Heb je hem alsvolgt hard gereset?
Nokia N86 8MP harde reset / factory reset:
- Druk kort op de Power knop (bovenkant) en kies het Offline profiel.
- Toets *#7780# > Ja > 12345 > OK
- Wacht totdat het toestel klaar is met de procedure
- Vervolgens *#7370# > Ja > 12345 > OK
Let op, de micro SD geheugenkaart blijft intact. Wellicht zijn er eerder applicaties op de geheugenkaart geïnstalleerd die dan weer automatisch worden geïnstalleerd na de reset.
Als je echt een maagdelijk schoon toestel wilt, formateer dan voor de reset eerst je geheugenkaart via
Menu > Best.beheer > GEHEUGENKRT > Opties > Geheugenkaartopties > Formatteren > Ja.
Mijn micro USB steker gaat er ook wel wat moeizaam in, in ieder geval moeilijker dan apparaten met een mini USB maar ik maak me er geen zorgen over. Het lijkt mij wel goed te gaan.
Zojuist ontdekte ik dat er nu ook een native Skype applicatie is voor de N86.
Surf met je toestel naar
http://skype.com/m en kies in het menu voor de Nokia N78 (ook een UI60 3.2 toestel) en vervolgens voor Nu downloaden (Versie zonder certificaat). Bij mij werkt het perfect!
Enige jammere is dat hij niet automatisch kan opstarten, hopelijk in een volgende versie nemen ze dit wel mee. En continu ingelogd staan kost ook nogal wat energie...
Er is ook een update beschikbaar voor de
OVI Store 1.05 (436). Als je de OVI store opent, biedt hij vanzelf aan om te updaten. Nieuw in deze versie is dat localized is voor Nederland en dat je met SMS kunt betalen.
[
Voor 19% gewijzigd door
robertwebbe op 08-12-2009 16:59
]