemand een tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-10 15:06

robertwebbe

Robert Webbe

Verwijderd schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 10:48:
Ik probeer SHoZu te instaleren maar het toestel geeft aan dat dit niet ondersteund wordt. Weet iemand hier raad mee?
Probeer het eens door de Nokia 5800 te selecteren, zou moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Shit ik heb net alle foto's en video's die op mn geheugenkaart stonden gekopieerd naar de massageheugen van de i8910. Nu heb ik alleen een hele lading bestanden in mn Gallery staan die "contentslist" heten, maar ik kan ze niet verwijderen. Iemand een idee hoe je die weer weg krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MSN/Windows live messenger, hoe installeer ik deze?
Ben misschien blond, maar kan echt nergens vinden van hoe of wat gegoogled tot ik een ons woog 8)7
Bij instant messaging staat toch echt dat dit ondersteunt wordt door dit toestel :?

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2009 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 20:52

MrE

Sugardaddy take me home..

Verwijderd schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 09:41:
wie zou de TS eens flink kunnen updaten met alle handige apps en instellingen om batterijduur te verbeteren etc etc. vooral apps handig als je 1 overzichtelijke pagina hebt en andere handige instellingen!
I second that. Het forum begint behoorlijk lijvig te worden en het zou praktisch zijn als steeds terugkerende tips en apps gecentraliseerd zouden worden.

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001

Convoy

g44p

Verwijderd schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 13:45:
MSN/Windows live messenger, hoe installeer ik deze?
Ben misschien blond, maar kan echt nergens vinden van hoe of wat gegoogled tot ik een ons woog 8)7
Bij instant messaging staat toch echt dat dit ondersteunt wordt door dit toestel :?
try fring, msn is helaas "nog" niet mogelijk op de i8910 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

freekweb schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 14:19:
[...]

try fring, msn is helaas "nog" niet mogelijk op de i8910 :'(
maar waarom staat het dan wel in de specs 8)7 |:(
fring :? hoe werkt dit dan, installatie ed :?
en kan je dan chatten met je msn contacten :?
is dit dan alleen maar een andere interface :?
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k.olfers
Verwijderd schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 14:23:
[...]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Sorry maar dat kan je echt wel even zelf opzoeken: http://www.fring.com/fring_is/why_fring/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
[...]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
ik heb Ebuddy geinstalleerd .. die is wat gebruiksvriendelijker vind ik zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lethal schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 14:28:
[...]

ik heb Ebuddy geinstalleerd .. die is wat gebruiksvriendelijker vind ik zelf
ebuddy oke maar dan heb ik nog steeds geen antwoord op mijn vragen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Southern Sun schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 13:34:
Shit ik heb net alle foto's en video's die op mn geheugenkaart stonden gekopieerd naar de massageheugen van de i8910. Nu heb ik alleen een hele lading bestanden in mn Gallery staan die "contentslist" heten, maar ik kan ze niet verwijderen. Iemand een idee hoe je die weer weg krijgt?
Had ik ook gister alleen bij mij kwam het door de hele image directory te deleten en er weer op te zetten. Heleboel files die niks meer deden. Kreeg ze ook niet weg in Symbian's galerij, maar wel in Samsung's media browser, zodat ik daar iig een hele rits dode links niet zie. Gebruik de browser voor plaatjes van Symbian zelf toch niet, dus al die "contentlist" errors stoort me niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

[...]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
ga naar www.fring.com met je i8910, de rest spreek voor zich... en ja al je msn contacts staan dan gewoon netjes vermeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

freekweb schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 14:53:
[...]

ga naar www.fring.com met je i8910, de rest spreek voor zich... en ja al je msn contacts staan dan gewoon netjes vermeld ;)
dank u wel!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

freekweb schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 14:53:
[...]

de i9810 wordt niet ondersteunt althans ik kan hem niet ingeven en als ik het via sms doe, zegt ie me telefoon niet te herkennen, dan krijg ik een alternatieve lijst waarin hij ook niet voorkomt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
AppieNL schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 14:46:
[...]

Had ik ook gister alleen bij mij kwam het door de hele image directory te deleten en er weer op te zetten. Heleboel files die niks meer deden. Kreeg ze ook niet weg in Symbian's galerij, maar wel in Samsung's media browser, zodat ik daar iig een hele rits dode links niet zie. Gebruik de browser voor plaatjes van Symbian zelf toch niet, dus al die "contentlist" errors stoort me niet zo.
Dit heb ik vandaag nu ook. Ik heb alle foto's overgezet naar mijn PC. Daarna heb ik alles in de folder "Camera" verwijderd. Nu heb ik ook foute links/gebroken images in de MediaBrowser. In de Afb. en video's galerij zitten de thumbnails niet meer.

Precies hetzelfde als jij lijkt me. Iemand een oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Verwijderd schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 15:03:
[...]

de i9810 wordt niet ondersteunt althans ik kan hem niet ingeven en als ik het via sms doe, zegt ie me telefoon niet te herkennen, dan krijg ik een alternatieve lijst waarin hij ook niet voorkomt 8)7
dat kan kloppen, gewoon de nokia 5800 pakken ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Convoy op 24-06-2009 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

freekweb schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 15:13:
[...]

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Amps schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 15:09:
[...]

Dit heb ik vandaag nu ook. Ik heb alle foto's overgezet naar mijn PC. Daarna heb ik alles in de folder "Camera" verwijderd. Nu heb ik ook foute links/gebroken images in de MediaBrowser. In de Afb. en video's galerij zitten de thumbnails niet meer.

Precies hetzelfde als jij lijkt me. Iemand een oplossing hiervoor?
de files/mappen op hidden zetten via je pc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

freekweb schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 15:13:
[...]

certificaat error, neem aan dat ik dit wel ergens uit kan zetten?
ja blijf nu gewoon even doorvragen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
freekweb schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 15:16:
[...]

de files/mappen op hidden zetten via je pc ;)
Welke files of mappen om precies te zijn?
Pagina: 1 ... 12 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is om over het toestel te praten,

Berichten over 'waar kan ik hem het beste kopen' en 'met welk abonnement' horen hier niet. Houd daar rekening mee als je hier je bericht plaatst.