Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 186506

Anoniem: 304909 schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 01:31:
Ik wil graag een zo leeg mogelijk stand-by scherm met zo weinig mogelijk snelkoppelingen. Het lukt me niet om 'Geen items vandaag' te verwijderen. Iemand een idee?
Menu/Instrumenten/Instellingen/Algemeen/Persoonlijk/Standby-modus/Standby-thema/Standaard

Voila, een volledig leeg standby scherm. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 358404

Hallo,
ik ook N86
en heb probleem met sw.update
het wilt niet werken bij mij niet via de pc een ook niet via de gsm verbonden met internet
het downloaden gaat het wel maar op het einde het bijwerken sw gaat het mis dan gaat gsm trug opstarten
krijg ik de melding dat software niet compatible is met toestel contacter serviceproviders dat heb ook geddan en ook naar nokia maar tevergeefs daar kan ik niet oprekenen
GRAAG WAT HULP AUB

PS;de toestel is gekocht in Nederland en ik woon in Belgie
volgens nokia komt de toestel van Spanje

Mvrg. Stefan Nas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:37
Stefan, heb je al een harde reset geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hallo Robert,
ja dat heb ik gedan en daar na heb ik weer sw updat ge dan kom ik weer het zelfd neer
dus geen resultat
heb je een ander oplosing laat me weten aub
gr.stefan nas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
Dan denk ik dat je een bezoekje moet brengen aan een Nokia Service Point of hem ter reparatie brengen bij degene waar je het toestel gekocht hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Toch bedankt voor u reactie.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjw-001
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15-06 19:17
Zo, voor een ieder die last heeft van stof onder het scherm dat zelfs na wegspuiten met lucht weer terugkeert.
In mijn geval meerdere keren bij een Care Point geweest, die maakte steeds netjes schoon maar binnen een week zat er weer stof onder.

Tip:
plak iets van 4-5mm dik achterop het display (onderaan) en schroef je telefoon weer dicht. Werkt als een trein :) tenminste nu blijft alles schoon van binnen.

Zie afbeelding, op de positie van de ellips heb ik een stukje bruin tape opgerold en opgeplakt. Zo zorg je ervoor dat het display 'extra klem' zit tegen de voorgevel (behuizing) en zodoende veel moeilijker stof ertussen laat.
Afbeeldingslocatie: http://img200.imageshack.us/img200/8862/n869.jpg

[ Voor 44% gewijzigd door hjw-001 op 12-05-2010 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt voor de tip, maar ik begrijp er geen snars van 8)7 .

Wat bedoel je met "iets" van 4-5 mm? Kun je iets concreter uitleggen? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjw-001
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15-06 19:17
Aangepast:.,

Als je wilt weten hoe je de N86 openmaakt: http://www.formymobile.co.uk/n86disassembly.php
(op eigen risico!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goede edit. Thanx voor de uitleg!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-06 21:25

ronaldm3

Apple Watch :)

@Robertwebbe,

Enig idee waarom dat Nokia ervoor heeft gekozen om de N86 niet meer te gaan leveren aan winkels in Nederland?
Op nokia.nl staat ie nu als een nu of nooit deal voor 249euro.

Toestel is nog niet eens een jaar op de markt en dan verdwijnt ie alweer...niet een beetje te snel?
Want de opvolger (de N8) die komt pas in september/oktober.

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
De releasenotes van 30.009 zijn nog niet gepost in de tussentijd zag ik.

SW improvements and corrections
-YouTube application preloaded
-Support for Comes With Music PINless activation
-Map data updated to version #23
-N-Gage application and games removed
-Update to new device first use flow (Cherry v1 Wk46 release) to support Indonesian active users
-Ovi Store version updated to v1.5.6
-Nokia Messaging 1.1 baseline updated (Freestyle 2.0 baseline 11)
-Lots of quality improvements in e.g. Messaging, Maps and browser area.

OTC cases fixed
-EAMO-7VGCQT - China - GSM - Https access failure
-EJFM-7VWAPA - Orange Israel - GSM/WCDMA - Mail for Exchange - When sending an e-mail with mixed text some of the email is received as question marks
-IRON-7XXF4P - Telenor Sweden APN changed
-EAMO-7YTE2A - GSM/WCDMA - The option "Keypad auto-lock period" is duplicate
-TYLN-7ZDGZ6 - Telefonica Movistar - GSM/WCDMA - Incorrect reloading of the images from the cache
-ATUU-7ZMF84 - China - GSM - Unable to connect to mailbox

Genius cases fixed
-HAHA-7SUBDP - BT HFP: call audios lost from BTHF during active call
-TRLM-7U63ZU -GENIUS ID 121757: Message Memory Automatically gets Changed into "Phone Memory" from "Mass Memory".
-ESLM-7UTCM2 - GENIUS ID 124179: N86 cannot use the search at Macau
-TRLM-7WUFZV - GENIUS ID 131188: Date won't change if select "silent" ringing type in general profile
-TRLM-7VC9RK - GENIUS ID 122601: Does not send SMS
-MKYO-7YTEXD - Black viewfinder
-LULN-7ZNH2P - Genius Case #140734: Nokia N86 8MP: "DOWNLOAD“ option not available in the PHOTO menu model N86
-JORI-7YCBJY - EUSER-CBase 49 crash in CAIEmailPluginCRListener::SetValue

New features
-Ovi Maps 3 SR3 with new Share Location feature and free global lifetime navigation.
-New Ovi Maps 3 includes free map updates for more than 70 navigable countries, and free travel guides from Lonely Planet and Michelin. Share your location in Facebook with Share Location feature.

Known issues
-Battery doesn't seem to run out gradually, but go from max. battery to min. in one step.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
ronaldm3 schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 20:19:
@Robertwebbe,

Enig idee waarom dat Nokia ervoor heeft gekozen om de N86 niet meer te gaan leveren aan winkels in Nederland?
Op nokia.nl staat ie nu als een nu of nooit deal voor 249euro.

Toestel is nog niet eens een jaar op de markt en dan verdwijnt ie alweer...niet een beetje te snel?
Want de opvolger (de N8) die komt pas in september/oktober.
Hij is End-Of-Life. Er zijn hier en daar nog wel wat voorraden beschikbaar. En Nokia denkt niet zo in de trand van opvolgers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janavh
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-03-2023
robertwebbe schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 14:06:
[...]

Hij is End-Of-Life. Er zijn hier en daar nog wel wat voorraden beschikbaar. En Nokia denkt niet zo in de trand van opvolgers...
Nu al? Dan moet ik maar snel vragen of iemand een player kent die, in tegenstelling tot de Real player die er op zit, niet alleen van het begin af een film kan afspelen, maar ook snel vooruit/achteruit of met sprongetjes vooruit/achteruit kan. Als ik nu een film(pje) kijk en ik wordt onderbroken, moet ik weer helemaal vooraan beginnen.
Kortom, een playertje met iets meer mogelijkheden.

Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 359917

Laatste versie van Nokia OVI maps 3.3 krijg ik niet geïnstalleerd. Te weinig geheugen blijkbaar.
Welke weg dien ik te volgen om dit toch op de wereld te krijgen?

Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_petit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:55

mr_petit

opperprutser

hoeveel vrij geheugen heb je?

"man is not truly one, but truly two,"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103399

coreplayer: speelt bijna echt alles af kan alleen geen ac3(dolby) geluid aan.
smartmovie: idem ....

zijn zeer goede players. persoonlijk vind ik coreplayer wat beter (mkv support enz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janavh
Anoniem: 103399 schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 20:31:
coreplayer: speelt bijna echt alles af kan alleen geen ac3(dolby) geluid aan.
smartmovie: idem ....

zijn zeer goede players. persoonlijk vind ik coreplayer wat beter (mkv support enz)
Bedankt voor je antwoord.
Ik ben op speurtocht naar Coreplayer gegaan, maar nog geen werkend exemplaar gevonden (certificaatfout)
Ik ga nu smartmovie eens proberen . . . . . .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 359917

6Gb en 1.2Gb op geheugenkaart...
Heb eergisteren een kaartje van 16Gb besteld...
Bestand is iets van 8,2Gb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_petit

mr_petit

opperprutser

Ik bedoelde systeem(werk)geheugen; niet je opslaggeheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axelotl|IA
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-07-2015
janavh schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 22:37:
[...]

Bedankt voor je antwoord.
Ik ben op speurtocht naar Coreplayer gegaan, maar nog geen werkend exemplaar gevonden (certificaatfout)
Ik ga nu smartmovie eens proberen . . . . . .
Misschien heb je aan deze link iets om certificaat-fouten op te lossen. Even helemaal naar beneden scrollen. Heeft mij wel geholpen in ieder geval.

http://www.allaboutsymbian.com/forum/showthread.php?t=88736

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 339828

heeft er iemand last van ontzettend slecht geluid uit de speaker tijdens het bellen?
ik en een maat van me hebben hier beide veel last. Wanneer we bellen is de andere kant van de lijn bijna niet te horen...

iemand een oplossing? ( trouwens van het begin af aan al zo )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axelotl|IA
Anoniem: 339828 schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 19:01:
heeft er iemand last van ontzettend slecht geluid uit de speaker tijdens het bellen?
ik en een maat van me hebben hier beide veel last. Wanneer we bellen is de andere kant van de lijn bijna niet te horen...

iemand een oplossing? ( trouwens van het begin af aan al zo )
De nokia speakertjes zijn echt beroerd, ook weer bij de N86. Inmiddels ook met dit toestel naar NSP geweest voor vervanging, destijds na 3 mnd of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

is het toen verbeterd? want die maat van mij heeft dat ook al laten doen maar schoot nix op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_petit

mr_petit

opperprutser

Ik heb vaak last van dat er metaalvijlsel op de speakertjes komen (werkomgeving met veel metaalbewerking).
Dat vijlsel wordt natuurlijk door het sterke magneetje van het speakertje aangetrokken, komt op het membraam, waardoor het hele memebraam richting magneetje getrokken wordt en dus niet meer goed kan trillen (dus slecht geluid).

Ik neem dan gewoon een nog sterkere (neodym)magneet, waarmee ik (op een hele kleine afstand) over het speakertje heen ga, waardoor het ijzervijlsel eraf getrokken wordt. Je moet je telefoon wel grotendeels uit elkaar halen hiervoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axelotl|IA
Anoniem: 339828 schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 08:44:
is het toen verbeterd? want die maat van mij heeft dat ook al laten doen maar schoot nix op...
Yep, inmddels twee keer laten doen, ook bij mijn N85 had ik een krakende speaker (loszittend membraantje denk ik) vanaf het begin. Gelukkig houden ze het nu al weer ruim een jaar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janavh
Axelotl schreef:
Misschien heb je aan deze link iets om certificaat-fouten op te lossen. Even helemaal naar beneden scrollen. Heeft mij wel geholpen in ieder geval.

http://www.allaboutsymbian.com/forum/showthread.php?t=88736

Succes
Bedankt voor de tip, maar wel een tamelijk omslachtige methode.
Ik vond een versie van smartmovie die eenvoudig te installeren is en die voldoet voor mij prima.

Ik kreeg het idee dat het hier een dooie boel was, maar ik ben prima geholpen, allemaal bedankt!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mr_petit schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 13:42:
Ik heb vaak last van dat er metaalvijlsel op de speakertjes komen (werkomgeving met veel metaalbewerking).
Dat vijlsel wordt natuurlijk door het sterke magneetje van het speakertje aangetrokken, komt op het membraam, waardoor het hele memebraam richting magneetje getrokken wordt en dus niet meer goed kan trillen (dus slecht geluid).

Ik neem dan gewoon een nog sterkere (neodym)magneet, waarmee ik (op een hele kleine afstand) over het speakertje heen ga, waardoor het ijzervijlsel eraf getrokken wordt. Je moet je telefoon wel grotendeels uit elkaar halen hiervoor ;)
Ik zit ook in de metaal... en idd het speakertje zit helemaal vol met vijlsel. ( de lucht spuit krijgt het schoon ) maar dat is ook niet echt goed voor het membraan lijkt me.

laat er maar een nieuwe in zetten .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 314287

Als ik nu me navigatie gebruikt heb en hem vervolgens afsluit, dan blijft er de hele dag het GPS tekentje staan in het hoofdscherm.. Dit gaat alleen weg als ik me toestel uit en aan zet. Voorheen had ik hier nooit last van.

iemand met hetzelfde probleem?
Of een manier om dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
Zet je hem wel uit door Afsluiten te kiezen? Of druk je op de Menu toets en denk je dan dat die afgesloten is (terwijl die via multitasking stiekem op de andergrond mee draait)?

Als dat niet zo is, heb je al eens een harde reset geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 314287

Ik sluit hem inderdaad af via de afsluit manier..
Heb nog geen reset geprobeerd. Ben ik dan alles kwijt zeker?

Heb het idee dat het is gekomen nadat ik een software update heb uitgevoerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
Anoniem: 314287 schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 07:08:
Ik sluit hem inderdaad af via de afsluit manier..
Heb nog geen reset geprobeerd. Ben ik dan alles kwijt zeker?

Heb het idee dat het is gekomen nadat ik een software update heb uitgevoerd
Dan heb je zeer waarschijnlijk via Firmware Update Over The Air geupdate? Dat zorgt vaker voor dergelijke vage problemen. Een reset lost dan alles op. En ja, dan ben je alles kwijt. Zorg dat je content (foto's, video's, muziek, etc) op je geheugenkaart staat (of nog beter: backuppen op internet, bijvoorbeeld OVI Sync). De apps kun je het beste opnieuw downloaden en installeren. Instellingen zul je handmatig weer even goed moeten zetten. Met backup en restore zet je namelijk het probleem ook weer terug.

[ Voor 3% gewijzigd door robertwebbe op 29-05-2010 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 361303

Ik heb een raar probleem met mijn N86 8MP. Tenminste raar ... ik kan er niks over terugvinden op internet. Mijn C zit vol, 74 MB is gebruikt ookal sla ik mijn foto's, geluiden etc op mijn E op. Als ik in de verkenner kijk (en ook de verborgen bestanden aanvink) zijn idd al die mappen leeg en staat er iets aan KB aan bestandjes op. Maar ook de verkenner zegt dat er 74 MB is gebruikt, alleen waarmee dan???

Iemand advies? Alvast bedankt!
Anacha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airwin
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-01 10:13
Ik heb zojuist Firmware 30.009 op mijn N86 gezet. Nog weinig ervaring natuurlijk, maar 1 belangrijke wel:
Ik heb Product Code 0566656 gebruikt en dan krijg je op dit moment een firmware (via Nokia Software Update) waar geen Nederlands als taal in zit. Dus ook niet bij SMS Tekst voorspellen!

*Edit* : Die Product Code is voor EURO1 Regio. Niet handig. Ga nu 0580413 proberen, kijken of daar wel NL bij zit.

*Edit2*: Dat werkt wel. NSS gebruikt voor het aanpassen van de Product Code (en het opheffen van mijn garantie....)

[ Voor 28% gewijzigd door Airwin op 01-06-2010 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:02
als mn batterij bijna leeg is gaat de telefoon in een modus om energie te besparen, alleen is alles dan zo donker dat ik bijna niks meer kan zien op het scherm.

Kan je dit uitzetten en zo ja waar?

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 361537

Anoniem: 361303 schreef op zondag 30 mei 2010 @ 19:29:
Ik heb een raar probleem met mijn N86 8MP. Tenminste raar ... ik kan er niks over terugvinden op internet. Mijn C zit vol, 74 MB is gebruikt ookal sla ik mijn foto's, geluiden etc op mijn E op. Als ik in de verkenner kijk (en ook de verborgen bestanden aanvink) zijn idd al die mappen leeg en staat er iets aan KB aan bestandjes op. Maar ook de verkenner zegt dat er 74 MB is gebruikt, alleen waarmee dan???

Anacha
Dat probleem had ik eerst ook. Er staan inderdaad geen gegevens in de mappen, maar ondertussen staan er allerlei dingen wel geïnstalleerd op het C station. Dat houdt onder andere geïnstalleerde toepassingen, de berichten etc. in.
Zulke dingen zou je kunnen verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Qosmic schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 10:35:
als mn batterij bijna leeg is gaat de telefoon in een modus om energie te besparen, alleen is alles dan zo donker dat ik bijna niks meer kan zien op het scherm.

Kan je dit uitzetten en zo ja waar?
Druk kort op de aan- en uit knop van het toestel. Scroll naar onderen. Daar staat energie spaarstand uitschakelen. Deze moet je dus uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:02
die staat nu standaard uitgeschakeld (omdat mn bat. vol is) maar kan je die ook standaard uitschakelen als je batterij leeg gaat of is dat de enige manier?

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 322498

Hebben jullie ook last van traagheid bij het openen van foto's?
In het fotovenster is alles zo gigantisch traag, tevens is het kantelen van mijn telefoon ook een drama, dat duurt bijna 10 seconden voordat het scherm gekanteld is.

Heb de laatste firmware update er op staan, alle mogelijke resets zijn al uitgevoerd, niks helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Qosmic schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 19:39:
die staat nu standaard uitgeschakeld (omdat mn bat. vol is) maar kan je die ook standaard uitschakelen als je batterij leeg gaat of is dat de enige manier?
dat is helaas de enige manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 322498 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 12:25:
Hebben jullie ook last van traagheid bij het openen van foto's?
In het fotovenster is alles zo gigantisch traag, tevens is het kantelen van mijn telefoon ook een drama, dat duurt bijna 10 seconden voordat het scherm gekanteld is.

Heb de laatste firmware update er op staan, alle mogelijke resets zijn al uitgevoerd, niks helpt.
Het gaat wel erg traag allemaal. Ik heb het vergeleken met een andere nokia ( n95 ) en die gaat ontzettend snel vergeleken met de n86. Het draaien duurt bij mij een seconde. Bij de vorige firmware versie duurde het 5 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
Probeer deze methode eens:

- Druk kort op de Power knop (bovenkant) en kies het Offline profiel
- Menu > Toepass. > Zakelijk > Best.beheer >
- Eerst het Massageh. in E: kiezen > Openen > Opties > Massageh. formatteren > Ja
- Als dat klaar is > Terug > GEHEUGENKRT > Openen > Opties > Geheugenkaartopties > Formatteren > Ja
- Druk de rode toets in om terug te keren naar het begin scherm
- Toets *#7780# > Ja > 12345 > OK
- Wacht totdat het toestel klaar is met de reset procedure
- Vervolgens *#7370# > Ja > 12345 > OK
- Wacht totdat het toestel klaar is met de reset procedure

Nu moet je toestel weer origineel snel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 363316

Ik kreeg eerder deze week de melding dat mijn geheugen in C: bijna vol was en dat ik wat dingen moest verwijderen/verplaatsen. Dit lukte niet erg en mijn N86 viel uit en ging weer aan. Uiteindelijk de update opnieuw geïnstalleerd en het probleem was verdwenen. Heb alles er afgegooid, maar nu krijg ik geen melding meer bij een nieuw mailtje.

Linksboven staat wel 3G, maar de 'pijltjes' er onder zijn niet aangesloten, maar onderbroken. Ik neem aan dat hier het probleem zit. Iemand enig idee hoe ik dit kan veranderen?

Bedankt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 339879

Deze week een raar probleem met mijn telefoon gehad.
Ik had mijn bericht geheugen vol (3500smsjes), dat gaf die aan.
Maar nog geen behoefte om hem te legen.
Vervolgens werd die steeds trager en trager, ook wel logisch op zich want het geheugen was ondertussen nog maar 1mb op de C.

Maar toen kreeg die hele rare problemen. Opeens geen tril functie meer bij een sms terwijl die op geluid enzo stond!
Vervolgens ook geen geluid en ook geen melding meer in het scherm.. Dacht eerst zelf aan een virus omdat dit niet zou moeten gebeuren doordat het geheugen vol zit!

Nu dus mijn berichten verwijdert en alles werkt weer als voorheen. Wel heel vreemd maar goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Anoniem: 339879 schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 13:23:
Deze week een raar probleem met mijn telefoon gehad.
Ik had mijn bericht geheugen vol (3500smsjes), dat gaf die aan.
Maar nog geen behoefte om hem te legen.

...
Welk normaal mens bewaart er nu zoveel sms berichten op z'n gsm |:(
Als je ze al wil bewaren doe je dat op je pc of 'in the cloud' zodat je gsm lekker snel blijft :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_petit

mr_petit

opperprutser

Als je zoveel smsjes hebt, is het dan niet veel handiger om de plek waar ze bewaard worden te veranderen in massageheugen of het kaartslot? Volgens mij kan dat namelijk gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 327943

Mijn n86 doet helemaal niks meer, is nat geworden in mijn broekzak tijdens regenbui en gaat niet meer aan nu.
Wat is een een methode om hem weer aan de praat te krijgen of is het afgelopen? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 339879

Blijft raar dat die dan trilfunctie en geluid niet meer werken. En al helemaal niet meer aangeeft dat er nieuwe berichten zijn.

@Ballie

Heb je hem al opengehaald en op de verwarming laten drogen?
Of heb je meteen geprobeerd hem aan te zetten? Hierdoor kan er kortsluiting zijn ontstaan en dan kan het zijn dat die niet meer doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja heb hem al 3 dagen laten drogen. Denk dat er inderdaad kortsluiting is dan, want hij was opeens uit en probeerde hem aan te zetten, en ik hield er geen rekening mee dat dit door de regen zou kunnen komen ( als ie hij in het water zou zijn gevallen was het een ander verhaal) Vind het wel vreemd dat N86 daar blijkbaar zo gevoelig voor is. Dat wordt dus reparatie dan? Ben verder echt tevreden maar ze zijn niet meer te krijgen in de winkel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oboemel
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-06 16:11
Anoniem: 361303 schreef op zondag 30 mei 2010 @ 19:29:

Anacha
Je slaat waarschijnlijk wel je smsjes op c:/ op? Ik had hetzelfde probleem, maar heb de opslaglocatie van de smsjes veranderd, en probleem = weg. Tikt toch meer aan dan ik dacht, al die berichten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DD07
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 31-12-2010
Ik loop weer hopeloos achter geloof ik.. :s

Waar vind ik Firmware 30.009 en hoe installeer ik die op mijn N86?
En ben ik 'alles kwijt' als ik deze installeer? Moet ik eerst een backup maken?

Bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 223524

ik wil mail in buitenland uitzetten (roming)
waar kan ik dat doen bij een n86?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:28
DD07 schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 21:57:
Ik loop weer hopeloos achter geloof ik.. :s

Waar vind ik Firmware 30.009 en hoe installeer ik die op mijn N86?
En ben ik 'alles kwijt' als ik deze installeer? Moet ik eerst een backup maken?

Bedankt alvast!
Kijk eens op de website van Nokia, of download PC Suite eens.
Anoniem: 223524 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 08:07:
ik wil mail in buitenland uitzetten (roming)
waar kan ik dat doen bij een n86?
Kijk eens in je handleiding, of gebruik Google eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 223524

Robbie T schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 11:44:
[...]

Kijk eens in je handleiding, of gebruik Google eens.
ja heb ik al gedaan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Dan had je ook kunnen vinden dat je gewoon je toeganspunt kan verwijderen of kan instellen dat ie vraagt voor verbinding maken.

[ Voor 10% gewijzigd door Robbie T op 08-07-2010 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DD07
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 31-12-2010
@ Robbie T.
Dank je.. maar dat had ik natuurlijk al gedaan. En als ik nu op mijn N86 kijk bij Apparaatbeheer, dan staat er onder Softwareversie 21.006, Datum Softwareversie 24-12-2009 ... Laatste update 10-02-2010
Nergens te vinden dat ik gisteren nog een update heb uitgevoerd.

*spoor bijster* :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
DD07 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 20:17:
@ Robbie T.
Dank je.. maar dat had ik natuurlijk al gedaan. En als ik nu op mijn N86 kijk bij Apparaatbeheer, dan staat er onder Softwareversie 21.006, Datum Softwareversie 24-12-2009 ... Laatste update 10-02-2010
Nergens te vinden dat ik gisteren nog een update heb uitgevoerd.

*spoor bijster* :(
Dan is het handig om dat de volgende keer ook even aan te geven :).
Geef je gsm eens een hard reset. Probeer het dan nog eens. En anders even naar een service point.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92742

Hoe verwijder je alle sms-en in je inbox in 1 keer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Anoniem: 92742 schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 13:40:
Hoe verwijder je alle sms-en in je inbox in 1 keer ?
Jongens, jongens jongens....Werkelijk...de 3e vraag achter elkaar die je makkelijk zelf kan opzoeken, of Google, of gewoon in je boekje.

Hang je mobiel aan je pc en verwijder alles met PC suite
OF
Ga naar je Inbox, Opties-->markeringen aan/uit-->alles markeren en vervolgens verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103399

zeer irritant probleempje: e

elke keer als ik aan het surfen ben krijg ik een melding van: cetificaat verlopen + skyfire die connect niet meer met vodafone live en gprs :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Anoniem: 103399 schreef op maandag 12 juli 2010 @ 18:21:
zeer irritant probleempje: e

elke keer als ik aan het surfen ben krijg ik een melding van: cetificaat verlopen + skyfire die connect niet meer met vodafone live en gprs :s
dan is je certificaat va Skyfire dus verlopen. Nieuwe versie van skyfire installeren.

[ Voor 5% gewijzigd door Robbie T op 12-07-2010 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janavh
Hallo medegebruikers,

Ik heb een Nokia N86, wit, Comes with Music (dat ik niet gebruik)
Sinds ik dat toestel heb is er 1 softwareupdate doorgekomen.(20.115)
Nadien zijn er nog twee (noodzakelijke, want het toestel is erg instabiel) update's gewest, maar, volgens Nokia, mogen die update's NIET aan KPN toestellen gegeven worden. Daar moet eerst van KPN toestemming voor zijn.
Dit zijn internationale afspraken tussen fabrikant en provider.

Er is bij Hi geen enkele ingang te vinden waar ik kan nagaan waarom ik deze update's niet krijg, vandaar mijn poging hier.

Is er IEMAND die mij kan uitleggen waarom een zuiver administratieve handeling het (noodzakelijke) updaten van MIJN toestel belet?

En is er een manier om WEL aan die software te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
De productcode wijzigen in die van een providervrije versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janavh
Marly schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 23:56:
De productcode wijzigen in die van een providervrije versie.
Dat is een heel stuk makkelijker gezegd dan gedaan . . . . .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Ja, dat is idd heel makkelijk gezegd ;), maar voor een uitgebreide handleiding moet je niet bij mij zijn, ik weet, dat het kan, maar heb het zelf nooit gedaan, omdat het niet nodig was.
Wanneer je eens even zoekt op het forum, zul je wel wat meer info vinden, 't hoeft niet over de N86 te gaan, alle Symbian60 Nokias zijn wat dat betreft hetzelfde. Ik meen, eens een goede uitleg gelezen te hebben in het topic over de N79.
Mocht je echter geen greintje technische aanleg hebben, zou ik het niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja, ergens rond pagina 16 staat hoe dat moet meen ik. Heb het ook een paar keer gedaan, werkt prima!

iemand een idee wat het kost om vochtschade te laten repareren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Anoniem: 327943 schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 09:49:
ja, ergens rond pagina 16 staat hoe dat moet meen ik. Heb het ook een paar keer gedaan, werkt prima!

iemand een idee wat het kost om vochtschade te laten repareren?
Als je toestel niet verzekerd is tegen dat soort ongevallen, niet aan beginnen.
Kan je beter voor een ander toestel gaan want reparatie gaat meestal (bijna) net zoveel kosten :(

Er zijn, sinds de N86 op de markt kwam, heel veel toestellen met nog meer mogelijkheden geïntroduceerd.
Mooie gelegenheid om eens naar een toestel met Android te kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is niet verzekerd nee, maar abonnement loop nog een tijdje door dus nieuwe zit er niet in.
Heb nu mijn oude 6300 weer maar dat is helemaal geen pretje (trilfunctie en geluid doen het niet meer :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn toestel is vervangen voor een nieuwe, maar nu is de helft van de 'software' in het Zwitsers en de andere helft gewoon in het Nederlands. Ook staan er hele andere applicaties op het toestel dan voorheen. Daarbij ziet het menu er ook iets anders uit.
Het toestel is vervangen door Nokia zelf, ik heb hem laten opsturen door de telefoonwinkel.
Iemand een idee hoe dit kan?
PS: heb al een hard reset gedaan

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 361537 op 24-07-2010 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Anoniem: 361537 schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 20:24:
Mijn toestel is vervangen voor een nieuwe, maar nu is de helft van de 'software' in het Zwitsers en de andere helft gewoon in het Nederlands. Ook staan er hele andere applicaties op het toestel dan voorheen. Daarbij ziet het menu er ook iets anders uit.
Het toestel is vervangen door Nokia zelf, ik heb hem laten opsturen door de telefoonwinkel.
Iemand een idee hoe dit kan?
PS: heb al een hard reset gedaan
Geen idee. Heb je de nieuwste firmware er op zitten? Wat gebeurd er als je de taal wijzigt naar Nederland? Helpt het niet, even langs een service punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Robbie T schreef op zondag 25 juli 2010 @ 11:12:
[...]

Geen idee. Heb je de nieuwste firmware er op zitten? Wat gebeurd er als je de taal wijzigt naar Nederland? Helpt het niet, even langs een service punt.
Ja, vanuit de fabriek is er gelijk versie 30.009 opgezet. Taal naar Nederlands geeft geen verandering. Ik ga inderdaad maar weer terug naar de winkel of naar een service punt. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Daarbij wilde ik nog vragen aan jullie wat het betekent wanneer de melding 'systeemfout' opkomt.
Het komt soms in eenkeer op, maar ook tijdens het opstarten van de telefoon komt het tevoorschijn. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janavh
Anoniem: 361537 schreef op maandag 26 juli 2010 @ 19:25:/
Daarbij wilde ik nog vragen aan jullie wat het betekent wanneer de melding 'systeemfout' opkomt.
Het komt soms in eenkeer op, maar ook tijdens het opstarten van de telefoon komt het tevoorschijn. Iemand een idee?
Het is hier een erg dooie boel, maar wie weet leest iemand hier nog.

Ik antwoord zo laat, omdat ik die fout nooit gezien had.
Maar nu heb ik gisteren eindelijk, door een fout van KPN/HI, mijn software kunnen updaten naar 30.009.
Alles is goed gegaan, het werkt allemaal veel soepeler. Maar na de eerste keer opstarten kreeg ik ook zo'n systeem fout melding.
Na opnieuw opstarten is die tot nu toe niet teruggekeerd, maar het staat er pas een paar uur op, dus wie weet.

@nok3; heb jij nog problemen?
Heb je iets gevonden om het eventueel op te lossen?

Zijn er nog anderen met dit probleem(pje)?

En, ff OT, is er een site waar ik kan vinden wat de veranderingen zijn in de opeenvolgende softwareversie's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
De N86 is inmiddels aardig end-of-life, hij is bijna nergens meer te koop.

De systeemfouten werden meestal veroorzaakt doordat er database corrupt is geraakt, in veel gevallen doordat er geupdate werd over the air. Een harde reset wil meestal prima helpen. Eigelijk moet je je backup dan niet terugzetten omdat je dan ook je probleem weer terug zet.

Een overzicht van de wijzigingen van alle sotfwareversie kun je gewoon in dit topic vinden:
10.086 - Initiële versie
11.043 - 03/07/2009
20.115 - 21/09/2009
21.006 - 24/12/2009
30.009 - 15/04/2010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 323221

Ik heb een tweedehands simlockvrije N86 gekocht. Nu kan ik niet verder updaten dan versie 20.115. Komt dit omdat ik mss een bepaald 'branded' toestel heb? En is de verwachting dat de laatste update binnenkort ook voor alle N86 toestellen uit zal komen?
En kan ik dan ook geen Ovi Maps gratis gebruiken (zonder de 30.xx update?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
Waarom is voor mijn N86 de laatste firmware update niet beschikbaar?
Nokia maakt van één toestel meerdere varianten. De meeste voorkomende varianten zijn de operator varianten, in dat geval wordt de firmware gecustomized. Bij hard customization wordt de hele menu structuur onder handen genomen en in de kleur en logica van de betreffende operator gemaakt. Bij T-Mobile varianten krijg je dan een magenta menu. Bij soft customization worden er alleen instellingen anders ingesteld (bijvoorbeeld zijn dan de mobiele internet instellingen niet meer aan te passen) en of worden er bepaalde applicaties verwijderd of toegevoegd.
Voor iedere variant en versie moet apart goedkeuring worden verleend door degene die de customization heeft gevraagd. Per definitie betekent dat dat updates voor deze toestellen altijd later zijn dan de open-markt toestellen. Soms is de vertraging weken, soms maanden en soms wordt een update helemaal niet goedgekeurd.
Ook gebeurd het in de praktijk dat de goedkoopste internetshops hun toestellen in een een ander land of werelddeel kopen waar ze goedkoper zijn. Er zijn namelijk versies waar ook Nederlands als taaloptie is, bijvoorbeeld in de Engelse, Surinaamse en Zuid Afrikaanse markt. Ook deze versies zijn vaak veel later met updates dan de officiële Nederlandse versies.

Kan ik zelf niet even mijn productcode aanpassen zodat ik er een officiële Nederlandse open-markt versie van maak?
Er zijn tooltjes in omloop maar wees gewaarschuwd. Verdiep je zelf eerst goed in de gevolgen van het wijzigen van je productcode voordat je dat klakkeloos doet!
Daarnaast is het de verwachting dat deze "truuk" binnenkort niet meer gaat werken. Op dit moment wordt er nog gekeken naar de productcode in je toestel. De verwachting is dat dit in de nabije toekomst wordt opgevraagd bij een Nokia server. Stel dat je dan een toestel hebt dat oorspronkelijk uit Oost Europa komt (waarbij Nederlands niet een standaard taal is) dan loop je in de toekomst het risico dat je na een update weer de Oost Europese talen hebt en dat je geen Nederlands meer kunt krijgen!
Als je je toestel probeert te updaten wordt dit geregistreerd. Alle productcode wijzigingen worden ook vastgelegd (zie hier).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt, dat had ik natuurlijk ook in de TS beter moeten lezen :$
Is er een eenvoudige manier om erachter te komen waar mijn toestel vandaan komt? Ik heb hem namelijk tweedehands gekocht. :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

janavh schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 10:02:
[...]

Het is hier een erg dooie boel, maar wie weet leest iemand hier nog.

Ik antwoord zo laat, omdat ik die fout nooit gezien had.
Maar nu heb ik gisteren eindelijk, door een fout van KPN/HI, mijn software kunnen updaten naar 30.009.
Alles is goed gegaan, het werkt allemaal veel soepeler. Maar na de eerste keer opstarten kreeg ik ook zo'n systeem fout melding.
Na opnieuw opstarten is die tot nu toe niet teruggekeerd, maar het staat er pas een paar uur op, dus wie weet.

@nok3; heb jij nog problemen?
Heb je iets gevonden om het eventueel op te lossen?

Zijn er nog anderen met dit probleem(pje)?

En, ff OT, is er een site waar ik kan vinden wat de veranderingen zijn in de opeenvolgende softwareversie's?
Dat is wel apart, het ligt dus blijkbaar aan de firmware-update. Een hard reset heeft bij mij geen effect gehad. Ik heb mijn toestel ter reparatie aangeboden, niet specifiek voor de systeemfout, maar voor andere problemen met de telefoon. Een oplossing heb ik daarom helaas niet klaarliggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

robertwebbe schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 14:55:

De systeemfouten werden meestal veroorzaakt doordat er database corrupt is geraakt, in veel gevallen doordat er geupdate werd over the air. Een harde reset wil meestal prima helpen. Eigelijk moet je je backup dan niet terugzetten omdat je dan ook je probleem weer terug zet.

Een overzicht van de wijzigingen van alle sotfwareversie kun je gewoon in dit topic vinden:
10.086 - Initiële versie
11.043 - 03/07/2009
20.115 - 21/09/2009
21.006 - 24/12/2009
30.009 - 15/04/2010
Inderdaad, helaas wel..wil toch echt een nieuwe

maar hoe zit dat precies met die software-updates? gewoon alleen de laatste installeren of allemaal achter elkaar?

• robertwebbe
Je hebt geen keuze. Bij updaten via de PC krijg direct de laatste versie (in het geval dat je er wat gemist hebt) en via het toestel moet je versie voor versie updaten, net zo lang totdat hij zegt dat er geen updates meer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

robertwebbe schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 23:24:
Je hebt geen keuze. Bij updaten via de PC krijg direct de laatste versie (in het geval dat je er wat gemist hebt) en via het toestel moet je versie voor versie updaten, net zo lang totdat hij zegt dat er geen updates meer zijn.
Lijkt me toch het beste 1 voor 1? Heb zelf geen n86 meer helaas, wil wel graag een nieuwe maar is nergens meer te krijgen...:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 327943 schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 15:28:
[...]

Lijkt me toch het beste 1 voor 1? Heb zelf geen n86 meer helaas, wil wel graag een nieuwe maar is nergens meer te krijgen...:(
Volgens mij zag ik hem laatst bij The Phonehouse liggen. ( 2 weken terug nog ). Volgens mij kunnen telefoon winkels er altijd wel eentje bestellen, ook al wordt het toestel niet meer verkocht.

• babybel123
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-06-2021
Ik heb inmiddels de rom-code veranderd, waardoor ik de nieuwste firmware kan draaien, ik geloof 30.x.x.

Vraagje;
Ik typ bijvoorbeeld een smsbericht en verzend deze.
Daarna sluit ik het sms menu, zodat ik de "desktop" zie.
Ik slide `m naar beneden, toetsen worden geblokkeerd.
Ineens staat daar een menu met foto`s.

Iedere keer als ik het toestel op blokkeren zet en naast me neerleg, popt dit menutje open.
Weet iemand of dit een bekende bug is, zo ja, wat ik er aan kan doen?

De eerste tijd met deze firmware ging prima, doch spontaan ineens het euvel zoals hierboven omschreven.

Toch maar een resetje...?

(sorry voor de kick)

babybel123 schreef op donderdag 09 september 2010 @ 11:45:
I

Iedere keer als ik het toestel op blokkeren zet en naast me neerleg, popt dit menutje open.

De eerste tijd met deze firmware ging prima, doch spontaan ineens het euvel zoals hierboven omschreven.

(sorry voor de kick)
Ja, heb ik ook gehad met dit toestel, ben alleen vergeten hoe ik het toen opgelost heb. Anders eens terug kijken in dit topic, volgens mij staat hier ergens de oplossing...
Anoniem: 361537 schreef op maandag 06 september 2010 @ 10:57:
[...]

Volgens mij zag ik hem laatst bij The Phonehouse liggen. ( 2 weken terug nog ). Volgens mij kunnen telefoon winkels er altijd wel eentje bestellen, ook al wordt het toestel niet meer verkocht.
Is dat zo? Dan bestel ik hem meteen!

Ik heb inmiddels de rom-code veranderd, waardoor ik de nieuwste firmware kan draaien, ik geloof 30.x.x.

Vraagje;

(sorry voor de kick)
Zoiets heb ik ook gehad, alleen dan kwam er telkens reclame tevoorschijn i.p.v foto's. Een reset heeft inderdaad het probleem verholpen.

Anoniem: 327943 schreef op donderdag 09 september 2010 @ 13:19:
[...]

Is dat zo? Dan bestel ik hem meteen!
Ja, alleen hing er volgens mij nog een stevig prijskaartje aan. (400 euro dacht ik). Bij belcompany zag ik hem ook. Daar zijn losse toestellen zover ik weet een stukje goedkoper. Die kunnen volgens mij altijd oudere toestellen leveren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik krijg steeds de melding "Onlineverbinding vereist om de winkel binnen te gaan. Nu verbinden?" als ik probeer te navigeren (turn-by-turn) met Ovi Maps.
Ik heb de nieuwste software geïnstalleerd en ook de nieuwste SW-updates. Waarom blijft hij om een betaalde licentie vragen? Volgens Nokia zou het nu allemaal gratis moeten zijn toch?

Ik heb maps v3.01 (nieuwer staat niet tussen de updates)
en softwareversie 20.115 (kan niet verder updaten)

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 323221 op 10-09-2010 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Vraagje;

(sorry voor de kick)
Is je 'kickstand' goed ingeklikt? het zou kunnen dat dat schakelaartje geactiveerd is.
Deze waar ze zo enthousiast over zijn, maar eigenlijk vrij nutteloos is

Menu -> Instrumenten -> Instellingen -> Algemeen -> Persoonlijk -> Staander
Het is even zoeken, maar daar kan je er voor kiezen 'geen' actie te ondernemen als de standaard uitgeklapt (bewust of onbewust) wordt.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Anoniem: 361537 schreef op donderdag 09 september 2010 @ 23:43:
[...]

Ja, alleen hing er volgens mij nog een stevig prijskaartje aan. (400 euro dacht ik). Bij belcompany zag ik hem ook. Daar zijn losse toestellen zover ik weet een stukje goedkoper. Die kunnen volgens mij altijd oudere toestellen leveren. ;)
Nou, heb met belcompany en phonehouse gebeld, ze zeggen dat ze hem niet bestellen.Zag er wel nog een liggen bij media markt voor 249, maarja moet toevallig mijn abonnement verlengen dus dan ga ik dat niet neerleggen voor een nieuwe...had gehoopt dat ie nog ergens bij een abo te krijgen zou zijn.

Anoniem: 327943 schreef op woensdag 15 september 2010 @ 17:33:
[...]
Nou, heb met belcompany en phonehouse gebeld, ze zeggen dat ze hem niet bestellen.Zag er wel nog een liggen bij media markt voor 249, maarja moet toevallig mijn abonnement verlengen dus dan ga ik dat niet neerleggen voor een nieuwe...had gehoopt dat ie nog ergens bij een abo te krijgen zou zijn.
Oke, dan is dat veranderd, want heb daar wel eens een oud(er) toestel laten bestellen die normaal niet meer verkocht werd. Ik ga ook m'n abonnement verlengen. Ik ga denk ik voor die Nokia N8.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 361537 op 15-09-2010 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybel123
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-06-2021
Geweldig, ik ga er mee aan de slag!
Ik had niet gedacht dat meer mensen zo`n "wazig" probleem hadden, maar toch wel dus...
Nooit gehoord van "kickstand" :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb nu al een paar productkeys geprobeerd met het NSS programma'tjes, maar ik kan nog steeds niet updaten naar de nieuwste firmware (30.xxx) Heeft iemand dit wel met succes gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hallo,
probleem met nokia n86 na het ontvangen van een oproep gaat batterij naar spaar modus
batterij 100 procent opgeladen.
graag wat hulp.
de softwaer 2maal al op geladen
N86
softwaer:30.00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:49
Heeft er iemand hier ook last van een krakende speaker en/of stof onder zijn scherm?
Wil dat ding langs een NSP brengen, maar vroeg mij af of dit gelijk gemaakt wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTROX
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-06 22:12

TTROX

Christian N

Achmedd schreef op zondag 16 januari 2011 @ 17:10:
Heeft er iemand hier ook last van een krakende speaker en/of stof onder zijn scherm?
Wil dat ding langs een NSP brengen, maar vroeg mij af of dit gelijk gemaakt wordt...
Ja stof onder mijn scherm heb ik ook last van.
Helaas heb ik niet de goede schroevendraaier anders had ik het zelf wel even schoongemaakt :/

Zelf had ik ook nog een vraag, na een tijdje in gebruik begin mijn N86 altijd te klagen dat de C: vol zit en dat ik dingen moet verwijderen of verplaatsen.
En dan kijk ik via bestandsbeheer in de C: en dan zijn al die mappen gewoon leeg.
Nu vraag ik mij af wat slaat hij op op de C: waardoor die steeds vol raakt en wat kan ik hier tegen doen?

Enschede | 6720wp JinkoSolar 16x420 Z 47°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Waarschijnlijk je internet geschiedenis, als je deze leegt heb je meer ruimte :)

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTROX
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-06 22:12

TTROX

Christian N

PinokkioTV schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 14:20:
Waarschijnlijk je internet geschiedenis, als je deze leegt heb je meer ruimte :)
Dus gewoon de Cache en alle Cookies verwijderen?

Danku :)

Enschede | 6720wp JinkoSolar 16x420 Z 47°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rreevvss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-12-2024
Ik gebruik m'n N86 weer even als tijdelijk telefoon, ivm reparatie van m'n normale telefoon.

Nu valt me op dat ik alleen over wifi kan internetten als ik dit daadwerkelijk kies via het wifi menu.
Als ik direct naar internet ga, gaat dit over 3G. Email trouwens altijd.

Kan ik dit aanpassen? Dmv van een voorkeurs verbinding ofzo.

Edit:

Net de volgende pagina gevonden.
Maar eens proberen.
http://discussions.europe...N86-Wifi-Issue/m-p/619151
On the phone, Go to Tools (or Control Panel) -> Settings -> Connection -> Destinations -> Internet

[ Voor 27% gewijzigd door rreevvss op 25-01-2011 09:49 . Reden: Mogelijk oplossing al gevonden. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 323791

robertwebbe schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 14:55:

10.086 - Initiële versie
11.043 - 03/07/2009
20.115 - 21/09/2009
21.006 - 24/12/2009
30.009 - 15/04/2010
Ik zag er 1 op marktplaats voor 100 euro, dus niet op ingaan? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
100 euro is best een redelijke prijs. Maar het blijft een gok, een 2e hands telefoon.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste