Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Om van de baan te raken, moet je eerst op de baan zijn. Er is nog geen enkel bewijs dat er ook maar één enkele regel code is geschreven voor Sadness. Sterker nog, het bewijs wijst er eerder naar dat men nooit aan Sadness is begonnen, Nibris beweerde een deal te hebben met een studio die het spel zou ontwikkelen, maar die studio bleek later zich al vrij vroeg tijdens de onderhandelingen terug te hebben getrokken.
Even los van het feit dat Nibris al zeer veel moeite heeft met het maken van een simpel puzzelspel voor de DS.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Je had toch wel een 360, of heb ik je nou door de war met iemand anders?Captain N schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 17:06:
Heb geen PS2, dus dan krijg je dat.Misschien ooit toch nog maar eens aanschaffen...
iig, ja een ps2 kan je je echt geen buil aan vallen. Al hoewel jij als die hard verzamelaar wsl gek word bij het idee van de duizenden spellen die je erdan bij moet sparen
10 second ninja DONE
Verwijderd
Telt 'Conceptual Art' ook?MetroidPrime schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 19:12:
[...]
Om van de baan te raken, moet je eerst op de baan zijn. Er is nog geen enkel bewijs dat er ook maar één enkele regel code is geschreven voor Sadness. Sterker nog, het bewijs wijst er eerder naar dat men nooit aan Sadness is begonnen...
Nope, ik heb tot op heden enkel Nintendo systemen. Huisgenootjes van me hebben wel een PS3 en X360s, dus ik spel er met enige regelmaat wel op. Als ik een andere console koop, dan beperk ik me daar wel echt alleen tot de AAA titels.Sagat schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 19:50:
Je had toch wel een 360, of heb ik je nou door de war met iemand anders?
iig, ja een ps2 kan je je echt geen buil aan vallen. Al hoewel jij als die hard verzamelaar wsl gek word bij het idee van de duizenden spellen die je erdan bij moet sparen.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Ik heb eerst tetris gedownload en later twee kanalen op het eerste scherm verwijderd. Maar ik vind het irritant dat tetris nu dus op de tweede pagina blijft staan.
Is dit mogelijk en zo ja, hoe?
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Verwijderd
Systeem kanalen. Zoals bv Mii, Weer en Shop kanalen.
Geïnstalleerde kanalen. (WiiWare, VC, game kanalen, wii kanalen die je gedownload hebt, Homebrew kanaal)
en hidden kanalen: DVDx en een paar van Nintendo zelf.
Je kan alleen geïnstalleerde kanalen op een SD kaart zetten.
[ Voor 3% gewijzigd door Captain N op 15-04-2009 13:50 ]
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Kan dit ook nog op 3.4? Of heb je hiervoor de nieuwe firmware nodig.. Ik wacht nog ff met updaten.. (iets met backup kanalenVerwijderd schreef op woensdag 15 april 2009 @ 10:41:
Yep, idd. A en B indrukken en dan je kanaal verslepen naar een ander leeg kanaal! Het enige kanaal dat je op deze manier niet kan aanpassen is het Disc-kanaal...
Nja, ik probeer het vanavond gewoon wel ff
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2009 10:21 ]
Verwijderd
Ik denk wel dat het op oude versie ook werkt want heb het gisterenavond zelf eens geprobeerd ;-)Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 10:20:
[...]
Kan dit ook nog op 3.4? Of heb je hiervoor de nieuwe firmware nodig.. Ik wacht nog ff met updaten.. (iets met backup kanalen).. Ik heb namelijk echt alles door elkaar staan omdat ik een paar kanalen verwijderd heb..
Dit werkt al sinds de eerste firmware...Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 10:20:
[...]
Kan dit ook nog op 3.4? Of heb je hiervoor de nieuwe firmware nodig.. Ik wacht nog ff met updaten.. (iets met backup kanalen).. Ik heb namelijk echt alles door elkaar staan omdat ik een paar kanalen verwijderd heb..
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Verwijderd
Deddiekoel schreef op donderdag 16 april 2009 @ 11:06:
[...]
Dit werkt al sinds de eerste firmware...
NoE heeft een update op de site gesneaked betreft de starcatalogus; als je inlogt, en je geregistreerde games bekijkt, heb je bij bepaalde gedownloade Wiiware en Virtual Console games een star bonus link. Net als retail games krijg je dan een korte (maar irritante) enquete, goed voor 50 starpoints. Oa World of Goo en Onslaught hebben deze bonus.
Verder hebben mensen die Animal Crossing hebben geregistreerd als het goed is een e-mail ontvangen over een leuke wedstrijd.. Je kan je eigen item (kan van alles zijn) ontwerpen, en ze zullen degene van de winnaar beschikbaar stellen als download, net zoals die Shamrock en Pikmin hoed. Het moet een zomer thema hebben in ieder geval, check voor de overige details die e-mail (maar die site waar die naar linkt is echt belachelijk langzaam..
Make lovecraft not warcraft.
Verwijderd
Edit:
BootMii (gemaakt door TeamTwiizers) is weer een stapje dichterbij. Bushing heeft op zijn blog gepost dat ze binnen enkele weken een publieke beta uitbrengen.
Screenshot.

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2009 22:52 ]
Ik heb zelf geen idee, ik heb geen Europese DSiware account, maar wat ik uit reacties op een Nintendo forum opmaak heeft Wario Ware: snapped zo'n bonus.Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 22:19:
ThxBtw werkt dat ook voor sommige DSiWare titels
Virtual Console:
Super Mario Bros. 3
Mega Man
Mega Man 2
Mega Man 3
Gunstar Heroes
Mario Kart 64
Donkey Kong Country
Bubble Bobble
WiiWare:
Lost Winds
Star Soldier R
DSiWare:
Wario Ware Snapped
toch weer 550 sterretjes verdiend.
Verwijderd
Met een LAN adapter, Wii Speak en sinds vanmiddag een Logitech Wii keyboard kom ik een poort te kort. Zo te lezen werkt het wel, maar is een hub met eigen stroomvoorziening aan te raden ??
Tja, je zou bij een speelgoedwinkel kunnen kijken, of ze nog showroommodellen hebben liggen oid, of b.v. bij een wii ombouwservice, die hebben misschien wel wat kapotte modellen staan.Verwijderd schreef op maandag 20 april 2009 @ 18:07:
Ik heb onlangs een 2e hands Wii gekocht welke prima werkt, alleen mis ik het klepje voor de gamecube controller ingangen. Heeft iemand een idee of er ergens spareparts te krijgen zijn? Zag dat DealXtreme een hele behuizing aanbiedt, maar dat is net een beetje teveel van het goede.
Persoonlijk zou ik die 16 dollar bij DX betalen, heb je iig een klepje, en verder nog mooi spareparts voor het geval er iets mee gebeurd. Je kan natuurlijk ook meteen je hele wii overzetten. Heb je een bijna splinternieuwe Wii weer. (En als je er dan toch besteld, ze hebben goedkope WU brand remotes).
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Ik mis ze niet moet ik zeggen. Mn wii staat ook niet rechtop, maar ligt gewoon waardoor de poorten aan de zijkant vallen. Plant ernaast en je ziet er niks van
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Fragile is overigens ook een goede game. Pakweg een uurtje gespeeld, tot nu toe nog geen Japanse kennis nodig gehad. Technisch gezien niet enorm indrukwekkend, maar weer enorm sfeervol, mooie art en toffe characters. Droevig dat het hier niet uitgebracht gaat worden. Al ben ik geen fan van enorme lokalisatie(redubben etc), gewoon subtitles eronder gooien en releasen.
Probeer de officiële technische hulplijn van Nintendo (zoek 't nummer op de site, of kijk achterin een handleiding). Als je 't geld er voor over hebt tenminste, maar dit soort dingen zouden ze hier wel moeten hebben. Alleen was de laatste keer dat ik er iets bestelde alleen rembours mogelijk als betalingsoptie, wat 't onnodig extra duur maakt en onpraktisch maakt, maar als je alleen een klepje nodig hebt..? Vraag 'ns naar de prijs zou ik zeggen.Verwijderd schreef op maandag 20 april 2009 @ 18:07:
Ik heb onlangs een 2e hands Wii gekocht welke prima werkt, alleen mis ik het klepje voor de gamecube controller ingangen. Heeft iemand een idee of er ergens spareparts te krijgen zijn? Zag dat DealXtreme een hele behuizing aanbiedt, maar dat is net een beetje teveel van het goede.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Is er al een release date bekend danScidd0w schreef op woensdag 22 april 2009 @ 12:24:
Weet iemand een goede plek op Wii Sports Resort te preorderen? Heb even gekeken en kan alleen play.com (uk) vinden. Zijn er ook nederlandse sites/winkels die al preorders aannemen?
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Ja, 24 juni
Bron: nieuws: Wii MotionPlus verschijnt op 12 juniDe eerste game van Nintendo die de MotionPlus gebruikt, is Wii Sports Resort. Deze opvolger van Wii Sports, dat gratis bij elke Wii geleverd wordt, is vanaf 24 juni te koop en wordt samen met een MotionPlus verkocht.
Gaat dat over de EU? Ik kan er maar weinig over vinden. Dat het rond die tijd uit komt geloof ik wel, maar nintendo houd het op zijn nintendo vaagjes
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Verwijderd
Verwijderd
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Je zou het eventueel nog kunnen proberen via de winkel waar je hem gekocht hebt.Verwijderd schreef op woensdag 22 april 2009 @ 14:51:
Alllright.. er zit niks anders op denk ik inderdaad.
Verwijderd
Gebeld met de hulplijn en kreeg een aardige dame aan de lijn die me gratis een klepje gaat toesturen!IronKnuckle schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 13:16:
[...]
Probeer de officiële technische hulplijn van Nintendo (zoek 't nummer op de site, of kijk achterin een handleiding). Als je 't geld er voor over hebt tenminste, maar dit soort dingen zouden ze hier wel moeten hebben. Alleen was de laatste keer dat ik er iets bestelde alleen rembours mogelijk als betalingsoptie, wat 't onnodig extra duur maakt en onpraktisch maakt, maar als je alleen een klepje nodig hebt..? Vraag 'ns naar de prijs zou ik zeggen.
Ook al via Play.com Rayman Raving Rabbits 3 besteld en een component kabel. Ben overigens helemaal hooked aan Zelda: TTP, geweldig spel, maar hopelijk biedt de component kabel wel wat verbetering voor de graphics, zit nu nog via composiet te spelen.
Iemand trouwens ervaring met Mario Tennis en Sega Tennis voor de Wii? Ik vind dat tennis spelletje van Wii Sports verdomd leuk namelijk, alleen wat beperkt. Zijn deze twee veel uitgebreider, ofwel de moeite waard?
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2009 15:35 ]
Mario Tennis wordt overal belaagd met slechte cijfers, maar zelf vind ik deze heel goed te spelen
Ik zou dan even wachten tot eind mei/begin juni. Dan komen Virtua Tennis (SEGA) en Grand Slam Tennis (EA) uit. Beide zullen MotionPlus ondersteunen maar bieden ook 'oude' control ondersteuning. Ik meen dat Virtua Tennis ook een spelmodus heeft die hetzelfde is als Wii Sports (dus dat je niet zelf hoeft te lopen). Lijkt mij ideale uitbreiding, helemaal als MotionPlus uitkomt.Verwijderd schreef op woensdag 22 april 2009 @ 15:32:
[...]
Iemand trouwens ervaring met Mario Tennis en Sega Tennis voor de Wii? Ik vind dat tennis spelletje van Wii Sports verdomd leuk namelijk, alleen wat beperkt. Zijn deze twee veel uitgebreider, ofwel de moeite waard?
Persoonlijk ben ik nog aan het twijfelen welke ik ga nemen. Ik vind de stijl van Grand Slam erg leuk maar Virtua Tennis heeft meer historie en zou dus potentieel de betere game kunnen zijn....
Even de reviews afwachten dan maar.
Ik heb het 'probleem' dat weer en nieuws kanaal er beide 2x opstaan. Heb al wat gezocht, maar kan niet vinden hoe ik de dubbele kan verwijderen? Op het moment heb ik ze gewoon naar mijn laatste 'kanalen overzichtspagina' gesleept, dus een probleem is het ook niet echt. Maar is altijd makkelijk om te weten. Iemand enig idee? Heb firmware 4Verwijderd schreef op woensdag 15 april 2009 @ 13:47:
Je hebt 3 soorten kanalen:
Systeem kanalen. Zoals bv Mii, Weer en Shop kanalen.
Geïnstalleerde kanalen. (WiiWare, VC, game kanalen, wii kanalen die je gedownload hebt, Homebrew kanaal)
en hidden kanalen: DVDx en een paar van Nintendo zelf.
Je kan alleen geïnstalleerde kanalen op een SD kaart zetten.
Daar was homebrew voor gemaakt dacht ik.koendt schreef op woensdag 22 april 2009 @ 18:06:
[...]
Ik heb het 'probleem' dat weer en nieuws kanaal er beide 2x opstaan. Heb al wat gezocht, maar kan niet vinden hoe ik de dubbele kan verwijderen? Op het moment heb ik ze gewoon naar mijn laatste 'kanalen overzichtspagina' gesleept, dus een probleem is het ook niet echt. Maar is altijd makkelijk om te weten. Iemand enig idee? Heb firmware 4
Werkt dit? http://www.youtube.com/watch?v=aDi-XP6fc5U
[ Voor 5% gewijzigd door RetroTycoon op 22-04-2009 19:09 ]
Heb mijn wii nu al twee jaar, veel plezier ermee gehad. Mijn wii kan nu echter geen dvd's meer inlezen; na het plaatsen van de dvd (game) in de wii, maakt de wii een harde zoemend geluid en knalt daarna de dvd naarbuiten.

Verwijderd
Inderdaad. DeN64 versie was leuk, de NGC versie iets te gimmicky met constante special shots maar deWii versie is gewoon bagger door de controlls.Tc-Chub schreef op woensdag 22 april 2009 @ 17:31:
Ja ik heb dat spel ook gespeeld. Een familielid van me had hem gratis gekregen bij een winkel omdat ze een wii, een extra stick + nunchuk, wii fit en nog een spel gelijk besteld hadden. Ik vind het spel echt helemaal niks aan. Zou hem gratis nog niet eens willen hebben!
Verwijderd
Die werkt niet op 4.0.RetroTycoon schreef op woensdag 22 april 2009 @ 19:08:
[...]
Daar was homebrew voor gemaakt dacht ik.
Als je voordat je 4.0 installeerde eerst HBC geïnstalleerd hebt (en niet verwijderd voor/na het installeren van 4.0) kan je AnyTitle Deleter (Mod) gebruiken om dat te doen. Let wel op dat je niet de PAL versie van de kanalen verwijderd.
http://www.wiibrew.org/wiki/AnyTitle_Deleter_MOD
Op 4.0 zal het programma eerst wat foutmeldingen tonen, die kan je gewoon negeren. Daarna kan je de systeem channels verwijderen die je te veel hebt. Je kan dit programma ook gebruiken om photo channel 1.1 te downgraden als je nooit 1.0 hebt gehad. Je moet dan wel een oude game met een update hebben (bv Metroid Prime 3 of SMG) en dan beide versies van het photo channel verwijderen via AnyTitle deleter. Daarna voer je de update van MP3 / SMG uit en daarna een online update.
Onthoud dat verkeerd gebruik van dit programma je Wii kan bricken.
Helaas geen homebrew en laatst ge-update naar firmware 4, waar het installeren van homebrew niet mogelijk is. (Als ik goed gelezen heb)RetroTycoon schreef op woensdag 22 april 2009 @ 19:08:
[...]
Daar was homebrew voor gemaakt dacht ik.
http://s8b.directupload.net/images/090417/hwcvvmns.jpg
Die kerel had Preloader geinstalleerd en z'n Wii geformatteerd. Idioot. (Was overigens nog wel te fixen geweest). Voor die prijs kun je dan beter een nieuwe kopen.
Als je software "mods" gebruikt dan vervalt je garantie, eigen risico wat iedereen hopelijk wel weet.
@koendt
Je moet dan wachten tot TT BootMii released volgende maand. Dan kun je weer HBC installeren en Anytitle Deleter draaien.
[ Voor 38% gewijzigd door QuarK op 23-04-2009 09:42 ]
Verwijderd
Ook kan je zelf een drive kopen en inbouwen. Kijk maar eens op bekende webshops
Nintendo repareert geen bricks op (soft) gemodde Wiis.Fire69 schreef op donderdag 23 april 2009 @ 10:12:
Rekenen ze hem nu gewoon een volledig nieuwe Wii aan of zie ik het niet goed?
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2009 10:39 ]
Kan je niet via een 'ombouwer' een andere drive krijgen, als je denkt dat het daar aan ligt?Deddiekoel schreef op donderdag 23 april 2009 @ 10:25:
Als ik die offerte zie dan zet ik het uit mijn hoofd om Nintendo te bellen om te kijken of mijn Drive vervangen kan worden. Dan zit ik maar in de herrie...
De gene waar ik eens geweest ben, verkocht ook losse (niet gemodde) drives.
Zal er op letten, thanksQuarK schreef op donderdag 23 april 2009 @ 09:41:
@koendt
Je moet dan wachten tot TT BootMii released volgende maand. Dan kun je weer HBC installeren en Anytitle Deleter draaien.
Verwijderd
Hier een niet gemodde originele Wii drive. 95 euro. Dus wel eerst ff met Nintendo bellen, die zijn vaak goedkoper dan dat..
HBC staat er al op maar na wat zoekwerk moet ik gaan downgraden...
Goed er zit al een hardwaremod in, maar het laden via usb leek me wel handig.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Downgraden duurt 10min of zo, echt wel de moeite waard om de voordelen van die USB Loader te hebben.
Snelle en stille Wii, wat wil je nog meer?
Verwijderd
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
http://www.freerecordshop...nbiedingen&utm_source=Gam
er staat dat er met een scartkabel geen geluid naar een versterker gestuurd kan worden.
Maar; als je de audiokabels omsoldeert naar een paar tulp-kabels, moet het toch niet zo'n groot probleem zijn? Weet niet of je dan nog dolby-prologic hebt, maargoed...
Moet overigens zeggen dat ik met de scartkabel op mijn 42 inch plasma het er al best aardig uit vind zien...
Componentkabel lonkt overigens wel hoor...
Ja, precies...jongentje schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 10:15:
Dan zou ik voor de componentkabel gaan, heb je meteen aparte audio tulpstekkers. Anders heb je hier ook wel blokjes die je ertussen kan zetten om de audio eruit te halen.
Maar er wordt zo stellig gemeld dat het niet kan... Dus vandaar mijn opmerking
We zitten hier dan op tweakers.net maar deze beschrijving betekent voor mij nog steeds dat het niet kan... En ik denk stiekem toch best veel mensen met mij...MikeyMan schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 09:56:
Kleine opmerking over de openingspost;
er staat dat er met een scartkabel geen geluid naar een versterker gestuurd kan worden.
Maar; als je de audiokabels omsoldeert naar een paar tulp-kabels, moet het toch niet zo'n groot probleem zijn? Weet niet of je dan nog dolby-prologic hebt, maargoed...
Moet overigens zeggen dat ik met de scartkabel op mijn 42 inch plasma het er al best aardig uit vind zien...
Componentkabel lonkt overigens wel hoor...
ehh... Que?Deddiekoel schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 13:09:
[...]
We zitten hier dan op tweakers.net maar deze beschrijving betekent voor mij nog steeds dat het niet kan... En ik denk stiekem toch best veel mensen met mij...
bij mij bestaat de 'scart'-kabel uit een Wii -> RoodWitGeel-stekkertjes en een RoodWitGeel->scart-kop.Deddiekoel schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 13:09:
[...]
We zitten hier dan op tweakers.net maar deze beschrijving betekent voor mij nog steeds dat het niet kan... En ik denk stiekem toch best veel mensen met mij...
is dat niet standaard?
Verwijderd
De kabel die bij de Wii zit is composiet met een scartblokje
Deddiekoel bedoelt dat het standaard niet kan. Je moet al een kabel gaan uit elkaar halen en solderen daavoor.
Zo, begrijp je hem nu beter?Deddiekoel schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 13:09:
[...]
We zitten hier dan wel op tweakers.net maar deze beschrijving betekent voor mij nog steeds dat het standaard niet kan... En ik denk stiekem toch best veel mensen met mij...
Iig is het imo best mogelijk om scart (-rgb) te combineren met een beetje fatsoenlijk geluid...
Verwijderd
ik ben nieuw met de Wii en zou graag jullie reactie op het volgende willen:
Heb dus sinds kort een Wii (versie 3.4E) staat er op, en zou graag bijvoorbeeld die Virtual Console games enzo willen spelen. Nu wil ik het homebrew channel installeren met die Twilight Hack (heb de originele Zelda).
Maar ik las ergens op de download site van de Twilight hack, dat dus de beta 0.2 ofzo voor versie 3.4E nog niet voor PAL enzo goed getest was.
Weten jullie hier meer over? Want ik kan verder nergens nieuwe info hierover vinden.
En is dit veilig om dan te doen? Die twilight hack, wad files voor virtual consoles enzo? Dat niet die Wii straks "bricked" wordt of niet meer opstart bedoel ik.
Greetz!
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
Verwijderd
Ja dat snap ik, maar ik heb zelf al een N64 met de originele games. Vind het een beetje onzin om ze weer apart te moeten aanschaffen als je begrijpt wat ik bedoel. Wil ze gewoon via het homebrew channel erop gooien.MaximusTG schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 22:42:
Virtual console games kan je gewoon aanschaffen via het Wii winkelkanaal. Daar heb je geen hack voor nodig hoor.

Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Slimmerik! Ja dat kan allemaal. Ik snap dat je die spellen in het winkel kanaal kan kopen, en ik kan die n64 en die playstation hier allemaal tegelijk aansluiten. Maar er zijn ook een aantal oude games die ik niet in bezit heb en graag zou willen spelen.
Dus daarom graag reactie op mijn originele post: "zijn er mensen die ervaringen hebben met een unmodded wii en de twilight hack voor versie 3.4E?", en weet toevallig iemand of die twilight hack ook op een 32mb SD kaartje goed gaat?
Tnx.
Begrijpelijk, maar zo zit de wet helaas niet in elkaar. Dat jij het originele spel hebt betekent niet dat jij hetzelfde spel voor een ander systeem mag downloaden. Sterker nog, je mag niet eens een backup maken van je eigen originele spel.Verwijderd schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 22:45:
Ja dat snap ik, maar ik heb zelf al een N64 met de originele games. Vind het een beetje onzin om ze weer apart te moeten aanschaffen als je begrijpt wat ik bedoel. Wil ze gewoon via het homebrew channel erop gooien.
Dan koop je die toch? Marktplaats staat vol met N64/whatever games, en via het winkelkanaal kan je er ook een hele bups aanschaffen.Verwijderd schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 10:14:
Maar er zijn ook een aantal oude games die ik niet in bezit heb en graag zou willen spelen.
Mocht het kwartje nog niet vallen: warez is hier NO GO!
Mijn foto's op Flickr.
Jouw eigen spel is nog niet eens van jezelf, maar nog steeds van Nintendo (of wie het spel dan ook uitgegeven heeft). Je mag het spel enkel gebruiken en daar heb je dus die cartridge voor.Oscar Mopperkont schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 10:16:
[...]
Begrijpelijk, maar zo zit de wet helaas niet in elkaar. Dat jij het originele spel hebt betekent niet dat jij hetzelfde spel voor een ander systeem mag downloaden. Sterker nog, je mag niet eens een backup maken van je eigen originele spel.
Verwijderd
Even ter verduidelijking:Verwijderd schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 22:07:
Sup!
ik ben nieuw met de Wii en zou graag jullie reactie op het volgende willen:
Heb dus sinds kort een Wii (versie 3.4E) staat er op, en zou graag bijvoorbeeld die Virtual Console games enzo willen spelen. Nu wil ik het homebrew channel installeren met die Twilight Hack (heb de originele Zelda).
Maar ik las ergens op de download site van de Twilight hack, dat dus de beta 0.2 ofzo voor versie 3.4E nog niet voor PAL enzo goed getest was.
Weten jullie hier meer over? Want ik kan verder nergens nieuwe info hierover vinden.
En is dit veilig om dan te doen? Die twilight hack, wad files voor virtual consoles enzo? Dat niet die Wii straks "bricked" wordt of niet meer opstart bedoel ik.
Greetz!
The Twilight hack voor 3.4 werkt gewoon, ook op de Europese Wiis.
Echter is 3.4 wel zover beveiligd dat de signeer bug (die het toestond om illegale wads te installeren) gefixed is, dus je zal geen VC/WiiWare kunnen pirateren. Je kan wel gewoon het Homebrew kanaal installeren en zo gebruik maken van de geweldige mediacenter mogelijkheden of heerlijke wiibrew spellen te spelen (of emulatoren, maar die zijn hier niet toegestaan)
[ Voor 50% gewijzigd door Frostbite op 26-04-2009 18:43 ]
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
na formateren in wbfs manager kreeg ik er wel spellen op maar die usb loader zag hem niet.Fire69 schreef op zondag 26 april 2009 @ 21:27:
Wat bedoel je met aanpassen met WBFS Manager?
Inmiddels opgelost trouwens. Gisteren usb/sd loader 1.5 aan te praat gekregen
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Ik had de schijf met wbfs manager geformateerd en er spellen opgezet, maar de usb loader zag de partitie niet.Fire69 schreef op maandag 27 april 2009 @ 12:34:
Dus met een versie voor 1.5 werd je schijf niet herkend, maar met de 1.5 wel?
Gisteren de schijf compleet geformateerd via easeus (geen partities) en daarna in usb loader nogmaals geformateerd. Daarna heb ik er een spel op kunnen zetten via de wii drive en die dus daarna kunnen spelen.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Kunnen we officieel concluderen dat de wii (op een paar uitzonderingen na) gewoon een party console is, en niet (of igg niet als enige platform) een keuze voor de 'die hard gamer'?
Niets mis mee hoor, maar het verklaart wel waarom dit topic op het hack oh sorry homebrew nieuws na dood is?
10 second ninja DONE
Het is een casual console dat was al duidelijk lijkt me...Sagat schreef op maandag 27 april 2009 @ 16:48:
Het trieste vind ik dat er vrijwel niemand meer post over nieuwe games of over de nieuwe besturings uitbreiding die er bijna is.
Kunnen we officieel concluderen dat de wii (op een paar uitzonderingen na) gewoon een party console is, en niet (of igg niet als enige platform) een keuze voor de 'die hard gamer'?
Niets mis mee hoor, maar het verklaart wel waarom dit topic op het hack oh sorry homebrew nieuws na dood is?
En volgens mij is er niet zoveel nieuws, behalve de aankomde nieuwe besturing..
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Kijk nog elke dag wel eens maar er valt idd nergens over te praten. De games waar je eventueel als gamer nog over kunt praten kome toch niet voor 2011 in de EU uit en verder zijn er gewoon 0,0 games waar over te praten valt. Noem anders eens een aantal games, ik weet zo ook niks. Als er nu een nieuwe zelda aan zat te komen, mario, metroid, f-zero, donkey kong country, kirby, super mario rpg, star fox, een echte pokemon, etc dan was er eens iets om over te praten maar er met alleen Pikmin 3 in het verschiet voor de gamers waarvan 0,0 info of screenshots beschikbaar van zijn valt er weinig te posten.Sagat schreef op maandag 27 april 2009 @ 16:48:
Het trieste vind ik dat er vrijwel niemand meer post over nieuwe games of over de nieuwe besturings uitbreiding die er bijna is.
Waarom denk je dat de Wii in Japan in een tijdsbestek van 2 maanden van de best verkopende console naar op sterven na dood is gegaan. Die Wii is in japan op hard en software gebied helemaal nergens meer, er wordt amper nog iets verkocht. Komt omdat er geen games voor zijn.
En Wii motion plus gaat niks toevoegen zonder dat er games voor zijn. Leuk 2 tennis games maar daar ga ik niet warm voor lopen, die koop ik toch nooit. Als er nu Red Steel 2 of Zelda voor aan zat te komen maar ook dat lijkt een ver van ons bed show te zijn.
Kortom, logisch dat er niks gepost wordt want kwa games is de Wii sinds Brawl al bijna dood, er is gewoon te weinig te doen en met games als Madworld heb je na 20 posts ook wel door dat het een prachtig geniaal spel is waar je in 6 uurtjes door heen bent. Er valt gewoon niks te zeggen want er is niks wat opzich heel jammer is.
Hoewel... Ferrari challenge was haast onspeelbaar

Dat spel heb ik 1x opgestart en daarna is het in de kast beland. Alles ging verschrikkelijk traag.MikeyMan schreef op maandag 27 april 2009 @ 17:55:
Mwoh... Ben persoonlijk wel benieuwd naar F1 2009...
Ik moet zeggen dat ik de Wii nog steeds leuk vind, enkel als variatie op de PC en de xbox360.
Dat is ook een spel waar ik naar uitkijk. Het spel wordt gemaakt door Codemasters, die behoorlijk wat ervaring hebben met racegames. Ik hoop alleen dat Codemasters voor een besturing kiest die nauwkeurig genoeg is voor een F1 simulatie.MikeyMan schreef op maandag 27 april 2009 @ 17:55:
Mwoh... Ben persoonlijk wel benieuwd naar F1 2009...
Punch-Out!! komt al over enkele weken uit en The Conduit komt ook al binnen 2 maanden uit. Later dit jaar komen in ieder geval Excitebots, Silent Hill en Resident Evil Darkside Chronicles. Daarnaast zitten we vlak voor de E3 beurs, dus daar kunnen ook nog spellen voor dit jaar aangekondigd worden, de afgelopen twee jaar hebben zowel Nintendo als Sony en Microsoft zich op de E3 meer op de korte termijn gericht.Steffy schreef op maandag 27 april 2009 @ 17:42:
[...]
Kijk nog elke dag wel eens maar er valt idd nergens over te praten. De games waar je eventueel als gamer nog over kunt praten kome toch niet voor 2011 in de EU uit en verder zijn er gewoon 0,0 games waar over te praten valt. Noem anders eens een aantal games, ik weet zo ook niks. Als er nu een nieuwe zelda aan zat te komen, mario, metroid, f-zero, donkey kong country, kirby, super mario rpg, star fox, een echte pokemon, etc dan was er eens iets om over te praten maar er met alleen Pikmin 3 in het verschiet voor de gamers waarvan 0,0 info of screenshots beschikbaar van zijn valt er weinig te posten.
Dat blijkt in de praktijk enorm mee te vallen, de verhalen dat de Wii op sterven na de dood zou zijn in Japan zijn sterk overdreven.Waarom denk je dat de Wii in Japan in een tijdsbestek van 2 maanden van de best verkopende console naar op sterven na dood is gegaan. Die Wii is in japan op hard en software gebied helemaal nergens meer, er wordt amper nog iets verkocht. Komt omdat er geen games voor zijn.
[ Voor 65% gewijzigd door MetroidPrime op 27-04-2009 19:14 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
Verder kijk ik uit naar:

..mocht ie uberhaupt hier uitkomen
en natuurlijk Silent Hill : Shattered Memories
Oboromuramasa ziet er goed uit op de filmpjes en voor de naam alleen alVerwijderd schreef op maandag 27 april 2009 @ 19:16:Oboromuramasa
[ Voor 6% gewijzigd door ninc op 27-04-2009 21:16 ]
http://www.gamespot.com/wii/sports/goldsgymcardioworkout/
Dit lijkt me best wel een interessant spelletje.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Dit topic is gesloten.