Ik heb er weer aardig een tempo in gekregen. Begin van de week al een aantal characters levelup gekregen (75, 71 en 31) en daar kwam gisteravond mijn hunter bij, lvl 73.
Gisteren zat ik op
petopia te neuzen naar alle petfamilies en kwam de moth tegen. Nooit echt aandacht aan besteed. Als je denkt aan die beestjes in TBC dan komt het niet echt in me op om daar een pet van te nemen. Zo geweldig waren ze niet om tegen te spelen, paf paf en neer. Maar ik zag op petopia hoe ze in elkaar steken als pet en dat trok me wel. Even de modellen doorgenomen en daar zat Aspatha the Broodmother bij. Even naar Wowhead om te kijken waar deze zich bevond, Borean Tundra, lekker makkelijk. Gisteren ben ik haar gaan halen en net zoals de meeste pet, geen probleem met tamen. Ze doet alleen een flinke smack waardoor je je tame kwijtraakt. No problemo, icetrap is precies de lengte van je tame. Tweede poging direct raak en daar slonk ze naar mijn niveau (altijd jammer, maar niets aan te doen).
Eerst kaal proberen, geen idee waarom, maar dat voelt prettig. Geen probleem om zo'n lelijke rat op twee poten af te maken. Daarna een pure overlevings-DPS boom ingevuld met invoeging van Heart of the Phoenix, altijd leuk tijdens een lange boss fight. Questen met een moth gaat verbazingwekkend soepel.
Toen wilde m'n vrouw gisteren een beetje hulp bij Harald Lane, Ned; Lord of Rhinos en Last Rites. Arme drommel is een lvl 70 blood DK en kreeg het alleen niet voor elkaar

Vooral bij Last Rites was het grappig. Tegen haar gezegd geen Death Grip te gebruiken maar gewoon aan te vallen. Misdirect op de moth, mark en steady shot, vervolgens Intimidation en Kill Command. Duurde tot de 72 elite op 40% zat voordat m'n vrouw volledige aggro had overgenomen. Serinity Dust is een hele fijne ability van moths moet ik zeggen. Self-heal is altijd welkom. En als lvl 72 beestje tegen een lvl 72 elite zonder problemen in leven blijven met je Self-heal en twee keer een Mend Pet is best goed voor een DPS klasse