Zo, tijd voor een schopje.
Vorige week mijn mailboxen verwijderd, omdat de telefoon behoorlijk traag begon te worden. Bij het opnieuw installeren kom ik erachter dat ik geen gebruik meer kan maken van de wizard, die bevat sinds de firmware van februari een bug (Email 2.1.0), zodat je bij het ingeven van mailadres en wachtwoord weer teruggaat naar de providerselectie.
Nu heb ik de "offline" variant gevolgd, zoals die hier al sinds het begin van het topic wordt beschreven, maar ik mis nu de volgende dingen:
* Ik kan alleen maar instellen hoeveel mails hij binnenhaalt, niet van welke periode (ik had altijd mail van de afgelopen week);
* Ik gebruik Smart Connect voor meerdere WIFI-netwerken (thuis, vriendin, werk, geen databundel, dus alleen WLAN). Mijn SC-profiel bevat al die netwerken en is als standaard toegangspunt gedefinieerd, maar op mijn werk krijg ik geen verbinding, thuis wel.
* Ik krijg geen signaal meer als ik mail heb. Eerder werd het gepushed (vanuit Gmail), gewoon direct, maar na het opnieuw instellen is het alleen nog maar om de zoveel tijd (zoals ingesteld). Na weer verwijderen en nog een keer instellen gebeurt zelfs dát niet meer

Ik moet nu de mailbox openen en verzenden/ontvangen om te controleren

En de mailbox zelf (scrollen, openen van mails) is nóg veel trager geworden
Heeft iemand een idee voor een workaround (of beter nog: de firmware 022.009 oid, van vóór feb.2010) voor mij? Ik word van de huidige situatie in elk geval niet vrolijk, helemaal omdat overal te lezen is dat alle recente firmware E-series dit probleem kennen. It's a bug, guys, not a feature