Gisteren weer eens een DK avondje gehad,
Eerst maar eens een uurtje herbs wezen farmen in Storm Peaks. De Frost Lotussen zelf bewaard voor m'n flasks en de Icethorn, Lichbloom en Eternal Life op de AH gezet voor alles bij elkaar een paar honderd goud.
Toen zag ik in /2 dat er een tank nodig was voor OS10. Aangezien ik die nog moest deze week ben ik gejoined. Ging gemakkelijk, geen noemenswaardige dingen gebeurd. Geen loot voor mij ook verder (ik heb daar ook niks meer nodig, zowel voor mijn DK als voor mijn Warlock).
Toen LFG maar eens ingedoken voor de daily HC, Gun'Drak. Een groep was vrij snel gevonden, maar ik stond in IF met hearthstone op cooldown, dus ik kon niet ff snel naar de summoning stone. De groepsleider was er al en de pala healer was in Storm Peaks bezig, dus vlak bij. De groepsleider had al laaang aangegeven dat hij bij de stone stond te wachten, maar die pala bleef gewoon lekker in Storm Peaks rondhangen. Toen ik er wat van zei kreeg ik meteen een "stfu idiot, bla bla bla" om m'n oren. Prima, ik cba om met dat soort mensen samen te spelen, dus na een "okay, bye" heb ik de groep verlaten.
Meteen daarna werd ik door een guildie gevraagd om VH te tanken. Daar had ik wel zin in, dus ben ik zijn groep gejoined. De retri pala die mee was was gesaved, maar had de eerste boss nog niet neer, dus dat was geen probleem. Het was een goede groep, dus we waren er ook snel weer uit. Daarna met wat andere guildies nog een groepje gestart voor Gun'Drak. Bij de eerste boss daar heb ik nu eindelijk de achievement binnen dat je niet ge-snakewrapped mag worden. De 3e boss ging een beetje raar, hij resette twee keer terwijl we goed op weg waren om ook die achievement te halen (niet toestaan dat hij shapeshift). Ik tankte hem die twee keer vlak bij het altaar. De 3e keer heb ik hem onder aan de trap getanked en resette hij niet. De achievement lukte helaas niet. De rest van de instance ging vlekkeloos.
Ik zit nu met de DK op 29 emblems en ik ga doorsparen tot 80 voor de T7 chest. Op de Warlock heeft het niet veel zin meer om emblems te farmen. Upgrades voor mijn gear zullen uit Naxx25 en EoE10/25 moeten komen.
De trial periode in mijn nieuwe guild is nu over, dus ik ben nu een full member en kan nu eindelijk ook op T7.5 tokens bieden. Aangezien de guild met classleaders wil gaan werken heb ik meteen maar ge-applied om Warlock classleader te worden. We zijn nu met maar 2 Warlocks, dus dat wordt een makkie

.
Vanavond en vrijdag helaas geen Naxx25 in verband met RL verplichtingen, maargoed, daar gaan we wel weer overheen komen

.
[
Voor 10% gewijzigd door
Dricus op 25-02-2009 08:04
. Reden: Wat vergeten ]
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...