Zo, m'n Mage begint ondertussen ergens op te lijken.
Gisteren heb ik 3 heroics gedaan: Utgarde Pinnacle, Violet Hold en Nexus. De eerste was met 4 guildies. De tank (DK) en healer (Shaman) waren een stelletje... en ze waren me toch een partij sloom... voor elke pull werd er bijna een minuut gewacht. Zie je de tank ronddraaien, om te zien of iedereen er stond en er klaar voor was... voor elke pull! En dan staat iedereen er, duurt het nog zo lang. Op z'n D&D hoefde hij niet te wachten (zou nog iets verklaren als hij de talent niet had en dus 30sec CD had) omdat hij Morbidity gespecced had. Ook had hij een vreemde Blood spec om te tanken.
Ik zat ondertussen in whisper met de Ret Pala die mee was, die al dezelfde frustraties had lol. Hij begon ondertussen te pullen, zodat er nog iets van vaart in kwam. En als er iemand dood ging, werd deze geressed en daarna met Nature's Swiftness (!!!) gehealed door de Shaman. Out of combat dus... met alle tijd... je mooie CD blowen

ze healde ook 60% met Chainheal, ook als maar 1 iemand een beetje healing nodig had. Verder was het alleen Lesser Healing Waves, ook als de tank rond de 40% hp zat.
Op de 2e baas ging ik gewoon door met DPS-en als de baas in de lucht hing, en zat dus boven de aggro van de tank. Maar als hij nou eens gewoon taunt deed als ze neerkwam, was ik niet doodgegaan

vrij normale gang van zaken daar, maar ja. Lekker snugger stelletje

/rant
In de instance (UP) wel geluk gehad met Girdle of Bane! Ook de Achievement King's Bane gehaald.
Hierna samen met de Pala de groep uit gegaan met het idee een andere groep op te zetten. Dat lukte uiteindelijk, met 2 PuG-ers, zijnde de tank en healer. Deze waren lekker vlot en goede spelers! Dus we vlogen door Nexus heen, en ik haalde op de eindbaas de Achievement [Intense Cold] met m'n 2,8sec casts

Frost Ward helpt daar wel en Icy Veins ook.
Ik had de daily quest van gisteren nog, wat Nexus was. Dus 7 emblems uit 1 instance is altijd leuk!
Daarna wilde 4 van de 5 nog wel een instance doen, en dat werd dus Violet Hold. Even een Warlock erbij gehaald als 5e, en die bleek ook leuke damage te doen. In VH kregen we de Water Elemental baas en de Void baas, beide niet de makkelijkste. Maar vooral de laatste ging verbazingwekkend goed. Degene die de debuff hadden deden wat ze moesten doen en de healer (Holy Priest) was erg goed bezig!
Weer geen hit trinket helaas.
Hierna was ik revered met Kirin Tor! Dus ik kon m'n head enchant halen, ook al is het voor een blue head, en m'n nieuwe Sword. Meteen 50spellpower enchant erop gezet, en ik zit ruim aan m'n hitcap en ondertussen op zo'n 1500spellpower en 25% crit selfbuffed. Niet slecht voor iemand die net 3 dagen 80 is imo

M'n DPS in heroics is ondertussen gestegen naar de 2k - 2,2k DPS.
Toen heb ik nog wat tijd gestoken in het levelen van m'n Herbalism, die ik toch wel naar de 450 wil hebben, samen met m'n Alchemy voor Flasks en Mixology. Skill is van 140 naar 185 gegaan en vanavond gaat het bloempje plukken verder!
Ook nog even geholpen met 3 bazen in Naxx10 met m'n Priest, die ik even Shadow speccte hiervoor. (je moet wat...) Zonder volledig hitcapped te zijn, met offspec gear en healing Glyphs deed ik toch 2,2k DPS op Grobbulus, Gluth en Thaddius. De laatste baas haalde m'n algemene DPS in de tijd dat ik in Naxx stond maar met 100dps omhoog.
[
Voor 3% gewijzigd door
Anoniem: 236827 op 25-02-2009 11:03
]