Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 182 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 42.825 views

Anoniem: 282346

Anoniem: 236827 schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 12:45:
[...]

Voor DK's geeft ie de 80% extra armor niet aan van Frost Presence.
Op Armory heb ik ook maar 15k armor, maar zo'n 28k ingame met de Presence aan.
Aha daarmee dus :) dacht al dat het zoiets ging zijn , van druids wist ik dat ie caster form nam als basis maar niet van Dk's. heb inderdaad ook maar 15 k armor op armory en een goeie 27,5k met frost presence :)

Thnaks for the responses !

Chanai

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-05 11:50
Atlas schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 12:46:
Ligt het trouwens aan mij of zijn er geen nieuwe darkmoon trinkets voor tanks? TBC had een hele mooie, maar die uit WOLTK kan ik niet vinden.....
Hmm nee niet echt zou greatness moeten zijn dan, maar die verhoogt gewoon 1 stat (100 stamina is niet slecht though

[ Voor 53% gewijzigd door Ashrah op 26-02-2009 12:58 ]

Anoniem: 236827

Verlaat dagboek,

M'n Herbalism staat ondertussen op 236 en ik kan net Sungrass plukken. Nog even de laatste ~70 skills en ik kan vliegend achter de bloempjes aan in Outland! Ik verwacht dat het dan wel wat sneller zal gaan, ook omdat de gebieden dichter bij elkaar zitten.

Toen vrouwlief sliep nog even ingelogd, en me in queue gezet voor 3 Heroics. Uiteindelijk kwam er een invite van een Death Knight, en het bleek dat de groep van 1 guild was. En dat betekent meestal wel wat goeds; dat was ook nu weer het geval. Relaxte groep, nette spelers, en Violet Hold was zo leeg. Geen trinket weer helaas, volgende poging waarschijnlijk vanavond. Ik zat weer tegen de 2100dps aan en moest op de eindbaas zelfs oppassen voor aggro na het blowen van m'n Cooldowns (I.W.I.N. macro: Combustion+Icy Veins+Trinket) en Mirror Image. Krijg je met Ignite die rolt voor 4k :D
Begint ergens op te lijken!

De groep wilde nog een snelle run doen en dat werd dus Azjol'Nerub. De DPS was goed, en de healer+tank ook, dus de webwraps in deze instance waren absoluut geen probleem. Men deed wat ze moesten doen.
De eerste baas dropte betere schoentjes dan ik had. Ik had namelijk nog level 70 boots met o.a. 17hit (Boots of Incitations voor de kenners) en hier dropten boots met meer spellpower en crit, wat ik nodig heb! Na de run meteen Icewalker erop gezet, waardoor ik nog rond de 370hit zit.
Tweede boss was ook heerlijk easy, en bij de laatste boss ging er dan eindelijk iemand dood. De Ret Pala liep niet weg bij Pound en werd dus ge-oneshot lol. Ook de Hunter die mee was ging op één of andere manier neer. Dus ik was alleen nog levend, samen met de tank en de healer. Doordat ik m'n macro in het begin van het gevecht gebruikt had, kon ik 'm nogmaals gebruiken voor de laatste 20% toen de baas weer opdook. Mooie serie van crit en ignite maakte 'm af :) Healer werd gezerged door vele kleine bugs, maar die waren met een Blast Wave ook weggemaait!

De baas dropte z'n Wand!! Aangezien ik de enige caster was (de healer was wel een Priest, maar wilde 'm niet), kreeg ik 'm. Heel mooi ding, zeker voor FFB, omdat ie stam+intel+spellpower+crit bevat. Wel een gelukje, zo in m'n eerste Azjol'Nerub.
Crit zit nu tegen de 28% selfbuffed aan :) met 10% van Scorch en 2% op FFB door Glyph, is dit een standaard 40% kans op een FFB crit.

Daarna was het mooi geweest. Emblem-meter staat weer op 25, maar ik wacht even met een Neck te kopen. Misschien dropt er morgen wat in Naxx. Zo niet, koop ik 'm wel.

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-06 16:34
Denk dat ik vanavond nog maar eens ga proberen te spelen op die nieuwe realm (Saurfang).

Een aantal maanden heb ik geen WoW meer aangeraakt, dus eens kijken hoe het gaat bevallen op die PvE realm. Hoop niet dat dit al te 'saai' gaat zijn tov een PvP realm.

Ik ga nu ipv de Horde maar eens voor de Alliance, zit alleen nog een beetje te twijfelen voor een Priest of een Paladin.

iRacing Profiel

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-06 13:37

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Anoniem: 236827 schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 12:58:
De eerste baas dropte betere schoentjes dan ik had. Ik had namelijk nog level 70 boots met o.a. 17hit (Boots of Incitations Boots of Incantations voor de kenners) en hier dropten boots met meer spellpower en crit, wat ik nodig heb! Na de run meteen Icewalker erop gezet, waardoor ik nog rond de 370hit zit.
<- Kenner lol.

[ Voor 70% gewijzigd door MrVegeta op 26-02-2009 13:07 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-06 12:22

DefLite

Why so serious?

Maranno schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 12:58:
[...]

Hmm nee niet echt zou greatness moeten zijn dan, maar die verhoogt gewoon 1 stat (100 stamina is niet slecht though
Er is alleen, +strength/agility/spirit/intellect greatness trinkets en zelfs de proc kan geen stamina verhogen.
Equip: When you heal or deal damage you have a chance to gain Greatness, increasing your Strength, Agility, Intellect, or Spirit by 300 for 15 sec. Your highest stat is always chosen.
Trinkets

[ Voor 27% gewijzigd door DefLite op 26-02-2009 13:09 ]

heb gisteren deze http://www.wowhead.com/?item=40714 gaan halen voor men tanking Dk'tje.
Voor degene met een proxy :

Sigil of the Unfaltering Knight
Binds when picked up
Unique
Relic Sigil
Classes: Death Knight
Requires Level 80
Equip: Your Icy Touch has a chance to increase your defense rating by 53.

een 100% proc rate die een buff geeft van 30 seconden met geen internal cooldown. Ik zou graag weten of er DK's zijn die niet voor de uncrittable cap gaan ( 540 ) maar het oplossen met deze sigil? vind persoonlijk TBH als je geen Icy touch in je rotatie hebt is er toch iets mis ze ...

Chanai

EDIT : damn grammatica

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 282346 op 26-02-2009 13:32 ]

• wvdveer
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-06 13:10
Anoniem: 282346 schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 13:28:
heb gisteren deze http://www.wowhead.com/?item=40714 gaan halen voor men tanking Dk'tje.

Binds when picked up
Unique
Relic Sigil
Requires Level 80

een 100% proc rate die een buff geeft van 30 seconden met geen internal cooldown. Ik zou graag weten of er DK's zijn die niet voor de uncrittable cap gaan ( 540 ) maar het oplossen met deze sigil. want TBH als je geen Icy touch in je roatie hebt is er toch iets mis ze ...

Chanai
Ik gebruik hem op m'n DK als extra avoidance buff. Met de def/stam rune op je wapen zou je eigenlijk geen problemen moeten hebben om de 540 te halen. Ik heb zelf met wat craftables en questrewards ruimschoots de 540+ gehaald, en nu met een mix van naxx10/heroics/badge gear zit ik in de 550 met ~45% avoidance..

Anoniem: 274284

Ik lees hier al een tijdje mee, en zal nu zelf ook eens een post maken.

Ik speel eem mage op Twisting Nether (Treve) die net de 80 heeft bereikt.
Mijn gear komt voornamelijk uit Normal instances/Quest loot en T5 items uit mijn TBC.
Voor de verandering eens een fire build genomen (FB spam) om te kijken hoe dat speelt in vergelijking met FFB spam.

Nu vond ik het dus eens tijd worden voor een Heroic instance, samen met een DPS warrior waar ik veel samen mee speel een groep gezocht. De bedoeling was Nexus of Uthergarde, niet te moeilijk beginnen.

Maar toevallig werden er nog 2 DPS voor Gundrak HC gevraagd en sloten we ons daarbij aan.
Laat dit nu net nog de enige zijn die ik voor [Nothend Dingeonmaster] moet doen... Nog geen ervaring in de instance en dan meteen een 76-78 HC in.. hmm....

Binnen 2 minuten sta je voor de 1ste baas, daar bleek al rap dat eigenlijk de hele groep voor het eerst in HC Grundrak stond. Eerste try wrd dan ook een ..lets see what happens.. oefening die rap eindigde door de poison nova die de palatank, palaretadin en DPS warrior decimeerde. Niet gehinderd door enige resteerende weerstand waren de priest en ik dan snel de volgende.

Ok. ok. move away on nova.

Ik had ook al gezien dat er ads kwamen, dus ik als mage riep al snel "I'll take on the ad's"
Pull, Nova (run!), ads.....ads....ads..ads,ads,ads,ads,ads... man, t stond er stijf van de slangen binnen een minuut ofzo. Hit's voor 300 op cloth =\

Na nog wat pogingen mijner kant om al de ad's onder controle te krijgen (lees wipe 5-6) had ik al door dat dit mij niet ging lukken. Uiteindelijk is de groep maar gestopt.

Later op wowhead nog eens opgezocht wat we nu fout deden..
Verkeerde tank plek blijkt de grootste fout geweest. De tank bleef met de boss op t podium waar hij al stond en de clothies stonden op t "pleinte" vriendjes te worden met de ads.

Live and learn =)

Hierna nog een groep voor Halls of Lightning normal gedaan, en een shadowpriest bij gemaakt. Heb bijna alle interessante gear daar al van, veel zit zelfs ongebruikt in de bags =\. Al t caster spulld dropte.. pass, pass, pass.. happy priest ^^.

Betweter :P

Je hebt wel gelijk.

Anoniem: 282346 schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 13:28:

Binds when picked up
Unique
Relic Sigil
Requires Level 80

een 100% proc rate die een buff geeft van 30 seconden met geen internal cooldown. Ik zou graag weten of er DK's zijn die niet voor de uncrittable cap gaan ( 540 ) maar het oplossen met deze sigil? vind persoonlijk TBH als je geen Icy touch in je rotatie hebt is er toch iets mis ze ...
Hehe dat is niet het beste wat een DK kan doen... z'n defcap halen met deze Sigil. Stel de volgende situatie: Loopt naar raidbaas, cast Icy Touch, resist, crit op DK, oneshot, wipe.
Nee, ik heb 'm alleen om extra avoidance te hebben, want het is eigenlijk voor 98% van de tijd gewoon een extra buff van 53 def rating die je hebt. Schaalt mooi, en het geeft je IBF nog wat extra damage reduction.

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-06 14:28

RaseriaN

So much choices..

wvdveer schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 13:32:
Ik gebruik hem op m'n DK als extra avoidance buff. Met de def/stam rune op je wapen zou je eigenlijk geen problemen moeten hebben om de 540 te halen. Ik heb zelf met wat craftables en questrewards ruimschoots de 540+ gehaald, en nu met een mix van naxx10/heroics/badge gear zit ik in de 550 met ~45% avoidance..
Nou, dan heb je denk ik geluk gehad met bepaalde drops want ik heb zelf de grootste moeite om 540 te behouden. Maarja, als je dan ziet dat ik op 540 def zit en op 56% Avoidance zit (selfbuffed) maak ik me daar weer geen zorgen om. Zou alleen niet graag pas op de defcap zitten zodra ik Icy Touch doe.. als die mist en de boss ramt je net op dat moment en hij crit je.. :w

@Salena : GMTA! :Y)

• wvdveer
RaseriaN schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 13:39:
[...]

Nou, dan heb je denk ik geluk gehad met bepaalde drops want ik heb zelf de grootste moeite om 540 te behouden. Maarja, als je dan ziet dat ik op 540 def zit en op 56% Avoidance zit (selfbuffed) maak ik me daar weer geen zorgen om. Zou alleen niet graag pas op de defcap zitten zodra ik Icy Touch doe.. als die mist en de boss ramt je net op dat moment en hij crit je.. :w

http://www.wowhead.com/?item=39292 Helpt inderdaad met het behouden van de defcap. :) Erg leuke trinket om als oh shit knop te gebruiken samen met IBF..

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

wvdveer schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 13:47:
http://www.wowhead.com/?item=39292 Helpt inderdaad met het behouden van de defcap. :) Erg leuke trinket om als oh shit knop te gebruiken samen met IBF..
Tja, als die nooit dropped dan wordt het erg lastig hoor.. Trinket van Thaddius en van HoL Normal hebben me tot nu toe weten te ontlopen.. terwijl ik de +def daarvan heel goed kan gebruiken! :P

weet ik, ik ben ook bijna def capped en zou die enkel als avoidance gebruiken maar er zijn blijkbaar veel DK's die dat doen ... btw gisteren een proc na een resist en ook na een miss ? zou ie bugged zijn ? Maar inderdaad als je buff nu eens moest uitlopen en op dat moment een crit van de bass , dan is enkel de tank to blame , liever geen risico en dan toch maar voor de def cap gaan :)

Chanai

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-06 16:14

Denko

|{ing Øf ßlitz

Ik heb even een algemene vraag, hebben meer (melee mensen, en dan fury/shamans/rets vooral) het probleem dat aggro gewoon totaal kut is. We hebben 3 warrior tanks, waarvan 1 block aan het stacken is en 2 stam/evasion (zucht).

Het probleem: Op dit moment kunnen meerdere dps-ers bij die laatste 2 gewoon niet voluit. Die block specced tank (met deep wounds) genereert gewoon veel meer tps. Maar thadd/gluth/maly voluit is gewoon niet te doen. Aggro-> death.

Doen die warriors iets fout, of leveren ze gewoon bar weinig TPS? (als ik zelf tank hoor ik hier geen klachten over. me gear is ietsje minder dan die van de echte tanks)

PSN & XBL: Denkoyugo

Anoniem: 144052

Mja, ik heb dat ding al een paar keer zien droppen nog nooit gewonnen.

Makkelijk setje om te halen:
http://www.wowhead.com/?item=36993
http://www.wowhead.com/?item=37220

Uiteraard als je JC oid hebt kun je dat ding beter maken!

Denko schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 13:53:
Ik heb even een algemene vraag, hebben meer (melee mensen, en dan fury/shamans/rets vooral) het probleem dat aggro gewoon totaal kut is. We hebben 3 warrior tanks, waarvan 1 block aan het stacken is en 2 stam/evasion (zucht).

Het probleem: Op dit moment kunnen meerdere dps-ers bij die laatste 2 gewoon niet voluit. Die block specced tank (met deep wounds) genereert gewoon veel meer tps. Maar thadd/gluth/maly voluit is gewoon niet te doen. Aggro-> death.

Doen die warriors iets fout, of leveren ze gewoon bar weinig TPS? (als ik zelf tank hoor ik hier geen klachten over. me gear is ietsje minder dan die van de echte tanks)
misschien een probleem in hun rotatie of idle tanking ( geen abilities spamming ) ?
Hangt er vanaf hoeveel dps je dpsers doen ook. En gebruiken de warriors hun main tps abilities ?
Het is al wel gebleken dat de TPS tussen warriors en andere tanks wel een groot verschil is.

Chanai

RaseriaN schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 13:39:
[...]

Great minds think alike indeed ;)
Erge was, ik wist niet wat je bedoelde met GMTA, totdat ik hetzelfde dacht, het schreef en toen zag dat je dat bedoelde met de afkorting :D

Maar ik denk dat het voor een DK even moeilijk is qua defcap. En dat is op het moment dat je upgrades krijgt in Naxx, omdat de craftable gear vol zit met defense. Zodra je meer en meer items uit Naxx (of heroics/emblems) krijgt, is het weer makkelijk.
De defense trinket van Thaddius helpt daar wel bij trouwens O-)

Vraag me nu trouwens af... volgens mij activeert de Sigil toch, ook al wordt IT geresist. (als in: activate on cast)

Ze doen iets fout, en daardoor genereren ze weinig TPS.
Stam+Avoidance is leuk... voor fights waar veel inkomende damage is ja. Een beetje (warrior)tank heeft een threatset, met blockvalue en strength.
Ook de spec en keuze van gear is natuurlijk van belang. Deep Wounds doet goede dingen met threat, wat nog eens extra optelt bij alle hogere Shield Slams, Heroic Strikes en andere abilities.

Op Thadd moet zo'n tank niet in z'n avoidance set gaan staan natuurlijk :P

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 236827 op 26-02-2009 14:20 ]

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05:57

JSchut

.....

Ben de laatste tijd bezig een nieuwe UI in elkaar te zetten. Alles wat netter en grafisch wat mooier.

Nu ben ik nog opzoek naar 1 addon. De afbeeldingen van de chars welke over de target frames getoond worden (http://s.wowinterface.com/preview/pvw23394.jpg) als iemand een idee heeft graag :D

Verder nog een heel kort dagboekje:

Na dual wield pve met mijn dk maar eens gerespecced naar unholy (17/0/54) icm een 2-hadner. Bevalt prima moet ik zeggen. Dps verschil is niet zo heel groot. Nu nog gearen want loop nog voornamelijk in pvp gear :S

Vanavond maar wat hc's induiken. Nog 8 badges voor z'n t7 chest :)

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Anoniem: 236827 schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 14:01:
Maar ik denk dat het voor een DK even moeilijk is qua defcap. En dat is op het moment dat je upgrades krijgt in Naxx, omdat de craftable gear vol zit met defense. Zodra je meer en meer items uit Naxx (of heroics/emblems) krijgt, is het weer makkelijk.
De defense trinket van Thaddius helpt daar wel bij trouwens O-)

Vraag me nu trouwens af... volgens mij activeert de Sigil toch, ook al wordt IT geresist. (als in: activate on cast)
Heb constant pech gehad met die 2 +def trinkets, dus ik heb een hoop goed te maken met enchants en gems en soms komt dat helemaal niet uit qua kleuren en socket bonussen. Maarja we komen er wel uit :Y)

Weet het niet, maar ik vind het persoonlijk iets te tricky om uit te proberen :P

RaseriaN schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 14:16:
[...]

Heb constant pech gehad met die 2 +def trinkets, dus ik heb een hoop goed te maken met enchants en gems en soms komt dat helemaal niet uit qua kleuren en socket bonussen. Maarja we komen er wel uit :Y)

Weet het niet, maar ik vind het persoonlijk iets te tricky om uit te proberen :P
bij mij werkte het op een resist en een miss :) paar posts geleden al gezegd. Maar ik denk inderdaad zoals salena zegt : activation on cast.

Dus het kan wel vrij betrouwbaar zijn maar te unstable voor bossfights in raids vrees ik :)

Chanai

• wvdveer
Anoniem: 282346 schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 14:33:
[...]

bij mij werkte het op een resist en een miss :) paar posts geleden al gezegd. Maar ik denk inderdaad zoals salena zegt : activation on cast.

Dus het kan wel vrij betrouwbaar zijn maar te unstable voor bossfights in raids vrees ik :)

Chanai
Het zou inderdaad goed voor kunnen komen dat je een IT vergeet te casten tijdens het gevecht.. Komt bij mij eigenlijk wel eens voor. |:(

Hebben andere DK tanks hier ook wel eens dat je vergeet om weer terug te gaan in frost presence na een wipe? Ik gebruik unholy presence altijd om sneller te rennen en vergeet daarna om weer terug te gaan naar frost.. en dan maar afvragen tijdens het eerste pack waarom je in vredesnaam geen aggro houdt. :X

wvdveer schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 14:39:
[...]

Het zou inderdaad goed voor kunnen komen dat je een IT vergeet te casten tijdens het gevecht.. Komt bij mij eigenlijk wel eens voor. |:(

Hebben andere DK tanks hier ook wel eens dat je vergeet om weer terug te gaan in frost presence na een wipe? Ik gebruik unholy presence altijd om sneller te rennen en vergeet daarna om weer terug te gaan naar frost.. en dan maar afvragen tijdens het eerste pack waarom je in vredesnaam geen aggro houdt. :X
Haha nee dat nooit, maar ik heb dan ook Unholy Aura in m'n spec :)
Wel switch ik na elke death (vergeet dat maar heel soms) even naar Unholy/Blood Presence en dan naar Frost, omdat er een bug in zat/zit, dan na een resurrect de aggro-multiplier van Frost Presence ineens niet meer werkt. Even switchen helpt dan, en dat doe ik dus voor de zekerheid.

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Anoniem: 236827 schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 14:01:

Ze doen iets fout, en daardoor genereren ze weinig TPS.
Stam+Avoidance is leuk... voor fights waar veel inkomende damage is ja. Een beetje (warrior)tank heeft een threatset, met blockvalue en strength.
Ook de spec en keuze van gear is natuurlijk van belang. Deep Wounds doet goede dingen met threat, wat nog eens extra optelt bij alle hogere Shield Slams, Heroic Strikes en andere abilities.

Op Thadd moet zo'n tank niet in z'n avoidance set gaan staan natuurlijk :P
Om heel eerlijk te zijn heb ik maar 1 tank set, tevens ook DPS set maar dat terzijde. Op bosses als Gluth, Thaddius, Patchwerk tik ik regelmatig de 7k tps aan waardoor de dps meer dan voluit zou moeten kunnen gaan. Shield Slams van 6.5-7k (crits) zijn daar vrij normaal, zeker na een net geactiveerde Shield Block. Mijn build is de welbekende 15/5/51 met Impale en Deep Wounds. 3 punten in Armed to the Teeth en 2 in Cruelty aangezien crits niet zo heel erg van belang zijn bij het tanken.

Ik zou graag de builds van die andere 2 tanks willen zien dan want inderdaad, er gaat iets niet helemaal lekker :)

Block is inderdaad een erg leuke stat voor meer dps/tps met een dergelijke build. Ik ga het er echter niet bij uitzoeken, te meer omdat nog niet al mn gear geupgrade is. Loop nog steeds met level 70 Karazhan bracers rond :( Kan wel de blauwe crafted bracers nemen maar die schelen niet zo heel veel met mn huidige dus ik wacht liever tot die van Razuvius of Maexxna (25m) nog een keer droppen en anders maar die voor 60 Valor tokens.

https://discord.com/invite/tweakers

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:24
redfoxert schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 14:45:
[...]

Om heel eerlijk te zijn heb ik maar 1 tank set, tevens ook DPS set maar dat terzijde. Op bosses als Gluth, Thaddius, Patchwerk tik ik regelmatig de 7k tps aan waardoor de dps meer dan voluit zou moeten kunnen gaan. Shield Slams van 6.5-7k (crits) zijn daar vrij normaal, zeker na een net geactiveerde Shield Block. Mijn build is de welbekende 15/5/51 met Impale en Deep Wounds. 3 punten in Armed to the Teeth en 2 in Cruelty aangezien crits niet zo heel erg van belang zijn bij het tanken.

Ik zou graag de builds van die andere 2 tanks willen zien dan want inderdaad, er gaat iets niet helemaal lekker :)

Block is inderdaad een erg leuke stat voor meer dps/tps met een dergelijke build. Ik ga het er echter niet bij uitzoeken, te meer omdat nog niet al mn gear geupgrade is. Loop nog steeds met level 70 Karazhan bracers rond :( Kan wel de blauwe crafted bracers nemen maar die schelen niet zo heel veel met mn huidige dus ik wacht liever tot die van Razuvius of Maexxna (25m) nog een keer droppen en anders maar die voor 60 Valor tokens.
Je kan mijn Build beklijken staat in mijn Sig (Nivado). Ik gebruik een 15/3/53 Build.

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23-06 22:05
Okay Okay, niet 600 maar wel _heel_ veel! En die van Noth heb ik (natuurlijk) al lang!
Ja vind het jammer dat er nog geen concrete info is over het nerfen van spirit, dacht iets gelezen te hebben dat de mp5 hetzelfde blijft maar de FSR mana generfed wordt.

Zoals ik toen al zei, moeten priests zich nu weer gaan richten op mp5 gear?
het is simpel, de regen van spi is generfed zodat de regen buiten de 5 sec flink naar beneden is gegaan (*ik verlies al 400+ regen buiten de 5sr, dus de 5 sr gebruiken voor regen is nutteloos nu), spirit heeft (voor priests iig) nog wel meer waarde dan mp5, omdat meditation gebuffed is om de nerf enginzins op te vangen voor while casting regen.

Uiteindelijk zal het vooral int zijn wat nog beter wordt ivm het feit dat int nog steeds spirit regen boost en supergoed schaalt met replenish (todat ze replenish gaan nerfen, iets wat wel zal gaan gebeuren als ze ulduar niet uitdagend genoeg maken)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• redfoxert
  • Niet online
Nivado schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 14:51:
[...]

Je kan mijn Build beklijken staat in mijn Sig (Nivado). Ik gebruik een 15/3/53 Build.
Armory is kapot :/ Ben jij een van die andere 2 tanks dan?

redfoxert schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 15:04:
[...]

http://eu.wowarmory.com/c...xml?r=Kor%27Gall&n=Nivado

armory werkt nog steeds hoor :)

Chanai

• redfoxert
  • Niet online
Doet anders bar weinig hier :/ Normaal nooit problemen mee. Ook niet van achter de Corporate Firewall :)

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-06 21:39
Verkort Dagboek

Gisteren voor de gein mee als dps, 3 wings naxx 25
(over gehele run 3229 dps toch zeer netjes voor een offset, 12de van 15 dpser)

Op Thaddius mocht onze failende warrior tanken, met als gevolg dat binnen paar min 3 van onze major dps
de vloer wat dichterbij mochten bekijken
Hij haalde op deze boss een magere 7k TPS :X met zeer korte uitschieter naar de 10k
(Ter vergelijking normaal tank ik deze en zit dan rond 10k TPS met veel uit schieters naar de 15k)

Enige waar nu heel erg over twijfel wat hier nu mee aan moet,
Ga je nu naar de persoon zelf van joh in vergelijk met onze andere warrior tank fail je huge en hij heeft nog slechtere gear ook.
Of moet je daar mee nu naar de GM, of houd ik mond en wacht rustig af.
(Casual guild, die wel voor veel endgame content gaat)
maar is wel jammer als ik hoor dat hij de boss gaat MT dan gaat er al meteen lampje af van o jee dat wordt weer inhouden voor de dps

[ Voor 3% gewijzigd door Teunis op 26-02-2009 15:12 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

• Nivado
[...]

Wat bedoel je met "een van die andere 2 tanks"?

Ik ben de Warrior MT van mijn guild op Kor'gall met Sarth 2D down (zijn een eind met 3D). En ik post hier regelmatig mee als het over tanks e.d. gaat.

[ Voor 8% gewijzigd door Nivado op 26-02-2009 15:12 ]

• redfoxert
  • Niet online
Nivado schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 15:11:
[...]

Wat bedoel je met "een van die andere 2 tanks"?

Ik ben de Warrior MT van mijn guild op Kor'gall met Sarth 2D down (zijn een eind met 3D). En ik post hier regelmatig mee als het over tanks e.d. gaat.
Ik refereerde aan het stukje waar Salena op reageerde uit de post van Denko: Denko in "Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel..."

De 2 tanks die te weinig TPS genereren doen iets verkeerd of hebben een niet optimale talent build. Vandaar dat ik graag van hen deze zou willen bekijken :) Er kunnen natuurlijk legio oorzaken zijn aan het niet doen van genoeg TPS maar een juiste build is natuurlijk wel key voor het een en ander.

[ Voor 23% gewijzigd door redfoxert op 26-02-2009 15:16 ]

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
Anoniem: 236827 schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 14:42:
[...]
Haha nee dat nooit, maar ik heb dan ook Unholy Aura in m'n spec :)
Wel switch ik na elke death (vergeet dat maar heel soms) even naar Unholy/Blood Presence en dan naar Frost, omdat er een bug in zat/zit, dan na een resurrect de aggro-multiplier van Frost Presence ineens niet meer werkt. Even switchen helpt dan, en dat doe ik dus voor de zekerheid.
Ik heb het ook wel eens andersom als dps, vooral als ik even bij moet springen voor adds of van de tank overneem. Daarna zit ik dan nog in frost presence, altijd leuk voor de tank......

• Nivado
redfoxert schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 15:14:
[...]

Ik refereerde aan het stukje waar Salena op reageerde uit de post van Denko: Denko in "Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel..."

De 2 tanks die te weinig TPS genereren doen iets verkeerd of hebben een niet optimale talent build. Vandaar dat ik graag van hen deze zou willen bekijken :) Er kunnen natuurlijk legio oorzaken zijn aan het niet doen van genoeg TPS maar een juiste build is natuurlijk wel key voor het een en ander.
Ah nope, ben niet 1 van die 2 tanks. Ik heb denk ik het een en ander gemist en jouw post verkeerd gelezen/bergepen :P

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

[...]

nee, die 2 tanks zitten hier niet, en ja, ze hebben volgens mij maar 1 tank set. Maarja, ben het een beetje zat, denk dat ik voorlopig gewoon ff tank ga en het zelf wel doe. Kan de rest ook ff voluit.

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-06 10:53

Hehe dan doen ze rukthreat. Onze fury dps warrior met 2x KT Betrayer deed laatst 10.5k DPS op Thaddius. Dat beteketent max 7.35k TPS, gezien de 70% aggro modifier van furies (en de meeste dps classes eigenlijk). Dat een tank 7k TPS doet op een normale boss is best netjes, maar op Thaddius zou je makkelijk aan 10+ moeten komen. Ik doe in 25 mans daar contstant 9-12k tps, uitschieters tot 15k tps. Geen MD en niet eens BoS :'(

Om het te verbeteren, laat ze eens kijken naar hun rotations, builds, hit (8% voor cap) en expertise (minimaal 5% liever (veel) meer).

[ Voor 5% gewijzigd door porn* op 26-02-2009 15:47 ]

Bnet pindle#2913

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:42
RaseriaN schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 14:16:
[...]

Doe anders gewoon +16 defense rating (= 4.55 def skill ongeveer) op je cloak :o. Die was bij mij beter dan 22 agility...
(De stats zullen voor jou ietsje anders zijn, maar ik denk dat dat jij dus eigenlijk meer van de defense zult krijgen als mij)

Afbeeldingslocatie: http://g.imagehost.org/0376/avoid.png
Leg armor / Cloak enchant / Shoulder enchant
Dus als je nu nog even Hodir rep er ook bij haalt. :P

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Paprika schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 15:53:
Doe anders gewoon +16 defense rating op je cloak :o. Die was bij mij beter dan 22 agility...
(De stats zullen voor jou ietsje anders zijn, maar ik denk dat dat jij dus eigenlijk meer van de defense zult krijgen als mij)
Ik wacht daar nog even mee tot ik de Cloak kan halen van de Valor Emblems.
Dan ga ik even rekenen wat meer voor mij oplevert qua enchant.
[afbeelding]
Leg armor / Cloak enchant / Shoulder enchant
Dus als je nu nog even Hodir rep er ook bij haalt. :P
Ben bezig met het halen van 400 Inscription krijg ik, imho, een betere Enchant van :P

• porn*
RaseriaN schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 16:00:
[...]

[...]

Ben bezig met het halen van 400 Inscription krijg ik, imho, een betere Enchant van :P
Ohhh yeah. En nog belachelijk cheap ook, heerlijk!

Bnet pindle#2913

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

porn* schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 16:02:
Ohhh yeah. En nog belachelijk cheap ook, heerlijk!
52 dodge en 15 defence rating is imho een vrij goede enchant en best goedkoop ook.
Nog 160 skill en dan ben ik eindelijk zo ver.. zal na het weekeinde wel zijn :P

• Paprika
d:)b
Goed excuus. :P

redfoxert schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 14:45:
[...]

Ik heb eerlijk gezegd ook maar 1 tankset op m'n DK hoor :) maar dat komt ook omdat ik niet elke week met 'm raid en dus niet een overschot heb aan verschillende tankgear.
In heroic Old Kingdom vallen ook leuke bracers van de laatste baas. En in Naxx10 heeft de trash kans om ook tanking bracers te droppen. Hangt ervan af of je heroics en/of 10mans doet natuurlijk :)

Anoniem: 193799

vraagje:
is de "titansteel guardian" het waard om te laten maken voor een holy paladin?

Vraag dit ook omdat de SP met de nieuwe patch omlaag zal gaan.

• Nivado
porn* schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 15:46:
[...]

Hehe dan doen ze rukthreat. Onze fury dps warrior met 2x KT Betrayer deed laatst 10.5k DPS op Thaddius. Dat beteketent max 7.35k TPS, gezien de 70% aggro modifier van furies (en de meeste dps classes eigenlijk). Dat een tank 7k TPS doet op een normale boss is best netjes, maar op Thaddius zou je makkelijk aan 10+ moeten komen. Ik doe in 25 mans daar contstant 9-12k tps, uitschieters tot 15k tps. Geen MD en niet eens BoS :'(

Om het te verbeteren, laat ze eens kijken naar hun rotations, builds, hit (8% voor cap) en expertise (minimaal 5% liever (veel) meer).
Wat ik (heel) vaak zie bij warrior tanks die crap dps doen is dat ze:
a. Heroic strike als belangrijkste skill zien
b. Shield Slam weinig gebruiken (omdat het zoveel rage kost 8)7 )
c. Devastate prioriteren boven Revenge en SS

De ergste hebben een combinatie hiervan. Als een tank dan ook nog eens weinig +Hit, Exp en Str heeft en of niet in Armored to the teeth en DW gespecced is, dan komen ze idd niet boven de 2k tps uit.

Het is leuk als een tank weinig healing nodig heeft, maar niet ten koste van alles. Als ik zelf merk dat de dps te dicht bij mijn tps komt, regem/equip ik meer exp/str. Zodat ik weer uitloop. In de huidige content kan je bijna niet te weinig mitigation hebben afaik.

Zomg... Shield Slam is threatmaker nr1 voor Warriors :o
Devastate was in TBC best goed, maar nu gezakt naar een 5e plaats o.i.d.

Maar om even terug te komen op de originele vraag: Ik zou zeggen, spreek ze eens aan, en vraag wat voor skills ze prefereren boven andere. Spammen ze HS als ze 50+ rage hebben? Spec kun je bekijken op Armory, gear ook.
Daarmee doe je je hele guild goed denk ik.
Moet zo'n iemand wel open staan voor hulp/feedback natuurlijk.

• redfoxert
  • Niet online
Nivado schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 16:10:
[...]

Wat ik (heel) vaak zie bij warrior tanks die crap dps doen is dat ze:
a. Heroic strike als belangrijkste skill zien
b. Shield Slam weinig gebruiken (omdat het zoveel rage kost 8)7 )
c. Devastate prioriteren boven Revenge en SS

De ergste hebben een combinatie hiervan. Als een tank dan ook nog eens weinig +Hit, Exp en Str heeft en of niet in Armored to the teeth en DW gespecced is, dan komen ze idd niet boven de 2k tps uit.

Het is leuk als een tank weinig healing nodig heeft, maar niet ten koste van alles. Als ik zelf merk dat de dps te dicht bij mijn tps komt, regem/equip ik meer exp/str. Zodat ik weer uitloop. In de huidige content kan je bijna niet te weinig mitigation hebben afaik.
Met Glyph of Revenge kan je Heroic Strike in een macro direct achter Revenge plakken (rage probleem opgelost).
Met de talent Sword and Board kost een ShieldSlam zelfs helemaal niks (rage probleem opgelost).
Devastate is leuk maar hoor je pas te gebruiken eigenlijk als "auto-attack" wanneer je Revenge en ShieldSlam niet up of op cooldown zijn. Uiteraard wel eerst zorgen voor de eerste 5 sunders zodat ook je melee dps wat meer dps doet :)

Deze tips kan Denko waarschijnlijk ook zelf wel bedenken maar het zou handig zijn als ie dat kon doorgeven mochten ze (duidelijk??) niet op de hoogte zijn van de main tanking abilities van de hedendaagse Warriors :)

Zo is onze (inmiddels ex-) MT ook uit de guild gekicked wegens retardness. Die luisterde ook niet naar tips en hints en suggesties om zn tanking te verbeteren. Met als klap op de vuurpijl het "tanken" van Sapphiron afgelopen zondag. Sapphiron "emerged" en hij staat voor zn neus ... geen auto-attack of niks, geen bloodrage voor de eerste rage voor een dikke ShieldSlam ... niks. Hunter auto-attacked en Sapphiron rent achter de hunter aan. Warrior blijft staan ... 5 seconden niks, Sapphiron gaat vrolijk door met mensen te oneshotten .. horen we ineens op Vent "HE IS IMMUNE TO TAUNT!!!" .... DUH .... Goed, de hunter had misdirection kunnen casten, maar dat had ie toevallig niet.

Anyway ... waarschijnlijk ben ik voortaan de MT :P

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Waarom is engineering toch zo crap tegenwoordig voor tanks? Die helm kun je vervangen door een BoE epic. En verder heb je helemaal geen leuke dingen. BS is beter want dan kun je zelf nog sockets aan je gear klussen, maarja om dat weer helemaal te gaan lvl-en :/

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• Paprika
ATM is het beste gewoon mining + JCing voor tanks. Tja, engineering.... T8 had met WOTLK launch er al moeten zijn en de engi helmet zou dan T7.75 ofzo moeten zijn.

• Seraphin
  • Laatst online: 00:08

Seraphin

Meep?

Ik zie op steeds meer fora mensen met een fake achievement plaatje als sig.

Iemand een linkje voor het maken van die achievement plaatjes? Na veel gegoogle heb ik er welliswaar eentje gevonden op mmocluster, echter is dat een wat low-res plaatje; ik heb veel mooiere gezien :P

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

• redfoxert
  • Niet online
Paprika schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 16:32:
ATM is het beste gewoon mining + JCing voor tanks. Tja, engineering.... T8 had met WOTLK launch er al moeten zijn en de engi helmet zou dan T7.75 ofzo moeten zijn.
Engineering had ik al een keer gedropt en het was een behoorlijk pain in the ass om het weer naar 375 te krijgen. Dit keer ben ik er een beetje huiverig voor om te switchen naar Blacksmithing of Mining en daarna Blacksmithing. Tevens heb ik al 2 alts met Blacksmithing waarvan eentje op level 70 ... ook al 3 keer gespecced dus al 3 keer de irritante lowlevel grind gedaan :)

Ik wacht nog even een patch af voordat ik echt definitief afscheid ga nemen van Engineering. Overigens heb ik er nog helemaal niks aan gedaan omdat ik het nog gewoon de moeite niet vond. Die chopper is leuk maar hoef ik niet persee zelf te maken. Ik ga dan wel mn Flying Machine missen :(

• Nivado
redfoxert schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 16:20:
[...]

Met Glyph of Revenge kan je Heroic Strike in een macro direct achter Revenge plakken (rage probleem opgelost).
Met de talent Sword and Board kost een ShieldSlam zelfs helemaal niks (rage probleem opgelost).
Devastate is leuk maar hoor je pas te gebruiken eigenlijk als "auto-attack" wanneer je Revenge en ShieldSlam niet up of op cooldown zijn. Uiteraard wel eerst zorgen voor de eerste 5 sunders zodat ook je melee dps wat meer dps doet :)

Deze tips kan Denko waarschijnlijk ook zelf wel bedenken maar het zou handig zijn als ie dat kon doorgeven mochten ze (duidelijk??) niet op de hoogte zijn van de main tanking abilities van de hedendaagse Warriors :)

Zo is onze (inmiddels ex-) MT ook uit de guild gekicked wegens retardness. Die luisterde ook niet naar tips en hints en suggesties om zn tanking te verbeteren. Met als klap op de vuurpijl het "tanken" van Sapphiron afgelopen zondag. Sapphiron "emerged" en hij staat voor zn neus ... geen auto-attack of niks, geen bloodrage voor de eerste rage voor een dikke ShieldSlam ... niks. Hunter auto-attacked en Sapphiron rent achter de hunter aan. Warrior blijft staan ... 5 seconden niks, Sapphiron gaat vrolijk door met mensen te oneshotten .. horen we ineens op Vent "HE IS IMMUNE TO TAUNT!!!" .... DUH .... Goed, de hunter had misdirection kunnen casten, maar dat had ie toevallig niet.

Anyway ... waarschijnlijk ben ik voortaan de MT :P
Dat bedoelde ik inderdaad.

@ Denko: Je zou ook recount kunnen downloaden en gebruiken (als je dat nog niet deed), dan kan je beklijken welke skils de tanks het meest gebruiken e.d. daar kan je echt veel uit halen.

Ook zonder Glyph of Revenge en Glyph of Heroic Strike kan je makkelijk 6k tps doen op een normale boss fight (dus geen Patch/Thaddius). Ik gebruik namelijk Glyph of Tunhder Clap en Glyph of Cleave (voor meer aoe threat, me is wannabe Pala/DK)

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

Nivado schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 16:39:
[...]

Dat bedoelde ik inderdaad.

@ Denko: Je zou ook recount kunnen downloaden en gebruiken (als je dat nog niet deed), dan kan je beklijken welke skils de tanks het meest gebruiken e.d. daar kan je echt veel uit halen.

Ook zonder Glyph of Revenge en Glyph of Heroic Strike kan je makkelijk 6k tps doen op een normale boss fight (dus geen Patch/Thaddius). Ik gebruik namelijk Glyph of Tunhder Clap en Glyph of Cleave (voor meer aoe threat, me is wannabe Pala/DK)
Dit klinkt misschien een beetje grof, maar ondanks dat ik een pala heb die tankt af en toe, en een warrior (lvl 77) heb ik HELEMAAL geen zin om me daarin te verdiepen, dit zijn allebei tanks die al JAREN tanken, ze moeten zich aanpassen, denk dat ik gewoon voor de gein mee ga tanken, TPS meters laat zien en dan zeg: FIX IT.

• porn*
Denko schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 16:56:
[...]

Dit klinkt misschien een beetje grof, maar ondanks dat ik een pala heb die tankt af en toe, en een warrior (lvl 77) heb ik HELEMAAL geen zin om me daarin te verdiepen, dit zijn allebei tanks die al JAREN tanken, ze moeten zich aanpassen, denk dat ik gewoon voor de gein mee ga tanken, TPS meters laat zien en dan zeg: FIX IT.
Je zou iig kunnen kijken hoeveel Shield Slam/Revenges/Devastates ze doen, kijkende naar een bossfight in WWS waar ze tanken (kun je ez controleren dmv incoming dmg, de tank staat eigenlijk altijd #1). Als je 500 devastate, 100 slams/revenges ziet, is er iets totaal mis. Ik denk dat ik op 70 een verhouding van 1:1:2 had, in het meest ideale geval kom je steeds dichter bij 1:1:1 (2e deva vervangen door een free SS proc). Daarbij zouden ze, als ze rage genoeg hebben (en dat zouden ze moeten hebben) continue HS moeten queuen, ik zie vaak warriors met toch redelijk goede rotaties crap threat doen omdat ze gewoon constant op 100 rage zitten. Dumpen die hap!

Bnet pindle#2913

Anoniem: 218468

Kort vraagje:

Ik heb best lang WoW gespeeld, aardig wat verschillende classes gehad, en al 3x gestopt. De laatste keer dat ik het op dit moment gespeeld heb is zo'n 3 kwart jaar geleden. Toch mis ik het MMO gevoel weer. Niet specifiek WoW, maar het samenspel en het slap lullen in guildchat e.d. Beetje questen hier en daar. Wat mij echter deed stoppen met WoW was sowieso het verslavende aspect, maar nog belangrijker; het feit dat er zoveel tijd aaneensluitend in geïnvesteerd moest worden. Om goede gear te krijgen was je gewoon verplicht te raiden. Ik vind het niet erg om moeite voor iets te doen, maar ik snap niet goed waarom ik per se 3/4 uur aan een stuk achter mijn pc moet zitten, in plaats van die tijd zelf te kunnen verdelen zoals dat met elke game kan. Is hier al iets in veranderd (ik ben op dit moment de 10day trial van WotLK aan het downloaden, dus ik ga sowieso weer even rondkijken, maar ik moet erg opletten dat ik niet teveel en te lang ga spelen. Vooral in verband met mijn studie) ?

Hmm, toch niet zo heel kort :P

Anoniem: 86703

kort antwoord: Nee.... ;) Het is en blijft een enorm tijdrovend spel

Nadat je alle wotlk quests hebt gedaan kun je nog een tijdje vooruit door heroic instances te gaan doen maar daarna zit je toch echt weer aan het raiden vast.

[ Voor 54% gewijzigd door Anoniem: 86703 op 26-02-2009 17:55 ]

• Paprika
Je kunt redelijk wat gear van emblems krijgen, maar als je bij de top wilt zul je er tijd in moeten steken aye.

Ach, de top is overdreven. Ik was sowieso een PvP'er. Tijdens TBC heb ik ook al wat heroics gedaan. Raiden deed ik toen al niet meer, behalve Kara en Gruul. Het gaat mij erom dat ik gewoon wat leuke PvE epics kan krijgen, en hetzelfde voor PvP, maar wel binnen een normaal tijdsbestek en niet verplicht 3/4u aan een stuk grindend op mobs of in raids.

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-06 15:42
Mja. Ik raid 1-2 avonden per week, raids duren max 3 uur. Dat dat nodig is, is gewoon inherent aan het genre. Als je voor de echte uitdagingen geen groep mensen nodig had, was het geen MMO geweest. En als je met 10/25 man afspraken moet maken, betekent dat gewoon dat je op een vaste dag per weeg een paar uur achtereen bezig bent. Dat zal nooit veranderen.

https://niels.nu

Mwa, ze zouden ook moeilijke groupquests of 5mans kunnen maken. Kun je zo een groep voor fixen en kan snel gaan mits de speler de benodigde skills hebben. Inherent aan het genre is het denk ik niet. Helaas is het met WoW wel zo. Jammer. Ik ben meer van het tussendoor even een uurtje gamen en dan weer wat anders.

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Anoniem: 218468 schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 18:29:
Mwa, ze zouden ook moeilijke groupquests of 5mans kunnen maken. Kun je zo een groep voor fixen en kan snel gaan mits de speler de benodigde skills hebben. Inherent aan het genre is het denk ik niet. Helaas is het met WoW wel zo. Jammer. Ik ben meer van het tussendoor even een uurtje gamen en dan weer wat anders.
Die zijn er dat heten de 5 man instances :+

Maar duidelijk niet veel mmorpg ervaring als je dat zo zegt :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-06 20:25
Ik ben op zoek naar een aanpassing van WOW in het bijzonder een aantal geluids effecten. Ik wil graag een paladin skill die klinkt als een stel bellen veranderen naar een leuker geluid. Het gaat om spell Hammer Of the Righteous.

Als alternatief zit ik te denken om in een macro voor het casten van de spell het geluid uit te zetten, tot nu heb ik geen succes. Iemand die hiervoor een oplossing heeft, Oudere oplossingen lijken niet meer te werken :(

Anoniem: 30579

Anoniem: 193799 schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 16:10:
vraagje:

wat was je guildnaam nou ? :)
en www ?

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-06 22:08
Anoniem: 193799 schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 16:10:
vraagje:

Gaat die alweer omlaag ? Dat lijkt me eigenlijk sterk :P. Hij is in 3.0.8 namelijk al omlaag gegaan van 490 naar 457 SP. Verder is het natuurlijk wel een leuk mace om mee te beginnen, aangezien hij ook vrij weinig kost. Zeker aangezien je voor HC naxx waarschijnlijk geen upgrade gaat vinden.

[ Voor 6% gewijzigd door Thormodo op 26-02-2009 23:11 ]

• Hydra
Zo! Vanavond de rest van Naxx, Sarth + 1D (1e keer) en VoA gecleared. Gister was Malygos en de rest van Naxx al gedaan, dus we hebben nu in 2 raidavonden alle raidcontent gecleared. Nog ff flink doorfarmen dus voordat Ulduar uitkomt, en volgende week Sarth2D :)
Anoniem: 218468 schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 18:29:
Dan doe je toch 5-mans? Die nemen eigenlijk nooit meer dan een uur in beslag. En je krijgt epics.
Thormodo schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 23:10:
Gaat die alweer omlaag ? Dat lijkt me eigenlijk sterk :P. Hij is in 3.0.8 namelijk al omlaag gegaan van 490 naar 457 SP. Verder is het natuurlijk wel een leuk mace om mee te beginnen, aangezien hij ook vrij weinig kost. Zeker aangezien je voor HC naxx waarschijnlijk geen upgrade gaat vinden.
Vind die 49 SP die 2k gold niet waard.

[ Voor 40% gewijzigd door Hydra op 26-02-2009 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23-06 22:05
Om goede gear te krijgen was je gewoon verplicht te raiden.
Gear is nodig om te raiden, als je raid voor gear en dat vervelend vind dan doe je iets verkeerd ;)

Daarnaast, in wotlk is end-game raiden simpelweg niet meer aanwezig, 2 avondjes raiden is genoeg om gewoon alles te doen en daarna kun je in if je gear showen (ik neem aan dat je daarom voor de gear gaat), alleen heeft nu iedereen de beste gear (op wat mensen na die moeite hebben om t spel te begrijpen of die niet raiden) dus e-peen wise is dat niet echt effectief meer.

[ Voor 4% gewijzigd door blouweKip op 27-02-2009 05:57 ]

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

barfieldmv schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 18:45:
Ik ben op zoek naar een aanpassing van WOW in het bijzonder een aantal geluids effecten. Ik wil graag een paladin skill die klinkt als een stel bellen veranderen naar een leuker geluid. Het gaat om spell Hammer Of the Righteous.

Als alternatief zit ik te denken om in een macro voor het casten van de spell het geluid uit te zetten, tot nu heb ik geen succes. Iemand die hiervoor een oplossing heeft, Oudere oplossingen lijken niet meer te werken :(
goedemorgend ,

Rechtstreekse manipulatie van de .MPQ files is tegen de terms van blizzard in , wat volledig correct is door trademarks en andere shi ... euh ... chips. Dit geld voor kopieren, overschrijven of aanpassen van een versleutelde .MPQ file met alle sound files in. Als je de terms effe doorleest, dan vindt je terug dat blizzard het recht heeft voor een levenslange ban voor tempering met enige gamefiles. However het wilt niet zeggen dat het niet mogenlijk is :)

ik weet wel wat vroeger ging : toen kon je in je macro een scriptje inbouwen voor een ander geluid erover te laten spelen. ik weet alleen niet of het nu nog zo werkt. Behoudt ie zen vaste muziek en de nieuwe soundfile of neemt die de nieuwe sound file alleen. Dat is een vraag die ik je schuldig moet blijven en je enkel maar eens kan proberen.

bijvoorbeeld muziek voor een andere zone :
/run PlaySoundFile(”Sound\\Music\\ZoneMusic\\Karazhan\\KA_OperaOrganWalkUni01.mp3

of muziek voor een spell / speciale ability te gebruiken :
/script PlaySoundFile("Sound\\Creature\\Illidan\\BLACK_Illidan_01.wav

Elke sound is stored en mag gebruikt worden in een macro via scripting maar er mag niet mee getinkered worden :)

Btw : dit is ook een populaire macro voor mensen die het woosh geluidje van hun spammende skills willen weghebben :) enjoy !

/console Sound_EnableSFX 0
/cast uber spell of owning with annoying error sound
/console Sound_EnableSFX 1

Chanai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
Nou gister avond na 3 uur WoW installeren en updaten :+ was het eindelijk zo ver. Ik heb een nieuwe toon gemaakt Saurfang.

Eerst even gekeken op warcraftrealms.com naar de verdeling tussen de classes op de realm en daaruit bleek dat er zowieso er weinig casters / healers rond lopen. Ik was aan het twijfelen tussen een Human Priest of Dwarf Paladin en de keuze is dus op de Priest gevallen. Het bedenken van een originele naam valt ook nog niet mee maar uiteindelijk ben ik op Antonas uitgekomen.

Vervolgens ingelogd en toen moest ik nog wat addons gaan zoeken en configureren naar mijn wensen, hoppa weer een uur kwijt. Uiteindelijk toch nog een uur kunnen spelen en op lvl 7 uitgekomen. Het grootste probleem was dat er zo veel mensen in het startgebied zitten dat er gewoon bijna geen mobs te vinden zijn :P

Tevens ook meteen Snuffel gewhispered ingame en ik zit nu ook gezellig bij de guild met de meeste GoT-ers 8)

Tevens de vraag, welke proffs moet ik kiezen bij een Priest op een nieuwe server. Tailoring en enchanting zat ik zelf aan te denken, kost wel veel moeite waarschijnlijk en tailoring is op dit moment niet bijzonder volgens mij maar het lijkt me de beste combo.

[ Voor 12% gewijzigd door daroy op 27-02-2009 08:53 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-06 22:58
blouweKip schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 05:57:
[...]

Gear is nodig om te raiden, als je raid voor gear en dat vervelend vind dan doe je iets verkeerd ;)

Daarnaast, in wotlk is end-game raiden simpelweg niet meer aanwezig, 2 avondjes raiden is genoeg om gewoon alles te doen en daarna kun je in if je gear showen (ik neem aan dat je daarom voor de gear gaat), alleen heeft nu iedereen de beste gear (op wat mensen na die moeite hebben om t spel te begrijpen of die niet raiden) dus e-peen wise is dat niet echt effectief meer.
E-peen wize is nu Dalaran met je mount en je title :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:58

Snuffel

Vroem!

daroy schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 08:48:
Nou gister avond na 3 uur WoW installeren en updaten :+ was het eindelijk zo ver. Ik heb een nieuwe toon gemaakt Saurfang.

Eerst even gekeken op warcraftrealms.com naar de verdeling tussen de classes op de realm en daaruit bleek dat er zowieso er weinig casters / healers rond lopen. Ik was aan het twijfelen tussen een Human Priest of Dwarf Paladin en de keuze is dus op de Priest gevallen. Het bedenken van een originele naam valt ook nog niet mee maar uiteindelijk ben ik op Antonas uitgekomen.

Vervolgens ingelogd en toen moest ik nog wat addons gaan zoeken en configureren naar mijn wensen, hoppa weer een uur kwijt. Uiteindelijk toch nog een uur kunnen spelen en op lvl 7 uitgekomen. Het grootste probleem was dat er zo veel mensen in het startgebied zitten dat er gewoon bijna geen mobs te vinden zijn :P

Tevens ook meteen Snuffel gewhispered ingame en ik zit nu ook gezellig bij de guild met de meeste GoT-ers 8)
En welkom in ons guild :D
Nu maar een beetje snel levellen he, dan kan je mee raiden straks.
Goed dat je priest hebt gerolled, en ik hoop dat je op level 80 voor een holy spec gaat en gaat healen, daar hebben we een redelijk tekort aan.
Voor het levellen adviseer ik je shadow, daarmee zal je het snelst gaan.
Voor de gezelligheid kan je ook inloggen op onze Ventrilo server. Nou ja, onze.. het is een algemene server waarvan we toevallig ooit de inloggegevens hebben gekregen, en daar maken we dus gebruik van.
Let wel dat je VentriloMix download, 'onze' server ondersteund versie 2.1, niet 3
Website is overigens in de make, die zal een dezer dagen online komen :)

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282721

Ik ben gestopt met WOW, het nam gewoon veel te veel tijd in beslag. Het probleem zal zijn om dit zo te houden want ik moet zeggen dat het moeilijk is. Mijn vrouw is er in ieder geval niet ongelukkig om...
Anoniem: 218468 schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 17:37:
Kort vraagje:

Ik heb best lang WoW gespeeld, aardig wat verschillende classes gehad, en al 3x gestopt. De laatste keer dat ik het op dit moment gespeeld heb is zo'n 3 kwart jaar geleden. Toch mis ik het MMO gevoel weer. Niet specifiek WoW, maar het samenspel en het slap lullen in guildchat e.d. Beetje questen hier en daar. Wat mij echter deed stoppen met WoW was sowieso het verslavende aspect, maar nog belangrijker; het feit dat er zoveel tijd aaneensluitend in geïnvesteerd moest worden. Om goede gear te krijgen was je gewoon verplicht te raiden. Ik vind het niet erg om moeite voor iets te doen, maar ik snap niet goed waarom ik per se 3/4 uur aan een stuk achter mijn pc moet zitten, in plaats van die tijd zelf te kunnen verdelen zoals dat met elke game kan. Is hier al iets in veranderd (ik ben op dit moment de 10day trial van WotLK aan het downloaden, dus ik ga sowieso weer even rondkijken, maar ik moet erg opletten dat ik niet teveel en te lang ga spelen. Vooral in verband met mijn studie) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270238

Twilight Vanquisher Laylah! Gisteren na 2 donderdagen van tries is het gelukt. We hadden vooral problemen met DC's, waardoor ik genoodzaakt was om een aantal mensen in de raid om te moeten wisselen met andere mensen. Dit bleek uiteindelijk de doorslag te zijn, en we kunnen nu officieel wachten op Ulduar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
Snuffel schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 08:57:
[...]

En welkom in ons guild :D
Nu maar een beetje snel levellen he, dan kan je mee raiden straks.
Goed dat je priest hebt gerolled, en ik hoop dat je op level 80 voor een holy spec gaat en gaat healen, daar hebben we een redelijk tekort aan.
Voor het levellen adviseer ik je shadow, daarmee zal je het snelst gaan.
Voor de gezelligheid kan je ook inloggen op onze Ventrilo server. Nou ja, onze.. het is een algemene server waarvan we toevallig ooit de inloggegevens hebben gekregen, en daar maken we dus gebruik van.
Let wel dat je VentriloMix download, 'onze' server ondersteund versie 2.1, niet 3
Website is overigens in de make, die zal een dezer dagen online komen :)
Ik ben op dit moment bezig met afstuderen dus ik moet het echt hebben van een aantal uurtjes in de avond hebben. Tevens moet me vriendin ook soms aandacht hebben en een Priest is een super lvler maar ik ga me best doen. Ik heb een guide gevonden die me wat sneller door de quests heen moet helpen aangezien ik niet bekend ben met de Alliance kant van het spel.

Kwa lvlen ga ik idd hoofdzakelijk voor een shadow build en het is inderdaard de bedoeling om uiteindelijk te gaan healen. Dit is ook de eerste keer dat ik een healer speel dus het zal ff oefenen worden, ik heb in ieder geval begrepen dat ik straks op lvl 80 grid en clique moet gaan gebruiken.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Anoniem: 282721 schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 09:00:
Ik ben gestopt met WOW, het nam gewoon veel te veel tijd in beslag. Het probleem zal zijn om dit zo te houden want ik moet zeggen dat het moeilijk is. Mijn vrouw is er in ieder geval niet ongelukkig om...

[...]
Krijg toch altijd wat bultjes van dit soort verhalen.

WoW is niet verslavend, het is de mens die verslavingsgevoelig is. WoW is slechts het middel.
Ben je 'verslaafd' aan WoW, dan ligt dat niet aan het spel maar aan jezelf.

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

daroy schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 09:05:
[...]

Ik ben op dit moment bezig met afstuderen dus ik moet het echt hebben van een aantal uurtjes in de avond hebben. Tevens moet me vriendin ook soms aandacht hebben en een Priest is een super lvler maar ik ga me best doen. Ik heb een guide gevonden die me wat sneller door de quests heen moet helpen aangezien ik niet bekend ben met de Alliance kant van het spel.

Kwa lvlen ga ik idd hoofdzakelijk voor een shadow build en het is inderdaard de bedoeling om uiteindelijk te gaan healen. Dit is ook de eerste keer dat ik een healer speel dus het zal ff oefenen worden, ik heb in ieder geval begrepen dat ik straks op lvl 80 grid en clique moet gaan gebruiken.
Level je met Zygor?
Zo niet en je wilt het wel: whisper me vanavond maar, dan stuur ik het op. Je bent er dan in no-time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-06 12:54

chromeeh

the Gnome

Gister For the Alliance gehaald :)
Moet zeggen dat ik Thrall makkelijker vond gaan dan de Dark Lady :/
Irritant figuur dat ze is.

Cow city was een eitje, behalve de lift dat is schijnbaar een moo-lijk (:+) gebeuren :P
Kan alleen niet zeggen dat ik die beer mount er geweldig vind uitzien, ik hou het wel bij m'n Manfred Mammoet.

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193799

Anoniem: 30579 schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 19:55:
[...]

wat was je guildnaam nou ? :)
en www ?
ik heb je gemaild, via je gmail

check dat eens :)

Guild name is: Awesome Grats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Snuffel schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 09:06:

WoW is niet verslavend, het is de mens die verslavingsgevoelig is. WoW is slechts het middel.
Mwoa, je hebt op zich gelijk. De mate waarin wow verslavend is, is afhankelijk van de persoon. Maar in MMO's heb je een soort constante drive je character te verbeteren, veel meer dan in andere games. Er zijn een aantal games die ik helemaal sufgespeeld heb (Civ, Settlers, TT), maar alleen met MMO's heb ik dat ik in een soort 'zone' kom en non-stop een class van 70 naar 80 level en daarna keihard heroics ga grinden om maar beter te worden.

Dus als je geen prioriteiten kan stellen moet je geen WoW gaan spelen IMHO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57942

Kriebels!!!

Bij het lezen van deze topic krijg ik weer zin in wow. Mijn laaste alt was een DK maar ik vond deze alt nogal suf.

Ben de afgelopen dagen mijzelf zoveel mogelijk wezen verdiepen in de druid classe. Vanaaf laat ik een tauren druid tot leven komen die als tank gaat dienen. Nu wil ik heel dit weekend zoveel mogelijk levelen. (ben benieuwd hoeveel ik er van kan maken)

Ik zoek nu nog een goeie tomtom addin om me naar alle quests te leiden zodat ik niet hoef te zoeken.

Wat is momenteel de beste addon daarvoor? tevens zoek ik tutorials die mij assisteren in het kiezen van de juiste aanvallen. Zodat ik niet aan het button bashen ben als ik wat mobs tegenkom. Ik weet inmiddels wel wat de talents etc inhouden van wow-europe ... tutorials. maar niet wanneer iets het meest tactisch is te gebruiken.

Iemand daar nog een leuke tip voor?

Dankje 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazkar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-02 14:05
Snuffel schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 09:06:
[...]

Hier wil ik toch even op ingaan. Deze redenering is hetzelfde als zeggen: bier is niet verslavend, dat is slechts het middel. Ben je verslaafd aan alcohol dan ligt dan aan jezelf. Toch enigszins kort door de bocht.

Uiteraard ligt het voor een groot gedeelte aan de spelers als die vaker spelen dan 'goed voor ze is', net als het aan de drinker ligt als die alcohol drinkt, niemand dwingt deze mensen dit te doen. Toch zit er verschil tussen zaken die verslavend werken en zaken die dit niet doen, en dit terzijde schuiven is te makkelijk.

Ook ligt is het probleem uiteraard niet WoW an sich, er zijn veel meer spellen die in meer of mindere mate verslavend kunnen werken. Die spellen laten je lichaam adrenaline en/of endorfine produceren waaraan je wel degelijk serieus verslaafd kunt raken, zeker als je hier vatbaar voor bent.
De manier waarop WoW functioneert draagt er toe bij dat de verslavende werking van deze game groter is dan van bijvoorbeeld een potje minesweeper.

Voor de beeldvorming, ik speel zelf ook graag een potje WoW maar moet uitkijken dat ik niet terugval in verslavend gedrag. (Ik ben verslaagd geweest aan games, niet een MMORPG zoals die vandaag de dag bestaan, maar diens oervoorgangers de MUD).

OT:
Lief Dagboek,

Gisteren met mijn warrior maar een half avondje gemined en eternals gefarmed om een stuk of wat eternal belt buckles op de AH te zetten om de gem en enchant kosten van mijn 6 Naxx-10 drops van woensdag te kunnen betalen. Toch 600 gold voor een half avondje farmen.
De andere helft is besteed aan gezellig met een aantal guild-alts niet overpowered door Deadmines te hobbelen. Geweldig hoe leuk en uitdagend DM kan zijn met allemaal first-role-players. Net niet gewiped op het lastige stukje met alle goblin engineers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savageone
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-04 23:17
Anoniem: 270238 schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 09:00:
Twilight Vanquisher Laylah! Gisteren na 2 donderdagen van tries is het gelukt. We hadden vooral problemen met DC's, waardoor ik genoodzaakt was om een aantal mensen in de raid om te moeten wisselen met andere mensen. Dit bleek uiteindelijk de doorslag te zijn, en we kunnen nu officieel wachten op Ulduar.
gogo sarth 3d 10 mans:P

kill die en je bent echt klaar voor ulduar:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Anoniem: 57942 schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 09:24:
Kriebels!!!

Bij het lezen van deze topic krijg ik weer zin in wow. Mijn laaste alt was een DK maar ik vond deze alt nogal suf.

Ben de afgelopen dagen mijzelf zoveel mogelijk wezen verdiepen in de druid classe. Vanaaf laat ik een tauren druid tot leven komen die als tank gaat dienen. Nu wil ik heel dit weekend zoveel mogelijk levelen. (ben benieuwd hoeveel ik er van kan maken)

Ik zoek nu nog een goeie tomtom addin om me naar alle quests te leiden zodat ik niet hoef te zoeken.

Wat is momenteel de beste addon daarvoor? tevens zoek ik tutorials die mij assisteren in het kiezen van de juiste aanvallen. Zodat ik niet aan het button bashen ben als ik wat mobs tegenkom. Ik weet inmiddels wel wat de talents etc inhouden van wow-europe ... tutorials. maar niet wanneer iets het meest tactisch is te gebruiken.

Dankje 8)
Maak een Nelf druid, kom op Saurfang en in ons guild. Gezellig!

Voor quests: Questhelper i.c.m. Lightheaded en DoubleWide en TomTom
Voor ingame levelguide: Zygor

Tuts voor juiste aanvallen: elite jerkists?
Uiteraard ligt het voor een groot gedeelte aan de spelers als die vaker spelen dan 'goed voor ze is', net als het aan de drinker ligt als die alcohol drinkt, niemand dwingt deze mensen dit te doen. Toch zit er verschil tussen zaken die verslavend werken en zaken die dit niet doen, en dit terzijde schuiven is te makkelijk.
Nog korter door de bocht:

Het ligt louter en alleen aan de spelers, ze dwingen zichzelf.

[ Voor 15% gewijzigd door Snuffel op 27-02-2009 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
Snuffel schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 09:08:
[...]

Level je met Zygor?
Zo niet en je wilt het wel: whisper me vanavond maar, dan stuur ik het op. Je bent er dan in no-time.
Aye, die werkt vrij goed moet ik zeggen.

Ben vanmiddag gelukkig wat eerder klaar met stage dus kan vanaf een uur of 2 beginnen met lvlen. Hopelijk morgen niet te veel werk aan de auto's zodat ik ook nog wat verder kan spelen. Mijn doel is toch wel lvl 20 halen morgen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 24-06 22:44
Nou, sinds mijn guild heeft besloten om fijn te gaan verhuizen naar een andere server ben ik weer guild-loos :'(

Ik ben nu dus weer op zoek naar een leuke casual raid guild op Darkspear. Ik ben zelf een Holy Priest (Horde). Dus als iemand nog een leuke guild weet, laat het mij weten :)

ps; Van de week eindelijk mijn War Mace of Unrequited Love gedropt. Over de 2k spellpower heen nu _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:38
Anoniem: 282721 schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 09:00:

[...]
Geplaatst op vrijdag 12 december 2008 13:25
--------------------------------------------------------------------------------
Door: odnet
Ik ben nog niet zo lang geleden met wow begonnen. Ik ben mijn nunter net tot lvl 49 gelevelled in Tanaris.
Geplaatst op zaterdag 10 januari 2009 12:27
--------------------------------------------------------------------------------
Door: odnet
ik ben niet zo lang geleden met wow begonnen en gisteren bereikte mijn Dwarf Hunter level 60
Als jij 11 levels doet in 29 dagen dan valt je speeltijd best mee. Maar "veel" is ook maar relatief : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57942 schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 09:24:
Kriebels!!!

Dankje 8)
ik geloof dat questhelper een ingebouwde tom tom heeft. De laatste nieuwe versie is trouwens heel accuraat wat quests betreft en laat zich niet regelmatig betrappen op een foute. Het fijne eraan is dat je veel customisation kan doen aan de add-on heeft nog al vrij veel en leuke opties. Solo play - group play - dungeons - low level quests - ingebouwde tom tom - enz .. enz ..

Chanai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:38
Anoniem: 282346 schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 09:35:
[...]

ik geloof dat questhelper een ingebouwde tom tom heeft. De laatste nieuwe versie is trouwens heel accuraat wat quests betreft en laat zich niet regelmatig betrappen op een foute. Het fijne eraan is dat je veel customisation kan doen aan de add-on heeft nog al vrij veel en leuke opties. Solo play - group play - dungeons - low level quests - ingebouwde tom tom - enz .. enz ..

Chanai
We weten dat je character [Chanai] heet. Dat staat er al. Kan je dat aub achterwege laten? Dit is uitermate irritant.

Dank alvast

[ Voor 3% gewijzigd door ImdaMned op 27-02-2009 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazkar
  • Laatst online: 25-02 14:05
Snuffel schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 09:29:

Mijn laatste reactie om derailen in een volledige offtopic discussie te voorkomen:

Ik concludeer uit jouw woorden zo ongeveer dat iedere verslaafde die waaraan dan ook verslaafd is, dit aan zichzelf te wijten heeft en zichzelf dwingt om met deze verslaving door te gaan. Gelukkig bestaan er ook nog voldoende mensen die vinden dat mensen soms tegen zichzelf in bescherming genomen dienen te worden.

Ik hoop echt dat jij nooit in de verslavingszorg komt te werken.

Tenslotte wilde ik je nog even wijzen op het feit dat niet alleen de verslaafde mensen zelf de dupe kunnen worden van hun verslaving; http://english.chosun.com.../200506/200506140037.html

Dit in een (wellicht vruchteloze) poging om wat kortzichtigheid weg te nemen

[ Voor 4% gewijzigd door bazkar op 27-02-2009 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

bazkar schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 09:43:
[...]

Mijn laatste reactie om derailen in een volledige offtopic discussie te voorkomen:

Ik concludeer uit jouw woorden zo ongeveer dat iedere verslaafde die waaraan dan ook verslaafd is, dit aan zichzelf te wijten heeft en zichzelf dwingt om met deze verslaving door te gaan. Gelukkig bestaan er ook nog voldoende mensen die vinden dat mensen soms tegen zichzelf in bescherming genomen dienen te worden.

Ik hoop echt dat jij nooit in de verslavingszorg komt te werken.

Tenslotte wilde ik je nog even wijzen op het feit dat niet alleen de verslaafde mensen zelf de dupe kunnen worden van hun verslaving; http://english.chosun.com.../200506/200506140037.html
Foute conclusie, ik heb het over spelers, niet over iedere verslaafde. Saillant detail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57942

Ok is prima! maak ik vanaaf een Nelfje aan op saurfang. is dit een pve server? Wat is de naam van jullie guild?
Snuffel schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 09:29:
[...]

Maak een Nelf druid, kom op Saurfang en in ons guild. Gezellig!

Voor quests: Questhelper i.c.m. Lightheaded en DoubleWide en TomTom
Voor ingame levelguide: Zygor

Tuts voor juiste aanvallen: elite jerkists?

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ImdaMned schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 09:39:
[...]

We weten dat je character [Chanai] heet. Dat staat er al. Kan je dat aub achterwege laten? Dit is uitermate irritant.

Dank alvast
foute reactie maat . als het gaat voor ambras te zoeken dan doe je dat maar via mail en een beetje vriendelijkheid en verdraagzaamheid zou toch wel mogen. Heb ik je iets verkeerd gedaan ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 24-06 16:56
Snuffel schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 09:46:
[...]

Foute conclusie, ik heb het over spelers, niet over iedere verslaafde. Saillant detail.
Nee, je lult gewoon uit je nek en weet niet waar je het over hebt. Saillant detail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Bosmonster schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 09:50:
[...]

Nee, je lult gewoon uit je nek en weet niet waar je het over hebt. Saillant detail.
En dat is jou eenzijdige conclusie.
Maar goed, daar gaat het verder niet om :)
Gewoon maar weer eens OT gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Anoniem: 282346 schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 09:49:
[...]

foute reactie maat . als het gaat voor ambras te zoeken dan doe je dat maar via mail en een beetje vriendelijkheid en verdraagzaamheid zou toch wel mogen. Heb ik je iets verkeerd gedaan ofzo ?
Hij verzoekt je gewoon vriendelijk geen greet onder je post te zetten, zoals ik eerder ook al in dit topic EN via een PM heb verzocht. Daarnaast heb ik je gewezen op de FAQ waar tevens in staat dat dit ongewenst is.

Maar je hebt nog steeds niet door dat het aan jou ligt? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Anoniem: 57942 schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 09:48:
Ok is prima! maak ik vanaaf een Nelfje aan op saurfang. is dit een pve server? Wat is de naam van jullie guild?

[...]
Yep, is inderdaad een PVE server.
Naam guild: <And A Stealthed Friend>
Whisper Yana, Melor, Iridal of Mystikal maar voor een invite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
Anoniem: 57942 schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 09:48:

[...]
Als ik me niet vergis heet de guild iets van:

<And A Stealthed Friend>

Kan het ook fout hebben want ik ben pas net een uurtje lid maar meen dat het dit was :)

Het is trouwens een PvE server.

edit:
te langzaam |:(

[ Voor 3% gewijzigd door daroy op 27-02-2009 09:55 . Reden: sloom ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Snuffel schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 09:52:
[...]

En dat is jou eenzijdige conclusie.
Maar goed, daar gaat het verder niet om :)
Gewoon maar weer eens OT gaan?
Denk dat je niet echt een andere conclusie kunt hebben als iemand het concept verslaving zo bagatelliseert.

Feitelijk wat je zegt is 'verslaving is een keuze' en dat is gedachtengoed uit de 19de eeuw.

WoW-verslavingen lijken me overigens redelijk on-topic in een WoW topic.

[ Voor 17% gewijzigd door Bosmonster op 27-02-2009 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verslaving of niet, je hebt het bij WoW zelf in de hand, hoe je het ook wend of keert.

Dagboek:
Ik heb enkel aan m'n Herbalism gewerkt gisteren. In totaal maar kort gespeeld en voor een keer vroeg m'n nest in gegaan. Herbalism staat nu op 310, en ik ben aan het vliegen in Hellfire om de bloemen te plukken. Dit gaat lekker snel en ik verwacht dat het hele stuk van 300-450 sneller gaat dan 140 (waar ik een aantal dagen geleden begon) tot de 300.
Ik moet wel zeggen dat Feralas een heerlijke plek was om Herbalism te levelen, zeker in vergelijking met bv. Blasted Lands en Searing Gorge.

De raidgroep waar ik normaal mee raid op vrijdagen, gaat helaas weer op zaterdag i.p.v. vanavond. De halve raid (zijn veel mensen die elkaar irl ook kennen) gaat namelijk naar een stelletje uit WoW die net een babietje hebben gekregen. Groot gelijk, dus ik ga met een andere groep vanavond als we genoeg mensen bij elkaar kunnen schrapen.
Ga absoluut het liefst met m'n normale raidgroep mee, en misschien eens als uitzondering toch op zaterdag raiden. Eens kijken of ik m'n vriendin zover kan krijgen om haar Hunter Naxx in te slepen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Bosmonster schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 09:54:
[...]

Denk dat je niet echt een andere conclusie kunt hebben als iemand het concept verslaving zo bagatelliseert.

Feitelijk wat je zegt is 'verslaving is een keuze' en dat is gedachtengoed uit de 19de eeuw.
Vandaar ook mijn nog korter door de bocht opmerking erbij?

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.