Weekendbook,
Vrijdagavond ging ik Naxx10 in met m'n Mage. Niet m'n standaardgroep, omdat die de dag erna zouden gaan en ik dan niet kon, maar met een groep die vooral bestond uit alts. Hierdoor ging het niet zo snel als met een goed gegearde groep, maar het ging toch best netjes. Uiteindelijk hadden we na 3uur 3 wings neer.
Ik stond gedeeld eerste als DPS-er, samen met een Ret Paladin, waar ik toch wel tevreden over was.
Tijdens de run heb ik nog
Grieving Spellblade van Faerlina mogen looten, en de
T7 Schouders van Gluth! Vanavond gaan we verder met dezelfde groep voor de Plague Wing en Sapphiron + Kel'Thuzad.
De rest van het weekend heb ik hier en daar wat heroics gedaan en gisteren nog Sartharion zonder drakes, want ook deze run was er één met vele alts. Van de Emblems heb ik
Sundial of the Exiled kunnen kopen en gisterenavond nog
Encircling Burnished Gold Chains. Enige wat ik nog kan kopen van Emblems zijn de 2 T7 tokens, maar misschien droppen die nog in raids
Ook heb ik m'n Herbalism naar 450 kunnen krijgen. Alchemy uiteindelijk tot 415 en ik heb de Trinket gemaakt, totdat ik een betere kan halen. Hij is toch niet slecht, maar voor de extra mana doe ik het niet.
Met een PuG had ik nog geluk in Utgarde Keep met het droppen van een epic Ring. Ik was de enige die 'm wilde. De run zelf was ook erg leuk met alle DPS boven de 2500, dan gaat het hard.
Ondertussen ben ik een set voor raids en een voor heroics aan het bouwen. Degene voor raids heeft nu 365hit en 30% crit en 1600sp, en voor heroics heb ik minder hit, maar meer crit en spellpower.
Samen met een vriend ben ik nog Molten Core ingedoken (ja, je leest het goed). Hij op z'n Tank Warrior, ik op m'n Priest die even Shadow is. Vampiric Embrace healt alles, maar op Geddon moest ik wel bijhealen, aangezien de incoming damage best hoog is. Hij wil nog steeds z'n 2e binding; degene van Garr heeft ie namelijk al zo'n 4 jaar geloof ik. Maar helaas dropte ie niet.
Binnenkort kan m'n Mage ook niet meer beter gegeared worden buiten raids. Dan kan ik m'n tijd weer ergens anders in steken, maar ik weet nog niet echt wat.
Woensdag wil m'n guild voor The Undying in Naxx10 gaan, en ik heb me ervoor opgegeven, want de standaard vrijdag kan ik niet raiden deze week door bezoek

Eens kijken hoe dat gaat.
[
Voor 3% gewijzigd door
Anoniem: 236827 op 02-03-2009 12:37
]