Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 182 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 42.782 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

killbillfast

Challenge accepted!

Local Host schreef op maandag 23 februari 2009 @ 13:04:
[...]

slacken mja lifestory ;)

Priest nu bijna lvl 22 healen als disc gaat me tot nu toe redelijk goed af. Heb nu vanaf lvl 16 alleen maar dungeons gedaan ( dm en stockades ) dus word eens tijd om wat quests af te gaan maken . Toch lijkt het questen sneller te gaan dan dungeons runnen .

Nog een aantal lvl's en dan eindelijk Gnomeregan weer in :)

Wat opvalt is dat er op Saurfang veel nieuwe spelers zijn. Ook valt op dat er erg veel geninja'd word in de dungeons. Mensen proberen op alle mogelijke manieren denk ik aan gold te komen .

De Guild die veelal uit tweakers bestaat is erg gezellig. Er zijn een aantal vaste spelers die veel samen spelen . Gelukkig vallen ook steeds meer de rotte appels weg uit de guild waardoor we hopelijk binnen een redelijke tijd een leuke vaste guild gaan krijgen.
Same here ;) . heb wel de tijd gevonden om mn shaman weer 1 level hoger te maken. Het lijkt er wel een beetje op in de guildchat dat er erg veel knaapjes in zitten, veel onzin chat dus.

Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-06 14:21
Teunis schreef op maandag 23 februari 2009 @ 12:14:
Ook eindelijk weer zin gehad om te levelen op Druid, die is nu ook level 80.
Ik vind moonkin aardig weg spelen ieder geval stukken beter dan feral dat ik van 1-70 was.
Misschien moet ook raid healing op mijn druid proberen. ben te slow om te healen als paladin.
Voordat ik heal + target eidelijk heb gevonden is de persoon al gehealt door 1 van de andere healers
Kan ook een UI + click to heal zijn, veel van hun gebruiken healbot of ander heal addon.
Ik zelf gebruik Grid + Clique. IMHO is het wel een must voor healers. Blizzard heeft zelf al aangegeven dat de standaard UI niet goed genoeg is voor healers.
ImdaMned schreef op maandag 23 februari 2009 @ 12:18:
Wat bij mij altijd helpt is naar de rand van het gebied lopen om daar op de draken nuken. Betekend dat je altijd 1 lava wall aan ziet komen. Op het moment dat dat je de lava wall in je rug komt zie je hem tevoorschijn komen en weet je of je goed staat of dat je een stapje opzij moet doen.
Tja, vertel dat aan die fail types die steeds in de muur blijven staan. Maargoed, het was ook een raid met een hoop niet-core mensen erbij. We hebben twee 'fangs'. Een voor progressie met eisen wat betreft attendance en consumables enzo en die fang gebruikt DKP, de andere is non-progression, gebaseerd op rolles, en heeft niet echt eisen. Gelukkig wordt nu we Malygos down hebben (was er zelf helaas niet bij) Sarth een progression raid en gaan we voor pogingen met drakes up.
Anoniem: 269287 schreef op maandag 23 februari 2009 @ 12:42:
He mensen maar weer eens jullie advies vragen. Mijn Frost/fire mage is nu een tijdje level 80. Ik heb vandaag Nexus hc gedaan en kwam niet verder dan 1300 dps. Daarmee haal ik het natuurlijk noooit in raids.
Overall DPS of single target bossfights? Is nogal een verschil namelijk. Test je DPS eens op een heroic training dummy? Als je tips wil zou ik eens beginnen met 't posten van je armory :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:52

Snuffel

Vroem!

Mja, veel nieuwe mensen inderdaad.
Komt volgens mij omdat de server als recommended staat aangegeven als je een nieuwe speler bent.
Als je geen idee hebt wat WoW inhoudt, ja, dan rol je waarschijnlijk direct op Saurfang omdat 'ie staat geselcteerd.
Is het ninjalooten direct ook weer verklaard: er zijn mensen die dus neit weten wat Need/Greed is, of wat Mainspec/Offspec is, en welke ongeschreven regels daaraan hangen.
Op zich niet erg, want dat kan ze allemaal bijgebracht worden. Kost wat moeite, maar dan snappen ze het wel. Zo niet: :w :w

Gelukkig zijn er in het guilde niet veel rotte appels. >7 dagen ofline en low level = :w
Ninja looten= :w
Spammen in guildchat na waarschuwing= :w

Simpele regels, maar zoooooo handig :)

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 269287

Anoniem: 236827 schreef op maandag 23 februari 2009 @ 13:00:
[...]

Ten eerste: Group met een betere tank :) Ik heb ongeveer dezelfde stats als jij op m'n Mage, en haal tussen de 1,7k en 2k DPS ondertussen met een goede tank. Geef ze wel even een paar seconden. Ik cast meestal Living Bomb op een niet-gefocussed target (een mob die niet doodgaat voordat LB afgaat) - 2x Scorch op target met Living Bomb - Blast Wave - Flamestrike (heb 1 punt in talent Firestarter) - Dragon's Breath - Flamestrike - Blizzard en ondertussen gaat Living Bomb af. Dit is op trash, op bazen gebruik ik na de Scorch FFB met Pyro's op Hot Streaks en hou ik Living Bomb op. Macro met Combustion+Icy Veins+Trinket helpt ook op bazen.

Ten tweede: Enchants! Daarmee kan je 100sp omhoog gaan.

Ten derde: FFB wilt crit. Focus daarop met je hit capped of dicht ertegenaan. Dat samen met spellpower natuurlijk, maar dat spreekt voor zich :)

PS. Zie dat je Blast Wave en Dragon's Breath niet hebt. Dat is een keuze natuurlijk, maar als je een goede tank hebt kun je dan net zo goed Blizzards spammen na je Living Bomb (op trash). Doe je meer damage mee op trash!
He super een paar hele goeie tips. Ik heb idd Blast wave & Dragon's breath niet. Kan ik eventueel op respeccen. Wat bedoel je met FFB wilt crit?

Wat is een goed moment voor enchants overigens? Items met itemlevel 300 of meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236827

Hydra schreef op maandag 23 februari 2009 @ 13:25:
[...]

Overall DPS of single target bossfights? Is nogal een verschil namelijk. Test je DPS eens op een heroic training dummy? Als je tips wil zou ik eens beginnen met 't posten van je armory :)
Armory heeft ie gepost Hydra, check nog eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282346

Anoniem: 269287 schreef op maandag 23 februari 2009 @ 13:33:
[...]

He super een paar hele goeie tips. Ik heb idd Blast wave & Dragon's breath niet. Kan ik eventueel op respeccen. Wat bedoel je met FFB wilt crit?

Wat is een goed moment voor enchants overigens? Items met itemlevel 300 of meer?
itemlevel 300 ? vanaf 200-213 is het al epic dan is het de moment al :)
er zijn idd nog altijd mensen die onge-enchant rondlopen en dat is wel spijtig aangezien je veel dps of waardevolle stats verliest.

Chanai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-05 08:23
[...]

Gewoon altijd op max level hoe crap de gear ook is, al zou ik geen 63 spellpower op een wapen blauw spell blade gaan zetten. (als die hebt niet gekeken :o)

Gewoon afweging van wat kost veel en wat verwacht ik snel te vervangen, maar dan nog altijd enchanten op max level.
Wel even guildy enchanter vragen de AH prijzen zijn vaak erg hoog ten opzichte van de mats.
Niemand verwacht dat je allemaal epic enchant op blues hebt, maar geen enchants dat wel andere uiterste.

[ Voor 6% gewijzigd door Teunis op 23-02-2009 13:41 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Die 2 skills zijn handig in heroics, maar niet noodzakelijk. Je kunt namelijk ook 'gewoon' Blizzard gebruiken bij grotere packs (3+ mobs). Maar ik vind het leuk om actief te spelen met instants, en Flamestrike doet op zich prima damage. Ook in Naxx wordt er veel ge-AoE-ed.

FFB wilt crit, omdat het een extra bonusdamage mee krijgt. 100% extra uit Frost, en nog eens 50% uit Fire, en Frostfire Bolt profiteert van beide. Daarom zijn je hits bv 3000, en je crits 7500 (vermenigvuldig met 2,5).
Probeer naar bv 2000spellpower toe te werken, met daarbij zo'n 30% fire crit.

Itemlevels 300 zijn wel errug hoog :D denk dat je eerder 200 bedoeld, daar heb jij er al meedere van. Die zijn zeker enchants waard, misschien nog niet de allerduurste. Items met level 213 zijn dat wel waard, als ze natuurlijk ook goed zijn voor jouw class+spec.
Maar kijk eens naar mijn Mage voor enchants. Ik mis nog wel head-, shoulder-, en weaponenchant. Eerste 2 zijn reputation enchants, laatste doe ik op m'n Sword die ik haal met revered bij Kirin Tor.

PS:
Als je respecced, haal dan de 2 punten uit Imp. Fireball. Daar heb je namelijk niks aan :)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 236827 op 23-02-2009 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 236827 schreef op maandag 23 februari 2009 @ 13:37:
Armory heeft ie gepost Hydra, check nog eens ;)
Oops.
[...]

Je spellpower is erg laag. M'n half heroic geared mage heeft over 1400. Je hitrating is gewoon te hoog, 286 is genoeg voor raids als je geen externe hitrating buffs hebt. Ik snap niet dat je geen spellpower enchants op z'n weapon en hands heeft. Geen enkele reden die niet te hebben. Ik zou iemand die geen enchants heeft niet mee willen hebben in raids.

Je FFB DPS is afhankelijk van hot streak procs, dus 2 crits op een rij = instant pyro. Je wil dus genoeg crit hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb mijn level 61 Gnome Mage weer terug! Ik had die een paar jaar terug verwijderd en ben toen Horde gegaan, maar de kleine irritante dps mini dwerg is weer terug :P

Maar goed, ik ben er helemaal uit en was altijd fire gespecced.
Nu wil ik graag frost gaan vanwege de lagere mana costs en ik wil graag eens dat multiple mob farming eens gaan uitproberen. Wat voor build raden jullie mij nu aan? (op level 61).

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Skillz schreef op maandag 23 februari 2009 @ 13:48:
Ik heb mijn level 61 Gnome Mage weer terug! Ik had die een paar jaar terug verwijderd en ben toen Horde gegaan, maar de kleine irritante dps mini dwerg is weer terug :P

Nu wil ik graag frost gaan vanwege de lagere mana costs en ik wil graag eens dat multiple mob farming eens gaan uitproberen. Wat voor build raden jullie mij nu aan? (op level 61).
Steek je punten in de talents die je frost damage verhogen, en zorg dat je het slow effect op blizzard hebt voor AoE farmen. M'n mage heeft gewoon een full frost build, Blizzard crit redelijk continue voor 1400+ damage per tick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 269287

Anoniem: 236827 schreef op maandag 23 februari 2009 @ 13:44:
[...]

Die 2 skills zijn handig in heroics, maar niet noodzakelijk. Je kunt namelijk ook 'gewoon' Blizzard gebruiken bij grotere packs (3+ mobs). Maar ik vind het leuk om actief te spelen met instants, en Flamestrike doet op zich prima damage. Ook in Naxx wordt er veel ge-AoE-ed.

FFB wilt crit, omdat het een extra bonusdamage mee krijgt. 100% extra uit Frost, en nog eens 50% uit Fire, en Frostfire Bolt profiteert van beide. Daarom zijn je hits bv 3000, en je crits 7500 (vermenigvuldig met 2,5).
Probeer naar bv 2000spellpower toe te werken, met daarbij zo'n 30% fire crit.

Itemlevels 300 zijn wel errug hoog :D denk dat je eerder 200 bedoeld, daar heb jij er al meedere van. Die zijn zeker enchants waard, misschien nog niet de allerduurste. Items met level 213 zijn dat wel waard, als ze natuurlijk ook goed zijn voor jouw class+spec.
Maar kijk eens naar mijn Mage voor enchants. Ik mis nog wel head-, shoulder-, en weaponenchant. Eerste 2 zijn reputation enchants, laatste doe ik op m'n Sword die ik haal met revered bij Kirin Tor.

PS:
Als je respecced, haal dan de 2 punten uit Imp. Fireball. Daar heb je namelijk niks aan :)
Ik ga blast wave & dragon's breath idd halen uit Imp Fireball. Dat was een beetje zinloze talent punten besteding als je toch alleen maar FFB gebruikt. Ik vond blast wave bv wel handig als je aggro krijgt en je frost nova zit in CD ofzo. Maak ej net weer wat extra tijd voor de tank om aggro op te pikken.
Ik bedoelde overigens item level 200 soz voor de typo :D
Ik ga dus maar eens voor enchants kijken. Dank voor alle goeie tips en @ Hydra, m'n hitrating is zo hoog omdat geen enkele raid leader me anders meeneemt. Resist tegen een lvl83 is ook niet goed voor je dps dus ik werk langzaam naar rond de 368 hit rating toe. Maar als jij andere ideeën daarover hebt hoor ik dat graag natuurlijk, ben benieuwd naar jouw standpunt. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Skillz schreef op maandag 23 februari 2009 @ 13:48:

Alvast bedankt
Puur voor AoE grinding? Build!

Geen Frostbite, omdat dat mobs kan vastzetten die dan juist uit de groep vallen. Je wilt ze allemaal bij elkaar houden met optimale chill effects.
Arctic Winds is ook wel leuk om te hebben erbij, 5% damage voor 5 punten, en melee+ranged hebben 5% minder kans om je te raken.

Voor single target wil je eigenlijk Frostbite hebben, en eventueel Brain Freeze.
Anoniem: 269287 schreef op maandag 23 februari 2009 @ 14:00:
[...]

Ik ga blast wave & dragon's breath idd halen uit Imp Fireball. Dat was een beetje zinloze talent punten besteding als je toch alleen maar FFB gebruikt. Ik vond blast wave bv wel handig als je aggro krijgt en je frost nova zit in CD ofzo. Maak ej net weer wat extra tijd voor de tank om aggro op te pikken.
Ik ga dus maar eens voor enchants kijken. Dank voor alle goeie tips en @ Hydra, m'n hitrating is zo hoog omdat geen enkele raid leader me anders meeneemt. Resist tegen een lvl83 is ook niet goed voor je dps dus ik werk langzaam naar rond de 368 hit rating toe. Maar als jij andere ideeën daarover hebt hoor ik dat graag natuurlijk, ben benieuwd naar jouw standpunt. >:)
Ik heb de Glyph van Blast Wave, aangezien tanks het niet zo fijn vinden als hun target een knockback krijgen. De Glyph haalt namelijk de knockback eruit en maakt de manacost 15% minder.
Met een goede tank heb je de knockback niet nodig namelijk, en kan je Frost Nova gebruiken voor de enkele keer dat je wel aggro krijgt.

Gimp jezelf niet al teveel om die hit rating te halen. Het is goed om hit capped te zijn, maar niet meer zo heilig als het was. Jouw rating is op zich prima in orde, en met wat spellpower enchants (Gloves, Bracers en evt Weapon als je 'm niet snel vervangt) kom je al een stuk verder.
Tel daarbij de meer mogelijke AoE op als je een goede tank hebt, en je stijgt richting de 2k dps in instances, trust me.

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 236827 op 23-02-2009 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-06 14:48

RaseriaN

So much choices..

Afgelopen week echt een ruk week gehad wat WoW betreft..

Eerst hebben we woensdag een guildrun naar Naxx10, blijkt dat we ineens met 2 groepen gaan en dat de vaste core is opgesplitst en elk 5 trials meeneemt naar Naxx10 toe. Al met al een klote run, waar we nog niet eens 2 wings gedaan hebben terwijl we normaal heel Naxx10 clearen op 1 avond :/
Korte samenvatting : Mensen kennen de tactics niet en gaan dood tot aan mensen die geen Flying Mount hebben en dus ook lui blijven wachten op een summon en ook niks zeggen tot de Ready check.

Zondag wilde we dus die run gaan afmaken, blijkt dat we voor beide groepen niet genoeg mensen hebben en besluiten dus een Naxx25 run te maken met een paar bekende erbij. Komen we bij Patchwerk aan beginnen de Paladin en de Warrior weer hun ego-tripperij te verkondigen dat zij de aangeweze personen zijn om te tanken. Want, ik quote, zij doen meer TPS dan een DK en dus beter op Patch. Yeah, ik heb me scheel gelachen om de ontwetendheid :Y). Even een try laten zien wie nu echte TPS doet om daarna kei hard te failen vanwege de healers die niet oplette en de Tanks 1 voor 1 lieten doodgaan. Korte samenvatting van de avond, groot fiasco met als diepte punt dat Inevitable Defeat naar een of andere Fury Warrior gaat en ik een fucking 30 rol :/

Had ik maar met een pug meegegaan, was Naxx25 leeg geweest en ik een happy panda :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01:00
[...]

368 hitrating (14%) is voor als er geen moonkins / spriest mee hobbelen. Je hebt ook nog 3% hit van je frost tree. Dus je hebt in totaal 281 of 282 hitrating nodig (11%) nodig.

Zo uit m'n hoofd relatief cheape enchants
bracers 23 spelldmg (max is 30)
wapen 50 spelldmg (max is 63)
gloves 28 spelldmg (is max en niet duur)
chest 8 stats (max is 10)
cloak 15 haste (max is 23)
pants 35 spelldpower met 15sta of spi (max is 20 sta of spi) het gaat om de dmg, niet over crappy sta/spi
belt (was epic geloof ik) socket er in met een 19 spell power gem.
feet icewalker (12 critrating en 12 hitrating)

In heroics is dat hele hitverhaal niet van toepassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Anoniem: 236827 schreef op maandag 23 februari 2009 @ 14:01:
[...]
Puur voor AoE grinding? Build!

Geen Frostbite, omdat dat mobs kan vastzetten die dan juist uit de groep vallen. Je wilt ze allemaal bij elkaar houden met optimale chill effects.
Arctic Winds is ook wel leuk om te hebben erbij, 5% damage voor 5 punten, en melee+ranged hebben 5% minder kans om je te raken.

Voor single target wil je eigenlijk Frostbite hebben, en eventueel Brain Freeze.
[...]
Bedankt, zal de build vanavond eens uitproberen (mits ik niet naar Naxx ga)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ImdaMned schreef op maandag 23 februari 2009 @ 14:19:
[...]

368 hitrating (14%) is voor als er geen moonkins / spriest mee hobbelen. Je hebt ook nog 3% hit van je frost tree. Dus je hebt in totaal 281 of 282 hitrating nodig (11%) nodig.

Zo uit m'n hoofd relatief cheape enchants
bracers 23 spelldmg (max is 30)
wapen 50 spelldmg (max is 63)
gloves 28 spelldmg (is max en niet duur)
chest 8 stats (max is 10)
cloak 15 haste (max is 23)
pants 35 spelldpower met 15sta of spi (max is 20 sta of spi) het gaat om de dmg, niet over crappy sta/spi
belt (was epic geloof ik) socket er in met een 19 spell power gem.
feet icewalker (12 critrating en 12 hitrating)

In heroics is dat hele hitverhaal niet van toepassing.
17% is max, 3% eraf van Presicion, blijft er 14% over voor een FFB build. Exclusief Moonkin/Spriest. Dat is 368 hit rating voor raid bosses.
Voor heroics hebben we 79 hit rating nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Anoniem: 236827 schreef op maandag 23 februari 2009 @ 14:28:
[...]

17% is max, 3% eraf van Presicion, blijft er 14% over voor een FFB build. Exclusief Moonkin/Spriest. Dat is 368 hit rating voor raid bosses.
Voor heroics hebben we 79 hit rating nodig.
Dat zeg ik : P

**edit**

hmm, ik zeg het wel, maar verkeerd

dat van jou is duidelijker

[ Voor 11% gewijzigd door ImdaMned op 23-02-2009 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uashy
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-05 17:44
Ik begin echt een spuughekel aan dat pvp gebeuren te krijgen. Om de haverklap geganked worden, en dan niet 1 keer. Nee, tig keer achter elkaar.

Krijg echt een hekel aan het spelletje op deze manier. Zit er ook heel sterk aan te denken om gewoon te stoppen met deze shitzooi! :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:28

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Tjah, ik probeer nu toch altijd tussen de 16% en 17% hit te blijven. Zeker bij 10 mans heb je nooit de garantie dat er een moonkin / draenei / spriest mee is, dus kun je niet zonder meer uitgaan van 1%-5% hit aan buffs, dus is het toch wel lekker om zo dicht mogelijk tegen de hitcap aan te zitten. Daarnaast ben je er op die manier ook van afhankelijk dat die players in leven blijven. Als je alles op farm hebt kun je je daar wel zonder problemen van afhankelijk maken, maar als je nog aan het progressen bent (zoals wij) dan vind ik het toch wel prettig om zo dicht mogelijk tegen de hitcap aan te zitten.

Ik ga denk ik maar eens kijken of het lukt om 2 gear setjes bij elkaar te harken: 1 voor progression (hitcap > all) en 1 voor farm runs (uitgaan van hit buffs en SP/haste wat meer boosten).

[ Voor 6% gewijzigd door Dricus op 23-02-2009 14:46 ]

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:45
Zo, lekker level weekend gehad op mijn DK :)
Vorige week ergens 77 gedinged, vannacht om 3:15 level 80 :z Wat is de blood spec toch heerlijk makkelijk levelen, healen tijdens DPS (2,5k crit is 5k HP erbij :9) en met de kill nog even toppen tot 100% :), oftewel geen enkele downtime *O*
Nu tijd om te gaan gearen, want al die blues en greens zet natuurlijk geen zode aan de dijk. En natuurlijk een lekkere PvE spec, dat zal wel unholy worden.

[ Voor 21% gewijzigd door Capa op 23-02-2009 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-06 13:42

chromeeh

the Gnome

uashy schreef op maandag 23 februari 2009 @ 14:44:
Ik begin echt een spuughekel aan dat pvp gebeuren te krijgen. Om de haverklap geganked worden, en dan niet 1 keer. Nee, tig keer achter elkaar.

Krijg echt een hekel aan het spelletje op deze manier. Zit er ook heel sterk aan te denken om gewoon te stoppen met deze shitzooi! :|
Ga nar een Normal realm? :P

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Stop whining en reroll RP/PvE?
Ganked is alleen op een PvP server.... lijtk me dat je daar toch bewust voor gekozen hebt...

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04-2021
MrHuge schreef op maandag 23 februari 2009 @ 14:44:
Tjah, ik probeer nu toch altijd tussen de 16% en 17% hit te blijven. Zeker bij 10 mans heb je nooit de garantie dat er een moonkin / draenei / spriest mee is, dus kun je niet zonder meer uitgaan van 1%-5% hit aan buffs, dus is het toch wel lekker om zo dicht mogelijk tegen de hitcap aan te zitten. Daarnaast ben je er op die manier ook van afhankelijk dat die players in leven blijven. Als je alles op farm hebt kun je je daar wel zonder problemen van afhankelijk maken, maar als je nog aan het progressen bent (zoals wij) dan vind ik het toch wel prettig om zo dicht mogelijk tegen de hitcap aan te zitten.

Ik ga denk ik maar eens kijken of het lukt om 2 gear setjes bij elkaar te harken: 1 voor progression (hitcap > all) en 1 voor farm runs (uitgaan van hit buffs en SP/haste wat meer boosten).
Als warlock is dat misschien nog te doen, maar straks met dual spec ga ik toch echt eerst m'n shadow gear volledig op orde brengen ;) (nu disc, dus geen +hit nodig), daarna zien we wel of ik met shadow ook nog een extra set gear met minder +hit kan verzamelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-06 03:25

Blaasvis

Cidora \o/

Mah, niet iedereen kiest er bewust voor. Toen ik op release dag begon met spelen wou ik graag bij blackraven op bloodscalp dacht ik.
Dit nam voor mij idd ook snel de lol erin weg. Ik speel nu al een jaar of 2 op een pve server en ben blij dat ik geswitch ben. Als ik eerder had geweten hoe het op een pvp server was had ik vanaf het begin al pve gekozen.

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Blaasvis schreef op maandag 23 februari 2009 @ 14:51:
Mah, niet iedereen kiest er bewust voor. Toen ik op release dag begon met spelen wou ik graag bij blackraven op bloodscalp dacht ik.
Dit nam voor mij idd ook snel de lol erin weg. Ik speel nu al een jaar of 2 op een pve server en ben blij dat ik geswitch ben. Als ik eerder had geweten hoe het op een pvp server was had ik vanaf het begin al pve gekozen.
Het vreemde is toch wel dat ik ook ben begonnen op bloodscalp maar dat ik daar zelden last van heb gehad. Zit nu op Trollbane (PvP) met 223623 allies op 1 horde en ook daar merk ik het zelden. Ja, als ik vanuit dalaran naar sholaza basin vlieg en afk ga dan ben ik ook dood als ik na 10 minuten achter m'n PC schuif. AFK spelers killen is free honor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-06 16:30
ImdaMned schreef op maandag 23 februari 2009 @ 14:19:
[...]
Die met 20 sta/spi heeft ook 50 spellpower ipv 35 ;) En voor een lock is die 20 spi ook nog zo'n 8 extra spellpower, dus zeker de moeite waard boven 20 sta.

Ik zit self-buffed nu tegen de 2600 spellpower, maar dat is wel met DK :+

[ Voor 24% gewijzigd door Bosmonster op 23-02-2009 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Laatst online: 08:35

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Tja, ik speel alleen maar op een PvP server, en natuurlijk kan het wel eens frustrerend zijn, maar aan de andere kant ook wel weer lekker. Je kan namelijk gewoon iemand terugpakken met je main als die je alt pakt.

Dat is een van de redenen dat ik, tijdens de launch, redelijk hardcore ben geweest; als in, woensdagnacht beginnen, en donderdagavond verder gaan en vrijdagavond en het weekend doorspelen en zondag 80 gedinged. Hierdoor zaten er eigenlijk nooit meer dan 10-20 spelers totaal in het gebied waar ik queste (woensdag was ik HF al uit) en de mensen die er rondlopen zijn dan ook aan het levellen en hebben geen interesse in pvp op dat moment. Het gevolg is dat ik van 70-80 1 keer geganked ben ergens op 77, en dat ook alleen maar omdat de horde blijkbaar niets te doen had op dat moment :P

En op 80 wordt ik echt nauwelijks ergens aangevallen; de uitzonderingen daarop is als ik tegelijk met een horde bij bijvoorbeeld een vein aankom, dan probeer ik hem wel uit te schakelen :P

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uashy
Punt is, ik ben uitgenodigd via iemand die op deze server speelt. Misschien ben ik de enige, maar als ik nieuw ben in een spelletje dan speel ik graag met iemand die ik zelf ken en die het spelletje goed kent. Misschien valt dit onder whinen, misschien ook niet omdat je als beginner gewoon niet goed kunt inschatten hoe het op een pvp server toegaat en dat er kinderachterige lieden tussen zitten die er speciaal zijn om alle lage levels het leven zuur te maken. Wat daar gaat het hier om, een level 80 die iemand ganked die minimaal 40 levels lager is. Woeha, wat is ie goed zeg...

Ik zit er inderdaad sterk aan te denken om al mijn karakters gewoon te verhuizen naar een andere server. Kost me wel eenmalig een bak met duiten, maar dat moet dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ImdaMned schreef op maandag 23 februari 2009 @ 14:35:
[...]

Dat zeg ik : P

**edit**

hmm, ik zeg het wel, maar verkeerd

dat van jou is duidelijker
Hehe je bedoelde denk ik "met boomkin/spriest" 11% nodig ;) alleen je zei "geen" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 22:50

ShadowBumble

Professioneel Prutser

[b][message=31541998,noline]
En op 80 wordt ik echt nauwelijks ergens aangevallen; de uitzonderingen daarop is als ik tegelijk met een horde bij bijvoorbeeld een vein aankom, dan probeer ik hem wel uit te schakelen :P
Hangt van mijn Bui af als ik eerlijk ben, ben ik pissed of staat ie op mijn KoS list sja dan is het gelijk concussion Blow/Herioc Throw of Shockwave :P

En bedankt voor de vein maar 9 van de 10 keer laat ik het zo hij was sneller period + mijn KoS list is nog niet zo heel groot op deze server zit er pas anderhalve week ofzo hehe :D

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

uashy schreef op maandag 23 februari 2009 @ 15:04:
Punt is, ik ben uitgenodigd via iemand die op deze server speelt. Misschien ben ik de enige, maar als ik nieuw ben in een spelletje dan speel ik graag met iemand die ik zelf ken en die het spelletje goed kent. Misschien valt dit onder whinen, misschien ook niet omdat je als beginner gewoon niet goed kunt inschatten hoe het op een pvp server toegaat en dat er kinderachterige lieden tussen zitten die er speciaal zijn om alle lage levels het leven zuur te maken. Wat daar gaat het hier om, een level 80 die iemand ganked die minimaal 40 levels lager is. Woeha, wat is ie goed zeg...

Ik zit er inderdaad sterk aan te denken om al mijn karakters gewoon te verhuizen naar een andere server. Kost me wel eenmalig een bak met duiten, maar dat moet dan maar.
Misschien had diegene je het verschil tussen PvP en RP/PvE moeten uitleggen?
Maar als ik als nieuwkomer weet dat ik op een PvP server zit, ongeacht welk spel, en je krijgt te maken met levelverschil, dan kan ik op mijn vingers natellen dat er geganked wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uashy
Snuffel schreef op maandag 23 februari 2009 @ 15:11:
[...]

Maar als ik als nieuwkomer weet dat ik op een PvP server zit, ongeacht welk spel, en je krijgt te maken met levelverschil, dan kan ik op mijn vingers natellen dat er geganked wordt..
Verschil is ook wel uitgelegd, maar dat het min of meer standaard is en dat je het eigenlijk gewoon kunt verwachten ben ik niet met je eens. Voor mij was dit de eerste keer dat ik een spel als WoW heb gespeeld, en dan is het niet iets wat je als ervaren speler uit kunt liggen aan iemand die het hele type spel niet kent.

Toch nog klein lichtpuntje: degene die mij gankte (wat een verschrikkelijk woord trouwens), werd op zijn beurt weer gepakt door 2 level 80's die hem op mij bezig zagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Vergeet die comment over hitrating, my bad. Ik heb om een of andere reden steeds 268 in m'n hoofd in plaats van 368.

Transfer dan naar een PvE server. Je zit duidelijk op de verkeerde server zo te horen.
Snuffel schreef op maandag 23 februari 2009 @ 15:11:
FYI: Er is RP-PvE en RP-PvP. RP sluit niet PvP uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Tao schreef op maandag 23 februari 2009 @ 11:29:
Ik ben de laatste week bezig m'n prot paladin te levellen. Nu is ze lvl 76 (nog 1 level en ik mag weer op mn netherdrake, hoeraaah).
Gearwise (was Kara / badge geared) moet ik zeggen dat er uit de quest rewards erg weinig nuttigs valt.
Maar was ook te verwachten uit de Wotlk info (vanaf lvl 77 en verder pas upgrades).
Heb overigens al wat titansteel items gecraft voor als ze 80 wordt.
Volgens mij enige wat ik niet vervangen heb voor heroics was mijn waist (waarom is nog steeds de waist het moeilijkst aan te komen)
Voor rest moest ik wel wou ik de 540 grens halen.
Waar ik alleen mee zit, zijn de volgende twee punten:
- als ik een item wil vervangen door een met (redelijk wat meer) defense rating, dan boet ik aardig in op dodge
en block rate/value. Als dat zo door gaat, blijf ik wel crit immune maar houd ik geen avoidance meer over....
Je zult merken om de 540 defense te halen (of 535 voor heroics) dat vrij weinig ruimte blijft voor avoidence zeker in blauwe gear.
Dan nog niet eens mentioning dat als je blauwe met paarse items gaat vervangen al heel snel merkt
dat je veel moeite moet doen om 540 te houden, pas als je weer in 25 man gear loopt wordt dit weer beter en kun je weer stam gems gaan gebruiken
- op lvl 70 tankte ik met het crystalforged sword + spellpower enchant (ongeveer +200 spellpower, los van
andere items die spellpower gaven).
Ik zie echter allerlei lvl 80 pallies met zwaarden waarop defense / dodge en / of blockvalue zit.
Waar is mijn spellpower gebleven?

Wat is jullie ervaring hiermee, en wellicht welke tibz hebben jullie voor mij?
(Ik lees bij op elitistjerks en zo, maar heb hier nog niets over gevonden. Ik blijf zoeken ja.. :) )
Touched by Light Spell power á 30% stamina, en niet vergeten dat alle spells nu ook met AP verwerken.

Dus als paladin zul je over SP niet meer hoeven na te denken, de 540 cap wat je zult merken is makkelijk te halen en moeilijk te behouden

Onderaan in EJ post staat een goede lijst qua level 80 gear. daarna is geluk hebben in heroics.
gelukkig val er heel veel tank gear te halen in heroics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-06 15:24

junglebeast

hier staat iets

Zo nu heeft de guild ook alle classes en races. Ben namelijk de eerste gnome warrior gestart.Pwnytails. Niet echt supersnel zo in het begin. Maar met wat enchants en leuke wapens kom je een heel eind. :)

Ben nu halverwege richting de 20 en dus bijna dualwield. Nu nog een shaman levelen en heb dan alles voorbij de 20 gedaan :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-06 03:25

Blaasvis

Cidora \o/

ImdaMned schreef op maandag 23 februari 2009 @ 14:58:
[...]

Het vreemde is toch wel dat ik ook ben begonnen op bloodscalp maar dat ik daar zelden last van heb gehad. Zit nu op Trollbane (PvP) met 223623 allies op 1 horde en ook daar merk ik het zelden. Ja, als ik vanuit dalaran naar sholaza basin vlieg en afk ga dan ben ik ook dood als ik na 10 minuten achter m'n PC schuif. AFK spelers killen is free honor.
Ik was dan ook een stuk trager met levelen. In blackraven was ik een van de laatste die level 60 aantikte.
De manier dat kees het doet werkt idd wel.
Zelf heb ik ook al een gek geleveld van 70 naar 80 op mijn priest hierdoor had ik geen "last" van andere spelers die quest mobs/item afpakte. Dus hetzelfde zal wel voor pvp gelden.

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Snuffel schreef op maandag 23 februari 2009 @ 14:48:
[...]
Stop whining en reroll RP/PvE?
Ganked is alleen op een PvP server.... lijtk me dat je daar toch bewust voor gekozen hebt...
Het is echt niet altijd zo dat mensen daar bewust voor kiezen. Ik ben gewoon gaan spelen waar alle mensen die ik kende speelden en dat was een PvP server (ik wist wel waar ik aan begon overigens). Later gererolled naar een RP-PvP server waar deze mensen ook al mannetjes hadden.

Ik zit dus op een PvP server terwij l heel het PvP me gestolen kan worden. Ik ben overigens wel pissed op blizzard. In TBC pakte ik gankers altijd terug met mijn warlock als ik een alt levelde, dat werkte prima. Heel veel van de gankers in low level gebieden hebben namelijk crap gear dus dan maakt het niet uit dat die Lock in PvE gear rond loopt.

Nu in WotLK is mn lockje nutteloos in PvP burst damage doet hij niet en dood is hij zo. Ben maar met mijn fury warrior verder gegaan. FF wat craftable en WG pvp gear scoren als hij 80 is en de noob gankers kunnen weer op een goede spanking rekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkelwagen
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-06 19:53
Gekke week :S

Ben in een gesavede naxx10 gekomen, in een lege OS10, en de naxx25 pug ging de volgende dag niet door. Dat zijn wel dingen die de pret een beetje verzieken.
Verder ook wel leuke dingen gedaan, MH met 7 man. 1 tank, ik healen, en 5 dps boven de level 70. De tweede baas is eigenlijk niet te healen in je eentje, aangezien je sleep krijgt en een healing debuff van 75%(!). Dus maar gestopt na de eerste baas.

Verder heb ik tijdens mijn eerste timed run CoS de draak gewonnen met 4sec op de timer. Ik heb alleen nog geen epic flying :P, maar iedereen had hem al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-06 12:23
RaseriaN schreef op maandag 23 februari 2009 @ 14:14:
Afgelopen week echt een ruk week gehad wat WoW betreft..

[...]

Had ik maar met een pug meegegaan, was Naxx25 leeg geweest en ik een happy panda :/
Hehe klote, is het een volledige nieuwe guild dan? Wij puggen Naxx25 met alts samen met 2 andere guilds, die, net als ons vrijwel allemaal 1 alt hebben met aardige gear. Misschien kun je zoiets afspreken? Pff laatste fail pug raid dat ik probeerde alleen te doen (dus zonder die alliantie toen, ik had de run gemist) was complete fail, heb met veel moeite (healer) Grob en Gluth nog als laatste gedaan en gestopt; heb het geduld niet meer om iedereen alle tactics uit te leggen en als ze failen ook nog te compenseren :(

Nieuwe guild zoeken anders misschien? Ow en moet zeggen, voor een Fury warrior is ID ook echt wel een goed wapen hoor :P Jammer dat je crap rolled, heb ik ook altijd :'(

(mijne dit weekend waren ook 8x <50 \o/ )

[ Voor 9% gewijzigd door porn* op 23-02-2009 16:37 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:38
porn* schreef op maandag 23 februari 2009 @ 16:35:
[...]
Ow en moet zeggen, voor een Fury warrior is ID ook echt wel een goed wapen hoor :P
Ja maar voor hem is het gewoon het BESTE, dus dat is wel triest(lees: zielig voor hem). :(

[ Voor 4% gewijzigd door Paprika op 23-02-2009 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-06 14:46

Auredium

Informaticus Chaoticus

Kleine update.

LEVEL 80!

Eindelijk jongens, wat was ik daar op aan het wachten. Maar blijkbaar moet je wat questen om het te bereiken. ;)
Anyways, ik heb inmiddels ook GunDrak gedaan en heb een keertje mee gedaan aan Naxx. Die stond niet op mijn verlanglijstje (niet perse anyways) maar de guildleader wilde even alten zien dat we wat beter moeten worden gegeard voor Naxx. Vandaag dus maar meteen begonnen met Violet Hold te organiseren met wat guildies voor een beginnende geargrind.

Denk dat ik maar eens ga respeccen ofzo. Of wachten op de dualspec.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
gz : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252101

Hallo, ik rapporteer ook weer eens na een weekje vakantie (Spanje FTW :P)

Ondertussen is mijn guild steeds meer aan het sterven, tot op het (huidige) punt waar het niet eens meer lukt 10mans op te zetten (WTF?!). Zit er dus maar aan te denken of een andere guild te zoeken, of te migreren naar een ander realm. Ben er nog niet helemaal zeker van, maar zoals het nu gaat verlies ik alle plezier in het spelletje (Alten en PvPen gaat ook vervelen), ik heb raids nodig!

In better news..: Mijn DK is atm lvl 70 (yay!!) en mijn SPriest is ondertussen al 67. Moet eigenlijk weer verder met mijn lock-shammy multibox projectje, maar I can't be arsed op het moment. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:35
Vandeweek nog 450jc in 1 avond gelvled, inmiddels mining op mijn lock gedropped en inscription gepakt.
2 uurtjes stoeien na de raid/hc van vandaag, skill 300 en 1500g armer..
Morgen effe de 450 aantikken, en dan gold verdienen, nog meer... :P

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
jarnotjuh schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 01:15:
Vandeweek nog 450jc in 1 avond gelvled, inmiddels mining op mijn lock gedropped en inscription gepakt.
2 uurtjes stoeien na de raid/hc van vandaag, skill 300 en 1500g armer..
Morgen effe de 450 aantikken, en dan gold verdienen, nog meer... :P
Inscription valt wat tegen met gold verdienen. Ik ben ben nu her en der aan het rondkijken wat de beste zijn voor de classes zodat ik straks met de dual spec's de ah vol kan gooien

Van het weekend jc naar 350 gebracht, inmiddels 400+ maar dat boeit me niet, de 350 was het belangrijkst :P
had 2k gold uitgegeven en in 2 dagen van -2k naar de +1k gegaan :P

Oh en dk is nu 65 en gaat rap. wel grappig, nog steeds zijn 9 van de 10 mensen die ik tegen kom in outland DK's :+

Heb in de laatste week zowat meer gegankt dan op al mijn andere chars bij elkaar }>

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Klein dagboekje,

Gisteren niet heel veel gedaan. Ik ging eerst sporten en toen heb ik de lock nog even gelogged. De guild was met Naxx25 bezig en ik kon niet meer aanhaken, de groep was vol. Toen dus maar even een PuG gejoined voor Old Kingdom, wat de daily HC was. Na de 1e boss werd ik door de GM gewhispered of ik niet toch mee kon doen omdat de PC van een DPS gecrashed was. Guild voor alles, dus even netjes excuses gemaakt, de groep verlaten en 2 minuten later stond ik oog in oog met Thaddius.

Thaddius ging niet lekker. Er waren voordat ik joinde blijkbaar al een aantal mensen die de tacs niet kenden :') (hoe moeilijk kan het zijn). Een paar tries gedaan waarin veel DPS'ers de jump misten (ik niet) met als gevolg dat we de enrage timer niet haalden. Soms vraag je je af hoe mensen zitten te spelen... De raidleader roept herhaaldelijk in /RW en Ventrilo dat je niet terug moet lopen als je de jump mist, maar gewoon bij de deur moet wachten omdat je anders een paar dooien veroorzaakt. Ondanks dat bleven mensen toch teruglopen met alle gevolgen van dien. Resultaat: geen kill :(.

De volgende raid avond is morgen, dus we gaan Naxx25 deze raidlock niet clearen. Misschien dat we vanavond Malygos nog eens gaan proberen, we zien het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Gisteren BRD achievement gehaald.
Verder niets gedaan, oh ja 59 gedinged :P
Vanavond LBRS maar doen, ff er door rausen, op naar de volgdende achievement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-06 13:33

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Nou gister 'alles' gedaan, na 2 tries sart+3d down, in de 2de try was het er al een duidelijk verschil zichtbaar als de paar classes die ook kunnen healen ff meehelpen bij de derde drake.
Enige verschil tussen 2 en 3 drakes is puur de raid dmg, voorderest is het netzo makkelijk als 2drakes.

Helaas geen boeiende drops, mount was ook een tegenvaller CoS versie is leuker en makkelijker te halen, wel de title wat leuk is. Nu horde 3rd die sart+3d down heeft, server 6de dacht ik, dus is wel leuk.

Nog even laatste 10man kills doen en dan is dat ook weer gedaan.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274284

...gankte (wat een verschrikkelijk woord trouwens)
Het wordt dan ook tgenwoording verkeerd gebruikt. Het betekend gang killing, en kwam in vanilla WoW veel voor samen met corps camping. Meerdere spelers die 1 andere speler keer op keer blijven doden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-06 13:14
Gisteren tot ongeveer 200g van m'n epic flying skill gekomen; vanavond het laatste bij elkaar sparen en dan kan ik eindelijk een beetje normaal questen in Stormpeaks (darn, wat is die map groot!).

Ook nog even een poging tot Violet Hold HC gedaan met wat guildies, maar dat was níet zo'n succes. :p DPS zat constant op verkeerde target waardoor tank geen aggro kon houden. Vaak konden we met wat kunst- en vliegwerk een wipe nog voorkomen, maar echt soepeltjes ging het niet. Eerste boss: iets van een tovenaar met allerlei roze bubbels die een one-hit-kill veroorzaakten. Tactics die we zouden doen: tank loopt rondjes met boss, dps en healer erachteraan. Hier kreeg de healer het niet voor elkaar de tank op te houden, dus dan ben je kansloos. Helaas na paar wipes op moeten geven (was al laat).

Vanavond misschien nog maar eens proberen, het ging bij mij wel aardig (had hoogste dps) en er droppen wel erg nette mail gloves van de laatste boss. Hopen dat het met wat betere healing en dps wel lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-06 13:42

chromeeh

the Gnome

Sons of Hodir rep farmen is ook niet echt spannend...
Zit nu op 1/3 richting de Revered :+

Gister avond verder eigenlijk niet echt veel gedaan, beetje mining geleveled en nog een guildie snel door UK gefietst.

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Gisteren hebben we het in ons casual guildje eens anders gedaan. Tot nu toe rolde we altijd om eeen plek in de raid (teveel mensen voor 1 10 mans, te weinig voor twee). Op de een of andere manier eindigden we dan steeds met twee mensen die of gewoon te weinig dps deden (<1000dps in naxx25 gear voor een rogue bijvoorbeeld) of ieder gevecht na 30 seconden dood zijn als er gelopen moet worden.

Zoals gezegd gisteren anders. Van iedereen die kon alleen de 'betere' spelers mee genomen. En in plaats van ieder Quarter met moeite gingen alle 4 quarters plat. Het was alleen te laat voor saphiron en KT dus die komen later wel een keer.

Maar man wat voelt het goed om weer eens een keer in een lekker lopende raid te zitten met mensen die weten wat ze doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dagboekje,

gisteren maar een rsutig WoW dagje gehouden, stilletjesaan ziekjes aan het worden, dus op tijd het bedje in en zien dat je de vrouw en kids niet wakker maakt met al dat gehoest :)

Aangelogd begonnen met de violet hold normal voor wat skills te levelen :
2H maces op 400/400 nu
1H axes op 399/400
1H swords 398/400
en dan die pokke - unarmed nog maar die ga ik in Dire maul doen denk ik.

Halfweg mijn geskill in Violet Hold geninjaed geweest voor heroics, eerst heroic Oculus,
alles van de eerste keer dood met een tank die heel weinig tank ervaring heeft, ( top dps warrior in de guild :) ) maar toch crit immune is met z'n lucky drops van Naxx en BS skills.

Derna heroic AN , ben ik me daar effe fucking afgeript zeg. Had die nog nodig voor de achievement * champion of the frozen wastes* en rekent ie de tweede boss kill niet aan dus ik krijg geen *heroic : AN* achievement.

Ach weeral een reden om heroics te blijven runnen, heb dan toch maar beslist om een tank setje bij elkaar te sprokkelen zodat ik binnenkort ook maar wat kan puggen en alles instances heroic op cooldown kan houden.
Kom enkel nog een 37 punten te kort voor def capped dus ik zal men best nog mogen doen ^^

Zal eens kijken dat ik men voorlopig tanksetje kan linken soon. Beware ik heb nooit getanked gehad en ook niet volledig alles bijgehouden voor tanking aangezien ik van een druid kom en jaren getanked heb , heb ik normaal gezworen dat ik nooit meer ging tanken. Maar ik vrees ervoor dat dat niet gaat lukken ...

Hopelijk gaan nu ook een aantal hybrid classes meer een tank / dps spec nemen met 3.1 , dat dit een zegen gaat zijn voor sommige healers dat zien we dan wel weer :)

Chanai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Liefdagboek,

Gister nog even snel met een Guildee Naxx10 afgemaakt, hij had nog 6 bosses staan in zijn Saved dus ach why not. Ik was wel moe maar ach ik help hem wel even. Nou geweldig tanken is zo veel meer stress als je al moe bent.

Heigan 3x gewiped, whaaat ! juist ja 3x gewiped. Alhoewel ik en de healer de enige die Heigan nog door de rondte aan het slepen was was de meeste DPS al dood na 15 seconden. Stay out fire , hmmmm okay nouja blijkbaar zijn we allemaal moe ( waren net klaar met Naxx25 ) , maar uiteindelijk wel down. Hierna dan gaan we maar richting Loatheb, sja wat kan daar nou mis gaan dus dat ging prima. Moest tegen de Shaman rollen voor het Token opzich geen probleem dus ik rol .... zucht een 5, Shaman begint beetje sarcastisch te lachen en rolled ook , rolt een 3. Waarop de hele group op vent begint te lachen natuurlijk.

Mwa de sfeer was dus goed maar de prestaties wat minder, dat was duidelijk te merken maakt het overigens niet minder leuk ;)

Dus mijn [Pauldrons of the Colossus] mocht ik vervangen door [Heroes' Dreadnaught Pauldrons] ( Vergelijking )

Alleen nu komt wel de vraag aangezien ik ook de [Heroes' Dreadnaught Legguards] hebt of ik nu voor de set bonus zal gaan of mijn huidige leggs zou houden [Greaves of Turbulence] ( Vergelijking).

Kortom is de set bonus het waard om die stats van de Greaves te verliezen het lijkt mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Patch notes zijn uit, PTR is up schijnt, vanavond meteen kijken
Paar wtf changes voor warlocks maar ook wel wat leuke dingen

Beetje gemengde gevoelens :/

[ Voor 11% gewijzigd door Bokkie op 24-02-2009 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Auredium schreef op maandag 23 februari 2009 @ 18:01:
Kleine update.

LEVEL 80!

Eindelijk jongens, wat was ik daar op aan het wachten. Maar blijkbaar moet je wat questen om het te bereiken. ;)
Anyways, ik heb inmiddels ook GunDrak gedaan en heb een keertje mee gedaan aan Naxx. Die stond niet op mijn verlanglijstje (niet perse anyways) maar de guildleader wilde even alten zien dat we wat beter moeten worden gegeard voor Naxx. Vandaag dus maar meteen begonnen met Violet Hold te organiseren met wat guildies voor een beginnende geargrind.

Denk dat ik maar eens ga respeccen ofzo. Of wachten op de dualspec.
Congratz voor je ding !

Is het niet een beetje naief van die guildleader om je mee te nemen die avond dat je dinged naar 80 en dan te zeggen dat je beter gegeared moet zijn ? :*)

Chanai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Bokkie schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 08:30:
Juh had ze net gelezen , voor Warrior veranderd er bizar weinig.

Als ik kijk naar de professions zie ik daar wel weer wat intressants voor mij :

Blacksmithing

* Most of the recipes in the 1-300 skill range of blacksmithing have had their stats updated to be more useful.
* Added a new recipe for the Titansteel Spellblade.
* Titanium Plating now reduces the duration of disarm effects by 50% as well as increasing your block value.

Alleen kan ik helaas nog steeds geen Titanium Plating kopen :( zeg dat ik niet voldoe aan de requirements van Exalted Alliance Vanguard ) terwijl ik dacht dat ze dit gefixed hadden in de vorige patch omdat de andere 2 factions nog helemaal geen rep geven. Ben wel bijzonder benieuwt naar het Titansteel Spellblade of dat intressant is heb namelijk nog een voorraadje Titansteel in me bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

Anoniem: 282346 schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 08:30:
Is het niet een beetje naief van die guildleader om je mee te nemen die avond dat je dinged naar 80 en dan te zeggen dat je beter gegeared moet zijn ? :*)
Kan me wel voorstellen dat je daarmee verse lvl 80's laat zien dat ze niet zomaar direct Naxx in kunnen springen, maar dat het makkelijker wordt als je je goed voorbereid met heriocs.

When all else fails, resurrect and start over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

-BB- schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 08:36:
[...]

Kan me wel voorstellen dat je daarmee verse lvl 80's laat zien dat ze niet zomaar direct Naxx in kunnen springen, maar dat het makkelijker wordt als je je goed voorbereid met heriocs.
Is overigens wel de beste manier om bewust ervan te worden. Hard op je muil gaan en even met je neus op de feiten gedrukt worden.

Ikzelf vind het dan ook niet meer als normaal dat je jezelf eerst fatsoenlijk door heriocs sleept en je gear gaat verzamelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast

killbillfast

Challenge accepted!

ShadowBumble schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 08:36:
[...]

Juh had ze net gelezen , voor Warrior veranderd er bizar weinig.

Als ik kijk naar de professions zie ik daar wel weer wat intressants voor mij :

Blacksmithing

* Most of the recipes in the 1-300 skill range of blacksmithing have had their stats updated to be more useful.
* Added a new recipe for the Titansteel Spellblade.
* Titanium Plating now reduces the duration of disarm effects by 50% as well as increasing your block value.

Alleen kan ik helaas nog steeds geen Titanium Plating kopen :( zeg dat ik niet voldoe aan de requirements van Exalted Alliance Vanguard ) terwijl ik dacht dat ze dit gefixed hadden in de vorige patch omdat de andere 2 factions nog helemaal geen rep geven. Ben wel bijzonder benieuwt naar het Titansteel Spellblade of dat intressant is heb namelijk nog een voorraadje Titansteel in me bank
Exalted Vanguard kun je halen door zonder tabard heroics te runnen. gebruik de default blizz ui om hem te tracken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras

Zou je patchnotes hier kunnen posten? Zit op mijn werk, maar ben wel benieuwd wat er voor mij als hunter gaat veranderen. :)

Alvast bedankt! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dillithium
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-09-2021
Hunter (Skills List / Talent + Glyph Calc.)

* Frost Trap: If the target who triggers Frost Trap is immune to its effect, the Frost Trap area effect will no longer be triggered.

Talents
Beast Mastery

* Improved Aspect of the Hawk now has a new spell effect.
* Improved Wing Clip: This talent has been removed.

Marksmanship

* Piercing Shots re-designed: Your critical Aimed, Steady and Chimera Shots cause the target to bleed for 10/20/30% of the damage dealt over 8 sec.
* Ranged Weapon Specialization: Points reduced from 5 to 3, 1/3/5%.
* Wild Quiver: Chance increased to 4/8/12%, up from 4/7/10%. Damage increased from 50% of an auto shot, to 80%.

Survival

* Hunting Party: This talent has been reduced to 3-points, and now increases your total Agility by an additional 1/2/3%.
* Lock and Load re-designed: You now have a 33/66/100% chance when you trap a target with Freezing Trap, Freezing Arrow or Frost Trap and a 2/4/6% chance when you deal periodic damage with your Immolation Trap or Black Arrow to cause your next 2 Arcane Shot or Explosive Shot spells to trigger no cooldown, cost no mana and consume no ammo. This now has a new spell effect and sound.
* New Talent: Trap Launcher: When activated, your next Trap will be launched instantly at the enemy target. 1 minute cooldown.
* T.N.T. re-designed: Increases the damage done by your Explosive Shot, Explosive Trap and Immolation Trap by 2/4/6%, and gives your Explosive Shot a 33/66/100% chance to refresh the duration of your Immolation Trap effect on the target.
* Trap Mastery: This talent has been moved up to tier-2, up from tier-9.
* Wyvern Sting duration increased from 12 sec to 30 sec. PvP duration reduced from 10 sec to 6 sec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

killbillfast schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 08:39:
[...]

Exalted Vanguard kun je halen door zonder tabard heroics te runnen. gebruik de default blizz ui om hem te tracken.
Kijk eens naar mijn repsheet aub ;) Exalted Vanguard is de verzamelnaam van 3 factions namelijk :

Explorers' League
The Silver Covenant
Valiance Expedition

Ik ben exalted bij Valiance Expedition maar de Explorer's League en The Silver Convenant zijn factions waarop nog geen rep verdient kan worden, en ik dacht dat ze dit gefixed hadden zodat je alleen Exalted Valiance Expedition nodig had. Echter als ik het recipe wil kopen geeft hij bij reputation requirement rood aan.

De achievement Winds of the North heb ik namelijk wel gewoon

[ Voor 4% gewijzigd door ShadowBumble op 24-02-2009 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Death Knight (Skills List / Talent + Glyph Calc.)

* Blood Boil’s damage increased to make up for Pestilence no longer doing damage.
* Blood Boil now does some damage to undiseased targets and extra damage to diseased targets. Its radius has been decreased.
* Blood Plague: Now lasts 15 seconds untalented.
* Death Pact: This heal cannot be a critical.
* Frost Fever: Now lasts 15 seconds untalented.
* Pestilence does no damage and has only one rank.
* Plague Strike and Blood Plague no longer remove hots. Plague Strike’s damage increased quite a bit to compensate.
* Raise Ally has a >15 min cooldown to keep it out of Arena.
* Raise Dead: Duration lowered to 60 sec. and cooldown lowered to 3 min. The cooldown on this ability now begins when the pet dies rather than when it is summoned.
* Rune of Cinderglacier now procs per minute instead of a 5% chance.
* Rune of Razorfrost now affects Frost damage done by the DK only, but stacks up to 10%.
* Strangulate no longer does damage and has been reduced to 1 rank.

Talents
Blood

* Blood Aura: Replaced with Improved Blood Presence. This allows the deathknight to keep the healing from damage done bonus of Blood Presence in any presence, and increases healing received while in Blood Presence.
* Blood-Gorged now grants armor penetration instead of expertise.
* Bloody Strikes now increases Blood Boil damage instead of Pestilence.
* Bloodworms now heal more.
* Dancing Rune Weapon: Fixed a bug making it trigger an unusual number of effects from the weapon equipped by the Death Knight. In addition, it will now only echo Death Knight spells whose primary purpose is dealing damage. Also corrected a bug making the effect last 8 seconds longer than intended.
* Scent of Blood will now proc on a dodge, parry or taking damage, and internal cooldown lowered to 10 from 20 sec.
* Sudden Doom now procs a free Death Coil instead of requiring you to push the button. Ranks reduced from 5 to 3.
Er zijn een aantal goede dingen bij maar het verplichte opnemen van blood boil in men aoe rotatie slaat wel tegen .... moeten we maar eens effe bekijken.

De sudden doom auto proc is gewoon free dps.... niet meer op letten , gewoon gaan .. aan de andere kant , er is dan weer wel een GCD vrij voor blood boil als het een AOE pack is :)

de rest ziet er zo slecht nog niet uit , echte nerfs zijn er niet , alleen een beetje geklooi aan rotaties :)

Chanai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Dillithium schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 08:44:
Hunter (Skills List / Talent + Glyph Calc.)

...
Thanks! /hug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast

killbillfast

Challenge accepted!

ShadowBumble schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 08:44:
[...]

Kijk eens naar mijn repsheet aub ;) Exalted Vanguard is de verzamelnaam van 3 factions namelijk :

Explorers' League
The Silver Covenant
Valiance Expedition

Ik ben exalted bij Valiance Expedition maar de Explorer's League en The Silver Convenant zijn factions waarop nog geen rep verdient kan worden, en ik dacht dat ze dit gefixed hadden zodat je alleen Exalted Valiance Expedition nodig had. Echter als ik het recipe wil kopen geeft hij bij reputation requirement rood aan.

De achievement Winds of the North heb ik namelijk wel gewoon
Armory laat hem niet zien, kijk maar eens ingame daar laat ie de rep op de zogenoemde "verzamelnaam" wel zien en zul je zien dat je waarschijnlijk nog niet exalted bent. Ik dacht eerst ook dat wat ik had genoeg was. Check voor de gein mijn armory maar eens, ik heb ook Winds of the North weet alleen niet meer of ik die had toen ik die plating kocht.

[ Voor 6% gewijzigd door killbillfast op 24-02-2009 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Ok heb alles nog eens nagekeken en de 3.1 talentrees erbij gepakt, resultaat => WTF! echt wat hebben die gasten gerookt 8)7

Vanavond maar even wat testen op de PTR, maar ik heb echt een wtf gevoel bij de talenttrees :/

Denk dat het een demo build wordt in 3.1

[ Voor 4% gewijzigd door Bokkie op 24-02-2009 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

killbillfast schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 08:50:
[...]

Armory laat hem niet zien, kijk maar eens ingame daar laat ie de rep op de zogenoemde "verzamelnaam" wel zien en zul je zien dat je waarschijnlijk nog niet exalted bent. Ik dacht eerst ook dat wat ik had genoeg was. Check voor de gein mijn armory maar eens, ik heb ook Winds of the North weet alleen niet meer of ik die had toen ik die plating kocht.
Het gedeelte van Alliance Vanguard zijn bij jouw en mij nagenoeg exact gelijk ;) In-game word hij ook gewoon gecount als Exalted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dillithium
=)
Warrior (Skills List / Talent + Glyph Calc.)
Talents
Arms

* Blood Frenzy improved to 2/4% increased damage.
* Heroic Throw missile speed increased.
Snap ik niet echt veel van, op het forum hadden ze het over de damage in de arms tree te verhogen, en dit is wat ze krijgen? Bovendien had ik een stun/silence/daze idee verwacht op Heroic throw, wat bedoelen ze eigenlijk met missile speed?

Kleine OT, ik kan nergens vinden hoe ik een signature kan maken, kan iemand me de weg wijzen? :P

Het staat er niet als optie in mijn profiel, moet je iets bijzonder doen om toestemming ervoor te krijgen?

[ Voor 17% gewijzigd door Dillithium op 24-02-2009 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Bokkie schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 08:53:
[...]
Ok heb alles nog eens nagekeken en de 3.1 talentrees erbij gepakt, resultaat => WTF! echt wat hebben die gasten gerookt 8)7

Vanavond maar even wat testen op de PTR, maar ik heb echt een wtf gevoel bij de talenttrees :/
Mjah, zoals ik het nu lees lijkt het dat Affliction een behoorlijke nerf te verduren krijgt... Ik zie nog niet wat er nu echt beter is geworden. Ja, Siphon Life vervalt, dus je rotatie wordt wat makkelijker, maarja, je raakt ook een DoT kwijt. Ik word er nog niet echt gelukkig van...

En Molten Core naar tier 8 van de Demo tree? WTF! Wat is de logica daar nu weer achter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Kort dagboek,

Door RL niet veel kunnen spelen. (ben van het weekend samen gaan wonen)

Nog maar 51% en dan hit ik level 80. Hoop vanavond wel even iets te kunnen doen anders in ieder geval donderdag een flinke ruk ernaartoe maken.

Moet ook wel zeggen dat het spelen me de laatste tijd iets irriteerd, maar dat komt omdat ik de laatste tijd enorm veel lag heb. Hierdoor is het af en toe niet te doen om te spelen en ook merk ik dat veel van onze guildmembers dc-en.

Maar ik bijt toch even flink door, wil me echt met mijn DK richten op tanking. Bevalt me goed en vind het enorm leuk om te doen. Krijg veel complimenten van collega spelers dus dat doet me ook wel goed. Nu alleen nog goede gear krijgen, maar ja dat komt wel als ik level 80 ben en heroics kan runnen.

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Anoniem: 282346 schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 08:47:
[...]

Er zijn een aantal goede dingen bij maar het verplichte opnemen van blood boil in men aoe rotatie slaat wel tegen .... moeten we maar eens effe bekijken.

De sudden doom auto proc is gewoon free dps.... niet meer op letten , gewoon gaan .. aan de andere kant , er is dan weer wel een GCD vrij voor blood boil als het een AOE pack is :)

de rest ziet er zo slecht nog niet uit , echte nerfs zijn er niet , alleen een beetje geklooi aan rotaties :)

Chanai
hey Chanai,

Stonden er ook wat aanpassingen op voor de frost tree? Zit op mijn werk dus de sites werken hier niet :(

Ty

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dillithium
Frost

* The following talents have moved in the Frost tree: Runic Power Mastery, Glacier Rot, Killing Machine, Chilblains, and Endless Winter.
* Black Ice now grants 2/4/6/8/10% Shadow damage in addition to the Frost damage.
* Black Ice: Frost Damage bonus lowered to 4/8/12/16/20%
* Blood of the North is 3 ranks instead of 5 for the same effect.
* Chillblains: Now a 15/30/50% movement speed debuff (up from 30%). Moved to position currently occupied by Glacier Rot.
* Endless Winter: Moved to position currently occupied by Chillblains.
* Frost Aura: Replaced with Improved Frost Presence. Allows the deathknight to keep the health bonus of Frost Presence in any presence, and decreases magic damage taken while in Frost Presence.
* Glacier Rot: Third rank added, and damage bonus increased to 7/13/20. Moved to position currently occupied by Endless Winter.
* Howling Blast: Swapped positions with Hungering Cold in the talent tree (HB is now at 51, and HC is now at 31). In addition, the damage bonus for targets with Frost Fever is now only 20%.
* Icy Talons - This talent how has a new icon.
* Runic Power Mastery down to 2 ranks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86703

Iemand een link naar de volledige notes? Zie ze nog nergens staan op de forums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

u vraagt , dilithium draait :)

edit : de volledige PTR patchnotes : [url=Klikkie]http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=40602.0[/url]
deze zullen over de loopt van de volgende dagen nog wel een aantal keer veranderd worden :)

Chanai

[ Voor 71% gewijzigd door Anoniem: 282346 op 24-02-2009 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dillithium
http://www.mmo-champion.com/

Voel me wel een beetje spammy met al die posts :P
Mja, je moet s'ochtends wat te doen hebben.

[ Voor 20% gewijzigd door Dillithium op 24-02-2009 09:23 . Reden: *spelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109106

Dit ziet en niet goed uit voor mijn death knightje...denk dat deze nerf nogal hard gaat aankomen. Ik ga alvast maar men rekenmachine pakken om nieuwe cijfertjes voor dps naar buiten te laten rollen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Voor locks wordt demo veel interessanter lijkt me.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86703

@Dillithium
Mijn dank is groot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dillithium
Improved Regrowth (Tier 6) renamed Nature's Bounty. Increases the critical effect chance of your Regrowth and Nourish spells by 5/10/15/20/25%. (Previously increased just regrowth crit by 10/20/30/40/50%)
:'(

Wat moet je nou als lvl 66 healing druid, zonder 50% crit regrowth?
Lifebloom kost teveel mana om op te houden op dat level, rejuv doet niet genoeg. Vind dit best wel balen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Healen was dan ook te makkelijk endgame....
Leuk dat ze er weer een uitdaging van gaan maken, zodat je niet met 90% mana uit een bossfight van 10 minuten komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Bloodlust and Heroism now puts a debuff on you preventing you from using gaining the benefits of them for 10 mins. They now have a 5 min cooldown. (Previously had a 5 min debuff with a 10 min cooldown)
Dus het nut van meer dan 1 shaman, buiten healing uiteraard, is ook gelijk weg. Voorheen konden we nog wel "chain" Bloodlusten. Nu dus ook nie meer :(

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:50
Gisteravond was ik pas laat thuis van werk, toen ik online kwam kreeg ik al vrij snel een invite voor HoL. We waren met 5 level 78 spelers en het ging echt prima, alleen de dps was relatief laag doordat we een warrior- en een pallytank mee hadden. Op bossfights zat ik netjes op 1500 dps, daar ben ik best tevreden mee. Naast de bracers die ik mocht looten heb ik nu ook weer een goede tank en healer erbij in mijn friendslist. Een prima resultaat voor een uurtje spelen! Vanavond waarschijnlijk raiden, eens kijken wat S3D voor ons gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209587

redfoxert schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 09:45:
[...]

Dus het nut van meer dan 1 shaman, buiten healing uiteraard, is ook gelijk weg. Voorheen konden we nog wel "chain" Bloodlusten. Nu dus ook nie meer :(
Ze willen voorkomen dat je haast genoodzaakt wordt om een flinke ploeg shamans mee te nemen om bijvoorbeeld bazen te kunnen verslaan met Enrage timers. Het "Bring the player, not the class" verhaal zegmaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Anoniem: 209587 schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 10:05:
[...]

Ze willen voorkomen dat je haast genoodzaakt wordt om een flinke ploeg shamans mee te nemen om bijvoorbeeld bazen te kunnen verslaan met Enrage timers. Het "Bring the player, not the class" verhaal zegmaar.
Wat is dan de logica om een debuff te hebben van 10 minuten (veel te lang imo, 5 minuten was prima om chainen te voorkomen) en een cooldown van 5 minuten? That makes no sense what so ever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
MrHuge schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 07:50:
Thaddius ging niet lekker. Er waren voordat ik joinde blijkbaar al een aantal mensen die de tacs niet kenden :') (hoe moeilijk kan het zijn). Een paar tries gedaan waarin veel DPS'ers de jump misten (ik niet) met als gevolg dat we de enrage timer niet haalden.
Je bedoelt de jump naar z'n platform? What the? :D
Anoniem: 63072 schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 08:19:
Gisteren hebben we het in ons casual guildje eens anders gedaan. Tot nu toe rolde we altijd om eeen plek in de raid (teveel mensen voor 1 10 mans, te weinig voor twee). Op de een of andere manier eindigden we dan steeds met twee mensen die of gewoon te weinig dps deden (<1000dps in naxx25 gear voor een rogue bijvoorbeeld) of ieder gevecht na 30 seconden dood zijn als er gelopen moet worden.
Dat snap ik trouwens niet. Waarom spreekt niemand zo'n rogue er dan op aan? M'n crap geared mage doet meer damage als 'ie braindead op '2' (frostbolt) zit te rammen, en die heeft niks van Naxx gear.

Wat betreft de patchnotes:
Plague Strike now deals 50% weapon damage plus 189 and infects the target with Blood Plague, a disease dealing Shadow damage over time. (No longer removes a HoT)
Wel blij mee.
Improved Regrowth (Tier 6) renamed Nature's Bounty. Increases the critical effect chance of your Regrowth and Nourish spells by 5/10/15/20/25%. (Previously increased just regrowth crit by 10/20/30/40/50%)
En daar baal ik van. Nourish wordt op dit moment niet gebruikt omdat regrowth beter is. Wat doe je dan? Precies, je nerfed regrowth :(
Snuffel schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 09:41:
Healen was dan ook te makkelijk endgame....
Leuk dat ze er weer een uitdaging van gaan maken, zodat je niet met 90% mana uit een bossfight van 10 minuten komt
Healen is makkelijk omdat de hoeveelheid healing/sec die je nodig hebt op dit moment gewoon laag is. Dat heeft niks met healing of manaregen te maken, maar gewoon met het feit dat bosses niet hard meppen.

[ Voor 12% gewijzigd door Hydra op 24-02-2009 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Mmo ook geupdate met undocument notes nu

- Bloodlust and Heroism now puts a debuff on you preventing you from using gaining the benefits of them for 10 mins. They now have a 5 min cooldown. (Previously had a 5 min debuff with a 10 min cooldown)
Gewoon :X teverkoming dat je 2 keer kan gebruiken in veel fights waar nu wel 2 keer kan maar toch :/

- Improved Mark of the Wild (Tier 1) now also increases all of your total attributes by 1/2%.
Afhankelijk of Stacked met BoK is waarschijnlijk zeer zinloze update.

Paladin

- Shield of Righteousness now deals 130% of block value + 520 at the highest rank. It no longer causes a high amount of threat. (Previously increased damage by a set amount)
Geen high threat:X, toch vanavond kijken hoe groot dat is invergelijking met nu.
- Blessing of Sanctuary (Tier 5) now only grants 2% of maximum displayed mana when the target blocks, parries, or dodges a melee attack. (Previously granted 10 rage or 20 runic power or 2% max mana)
Oh dat gaan andere tanks niet leuk vinden.
- Divine Guardian (Tier 4) now has been changed to redirect damage "(up to a maximum of 150/300% of the Paladin's health)." (Previously had no limit)
Yeah, maak de T7 4set bonus nog minder intresant
- Shield of the Templar (Tier 10) no longer increases the damage of your Holy Shield, Avenger's Shield and Shield of Righteousness spells. Instead it gives your Avenger's Shield a 33/66/100% chance to silence targets hit by it for 3 sec.
Was al aangekondigt. PvE heeft wel wat voordelen, voor PvP is het huge.

Vrijwel indentiek als aangeven in de Pre-post over de veranderingen behalve
- Shield of the Templar now causes your Avenger’s Shield and Shield of the Righteousness to silence targets for 3 sec. The old damage bonus of this talent has been folded into Holy Shield, Avenger’s Shield, and Shield of the Righteousness.
Als die niet komt kan ik me Tiger mount grind wel weer vergeten. maar ja dit maakt me ook in PVP zeer annoying.
(dus waarschijnlijk van alle PvP QQ zal er ook wel niet komen)
Voor de rest ga vanavond wel ff spelen op PTR om te kijken of beter/slechter op wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Nu online
Gisteren een drukke dag gehad:
- mijn warrior alt eindelijk in outland gekregen en de eerste twee instances gedaan
- pvp beer mountje gehaald met mijn rogue (ik moest alleen undercity nog raiden)
- met mijn warrior mining gelevelled
- 's avonds naxx heroic afgewerkt

Al bij al een hoop achievements binnen gehaald gisteren :)

Ik vind trouwens dat Blizzard een groot waarschuwingsbord moet zetten aan de Dark Portal in Blasted Lands: WARNING! Will need 300 mining beyond this point! |:(

Aangezien ik toch tijd moet verprutsen aan het levellen van mining blijkbaar ben ik dan maar even met mijn warrior terug gegaan naar Silithus. Ik krijg dan tenminste nog xp van de mobs daar.

*edit* De raid op Undercity was trouwens bijna op een ramp uitgelopen. Tot drie keer toe begon Sylvanas te evaden waardoor haar health terug op 100% kwam |:(

[ Voor 10% gewijzigd door Kapoen op 24-02-2009 10:23 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
ShadowBumble schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 08:44:
[...]
Ik dacht dat je Explorer's League rep kon krijgen in de Fjord. Iron ......
Er is een daily waarbij je 8 gargoyls moet killen, deze geeft volgens mij 250 Explorer League rep.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-06 16:30
MrHuge schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 09:05:
[...]

Mjah, zoals ik het nu lees lijkt het dat Affliction een behoorlijke nerf te verduren krijgt... Ik zie nog niet wat er nu echt beter is geworden. Ja, Siphon Life vervalt, dus je rotatie wordt wat makkelijker, maarja, je raakt ook een DoT kwijt. Ik word er nog niet echt gelukkig van...

En Molten Core naar tier 8 van de Demo tree? WTF! Wat is de logica daar nu weer achter?
Affliction is flink generfed en versimpeld. Waarschijnljik omdat het gewoon te goed schaalde met Ulduar gear. Het was al een top DPS spec en denk dat dat alleen maar verder schaalde buiten proportie.

Demo is aardig gebuffed, Meta wordt nu een interessante spec.

Destro is verder vernaggeld. Het was al een rommeltje, das nu nog erger gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast

killbillfast

Challenge accepted!

Teunis schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 10:16:
Mmo ook geupdate met undocument notes nu

- Bloodlust and Heroism now puts a debuff on you preventing you from using gaining the benefits of them for 10 mins. They now have a 5 min cooldown. (Previously had a 5 min debuff with a 10 min cooldown)
Gewoon :X teverkoming dat je 2 keer kan gebruiken in veel fights waar nu wel 2 keer kan maar toch :/

- Improved Mark of the Wild (Tier 1) now also increases all of your total attributes by 1/2%.
Afhankelijk of Stacked met BoK is waarschijnlijk zeer zinloze update.

Paladin

- Shield of Righteousness now deals 130% of block value + 520 at the highest rank. It no longer causes a high amount of threat. (Previously increased damage by a set amount)
Geen high threat:X, toch vanavond kijken hoe groot dat is invergelijking met nu.
- Blessing of Sanctuary (Tier 5) now only grants 2% of maximum displayed mana when the target blocks, parries, or dodges a melee attack. (Previously granted 10 rage or 20 runic power or 2% max mana)
Oh dat gaan andere tanks niet leuk vinden.
- Divine Guardian (Tier 4) now has been changed to redirect damage "(up to a maximum of 150/300% of the Paladin's health)." (Previously had no limit)
Yeah, maak de T7 4set bonus nog minder intresant
- Shield of the Templar (Tier 10) no longer increases the damage of your Holy Shield, Avenger's Shield and Shield of Righteousness spells. Instead it gives your Avenger's Shield a 33/66/100% chance to silence targets hit by it for 3 sec.
Was al aangekondigt. PvE heeft wel wat voordelen, voor PvP is het huge.

Vrijwel indentiek als aangeven in de Pre-post over de veranderingen behalve
- Shield of the Templar now causes your Avenger’s Shield and Shield of the Righteousness to silence targets for 3 sec. The old damage bonus of this talent has been folded into Holy Shield, Avenger’s Shield, and Shield of the Righteousness.
Als die niet komt kan ik me Tiger mount grind wel weer vergeten. maar ja dit maakt me ook in PVP zeer annoying.
(dus waarschijnlijk van alle PvP QQ zal er ook wel niet komen)
Voor de rest ga vanavond wel ff spelen op PTR om te kijken of beter/slechter op wordt.
heb je al gespeeld met de talent calc op mmo? ik zou wel eens een nieuwe prot spec willen zien. Ik had voorheen geen reckoning in mn spec en gebruikte kings om hoger in de tree te komen.

edit: Net gezien dat Ardent Defender 5 punten in reckoning nodig heeft nu... dus verplicht reckoning nemen...

[ Voor 5% gewijzigd door killbillfast op 24-02-2009 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:50
Ik ben zelf wel blij met de changes voor priests:

Holy:
• Prayer of Healing is now a targeted spell that heals the target's party.

• *New Talent* Empowered Renew, Tier 9, 3 point talent - Your Renew spell gains an additional 5/10/15% of your bonus healing effects, and your Renew will instantly heal the target for 5/10/15% of the total periodic effect.

Disc:
• *New Talent* Soul Warding, Tier 5, 1 point talent - Reduces the cooldown of your Power Word: Shield ability by 4 sec, and reduces the mana cost of your Power Word: Shield by 30%.

Wat ik minder vind:
• De nieuwe holy concentration. Dit nodigt uit tot spamhealen van korte snelle heals. Daar hebben we paladins voor ;)

• Mana regeneration changes: De echt goede healers pikte je er zo uit. Dat waren de mensen die op de goede momenten 5-10-15 seconden zonder casts konden door procs en inner focus etc. Nu is manaregen tijdens casten zo hoog dat dit spel niet meer opgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
hulkie schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 10:30:
Ik ben zelf wel blij met de changes voor priests:

Holy:
• Prayer of Healing is now a targeted spell that heals the target's party.
Tja. Lucky priests. Eerst krijgen we beide een 6s cooldown op onze AoE heal. Tja. Balen. En dan krijgen de priests daarvoor een targettable multi-heal voor in de plaats. En druids dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Dillithium schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 09:39:
[...]

:'(

Wat moet je nou als lvl 66 .....
Levelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
killbillfast schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 10:28:
[...]
heb je al gespeeld met de talent calc op mmo? ik zou wel eens een nieuwe prot spec willen zien. Ik had voorheen geen reckoning in mn spec en gebruikte kings om hoger in de tree te komen.

edit: Net gezien dat Ardent Defender 5 punten in reckoning nodig heeft nu... dus verplicht reckoning nemen...
Protection
* New Talent Divinity:Tier 1 protection talent, increases healing done by and to you by 1/2/3/4/5%.

Missed nog in de Talent tree van mmo.
En die ander lijk me zeer onlighische w8 wel tot vanavond tot zelf ervaren hebt tot ik conclusies ga maken
Hydra schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 10:34:
[...]
Tja. Lucky priests. Eerst krijgen we beide een 6s cooldown op onze AoE heal. Tja. Balen. En dan krijgen de priests daarvoor een targettable multi-heal voor in de plaats. En druids dan?
Eh, Target party Dus ze moeten in target group zitten anders heeft geen nut.
Ziet er uit als spel die als nog zeer weinig gebruikt gaat worden

[ Voor 32% gewijzigd door Teunis op 24-02-2009 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dillithium
Ja, maar als alt grind je toch liever instances dan quests, in mijn geval dan. Mja, paniek is er maar het is niet een GROOT probleem, alleen is het healen wat minder comfortabel geworden.
Titan's Grip (Tier 11) now reduces physical damage you deal by 10%
.

/clap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast

killbillfast

Challenge accepted!

Dual Talent Spec aanschaf kost 1000 Gold op de PTR....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
killbillfast schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 10:55:
Dual Talent Spec aanschaf kost 1000 Gold op de PTR....
Zo weinig maar? >:)

/wrist om lock changes trouwens.. Maar ik ga er vanuit dat dit lang niet alles is, aangezien er niks over soulshards staat. En iirc zou het hele shard systeem ook aangepast gaan worden in 3.1, dus fingers crossed ..

[ Voor 35% gewijzigd door HolyCorn op 24-02-2009 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
HolyCorn schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 10:59:
[...]

Zo weinig maar? >:)

/wrist om lock changes trouwens.. Maar ik ga er vanuit dat dit lang niet alles is, aangezien er niks over soulshards staat. En iirc zou het hele shard systeem ook aangepast gaan worden in 3.1, dus fingers crossed ..
Wees een vent :P gewoon terug naar launch voor locks :D
1k gold is weinig idd

Gisteren voor ik ging maffen weer voor 3k gold aan stuff op ah gezet ^^

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.