Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 18:24:
Het kan mogelijk hun nieuwe anti-piracy techniek zijn, het is vrij uniek dit dus verwacht het binnenkort nog wel flink in het nieuws, met hopelijk ook de uitleg erover.
ja, dat gaat zeker werken zo, mensen voelen zich eerder genaaid ipv te stoppen met downloaden , op deze manier trek je meer mensen over de streep dan minder, na mijn mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

Nou ja ik keek nogal uit naar Battlefield 1943 voor de PC. Keek altijd trouw in dit topic of er al nieuws is voor de PC versie, en nu dit!

Hah! denken ze nou echt dat ik 13 euro voor een spel neer leg dat ik 1 jaar mag spelen terwijl de console users gewoon vrolijk kunnen blijven spelen voor dat zelfde geld. Ja, goed misschien speel ik het wel geen heel jaar, misschien ben ik er na een week wel op uit gekeken, maar dat maak ik dan zelf wel uit. Waarom is dit? Tegen wat beschermen ze zich hiermee? Willen ze hiermee zeker zijn dat ze na een jaar de stekker eruit kunnen trekken zonder teveel gezeik?

Trouwens snap ik dat "Anti Piracy" gedoe bij dit spel zowieso niet. Er zit geen single player mode in en je kan alleen online via de EA server er zit niet eens een browser in voor evt. gecrackte servers.

Nu maken ze alleen de PC BF fanbase boos die toch al aardig op instorten staat na al een hele hoop gezeik, telkens weer trekken de PC gamers hier aan het korte eind.

Hadden ze niet gezegd dat er zoveel verbetering komt tegenover de console versie, DE reden dat het allemaal zo lang duurt? Geruchten dat er meer spelers in komen en zelfs meerdere mappen voor de PC, ik kan een bron zoeken als jullie willen. Maar daar horen we nu niks meer over, alleen maar Anti-Piracy gezeik!

Zo dat moest er even uit, misschien overdrijf ik hier en daar op een paar punten, misschien valt de hele zaak wel mee. Maar eigenlijk wist ik dat er 1 of andere teleurstelling voor de PC spelers aan zat te komen. Dit is gewoon pesten, meer niet.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

Ok, op een Duitse website (Gamestar) staat nu dat Battlefield 1943 dit jaar niet meer gaat komen voor de PC. Ze hebben geen concrete release date meer vast gelegd maar dat het dit jaar nog uit komt is onwaarschijnlijk.

Bron:
Auf Nachfrage teilte EA Deutschland gegenüber GameStar allerdings mit, dass die PC-Version von Battlefield 1943 auf unbestimmte Zeit verschoben sei. Gründe für diesen Sinneswandel konnte der große Publisher nicht nennen. Eine Veröffentlichung in diesem Jahr erscheint damit sehr unwahrscheinlich.
Update vom 12.08.2009: Electronic Arts hat uns gegenüber richtig gestellt, dass Battlefield 1943 keineswegs auf Eis liege. Der Publisher habe zum jetzigen Zeitpunkt lediglich keinen konkreten Veröffentlichungstermin für die PC-Version des Multiplayer-Shooters. Zwar ist damit ein September-Release vom Tisch, Spekulationen über eine Einstellung des Titels seien jedoch unbegründet.
Rofl, laat maar zitten hoor. Zie je maar weer hoe ze de PC community in het koude laten zitten. Goed ik heb ook wel door dat atm. de consoles gewoon beter verkopen en dat het meer geld in het laadje brengt. Maar hey, kondig dan gewoon niets aan. Ook hoe ze het brengen vind ik nogal vreemd, niks geen reden, waar ze nog aan werken, waarom we zo lang wachten, of er problemen zijn, gewoon boem "you can wait".

;(

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

H3llSiNG schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 22:43:
Trouwens snap ik dat "Anti Piracy" gedoe bij dit spel zowieso niet. Er zit geen single player mode in en je kan alleen online via de EA server er zit niet eens een browser in voor evt. gecrackte servers.

Nu maken ze alleen de PC BF fanbase boos die toch al aardig op instorten staat na al een hele hoop gezeik, telkens weer trekken de PC gamers hier aan het korte eind.
Tsjah, die frustratie heb ik dus als console speler. Ik speel bijvoorbeeld Call of Duty:World at War en waar console eigenaren elke keer flink in de buidel moeten tasten om de mappacks aan te schaffen krijgen de pc gebruikers dit gratis toegeschoven. Om die reden schaf ik die DLC dus ook niet (meer) aan.

Dus nee console gebruikers zijn niet altijd beter af.

Elect a clown, expect a circus.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Je slaat zelf al de spijker op zijn kop. Piracy doet uitgevers steeds vaker besluiten games niet, of veel later uit te brengen. Domweg omdat het meer oplevert. En zo zou het ook moeten zijn, gewoon betalen voor je games en de ontwikkelaars steunen.

Niets nieuws onder de zon. De lijst van games die hierdoor zijn getroffen wordt steeds langer. Koop een console en je probleem is opgelost.
Slasher schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 08:50:
[...]

Tsjah, die frustratie heb ik dus als console speler. Ik speel bijvoorbeeld Call of Duty:World at War en waar console eigenaren elke keer flink in de buidel moeten tasten om de mappacks aan te schaffen krijgen de pc gebruikers dit gratis toegeschoven. Om die reden schaf ik die DLC dus ook niet (meer) aan.

^
|
|

Dat dus. De enige reden dat destijds de mappacks voor CoD4 gratis uitkwamen voor de pc heeft natuurlijk ook alles met piracy te maken. Als Nvidia de boel niet gesponsored had was het nooit gekomen. En volgens mij hadden ze weer zo'n constructie met WaW.

[ Voor 50% gewijzigd door Gunner op 13-08-2009 08:51 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

Slasher schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 08:50:
[...]

Ja goed er is altijd wel een uitzondering, en in dit geval omdat Nvidia voor die packs indirect betaalde. Maar hoe vaak is het dat console games al maanden van te voren al op de console te spelen is. En als het dan op de PC uit komt het een waardeloze poort is, GTAIV als recent voorbeeld. Ik snap allemaal wel waarom hoor dat hoeft niemand me uit te leggen maar kondig dan gewoon geen BF 1943 voor de PC aan simpel zat.

Nu verheug ik me op een PC versie maar er word elke keer een mes in gestoken. Eerst vage verhuur verhalen, je koopt het spel niet maar huurt het voor een jaartje, moet kunnen toch? En nu moeten we nog maar een paar maandjes wachten zonder enige gegeven reden.

Wat is er met de mensen die bijv. al voorbesteld hebben en notabene al betaald hebben? Die hebben betaald voor een spel dat ooit, misschien, wie weet, nog wel eens uit komt.

Jullie snappen toch wel dat je dan als PC gamer genaaid voelt? Ik heb echt niks tegen consoles maar vind het jammer dat het nu weer zo moet gaan.

[ Voor 5% gewijzigd door H3llSiNG op 13-08-2009 09:12 ]

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

H3llSiNG schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 09:08:
Ja goed er is altijd wel een uitzondering, en in dit geval omdat Nvidia voor die packs indirect betaalde.
Voor WaW is er dan zeker weer een 'uitzondering' gemaakt? :z
Jullie snappen toch wel dat je dan als PC gamer genaaid voelt? Ik heb echt niks tegen consoles maar vind het jammer dat het nu weer zo moet gaan.
De downloadende pc gamers naaien de developers kan je beter zeggen. In dit geval moeten de goeden weer onder de kwaden lijden. Ik heb er verder geen medelijden mee.

[ Voor 39% gewijzigd door Gunner op 13-08-2009 09:15 ]

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Ik denk eerder dat de de PC community dit aan zichzelf te danken heeft, en dan is het niet redelijk om de ontwikkelaar daar op aan te kijken.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:33
Geef ze eens ongelijk? Vanuit PS3 hadden ze nog de misser omdat de store (hier) enkel met creditcard te betalen is, had europa vroegtijdig topupcards gegeven en ze hadden nog meer winst. Waarom dan uitgeven op een platform waar je weet dat er gewoon een grote groep 'jammer mensen' in zitten, dan vind ik dit systeem (laag 'overhaal' bedrag maar met beperking) hopelijk de oplossing voor de alsmaar toenemende piraterij op het PC platform. Je kan geen CD-key jatten of soortgelijk (valve anyone?), zelfs als iemand je account weet te krijgen kunnen ze een groot deel van de games niet eens spelen (enkel te spelen op 1 console).

Daarbij, je login van BF op de console is gelocked aan je PSNID/Xbox live, PC is het gewoon een vrij account. PC wissel je gewoon uit, geef je weg, wordt gejat, geval van consoles is dit nagenoeg onmogelijk.

[ Voor 36% gewijzigd door SinergyX op 13-08-2009 09:55 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

Om nog maar even te verduidelijken, ik heb ze nooit ongelijk gegeven. Ik snap heus wel waarom het allemaal zo loopt. Dat piracy op de PC oh-zo-makkelijk is en dat iedereen die nog op de PC gamed daar maar voor moet boeten, ja dat weet ik allang.

Hadden ze nou gelijk gezegd dat het spel alleen voor de consoles komt was ik hier niet eens geweest, had alleen jammer geweest. Want het gebeurd zoals ik al zei veel vaker dat consoles exclusief spellen hebben, en daar heb ik me allang bij neer gelegd.

Maar het komt dus (schijnbaar?) wel voor de PC! Maar ik vind dat ze het er overduidelijk inrammen wat voor een hekel ze daar eigenlijk aan hebben, zo komt het in ieder geval op mij over en als ze dat niet zo menen is dat een stukje slechte marketing.

[ Voor 9% gewijzigd door H3llSiNG op 13-08-2009 10:20 ]

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 12:31

Stewie!

Keen must die!

H3llSiNG schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 22:43:
Hah! denken ze nou echt dat ik 13 euro voor een spel neer leg dat ik 1 jaar mag spelen terwijl de console users gewoon vrolijk kunnen blijven spelen voor dat zelfde geld.
Je kan het altijd blijven spelen, het gaat om het downloaden. 1 jaar na aankoop kan je het niet meer opnieuw downloaden, maar wel blijven spelen. Maak je toch een backupje voor het einde van dat jaar?

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Gunner schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 08:50:
Dat dus. De enige reden dat destijds de mappacks voor CoD4 gratis uitkwamen voor de pc heeft natuurlijk ook alles met piracy te maken. Als Nvidia de boel niet gesponsored had was het nooit gekomen. En volgens mij hadden ze weer zo'n constructie met WaW.
Mappacks bestaan uit maps die de gold release niet hebben gehaald. Slechtere maps of mappen die er gewoon niet in pasten of nog niet af waren.

Op de console kosten deze geld "omdat het kan" en omdat een mappack uitbrengen 80.000 euro kost.
Op de PC wordt het uitgebracht om de community levendig te houden = meer lange termijn sales.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Op de console kost het geld idd "omdat het kan" maar vervang het bij de pc maar voor "niemand voor dlc wil betalen omdat het toch makkelijk via een andere manier te verkrijgen is". Het is vrij ongebruikelijk dan wel nog nooit eerder vertoond dat er voor DLC betaald moet worden op het pc-platform.

De pc-scene is op sterven na dood. Laten ze dat gewoon accepteren. De ontwikkelaars hebben het in ieder geval al wel door. Iedereen die dit niet wil zien heeft gewoon oogkleppen op.

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 15:40

glashio

C64 > AMIGA > PC

Zolang er nog grote games uitkomen voor de PC leeft het nog :)
En omdat PC's (als htpc's) steeds meer richting teevee's schuiven zal de consoles het zwaar krijgen in de toekomst.

edit: No hard feelings :) Naja... laten we maar afwachten zodra 1943 op de PC verschijnt.

[ Voor 20% gewijzigd door glashio op 13-08-2009 12:54 ]

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

glashio schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 12:47:
En omdat PC's (als htpc's) steeds meer richting teevee's schuiven zal de consoles het zwaar krijgen in de toekomst.
Dat lijkt me echt vrij sterk en schetst totaal niet het beeld van de huidige releases. Ik verwacht zelfs dat het nog erger gaat worden, maar verder hierover doorgaan is nog verder off-topic :)

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Gunner schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 12:06:
Op de console kost het geld idd "omdat het kan" maar vervang het bij de pc maar voor "niemand voor dlc wil betalen omdat het toch makkelijk via een andere manier te verkrijgen is". Het is vrij ongebruikelijk dan wel nog nooit eerder vertoond dat er voor DLC betaald moet worden op het pc-platform.

De pc-scene is op sterven na dood. Laten ze dat gewoon accepteren. De ontwikkelaars hebben het in ieder geval al wel door. Iedereen die dit niet wil zien heeft gewoon oogkleppen op.
BF2 deed het - en het verkocht verrassend goed.
Je zegt dat de PC scene dood is, grote onzin natuurlijk. De console doelgroep is gewoon uniformer en groter.

De vertraging van BF43 PC, denk je dat die erg is?
Binnen enkele maanden tijd heb je Battlefield Heroes PC en Battlefield 1943 PC en Battlefield Bad Company 2 PC.
Allemaal van één studio en één publisher. Vertraging komt ze echt niet slecht uit.

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-08 17:38
:')

• Slasher
  • Niet online

Slasher

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:39

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Als de pc scene helemaal dood zou zijn zou niemand meer games voor de PC ontwikkelen. Sorry maar je slaat de plank behoorlijk mis.

[ Voor 18% gewijzigd door Bor op 13-08-2009 13:47 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

In plaats van met kansloze smileys te reageren kan je ook inhoudelijk op mijn stelling ingaan. Maar blijkbaar hebben jullie geen argumenten meer. Dan rest idd de kansloze, inhoudsloze smiley. Chapeau!
Bor de Wollef schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 13:46:
[...]

Als de pc scene helemaal dood zou zijn zou niemand meer games voor de PC ontwikkelen. Sorry maar je slaat de plank behoorlijk mis.
Als jij een game 'porten' ontwikkelen noemt, vind ik dat prima. En dan is de port ook nog eens onwijs slecht. Zie bijvoorbeeld GTA of de FIFA-reeks. Whatever floats your boat. Blijkbaar willen ze er niet meer tijd in steken om een fatsoenlijke versie te ontwikkelen omdat, daar komt ie weer, het toch niet genoeg oplevert.

[ Voor 62% gewijzigd door Gunner op 13-08-2009 13:49 ]

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Gunner schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 13:48:
In plaats van met kansloze smileys te reageren kan je ook inhoudelijk op mijn stelling ingaan. Maar blijkbaar hebben jullie geen argumenten meer. Dan rest idd de kansloze, inhoudsloze smiley. Chapeau!
Jij reageert ook niet op mijn argumenten? 8)7
Als jij een game 'porten' ontwikkelen noemt, vind ik dat prima. En dan is de port ook nog eens onwijs slecht. Zie bijvoorbeeld GTA of de FIFA-reeks. Whatever floats your boat. Blijkbaar willen ze er niet meer tijd in steken om een fatsoenlijke versie te ontwikkelen omdat, daar komt ie weer, het toch niet genoeg oplevert.
Anyway, jij noemt het ports. Feit is dat de ontwikkeltools voor de PC ook voor de Xbox werken en vica versa. En dan wordt er dus een game gemaakt voor het simpelste platform van die twee, de Xbox. Makkelijk want de hardware is in elke Xbox gelijk. De PC versie is dan niet een port maar een afgetakte branche die maar op een paar punten kan afwijken. Zo kan je dus een game maken voor 10-20 miljoen en deze op 2 platforms uitbrengen zonder veel dubbel werk. De engine is dan meestel de limiterende factor. Is deze flexibel, dan is het proces makkelijk en kan de PC kwaliteit omhoog. Is deze outdated, of te ingewikkeld waardoor een game met een oude engine versie wordt gemaakt (zie je veel met U3 engine games, de ontwikkelaar moet teveel omgooien om de engine te updaten), dan heeft de PC versie pech.

En tot slot: de Xbox360 games hebben strakke deadlines. Alles wordt door MS begleid en vastgelegd. Als de game gold gaat moet deze af zijn. Ontwikkelaars denken anders over de PC. Ach, game niet af, patchen we effe. Waarom? Omdat het kan. Ik heb hele studios op de Xbox versie zien focussen bij een gelijktijdige release. Alleen maar omdat een patch uitbrengen 100k kost en omdat als de game niet door playtests komt bij MS vanwege vage bugs of niet polished is, dit enorme impact heeft op de game en de launch al voor de launch kan falen. En als je helemaal slecht bezig bent, dan komt de game niet eens door gold verificatie heen en dan sta je met lege handen.

[ Voor 30% gewijzigd door Stewie! op 13-08-2009 14:06 ]

• Bor

Bor

Gunner schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 13:48:
Als jij een game 'porten' ontwikkelen noemt, vind ik dat prima. En dan is de port ook nog eens onwijs slecht.
Er worden inderdaad alleen nog games geport en niets ontwikkeld. Laten we de PC release nou gewoon afwachten.

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Ik wacht de PC release helemaal niet af ik heb een console _/-\o_

• Bor

Bor

Slasher schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 14:26:
Ik wacht de PC release helemaal niet af ik heb een console _/-\o_
Ik ook maar ik vind shooters op een console gewoon niet leuk spelen dus sla ik deze over en wacht ik op de PC release :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 16:18
Ik bedacht me laatst trouwens dat het ook wel ontzettend vet zou zijn als ze battlefield vietnam op deze manier re-releasen. Volgens mij wordt die jungle echt heel vet in de nieuwe engine + het gevoel van totale vernietiging (wat je in 1943 hebt bij volledig in puin geschoten basis aan het eind van de ronde) wordt alleen maar groter als je de complete map kan ontbossen. :P

Maargoed, sweet dreams. Ik hoop wel dat er een map pack komt voor ik deze ECHT helemaal heb doodgespeeld trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer mensen problemen met de website van http://www.battlefield1943.com/soldier ?

Ik zie helemaal geen stats meer van mn soldier.
In het spel zelf op mn ps3 is alles op de juiste plek..., ziten ze te slapen bij dice ofzo.

Ik heb ook problemen met het herladen van wapens. Vooral de bazooka; heel vaak vuurt ie gewoon niet af.
Er klote als je 2 keer een tank hebt geraakt en de 3e raket doet het niet.

En waarom ga je door in een bunker bij een air-raid? die dingen kunnen toch niet stuk?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 13:09:

Ik heb ook problemen met het herladen van wapens. Vooral de bazooka; heel vaak vuurt ie gewoon niet af.
Ik heb het al een tijd niet meer gespeeld, maar heeft die bazooka niet gewoon twee missiles en dat je daarna even moet wachten tot je weer ammo hebt? Dat je dat timertje/klokje rechtsonderin vol ziet lopen voor ammo-reload.
Met die grenade launcher van de rifleman heb je dat wel namelijk, maar van de bazooka weet ik het niet meer.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2009 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 13:30:
[...]

Ik heb het al een tijd niet meer gespeeld, maar heeft die bazooka niet gewoon twee missiles en dat je daarna even moet wachten tot je weer ammo hebt? Dat je dat timertje/klokje rechtsonderin vol ziet lopen voor ammo-reload.
Met die grenade launcher van de rifleman heb je dat wel namelijk, maar van de bazooka weet ik het niet meer.
Bazooka heeft 3 raketten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:44
Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 13:09:
Meer mensen problemen met de website van http://www.battlefield1943.com/soldier ?

Ik zie helemaal geen stats meer van mn soldier.
In het spel zelf op mn ps3 is alles op de juiste plek..., ziten ze te slapen bij dice ofzo.

En waarom ga je door in een bunker bij een air-raid? die dingen kunnen toch niet stuk?!
Ik heb net even ingelogd en zie wel mijn stats. Ik zie overigens geen favorites of awards... allemaal greyed out.

Wat betreft die bazooka problemen: ik weet wat je bedoelt... dit heeft volgens mij te maken met het feit dat je al inzoomt, terwijl je nog aan het herladen bent. Het valt niet mee om geduldig te wachten tot je helemaal klaar bent met herladen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:55

Player1S

Probably out in the dark

Grrr!! gisteravond nog even Air Superiority gespeelt. Zit er zo'n lulletje rozewater die boven jou vliegdekschip uit zijn vliegtuig springt om daar te gaan campen.

Die loser maar gelijk aan mijn negeer lijst toegevoegt maar volgende ronde zat ie er nog helaas.

En dan schoot ik hem eindelijk dood, krijg IK geen punten omdat ik op mijn thuisbasis was ???? En hij scoort wel punten??

Ook kun je hem niet fatsoenlijk rapporteren helaas :(

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
L1nt schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 13:15:
Grrr!! gisteravond nog even Air Superiority gespeelt. Zit er zo'n lulletje rozewater die boven jou vliegdekschip uit zijn vliegtuig springt om daar te gaan campen.

Die loser maar gelijk aan mijn negeer lijst toegevoegt maar volgende ronde zat ie er nog helaas.

En dan schoot ik hem eindelijk dood, krijg IK geen punten omdat ik op mijn thuisbasis was ???? En hij scoort wel punten??

Ook kun je hem niet fatsoenlijk rapporteren helaas :(
Als het goed is krijgt hij ook geen punten.

PSN id: PENo1

Verwijderd

Volgens mij is dat een bugje. Je hoort volgens mij wel punten te krijgen als je iemand in je eigen basis afknalt. Andersom hoort het wel inderdaad, dat het dus niet loont om in de tegenstander zijn basis te campen en zo punten te scoren steeds.

Ik kreeg soms wel punten voor het afknallen van mensen in mijn basis, maar ik heb ook weleens gehad dat ik geen punten kreeg... beetje vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserboy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-09 09:32
PC-versie Battlefield 1943 verschoven naar 2010. Dit maakt het leven van een fan echt zuur.

http://www.battlefieldcommunity.nl/showthread.php?t=163656

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laserboy schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 14:44:
PC-versie Battlefield 1943 verschoven naar 2010. Dit maakt het leven van een fan echt zuur.

Die move leek me wel duidelijk hoor Eerst was het Bf1943 pacific, toen veranderde ze de naam naar BF1943
Dus het lijk me wel duidelijk dat ze de BF1942 content 1 op 1 aan het kopieren naar BF1943 of gedeetelijk met nieuwe content/feature's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Was dat maar zo (misschien is het ook wel zo, wie weet :) )
Ik las juist in een ander nieuwsbericht dat ze op meer problemen stuitten dan gedacht.
Aangezien BF1943 de 1e game is die met Frostbite naar de PC komt, er moest meer aan gesleuteld worden dan ze aanvankelijk hadden gedacht.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze zeggen dat er toch 32 spelers komen, dan is dat het wachten wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserboy
T!m0n schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 19:44:
Was dat maar zo (misschien is het ook wel zo, wie weet :) )
Ik las juist in een ander nieuwsbericht dat ze op meer problemen stuitten dan gedacht.
Aangezien BF1943 de 1e game is die met Frostbite naar de PC komt, er moest meer aan gesleuteld worden dan ze aanvankelijk hadden gedacht.
Dat stelt ook dit bericht, feitelijk komt het ook op hetzelfde neer. Alleen op elke website zie je weer een ander interpetatie van het bericht. Ondanks dat het wel zuur is voor de PC fans wil ik niet zeggen dat ik er niet positief voor open sta. Ik heb er nog altijd zin in. Ik heb de game ook voor de Xbox, echter blijf ik stoeien met de controllers, dat frustreert mij. Dat ligt echter niet aan de game. Ik heb gewoon niks met de console controllers. Doe mij maar een muis met toetsenbord =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laserboy schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 14:44:

Crap. Ik speel de PS3 versie, maar zou deze game veel liever op m´n PC spelen.
Vind 720p maar magertjes en die controls kunnen ook beter.
Hopelijk maken ze van de gelegenheid gebruik de PC versie groter te maken, een soort opvolger van BF1942. Maar mijn hoop met PC versies ik al zo vaak de grond ingeslagen ... zal wel niet.
Battlefield op de PC nog steeds het lekkerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Natuurlijk wordt de PC versie "beter". 32 slots, ranked servers, goede server controls voor consument, meer clan support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Het is alleen een beetje mosterd na de maaltijd. BF 1943 is een leuk opwarmertje voor bijvoorbeeld Modern Warfare 2, niet meer dan dat. Daar verandert 32 slots etc weinig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

MW2 komt 5 maanden eerder uit, maar okay ;)
50 euro versus 13 euro.
Volledige game versus 4 mappen.

tja ;)
Gelukkig hebben beide games goede servers B)

[ Voor 17% gewijzigd door Stewie! op 21-08-2009 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Stewie! schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 22:22:
MW2 komt 5 maanden eerder uit, maar okay ;)
50 euro versus 13 euro.
Volledige game versus 4 mappen.

tja ;)
Ik spreek dan ook voor de console-versie. Ik begrijp je punt verder wel, het is natuurlijk niet helemaal eerlijk vergelijken verder.

Meer slots maakt voor de console-speler verder weinig uit. Dat zijn we wel gewend, met eerdere versies versies van CoD. Ik heb verder nog nooit iemand gehoord die daar verder een probleem van maakte. Het lijkt mij alleen maar chaotischer te worden hoe meer spelers je hebt.

[ Voor 28% gewijzigd door Gunner op 21-08-2009 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Gunner schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 22:23:
[...]

Ik spreek dan ook voor de console-versie. Ik begrijp je punt verder wel, het is natuurlijk niet helemaal eerlijk vergelijken verder.

Meer slots maakt voor de console-speler verder weinig uit. Dat zijn we wel gewend, met eerdere versies versies van CoD. Ik heb verder nog nooit iemand gehoord die daar verder een probleem van maakte. Het lijkt mij alleen maar chaotischer te worden hoe meer spelers je hebt.
Kan je zeggen, ik heb in 2007 al servers voor 100 man gedraaid (Xbox360) en de feedback daarop is fantastisch. Als Battlefield dat doet, of CoD met grotere mappen, dan is dat buitengewoon geniaal en populair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserboy
@Stewie: Ik vind ook niet dat we mogen klagen. Als je weet hoe lang het in principe duurt om een game te ontwikkelen, dan hadden we nog bewijze van spreke nog een langere periode moeten wachten. En alle ervaringen die nu word opgedaan, komen ongetwijfeld ten goede voor de ontwikkeling van Battlefield 3. Want ik neem ook aan dat deze titel ook op de Frostbite Engine gaat draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-09 17:57
Ik heb de demo versie van dit spel gedownload maar ik kan niet online spelen. Hij zegt telkens dat de "game unavailable" is. Maar niet alleen bij dit spel, ook bij BF Bad Company kom ik niet op een online server. En toch werkt de internet verbinding wel en kan ik ook gewoon op de Playstation Store komen.

Meer hier last van?

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• INGKING
  • Laatst online: 12-02 17:06
probeer het eens met deze instellingen:

Preferred DNS server address for Open DNS is:

■208.67.222.222
Alternate DNS server address for Open DNS is:

■208.67.220.220

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snowwie schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 01:28:
Ik heb de demo versie van dit spel gedownload maar ik kan niet online spelen. Hij zegt telkens dat de "game unavailable" is. Maar niet alleen bij dit spel, ook bij BF Bad Company kom ik niet op een online server. En toch werkt de internet verbinding wel en kan ik ook gewoon op de Playstation Store komen.

Meer hier last van?
misschien je TCP time-out settings hoger zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Lijkt me sterk dat het daar aan ligt, aangezien ik een aantal dagen terug nog wel een online potje Bad Company heb gespeeld. :?

edit: Opgelost: toen ik een tijdje terug het nieuwe modem van Ziggo kreeg gaf mijn router een nieuwe interne ip nummer uit, nl. 10.0.0.1. Alhoewel ik alle 4 apparaten daarna de juiste ip nummers handmatig had toegekend had ik dit bij de playstation en de media pc net omgedraaid.

Voor Battlefield Bad Company (en schijnbaar ook Battlefield 1943) geldt dat de volgende poorten open moeten staan:

Poort 3658 TCP/UDP
Poort 10000 TCP/UDP

Na het aanpassen van het ip nummer op de playstation werkten beide games weer naar behoren. :)

[ Voor 68% gewijzigd door Snowwie op 27-08-2009 13:07 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ze allemaal grijs gespeeld: BF1942, BF Vietnam, BF2. Maar goed ik ben een wat oudere gamer :) die van vruugerr eigelijk altijd PC games heeft gespeeld. Nu heb ik al een jaartje een Xbox 360 staan.
BF1943 trial gedaan, maar het is niet mijn ding zo'n controller... met veel oefenen krijg ik wel een aanvaardbaar niveau, maar die tijd heb ik niet (ook niet de zin).

Ik wacht lekker op de PC versie met keyb+muis.. zo'n controller, i just do not feel in control..

Verder weer leuke aanvulling in de BF lijn.. maar ook niet spectaculair!

• Snowwie
Verwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 13:05:
Ik wacht lekker op de PC versie met keyb+muis.. zo'n controller, i just do not feel in control..
lol, dat dacht ik ook toen ik voor het eerst een ps3 controller in m'n handen kreeg. Het was waardeloos. De robotdance, die kon ik direct :+ .

Maar, oefening baart kunst en nu gaat het prima. :)

Mijn YouTube Channel

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Bluetooth muis & tobo op de ps3, werkt dat ingame ook? Oftewel, kan je de controller-users gaan afknallen met de preciesie van de muis? Iemand die dat eens kan proberen voor ik me een BT tobo/muis aanschaf?

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Ik zat even te kijken naar de betalingsmogelijkheden voor dit spel, maar is het gebruik van een creditcard echt de enigste optie?

Zo ja, dan ben ik mooi aangeschoten aangezien ik geen creditcard heb.... :(

En het is maar 13 euro.... :(

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Laatst online: 22:19

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

AllSeeyinEye schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 13:18:
Bluetooth muis & tobo op de ps3, werkt dat ingame ook? Oftewel, kan je de controller-users gaan afknallen met de preciesie van de muis? Iemand die dat eens kan proberen voor ik me een BT tobo/muis aanschaf?
Dat werkt niet... alleen met controller. Er is wel een duur ding wat je kan kopen zodat je in elke game muis en keyboard kan gebruiken. Google maar ff.

Btw. Je kunt ook gewoon USB keyboard en muis erin prikken. Kun je t zelf testen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
majoh schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 11:16:
[...]

Dat werkt niet... alleen met controller. Er is wel een duur ding wat je kan kopen zodat je in elke game muis en keyboard kan gebruiken. Google maar ff.

Btw. Je kunt ook gewoon USB keyboard en muis erin prikken. Kun je t zelf testen ;)
ik heb geen idee of het technisch mogelijk is maar mij lijkt het niet helemaal eerlijk als een paar mensen met keyboard en muis spelen terwijl de rest met controllers speelt. Denk dan ook dat dat niet zal gaan maar dat is pure speculatie van mijn kant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Werkt niet :) Zelf al geprobeerd, denk om inderdaad de eerlijkheid beetje in het spel te houden.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Er bestaat wel iets als de FragFX controller voor de ps3. Is alleen niet echt goedkoop.

http://gear.ign.com/articles/799/799262p1.html

[ Voor 6% gewijzigd door KngfCnns op 28-08-2009 16:49 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Mwah, kost niet veel meer dan een Sixaxis. Ik denk dat met ff zoeken dat deze voor 35 a 40 euro wel te vinden is. Zo ja dan ga ik t eens proberen want die analoge sticks daar kan ik echt niet goed aan wennen...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan niet wachten tot het 2010 is. Hier een 1942/Desert Combat/Vietnam/BF2 veteraan.

Het is wel te hopen dat de PC versie beter wordt dan de PS3 versie. Dat vond ik maar niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Gisteren mn 99ste potje online gespeeld.

Bevalt nog steeds goed even tussendoor een paar potjes knallen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-09 14:37
Ik vind dit, zeker voor het geld, echt een top game!
Blijft leuk, kun je zo een middagje spelen zonder dat de verveling toeslaat:)
Ik vlieg t liefst;)

PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
Ja heerlijk, sinds zaterdag weer opnieuw verslaafd geraakt :P Heb hem zowel op mijn eigen Xbox als op mijn pa's Playstation gedownload (omdat een vriend van me een PS3 heeft, jammergenoeg is het niet cross-platform).

Wat een heerlijke game 8)

EDIT: Wat overigens verschrikkelijk irritant is, is dat de back-buttons op de PS3 omgedraaid zijn ten opzichte van de Xbox (of andersom natuurlijk :P). De functie van de R1 en L1 knoppen zijn op de PS3 die van R2 en L2 op de Xbox. Is erg wennen elke keer als ik weer eens even op de PS3 speel |:(

Maar goed, dit zal vast doordacht zijn. De triggers van PS3 en Xbox voelen nou eenmaal net iets anders aan, misschien dat dat 'em is :P Heb trouwens nog niet geprobeerd of het om te draaien is, zal vanavond eens checken.

[ Voor 51% gewijzigd door speek1984 op 21-09-2009 10:02 ]

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-09 18:33
Heb hem nu ook een aantal uurtjes gespeeld, leuk spel om af en toe ff te doen. Wat ik vooral jammer vind, na Bad Company gespeeld te hebben is het ontbreken van het het defenders/attackers principe. Is ook wel logisch natuurlijk, maar ik vond het bij BC echt leuk dat de actie zich steeds concentreerde om een bepaald kamp waar je dan echt strijd had en er daarna weer een stuk map bij kwam (of niet).

Nu loop je soms maar wat rond zonder en pak je maar willkeurige vlaggen (niet helemaal willekeurig natuurlijk) en kan het soms wat saai zijn en voelt het ook wat minder 'echt' aan, omdat je gewoon ergens sneaky een afgelegen vlag kunt pakken ipv dat je ergens om strijdt.

Het is natuurlijk gewoon de oude stijl BF en daar is ook niets mee, maar toch vond ik het in BC beter werken. Neemt niet weg dat ik dit wel ga spelen, want BF in WO2 blijt vet!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Vandaag en gisteren paar potjes gespeeld... maar het was niet meer 12vs12. :o Het was 9vs9 ofzo. Meer mensen last van niet-volle servers? (Xbox live).

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
Ik speel meestal 's avonds rond een u of 8/9 en dan is het altijd wel vol volgens mij.
Had laatst trouwens nog een mooie actie, jeepje geparkeerd op een heuvel naast de enemy base en iets van 10 man neer kunnen maaien. Op een gegeven moment hadden ze me wel door, maar dr was niet echt iemand die er wat aan deed dus ik kon vrolijk doorgaan tot het einde van de ronde 8)7

Uiteindelijk met 15/1 ratio de ronde afgesloten, dat gebeurt me niet vaak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:15

DjVe

Hatsaflats!

vind het ook leuk om een jeep vol te hangen met c4....dan lekker gaan rijden en auto op een groepje mensen uit laten rollen...vervolgens booooooooeeemmmm! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

Is er al wat meer bekend over de PC versie?

q1 2009 is het nu! Maar een echte releasedate staat nog niet vast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
Voila.
Da's het laatste nieuws dat ik er over gehoord heb :)

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Nm. :X

[ Voor 97% gewijzigd door MaZo op 05-10-2009 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBskill
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-07-2024
Vandaag Xbox terug gekregen van reparatie en ook gekocht en geprobeerd, vind het een erg leuk spel vooral voor het geld! _/-\o_ Ga dit spel voorlopig nog wel even spelen, het is trouwens mijn eerste bf ben altijd CoD en CSS geweest. Maar tot nu to zijn mijn ervaringen er goed :9 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds een aantal weken heb ik dit spel op de PS3 en ondertussen al aardig wat vrienden weten te overtuigen dat dit echt een leuke game is. In het begin wat moeilijk om hoge scores te behalen, inmiddels kan ik redelijk meekomen met de rest. Afgelopen weekend maar eens een headset besteld, verheug me er nu al op om met een aantal vrienden een paar uurtjes te gaan knallen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

Snow_King

Konijn is stoer!

Heb het hele topic zo ongeveer gelezen, maar kom eigenlijk niemand tegen die zich kapot ergert aan de tags boven enemy's hoofden?

Even lekker snipen of ergens iemand opwachten is er gewoon niet meer bij, komen ze bij je in de buurt gaat die tag boven hun hoofd (en bij jou dus ook) al weer aan!

Ben zelf een BF1942 veteraan (Hooi Lighteye!) en hoopte dat BF43 daar weer in de buurt zou komen, maar helaas... Het is leuk voor die 13 euro, maar het is het gewoon niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centropy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

Centropy

Let there be light.

Geen last van Snow_king, hier PS3 overigens, je kan hier naast een enemy staan zonder zijn tag te zien, je moet hem namelijk wel echt zien, als iemand in de bosjes zit komt de tag pas erbij zodra je interactie hebt met de enemy, dus de game bepaald wanneer jij hem ziet of niet. je kan dus zo langs een paar bosjes lopen waar een enemy in verborgen ziet zonder dat er een tag boven zijn hoofd oplicht.

Ander probleem wat ik dan weer heb op de PS3 versie dus, is dat hij ongeveer 1x in de week gewoon genadeloos vast slaat middels een screenfreeze, uitknop op PS3 is dan nog de enige optie. Kennis van mij ervaard het zelfde probleem. meer mensen die er last van hebben?

Beter 1 hand in de lucht, dan geen hand!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Nu online

Snow_King

Konijn is stoer!

Centropy schreef op maandag 02 november 2009 @ 01:01:
Geen last van Snow_king, hier PS3 overigens, je kan hier naast een enemy staan zonder zijn tag te zien, je moet hem namelijk wel echt zien, als iemand in de bosjes zit komt de tag pas erbij zodra je interactie hebt met de enemy, dus de game bepaald wanneer jij hem ziet of niet. je kan dus zo langs een paar bosjes lopen waar een enemy in verborgen ziet zonder dat er een tag boven zijn hoofd oplicht.

Ander probleem wat ik dan weer heb op de PS3 versie dus, is dat hij ongeveer 1x in de week gewoon genadeloos vast slaat middels een screenfreeze, uitknop op PS3 is dan nog de enige optie. Kennis van mij ervaard het zelfde probleem. meer mensen die er last van hebben?
Geen last van freezes hier, kan gewoon lekker doorspelen.

En gisteren verscheen die tag dus wel, op Wake Island liep ik vanaf Airfield richting de AA-bunkers over het strand, daar zat iemand in de AA, ik keek niet gericht naar hem, maar op een "paar honderd meter" afstand verscheen de tag al gewoon boven zijn hoofd, maar ik had hem nog niet gezien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centropy
  • Niet online

Centropy

Let there be light.

Snow_King schreef op maandag 02 november 2009 @ 09:43:
[...]
Geen last van freezes hier, kan gewoon lekker doorspelen.

En gisteren verscheen die tag dus wel, op Wake Island liep ik vanaf Airfield richting de AA-bunkers over het strand, daar zat iemand in de AA, ik keek niet gericht naar hem, maar op een "paar honderd meter" afstand verscheen de tag al gewoon boven zijn hoofd, maar ik had hem nog niet gezien..
Dan is het simpel, een team member heeft hem gezien of is net door hem gedood, anders kan niet.
Dat is dus het voordeel van het nieuwe teamprogrameerwerk wat in deze BF zit. je ziet namelijk ook overal op de map driehoekjes van enemy's (rood) allemaal vijanden dus gezien door teammembers.

(ps: welke firmware heb jij op je ps3 3.00 of 3.01??)

[ Voor 3% gewijzigd door Centropy op 02-11-2009 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Nu online

Snow_King

Konijn is stoer!

Centropy schreef op maandag 02 november 2009 @ 14:21:
[...]

Dan is het simpel, een team member heeft hem gezien of is net door hem gedood, anders kan niet.
Dat is dus het voordeel van het nieuwe teamprogrameerwerk wat in deze BF zit. je ziet namelijk ook overal op de map driehoekjes van enemy's (rood) allemaal vijanden dus gezien door teammembers.
Oké, duidelijk! Dan heeft iemand hem dus gespot. Nee, dan begrijp ik het. Ik me maar ergeren aan die tags overal.... :o

EDIT: Firmware bekijk ik vanavond voor je, maar ik denk de nieuwste.

[ Voor 6% gewijzigd door Snow_King op 02-11-2009 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren voor het eerst zo'n freeze gehad op de PS3, een vriend van me toevallig ook gisteren voor het eerst.

Zijn er trouwens maar 3 mappen beschikbaar op de PS3? Er zou toch nog een 4e bij komen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 15:17:
Gisteren voor het eerst zo'n freeze gehad op de PS3, een vriend van me toevallig ook gisteren voor het eerst.

Zijn er trouwens maar 3 mappen beschikbaar op de PS3? Er zou toch nog een 4e bij komen? :?
Dat is de unlocked map met de 4 vliegdekschepen. Die heeft een apart kopje in het hoofdmenu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt, ga vanavond eens kijken! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centropy
  • Niet online

Centropy

Let there be light.

Tis uitstervend op de eeuwige slagvelden van bf.... je kan duidelijk merken dat er een nieuw spel .... mw2 uit is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Nee, ik ben al een paar dagen niet meer geweest, dat merken ze gelijk :P

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Centropy schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 01:55:
Tis uitstervend op de eeuwige slagvelden van bf.... je kan duidelijk merken dat er een nieuw spel .... mw2 uit is...
Dat valt wel mee, ik kan zo de spelers aantallen zien en er is geen sterke daling in de nummers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Mag je stats posten Srewie!damorpheus ? Ben er wel benieuwd naar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Helaas niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centropy
  • Niet online

Centropy

Let there be light.

Stewie! schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 14:53:
[...]

Dat valt wel mee, ik kan zo de spelers aantallen zien en er is geen sterke daling in de nummers.
Normaal zat je nu niet met 6 mensen op een veld hoor... nu is het altijd hetzelfde liedje... overdag zitten ze vaak ook niet vol... dus ik merk zelf wel een daling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

Word echt wel eens tijd dat het eindelijk voor de PC komt. Heb gehoord dat het max. 32 spelers word dus dat is al een vooruitgang.

Voor console gamers is dit spel al oud volgens mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oud maar blijft erg leuk! :)
Ik zag vandaag dat Bad Company 1 voor € 11 uit Engeland is te halen. Dit overweeg ik wel want duurt toch nog een tijdje voor BC2 uitkomt.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-09 18:33
Voor 11eu altijd doen, blijft leuk om af en toe een potje te doen. Vooral de goldrush mode (die het meeste gedaan wordt in BC) zorgt echt voor leuke potjes! Vind het leuker om te spelen dan COD eigenlijk, hetzelfde geldt voor 1943.

Enige reden dat ik nu ff MW2 speelt is om ff mee te kunnen praten omdat iedereen het speelt (nouja das niet de enige reden het is gerust wel leuk om te doen in het begin, maar over een paar weken pak ik battlefield weer op :P). Stuk relaxter om te spelen vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
Centropy schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 02:39:
[...]

Normaal zat je nu niet met 6 mensen op een veld hoor... nu is het altijd hetzelfde liedje... overdag zitten ze vaak ook niet vol... dus ik merk zelf wel een daling...
Ik speel zelf alleen 's avonds wel eens, maar ik heb ook de indruk dat het nogal terugvalt.
Maargoed, ik vindt het nog wel lachen.

• Centropy
  • Niet online

Centropy

Let there be light.

Ach ja ik zit er ook nog steeds... ga denk me MWF2 verkopen... vind het naja te klein te weinig spelers in multiplayer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 21:50
ik koop hem gelijk als hij (nog een keer) uitkomt voor de pc.
komt dit gewoon in een cd doosje in de winkel terecht? en zoja hoe duur zou het dan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

Als hij in de winkel komt, ongeveer 15 tot 20 euro denk ik. Hij staat trouwens nog steeds voor Q1 2009 aan gegeven. Lekker vaag, kunnen ze dit spel niet eindelijk een definitieve release date geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit tijdens het spelen vaak één geel kruis staan door een vlag (van de tegenstander).
Wat betekend dit gele kruis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

H3llSiNG schreef op maandag 30 november 2009 @ 10:06:
Als hij in de winkel komt, ongeveer 15 tot 20 euro denk ik. Hij staat trouwens nog steeds voor Q1 2009 aan gegeven. Lekker vaag, kunnen ze dit spel niet eindelijk een definitieve release date geven?
Het is vind ik een beetje moeilijk geworden omdat in diezelfde periode de topper Battlefield Bad Company 2 gaat uitkomen. En ik denk niet dat zij graag twee Battlefield games tegelijkertijd uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 22:01:
Ik zit tijdens het spelen vaak één geel kruis staan door een vlag (van de tegenstander).
Wat betekend dit gele kruis?
Volgens mij is dat het punt waar op dat moment de meeste actie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Betekend dat er in de plek waar die vlag staat gevochten wordt. Op het moment dat jij zo'n gebied in gaat en op je tegenstander schiet, komt dat kruis erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, weten we dat ook weer, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

hardware.tom schreef op woensdag 25 november 2009 @ 21:10:
ik koop hem gelijk als hij (nog een keer) uitkomt voor de pc.
komt dit gewoon in een cd doosje in de winkel terecht? en zoja hoe duur zou het dan worden?
Ik heb ergens gelezen, kan alleen niet terugvinden waar, dat het een download only game zal zijn net als op de consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:16

marapuru

db.

Hmm, weet iemand (heb al redelijk rondgezocht op internet en in dit topic) of er uberhaupt nog nieuwe maps gaan komen voor de game? Ik zou wel uitkijken naar Gazala, Alamein, Aberdeen, Kharkov en ga zo maar door :)

Vermaak me tot nu toe gelukkig nog steeds prima op een van de eilandjes. Maar toch, een expansion zou zeker goed door de beugel kunnen.

Ennuh ohja, wie spelen er regelmatig? Voeg mij gerust toe aan je friendslist:
GoT nickPSN IDXbox ID
mrmalibreak1985-
.........
.........
.........
.........

[ Voor 48% gewijzigd door marapuru op 08-12-2009 14:06 . Reden: tabelletje toegevoegd ]

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste