Versio Hosting - ervaringen Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 100.473 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 01:30
lifeguard schreef op maandag 06 februari 2012 @ 15:34:
Ik ben ook klant, maar niet getroffen.
Hoe raak ik nu aan die kortingscode? :)
Even sales een mailtje sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Ik heb hem ook niet gehad, maar wel getroffen. zal ook een mail sturen want ik wilde al een extra domeinnaam :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Iemand nog een leuke domein naam die vrij is? :p Vind de service opzich voor het bedrag wat ik jaarlijks kwijt ben niet slecht maar draai er nog geen grote site's en dat is iets wat ik ook niet zo snel zal doen bij Versio..

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Bananenspin schreef op maandag 06 februari 2012 @ 16:03:
Iemand nog een leuke domein naam die vrij is? :p Vind de service opzich voor het bedrag wat ik jaarlijks kwijt ben niet slecht maar draai er nog geen grote site's en dat is iets wat ik ook niet zo snel zal doen bij Versio..
Ik keek even of bananenspin.nl nog vrij is, maar die heb je al zie ik :+

gewooneengratisdomein.nl ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Die heb ik al ja 8)

Haha dat is wel een leuke ja.. hopen dat een ander hem niet snel registreert!

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zidane007nl
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 23:46
Zeker een goede service. Alleen jammer dat ze niet sneller hebben gereageerd op deze storing naar de klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Je schijnt de code ook te kunnen gebruiken voor verlenging voor een domein naam, zo heeft een oud college net zijn domein verlengt ermee.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philotra
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-01-2022

philotra

Hier had uw tekst kunnen staan

Op dit moment is er een DDOS aanval zeggen ze, gebeurt de laatste tijd best vaak. Zou het misschien hieraan liggen? nieuws: Hoster neemt juridische stappen tegen klant om tweets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:45

Rmg

philotra schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 11:07:
Op dit moment is er een DDOS aanval zeggen ze, gebeurt de laatste tijd best vaak. Zou het misschien hieraan liggen? nieuws: Hoster neemt juridische stappen tegen klant om tweets
Een maand later lijkt me een beetje laat. Maar volgens mij strijkt meneer Bashir wel vaker wat mensen tegen de haren in :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
"@VersioISP: Helaas ondervinden wij op dit moment weer een DDOS aanval op een deel van ons webhosting en reseller hosting platform."

Aldus twitter.

Mijn sites zijn ook weer down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambo123
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08:12
Mijn site is ook weer down :(
Zodra die weer online is even overplaatsen naar mijn vps...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philotra
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-01-2022

philotra

Hier had uw tekst kunnen staan

Gebeurt een beetje vaak de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

Die van mij zijn telkens laat in de avond/begin van de nacht. Afgelopen 3 dagen al gehad.

Nu echter geen last, dus gok dat er een andere site onder vuur ligt. Valt inderdaad op dat het bijna dagelijks is nu :o

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 19:13
Helaas lijken nu andere aan de beurt, hier ligt ook alles eruit :( Heel vervelend allemaal, misschien toch iets te hard van de daken geschreeuwd dat men nu voorbereid is DDOS...http://tweakers.net/nieuws/78243/versio-zegt-aanhoudende-ddos-aanvallen-af-te-kunnen-slaan.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-07 21:02
Is ook erg vervelend dat ze alles uit hebben gegooid inclusief de dns.
Is natuurlijk bij een ddos attack begrijpelijk.

Maar aangezien ik aardig wat domeinen+dns bij versio heb lopen is de storing voor mij veel groter dan alleen de sites....

Al mijn dns hostnames voor servers etc resolve ook niet (meer)... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambo123
  • Laatst online: 08:12
Gelukkig heb ik dns een poos terug al naar dns.he.net verplaatst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorem_Ipsum
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-08 15:33
Sinds maandag een reseller host daar en mijn site (Server 11) is de hele tijd berijkbaar geweest. Bij FTP duurde het wel lang voordat de folders en bestanden geladen waren, viel me op.

Misschien dat de vraag al vaak gesteld is, maar hoe lang duurt het voordat een domeinnaam geactiveerd is? Mijn domeinnamen krijgen namelijk nog steeds een DNS error. Ligt dat eventueel toch niet aan de DDOS aanvallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Lorem_Ipsum schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 16:40:
Sinds maandag een reseller host daar en mijn site (Server 11) is de hele tijd berijkbaar geweest. Bij FTP duurde het wel lang voordat de folders en bestanden geladen waren, viel me op.

Misschien dat de vraag al vaak gesteld is, maar hoe lang duurt het voordat een domeinnaam geactiveerd is? Mijn domeinnamen krijgen namelijk nog steeds een DNS error. Ligt dat eventueel toch niet aan de DDOS aanvallen?
Als je een domeinnaam hebt geregistreerd, en je hebt de nameservers ingesteld, dan kan het tot 24 uur duren voordat ze bereikbaar zijn.
Hoe lang precies ligt aan je ISP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgersson
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
"Versio garandeert bij ieder webhosting pakket een uptime van 99,9%. Is dit onverhoopt niet het geval dan krijgt u het betaalde bedrag."
Bron: versio.nl

Maar ondertussen liggen al mijn sites er al op drie opeenvolgende dagen uit door die DDOS aanval. Met vandaag het hoogtepunt waarbij alles rond 11 uur offline ging en tot op heden (17 uur) nog altijd niet bereikbaar is.
Mijn vertrouwen in Versio is inmiddels tot een dieptepunt gezakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Holgersson schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 17:07:
"Versio garandeert bij ieder webhosting pakket een uptime van 99,9%. Is dit onverhoopt niet het geval dan krijgt u het betaalde bedrag."
Bron: versio.nl

Maar ondertussen liggen al mijn sites er al op drie opeenvolgende dagen uit door die DDOS aanval. Met vandaag het hoogtepunt waarbij alles rond 11 uur offline ging en tot op heden (17 uur) nog altijd niet bereikbaar is.
Mijn vertrouwen in Versio is inmiddels tot een dieptepunt gezakt!
Laatste tweet van versio:
Van de ~25 getroffen servers zijn er nog 3 servers offline. Deze zullen helaas pas vanavond weer beschikbaar komen.
De uptime is deze maand niet gehaald, dus je hebt als compensatie in ieder geval een maand gratis gehad.
(Er staat dat je je geld terugkrijgt, niet een maand verlenging, dus.... :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Fijn dat ze geld teruggeven, maar ik heb liever uptime dan wat geld terug. Contract loopt tot maart, dus ga dan wel overstappen. Zit nu op simpele reseller account, maar nieuwe server wordt weer vrolijk een VPS.

Weet nog niet waar en huidig budget zit rond de 10 euro per maand, maar zal vast nog wel een alternatief zijn. (stuur maar een PM als je iets leuks voor me weet). Momenteel ligt versio telkens in het nieuws met problemen en ik denk dat het gewoon komt omdat ze blijkbaar wat belangrijke/bekende websites hosten (op een grotere account) die telkens aangevallen worden.

Vind het slecht dat ze nu nog steeds (of alweer) problemen hebben. Als je 3x een flinke ddos hebt gehad dan leg je toch wat beter spul aan? Nu heb ik het idee dat het telkens maar lapmiddelen zijn en ze niet verder kijken naar waar de volgende ddos aanval zich op richt (als in: wat voor mogelijkheid gebruiken ze nu weer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Martinspire schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 17:28:
Fijn dat ze geld teruggeven, maar ik heb liever uptime dan wat geld terug. Contract loopt tot maart, dus ga dan wel overstappen. Zit nu op simpele reseller account, maar nieuwe server wordt weer vrolijk een VPS.
Dan moet je inderdaad naar een andere host, waar je waarschijnlijk wat duurder uit bent.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgersson
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Van de ~25 getroffen servers zijn er nog 3 servers offline. Deze zullen helaas pas vanavond weer beschikbaar komen.
Laten mijn sites nou net op één van die drie servers staan...

Geld terug c.q. verlenging of gratis domeinnamen verzacht het leed amper. Die 99,9% uptime wil ik.
Als ze dat niet waar kunnen maken - wat nu blijkt - ga ik uitkijken naar een andere host. Jammer, want verder ben ik wel tevreden met Versio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[tip]Waarom gebruikt Versio niet een andere server voor hun eigen domein versio.nl.. Zo houden ze de klanten gescheiden met hun eigen website gescheiden, dit helpt natuurlijk alleen als de DDoSers het op versio zelf gemunt hebben. Als ze op een klant haar/zijn IP DDoSen dan niet..[/tip]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Nog iets:

Weet iemand iets over dat tellertje op versio.nl?
Wij hosten de websites van
20,039 klanten
Die stond voor vandaag nog op 20 klanten voor 20.000 ofzo.
Op een dag dat alles platligt komen er toch 40-50 klanten bij ?? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Die weten dat toch niet? :) En de instap kosten zijn nou niet echt een drempel ofzo :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-08 15:14
Ik was er een van :-)

Heb voor mn bedrijf een simpel hostingpakket nodig om Wordpress websites in te testen. Dat deed ik altijd op een VM op mn pc, maar ik zit steeds vaker buiten de deur waarbij een centrale plaats handiger is.

Een beetje downtime is wel te behappen voor 1 euro per maand...

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foamy
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 10:31

Foamy

Fulltime prutser

Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 17:49:
[tip]Waarom gebruikt Versio niet een andere server voor hun eigen domein versio.nl.. Zo houden ze de klanten gescheiden met hun eigen website gescheiden, dit helpt natuurlijk alleen als de DDoSers het op versio zelf gemunt hebben. Als ze op een klant haar/zijn IP DDoSen dan niet..[/tip]
En jij denkt dat met een fatsoenlijke DDoS de uplink naar de rest van de wereld niet vol komt te zitten? Zit je dan met je site mooi op een ander IP, met geen mogelijkheid packets naar binnen of buiten te krijgen...

blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als hun hoofd website een DDoS krijgt so what.. Maar als ze hun website op één van dezelfde servers hosten als die van de klanten, ben je toch meer screwed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kjast
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-12-2021
Grr...
Ze hebben me voor de zoveelste keer op de firewall blocklist gezet. Kan m'n sites enkel via proxy bereiken..

Dit is echt de laatste keer, ben weg bij deze tent..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Alle servers zijn sinds een uur weer bereikbaar, maar wij zullen de rest van de avond nog wat tests doorlopen.
https://twitter.com/#!/VersioISP/statuses/166991056913702912

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
Ik ben benieuwd of ze weer een compensatie gaan aanbieden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Ik heb net een website gemaakt voor een klein beginnend bedrijfje. Ik raadde ze nog aan om niet bij Versio te gaan, maar toen mailden ze terug dat ze zich daar net aangemeld hadden. Tijdens het plaatsen van content op de website en het bewerken kwam het regelmatig voor dat de website 2/3 minuten offline ging, ronduit onacceptabel vind ik, maar de klant is koning (in mijn geval, Versio denk daar blijkbaar anders over).

Overigens is de downloadsnelheid ook slecht, een aantal filmpjes op die website laden maar met 500KB/s maximaal, dat is nou niet echt een snelheid om over naar huis te schrijven :S .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zidane007nl
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 23:46
En nu gaat net mijn websites weer plat voor de vierde keer vandaag! :(

Blijkbaar gaan ze hun maatregelen testen, maar dat kan niet op een testserver...

[ Voor 37% gewijzigd door Zidane007nl op 07-02-2012 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

check low-budget-hosting.nl eens, goedkoop, en een super service, ik heb daar een website voor een stichting ondergebracht op aanraden van een kennis, en het is echt top, iets duurder als versio, maar wel gewoon GOED.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 23:36:
check low-budget-hosting.nl eens, goedkoop, en een super service, ik heb daar een website voor een stichting ondergebracht op aanraden van een kennis, en het is echt top, iets duurder als versio, maar wel gewoon GOED.
Alleen die site al :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mwa vindt het belangrijker hoe een hostingbedrijf presteerd... Je kan wel een flitsende website hebben, maar ja als de hosting vervolgens beroerd is, dan heb je er nog niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 23:33
Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 09:21:
mwa vindt het belangrijker hoe een hostingbedrijf presteerd...
Ja dat is zo. Vandaar dat ik ze even een mail heb gestuurd via hun zeer duidelijke contact pagina. Chapeau!

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punked24
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-02 15:47
Dag versio! nu al de zoveelste keer! heb mijn website verhuist naar hosteasy.nl Nu nog de data overzetten ARG!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-07 15:23
Ik stond op het punt om twee domeinen en een hosting pakket te bestellen bij Versio, maar na hier wat gelezen te hebben begin ik toch sterk te twijfelen of ik dat wel moet doen. Het zijn twee websites waarvan ik verwacht dat ze een redelijk bezoekers aantal gaan trekken.

Raden jullie Versio aan om een semi zakelijke website te hosten? Uptime is belangrijk. Versio viel mijn keuze op omdat ik er meerdere websites op 1 hosting pakket (50) kan hosten en dat vind ik interessant. PCextreme kan dat helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Damocles, als het een zakelijke website is zou ik het niet aanraden, semi zakelijk laat ik bij jezelf liggen... Persoonlijk betaal ik 50 cent per maand (!) en weet ik dat dit spot goedkoop is. Heb nooit problemen gehad tot de laatste tijd maar ik klaag niet omdat ik weet dat de prijs zo laag is met een reden. Wil je iets meer zekerheid zou ik gewoon door kijken, maar dan valt de prijs ook wat hoger uit.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
Uptime is belangrijk.
Dan is Versio niet aan te raden :)

[ Voor 27% gewijzigd door Bv202 op 08-02-2012 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Laatst online: 13-09 20:16

HaTe

haat niet

Topicstarter
Ik heb zojuist mijn hosting van 50 cent weer verlengd :)

@hieronder: zeker, een rib uit m'n lijf :P
Nee, het is gewoon zo, het is veel makkelijker om bij Versio te blijven voor dit bedrag.. Anders moet ik weer een nieuwe host zoeken, alles backupen en restoren.. En zo slecht is Versio niet.

[ Voor 68% gewijzigd door HaTe op 08-02-2012 21:36 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
HaTe schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 20:46:
Ik heb zojuist mijn hosting van 50 cent weer verlengd :)
Flink geinvesteerd dan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Tot nog toe was ik prima tevreden over Versio: prijs-kwaliteit is gewoon goed.
Maar een test met Magento valt wel tegen: de software is veel te veeleisend en de website dus gruwelijk traag. Nu las ik dat Versio ook speciale pakketten heeft voor Magento, voor 5 euro per maand, maar voor die prijs kan ik vast elders ook hosting vinden. Ideaal zou zijn om een bestaande webshop te kunnen zien op de "speciale" server van Versio, om de performance te voelen. iemand ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
Ik vraag me eigenlijk af wat er zo speciaal of anders is aan hun paketten voor specifieke CMS'n :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Simpelweg een bak meer geheugen beschikbaar voor jouw website, dat is het ongeveer :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Bv202 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 22:38:
Ik vraag me eigenlijk af wat er zo speciaal of anders is aan hun paketten voor specifieke CMS'n :p
Volgens versio zelf hebben ze iets dat je nooit meer gezeur hebt met bestandsrechten.
Ook hebben die pakketten sneller database servers, maar wat het verschil is tussen een pakket voor joomla/magento, geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
Ik ben nu al sinds gisterochtend bezig om WordPress Multisite (via subdomains) werkend te krijgen op Versio, heeft iemand hier ervaring mee bij Versio toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXite
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-08 23:30
yannickie111 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 22:48:
[...]

Volgens versio zelf hebben ze iets dat je nooit meer gezeur hebt met bestandsrechten.
Ook hebben die pakketten sneller database servers, maar wat het verschil is tussen een pakket voor joomla/magento, geen idee.
Moet je nagaan. Ze rekenen gewoon extra geld om iets te regelen dat in beginsel al goed hoort te zijn. Mod_fcgi, mod_suphp of nog beter mod_ruid2. Er zijn opties genoeg!

Het is zo jammer dat veel mensen niet goed weten wat er allemaal komt kijken bij goede hosting en zich daarom alleen maar door de prijs laten leiden ;(

Ja, ik bedoel, je kunt er wel moeilijk over doen, maar zo is het toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
eXite schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 11:33:
[...]

Moet je nagaan. Ze rekenen gewoon extra geld om iets te regelen dat in beginsel al goed hoort te zijn. Mod_fcgi, mod_suphp of nog beter mod_ruid2. Er zijn opties genoeg!

Het is zo jammer dat veel mensen niet goed weten wat er allemaal komt kijken bij goede hosting en zich daarom alleen maar door de prijs laten leiden ;(
"Extra".... De normale pakketten zijn gewoon belachelijk goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• har0
  • Laatst online: 10-02-2022
Zit al jaren bij Versio, en op Tweakers, maar begin me nu echt te verbazen over sommige "rants"hier op het forum.

Versio heeft niet gevraagd om een DDOS denk ik ? Doen hun best om het op te lossen, informeren de klant ...

Als het je niet bevalt, ben je vrij om op te stappen, mij bevalt het prima, en een keer plat? balen .. schouders ophalen en verder gaan .. heb er ook geen overdreven " moet online bliven " site's draaien, als ik er zelf mee aan het werk ben gaan ze ook plat tot ik klaar ben .

Extra kosten voor aanpassingen op een bedrag van 50Ct per maand ? Lijkt me redelijk ?

Kan je er niet mee leven? Neem een andere hoster (had ik ook hier voor, goed, bekend, stabiel en duur, en ineens .. hoster weg)

Sorry voor mijn rant .. maar sommige mensen typen hier alleen om lekker te klagen lijkt het wel ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

M-Opensource schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 09:26:
Ik ben nu al sinds gisterochtend bezig om WordPress Multisite (via subdomains) werkend te krijgen op Versio, heeft iemand hier ervaring mee bij Versio toevallig?
Geen ervaring mee, maar moet gewoon kunnen lijkt me. Combinatie van wordpress + directadmin lijkt me meer van toepassing op je zoekactie:
http://www.skyberate.nl/b...te-wordpress-installeren/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 17:48
har0 schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 12:52:
Zit al jaren bij Versio, en op Tweakers, maar begin me nu echt te verbazen over sommige "rants"hier op het forum.

Versio heeft niet gevraagd om een DDOS denk ik ? Doen hun best om het op te lossen, informeren de klant ...

Als het je niet bevalt, ben je vrij om op te stappen, mij bevalt het prima, en een keer plat? balen .. schouders ophalen en verder gaan .. heb er ook geen overdreven " moet online bliven " site's draaien, als ik er zelf mee aan het werk ben gaan ze ook plat tot ik klaar ben .

Extra kosten voor aanpassingen op een bedrag van 50Ct per maand ? Lijkt me redelijk ?

Kan je er niet mee leven? Neem een andere hoster (had ik ook hier voor, goed, bekend, stabiel en duur, en ineens .. hoster weg)

Sorry voor mijn rant .. maar sommige mensen typen hier alleen om lekker te klagen lijkt het wel ..
Mja vóór die DDoS problemen was het ook al niet veel soeps bij versio hoor. Leest de reacties hier maar eens door. Ik verbaas me er eerder over dat mensen genoegen nemen met zo'n crapservice om maar 5 euro per jaar te besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaveHam
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

HaveHam

I've done worse

Het jammere is de communicatie.
Ik lees wel eens op hun forum, en daar moet je dan achter komen dat er servers niet werken.

Wat ook wel grappig is dat ik 2 .com domeinen aan het verhuizen ben.
Dit probeer ik nu al een maand.
Ik heb ook contact opgenomen met Versio en die zeggen dat het bij key-systems zit, eenmaal die gemaild zeggen dat ik weer bij Webreus moet zijn, en Webreus zegt dat ik weer bij Versio moet zijn.

Maar ik zie de humor er wel van in zolang het opgelost is voordat de domeinen vervallen.

Suspect: Id like to see a warrant?
Vic Mackey: Id like to see Anna Kournikova naked on a waterbed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
mcDavid schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 14:14:
[...]

Mja vóór die DDoS problemen was het ook al niet veel soeps bij versio hoor. Leest de reacties hier maar eens door. Ik verbaas me er eerder over dat mensen genoegen nemen met zo'n crapservice om maar 5 euro per jaar te besparen.
Ik had zowel hiervoor als tijdens DDoS geen last (blijkbaar zit ik op de goede server) :)
Die 5 euro per jaar is inderdaad het probleem niet, ik zit ook bij WebReus, bevalt ook prima, maar daarvandaan overstappen is erg veel werk omdat ze een totaal ander systeem gebruiken dan DirectAdmin. Plus dat spreiding van websites gewoon wel goed voelt :)
Maar het grote voordeel van Versio vind ik dat ze niet moeilijk doen over meerdere domeinen op 1 account, en dat bieden de meeste andere hosters niet. Ik wil niet voor elke nieuwe site een nieuw hostingaccount aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaveHam
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

HaveHam

I've done worse

RemcoDelft schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 14:28:
[...]

Ik had zowel hiervoor als tijdens DDoS geen last (blijkbaar zit ik op de goede server) :)
Die 5 euro per jaar is inderdaad het probleem niet, ik zit ook bij WebReus, bevalt ook prima, maar daarvandaan overstappen is erg veel werk omdat ze een totaal ander systeem gebruiken dan DirectAdmin. Plus dat spreiding van websites gewoon wel goed voelt :)
Maar het grote voordeel van Versio vind ik dat ze niet moeilijk doen over meerdere domeinen op 1 account, en dat bieden de meeste andere hosters niet. Ik wil niet voor elke nieuwe site een nieuw hostingaccount aanvragen.
Dan heb jij ook veel last gehad met bestands-rechten?
En je kan bij Webreus inderdaad maar 5 domeinen onder een reseller account brengen.

Suspect: Id like to see a warrant?
Vic Mackey: Id like to see Anna Kournikova naked on a waterbed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
Martinspire schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 13:51:
[...]
Geen ervaring mee, maar moet gewoon kunnen lijkt me. Combinatie van wordpress + directadmin lijkt me meer van toepassing op je zoekactie:
http://www.skyberate.nl/b...te-wordpress-installeren/
Dat artikel was ik ook al tegengekomen, het bevat echter geen nieuwe informatie ten opzichte van alle andere tutorials over multisite.

Ik ga het ff bij support checken. thanks anyway :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcDavid
RemcoDelft schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 14:28:
[...]

Dat was voor mij ooit ook de reden om voor versio te kiezen ja. Maar er zijn er tegenwoordig wel meer die dat doen, ben zelf overgestapt naar webruimtehosting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
har0 schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 12:52:

Helemaal mee eens +1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-07 15:23
Gisteravond klant geworden, vertrouwde erop dat het wel goed zou gaan. Maar kan binnen 24 uur mijn eerste downtime al noteren. Ik hoop niet dat het een teken is voor wat me te wachten staat.

Het was maar een kwartier, sites weer online. Maar toch even dat je denkt shit.

[ Voor 17% gewijzigd door Damocles.NL op 09-02-2012 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
mcDavid schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 14:54:
[...]

Dat was voor mij ooit ook de reden om voor versio te kiezen ja. Maar er zijn er tegenwoordig wel meer die dat doen, ben zelf overgestapt naar webruimtehosting.
1 euro per maand ziet er ook goed uit... Maar heb je heel toevallig ervaring met hoe Magento draait? Want het duurt nu 5 seconden voor de site laadt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Damocles.NL schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 19:25:
Gisteravond klant geworden, vertrouwde erop dat het wel goed zou gaan. Maar kan binnen 24 uur mijn eerste downtime al noteren. Ik hoop niet dat het een teken is voor wat me te wachten staat.

Het was maar een kwartier, sites weer online. Maar toch even dat je denkt shit.
Je bent klant geworden in de tijd waar ze nog zitten in wat uitlopers van hevige downtime de laatste dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk99
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-08 14:19
Ik draai op dit moment een fotowebsite op mijn NAS (Synology). De site is (door iemand anders gebouwd) in Typo3. Weet iemand hier of dat door Versio wordt ondersteund?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
henk99 schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 11:07:
Ik draai op dit moment een fotowebsite op mijn NAS (Synology). De site is (door iemand anders gebouwd) in Typo3. Weet iemand hier of dat door Versio wordt ondersteund?
Volgens mij moet dat geen probleem zijn, Versio ondersteunt gewoon MySQL en PHP, wat nodig is voor Typo3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcDavid
RemcoDelft schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 21:36:
[...]

1 euro per maand ziet er ook goed uit... Maar heb je heel toevallig ervaring met hoe Magento draait? Want het duurt nu 5 seconden voor de site laadt...
Nee, ik gebruik CMS Made Simple.

Maar mijn website is gewoon weer pijlsnel sinds hij daar staat, itt tot versio waar het vaak 1-3 minuten duurde voor hij geladen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
M-Opensource schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 14:47:
[...]

Dat artikel was ik ook al tegengekomen, het bevat echter geen nieuwe informatie ten opzichte van alle andere tutorials over multisite.

Ik ga het ff bij support checken. thanks anyway :)
M'n Multisite probleem is opgelost door support. Ze moesten de DNS wildcard hiervoor aanzetten. Staat standaard niet aan en kan je zelf ook niet aanzetten.

Kostte veel uren zoektijd... jammer dat ze dat nergens even vermelden.Gelukkig is het opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detim
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 23:30
Iemand ervaring met een dedicated server bij versio?
Ik overweeg er een te nemen.

Uptime is wel belangrijk, maar zit dat bij een dedi beter dan bij shared hosting daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
detim schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 01:25:
Iemand ervaring met een dedicated server bij versio?
Ik overweeg er een te nemen.

Uptime is wel belangrijk, maar zit dat bij een dedi beter dan bij shared hosting daar?
Als uptime belangrijk is, waarom is het dan geen geld waard?

Ik vraag me altijd af hoe mensen die uptime belangrijk vinden uitkomen bij een budgethoster...
Het kan uiteraard perfect werken, maar op het moment dat je dit soort vragen moet stellen (ipv dat je overal op het inet laaiende reviews ziet die je vraag beantwoorden) zit je wmb verkeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detim
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 23:30
Snap ik, maar ik vraag me af of iemand ervaring hiermee heeft..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Voor mensen met problemen vannacht:
Gepland onderhoud
13-02-2012 14:57:58
Let op: Vannacht is er op alle webhosting en reseller hosting servers vanaf 01:30 tot 07:00 onderhoud naar aanleiding van de aanvallen die we vorige week hebben ondervonden. Dit geldt voor alle webhosting en reseller hosting servers en dus ook voor de 100% up-time pakketten en de Belgische en Engelse servers. Tussen 01:30 en 07:00 worden de servers meermaals herstart. Het kan zo zijn dat een server dus soms even onbereikbaar is.
Status: Nieuw
Heb zelf niet de mailtjes van versio in mn mailbox (die gaan naar mn pa toe) dus ik wist er niets van, maar mogelijk hebben ze wel wat gestuurd. Vind het wel beetje raar, maar we zullen zien of het gaat helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

inmiddels zit ik nu ook een week of 2 bij versio, maar ik vind de responsetijd echt om te huilen.

[13:04:24.844] [HTTP/1.1 200 OK 375ms]

zie ik gewoon voorbij komen. Is dit normaal omdat ik het Wordpress pakket niet heb ofzo :?

[13:09:32.954] GET http://www.royz.nl/category/blog/ [HTTP/1.1 200 OK 3515ms]

[ Voor 15% gewijzigd door Royz op 14-02-2012 13:10 ]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Martinspire schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 03:57:
Voor mensen met problemen vannacht:
[...]

Heb zelf niet de mailtjes van versio in mn mailbox (die gaan naar mn pa toe) dus ik wist er niets van, maar mogelijk hebben ze wel wat gestuurd. Vind het wel beetje raar, maar we zullen zien of het gaat helpen.
Ik heb die informatie alleen via twitter gezien (@versioisp), geen mail gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macuz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-09 12:45

macuz

Dance!

Royz schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 13:05:
inmiddels zit ik nu ook een week of 2 bij versio, maar ik vind de responsetijd echt om te huilen.

[13:04:24.844] [HTTP/1.1 200 OK 375ms]

zie ik gewoon voorbij komen. Is dit normaal omdat ik het Wordpress pakket niet heb ofzo :?

[13:09:32.954] GET http://www.royz.nl/category/blog/ [HTTP/1.1 200 OK 3515ms]
Ik heb dit ook. Heb ze een gegeven moment gemailed, en ze hebben toen de processorsnelheid oid van mijn pakket aangepast. Een beetje een vaag verhaal, maar het werkte toen iig weer. Maar vervolgens is mijn site een paar dagen later weer erg traag.

Ik heb een besluit genomen: ik ben binnenkort weg bij versio. Ben het vertrouwen behoorlijk verloren. Ik moet de bereikbaarheid en bruikbaarheid van mijn website garanderen, en dat lukt niet bij versio. Dan maar iets meer betalen :)

• bartbh
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
*nm

[ Voor 101% gewijzigd door bartbh op 23-02-2012 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanv
  • Laatst online: 22-01 13:35
Negatieve ervaring met Versio.

Ze accepteren wel PayPal betalingen maar verder hebben ze lak aan de paypal procedures.

Ik vroeg een refund via PayPal. Hiermee gaan ze wel akkoord maar ze zijn te beroerd om op het knopje 'akkoord' te klikken in hun PayPal account. Terwijl dit de normale manier is om een dispuut te sluiten/op te lossen.

In plaats daarvan moet ik het zelf gaan regelen via hun website.

Dat is nog tot daar aan toe. Minder leuks is dat ik gelijk een dreigmail krijg van de eigenaar met daarin de mededeling dat als PayPal in mijn voordeel beslist ze direct een incaso procedure gaan starten wat mij 150,- euro gaat kosten.

Eerst dacht ik nog dat het een prima en fijn bedrijf was waar ik dan in de toekomst zeker nog wel eens klant zou worden maar met zulke onvriendelijke mails hoeft dat zeker niet meer.

Ik had hun gevonden via ispgids maar toen ik achteraf ging zoeken op internet bleek dit ook niet een geheel onbeinvloedbaar bedrijf te zijn.

Let op deze post is slechts mijn subjectieve mening. Dit zet ik er maar het zou mij niets verbazen (wederom een mening) dat ze er niet vies van zijn om te gaan intimideren. Zo heb ik al een negatieve ervaring gelezen op internet over Versio waarbij de klager een paar posts lager alles inslikte met een lading verontschuldigingen erbij..

Hun geld hoef ik al niet meer. Het gaat me ook amper om die centen ik betaal voortaan graag wat meer. Hosting is al zo goedkoop dat je er beter geen risico mee kan nemen. Als ik dan ook nog lees in dit topic dat de domeinnaam niet op jouw naam staat dan ben ik benieuwd wat er van komt als ze failliet gaan. Ik weet ook niet of ze nog andere activiteiten onder dezelfde BV naam hebben die misschien riskant zijn. Of dit daadwerkelijk een risico is heb ik zelf niet onderzocht.

Natuurlijk kan Versio best een perfect en 100% betrouwbaar bedrijf zijn verder. Oordeel zelf.

Ik heb liever een bedrijf dat goed is én prettig in de omgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• har0
  • Laatst online: 10-02-2022
Vervelend dat het voor jou niet goed gegaan is, echter mis ik wat "kleine" dingen in je verhaal ..
Het hoe en waarom een dispuut, waarom refund? Lijkt nu meer op een "ik krijg mijn zin niet dus ff gal spuwen" verhaal zonder duidelijke aanleiding / inleiding, jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanv
  • Laatst online: 22-01 13:35
har0 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 21:13:
Vervelend dat het voor jou niet goed gegaan is, echter mis ik wat "kleine" dingen in je verhaal ..
Het hoe en waarom een dispuut, waarom refund? Lijkt nu meer op een "ik krijg mijn zin niet dus ff gal spuwen" verhaal zonder duidelijke aanleiding / inleiding, jammer
Daar gaat het niet om. Als je mijn post nog eens leest dan zie je dat ze akkoord waren gegaan met een refund.

Het gaat erom dat je gelijk een dreiging van een duur incassobureau krijgt als je via PayPal je geld terug vraagt. Dat is voor mij een reden om er nooit meer klant te worden. Terwijl ik eerst wel degelijk van plan was om een volgende keer wel voor hun te kiezen.

Als andere mensen zich daar wel prettig voelen dan moeten ze het vooral doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 19:45
stefanv schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 19:51:
Als ik dan ook nog lees in dit topic dat de domeinnaam niet op jouw naam staat dan ben ik benieuwd wat er van komt als ze failliet gaan.
De domeinen komen gewoon op je eigen naam te staan, je hebt 2 opties:

1. Op je eigen naam registreren.
2. Anoniem registreren.

Je kan het zelf dus heel makkelijk aanpassen in het control panel (realtime) mocht het nu op hun naam staan.

Ik denk ik meld het even :)

[ Voor 20% gewijzigd door knorde op 14-03-2012 17:29 ]

Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Hmmm, database errors hier #1040 - Too many connections.

Anderen ook iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Royz schreef op maandag 02 april 2012 @ 20:52:
Hmmm, database errors hier #1040 - Too many connections.

Anderen ook iets?
Nope...

Wel wat korte downtimes afgelopen dagen. Heb ze gemaild, waardoor dit kwam, en wat ze eraan gaan doen kreeg ik als antwoord:
Geachte heer/mevrouw,

We hebben afgelopen nacht onderhoud uitgevoerd, ook aan deze server. Ik hoor graag of u verbetering opmerkt in de performance van deze server de komende dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe

HaTe

haat niet

Topicstarter
Hmm, de server waar ik op zit is wel down.. :/
Server 002

Meer mensen?

[ Voor 8% gewijzigd door HaTe op 02-04-2012 22:55 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
HaTe schreef op maandag 02 april 2012 @ 22:54:
Hmm, de server waar ik op zit is wel down.. :/
Ik weet het servernummer niet waar ik op zit, maar down is-ie wel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe

HaTe

haat niet

Topicstarter
En blijkbaar al weer up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Mijn site is alweer down. ik heb geen idee wat die gasten aan het doen zijn daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
Nu ik wat backups, wat Installatron-spul en wat data verwijderd heb, kom ik er achter dat Versio mijn diskruimte niet meer vrijgeeft. "Update" klikken in DirectAdmin helpt niet, details geven aan dat er 1.09 GB in gebruik is als "System Quotas", terwijl ik er misschien nog 150 MB heb staan.
Voor ik de helpdesk ga lastigvallen: herkennen mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcDavid
wil weleens een poosje duren voordat die statusindicator mee komt ja. Ik zou nog een dagje wachten met bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
mcDavid schreef op woensdag 11 april 2012 @ 13:00:
wil weleens een poosje duren voordat die statusindicator mee komt ja. Ik zou nog een dagje wachten met bellen.
Het is al meerdere dagen geleden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
RemcoDelft schreef op woensdag 11 april 2012 @ 12:53:
Nu ik wat backups, wat Installatron-spul en wat data verwijderd heb, kom ik er achter dat Versio mijn diskruimte niet meer vrijgeeft. "Update" klikken in DirectAdmin helpt niet, details geven aan dat er 1.09 GB in gebruik is als "System Quotas", terwijl ik er misschien nog 150 MB heb staan.
Dit is volgens mij ook het geval met de extra schrijfruimte / dataverkeer die je per maand erbij zou krijgen. Kan deze ook niet terugzien aan die indicator. Weet iemand daar meer over?

[ Voor 69% gewijzigd door Djie op 11-04-2012 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:45

Rmg

RemcoDelft schreef op woensdag 11 april 2012 @ 12:53:
Heb ik ook 'last' van. lijkt geen invloed te hebben op iets dus ik doe er voor nu ook niets mee/aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Djie schreef op woensdag 11 april 2012 @ 15:40:
[...]
Dit is volgens mij ook het geval met de extra schrijfruimte / dataverkeer die je per maand erbij zou krijgen. Kan deze ook niet terugzien aan die indicator. Weet iemand daar meer over?
In DirectAdmin staat bij dataverkeer/schijfruimte hoeveel je gebruikt/hoeveel je hebt.
Dat laatste getal, daar wordt de bonus ook bijgeteld.

De bonus kun je ook zien in je klantenpanel op versio.nl, onder hostingpakketten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
Rmg schreef op woensdag 11 april 2012 @ 15:50:
[...]

Heb ik ook 'last' van. lijkt geen invloed te hebben op iets dus ik doe er voor nu ook niets mee/aan
Na ongeveer een week is m'n diskruimtegebruik gecorrigeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap niet waarom ze klanten van de éne server waar aan gesleuteld wordt, niet even overzetten op een server die altijd up is. En dat ze de klanten daarna weer overzetten, easy as it is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
Verwijderd schreef op maandag 16 april 2012 @ 13:32:
Ik snap niet waarom ze klanten van de éne server waar aan gesleuteld wordt, niet even overzetten op een server die altijd up is. En dat ze de klanten daarna weer overzetten, easy as it is.
Lijkt wel of dat nu bij ons is gebeurd :P Om 19u was er geen connectie mogelijk met MySQL, directadmin (database menu)/phpmyadmin gaven geen connectie aan. Half uurtje later was alles weer gefixed, database was weer bereikbaar. Echter was alle data van de afgelopen 22u weg!

Erg vreemd, hopelijk kunnen ze aangeven wat er is gebeurd en welke maatregelen ze nemen om dit niet meer voor te laten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Afgelopen dagen gemiddeld 150 bezoekers gehad op mijn website (best een record voor mij :P ), maar de site blijft lekker snel, ook als een aantal mensen tegelijkertijd foto's aan het bekijken is!

Heb ik wel ooit anders gehad bij versio, maar afgelopen week zeer tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• electrom
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-11-2024

electrom

Sapiens ars vivendi

Ik ben ook van plan om misschien m'n domeinnaam + webhosting via Versio te doen. Dat pakket van 0.50 euro (1.5GB), hoeveel kun je daar ongeveer mee doen? Nemen HTML-codes veel plaats in? Zijn er voorbeelden van websites die jullie met 1.5GB gemaakt hebben? Ik ga geen webshop ofzo openen, dus zo groot zal het wel niet zijn.

HTC One X+ - Toshiba Satellite C660 - Qware Pro 3 7" - Ipod Touch v4 | Website | Specs | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
electrom schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 20:48:
Ik ben ook van plan om misschien m'n domeinnaam + webhosting via Versio te doen. Dat pakket van 0.50 euro (1.5GB), hoeveel kun je daar ongeveer mee doen? Nemen HTML-codes veel plaats in? Zijn er voorbeelden van websites die jullie met 1.5GB gemaakt hebben? Ik ga geen webshop ofzo openen, dus zo groot zal het wel niet zijn.
Met alleen HTML ga je 1.5 GB niet vol krijgen. Wat wil je gaan doen, hoeveel bezoekers, enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• electrom
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-11-2024

electrom

Sapiens ars vivendi

yannickie111 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 21:03:
[...]

Met alleen HTML ga je 1.5 GB niet vol krijgen. Wat wil je gaan doen, hoeveel bezoekers, enz.
Ook veel foto's. Gewoon m'n eigen website met wat nieuws, blog enz. Ik denk niet dat er zoveel bezoekers zullen komen ;).

HTC One X+ - Toshiba Satellite C660 - Qware Pro 3 7" - Ipod Touch v4 | Website | Specs | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
electrom schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 21:30:
[...]

Ook veel foto's. Gewoon m'n eigen website met wat nieuws, blog enz. Ik denk niet dat er zoveel bezoekers zullen komen ;).
Voor de prijs hoef je het niet te laten. Gewoon doen dus, je kan je behoorlijk uitleven voor je 1.5 GB vol hebt met blogs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
1,5 GB is best ruim... Wat code betreft hoef je niet op grootte te letten, code is gewoon tekst en neemt nauwelijks ruimte in, je praat hier over kilobytes.

Grafische bestanden nemen het meest in maar als je geen foto's op volle resolutie (direct uit je camera met 3 tot 6 megabyte per foto) erop zet dan kan je je aardig uitleven met 1,5 GB.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.