Verlaat dagboek,
M'n Herbalism staat ondertussen op 236 en ik kan net Sungrass plukken. Nog even de laatste ~70 skills en ik kan vliegend achter de bloempjes aan in Outland! Ik verwacht dat het dan wel wat sneller zal gaan, ook omdat de gebieden dichter bij elkaar zitten.
Toen vrouwlief sliep nog even ingelogd, en me in queue gezet voor 3 Heroics. Uiteindelijk kwam er een invite van een Death Knight, en het bleek dat de groep van 1 guild was. En dat betekent meestal wel wat goeds; dat was ook nu weer het geval. Relaxte groep, nette spelers, en Violet Hold was zo leeg. Geen trinket weer helaas, volgende poging waarschijnlijk vanavond. Ik zat weer tegen de 2100dps aan en moest op de eindbaas zelfs oppassen voor aggro na het blowen van m'n Cooldowns (I.W.I.N. macro: Combustion+Icy Veins+Trinket) en Mirror Image. Krijg je met Ignite die rolt voor 4k

Begint ergens op te lijken!
De groep wilde nog een snelle run doen en dat werd dus Azjol'Nerub. De DPS was goed, en de healer+tank ook, dus de webwraps in deze instance waren absoluut geen probleem. Men deed wat ze moesten doen.
De eerste baas dropte betere schoentjes dan ik had. Ik had namelijk nog level 70 boots met o.a. 17hit (Boots of Incitations voor de kenners) en hier dropten boots met meer spellpower en crit, wat ik nodig heb! Na de run meteen Icewalker erop gezet, waardoor ik nog rond de 370hit zit.
Tweede boss was ook heerlijk easy, en bij de laatste boss ging er dan eindelijk iemand dood. De Ret Pala liep niet weg bij Pound en werd dus ge-oneshot lol. Ook de Hunter die mee was ging op één of andere manier neer. Dus ik was alleen nog levend, samen met de tank en de healer. Doordat ik m'n macro in het begin van het gevecht gebruikt had, kon ik 'm nogmaals gebruiken voor de laatste 20% toen de baas weer opdook. Mooie serie van crit en ignite maakte 'm af

Healer werd gezerged door vele kleine bugs, maar die waren met een Blast Wave ook weggemaait!
De baas dropte z'n Wand!! Aangezien ik de enige caster was (de healer was wel een Priest, maar wilde 'm niet), kreeg ik 'm. Heel mooi ding, zeker voor FFB, omdat ie stam+intel+spellpower+crit bevat. Wel een gelukje, zo in m'n eerste Azjol'Nerub.
Crit zit nu tegen de 28% selfbuffed aan

met 10% van Scorch en 2% op FFB door Glyph, is dit een standaard 40% kans op een FFB crit.
Daarna was het mooi geweest. Emblem-meter staat weer op 25, maar ik wacht even met een Neck te kopen. Misschien dropt er morgen wat in Naxx. Zo niet, koop ik 'm wel.