Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 182 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 42.797 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
Anoniem: 109106 schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 09:25:
Dit ziet en niet goed uit voor mijn death knightje...denk dat deze nerf nogal hard gaat aankomen. Ik ga alvast maar men rekenmachine pakken om nieuwe cijfertjes voor dps naar buiten te laten rollen...
Nerf? Ik zou eens goed kijken naar de patch notes, ik voorzie een aardige buff voor unholy builds en zelfs de blood builds. Kijk eens naar de talent buffs voor scourge strike o.0 20% meer damage, betere scaling met diseases, diseases die langer duren. Dat is gewoon Scourge strike spam :)

DW builds worden nu wel generfed, maar die build was alang geen top dps meer. Alleen op patchwerk static damage doen, daar kon DW nog hoogste dps halen. Maar hoeveel encounters lopen nu zo? (1 dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:04
HolyCorn schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 10:09:
[...]

Wat is dan de logica om een debuff te hebben van 10 minuten (veel te lang imo, 5 minuten was prima om chainen te voorkomen) en een cooldown van 5 minuten? That makes no sense what so ever.
ter voorkoming van 2 hero's/BL's in een fight. Lagere cd is beter aangezien het op wipe nights de tries kan versneller wanneer je maar 1 shammy hebt. iedere keer max 10 min moeten wachten omdat hero niet up is zuigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-06 16:30
Dennism schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 11:14:
[...]

ter voorkoming van 2 hero's/BL's in een fight. Lagere cd is beter aangezien het op wipe nights de tries kan versneller wanneer je maar 1 shammy hebt. iedere keer max 10 min moeten wachten omdat hero niet up is zuigt.
Idd.. Sated debuff verdwijnt on death als ik me niet vergis. Zo voorkom je dat je bij wipes het niet iedere try kunt gebruiken (wat aangeeft dat Blizzard zeker de noodzaak ervan in ziet), maar niet 2x in 1 fight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Bosmonster schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 11:18:
[...]

Idd.. Sated debuff verdwijnt on death als ik me niet vergis. Zo voorkom je dat je bij wipes het niet iedere try kunt gebruiken (wat aangeeft dat Blizzard zeker de noodzaak ervan in ziet), maar niet 2x in 1 fight.
Aha, ik dacht dat die debuff ook tijdens death bleef (nooit echt op gelet tbh). Dan is het opzich wel nice voor nieuwe encounters ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:40
Hydra schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 10:34:
[...]
Tja. Lucky priests. Eerst krijgen we beide een 6s cooldown op onze AoE heal. Tja. Balen. En dan krijgen de priests daarvoor een targettable multi-heal voor in de plaats. En druids dan?
Dit is een verandering die ze 4 jaar geleden al hadden moeten doorvoeren. Nu is Prayer of Healing eindelijk een spell die redelijk nuttig kan zijn zonder mensen over groepen te blijven verdelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236827

3.1 Patchnotes! Ik wil nieuwe talent trees zien en ermee rommelen! :) MMO-Champion trees (site) werkt hier niet helaas. Wowhead moet de nieuwe trees nog aanmaken...

Gisteren maar kort gespeeld. Eén van onze computers had nog maar 1 werkende (oude) HD die maar weinig plaats had. Even een andere HD in gezet, en wat spellen erbij geïnstalleerd en WoW van de andere computer gekopieerd via het netwerk :) lekker makkelijk is dat toch!

De tijd dat ik online was heb ik geprobeerd een group te krijgen voor Nexus (daily heroic) of Violet Hold. Er was 1 tank beschikbaar en die was al saved in Nexus. VH dan maar, en uiteindelijk was de groep compleet... moest de tank opeens weg! Het waren allemaal guildies, dus vooruit met de geit, andere tank of DPS zoeken. Een Fury Warrior wilde wel tanken.
Met 2 ogen op Omen de instance gecleared :P hij deed niet veel threat zoals verwacht, maar hij had goede gear waardoor hij wel goed op te houden was door de healer (Disc Priest). Maar de DPS trok vaak aggro, en ik ook door m'n Living Bomb hier en daar.
Toch zonder wipes de instance gecleared, maar de trinket dropte niet. Mijn dank was groot naar de Warrior dat hij de zware, en niet zo leuke, rol van tank als Fury op zich nam!

Wel had ik meer dan 25 Emblems ineens, en heb ik de Offhand gehaald voor 25 van deze paarse emblems.
365 Hit rating nu, en klaar voor Naxx van vrijdag! De trinket wil ik nog steeds, om de mogelijkheid te hebben om wat gear om te switchen zodra er betere items vallen, maar ineens geen hit hebben.

Voor een Mage zijn er toch relatief veel leuke rewards voor Emblems, in vergelijking met m'n tank DK en m'n Disc Priest. Maar ik hoop op wat drops in Naxx, waardoor ik sommige items niet hoef aan te schaffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-06 07:39
hulkie schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 10:30:
Ik ben zelf wel blij met de changes voor priests:
Voor holy wel ja, maar voor Disc wordt Rapture wel erg hard generfed. Ben benieuwd hoe viable disc gaat blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rudi schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 11:40:
[...]

Voor holy wel ja, maar voor Disc wordt Rapture wel erg hard generfed. Ben benieuwd hoe viable disc gaat blijven.
Rapture is inderdaad ineens niet meer zo'n key-talent. Wel worden de manacosts van spells minder (PW:S en Flash Heal) door talents, maar ik denk niet dat de spec zo goed blijft als dat het nu is.
De talent Rapture zal nu alleen handig zijn als je weet dat je PW:S volledig absorbed wordt, dus vooral op tanks of incoming AoE damage.

1,5% van m'n total mana (24k mana buffed) is 360mana. Hoogste rank PW:S kost 602,6 mana. Nieuwe talent Soul Warding verlaagt dat met 30%, dus daar blijft 421,82 mana van over.
Dan zou een Shield dus nog maar zo'n 60mana kosten, wat nog minder wordt zodra m'n manapool groter wordt. Maar dan moet ie wel helemaal absorbed worden.

PS: Rapture change is een 'undocumented change', dus laten we niet teveel op de zaken vooruit lopen :)

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 236827 op 24-02-2009 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-06 20:17
Vorige week had ik na een dagje craften en dissen 1400 Infinite Dust en 420 Cosmic Essence

Donderdag was alles verkocht, dust voor gemiddeld 4.50g en Essence voor 27.50

6300 + 11550. Het leek wel alsof arena season 2 was gestart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
ImdaMned schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 11:50:
Vorige week had ik na een dagje craften en dissen 1400 Infinite Dust en 420 Cosmic Essence

Wat een gekke prijzen :) Bij ons is het 6G voor dust en 15G voor essence :P

Wat heb je in hemelsnaam gecraft trouwens dat je zo'n enorme hoeveelheid mats over hield? Ik heb ook wel eens een stuk of 100 ringen gedissed, maar toen had ik misschien 10% van jouw opbrengst... Moet je wel bizar veel hebben gedaan.

[ Voor 21% gewijzigd door Bosmonster op 24-02-2009 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ImdaMned schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 11:50:

En wat had je dat craften gekost in totaal? Of had je dat al meegenomen in je berekening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Bosmonster schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 11:52:
[...]

Wat een gekke prijzen :) Bij ons is het 6G voor dust en 15G voor essence :P

Wat heb je in hemelsnaam gecraft trouwens dat je zo'n enorme hoeveelheid mats over hield? Ik heb ook wel eens een stuk of 100 ringen gedissed, maar toen had ik misschien 10% van jouw opbrengst... Moet je wel bizar veel hebben gedaan.
350 bloodstone ringen
350 chaldorei
350 sun crystal
350 huge citrine

1400 lvl 70 ringetjes dus.

En met de rest shadowmight / guard ringen lvl 78 (1 shadow / 1 earth of 2 earth)

Had iets van 30 stacks eternal earth en tussen de 5 en 12 shadow...

Saronite ore via farmers ingekocht voor 15 a 23g. Earth en shadow voor 5 a 6g per stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
ImdaMned schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 12:00:
[...]

350 bloodstone ringen
350 chaldorei
350 sun crystal
350 huge citrine

1400 lvl 70 ringetjes dus.

En met de rest shadowmight / guard ringen lvl 78 (1 shadow / 1 earth of 2 earth)

Had iets van 30 stacks eternal earth en tussen de 5 en 12 shadow...

Saronite ore via farmers ingekocht voor 15 a 23g. Earth en shadow voor 5 a 6g per stuk.
Ah yeah, dat doe ik normaal ook wel. Maar laat het niet liggen, maar craft/diss het gelijk. Zou gek worden als ik dat met 2000 items in 1x moest doen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06-06 17:03
Dit is wel een goeie bijkomstigheid voor de shammies wie Elemental zijn:

New Talent: Booming Echoes- Reduces the cooldown of your Flame Shock and Frost Shock spells by an additional 1/2 sec., and increases the direct damage done by your Flame Shock and Frost Shock spells by an additional 10/20%.

Voor de rest zijn ze aardig aan het huishouden in de talent-trees!

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197066

ik zie dat in de patchnotes combat rogues enigszins gebuffed worden (een talent buff met 3% meer damage), en een buff voor lightning reflexes van 1% dodge en 10% haste rating, en ipv 5 tp nu 3 geworden, dus 2 vrije tp om ergens anders te besteden. Oh, en mindere cooldown van adrenaline rush is ook erg handig (zeker in samenwerking met Fan of Knives en Blade flurry eindelijk een beetje fatsoenlijke AoE mogelijkheid voor trashmobs, ook al kost het 2 cooldowns. (waarvan de ergste, adrenaline rush, nu aangepakt word). Vind het altijd leuk om als rogue dan een AoE pack te pullen, met tricks of the trade aan, zodat je zelf geen gevaar loopt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:06

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ik zie net op Elitistjerks dat er nieuwe glyphs bekend zijn, zal wel voor alle classes zo zijn maar dit is voor locks:
Glyph of Chaos Bolt Reduces the cooldown on Chaos Bolt by 2 sec.
Glyph of Demonic Circle Reduces the cooldown on Demonic Circle by 0.4 sec. [obviously bugged]
Glyph of Haunt The bonus damage granted by your Haunt spell is increased by an additional 3%.
Glyph of Life Tap When you use Life Tap, you gain 20% of your spirit as spell power for 20 sec.
Glyph of Metamorphosis Increases the duration of your Metamorphosis by 6 sec.
Glyph of Shadowflame Your Shadowflame also applies a 70% movement speed slow on its victims.
Glyph of Soul Link Increases the percentage of damage shared via your Soul Link by an additional 5%.
Ben benieuwd bij Glyph of Life Tap of die spell power bonus wordt gegeven voor of nadat je een 300spirit bonus krijgt van 4piece T7...

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282346

Anoniem: 109106 schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 09:25:
Dit ziet en niet goed uit voor mijn death knightje...denk dat deze nerf nogal hard gaat aankomen. Ik ga alvast maar men rekenmachine pakken om nieuwe cijfertjes voor dps naar buiten te laten rollen...
euh nerf ? waar dan ? Ik ben blood specced en die kleine nerf voor pestilence wordt ruimschoots goegemaakt door de increase van damage in blood boil. Rootatie een beetje aanpassen naar eerst pestilence en daar dan blood boil op. Door de sudden doom procs heb je een aantal GCD over dus kan daar weer iets anders mee doen. Ik denk persoonlijk dat hier geen sprake is van een nerf what so ever :)

Chanai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:40
Teunis schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 10:46:
Eh, Target party Dus ze moeten in target group zitten anders heeft geen nut.
Ziet er uit als spel die als nog zeer weinig gebruikt gaat worden
Euh, nee, da's het hele punt van die wijziging. PoH was eerst party-only, maar nu kun je een andere party targetten.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-05 08:23
Hydra schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 13:07:
[...]
Euh, nee, da's het hele punt van die wijziging. PoH was eerst party-only, maar nu kun je een andere party targetten.
Weet ik wat ik bedoelde hoe vaak komt het voor dat de party die je target ook daad werkelijk bij elkaar in de buurt is, zeker met al die moving/10 Yards fights

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Toch is het een verbetering van de huidige PoH...

Eentje die al in het begin van WoW had moeten worden doorgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
killbillfast schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 10:55:
Dual Talent Spec aanschaf kost 1000 Gold op de PTR....
Valt me inderdaad nog mee.

Gister met mn Shaman in Grizzly Hills gequest (level 80 dus lekker easy). In 3-4 uurtjes 1000 gold bij elkaar verdiend van de quest gold en vendor quest rewards.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plymp
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-06 16:41
Uit de patch notes over paladins:
Exorcism can now be used on all targets, but is now a guaranteed critical strike vs Undead and Demon type mobs.
Woohoo! Hoef ik niet meer te pullen met hand of reckoning met z'n lullige 1.085 damage :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136453

hulkie schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 13:22:
Toch is het een verbetering van de huidige PoH...

Eentje die al in het begin van WoW had moeten worden doorgevoerd.
Joah, veel meer dan een ow shit button in 5mans is het voor mij nooit geweest, terwijl ik al (raid)heal sinds het spel uitkwam. Altijd in combi met inner focus ook trouwens, aangezien het altijd een behoorlijke mana-vreter was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
SnoeiKoei schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 12:42:
Ik zie net op Elitistjerks dat er nieuwe glyphs bekend zijn, zal wel voor alle classes zo zijn maar dit is voor locks:

[...]

Ben benieuwd bij Glyph of Life Tap of die spell power bonus wordt gegeven voor of nadat je een 300spirit bonus krijgt van 4piece T7...
Dat ziet er goed uit! Moeten we nog gaan kiezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:58

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Linksom of rechtsom wordt met zo'n glyph spirit een steeds interessantere stat om te hebben als Warlock. Best leuk op zich. Het maakt het ook nóg interessanter dan dat het al was met 4xT7 om Life Tap een wat prominentere plek in je rotatie te geven.

[ Voor 14% gewijzigd door Dricus op 24-02-2009 13:53 ]

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Nou, na de tips van Hineah van vorige week toch maar respecced. Dat deed eigenlijk niet zo gek veel voor m'n DPS. Vond de rotatie wat kritischer lopen dan met m'n oude build, maar nu ik die een beetje onder de knie heb en met wat truukjes toch een nette 1,7k dps tijdens heroic VH. Ook maar m'n gear aangepast. Hitrating zit nu op 260... Kan met andere pants wel op 270 komen, maar vind de dps beperking daar toch wat te groot voor omdat ik maar 2 puntjes nodig heb..
Heb ook de hit trinket zien droppen in de heroic die je zei, helaas won een hunter die met de roll. Van 't weekend maar weer proberen.
iig, m'n nieuwe stats. http://armory.wow-europe....ml?r=Nordrassil&n=Leached

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Laatst online: 28-05 14:55

[...]

70% slow is lekker als dat ook voor PvP werkt! Gooi het op de healers, en ren dan terug naar je eigen groep met de rest van hun groep achter je aan. Als ze merken dat hun healers ze niet bij kunnen houden is het met wat geluk al te laat ;)

(Of lok ze weg en laat je party de healers afslachten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:06

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

MrHuge schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 13:51:
[...]

Het maakt het ook nóg interessanter dan dat het al was met 4xT7 om Life Tap een wat prominentere plek in je rotatie te geven.
Volgens mij gaan een heleboel locks de T7 4p bonus nu pas ineens interessant vinden toch? Heb toch aardig wat locks horen mopperen dat 4p bonus het niet waard was; dat er dan voor een aantal pieces veel betere non-tier alternatieven waren.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Ik raid ook al sinds het begin van Molten Core als healer op mijn priestje. Het is inderdaad een beetje een overbodige skill geweest die alleen in sommige situaties van pas kwam. Het is echter nog steeds de meest efficiente party heal die we hebben. Met deze verandering wordt hij dus een stuk beter bruikbaar. Ik hoop zelf dat ze Hymn of Hope onder de loep nemen. Het is namelijk best een aardige skill, de cooldown die erop zit is alleen echt belachelijk.

Maar even de patch afwachten voor we echt weten hoe de veranderingen uitpakken. Ik hoop dat mana management in ieder geval weer een issue wordt. Maakt het spelletje een stuk uitdagender!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Skyclad schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 13:56:
[...]

70% slow is lekker als dat ook voor PvP werkt! Gooi het op de healers, en ren dan terug naar je eigen groep met de rest van hun groep achter je aan. Als ze merken dat hun healers ze niet bij kunnen houden is het met wat geluk al te laat ;)

(Of lok ze weg en laat je party de healers afslachten)
Sterker nog, er is een conflag talent die je target dazed. Als de daze op de shadowflame is uitgewerkt kun je er nog een conflag opgooien ;) Klinkt beetje OP die combinatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Niet online
Maakt het nou eigenlijk wat uit 260 of 262 hit rating voor een DK? 262 is de hitcap, maar mis ik die 2 puntjes nou echt? Het verrekent toch naar percentages? Wat dat betreft zou het dus eigenlijk een heel kleine kans zijn dat ik een hit miss? Graag feedback ;) (geen flames, maar berekeningen sta ik meer dan voor open :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:40
Ben ook erg benieuwd wat de Living Seed change precies voor effect gaat hebben. Ik was van plan om er weer in te speccen, maar nu het werkt op je overhealing zie ik het nut niet zo meer van die talent. Ik overheal gewoon zo min mogelijk.

Lijkt er echt op dat Blizzard druids richting Nourish wil pushen. Dus als een tank 5k mist, die 5k healen met Nourish, en als 'ie dan crit (40% kans) krijg je van die overheal een deel terug dankzei Living Seed. Vind ik de huidige situatie beter, nu word je tenminste beloond voor efficient healen.
Teunis schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 13:18:
Weet ik wat ik bedoelde hoe vaak komt het voor dat de party die je target ook daad werkelijk bij elkaar in de buurt is, zeker met al die moving/10 Yards fights
Het is hoe dan ook een grote buff voor priests die eigenlijk 4 jaar te laat is.
bertjeee schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 14:06:
)Maakt het nou eigenlijk wat uit 260 of 262 hit rating voor een DK? 262 is de hitcap, maar mis ik die 2 puntjes nou echt? Het verrekent toch naar percentages? Wat dat betreft zou het dus eigenlijk een heel kleine kans zijn dat ik een hit miss? Graag feedback ;) (geen flames, maar berekeningen sta ik meer dan voor open :+
De kans is inderdaad niet groot, dus gemiddeld zal het inderdaad die miss % aan DPS schelen.

[ Voor 23% gewijzigd door Hydra op 24-02-2009 14:07 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:40
Even onder de (Frost) DK tanks onder ons.. Waar zitten jullie aan te denken wat betreft talents?
Zelf zat ik te denken aan deze talents/glyphs:
http://talent.mmo-champio...150906060504&version=9614

Oh, BotN is ook veranderd. Nog meer puzzelen. :>

Dan deze maar:

[ Voor 27% gewijzigd door Paprika op 24-02-2009 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86703

Lees ik dit nu echt goed: "Hymn of Hope: This spell has been removed."

WTF... Nu was het niet echt een geweldige spell maar soms toch wel verdomd handig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bertjeee schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 14:06:
)Maakt het nou eigenlijk wat uit 260 of 262 hit rating voor een DK? 262 is de hitcap, maar mis ik die 2 puntjes nou echt? Het verrekent toch naar percentages? Wat dat betreft zou het dus eigenlijk een heel kleine kans zijn dat ik een hit miss? Graag feedback ;) (geen flames, maar berekeningen sta ik meer dan voor open :+
je hebt 8 % nodig voor je hitcap.

Op level 80 is er 32,79 rating nodig per procent.
dus :

8 * 32,79 = 262,32

voor 260 hit :

260 / 32,79 = 7,93 %

die twee laatste puntjes kosten je 0,07 % kans dat je een special mist :)

voor de rest : je gear gaat er wel leuk op vooruit :) nu die dps pants nog van UK en dan de hit trinket en dan ben je hit capped terwijl je de hit van je huidige pants wel verliest. ( blijven tanking pants after all :) )
Keep up the good work :)

BTW : is logisch dat je DPS in het begin niet zo gek veel hoger is , een hoge DPS waarde staat of valt met z'n rotatie en dat aanleren is nu net het moeilijkste , je zou je rotatie zo vanbuiten moeten kennen dat ze je in je slaap kan opzeggen O-) Met een paar upgardes sinds laatste keer zit ik nu dik over de 2k dps en dat begint ook al leuk te worden. Mis nog wel een paar essenciele dingen hoor :)

Chanai

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 282346 op 24-02-2009 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Niet online
Anoniem: 282346 schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 14:20:
[...]

je hebt 8 % nodig voor je hitcap.

Op level 80 is er 32,79 rating nodig per procent.
dus :

8 * 32,79 = 262,32

voor 260 hit :

260 / 32,79 = 7,93 %

die twee laatste puntjes kosten je 0,07 % kans dat je een special mist :)

voor de rest : je gear gaat er wel leuk op vooruit :) nu die dps pants nog van UK en dan de hit trinket en dan ben je hit capped terwijl je de hit van je huidige pants wel verliest. ( blijven tanking pants after all :) )
Keep up the good work :)

Chanai
Haha, yep, blijven tanking pants. Maar de def stat kan geen kwaad, wel veel armor, hp en strength en het alternatief is redelijk om te huilen :). Dus inderdaad, op naar de dps pants en hopen dat de hit trinket weer valt. En maar eens gaan beginnen met enchanten van m'n spul... Maar denk dat ik dan maar het beste kan gaan rep grinden, in combinatie met quests enzo. Hebben de sons of holdir eigenlijk zo'n tabard? En de oracles? Zou wel mooi zijn namelijk. Oracles hebben namelijk wel shoulders die ik graag wil hebben. Zo niet... dan wordt het dailies grinden. Jammer dat ik m'n rep daar heb verklooid met die ene quest... wist niet wat het gevolg er van zou zijn, en kilde helaas het verkeerde mannetje. Moet nu weer vanaf honored rep gaan grinden. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bertjeee schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 14:27:
[...]

Haha, yep, blijven tanking pants. Maar de def stat kan geen kwaad, wel veel armor, hp en strength en het alternatief is redelijk om te huilen :). Dus inderdaad, op naar de dps pants en hopen dat de hit trinket weer valt. En maar eens gaan beginnen met enchanten van m'n spul... Maar denk dat ik dan maar het beste kan gaan rep grinden, in combinatie met quests enzo. Hebben de sons of holdir eigenlijk zo'n tabard? En de oracles? Zou wel mooi zijn namelijk. Oracles hebben namelijk wel shoulders die ik graag wil hebben. Zo niet... dan wordt het dailies grinden. Jammer dat ik m'n rep daar heb verklooid met die ene quest... wist niet wat het gevolg er van zou zijn, en kilde helaas het verkeerde mannetje. Moet nu weer vanaf honored rep gaan grinden. :|
aww balls als dat gebeurd ...

Zowel de sons als de oracles hebben geen tabard dus het zal dailys grinden worden. Voor de sons kan je wel relics of ulduar binnenbrengen. Elke 10 relics geven 250 rep. En zo droppen overal in storm peaks ook tijdens het daily questen kan je er al gouw 20 meegraaien per dag :)

Chanai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Niet online
Anoniem: 282346 schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 14:32:
[...]

Zowel de sons als de oracles hebben geen tabard dus het zal dailys grinden worden. Voor de sons kan je wel relics of ulduar binnenbrengen. Elke 10 relics geven 250 rep. En zo droppen overal in storm peaks ook tijdens het daily questen kan je er al gouw 20 meegraaien per dag :)

Chanai
haha, yep, nogal balen maarja. Helaas. Beter opletten volgende keer. Ik denk dat ik eerst die dailies maar ga doen van 't weekend en daarna hopelijk de rest. Maar heb eigenlijk niet zo gek veel zin om rep te gaan grinden. Ik verwacht dus dat het gewoon heroics en andere instances worden. Net zo leuk :)
Thnx voor de tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Anoniem: 282346 schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 14:32:
[...]

Chanai
20? :( Ik mocht blij zijn als ik er na de dailies al 10 had. Uiteindelijk was ik die dailies behoorlijk zat en heb ik er nog 100 bijgekocht van de AH en mn exalted rep gehaald :) #26 van het rijtje. Nu de rest ff bij elkaar championen en nog wat TBC reps omhoog tillen. Op naar de 40! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:21

RaseriaN

So much choices..

Paprika schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 14:06:
Even onder de (Frost) DK tanks onder ons.. Waar zitten jullie aan te denken wat betreft talents?
Zelf zat ik te denken aan deze talents/glyphs:

Oh, BotN is ook veranderd. Nog meer puzzelen. :>

Dan deze maar:
2e Build is imho, veel beter.. alleen vraag ik me af waarom je Icy Talons oppakt? Ik heb weinig met Haste/Speed increase aangezien we toch niet veel auto-attack doen. En de party buff is ook een waste als je toevallig een Shammy in je raid hebt aangezien de 2 buffs niet stacken.

En waarom niet Improved Frost Presence? Dan krijg je nog eens extra 4% minder spelldamage op je.. nogal in contrast omdat je wel Acclimation oppakt. Maar verder is Acclimation is wel nice geworden, die 100% chance on increase is lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Buiten dat we niet veel shamans (1 enchance...) hebben en zonder talents doet Windfury minder. Verder is het ook -20% attack speed op andere mobs, dan hangt niet alles van de groep af (imp thunderclap etc.).

Anders zal het waarschijnlijk iets als:
worden... zal weer spelen worden.

[ Voor 11% gewijzigd door Paprika op 24-02-2009 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Hier een mooie nieuwe Feats of Strenght Achievement:

Insane in the Membrane : Raise your reputation with the areas listed below. Title Reward: The Insane

Honored with Bloodsail Buccaneers
Exalted with Booty Bay
Exalted with Everlook
Exalted with Gadgetzan
Exalted with Ratchet
Exalted with Darkmoon Faire
Exalted with Ravenholdt
Exalted with Shen'dralar

Wie gaat voor de eerste ?!?!

Meer veranderingen op http://a.wirebrain.de/wow/wotlk/ach/9614?diff=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
# Glyph of Hammer of the Righteous *new* -- Your Hammer of the Righteous hits 1 additional target.
# Glyph of Shield of Righteousness *new* -- Reduces the mana cost of Shield of Righteousness by 1 to 6%.
# Glyph of Divine Plea *new* -- While Divine Plea is active, you take 3% reduced damage from all sources.

Behalve de ShoR,
Lekker dat word geen makkelijke keuze, al was toch al van plan met dual spec me Judgement glyph uit tanking te laten vervalen is gewoon te weinig dmg die nu meer doet

# Guarded by the Light (Tier 9) now reduces spell damage taken by 3% and gives a 50% chance to refresh the duration of your Divine Plea when you hit an enemy.
+ DP glyph is continue 3% less dmg inc. :D

HoR 4 units hitten met :D maakt het frontal cone en je zeer happy paladin.
zeker met feit dat Holy Wrath geen use meer in Uldar zal hebben.
Als ik zo zeg ga ik zeker we suggesten Holy Wrath op alles, alleen stun op undead/deamon :D (zodat we niet OP in pvp worden :P)

Afhankelijk hoe expertise uitpakt in Uldar gear, zal

Glyph of Divene Plea
Glyph of Righteous Defense

Glyph of Seal of Vengeance
of
Glyph of Shield of Righteousness

Reti

Glyph of Jugdement
Glyph of Exorcism -- Increases damage done by Exorcism by 20%. (Old: Your Exorcism also interrupts spellcasting for 2 sec.)
Glyph of Divine Storm *new* -- Your Divine Storm now heals for an additional 15% of the damage it causes.

Iedergeval beter dan alleen Judgement nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

killbillfast

Challenge accepted!

Teunis schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 16:00:
# Glyph of Hammer of the Righteous *new* -- Your Hammer of the Righteous hits 1 additional target.
# Glyph of Shield of Righteousness *new* -- Reduces the mana cost of Shield of Righteousness by 1 to 6%.
# Glyph of Divine Plea *new* -- While Divine Plea is active, you take 3% reduced damage from all sources.

Behalve de ShoR,
Lekker dat word geen makkelijke keuze, al was toch al van plan met dual spec me Judgement glyph uit tanking te laten vervalen is gewoon te weinig dmg die nu meer doet

# Guarded by the Light (Tier 9) now reduces spell damage taken by 3% and gives a 50% chance to refresh the duration of your Divine Plea when you hit an enemy.
+ DP glyph is continue 3% less dmg inc. :D

HoR 4 units hitten met :D maakt het frontal cone en je zeer happy paladin.
Als ik zo zeg ga ik zeker we suggesten Holy Wrath op alles, alleen stun op undead/deamon :D (zodat we niet OP in pvp worden :P)

Afhankelijk hoe expertise uitpakt in Uldar gear, zal

Glyph of Divene Plea
Glyph of Righteous Defense

of
Glyph of Shield of Righteousness

Reti

Glyph of Jugdement
Glyph of Exorcism -- Increases damage done by Exorcism by 20%. (Old: Your Exorcism also interrupts spellcasting for 2 sec.)
Glyph of Divine Storm *new* -- Your Divine Storm now heals for an additional 15% of the damage it causes.

Iedergeval beter dan alleen Judgement nu
Ik denk dat het bij mij de combo zo zal worden:
Glyph of Hammer of the Righteous
Glyph of Divine Plea

als het allemaal Major glyphs zijn....hoop eigenlijk wel op een Holy Wrath achtig effect vooral voor die stun was dat zeker lekker voor je healers op trash..

[ Voor 3% gewijzigd door killbillfast op 24-02-2009 16:05 ]

Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Nog wat warlock glyphs:
# Glyph of Incinerate -- Increases the damage done by Incinerate by 5% (Old: Glyph of Banish Increases the duration of your Banish by 5 sec.)
# Glyph of Imp -- Increases the damage done by your Imp's Firebolt spell by 20%. (Old: 10%)
Het is wel duidelijk dat Blizzard glyphs een veel belangrijkere rol wil laten spelen in het creeren van je build.

[ Voor 17% gewijzigd door Bosmonster op 24-02-2009 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04-2021
Bosmonster schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 16:08:
Nog wat warlock glyphs:

[...]

Het is wel duidelijk dat Blizzard glyphs een veel belangrijkere rol wil laten spelen in het creeren van je build.
Ja, ik las ook ergens dat er epic glyph recipes gaan droppen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Glyph of Pestilence *new* -- Your Pestilence ability now refreshes disease durations on your primary target back to their maximum duration.
Dit brengt wel mogelijkheden tot 'nieuwe' rotaties! Tot nu toe moest ik (zonder SS glyph) telkens m'n diseases refreshen, welke altijd een Frost en Unholy rune kostten. Nu kan dat met enkel een Blood rune.
D&D-IT-PS-Pest/BB en dan SS-BB-SS-Pest en dan door met SS's en BB's of Pest, afhangend of de diseases gefreshed moeten worden.
Eventueel met D&D op elke cooldown, en dan Pest+SS om de set runes compleet te maken, waar je ineens een GCD extra hebt met de Glyph.

Unholy tanking DK btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86703 schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 14:16:
Lees ik dit nu echt goed: "Hymn of Hope: This spell has been removed."

WTF... Nu was het niet echt een geweldige spell maar soms toch wel verdomd handig...
Dat zag ik ook, maar nu lees ik dit:
Glyph of Hymn of Hope *new* -- Your Hymn of hope provides 3 times the normal amount of mana per time, but its duration is 50% shorter.
Verder wel een interessante voor Disc:
Glyph of Penance *new* -- Reduces the cooldown of Penance by 2 sec.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 236827 op 24-02-2009 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Anoniem: 236827 schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 16:31:
[...]
Dit brengt wel mogelijkheden tot 'nieuwe' rotaties! Tot nu toe moest ik (zonder SS glyph) telkens m'n diseases refreshen, welke altijd een Frost en Unholy rune kostten. Nu kan dat met enkel een Blood rune.
D&D-IT-PS-Pest/BB en dan SS-BB-SS-Pest en dan door met SS's en BB's of Pest, afhangend of de diseases gefreshed moeten worden.
Eventueel met D&D op elke cooldown, en dan Pest+SS om de set runes compleet te maken, waar je ineens een GCD extra hebt met de Glyph.
Glyph of Pestilence *new* -- Your Pestilence ability now refreshes disease durations on your primary target back to their maximum duration.

http://www.wowhead.com/?item=43672#created-by
Hij bestaat toch al? 8)7 (heb die zelf altijd als minor gehad), hopelijk is het nog altijd een minor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swat|IA
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-07-2012

Swat|IA

FreeBSD Kicks Ass :)

Teunis schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 16:00:
Waarom denk je dit?

Never sleep with anyone crazier than yourself | Now running ws @ Debian Lenny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Paprika schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 16:40:
[...]

Hij bestaat toch al? 8)7 (heb die zelf altijd als minor gehad), hopelijk is het nog altijd een minor.
Ja inderdaad, ik had 'm ook al als Minor en wil de extra range eigenlijk niet eens kwijt :P
Maar deze 'nieuwe' Glyph geeft wel meer mogelijkheden en ook TPS denk ik, maar dat is een gevoel.

Trouwens, hoe moet je in hemelsnaam 40 Fragments verzamelen als ze Unique (30) zijn? Zal wel een foutje zijn? :P
Afbeeldingslocatie: http://static.mmo-champion.com/mmoc/images/news/2009/february/fragmentsvalanyr.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 236827 op 24-02-2009 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Anoniem: 236827 schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 16:42:
[...]
Ja inderdaad, ik had 'm ook al als Minor en wil de extra range eigenlijk niet eens kwijt :P
Maar deze 'nieuwe' Glyph geeft wel meer mogelijkheden en ook TPS denk ik, maar dat is een gevoel.
Het zou moeten helpen inderdaad, je bent nu 1 global cooldown & 1 blood rune kwijt ipv 3 (unholy, frost & blood).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Lijkt me logische dat er weining undead/deamon rond hangen.
Lijkt me zo ie zo geweldig (misschien blizz ogen te OP) geweldig als het te gebruiken was op alle creatures.
Maakt het pickup van adds wel heel stuk eenvoudigere, en hoef je niet geluk te hebben dat je Cons genoeg ticks hebben kunnen maken om genoeg argo te maken ten opzichte van healers.

En ofc is de stun geweldig, maar een aoe stun in pvp is gewoon te huge, dus vandaar dat wel ga voorstelen om useable te maken alle creatures, + stun op demon/undead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
[...]

Trouwens, hoe moet je in hemelsnaam 40 Fragments verzamelen als ze Unique (30) zijn? Zal wel een foutje zijn? :P
Of ze willen nog niet dat je bij de legendary kan, maar wel de drops testen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
[...]
[afbeelding]
Het zullen er of 30 of 40 worden :) Een van de twee is dus inderdaad een foutje. Ben eens benieuwd of die fragments ook in de 10 man versie gaan droppen. Zal wel niet maar lijkt me wel een cool idee van Blizzard om weer een Atiesh achtige Legendary erin te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Niet online
Paprika schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 16:40:
[...]

Hopen dat ik 'm dan niet hoef aan te passen... zou mooi zijn als tie gewoon veranderd :). Maakt grinden in Stratholme weer wat makkelijker, want die range pullde soms wel wat extra mobs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bosmonster schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 16:52:
[...]

Of ze willen nog niet dat je bij de legendary kan, maar wel de drops testen ;)
Zou goed kunnen :) alles kan veranderen nog natuurlijk!

Ben ook benieuwd of het ook in 10man gaat droppen. Heb zelf het gevoel van niet... of ze moeten ook daar een 'mindere' versie van maken. Wel jammer, aangezien ik alleen 10mans speel met bekende mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:32
Nog geen Warriors die zwaar over de zeik zijn over de 10% dmg nerf op Titan Grip?

Dat is namelijk de manier waarop blizz Arms wil buffen. Voor mij is de lol van Dual Spec dan ook helemaal over. Ik wilde graag Prot/Fury speccen, maar ik blijf wel gewoon alleen Prot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Nivado schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 17:04:
Nog geen Warriors die zwaar over de zeik zijn over de 10% dmg nerf op Titan Grip?

Dat is namelijk de manier waarop blizz Arms wil buffen. Voor mij is de lol van Dual Spec dan ook helemaal over. Ik wilde graag Prot/Fury speccen, maar ik blijf wel gewoon alleen Prot.
Wat zit je te zeuren? Titan's Grip was al sterk en ik denk dat dat met nieuwe Ulduar 2 handed weapons gewoon te OP schaalde.

Things change. Alle classes ontvangen buffs, nerfs en changes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Nivado schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 17:04:

Ik ga er toch Fury bij speccen. Ik heb Arms nooit leuk gevonden. Voelt gewoon veel te log en traag aan :) Big numbers zijn leuk maar ik heb het liever wat sneller zoals bij Fury :) Al moet ik zeggen dat ik sinds level 70 de andere talent trees niet eens meer bekeken heb buiten Protection :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:33
Bosmonster schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 17:17:
[...]

Wat zit je te zeuren? Titan's Grip was al sterk en ik denk dat dat met nieuwe Ulduar 2 handed weapons gewoon te OP schaalde.

Zo denk ik er ook over om eerlijk te zijn. Warriors hebben al vanaf het begin extreem goed geschaald met gear, en elke nieuwe raid tier bracht/brengt wel nieuwe 'nerfs' om het niet uit de hand te laten lopen.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-06 15:49

Tao

DPC DE_KOMETEN

ShadowBumble schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 08:44:
[...]
Kijk eens naar mijn repsheet aub ;) Exalted Vanguard is de verzamelnaam van 3 factions namelijk :

Explorers' League
The Silver Covenant
Valiance Expedition

Ik ben exalted bij Valiance Expedition maar de Explorer's League en The Silver Convenant zijn factions waarop nog geen rep verdient kan worden, en ik dacht dat ze dit gefixed hadden zodat je alleen Exalted Valiance Expedition nodig had. Echter als ik het recipe wil kopen geeft hij bij reputation requirement rood aan.
De achievement Winds of the North heb ik namelijk wel gewoon
Vanguard is de verzamelnaam van 4 factions.
De drie van jou en de Frostborn. Je hebt ergens een daily in de Storm Peaks ervoor. (Iets met eagles.)
Ook heb je enkele quests voor die faction in Frostborn Hold (ehm.. weet niet precies of dat de exacte naam is - op werk.. :) ).

Voor de Explorer's League heb je een aantal quests in Howling Fjord. O.a. aan de westkust en de zuidkant (o.a. met een te besturen robot wat quests doen).
Ook heb je inderdaad de daily aan de Steel Gate om 8 gargoyles uit de lucht te schieten.
/edit: ook verspreid in Zul'drak staan er wat Expl. Leagues questgivers.

Met alleen exalted Valiance kom je nog niet uit op exalted met Vanguard. Dan moet je minimaal bij een tweede faction revered zijn (en bijna ook exalted) voordat dit lukt.

Voor The Silver Convenant faction zijn er inderdaad geen quests te krijgen bij mijn weten. Ik heb die faction wel ontdekt beneden Dalaran. Daar zijn wat kampjes waar ze staan. Wellicht komen er nog wat quests in toekomstige patches, of heb ik nog niet de juiste quests gedaan om ze te unlocken (?)

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Anoniem: 236827 schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 17:00:
[...]
Zou goed kunnen :) alles kan veranderen nog natuurlijk!

Ben ook benieuwd of het ook in 10man gaat droppen. Heb zelf het gevoel van niet... of ze moeten ook daar een 'mindere' versie van maken. Wel jammer, aangezien ik alleen 10mans speel met bekende mensen.
Jah en het dubbele is ook nog als je zowel 10 als 25 mans doet dat je al snel beseft dat het meeste met 10 man lastiger is (moeilijk wil ik het niet noemen), maar de reward minder :X

Edit: Om maar niet te spreken van wat mensen die in bijna volledige naxx25 gear rond lopen, maar er in 10 mans in slagen om de raid te wipen.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 63072 op 24-02-2009 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Anoniem: 63072 schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 17:59:
[...]

Jah en het dubbele is ook nog als je zowel 10 als 25 mans doet dat je al snel beseft dat het meeste met 10 man lastiger is (moeilijk wil ik het niet noemen), maar de reward minder :X
Huh wat bedoel je? Naxx 10 man is een peuleschil vergeleken bij Naxx 25 (en dat is al een peuleschil :P).

Enige dat echt moeilijker is op 10 man is Sarth3D en momenteel een van de grootste uitdagingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Bosmonster schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 18:00:
[...]
Huh wat bedoel je? Naxx 10 man is een peuleschil vergeleken bij Naxx 25 (en dat is al een peuleschil :P).

Enige dat echt moeilijker is op 10 man is Sarth3D en momenteel een van de grootste uitdagingen.
Dan hebben wij toch een andere ervaring. Enige is dat er in Naxx25 wat harder gemept wordt, maar progressie in naxx25 ging een stuk rapper dan in naxx10 en het is een stuk vergevingsgezinder als er wat mensen een foutje maken.

Ik vind zelf harder slaan niet echt 'moeilijker' het is wel een reden dat je wat betere gear nodig hebt.

@thormodo: Dat geld net zo hard voor 10 mans als er 1 verkeerd staat red je het niet. Agreed, in 25 mans meer kans op idioten. Daar en tegen op de meeste bosses in 25 mans is zon idioot geen probleem. Hij gaat dood en je mist een klein percentage dps op 10 mans mis je 1/6e. Of mensen die veel te weinig dps doen, op 25 man heb je voldoende mensen om te compenseren, 10 mans niet. En als je alleen maar mensen hebt die weten wat ze moeten doen en het ook goed kunnen uitvoeren maakt het niet uit dan is alles 'makkelijk'.

Over het algemeen ben je met de huidige content meer idiot proof ervan uitgaande dat je idot aantal minder dan lineair meegroeit met de raid omvang. En als je geen idiots hebt dan is een foutje van een skilled player in 25 mans beter te compenseren.

Er zitten gewoon weinig bosses in waar een enkele dode/kluns meteen wordt afgestraft zoals Teron Gorefiend.

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 63072 op 24-02-2009 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-06 22:08
Anoniem: 63072 schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 18:03:
[...]

Dan hebben wij toch een andere ervaring. Enige is dat er in Naxx25 wat harder gemept wordt, maar progressie in naxx25 ging een stuk rapper dan in naxx10 en het is een stuk vergevingsgezinder als er wat mensen een foutje maken.

Ik vind zelf harder slaan niet echt 'moeilijker' het is wel een reden dat je wat betere gear nodig hebt.
Thaddius/Gluth 25 man met een paar debielen erbij :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Anoniem: 63072 schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 18:03:
[...]

Dan is het bij jullie wel omgedraaid ja :) Want het gaat echt niet alleen om de damage, alle encounters zijn gewoon simpeler. Veel soepelere enrage timers bijvoorbeeld. Om Thaddius op 10 man niet te halen moet je best je best doen, op 25-man is de timer behoorlijk strak afgesteld bijvoorbeeld.

Erg vreemd dat jullie meer moeite hebben met normal, dan met heroic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dol_Fijn
  • Laatst online: 11-06 22:42

Dol_Fijn

ToeTerdeToeT

Tao schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 17:39:
[...]*knip*
Met alleen exalted Valiance kom je nog niet uit op exalted met Vanguard. Dan moet je minimaal bij een tweede faction revered zijn (en bijna ook exalted) voordat dit lukt.
Afbeeldingslocatie: http://www.isgek.com/wow/Rep.JPG

Of je doet gewoon instances zonder enig tabard aan, de rep die je dan krijgt is Vanguard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30579

iemand nog op zoek naar een gegearde Dps dk ?
ik word lomp van mn guild en sta open voor een evt realmtransfer.

theorycraft veel, ben altijd active. voor mij een prio is minstens een guild die undying en 3 drake sarth down heeft, anders maakt het mij niet veel uit

3.969 ap / 1325 str ub 32.27% crit exp/hitcap 12.54%ARP "ook in 3.1 met swap gear"
had armory gelinked maar dies down.. zoals altijd

heroic dungeon achives gehaald op mn gemak aleen mn guild is te lomp om undying te doen.. er gaat altijd wel iemand dood. en laat ik het over immortal maar niet hebben

en wat ww'sjes voor de lol..
Maly
http://wowwebstats.com/ly5vrc2k43mqc

obs
http://wowwebstats.com/phmmfcydtafcg?a=x1f8e69d

nax25
http://wowwebstats.com/wkl5vsglofzz5

-Xaer

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 30579 op 24-02-2009 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Bosmonster schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 18:16:
[...]

Dan is het bij jullie wel omgedraaid ja :) Want het gaat echt niet alleen om de damage, alle encounters zijn gewoon simpeler. Veel soepelere enrage timers bijvoorbeeld. Om Thaddius op 10 man niet te halen moet je best je best doen, op 25-man is de timer behoorlijk strak afgesteld bijvoorbeeld.

Erg vreemd dat jullie meer moeite hebben met normal, dan met heroic.
Hadden vandaag beide draken down, gingen portal in om disciples te killen. Was de shammie healer oom. Alsnog een wipe... En we waren zo close : /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzz321
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-01-2021
Vanavond een naxx10 PuG meegepakt op mijn holydin 2 healer setup met fatsoenlijk gegearde mensen en het liep werkelijk fantastisch , het ging zelfs zo goed dat we middenwege besloten om voor de Undying titel te gaan.

Voor de veiligheid bij sapphiron de boomkin een beetje HoT's laten gooien en ook dit verliep vlekkeloos.

Nu kwamen wij natuurlijk bij K'T, normaal gesproken een eitje en ook dit keer ging het ons makkelijk af tot één van de melee dps in een vlaag van verstandsverbijstering heeft besloten een stukje te gaan lopen en je raad het al , precies op dat moment cast hij een frost blast en de tank + 2 melee zitten in een ice block , twee overleven het ,één dood , bye bye zwaai zwaai voor de Undying titel. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-06 14:41

Radeon

Today is a good day to die

heb even zitten spelen met de nieuwe trees voor de warlocks.

Denk dat deze toch misschien de oude 0/40/31 gaat vervangen.

Wat zijn jullie gedachte hierover?

It's never easy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Ok, kort samengevat:
Onyxia is een eitje.
Ironforge is te overbevolkt.
Exodar daarin tegen helemaal leeg.
Ironfoge king doden met 35 lvl80 en rest 70+ niet te doen.
Exodar king doden is wel te doen met 13 lvl70+ man.

Dat allemaal als lvl71 horde mage. Typ morgen wel een uitgebreider verslag van kings proberen te doden. Ik ga nu naar bed. :P

Oh, ik heb weer 2 achievements kunnen afstrepen vandaag:
Onyxia's Lair.
putting out the light.

[ Voor 12% gewijzigd door Borgoth op 25-02-2009 02:39 ]

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:44

chromeeh

the Gnome

Dagboek tijd:

M'n Sons mammoth gehaald \o/ (de 1 zits)
Hij is lief, harig en ik noem 'm manfred :D

Daarna Ony met een paar man neergelegd :)

Kreeg een raid invite om de King / Queen (wie roept:P) van Silvermoon neer te leggen, daarna Thrall neergelegd.
Vanaaf eens zien dat ik een invite kan krijgen om UC & TB te doen.

Vervolgens nog Hero Nexus gedaan (daily), tussentijds ook nog wat gemined, beetje geld verdienen :+

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Radeon schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 01:51:

Demonic Brutality? waarom je hebt geen felguard
Conflag zonder backdraft is waardeloos
Welk pet gebruik je? succy? waarom dan geen demonic power?
De molten skin placeholder, als hij al blijft is een pvp talent
Backlash maar 1 punt? das 3 of geen, maar geen 1 point filler

Of je hebt een foute build gelinkt of je weet niet wat je wil :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-06 13:33

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Anoniem: 30579 schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 19:12:
<knip>
heroic dungeon achives gehaald op mn gemak aleen mn guild is te lomp om undying te doen.. er gaat altijd wel iemand dood. en laat ik het over immortal maar niet hebben

Maly

obs

nax25

-Xaer
Ja, klinkt bekend, afgelopen week nog geprobeerd undying te halen, ging goed en toen kwam kel'thuzad en bleef er een knakker in een voidfissure staan.., hij moet het nu nog aanhoren. Eergister en gisteravond heel ver gekomen met immortal maar bij gluth ging het mis, laatste wing uiteraard...
Gisteravond laatste stukkie T7.5 kunnen looten, nieuwe ring, en offspec totem of duelling.. liever totem of hex gehad...

Hier nog een WWS van gisteravond, zoals je kunt zien hadden we een nieuwe priest :P http://wowwebstats.com/rhuzeblyek51u?s=bosses&m

[ Voor 17% gewijzigd door prutser001 op 25-02-2009 07:50 ]

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

killbillfast

Challenge accepted!

Dol_Fijn schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 18:50:
[...]

[afbeelding]

Of je doet gewoon instances zonder enig tabard aan, de rep die je dan krijgt is Vanguard.
Dat is wat ik gisteren probeerde aan te geven, alleen had ik niet zo'n mooie screenshot....

Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Laatst online: 15:58

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Gisteren weer eens een DK avondje gehad,

Eerst maar eens een uurtje herbs wezen farmen in Storm Peaks. De Frost Lotussen zelf bewaard voor m'n flasks en de Icethorn, Lichbloom en Eternal Life op de AH gezet voor alles bij elkaar een paar honderd goud.

Toen zag ik in /2 dat er een tank nodig was voor OS10. Aangezien ik die nog moest deze week ben ik gejoined. Ging gemakkelijk, geen noemenswaardige dingen gebeurd. Geen loot voor mij ook verder (ik heb daar ook niks meer nodig, zowel voor mijn DK als voor mijn Warlock).

Toen LFG maar eens ingedoken voor de daily HC, Gun'Drak. Een groep was vrij snel gevonden, maar ik stond in IF met hearthstone op cooldown, dus ik kon niet ff snel naar de summoning stone. De groepsleider was er al en de pala healer was in Storm Peaks bezig, dus vlak bij. De groepsleider had al laaang aangegeven dat hij bij de stone stond te wachten, maar die pala bleef gewoon lekker in Storm Peaks rondhangen. Toen ik er wat van zei kreeg ik meteen een "stfu idiot, bla bla bla" om m'n oren. Prima, ik cba om met dat soort mensen samen te spelen, dus na een "okay, bye" heb ik de groep verlaten.

Meteen daarna werd ik door een guildie gevraagd om VH te tanken. Daar had ik wel zin in, dus ben ik zijn groep gejoined. De retri pala die mee was was gesaved, maar had de eerste boss nog niet neer, dus dat was geen probleem. Het was een goede groep, dus we waren er ook snel weer uit. Daarna met wat andere guildies nog een groepje gestart voor Gun'Drak. Bij de eerste boss daar heb ik nu eindelijk de achievement binnen dat je niet ge-snakewrapped mag worden. De 3e boss ging een beetje raar, hij resette twee keer terwijl we goed op weg waren om ook die achievement te halen (niet toestaan dat hij shapeshift). Ik tankte hem die twee keer vlak bij het altaar. De 3e keer heb ik hem onder aan de trap getanked en resette hij niet. De achievement lukte helaas niet. De rest van de instance ging vlekkeloos.

Ik zit nu met de DK op 29 emblems en ik ga doorsparen tot 80 voor de T7 chest. Op de Warlock heeft het niet veel zin meer om emblems te farmen. Upgrades voor mijn gear zullen uit Naxx25 en EoE10/25 moeten komen.

De trial periode in mijn nieuwe guild is nu over, dus ik ben nu een full member en kan nu eindelijk ook op T7.5 tokens bieden. Aangezien de guild met classleaders wil gaan werken heb ik meteen maar ge-applied om Warlock classleader te worden. We zijn nu met maar 2 Warlocks, dus dat wordt een makkie 8).

Vanavond en vrijdag helaas geen Naxx25 in verband met RL verplichtingen, maargoed, daar gaan we wel weer overheen komen ;).

[ Voor 10% gewijzigd door Dricus op 25-02-2009 08:04 . Reden: Wat vergeten ]

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swat|IA
  • Laatst online: 05-07-2012

Swat|IA

FreeBSD Kicks Ass :)

Teunis schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 16:51:
[...]

Lijkt me logische dat er weining undead/deamon rond hangen.
Lijkt me zo ie zo geweldig (misschien blizz ogen te OP) geweldig als het te gebruiken was op alle creatures.
Maakt het pickup van adds wel heel stuk eenvoudigere, en hoef je niet geluk te hebben dat je Cons genoeg ticks hebben kunnen maken om genoeg argo te maken ten opzichte van healers.

En ofc is de stun geweldig, maar een aoe stun in pvp is gewoon te huge, dus vandaar dat wel ga voorstelen om useable te maken alle creatures, + stun op demon/undead
Ik zal het even opzoeken, maar er is al een blue gepost over het feit dat deze op alle creatures te gebruiken zal zijn, en altijd crit op undeads/demons :)

edit: nvm dat was dus exorsism:

Exorcism can now be used on all targets, but is now a guaranteed critical strike vs Undead and Demon type mobs.

[ Voor 8% gewijzigd door Swat|IA op 25-02-2009 08:33 ]

Never sleep with anyone crazier than yourself | Now running ws @ Debian Lenny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
MrHuge schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 07:59:
Daarna met wat andere guildies nog een groepje gestart voor Gun'Drak. Bij de eerste boss daar heb ik nu eindelijk de achievement binnen dat je niet ge-snakewrapped mag worden.
Hoe voorkom je dat je wordt ge-snakewarpped wordt. Is het een DPS-race of moet je als tank iets in de gaten houden.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goeimorgend allemaal,

Gisteren een avondje RP dus echt veel is er niet gebeurd. Sartherion effe neergehaald met 8 voor de achievement. ( less is more ) en heroic HoS ( voor achievement en was ook daily ). Oh ja effe een bezoekje gebracht aan dire maul ( wederom voor achievements ) en eindelijk eens niet verloren gelopen daar :) Effe de key opgepikt twee wings bosses gecleared en dan deze avond voor ik ga slapen ( en tijdens ook ) , een paar uurtjes afk Weaponskillen :) Vanavond Naxx maar probs met sign - ups dus kan zijn dat ik weer op achievement jacht ga vanavond :)

Chanai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Radeon schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 01:51:

Betwijfel het :P

Denk persoonlijk dat Meta-builds de nieuwe cookie-cutter spec gaan worden. Naast de prima DPS die ze volgens de nieuwe talents krijgen, hebben ze ook 2 raid-buffs (10% spellpower en 5% crit).

zoiets

Even snel in elkaar geklikt, zullen vast gekke dingen in zitten. Maar goed, de talent builds zijn ook verre van final natuurlijk.

[ Voor 18% gewijzigd door Bosmonster op 25-02-2009 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anda
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-05 19:53
sabriel schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 08:36:
[...]

Hoe voorkom je dat je wordt ge-snakewarpped wordt. Is het een DPS-race of moet je als tank iets in de gaten houden.
Een hele makkelijke strategie is om de boss in het trappenhuis te tanken, en dps bovenaan het trappenhuis te laten staan. Als tank met boss omhoog lopen tot bijna bovenaan, en dan gewoon vol de dps erin. Hierdoor is de boss al bijna dood voordat de adds komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144052

Zoek gewoon wat redelijke friends en pug het, undying met 2 healers is ezmode als je geen retards hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Betthen
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09-2022
Vandaag ptr dag... k denk niet dat ik veel erop ga kijken , blijft alles eeen verrassing voor als het echt uitkom.

Gisteren begonnen met sarth + 1d.... wat gaan er veel mensen dood aan die blauwe spots zeg.. en stel dat ze daarop blijven leven gaat het wel fout bij het weglopen voor die firewall... wel 40% gekregen het draakje, en vooruitgang was er ook maar duurd nog een dagje denk voor hij down gaat ;)

OMdat dit niet lukte , killde we hem met 0d. Denk is los gaan met dmg, als holy priest, want healers genoeg, kwam ondanks dat ik mijn PW:D soms niet deed in mijn rotatie toch op 1700 uit :) Op een 16de plek hehe.

Vandaag weer reset dus vanavond denk wat naxxen ... eerst werken nog o.o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-12-2024
afgelopen weekend heroic sartharion met 9 man in incomplete naxx 10 man gear neergehaald.....WTB achievement + meer loot!!! hoe kan het zo makkelijk zijn :S

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193799

iemand nog op zoek naar een gegearde Dps dk ?
ik word lomp van mn guild en sta open voor een evt realmtransfer.

theorycraft veel, ben altijd active. voor mij een prio is minstens een guild die undying en 3 drake sarth down heeft, anders maakt het mij niet veel uit

3.969 ap / 1325 str ub 32.27% crit exp/hitcap 12.54%ARP "ook in 3.1 met swap gear"
had armory gelinked maar dies down.. zoals altijd

Maly

obs

nax25

-Xaer
Hallo, de guild waarin ik zit op Bloodhoof kan mogelijk wel iemand als jij gebruiken.

Maak een apply en dan merk je het wel

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
chromeeh schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 07:24:
Dagboek tijd:

M'n Sons mammoth gehaald \o/ (de 1 zits)
Hij is lief, harig en ik noem 'm manfred :D
Ik vind die mammoth best wel geslaagd als model, maar met mijn gnome schalen ze zodanig groot dat ik voor elke deur/poort moet unmounten jammer genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Owja, de WWS logs voor de geïnteresseerden http://wowwebstats.com/1pbus6mxrl6u5

Na deze zijn de logs uitgegooid en hebben we een sarth 2D kill gedaan voor de loot. Vervazingwekkend hoe makkelijk dat is na sarth 3D tries : /

gifv kill damnit :(

[ Voor 42% gewijzigd door ImdaMned op 25-02-2009 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Kapoen schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 09:24:
[...]

Ik vind die mammoth best wel geslaagd als model, maar met mijn gnome schalen ze zodanig groot dat ik voor elke deur/poort moet unmounten jammer genoeg.
Dat geld voor elk race volgens mij
heb op mijn Tauren DK al moeite op zijn mount op die repairtrut in orgrimmar haar huis binnen te komen :P

@imda, rofl, pwnd by shadpowpriest :P

[ Voor 4% gewijzigd door Bokkie op 25-02-2009 09:35 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-06 15:01

zwik

randomized

Yay! Arms warriors worden beter :P . Ben wel benieuwd hoeveel dat gaat schelen ongeveer.

Gisteren "... the Explorer" geworden en m'n eerste naxx run gedaan op construct wing. Failed op Grobbulus though. Ik weet dat ik undergeared ben en zie dat nu ook. Hoewel ik wel als 2e op de damage done lijsten stond, als arms warrior ja.

Vanavond ga ik niet veel doen. Daarna weer gear grinden in heroics en rep verzamelen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:07
Bosmonster schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 17:17:
[...]

Mwah heb nu zelf m'n warrior net een weekje 80, fury, en als je in de blues steekt doet een warrior crap damage hoor. Ik vind het een rechtvaardige nerf voor fury warriors die geared zijn ja, en al 6-7k dps haalden op bossfights, probleem is, zo pak je er ook de newbees in greens mee (en ik bijv, in blues). Had ook op een andere manier gekund. We zijn gewoon enorm gear dependant, en dat hebben ze erger gemaakt (kom je in full blues in een heroic en mag je blij zijn als je 1600 dps doet). Magoed.

Voor DK's idd wel een aantal interessante aanpassingen, ik zie de pesti glyph maar 1 GCD geven (ik pesti altijd 2x om m'n diseases heen en weer te gooien over groepen), maar toch leuk. Vraag is: willen we daar de SS glyph voor opgeven? Ben er nog niet over uit :P
Het is wel een leuke buff geweest voor unholy, dikke nerf voor frost (effe tanking whise gezien). Snap ik eigenlijk niks van want vond ze qua TPS en survivability al aardig gelijk.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:44

chromeeh

the Gnome

[...]
Hekjes / rotsen zijn ook grappig.... iemand ooit een mammoet op 90 graden zien hangen :D

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-06 15:01

zwik

randomized

porn* schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 09:53:
[...]

Mwah heb nu zelf m'n warrior net een weekje 80, fury, en als je in de blues steekt doet een warrior crap damage hoor. Ik vind het een rechtvaardige nerf voor fury warriors die geared zijn ja, en al 6-7k dps haalden op bossfights, probleem is, zo pak je er ook de newbees in greens mee (en ik bijv, in blues). Had ook op een andere manier gekund. We zijn gewoon enorm gear dependant, en dat hebben ze erger gemaakt (kom je in full blues in een heroic en mag je blij zijn als je 1600 dps doet). Magoed.
Ik ken fury totaal niet maar ik als arms warrior met level 70 epics (2 stuks) en 3 stuks greenies van quests en de rest blues van quest rewards en drops uit normals en heroics doe ik nu ongeveer 1700 dps. Lijkt me dat fury wel beter moet kunnen dan.

Ik wil wel graag fury respeccen een keer, maar wacht daar mee tot 3.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Goedemorgen allemaal!

Gister was het tijd voor Sartharion. We hebben vorige week voor de eerste keer 2D gehaald, we wilden dus eigenlijk deze week kijken hoe 3D zou zijn. De groep die we gister hadden was helaas ‘niet optimaal’, dus dan maar 2D proberen. Op een paar kleine foutjes na ging het beter dan ik had gedacht, we hadden namelijk 3 zwakkere healers mee. Op try 7 was het eindelijk zo ver... Sarth 2D was neer (in 12 minuten ^^) Nadat de 2de add dood ging waren we nog met 13 man over. 2 tanks, 3 healers en 8 dps. Dan is het gewoon een kwestie van uitspelen, de mensen die nog leven weten toch wel de gevaarlijke dingen te ontwijken. Deze reset willen we op onze eerste raidavond heel Naxx leeg hebben. Dan pakken we de 2de dag alle single bosses inclusief Sarth2D. Wat we op dag 3 doen is nog maar de vraag, zou me niks verbazen als we SWP afmaken. Daar zijn we nooit verder gekomen dan de 3de baas in TBC.

Na de raid ben ik nog even HoL in gegaan op de hunter. De dps van de andere spelers was zo laag dat de Golems bij de 2de baas shatterde, dit had ik nog nooit eerder gezien, ik ging dan ook dood. We clearden de instance uiteindelijk wel zonder wipes, dus dat is prima. Ik moet nu nog 400k experience voor level 79. Dit weekend ben ik 80, dan kan het grote gearen beginnen! ;) Denk dat mijn paladin tankje de volgende is die richting de 80 geschopt moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-06 18:50

Osxy

Holy crap on a cracker

[...]

Zo voelt het nou om een tauren te zijn :( Kon ik eerst in UC op me kodo net aan door de deuren bij de lift lukt dat nu niet meer op me beertje :(

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
[...]
Klopt ook jammer genoeg. Warriors worden grosso modo per nieuwe raid tier generfed, maar nieuwe warriors krijgen het steeds moeilijker hierdoor. Ik vind het jammer dat Blizzard nooit die schaling van warriors en hun gear fatsoenlijk heeft geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
[...]

Denk dat dat voor iedere class wel geldt ;)

Betere gear -> meer DPS :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85278

ImdaMned schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 09:29:
Owja, de WWS logs voor de geïnteresseerden http://wowwebstats.com/1pbus6mxrl6u5

Na deze zijn de logs uitgegooid en hebben we een sarth 2D kill gedaan voor de loot. Vervazingwekkend hoe makkelijk dat is na sarth 3D tries : /

gifv kill damnit :(
Ik heb de logs uitgezet tijdens trash de kill staat er wel bij.
Edit:
Zo te zien is er wel trash gelogt.
Bokkie schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 09:34:
[...]
I am IMBA :r
Andere taken, andere dps.
Trol had 5k dps op Tenebron beste poging, das wel klasse.

2 dagen geleden ook een Void tank geprobeerd, maar dat is niet zo succes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Bokkie schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 09:34:
[...]

Dat geld voor elk race volgens mij
heb op mijn Tauren DK al moeite op zijn mount op die repairtrut in orgrimmar haar huis binnen te komen :P

GM he, anders word ik uit de guild geflikkerd :>
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.