DC-Vault Topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 27.433 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:28
FreezeXJ schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 16:08:
[...]

Bij mij werkt het prima, maar als je het netter wilt doen kun je ook 4 losse Eon-mappen maken, en die eons opstarten. Ik heb ook geen Windowns-bak, maar kon toen gebruikmaken van DigiK-oz z'n buffert :)
PSP-PRP is natuurlijk ook gewoon prima :)
Mijn buffert is nog steeds bereikbaar, dus als je linux draait en geen eonstart kan draaien (kwestie van de client.cfg aanpassen, de server= parameter omzetten van eon.cm.utexas.edu naar mijn ip/name), doe even een DM met je verwachtte hoeveelheid WU's/dag, dan pas ik mijn buffersize aan en laat iik mijn ip/name weten.

PSP-PRP is inderdaad ook een project waar de teams boven ons zo ongeveer stil staan. Als we op eon de 16e plek hebben bereikt (in de vault dan, dus 17e overall in eon, en zoals het nu gaat schiet dat best op _/-\o_ ), is dat een waardig kandidaat voor een volgend team-effort :)

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:31
heb effe gecheckt wat mijn pc per uur doet @ eon... en dat is ongeveer 750 stuks per uur! 8)7 >:) :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
Zet dat ding eens aan dan :+

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raypie
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-09 19:48
EON ook maar aangezwengeld. Even wat minder vouwen, dat doet de GPU veel beter. Ik krijg tot nu toe niet al te veel werk, zo te zien. CPU staat geregeld te slapen.
Doe er nu ongeveer 55 p/u lijkt het... tips & truuks?
Hoe zit dat precies met die proxy?

Vragen vragen vragen.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-10 23:36

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Proxy: downloaden en de aanwijzingen van die pagina opvolgen - http://www.digik-oz.nl/dceon.aspx
Om te beginnen zou ik gewoon een buffer kiezen van een x-aantal minuten. Persoonlijk heb ik op mijn dual core drie clients laten starten waarvan er twee tegelijkertijd mogen crunchen. Maar kijk het configscherm maar even rustig door.

Succes! We horen het wel als er nog wat onduidelijk is.

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raypie
ah... mie blinde kiep 8)7
Wel gezien maar blijkbaar er niet helemaal bij :Z

Loopt als een happy }:O 26 in 8 min is behoorlijk beter :)

Senks!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Graag gedaan, ik zie dat je nog geen lid bent met DPC... Hmmz, als ik op je naam klik sta je wel als DPC geregistreerd maar in de daily stats niet... Strange. :X

[ Voor 49% gewijzigd door Xaverius op 28-05-2009 22:57 ]

Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raypie
Hangt er vanaf welke naam je bedoelt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk
We hebben extra power nodig @ eon .... met een daily van krap 30.000 komen we natuurlijk niet echt vooruit. Wie wil nog een pc-tje erop gooien??

gefeli DigiK-oz met het behalen van de 500.000 mijlpaal @ Eon _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 21% gewijzigd door Cpt00kirk op 29-05-2009 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-07 09:00

Cow_tipping

On the run for D.B.!

tut tut.
Wij van TS zijn nog steeds bezig met de afgesproken after-stampede op Gimps. Dus wij gaan niet voortijdig afhaken. ;)

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xorsist
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 26-03-2023
Cpt00kirk WTF are u running? Je draait rondjes om me heen met me 9450 @ 3,5Ghz. Ik bedoel ik draai rondjes om jou heen mbt tijd per unit maar absolute units red ik niet :S

Ik heb 1k storage met 6 workers op een quad proc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
Cpt00kirk schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 09:19:
We hebben extra power nodig @ eon .... met een daily van krap 30.000 komen we natuurlijk niet echt vooruit. Wie wil nog een pc-tje erop gooien??

gefeli DigiK-oz met het behalen van de 500.000 mijlpaal @ Eon _/-\o_ _/-\o_
YES!!! eindelijk halve-miljonair :)

Nou eens kijken of ik dat kan vieren met een respectabele plek in de daily vandaag >:) , want die 4e plek waar ik de laatste dagen rondhing is maar niks

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk
Xorsist schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 17:22:
Cpt00kirk WTF are u running? Je draait rondjes om me heen met me 9450 @ 3,5Ghz. Ik bedoel ik draai rondjes om jou heen mbt tijd per unit maar absolute units red ik niet :S

Ik heb 1k storage met 6 workers op een quad proc.
hehe .... je zult het niet geloven maar dit is maar 1!!! pctje >:) O-)

het is een i7 @ 3.7 Ghz ( bij het gemiddelde DC project doet een/deze i7 2.5x zoveel als een 9450!!! ) :D :D

Afbeeldingslocatie: http://webdisk.planet.nl/haak0406/publiek/album/Intelling-Eon.jpg

@ DigiK-oz ... je gaat lekker inderdaad, maar ben benieuwd of je kan bijhouden / inhalen! >:)

[ Voor 7% gewijzigd door Cpt00kirk op 29-05-2009 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Standaard 100 clients draaien? Zou een stuk of 16 niet genoeg zijn?
Wel indrukwekkend overigens. :)

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk
het verbaast mij ook nog steeds wat van geweldige proc die i7 is ... ( een quad met HT!!!, dus gewoon 4 cores en een setje fantasie cores)

als er verbeteringen mogelijk zijn qua instellingen dan hoor ik dat graag :P

[ Voor 22% gewijzigd door Cpt00kirk op 29-05-2009 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
Cpt00kirk schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 18:53:
het verbaast mij ook nog steeds wat van geweldige proc die i7 is ... ( een quad met HT!!!, dus gewoon 4 cores en een setje fantasie cores)

als er verbeteringen mogelijk zijn qua instellingen dan hoor ik dat graag :P
Verbeteringen? Clients connect to local proxy instellen. Dan hoef je ook niet zoveel clients te starten (10 clients, 8 crunching is dan genoeg). Scheelt een hoop memory, en dan gebruik je de proxy tenminste echt :)

* DigiK-oz draait op een I7 @ stock speed 10 clients, waarvan 8 crunching. Met wat andere processen ernaast toch een 450 eon jobjes per uur).

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk
nu denk ik zeker te moeilijk maar waarom kan ik dit niet aanklikken?? hij is grijs?

ps .... mijn ip van deze pc is 10.0.0.xx moet hier nog een poort toegevoegd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Je moet dan eerst eonstart stopzetten, config aanpassen en dan weer starten. Als je local proxy aanklikt dan hoef je geen IP in te vullen.

Dat is wanneer je eonstart aan een andere eonstart koppelt zoals ik nu doe. Eén proxy met werk en op de andere PC laat ik daar werk uit halen (om een één of andere reden wil op mijn gewonen PC eonstart geen werk ophalen.)

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xorsist
het is een i7 @ 3.7 Ghz ( bij het gemiddelde DC project doet een/deze i7 2.5x zoveel als een 9450!!! )
Je draait weliswaar 200 mhz sneller als ik maar dan nog ... een factor 2,5 met een i7 tov een 9450 ..... IMPRESSIVE _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk
met andere woorden, je gaat morgen naar de winkel voor een eigen?? :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
Xaverius schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 21:04:
Je moet dan eerst eonstart stopzetten, config aanpassen en dan weer starten. Als je local proxy aanklikt dan hoef je geen IP in te vullen.

Dat is wanneer je eonstart aan een andere eonstart koppelt zoals ik nu doe. Eén proxy met werk en op de andere PC laat ik daar werk uit halen (om een één of andere reden wil op mijn gewonen PC eonstart geen werk ophalen.)
Je kan dat inderdaad alleen instellen als je eonstart net gestart hebt, en nog niet op de start-knop hebt geramd. Komt omdat deze instelling gedaan moet worden voordat de clients daadwerkelijk gestart worden.

Dik 34K gisteren, en ik dacht woensdag al dat het niet harder meer kon 7(8)7 _/-\o_

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

DigiK-oz schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 00:31:
[...]

Je kan dat inderdaad alleen instellen als je eonstart net gestart hebt, en nog niet op de start-knop hebt geramd. Komt omdat deze instelling gedaan moet worden voordat de clients daadwerkelijk gestart worden.

Dik 34K gisteren, en ik dacht woensdag al dat het niet harder meer kon 7(8)7 _/-\o_
Idd lekker score gisteren ;)

Mag ik nog wat suggesties/bugreports doen voor eonstart?

- aangezien je de settings in een xml file opslaat vroeg ik me af of het niet mogelijk was om met profielen te werken, zodat als ik bv ga gamen alleen een ander profiel hoef aan te vinken?
- mijn huidige versie (0.5.3) van eonstart update de xml file niet bij afsluiten.
- dezelfde versie van eonstart blokkeert een normale shutdown van een XP machine. Ik had eonstart via een shortcut in de startupfolder van een andere user geplaatst (werkt goed maar minor puntje: de userinterface is toch even zichtbaar ondanks dat "run & minimize at startup"is aangevinkt). Echter wilde de machine niet afsluiten via Start->Shutdown, na het stoppen van eonstart ging dit wel.

[ Voor 3% gewijzigd door Frentik op 30-05-2009 11:19 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
Als de voortekenen ons niet bedriegen gaat het vandaag nog harder. Op GIMPS zitten er een paar plaatsen winst in de pijplijn met name dankzij de switcherts, en de volhouders @enigma en geneticlife zorgen ook voor mooie vooruitzichten.

De laatste paar dagen pakken we weinig punten, maar de voorbereidingen om de #3 in te pikken zijn in volle gang :9~

Suggesties/bugs genoteerd, working on it :)

[ Voor 3% gewijzigd door DigiK-oz op 30-05-2009 12:27 ]

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk
leuk zon proxy .... maar scores op papier homaar.

zat al te denken waarom mijn daily zo laag was, blijkt ongeveer de helft hier in de buffer te zitten ( 8 reporters kunnen niet eens een i7 bijhouden) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
Cpt00kirk schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 19:27:
leuk zon proxy .... maar scores op papier homaar.

zat al te denken waarom mijn daily zo laag was, blijkt ongeveer de helft hier in de buffer te zitten ( 8 reporters kunnen niet eens een i7 bijhouden) >:)
Tell me about it. Nog maar 300 in de buffer en 1K+ om te versturen. Nieuwe versie van eonstart kan werk halen uit andere proxies, maar ik vrees dat momenteel niemand een hoop werk in zijn buffer heeft. Als iemand nog een hoop werk heeft, forward dan even port 10204 in je router en laat je IP weten >:)

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xorsist
PM me maar voor gebruik van mijn 5K cache ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Genetic Life en GIMPS allebei een plekkie is goed voor +100 punten weer.

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
Bij Wieferich wegen de laatste loodjes een beetje veel. Ik heb maar even 2 clients gestart om te helpen, dan pakken we daar ook binnenkort weer 200+ punten.

Mijn eon proxy heeft nu toch 5K+ in de outputbuffer, die kan een I7 dus niet bijhouden. Krijg werk genoeg (mede dankzij Xorsist die ik als fallback-proxy heb staan), maar krijg het niet snel genoeg ingeleverd 8)7 Dus voorlopig maar een halve I7 op eon :)

[ Voor 5% gewijzigd door DigiK-oz op 01-06-2009 10:04 ]

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Bij Wieferich zullen we over een paar dagen een plekje winnen, maar we verliezen er vrijwel meteen ook weer 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk
digiK-oz hoe moet ik meerdere proxy gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
Cpt00kirk schreef op maandag 01 juni 2009 @ 10:26:
digiK-oz hoe moet ik meerdere proxy gebruiken?
Beta van eonstart. In het stukje over Beta 1 staat hoe je je proxy uit andere proxies kunt laten leechen.

Let wel, Beta, dus at own risk (net als met de officiële trouwens :+ )

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -AzErTy-
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-08 15:23
Cpt00kirk schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 18:35:
[...]

hehe .... je zult het niet geloven maar dit is maar 1!!! pctje >:) O-)

het is een i7 @ 3.7 Ghz ( bij het gemiddelde DC project doet een/deze i7 2.5x zoveel als een 9450!!! ) :D :D
Heb je eens zin in een race?
Mijn 9550@3.4 tegen jouw i7 @primegrid of geneticlife O-) Volgens mij zou je i7 het nog wel eens moeilijk kunnen krijgen >:)

God does not play dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flying_pizza
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-10 17:28
-AzErTy- schreef op maandag 01 juni 2009 @ 13:42:
[...]

Heb je eens zin in een race?
Mijn 9550@3.4 tegen jouw i7 @primegrid of geneticlife O-) Volgens mij zou je i7 het nog wel eens moeilijk kunnen krijgen >:)
dat weet ik zo nog niet, mijn i7@2.9 doet al ong 3k de dag (WCG. leiden en genlife@home) dus dat kan enigzins lastig worden denk ik. al heb ik verder weinig idee wat een 9550@3.4 doet aan punten

[ Voor 7% gewijzigd door flying_pizza op 01-06-2009 13:58 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Elteor ook goed bezig op Cosmology d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -AzErTy-
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-08 15:23
Als ik ga kijken in mijn geschiedenis hier http://boincstats.com/sta...ph.php?pr=genetic&id=2728
Dan deed ik ongeveer 4700ppd op geneticlife bij continu 24u aanstaan maar dat was wel op 3.7Ghz

En op primegrid rond de 7-8k

Edit het geheim is gewoon dat onder linux met de 6.2/6.18 boinc client er een speciale integer optimalisatie inzat waardoor alle projecten onder boinc die zwaar leunen op integer berekeningen 2*sneller gaan ;)
Dus ja als iemand met een i7 ook die client zou gebruiken tja dan valt er helemaal niets tegen in te brengen nee.

[ Voor 41% gewijzigd door -AzErTy- op 01-06-2009 14:14 ]

God does not play dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noordvogel
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-07-2024

Noordvogel

DPC @ DC-vault

Ik kan na het Pinksterweekend wellicht een Eon-proxy aanleggen. Ik doe zelf niet zoveel Eon met mijn thuis-PC, maar ik kan mijn buffer natuurlijk wel opschroeven en het aantal reporters wat uitbreiden; internetverbinding is snel genoeg :). Graag een DM als er mensen interesse hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ter info: FDC heeft besloten om ons niet zomaar voorbij te laten gaan bij GeneticLife, dus wie effe zin heeft in wat anders is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Wanneer zou je aan Eonstart kunnen zien dat je een proxy nodig hebt? (average wait time?)
Of valt de client gewoon af en toe stil bij gebrek aan werk of brakke server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
Average wait time wordt direct vanaf de client(s) gemeten. Met proxy zal die zelden boven de 0,25 seconden staan, tenzij je proxy leeg is geweest natuurlijk. Als je geen proxy gebruikt, kun je hier dus inderdaad aan zien of een proxy nuttig zou zijn.

* DigiK-oz start een klein beetje geneticlife, eon blijft even hogere prio, maar over 2 weken gaat het project-hoppen weer beginnen >:)

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flying_pizza
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-10 17:28
nu nog een poging aan het doen om bij leiden wat hoger te komen.
eind van de week zal ik GeneticLife aanslingeren.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
Het is dan wel een feestdag, en dus een soort zondag, maar toch maandag :)

Geen enkele verschuiving overall of in de categorieën? Staan we stil of zo?

Dacht het niet. GIMPS dendert gewoon door en "iemand" vond dat Cosmology wat power nodig had, wat gelijk resulteert in een indrukwekkende grafiek. Verder is er een soort van spontane stampede bezig op eon, ons flop-1 project. Nog geen plaats gestegen, maar de vooruitzichten zijn meer dan goed _/-\o_

Verder wil Free-DC ons niet voorbij laten @ geneticLife, ze rijden daar onnodig links. Er is wat hulp nodig om die gasten, desnoods rechts, voorbij te gaan!

Ronduit slecht gaat het op GPUGRID. Zijn er dan geen vaulters met DUAL/QUAD gpu bakken? Of zitten die dan allemaal de hele dag (en nacht >:)) te gamen?

Overall naderen we langzaam, maar heel zeker de knights die op de 3e plaats bivakkeren. Binnenkort bestijgen we het podium! :9~

Onze standen overall en in de diverse categorieën

ProjectPositionWeekPointsWeekBehindAhead
Overall4Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif374395.33Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/down.gif-9536.75484.141852.89
Biological And Medical Science13Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif95848.93Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/down.gif-65.081555.106.37
Mathematical3Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif126102.23Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/up.gif273.969907.38785.33
Miscellaneous6Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif48175.49Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/up.gif43.63283.84945.63
Physical Science8Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif104268.66Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/down.gif-9789.27176.9973.68

Onze standen per project (top 10 projecten waar we de minste punten hebben)

ProjectVault PositionWeekVault PointsWeekPoints per position
Eon19Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif6842.10Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif175.44
PSP - PRP9Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif6923.07Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif384.62
GIMPS49Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/up.gif47225.43Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/up.gif266.3757.81
PSP - Sieve7Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif7777.77Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif370.38
Wieferich@Home9Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif8222.22Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif222.23
GPUGRID58Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/down.gif-38455.28Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/down.gif-53.0027.10
Seventeen Or Bust - Sieve8Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif8727.27Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif181.82
Cosmology@Home63Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/up.gif39246.65Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/up.gif44.2012.16
EulerNet21Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif9295.77Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif35.22
The Lattice Project45Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/down.gif-19334.34Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/down.gif-12.1615.13

Bron
DC-Vault homepage

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Laatst online: 01-10 23:59

Wiethoofd

Broadcast TOM

Ik zou best op GPUGRID 3 GPU's bij willen schakelen als het geen BOINC-project was geweest 8) dan had ik een dual en een single gpu-systeem daarop gezet :P

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk
YEP Eon moet toch eindelijk weer punten gaan opleveren! go Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Helaas geen GPU ondersteuning van mijn kant.
Allemaal passieve grafische kaarten in dit huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk
lekker lekker : http://www.elteor.nl/?mode=teamstats&project=Cosmo

Go Elteor, je gaat als de brandweer! _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
Zo dan, Elteor wil Cosmology uit de flop-10 hebben geloof ik _/-\o_ _/-\o_

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio1ogics
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 28-09 15:45

Bio1ogics

Logisch toch?

Cpt00kirk schreef op maandag 01 juni 2009 @ 19:42:
YEP Eon moet toch eindelijk weer punten gaan opleveren! go Team
Gaat je koetje wel goed? Of ben je weer van Eon weg?

"Results! Why, man, I have gotten a lot of results. I know several thousand things that won't work." Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Ik snap er nog niks van waarom Big Brother niet bij DPC staat bij Gimps.
code:
1
2
3
4
BigBrother  2009-06-02 11:11    3361.253    3361.253    306.994 60.313  17.339  0.000   7   15.595
Team_Elteor_Borislavj~Elteor    2009-04-23 12:39    772.463 772.463 493.308 0.000   0.000   0.000   5   11.462
vfrmaniac   2009-06-02 09:29    314.120 314.120 311.896 257.612 32.091  0.000   2   5.712
Bio1ogics   2009-06-02 06:17    311.612 311.612 310.325 293.581 72.638  72.638  1   2.327

Met zijn 3300 punten zouden we toch een stuk hoger moeten komen te staan, maar hij heeft er niet 1 ingeleverd volgens Elteor of dc-vault. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
Heeft hij niet veel van zijn punten verdiend voordat hij DPC heeft gejoined? We bestaan als team eigenlijk nog maar net, en dan krijgen we niet de punten erbij die hij als solo-cruncher heeft opgespaard?

Dan zouden we wel zijn punten van sinds hij bij DPC zit erbij hebben? Maar waarom hij dan volgens stats-sites nul punten voor ons heeft...Heeft iemand de member-points van DPC wel eens opgeteld zonder BB, klopt dit dan met het totaal?

Wierd....

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Volgens mij heeft hij net zoveel punten in zijn eentje als DPC nu totaal heeft, dus ik denk niet dat hij er bij zit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
Duh.....Ik bedoel zijn punten SINDS hij bij DPC zit 8)7

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Totaal van DPC volgens GIMPS site: 3552
Totaal van users opgeteld (zonder BigBrother) volgens GIMPS site: 3399

Dus we zouden misschien 153 punten van BigBrother erbij hebben gekregen sinds hij met ons meedoet. Aangezien hij ook 300 punten in de afgelopen 3 maanden heeft geproduceerd zou hij ws al 1.5 maand met ons meedoen.

De vraag blijft dan nog altijd, waarom staat hij dan nog niet bij Elteor in de stats? :?
[Totaal van DPC volgens Elteors stats (zonder BigBrother dus): 3533 (missen er 19 sinds laatste update)]

[ Voor 17% gewijzigd door Cow_tipping op 02-06-2009 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
Was ook net aan het tellen geslagen :) Conclusie is hetzelfde, we hebben wel degelijk punten van hem, maar pas sinds hij bij DPC zit. Dunno wat er in de stats scheef zit dan. Ik heb er ook 3552. Misschien haalt Elteor de standaard-stats van het afgelopen jaar op in plaats van all-time, en zit daar iets verschil in?

Edit : nope, afgelopen jaar is (natuurlijk 8)7 ) ook 3552 voor DPC

[ Voor 38% gewijzigd door DigiK-oz op 02-06-2009 18:42 ]

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk
Bio1ogics schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 17:05:
[...]

Gaat je koetje wel goed? Of ben je weer van Eon weg?
hehe ... nope ben er nog steeds maar door de week doet de pc overdag niets, ivm uitstaan :P Had het zelf ook graag anders gezien maar met een vriendin in huis moet je toch wat schipperen ;(

ps .... het wil maar slecht lukken met de upload, ondertussen gaan we lekker richting de 10.000 in de proxy ( met 10 reporters aan ) 8)7 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door Cpt00kirk op 02-06-2009 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
Cpt00kirk schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 19:58:
[...]

maar door de week doet de pc overdag niets, ivm uitstaan
* DigiK-oz herkent dat :-)

Autoadjust in de proxy helpt wel wat, maar hier ook nog 2K+ in de pijplijn.

Anyway, morgen een plaatsje omhoog, eind van de week nog 1 :9

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noordvogel

Noordvogel

DPC @ DC-vault

Ik heb hier een snelle internetverbinding en gemiddeld 0.2 reporter aan (i.v.m. maar 4 crunchende clients op een C2D). Mocht je wat proxy-capaciteit nodig hebben, DM me dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-08 10:26

DJ-Visto

Aye aye, sir!

// verkeerde topic moest in whatpulse zijn :o

[ Voor 81% gewijzigd door DJ-Visto op 02-06-2009 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 juni 2009 @ 18:31:
ter info: FDC heeft besloten om ons niet zomaar voorbij te laten gaan bij GeneticLife, dus wie effe zin heeft in wat anders is welkom!
Doe wel ff mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toppie :) Vooralsnog is het stofhappen geblazen op genetic, maar dat kan zomaar veranderen; FDC loopt niet zwaar uit op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio1ogics

Bio1ogics

Logisch toch?

Ik maak de buffer bij eon leeg, dan kom ik ook even buurten bij GeneticLife.

"Results! Why, man, I have gotten a lot of results. I know several thousand things that won't work." Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Brave broeders, we hebben bij eon het gat naar #18 geslecht! *O*
Op naar #17! *O*

[ Voor 5% gewijzigd door Xaverius op 03-06-2009 17:33 ]

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StugIII
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Xaverius schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 17:33:
Brave broeders, we hebben bij eon het gat naar #18 geslecht! *O*
Op naar #17! *O*
We gaan als NGS hier nog even door. }:O

[ Voor 9% gewijzigd door StugIII op 03-06-2009 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Ook weer een plaatsje erbij @ SoBSieve *O* , 180 puntjes in de pocket ;)

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk
StugIII schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 19:50:
[...]

precies maar na 15 uur werken vandaag denk ik niet meer dat mijn pc wat punten weg krijgt ... morgen even inhalen! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

wow! Nog zo'n maandje op SoB Sieve en we hebben daar nog 2 plekken.
Netjes gedaan joh14vs6 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
Haha, bijna 400 punten erbij vandaag.

* DigiK-oz gaat vast oefenen met zwaaien naar de Knights >:)
StugIII schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 19:50:
[...]

Mooi, ik hoop dat jullie de alcoholdampen kunnen verdragen, want iik hang hier ook nog rond tot we 16e staan :)

[ Voor 55% gewijzigd door DigiK-oz op 03-06-2009 23:31 ]

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Digi, is er een reden waarom Eonstart plotseling zou stoppen met werken?
De client draaide bij mij 3 dagen zonder problemen, maar nu vanavond stopte hij er ineens 2x mee. Alleen een computer restart verholp het TCP probleem na de crash, zodat ik de client weer kon opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk
in queue : 10500+ ....... we gaan lekker @ eon, binnen 12 dagen 2 plekkies en dus 350 punten!!

ps willen de heren op plek 3 t/m 5 zich klaar maken voor een verhuizing >:) >:)

[ Voor 31% gewijzigd door Cpt00kirk op 04-06-2009 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio1ogics

Bio1ogics

Logisch toch?

:(
Nou, vooruit dan maar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 07:21:
[...]

Toppie :) Vooralsnog is het stofhappen geblazen op genetic, maar dat kan zomaar veranderen; FDC loopt niet zwaar uit op dit moment.
Zo schiet het natuurlijk niet op. De 8000 die ik per dag extra oplever, levert Elteor weer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 02:56:
[...]

Zo schiet het natuurlijk niet op. De 8000 die ik per dag extra oplever, levert Elteor weer in.
Dat is jammer inderdaad. We zitten op genetic in de mangel op het moment: we worden geschopt
door AMD Users en geslagen door FDC. Als we aan willen tonen dat we als DPC niet met ons laten sollen,
dan kunnen we dat nu op genetic laten zien.
Ik draai al 100% op genetic, maar wellicht zijn er anderen die bereid zijn om voor een weekje te doneren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-09 21:54

Balachmar

The truth is out there

Verwijderd schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 08:47:
[...]

Dat is jammer inderdaad. We zitten op genetic in de mangel op het moment: we worden geschopt
door AMD Users en geslagen door FDC. Als we aan willen tonen dat we als DPC niet met ons laten sollen,
dan kunnen we dat nu op genetic laten zien.
Ik draai al 100% op genetic, maar wellicht zijn er anderen die bereid zijn om voor een weekje te doneren?
Voor de Vault maakt het niet zo heel veel uit, of we daar 2 plekken verliezen.
Dat is 80 punten, die we best nog op andere plekken weer terug kunnen halen.
Neemt niet weg dat het natuurlijk altijd leuk is, om te laten zien dat we niet met ons laten sollen.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noordvogel

Noordvogel

DPC @ DC-vault

Ik heb op 2 PC's alle andere projecten op 'Won't get new tasks' gezet. Ik ga daar dus binnen een paar dagen 100% Genetic draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio1ogics

Bio1ogics

Logisch toch?

Heb er ook net een paar omgezet. Eens kijken hoever ons dat brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
Cow_tipping schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 00:07:
Digi, is er een reden waarom Eonstart plotseling zou stoppen met werken?
De client draaide bij mij 3 dagen zonder problemen, maar nu vanavond stopte hij er ineens 2x mee. Alleen een computer restart verholp het TCP probleem na de crash, zodat ik de client weer kon opstarten.
Ja, daar is een reden voor : mijn brakke programmeerkunsten :)

Ben zezig met een nieuwe versie, dat fixt een aantal van dit soort foutjes, maar daar zitten ook nog wat kuren in (is in Beta, dus dat hoort zo :+)

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Bedankt voor je reactie.
Heb de i7 toch maar even op Wieferich gezet ipv Eon. Anders verliezen we daar alleen 1 plek zonder er 1 terug te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
Ik zag het, ik heb net ook 2 CPU-tjes aan Wieferich gegund :)

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zat te loeren hoe DPC onder medical op 5 staat maar bij WCG zelf op 12 en bij de BOINC team world cup stats op 8... Raadselachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
Verwijderd schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 14:55:
Zat te loeren hoe DPC onder medical op 5 staat maar bij WCG zelf op 12 en bij de BOINC team world cup stats op 8... Raadselachtig.
Dat we voor DC-Vault op 5 staan in WCG komt omdat er dus kennelijk 7 teams uit de WCG top-12 niet meedoen (als in, zich niet hebben geregistreerd) bij DC-Vault.

De BOINC team world cup stats tellen zoals de naam al zegt waarschijnlijk alleen de BOINC-punten van WCG. De eerdere , non-BOINC, client heeft natuurlijk ook een berg punten geleverd aan de diverse teams, maar die tellen daar dus niet mee.

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben trots op DPC mensen! In plaats van geslagen te worden op Genetic delen wij
nu weer de klappies uit B-) en daarmee tonen we aan dat we ruggegraat hebben.
We doen op dit moment alweer meer dan AMD Users en FDC.
Iedereen bedankt voor de snelle interventie _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noordvogel

Noordvogel

DPC @ DC-vault

Daar zijn we toch voor en daar is dit topic toch voor? ;)
DPC: *O*

edit:
Op Genetic zal het nog lastig worden om meer dan 2 plaatsen te stijgen. Dat gat wat daar zit, is enorm.
.

[ Voor 47% gewijzigd door Noordvogel op 06-06-2009 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DigiK-oz schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 15:17:
[...]

Dat we voor DC-Vault op 5 staan in WCG komt omdat er dus kennelijk 7 teams uit de WCG top-12 niet meedoen (als in, zich niet hebben geregistreerd) bij DC-Vault.

De BOINC team world cup stats tellen zoals de naam al zegt waarschijnlijk alleen de BOINC-punten van WCG. De eerdere , non-BOINC, client heeft natuurlijk ook een berg punten geleverd aan de diverse teams, maar die tellen daar dus niet mee.
Hieruit zou men kunnen concluderen dat DC-Vault dan maar het best een publiek geheim gehouden kan worden om geen ad hoc posities te verliezen op een aantal projecten :*)

Leuk is, dat WCG 9 actieve projecten heeft en daar op team niveau ook de stats van bijhoud... dan is er nog snel positie schuif werk daar te bereiken door bijv allen een paar weekje HCMD2 of FLU1 in de profielen exclusief aan te vinken, vermocht The Vault dit over willen nemen. WCG heeft al sub-project gefocuste challenges...[oops, spam]

2 cent rant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
Ik snap even niet wat je precies bedoelt met je "2 cent rant". Ik proef een negatieve ondertoon, correct me if I'm wrong.

Dat het scoresysteem van DC-Vault niet feilloos is, duidelijk. Dat er toch een hoop mensen fanatiek aan meedoen en er dus kennelijk plezier aan beleven, is de andere kant. Waarom jij dan hier negatief komt doen en reclame maken voor je eigen favoriete project (not done in DPC-land, dacht ik) is mij een compleet raadsel.

De 1 focust zich graag op 1 project, de ander ziet meer heil/lol in een verzameling projecten zoals DC-Vault is. Live with it :)

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noordvogel

Noordvogel

DPC @ DC-vault

Ach, het is gewoon Sekerob's manier om te zeggen: misschien is het leuk om eens te kijken naar de stats per subproject bij WCG en daar wat leuks mee te doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raypie
Ook wat tijd aan Genetic, tussendoor. Krijg trouwens geen werk meer voor GPUGRID... :?
Een machine draait nu 24u/dag op Wieferich. Bijna plaats 8 te pakken...
En toch maar eens kijken naar 17...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Ik ga met mijn quad maar weer part-time op PSP-PRP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
Ik heb daar nog een halve CPU op staan, levert eens in de week een unit in of zo. Over een weekje kom ik je daar wel een beetje helpen, de weg naar boven is lang maar de punten die het oplevert... :9 En het is het enige project waar we minder dan 7K aan punten hebben.

[ Voor 14% gewijzigd door DigiK-oz op 06-06-2009 23:44 ]

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio1ogics

Bio1ogics

Logisch toch?

Lekker dag bij geneticLife gister :o Nog maar 155 puntjes achter op Free-DC *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
Bio1ogics schreef op zondag 07 juni 2009 @ 08:49:
En inmiddels erop en erover : 16K punten voor _/-\o_

Op Wieferich wordt het ook feest vandaag, dus misschien gaan we overall naar het podium :9~

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk
20.000+ in de proxy voor Eon.... >:) :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xorsist
Leuk 20k+ in een proxy, nu het nog even uitspugen naar de servers daar toe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
Dan moeten die servers wel ff meewerken. Als het zo nog ff doorgaat hebben we met zijn allen een buffer staan die genoeg is om een plek te winnen (45K).

Het gaat nu zo baggertraag dat ik in de daily niet eens Xaverius in kan halen :+
Bio1ogics schreef op zondag 07 juni 2009 @ 08:49:
Zo te zien geven ze het gelijk op. Goeie aktie, allemaal!

[ Voor 34% gewijzigd door DigiK-oz op 07-06-2009 18:41 ]

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

DigiK-oz schreef op zondag 07 juni 2009 @ 18:28:
Het gaat nu zo baggertraag dat ik in de daily niet eens Xaverius in kan halen :+
Hèhèhè, is mijn X2-4800+ te snel voor je i7? >:)

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noordvogel

Noordvogel

DPC @ DC-vault

Nogmaals, ik heb een werkende Eon-proxy met snelle internetverbinding. Ik weet niet of ik ook reports van anderen kan indienen op de server (en of het helpt met een trage server), maar mocht het nodig zijn: DM me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

En we zijn KWSN voorbij! Door Wieferich en Genetic Life welteverstaan.
(helaas gaan die 200 punten van Wieferich aanstonds verloren omdat [H]ardOCP 2x zoveel doet als ons 4-en)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Laatst online: 01-10 23:59

Wiethoofd

Broadcast TOM

/me Wiethoofd schakelt z'n E2180 weer in op Wieferich na DeApen op WCG naar plekje 26 geholpen te hebben 8) Nu kijken of ik een of meer aapjes ook even op Wieferich mee kan laten stampen ;)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Gefeliciteerd mensen!
We hebben de 3e plek!
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
*O* *O* *O*

[ Voor 32% gewijzigd door Balachmar op 08-06-2009 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio1ogics

Bio1ogics

Logisch toch?

Op het podium }:O 8)

*pinkt traantje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
  • Laatst online: 23-09 15:31
Super dat we #3 zijn. Om nu nog plekken te stijgen moeten we echt een goede tactiek gaan gebruiken om op alle projecten hoger te komen. Ach, gewoon een kwestie van tijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tielemans
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 23:13
En we staan weer 4e, TKWSN hebben plekje winst @ wieferich. Het verschil is maar 10punten.

God schiep mensen en dieren maar geen rechters en officiëren

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.