Hallo, ik heb een paar dagen geleden ook een acer aspire one gekocht (acer aspire one a110-aw, 8gb, 512m ram). Omdat ik veel met C# werk heb ik meteen windows geïnstalleerd, mono leek me niet zo handig. De laptop was meteen een stuk slomer met XP er op (ik heb trouwens XP geïnstalleerd met een externe dvd drive, alle drivers verder zelf geïnstalleerd en gedownload van de acer site). Ik heb ook maar meteen een 1gb ram kaart gekocht en die ga ik er morgen in zetten.
(natuurlijk) heb ik een paar vraagjes over de laptop.
Wat houd de Storage Expansion in? Ik kan er geen SDHC kaartjes mee lezen (wel normaal SD)
Ook zit er onder de laptop een klepje met twee schroefjes, natuurlijk heb ik dat klepje meteen opengemaakt maar ik zie alsnog niet waar het voor is. Weet iemand dat toevallig?
Ik heb de laptop gekocht bij dynabyte voor 200.- Er zat alleen geen hoesje in, is dat normaal?
Ik heb wat dingen gelezen over dat mensen hun SSD vervangen door een HD. Heeft iemand hier ervaring mee? En is het aanteraden?
EDIT:
Ik heb net even EWF gedaan en dat werkt geweldig, het afsluiten van win xp duurd 8 sec (met een stopwatch gemeten

en het opstarten duurd: (vanaf de aanknop indrukken) een kleine 45 sec (incl. wachtwoord invoeren). Ik heb alleen 1 probleem gevonden: bij het opstarten zie je nu altijd: windows is fout afgesloten, normaal starten, veilige modes enz. Weet iemand hier een oplossing voor? Ik heb trouwens deze mini tut gebruikt:
http://www.aspireoneuser....m/viewtopic.php?f=6&t=833
EDIT2:
Het afsluiten ging zosnel omdat ik vergeten was om alles nog op te slaan. Het opstarten gaat dus nog wel even snel. Het probleem is alleen dat als je een programma installeerd het ram geheugen meteen vol is en de installatie dus niet kan worden afgemaakt. Heeft iemand iets waarmee de dingen op dat moment even meteen op de hardeschijf worden geinstalleerd?
[
Voor 29% gewijzigd door
Anoniem: 297078 op 29-03-2009 19:26
. Reden: EWF toevoegen ]