Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_x007 schreef op donderdag 02 april 2009 @ 11:27:
sinds de firmware update heb ik de kanalen nieuws en weer dubbel, iemand een idee hoe ik daar weer vanaf kom?
Dan heb je een update van een verkeerde regio gedaan en is je wii nu semi-bricked. Gelukkig kan je dit fixen door de Duplicate Channel remover te draaien: http://wiibrew.org/wiki/Duplicate_Channel_Remover (natuurlijk moet je Wii wel HB enabled zijn ;))

Download werkt niet, gebruik deze: http://rapidshare.com/fil...-channel-remover-1.0m.rar
ONTHOUD WEL dat je de versie gebruikt die gelijk is aan de regio van jou wii!

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2009 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTBravo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 19:00

RTBravo

Verkopen jullie ook jojn?

Ben ik de enige die meteen aan de Xbox moet denken na deze discussie hierboven over hoe "veilig" DVD's wel niet zijn? :D

Jij moet bij MS gaan werken man, die beweren ook dat het onmogelijk is dat die spellen bekrast worden en ze geloven het zelf ook nog :)

Verder blijven DVD/CD/Blueray spelers apparatuur waar met een ongelovelijke snelheid draaien waarbij mij het minste of geringste een flinke kras het medium kompleet kan vernaggelen. Apparatuur is niet 100% betrouwbaar en dat zal het ook nooit worden. Dat mensen backups maken vind ik dus verre van gek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Ik heb een lading DVDs, Gamecube spellen, Wii spellen, PC CD/DVD-ROM spellen, wat muziek CDs. Deze heb ik afgespeeld in 2 verschillende DVD spelers, 4 verschillende Gamecube, een Wii, stuk of 4 verschillende PCs, en 2 stereo installaties. Daarnaast ook vaak meegenomen naar vrienden/familie en daar ook gewoon gebruikt. Ik moet de eerste diepe kras in een van mijn discs nog tegenkomen. Ik denk dat het dus wel mee zal vallen als je er normaal mee omgaat. Als ik al het bovenstaande zou moeten backuppen ben ik heel wat meer geld kwijt, dan als er toch ooit eens een disc zo ernstig bekrast wordt dat 'ie niet meer speelbaar is en ik een nieuwe moet kopen. ;)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:44
(jarig!)
Een voordeel van de USB loader is, naast het beschermen van de discs, vooral ook het beschermen van de drive zelf. Optische drives zijn volgens mij nog altijd de meest fragiele hardware. Meerdere malen gehad dat een DVD/CD drive kapot ging van een stereo, pc of console. Uiteraard zonder er gekke dingen mee te doen. Erg zuur als dat gebeurt als de garantie verlopen is.
Voor de rest laden games een stuk sneller van de HDD. Piraten hebben al tijden verschillende mogelijkheden, dus voor mensen die hun legale games willen backuppen is dit gewoon een mooie oplossing.

Edit:
@ Captain N hierboven: Nu hoef je dus alleen maar eenmalig een externe HDD aan te schaffen voor een paar tientjes.

[ Voor 9% gewijzigd door BarôZZa op 03-04-2009 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Voor de Virtual Console: Zelda: Majora's Mask!
Ben benieuwd hoe de emulatie is in vergelijking met de Gamecube-versie.

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Icelus schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 10:03:
Voor de Virtual Console: Zelda: Majora's Mask!
Ben benieuwd hoe de emulatie is in vergelijking met de Gamecube-versie.
Toffe game, moet ik nog eens voor de N64 halen. vond hem alleen wel erg kort (4 dungeons ivm de 9 in OoT) maar het duistere karakter en de maskers waren erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-09 15:34
RTBravo schreef op donderdag 02 april 2009 @ 23:49:
Ben ik de enige die meteen aan de Xbox moet denken na deze discussie hierboven over hoe "veilig" DVD's wel niet zijn? :D

Jij moet bij MS gaan werken man, die beweren ook dat het onmogelijk is dat die spellen bekrast worden en ze geloven het zelf ook nog :)

Verder blijven DVD/CD/Blueray spelers apparatuur waar met een ongelovelijke snelheid draaien waarbij mij het minste of geringste een flinke kras het medium kompleet kan vernaggelen. Apparatuur is niet 100% betrouwbaar en dat zal het ook nooit worden. Dat mensen backups maken vind ik dus verre van gek...
Bij een 360 kan ik me nog net voorstellen dat je backups maakt, maar bij een Wii ben je dan wel erg overdreven bezig. Het zijn maar dvd's hoor, geen eeuwenoude schilderijen...

Daarbij zullen krassen voornamelijk gebeuren door verplaatsen of instabiel staan van de console, zelfs bij de xbox. Maar dat zal de gedupeerde gebruiker niet toegeven (als hij uberhaupt al door heeft gehad dat iemand de console aanstootte).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 02 april 2009 @ 11:15:
[...]

Dat is mooi maar ik neem graag het zekere voor het onzekere. Mijn GameCube kraste ooit zomaar op Smas Bros en die was ik dus kwijt. Bij de Wii backup ik daarom alles.
GameCube disks zijn onverwoestbaar, ik heb ooit nog eens een Resident Evil disk gehad die half door de midden was en die hij toch gewoon las. De GameCube is ook de enige console waarvoor ik met goed vertrouwen 2e hands games koop, het ding leest echt alles. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Is er al iets bekend over de PAL release van Excitebots?
Ik hoop niet dat ze dezelfde grap gaan uithalen als met Excite truck. Die game was een release game in VS en kwam hier lachend 4 maanden later uit...
Als ze dat weer van plan zijn dan ga ik hem wellicht importeren, terwijl ik hem veeeel liever gewoon PAL heb...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-09 17:14
De discussie over backups ga en wil ik niet meer voeren, maar 1 ding viel mij op. Iemand gaf aan dat imports zonder problemen kunnen worden gespeeld. De enige console (buiten handhelds) waar dit volgens mij waar is, is de ps3.

Voor de wii, moet je volgens mij soft dan wel hardware matig 'hacken'. De regiovrij boot cd (aargh vrijdagmiddag en mijn hersenen vieren al weekend) freeloader is toch al niet meer werkend?

Ik wil zelf liever nog een us wii om deze problemen te omzeilen. Maar dan zit ik weer met wii fit. vg+ levert em bijvoorbeeld niet, en ik kan me zo voorstellen dat dit met de verzendkosten te maken heeft.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan altijd nog GeckoOS (homebrew) gebruiken. Niks illegaals aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Je moet daarvoor je Wii inderdaad "hacken", maar als je Zelda en een SD-kaartje hebt is dat 5 minuten werk. Ik heb een Japanse Wii met Japanse, US en PAL games en nog nooit problemen gehad. Ideaal ook voor grote dingen zoals Wii Fit. Als je een US Wii koopt zit je ermee dat je dan tig euro kan betalen aan het verzenden. Dit is een ideale oplossing wat mij betreft.

@Sander: jeps, dat is ook wat ik gebruik.

[ Voor 5% gewijzigd door Captain N op 03-04-2009 14:56 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Sagat schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 14:10:
De discussie over backups ga en wil ik niet meer voeren, maar 1 ding viel mij op. Iemand gaf aan dat imports zonder problemen kunnen worden gespeeld. De enige console (buiten handhelds) waar dit volgens mij waar is, is de ps3.

Voor de wii, moet je volgens mij soft dan wel hardware matig 'hacken'. De regiovrij boot cd (aargh vrijdagmiddag en mijn hersenen vieren al weekend) freeloader is toch al niet meer werkend?

Ik wil zelf liever nog een us wii om deze problemen te omzeilen. Maar dan zit ik weer met wii fit. vg+ levert em bijvoorbeeld niet, en ik kan me zo voorstellen dat dit met de verzendkosten te maken heeft.
Ik gebruik ook GeckoOS. Daarvoor moet je dus wel het Homebrew kanaal hebben. Als je die nog niet hebt draaien en ook System Menu 4.0 hebt zul je even moeten wachten totdat er nieuwe manier komt om het HBC te installeren! Met HBC kun je verder ook ScummVM draaien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 13:29:
[...]

GameCube disks zijn onverwoestbaar, ik heb ooit nog eens een Resident Evil disk gehad die half door de midden was en die hij toch gewoon las. De GameCube is ook de enige console waarvoor ik met goed vertrouwen 2e hands games koop, het ding leest echt alles. _/-\o_
Ken het, ben persoonlijk niet een Nintendo-fanboy, maar wat ze doen doen ze goed, ik kan een game van hun als bierviltje gebruiken en daarna er gewoon weer mee spelen, echt heel handig! Maar even serieus, je hoeft niet schijnheilig te doen dat je games wil "backupen" omdat je WII "krast" als je een beetje garantie op je game hebt dan kan je hem waarschijnlijk gewoon terugsturen als hij stuk is, kom op zeg, mij houd je niet voor de gek.
Even kort maar krachtig: koop je games in de winkel, als ze krassen (en het is niet jouw schuld) ga dan terug naar de winkel met bonnetje, zet een puppy face op en je hebt weer een nieuwe. No offence, maar ik zie geen reden om je spelen te backupen, tenzij je ze wil uploaden op een torrent site.
Maar dat is alleen mijn mening, want over het algemeen gaan mijn games minstens 2 jaar mee en als er soms 1tje breekt koop ik gewoon een nieuwe kopie, ik ben zowiezo niet iemand die langer dan 2 jaar een spel speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
(jarig!)
Dus, je dvd-drive zo min mogelijk belasten, snellere laadtijden en je games niet meer hoeven te verwisselen zijn geen goede redenen om backups te maken |:( ? Een game die kapoet gaat maakt me geen drol uit, de Wii drive na m'n garantie wel.

[ Voor 11% gewijzigd door BarôZZa op 03-04-2009 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:12
Ik heb de USB Loader ook maar even getest. Als tweaker vind ik dat je zo'n tools toch eens moet getest hebben, zelfs al speel je enkel originele spellen ;)
Ik vreesde even dat het niet ging lukken, aangezien ik al de update naar 4.0 gedaan had, maar het ging als een fluitje van een cent! :)

Nou, ik kan jullie direkt 2 hele grote voordelen geven!
1. Laadtijden: 0,0!!!! Ongelooflijk hoe snel een spel start! _o_
2. Geluid: eindelijk geen over en weer zwiepende laser en upspinnende motor meer. Dit stoorde me toch wel redelijk hard hoor (niet enkel de Wii, Xbox ook). :)

[ Voor 13% gewijzigd door Fire69 op 03-04-2009 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Laatst online: 08-07 13:40
@ Fire69
Nou je het toch hebt geprobeerd: Hoe zit het eigenlijk met latency, afspelen van filmpjes etc (SSBB).
Ik wil zelf de cIOS_USB2 ook gaan gebruiken voor een eigen homebrewprogje en ben benieuwd hoe snel het precies is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erpeet
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 14:59

Erpeet

Origin: Waterfles_NL

Fire69 schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 23:06:
Ik heb de USB Loader ook maar even getest. Als tweaker vind ik dat je zo'n tools toch eens moet getest hebben, zelfs al speel je enkel originele spellen ;)
Ik vreesde even dat het niet ging lukken, aangezien ik al de update naar 4.0 gedaan had, maar het ging als een fluitje van een cent! :)

Nou, ik kan jullie direkt 2 hele grote voordelen geven!
1. Laadtijden: 0,0!!!! Ongelooflijk hoe snel een spel start! _o_
2. Geluid: eindelijk geen over en weer zwiepende laser en upspinnende motor meer. Dit stoorde me toch wel redelijk hard hoor (niet enkel de Wii, Xbox ook). :)
Werkt hier ook uitstekend, zeker bij Cod WAW nu eindelijk geen getik van de dvd speler meer.
Was namelijk voortdurend tijdens dit spel.
Laden ook stukken sneller, en geen slijtage van de Wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

QuarK schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 10:37:
@ Fire69
Nou je het toch hebt geprobeerd: Hoe zit het eigenlijk met latency, afspelen van filmpjes etc (SSBB).
Ik wil zelf de cIOS_USB2 ook gaan gebruiken voor een eigen homebrewprogje en ben benieuwd hoe snel het precies is.
Latency is echt asociaal laag, laadtijden zijn ech nihil vergeleken met laadtijden van de officiele dvd's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Hmmm, als ik dit zo hoor dan wil ik ook wel aan de USBLoader. Wordt nl. gek van het lawaai dat mijn drive maakt... Vanavond maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik blijf erbij, ook al geloven sommige mensen in dit topic me niet; ik gebruik die USB Loader voor mijn legaal gekochte games. Ik irriteer me altijd al aan het lawaai van die Wii drive (misschien is die van mij niet helemaal top, geen idee) en sommige games doen moeilijk met Disc Read Errors (zoals bijvoorbeeld Zelda, grijsgespeeld, misschien niet super netjes mee omgegaan.).

Die USB loader is gewoon dé oplossing, geen lawaai meer, games starten supersnel, geen gezeur met DRE's en laadtijden zijn geschiedenis... Afgezien van de illegale toepassingen die deze homebrew met zich meebrengt is het ook voor legaal gekochte games een super stukje software...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
Als een van degenen die backups overbodig vindt, moet ik wel zeggen dat geen herrie van de drive zo z'n voordelen heeft. Zo zijn meerdere verrassingsmomenten in Resident Evil teniet gedaan door het geluid van het lezen van de DVD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
QuarK schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 10:37:
@ Fire69
cIOS_USB2 heb ik niet moeten installeren. Enkel cIOS36_rev9 was nodig.

Ik heb het getest met 2 spellen:
- MadWorld (gedownloadde versie, jaja, geef ik gewoon eerlijk toe ;) ) wou vanop DVD niet starten. USB Loader heeft er echter totaal geen problemen mee). Laden gaat heel snel, filmpjes weet ik niet direkt, niet zo heel lang getest.
- HotD: Overkill. Intro-filmpje met de paaldanseres gaat gewoon vloeiend en geen vervelend leesgeluid van de DVD. Enkel knipperend lichtje van mijn usb-stick :P .

Dit zou elke console standaard moeten ondersteunen! _o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Zag op IGN dit filmpje van Grand Slam Tennis en ik begin erg enthousiast te worden. Vind de game er erg goed uitzien en ik hoor de Wii MotionPlus enorm goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
(jarig!)
Ik vind de graphics echt om te janken eigenlijk. Tennis 2K2 op de Dreamcast zag er beter uit. Crappy cartoon look met waardeloze textures. Jammer. En als je toch zo'n plat publiek fixt, zorg er dan tenminste voor dat ze meer dan 3 kleuren shirts dragen, dit ziet er wel zuur uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Die voordelen van die USB loader die ik hier lees maken me toch wel nieuwsgierig. Een groot voordeel van Gecko OS vind ik dat je games van andere regio's kunt gewoon kunt spelen, ook zonder bang te zijn dat een game van een andere regio een update uitvoert en daardoor je Wii sloopt. Is zo'n update blokker oid ook ingebouwd in die USB loader, of moet je dan gaan hannesen met allerlei tooltjes om die updates te disablen?

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
(jarig!)
Even een vergelijking:

10 jaar oude Dreamcast:

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2lnfxms.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2lxuhhx.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2cnxmcz.jpg

Wii character model

Afbeeldingslocatie: http://wiimedia.ign.com/wii/image/article/960/960988/grand-slam-tennis-10-20090310014909440_640w.jpg

Stap 1: Gooi alle details weg
Stap 2: Vergroot hoofd, handen en voeten

Tadaaa perfect Wii artwork.

[ Voor 6% gewijzigd door BarôZZa op 05-04-2009 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
BarôZZa schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 23:52:
Ik vind de graphics echt om te janken eigenlijk. Tennis 2K2 op de Dreamcast zag er beter uit. Crappy cartoon look met waardeloze textures. Jammer. En als je toch zo'n plat publiek fixt, zorg er dan tenminste voor dat ze meer dan 3 kleuren shirts dragen, dit ziet er wel zuur uit.
Wat ik er prettig aan vind is dat het allemaal fris en scherp uitziet. Realistisch is gewoon niet goed genoeg haalbaar imo. Helemaal omdat de HD consoles laten zien hoe het wel moet. Ik prefereer dan een 'cartoony' stijl die goed op je scherm staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
@tennisgame
Deze game vind ik ook heel interresant. Mijn lievelings tennis game ooit is nog steeds super tennis op de snes. Ik heb hier ontzettend veel lol mee gehad, vooral de 2 player mode.
De gfx zijn niets byzonders maar functioneel. Ik ben het zeker eens met deddie dat ze er strak en schoon uitzien, en dat is gewoon wat de wii kan. Take it or leave it.

Wat betreft de usb loader. Tsja ik moet gewoon eerlijk zijn, op het moment dat ik dat heb koop ik waarschijnlijk geen enkel spel meer. En ik weet nog van vroeger dat ik dan idd het 5seconden naar een spel kijken en daarna de volgende spelen syndroom krijg.
Ik ben het er wel mee eens dat geen cd geluid en vooral geen games wisselen erg fijn is.

Wat betreft verzendkosten voor een buitenlandse wii, volgens mij kost hij inc verzendkosten nog goedkoper. Lang leve VG+ Het enige nadeel is idd wii fit. Maar dat is wel te overzien, (eventueel koop ik een nl versie en draai ik alsnog die versie middels het homebrew kanaal ;) .

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-09 08:15
Gisteren nog eens Black Thorne zitten spelen op de Wii via de SNES emulator. Meesterlijk om de good old times op te halen op een 42" :D ... wat een pixer paradijs :)

Afbeeldingslocatie: http://www.oldgames.sk/images/oldgames/action/BlackThorne/blackthorne-001.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
(jarig!)
Deddiekoel schreef op zondag 05 april 2009 @ 09:01:
[...]

Wat ik er prettig aan vind is dat het allemaal fris en scherp uitziet. Realistisch is gewoon niet goed genoeg haalbaar imo. Helemaal omdat de HD consoles laten zien hoe het wel moet. Ik prefereer dan een 'cartoony' stijl die goed op je scherm staat.
Ik zou het eerder kaal, flets en ongeïnspireerd noemen. De characters van Tennis 2K2 zagen er prima uit en zouden er op de Wii nog beter uit kunnen zien.

Cartoony moet een functie hebben en niet een goedkope en gemakkelijke manier van artdesign. Cartoony als in Mario, Mad World, Sega Tennis etc heeft echt een functie en toegevoegde waarde. Hier krijg je de half realistisch/half cartoony troep. Erg jammer. Misschien wel een vermakelijke game voor de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-09 16:29
De usb loader werkt zeker super!! echt een aanrader voor iedereen die wat dingen wilt proberen op de wii.

Helaas werken niet alle hd's met usb loader, gelukkig had ik meer 2.5" hd's liggen.

Heb nu een 20gb laptop hd in een coolermaster behuizing en dit werkt super, nu maar hopen dat andere programma's dit ook gaan ondersteunen zodat films etc allemaal van hd geladen kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
(jarig!)
USB ondersteuning hebben movie players enz toch al tijden? Zal je wel een aparte partitie voor moeten fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
De nieuwe hack voor system menu 4.0 (dus opvolger van Twilight Hack) komt 6 mei uit.
Dit is een hack die geen game nodig heeft, maar een hack specifiek voor sysmenu 4.0, wsl via het nieuwe SD kanaal.

Het is dus ook logisch om te concluderen dat Team Twiizers dan ook BootMii (met nieuwe naam) uitbrengt omdat ze anders hun eigen exploit wellicht om zeep helpen aangezien Nintendo dan weer kan proberen om deze te blocken.

Goed nieuws dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zag dat DK jungle Beat binnenkort Ge-wii-hashed wordt. Zal me weinig verbazen als deze koers de komende jaren doorzet en we voorlopig geen tot weinig nieuwe Nintendo-games hoeven te verwachten. (jaja Punch Out uitgezonderd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
QuarK schreef op maandag 06 april 2009 @ 09:13:
[...]
via het nieuwe SD kanaal.
[...
Waarom wordt het eigenlijk een SD-kanaal genoemd terwijl het nu met zo'n lullig klein icoontje onderaan het beeld staat?
Vond ik zo vreemd... Je hebt het disc-kanaal toch ook gewoon tussen de andere kanalen staan...
Vreemde keuze vind ik het van Nintendo. :P

Ivm die USB Loader: wel grappig dat mijn 'backup' van MadWorld op DVD geschreven niet wil starten, en via de USB Loader perfect werkt. 45€ voor niks aan die chip gegeven. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe pleur ik die games op een usb stick dan? Gewoon als ISO?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
(jarig!)
Genoeg plekken te vinden waar het wordt uitgelegd. Dat gaat waarschijnlijk net iets te ver hier.

Piraten zijn trouwens wel goed voor het milieu :+ . Al die doosjes, discs, handleidingen, plastic sealing eromheen etc. Pure verspilling.

[ Voor 9% gewijzigd door BarôZZa op 06-04-2009 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-09 11:36

Steffy

Ayreonaut

Die USB loader lijkt me wel, tot nu toe is mijn Wii ongemod en kan ook momenteel niet softmodden omdat ik mijn firmware al naar 4.0 geupdate heb maar zodra er een nieuwe mogelijkheid komt, 6 mei kennelijk dus zal ik eens een poging gaan wagen. Het lijkt me wel wat want ik merk gewoon dat mijn Wii een stuk langzamer laad en vaker moet laden dan veel anderen die ik kan die een (nieuwer)Wii hebben, het bekende verhaal van Brawl dat met nieuwe drives sneller is met laden is denk ik het bekende voorbeeld. Ik heb een Wii van de eerste release week dus behoord bij de eerste levering en die maakt soms toch behoorlijk geluid, niks van krassen ofzo maar gewoon een hoge zoem gehalte. Als ik alles vanaf harddisk zou kunnen draaien is ideaal, los van het feit dat je eens een 'Demo' :z kunt proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.nu.nl/games/19...-om-wensen-core-fans.html

Interessant en jammer, vond de oude StarFox games wel erg tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het interview werd een beetje teveel opgeblazen:

” Um.. just like to point out here that I wasn’t having a dig at Miyamoto at all. I was just explaining how he works - he gets on and does his thing. He is an amazing creator and that’s what amazing creators do.

And the comment regarding not wanting to make a Wii Starfox is clear, it would take a very large team and right now I am having a lot of fun with smaller teams. That’s all there is to it really. That’s how I intended the comment not as “Dylan spurns Starfox, shock horror!”.

I also say the Wii is “more” of a toy and it is. It’s not derogatory, the Wii is a great machine with lots of bells and whistles and this makes it feel (to me) to be more toy-like. In comparison the PS3/XBOX360 are more “media center”-like.” - Cuthbert

Overigens een heel tof Video interview met hem:
http://gamevideos.1up.com/video/id/16333
Een stuk informatiever imo

en dan de huidige creator van Star Fox:
“I wonder how the adventure of Fox and friends is going to go next time?! I have come up with some idea in my mind, but it is still just a small one. I will try my best so that I can deliver it to you some time!"
- Takaya Imamura (Nintendo, Co. Ltd)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2009 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Wat is er mis met de Landmaster? Zat er in SF64 al in, en dat vind ik een van de leukere SF games. En in SF2 op de SNES kon je Arwing ook al transformeren naar een landvoertuig. Die Dylan Cuthbert was ook al lead programmer voor dat spel en Miyamoto was degene die de boel gecancelled heeft. Wellicht oude wrok? :P

edit: Ghehe, een van de main characters in Muramasa heet Momohime, oftewel Princess Peach. :D Tenminste, ik weet niet of het ook met dezelfde karakters wordt geschreven, maar de romaji/klanken kun je iig zo vertalen.

[ Voor 26% gewijzigd door Captain N op 06-04-2009 17:53 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
(jarig!)
Ik zie nu pas dat Virtua Tennis 2009 ook naar de Wii komt met MotionPlus ondersteuning.

Sega vs EA. Dat is geen moeilijke keuze. Dat Grand Slam gedoe kan ik dus lekker links laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
BarôZZa schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 01:12:
Ik zie nu pas dat Virtua Tennis 2009 ook naar de Wii komt met MotionPlus ondersteuning.

Sega vs EA. Dat is geen moeilijke keuze. Dat Grand Slam gedoe kan ik dus lekker links laten liggen.
Dat is voor het eerst dat ik hoor dat Virtua Tennis MotionPlus ondersteund! Daarmee wordt de game direct een heeeeel stuk interessanter! Kan niet wachten totdat ik MotionPlus kan ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, nieuw... toch al een weekje of 2 op de wereld, denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:52
Nog leuker:

De Wii Grasmaaier :P

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=dagYgSOVM78]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 17:50

Sm0k3r

cough...cough...

Ik krijg USB loader maar niet geinstalleerd, elke keer zelfde error 2011 melding, en heb al Anytitle Deleter gedowload want volgens andere fora moet ik ISO249 uninstallen, maar die heb ik helemaal niet.

Komt dit bij iemand bekend voor?

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
rajackar had (heeft?) hetzelfde probleem. Probeer hem anders eens te contacteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sm0k3r schreef op woensdag 08 april 2009 @ 11:19:
Ik krijg USB loader maar niet geinstalleerd, elke keer zelfde error 2011 melding, en heb al Anytitle Deleter gedowload want volgens andere fora moet ik ISO249 uninstallen, maar die heb ik helemaal niet.

Welke stappen heb je voltooid?

Heb je gewoon HB erop gezet en toen USB loader erop geknalt of heb je ook al die IOS versies gedowngrade?

(mag dit wel trouwens?, verwijder het anders maar hoor admin :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Fire69 schreef op woensdag 08 april 2009 @ 11:21:
rajackar had (heeft?) hetzelfde probleem. Probeer hem anders eens te contacteren :)
heb het nog steeds maar na maandag geen tijd meer aan besteed. Mijn wii draait ios 4 al en ik heb hbc beta 9 erop draaien.
Onder 4 werkt de installer geloof ik niet meer omdat ze de bug gefixt hebben die installatie op de wii mogelijk maakt.
Dus ook die custom cios die je nodig hebt voor de usb loader werkt niet ( de error ret = -2011).
Via HBC kun je wel de loader opstarten maar die vertelt je dan vrolijk dat ie het custom ios niet kan laden en daarna ben je klaar ;)
Downgraden kan geloof ik alleen als je niet hoger dan ios 3.6 zit.
Bovenstaande is mijn eigen kennis plus aan avondje googlen dus het kan zijn dat ik ernaast zit en als dat zo blijkt te zijn hou ik me aanbevolen voor een update ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Dat krijg ik bij DVDx installer elke keer..

Welke Wii OS versie heb je? ik heb 3.4e ofzo..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:49

Goner

What can I do you for ?

Ien heb al Anytitle Deleter gedowload want volgens andere fora moet ik ISO249 uninstallen, maar die heb ik helemaal niet.
Die Custom IOS249 moet je toch juist installeren ?!
En als USB Loader er uiteindelijk op staat, kun je de cIOS aan evt. het eind uninstallen. Zo begreep ik het (heb overigens nog niks geinstalleerd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de USB loader gebruikt de cIOS ;) Dus uninstallen daarvan maakt het gebruik van de USB loader onmogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Klopt, was in de war met de Wifi backup ... :o
(heb laatste tijd van alles zitten lezen over backuppen en loaden ...)

[ Voor 43% gewijzigd door Goner op 08-04-2009 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 17:50

Sm0k3r

cough...cough...

ToolkiT schreef op woensdag 08 april 2009 @ 12:56:
[...]

Dat krijg ik bij DVDx installer elke keer..

Welke Wii OS versie heb je? ik heb 3.4e ofzo..
Ik heb ook 3.4e, alles gaat goed behalve laatste stap. en dat is die error code.

Ik pak zo mijn SD card erbij om duidelijk aan te geven welke files ik erop heb staan.

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ik heb hier nog last van drempel vrees voor het installeren van de usb loader.

dat moet toch allemaal via de twilight hack en het hbc?

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Modbreak:Dit topic is er niet voor de technische problemen, daar is Spielerij - Problemen & Vragen voor ;)

Maar het belangrijkste is eigenlijk dat het 'usb loader en hacks'-gehalte weer eens redelijk hoog komt. Het bespreken van homebrew is toegestaan, maar hier staan duidelijk vragen over de twilight hack, USB loaders en backup games. Dat is niet de bedoeling. Hier niet en in SPV niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eelco_akker
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-09 13:21
Hey allemaal,

sinds zaterdag een wii, werkt super allemaal.

Echter 1 ding niet, het nieuws kanaal.

Als ik deze start krijg ik de melding "Niet in staat nieuws te verkrijgen, kies beginnen" Deze gaat dan updaten zonder problemen, maar geen nieuws. Net weer een keer gedaan, in het nieuws scherm staan dan ook Bijgewerkt: 14:22 geleden.

- WiConnect24 staat aan
- Via wifi verbonden, vast IP/DNS
- Firmware 4e (geen CFW oid.)
- Weer en shopping kanaal werken vlekkeloos
- Linksys WRT54G router met DD-WRT v24SP1 firmware er op - DMZ al een keer verwezen naar mijn wii
- In router UPNP/QOS aan, SPI uit

Iemand nog enig idee wat dit kan zijn (google kon ik weinig mee vinden)

Bedankt alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
(jarig!)
Probeer je land/taal te wijzigen en kijken of het dan werkt.

Overigens is het volgens mij alleen leuk in het begin, daarna gebruik je het nooit meer. Dat trage gedoe met nieuws ophalen, bleh.

[ Voor 52% gewijzigd door BarôZZa op 09-04-2009 04:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eelco_akker
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-09 13:21
BarôZZa schreef op donderdag 09 april 2009 @ 04:14:
Probeer je land/taal te wijzigen en kijken of het dan werkt.

Overigens is het volgens mij alleen leuk in het begin, daarna gebruik je het nooit meer. Dat trage gedoe met nieuws ophalen, bleh.
Vanochtend om 7.30 deed deze het zowaar 8)7

Weliswaar wel 1 nieuwsitem :9

Ben benieuwd de komende dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Het grootste nadeel (design flaw) van het nieuws + weer kanaal is dat WC24 aan moet staan.
Deze heb ik expres uitgezet (vind ik nogal nutteloos als de Wii uit is). Als de Wii aan gaat zou hij gewoon de feed moeten binnenhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:52
QuarK schreef op donderdag 09 april 2009 @ 09:39:
Het grootste nadeel (design flaw) van het nieuws + weer kanaal is dat WC24 aan moet staan.
Deze heb ik expres uitgezet (vind ik nogal nutteloos als de Wii uit is). Als de Wii aan gaat zou hij gewoon de feed moeten binnenhalen.
Met preloader kun je ervoor zorgen dat WC24 aan kan staan, maar je Wii wel uitgaat. Werkt hier goed (pas op: is enkel voor 4.0 en 3.2! Kan je Wii anders bricken.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan ook gewoon de powerknop 5 seconden indrukken of de wii van 't stroom halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die mij toevallig kan helpen.. Ik heb 1 zo'n fake gc controller gekocht, zo'n ding van 9 euro bij de dixons. Nu zitten we wel eens te smashen of bomberman op de wii te spelen met onderanderen die controller, maar wanneer je er iets te hard aantrekt dan valt de hele wii gewoon uit, alsof hij kortsluiting ofzo veroorzaakt. Ik neem aan dat dit niet echt normaal is, maar hebben meer mensen dit?

Overigens is bomberman op de wii echt geweldig. 4 gc controllers, 4 wii controllers en je kunt met 7 vrienden tegelijkertijd bomberman spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
4 + 4 = 7 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee maar inclusief jezelf maakt 8 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is geen vriend van zichzelf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2009 @ 16:52:
nee maar inclusief jezelf maakt 8 :P
Ow, op die manier :+

Wel een kostelijke zaak, al die controllers, maar dat moet je voor Bomberman eigenlijk wel overhebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vergeten we Little King's Story niet? ;) Het kreeg een aardige score van de EDGE-mannetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 00:05:
Vergeten we Little King's Story niet? ;) Het kreeg een aardige score van de EDGE-mannetjes.
Die is vet.. vele uren aan besteed.. al snapte ik het hele gedoe rondom het upgraden niet tot aan het einde van het spel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Rrr, quote van InsideGamer:

"Fatal Frame IV komt niet naar Europa
Gerucht | 9 april 2009 - De game Fatal Frame IV: Mask of the Lunar Eclipse komt waarschijnlijk niet naar Europa. In navolging van Nintendo of America (NoA), die de titel niet in de Verenigde Staten zal publiceren, zei Nintendo of Europe tegen de website SPOnG dat ‘er momenteel geen plannen zijn om deze game in Europa uit te brengen’. De game kwam vorig jaar zomer al in Japan uit.

Overigens bestaat er nog steeds een kans dat de game hier wel zal verschijnen. Reggie Fils-Aime, president van NoA, gaf namelijk aan dat Nintendo de game niet zal publiceren en lijkt hiermee te impliceren dat andere partijen de game alsnog op kunnen pikken en publiceren."

Hopen dan maar, ik wacht hier echt op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2009 @ 16:43:
Iemand die mij toevallig kan helpen.. Ik heb 1 zo'n fake gc controller gekocht, zo'n ding van 9 euro bij de dixons. Nu zitten we wel eens te smashen of bomberman op de wii te spelen met onderanderen die controller, maar wanneer je er iets te hard aantrekt dan valt de hele wii gewoon uit, alsof hij kortsluiting ofzo veroorzaakt. Ik neem aan dat dit niet echt normaal is, maar hebben meer mensen dit?

Overigens is bomberman op de wii echt geweldig. 4 gc controllers, 4 wii controllers en je kunt met 7 vrienden tegelijkertijd bomberman spelen :)
Misschien trek je de Wii naar voren waardoor de stroomstekker aan de achterkant losschiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Exorcist schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 11:04:
Rrr, quote van InsideGamer:

"Fatal Frame IV komt niet naar Europa
Gerucht | 9 april 2009 - De game Fatal Frame IV: Mask of the Lunar Eclipse komt waarschijnlijk niet naar Europa. In navolging van Nintendo of America (NoA), die de titel niet in de Verenigde Staten zal publiceren, zei Nintendo of Europe tegen de website SPOnG dat ‘er momenteel geen plannen zijn om deze game in Europa uit te brengen’. De game kwam vorig jaar zomer al in Japan uit.

Overigens bestaat er nog steeds een kans dat de game hier wel zal verschijnen. Reggie Fils-Aime, president van NoA, gaf namelijk aan dat Nintendo de game niet zal publiceren en lijkt hiermee te impliceren dat andere partijen de game alsnog op kunnen pikken en publiceren."

Hopen dan maar, ik wacht hier echt op.
Insidegamer: Spong bullshit since 1998

Fatal Frame IV komt wel degelijk:
Afbeeldingslocatie: http://www.picamatic.com/show/2009/04/10/12/43/3197742_718x360.jpg

Even voor de duidelijkheid, Fatal Frame IV komt in Europa onder de naam:
Zero: A Japanese Ghost Story.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb bij InsideGamer gewerkt en het is idd van binnen en buiten een baggersite, ook de reden dat ik er weg ben gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat er maar zéér snel 'n nieuwe F-Zero voor den Wii uit mag komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Thanks, dan wachten we t weer af :)

Raar dat het geen Project Zero heet trouwens..zoals de vorige delen?

[ Voor 50% gewijzigd door Exorcist op 10-04-2009 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:11

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Zijn er hier nog anderen geïntresseerd in de nieuwe Silent Hill voor de Wii? Ik was oorspronkelijk een beetje sceptisch, maar hoe meer ik er over hoor, hoe enthousiaster ik wordt. Het spel lijkt een vrij innovatief survival horror spel te worden en grafisch ziet het spel er ook vrij goed uit. Silent Hill staat na het lezen van de info die IGN over het spel heeft voorlopig in ieder geval bovenaan mijn must-have lijstje.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Daar ben ik ook wel voor te porren. Bovenaan mijn lijstje staat Muramasa, vooral omdat ik gewoon verdomde nieuwsgierig ben, het een lekker Japanse sfeer heeft, het er fantastisch uitziet, en Famitsu er ook al een goed oordeel over heeft. Verder ben ik ook erg benieuwd naar The Conduit. Afgezien van dat is er volgens mij weinig waar ik echt naar uitkijk wat nu al concreet is aangekondigd.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

what Captain N says. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
MetroidPrime schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 17:26:
Zijn er hier nog anderen geïntresseerd in de nieuwe Silent Hill voor de Wii? Ik was oorspronkelijk een beetje sceptisch, maar hoe meer ik er over hoor, hoe enthousiaster ik wordt. Het spel lijkt een vrij innovatief survival horror spel te worden en grafisch ziet het spel er ook vrij goed uit. Silent Hill staat na het lezen van de info die IGN over het spel heeft voorlopig in ieder geval bovenaan mijn must-have lijstje.
Yum yum yum! Dit lijkt me een briljante game, uitgaande van alleen deze review! Vooral dat je eigenlijk niet in gevecht kunt gaan omdat je er de wapens niet voor hebt. Survival horror zoals het bedoeld is :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Dit ziet er trouwens toch wel erg goed uit! Ben ook echt heel benieuwd hoe dit spel gaat worden qua gameplay!

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is iemand bekend met deze all-in-one component kabel? Wil hem gebruiken om eindelijk eens af te zijn van dat gepiel achter mijn tv als ik mn 360 of wii wil aansluiten. Ook een stuk goedkoper dan een component switch of een mooie versterker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

als hij daadwerkelijk werkt, dan zou het een ideale oplossing zijn voor de mensen zijn versterker. Maar ik huiver altijd bij 3rd party draadjes als deze :) Maar voor de prijs zal ik het uitproberen..

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Oboro Muramasa is uit in Japan. Heb hem net even een kwartiertje "uitgeprobeerd", en hot damn! Wat mij betreft is dit absoluut, by far, de mooiste game op de Wii. Wat een sfeer, en wat een coole (Japansige) muziek ook! Tot heden speelt het ook lekker weg. Het enige nadeel tot heden is dat ze redelijk ongenadig zijn wat betreft Japanse kanji. Uiteraard geen Engelstalige optie, maar ook geen furigana. Desalniettemin denk ik dat iedereen er wel uit zal komen, ook zonder kennis van het Japans. Voor een Wii game is 'ie vrij prijzig, maar mijn bestelling staat. :)

edit: Bestelling staat toch nog niet helemaal. Ik zie namelijk op Ebay dit. Iemand enig idee of die poster een bonus was voor reserveringen oid? En enig idee of je die ergens zo kunt bestellen nog, afgezien van Ebay dan?

[ Voor 24% gewijzigd door Captain N op 13-04-2009 11:09 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

lastig te krijgen, pre-order items zijn in Japan erg in de trek, en dus zullen ze vaak niet meer te krijgen zijn behalve ebay. De kans dat je 1tje nog 1ste hands kan krijgen is zeer lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Maar het is dus een pre-order bonus?

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

initial edition w/ a pre-order bonus item,"Oboro Muramasa wall scroll type reversible poster set

Yup :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer mensen al bekend met 'broken sword - the shadow templar directors cut' op de wii :).. Ik ben, nadat ik hem jaaaaaren terug uitgespeeld heb er weer heerlijk in verwikkeld geraakt. Het begin is echt compleet anders, je begint als de vrouwelijke karakter van het spel die een bepaald mediafiguur wil interviewen, terwijl je bij het origineel begint met de bom explosie bij het cafe.

Zeker wel mooi, het leuke is dat ze veel nieuwe puzzels in het spel gezet hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Verwijderd schreef op maandag 13 april 2009 @ 15:44:
Meer mensen al bekend met 'broken sword - the shadow templar directors cut' op de wii :).. Ik ben, nadat ik hem jaaaaaren terug uitgespeeld heb er weer heerlijk in verwikkeld geraakt. Het begin is echt compleet anders, je begint als de vrouwelijke karakter van het spel die een bepaald mediafiguur wil interviewen, terwijl je bij het origineel begint met de bom explosie bij het cafe.

Zeker wel mooi, het leuke is dat ze veel nieuwe puzzels in het spel gezet hebben :)
Hmmmm, wellicht toch maar eens proberen dan. Game is toch ook maar iets van 30eu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
Volgens mij heb ik Sadness nog niet langs zien komen. Een horror adventure van Poolse afkomst die naar het schijnt in Q4 2009 uit zal komen. Meer info in het Nederlands vind je hier:
http://games.blogo.nl/blogo.asp?comments/850/17403/

En de trailer:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Gheh, misschien had je dan 2 jaar geleden in dit topic moeten kijken. Is er een nieuw filmpje uit de vaporwaredoos gehaald, of is dit gewoon nog van 2 jaar geleden? Volgens mij wel namelijk. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Captain N op 13-04-2009 23:56 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het Sadness gebeuren is behoorlijk uit de hand gelopen. In ieder geval niet iets dat ooit echt in ontwikkeling is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Toevallig is hier ook nieuws (14 april) over de game (had er nog nooit van gehoord overigens) :

http://www.gamespot.com/wii/adventure/sadness/index.html

EDIT: laat maar, is 14 april 2008 ... :o effe koffie halen.

[ Voor 17% gewijzigd door Goner op 14-04-2009 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is die game volledig van de baan.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Captain N schreef op maandag 13 april 2009 @ 11:05:
Oboro Muramasa is uit in Japan. Heb hem net even een kwartiertje "uitgeprobeerd*snip*
Wat voor genre is het nou uiteindelijk? Een beetje als odin sphere, of neigt het toch meer naar iets anders?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Odin Sphere ken ik niet. Maar het is iig flink rondhakken met je zwaard in schitterende 2D omgevingen. :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
Captain N schreef op maandag 13 april 2009 @ 23:55:
Gheh, misschien had je dan 2 jaar geleden in dit topic moeten kijken. Is er een nieuw filmpje uit de vaporwaredoos gehaald, of is dit gewoon nog van 2 jaar geleden? Volgens mij wel namelijk. :)
Excuus, ik zal beter opletten volgende keer. Inderdaad zie ik na 14 april 2008 niets meer, dus het lijkt inderdaad vaporware geworden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schaam je! :( wát 'n game is dat zeg! _/-\o_
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.