Toon posts:

Samsung Omnia HD (i8910) Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 21 Laatste
Acties:
  • 185.629 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo -

Ik heb hier en daar beetje rondgekeken op deze topic maar kon niet vinden wat ik zocht.
Ik zoek voor me telefoon widgets -
Het weer
Google maps .

Waar kan ik dit vandaan halen.. heb me al best suf gezocht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg*

[ Voor 96% gewijzigd door RoD op 17-06-2009 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow sorry mag niet haha was het vergeten tja het is ook zo makkelijk om het tevinden eigenlijk ZOEK gewoon goed.

Google bestaat niet voor niks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slim_fan
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:53
Verwijderd schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 16:01:
Tweede ding, ik heb net de film Berlin Calling op mijn i8910 gezet in een AVI extensie, heel mooi, want dan kon ik onderweg naar huis straks die film kijken, NOT! Als ik 'm probeer af te spelen loopt hij vast, zowel in de Mediabrowser als in de Videoplayer. Oplossing?
Kijk zoals gezegd even naar de codec, hoewel het twijfelachtig zal zijn of dit je probleem oplost indien het filmpje wel een stuk(je) wordt afgespeeld. Hier werkt het afspelen perfect (divx codec, avi), ook met films van ~ 1,5 gb. Als de telefoon alleen vastloopt met dat specifieke bestand kan je bestand natuurlijk ook corrupt zijn..
Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 20:18:
Er zijn nu ook andere toestellen uit zoals de I8000 (Omina II) en S8000 (Jet). Gisteren bekend gemaakt. Maar welke moet je nou nemen, want was eigenlijk aan het wachten op de Omnia HD? Deze zien er ook wel veelbelovend uit!

Samsung S8000 (Jet)
Samsung I8000 (Omina II)
Dude kijk zelf eerst even :S
Je kan meteen zien dat die dingen resp 3,1" en 3,7" hebben. De omnia ook. Ook hebben ze allemaal een ander OS, niet al te moeilijk toch???
Verwijderd schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 20:04:
Hallo -

Ik heb hier en daar beetje rondgekeken op deze topic maar kon niet vinden wat ik zocht.
Ik zoek voor me telefoon widgets -
Het weer
Google maps .

Waar kan ik dit vandaan halen.. heb me al best suf gezocht :(
Heel simpel: je typt 'maps' in op je telefoon in www.google.nl. Of bedoel je dat je ze in dat scroll menuutje hebt bij het standby scherm?

[ Voor 14% gewijzigd door slim_fan op 17-06-2009 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel simpel: je typt 'maps' in op je telefoon in www.google.nl. Of bedoel je dat je ze in dat scroll menuutje hebt bij het standby scherm?
Nee wil gewoon alles op me telefoon hebben-
een programmatje dat het weer uptodate houd en google maps :)

Eventueel navigatie zou ook leuk zijn heb ook al op de Symbian website gekeken.
Maar ik kan echt niks vinden :(
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om mij te helpen zoeken?

Zal het zeer op prijs stellen :)

Dank je wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:51

Convoy

g44p

Verwijderd schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 22:06:
[...]

Nee wil gewoon alles op me telefoon hebben-
een programmatje dat het weer uptodate houd en google maps :)

Eventueel navigatie zou ook leuk zijn heb ook al op de Symbian website gekeken.
Maar ik kan echt niks vinden :(
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om mij te helpen zoeken?

Zal het zeer op prijs stellen :)

Dank je wel :)
http://www8.garmin.com/mobile/mobilext/

http://www.sygic.com/

o.a. have fun O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robertwebbe schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 10:38:
Zojuist iets ontdekt; Samsung heeft een foutje gemaakt in de levering van de i8910 naar de rinkelwinkel winkelketen (waar ik de naam niet van mag noemen omdat het anders spam is). Ze hebben de 16GB uitgeleverd i.p.v. de 8GB. Normaal gesproken zou de 16GB nog niet uitgebracht worden maar het is toch gebeurd. Het gaat om enkele stuks en het is maar een eenmalige actie. Dus als je speciale wilt dan is vandaag de kans om je slag te slaan! 8)
GNEGNE, daar ben ik dus -gelukkig!- de dupe van :D Met veel dank aan de Rinkelwinkel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke rinkelwinkel hebben we het over?
begrijp dat het vanwege spam niet mag maar ik ben toch erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had hetzelfde 'probleem
Ze hebben mij ook een 16 gb versie gegeven ipv een 8 ^^

Maar- mijn accu die is echt zo snel leeg :S
Iemand anders problemen hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 01:36:
Had hetzelfde 'probleem
Ze hebben mij ook een 16 gb versie gegeven ipv een 8 ^^

Maar- mijn accu die is echt zo snel leeg :S
Iemand anders problemen hiermee?
Ik weet niet of je 'm meteen aan de lader heb gehangen maar ik lees op internet dat dat niet goed is. Je moet 'm eerst helemaal "opmaken" en dan pas aan de lader hangen. Dan helemaal opladen. dan weer helemaal "opmaken". Dit een paar keer doen en dan schijnt de accu het supergoed te doen.

Ikzelf heb 'm gisterochtend gekocht. Hij is om half 12 aangezet, toen had hij 3 streepjes. Na heel veel spelen en uitproberen zei mn samsung gisteravond dat ie bijna leeg was (geen streepje meer), nu vanochtend stond hij nog steeds aan. Mijn accu gaat wel wel goed dus... ik zit eigenlijk te wachten totdat ik 'm "mag" opladen :-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-04-2019
Verwijderd schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 09:18:
[...]

Ik weet niet of je 'm meteen aan de lader heb gehangen maar ik lees op internet dat dat niet goed is. Je moet 'm eerst helemaal "opmaken" en dan pas aan de lader hangen. Dan helemaal opladen. dan weer helemaal "opmaken". Dit een paar keer doen en dan schijnt de accu het supergoed te doen.

Ikzelf heb 'm gisterochtend gekocht. Hij is om half 12 aangezet, toen had hij 3 streepjes. Na heel veel spelen en uitproberen zei mn samsung gisteravond dat ie bijna leeg was (geen streepje meer), nu vanochtend stond hij nog steeds aan. Mijn accu gaat wel wel goed dus... ik zit eigenlijk te wachten totdat ik 'm "mag" opladen :-/
Hier is al over gediscusseerd een aantal pagina's terug.. kwam er op neer dat het voor li-ion batterijen niet uitmaakte hoe vaak je ze oplaad. Helemaal draineren was echter niet goed voor hem.

Weet iemand trouwens of er nog widgets ed gemaakt worden? Of zijn we daarvan afhankelijk van samsung?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-10 15:47

migros

Nooit meer een Samsung

Die accu van mij houdt het nog geen 12 uur vol. Gisteren de hele dag geladen en vanochtend om 9 uur was de telefoon vanzelf uitgegaan doordat de batterij helemaal op was. Vindt dat wel merkwaardig aangezien ik er niet veel me heb gespeeld.

Maar ja, daarentegen blijft het een geweldig toestel. Alleen dat handytask werkt bij mij voor geen meter, elke keer als ik aplicaties wil dichtgooien gaat handytask zelf dicht. Het lijkt erop of alles openstaat en niets zichzelf wil afsluiten. Is er niet een programma in het toestel zelf waarmee ik applicaties kan sluiten?

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-05 23:19
migros schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 09:38:
Die accu van mij houdt het nog geen 12 uur vol. Gisteren de hele dag geladen en vanochtend om 9 uur was de telefoon vanzelf uitgegaan doordat de batterij helemaal op was. Vindt dat wel merkwaardig aangezien ik er niet veel me heb gespeeld.

Maar ja, daarentegen blijft het een geweldig toestel. Alleen dat handytask werkt bij mij voor geen meter, elke keer als ik aplicaties wil dichtgooien gaat handytask zelf dicht. Het lijkt erop of alles openstaat en niets zichzelf wil afsluiten. Is er niet een programma in het toestel zelf waarmee ik applicaties kan sluiten?
Op mijn N95 kan dit d.m.v. het ingedrukt houden van de MENU-knop. Wellicht dat de i8910 ook iets dergelijks heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lethal schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 09:35:
[...]

Hier is al over gediscusseerd een aantal pagina's terug.. kwam er op neer dat het voor li-ion batterijen niet uitmaakte hoe vaak je ze oplaad. Helemaal draineren was echter niet goed voor hem.

Weet iemand trouwens of er nog widgets ed gemaakt worden? Of zijn we daarvan afhankelijk van samsung?
Het ging ook niet om hoe vaak je ze oplaadt, het gaat om hoe je ze oplaadt. Op diverse fora op internet geven gebruikers aan dat als ze de telefoon een aantal keer helemaal leegmaken en weer helemaal opladen, hierna de accuduur veel beter is. Het lijkt me dat ze daar niet over zullen liegen...

Is het niet zo dat je dezelfde widgets als voor de nokia 5800 kan downloaden? (alhoewel er dat ook zeer weinig zijn...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand misschien hoe je die balk aan de rechter kan krijgt ( verticaal) met alle gegevens over CPU RAM vrije ruimte ?

grtz nick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barvok
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 00:11
Verwijderd schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 10:23:
weet iemand misschien hoe je die balk aan de rechter kan krijgt ( verticaal) met alle gegevens over CPU RAM vrije ruimte ?
daarvoor moet je volgens mij Handy Taskman installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje;
Is het zo dat je ook radio kan luister zonder dat je oordopjes heb aangesloten?
die van mij geeft een foutmelding: sluit headset met kabel aan.
zijn er oplossingen?

En ik zou zeggen voor t probleem met batterij, probeer altijd/zoveel mogelijk je internet/bluetooth uit te zetten als je deze toch niet gebruikt. Maar voor dat help maar een klein beetje.
Het ligt vooral aan het gebruik van geheugenkaarten, lees onderstaand artikel!

lees dit eens door!!!!
http://www.pocketinfo.nl/...n-de-mmc-of-sd-kaart.html

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2009 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
Verwijderd schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 10:28:
Vraagje;
zijn er oplossingen?

En ik zou zeggen voor t probleem met batterij, probeer altijd/zoveel mogelijk je internet/bluetooth uit te zetten als je deze toch niet gebruikt. Maar voor dat help maar een klein beetje.
Het ligt vooral aan het gebruik van geheugenkaarten, lees onderstaand artikel!

lees dit eens door!!!!
http://www.pocketinfo.nl/...n-de-mmc-of-sd-kaart.html
Ik had op mijn N95 een programma waarmee ik het voltage van mijn batterij en het voltage van mijn verbruik kon aflezen .. hiermee kon hij voorspellen hoelang ik nog batterij had.

ik ga deze eens proberen te installeren vanmiddag!

En een reactie op je radio.. deze is zonder headset niet te gebruiken (aangezien het draadje van je headset de antenne bevat!) Je kan natuurlijk wel software vinden voor het luisteren van internetstreams ed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is gelukt bedankt

alleen jammer dat je die balk niet permanent op je screen kan houden

grtz nick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimhaw
  • Laatst online: 21:37
Ik heb sinds anderhalve week de omnia HD.
De eerste week heb ik vaak het toestel aan de oplader moeten leggen want deze liep soms wel erg snel leeg.
Afgelopen zaterdag op zondag was de batterij zelf helemaal leeg. Na een aantal uren op de oplader viel me op dat de batterij t/m woensdag het heeft volgehouden. Ik had gisteren nog zelf 3 streepjes over voordat ik hem weer aan de lader heb geplugd.

Verder is het apparaat super. Had hiervoor een Nokia N95 en vergeleken hiermee is de omnia HD vele malen beter.

Voor Route navigatie gebruik ik Sygic rider versie 7.71 of zoiets. Werkt super en de GPS fix is zelfs in de woonkamer tot stand gekomen. Met de N95 op interne GPS duurde het soms minuten en in de woonkamer was het onmogelijk om een fix te krijgen.

Heb geduld met de batterij, Wlan en Blauwetand heb ik standaard uitstaan. Netwerk staat op auto en ik zorg ervoor dat alle softwareprogramma's uitstaan op de momenten dat het niet nodig is.

Al met al een zeer tevreden Omnia HD bezitter. ;) 8)

Fossielbrandstofloos huis en -vervoer vanaf november 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Laatst online: 22:56
Verwijderd schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 23:32:
welke rinkelwinkel hebben we het over?
begrijp dat het vanwege spam niet mag maar ik ben toch erg benieuwd.
Hmmm probeer het eens bij allerlei winkels, misschien komt die dan van zelf op je pad. Vindt je hem niet, dan heb je pech en kan je gaan huilen als een baby =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Laatst online: 18:20
"Nieuws van woensdag, 21 januari 2004 om 10:15"....beetje outdated vind je niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldig toestel, maar mijn wifi-verbinding valt steeds weg na een paar seconden. Weet iemand hoe dit komt? Ik heb hier al eerder gelezen dat het door powersaving kan komen maar die instellingen kan ik echt niet vinden op de foon of in de handleiding...

En weet iemand of het mogelijk om je thuis netwerk (wifi) als voorkeursverbinding in te stellen? Er staat nu ergens in mn menu wel dat wifi prioriteit 1 heeft, maar als ik ga browsen (Opera of Web) gaat hij toch automatisch verbinden met mobiel internet van kpn. Ook hierover kan ik niets vinden in mn foon (of handleiding)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
AppieNL schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 15:19:
[...]

Hmmm probeer het eens bij allerlei winkels, misschien komt die dan van zelf op je pad. Vindt je hem niet, dan heb je pech en kan je gaan huilen als een baby =D
Je mag best zeggen dat het de Belcompany is, zolang het relevant is voor de draad. Leveringskwesties mogen echter in het ABO-topic.

Enkele loze replies zijn verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-09 22:28
Verwijderd schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 10:28:
Vraagje;
zijn er oplossingen?
Er moet een headset in, want daarin zit de antenne!

Maar het kan ook anders. Ik heb zelf een losse antenne met een 3.5mm jack. Die steek ik er zo in, en dat zet ik het radiootje op luidspreker. Werkt super =D

Komt van eBay trouwens, voor een tientje ofzo.
Verwijderd schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 16:09:
Geweldig toestel, maar mijn wifi-verbinding valt steeds weg na een paar seconden. Weet iemand hoe dit komt? Ik heb hier al eerder gelezen dat het door powersaving kan komen maar die instellingen kan ik echt niet vinden op de foon of in de handleiding...

En weet iemand of het mogelijk om je thuis netwerk (wifi) als voorkeursverbinding in te stellen? Er staat nu ergens in mn menu wel dat wifi prioriteit 1 heeft, maar als ik ga browsen (Opera of Web) gaat hij toch automatisch verbinden met mobiel internet van kpn. Ook hierover kan ik niets vinden in mn foon (of handleiding)
instellingen -> connectiviteit -> wireless lan -> opties -> instellingen -> opties -> geavanc. instellingen

Moest zelf ook weer ff zoeken =)

Bij mij werkt het wel goed met het netwerk. Heb je echt in 'bestemmingen -> internet' je wireless router op prio 1 gezet?

Lethal, batterij-info kan je ook krijgen met *#0228#. Pas op, want je zit dan in een debug menu, waar je allerlei wazige settings kan wijzigen. Zou trouwens wel gaaf zijn als daar documentatie van zou zijn... Er zit veel interessants tussen!

[ Voor 53% gewijzigd door Julian op 18-06-2009 16:23 ]

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

instellingen -> connectiviteit -> wireless lan -> opties -> instellingen -> opties -> geavanc. instellingen

Moest zelf ook weer ff zoeken =)

Bij mij werkt het wel goed met het netwerk. Heb je echt in 'bestemmingen -> internet' je wireless router op prio 1 gezet?
Ah tnx! Ik heb daar ook gelijk dat energiedingetje gevonden op 10 gezet i.p.v. 100 (schijnt heel veel te doen voor je accu). Voor mijn wifi-verbinding binnenshuis maakt dit niets uit, heb ik gemerkt.

Wifi staat op prio1 idd, maar dat werkt dus niet.... met Web gaat ie nu nog steeds automatisch verbinding maken met mobiel internet i.p.v. wifi :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
julianus schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 16:14:

[...]

Lethal, batterij-info kan je ook krijgen met *#0228#. Pas op, want je zit dan in een debug menu, waar je allerlei wazige settings kan wijzigen. Zou trouwens wel gaaf zijn als daar documentatie van zou zijn... Er zit veel interessants tussen!
He die informatie is wel handig :) maar ik had een progje waarmee je een grafiek kon maken (voltage op tijd as) en als je dus wat programma's opstart en afsluit weet je precies welke er veel batterij vermogen vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
RoD schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 16:13:
[...]

Je mag best zeggen dat het de Belcompany is, zolang het relevant is voor de draad. Leveringskwesties mogen echter in het ABO-topic.

Enkele loze replies zijn verwijderd.
lol, wist ik dat maar eerder, hoefde ik dat niet zo kansloos in elkaar te flansen XD
Kwam er zelf bij toeval achter toen ik er vandaag 1 ging kopen bij ze (maakte mezelf niet veel uit 8 of 16 gig)

[ Voor 12% gewijzigd door AppieNL op 18-06-2009 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Julianus

Ik heb op ebay en google gezocht naar een dergelijke antenne maar kan niet echt wat vinden. Misschien dat ik iets anders voor ogen heb.........
Zou jij misschien kunnen kijken waar (online) zoiets te verkrijgen is? En misschien een foto van het toestel+antenne willen plaatsen?

Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien lomp van mij, maar ik vind dat de spreker nogal zachtjes is als ik gebelt word, is dat standaard in te stellen of gaat dat alleen maar tijdens het gesprek met de volume toets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het misschien niet handig om een topic te maken of in de beginpost alle apps en toevoegingen die er nu zijn bij elkaar te zetten zodat je dat gemakkelijk kunt vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 16:40:
Hallo mensen

Ik heb volgens mij het probleem gevonden, van het leeglopen van de batterij.
ga naar instellingen---- connectiviteit----- netwerk--- netwerkmodus---- daar kan je kiezen tussen, dual mode umts en gsm. ik heb hem op gsm gezet. En nu heb ik al heel de dag plezier van zonder maar 1 streepje te verliezen. Ook is het probleem met de verbinding opgelost.

graag zou ik ook even willen weten of dit bij jullie ook werkt.

succes ynos76
Yep, die deed het hem bij mij.
1000x dank!!!
had taskman geïnstalleerd (nifty progje btw) maar zag (na wat gegoogled te hebben) niet direct iets abnormaal, tot jij met de oplossing kwam!
met gsm op had ik volle ontvangst, maar via umts nix nada noegabollen.
en daar is die waars. naar blijven zoeken zekers, domme foon ;)
eniweey, blij dat ik nu weer de avond haal met een (bijna) volle batterij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekosniekos
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-06 12:12
Hierbij support van samsung inc lbs files etc voor route 66
http://www.samsung.com/nl...st.do?searchWord=GT-I8910

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Verwijderd schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 19:05:
@Julianus

Ik heb op ebay en google gezocht naar een dergelijke antenne maar kan niet echt wat vinden. Misschien dat ik iets anders voor ogen heb.........
Zou jij misschien kunnen kijken waar (online) zoiets te verkrijgen is? En misschien een foto van het toestel+antenne willen plaatsen?

Bij voorbaat dank.
Dit is de eerste die ik tegenkwam, maar misschien is er wel een betere deal te krijgen.

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het bespreken van aanbiedingen mag in het ABO-topic in TP.

[ Voor 90% gewijzigd door RoD op 19-06-2009 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-09 08:45
Verwijderd schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 16:40:
Hallo mensen

Ik heb volgens mij het probleem gevonden, van het leeglopen van de batterij.
ga naar instellingen---- connectiviteit----- netwerk--- netwerkmodus---- daar kan je kiezen tussen, dual mode umts en gsm. ik heb hem op gsm gezet. En nu heb ik al heel de dag plezier van zonder maar 1 streepje te verliezen. Ook is het probleem met de verbinding opgelost.

graag zou ik ook even willen weten of dit bij jullie ook werkt.

succes ynos76
Een nadeel van deze 'workaround' is dat de snelheid van mobiel internet ook wordt teruggezet naar gprs snelheid (conform gsm). Bij mij (ik heb mobiel internet via Vodafone) is dat in ieder geval zo en dat is duidelijk te merken. Dus als je een umts of hsdpa abonnement hebt, is het zetten op "gsm" denk ik niet erg handig. Tenzij je geen mobiel internet gebruikt, dan maakt het inderdaad niet zoveel uit en kan je het gerust op "gsm" zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisbok
  • Laatst online: 02:35
Hallo mensen, lees hier al een tijdje mee aangezien ik ook problemen met mijn batterij had. Ik kon er ongeveer 8-10 uur mee doen voordat hij nog 1 streepje over had en had alle tips en trucs al geprobeerd: WLAN instellingen gewijzigd, video delen uit, packet gegevens op altijd vragen gezet, op GSM gezet etc. Ook had ik handyman taskmanager erop gezet en elke keer zoeken wat het nou was waarom mijn batterij elke keer leegliep, had echt alles geprobeerd en ben zelfs terug naar de winkel geweest om te vragen wat het kon zijn. Niks mocht baten tot op een avond dat ik uit was en het toestel helemaal leeg was en ook uitging. Thuis aangekomen aan de lader gegooid. Krijg je zo een mooi batterijtje in beeld dat die aan het laden is, toen gelijk weer aangezet onder het laden, pincode ingetypt en gaan slapen. S'ochtends van de lader afgehaald en s'avonds tot mijn grote verbazing nog maar 1 streepje eraf! wauw! en ik dacht van de problemen af te zijn.

2 dagen later was het weer tijd om te laden en daar begon het weer, na een aantal uren bijna helemaal leeg, dit een aantal dagen volgehouden met steeds weer laden etc tot ik hem weer heb uitgezet, lader eraan en weer aanzetten en warempel: weer pas 1 streepje eraf na 8 uur. Dus misschien is dit de oplossing voor iedereen met batterijproblemen, eerst uitzetten dan aan de lader en aan het eind of gelijk weer aanzetten. Ik denk zelf dat hij met een bepaalde applicatie iets op de achtergrond aan laat staan wat niet te zien is met taskmanager wat enorm veel energie verbruikt. Wat het precies is weet ik niet maar daar kom ik nog wel achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Ik heb geen problemen met de batterij (staat wel bijna altijd op GSM, en video delen staat uit etc.). Hij houdt het ongeveer even lang uit als mijn eerdere smarphones, namelijk twee a drie dagen. Maar ik reboot hem ook eens in de paar dagen. Het gerucht dat het aan een niet goed afgesloten proces of app zou best wel eens waar kunnen zijn.

Edit: leuke nieuwe review hier, inclusief speedtest. Misschien ook leuk voor de startpost. Ik ben erg blij dat ik niet voor de N97 ben gegaan =)

[ Voor 23% gewijzigd door Julian op 19-06-2009 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-09 16:31
Even een vraag over stof onder het scherm.
Naar aanleiding van de melding op dit forum heb ik hier de vraag over het stof gesteld.

Zoals jullie kunnen lezen blijkt het toch een vaker voor komend probleem te zijn :(

Zijn er op dit forum inmiddels meer gebruikers die last hebben van stof onder het scherm?
Zo ja, dan zou dit bij Samsung kenbaar gemaakt moeten worden via email en de leveranciers/telco-shops.

En als je bij Samsung een betere kwaliteits bewaking hebben dan bij Sony (met de Xperia-scheuren) dan passen ze de productie snel aan om de stofproblemen uit te sluiten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
catt4u schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 11:06:
Even een vraag over stof onder het scherm.
Naar aanleiding van de melding op dit forum heb ik hier de vraag over het stof gesteld.

Zoals jullie kunnen lezen blijkt het toch een vaker voor komend probleem te zijn :(

Zijn er op dit forum inmiddels meer gebruikers die last hebben van stof onder het scherm?
Zo ja, dan zou dit bij Samsung kenbaar gemaakt moeten worden via email en de leveranciers/telco-shops.

En als je bij Samsung een betere kwaliteits bewaking hebben dan bij Sony (met de Xperia-scheuren) dan passen ze de productie snel aan om de stofproblemen uit te sluiten ;)
Hier heb ik ook enkele deeltjes stof onder het scherm zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal.

Ik gebruik de wifi van mijn i8910 en vind de performance erg slecht. Iemand hetzelfde probleem. Het laden duurt erg lang en oms lukt het helemaal niet.

Alvast bedankt.

Groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:51

Convoy

g44p

Verwijderd schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 13:01:
Hallo allemaal.

Ik gebruik de wifi van mijn i8910 en vind de performance erg slecht. Iemand hetzelfde probleem. Het laden duurt erg lang en oms lukt het helemaal niet.

Alvast bedankt.

Groet
Hier een tevreden wifi gebruiker, gaat hier echt mega snel juist, erg te spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:35
Jeuj ik heb m :D Kon niet langer wachten. Over 4 maanden gaat mn abonnement pas in dus nog even wachten met internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Southern Sun schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 13:56:
Jeuj ik heb m :D Kon niet langer wachten. Over 4 maanden gaat mn abonnement pas in dus nog even wachten met internet
Internet gaat toch direct in? Volgens mij kun je dat ook elke maand aanvragen/opzeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Verwijderd schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 14:01:
[...]

Internet gaat toch direct in? Volgens mij kun je dat ook elke maand aanvragen/opzeggen...
De verkoper zei pas met mn nieuwe abonnement. Ik zit nu nog met mn huidige abo bij vodafone dus volgens mij zou het me dan handen vol geld kosten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Verwijderd schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 13:01:
Hallo allemaal.

Alvast bedankt.

Groet
Enkele posts hierboven kan je zien hoe je bij de geavanceerde instellingen voor het netwerk kan komen, daar kan je powersaving voor wifi uitzetten e.d.

Ik ben trouwens ook erg tevreden over de wifi.

Hier geen stof trouwens. Ik hou mijn telefoons altijd in een zakje, dat scheelt een stuk. Had met de I8510 ook geen last van stof, ook al had die een flink gat aan de achterkant als hij opengeschoven was. Broekzakken zijn nu eenmaal vrij stoffig. Maar een stoffen zakje biedt dus prima bescherming, ook tegen krassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Zo even beetje zitten spelen. Het scherm is natuurlijk al erg mooi, maar toen ik even een video afspeelde kon ik een wow toch echt niet onderdrukken :9 Erg nice. Touchscreen reageert ook fijn en sms'en op het qwerty toetsenbord gaat gelijk al bijna foutloos.
Ook meteen even de videosharing uit/wlan op 10mw gezet en nou hopen dat de batterij gaat meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
julianus schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 10:54:
Ik heb geen problemen met de batterij (staat wel bijna altijd op GSM, en video delen staat uit etc.). Hij houdt het ongeveer even lang uit als mijn eerdere smarphones, namelijk twee a drie dagen. Maar ik reboot hem ook eens in de paar dagen. Het gerucht dat het aan een niet goed afgesloten proces of app zou best wel eens waar kunnen zijn.

Edit: leuke nieuwe review hier, inclusief speedtest. Misschien ook leuk voor de startpost. Ik ben erg blij dat ik niet voor de N97 ben gegaan =)
Het probleem is inderdaad met software die het geheugen vol houd..

Ik kan zonder problemen 3 a 4 dagen gebruik maken van mijn telefoon als hij opgeladen is en gereboot, zodra ik bijvoorbeeld navigatieprogramma van Sygic gedraaid heb zie ik dat mijn telefoon leeg loopt.. en is dan binnen 6 a 8 uur tot streep 1..

Een simpele reboot van symbian helpt dan weer.

zullen wel updates voor uit komen hoop ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op het innovator forum van samsung gaf die BenM (medewerker samsung) al aan dat hij eind deze week een groot report zou doen of iets in die trend. Hij gaf aan dat iig de batterij toestanden daarin naar voren zouden komen.

Geen idee wat hij gaat melden, maar in ieder geval iets. Ik hoop dat hij wat over die AMR meld O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 20:52

MrE

Sugardaddy take me home..

Ik heb een vraagje over radio luisteren via een BT headset. Ik ben van plan een draadloze headset bij deze telefoon te kopen en vraag mij af of je dan naar de radio kan luisteren aangezien er een paar post hierboven sprake was van het kopen van een losse antenne om radio via de speakers te luisteren.
Is er iemand die hier ervaring mee heeft?

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekosniekos
MrE schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 16:39:
Ik heb een vraagje over radio luisteren via een BT headset. Ik ben van plan een draadloze headset bij deze telefoon te kopen en vraag mij af of je dan naar de radio kan luisteren aangezien er een paar post hierboven sprake was van het kopen van een losse antenne om radio via de speakers te luisteren.
ik neem aan dat hij via bluetooth ziet dat er een headset aangesloten is en volgens mij is dat ook zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niekosniekos schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 17:33:
[...]

ik neem aan dat hij via bluetooth ziet dat er een headset aangesloten is en volgens mij is dat ook zo
Volgens mij niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ook m'n Omnia HD opgehaalt alleen krijg ik hem maar niet verbonden met pc studio.
Is er iets wat ik over het hoofd zie waarom hij geen verbinding maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 19:08:
heb ook m'n Omnia HD opgehaalt alleen krijg ik hem maar niet verbonden met pc studio.
Wij hebben hier geen glazen bol, dus we kunnen niet zien hoe jouw pc eruit ziet, wat je precies doet, en wat er precies gebeurt. Geef dus aub wat meer informatie, en vermeldt dan ook even hoe je geprobeerd hebt om het probleem zelf op te lossen, want GoT is geen helpdesk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 19:08:
Misschien een domme vraag, maar heb je wel je toestel ingesteld in pc studio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:50
Net even de geheugenkaart uit het toestel genomen.

Ik ben eens benieuwd of dit iets gaat uitmaken.

Eergisteren had ik hem voor het slapen gaan ingestoken om op te laden, 's middag af gekoppeld en gewoon laten liggen en na 6 uur was er al 1 balkje weg :?. En ik heb enkel op een toets gedrukt om te kijken of ik berichten had. Voor de rest niets maar dan ook niets gedaan.

Voor de rest alles al gedaan wat ze overal zeggen om je batterij wat te sparen enz maar dat van die geheugenkaart komt ook terug op andere fora.

Ben eens benieuwd wat het gaat geven devolgende keer ik hem nog eens volledig laad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Sinds ik vanmiddag te telefoon heb begon ik met 3 streepjes van de fabriek. Wou m eerst even leeg laten raken voor ik m aan de lader hang. De eerste streep was snel weg, maar de laatste is best hardnekkig. Vooral veel door de menus lopen bladeren, paar smsjes verstuurd en 5 minuutjes gebeld. Net wat foto's en filmpjes lopen maken, maar hij blijft nog op dat laatste streepje hangen :P
Ben benieuwd hoe die het doet met meer internetgebruik. Geheugenkaart is met 16gb voorlopig niet nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sluiten jullie elke applicatie wel telkens volledig af? Ik kan gewoon makkelijk 3 dagen op de batterij halen, en dat is dan met intensief gebruik. Denk dat ik misschien zelfs wel 5 dagen kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPZ
  • Laatst online: 15-10-2022

JPZ

Iemand enig idee of dit toestel ook verbonden kan worden met de Tom Tom go 630, t.b.v. de handsfree functie tijdens het autorijden. Tevens was het met mijn oude nokia N73 mogelijk om flitspaalupdates binnen te halen va de telefoon (Tom Tom Live services). Is dit met dit toestel ook mogelijk. Op de website van Tom Tom staat nog geen vermelding of het toestel compatible is met de Tom Tom go navigatiesystemen.

[ Voor 39% gewijzigd door JPZ op 20-06-2009 01:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 23:49:
[...]

Yep, die deed het hem bij mij.
1000x dank!!!
had taskman geïnstalleerd (nifty progje btw) maar zag (na wat gegoogled te hebben) niet direct iets abnormaal, tot jij met de oplossing kwam!
met gsm op had ik volle ontvangst, maar via umts nix nada noegabollen.
en daar is die waars. naar blijven zoeken zekers, domme foon ;)
eniweey, blij dat ik nu weer de avond haal met een (bijna) volle batterij :D
Ja graag gedaan bij mij werkte het ook super. en als je wilt internetten dan schiet hij toch weer op UMTS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo allemaal ik zat net met een iphone user in de kroeg. en die had toch ook wel een handig dingetje . die kon meteen zijn facebook openen zonder inloggen zag er erg makkelijk uit.(kroeg en veel bier hik.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-09 08:45
Verwijderd schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 02:41:
[...]

Ja graag gedaan bij mij werkte het ook super. en als je wilt internetten dan schiet hij toch weer op UMTS.
Is dat zo? Bij mij in ieder geval niet. Ik heb mobiel internet via Vodafone en als ik de phone op gsm zet, dan gaat internetten echt met een slakkegang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Heb gisteren het toestel vol geladen op de PC en heb toen een film gekeken van 1,5 uur. Ben toen 2 van de 7(?) streepjes kwijt geraakt, dus ik vond dat toch wel een goede prestatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je de juiste achtergrond instelt. Bij mij rekt ie alles uit, dat ziet er niet uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:50
Verwijderd schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 23:34:
Sluiten jullie elke applicatie wel telkens volledig af? Ik kan gewoon makkelijk 3 dagen op de batterij halen, en dat is dan met intensief gebruik. Denk dat ik misschien zelfs wel 5 dagen kan halen.
Diegene zoals web enz ja, maar als ik op mijn menu toets druk en ingehouden houd dan opent een demo versie van handy taskman hier en dan zie ik een hele lijst met programma's die ik ooit al open heb gehad maar die ik niet kan afsluiten?

Ik neem aan dat het normaal is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 19:55:
[...]

Misschien een domme vraag, maar heb je wel je toestel ingesteld in pc studio?
Dit probeer ik nu juist te doen.
USB modus etc. werkt allemaal correct.
Maar als ik hem in pc studio modus zet dan vind hij hem niet bij het verbinding maken.
Alle usb poorten geprobeerd alle drivers opnieuwe geinstalleerd maar helaas nog geen sjoege.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 13:32:
[...]

Dit probeer ik nu juist te doen.
USB modus etc. werkt allemaal correct.
Maar als ik hem in pc studio modus zet dan vind hij hem niet bij het verbinding maken.
Alle usb poorten geprobeerd alle drivers opnieuwe geinstalleerd maar helaas nog geen sjoege.
Ik bedoelde eigenlijk of je in het programma pc studio je telefoon hebt ingesteld. Hij herkent 'm niet automatisch, je moet zelf in pc studio aangeven dat je een 8910 hebt. Zo ging het bij mij iig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds gister de trotse eigenaar van dit super toestel.

Alleen lukt t me niet om mijn emailaccount(Hotmail) te koppelen aan mijn mobiel.
Maar als ik email ophalen dan krijg ik de foutmelding: Server niet gevonden en daarna staat er Inkomende mailserver niet gevonden. Contoleer mailboxinstellingen.

Kan iemand me hiermee helpen?

Ik heb al gezocht in dit forum maar er staat enkel alleen wat uitleg over gmail

Ook heb ik net geprobeerd om Worldmate te downloaden via het toestel via de site http://symbianv5.com/worldmate-s60v5-edition/
Maar als die klaar is met de download en ik erop klik krijg ik de foutmelding± kan niet worden geopend. objecttype wordt niet ondersteund :?
Waar wordt dit bestand eigenlijk opgeslagen? Ik kan dit bestand namelijk nergesn terug vinden.

En hoe kan ik dit programma aan de praat krijgen of heeft iemand anders een betere versie om weervoorspellingen op te kunnen zien?

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2009 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 16:45:
[...]

Ik bedoelde eigenlijk of je in het programma pc studio je telefoon hebt ingesteld. Hij herkent 'm niet automatisch, je moet zelf in pc studio aangeven dat je een 8910 hebt. Zo ging het bij mij iig...
Ik probeer juist de telefoon toe te voegen in de pc studio.
Deze vraagt dan hoe is de telefoon verbonden : USB cable.
Daarna gaat hij zoeken en doet hij helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die mij kan helpen hoe ik internet van t-mobile moet instelen
Want het lukt me niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:17
vaak kun je via de site van je provider instellingen opvragen voor jouw specifieke telefoonmodel. In dit geval staat de I8910 er nog niet in op de website van t-mobile, maar misschien kun je het proberen met de instellingen voor de I8510 Innov8? Deze draait nl. ook onder Symbian, maar dan S60 V3.

Dit had je btw met een kleine google zoekactie ook nog wel kunnen vinden denk ik ;)

T-Mobile instellingen

[ Voor 5% gewijzigd door Gaargod op 20-06-2009 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lupus83
  • Laatst online: 05-10 09:00
Iemand al youtube filmpjes bekeken op de foon? Ik vind de kwaliteit laag, iemand enig idee of de kwaliteit van youtube filmpjes in te stellen is? Ik krijg het vooralsnog niet voor elkaar (blijf lage resolutie filmpjes zien).
Verder mooi toestel, reageert snel. Symbian is vertrouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nevyn67
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-07 16:19
even googlen en je hebt de hotmail settings:
Pop3.live.com
Smtp.live.com
Security: ssl

voor het weer gebruik ik accuweather, ff googlen op hun site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand dit toestel met een abonnement van vodafone + Vodafone TV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyAmsterdam
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-09 21:48
MrE schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 16:39:
Ik heb de I8910 nu een week. En dit kan NIET. je kan alleen radio beluisteren met de orginele mee geleverde headphones ( waar de antenne in het snoer zit)

Intel Core i5 3570K : ASRock Z77 Extreme 4 : 8 GB Corsaire Vengeance : Sapphire 7950 950 Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ht20
  • Laatst online: 18-11-2016
Hallo,

nu een weekje de tel binnen. ben er erg tevreden mee. Alleen een probleempje. Ik ben (nog even) bij t-mobile. Ik ben er achter gekomen dat ik alleen smsjes binnen krijg als ik:

of zelf een sms verzend. (na verzenden begint de tel gelijk te trillen: 1 nieuw bericht)
of de telefoon aan en uitzet.

Als ik een sms verzend komt ie wel gelijk aan. (getest bij tel van vrouw)

Iemand een suggestie, of meerdere mensen met dit probleem??

Groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Internet erop zetten is gelukt.
NU graag nog wat hulp bij msn.... welke versie moet ik instaleren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyAmsterdam
http://symbianv5.com/wind...-edition-devices/#more-44
Voor MSN. Weet niet of het werkt. ff uitproberen calactus.

Intel Core i5 3570K : ASRock Z77 Extreme 4 : 8 GB Corsaire Vengeance : Sapphire 7950 950 Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyAmsterdam
Ik heb zelf een vraag miss heeft iemand hier ervaring mee. Als ik op het web ga, of iets download gaat het altijd via mijn T-Mobile internet. en niet via de wi-fi connectie. terwijl ik wel verbonden ben met mijn thuis netwerk. mijn thuis netwerk heeft priroriteit 1 daarna pas internet van t-mobile. weet iemand waarom dit is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k.olfers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-08 00:21
RoyAmsterdam schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 20:31:
[...]

Ik heb de I8910 nu een week. En dit kan NIET. je kan alleen radio beluisteren met de orginele mee geleverde headphones ( waar de antenne in het snoer zit)
Ehm, het kan met elke headphone.. Er zit niet een speciale antenne in de originele headphone, hij gebruikt geloof ik gewoon de draad ofzo.

Worldmate doet het bij mij trouwens prima, ik heb hem via de pc gedownload en met pc-studie op de phone gezet, geen problemen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyAmsterdam
k.olfers schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 20:59:
[...]

Ehm, het kan met elke headphone.. Er zit niet een speciale antenne in de originele headphone, hij gebruikt geloof ik gewoon de draad ofzo.

Worldmate doet het bij mij trouwens prima, ik heb hem via de pc gedownload en met pc-studie op de phone gezet, geen problemen mee gehad.
OMG! Het kan inderdaad ! Ik had dit uitgeprobeerd met een andere headset van mijn pc maar die stond dus op mute en doorde niks dus dacht dat het niet kon...Heel stom. Maar de I8910 heeft dus een ingebouwde FM reciver wat ik al wist maar dacht dat ze bedoelde in de meegeleverde headset net zoals in mijn hele oude Nokia(ben model vergeten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyAmsterdam
Weer een vraag: Onder Netwerkbestemmingen heb ik een aantal verbindings mogelijkheden namelijk: Onder "Internet" heb ik: 3 toegangspunten namelijk Mijn thuis netwerk,T-mobile Internet en T-Mobile Streaming. Onder "WAP-dienseten" heb ik: T-Mobile WAP en onder "geen categorie": T-Mobile WAP,T-mobile GPRS Internet. Kan iemand mij deze termen uitleggen want ik snap er niks van want als ik op het web ga en een 3g+ verbinding heb(links boven aan dat tekentje) zegt hij verbinden met T-Mobile_WAP. Een HSDPA(aangegeven met 3g+) verbinding is dus een WAP verbinding ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een poging gedaan om dit te installeren maar dit werkt niet. Aangezien er geen goede MSN versie te vinden is wil ik graag Fring op mijn telefoon plaatsen, maar klopt het dat je voor fring moet betalen? Of zit ik gewoon verkeerd te zoeken 8)7
k.olfers schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 20:59:
[...]

Oké dan moet ik dat maar eens proberen. Want de eerste keer heb ik het via de telefoon gedownload.
Ik heb nu accuweather erop staan maar dat schijnt nogal de batterij leeg te zuigen. Dus zal het wel prettig vinden als Worldmate erop kan staan:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
hmm ik dacht dat de batterij nog wel meeviel, maar toch niet. Vanmiddag om 14u van de lader gehaald en nu nog 1 streepje over. Nu snel even leeg trekken en aan de lader voor k de stad in ga :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPZ
  • Laatst online: 15-10-2022

JPZ

Vandaag effe naar de T.... tel... shop geweest (altijd opletten met reclame) en me op basis van deze ervaringen ook een samsung aangeschaft. Man o man wat een kanon is dit, alleen al het menu en het verplaatsen van de snelkoppelingen. Tot nu toe weinig problemen gehad ermee. Internet werkt super welliswaar nog met mijn oude orange abonnement. Alleen internetten is wennen met dat touchscreen, Met name het verplaatsen van de pagina. Je moet al opletten dat je niet op een link klikt op een bepaalde pagina, anders opent ie gelijk de volgende. Gps nog niet geprobeerd, net route 66 aangevraagd. Electronic banking loopt nog niet echt soepel. Mis eigenlijk een pen, waarmee je kleine linkjes kunt aantoetsen. Heb het wel al met een pen geprobeerd, maar lukt niet echt.
Ook het toetsenbord is effe wennen. Kortom leuke telefoon. Wil alleen nog effe java installeren. Iemand ervaringen mee? Is er ook een virusscanner voor de tel mogelijk of hoe blijft dat ding beveiligd van virussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richajax
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-06 15:53
Vandaag wou iemand mij iets toesturen via bluetooth maar dit lukte niet omdat er nog maar 7mb in het telefoongeheugen staat.
Zo laag had ik het nog niet gezien.....!

Iemand een idee hoe je als bluetooth bestemming het massageheugen ipv telefoongeheugen instelt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekosniekos
Zal nog enkele filmpjes op Youtube plaatsen gemaakt in het donker enkel een vuurkorf.

morgen staan ze online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Kan je met Symbian eigenlijk ook je nummerweergave uitzetten? Hoe zit het met het beveiligen (wachtwoord op zetten) van mappen? (Bijvoorbeeld berichten, media bestanden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 12:54:
Weet iemand hoe je de juiste achtergrond instelt. Bij mij rekt ie alles uit, dat ziet er niet uit...
Zoek (of maak) achtergronden met de juiste resolutie (360x640). Kijk bijvoorbeeld hier eens: http://www.zedge.net/wall...ia-hd-wallpapers/0-4-1-1/.
Astratuner schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 13:25:
[...]

Diegene zoals web enz ja, maar als ik op mijn menu toets druk en ingehouden houd dan opent een demo versie van handy taskman hier en dan zie ik een hele lijst met programma's die ik ooit al open heb gehad maar die ik niet kan afsluiten?

Ik neem aan dat het normaal is?
Check even de settings van Handy Taskman. Daarin kun je instellen of je alleen "Running Tasks" wilt zien of "Running and Recent". Die moet je dus op "Running Tasks" zetten. Dat zou het op moeten lossen.
Verwijderd schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 17:30:
Ook heb ik net geprobeerd om Worldmate te downloaden via het toestel via de site http://symbianv5.com/worldmate-s60v5-edition/
Maar als die klaar is met de download en ik erop klik krijg ik de foutmelding± kan niet worden geopend. objecttype wordt niet ondersteund :?
Waar wordt dit bestand eigenlijk opgeslagen? Ik kan dit bestand namelijk nergesn terug vinden.
Dit komt omdat die site een .rar bestand aanbied, niet de .sis(x) die je nodig hebt om het te installeren. En .rar wordt niet standaard ondersteund in Symbian. Probeer hem eens hierlangs te downloaden via de browser op je telefoon: http://m.mobimate.com

Mocht dat ook niet lukken, ga dan naar http://www.worldmate.com/downloadcenter/choose_platform.php, en kies de Nokia 5800 XpressMusic als telefoon. Je kunt de i8910 ook al selecteren, maar dan wordt er gezegd dat die nog niet ondersteund wordt. Dit is onzin, ik heb Worldmate er ook al op geïnstalleerd ;).
lupus83 schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 19:58:
Iemand al youtube filmpjes bekeken op de foon? Ik vind de kwaliteit laag, iemand enig idee of de kwaliteit van youtube filmpjes in te stellen is? Ik krijg het vooralsnog niet voor elkaar (blijf lage resolutie filmpjes zien).
Verder mooi toestel, reageert snel. Symbian is vertrouwd.
Misschien kun je eens de Youtube app gebruiken voor Symbian: http://dailymobile.se/forum/index.php/topic,3471.0.html

Heb hem zelf nog niet gebruikt, ik zit niet veel op Youtube en vind de kwaliteit filmpjes die ik op de desktopsite kan zien in de Symbian Browser prima (en fullscreen, ook nice :)).

Ik ben zelf nog steeds onder de indruk van de snelheid van het toestel. Alles werkt lekker soepel. Een paar kleine minpuntjes die ik tot dusver heb gevonden:

- Als je berichten op het massageheugen wilt opslaan en je hebt je telefoon daarna verbonden in de modus Massaopslag, krijg je de eerstvolgende keer als je Berichten start vaak een melding dat het standaardgeheugen niet gebruikt kan worden. Hierdoor switched de telefoon weer naar het telefoongeheugen voor je berichten.
- De camera heeft de neiging om wel eens m'n instellingen te vergeten (Anti Shake bijvoorbeeld).
- De Media Browser zou voor mij echt compleet zijn als ik in kon stellen welke folders hij meepakt. Nu krijg ik bijvoorbeeld ook icoontjes van Sygic te zien in de Media Browser, zit ik niet op te wachten.

Zoals jullie kunnen zien, allemaal kleine punten. Ik heb dan ook geen problemen met de batterij (Dual netwerk mode aan, video delen uit, voor de rest niets bijzonders). Vanochtend van de lader, vandaag 10 minuutjes aan de telefoon gehangen en in totaal 15-25 minuten internet via 3,5G. Mis nu één streepje van de batterij. Eens even kijken hoe lang hij het uit kan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k.olfers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-08 00:21
Heeft iemand anders toevallig ook problemen met het afspelen van youtube filmpjes? Zowel via de site als via de youtube applicatie en widgets kan ik wel gewoon navigeren en filmpjes zoeken, echter zodra ik wil afspelen blijft ie hangen op een zwart scherm met 'verbinden' knipperend. Wanneer ik via 3g of wifi (powersaving staat uit) verbinding heb geeft ie na verloop van tijd aan dat hij niet kan verbinden en vraag daarna op RtspTemp opgeslagen moet worden, heeft iemand een idee wat dit is? .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Om 1 of andere reden krijg ik PC Studio maar niet geinstalleerd op me PC. Eerste keer dat ik het wilde installeren, bleef die haken op 73% en sindsdien komt die niet eens meer van de 0% af als ik het nog een keer probeer (PC ook opnieuw opgestart en toen nog eens geprobeerd). Op zich geen ramp, krijg wel bestanden op me foon via het USB progje op datzelfde kleine CD'tje waar PC Studio op staat, maar wil toch weten wat PC Stduio te bieden heeft. Ook al geprobeerd het van de site van Samsung te downloaden en dan te installeren, hielp ook niet, komt ook niet verder dan 0%.

Wat betreft plaatjes op de goeie resolutie, bij toeval nu een plaatje erop staan op de achtergrond waarbij hij de "zijkantjes"heeft afgeknipt zodat die in de frame past, dus denk dat er ergens wel een optie zit om de afbeelding "gecentreerd"neer te zetten, geen idee waar though, ben de helft van de menuutjes nog aan het verkennen.

[ Voor 22% gewijzigd door AppieNL op 21-06-2009 01:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ondertussen google maps erop gezet
Werkt geweldig. GPS werkt ook mooi mee dus zie precies waar ik fiets ;) haha

Maar het weer tooltje krijg ik niet gevonden :(

Nog een vraagje.
Als ik gewoon mijn telefoon voor me heb
Dan staat er onderin
Telefoon Contacten Berichten menu

Hoe kan ik dit veranderen naar bijvoorbeeld
Foto's Berichten Camera E-mail

Of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Ik blijf dit tot dusver de allerbest app vinden: http://dailymobile.se/200...bre-for-nokia-5800-s60v5/

De sound in het filmpje suckt, in het echt is het veel vetter ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ht20
  • Laatst online: 18-11-2016
Hallo,

nu een weekje de tel binnen. ben er erg tevreden mee. Alleen een probleempje. Ik ben (nog even) bij t-mobile. Ik ben er achter gekomen dat ik alleen smsjes binnen krijg als ik:

of zelf een sms verzend. (na verzenden begint de tel gelijk te trillen: 1 nieuw bericht)
of de telefoon aan en uitzet.

Als ik een sms verzend komt ie wel gelijk aan. (getest bij tel van vrouw)

ik heb ook geschakeld tussen gsm, umts en dual mode... Geen resultaat. Wat wel even werkte was dat ik de tel op off line zette en dan weer op profiel algemeen, de berichten dan weer binnen vliegen. Op de een of andere manier maakt ie dan contact met het netwerk. Ik ben wel gewoon bereikbaar. rararara???

Iemand een suggestie, of meerdere mensen met dit probleem??

Groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij iets meer over het kompas vertellen? Moet je elke keer calibreren, is het alleen te gebruiken in combinatie met een naviagatie programma?
Verder zou ik ook wel willen weten wat de bevindingen zijn over de fm transmitter, kan je dit over de stereo van je auto goed gebruiken bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi

ik heb een vraagje ik heb een omnia hd en wil toepassingen erop zetten,
kan ik ook die van nokia erop zetten of is dat niet mogelijk en weet iemand
ook nog een leuke site er voor

alvast bedankt

gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier MSN werkend met de i8910?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2009 @ 11:03:
Kan iemand mij iets meer over het kompas vertellen? Moet je elke keer calibreren, is het alleen te gebruiken in combinatie met een naviagatie programma?
Verder zou ik ook wel willen weten wat de bevindingen zijn over de fm transmitter, kan je dit over de stereo van je auto goed gebruiken bijvoorbeeld?
Je moet het kompas elke keer calibreren door 'achtjes' met het toestel te draaien. Verder is het een losse applicatie, dus het is niet afhankelijk van navigatie software. Ik heb het nog niet veel gebruikt, maar kijk ook even naar deze post mbt de Nokia N86 (ook S60 + kompas): http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/32126731
Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2009 @ 11:14:

ik heb een vraagje ik heb een omnia hd en wil toepassingen erop zetten,
kan ik ook die van nokia erop zetten of is dat niet mogelijk en weet iemand
ook nog een leuke site er voor
De toepassingen van Nokia zoals SportsTracker, Photo Browser of Nokia Maps zijn echt voorbehouden aan Nokia toestellen (tenzij je S60v5 gaat 'hacken'). Google anders even op "s60v5 applications"....
Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2009 @ 11:41:
Iemand hier MSN werkend met de i8910?
Niet met de WLM applicatie, wel werkt het prima met bijvoorbeeld Fring. WLM geeft de melding "can not allow login" of iets dergelijks. Beetje jammer, want ik heb liever WLM er op staan dan een andere applicatie die ook voor 20 andere netwerken bedoeld is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb fring erop staan en dat werkt goed.
ik heb 2 vraagjes, kan je een snelkoppeling plaatsen van fring bij widgets.
Msn werkt dus niet maar wel geinstaleerd , hoe haal je die er weer af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tony1985
  • Laatst online: 19-09 14:03
Is het niet handig om in de topic start wat leuke software downloads te zetten??

ik las net dat iemand pc-studio niet geinstalleerd krijgt... de punten waarop die bleef hangen zijn de punter waarop de installer probeert drivers te installeren in windowss.. je moet dan nog op een ander scherm op oke drukken..

Dat was bij mij het probleem.. ook precies bij 73% en 0 %..

Verder heb ik nog een vraag waar ik niemand overhoor: Het is niet mogelijk om je mobiel te updaten via PC studio ofwel?? ik krijg iig een foutmelding als ik het probeer.. ofwel geen verbinden ofwel dat de telefoon niet word ondersteund... Is dit al algemeen bekend? zijn er nog geen updates?? of hoe update je je telefoon op een legale manier???

gr tony
Pagina: 1 ... 11 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is om over het toestel te praten,

Berichten over 'waar kan ik hem het beste kopen' en 'met welk abonnement' horen hier niet. Houd daar rekening mee als je hier je bericht plaatst.