Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fr3z
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-08-2024
hoe spring je eigenlijk uit een vliegtuig met parachute? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik027
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-08 23:45
Op jump drukken, bij de xbox is dat A.

XBL: Sgt Rik NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:58
BM schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 09:41:
[...]

Gister nog 2 man die bij mijn (en uchiha's) party joinden. Alleen jammer dat ze niks zeggen (Schuey ;)). Helaas waren we net van plan om te stoppen :) Lijkt me wel leuk om eens met wat GoT'ers te gamen.
Ik hoorde allemaal gepraat ineens ja, ik denk wtf is dit :P Toen zag ik pas dat ik in de squad zat ;)
Als er actief gespeeld gaat worden op deze manier zal ik eens zien of ik een mic haal, ik zag er bij games plaza al 1 voor 10 euro vanmiddag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SPel begint nu al behoorlijk te vervelen, hopelijk snel wat nieuwe maps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:19

BM

Moderator Spielerij
Schuey schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 21:18:
[...]

Ik hoorde allemaal gepraat ineens ja, ik denk wtf is dit :P Toen zag ik pas dat ik in de squad zat ;)
Als er actief gespeeld gaat worden op deze manier zal ik eens zien of ik een mic haal, ik zag er bij games plaza al 1 voor 10 euro vanmiddag :)
Geen headset bij je 360 gekregen?:)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

Rik027 schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 20:19:
Op jump drukken, bij de xbox is dat A.
En op de PS3 gebruik je de X om je parachute uit te doen.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BM schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 10:07:
[...]
Geen headset bij je 360 gekregen?:)
Je kreeg vroeger alleen een headset als je de "luxe" versie nam. Daar kreeg dan ook een extra controller, harde schijf en een game bij dacht ik. Ja kan ook de Xbox 360 kaal kopen, zondern alle extra's. Weet niet hoe het nu geregeld is.

Ik ben echt zo blij met die headset, die is zeker het geld waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 17:40
blu-fox schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 18:42:
Ik ben (vind ik zelf iig) best goed in het besturen van die vliegtuigen, maar hoe moet je dan in hemelsnaam iets raken? Ik drop continu bommen, maar het lijkt net of ze de grond niet raken :P Is het dan de bedoeling dat je stijgt of daalt tijdens het droppen?
Ik krijg het ook met geen mogelijkheid voor elkaar om bv tanks kapot te maken met vliegtuig. Andere vliegtuigen neerhalen is juist weer super simpel. Ik heb het idee dat de bommen die je gooit een beetje underpowered zijn. Ik ben bijvoorbeeld ook nog nooit gedood door een vliegtuig terwijl ik in een tank rondreed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 11:26:
[...]

Je kreeg vroeger alleen een headset als je de "luxe" versie nam. Daar kreeg dan ook een extra controller, harde schijf en een game bij dacht ik. Ja kan ook de Xbox 360 kaal kopen, zondern alle extra's. Weet niet hoe het nu geregeld is.

Ik ben echt zo blij met die headset, die is zeker het geld waard.
Volgens mij kreeg en krijg je bij alles wat geen arcade is een headset. Nu is de Arcade sowieso niet aan te raden imho, maar het zou natuurlijk kunnen dat Schuey die wel had :)
Pred87 schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 11:31:
[...]

Ik krijg het ook met geen mogelijkheid voor elkaar om bv tanks kapot te maken met vliegtuig. Andere vliegtuigen neerhalen is juist weer super simpel. Ik heb het idee dat de bommen die je gooit een beetje underpowered zijn. Ik ben bijvoorbeeld ook nog nooit gedood door een vliegtuig terwijl ik in een tank rondreed.
Dan ben je nog geen goeie piloten tegen gekomen. Gister aantal keer gekilled door een vliegtuig, zowel los rondlopend als in een tank. Kwestie van laag overkomen, en zorgen dat je de volle laag bovenop die tank krijgt.

Niet dat ik het zelf kan. Vliegen lukt aardig, maar dan killen lukt me niet. Mensen, tanks of andere vliegtuigen maakt niet uit, ik raak niks :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

BM schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 12:23:
Niet dat ik het zelf kan. Vliegen lukt aardig, maar dan killen lukt me niet. Mensen, tanks of andere vliegtuigen maakt niet uit, ik raak niks :p
Ik heb 1x gehad dat ik soort van per ongeluk in een duikvlucht zat maar wel richting een capture point wat de tegenstander aan het capturen was. Dus begonnen met de kogeltjes (je schiet dan praktisch de hele tijd op hetzelfde punt) en toen vlak bij de grond nog de bommen, dat leverde toen 4 kills in totaal op. O-)

Maar wat ik bij de betere vliegers zie die komen min of meer horizontaal aanvliegen en weten mij dan gewoon met het boordkanon neer te schieten. Erg knap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
hmm, ik heb al aardig wat kills in de vliegtuigen, de meesten van neergeschoten vliegtuigen. maar het komt me de laatste tijd steeds vaker voor dat ik head-on crash. is dat een nieuwe rage?

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Magic schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 12:38:
Maar het komt me de laatste tijd steeds vaker voor dat ik head-on crash. is dat een nieuwe rage?
Nee, die maak ik ook vaak mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
Ik krijg het ook niet voor elkaar om een tank ofzo kapot te maken met een vliegtuig. Het lijkt wel alsof de bommen een beetje underpowered zijn. Ik ben bijvoorbeeld ook nog nooit gedood door een vlieguig terwijl ik in een tank reed.

Andere vliegtuigen neerhalen is juist weer heel simpel. Ik haal op coral sea met gemak 20 kills in een ronde. En dat van head on collisions is idd heel erg irritant. Daar mogen ze wel wat an doen. Want het gare is dat je er 20 punten voor krijgt, en geen minpunten voor de suicide wat wel is imo. Als je in de grond crashed op een tegenstander krijg je ook minpunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://bf1943.elxx.net/cache/postcard/202321756.png

Begin een beetje te komen nu die besturing, voeg me maar toe voor een potje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 22:05
Jaah mijn kaartje werkt nu ook:

Afbeeldingslocatie: http://bf1943.elxx.net/sig/postcard/ps3/203002279.png
:$

Gisteren voor het eerst eens Air Superiority gedaan, moeilijk! Ik snap niet hoe je daar iemand neer kunt halen, ze vliegen zo snel voorbij, ik kan ze wel raken met een paar kogels maar meer niet... :P

Gisteren met een gast in een tank lekker in de rondte geknald, twee keer het hele eiland rond geweest :D

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Pred87 schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 13:08:
Ik krijg het ook niet voor elkaar om een tank ofzo kapot te maken met een vliegtuig. Het lijkt wel alsof de bommen een beetje underpowered zijn. Ik ben bijvoorbeeld ook nog nooit gedood door een vlieguig terwijl ik in een tank reed.
Als er een engineer in zit, jumpt die na jou bom eruit, fixt zijn tank en gaat verder :P Dan kan het wel even duren voordat het kapot is. :P

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
Kan dat ? wist niet eens dat er een klasse was die kon repareren :p
Maja weet ook pas sinds kort hoe je een airstrike kan oproepen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:58
BM schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 12:23:
[...]

Volgens mij kreeg en krijg je bij alles wat geen arcade is een headset. Nu is de Arcade sowieso niet aan te raden imho, maar het zou natuurlijk kunnen dat Schuey die wel had :)
Mijn xbox was 2e hands, en die persoon was de headset kwijt, zodoende :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
Is het ook mogelijk om ergens een voorkeur voor maps op te geven? Ik krijg steeds 8 v/d 10 keer Guadalcanal, Wake Island bijna nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
Volgens mij zijn alle servers hetzelfde en draaien ze allemaal de 3 mappen met 2 rondes per map. Ik ben in ieder geval nog niet anders tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
blu-fox schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 13:42:
Jaah mijn kaartje werkt nu ook:

[afbeelding]
:$

Gisteren voor het eerst eens Air Superiority gedaan, moeilijk! Ik snap niet hoe je daar iemand neer kunt halen, ze vliegen zo snel voorbij, ik kan ze wel raken met een paar kogels maar meer niet... :P

Gisteren met een gast in een tank lekker in de rondte geknald, twee keer het hele eiland rond geweest :D
hey ik zag dat je me geadd had :D ik vroeg me al af wie dat was hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:33
Stalllone schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 13:47:
[...]

Als er een engineer in zit, jumpt die na jou bom eruit, fixt zijn tank en gaat verder :P Dan kan het wel even duren voordat het kapot is. :P
Veel weten niet dat 1 class kan repairen :P Werkt erg handig als turtle-tactics :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Laatst online: 11-09 10:07
Ik hoorde dat er weer nieuwe dingen worden ge-unlocked na het behalen van een x-aantal kills.
Afbeeldingslocatie: http://bf1943.elxx.net/sig/boring1/360/178820389.png

[ Voor 42% gewijzigd door Cum Grano Salis op 25-07-2009 11:58 ]

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
SinergyX schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 02:15:
[...]

Veel weten niet dat 1 class kan repairen :P Werkt erg handig als turtle-tactics :)
Hoe gaat dat repairen dan? Kun je een steeksleutel te voorschijn toveren oid? :P
Ik had wel al ontdekt dat je je tank kunt repareren door hem op zo'n platform met afdakje erboven te rijden waar ook steeds de nieuwe tanks verschijnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
blu-fox schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 12:53:
[...]

Hoe gaat dat repairen dan? Kun je een steeksleutel te voorschijn toveren oid? :P
Ik had wel al ontdekt dat je je tank kunt repareren door hem op zo'n platform met afdakje erboven te rijden waar ook steeds de nieuwe tanks verschijnen :)
Yup :P Die anti-tank gast (met die rocketlauncher), melee wapen pakken.. tada, een steeksleutel :)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 08-09 14:58
SinergyX schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 13:30:
[...]

Yup :P Die anti-tank gast (met die rocketlauncher), melee wapen pakken.. tada, een steeksleutel :)
Die steeksleutel zit idd op de plek van je mes of zwaard (kamikaze japanner :+ ) .
Maar hoe repareer je dan? Want je slaat toch als je Y indrukt?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 09:53

bonzz.netninja

Niente baffi

niet als je tegen een voertuig aan staat

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
nvm heb het al

[ Voor 84% gewijzigd door Pred87 op 25-07-2009 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://bf1943.elxx.net/sig/postcard/ps3/202819587.png

Een erg verslavend spelletje! Wake is wel mijn favoriet, samen met de Rifleman klasse :)

- ik heb wat Tweakers uitgenodigd, misschien dat we een keer samen kunnen spelen -

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2009 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl44tschaap
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-09 09:05
Speel het nu ook een tijdje.. Ben totaal niet ervaren met shooters op de xbox360. Maar battlefield 1943 wou gewoon proberen en nu zit er vast :P Speel trouwens zonder headset vink maar storend. Gaat wel steeds beter, schieten met een controller is gewoon wennen.

Afbeeldingslocatie: http://bf1943.elxx.net/sig/clean8/360/201747865.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-09 20:30
Ik probeer al een tijdje twintig kills te krijgen. Had ik er net 19 :(
meestal zit ik rond de 10 ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
Viel me trouwens op dat de punten gisteren niet zijn geteld. Ik was vandaag ineens 2 ranks lager en mn badge voor 20kills in 1 round is weg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
hmmmm ik snap iets niet, ik ben bij elke map als beste squad geeindigd alleen ik heb de bijbehorende trophy/achievement niet....

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik zal wel blij zijn wanneer ze een mute optie gaan toevoegen, want het is zo wel een tenenkrommend gebeuren soms. Zit je niet te luisteren naar het valse gezang van een of andere dronken tor dan is het wel oeverloos ge-OH over helemaal niks of minutenlang gefrummel van een mic die ik wil niet weten waar gestopt is. las op de fora dat op de PS3 de microfoons na een korte tijd uitvallen en garbage doorgeven (is bug in game engine, zelfde als BC), wat me ook al is opgevallen.

De game is leuk, maar dat gebler doet wel afbreuk aan de game. ikzelf gebruik geen headset en wil dus ook geen gepiep van anderen horen, of althans: ik wil de keuze hebben, veelal is het nl. totaal niet interessant of uberhaupt nuttig. Zo moeilijk lijkt me die optie niet.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EfBe schreef op maandag 27 juli 2009 @ 10:20:
Ik zal wel blij zijn wanneer ze een mute optie gaan toevoegen, want het is zo wel een tenenkrommend gebeuren soms. Zit je niet te luisteren naar het valse gezang van een of andere dronken tor dan is het wel oeverloos ge-OH over helemaal niks of minutenlang gefrummel van een mic die ik wil niet weten waar gestopt is. las op de fora dat op de PS3 de microfoons na een korte tijd uitvallen en garbage doorgeven (is bug in game engine, zelfde als BC), wat me ook al is opgevallen.

De game is leuk, maar dat gebler doet wel afbreuk aan de game. ikzelf gebruik geen headset en wil dus ook geen gepiep van anderen horen, of althans: ik wil de keuze hebben, veelal is het nl. totaal niet interessant of uberhaupt nuttig. Zo moeilijk lijkt me die optie niet.
Dat kun je dan neem ik aan toch wel op je PS3 zelf regelen? Kan op de Xbox wel. Ik doe gewoon de headset niet op, dan hoor je ook niks. Het komt alleen over de speakers/tv als je je Xbox zo instelt (maar dan moet je het geluid echt hard hebben wil je mensen zo kunnen verstaan). En dan heb je ook nog een volumeknop op je headset, als je alleen wilt praten maar je zelf de anderen niet wil horen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 27 juli 2009 @ 11:09:
[...]

Dat kun je dan neem ik aan toch wel op je PS3 zelf regelen? Kan op de Xbox wel. Ik doe gewoon de headset niet op, dan hoor je ook niks. Het komt alleen over de speakers/tv als je je Xbox zo instelt (maar dan moet je het geluid echt hard hebben wil je mensen zo kunnen verstaan). En dan heb je ook nog een volumeknop op je headset, als je alleen wilt praten maar je zelf de anderen niet wil horen :+
ja, maar dat houdt dan in dat ik een headset moet gebruiken EN uitzetten EN niet op zetten EN hemzelf muten (want ik heb natuurlijk ook geen zin in het feit dat mensen mij kunnen horen vloeken wanneer ik weer eens mis :+. Het is wel een open mic dan). Ook weet ik niet of je het op de PS3 wel zo in kunt stellen in het main menu, ik dacht dat het per game was, niet algemeen (maar geen idee eigenlijk, maar 1 keer een headset gebruikt). Een open mic is ook niet echt super, je kunt beter een talk knop hebben, bv op dpad dat gebruiken ze nu niet.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F350-maniac
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-02-2023
heb zelf geen headset aangesloten op mijn ps3 en gamegeluid overheerst normaal, af en toe zacht gepiep/gekraak maar niet storend
gaat langzaam aan beter, met vliegtuig raak ik echt niks dus daar moet aan gewerkt worden
ik geloof dat mijn favoriet nog steeds de sniper is lekker sneaky ergens achter gaan zitten of de bommen om de vlag planten en afwachten tot er een vijand komt
is wel de reden voor mijn lage score dus ik blijf vaak gewoon afwachten tot ze naar mij toe komen
JeeKaa en blu-fox heb jullie erin staan dus gaat een x lukken

psn F350-maniac

PSN Headless_Pumpkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
Charme van de Xbox, community met headsets, veelal normale mensen.:P En de party-chat is een zeer goede innovatie.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja

bonzz.netninja

Niente baffi

thefabiman88 schreef op maandag 27 juli 2009 @ 11:58:
Charme van de Xbox, community met headsets, veelal normale mensen.:P En de party-chat is een zeer goede innovatie.
dan meen je niet. Normale mensen? Ik kom alleen maar complete rand idioten tegen

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BW83
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-09 13:28
Nou, heb ondertussen al een tijdje gespeeld. Sinds een paar dagen ook Coral Sea. Mijn topscore daarbij is tot op heden 400 pnt met 13 kills, niet onaardig al zeg ik het zelf. Het vliegen gaat me best aardig af, maar wat soms erg frustrerend is, is wanneer je een tegenstander achtervolgd, hem/haar al een aantal keer geraakt hebt en waarschijnlijk nog maar 1 hit nodig heeft om uit elkaar te spatten, komt er vervolgens een teammate om de hoek kijken die er met de kill vandoor gaat en ik geen assistpunten krijg (dat laatste gebeurd me iets te vaak). Grrr, al neem ik het m'n teammate niet kwalijk :P. Die vecht ook voor een goede zaak 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
Kunnen we niet even per platform een lijstje maken voor mensen die dit spel spelen? In teamverband zijn dit soort spellen stukken leuker namelijk.

Mijn xbox naam is yodajada

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BW83 schreef op maandag 27 juli 2009 @ 14:48:
Nou, heb ondertussen al een tijdje gespeeld. Sinds een paar dagen ook Coral Sea. Mijn topscore daarbij is tot op heden 400 pnt met 13 kills, niet onaardig al zeg ik het zelf. Het vliegen gaat me best aardig af, maar wat soms erg frustrerend is, is wanneer je een tegenstander achtervolgd, hem/haar al een aantal keer geraakt hebt en waarschijnlijk nog maar 1 hit nodig heeft om uit elkaar te spatten, komt er vervolgens een teammate om de hoek kijken die er met de kill vandoor gaat en ik geen assistpunten krijg (dat laatste gebeurd me iets te vaak). Grrr, al neem ik het m'n teammate niet kwalijk :P. Die vecht ook voor een goede zaak 8)
Daar verbaas ik me ook vaak over, dat je soms om onverklaarbare redenen geen assist-bonussen krijgt.

En wat betreft de randdebielen op Live, die zijn er zeker wel ja, maar ik heb er eigenlijk ook nooit last van. Sowieso wordt er bijna niks gezegd bij BF1943, dat is wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SymenGT
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 20:20
Afbeeldingslocatie: http://bf1943.elxx.net/sig/postcard/ps3/203433044.png

Heerlijke game, weinig ervaring met shooters op een de ps3 maar het gaat me goed af. Voeg me maar toe als je zin hebt in goede samenwerking.

Minpunt is de communicatie in de game, zit vaak nog met een headset half op om te kunnen communiceren via Teamspeak, en soms telefoon op handsfree (gratis bellen ftw :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 juli 2009 @ 15:10:
[...]

Daar verbaas ik me ook vaak over, dat je soms om onverklaarbare redenen geen assist-bonussen krijgt.

En wat betreft de randdebielen op Live, die zijn er zeker wel ja, maar ik heb er eigenlijk ook nooit last van. Sowieso wordt er bijna niks gezegd bij BF1943, dat is wel jammer.
By Gears of War 1 was dat zeker wel anders. Zeker als je zat te zoeken naar de laatste vijand. Bij dat spel werdt/wordt gewoon goed gecommuniceerd ondanks de zeldzame <12 jarige koters kinderen.

Maar goed, je wilt ook gewoon 11 anderen tegelijk aan horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 juli 2009 @ 15:34:
[...]

By Gears of War 1 was dat zeker wel anders. Zeker als je zat te zoeken naar de laatste vijand. Bij dat spel werdt/wordt gewoon goed gecommuniceerd ondanks de zeldzame <12 jarige koters kinderen.

Maar goed, je wilt ook gewoon 11 anderen tegelijk aan horen.
Ja het kan echt wat toevoegen en je merkt het ook als je tegenstander wel goede squads heeft die onderling overleggen. Maar zelf ben ik ook niet zo'n prater, maar in een squad met een aantal tweakers is het toch wel handig en leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt voicechat eigenlijk met de ps3 versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:26

Aight!

&#039;A toy robot...&#039;

Ik heb hem ook, op de PS 3, love the sniper, en dan van zo ver mogelijk mensen raken :D lekker irritant.

Mijn psn is: jemoeder1337.

Heb alleen laatst gehad dat ie 2x was vastgelopen. En dat vliegen snap ik nog altijd niks van. Maja, nog 2 throphies en dan is ie op 100%, wel grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

Aight! schreef op maandag 27 juli 2009 @ 22:04:
Heb alleen laatst gehad dat ie 2x was vastgelopen.
Hier net ook weer, heb hem meteen uitgezet 7 minuten gespeeld, baggerzooi. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

En ook wel veel lag af en toe, maar dat zal ook wel aan mijn verbinding liggen, beetje brakke WIFI :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
Gebeurt het vaak dat de ea authenticatie servers er uit liggen? Ik heb het spel nu net 2 dagen en is me al een paar keer overkomen dat ik niet met ea kan connecten.

Die rifle class is trouwens in vergelijking met de andere 2 classes erg sterk, zowel op lange als op korte afstand vind ik het rifle het fijnst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Net nog even Air Superiority gespeeld. Weet gelijk waarom ik dat nooit doe. Tis volgens mij nu al onmogelijk om daar als rookie nog wat te doen, lijkt wel of de tegenstanders niets anders spelen dan dat. Genadeloos afgemaakt, en geen idee wat ik fout doe. Als ik een vliegtuig raak lijkt er niks te gebeuren, en naar mij hoeven ze maar te kijken en ik ben dood.

Niet tof :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BW83
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-09 13:28
BM schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 11:52:
Net nog even Air Superiority gespeeld. Weet gelijk waarom ik dat nooit doe. Tis volgens mij nu al onmogelijk om daar als rookie nog wat te doen, lijkt wel of de tegenstanders niets anders spelen dan dat. Genadeloos afgemaakt, en geen idee wat ik fout doe. Als ik een vliegtuig raak lijkt er niks te gebeuren, en naar mij hoeven ze maar te kijken en ik ben dood.

[Barry Stevens mode aan]
Vooral doorrrrgaan
[Barry Stevens mode uit]

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plankton
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-09 10:32
Als sniper zijnde, op welk deel van het lichaam kan ik het beste mikken? Ik moet de tegenstander vaak twee keer raken voordat ie dood is. Terwijl ik zelf altijd dood neerval na eén keer geraakt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
hoofd ? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja

bonzz.netninja

Niente baffi

Afbeeldingslocatie: http://www.hollow-hill.com/sabina/images/thx-captain-obvious.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

BM schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 11:52:

Je moet het inderdaad even doorkrijgen. Ik schoot in het begin precies met het puntje op vliegtuigen, maar dan schiet je er dus achter aangezien een vliegtuig beweegt. Na enkele potjes kreeg ik door dat je iets voor het vliegtuig moet mikken en dan heb je hem praktisch met 1 salvo uit de lucht. Normaal steeds 2 of 3 kills (en heel veel deaths) en toen had ik er ineens 11 in een ronde ofzo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gehoord dat dit spel ook naar de PC komt maar ik weet niet waarneer en wat de prijs is. Weten jullie dat wel ?
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 20:15

DjVe

Hatsaflats!

ik kamp al twee dagen met gezeur...gister bleef die hangen met login met de melding "server login failed" en nu krijg ik ineens de melding "cannot find any games". Terwijl ik vanochtend nog heb gespeeld (maar ben nu wel ingelogd)

grrrrrrrrr

Als die het doet, is het wel heerlijk om sniper te spelen...lekker ergens verstoppen en op een tactische route je c4 planten....lok wat mannetjes en voertuigen......BOEMMMM :P

//edit Ik ben niet de enige: http://www.gamespot.com/p...d=m-1-43923871&pid=935086

[ Voor 14% gewijzigd door DjVe op 29-07-2009 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 18:00:
Ik heb gehoord dat dit spel ook naar de PC komt maar ik weet niet waarneer en wat de prijs is. Weten jullie dat wel ?
Alvast bedankt
Linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-09 21:01
Is er eigenlijk een speciaal iets dat je moet doen als je 1v1 in een tank doet? Elke keer als ik tegen een andere tank moet vechten verlies ik het duel. Ik schiet als eerst en we missen beide geen schot. Ook schieten we allebeil frontaal op elkaar en dus niet op de achterkant. Toch lukt het me niet om zo'n duel te winnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
AvanCade schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 23:36:
Is er eigenlijk een speciaal iets dat je moet doen als je 1v1 in een tank doet? Elke keer als ik tegen een andere tank moet vechten verlies ik het duel. Ik schiet als eerst en we missen beide geen schot. Ook schieten we allebeil frontaal op elkaar en dus niet op de achterkant. Toch lukt het me niet om zo'n duel te winnen...
Er is ooit een filmpje voor battlefield 2 gemaakt.

Het zwakste punt zit voor en achter bij de rupsbanden. Een beetje schuin onder schieten....

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-09 21:01
Oh! Dat wist ik niet. Straks eens een paar slachtoffers zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar was ik al achter gekomen maar ik wist de prijs niet. Maar ik had het nog niet veranderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog mensen last met hun stats ? Sinds een tweetal dagen worden postkaarten, postzegels, trophies, ... niet meer weergegeven. Ook de veteran badges zijn compleet fout ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 21:51:
Nog mensen last met hun stats ? Sinds een tweetal dagen worden postkaarten, postzegels, trophies, ... niet meer weergegeven. Ook de veteran badges zijn compleet fout ...
Op de website van battlefield1943.com staan de stats niet goed, maar mijn kills worden wel bijgehouden en op de PS3 krijg ik wel gewoon de nieuw verdiende postzegels en dergelijke te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Ongelofeloos maar waar, bij DICE kunnen ze niet een stabiel statssysteem online maken...

Ze zouden eens met die gasten van http://bf2s.com/ moeten praten, daar wordt elk detail bijgehouden en het klopt altijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 16:18
Hebben jullie ook problemen met vastlopers? BF1943 heeft bij mij sinds de launch inmiddels wel een stuk of 10 vastlopers veroorzaakt denk ik. Vooral in het begin toen er nog connection problemen waren, maar gisteren bijvoorbeeld ook weer een keer. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Charly schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 09:40:
Hebben jullie ook problemen met vastlopers? BF1943 heeft bij mij sinds de launch inmiddels wel een stuk of 10 vastlopers veroorzaakt denk ik. Vooral in het begin toen er nog connection problemen waren, maar gisteren bijvoorbeeld ook weer een keer. :/
ik heb alleen af en toe last van een connection problem, die mij teruggooit naar het hoofdmenu.

Ik heb nog nooit een vastloper gehad dat ik (in mijn geval) de ps3 moest resetten.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 07:05

Stewie!

Keen must die!

Epitome schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 00:16:
Ongelofeloos maar waar, bij DICE kunnen ze niet een stabiel statssysteem online maken...

Ze zouden eens met die gasten van http://bf2s.com/ moeten praten, daar wordt elk detail bijgehouden en het klopt altijd!
Die "gast" trekt alles uit de gamespy systemen voor BF2, heeft een directe feed. En hij is al enkele jaren werkzaam bij Dice. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrLeeeet
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 15:25
Zo, ook maar eens posten aangezien hier ook een BF1943-addict zit. Indien er nog users zijn die mij willen toevoegen, PSN ID: MrLeeeet

Afbeeldingslocatie: http://bf1943.elxx.net/sig/postcard/ps3/200808240.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:23
Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 18:00:
Alvast bedankt
Je kunt zelfs al een pre-order plaatsen: link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Laatst online: 21:49

nFo

MrLeeeet schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 11:47:
Zo, ook maar eens posten aangezien hier ook een BF1943-addict zit. Indien er nog users zijn die mij willen toevoegen, PSN ID: MrLeeeet

[afbeelding]
Zo, goed bezig :7
Mijn kill ratio gaat langzaam richting de 1.0 :')

Afbeeldingslocatie: http://bf1943.elxx.net/sig/postcard/360/178995289.png

[ Voor 15% gewijzigd door nFo op 01-08-2009 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plankton
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-09 10:32
Net een potje met 21 (!!!!!!!) kills en 473 punten. Beste van alle 24 soldaatjes. Gekkenhuis. Gemiddeld schiet ik er een mannetje of 5 neer maar op Iwo Jima in die torens bij het vliegveld was het prijsschieten. Ben zo trots op mezelf nu, met mijn beperkte skills :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
Van mij mogen ze wel wat doen aan die air raid bunkertjes... Heel irritant wanneer je de vlag ernaast aan het cappen bent en een vijand snel naar zon bunkertje rent om vervolgens invincible te zijn tot dat de bommen zijn gegooid. 9 van de 10 keer gooien ze die bommen op zichzelf, of erom heen zodat je alsnog dood bent >.>

Waarom kan je ze niet gewoon opblazen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrLeeeet
nFo schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 15:35:
[...]

Zo, goed bezig :7
Mijn kill ratio gaat langzaam richting de 1.0 :')

[afbeelding]
Komt goed ;)

En over die Air Raid bunkers, gewoon lekker wachten tot die gasten buiten staan, bajonet gereed en hoppa. Dat ze niet kapot kunnen vind ik ook een gemis..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag een paar potjes van 600-plus en heerlijke K/D ratio ... Begin die AA echt wel in de vingers te krijgen ! Heerlijke game !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrLeeeet
AA is in principe ook niet moeilijk. Ik snap sowieso al niet dat veel mensen hier moeite mee hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
Die tanks blijven gay, spawnkillen mogen ze ook wel wat aan doen.
Zou er nog een level o.i.d. worden toegevoegd eerdaags?

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 17:14

MaDLiVe

.-Observer-.

Dat vragen we ons allemaal af :)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:40
Oke het word nu echt irritant. Die schreeuwende kindjes met hun microfoon of wat ze ook doen. Is er een manier of dat uit te zetten? Ik kan er gewoon niet meer tegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

Fucking hell, bij mij loopt ie nu al 3 dagen vast. PS 3, ben ik gewoon aan het spelen en dan random Freeze.

snap er niks van.

Ik lees het al, DICE schijnt er mee bezig te zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door Aight! op 03-08-2009 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
Taenadar schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 19:29:
Oke het word nu echt irritant. Die schreeuwende kindjes met hun microfoon of wat ze ook doen. Is er een manier of dat uit te zetten? Ik kan er gewoon niet meer tegen...
idd erg irritant. Ik ga meestal maar naar een andere server wanneer iemand met zn mic loopt te kutten.

En dat van spawnkilling vind ik wel meevallen. Eigenlijk een stuk minder dan normaal bij Battlefield. En aangezien je geen kills of punten krijgt wanneer je iemand dood in de main base zie je ook bijna geen basecampers. Het is ook een beetje risico wat je zelf neemt wanneer je bij een vlag spawned die net wordt aangevallen. Hier kunnen ze onmogelijk iets aan doen. Als je het risico niet wil lopen kan je altijd in de main base spawnen ;)

Soms wel grappig om te zien als squadleader. Liep ergens alleen, komt een vijandelijke jeep op me af die mij op een haar na mist, ik draai me om en zie tot mijn verbazing een teammate door de lucht vliegen. Die gozer was dus net op het verkeerde moment op mij gespawned. Helemaal grappig was dat de jeep daarna fullspeed tegen een boom reed en ontplofte. Echt weer zon wtf moment die je alleen in Battlefield games ziet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 16:18
Ik heb het idee dat er wel steeds meer met squads gewerkt wordt. Of ik heb toevallig net een paar pittige games achter de rug, maar het lijkt er op dat steeds meer mensen / beter georganiseerd optreden. Met als gevolg dat het voor solisten steeds moeilijker wordt.

Hebben meer mensen deze ervaring of is het toevallig?

[ Voor 10% gewijzigd door Charly op 04-08-2009 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 18:40

On_E

Housemusic

Taenadar schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 19:29:
Ik hoor nooit iemand praten, behalve dan mijn maatje met wie ik in een party zit.

Wanneer hoor je iemand nou eigenlijk ?
Altijd ? (dus alle mensen in je team)
Alleen je squad-members ?
Of dus alleen de mensen met wie je in een party zit ?

Want als het iets anders is als het laatste, heb ik medelijden met de overige teamspelers haha, slap nederlands gelul de hele tijd is vast niet leuk voor ze. ;)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Zit je in een squad, dan hoor je alleen je squad.

Zit je niet in een squad, dan hoor je alleen je team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 18:40

On_E

Housemusic

Epitome schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 16:29:
Zit je in een squad, dan hoor je alleen je squad.

Zit je niet in een squad, dan hoor je alleen je team.
Ook als je in een XBL party zit ?
Want die is toch weer afgeschermd ?

Nou ja, heel erg veel maakt het ook niet uit, ik heb nog geen klachten gehoord verder. ;)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Charly schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 23:48:
Ik heb het idee dat er wel steeds meer met squads gewerkt wordt. Of ik heb toevallig net een paar pittige games achter de rug, maar het lijkt er op dat steeds meer mensen / beter georganiseerd optreden. Met als gevolg dat het voor solisten steeds moeilijker wordt.

Hebben meer mensen deze ervaring of is het toevallig?
Ik heb dit ook ervaren ... Vooral bij het cappen van vlaggen spawnen ze net goed. Idd moeilijk om als sollist daartegen te beginnen. But that's war, no ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

thefabiman88 schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 15:55:
Die tanks blijven gay, spawnkillen mogen ze ook wel wat aan doen.
Zou er nog een level o.i.d. worden toegevoegd eerdaags?
Denk eerder dat we kunnen wachten tot december (kerst).

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettingspanner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 20:45
meer mensen met login problemen op dit moment?

failed to connect to EA online 8)7

[ Voor 29% gewijzigd door Kettingspanner op 11-08-2009 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

dries77 schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 11:17:
meer mensen met login problemen op dit moment?

failed to connect to EA online 8)7
Dinsdag ochtend 11 uur is EA maintenance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettingspanner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 20:45
bedankt! waar vind je die info? Kan het niet vinden op de site..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

dries77 schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 11:33:
bedankt! waar vind je die info? Kan het niet vinden op de site..
Wij draaien alle BF43 servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Pred87 schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 21:11:
[...]

idd erg irritant. Ik ga meestal maar naar een andere server wanneer iemand met zn mic loopt te kutten.

En dat van spawnkilling vind ik wel meevallen. Eigenlijk een stuk minder dan normaal bij Battlefield. En aangezien je geen kills of punten krijgt wanneer je iemand dood in de main base zie je ook bijna geen basecampers. Het is ook een beetje risico wat je zelf neemt wanneer je bij een vlag spawned die net wordt aangevallen. Hier kunnen ze onmogelijk iets aan doen. Als je het risico niet wil lopen kan je altijd in de main base spawnen ;)

Soms wel grappig om te zien als squadleader. Liep ergens alleen, komt een vijandelijke jeep op me af die mij op een haar na mist, ik draai me om en zie tot mijn verbazing een teammate door de lucht vliegen. Die gozer was dus net op het verkeerde moment op mij gespawned. Helemaal grappig was dat de jeep daarna fullspeed tegen een boom reed en ontplofte. Echt weer zon wtf moment die je alleen in Battlefield games ziet :p
Dat geluid is gaaf als je bijv. vlak langs een vliegtuig scheert.....

ook wel tof als ineens een stuk vliegtuig langs komt denderen als ie net ontploft is.....

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one
  • Laatst online: 04-09 16:23

T-8one

take it easy, take a sisi

Stewie! schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 11:23:
[...]

Dinsdag ochtend 11 uur is EA maintenance.
Is het nog steeds dinsdagochtend?

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Laatst online: 08-09 15:40

glashio

C64 > AMIGA > PC

Je kan de PC al pre-orderen... op de EA Store
En met die € 12,99 neem je een licentie van 1 jaar (of 5 jaar met EDS).
Het is toch van de zotte dat je een spel in bruikleen krijgt i.p.v. eigendom van wordt door hem te kopen |:(
Licentie voorwaarden
Ik zal me verbale emoties voor me houden en alles in deze -> :N <- sadlie stoppen.
Ik mag hopen dat een andere softwarehuis een soortgelijke (incl. vehicles) game gaat produceren met gratis te instaleren servers.
* glashio is gewoon de top service van valve gewend... tja die weten hoe belangrijk game communities zijn

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shammah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-05 02:54
Verlening. EA verleent je een persoonlijke, niet-exclusieve licentie voor het installeren en
gebruiken van de software, uitsluitend zoals beschreven in deze Licentie en de bijbehorende
documentatie en uitsluitend voor jouw persoonlijke, niet-commerciële gebruik. De periode van je
licentie gaat in op de datum dat je begint met downloaden, installeren of op een andere wijze
gebruiken van de software, en loopt af op de eerdere van de onderstaande datums: (i) de datum
waarop je afstand doet van de software; (ii) de datum waarop alle toepasselijke intellectuele
eigendomsrechten (met inbegrip van, zonder beperking, auteursrecht) op de software vervallen;
(iii) de datum waarop EA deze licentie beëindigt.
Dit is inderdaad echt van de zotte. Ik wacht wel tot hij op Steam komt met een overpriced kaartje, en dan zie ik wel verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Afbeeldingslocatie: http://drh1.img.digitalriver.com/DRHM/Storefront/SiteImplementation/eaemea/eaemeaSI/version/5/images/edsGraph_nl_NL.gif
standard wat? :P

Tja, nieuwe manier van verkoop, klinkt best interessant.

edit, ach ben ik gewend vanuit MMO's :P Meeste games spel ik een jaar later toch al niet meer, of je betaald overpriced 60 euro voor iets wat je een jaar later niet meer speelt... of 13 euro.

[ Voor 57% gewijzigd door SinergyX op 12-08-2009 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shammah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-05 02:54
SinergyX schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 14:17:
[afbeelding]
standard wat? :P

Tja, nieuwe manier van verkoop, klinkt best interessant.

edit, ach ben ik gewend vanuit MMO's :P Meeste games spel ik een jaar later toch al niet meer, of je betaald overpriced 60 euro voor iets wat je een jaar later niet meer speelt... of 13 euro.
Ik heb toch heel vaak nostalgie, en heb zeker al vaak zat Call of Duty 1 uit mijn kast gepakt om weer te herinstaleren. Dat spel kwam in 2002 uit. Als ik dit dus via EA-zijn weg had gekocht kon ik dus mooi 2x dokken, en later weer opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

glashio schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 14:10:
Je kan de PC al pre-orderen... op de EA Store
En met die € 12,99 neem je een licentie van 1 jaar (of 5 jaar met EDS).
Het is toch van de zotte dat je een spel in bruikleen krijgt i.p.v. eigendom van wordt door hem te kopen |:(
Licentie voorwaarden
Ik zal me verbale emoties voor me houden en alles in deze -> :N <- sadlie stoppen.
Ik mag hopen dat een andere softwarehuis een soortgelijke (incl. vehicles) game gaat produceren met gratis te instaleren servers.
* glashio is gewoon de top service van valve gewend... tja die weten hoe belangrijk game communities zijn
wtf 1 jaar? de consoleversie is toch permanent? (ik wil hier geen pc vs console flamewar mee oproepen, ik weet dat je op de pc veel mappacks gratis krijgt in de vorm van patches etc).

Waarom eigenlijk? ik zie geen enkele reden om de bruikbaarheid te beperken tot 1 jaar? of uberhaubt te beperken, een game moet eeuwig blijven werken (zolang er servers die game draaien iig). Iemand een idee waarom ze de duur beperken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Het kan mogelijk hun nieuwe anti-piracy techniek zijn, het is vrij uniek dit dus verwacht het binnenkort nog wel flink in het nieuws, met hopelijk ook de uitleg erover.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste