Sjoerten schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 17:21:
Ik ben al maanden een tevreden gebruiker van nzbget op een ch3snas. Ik ben onlangs verhuist en heb ruim 4 weken zonder internet gezeten (lang leve Ziggo

). Ik ben nu weer up and running en ook mijn nas is weer in de lucht, echter heb ik geconstateerd dat bestanden die gedownload worden nu niet meer uigepakt worden.
Er wordt nog wel een par check gedaan maar vervolgens gebeurt er niets meer. Ik heb zelf de config's na zitten lezen maar kan hier niets geks in ontdekken. Ik heb ook naar mijn weten niets aan de instellingen veranderd.
Mijn unpak.txt geeft de volgende output:
code:
1
2
3
4
| [INFO] unpak:12:51:40 SCRIPT_FOLDER=[/ffp/etc] PIN 2468
[INFO] unpak:12:51:40 ARGS: '/ffp/etc/unpak.sh' '/mnt/HD_a2/usenet/download/video/Posting-DVD-21-The-Movie-2008' '/mnt/HD_usb1/Posting-DVD-21-The-Movie-2008.nzb' '/mnt/HD_a2/usenet/download/video/Posting-DVD-21-The-Movie-2008/21 The Movie (2008).par2' '2' '1' '0' 'video'
[INFO] unpak:12:51:41 ====== Post-process Started : Posting-DVD-21-The-Movie-2008 12:51:41======
[INFO] unpak:12:51:41 config: Mandatory parchecking already enabled in nzbget.conf |
Ik gebruik versie NZBGet Web Interface v 1.3 (testing 2). Indien iemand suggesties heel graag, indien het nodig is dat ik mijn nzbget.conf en/of unpak.cfg hier nog bij zet hoor ik het wel.
ik vind dit niet echt thuis horen in de CH3SNAS sectie van het tweakers forum, maar goed ..
daarnaast geef je dermate weinig info dat iedere gebruiker die nzbget op zijn of haar ch3snas gebruikt hier niets mee kan.
1. je probleem is het unrarren, maar je zet hier iets neer voor parren
2. je logfile geeft geen problemen dus wat is dan het probleem?
3. je geeft aan dat je nzbget web interface testing 2 gebruikt, maar dat stukje software heeft niets van doen met het uitpakken of downloaden van de bestanden
4. Wat wel van belang is wat voor soort unpak.sh en unpak.cfg script je gebruikt, van wie en wat er in de logfile getoond wordt. Als er iets fout gaat wordt in de standaard scripts allerlei bestandjes gegenereerd die vanaf de unpak aangeeft wat het probleem is geweest, zo kwam er van de week iemand bij mij in de mail die wat MP3's wilde uitpakken maar hij kreeg het maar niet uitgepakt .... zijn logfiles lieten weinig zien terwijl mijn logfile en bestanden laten zien dat er gewoonweg een CRC error in de rar file zit en dan is het uit met de pret: dan mag je het handmatig doen .. (geen parfile die daar wat aan kan doen)
Dus wellicht is jou probleem te relateren aan een CRC error in een RAR bestand en dat je een versie van unrar gebruikt die wellicht deze info niet verstuurd en/of gebruikt
maar je zal veel meer info moeten geven om daar aandacht voor te krijgen en ik denk dat de gebruikers van nzbget dan e.e.a. maar in nieuwe thread moeten gaan bespreken of ergens anders een 'home' moeten krijgen.
b.t.w. ik zoek al maanden een scripter die e.e.a. kan/wil doen om e.e.a wat meer te fine-tunen omdat het script van unpak.sh eigenlijk niet geschreven is voor de CH3SNAS