Iemand enig idee wanneer excitebots hier uitkomt? De review van IGN was erg positief en heb er echt zin in. Ben nu maar eens begonnen om de mirror mode van excite trucks ook helemaal op S rating te halen. Het blijft gewoon een super spel.
Verwijderd
Nope, nog niet aangekondigd.
Ik zit vooral te wachten op Crystal Bearers. Die lijkt me echt ubervet
Verder ook The Conduit en Wii Sports Resort.
Een nieuwe Mario en/of Zelda mag van mij ook wel
Ik zit vooral te wachten op Crystal Bearers. Die lijkt me echt ubervet
Een nieuwe Mario en/of Zelda mag van mij ook wel
Ik ben eigenlijk aan het wachten op de nieuwe Boom Blox. Ik heb het eerste deel hier ook liggen en ik vind het een erg leuke game. Daarentegen, Steam heeft meestal veel te leuke aanbiedingen, dus ben ik de laatste tijd wat meer PC-gaming aan het doen. MadWorld moet ik binnenkort toch maar es een keer fatsoenlijk gaan spelen, ipv alleen even oriënterend uittesten.

Signature
Verwijderd
Ik speelde gister nog even Warioware op de Wii. Blijft een leuk spel zolang je het maar af en toe speelt.
Verwijderd
Weet dat ik het eigenlijk niet hier mag vragen, maar waarom doe je het dan toch
[ Voor 71% gewijzigd door Fuelke op 28-04-2009 12:02 ]
Verwijderd
Je moet onderhand wel weten dat dit soort reacties niet gewenst zijn
[ Voor 69% gewijzigd door Fuelke op 28-04-2009 12:05 ]
Een omgebouwde Wii heeft tegenwoordig echt amper meerwaarde tenzij je verzot bent op kopietjes van Gamecube games.
Voor de rest behoorlijk dom om het op Tweakers te vragen.
Voor de rest behoorlijk dom om het op Tweakers te vragen.
Of je leest de voorwaarden even door voordat je post. Of je houdt je wel aan de modbreak die 1 pagina terug in mooie gekleurde letters staat. Sterker nog, hij weet dat het hier niet is toegestaan! Vind dat 'ie het nog best netjes houdt. Het geduld met dit soort lui raakt een keertje op.
[ Voor 11% gewijzigd door Captain N op 28-04-2009 11:38 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Of je zegt dat je heel erg van homebrew en import spellen houdt.
Of je leest ff een van de ads.....(of ben ik de enige die de ads niet wegmoffels middels plugin en ad blokkers enzo
)
Ik sta volledig achter het t.net beleid, maar het is ontzettend krom dat je alleen maar chip en ombouw ads ziet.
Ik vraag me trouwens af of Madword iets voor mij is.
Ik vind de gfx super stijlvol en vond het vroeger geweldig om double dragon en final fight te spelen.
Maar tegenswoordig heb ik nogal een korte aandachtsspan en het spel schijnt nogal in herhaling te vallen na een tijdje......
Maar Sagat je hebt toch helemaal geen wii? Klopt, maar mijn vrouw wil me er een voor mijn verjaardag geven.....ik weet alleen nog steeds niet of ik dan us wil (full speed VC, vind ik heel belangrijk, of toch gewoon NL, en dat vind mijn portemonnee heel belangrijk omdat ik dan vrijwel alle games van mijn matties kan lenen
Of je leest ff een van de ads.....(of ben ik de enige die de ads niet wegmoffels middels plugin en ad blokkers enzo
Ik sta volledig achter het t.net beleid, maar het is ontzettend krom dat je alleen maar chip en ombouw ads ziet.
Ik vind de gfx super stijlvol en vond het vroeger geweldig om double dragon en final fight te spelen.
Maar tegenswoordig heb ik nogal een korte aandachtsspan en het spel schijnt nogal in herhaling te vallen na een tijdje......
Maar Sagat je hebt toch helemaal geen wii? Klopt, maar mijn vrouw wil me er een voor mijn verjaardag geven.....ik weet alleen nog steeds niet of ik dan us wil (full speed VC, vind ik heel belangrijk, of toch gewoon NL, en dat vind mijn portemonnee heel belangrijk omdat ik dan vrijwel alle games van mijn matties kan lenen
10 second ninja DONE
Iemand die niet legaal bezig wilt zijn en dat duidelijk laat merken dat ie naar dat soort dingen op zoek is, mag gewoon opdonderen. Staat ook gewoon in de FAQ dat dit niet besproken mag worden, dan wel de aanleiding ervan te geven.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Madworld is geinig als je het niet langer speelt dan 1 uur per keerSagat schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 11:47:
Of je zegt dat je heel erg van homebrew en import spellen houdt.
Of je leest ff een van de ads.....(of ben ik de enige die de ads niet wegmoffels middels plugin en ad blokkers enzo)
Even afreageren enzo. De lol van het in elkaar rossen van tegenstanders gaat er op een duur wel van af.
Alleen de eindbazen zijn dan wel geinig. En zeker de aparte wapens die je in het spel kan oppakken zorgen voor de nodige afwisseling. Ik noem een speer waarmee je 7 personen aan kunt spiesen
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Het gaat hem om de manier waarom hij het zegt, en hoe hij het brengt is absoluut de foute manier.Rakkerzero schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 11:48:
[...]
Iemand die niet legaal bezig wilt zijn en dat duidelijk laat merken dat ie naar dat soort dingen op zoek is, mag gewoon opdonderen. Staat ook gewoon in de FAQ dat dit niet besproken mag worden, dan wel de aanleiding ervan te geven.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Ik heb mijn wii ook ongebouwd software matig maar doe er eigenlijk maar weinig mee, speel voornamelijk de originele spellen
Elect a clown, expect a circus.
ik ook, want ik krijg gecopieerde spellen niet aan de praatSlasher schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 12:30:
Ik heb mijn wii ook ongebouwd software matig maar doe er eigenlijk maar weinig mee, speel voornamelijk de originele spellen
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
- regiovrij
- usb loader
Dat vind ik zinvolle toepassing van modden.
VC games graties spelen of emu,s vind ik echt lame. Vroeger had het novelty waarde als je op je dc, of ps2 nes games kon spelen.Maar nu het legaal kan moet je dat dan doen of het gewoon niet spelen.
scumm is dan wellicht iets anders, dat kan natuurlijk ook met legale games gedaan worden.
Homebrew games.....tsja. Er zullen ongetwijfeld leuke games zijn, maar hoewel er zeer veel over het grijze circuit gesproken word in dit forum is er nog nooit een leuke homebrew game genoemd. En juist de wii heeft de mogelijkheden om is wat nieuws te verzinnen.
Op mijn xbox 1 speelde ik ook games van hd middels mijn chip. Ook mijn legale. En het snellere laden en vooral het stil zijn van de cd drive is echt een meerwaarde .
Daarvoor zou ik de usb loader willen gebruiken
Ik geef wel gelijk toe dat hoewel ik iets van 10 legale xbox1 games heb dat ongeveer 0.3% van mijn totale aantal xb1 games was.
Waarvan uiteraard amper iets uitgespeeld.
Daarom wil ik mijn toekomstige wii eigenlijk org laten. Omdat het anders echt te verleidelijk is om alles maar gewoon te downen.
- usb loader
Dat vind ik zinvolle toepassing van modden.
VC games graties spelen of emu,s vind ik echt lame. Vroeger had het novelty waarde als je op je dc, of ps2 nes games kon spelen.Maar nu het legaal kan moet je dat dan doen of het gewoon niet spelen.
scumm is dan wellicht iets anders, dat kan natuurlijk ook met legale games gedaan worden.
Homebrew games.....tsja. Er zullen ongetwijfeld leuke games zijn, maar hoewel er zeer veel over het grijze circuit gesproken word in dit forum is er nog nooit een leuke homebrew game genoemd. En juist de wii heeft de mogelijkheden om is wat nieuws te verzinnen.
Op mijn xbox 1 speelde ik ook games van hd middels mijn chip. Ook mijn legale. En het snellere laden en vooral het stil zijn van de cd drive is echt een meerwaarde .
Daarvoor zou ik de usb loader willen gebruiken
Ik geef wel gelijk toe dat hoewel ik iets van 10 legale xbox1 games heb dat ongeveer 0.3% van mijn totale aantal xb1 games was.
Waarvan uiteraard amper iets uitgespeeld.
Daarom wil ik mijn toekomstige wii eigenlijk org laten. Omdat het anders echt te verleidelijk is om alles maar gewoon te downen.
10 second ninja DONE
Ik ben maar anders wat blij dat een omgebouwde wii games van andere regio's kan spelen. Daarmee kan ik tenminste m'n japanse en US-games spelen.Slasher schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 12:30:
* kmf irriteert aan trage EU-releases, als ze uberhaupt komen.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Ik heb mijn Wii ook een softmod gegeven, maar dat was meer de lol van dát doen dan kopieën gebruiken. Als console-verzamelaar (retro en nieuw) wil ik gewoon altijd het originele spul 
Daarom heb ik ook meer dan 50 Dreamcast kopieën weggegooid. Het speelt veel leuker als je er een doosje en boekje bij hebt imho, ik waardeer het dan meer. Mn 360 telt inmiddels 35 originele games, tegenover 4 voor de PS3. De Wii steekt op 7 games, maar echt heel veel boeiends komt er niet op uit jammer genoeg.
Daarom heb ik ook meer dan 50 Dreamcast kopieën weggegooid. Het speelt veel leuker als je er een doosje en boekje bij hebt imho, ik waardeer het dan meer. Mn 360 telt inmiddels 35 originele games, tegenover 4 voor de PS3. De Wii steekt op 7 games, maar echt heel veel boeiends komt er niet op uit jammer genoeg.
Weet iemand nog leuke kinderspelletje waarbij alles verteld wordt.
Dan kan ik mijn dochter gewoon zelf laten spelen zonder alles voor te moeten lezen.
Bijv. Dora
Dan kan ik mijn dochter gewoon zelf laten spelen zonder alles voor te moeten lezen.
Bijv. Dora
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Je dochter kan wel Engels verstaan? wii fitSc0rPi0N schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 13:48:
Bijv. Dora
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Heh mijn ouders zeiden op een gegeven moment dat het een mooi manier was om engels te leren en zijn gestopt met vertalen (ging wel over tv ipv gaming).
'Zo'n kind is weerbaar'
(kijken hoe ik over een paar jaar praat als junior het gamen ontdekt)
'Zo'n kind is weerbaar'
(kijken hoe ik over een paar jaar praat als junior het gamen ontdekt)
10 second ninja DONE
Verwijderd
Ik had hier mijn post gedaan over het kopen van een omgebouwde wii omdat er hier toch genoeg mensen zullen zijn die het ook hebben. Ga der ook echt geen topic vol mee maken, wilde alleen in contact komen met mensen die hem hebben omgebouwd en wat hun ervaringen hier dan mee zijn.
Maar denk dat ik zo ie zo nog beter 2 maand kan wachten, aangezien dat de nieuwe wii met motion control komt. Mag aannemen dat dit dan ook voor dezelfde prijs komt.
Maar denk dat ik zo ie zo nog beter 2 maand kan wachten, aangezien dat de nieuwe wii met motion control komt. Mag aannemen dat dit dan ook voor dezelfde prijs komt.
Verwijderd
Dat is geen nieuwe Wii, alleen een add-on voor de wiiremotes... de huidige Wii heeft trouwens al motion control, de nieuwe add-on verbeterd de nauwkeurigheid waarmee bewegingen worden geregistreerd....
motion control is een extra component wat je aan je wii-mote kunt koppelen. Dit heeft verder niets te maken met een nieuwe wii.
Freddi Fish misschien?Sc0rPi0N schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 16:20:
[...]
ik bedoelde nederlandse spellen en ze is nu 5.
[ Voor 9% gewijzigd door Lizard op 28-04-2009 16:27 ]
Verwijderd
Maar deze component word toch vanaf juni meegeleverd? Of heeft het weinig nut om hierop te wachten?The_Ghost16 schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 15:51:
motion control is een extra component wat je aan je wii-mote kunt koppelen. Dit heeft verder niets te maken met een nieuwe wii.
Volgens mij niet bij de wii. Maar bij een sports game. Weet zo ff niet welke het ook alweer was maar das vast wel ergens terug te vinden in dit topic. Anders ff zoeken op wii motion plus.
Verwijderd
Je kan is kijken naar spyfox. Nederlandse variant. Is de wii versie van spellen als Putput en Freddy fish. Al heb ik volgens mij laatst Freddy fish ook in de winkel zien liggen voor de wii..Sc0rPi0N schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 13:48:
Bijv. Dora
ik gebruik ook usb loader maar uitsluitend heb ik daar mijn originele games op geripped.
dit biedt verschillende voordelen o.a. snellere laadtijden, geen krassen op je discs, stukken gemakkelijker (zeker icm preloader).
dit biedt verschillende voordelen o.a. snellere laadtijden, geen krassen op je discs, stukken gemakkelijker (zeker icm preloader).
mijn dochter is 2,5 en begrijpt ook prima de engelstalige TV, dus nooit te vroeg daarvoorSc0rPi0N schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 16:20:
[...]
ik bedoelde nederlandse spellen en ze is nu 5.
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Goed ik zal eens in de winkel zoeken naar freddy viske
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Pajama Sam is er ook voor de Wii, dat speelt mijn dochtertje van 5 heel af en toe.
Goed om weten dat er ook Freddy Fish is, dat ga ik even bekijken
Goed om weten dat er ook Freddy Fish is, dat ga ik even bekijken
Verwijderd
Idd het is nooit te vroeg je kind een nieuwe taal te leren. Daar hebben ze later alleen voordeel vanToolkiT schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 16:58:
[...]
mijn dochter is 2,5 en begrijpt ook prima de engelstalige TV, dus nooit te vroeg daarvoor
Verwijderd
Een aardig artikel , met leuk nieuws over de motion plus en de positieve werking ervan bij Tiger Woods Tour 10 golf; reviews: Wii Motion Plus: Tiger Woods en Grand Slam TennisThe_Ghost16 schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 16:34:
Volgens mij niet bij de wii. Maar bij een sports game. Weet zo ff niet welke het ook alweer was maar das vast wel ergens terug te vinden in dit topic. Anders ff zoeken op wii motion plus.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2009 22:49 ]

http://www.wiids.nl/article.php?id=29560

http://www.wiids.nl/article.php?id=29559

http://www.wiids.nl/article.php?id=29524

http://www.wiids.nl/article.php?id=29503
Ik vraag me af welk knopje ontdekt is op de Wii-devkit.
Die graphics zien er voor de Wii zeker goed uit. Heb ook het vermoeden dat de wii grafisch beter is dan tot nu toe gebleken is. Alleen vaak gaan mooie graphics ten koste van andere onderdelen. Dus ben benieuwd wat die spellen gaan bieden.
@Lost: Dat artikel had ik vanmorgen idd gelezen. Klinkt wel goed. Heb wel zin om grand slam tennis te proberen. Tennis zelf ongeveer 10 jaar dus ben wel nieuwsgierig naar hoe dit spel speelt. Golven heb ik het persoonlijk niet zo mee alhoewel ik het ooit wel eens heb gedaan.
@Lost: Dat artikel had ik vanmorgen idd gelezen. Klinkt wel goed. Heb wel zin om grand slam tennis te proberen. Tennis zelf ongeveer 10 jaar dus ben wel nieuwsgierig naar hoe dit spel speelt. Golven heb ik het persoonlijk niet zo mee alhoewel ik het ooit wel eens heb gedaan.
Verwijderd
hmm ik vind nog steeds het nadeel dat deze dingen "op de wii komen", en er niet al zijn.. ik zit nog steeds sinds mario galaxy en zelda TP te wachten op een leuke game. Ik ben al die fun en party games een beetje zat.
Is die resident evil reeks een beetje wat?
Is die resident evil reeks een beetje wat?
Zijn er op de Wii nog meer spellen zoals het 3e plaatje. Soort Time Crisis II, deze heet dan The Conduit...vindt dat altijd wel lachen. Arcadekast kost geld, dit kun je thuis lekker schieten...iemand nog meer titels zoals uit dit genre op Wii ?
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Verwijderd
Heb laatst maar even wat party games aangeschaft. Mario Tennis en Rayman Raving Rabbids 3 (tip: die laatste is een koopje bij Play), vooral Rayman is echt leuk om met vrienden te spelen! Bij Mario Tennis mis ik balgevoel, gewoon op de juiste manier rammen en je komt er wel, mja wel leuk met zn 2en.
Ik heb trouwens ook RE4, maar is het nou verstandig om hier een gun voor te halen? Lees daar veel wisselende ervaringen over omdat je met de A-knop schiet en niet met de B-knop/trigger, maar op zich lijkt dit me niet een heel groot probleem als je een gun hebt die je met 2 handen moet vasthouden (waarbij je de nunchuck ook eraan klikt). Iemand ervaring mee?
Ik heb trouwens ook RE4, maar is het nou verstandig om hier een gun voor te halen? Lees daar veel wisselende ervaringen over omdat je met de A-knop schiet en niet met de B-knop/trigger, maar op zich lijkt dit me niet een heel groot probleem als je een gun hebt die je met 2 handen moet vasthouden (waarbij je de nunchuck ook eraan klikt). Iemand ervaring mee?
Verwijderd
Waarom heb je RRR3 gekocht en niet gewoon 1. Ik heb een tijd een ongelovelijke verslaving gehad aan RRR1. Toen deel 2 uitkwam waren mijn verwachtingen hoog, helaas viel deze tegen vergeleken met RRR1. 3 was helemaal hopeloos.. Na een week ben je daar echt op uitgekeken.Verwijderd schreef op woensdag 29 april 2009 @ 12:50:
Heb laatst maar even wat party games aangeschaft. Mario Tennis en Rayman Raving Rabbids 3 (tip: die laatste is een koopje bij Play), vooral Rayman is echt leuk om met vrienden te spelen! Bij Mario Tennis mis ik balgevoel, gewoon op de juiste manier rammen en je komt er wel, mja wel leuk met zn 2en.
Verwijderd
RE4 is niet speelbaar met een Gun, precies om de reden die jij net noemde. Je moet bij de a-knop om te schieten. En met de nunchuck moet je rondlopenVerwijderd schreef op woensdag 29 april 2009 @ 12:50:
The Conduit is een reguliere FPS, waarbij je dus ook zelf beweegt.. Time Crisis II is meer een on-rail shooter zoals Resident Evil: Umbrella Chronicles en House of the Dead: Overkill.NeoMe schreef op woensdag 29 april 2009 @ 12:49:
Zijn er op de Wii nog meer spellen zoals het 3e plaatje. Soort Time Crisis II, deze heet dan The Conduit...vindt dat altijd wel lachen. Arcadekast kost geld, dit kun je thuis lekker schieten...iemand nog meer titels zoals uit dit genre op Wii ?
Ik kijk uit naar Grand Slam Tennis, al hoop ik dat er een developer komt die zich gaat wagen aan een volledig uitgewerkte badminton-game. Sports Island was leuk met badminton, maar ik wil meer
En vergeet Ghost Squad niet, is ook een on rail shooter...SkyR schreef op woensdag 29 april 2009 @ 13:02:
[...]
The Conduit is een reguliere FPS, waarbij je dus ook zelf beweegt.. Time Crisis II is meer een on-rail shooter zoals Resident Evil: Umbrella Chronicles en House of the Dead: Overkill.
Ik kijk uit naar Grand Slam Tennis, al hoop ik dat er een developer komt die zich gaat wagen aan een volledig uitgewerkte badminton-game. Sports Island was leuk met badminton, maar ik wil meer
Nou ja, mario tennis is ook een port van de gamecube. Dus ze hebben alleen de wii besturing eraan toegevoegd. Dus niet een speciaal techniek die erachter zit. Lekker wachten op de motion plus voor tennis gamesVerwijderd schreef op woensdag 29 april 2009 @ 12:50:
En ik vond RRR1 idd vele malen leuker dan 3. Bij 1 en 2 kan je gewoon spelletje selecteren en spelen, bij deel 3 is er hoop rompslomp erom heen. En de wiifit gedeelte mag van mij eruit gelaten worden.
[ Voor 13% gewijzigd door FikkieHo op 29-04-2009 13:17 ]
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
Verwijderd
Is er zo een verschil dan? Heb deel 3 gekocht omdat ik dacht dat het nog meer van hetzelfde zou zijn en in dit geval leek meer me beter.Verwijderd schreef op woensdag 29 april 2009 @ 12:53:
[...]
Waarom heb je RRR3 gekocht en niet gewoon 1. Ik heb een tijd een ongelovelijke verslaving gehad aan RRR1. Toen deel 2 uitkwam waren mijn verwachtingen hoog, helaas viel deze tegen vergeleken met RRR1. 3 was helemaal hopeloos.. Na een week ben je daar echt op uitgekeken.
Thanks, dan laat ik die aanschaf even wachten.Verwijderd schreef op woensdag 29 april 2009 @ 12:59:
[...]
RE4 is niet speelbaar met een Gun, precies om de reden die jij net noemde. Je moet bij de a-knop om te schieten. En met de nunchuck moet je rondlopen
Net trouwens ook een componentkabel binnengekregen, wat een verschil zeg. Met Zelda merk ik nog niet veel op wat betere kleuren na, maar ik heb ook alleen nog maar ff snel wat in een dungeon gespeeld. Maar met RE4, damn!
Dankjewel, Ghost Squad lijkt me wel lachen. Had net de games bekeken op insidegamer, denk dat ik ze maar eens ga halen.
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Hier ben ik het helemaal mee eens!Verwijderd schreef op woensdag 29 april 2009 @ 14:06:
Persoonlijk vind ik House of the Dead: overkill de leukste on-rail shooter op de Wii
Ik ben benieuwd hoe de RE: DC wordt. De trailer op wiids ziet er een stuk actievoller uit dan RE:UC. Hopelijk hebben ze goed naar HOTD overkill gekeken
RE: DC koop je ook gewoon al omdat je weer met Leon mag spelen
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
Verwijderd
Het ziet er idd al veelbelovend uit. Ik hoop alleen dat ze er iets minder in vloeken. Dat past niet echt binnen RE.Pierz schreef op woensdag 29 april 2009 @ 21:55:
[...]
Hier ben ik het helemaal mee eens!
Ik ben benieuwd hoe de RE: DC wordt. De trailer op wiids ziet er een stuk actievoller uit dan RE:UC. Hopelijk hebben ze goed naar HOTD overkill gekeken
Wow die nieuwe RE wordt vet. Die ga ik zkers weer halen. Heb RE:UC links laten liggen, omdat ik het niet echt een waardig vervolg op RE 4 vond. RE 5 sprak mij sowieso niet echt aan, maar dit is dan weer meer het sfeertje wat ik zoek. Daarbij de graphics zijn weer op niveau net als de rest wat al genoemd is
Hier wordt ik blij van.
Verwijderd
Wat dat aan gaat, het is wel weer een on-rail shooter. Persoonlijk vind ik RE5 dan wel beter.
Nintendo geeft toe dat er fouten zijn gemaakt, Uit Iwata's statement valt op te maken dat ze games hebben uitgesteld en dat er in de tweede helft van dit jaar verbetering komt.
We at Nintendo have to reflect on domestic Wii software deployment in the former half of this year. Like what had been to be released in the former half of this year was postponed to the latter, we were not able to reach the original goal – to regularly make new proposals.
As for our deployment during the latter half of this year, I would like to announce on the other day as it is not today’s main topic. I would like to address that Nintendo recognize that we have been short of new proposals during the former half of this year, so far. - Satoru Iwata
Verwijderd
Het heeft wel z'n charme, maar het wordt tegenwoordig op bijna alle Wii shooters losgelaten, dit is niet goed.Verwijderd schreef op donderdag 30 april 2009 @ 09:59:
Véle malen beter zelfs... dan on-rail is zóóó jaren '90
Natuurlijk maakt Nintendo fouten.. Daar kunnen ze van leren en het later niet opnieuw doen. Dus ik verwacht voor de 2e helft van dit jaar behoorlijk wat Wii goodness van NintendoVerwijderd schreef op donderdag 30 april 2009 @ 17:55:
Nintendo geeft toe dat er fouten zijn gemaakt, Uit Iwata's statement valt op te maken dat ze games hebben uitgesteld en dat er in de tweede helft van dit jaar verbetering komt.
[...]
Een vriend van me is helemaal verslaafd aan de DS versie. De Wii versie is daar een port van, eigenlijk speelt het net zo als de andere Crystal Chronicles games, een action-RPG/Zelda-achtige game, in principe Final Fantasy 'lite' maar er zit ook behoorljik wat uitdaging in van wat ik van hem hoor. Grafisch is het voor DS erg mooi, maar dat gaat dan natuurlijk niet op voor de Wii.Bianca schreef op donderdag 30 april 2009 @ 18:56:
Heeft iemand Final fantasy CC: Echoes of time al? Zit te twijfelen om deze te kopen.
Overigens scoort Little King's Story ook ontzettend goed
http://www.gamerankings.c...le-kings-story/index.html
Pikmin 2 New Play Control is ook aan te raden voor mensen die hem nog niet op de cube hebben. Die game is echt gigantisch, ik heb hem volgens mij nog niet eens de cube versie uitgespeeld.
Nintendo leert nooit van zijn fouten hoor, sinds de SNES is elke generatie van Nintendo een nog groter drama geweest dan de generatie er voor, alleen de Wii is nu een uitzondering op de regel.Verwijderd schreef op donderdag 30 april 2009 @ 18:03:
[...]
Het heeft wel z'n charme, maar het wordt tegenwoordig op bijna alle Wii shooters losgelaten, dit is niet goed.
[...]
Natuurlijk maakt Nintendo fouten.. Daar kunnen ze van leren en het later niet opnieuw doen. Dus ik verwacht voor de 2e helft van dit jaar behoorlijk wat Wii goodness van Nintendo
De fout die ze gemaakt hebben heeft met releasen te maken en als Nintendo ergens niet goed in is dan is het wel het releasen van games, dat verloopt altijd zo dramatisch. Kijk maar naar Fatal Frame 4, die is gewoon gecanceld voor de rest van de wereld terwijl het juist een heel goed spel is.
Nee Nintendo geeft wel toe maar leert er niks van, de kans is 100% dat het alleen maar erger wordt maar beter wordt het zeker niet, na 25 jaar is dat gewoon de aard van beestje
In het geval van Fatal Frame kan ik ze eigenlijk geen ongelijk geven, ook al vind ik het zeer jammer dat die titel hier (waarschijnlijk) niet uit zal komen. Het spel is in Japan geflopt met maar rond de 60000 verkochte exemplaren in een half jaar tijd. Gezien de aard van het spel is de kans dat het spel in het westen beter zal verkopen vrij klein.Steffy schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 09:33:
[...]
Nintendo leert nooit van zijn fouten hoor, sinds de SNES is elke generatie van Nintendo een nog groter drama geweest dan de generatie er voor, alleen de Wii is nu een uitzondering op de regel.
De fout die ze gemaakt hebben heeft met releasen te maken en als Nintendo ergens niet goed in is dan is het wel het releasen van games, dat verloopt altijd zo dramatisch. Kijk maar naar Fatal Frame 4, die is gewoon gecanceld voor de rest van de wereld terwijl het juist een heel goed spel is.
Nee Nintendo geeft wel toe maar leert er niks van, de kans is 100% dat het alleen maar erger wordt maar beter wordt het zeker niet, na 25 jaar is dat gewoon de aard van beestje
Nintendo is en blijft een bedrijf en een bedrijf moet winst blijven maken. De kans dat er winst gemaakt kan worden op een westerse release van Fatal Frame IV is dermate klein, dat het juist dom zou zijn om het spel wel uit te brengen.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
Fatal Frame 4 komt hier gewoon uit hoor! Hij krijgt alleen een andere titel: Zero : Another Japanese Ghost Story
Verwijderd
Ik wou net zeggen
..btw.... de N64 was de enige console waar vrij weinig op te beleven viel.... de rest was gwn 'top notch' ...de GameCube stond bij mij in elk geval 't meest te draaien van de last-gen consoles... op de Wii zal 't aanbod alleen maar sterker worden lijkt me.... droeviger dan dat 't er nu voorstaat is simpelweg ondenkbaar
Ik heb meer GC titels dan ps2......maar het zal close zijn. Het probleem is dat de support op de n64 en op de cube al relatief snel opdroogde.
Bij de wii is het andersom gegaan, de game maatschappijen zien nu dat er een gigantische afzet markt is. Maar ze weten niet zo goed hoe die nu te bereiken.
Ben zeer benieuwd hoe de uiteindelijke reviews van zowel 'wii motion enhanced' tennis en golf (en later natuurlijk ook andere games) gaat zijn. En of dit commercieel ook een succes wordt.
Zal de casual wii sports crowd een uitbreiding willen?
Bij de wii is het andersom gegaan, de game maatschappijen zien nu dat er een gigantische afzet markt is. Maar ze weten niet zo goed hoe die nu te bereiken.
Ben zeer benieuwd hoe de uiteindelijke reviews van zowel 'wii motion enhanced' tennis en golf (en later natuurlijk ook andere games) gaat zijn. En of dit commercieel ook een succes wordt.
Zal de casual wii sports crowd een uitbreiding willen?
10 second ninja DONE
De N64 vond ik toch een zeer toffe console. Destijds het meest krachtig en hoewel het qua kwantiteit niet tegen de PSX kon opboxen, waren de toppers toch wel de pareltjes van die generatie. Goldeneye alleen al.
Wanneer komt die dan uit? Dat zal nog wel een tijdje duren?Verwijderd schreef op donderdag 30 april 2009 @ 20:08:
Je kan beter op Crystal Bearers wachten. Die is pas echt mooi
Dit is an sich onlogisch; het spel ís al gemaakt, dus er hoeven "alleen maar" kosten gemaakt te worden voor distributie en evt. kleine promotie. Uiteraard een kleine vertaalslag van eea, maar dat wordt snel gedekt door zelfs minieme verkopen alhier.MetroidPrime schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 10:00:
[...]
De kans dat er winst gemaakt kan worden op een westerse release van Fatal Frame IV is dermate klein, dat het juist dom zou zijn om het spel wel uit te brengen.
Dat is geen flop. Niet veel anders dan de voorgaande delen:MetroidPrime schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 10:00:
[...]
In het geval van Fatal Frame kan ik ze eigenlijk geen ongelijk geven, ook al vind ik het zeer jammer dat die titel hier (waarschijnlijk) niet uit zal komen. Het spel is in Japan geflopt met maar rond de 60000 verkochte exemplaren in een half jaar tijd. Gezien de aard van het spel is de kans dat het spel in het westen beter zal verkopen vrij klein.
Fatal Frame:
Week #1 - 21,770
LTD after 3 weeks - 42,195
Fatal Frame II:
Week #1 - 42,006
Week #2 - 8,932 (LTD to week #2 - 50,938)
Fatal Frame III:
Week #1 = 46,671 (20% higher than MC's number)
Week #2 = 7,396 (LTD to week #2 - 54,067)
LTD after 22 weeks - 69,147
Ik ben op zoek naar Tetris voor de Wii. Dan bedoel ik niet Tetris Party (want dan moet je weer moeilijk doen met al die punten), maar eentje die ik gewoon in de winkel kan kopen. Iemand een idee waar ik naar moet zoeken? Als ik naar Tetris zoek, dan vind ik alleen maar Tetris Party.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
http://wiibrew.org/wiki/Tetris_Wii ?pven schreef op zondag 03 mei 2009 @ 12:06:
Ik ben op zoek naar Tetris voor de Wii. Dan bedoel ik niet Tetris Party (want dan moet je weer moeilijk doen met al die punten), maar eentje die ik gewoon in de winkel kan kopen. Iemand een idee waar ik naar moet zoeken? Als ik naar Tetris zoek, dan vind ik alleen maar Tetris Party.
Anyway, Tetris Party is echt geweldig hoor. Zo lastig is het niet met punten, gewoon kaartje kopen en invoeren.
Of misschien Tetris Worlds voor de Gamecube. Maar die zal een stuk lastiger te vinden zijn, lijkt me.
Net even Ghost Squad gespeeld, is wel een lachen spel. Heb het samen met mijn broertje gedaan, maar na twee volle rondes krijg je wel kramp in je vingers van het triggeren de hele tijd. Er zijn maar drie levels, maar wel meerdere paden die je kunt bewandelen. Het is niet de hele tijd schieten, afwisseling met gijzelaars, mijnen, raketwerpers, granaten etc. Opzich prima spel om met vrienden te spelen zonder dat ze zich hoeven te verdiepen. Normaal kosten dit soort spellen veel euro's in arcadehallen en nu kan het simpel genoeg thuis.
Als je dat soort spellen leuk vindt, dan is House of the Dead Overkill ook wel iets voor je. Is wat bloederiger, maar wel leuk. 
Dank @ de Tetris-tips! Ik ga er naar kijken.
Dank @ de Tetris-tips! Ik ga er naar kijken.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Tetris Party is idd erg goed. En Tetris is ook een game die je imo even snel tussendoor wilt spelen ipv een disc te verwisselen
Heb vanmiddag HOTD:Overkill gekocht en het bevalt prima. De hickups in het eerste level vallen aan het begin wel heel erg op maar wat ik verder gespeeld heb liep prima. De stijl en de humor maakt verder alles goed.
http://www.n-europe.com/news.php?nid=13156
Play biedt een limited edition van The Conduit aan. Voor maar EUR 38.99
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Ik denk niet heel groot. Nintendo zal zeker al met de opvolger bezig zijn maar 2010 lijkt me nog wat vroeg.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Tenzei nintendo met de consoles ook op de handheldtour gaan. Dan kunnen we om de paar jaar een nieuwe gaan verwachten met minimale upgrades.
En op zich is dat ook geen punt. Kan je lekker om de console een nieuwe halen
En op zich is dat ook geen punt. Kan je lekker om de console een nieuwe halen
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Besteld!rajackar schreef op maandag 04 mei 2009 @ 13:28:
http://www.n-europe.com/news.php?nid=13156
Over opvolger Wii. Kans is idd niet groot. Wii verkoopt daarvoor nog te goed. Ook begint de Wii nu pas echt serieus genomen te worden. EA heeft zelfs Madden aangepast met gestyleerde grfx. Denk dat als MotionPlus een succes is dat de Wii sowieso nog wel twee jaar te gaan heeft.
Aan de andere kant zou ik een opvolger niet helemaal willen uitsluiten. In japan lopen de verkopen nl. al wel terug en als MotionPlus daar geen verandering in brengt zou er wel eens een opvolger of HD update kunnen komen. Als er echter een update komt zal die wel 100% backwards compatible zijn. Hopelijk ook met de hwardware zoals de balance board.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Heb Wii Fit een weekje te leen, en m'n broertjes en ouders waren er gister wild enthousiast over. Misschien toch maar aanschaffen als ik hem ergens een beetje betaalbaar tegen kom.. pas was hij €77 bij de Mediamarkt in Rotterdam, maar nu is hij weer duurder.. misschien heb ik eind van de maand op Schiphol meer mazzel.
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Verwijderd
Ik zie voorlopig nog geen opvologer komen, natuurlijk komt hij wel eens (iedere console wordt uiteindelijk vervangen) maar zeker niet voordat Sony en/of MS iets nieuws brengen.Deddiekoel schreef op maandag 04 mei 2009 @ 14:48:
[...]
Besteld!
Over opvolger Wii. Kans is idd niet groot. Wii verkoopt daarvoor nog te goed. Ook begint de Wii nu pas echt serieus genomen te worden. EA heeft zelfs Madden aangepast met gestyleerde grfx. Denk dat als MotionPlus een succes is dat de Wii sowieso nog wel twee jaar te gaan heeft.
Aan de andere kant zou ik een opvolger niet helemaal willen uitsluiten. In japan lopen de verkopen nl. al wel terug en als MotionPlus daar geen verandering in brengt zou er wel eens een opvolger of HD update kunnen komen. Als er echter een update komt zal die wel 100% backwards compatible zijn. Hopelijk ook met de hwardware zoals de balance board.
Een HD update zie ik al helemaal NIET gebeuren, Nintendo brengt geen updates van hun consoles uit. (Handhelds niet meegerekend).
Ik zou persoonlijk wel blij worden van een wii 2 (twii
)
Denk dat devs namelijk graag gaan ontwerpen voor een grfx powerhouse met wii controls. Én de bling bling factor van HD graphs én de motion controls van de wii. Lijkt me zeer antrekkelijk voor zowel devs en gamers.
Denk dat devs namelijk graag gaan ontwerpen voor een grfx powerhouse met wii controls. Én de bling bling factor van HD graphs én de motion controls van de wii. Lijkt me zeer antrekkelijk voor zowel devs en gamers.
Bijkomend voordeel van een HD Wii is dat een hoop van de ontwikkelkosten gebundeld kunnen worden. Nu is de Wii feitelijk een apart platform dat nu pas ook dergelijke aandacht krijgt. Maar devs moeten dus apart voor de Wii resources vrij maken. Om deze reden werd de Wii ontwikkeling hiervoor altijd aan de PS2(!) of PSP(!!) gekoppeld... Als de Wii met de HD concurrentie mee kon dan zou dit veel minder een probleem zijn en zouden games als RE5 wellicht ook naar de Wii komen (maar dan met kick ass controls).rajackar schreef op maandag 04 mei 2009 @ 16:49:
Ik zou persoonlijk wel blij worden van een wii 2 (twii)
Het lijkt er nu op dat de Wii eindelijk als platform serieus wordt genomen. Met een HD variant was dit denk ik een stuk sneller gegaan.
Ik krijg de melding dat je 'm alleen kan bestellen met een UK adres?
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Dat roept Michael Pachter al jaren, in ieder geval bestaat er een kans dat Nintendo een Wii Lite of iets dergelijks uitbrengt. Ik denk dat het niet eenvoudig is om de huidige Wii even te laten upscalen naar HD beelden. Aan de andere kant heeft het denk ik ook nog geen haast om een nieuwe console te lanceren. De huidige Wii kan nog wel even mee met de Motion Plus. Ik denk dat we de volgende Nintendo console in 2011 krijgen. Meest lanceren ze wanneer er software klaar is voor het nieuwe apparaat en vijf jaar is een mooie leeftijd voor een console. 2006-2010 is vier jaar en dat is nu net iets te vroeg.Verwijderd schreef op maandag 04 mei 2009 @ 14:21:
Op nujij.nl gaat het gerucht over een Wii2 HD editie in 2010, hoe groot is die kans?
Wanneer Microsoft deze E3 al met een Xbox 720 op de proppen komt bestaat er natuurlijk wel een kans, maar aangezien MS best goed draait en ze waarschijnljik eerder met nieuwe games komen en wellicht ook iets met Motion Controls is die kans ook vrij klein. Het is nu niet het beste economische klimaat om een volledig nieuw systeem op de markt te zetten.
Daarnaast zijn er allerlei games in ontwikkeling voor de huidige Wii en even snel HD development opzetten is niet in een paar dagen gebeurt. Volgend jaar is waarschijnlijk het nieuwe EAD gebouw in Japan klaar, dat is ongeveer vier keer zo groot als het huidige.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2009 20:28 ]
Moet je bovenin je valuta even op Euro zetten, dan is 't goed. (klik op het EU-vlaggetje)Captain N schreef op maandag 04 mei 2009 @ 18:44:
[...]
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Verwijderd
Bedankt voor de reachties over de opvolger van een hd wii of wii2
Nu kan ik er echt over nadenken om der 1 aan te schaffen. Aangezien ze nu wel rond de 220 euro kosten en voorlopig nog geen opvolger.
In ieder geval even wachten op vakantie geld en overleg thuis plegen.
In ieder geval even wachten op vakantie geld en overleg thuis plegen.
Denk niet dat er zo snel een nieuwe Wii gaat komen, voor er dan weer games voor uit komen ben je weer een hele tijd verder en dan valt de levenstermijn van de Wii 2 weer verkeerd met de intro van de PS4 en de nieuwe Xbox. Als er een nieuwe Wii komt wat zeker weten gebeurt maar niet in 2010 dan valt die gewoon samen met de nieuwe Xbox zodat ze weer gelijk op gaan, anders krijg je het zelfde princiepe als nu. Dan loopt de nieuwe Wii weer achter op de Xbox en PS4 en veranderd er niks aan de situatie. Nintendo kan het nog wel even uit zingen tot de volgende generatie dus die noodzaak is er gewoon niet. Als er een Wii 2.0 ofzo komt dan is het een aangepaste versie van nu met groter geheugen of harddisk, dvd support en mediacenter opties enzo maar geen grafische update.
Wii Lite zie ik niet echt gebeuren. De Wii is al enorm klein, dus het zal niet veel nut hebben om deze nog kleiner te maken. Nintendo kennende zullen ze over een tijdje wel met gekleurde versies op de markt komen, zoals ze met alle laatste consoles en handhelds gedaan hebben.
Heb je hem wel in euros besteld?Captain N schreef op maandag 04 mei 2009 @ 18:44:
[...]
In Euro's werkt het inderdaad prima.
Mijn foto's op Flickr.
Iemand gamekings gezien met een preview van Anno 1404 op de Wii??? Zag er echt enorm vet uit !! even wachten tot juni juli en dan zeker bestellen!!
Nintendo SWITCH! FTW
Wat zijn sommige Virtual Console games belabberd geport zeg, ik speelde laatst Sonic the Hedgehog 1 bij een vriend van me en volgens mij draait die langzamer dan het PAL MegaDrive origineel. Een andere slechte port is Gunstar Heroes, welke niet eens meer werkt op mijn HDTV. Bij Sonic the Hedgehog 3 twijfelde ik, Sonic 2 is een behoorlijk goede overzetting.
Qua NES games eigenlijk hetzelfde, Mega Man 2 is niets mis mee, maar Mega Man 3 draait echt veel te traag met haperingen, grotere borders etc.
Qua NES games eigenlijk hetzelfde, Mega Man 2 is niets mis mee, maar Mega Man 3 draait echt veel te traag met haperingen, grotere borders etc.
*whimper*Verwijderd schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 22:30:
Wat zijn sommige Virtual Console games belabberd geport *snip*
Dat is nou waarom ik een usa wii wil. Geen gezeur met brakke pal 50hz troep. Maar ja dan kan ik geen games met mijn vrienden uitwisselen en is wii fit ook zo'n gedoe..........denk dat ik maar mijn retro meuk op de daadwerkelijke consoles, xbla (sonic is daar dacht ik wel goed qua snelheid) of via emu ga/blijf spelen.
@wii lite of hd.
Beide zie ik niet gauw gebeuren. En hardware uitbreidingen (dan heb ik het over sterkere hardware, niet joysticks e.d.) op console middels een add on is vrijwel ook nooit een succes (zie Sega zeg maar).
Wat ik wel ongeveer nu verwachte was wii in allerlei leuke kleurtjes. Misschien de grote kerst klappert van ninty?
10 second ninja DONE
XBLA is weer het andere uiterste, hele lelijke filters en vooral een gare controller voor Retro games.Sagat schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 22:59:
[...]
*whimper*
Dat is nou waarom ik een usa wii wil. Geen gezeur met brakke pal 50hz troep. Maar ja dan kan ik geen games met mijn vrienden uitwisselen en is wii fit ook zo'n gedoe..........denk dat ik maar mijn retro meuk op de daadwerkelijke consoles, xbla (sonic is daar dacht ik wel goed qua snelheid) of via emu ga/blijf spelen.
@wii lite of hd.
Beide zie ik niet gauw gebeuren. En hardware uitbreidingen (dan heb ik het over sterkere hardware, niet joysticks e.d.) op console middels een add on is vrijwel ook nooit een succes (zie Sega zeg maar).
Wat ik wel ongeveer nu verwachte was wii in allerlei leuke kleurtjes. Misschien de grote kerst klappert van ninty?
Het meest frustrerende is dat SEGA Sonic the Hedgehog nog heeft gefixed op de Mega Drive door een of andere collectie cartridge uit te geven.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2009 23:16 ]
Het zijn sowieso geen ports maar roms met een ingebouwde emulator (bij elke VC game zit apart de emulator).
De emulators zijn vrij brak ja. Vooral de N64 versie, het is niet voor niks dat er zo weinig N64 games op VC gereleased worden.
De NES/SNES/Megadrive etc homebrew emulators zijn die van Nintendo al tijden voorbij gestreefd. Met meer opties, filters, tussendoor saven(en meerdere save states), sneller van game wisselen etc.
De emulators zijn vrij brak ja. Vooral de N64 versie, het is niet voor niks dat er zo weinig N64 games op VC gereleased worden.
De NES/SNES/Megadrive etc homebrew emulators zijn die van Nintendo al tijden voorbij gestreefd. Met meer opties, filters, tussendoor saven(en meerdere save states), sneller van game wisselen etc.
Dit topic is gesloten.