Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 182 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 42.741 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

redfoxert schreef op maandag 02 maart 2009 @ 10:42:
[...]

Helaas gingen de helmen naar andere classes dan de tanks maar Last Laugh is nu van mij :D Eindelijk weer een fatsoenlijk tank wapen. Gezien mijn warrior een Orc is ook nog eens de racial goed uitgebuit. Nu nog ff op zoek naar een goeie enchant. Zit te dubben tussen +26 agi, 50AP of Mongoose. Andere tanks die hier wat over te zeggen hebben?
Ik heb hem zelf ook gehaald en zat ook nog erg te twijfelen. Voor mij persoonlijk viel de 50 ap wel af omdat ie totaal geen tank voordelen heeft naast threat. Ik denk zelf dat het of de 26agi word of de ouwe str enchant dan heb je heb je tenmisnte nog block value. Maar 26 agi levert wel de meeste tank voordelen op denk ik qua avoidance en armor (ook al is het beide minimaal ofc).
Wel een tof dingetje he voor mij als human is het wel jammer dat ik juist mn racial mis maar goed in het verleden waren er meer swords en maces als dat er axes waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yagermeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:02

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Toevallig vandaag is mijn oude guild zo'n beetje uit elkaar gevallen doordat de guild leider een aantal dagen niet meer aanwezig is/zal zijn. Heeft iemand toevallig op Saurfang een guild waar wel mensen aanwezig zijn :P. Het liefste vooral nederlands.

Ik vind trouwens wel dat die eu armory langzaam update. Ik sta er nog altijd als level 14 terwijl ik ruimschoots 27 ben.

-Te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-05 12:19
Heb gister met mijn Enhancement Shaman een snelle offhand weten te bemachtigen (niemand wilde em en sharden is zonde). Had op Elite Sjerks gelezen dat tegenwoordig een langzame offhand niet zo belangrijk meer was vanwege flametongue.
Iemand hier al ervaring mee?
Ga het vanavond zeker ff vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252101

ShadowBumble schreef op maandag 02 maart 2009 @ 10:40:
BTw ik las laatst dit :

<quote>

Lijkt erop dat de QQ-ers weer winnen, met die Achievement dus zal Brew of the year ook wel iets mee gedaan worden alhoewel dat wel een fixed reward is alleen over lange periode.
Sorry? :)

RNG om zo'n candy bag te krijgen (volgens mij onder 5% kans ofzo), daarna nog ff al die candies krijgen. Een maat van me had die achievement (love fool meta dus) op dag 1 al, ik 5 dagen later oid, terwijl ik ieder uur (behalve als ik sliep/op school zat) die bags heb gehaald. Nogal té RNG dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-03 16:23
Ik had gehoopt vandaag een leuk dagboek item te kunnen maken over de ontwikkelingen van mijn Priest. Vrijdag begon het nog goed, lekker kunnen spelen. Uiteindelijk op lvl 14 uitgekomen en de goede hoop om zaterdag wel lvl 20 te kunnen halen. Echter toen sloeg het noodlot toe....ik werd ziek |:(

Het hele weekend geen pc aangeraakt dus ook niet opgeschoten met mijn Priest. Vandaag zit ik wel weer op mijn werk maar voel me nog zo lam als een vaatdoekje. Waarschijnlijk vandaag dus ook geen wow en blijft me Priest steken :(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:38

Valkyre

Kitesurf FTW!

cannibal schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 14:58:
[...]

En je in Exodar of Theramore staat ;)
Al is me dat volgens mij nog nooit overkomen, meestal omdat ik niet de eerste ben om de portal te pakken en dan hoor je op Vent of chat al snel dat er iet mis is ;)
Beetje een noob mage dan, je moet de Dalaran portal in het midden plaatsen!

Stonad > Silvermoon > Dalaran > UC > Ogrimmar

das veel leuker :D

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:45

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Anoniem: 252101 schreef op maandag 02 maart 2009 @ 11:03:
[quote]ShadowBumble schreef op maandag 02 maart 2009 @ 10:40:
BTw ik las laatst dit :

<quote>

Lijkt erop dat de QQ-ers weer winnen, met die Achievement dus zal Brew of the year ook wel iets mee gedaan worden alhoewel dat wel een fixed reward is alleen over lange periode.

[/quite]

Sorry? :)

RNG om zo'n candy bag te krijgen (volgens mij onder 5% kans ofzo), daarna nog ff al die candies krijgen. Een maat van me had die achievement (love fool meta dus) op dag 1 al, ik 5 dagen later oid, terwijl ik ieder uur (behalve als ik sliep/op school zat) die bags heb gehaald. Nogal té RNG dus.
De discussie een paar topics terug was hier om als ze allemaal zeiken over de love achievement op de eu forums er toch wel een aanpassing gedaan zou worden, en zie hier Patch 3.1 de aanpassing word gedaan er waren net na het einde van Love Fool Week ;) , ongeveer 1500 Posts op de eu fora met QQ's erover.

Of het te RNG was geen idee daarom is het RNG , ik durf te wedden dat als niemand zijn mond had open gedaan erover of hooguit een handjevol mensen , dat Blizz het nood had aangepast. Sterker nog dat was hun statement ook :
Bag of Candies
The Bag of Candies had a fairly reasonable drop rate and was in no way bugged; however, due to the random aspect of the achievement, we discussed it and did hotfix an increase in last night. While I'm aware that some of you dislike the chance aspect of this achievement, it will remain in the meta.

And just to dispel all the superstition around it, no NPC has a greater chance of giving out candies. They're all equal. (Source)

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-05 09:34

zwik

randomized

Dit weekend niet heel veel gedaan. Had leukere dingen te doen :) . Gisteren nog wel een paar heroic gedaan en m'n loot zat een keer mee :) . Heb 3 van de 6 items kunnen vervangen. Van de 3 die ik nog wil/moet vervangen zijn er 2 noodzakelijk imho.

Met die 3 nieuwe items merk je toch best wel een behoorlijke increase in DPS als warrior. Verder nog de Giant Sewer Rat opgevist, gave pet :D .

Ben dus wel weer blij :) . Met maatjes willen we nu weer met z'n 3'en, 3 nieuwe alts levelen. We hadden het idee een shaman, warlock en pala te levelen. De shammy als healer, pally eerst als dps en later als tank en lock als dps. Goeie combi volgens jullie? ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252101

ShadowBumble schreef op maandag 02 maart 2009 @ 11:10:
De discussie een paar topics terug was hier om als ze allemaal zeiken over de love achievement op de eu forums er toch wel een aanpassing gedaan zou worden, en zie hier Patch 3.1 de aanpassing word gedaan er waren net na het einde van Love Fool Week ;) , ongeveer 1500 Posts op de eu fora met QQ's erover.

Of het te RNG was geen idee daarom is het RNG , ik durf te wedden dat als niemand zijn mond had open gedaan erover of hooguit een handjevol mensen , dat Blizz het nood had aangepast. Sterker nog dat was hun statement ook :
Lijkt me logisch dat ze niks gaan veranderen als ze geen feedback krijgen, eigenlijk, maar als veel mensen aangeven dat ze problemen met de achievement ondervinden, dan lijkt me niet raar dat blizzard een verandering aanbrengt.

Ik heb overigens niet geQQ'd op de forums, geen zin om mijn tijd daaraan te verspillen. :P
Amras schreef op maandag 02 maart 2009 @ 10:03:
Gisteren met 4 guildies en een random healer heroic CoT gedaan. We wilden eerst timed proberen, maar na 3 mobs had ik al gezien dat dat niet ging lukken. DPS was bijzonder laag. Warrior Tank stond 2e op de lijst met ~1000DPS, ik stond bovenaan met ~1375DPS (wat ik zelf al aan de lage kant vond). De DPS DK en Enh. Shaman bakte er weinig van met respectievelijk ~900 en ~700DPS; en die zaten beiden nog beter in de epics dan ik. Wel met slechts 1 wipe op trash de instance gecleared.

Over m'n eigen DPS: is 1375DPS normaal met mijn equip en talenttree? (zie armory link in sig). M'n rotation: Serpent Sting -> Arcane Shot -> Steady Shot -> Steady Shot (SS ophouden, AS als mogelijk, etc.). Iemand tips? :)
Hmm, niet echt vergelijkingsmateriaal natuurlijk, maar op mijn DK zit ik op 1.1k DPS (1k single target) op level 70. Dus ik denk dat je wel vrij lage DPS doet. En die shammy en DK laten me huilen. Jammer dat mensen die zo het spel door denken te komen niet automatisch gebanned worden ofzo. :P (meer jokerant ;))

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 252101 op 02-03-2009 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14:27
Weekend dagboekje,

Vrijdagnacht ben ik 80 gedinged op mijn huntertje en meteen een heroic in gedoken. Mijn damage viel een beetje tegen. Rond de 900 op bosses en 1150 overall. Wel dropte er een blauwe X-bow met 20 dps meer en betere stats. Happy hunter! Mijn crossbowskill moest even omhoog en ik moest een nieuwe quiver hebben. Ook heb ik mijn katje uit de stal getrokken en mijn gorilla geparkeerd... Na een respec kon ik weer verder met heroics grinden. Ik zit ondertussen alweer op 30 badges en heb dus ongeveer 6 heroics achter de rug dit weekend. Ik moet zeggen, het bevalt me best goed en afhankelijk van de party doe ik behoorlijke damage voor een blue geared hunter!

Ik zat in heroic DTK op de 2500 dps op bosses. (Dit was wel in een party met zeer hoge dps, dus mijn cooldowns werden een groot deel van de tijd benut.)

In CoS heroic was een van onze main hunters mee, een gast die in raids altijd meedoet met de top dps. Op 2 van de 3 bosses deed ik meer damage dan hij, iets waar hij in eerste instantie ‘not amused’ mee was. Na de run zijn we op trilo gegaan en hebben we flink gebabbeld over hunters rotaties en macro’s. Het leuke was dat ik de eerste was in tijden die hem weer uitdaagde het maximale uit zijn character te halen. Dit hoop ik donderdag terug te zien in de raid. Ik stak er zelf ook nog wat van op, dus win-win!

Gister voor het slapen gaan nog even VH heroic meegepakt en de druid staff geloot. Ook de epic gloves zijn van mij. Een guildie vertelde me dat de bracers van Valor Emblems BoE zijn, dus heb ik deze ook maar aangeschaft. De gloves, staff en bracers verdienen een mooie enchant, andere gear laat ik nog even voor wat het is. Ik moet vooral aan mijn hitrating gaan werken, zit net over de 100 nu.

Ik heb trouwens ook mijn Alchemy naar over de 400 gebracht zodat ik de trinket kon maken. Mijn eerste Emblem of Heroism item wordt de ‘Mirror of Truth’. Omdat ik niet zeker wist welke trinket ik ermee wil vervangen ben ik de alchemy en questitem trinket gaan vergelijken. Kom ik er na 2 levels achter dat ik de spelldmg trinket heb gekozen in plaats van de AP variant bij het completen van een quest...*DOH* I R teh n00b! Ik weet nu in ieder geval wel welke trinket ik ga vervangen ;)

Gister was onze 2de raidavond, Naxx was al leeg dus Malygos was aan de beurt. Die ging de 3de try neer. Daarna S2D, die kostte iets meer moeite. De offtanks bleven maar dood gaan. We hadden 6 healers mee, 3 goede, 2 mindere en een trial shaman. De shaman bakte er helemaal niks van en was ook 99% van de killshot dood. Hij moet echt even beter gaan presteren, anders gaat ie zn trial niet halen vrees ik... Opzich wel een prestatie om met 5 healers de kill te pakken. Hoeveel healers neemt men over het algemeen mee voor S3D?

@ Amras: Je rotatie lijkt mij goed. Gebruik je killcommand elke cooldown? Het is handig dit in een steadyshot macro te verwerken. De Serpent Sting Glyph is wel een goede als 3de. Zelf gebruik ik Volley vooral op groepen met meer dan 3 mobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
HanH schreef op maandag 02 maart 2009 @ 09:56:
[...]

als ik je gear zo zie denk ik dat je toch zeker wel 1500 of meer dps moet kunnen halen, wat voor elke heroic prima is (ik doe met mijn 74 DK, zelfde spec, ongeveer 1200 op bosses). Volgende keer als ze vragen om een goede dps, gewoon whisperen :)

maar doe je vaak PvP of niet? Resilience heb je namelijk in PvE niet nodig. Zou ik dus ook niet voor enchanten. (ik zie dat je sons of hodir nog niet exalted hebt - goede shoulder enchant, en kirin tor geeft goede head enchant).
Ik zit op iets van 1700 dps in heroics op bosses, volgens mij meer dan prima. Als ik echt m'n best doe ga ik richting de 1900 maar dan moet ik opperst geconcentreerd zijn, en dat lukt toch meestal niet echt hehehe.
Ik ben wel bezig met pvp, vooral als wat tijdsverdrijf, dus res is wel handig, daarnaast is het vooral een gebrek aan beter voor de meeste enchants :)
PVE niet gek veel tijd voor, pvp is leuk voor soms een half uurtje, vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:09
Speciaal voor diddle/jarnotjuh : http://wowwebstats.com/qibs5uicglozw

Jaja, achievement fails op 4H

Succes met het verbeteren van mijn dps op patchwork, loatheb en thaddius O-) *klopt zichzelf nog eens op z'n schouder*

[ Voor 24% gewijzigd door ImdaMned op 02-03-2009 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236827

Weekendbook,

Vrijdagavond ging ik Naxx10 in met m'n Mage. Niet m'n standaardgroep, omdat die de dag erna zouden gaan en ik dan niet kon, maar met een groep die vooral bestond uit alts. Hierdoor ging het niet zo snel als met een goed gegearde groep, maar het ging toch best netjes. Uiteindelijk hadden we na 3uur 3 wings neer.
Ik stond gedeeld eerste als DPS-er, samen met een Ret Paladin, waar ik toch wel tevreden over was.
Tijdens de run heb ik nog Grieving Spellblade van Faerlina mogen looten, en de T7 Schouders van Gluth! Vanavond gaan we verder met dezelfde groep voor de Plague Wing en Sapphiron + Kel'Thuzad.

De rest van het weekend heb ik hier en daar wat heroics gedaan en gisteren nog Sartharion zonder drakes, want ook deze run was er één met vele alts. Van de Emblems heb ik Sundial of the Exiled kunnen kopen en gisterenavond nog Encircling Burnished Gold Chains. Enige wat ik nog kan kopen van Emblems zijn de 2 T7 tokens, maar misschien droppen die nog in raids :)

Ook heb ik m'n Herbalism naar 450 kunnen krijgen. Alchemy uiteindelijk tot 415 en ik heb de Trinket gemaakt, totdat ik een betere kan halen. Hij is toch niet slecht, maar voor de extra mana doe ik het niet.

Met een PuG had ik nog geluk in Utgarde Keep met het droppen van een epic Ring. Ik was de enige die 'm wilde. De run zelf was ook erg leuk met alle DPS boven de 2500, dan gaat het hard.

Ondertussen ben ik een set voor raids en een voor heroics aan het bouwen. Degene voor raids heeft nu 365hit en 30% crit en 1600sp, en voor heroics heb ik minder hit, maar meer crit en spellpower.

Samen met een vriend ben ik nog Molten Core ingedoken (ja, je leest het goed). Hij op z'n Tank Warrior, ik op m'n Priest die even Shadow is. Vampiric Embrace healt alles, maar op Geddon moest ik wel bijhealen, aangezien de incoming damage best hoog is. Hij wil nog steeds z'n 2e binding; degene van Garr heeft ie namelijk al zo'n 4 jaar geloof ik. Maar helaas dropte ie niet.

Binnenkort kan m'n Mage ook niet meer beter gegeared worden buiten raids. Dan kan ik m'n tijd weer ergens anders in steken, maar ik weet nog niet echt wat.
Woensdag wil m'n guild voor The Undying in Naxx10 gaan, en ik heb me ervoor opgegeven, want de standaard vrijdag kan ik niet raiden deze week door bezoek :)
Eens kijken hoe dat gaat.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 236827 op 02-03-2009 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221967

Afgelopen weekend xxxxx tries gehad op Malygos 10 man. Zeer frustrerend natuurlijk dat ie maar niet neer gaat, maar aan de andere kant ook wel een verademing mbt de easy Heroics en Naxx 10(alleen Military q +FWL gedaan, maar einde zou toch moeilijk moeten zijn?). Zonder enige voorbereiding was dat piss easy healen en mana issues waren al helemaal afwezig.

Bij Malygos hebben we P1 nu onder de knie, zolang mensen niet failen met het oppikken van de sparks gaat alles goed.
P2 duurt soms nog te lang, en de Arcane Barrage wil mij of de andere healer nogal eens rapen. Zeer frustrerend en (bijna) niet te healen. Nu vraag ik me af of andere mensen hier in het begin ook problemen mee hadden? Ligt het aan de tanks en moeten die casters sneller opgepakt worden oid? Dps op de discs die zit te slacken? Of gewoon sneller reageren en die 3x 7k maar sneller healen? Op zich gaat dit nog wel goed, 2/3, maar dan komt P3.
Het schijnt voor sommige mensen echt te ingewikkeld te zijn om die dps stacks op te bouwen(1,1,2). In het begin was het helemaal drama, mensen die niet bij elkaar bleven, niet genoeg energie overhouden voor evt shield etc.
Vind het iig wel leuk deze uitdaging, gouden tips zijn altijd welkom natuurlijk! :D

Ohja, mensen die zich af vragen hoe goed je gear moet zijn voor HC's als dps. Ik ben gelijk in me q blue's als Moonkin HC's ingedoken, Hurricane op groepen van 3 en groter, anders Wrath+Starfire rotatie, en ik kwam uit op minimaal 1500 dps. Dus epic gear voor VH HC is totale onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:37
ImdaMned schreef op maandag 02 maart 2009 @ 12:00:

Succes met het verbeteren van mijn dps op patchwork, loatheb en thaddius O-) *klopt zichzelf nog eens op z'n schouder*
Ja maar, ja maar..! :| :/ ;( :'( }:O ..
Fire is gewoon zoveel beter op fights zoals loatheb. Thaddius/patch gaat in principe nog wel(als ik niet te snel oom raak). Wel grappig wwsje, ik zal volgende week nog eens beter mijn best doen.. :P

Dat fire beter is op sommige bosses(langere fights over het algemeen) dat kan wel zo zijn, maar jij legt het als het goed is dik af tegen tegen me op fights < 2min20 ofzo.

Ik kan veel harder mijn mana burnen, en zo veel meer dmg in korte tijd doen. Wordt de fight al langer dan 5 min dan vind ik het niet logisch dat je meer dmg doet. :P

Vergelijk jullie bosstijden eens met de onze, en check dan de dps tussen mij en jou.. :)
http://wowwebstats.com/xcxcdsu3vue65

[ Voor 6% gewijzigd door enira op 02-03-2009 12:31 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-05 10:25

Tao

DPC DE_KOMETEN

HanH schreef op maandag 02 maart 2009 @ 09:56:
[...]
als ik je gear zo zie denk ik dat je toch zeker wel 1500 of meer dps moet kunnen halen, wat voor elke heroic prima is (ik doe met mijn 74 DK, zelfde spec, ongeveer 1200 op bosses). Volgende keer als ze vragen om een goede dps, gewoon whisperen :)
Aansluitend hierop heb ik een vraagje (na de nuttige huntertips voor mij) over mijn DK voor jullie.
Mijn DK dps sucks.... :(
Gisteravond in heroic Nexus iets van 1500dps, terwijl een iets beter gegearde mage en hunter rond de 2k zaten. Ook in Naxx 25, met raidbuffs, kom ik i.h.a. niet boven de 2200 uit. (Ok. 1 x op Patchwerk haalde ik 2600.)

Ik ben 51/0/20 specced, ik volg de aanbevolen rotatie van elitistjerks. Ik gebruik Army of the dead tijdens een bossfight (niet bij de start :P), en pop DRW en hysteria op mezelf als ik het 2e rotatiedeel van Heartstrike / Obliterate begin. Runedumps: DRW en DC.
Ik heb ook diseaseless geprobeerd met alleen HS / OB; daar kom ik niet hoger mee.
Ook op de ???-boss dummy geoefend -> 1500 dps max. met diverse variaties.
Wat ik ook verzin, ik kom niet boven die 1500 uit. :'(
Gevalletje l2p dus. En aangezien ik dat dus wil leren, vraag ik het aan jullie.
(Ik heb ongeveer gelijk gegearde DK's gezien die 2500 - 3000 dps doen. Desgevraagd naar hun rotatie wordt ik verwezen naar .... elitistjerks... :P). Wat nog wel vermeldenswaard is, dat ik geen macro gebruik.
Misschien zit 'm daar nog wat winst?

Mijn char: http://eu.wowarmory.com/c...=Stormrage&n=Necromanager
(Negeer die pvp items maar, ik pve alleen. Ik kreeg ze toevallig met een roll want ze waren beter dan m'n blues. En ik werk aan m'n ontbrekende enchants en low quality gems.)

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-05 20:24
Bedankt voor de tips allen. Blijf het maar gewoon proberen, oefening baart immers kunst. ;)

Ga de Serpent Sting glyph halen en even respeccen om de 3% hit talent erbij te pakken. Mooi dat m'n rotatie in ieder geval klopt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

jarnotjuh schreef op maandag 02 maart 2009 @ 12:25:
[...]

Ja maar, ja maar..! :| :/ ;( :'( }:O ..
Fire is gewoon zoveel beter op fights zoals loatheb. Thaddius/patch gaat in principe nog wel(als ik niet te snel oom raak). Wel grappig wwsje, ik zal volgende week nog eens beter mijn best doen.. :P

Dat fire beter is op sommige bosses(langere fights over het algemeen) dat kan wel zo zijn, maar jij legt het als het goed is dik af tegen tegen me op fights < 2min20 ofzo.

Ik kan veel harder mijn mana burnen, en zo veel meer dmg in korte tijd doen. Wordt de fight al 5> min dan vind ik het niet logisch dat je meer dmg doet. :P

Vergelijk jullie bosstijden eens met de onze, en check dan de dps tussen mij en jou.. :)
http://wowwebstats.com/xcxcdsu3vue65
toon volledige bericht
Afgelopen zaterdag zijn wij ook naxx10 in geweest voor een achievement run.

ik was een arcane mage, en die andere en FFB mage.

gearlevel redelijk gelijk, zelfde gebuffed, en hij zat dus iets van 2% boven mij op Patchwerk... wat ik natuurlijk nog crap vond, omdat ik zoiets had dat Arcane echt de pew pew spec momenteel is.

heb geen wws,
we hadden geen boomkin mee helaas.

en ook argh zo kut, iemand ninja pulled patcwerk, boom dood, bye bye undying achievement! :(

als arcane mana troubles een beetje, maar een 2 min cooldown op evocation en slim gebruik van managems zou eigenlijk geen prob moeten zijn.. (ik had dan wel altijd mage armor op)

[ Voor 6% gewijzigd door Valkyre op 02-03-2009 12:33 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:05

Snuffel

Vroem!

Yagermeister schreef op maandag 02 maart 2009 @ 10:59:
Toevallig vandaag is mijn oude guild zo'n beetje uit elkaar gevallen doordat de guild leider een aantal dagen niet meer aanwezig is/zal zijn. Heeft iemand toevallig op Saurfang een guild waar wel mensen aanwezig zijn :P. Het liefste vooral nederlands.

Ik vind trouwens wel dat die eu armory langzaam update. Ik sta er nog altijd als level 14 terwijl ik ruimschoots 27 ben.
Ben je Alliance? Dan kan je wat mij betreft wel in ons guild.
We zijn geen Nederlands guild, maar hebben wel veel Nederlanders in de guild, met name een aardige sloot tweakers.
Overigens moet je wel minimaal 45 zijn wil je het guild in willen, maar daar passen we wel een mouw aan.
Je kan mij bereiken op Iridal, ben er vanavond tussen 7 en 8, anders probeer even via Yana. Verwijs maar naar Iridal, dan komt het vast wel goed.

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04-2021
Tao schreef op maandag 02 maart 2009 @ 12:28:
[...]

Aansluitend hierop heb ik een vraagje (na de nuttige huntertips voor mij) over mijn DK voor jullie.
Mijn DK dps sucks.... :(
Gisteravond in heroic Nexus iets van 1500dps, terwijl een iets beter gegearde mage en hunter rond de 2k zaten. Ook in Naxx 25, met raidbuffs, kom ik i.h.a. niet boven de 2200 uit. (Ok. 1 x op Patchwerk haalde ik 2600.)

Ik ben 51/0/20 specced, ik volg de aanbevolen rotatie van elitistjerks. Ik gebruik Army of the dead tijdens een bossfight (niet bij de start :P), en pop DRW en hysteria op mezelf als ik het 2e rotatiedeel van Heartstrike / Obliterate begin. Runedumps: DRW en DC.
Ik heb ook diseaseless geprobeerd met alleen HS / OB; daar kom ik niet hoger mee.
Ook op de ???-boss dummy geoefend -> 1500 dps max. met diverse variaties.
51/0/20 heeft volgens mij een priority systeem: OB, HS, DC. (zonder diseases dus).
Met diseases: OB, IT, PS, HS/ DC tot diseases bijna eraf vallen en dan weer OB.

handige link: http://deathknight.info/forum/index.php?topic=5805.0

gebruik je Hysteria vóórdat je DRW doet (en zo vroeg mogelijk nadat je 100 RP hebt)?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:09
Bosmonster schreef op maandag 02 maart 2009 @ 10:28:
[...]

@ ImdamNed (of anderen met een mening hierover uiteraard):

Is het de moeite waar de Champion's Monarch Topaz recipe te kopen? Een warrior guildy vertelde me dat tanks over het algemeen geen strength gemmen en vaak ook geen defence meer als ze al gegeared zijn, maar bijna alleen sta of some def/sta.

Op wowhead staat echter weer dat het een hele goede prot-pally gem is.
Zal vast een pro prot pally gem zijn. Maar hoeveel prot pallies zijn er? crap gem dus.

@ diddle. Ik zal vanaaf de wws logs bekijken, zijn helaas geblocked hier op het werk : (

[ Voor 7% gewijzigd door ImdaMned op 02-03-2009 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao

Tao

DPC DE_KOMETEN

HanH schreef op maandag 02 maart 2009 @ 12:56:
[...]
51/20 heeft volgens mij een priority systeem: OB, HS, DC. (zonder diseases dus).
Met diseases: OB, IT, PS, HS/ DC tot diseases bijna eraf vallen en dan weer OB.

handige link: http://deathknight.info/forum/index.php?topic=5805.0

gebruik je Hysteria vóórdat je DRW doet (en zo vroeg mogelijk nadat je 100 RP hebt)?.
Ik gebruik Hysteria voor DRW en op 100 RP.
Ik heb de glyph voor Plague strike, dus dacht/denk dat ik open met PS - IT - HS/OB/DC (vlg. elitist rotatie).
Dank voor de link, die had ik nog niet.

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94605

Anoniem: 221967 schreef op maandag 02 maart 2009 @ 12:12:Bij Malygos hebben we P1 nu onder de knie, zolang mensen niet failen met het oppikken van de sparks gaat alles goed.
P2 duurt soms nog te lang, en de Arcane Barrage wil mij of de andere healer nogal eens rapen. Zeer frustrerend en (bijna) niet te healen. Nu vraag ik me af of andere mensen hier in het begin ook problemen mee hadden? Ligt het aan de tanks en moeten die casters sneller opgepakt worden oid? Dps op de discs die zit te slacken? Of gewoon sneller reageren en die 3x 7k maar sneller healen? Op zich gaat dit nog wel goed, 2/3, maar dan komt P3.
Staan jullie wel met zijn allen onder de schilden? Is iedereen wel volledig gebuffed?

Op zich is er voor tanks in P2 niet veel te doen. Ze moeten de Nexus Lords tanken en melee moet deze zo snel mogelijk dood maken. Ranged moet zich vooral concentreren op de casters in de lucht. Deze kunnen niet worden getankt. Als het niet snel genoeg gaat dan kan dat alleen een dps probleem zijn.
Bij ons zie ik heel af en toe wel eens een ranged dps die in P2 niets staat te doen. Dat zijn dan meestal mensen die niet weten was ze moeten doen.
Het schijnt voor sommige mensen echt te ingewikkeld te zijn om die dps stacks op te bouwen(1,1,2). In het begin was het helemaal drama, mensen die niet bij elkaar bleven, niet genoeg energie overhouden voor evt shield etc.
Vind het iig wel leuk deze uitdaging, gouden tips zijn altijd welkom natuurlijk! :D
Bij ons ging Malygos 10 en 25 op de eerste raid avond plat. Op zich een aardig gevecht waarbij iedereen door moet hebben wat ze moeten doen, maar niet echt moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao

Tao

DPC DE_KOMETEN

Tao schreef op maandag 02 maart 2009 @ 13:03:
[...]
Ik gebruik Hysteria voor DRW en op 100 RP.
Ik heb de glyph voor Plague strike, dus dacht/denk dat ik open met PS - IT - HS/OB/DC (vlg. elitist rotatie).
Dank voor de link, die had ik nog niet.
Die link zo bekijkende, realiseer ik mij dat ik te weinig aandacht besteed aan het burst-achtige van de dps.
Zo ben ik b.v. lang niet altijd op > 75% health.
Heb dan weer wel de OB en IT glyph en PS.
Alhoewel m'n crit dan niet zo hoog is.
Ik heb vanavond weer wat om mee te oefenen! Bedankt vzv.

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yagermeister

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Snuffel schreef op maandag 02 maart 2009 @ 12:38:
[...]

Ben je Alliance? Dan kan je wat mij betreft wel in ons guild.
We zijn geen Nederlands guild, maar hebben wel veel Nederlanders in de guild, met name een aardige sloot tweakers.
Overigens moet je wel minimaal 45 zijn wil je het guild in willen, maar daar passen we wel een mouw aan.
Je kan mij bereiken op Iridal, ben er vanavond tussen 7 en 8, anders probeer even via Yana. Verwijs maar naar Iridal, dan komt het vast wel goed.
Ik ben alliance ja. Op dit moment een level 27 Human Warrior om precies te zijn. Ik zal proberen of ik vanavond even de tijd heb. Moet er wel bijzeggen dat ik morgen op vakantie ben tot zondag dus dan zal ik niet online zijn.

-Te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 16-05 11:46
Anoniem: 94605 schreef op maandag 02 maart 2009 @ 13:06:
[...]

Staan jullie wel met zijn allen onder de schilden? Is iedereen wel volledig gebuffed?

Op zich is er voor tanks in P2 niet veel te doen. Ze moeten de Nexus Lords tanken en melee moet deze zo snel mogelijk dood maken. Ranged moet zich vooral concentreren op de casters in de lucht. Deze kunnen niet worden getankt. Als het niet snel genoeg gaat dan kan dat alleen een dps probleem zijn.
Bij ons zie ik heel af en toe wel eens een ranged dps die in P2 niets staat te doen. Dat zijn dan meestal mensen die niet weten was ze moeten doen.

[...]

Bij ons ging Malygos 10 en 25 op de eerste raid avond plat. Op zich een aardig gevecht waarbij iedereen door moet hebben wat ze moeten doen, maar niet echt moeilijk.
toon volledige bericht
Wij kiezen ervoor om eerst alle DPS te focussen op de Nexus Lords en daarna ook de volledige raid te richten op de vliegende gasten (op melee na die een disc pakken, die beginnen vast met de vliegers). Nadeel van alleen ranged op de lucht laten focussen is namelijk dat ze continu targets moeten zoeken, uit range zijn, weer andere target moeten zoeken, etc.. En dat de effectieve DPS erg rap omlaag gaat. Door eerst de Nexus Lords te clearen en daarna iedereen op de lucht te laten focussen maximaliseer je de DPS output en is het ook een stuk relaxter op de grond.

Maar inderdaad.. je zou niet geraakt moeten worden door de arcane barrage, op een pech gevalletje na tussen de domes, maar dat zou makkelijk te healen moeten zijn dan, want veel meer is er niet te doen voor healers in P2.

Enige tip die ik hierbij kan geven is laat de domes niet te klein worden, maar ga direct naar nieuwe domes als ze spawnen.

[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 02-03-2009 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:45
Nog mensen die de melding krijgen dat Carbonite morgen vervalt en moet vervangen worden?
Als ik hun site bekijk verwachten ze dat er betaalt wordt voor die add-on 8)7

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Kapoen schreef op maandag 02 maart 2009 @ 13:45:
Nog mensen die de melding krijgen dat Carbonite morgen vervalt en moet vervangen worden?
Dat was altijd al zo, voor de volledige suite. Alleen Carbonite Quests is volgens mij freeware.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Hmm ken Carbonite niet, maar zo te zien is er een betaalversie en een free versie. Op zich vind ik het niet zo'n gekke ontwikkeling. In veel van de addons gaat veel werk zitten.

Maar goed, je hebt zelf de keuze natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:24

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Bosmonster schreef op maandag 02 maart 2009 @ 13:40:
[...]

Wij kiezen ervoor om eerst alle DPS te focussen op de Nexus Lords en daarna ook de volledige raid te richten op de vliegende gasten (op melee na die een disc pakken, die beginnen vast met de vliegers). Nadeel van alleen ranged op de lucht laten focussen is namelijk dat ze continu targets moeten zoeken, uit range zijn, weer andere target moeten zoeken, etc.. En dat de effectieve DPS erg rap omlaag gaat. Door eerst de Nexus Lords te clearen en daarna iedereen op de lucht te laten focussen maximaliseer je de DPS output en is het ook een stuk relaxter op de grond.

Maar inderdaad.. je zou niet geraakt moeten worden door de arcane barrage, op een pech gevalletje na tussen de domes, maar dat zou makkelijk te healen moeten zijn dan, want veel meer is er niet te doen voor healers in P2.

Enige tip die ik hierbij kan geven is laat de domes niet te klein worden, maar ga direct naar nieuwe domes als ze spawnen.
Wij gaan alleen naar domes toe als ze dichtbij spawnen, en dus makkelijk bereikbaar zijn; er spawnen namelijk altijd 2 voor je weg _moet_ en als er een ver weg is dan roept de leader wel 'stay in this bubble'. De volgende die spawned pakken we dan altijd.

Overigens proberen we hem elke keer in 6 minuten down te krijgen; de eerste keer ging dat in 5:45 de twee keer erna in 6:02 en 6:01 - falende dps in p3 als oorzaak, erg jammer ;(. De reden dat we het perse in 6 minuten willen doen is niet eens zozeer omdat we die acheivement nodig hebben (de meeste hebben het al) maar omdat we het wat moeilijker willen maken, en alles op hardmode willen killen, zodat wij, als ulduar uitkomt, we niet gewend zijn aan makkelijke encounters en whinen/wipen :)

[ Voor 9% gewijzigd door Kees op 02-03-2009 13:51 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193799

Mochten er nog mensen zijn die een goede HORDE RAID guild willen en daar zelfs een server transfer voor over hebben, kijk dan hier eens naar:

http://www.awesome-grats.com

Het is een Horde guild op de server Bloodhoof en we kunnen voor de nieuwe patch nog wel enkele goede nieuwe leden gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yagermeister

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Ik krijg ook die melding. Ook heb ik al gezocht naar een vervanger maar een die wat hetzelfde doet heb ik niet echt kunnen vinden. Wel wordt de naam quest helper vaak genoemd maar hier moeten een aantal fouten inzitten.

Aangezien ik morgen toch op vakantie ga laat ik me verrassen komende week of die nog werkt.

-Te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:32
RaseriaN schreef op maandag 02 maart 2009 @ 10:50:
Wel de T7.5 Chest rijker en nu ook eindelijk mn Platinum Mesh Cloak gehaald met +16 def rating ;)
Nu alleen nog mn T7.5 Gloves en Chest goed gemmen en enchanten en ik ben weer klaar voor de volgende upgrade. Volgende wat ik denk ik ga aanschaffen voor Emblems is de tanking ring. Of eventueel de Boots mocht ik genoeg +def krijgen van andere items. Of eindelijk die @#%! trinket van Thaddius :P
d:)b
Ik zou als eerste de boots pakken. Je hebt toch al 545 defense skill, die wat je nu hebt geven 58 en de emblem boots geven 50, dus capped blijf je zeker. :)

(en ja, de 15.5 skill van de trinket van Thaddius is idd een aardige push, jammer dat zoiets alleen in 10-man dropped).

[ Voor 8% gewijzigd door Paprika op 02-03-2009 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-05 22:19
Tao schreef op maandag 02 maart 2009 @ 13:28:
[...]

Die link zo bekijkende, realiseer ik mij dat ik te weinig aandacht besteed aan het burst-achtige van de dps.
Zo ben ik b.v. lang niet altijd op > 75% health.
Heb dan weer wel de OB en IT glyph en PS.
Alhoewel m'n crit dan niet zo hoog is.
Ik heb vanavond weer wat om mee te oefenen! Bedankt vzv.
Je hebt geen 13 punten in frost en toch gebruik je OB? Dan zit je idd met een prio systeem, omdat je diseases dus steeds verwijderd worden. Niet de meest makkelijke spec om te spelen... kun je beter voor de DS als alternatief gaan.
PS, IT, DS, HSx2, dump
HSx4, DS (mss OB), dump

Overigens zal dit later meer viable zijn, als 3.1 komt. Nu doet DS te weinig base dmg eigenlijk, maar het is nog altijd beter dan een paar K extra halen met OB en dan je diseases steeds clippen.

Imo, om meteen leuke dps te doen, gewoon lekker unholy gaan. 20/0/51 en knallen maar, easy rotatie en niet zo'n goede gear nodig.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Op Malygos pakken wij in P2 ook eerste de elites die op de grond zitten. Daarna proberen we gefocussed de ranged uit de lucht te knallen. Toen we dit gevecht nog aan het leren waren verloren we veel dps door in P2 meteen naar de volgende bubbel te lopen. Dit doen wij nu alleen als hij heel dichtbij de oude is. Anders wachten we de 2de bubbel af. Dit scheelt heel veel movement, dus ook heel veel damage done en tijd.

Uiteindelijk wordt de meeste damage in P3 gedaan. Het is dan gewoon een kwestie van dots stacken. Als je er een paar hebt die boven de 20 uitkomen gaat de baas ontzettend snel neer.

Elkaar huggen in P3 is ook van groot belang! Wij hadden gister bijvoorbeeld 1 iemand die links van de groep vloog. Die kreeg een static field cloud (of hoe dat ding ook heet) op zijn dak. Iets later kreeg de rest van de raid er een en vlogen we dus allemaal vrolijk een nieuwe cloud in. Resultaat: wipe!

Ik hoop dat deze informatie helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
hulkie schreef op maandag 02 maart 2009 @ 14:17:
Elkaar huggen in P3 is ook van groot belang! Wij hadden gister bijvoorbeeld 1 iemand die links van de groep vloog. Die kreeg een static field cloud (of hoe dat ding ook heet) op zijn dak. Iets later kreeg de rest van de raid er een en vlogen we dus allemaal vrolijk een nieuwe cloud in. Resultaat: wipe!
Yep... en het zijn ook nog altijd dezelfde die hoger of zelfs voor de rest vliegen en als ik de raidleader ben, ik ga dus echt niet schreeuwen of schelden, dus dan wordt het iets als: Mr. Smelling Elf, could you please get your ass back in the group? Thank you :)!

En dan krijg je na de kill of whipe (ligt erraan hoeveel impact die sukkels hebben op de attempt);
Why can't I fly there?
Because if you get a storm cloud we have to fly through it with the raid...
Then everyone just stacks on me?
O'rly.

[ Voor 15% gewijzigd door Paprika op 02-03-2009 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-05 15:05

Wootlock

Evilution

Zo een weekje verplicht vakantie gehad ( heerlijk, werken op een onderwijsinstelling :P).
In die vakantie druk bezig geweest met me lock en natuurlijk met raids ( /cheer eindelijk Maly10 down) en ook een rankupgrade gehad (van raider naar raidleader) en dus meer verantwoording en offcourse de pispaal als het niet goed loopt :+.
Gister ook me druid na 80 geholpen en 200g verdient door een weddenschap af te leggen met een medeguildie
Ik moest om kwart over 1 nog ~ 1 mil xp tot lvl80, waarop de volgende weddenschap uit voort kwam: tussen kwart over 3 en kwart voor 4 moest de achievement poppen.
Kwart voor 3 was het raak, lvl 80. wat enchants gescoord en gelijk de eerste heroic in gedoken, dat was gundrak dat ging redelijk, die gecleared en daarna VH maar gedaan, die was al een stuk makkelijker dan gundrak.

Daarna ff me gold uitgegeven met als resultaat: Trollweave girdle + shoulders en de icestrider cloak :D
Toen werdt ik nog geinvite om te komen tanken bij VoA10, wat is dat piss easy zeg....

Gister ook nog snel naxx in gegaan en 3 wings gepwned ( hoi denko met zijn droogkloot /1 opmerkingen :+)
Toen de raid afgelopen was ook nog VoA25 gedaan met 17! man, 3 sec in de enrage dood :p

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Paprika schreef op maandag 02 maart 2009 @ 14:20:
[...]

Yep... en het zijn ook nog altijd dezelfde die hoger of zelfs voor de rest vliegen en als ik de raidleader ben, ik ga dus echt niet schreeuwen of schelden, dus dan wordt het iets als: Mr. Smelling Elf, could you please get your ass back in the group? Thank you :)!

En dan krijg je na de kill of whipe (ligt erraan hoeveel impact die sukkels hebben op de attempt);
Why can't I fly there?
Because if you get a storm cloud we have to fly through it with the raid...
Then everyone just stacks on me?
O'rly.
Zo een mag van mij dan een week of 2 op de bank zitten en filmpjes kijken van succesvolle kills ipv de raid te verzieken :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:11

Osxy

Holy crap on a cracker

Yagermeister schreef op maandag 02 maart 2009 @ 14:08:
[...]

Ik krijg ook die melding. Ook heb ik al gezocht naar een vervanger maar een die wat hetzelfde doet heb ik niet echt kunnen vinden. Wel wordt de naam quest helper vaak genoemd maar hier moeten een aantal fouten inzitten.

Aangezien ik morgen toch op vakantie ga laat ik me verrassen komende week of die nog werkt.
Er is inderdaad een betaalde versie, maar de gratis versie kan je gewoon op wowinterface halen :) (http://www.wowinterface.c...o8214-CarboniteQuest.html)

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Bosmonster schreef op maandag 02 maart 2009 @ 13:40:
[...]

ik heb juist het idee dat het sneller mis gaat als mensen te snel gaan rennen. Je kan ze best klein laten worden en als je even geduld hebt spawnt er erg vaak wel 1 dichtbij. Sommige zit ik halve veld over rennen voor een nieuwe dome die bijna niet zo snel kleiner word als de gene waar je in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
  • Laatst online: 24-05 21:51
Zitten hier ook nog Resto Shamans? Ben zelf sinds einde t5 overgestapt van mage naar shaman als main omdat ik healing toch wat leuker vind dan dps. Chain heal spam was altijd wel leuk in TBC _/-\o_

Ben eigenlijk sinds WOLTK nog steeds aan het experimenteren met verschillende heal strategien en gear. Omdat Shaman class best wel anderes geworden is en andere classes ook goed kunnen raid healen (soms beter) vraag ik me wel is af wat nu de beste rol is voor een resto shaman. Meer richting hoge crit% of hoge haste %, of een balans zoals ik nu heb. Gearen naar mp5 zoals veel shamans (zit op Alonsus, niet beste server kuch O-) ) nog steeds lijken te doen lijkt me een slechte keus.

Anyway: http://eu.wowarmory.com/c...eet.xml?r=Alonsus&n=Miura

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:20

chromeeh

the Gnome

FreakR schreef op maandag 02 maart 2009 @ 14:40:
Zitten hier ook nog Resto Shamans? Ben zelf sinds einde t5 overgestapt van mage naar shaman als main omdat ik healing toch wat leuker vind dan dps. Chain heal spam was altijd wel leuk in TBC _/-\o_

Ben nog steeds aan het experimenteren met verschillende heal strategien en gear. Omdat Shaman class best wel anderes geworden is en andere classes ook goed kunnen raid healen (soms beter) vraag ik me wel is af wat nu de beste rol is voor een resto shaman. Meer richting hoge crit% of hoge haste %, of een balans zoals ik nu heb. Gearen naar mp5 zoals veel shamans (zit op Alonsus, niet beste server kuch O-) ) nog steeds lijken te doen lijkt me een slechte keus.

Anyway: http://eu.wowarmory.com/c...eet.xml?r=Alonsus&n=Miura
Haste vind ik zelf erg prettig op m'n shammy...
Crit bouw je ook op deels door talents :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yagermeister

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Osxy schreef op maandag 02 maart 2009 @ 14:35:
[...]

Er is inderdaad een betaalde versie, maar de gratis versie kan je gewoon op wowinterface halen :) (http://www.wowinterface.c...o8214-CarboniteQuest.html)
De vraag is meer wat er gebeurt morgen aangezien de melding zegt dat die verlopen is.

-Te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
MantaMania schreef op maandag 02 maart 2009 @ 14:37:
[...]

ik heb juist het idee dat het sneller mis gaat als mensen te snel gaan rennen. Je kan ze best klein laten worden en als je even geduld hebt spawnt er erg vaak wel 1 dichtbij. Sommige zit ik halve veld over rennen voor een nieuwe dome die bijna niet zo snel kleiner word als de gene waar je in zit.
Ja er komt nog wel een beetje logisch nadenken bij kijken natuurlijk, bedoelde het ook niet zo zwart/wit. Maar de domes kunnen nog wel eens groter lijken dan ze werkelijk zijn heb ik het idee. En als ze dan erg klein worden zie je ineens een paar mensen dood gaan. Dus we proberen wel in over het algemeen grote domes te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:11

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Nog een DK tank dingetje tussendoor:

Ik kwam een tijdje geleden een post op EJ tegen waar de termen "EHP tanking" en "avoidance tanking" langskwamen. Zoals ik het begrijp zorg je er bij EHP tanking voor dat je def capped bent en stackt daarna zoveel mogelijk mitigation en stamina. Met avoidance tanking concentreer je je vooral op je avoidance, dus vooral def, dodge en parry stacken. Het voordeel van EHP tanking is dat het voor healers prettig is aangezien de spike damage meevalt. Bij DK tanks is het echter zo dat één van je main threat abilities, Rune Strike proct op een dodge of parry. Dit zou dus betekenen dat avoidance inleveren ten faveure van mitigation/stam je minder Rune Strike procs geeft en het dus lastiger wordt om fatsoenlijke TPS te doen. Hierom lijkt het mij voor een DK tank best belangrijk is om avoidance te stacken. Aan de andere kant wil je het de healers ook niet al te moeilijk maken, dus is mitigation/stam ook niet verkeerd.

Wat ik me hier afvraag is waar zo ongeveer het "break even point" ligt. Dus vanaf hoeveel avoidance kun je volstaan met het stacken van mitigation/stam zodat je een goede balans hebt tussen TPS en EHP?

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-05 11:03

RaseriaN

So much choices..

Paprika schreef op maandag 02 maart 2009 @ 14:08:
d:)b
Ik zou als eerste de boots pakken. Je hebt toch al 545 defense skill, die wat je nu hebt geven 58 en de emblem boots geven 50, dus capped blijf je zeker. :)

(en ja, de 15.5 skill van de trinket van Thaddius is idd een aardige push, jammer dat zoiets alleen in 10-man dropped).
Zat een beetje te kijken wat de grootste upgrade is en volgens mij zijn dat inderdaad de boots.
Hoop echt dat ik defcapped blijf, anders moet ik weer gaan switchen met enchants en gems en dat kost weer een berg gold :/

Mjah vind het niet normaal dat de +def Trinkets alleen in Naxx10 en HoL Normal droppen.. zo zijn ze lekker makkelijk te krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bosmonster schreef op maandag 02 maart 2009 @ 13:40:[...]
Wij hebben vaak een melee heavy raid bij ons. De Nexus Lords gaan dan vrij snel neer en daarna staat een flink aantal melee uit zijn neus te eten terwijl ze wachten op meer disks.Ik vraag me af wat de effectieve dps meer omlaag haalt. Ranged dps die moeten kijken om te dps'en of melee dps die staat te wachten.
Als je zorgt dat je altijd in een dome staat en zo min mogelijk tijd buiten een dome, dan moet dit toch geen probleem zijn. De RL moet gewoon kijken en de beslissing nemen om naar de volgende dome te bewegen of niet.
Heh, inderdaad. Maar probeer de tijd buiten de domes zoveel mogelijk te minimaliseren. Je ziet nieuwe mensen nog wel eens bij de rand gaan staan. Met game graphics is het nooit zeker of je wel of niet in de dome staat dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
MrHuge schreef op maandag 02 maart 2009 @ 14:52:
Wat ik me hier afvraag is waar zo ongeveer het "break even point" ligt. Dus vanaf hoeveel avoidance kun je volstaan met het stacken van mitigation/stam zodat je een goede balans hebt tussen TPS en EHP?
Het probleem hierbij is dat je ook runicpower nodig hebt voor je runestrikes... Zelfs met Blessing of Sanctuary zou je dan vaak meer runic power genereren dan je gebruikt (Runestrike = Next Melee, niet een instant strike). Zelf zit ik op 60% avoidance (in combat) en de rest gaat naar HP.

http://eu.wowarmory.com/c...heet.xml?r=Eonar&n=Vethek
Is wat ik in rondloop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantomas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Not a "happy camper" hier

Sinds gisteren is mijn authenticator stuk. hij bljift op een code hangen en genereert geen nieuwe meer.
Aangezien ze geen telefoonsupport leveren op zondag maar een webform ingevuld, hele dag zitten wachten maar nog steeds geen reply gehad. Probeer ik vandaag te bellen, word ik gewoon uit de telefoonqueue gegooid omdat ze het druk hebben.

Ik ben bang dat dat geen Naxx wordt vanavond :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221967

Bosmonster schreef op maandag 02 maart 2009 @ 14:47:
[...]

Ja er komt nog wel een beetje logisch nadenken bij kijken natuurlijk, bedoelde het ook niet zo zwart/wit. Maar de domes kunnen nog wel eens groter lijken dan ze werkelijk zijn heb ik het idee. En als ze dan erg klein worden zie je ineens een paar mensen dood gaan. Dus we proberen wel in over het algemeen grote domes te staan.
Vraag me dan af of/hoeveel het uitmaakt met welk ras je speelt, bijvoorbeeld: gnome kan 5 seconden langer beschermt blijven staan dan NE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197066

op het moment zit ik ff met m'n talent build in de knoop. Ik denk dat er nog wel wat verbeteringen te maken zijn, maar zou niet weten welke. Misschien kunnen jullie even kijken, naam is Hakstral op Dunemaul
Ik doe voornamelijk aan PvE, en heb het liefst combat swords

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 197066 op 02-03-2009 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Paprika schreef op maandag 02 maart 2009 @ 15:16:
[...]

Het probleem hierbij is dat je ook runicpower nodig hebt voor je runestrikes... Zelfs met Blessing of Sanctuary zou je dan vaak meer runic power genereren dan je gebruikt (Runestrike = Next Melee, niet een instant strike). Zelf zit ik op 60% avoidance (in combat) en de rest gaat naar HP.

Is wat ik in rondloop.
Short answer dus (voor MrHuge): maakt niet veel uit ;)

Edit: heb je geen last van wat weinig hit? Merkte dat ik toch vrij geregeld m'n rotatie verklootte zelfs met ~230 hit, ben dus voor 260+ zelfs in tanking gegaan want ik word daar altijd helemaal gek van :)
Anoniem: 221967 schreef op maandag 02 maart 2009 @ 15:18:
[...]

Vraag me dan af of/hoeveel het uitmaakt met welk ras je speelt, bijvoorbeeld: gnome kan 5 seconden langer beschermt blijven staan dan NE.
/sit :D

[ Voor 30% gewijzigd door porn* op 02-03-2009 15:24 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Anoniem: 94605 schreef op maandag 02 maart 2009 @ 15:12:
[...]

Wij hebben vaak een melee heavy raid bij ons. De Nexus Lords gaan dan vrij snel neer en daarna staat een flink aantal melee uit zijn neus te eten terwijl ze wachten op meer disks.Ik vraag me af wat de effectieve dps meer omlaag haalt. Ranged dps die moeten kijken om te dps'en of melee dps die staat te wachten.
/kick melee
/invite ranged

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao

Tao

DPC DE_KOMETEN

porn* schreef op maandag 02 maart 2009 @ 14:15:
[...]
Je hebt geen 13 punten in frost en toch gebruik je OB? Dan zit je idd met een prio systeem, omdat je diseases dus steeds verwijderd worden. Niet de meest makkelijke spec om te spelen... kun je beter voor de DS als alternatief gaan.
PS, IT, DS, HSx2, dump
HSx4, DS (mss OB), dump

Overigens zal dit later meer viable zijn, als 3.1 komt. Nu doet DS te weinig base dmg eigenlijk, maar het is nog altijd beter dan een paar K extra halen met OB en dan je diseases steeds clippen.

Imo, om meteen leuke dps te doen, gewoon lekker unholy gaan. 20/0/51 en knallen maar, easy rotatie en niet zo'n goede gear nodig.
Waarom OB: HS is de 'main' strike en OB de 2nd best (elitist); waarbij de diseases inderdaad uitgevlakt worden. Vandaar ook de OB glyph voor meer dps (en heb de sigil ervoor geloot :) ).
Dank voor je DS-tip. Ik neem 'm mee bij de dummies vanavond.

Unholy specced was ook die referentie DK met 2.5 - 3k dps.
Ik dacht bij de 3.1 patch om in elk geval unholy als dual spec te nemen, maar voordien wil ik dit eerst proberen.

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Tao schreef op maandag 02 maart 2009 @ 15:24:
[...]

Waarom OB: HS is de 'main' strike en OB de 2nd best (elitist); waarbij de diseases inderdaad uitgevlakt worden. Vandaar ook de OB glyph voor meer dps (en heb de sigil ervoor geloot :) ).
Dank voor je DS-tip. Ik neem 'm mee bij de dummies vanavond.

Unholy specced was ook die referentie DK met 2.5 - 3k dps.
Ik dacht bij de 3.1 patch om in elk geval unholy als dual spec te nemen, maar voordien wil ik dit eerst proberen.
OB is ook beter dan DS en gebruikt dezelfde runes; enige reden dat mensen DS gebruiken (naast af en toe om bij te healen) is omdat ie dus je diseases niet eet. Tenzij je Annihalation hebt, magoed dat heb je dus niet :)
Waar het in feit over gaat is dat je je F/U runes asap naar D wilt converteren, om ze dan te gebruiken als HS.

DS is dus meer een tool dan een attack om echt veel dmg te doen, maar, na de patch, met de glyph zou hij best aardig moeten zijn.

Qua dps was Blood voor mij best ok, scheelde niet zo heel veel met Unholy. De Unholy rotation is wel weer een stuk vergevingsgezinder, dus als je wat lag hebt of een slechte PC kan ik me voorstellen dat je daar meer dps uit haalt. Je speelt toch wel in Blood presence trouwens he? :P

Trouwens: OB proct die 10% AP buff, weet niet of DS dat ook al doet (3.1 wel), zoniet, dan is dat natuurlijk geen optie en moet je elke rotatie 1 OB gebruiken (evt voor diseases voor max uptime; OB>PS>IT).

[ Voor 7% gewijzigd door porn* op 02-03-2009 15:35 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Paprika schreef op maandag 02 maart 2009 @ 15:16:
[...]

Is wat ik in rondloop.
Beetje een vaag verhaal... Met je eerste zin suggereer je dat runic power een probleem wordt als Rune Strike te vaak proct, zo begrijp ik hem althans. In je 2e zin zeg je dat je "zelfs" (???) met BoS meer runic power genereert dan je gebruikt? Ik zou zeggen dat je "juist" met BoS meer runic power geneert dan je gebruikt. Al met al begrijp ik niet wat je hiermee nu precies probeert te zeggen.

Probeer je hier duidelijk te maken dat in het geval van teveel avoidance runic power een probleem wordt omdat je dan minder van BoS profiteert?
porn* schreef op maandag 02 maart 2009 @ 15:21:
Short answer dus (voor MrHuge): maakt niet veel uit ;)
Dat is wel het allerlaatste wat ik opmaak uit vipeax zijn post :).

[ Voor 6% gewijzigd door Dricus op 02-03-2009 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Bosmonster schreef op maandag 02 maart 2009 @ 15:23:
[...]

/kick melee
/invite ranged
3 melee (inc tank) is wat we meestal meenemen, de rest ranged

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDjo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-04 10:23
Ik ben al een tijdje aan het rondlezen hier op het forum en ook al een klein aantal posts gedaan, maar nog niet echt specifiek wat dingen gevraagd over mijn class en wat precies mee te doen...
Ik ben een level 80 hunter met hele slechte stats en hoe ik het voor mekaar krijg weet ik niet toch een aantal paarse gear ertussen zitten...

Mijn aanvals tactiek is vooral ExplosiveShot/Arcane Shot, Steady Shot(2/3x), Explosive Shot/Arcane Shot en met grotere groups Volley...

Toch kom ik niet hoger dan 1100 DPS wat vrij laag is voor heroic instances... ook mijn Hit Rating = 0 wat natuurlijk nooit goed kan zijn.. Iemand wat tips geven welke gear ik het beste kan aanschaffen om mijn DPS even een flinke boost te geven

zie hieronder mijn Char:

http://eu.wowarmory.com/c....xml?r=Stormrage&n=Woffeh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Wootlock schreef op maandag 02 maart 2009 @ 15:31:
[...]

3 melee (inc tank) is wat we meestal meenemen, de rest ranged
Op 25-man hebben we misschien 1 rogue, 1 fury warrior, 1 dps-DK en dan hebben we het vaak wel gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
MrHuge schreef op maandag 02 maart 2009 @ 15:29:
[...]

Beetje een vaag verhaal... Met je eerste zin suggereer je dat runic power een probleem wordt als Rune Strike te vaak proct, zo begrijp ik hem althans. In je 2e zin zeg je dat je "zelfs" (???) met BoS meer runic power genereert dan je gebruikt? Ik zou zeggen dat je "juist" met BoS meer runic power geneert dan je gebruikt. Al met al begrijp ik niet wat je hiermee nu precies probeert te zeggen.

Probeer je hier duidelijk te maken dat in het geval van teveel avoidance runic power een probleem wordt omdat je dan minder van BoS profiteert?
Ik moet het anders zeggen:

Stel je hebt 70% avoidance;
zonder Blessing of Sanctuary:
Je zult moeite hebben om runic power te maken om al die runestrike procs te kunnen gebruiken.
met Blessing of Sanctuary:
Je zult zoveel runic power maken, dat je met de snelheid van je wapen niet al je runestrikes kunt benutten, puur door de speed van je weapon.

M.a.w. vanaf +50% avoidance maak je zoveel runestrike procs dat je ze niet echt allemaal kunt benutten.

Misschien helpt het zo.

[ Voor 3% gewijzigd door Paprika op 02-03-2009 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
MrHuge schreef op maandag 02 maart 2009 @ 15:29:
[...]

Dat is wel het allerlaatste wat ik opmaak uit vipeax zijn post :).
Wat ik uit z'n post afleid is: Rune Strike is iedere attack max (ipv white hits), dus met haste in het beste geval iedere 2.5-3 sec (2H dan). Je kunt nooit zoveel RP genereren dat je dat volhoudt; maw als ie zovaak proct kom je in RP problemen om hem daadwerkelijk zovaak te gebruiken.

Nu hebben we BoS om RP generation te buffen (en tbh is het veel te OP), in 3.1 werkt dat niet meer.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Laatst online: 12:34

Denko

|{ing Øf ßlitz

Wootlock schreef op maandag 02 maart 2009 @ 14:32:

Gister ook nog snel naxx in gegaan en 3 wings gepwned ( hoi denko met zijn droogkloot /1 opmerkingen :+)
Toen de raid afgelopen was ook nog VoA25 gedaan met 17! man, 3 sec in de enrage dood :p
Ja man, enige reden waarom ik nog naxx inga is om guildy's te pimpen enz. Je moet jezelf toch op 1 of andere manier vermaken. Gister ook ff 80 gedinged met me warrior. 5 dagen /played had ik nodig (van lvl 1 dus :P ). Toch wel nette snelheid.

Tevens ook in een aardig beginnetje gemaakt op me warrior alt :P 3 achievments in 1, sath+1, heroic sath+1 en we waren met ze 18-en geloof ik.

http://eu.wowarmory.com/c...xml?r=Aggramar&n=Manstick

Voor wie willen giegelen, remember, 3 uur played op 80 :P (check ook de shoulders/legs/pants)

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
@ DonDjo: Ik kan nu even niet bij armory, maar heb je 3/3 in focussed aim talent? Dat scheelt al een hoop! Je moet echt aan je hitrating werken. Ik zit op 100 en dat is al veel te laag. Mijn eerste doel is Argent Crusade naar exhalted brengen, dat is vrij snel gebeurd als je heroics grind. En je komt nog leuke upgrades tegen ook! AC geeft namelijk epic leather boots met veel hit en een epic mail chest met ook een flinke bak hitrating.

Misschien ligt de spec je niet, ik vind zelf Beast Mastery erg makkelijk spelen, je kan kijken of je hiermee hoger uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDjo
hulkie schreef op maandag 02 maart 2009 @ 15:44:
@ DonDjo: Ik kan nu even niet bij armory, maar heb je 3/3 in focussed aim talent? Dat scheelt al een hoop! Je moet echt aan je hitrating werken. Ik zit op 100 en dat is al veel te laag. Mijn eerste doel is Argent Crusade naar exhalted brengen, dat is vrij snel gebeurd als je heroics grind. En je komt nog leuke upgrades tegen ook! AC geeft namelijk epic leather boots met veel hit en een epic mail chest met ook een flinke bak hitrating.

Misschien ligt de spec je niet, ik vind zelf Beast Mastery erg makkelijk spelen, je kan kijken of je hiermee hoger uitkomt.
Nope 0/3 in focussed aim dus ik moet daar 3/3 van maken als ik het goed begrijp??

oke dan zal ik vanavond is beginnen met AC naar Exalted brengen...

Heb 2 weken terug ongeveer een Respec gedaan voor het eerst van BM naar Survival,.. hoewel het daarmee wel lijkt dat ik iets meer DPS doe... ik zal er nog is over nadenke om terug te respeccen naar BM, vond het in ieder geval ook altijd fijn spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Denko schreef op maandag 02 maart 2009 @ 15:41:
[...]
(check ook de shoulders/legs/pants)
toch vind ik die legs en pants wel extreem veel op elkaar lijken btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Paprika schreef op maandag 02 maart 2009 @ 15:36:
[...]

Ik moet het anders zeggen:

Stel je hebt 70% avoidance;
zonder Blessing of Sanctuary:
Je zult moeite hebben om runic power te maken om al die runestrike procs te kunnen gebruiken.
met Blessing of Sanctuary:
Je zult zoveel runic power maken, dat je met de snelheid van je wapen niet al je runestrikes kunt benutten, puur door de speed van je weapon.

M.a.w. vanaf +50% avoidance maak je zoveel runestrike procs dat je ze niet echt allemaal kunt benutten.

Misschien helpt het zo.
Stuk duidelijker, bedankt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

MantaMania schreef op maandag 02 maart 2009 @ 15:51:
[...]

toch vind ik die legs en pants wel extreem veel op elkaar lijken btw.
belt/pants bedoelde ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

DonDjo schreef op maandag 02 maart 2009 @ 15:31:
Ik ben al een tijdje aan het rondlezen hier op het forum en ook al een klein aantal posts gedaan, maar nog niet echt specifiek wat dingen gevraagd over mijn class en wat precies mee te doen...
Ik ben een level 80 hunter met hele slechte stats en hoe ik het voor mekaar krijg weet ik niet toch een aantal paarse gear ertussen zitten...

Mijn aanvals tactiek is vooral ExplosiveShot/Arcane Shot, Steady Shot(2/3x), Explosive Shot/Arcane Shot en met grotere groups Volley...

Toch kom ik niet hoger dan 1100 DPS wat vrij laag is voor heroic instances... ook mijn Hit Rating = 0 wat natuurlijk nooit goed kan zijn.. Iemand wat tips geven welke gear ik het beste kan aanschaffen om mijn DPS even een flinke boost te geven

zie hieronder mijn Char:

http://eu.wowarmory.com/c....xml?r=Stormrage&n=Woffeh
Je weet dat je niks aan expertise hebt als hunter he. En je moet geen stamina gems gebruiken ga bij voorkeur als survival voor agi gems.

En even heel kort door de bocht heb je een vreselijke spec!! Waarom ga je voor dingen als deflection en counter attack? Trap mastery is imo ook niet goed

kijk bv eens naar deze spec:
http://eu.wowarmory.com/c...?r=Turalyon&n=Bellicozity

of bv zoiets met max serpent sting
http://eu.wowarmory.com/c....xml?r=Turalyon&n=Dandman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

[...]

Ja man, enige reden waarom ik nog naxx inga is om guildy's te pimpen enz. Je moet jezelf toch op 1 of andere manier vermaken. Gister ook ff 80 gedinged met me warrior. 5 dagen /played had ik nodig (van lvl 1 dus :P ). Toch wel nette snelheid.

Tevens ook in een aardig beginnetje gemaakt op me warrior alt :P 3 achievments in 1, sath+1, heroic sath+1 en we waren met ze 18-en geloof ik.

Voor wie willen giegelen, remember, 3 uur played op 80 :P (check ook de shoulders/legs/pants)
Ik zag manstick voor me in Ironforge, vergat ff /wave te doen :+
ook zit je al goed in de gear voor een altje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-05 11:03

RaseriaN

So much choices..

porn* schreef op maandag 02 maart 2009 @ 15:38:
Wat ik uit z'n post afleid is: Rune Strike is iedere attack max (ipv white hits), dus met haste in het beste geval iedere 2.5-3 sec (2H dan). Je kunt nooit zoveel RP genereren dat je dat volhoudt; maw als ie zovaak proct kom je in RP problemen om hem daadwerkelijk zovaak te gebruiken.

Nu hebben we BoS om RP generation te buffen (en tbh is het veel te OP), in 3.1 werkt dat niet meer.
Heb daar inderdaad ook problemen mee, om mijn RP hoog genoeg te houden om elke RS proc te kunnen gebruiken. Zit zelf op zon 55% Avoidance selfbuffed dus genoeg procs maar te weinig RP!

BoS is echt overdreven sterk atm... wat veranderd er dan in 3.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
[...]

al een beetje opweg naar de titel salty?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
RaseriaN schreef op maandag 02 maart 2009 @ 16:16:
[...]

Heb daar inderdaad ook problemen mee, om mijn RP hoog genoeg te houden om elke RS proc te kunnen gebruiken. Zit zelf op zon 55% Avoidance selfbuffed dus genoeg procs maar te weinig RP!

Geeft geen runic power meer... ;( /farewell Patchwerk-lulz-runestrike-spam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDjo
MantaMania schreef op maandag 02 maart 2009 @ 16:00:
[...]

Je weet dat je niks aan expertise hebt als hunter he. En je moet geen stamina gems gebruiken ga bij voorkeur als survival voor agi gems.

En even heel kort door de bocht heb je een vreselijke spec!! Waarom ga je voor dingen als deflection en counter attack? Trap mastery is imo ook niet goed

kijk bv eens naar deze spec:
http://eu.wowarmory.com/c...?r=Turalyon&n=Bellicozity

of bv zoiets met max serpent sting
http://eu.wowarmory.com/c....xml?r=Turalyon&n=Dandman
Ok Thx, nou ja om eerlijk te zijn las ik overal dat Survival op dit moment beste Hunter DPS was dus ben daarom gerespecced zonder echt te weten wat voor Talents ik moet doen, zal één van de hierboven genoemde Talents nachecken en even kijken wat het beste is,..
Thx in ieder geval voor deze tips!

Expertise weet ik, maar heb verder nog niet veel beters gehad/gezien die ik aan kan hebben, pass 1 raid gedaan en toen wel een nice drop maar de roll niet gewonnen vanaf woensdag ga ik serieus meer raiden etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao

Tao

DPC DE_KOMETEN

porn* schreef op maandag 02 maart 2009 @ 15:28:
[...]

OB is ook beter dan DS en gebruikt dezelfde runes; enige reden dat mensen DS gebruiken (naast af en toe om bij te healen) is omdat ie dus je diseases niet eet. Tenzij je Annihalation hebt, magoed dat heb je dus niet :)
Waar het in feit over gaat is dat je je F/U runes asap naar D wilt converteren, om ze dan te gebruiken als HS.

DS is dus meer een tool dan een attack om echt veel dmg te doen, maar, na de patch, met de glyph zou hij best aardig moeten zijn.

Qua dps was Blood voor mij best ok, scheelde niet zo heel veel met Unholy. De Unholy rotation is wel weer een stuk vergevingsgezinder, dus als je wat lag hebt of een slechte PC kan ik me voorstellen dat je daar meer dps uit haalt. Je speelt toch wel in Blood presence trouwens he? :P

Trouwens: OB proct die 10% AP buff, weet niet of DS dat ook al doet (3.1 wel), zoniet, dan is dat natuurlijk geen optie en moet je elke rotatie 1 OB gebruiken (evt voor diseases voor max uptime; OB>PS>IT).
Yepz, ik dps in blood presence (ofc). Dacht ook dat DS die proc (nog) niet had.
Ik las overigens dat de spec die ik gekozen had (met de rotatie erbij genomen) 'goed' moest zijn voor aardig wat dps. Helaas heb ik dat (nog) niet kunnen ontdekken. Maar dat rangschik ik dan maar onder l2p :)
Alle reports van 4.5k tot 6k ermee doen ten spijt....

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Is die 55% inclusief Blade Barrier of alleen inclusief Horn of Winter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109106

Tao schreef op maandag 02 maart 2009 @ 16:20:Yepz, ik dps in blood presence (ofc). Dacht ook dat DS die proc (nog) niet had.
Ik las overigens dat de spec die ik gekozen had (met de rotatie erbij genomen) 'goed' moest zijn voor aardig wat dps. Helaas heb ik dat (nog) niet kunnen ontdekken. Maar dat rangschik ik dan maar onder l2p :)
Alle reports van 4.5k tot 6k ermee doen ten spijt....
Om eerlijk te zijn is Blood spec nou niet echt geschikt voor hoge dps. De hoge dps specs bevatten nog altijd frost (Lees: Howling Blast). Voorbeeld van dat soort specs zijn: Mijn char en deze kerel. Ik haal raid 25 buffed met mijn gear 4.6k de andere kerel zit op zon 5.5k xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
[...]

Dump je niet je RP te vroeg? Ik had er vroeger een handje van zo snel die over de 40 heen ging te DC-en, zonde van je RP want RS geeft meer threat voor de helft van de RP. Pas vanaf 60/70 RP dumpen met DC, en liefst zorgen dat je altijd 20 als minimum aanhoudt (is ook handig voor evt. IBF :) ). Eventueel zou je voor IT glyph kunnen gaan, meer RP is altijd lekker.

Zit er sterk aan te twijfelen m'n SS glyph te vervangen voor RS trouwens, vooral gezien we straks sowieso langere diseases hebben en dus minder hoeven te refreshen. De andere 2 zijn eigenlijk onvervangbaar (voor Unholy dan), Boneshield en DnD.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wij zijn een casual raiding gilde. Raiden 2 dagen in de week van 20.00 t/m 23.00. Meestal is het kijken wie er wel of niet mee gaat die dag en dan vullen met wat we hebben. Melee kicken heeft geen zin omdat we dan niet toch genoeg ranged hebben om de open plaatsen in de raid mee te vullen.

Melee hebben we op dit moment 5 dk's waarvan 1 tank, 3 feral druids, waarvan 1 tank, 3 paladins, waarvan 1 tank, 3 rogues, 4 warriors waarvan 1 tank. Als die er allemaal zijn is het best druk. We hadden trouwens ooit een enhancement shammy maar die is naar een ander gilde gegaan dat volgens hem betere progress had. Ondanks dit alles hebben we op dit moment alles plat behalve Sarth3D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236827

porn* schreef op maandag 02 maart 2009 @ 16:31:
[...]

Dump je niet je RP te vroeg? Ik had er vroeger een handje van zo snel die over de 40 heen ging te DC-en, zonde van je RP want RS geeft meer threat voor de helft van de RP. Pas vanaf 60/70 RP dumpen met DC, en liefst zorgen dat je altijd 20 als minimum aanhoudt (is ook handig voor evt. IBF :) ). Eventueel zou je voor IT glyph kunnen gaan, meer RP is altijd lekker.

Zit er sterk aan te twijfelen m'n SS glyph te vervangen voor RS trouwens, vooral gezien we straks sowieso langere diseases hebben en dus minder hoeven te refreshen. De andere 2 zijn eigenlijk onvervangbaar (voor Unholy dan), Boneshield en DnD.
Ik vind al mijn 3 Major Glyphs eigenlijk onvervangbaar: Bone Shield, DnD én Runestrike. 10% extra kans op crit is gewoon een mooie threat boost die ik nog wel eens nodig heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao

Tao

DPC DE_KOMETEN

Anoniem: 109106 schreef op maandag 02 maart 2009 @ 16:26:
[...]

Om eerlijk te zijn is Blood spec nou niet echt geschikt voor hoge dps. De hoge dps specs bevatten nog altijd frost (Lees: Howling Blast). Voorbeeld van dat soort specs zijn: Mijn char en deze kerel. Ik haal raid 25 buffed met mijn gear 4.6k de andere kerel zit op zon 5.5k xD
Very nice....!! Los van gear invloeden (trinkets etc.) -> wat voor rotatie gebruik je dan?
Ben nieuwsgierig want met 3.1 patch wil ik nog wel wat verder experimenteren.
En dan heb je minder AP en crit dan ik, maar wel veel meer +hit. Ik heb nog aardig wat bij te leren dan.

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Anoniem: 236827 schreef op maandag 02 maart 2009 @ 16:38:
[...]
Ik vind al mijn 3 Major Glyphs eigenlijk onvervangbaar: Bone Shield, DnD én Runestrike. 10% extra kans op crit is gewoon een mooie threat boost die ik nog wel eens nodig heb!
Dat is waar hij nu ook aan zit te denken :P.

Voor mij wordt het Obliterate spam in 3.1, maarja die nerf zat er ook wel aan te komen. De huidige howling blast damage is gewoon insane, though ze hadden er best een runestrike nerf van mogen maken: Dat ie iets meer threat deed om zo onze AOE threat hetzelfde te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Laatst online: 23-05 07:49
[...]

Dit
Blessing of Sanctuary (Tier 5) now only grants 2% of maximum displayed mana when the target blocks, parries, or dodges a melee attack. (Previously granted 10 rage or 20 runic power or 2% max mana)
Maar ook dit veranderd
Scent of Blood (Tier 2) now can proc off dodging, parrying or taking direct damage.
En ze gaan het ook voor warrior & druids doen. Nu is voordeel van prot pala in je groep wel erg groot.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Anoniem: 236827 schreef op maandag 02 maart 2009 @ 16:38:
[...]

Wat vipeax zegt; ik heb nu SS glyph, wil die misschien swappen naar RS. Nadeel: vaker diseases reapplyen, ik heb nu soms wel 3-4 rotaties lang dat ik ze niet hoef te refreshen. Ander nadeel is dat dit me flink nerft tegen casterbosses; die attacken zo weinig dat ik nauwelijks RSs heb.
Tao schreef op maandag 02 maart 2009 @ 16:41:
[...]
Very nice....!! Los van gear invloeden (trinkets etc.) -> wat voor rotatie gebruik je dan?
En dan heb je minder AP en crit dan ik, maar wel veel meer +hit. Ik heb nog aardig wat bij te leren dan.
Nou eh... ook HB is afhankelijk van gear hoor... alleen niet je wapen. Magoed hoe cheap is een Destroyer? :P
Krijgt wel dikke nerf in 3.1.

@Vipeax jep toch ziet frost er ook aantrekkelijk uit, heb 't alleen wel eens geprobeerd en vond de threat niet beter dan unholy, zowel single als multitarget. Dus maar weer terug naar m'n vertrouwde oude spec gegaan. Misschien dat ik 't na 3.1 nog eens probeer.

[ Voor 10% gewijzigd door porn* op 02-03-2009 16:58 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

bertjeee schreef op maandag 02 maart 2009 @ 16:17:
[...]

al een beetje opweg naar de titel salty?
Ja, idd de enige titel die ik wil. "Salty Manstick" en "Elder Manstick"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
porn* schreef op maandag 02 maart 2009 @ 16:53:
@Vipeax jep toch ziet frost er ook aantrekkelijk uit, heb 't alleen wel eens geprobeerd en vond de threat niet beter dan unholy, zowel single als multitarget. Dus maar weer terug naar m'n vertrouwde oude spec gegaan. Misschien dat ik 't na 3.1 nog eens probeer.
Zelf heb ik als Unholy geleveled maar ik zag het niet zo zitten als tankspec, blijft natuurlijk een personal preference (niet dat de build slechte avoidance heeft, maar gewoon de playstyle zelf, ik wilde nu iets anders als lvl 80). In 3.1 ga ik beide met dual spec eens goed uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Laatst online: 11:12
ImdaMned schreef op maandag 02 maart 2009 @ 12:00:

Ik zit er ook aan te denken om een fire spec te nemen ivm raiden. Maar hoe is nu je spellrotatie en wat gebruik je bij AoE? Momenteel ben ik frost, mijn dps is misschien niet extreem hoog met single target, maar met aoe (iets wat ik heel veel gebruik in de 5 en 10 man instances) is het ideaal.

[ Voor 15% gewijzigd door Bulligan op 02-03-2009 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
porn* schreef op maandag 02 maart 2009 @ 16:53:
[...]

Wat vipeax zegt; ik heb nu SS glyph, wil die misschien swappen naar RS. Nadeel: vaker diseases reapplyen, ik heb nu soms wel 3-4 rotaties lang dat ik ze niet hoef te refreshen. Ander nadeel is dat dit me flink nerft tegen casterbosses; die attacken zo weinig dat ik nauwelijks RSs heb.
Aankomende patch gaat pestilence ook de deseases refreshen op je main target ;). Zal het uphouden van deseases wel vereenvoudigen, en de SS glyph in waarde doen afnemen.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Hooli-gan schreef op maandag 02 maart 2009 @ 17:14:
[...]

Ik zit er ook aan te denken om een fire spec te nemen ivm raiden. Maar hoe is nu je spellrotatie en wat gebruik je bij AoE? Momenteel ben ik frost, mijn dps is misschien niet extreem hoog met single target, maar met aoe (iets wat ik heel veel gebruik in de 5 en 10 man instances) is het ideaal.
Scorch buff ophouden
LB ophouden
FFB

3 targets of meer (aoe) Flamestrike / Blizzard. DB Blastwave wat je wil :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230001

HStyles schreef op maandag 02 maart 2009 @ 00:25:
[...]

wat praat je voor onzin man met moeilijker maken. wow is nooit te moeilijk geweest. als jij dat al vind ken je beter je mond houden. mensen wipen omdat ze debiel zijn.

[mbr]Reageer er dan niet op :/[/mbr]
Ben eens eerlijk, zelf ook aleens gewiped?

Verder zeg ik niet dat WopW te moeilijk is, dat maak jij er van. Maar te makkelijk was het zeker niet en wordt het nu ook niet.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 230001 op 02-03-2009 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109106

Tao schreef op maandag 02 maart 2009 @ 16:41:Very nice....!! Los van gear invloeden (trinkets etc.) -> wat voor rotatie gebruik je dan?
Mijn rotatie is lekker simpel. PS, IT, HB, BS, BS en dan RP dumpen met DC.
Meerdere mobs is PS, IT, Pestilence, HB, BS en dan RP dumpen met DC.

In 3.1 werkt mijn tree niet meer... helaas... ik moet hier dus nog een goed alternatief voor gaan vinden.
De andere tree werkt nog wel met wat aanpassingen.

Ik heb in 3.1 deze tree's als opties.Blood/Frost, Frost/Unholy en Unholy/Frost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Anoniem: 230001 schreef op maandag 02 maart 2009 @ 17:21:
[...]

Ben eens eerlijk, zelf ook aleens gewiped?
Hij kwam al niet voorbij de eerste trash-mob in AN heeft ie zelf toegegeven :+

(met dank aan degene die die post heeft weten op te graven 8) )

[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 02-03-2009 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230001

Bosmonster schreef op maandag 02 maart 2009 @ 17:23:
[...]

Hij kwam al niet voorbij de eerste trash-mob in AN heeft ie zelf toegegeven :+

(met dank aan degene die die post heeft weten op te graven 8) )
Wat je zegt ben je zelf zeiden we vroeger op school altijd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Laatst online: 11:12
Gohan-san schreef op maandag 02 maart 2009 @ 17:20:
[...]

Scorch buff ophouden
LB ophouden
FFB

3 targets of meer (aoe) Flamestrike / Blizzard. DB Blastwave wat je wil :)
Als ik die wws stats bekijk gebruikt ie helemaal geen FFB. Wat ik me afvraag met een fire spec of je niet snel oom raakt, dat is iets wat me erg tegen staat (in ieder geval in het verleden). Met mijn frostspec kan ik nonstop de 5 en 10 man instances door. De farmen we ook meestal rond de 20 minuten met een dr00d tank. AoE ftw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Anoniem: 230001 schreef op maandag 02 maart 2009 @ 17:24:
[...]

Wat je zegt ben je zelf zeiden we vroeger op school altijd....
Wat je zegt krijg je zelf liever. Hij heeft het al over rattenhoofden en coma gehad en het zal me niks verbazen als die in het dagelijksleven graag het K-woord in de mond neemt.

Maar goed.. ander onderwerp, anders krijg ik weer een bericht van een modje dalijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Forn schreef op maandag 02 maart 2009 @ 17:20:
[...]
Aankomende patch gaat pestilence ook de deseases refreshen op je main target ;). Zal het uphouden van deseases wel vereenvoudigen, en de SS glyph in waarde doen afnemen.
Volgens mij is dat idee geschrapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:11

Osxy

Holy crap on a cracker

Yagermeister schreef op maandag 02 maart 2009 @ 14:46:
[...]

De vraag is meer wat er gebeurt morgen aangezien de melding zegt dat die verlopen is.
Niet heel veel, je verliest een paar features maar dat is alles :)

Ik heb tijdje betaalde versie gehad, die best wel wat handige dingetjes heeft. (High ress, quest guide 1-80)

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yagermeister

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Osxy schreef op maandag 02 maart 2009 @ 17:46:
[...]

Niet heel veel, je verliest een paar features maar dat is alles :)

Ik heb tijdje betaalde versie gehad, die best wel wat handige dingetjes heeft. (High ress, quest guide 1-80)
Via curse heb ik alleen het quest gedeelte geinstalleerd. Dit is ook het enigste wat ik ervan gebruik. Als dit weggaat is de hele addon nutteloos en daar zal ik niet de enigste in zijn die dat denkt.

-Te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Wat is er beter aan Carbonite quest dan Questhelper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-05 20:28

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.