Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 182 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 42.772 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:39
mtenbos schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 17:53:
Ik ben nu een lv 20 hunter en ik kan nog geen mail amour aan trekken wat moet ik kunnen om dit wel te kunnen?
Level 40 dingen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07-06 09:05
Ik vond (raid)healen op mijn priest in TBC heel leuk. Echter kan ik mijzelf er maar lastig toe aanzetten om te levelen naar 80. Ik ben nu 76 maar ik vind veel gebieden in WoTLK niet fantastisch en sommige zelfs oersaai. Daarnaast is het dualboxen van mijn mages ook leuk en kan ik mijn rogue gratis levels geven (en dat terwijl ik al een 70 mage en rogue had in TBC, tja, bekende classes zullen we maar zeggen 8)7).

/me heeft motivatie nodig voor z'n 'main' :p

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:01
*Ok... /slack*

[ Voor 90% gewijzigd door Paprika op 20-02-2009 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-06 19:20
Bedankt voor de tips!

Zo te lezen is snel levellen voornamelijk een kwestie van slim questen... dat kan wel kloppen, want ik pak juist alle quests op die er zijn en ik ren van hot naar her om te questen en in te leveren, vandaar dat ik zo langzaam ga...

maar wat ik al zei, ik vind het leuk zo en ik hoef niet perse sneller, vaak vind ik het eigenlijk jammer als ik mn xp-bar zie vollopen, omdat op een gegeven moment de quests groen of zelfs grijs gaan worden, en ik wil ze eigenlijk allemaal doen :)

Ga wel even kijken of demonology een leuke talenttree is, hoewel mn voidwalker nu ook lekker tankt, ik knal er wat DoT's tegenaan en dan verder met mn wand, of tussendoor ff de vorige mob looten, of ff naar de wc ofzo :)

Grappig om te lezen hoe verschillend mensen spelen in hetzelfde spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07-06 09:05
migchiell schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 19:01:
Bedankt voor de tips!

Zo te lezen is snel levellen voornamelijk een kwestie van slim questen... dat kan wel kloppen, want ik pak juist alle quests op die er zijn en ik ren van hot naar her om te questen en in te leveren, vandaar dat ik zo langzaam ga...

maar wat ik al zei, ik vind het leuk zo en ik hoef niet perse sneller, vaak vind ik het eigenlijk jammer als ik mn xp-bar zie vollopen, omdat op een gegeven moment de quests groen of zelfs grijs gaan worden, en ik wil ze eigenlijk allemaal doen :)

Ga wel even kijken of demonology een leuke talenttree is, hoewel mn voidwalker nu ook lekker tankt, ik knal er wat DoT's tegenaan en dan verder met mn wand, of tussendoor ff de vorige mob looten, of ff naar de wc ofzo :)

Grappig om te lezen hoe verschillend mensen spelen in hetzelfde spel.
Ach, gewoon doorgaan op de manier waarop jij het het leukst vindt :). Ik speel zelf WoW al 4 jaar (met pauzes) en heb al 7 characters voorbij de 60 geleveled. Dan ken je op een gegeven moment alle quests en gebieden wel uit je hoofd en wil je er gewoon snel doorheen. Dan ken je het wel weer als je pompoenen moet stelen, de peasants in hillsbrad het leven zuur moet maken, elementals in ashenvale op dat meer moet aanpakken, en dat Maury's voet op slot zit en dat de ogres die sleutels wel eens zouden kunnen hebben want daar pokerde hij regelmatig mee B)

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-06 07:40

Croga

The Unreasonable Man

migchiell schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 19:01:
maar wat ik al zei, ik vind het leuk zo
Uiteindelijk is dat de enige reden om een spelletje te spelen. Zolang je lol hebt is er geen enkele reden om het te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142494

pff, gisteren sart3d op 10man geprobeerd.
Iemand had het idee om een voidwalker pet Sartharion te laten tanken. Lock in complete stam/resistance set. Void walker op 65k hp en 300+ FR.

Bleek dat het trucje niet een kill garandeerd :p in 6 uur tijd 45 tries gehad en nog niet down. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uashy
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-05 17:44
Speel pas een paar maanden WoW, maar had me nog niet eerder in dit topic gemeld. Vandaag is er echter iets gebeurd dat ik jullie niet wil onthouden :o

Ik was aan het wachten op de Gizelton caravan in Desolace (bij het Gelkis kamp), toen ik ineens werd aangevallen door de Deepstrider Giant. Aangezien ik gemound was, en niet direct voorbereid op een strijd, verraste hij me.

Echter, na een strijd van bijna 2 minuten (1 min. 40 om precies te zijn), had ik em neer!

Toch niet slecht met een level 37 warlock en voidwalker een level 39 elite neerhalen. Gaf me wel een goed gevoel 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291809

Ik ben benieuwd wat je dan van Un'Goro gaat vinden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uashy
  • Laatst online: 31-05 17:44
Nou, met mijn warlock ga ik het daar leuk hebben >:) maar met mijn level 52 shaman heb ik het daar knap moeilijk :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:54

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Anoniem: 291809 schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 14:36:
Ik ben benieuwd wat je dan van Un'Goro gaat vinden :+
ik weet gewoon 100% zeker dat die devilsaurs stealth hebben :( en king mosh verschuilt zich achter een boom en springt ineens tevoorschijn

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dol_Fijn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-06 12:05

Dol_Fijn

ToeTerdeToeT

Kees schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 14:48:
[...]

ik weet gewoon 100% zeker dat die devilsaurs stealth hebben :( en king mosh verschuilt zich achter een boom en springt ineens tevoorschijn
Met mijn allereerste char daar wel gelevelled (was toen nog holy priest). Gezworen om die zone nooit maar dan ook nooit meer op geen enkel karakter meer te doen. Tot nu toe die belofte aan mezelf volgehouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-06 17:05

RMB

Nee, geen right mouse button!

Zo, ik ben afgelopen week op Magtheridon begonnen met mijn Tauren Warrior (Zuriken). Ondertussen is hij lvl 18 en het gaat heerlijk met de wowpro addon van jame!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 243052

Zo samen met een maatje van het forum een nieuwe guild gestart op : Chamber of Aspects (horde)

nog mensen die willen joinen ? tot nu toe veel lvl 55-70 in de guild. Doel is op 80 heroics + 10 mans te doen (lekker casual, niets hardcore)

whisper Xeo ingame :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44492

Ik ben ook op saurfang begonnen en heb nu een 22 mage. Leuke gezellige guild waar ik nu in zit :)
Was daar ook begonnen omdat ik wat tweakers daar ook zag beginnen.
Is er nog iemand die refer a friend wil doen met mij op de nieuwe server saurfang? (Ik nodig uit,jij maakt account aan.) Natuurlijk delen we de kosten van een cdkey natuurlijk. En dan lekker door levelen naar 60.

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 44492 op 21-02-2009 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-06 17:05

RMB

Nee, geen right mouse button!

Ik ben bijna lvl 20 waar DW vrij komt. Ik ben van plan als fury DW te levelen maar gaat dit pas lekker nadat je de +25%offH damage talent hebt of lukt het daarvoor ook al lekker? Ik vind allerlei guides maar die zijn allemaal oud. Met mijn andere warrior heb ik tot lvl 50 als 2H arms gelvld wat erg langzaam ging dus nu wil ik het anders doen. Maar misschien is het dus beter even tot ongeveer 25 of 30 door te levelen als 2h arms :) iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23522

RMB schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 19:33:
Ik ben bijna lvl 20 waar DW vrij komt. Ik ben van plan als fury DW te levelen maar gaat dit pas lekker nadat je de +25%offH damage talent hebt of lukt het daarvoor ook al lekker? Ik vind allerlei guides maar die zijn allemaal oud. Met mijn andere warrior heb ik tot lvl 50 als 2H arms gelvld wat erg langzaam ging dus nu wil ik het anders doen. Maar misschien is het dus beter even tot ongeveer 25 of 30 door te levelen als 2h arms :) iemand enig idee?
Eigenlijk kan ik hierop maar 1 ding zeggen: het maakt echt niet uit. Speel gewoon wat je het fijnst vind spelen (qua rotatie e.d.) en dat levelt het snelste omdat je dan de meeste motivatie hebt. Je kunt ook prima zelfs prot levellen als je wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291809

Kees schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 14:48:
[...]

Nou die bomen daar zijn zo groot, daar kan zo'n beest zich wel achter verstopen ja :P

En ze hebben nul stealth maar bewegen gewoon heel snel, veel sneller dan je zou verwachten van zo'n kolossaal iets. Toen ik mijn hunter levelde daar had ik ook telkens een half oog op mijn minimap om te zien of er eentje aankwam.

En dan ga je naar Outland, loop je rond op Hellfire Peninsula als opeens...
RMB schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 19:33:
Gewoon DW proberen vanaf twintig, je weet immers al hoe Arms gaat. Ik zit inmiddels bijna op 60 met mijn fury warrior en ik vind het lekker gaan, ik hoef eigenlijk alleen te stoppen om me even te bandagen en zorgen dat ik snel dichtbij een caster kom. Je bent wel eerder geneigd om aanvallen te missen maar je doet er zoveel dat het eigenlijk niet zoveel uitmaakt.

En bovendien is 2H Fury ook heel goed mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Ghehe, vandaag naar lvl70ETC geweest. Ik en een guildy, samen met z'n 2e door de instance gerent en toen een half uur staan wachten tot ze kwamen. Onder tussen wat filmpjes gemaakt met dat fraps. Eindelijk is lvl70ETC er dan, best grappig om te zien. Wil ik zo'n gifje gaan maken van dat die undead met zijn gitaar staat te springen. Ik fraps aangeslingerd en wat gefilmt. Gaat hij eindelijk springen, (ik al via voice chat roepen dat hij weg moet) gaat me guildy ernaast staan zwaaien. :'( Levert opzich ook wel een grappig moment op.

Afbeeldingslocatie: http://i209.photobucket.com/albums/bb243/got-borgoth/rox2.gif

[ Voor 3% gewijzigd door Borgoth op 21-02-2009 23:50 ]

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:03
Eindelijk van dat tailoring af.. Zat al langer met het idee in me hoofd:

[19:15:54] You have learned a new ability: Jewelcrafting (Apprentice).
[23:44:01] Your skill in Jewelcrafting has increased to 450.

5000g armer, maar wel 450 jewelcrafting op 2 chars.. :P
2x Icy Prism cooldown(totdat ik door mijn orbs heen ben), en dikke gems voor op mijn mage nu, eerst maar effe dailies doen..

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:42
jarnotjuh schreef op zondag 22 februari 2009 @ 01:00:

2x Icy Prism cooldown(totdat ik door mijn orbs heen ben), en dikke gems voor op mijn mage nu, eerst maar effe dailies doen..
Well done my young padawan : D

Ik ken het : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-05 11:01

Snappie88

Mr. Hollywood

Ik zou dat dus nooit doen hé :( Ik zou erg graag Jewelcrafting er ook bij willen hebben omdat 't een prachtige moneymaker is, maar Tailoring en Enchanting (op m'n Warlock) zou ik daar niet voor op willen geven. Je zal zien dat altijd op 't moment dat je besluit een andere proffesion te nemen, Blizzard met een aanpassing komt die voor jou helemaal 't einde is... Op jou oude proffesion. Misschien ga ik Alchemy droppen op m'n Shaman en op m'n Druid Mining erbij nemen, Alchemy doe ik namelijk totaal niets mee.

Overigens ben ik bezig met de Loremaster (en dus ook The Seeker automatisch) achievement, zit nu op vijfhonderd quests in Kalimdor done van de zeshonderdvijfentachtig. Eastern Kingdoms en Northrend al helemaal gedaan, en in Outland heb ik ook al drie van de zeven zones! Ik kom er wel.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Laatst online: 17:38

Snuffel

Vroem!

Gisteren ST In gegaan met guildies.
Ik ha het ei van Hakkar bij me, dus die baas als eerste gesummoned. Dropt daar voor onze shaman een geweldige mace, waarop hij uiteraard need. Doet een retri pala dat ook, voor offspec.....:S
Heb de beste jongen aangesproken dat mainspec > offspec, en hij dus een ticket dient aan te maken om het item alsnog bij de shammy te laen belanden.
Nou, hij vond van niet.
Korte metten mee gemaakt: kick uit groep en een guildkick erachteraan.
Ninjalooten wordt niet getolereerd >:)

Anyway, ik ben nu 56, ga vandaag toch maar eens levellen naar de 58-60, kijken hoever het komt.
Laters!

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Heb nu al twee keer DTK heroic gerund voor de achievement, ook als twee keer alle bosses gekilled, en al 2 keer loot van de eindbaas gehad. Maarrrr, de achievement krijg ik maar niet, ik krijg geen 'credit' voor het killen van de laatste baas :/

Heb al twee tickets aangemaakt, maar de reactie is "met achievements kunnen we niet helpen, je zult het opnieuw moeten doen zodat je wel de credits ervoor krijgt" >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
jarnotjuh schreef op zondag 22 februari 2009 @ 01:00:

Ga je nu wel jc dialies doen op diddle ? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230001

addictive schreef op zondag 22 februari 2009 @ 08:48:
Heb nu al twee keer DTK heroic gerund voor de achievement, ook als twee keer alle bosses gekilled, en al 2 keer loot van de eindbaas gehad. Maarrrr, de achievement krijg ik maar niet, ik krijg geen 'credit' voor het killen van de laatste baas :/

Heb al twee tickets aangemaakt, maar de reactie is "met achievements kunnen we niet helpen, je zult het opnieuw moeten doen zodat je wel de credits ervoor krijgt" >.<
Achievements kijk ik niet naar om. Ik heb nog nooit arena gedaan en toch heeft mijn mage in de diverse soorten arena's volgens de achievements al honderden kills gedaan. Best knap..... _/-\o_ En dit is al vanaf begin af aan zo, had gedacht dat er nog een correctie zou komen maar dat is dus niet zo.

Hoor in het guild trouwens wel vaker problemen met de achievements dat ze niet gegeven worden, is blijkbaar toch lastig om dat goed te laten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
addictive schreef op zondag 22 februari 2009 @ 08:48:

Niet dood gaan op de laatste boss helpt

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23522

Kees schreef op zondag 22 februari 2009 @ 14:28:
[...]

Pets die killing blows geven zorgen er ook voor dat je de achievement daar niet haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:11

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Ik heb toch even een vraagje ik zit te twijfelen of ik Blacksmithing moet droppen voor JC kan iemand me hierbij helpen beslissen ? Aan de ene kant vind ik het jammer om BS te droppen was best pittig om te levellen maar aan de andere kant gebruik ik het weinig en hoorde dat je met JC flink wat gold kan verdienen ?

[ Voor 11% gewijzigd door ShadowBumble op 22-02-2009 15:44 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-06 22:08
ShadowBumble schreef op zondag 22 februari 2009 @ 15:44:
Ik heb toch even een vraagje ik zit te twijfelen of ik Blacksmithing moet droppen voor JC kan iemand me hierbij helpen beslissen ? Aan de ene kant vind ik het jammer om BS te droppen was best pittig om te levellen maar aan de andere kant gebruik ik het weinig en hoorde dat je met JC flink wat gold kan verdienen ?
Flink veel geld verdienen kan je nog wel eens tegenvallen. Op mijn server maak ik namelijk nauwelijks winst. Het enige waar ik nog geld mee kan verdienen is door de dragon's eye, die ik kan kopen van de jewelcrafting daily tokens, te verkopen. Dus ongeveer 150g per dag. Het levelen heeft me ongeveer 2k gekost. Dit inclusief zelf veel ore minen.
Als je JC neemt zou ik dit puur doen voor de drie sterkere gems die je kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Thormodo schreef op zondag 22 februari 2009 @ 16:04:
[...]

Flink veel geld verdienen kan je nog wel eens tegenvallen. Op mijn server maak ik namelijk nauwelijks winst. Het enige waar ik nog geld mee kan verdienen is door de dragon's eye, die ik kan kopen van de jewelcrafting daily tokens, te verkopen. Dus ongeveer 150g per dag. Het levelen heeft me ongeveer 2k gekost. Dit inclusief zelf veel ore minen.
Als je JC neemt zou ik dit puur doen voor de drie sterkere gems die je kan maken.
Koop saronite ore, prospect, cut gems, undercut op AH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Kees schreef op zondag 22 februari 2009 @ 14:28:
[...]

En waar zie je mij precies zeggen dat ik dood ga? Precies; nergens.
Niemand uit de party was dood!

En normaal geef ik ook niets om achievements, maar de title "Chapmpion of the frozen wastes" is wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:03
ImdaMned schreef op zondag 22 februari 2009 @ 16:13:
Pssh, sommige mensen kun je beter dom houden.. ;)
Snappie88 schreef op zondag 22 februari 2009 @ 03:06:
Ik zou dat dus nooit doen hé :( Ik zou erg graag Jewelcrafting er ook bij willen hebben omdat 't een prachtige moneymaker is, maar Tailoring en Enchanting (op m'n Warlock) zou ik daar niet voor op willen geven. Je zal zien dat altijd op 't moment dat je besluit een andere proffesion te nemen, Blizzard met een aanpassing komt die voor jou helemaal 't einde is... Op jou oude proffesion.
Het punt is het beetje dat ik het in het begin van TBC al gedropped had. Toen kwam Spellstrike, yay, daar tailoring voor geleveld. Tot mh/bt aangekeken, niets boeiends. Toen kwam SWP dus met die sunfireset, toch maar gehouden.
Misschien in Ulduar dat er weer zoiets komt, maarja, pech ermee dan hoor.

38dmg van enchanting en 39 dmg van jewelcrafting extra. Die cloak enchant van tailoring is niet heel veel beter dan de 23haste enchant, als het uberhaupt beter is met arcane spec.
We zien wel wat Ulduar ons brengt, fijn voor blizzard als ze dan iets implementen voor tailoring, nu heb ik jc.. :P
Thormodo schreef op zondag 22 februari 2009 @ 16:04:
[...]
Dan ben je gewoon een noob in auctions doen, sorry. :P Zelfs met een fucked-up gem markt kan je nog winst maken.
Vanilla wow kon je, zonder professions al gold verdienen. In tbc werd het helemaal simpel met dailies, en nu in wotlk doe ik er nog niet eens moeite voor.
Het kost tijd, maar echt 0,0 moeite. Met 1 uur per dag max verdien ik zo'n 600g ofzo, sterk afhankelijk welke kansloze bankchars 24/7 in IF zitten te idlen om hun gems als goedkoopste aan te bieden.. :P

Het heeft me gister 5k gekost, ik heb er nu alweer 2k uit.. Alle ringen/necks die ik met lvl'en gemaakt heb zitten dissen/verkopen, en de normale saronite klusjes == winst.

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
[...]
Way to ruin the economy als iedereen zo denkt...

JCing is niet meer zoeen epic moneymaker als eerst. Te veel mensen zijn nu JCer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
[...]

En dat werkt dus niet meer op mijn server vrolijke vrind.
jarnotjuh schreef op zondag 22 februari 2009 @ 18:30:
Dan ben je gewoon een noob in auctions doen, sorry. :P Zelfs met een fucked-up gem markt kan je nog winst maken.
Vanilla wow kon je, zonder professions al gold verdienen. In tbc werd het helemaal simpel met dailies, en nu in wotlk doe ik er nog niet eens moeite voor.
Het kost tijd, maar echt 0,0 moeite. Met 1 uur per dag max verdien ik zo'n 600g ofzo, sterk afhankelijk welke kansloze bankchars 24/7 in IF zitten te idlen om hun gems als goedkoopste aan te bieden.. :P
En dit doe jij allemaal op mijn server |:( . Nee dus. Ik verdien nu nog goud met titansteel bars (2x) en (dis)enchanting. Als ik geluk heb kan ik nog wat winst pakken op meta gems. Bij ons kosten uncut gems evenveel als cut gems, omdat iedereen elkaar zonder meer vrolijk zit te undercutten.

[ Voor 66% gewijzigd door Thormodo op 22-02-2009 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:42

Osxy

Holy crap on a cracker

Afgelopen week was er in onze guild een nieuwe gozer gejoined, hier gekomen van een andere server.

Vertel hij (alsof het heel normaal was) dat hij net de gold limiet had gehaald o.0 214,748 gold ....

Afbeeldingslocatie: http://img.skitch.com/20090222-nmp4m2etumchp74uea2rg7xcj.preview.jpg
Click for full size
Op die manier dus :P

Ben zelf ook met wat leuke investeringen bezig. Met me huidige kan ik circa 1600g verdienen :)

[ Voor 47% gewijzigd door Osxy op 22-02-2009 20:44 ]

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Thormodo schreef op zondag 22 februari 2009 @ 20:02:
[...]

En dat werkt dus niet meer op mijn server vrolijke vrind.

[...]

En dit doe jij allemaal op mijn server |:( . Nee dus. Ik verdien nu nog goud met titansteel bars (2x) en (dis)enchanting. Als ik geluk heb kan ik nog wat winst pakken op meta gems. Bij ons kosten uncut gems evenveel als cut gems, omdat iedereen elkaar zonder meer vrolijk zit te undercutten.
Vreemd, prijzen van saronite ore en gecutte gems zijn gelijk aan trollbane. Scarlet rubies zijn zelfs nog een stukje duurder op ragnaros. Nooit uncutted gems op AH gooien. Want elke tard kan dat. Maar niet iedereen gooit ze er gecut op.

Het kan dus wel, alleen weet je niet hoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-06 12:23
Osxy schreef op zondag 22 februari 2009 @ 20:24:
Afgelopen week was er in onze guild een nieuwe gozer gejoined, hier gekomen van een andere server.

Vertel hij (alsof het heel normaal was) dat hij net de gold limiet had gehaald o.0 214,748 gold ....

[afbeelding]
Click for full size

Ben zelf ook met wat leuke investeringen bezig. Met me huidige kan ik circa 1600g verdienen :)
Pff wat is dat spul bij jullie duur! Of zet hij het er flink overpriced op? :?

Heb zelf inmiddels Nobles deck gekocht, zit te twijfelen of ik hem net voor de volgende faire zal verkopen of toch maar zelf usen... lastig :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

porn* schreef op maandag 23 februari 2009 @ 00:35:
[...]

Pff wat is dat spul bij jullie duur! Of zet hij het er flink overpriced op? :?

Heb zelf inmiddels Nobles deck gekocht, zit te twijfelen of ik hem net voor de volgende faire zal verkopen of toch maar zelf usen... lastig :)
Normale prijzen. Mats kosten circa 700g als je op goede moment koopt en tegen deze prijzen verkopen ze eigenlijk altijd.

Ik heb net de prijzen van monarch topaz van 70 naar 95g opgedreven terwijl ik ze zelf voor 40g per stuk had gekocht (30 stuks).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-06 13:33

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Na weer eens zo'n 11 heroics gedaan te hebben en 210 heroic emblems bijelkaar gespaard te hebben, maar een warlock alt gemaakt en staff/shoulders/trinket gehaald, ondanks die items valt het me nog tegen 10% xp is niet merkbaar, 2% van totale mana restore na elke kill is leuk maar niet boeiend.

De staff is wel grappig, veruit 'het beste' dat er te krijgen is en voidwalker glyph is ook leuk, 1536hp op lvl18, toch valt schaling erg tegen staff heeft 5 spelldmg op lvl18, trinket 5spelldmg, shoulder 3spelldmg...

Ook voelt het alsof het levelen trager gaat dan toen ik mijn rogue of shaman levelde (priest ging tergend traag net nieuw he ~4 jaar gelenden?) Mobs gingen sneller dood met rogue/shaman burst dmg kan nadelig zijn maar het leveled wel fijner, nu stuur je je VW op een mob af, dot, volgende mob etc etc, meestal 2 tegelijk, maar dots doen niet genoeg dmg om ze in 1 keer dood te krijgen ben uiteraard nieuw met de classs maar had 'meer' verwacht, misschien komt het omdat ik demonology gespecced heb uitgaande dat dat de betere leveling spec was. Misschien maar eens affliction proberen.

Helaas is het niet meer mogelijk om leg enchants te gebruiken, dat was een leuke boost.
Enige irritante is dat elke keer als ik in org kom of elke andere stad er 10000 noobs vragen hoe je aan de items komt.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
prutser001 schreef op maandag 23 februari 2009 @ 00:40:
Helaas is het niet meer mogelijk om leg enchants te gebruiken, dat was een leuke boost.
Werken TBC leg armors niet meer? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:51

Phydomir

Dennis

De staff is wel grappig, veruit 'het beste' dat er te krijgen is en voidwalker glyph is ook leuk, 1536hp op lvl18, toch valt schaling erg tegen staff heeft 5 spelldmg op lvl18, trinket 5spelldmg, shoulder 3spelldmg...
Op lvl 18 zijn er haast geen normale items die überhaupt al spell dmg hebben dus wat dat betreft valt het toch wel mee?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 243052

Osxy schreef op zondag 22 februari 2009 @ 20:24:

[afbeelding]
Click for full size

Haha die ken ik van Draenor nog, heb samen met hem veel verdiend, ik stopte bij de 47k :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Laatst online: 06-06 13:33

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Paprika schreef op maandag 23 februari 2009 @ 01:27:
[...]

Niet voorzover ik weet, de leg enchants zeggen niet 'will bind on use' ofzo pas als je deze werkelijk toepast krijg je de melding. Ik heb niet de TBC versie geprobeerd alleen 'Azure Spellthread' misschien dat de TBC versies wel werken maar ik betwijfel het aangezien ik weinig/geen low level alts meer zie met die enchants.

Ik geloof dat ze dit er een tijdje geleden uitgehaald hebben?

Geloof dat de molten core enchants het nog wel doen.

[ Voor 4% gewijzigd door prutser001 op 23-02-2009 07:44 ]

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Na weer eens zo'n 11 heroics gedaan te hebben en 210 heroic emblems bijelkaar gespaard te hebben, maar een warlock alt gemaakt en staff/shoulders/trinket gehaald, ondanks die items valt het me nog tegen 10% xp is niet merkbaar, 2% van totale mana restore na elke kill is leuk maar niet boeiend.

[..]
Op lvl 20 krijg 'normale' staffs met 4 spellpower dit zijn groene items.met crapass stats, scaling is prima
Heirloom items zjin zo gemaakt dat ze net ietsje slechter zijn dan de beste blues die je zou kunnen vinden voor dat level

2% mana restore na een kill is de meest waardeloze trinket ability die er is voor een warlock, als warlock zal je tijdens het levellen nooit mana issues hebben met de juiste spec.

Grootste voordeel van heirloom items is imho het feit dat je ze niet hoeft te vervangen omdat ze dus net onder dungeon bliues zitten, dus neit geforceerd instances runnen voor die ene upgrade, gewoon doorstomen en aavullen met quest blues en greens en de drops die je toevallig krijgt als je de instance voor quests doet.

10% extra exp, is aardig maar met de exp nerf imho zowieso al overbodig.

Warlock levelt in het begin wat trager dan andere classes maar zodra je rond de 25/30 komt gaat dat alleen maar sneller omdat je dus practisch geen downtime gaat krijgen

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

Zowaar dit weekend een aantal stappen kunnen maken met verschillende characters. Zal wel niet een echt dagboek worden, maar ach.

Zit sinds een maandje met mijn DK weer in een social guild. Dat bevalt prima ondertussen en daardoor quest ik ook weer wat meer op deze. Ook omdat ik mijn inscription wil ophogen zodat ik iets kan toevoegen aan de guild. Er zijn er nog niet zoveel die dat hebben nl. Tussendoor Borean Tundra geleegd en compleet ontdekt, ploink lvl 71. Nog wel wat verder gegaan, maar nog een level erbij ging me wat ver.

Zaterdagavond wilde mijn vrouw weer eens samen spelen. Hup druid/priest combinatie uit de kast. Half Dragonblight dood achter gelaten en daar kwam lvl 75 om de hoek kijken.

Tussendoor is m'n shaman nog naar lvl 31 gegaan met vooral de focus op herbing en wat minder skinning. Het eerste liep net aan goed in de gebieden waar ik zit, dus om ervoor te zorgen dat ik niet achter zou gaan lopen ben ik gaan herben en daarbij het overtollig wild afmaken zodat ze me niet lastig vallen. Dat leverde het laatste stukje voor m'n level op, maar een doel was het niet.

Buiten dat alles ook eindelijk mijn UI zo weten te zetten dat ik er vrede mee heb en het echt lekker speelt. Ik kan overal lekker snel bij zonder allerlei snel-trucjes. Alt combinaties gebruik ik wel al langer, maar als ik daar ctrl en shift bij moet gaan zitten proppen dan raak ik de draad wel een beetje kwijt ;)

Oh en bijna vergeten; Een PuG geprobeerd naar Azjul. Mezelf als MT (druid 75), vrouw als MT healer (disc priest 75), nog een disc priest 73, een rogue 72 en een boomkin 73. Bij de eerste kamer heb je al die groepjes bij elkaar, ik noem ze meestal irritante mieren. Maar bij de laatste groep kwam ineens de Gatekeeper, watcher whatever naar het gevecht lopen. Iedereen dacht sjips, dit gaat niet goed. En dat klopte wel, alleen op een hele andere manier. Hij liep dwars door ons heen en verdween. Toen verdween de groep waar we op aan het beuken waren ook. Verwarring alom, totdat plop, alle groepjes plus mama-mier stonden terug op hun plek. Onze zweefkin stond midden in dat gebied en de uitkomst kun je raden.

Nou ja, raar maar waar, opnieuw. Wat me wel opviel was dat ik als tank maar net onder de eerste plek stond qua damage done. Rogue stond eerste en de boomkin had bijna half mijn damage. Toen hij vervolgens tijdens de eerste groep op de vraag "who did aoe?" antwoordde met "what is aoe?". Grappig, totdat hij zei: "maar ik maakte geen geintje, wat is aoe?". Dag groep. Het was sowieso geen prettige groep. De rogue wist wat hij deed, maar de andere disc priest was zo'n broodje ongeduld en pakte de volgende groep al toen we de voorgaande net afgemaakt hadden. Nou veel plezier met je cloth zeg ik dan. Dat overleefde we ook wel, minus de tweede disc priest. Maar daarvoor moest wel de boomkin mee gaan healen. Dan duurt het even wat langer met alleen een tank en een dps rogue ;)

[ Voor 34% gewijzigd door -BB- op 23-02-2009 08:21 . Reden: Drama PuGje ]

When all else fails, resurrect and start over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Zo, weekendje WoW was dat.
Ben gisteren geeindigd op 58,7 of ergens daar in de buurt.
Ben bewust Outlands nog niet ingegaan op 58, maar nog even wat quests afgemaakt in Azeroth.
Zit wel te denken om Outlands in te hobbelen om zo snel mogelijk de 60 aan te tikken en wat goud te verdienen. Aan de andere kant: ik level met Zygor ingame mod, en het is wel heel erg fijn om gewoon continu door te gaan op de mod zonder grindwerk ipv twee levels grinden. Moet er nog even over nadenken, ben er niet helemaal uit nog.
Verder nog BRD in gegaan, want die achievement is toch echt een musthave.
Zo gezegd, zo gedaan. Een bijna guildrun gedaan, op de healer na, want die hadden we net niet op ons level in de guild. ging goed, alleen die shadowforge key he.... die had niemand.
Aangezien het etenstijd was hebben we de groep ontbonden en na het eten weer naar binnen.
En toen weer.. ehh.. die shadowforge key.... moet je daarvoor niet Fineous Darkfire voor killen? O, hebben we net gedaan zeg je? Hmm... ff doodgaan, Quest oppikken, instance gereset en met speed op jacht naar Darkfire.
Key geloot, Quest afgemaakt en op weg naar de eindbaas.
Helaas was het al wat laat, en vlak voor de laatste zaal hebben we de handdoek in de ring gegooid.
We gingen iets te vaak dood, hadden het vuurtje nog niet te pakken, even doffe ellende dus.
Maar niet getreurd: vanavond rond half acht met dezelfde groep gaan we weer opnieuw beginnen. Aangezien we de key hebben kunnen we in principe een groot aantal bazen overslaan als we willen. Nog ff de MC-pre meepakken, hoeven we ons daar ook geen zorgen meer om te maken.

Een van de guilds op onze server is aan het raiden gegaan, gisteren werden we verrast met een server first.
Leuk, nog even en wij zitten met onze kont ook in de diverse heroics en endgame instances.
Heb er bijzonder veel zin in, veel meer als op mijn oude server. denk toch dat het komt omdat de saamhorigheid op een nieuwe server veel hoger is als op een bestaande oude server. Mensen zijn veel meer en eerder geneigd elkaar te helpen, mats te versturen over en weer, enchants weggeven, gemaakte crafts te laten disenchanten etc etc. Ik ervaar dat in ieder geval als bijzonder prettig, het is weer eens wat anders dat je zoveelste alt naar de 80 jagen om vervolgens in een belachelijk tempo te upgearen.

Maar goed, het is nu maandag en er moet weer gewerkt worden.
Vanavond maar weer verder :)

---

Wall of text crits you for 54235 damage. You died.

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:13

chromeeh

the Gnome

Goed weekend gehad kwa WoW eigenlijk :)
Uit CoS hero het volgende mogen looten:
Crusader's Square Pauldrons
Royal Crest of Lordaeron
Pendant of the Nathrezim

Nog wat badges gefarmed in Nexus hero, moet zeggen dat het lekker vlotjes richting m'n T7 chest gaat :)
En aan het farmen geweest voor Sons rep :)
Uit ellende nog een keer HoL norm gedaan voor 2 quests van de Sons.

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282346

weekendboekje,

Stil weekend geweest IRL nieuw vrouwtje leren kennen en die moeten ook aandacht krijgen he :) Zondag wel gespeeld en met men DK'tje de wondere wereld van azeroth onveilig gemaakt.

zondagmorgend begonnen, aangelogd , slaap nog uit men ogen wrijven ( het was 8 uur 's morgens ), huppa ninja invite HoL normal laatste boss. Tank was er vandoor gegaan, de dps trok het niet en de healer ging OOM. Ach ja shit , euhm , tankgear , def pot ( dps DK geen tank DK dus totaal nog niet def capped ) en hoppa . Boss neer , had evengoed geen tankgear kunnen gebruiken trouwens maar jah.

Tijd voor een kop koffie , kom ik terug met een boterham en kop koffie in men poten , banzai nieuwe invite. Heroic reeks tijd ... een aantal nederlandse guildies ( belg hier ) kwamen nog een dps tekort voor multiple heroics achter elkaar. Vrouwtje kusje gegeven doei voor de komende paar uur :P

in volgorde :

Heroic HoL ( weer geen fucking axe )
Heroic UP ( tank leggings had ik al )
Heroic UK ( was daily - heb de kara DPS leggings )
Heroic Nexus ( de healer wou een shot op de mace die uiteraard niet dropt :P )
Heroic Violet Hold ( voor de laatste badges te verkrijgen die ik nodig had )

Na de instances men Titansteel destroyer maar laten craften, de badge belt opgepikt en dan beste GOT'ers ...

dan ...

besef je dat je op 1/400 2H mace skill staat gotverde ... Ach normal VH aangevinkt en laat die eindeloze stroom maar komen :) op een halfuurtje tijd 398 gedinged en die laatste twee puntjes haal ik wel in PVE :)
heb nu 2H swords en 2H axes op 400 , 1H sword en 1H axe en 2H maces op 398. De achievement komt dichterbij en dan men unarmed skill nog maar die gaat iets moeilijker zijn :)

Ook weer een stuk dichterbij de superior achievement ( 5 badges voor een nieuwe sigil en dan nog iets verzinnen voor men wrists :) )

zal iets voor vanavond zijn :)

Chanai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Bokkie schreef op maandag 23 februari 2009 @ 07:46:
[...]

Op lvl 20 krijg 'normale' staffs met 4 spellpower dit zijn groene items.met crapass stats, scaling is prima
Heirloom items zjin zo gemaakt dat ze net ietsje slechter zijn dan de beste blues die je zou kunnen vinden voor dat level

2% mana restore na een kill is de meest waardeloze trinket ability die er is voor een warlock, als warlock zal je tijdens het levellen nooit mana issues hebben met de juiste spec.

Grootste voordeel van heirloom items is imho het feit dat je ze niet hoeft te vervangen omdat ze dus net onder dungeon bliues zitten, dus neit geforceerd instances runnen voor die ene upgrade, gewoon doorstomen en aavullen met quest blues en greens en de drops die je toevallig krijgt als je de instance voor quests doet.

10% extra exp, is aardig maar met de exp nerf imho zowieso al overbodig.

Warlock levelt in het begin wat trager dan andere classes maar zodra je rond de 25/30 komt gaat dat alleen maar sneller omdat je dus practisch geen downtime gaat krijgen
toon volledige bericht
Zelf heb ik de trinket voor de spelldmg. Zoveel spelldmg trinkets waren er nooit te krijgen. Iets wat misschien wel verandert is. De shoulders zijn toch leuk voor de 10%. Het scheelt toch weer wat lvling time. Gelukkig had ik voor de fix er al een 18 spellpower enchant erop gedaan (had de 15 tokens al in m'n bank sinds juni 2006 ofzo). Was alleen te laat om de staff te kopen en er een 30 spellpower enchant er op te zetten. Had gewoon niet genoeg badges.

Het voordeel van cloth gear is dat je het voor zoveel classes kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:28

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

[...] misschien komt het omdat ik demonology gespecced heb uitgaande dat dat de betere leveling spec was. Misschien maar eens affliction proberen.
Begin eerst met Affliction te speccen voor leveling. Affliction geeft je DoT's een leuke boost. Zodra je level 50 bent (als ik me niet vergis) kun je respeccen naar Demonology voor de Felguard. De Felguard is zowel qua damage als qua aggro houden stukken beter dan de Voidwalker. Daarna is het easy-mode :).

Meteen ook maar een weekendverslagje,

En om maar met de deur in huis te vallen: ik vind Destruction geen leuke spec. Het is leuk dat je op trash de damage meters kunt toppen, maar daar is de lol snel vanaf. De bossfights vind ik vervelend omdat je zowel op je DoT's als op je cooldowns moet letten. Op de een of andere manier ligt het me gewoon niet, ik vind het op de een of andere manier gemakkeljker om 6 DoT's op te houden. Conclusie: teruggespect naar Affli O+.

Eens kijken, wat heb ik allemaal gedaan afgelopen weekend. Allereerst natuurlijk weer Naxx25 afgelopen vrijdag. Op de een of andere manier blijven mensen Heigan the Unclean moeilijk vinden, dus daar zijn we een paar keer op gewiped (kwam ook door lag trouwens). Loatheb was een 1-shot. Daarna gingen we door naar de Military Quarter. Ook Razuvious was goed voor een paar wipes, maar ging uiteindelijk wel neer. Hij dropte de caster boots en ik was de enige bidder, dus die kreeg ik voor een lousy 10 DKP. Hierna hebben we nog 1 poging gedaan op Gothik the Harvester (goed gespeld zo?), maar dat ging niet goed. Het was toen alweer 23.00, dus einde raid. Het is merkbaar dat een aantal mensen in de guild de gevechten nog wat beter moet leren kennen, maar ik heb er vertrouwen in dat dat wel goed gaat komen.

Zaterdag ben ik met de Warlock eerst een OS25 PuG gejoined. Als we maar geen drakes laten staan gaan de PuG's op onze server over het algemeen erg goed hier. Dat was ook nu het geval. Er dropten 2 T7.5 tokens voor Warlocks en ik rollde het één na hoogst, dus mijn 3e T7 item was binnen, de chest en legs had ik al, nu dus de gloves erbij. Daarna werd ik nog door de guild gevraagd om mee te gaan om KT in Naxx10 nog ff om te leggen. Ik had hem nog nooit gedaan, maar de video al wel eens gezien. Het was mijn taak om samen met een mage de banshees te killen. Hij ging in één keer plat. Wat een simpel gevecht eigenlijk. Niet echt eindbaas waardig imo. Hij dropte zowel de caster dagger als het T7 head token. Op de dagger passte ik (hoewel dat een flinke upgrade was) omdat ik graag de 4-piece setbonus wilde hebben. Op het T7 token verloor ik echter de roll van een pala. Gelukkig was hij zo aardig om hem toch naar mij te laten gaan omdat mijn head nog een blue was. Nu loop ik dus in 3 Heroes' en 1 Valorous Plagueheart rond. Erg prettig dat de T7 en T7.5 items gewoon gemixed kunnen worden voor de set bonus.

Gisteren weer met de guild verder gegaan met Naxx25. Gothik was weer goed voor een tweetal wipes. De voornaamste oorzaak hiervan was dat het aan de living side bijna onmogelijk was om te AoE'en ivm aggro (jaja, we hadden daar een warrior tank). Aangezien we naast de warrior ook nog een DK en een Pala tank mee hadden werd de warrior geswitched met de DK en uiteindelijk kregen we er ook nog een mage bij ipv een rogue. Dit bleek de oplossing te zijn. Hij dropte zijn caster trinket, maar daarop werd zodanig tegen elkaar opgeboden dat ik het uiteindelijk voor gezien hield aangezien ik er niet al mijn DKP aan wilde spenderen.

De 4 horsemen daarna was een 1-shot. Helaas ging ik na de 2e horsman weer dood (vorige keer ook al) en ik snap nog steeds niet hoe dat nu komt. Tijdens het lopen naar de 3e horseman krijg ik een of andere spell op mijn donder die me 1-shot.

Toen was Patchwerk aan de beurt. Hier hadden we last van een priest met connectie problemen, dus ook hier weer 3 keer gewiped. Bij één van die wipes zat mijn top DPS op 4200, niet slecht :). Als laatste daarna hebben we Grob nog gedaan. Ik was een beetje bang dat dat problematisch zou gaan worden omdat mensen hun poison clouds verkeerd zouden droppen, maar dat bleek reuze mee te vallen. Hij ging in één keer neer. Hij dropte zijn wand en aangezien ik weer de enige bidder was kreeg ik deze ook voor 10 DKP. Tot nu toe heb ik bij deze guild nog niet meer dan 10 DKP voor een item betaald :).

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 12:11

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Liefdagboek,

Dit weekend lekker weinig WoW gedaan , lekker met het vrouwtje filmpie kijken administratie uitgezocht en met de kids beide dagen weg. Gister avond nog wel even snel me daillies gedaan maar daar blijft het dan ook bij.

Ben gister ook nog even revered geraakt met SoH, nu voor het langste stuk :D.

Vanavond geen raids voor mijn aangezien ik wat shizzle moet fixen bij de gemeente ( nee geen perkjes schoonmaken of iets dergelijk conflictje met 1 van mijn buurtjes ), ben wel benieuwt in welke raids ik sta opgestelt vandaag word in de loop van de dag ook het nieuwe raid rooster gemaakt :D.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:31
MrHuge schreef op maandag 23 februari 2009 @ 08:53:
[...]
Conclusie: teruggespect naar Affli O+.
Ik ben nu zelf demo/destro (was vooral lekker voor levelen naar 80 en om instances mee te doen).

Nu onze guild langzaamaan toch wat meer gaat raiden (Naxx-10) wil ik eigenlijk ook wel weer eens respeccen naar Affliction. M'n gear is redelijk en ook in m'n demo/destro build sta ik altijd wel in de top 3 van de metertjes, maar volgens mij moet ik vooral op bossfights er veel hogere dps uit kunnen persen met affliction.

Ben me alvast wat aan het inlezen voor talents etc., maar wilde hier eigenlijk even checken wat de juiste/beste (start) rotatie is voor affliction? Alle tips zijn welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
stefanass schreef op maandag 23 februari 2009 @ 09:23:
[...]

Ik ben nu zelf demo/destro (was vooral lekker voor levelen naar 80 en om instances mee te doen).

Nu onze guild langzaamaan toch wat meer gaat raiden (Naxx-10) wil ik eigenlijk ook wel weer eens respeccen naar Affliction. M'n gear is redelijk en ook in m'n demo/destro build sta ik altijd wel in de top 3 van de metertjes, maar volgens mij moet ik vooral op bossfights er veel hogere dps uit kunnen persen met affliction.

Ben me alvast wat aan het inlezen voor talents etc., maar wilde hier eigenlijk even checken wat de juiste/beste (start) rotatie is voor affliction? Alle tips zijn welkom :)
Afflic heeft geen rotatie :P

1. Dots up houden en niet clippen
2. Haunt altijd op cooldown hebben
3. sbolt als filler
4. target <25% = drain soul, minimaal 1 tick, maar ook zie 1

Begin met haunt, sb en dan je dots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Startrotatie:
  1. Eventueel beginnen met Shadowbolt voor de Shadow's Embrace buff.
  2. Haunt
  3. Siphon Life
  4. Curse of Agony
  5. Corruption
  6. Immolate
  7. Unstable Affliction
Daarna:
  • Zodra Immo op zo'n 5 seconden resterend zit:
    1. Immolate
    2. Unstable Affliction
    3. Haunt
    Hiermee clip je Immolate wel enigszins, maar het maakt je rotatie wel een stuk eenvoudiger.
  • Siphon Life en Curse of Agony als 'setje' refreshen, waarbij je Siphon Life op zich wel kunt laten clippen, maar Curse of Agony zeker niet!
  • Als je Haunt op tijd ververst hoef je Corruption nooit te verversen, wel opletten of hij er niet afvalt, dat wil soms wel eens gebeuren als je net een beetje te laat bent met Haunt
  • Shadowbolt als filler
  • Als je target onder de 25% HP zit is Drain Soul je filler
  • Het ophouden van je DoT's heeft altijd prio boven je filler aangezien die de beste DPCT hebben.
  • Als Heroism of Eradiction actief is moet je het verversen van je non-instant DoT's wat anders timen. Je hebt dan meer tijd voor je filler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
Bokkie schreef op maandag 23 februari 2009 @ 09:30:
[...]

Afflic heeft geen rotatie :P

1. Dots up houden en niet clippen
2. Haunt altijd op cooldown hebben
3. sbolt als filler
4. target <25% = drain soul, minimaal 1 tick, maar ook zie 1

Begin met haunt, sb en dan je dots
Dat er geen vaste-rotatie is weet ik, gaat mij eigenlijk meer om hoe je start, in welke volgorde je de DOT's er op gooit.

Wat ik verder nog wil weten is welke Glyphs het beste zijn. Ik heb nu de CoA, Immolate en Felguard glyphs. Met Affliction moet iig de Felguard glyph vervangen worden, maar kan ik dan beter de Corruption of de Shadowbolt glyph nemen? Of moet ik er misschien meer vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
* Glyph of Immolate
* Glyph of Siphon Life

3e kan je kiezen, tussen Agony of corruption
Agony is een dmg increase tegenwoordig, maar kan je dot juggling in de war brengen door de aanpassing van de looptijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Voor de math achter de glyph keuze kun je de Affliction thread op ElitistJerks raadplegen. Daar komt uit naar voren dat de CoA glyph meer DPS toevoegt dan de Corruption glyph. Er wordt daar trouwens ook gesproken over een Unstable Affliction glyph. Is die beschikbaar ingame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
MrHuge schreef op maandag 23 februari 2009 @ 09:59:
Voor de math achter de glyph keuze kun je de Affliction thread op ElitistJerks raadplegen. Daar komt uit naar voren dat de CoA glyph meer DPS toevoegt dan de Corruption glyph. Er wordt daar trouwens ook gesproken over een Unstable Affliction glyph. Is die beschikbaar ingame?
ua glyph is ruk imho, 0.2 seconden kortere cast op ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

Anoniem: 243052 schreef op maandag 23 februari 2009 @ 07:24:
[...]

Haha die ken ik van Draenor nog, heb samen met hem veel verdiend, ik stopte bij de 47k :P
Ik ben nu samen met hem bezig :P In 1 dag al 1k verdiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 16:45
Dol_Fijn schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 15:21:
[...]

Met mijn allereerste char daar wel gelevelled (was toen nog holy priest). Gezworen om die zone nooit maar dan ook nooit meer op geen enkel karakter meer te doen. Tot nu toe die belofte aan mezelf volgehouden :)
Ik heb een paar dagen geleden Ungoro afgewerkt op mijn zoveelste alt. Het grootste voordeel van die zone is dat je veel quests op elkaar gepakt hebt. Je kan er ongeveer alles afslachten wat beweegt want het dient wel ergens voor :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
MrHuge schreef op maandag 23 februari 2009 @ 09:59:
Had inderdaad daar ook al gezien dat CoA glyph voor DPS beter is. De UA Glyph lijkt niet geweldig met 0.2 sec kortere cast time (op 1.5 sec), maar dit betekent over langere gevechten toch een redelijke DPS-increase doordat je meer tijd hebt om andere spells te casten. Dit levert toch genoeg extra DPS op om iig een betere glyph te zijn dan Corruption of SB (die erg tegenvalt overigens qua DPS increase).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

stefanass schreef op maandag 23 februari 2009 @ 10:19:
Had inderdaad daar ook al gezien dat CoA glyph voor DPS beter is. De UA Glyph lijkt niet geweldig met 0.2 sec kortere cast time (op 1.5 sec), maar dit betekent over langere gevechten toch een redelijke DPS-increase doordat je meer tijd hebt om andere spells te casten. Dit levert toch genoeg extra DPS op om iig een betere glyph te zijn dan Corruption of SB (die erg tegenvalt overigens qua DPS increase).
Volgens de rekenwonders op EJ is de UA glyph zelfs beter dan de CoA glyph. Mjah, met mijn haste zou ik ongeveer op 12 UA casts 1 extra shadowbolt kunnen spammen (die nog wel eens voor 10k+ willen critten, dus da's op zich niet verkeerd op langere fights). Persoonlijk heb ik denk ik toch liever de CoA glyph aangezien die het verversen van Siphon Life en CoA als 'setje' wat aantrekkelijker maakt omdat je Siphon Life dan minimaal clipt. Iets meer mana efficiëntie dus.

BTW: wat doen mijn collegae affliction locks als je target onder de 25% HP zit en Nightfall proct? Als ik op dat moment niet Drain Soul aan het channelen ben dan doe ik altijd nog wel ff de shadowbolt tussendoor.

BTW2: Volgens mij is Immolate gebugged. Ondanks dat ik hitcapped ben is Immolate de enige spell die af en toe niet landt. In recount kan ik daar niks over terugvinden. Nog anderen met dezelfde ervaring?

[ Voor 20% gewijzigd door Dricus op 23-02-2009 10:37 . Reden: 2 BTW'tjes ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

killbillfast

Challenge accepted!

Wohoo Malygos25 down gisteravond na 13 tries de 14e ging ie down!! Ik heb hem mogen MT'en (Happy Paladin), we hebben nu alle content gecleared op sarth2 en 3d na.

Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-06 13:14
Kort mijn lange WoW-weekend:

- Flink in Dragonblight gequest en achievement gehaald (quests met als einde dat filmpje zijn erg vet, ook dat raiden van Undercity daarna is heel cool!). Voornaamste doel van questen is geld verdienen voor epic flying: 600g togo!
- M'n eerste Herioc gerund: Heroic UK. Superveel geluk gehad dat de epic crossbow dropt van laatste boss. Ben dus one happy hunter! :)

Na epic flying ga ik sparen voor de Giantmaim mail items en Ice Striker cloak. Ondertussen proberen exalted te worden met Wyrmcrest Accord voor de dragon mount. Ben bang dat dat lang gaat duren, maargoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast

killbillfast

Challenge accepted!

MrHuge schreef op maandag 23 februari 2009 @ 08:53:
[...]

De 4 horsemen daarna was een 1-shot. Helaas ging ik na de 2e horsman weer dood (vorige keer ook al) en ik snap nog steeds niet hoe dat nu komt. Tijdens het lopen naar de 3e horseman krijg ik een of andere spell op mijn donder die me 1-shot.
bij de horsemen rechtsachterin moet je niet te dicht bij andere raiders staan want dan verhoogd de damage die hij doet of zoiets ik weet niet precies wattie doet maar als je daar dus met zn alle op een hoop staat dan gaan er veel dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

killbillfast schreef op maandag 23 februari 2009 @ 10:43:
bij de horsemen rechtsachterin moet je niet te dicht bij andere raiders staan want dan verhoogd de damage die hij doet of zoiets ik weet niet precies wattie doet maar als je daar dus met zn alle op een hoop staat dan gaan er veel dood.
Jah, de raidleader riep dat er daar achterin iets niet goed ging met het swappen. Schijnbaar moet er geswapped worden zodra de meute van de 2e naar de 3e boss komt rennen. Dat gebeurde blijkbaar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
killbillfast schreef op maandag 23 februari 2009 @ 10:43:
[...]

welke horseman is de 3de?

Op Zeliek wil je niet in een grote groep komen, of je wil graag dood door een 80k hit. Daarom; spreaden op Zeliek, en minimaal 10y tussen 'groepjes' en echt maximaal 4 man in een groepje, en als je eruit rent, door een groep heen lopen, en niet tussen twee groepen door. c'thun beams ftw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 04-06 16:46
Bokkie schreef op maandag 23 februari 2009 @ 10:03:
[...]

ua glyph is ruk imho, 0.2 seconden kortere cast op ua
0.2 sec van de casttime verhoogt de DPCT met 0.2/1.5 en dat is 13%. Wederom niet ruk dus, maar een van de betere glyphs die je als Affliction kunt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
MrHuge schreef op maandag 23 februari 2009 @ 10:29:
[...]

Volgens de rekenwonders op EJ is de UA glyph zelfs beter dan de CoA glyph. Mjah, met mijn haste zou ik ongeveer op 12 UA casts 1 extra shadowbolt kunnen spammen (die nog wel eens voor 10k+ willen critten, dus da's op zich niet verkeerd op langere fights). Persoonlijk heb ik denk ik toch liever de CoA glyph aangezien die het verversen van Siphon Life en CoA als 'setje' wat aantrekkelijker maakt omdat je Siphon Life dan minimaal clipt. Iets meer mana efficiëntie dus.

BTW: wat doen mijn collegae affliction locks als je target onder de 25% HP zit en Nightfall proct? Als ik op dat moment niet Drain Soul aan het channelen ben dan doe ik altijd nog wel ff de shadowbolt tussendoor.

BTW2: Volgens mij is Immolate gebugged. Ondanks dat ik hitcapped ben is Immolate de enige spell die af en toe niet landt. In recount kan ik daar niks over terugvinden. Nog anderen met dezelfde ervaring?
UA glyph is feitelijk de beste DPS, maar inderdaad, mijn voorkeur gaat ook uit naar CoA, zeker na de buff, simpelweg omdat het de rotatie eenvoudiger maakt.

Wat betreft de nightfall proc tijdens DS, wachten op een tick en daarna direct de SB. Zeer waarschijnlijk is het dan toch al weer tijd om je DoT's te verversen :)

En wat betreft Immolate, het kan gebeuren dat het DoT-gedeelte niet land als de lopende Immolate DoT sterker is. In dat geval hit alleen het DD gedeelte. Immo clippen is ook niet zo'n goed idee, want het is nog steeds een van de betere DPCT DoT's.

Feitelijk wil je geen enkele DoT clippen met Affliction, want Affliciton is juist gebaseerd op de hoge DPCT van DoT's. Op het moment dat je gaat clippen gaat dat voordeel verloren.

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 23-02-2009 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

Valt op dat er veel Warlock praat is de laatste tijd, maar op de realm waar ik zit zie je ze haast niet meer. Toevallig een vriend van me is er eentje, maar voor de rest zie je ze haast niet meer rondwandelen.

Hij mag dan ook geregeld mee met een andere guild op grote runs. Speelt ook mee dat hij zijn class echt snapt, dat moet ik wel toegeven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Bosmonster schreef op maandag 23 februari 2009 @ 10:58:
En wat betreft Immolate, het kan gebeuren dat het DoT-gedeelte niet land als de lopende Immolate DoT sterker is. In dat geval hit alleen het DD gedeelte. Immo clippen is ook niet zo'n goed idee, want het is nog steeds een van de betere DPCT DoT's.

Feitelijk wil je geen enkele DoT clippen met Affliction, want Affliciton is juist gebaseerd op de hoge DPCT van DoT's. Op het moment dat je gaat clippen gaat dat voordeel verloren.
Strikt genomen heb je helemaal gelijk. Ik probeer alleen wel een beetje het 'optimale midden' te vinden tussen zo weinig mogelijk clipping en een hanteerbare rotatie. Ik zal eens kijken. Als Immolate een betere DPCT heeft dan Unstable Affliction, dan zal ik de volgorde waarin ik die ververs wel ff omdraaien. Da's een kleine moeite.

Edit: misschien is het zelfs wel handiger om Haunt te verversen vóór Immo en Unstable Affliction (zie lijstje in een eerdere post van mij op deze pagina).

@-BB-: Klopt, bij ons zie je ook maar weinig warlocks. Ik ben ook 1 van de 2 warlocks in de guild. Waarschijnlijk zijn de 1-button-bashing DS/SnF warlocks afgehaakt na de nerf.

[ Voor 6% gewijzigd door Dricus op 23-02-2009 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
Bosmonster schreef op maandag 23 februari 2009 @ 10:58:
[...]

UA glyph is feitelijk de beste DPS, maar inderdaad, mijn voorkeur gaat ook uit naar CoA, zeker na de buff, simpelweg omdat het de rotatie eenvoudiger maakt.

Wat betreft de nightfall proc tijdens DS, wachten op een tick en daarna direct de SB. Zeer waarschijnlijk is het dan toch al weer tijd om je DoT's te verversen :)

Clippen is echt het slechtste wat je kunt doen. Hoe later je clipt, hoe slechter het wordt, doordat de tijd tussen de ticks van de dot dan langer wordt. Stel je hebt een dot die elke 2 seconden tickt en je clipt die 0.1 seconde voordat ie afloopt, dan mist de dot zijn laatste tick, en duurt het 2 seconden voor de 1e tick weer damage doet. Dan heb je door het clippen eigenlijk een tick die 3.9 seconden duurt. als je 0.2 seconde wacht heb je dus een extra tick voor die 0.2 seconde wachttijd. Wat ikzelf vaak deed toen ik affliction was in BC was om dat soort momenten zo veel mogelijk voor mn lifetaps te gebruiken, of als je mana nog hoog genoeg is dan zelfs maar een deathcoil er tussendoor te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

Ik heb altijd al moeite gehad met locks :D Tot rond de 25 ging het wel, daarna ben ik in een jaar tijd tot 34 gekomen en daar blijft hij eigenlijk wel steken. Niet echt mijn klasse geloof ik, ik heb meer met een hunter (72) als het om pets gaat, of een mage (61) als het gaat om dps zonder armor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236827

Weekendboek,

Vrijdagavond Naxx10 in 3uurtjes weer gecleared met m'n Death Knight. Weer geen Death's Bite, maar wel de tanking head van 4HM, en later nog de BoE tanking ring van Sartharion. Mooie was: een Lock, die normaal mee gaat op z'n Druid, was die middag 80 geworden en ging meteen mee in Naxx. Hij had geluk met drops en velen passten item voor hem. Resultaat: 11 items, waaronder 3x T7 in 1 run.

M'n Mage is als 3e level 80 geworden! Zaterdagmiddag werd ik een tweetal instances door gesleurd, zijnde Utgarde Pinnacle en Gundrak. De laatste was geen level 80 instance, maar het ging vlot en het gaf experience. In UP kon ik 2 quests afmaken, wat me ook weer 80k experience gaf. Daarna nog een aantal quests gedaan in Sholazar Basin wat goed was voor de laatste 30% van het level.
De rest van de avond had ik niet gespeeld, tot vrouwlief haar bed in ging. Ik logde weer in, en er werd gevraagd om een DPS voor een Naxx10, georganiseerd door een vriendelijke guildie die altijd met vrienden raid. Klonk goed, en ik vroeg of ik mee kon als verse level 80. Geen probleem, and off we go!
Het was een relaxte groep, en na 2 wings waren we nog steeds in de running voor The Undying, maar bij Heigan was men laat met het rennen helaas.
Ik mocht rollen wanneer ik wilde, en het leverde me 4 items op door de hele run heen; Shoulders, T7 Leggings, Ring en Bracers werden vervangen. Niet zoveel geluk als de Lock, maar toch niet verkeerd!
Door de hele run heen heb ik op 2,1k DPS gezeten, en was 3e van de 5 DPS die mee was.

Aankomende vrijdag ben ik met m'n Mage weer Naxx in :)

Ook heb ik de Ebonweave items laten maken, waardoor ik nu, met de Naxx items, op 327 hit. Dat brengt me redelijk dicht bij de cap voor een FFB build. Nu geluk hebben met de trinket uit Violet Hold, welke m'n hit zo goed als capped. Natuurlijk heb ik nu 2 items (Ebonweave Robe en Gloves) die gefocussed zijn op +hit, dus andere items die droppen met Hit zal ik zeker ook proberen te halen, om niet afhankelijk te zijn van die 2 items.
Oh, en de Ebonweave head zal ik ook nog maken.

Emblems teller staat op 24, dus 1 erbij en ik kan m'n Offhand halen! Dat moet lukken vanavond (in Violet Hold).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

OMG :S Komt er weer een tig posts warlock dps :'(
Ik heb geen warlock, snap dat dan.....

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Warlock trees zijn ook een beetje een rommeltje op het moment. Geen enkele tree kan zonder de eerste paar talents in Destro bijvoorbeeld, zelfs Affliction. Dan zit je vaak weer met problemen met de range-talents en de gescheiden fire/shadow buffs. CoE is soms nodig, maar een enorme hit op je DPS, terwijl andere classes hier losse debuffs of zelfs passives voor hebben. Fire&Brimstone is een rare talent geworden met de nieuwe Conflag glyph. En zo zijn er nog wel tig dingen te noemen.

Gelukkig gaan ze de trees voor 3.1 herzien, hoop dat ze het wat beter maken.

[ Voor 31% gewijzigd door Bosmonster op 23-02-2009 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Bosmonster schreef op maandag 23 februari 2009 @ 10:54:
[...]

0.2 sec van de casttime verhoogt de DPCT met 0.2/1.5 en dat is 13%. Wederom niet ruk dus, maar een van de betere glyphs die je als Affliction kunt hebben.
Daarom wordt hij ook nauwlijks gebruikt door affliction locks :+
de netto winst tov het gebruik van bijv coa icm je gear stats zoals haste verneukt de theorie hiermee en dus wordt de ua glyph ruk in vergelijking met andere glyphs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270238

Momenteel bezig met een nieuw projectje. Iedereen verklaard me voor gek, maar goed ik ben dus met een 2e rogue bezig op Ravencrest. Gezien mijn main JC/Enchanting heeft als professions, mis ik de optie om gathering professions te hebben.

Dus vandaar de 2e rogue, ook omdat ik de class nu eenmaal leuk vindt om te spelen. Dus mining en waarschijnlijk engineering (zodat ik ook motes kan extracten via de mote extractor) en voor de rest gewoon wat fun maken op de 2e rogue. Ditmaal overigens een UD rogue aangezien ik die eigenlijk al jaren wilde hebben :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-06 15:49

Tao

DPC DE_KOMETEN

Ik ben de laatste week bezig m'n prot paladin te levellen. Nu is ze lvl 76 (nog 1 level en ik mag weer op mn netherdrake, hoeraaah).
Gearwise (was Kara / badge geared) moet ik zeggen dat er uit de quest rewards erg weinig nuttigs valt.
Maar was ook te verwachten uit de Wotlk info (vanaf lvl 77 en verder pas upgrades).
Heb overigens al wat titansteel items gecraft voor als ze 80 wordt.

Waar ik alleen mee zit, zijn de volgende twee punten:
- als ik een item wil vervangen door een met (redelijk wat meer) defense rating, dan boet ik aardig in op dodge
en block rate/value. Als dat zo door gaat, blijf ik wel crit immune maar houd ik geen avoidance meer over....
- op lvl 70 tankte ik met het crystalforged sword + spellpower enchant (ongeveer +200 spellpower, los van
andere items die spellpower gaven).
Ik zie echter allerlei lvl 80 pallies met zwaarden waarop defense / dodge en / of blockvalue zit.
Waar is mijn spellpower gebleven?

Wat is jullie ervaring hiermee, en wellicht welke tibz hebben jullie voor mij?
(Ik lees bij op elitistjerks en zo, maar heb hier nog niets over gevonden. Ik blijf zoeken ja.. :) )

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Bosmonster schreef op maandag 23 februari 2009 @ 11:23:
Warlock trees zijn ook een beetje een rommeltje op het moment. Geen enkele tree kan zonder de eerste paar talents in Destro bijvoorbeeld, zelfs Affliction. Dan zit je vaak weer met problemen met de range-talents en de gescheiden fire/shadow buffs. CoE is soms nodig, maar een enorme hit op je DPS, terwijl andere classes hier losse debuffs of zelfs passives voor hebben. En zo zijn er nog wel tig dingen te noemen.

Gelukkig gaan ze de trees voor 3.1 herzien, hoop dat ze het wat beter maken.
Is dat erg? Als ik het zo zie zijn er heel erg veel warlock builds mogelijk, en iedereen heeft een andere spec, dus cookiecutter specs zoals paladins hebben bestaan niet. Is dat erg?

Bij paladins zul je in PvE 4 specs zien (2 holy, 1 prot, 1 retribution) en in PvP 5 specs (3 holy, 2 retribution) en dan heb je alle specs wel gehad zo ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Bokkie schreef op maandag 23 februari 2009 @ 11:26:
[...]

Daarom wordt hij ook nauwlijks gebruikt door affliction locks :+
de netto winst tov het gebruik van bijv coa icm je gear stats zoals haste verneukt de theorie hiermee en dus wordt de ua glyph ruk in vergelijking met andere glyphs
Haste verandert hooguit de DPCT-verbetering van UA iets naar beneden (1-2%-punt), maar juist het netto effect over een gevecht verandert er niet mee (tenzij je 1000+ haste hebt ofzo en je in de buurt komt van de GC :P) 0.2sec winst iedere 15 sec met laten we voor het gemak zeggen 5000 DPS is 1000 DPS. Ieder 15 sec is een ruwe netto DPS increase van 66.6 DPS. Geen enkele Glyph komt daar ook maar bij in de buurt.

CoA glyph heeft echter extra voordelen voor de rotatie, ook al komt de netto DPS increase niet zo hoog als UA.

Verder wordt ie niet veel gebruikt omdat veel mensen denken '0.2 sec cast time verlaging.. das crap', zonder even de theorie te raadplegen. En bovenstaande natuurlijk.

Maar zeggen dat de UA-glyph 'crap' is (of 'ruk' in jouw geval) is gewoon onzin.

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 23-02-2009 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
MrHuge schreef op maandag 23 februari 2009 @ 10:45:
[...]

Jah, de raidleader riep dat er daar achterin iets niet goed ging met het swappen. Schijnbaar moet er geswapped worden zodra de meute van de 2e naar de 3e boss komt rennen. Dat gebeurde blijkbaar niet.
Zeliek doet een omgekeerde chain lightning. De schade daarvan verdubbeld? per sprong. In ieder geval als je daar dicht bij elkaar staat, (en de hele raid gaat naar Zeliek ipv de helft) dan kan je er vrij zeker van zijn dat er wat slachtoffers vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-06 22:37
Tao schreef op maandag 23 februari 2009 @ 11:29:
Slects één tib (?) : http://maintankadin.failsafedesign.com/ en de guides die daar staan. In ieder geval kan je je spelldamage-weapons vergeten, die gebruiken we niet meer :)
Paprika schreef op maandag 23 februari 2009 @ 01:27:
[...]
Gisteren een nieuwe alt gestart, en het werkt nog prima. Tbc-leg-enchant, en de 10k honor gladiator shoulder enchant op de boa-shoulders.
Is samen een erg grappige hp-boost voor een lvl10 :)

[ Voor 32% gewijzigd door Rudi op 23-02-2009 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-06 11:50

Local Host

Het forum is om te leren.

Anoniem: 44492 schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 18:07:
Ik ben ook op saurfang begonnen en heb nu een 22 mage. Leuke gezellige guild waar ik nu in zit :)
Was daar ook begonnen omdat ik wat tweakers daar ook zag beginnen.
Is er nog iemand die refer a friend wil doen met mij op de nieuwe server saurfang? (Ik nodig uit,jij maakt account aan.) Natuurlijk delen we de kosten van een cdkey natuurlijk. En dan lekker door levelen naar 60.
Beetje late reactie maar :w dvg hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast

killbillfast

Challenge accepted!

Tao schreef op maandag 23 februari 2009 @ 11:29:
Ik ben de laatste week bezig m'n prot paladin te levellen. Nu is ze lvl 76 (nog 1 level en ik mag weer op mn netherdrake, hoeraaah).
Gearwise (was Kara / badge geared) moet ik zeggen dat er uit de quest rewards erg weinig nuttigs valt.
Maar was ook te verwachten uit de Wotlk info (vanaf lvl 77 en verder pas upgrades).
Heb overigens al wat titansteel items gecraft voor als ze 80 wordt.

Waar ik alleen mee zit, zijn de volgende twee punten:
- als ik een item wil vervangen door een met (redelijk wat meer) defense rating, dan boet ik aardig in op dodge
en block rate/value. Als dat zo door gaat, blijf ik wel crit immune maar houd ik geen avoidance meer over....
- op lvl 70 tankte ik met het crystalforged sword + spellpower enchant (ongeveer +200 spellpower, los van
andere items die spellpower gaven).
Ik zie echter allerlei lvl 80 pallies met zwaarden waarop defense / dodge en / of blockvalue zit.
Waar is mijn spellpower gebleven?

(Ik lees bij op elitistjerks en zo, maar heb hier nog niets over gevonden. Ik blijf zoeken ja.. :) )
toon volledige bericht
Spellpower is een vervallen stat, focus op def en strength in het begin tot 540 def. Je avoidance zal zeker zakken maar naarmate je meer naxx/heroic items krijgt stijgt deze weer. Check mijn armory maar eens (in mn sig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Anoniem: 236827 schreef op maandag 23 februari 2009 @ 11:22:
Weekendboek,

Vrijdagavond Naxx10 in 3uurtjes weer gecleared met m'n Death Knight. Weer geen Death's Bite, maar wel de tanking head van 4HM, en later nog de BoE tanking ring van Sartharion. Mooie was: een Lock, die normaal mee gaat op z'n Druid, was die middag 80 geworden en ging meteen mee in Naxx. Hij had geluk met drops en velen passten item voor hem. Resultaat: 11 items, waaronder 3x T7 in 1 run.
Same here, het is echt TE erg dat wij em al sinds week...hmm 4 patch na patch geloof ik farmen en er niet 1 gedropped is. Doen we een alt Naxx 10 waarin ik heal, dropt ie wel. #&*$^&#*^&%&#(% Blizzard, magoed de alt warrior van m'n maat die 2 dagen 80 was was er erg blij mee. Vervolgens een 25 man pug, dropt KT de Betrayer. #$*(&#*(%&#*(%&# Blizzard, natuurlijk dropte er helemaal geen priest stuff en de volgende run, toen zat ik weer op m'n DK natuurlijk, alleen maar priest crap.

Het begint gvd weer TBC te lijken. Dit bedoel ik nou ook met Blizzard droprates, iedereen zit altijd maar te zeiken "statistieken enzo je kunt er niks van zeggen", BULLCRAP.

We zaten gisteren te zeiken dat de tanking ring in Naxx25 nooit dropte, en dat had ie ook nooit gedaan. Als je 't over de duivel hebt natuurlijk.... en we kregen 3 (!!!!!!!!) drops op 1 avond. En zo is het elke keer... als 1 ding dropt, dropt het nog 2-3x. Blizzard heeft geen RNG, ze hebben gewoon een of ander focked algo dat nergens op slaat.

/rant out, en verder heb ik best plezier gehad in de runs :>

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor de Mages hier, voor het gevecht op Loatheb:
Casten jullie hier alleen maar Scorch+Fireball/FFB of spelen jullie in op Hot Streaks en/of houden jullie Bomb up?
Met de laatste 2 kun je namelijk je rolling Ignite verliezen, en volgens mij is een hogere Ignite meer DPS dan die andere 2 skills toevoegen.

@porn
Ja, die /rant wil ik inderdaad ook wel houden voor Death's Bite :P Elke DK/Warrior/Ret Pala zie ik er één hebben, loop ik nog met m'n blauwe Polearm rond...
Ik ga maar hopen voor een drop in Ulduar denk ik, geen zin meer om Naxx in te gaan voor alleen een lage kans op dat wapen met m'n DK. Misschien dat ik het nog een keer doe, maar dan alleen als er echt geen andere tanks zijn!

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 236827 op 23-02-2009 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:00
Ah, guild drama, dat ik dat ook nog eens mee mag maken :)

De lokale leiding had een maand geleden besloten met een 'core' te gaan raiden iedere week (10-mans) omdat ze bang waren dat er anders te weinig progressie zou zijn in Ulduar. 1 of 2 plekken beschikbaar voor non-core. Zaterdag een core-MT opgestapt omdat hij graag met zijn vriending wilde raiden die niet-core was. Begrijpelijk en voorspelbaar. Vanochtend de tweede die het aankondigt :) (in een guild van een man of 20-25)

Vrijdag als healer meegegaan met 25-man Naxx van een bevriende guild (alt-run voor hun), ging meteen een stuk beter dan mijn eerste full run 10-man van woensdag. Alles neer, een wipe op thaddius vanwege enrage, paar wipes midden in de nacht op KT (iedereen moe) en die uiteindelijk zaterdag maar afgemaakt. Die gasten wisten duidelijk waar ze mee bezig waren, zeer veel DPS en zo goed als geen problemen ondanks dat het alts betrof. Ik heb me nuttig kunnen maken als healer (#3 overall, #1 op sommige bosses, maar healing meters zeggen niet alles), terwijl ik woensdag meer het idee had dat het niet echt uitmaakte of ik er bij was of niet :P Boel badges en mooie shoulders mogen looten; roll op T7.5 crown helaas verloren, een van de weinige items die ik niet alleen om de stats etc wil hebben maar ook om het uiterlijk. Progressie voor mij in ieder geval. Als ik iedere vrijdag meemag dan maakt dat core verhaal voor mij ook niet meer uit :+

Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Local Host schreef op maandag 23 februari 2009 @ 11:44:
[...]

Beetje late reactie maar :w dvg hier
:w :w
Hoi!

Saurfang ftw!

Maareh, level eens door, je slackt een beetje....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhannie
  • Laatst online: 07-06 08:20

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Gisteren gingen we Halls of Lightning doen op heroic mode en wat is die instance toch eigenlijk triest simpel. De eerste boss hadden we gespankt met z'n lightning debuff en die ging zo neer. Volkhan was ook makkelijk, al had 'ie wel een golem geshattered. Op de derde boss ben ik gewoon in de adds blijven staan en kon ik mezelf makkelijk in leven houden met 3 x Lifebloom en op de vierde boss mocht iedereen van mij die AoE eten. Daar doorheen healen was ook geen probleem. Dan vraag je je echt af waarom mensen zo vaak wipen op die boss. We hadden overigens niet eens een shammie bij ons voor de Nature Resistance Totem. :/

Halls of Stone vind ik tot nu toe nog het moeilijkst gevolgd door Oculus vanwege het hoge faalgehalte daarzo. We zijn nu ook bezig met de achievements in Azjol Nerub, maar die willen, afgezien van de achievement op de laatste boss, nog niet echt lukken. :P

M'n character is trouwens een resto druid: http://eu.wowarmory.com/c...ml?r=Burning+Blade&n=Rhan

edit:
Ik zie dat er hier ook een aantal mensen op Saurfang zitten. Zitten jullie aan de alliance of horde kant?

[ Voor 5% gewijzigd door Rhannie op 23-02-2009 12:15 ]

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Anoniem: 236827 schreef op maandag 23 februari 2009 @ 11:52:
Casten jullie hier alleen maar Scorch+Fireball/FFB of spelen jullie in op Hot Streaks en/of houden jullie Bomb up?
Met de laatste 2 kun je namelijk je rolling Ignite verliezen, en volgens mij is een hogere Ignite meer DPS dan die andere 2 skills toevoegen.

@porn
Ja, die /rant wil ik inderdaad ook wel houden voor Death's Bite :P Elke DK/Warrior/Ret Pala zie ik er één hebben, loop ik nog met m'n blauwe Polearm rond...
Ik ga maar hopen voor een drop in Ulduar denk ik, geen zin meer om Naxx in te gaan voor alleen een lage kans op dat wapen met m'n DK. Misschien dat ik het nog een keer doe, maar dan alleen als er echt geen andere tanks zijn!
Rolling ignites bestaan niet meer sinds 2.0 :( . Je kan geloof ik wel 1 ignite verliezen als je pyroblast en fireball gelijk aankomen in beiden critten. Maar Loatheb is in principe als elk andere fight, alleen crit je wat meer. Ik hou dus altijd living bomb op en gebruik m'n insta pyro's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Anoniem: 236827 schreef op maandag 23 februari 2009 @ 11:52:

@porn
Mja heb een aardig arsenaal aan wapens dus echt klagen mag ik niet, maar toch... DB heeft vanwege z'n hit altijd op #1 gestaan en als ik em dan verlies, prima, maar het fokking ding dropt gewoon niet. Altijd die stomme staff of dagger. Alsof Blizz will zeggen "giev moar rogues & furrals"...

Thaddius geMT'ed btw op onze 25 mans run (meestal ben ik OT omdat ik veel meer dps doe dan prot warriors), de MT miste de jump (iedereen uitlachen), zat vrij constant op 9-10k TPS en had erg regelmatige uitschieters van 12-15k, lol. Leuke ook voor threat die buff :+
En nog steeds kwam 1 mage in de buurt van m'n threat (naja, 100k eronder, maar hield 't bijna bij). W-T-F....

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-06 14:21
Hallo allemaal! Ben na een weekje wintersporten ook weer terug :) Hele week niks gedaan natuurlijk (kwa wow dan), maar gisteravond nog ff meegeweest OS25 in, voor de 4 emblems. Heb nu m'n T7.5 shoulders kunnen kopen *O*

Wat gear betreft ben ik net een wijf, vind het erg belangrijk hoe m'n character eruit ziet, en de T7 set is pas echt compleet met de shoulders. Heb nu bovendien m'n 4-piece bonus, hoewel ik me nauwelijks voor kan stellen veel Nourish te gaan gebruiken.

Waar ik me alleen nog wel een beetje zorgen om maak kwa OS: we gaan het vanaf volgende week met drakes up proberen (tot nu toe werd Sarth vooral als lootpinata gebruikt) en er zijn echt TE veel mensen die door de firewall geraakt worden, en het zijn iedere keerde DPS spelers. Echt, hoe moeilijk kan het wezen; je hoeft nieteens 25 health bars in de gaten te houden en nog kun je niet uit die vuurmuren blijven :(

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-05 08:23
Dagboek - update

is wel aardig tijdje gelden, maar ja echt spannend is Naxx niet meer.
Malygos is op het Dragon deel ook vrij eenvoudig, veel laten nog hun stacks droppen dus dat kost aardig wat dps.
Maar we clearen nu Naxx & Malygos op 2 Avonden.
Al gaf de laatste keer toen voor 20 min achievment gingen wel aan hoe snel looten ook kan.

Gisteren Sath 2D (ipv 3D) gedaan.
Waarschijnlijk door de huge fail van vorige week +10 tries op 2D en gewoon maar gestopt omdat gewoon 0.0 progress was.
Heb nu de T7.5 compleet, ga denk nu maar wat dkp spenderen aan avoidence set i.p.v. BV + BR die op groote deel op T7 set zit.
Heb grootste deel gepassed voor een nieuwe Warrior die aardig achter liep qua gear.

Wel erg jammer dat je bij ons niet mag bidden op off-gear.
Zo ie zo valt er bij ons vrij weinig plate dps gear.
Hoop wel beetje MH te krijgen voor 3.1 want zal dan vaker gaan voorkomen dat je als Tank switched.

Ook eindelijk weer zin gehad om te levelen op Druid, die is nu ook level 80.
Ik vind moonkin aardig weg spelen ieder geval stukken beter dan feral dat ik van 1-70 was.
Misschien moet ook raid healing op mijn druid proberen. ben te slow om te healen als paladin.
Voordat ik heal + target eidelijk heb gevonden is de persoon al gehealt door 1 van de andere healers
Kan ook een UI + click to heal zijn, veel van hun gebruiken healbot of ander heal addon.

DK is ook erg aardig, alleen 60% is gewoon nu DK dus is dat wel minder.
Tanking op een mijn DK 1 poging geven,zou nogmaals keer doen om tekijken of de leveling spec met wat tanking talents beter bevalt (meet TPS doet)
Maar unholy is iedergeval niet mijn spec.
Tot op heden iedergeval blij dat ik niet heb gererolled naar een DK van het begin.
Ben zeer benieuwd naar 3.1 ieder geval.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Hydra schreef op maandag 23 februari 2009 @ 12:13:

Waar ik me alleen nog wel een beetje zorgen om maak kwa OS: we gaan het vanaf volgende week met drakes up proberen (tot nu toe werd Sarth vooral als lootpinata gebruikt) en er zijn echt TE veel mensen die door de firewall geraakt worden, en het zijn iedere keerde DPS spelers. Echt, hoe moeilijk kan het wezen; je hoeft nieteens 25 health bars in de gaten te houden en nog kun je niet uit die vuurmuren blijven :(
Wat bij mij altijd helpt is naar de rand van het gebied lopen om daar op de draken nuken. Betekend dat je altijd 1 lava wall aan ziet komen. Op het moment dat dat je de lava wall in je rug komt zie je hem tevoorschijn komen en weet je of je goed staat of dat je een stapje opzij moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09:23
Dit weekend was ik lekker in de Ardennen, dus van spelen kwam niet veel.
Toen ik gister inlogde was ik net een half uurtje te laat voor de raid. Wel relaxed dus... Kon ik een beetje half gaar, half afk mijn huntertje spelen.

Level 77 en een hele bak rested ben ik aan Icecrown begonnen met questen. Ik had nog 0 quests gedaan in dit gebied, dus alles is nieuw. Tot nu toe bevalt het wel goed. En de Argent Crusade reputation stroomt rustig binnen! Na een tijdje kreeg ik een ninja-invite voor HoL. Vlak voor de instance ben ik 78 gedinged en het feest kon beginnen. De party bestond uit een 80 warrior (tank), 80 (hunter vol in de epix), 79 retridin, 79 holy priest en 78 hunter (ik).

De tank was extreem sloom - lang leven een korte cooldown op MD. Een paar wipes en heel wat tijd later lag de instance op zijn gat. Ik heb van Loken de pants mogen looten en stond netjes 2de op de meters met rond de 1250 dps. Met een betere tank had ik wel hoger kunnen eindigen, maar ik was in ieder geval niet nutteloos :)

Binnen de guild is de eerste altrun naar Naxx geweest en die was een succes, leuk om met mijn huntertje aan mee te doen als ik eenmaal 80 ben! Verder is onze kersverse officers en oud member plotseling de guild verlaten. Opzich jammer, vooral omdat hij 1 van de 2 raidende resto shamans was... Tijd voor een beetje recruitment dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 269287

He mensen maar weer eens jullie advies vragen. Mijn Frost/fire mage is nu een tijdje level 80. Ik heb vandaag Nexus hc gedaan en kwam niet verder dan 1300 dps. Daarmee haal ik het natuurlijk noooit in raids.

Crit chance is mét molten armor 22%
Sp power net geen 1300 dps
Rotatie die ik gebruik : living bomb, scorch (x2 om op te bouwen naar 5), frostfire bolt en met hotstreak een pyro blast (instant cast). Ik blijf frostfire bolt casten totdat scorch bijna op is dan re-scorch ik of totdat living bomb is afgegaan dan zet ik die weer ergens op.

Ik aoe bijna niet omdat ik dan altijd aggro blijk te pakken (crappy tank wellicht)?

Ik probeer dus m'n dps om hoog te krijgen, volgens mij moet er veel meer te halen zijn uit deze gear. Heeft iemand tips, trucs voor mij die kunnen helpen? Wellicht andere rotatie? Misschien meer focussen op sp power? Hebben andere mages ook zulke lage dps gehad toen ze net lvl 80 waren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 269287 schreef op maandag 23 februari 2009 @ 12:42:
He mensen maar weer eens jullie advies vragen. Mijn Frost/fire mage is nu een tijdje level 80. Ik heb vandaag Nexus hc gedaan en kwam niet verder dan 1300 dps. Daarmee haal ik het natuurlijk noooit in raids.

Crit chance is mét molten armor 22%
Sp power net geen 1300 dps
Rotatie die ik gebruik : living bomb, scorch (x2 om op te bouwen naar 5), frostfire bolt en met hotstreak een pyro blast (instant cast). Ik blijf frostfire bolt casten totdat scorch bijna op is dan re-scorch ik of totdat living bomb is afgegaan dan zet ik die weer ergens op.

Ik aoe bijna niet omdat ik dan altijd aggro blijk te pakken (crappy tank wellicht)?

Ik probeer dus m'n dps om hoog te krijgen, volgens mij moet er veel meer te halen zijn uit deze gear. Heeft iemand tips, trucs voor mij die kunnen helpen? Wellicht andere rotatie? Misschien meer focussen op sp power? Hebben andere mages ook zulke lage dps gehad toen ze net lvl 80 waren?
Ten eerste: Group met een betere tank :) Ik heb ongeveer dezelfde stats als jij op m'n Mage, en haal tussen de 1,7k en 2k DPS ondertussen met een goede tank. Geef ze wel even een paar seconden. Ik cast meestal Living Bomb op een niet-gefocussed target (een mob die niet doodgaat voordat LB afgaat) - 2x Scorch op target met Living Bomb - Blast Wave - Flamestrike (heb 1 punt in talent Firestarter) - Dragon's Breath - Flamestrike - Blizzard en ondertussen gaat Living Bomb af. Dit is op trash, op bazen gebruik ik na de Scorch FFB met Pyro's op Hot Streaks en hou ik Living Bomb op. Macro met Combustion+Icy Veins+Trinket helpt ook op bazen.

Ten tweede: Enchants! Daarmee kan je 100sp omhoog gaan.

Ten derde: FFB wilt crit. Focus daarop met je hit capped of dicht ertegenaan. Dat samen met spellpower natuurlijk, maar dat spreekt voor zich :)

PS. Zie dat je Blast Wave en Dragon's Breath niet hebt. Dat is een keuze natuurlijk, maar als je een goede tank hebt kun je dan net zo goed Blizzards spammen na je Living Bomb (op trash). Doe je meer damage mee op trash!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-06 11:50

Local Host

Het forum is om te leren.

Snuffel schreef op maandag 23 februari 2009 @ 12:07:
[...]

:w :w
Hoi!

Saurfang ftw!

Maareh, level eens door, je slackt een beetje....
slacken mja lifestory ;)

Priest nu bijna lvl 22 healen als disc gaat me tot nu toe redelijk goed af. Heb nu vanaf lvl 16 alleen maar dungeons gedaan ( dm en stockades ) dus word eens tijd om wat quests af te gaan maken . Toch lijkt het questen sneller te gaan dan dungeons runnen .

Nog een aantal lvl's en dan eindelijk Gnomeregan weer in :)

Wat opvalt is dat er op Saurfang veel nieuwe spelers zijn. Ook valt op dat er erg veel geninja'd word in de dungeons. Mensen proberen op alle mogelijke manieren denk ik aan gold te komen .

De Guild die veelal uit tweakers bestaat is erg gezellig. Er zijn een aantal vaste spelers die veel samen spelen . Gelukkig vallen ook steeds meer de rotte appels weg uit de guild waardoor we hopelijk binnen een redelijke tijd een leuke vaste guild gaan krijgen.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.