Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het ook niet moeilijk, het vliegt hetzelfde als in 1942, alleen nu dan met controller. Maar die dingen vliegen nog ongeveer hetzelfde qua gedrag en ook hoe je moet richten mbt afstand van je target e.d.. Maar met de standaardcontrols ben ik ook een aantal keer gecrasht. Dat is zo onnatuurlijk dan met de knuppel...
Verder speel ik regelmatig Coral Sea, die dogfights blijven gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:55

Player1S

Probably out in the dark

Vloog eerst vanachter het vliegtuig en dat was, voor mij, eigenlijk onmogelijk om goed te vliegen. Nu zit ik in de cockpit en dat werkt goed. Alleen zuig ik nog in het neerschieten van anderen. 2 of 3 kills nog maar.

Met de AA ben ik stukken beter

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Vliegen zelf lukt nu wel aardig (cockpit view). Alleen het killen van mensen uit een vliegtuig nog niet echt. Zijn de mensen die dit wel lukt constant aan het kijken naar vijanden op de grond en duiken ze dan naar beneden constant sproeiend met het machine geweer? :P
En hoe moet je die bommen timen? Moet je ze iets eerder, iets later of direct boven op het target laten vallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2009 @ 11:17:
[...]

Je kunt de controls toch aanpassen? Ik vind de standaard controls ook maar raar en heb lekker die vertical control gewoon op inverted gezet, zodat je met 'RS omlaag' dus stijgt.
Daarna vliegt het als vanouds.
Mja, het punt is, inverse levert weer problemen op (bij mij dan) in andere situaties. Het is heel gek, je wilt bv optrekken, en dan doe je de pook niet in de goede richting, en dan wissel je het in het menu maar dan zit je op andere momenten weer te kloten. Wat ik echter het lastigst vind is een bochtje maken. Dat lukt gewoon maar zelden. Ik vlieg dan op zn zij maar lekker rechtuit en kom die bocht niet om hehe :) Naja, kloot wel verder op de grond, daar raak ik ook zelden wat, dus daar eerst maar wat beter worden.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:02

BM

Moderator Spielerij
EfBe schreef op maandag 20 juli 2009 @ 13:22:
[...]
Wat ik echter het lastigst vind is een bochtje maken. Dat lukt gewoon maar zelden. Ik vlieg dan op zn zij maar lekker rechtuit en kom die bocht niet om hehe :)
Dan ben je halfweg, alleen nog even optrekken (pookje naar beneden als controls inverted zijn), dan ga je de bocht om ;)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blitzkrieg
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:31

blitzkrieg

Whoop Whoop!

monnick schreef op maandag 20 juli 2009 @ 13:16:
Vliegen zelf lukt nu wel aardig (cockpit view). Alleen het killen van mensen uit een vliegtuig nog niet echt. Zijn de mensen die dit wel lukt constant aan het kijken naar vijanden op de grond en duiken ze dan naar beneden constant sproeiend met het machine geweer? :P
En hoe moet je die bommen timen? Moet je ze iets eerder, iets later of direct boven op het target laten vallen?
Je moet gewoon kijken waar ongeveer tegenstanders rondlopen, zeker als ze al gespot zijn door je teamgenoten zie je gewoon een rood 3-hoekje op de grond. Dan vol met duikvlucht erop, en dan inderdaad je machinegeweer leeg schieten. :P

Ook bij tanks werkt dat goed, eerst met je machinegeweer schieten, en dan wanneer je weer optrekt, bommen los.

Wel op tijd optrekken, zo'n actie betekend bij mij nog wel eens -10 suicide. 8)7

[ Voor 0% gewijzigd door blitzkrieg op 20-07-2009 14:30 . Reden: het is op tijd, geen optijd :( ]

Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 11-09 12:31

Stewie!

Keen must die!

En niet te laag vliegen - je zal niet de eerste zijn die zijn vliegtuig opblaast na een ontploffende tank :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:51

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Hey Monnick, ging wel lekker, behalve het laatste potje :) Maar heb je geen headset? Is wel wat makkelijker communiceren :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op maandag 20 juli 2009 @ 20:14:
Hey Monnick, ging wel lekker, behalve het laatste potje :) Maar heb je geen headset? Is wel wat makkelijker communiceren :)
Ja, wow jij had echt super zieke scores (600+ points) :) Ik ging voor mijn doen ook wel redelijk goed, maar ik heb pas net 30 matches achter de rug :p
Ik zal wel ff headset van boven halen zodat we volgende keer kunnen praten :) Dan kan ik ook iets zeggen tegen Mister Caveman (loop je in dit topic rond? ;) ), daar speel ik namelijk ook veel mee.

Welk level met je trouwens? 2 gouden sterren had ik nog nooit gezien....

Wat betekend het trouwens als er een +1 of +2 achter iemands naam staat? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

monnick schreef op maandag 20 juli 2009 @ 20:45:
[...]

Ja, wow jij had echt super zieke scores (600+ points) :) Ik ging voor mijn doen ook wel redelijk goed, maar ik heb pas net 30 matches achter de rug :p
Ik zal wel ff headset van boven halen zodat we volgende keer kunnen praten :) Dan kan ik ook iets zeggen tegen Mister Caveman (loop je in dit topic rond? ;) ), daar speel ik namelijk ook veel mee.

Welk level met je trouwens? 2 gouden sterren had ik nog nooit gezien....

Wat betekend het trouwens als er een +1 of +2 achter iemands naam staat? :?
Jij ging ook goed inderdaad :) Ben level 36 dacht ik en +1 of +2 is volgens mij als iemand in een tank of auto zit en er zit een of twee bijrijders bij.

Ben eigenlijk nu alleen nog maar rifleman, eigenlijk een net wat te krachtige klasse :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

he guys add mij ook ff dan: valivill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2009 @ 22:40:
he guys add mij ook ff dan: valivill
Misschien even melden op welke console je speelt? :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb wel een leuke sig gevonden op het bf forum:
Afbeeldingslocatie: http://bfieldheroes.info/1943/sig/174274182-360.png

Gewoon je User-ID opzoeken in de leaderbords en dat veranderen in de url :)

En nog 1 :

Afbeeldingslocatie: http://bf1943.elxx.net/sig/clean1/360/174274182.png

Hier te maken.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2009 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 10:07
Xbox360: Hinderlijk

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:39

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Voor de mensen die nu spelen: hoe is de replay waarde van deze game? Als BF-fan kijk ik uit naar de PC release maar gezien er erg weinig maps bij de game zitten vraag ik mij af hoe lang ik dit leuk blijf vinden. Wie kan en wil hier iets over vertellen?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:45

scorpie

Supra Addict

Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2009 @ 23:10:
Heb wel een leuke sig gevonden op het bf forum:
[afbeelding]

Ah, ik kan op de site eindelijk m'n stats zien :)

Enig idee welke url ik kan gebruiken als ps3 user?

BTW kill / death ratio van ~0.5 :X

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 09:45

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

MochiGohan schreef op maandag 20 juli 2009 @ 00:03:
[...]

in 1942 was het helemaal gaaf om met de boot te gaan varen en met de grote guns op het eiland te schieten :)
yep was super vet toen of met schip tegen vliegdekship aan vaaren en die buiten map duwen als tegen partij veel aan campen was >:)

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerEngine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-01 20:33
bonzz.netninja schreef op maandag 20 juli 2009 @ 09:57:
[...]

sniper is juist precies goed. Anders wordt het binnen no-time zon sniper paradijs
ben ik het niet helemaal mee eens. met een sniper zit er zo weinig actie in het spel vind ik.

en het is natuurlijk wel een beetje laf om iemand van een afstand zonder dat die jouw kan zien te beschieten:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 22:45

scorpie

Supra Addict

Mjah dat vind ik ook al bij die rifle hoor, je kunt iemand van behoorlijke afstand neerschieten. Is mij al een aantal keren overkomen dat je ingezoomd maar net een stipje ziet en dat je dan toch iemand neerschiet. En andersom ook natuurlijk, word je van achteren geraakt ofzo, draai je je om, zie je niemand.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:33
die rifle schiet snellere kogels dan die sniper gun :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

Weet iemand eigenlijk al wat er beter word aan de PC versie?

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Bor de Wollef schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 00:15:
Voor de mensen die nu spelen: hoe is de replay waarde van deze game? Als BF-fan kijk ik uit naar de PC release maar gezien er erg weinig maps bij de game zitten vraag ik mij af hoe lang ik dit leuk blijf vinden. Wie kan en wil hier iets over vertellen?
na ruim een week dagelijks paar uurtjes spelen begin ik de maps wel zat te worden ja, ik hoop dat ze er na een tijd gewoon de europe maps erbij gooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:56

Sandyman538

SandstorM [148839]

H3llSiNG schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 01:34:
Weet iemand eigenlijk al wat er beter word aan de PC versie?
Waar zat je zoal aan te denken? :?

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Sandyman538 schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 06:06:
[...]

Waar zat je zoal aan te denken? :?
Inkoppertje: muis&keyboard :) Maar denk dat tegen de tijd dat hij uitkomt op de PC ik het wel een beetje gezien heb met het spel. Mappen blijven ansich nog wel leuk, maar zitten mij iets teveel irritatiepunten in.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Welk map vinden jullie eigenlijk het leukste?

Ik vind ze allemaal wel vet. Alleen als Wake Island langskomt ben ik het meest blij, maar misschien is dat omdat ik die map het beste ken, en de andere kende ik voor 1943 eigenlijk niet.

Guade Canal (?) kan je leuk snipen. Op die hoogste berg heb je echt super goed overzicht en kan je iedereen mooi op een afstand neersnipen. Ook staan er wat plantjes en rotsen zodat je goed verscholen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Meen dat ik Guadalcanal de leukste vind.

Merk wel dat ik vaker in de auto moet springen, loop soms echt een roteind om ergens te komen, om vervolgens net te laat te zijn :+

@monnick, we moeten binnenkort maar eens wat potjes doen, kan uchiha ook wel meedoen ;)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
Ik ook Wake, onder andere om dezelfde reden denk ik. Tevens omdat het voor het grote deel vlak is en de ligging van de schepen en het vliegveld is naar mijn mening voor de gameplay optimaal. Ik merk vaak dat ik daar zelf de meeste fun beleef :)

Zal ook eens wat mensen toevoegen, lijkt me tof om eens met jullie over het slagveld te struinen 8)

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITssME
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-08 20:50
scorpie schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 00:44:
[...]

Ah, ik kan op de site eindelijk m'n stats zien :)

Enig idee welke url ik kan gebruiken als ps3 user?

BTW kill / death ratio van ~0.5 :X
Pff, van mij zit ook op ~0.56. :X Dit zou uiteraard hoger zijn als ik m'n vertrouwde muis en keyboard kon gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Laatst online: 11-09 12:38
Speek schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 15:24:
Ik ook Wake, onder andere om dezelfde reden denk ik. Tevens omdat het voor het grote deel vlak is en de ligging van de schepen en het vliegveld is naar mijn mening voor de gameplay optimaal. Ik merk vaak dat ik daar zelf de meeste fun beleef :)

Zal ook eens wat mensen toevoegen, lijkt me tof om eens met jullie over het slagveld te struinen 8)
Ik vind eigelijk alle maps wel leuk, alleen vind Gualdacanal en Iwo Jima iets teveel op elkaar lijken ook qua gameplay.

xbox360: williamgeuze

Heb monnick en nog iemand al toegevoegd :) Wat ik wel raar vind is dat ik niet de game kan joinen waar hun bijvoorbeeld op dat moment inzitten vanuit mijn friends list :?

[ Voor 14% gewijzigd door Schuey op 21-07-2009 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Schuey schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 17:50:
[...]
Heb monnick en nog iemand al toegevoegd :) Wat ik wel raar vind is dat ik niet de game kan joinen waar hun bijvoorbeeld op dat moment inzitten vanuit mijn friends list :?
Dan zit die game vol denk ik :) Die join optie is alleen beschikbaar als er nog plek is (in de meeste games iig), en de potjes bf1943 zitten vaak gewoon vol met 24 man :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

[...]

Ik vind eigelijk alle maps wel leuk, alleen vind Gualdacanal en Iwo Jima iets teveel op elkaar lijken ook qua gameplay.

xbox360: williamgeuze

Kan zijn dat de match op dat moment vol zit. Daar houdt ie volgens mij geen rekening mee.

Edit: te laat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Laatst online: 22:19

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Leuk, plaatjes, en ik doe het niet eens zo heel slecht:
Afbeeldingslocatie: http://bf1943.elxx.net/sig/postcard/ps3/180912122.png

Vanaaf even Coral Sea proberen, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Add mij xbox 360: valivill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galileo84
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:59
Wel gaaf idd dat je zo een sig kan aanmaken.
Afbeeldingslocatie: http://bf1943.elxx.net/sig/postcard/360/198821914.png

Ik ben ook wel in voor wat potjes BF op de xbox, gamertag is Galileo5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Heb monnick en nog iemand al toegevoegd :)
Die andere ben ik ;) Zat laatst al wel bij je in een game maar heb atm geen mic dus kon niet veel zeggen =(.
Misschien in de startpost een lijstje met gamertags proppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://bf1943.elxx.net/sig/postcard/360/202457581.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Afbeeldingslocatie: http://bf1943.elxx.net/sig/postcard/360/169599357.png

Niet heel super :+

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Ik heb die Best Squad achievement nog niet gehaald, maar er lijkt een bug in de achievement te zitten. Je moet namelijk gewoon op elke map in de beste squad zitten. Nou heb ik dat volgens mij al 10x + gehad, maar nog steeds geen achievement. Even Googelen en wat blijkt is dat veel meer mensen last hebben van dit probleem. Je krijgt de achievement willekeurig, midden in een match, als je niet eens in een squad zit?! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://bf1943.elxx.net/sig/postcard/ps3/193160170.png
EDIT: Eindelijk meer kills dan deaths :9

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2009 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://bf1943.elxx.net/sig/postcard/360/201397135.png

Niet heel erg slecht voor iemand die een onbenul is met een controller ;)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 08-09 14:58
Hier gaat het ook wel lekker. Afgelopen dagen wat minder gespeeld though:
Afbeeldingslocatie: http://bf1943.elxx.net/sig/postcard/360/173743702.png

Vermaak me nog het meest als infantry. Vaak ook omdat je in een tank of jeep binnen notime dood bent omdat er vaak veel mensen met bazooka rondlopen als ik in mn tank zit :X

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Laatst online: 21:56
Afbeeldingslocatie: http://bf1943.elxx.net/sig/clean1/360/174167410.png

Laat ik ook mijn slechte werk eens tonen. Kan nog steeds niet echt lekker schieten met de controller maar ik geef niet op :) Toevoegen mag want teamverband is veel leuker spelen.

Zelf maar ff de sigs tot nu toe toegevoegd :)

[ Voor 29% gewijzigd door Beakzz op 22-07-2009 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Ik ga nu voor mijn laatste drie postcards en nog één stamp.
Postcards
Truly Elite, 10.000 kills, dat duurt nog ff, ben pas op een kwart daarvan.
Lifer, de hoogste rang, gaat vanzelf er zijn maar 50 rangen, moet er nog een paar.
Squad Avenger, honderd squadleden wreken, ik schiet liever voordat mijn squadleden worden neergeschoten.
Stamps
Vehicle Assist Efficiency is schijnbaar toch moeilijk, maar ik las dat je die kon halen op Coral Sea door alleen vliegtuigen te beschadigen en je teammates de kill te laten maken.

Afbeeldingslocatie: http://bf1943.elxx.net/sig/postcard/ps3/174626142.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwistedAnimator
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-08 20:34

TwistedAnimator

⧹⧸⧸⧹

Afbeeldingslocatie: http://bf1943.elxx.net/sig/postcard/ps3/201363800.png

speel nu alleen nog maar coral sea, enige waar ik goed in ben :p wel spijtig dat de voice chat zoveel wegvalt :(

[ Voor 26% gewijzigd door TwistedAnimator op 22-07-2009 02:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
monnick schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 21:20:
Ik heb die Best Squad achievement nog niet gehaald, maar er lijkt een bug in de achievement te zitten. Je moet namelijk gewoon op elke map in de beste squad zitten. Nou heb ik dat volgens mij al 10x + gehad, maar nog steeds geen achievement. Even Googelen en wat blijkt is dat veel meer mensen last hebben van dit probleem. Je krijgt de achievement willekeurig, midden in een match, als je niet eens in een squad zit?! :?
Die is idd bugged :(
Kreeg 'm midden in een potje toen ik dood ging, en nieteens in een squad zat :? Beetje jammer wel eigenlijk...

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Afbeeldingslocatie: http://bf1943.elxx.net/sig/postcard/360/174975252.png

Ga denk ik de 10.000 kills niet meer halen. Daarvoor moeten er echt nieuwe maps komen. :)

[ Voor 44% gewijzigd door uchiha tijntje op 22-07-2009 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://bf1943.elxx.net/sig/postcard/ps3/201459481.png

er stijgt altijd een groot gejuich op wanneer ik join ;)

[ Voor 7% gewijzigd door EfBe op 22-07-2009 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
Hoe drop je zo'n kaartje met je stats. Ik kan bij mijn stats komen via battlefield1943.com

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://bf1943.elxx.net/sig/postcard/360/177156545.png

Nog niet heel veel gespeeld, wat houdt dat SPM in trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
thefabiman88 schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 09:42:
Hoe drop je zo'n kaartje met je stats. Ik kan bij mijn stats komen via battlefield1943.com
check de locatie van het plaatje ;)

http://bf1943.elxx.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
shoombak schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 09:44:
[afbeelding]

Nog niet heel veel gespeeld, wat houdt dat SPM in trouwens?
Score per minute.
Afbeeldingslocatie: http://bf1943.elxx.net/sig/postcard/360/178820389.png

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
EfBe schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 09:32:
[afbeelding]

er stijgt altijd een groot gejuich op wanneer ik join ;)
_O-
Ach, als ik terugkijk naar mijn stats toen ik begon met CoD4 online, die waren ook.... niet heel goed. Word vanzelf wel beter :)
Waar niet veel van lijkt te kloppen :)
In jouw geval:

Score 2644
Time: 4h 19m = 259m
Score/Min = 10,2 en geen 2 zoals op kaart staat.

Nog leuker:
uchiha tijntje schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 08:29:
[afbeelding]

Ga denk ik de 10.000 kills niet meer halen. Daarvoor moeten er echt nieuwe maps komen. :)
Score: 42987
Time: 1d3h = 1620 min
Score/Min = 26,5 en geen 7 zoals op kaart staat.

[ Voor 22% gewijzigd door BM op 22-07-2009 10:05 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Wooi voor mijn kill/death ratio :+
Kills 363
Deaths 665

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Laatst online: 19:25
Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2009 @ 23:10:
Kan je deze ook op internet vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://bf1943.elxx.net/sig/clean3/360/173529123.png

Net aan een positieve ratio :P
Vliegen doe ik het meest, daarom maar een bijpassend plaatje. Met vliegen haal je wel minder score dan op gewone maps en moet je vooral veel killen. Je bent dan alleen ook erg afhankelijk van je teamgenoten, want als je 2 tegenstanders aan je staart hebt hangen en de rest is nergens te bekennen of kan er niks van, dan ga je snel dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Marc3l schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 10:10:
[...]

Kan je deze ook op internet vinden?
http://bf1943.elxx.net naam invullen en gaan :P

Afbeeldingslocatie: http://bf1943.elxx.net/sig/postcard/ps3/179919916.png

Moet zeggen dat ik de afgelopen dagen niet echt meer speel, beetje moe geworden van die afk mensen.

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 22-07-2009 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Gisteren is mijn PS3 voor de 2e keer vastgelopen tijdens dit spel, een beetje jammer. Verder vermaak ik me er nog steeds heel kostelijk mee! Vliegen is supermooi om te doen, maar als je in die maps zit waar 2 lui samenwerken in 2 vliegtuigen, daar is niet tegen te vechten.

Afbeeldingslocatie: http://bf1943.elxx.net/sig/clean2/ps3/174932414.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Laatst online: 19:25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

BM schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 10:03:
[...]

_O-
Ach, als ik terugkijk naar mijn stats toen ik begon met CoD4 online, die waren ook.... niet heel goed. Word vanzelf wel beter :)

[...]

Waar niet veel van lijkt te kloppen :)
In jouw geval:

Score 2644
Time: 4h 19m = 259m
Score/Min = 10,2 en geen 2 zoals op kaart staat.

Nog leuker:

[...]

Score: 42987
Time: 1d3h = 1620 min
Score/Min = 26,5 en geen 7 zoals op kaart staat.
Volgens mij is dit gebaseerd op het laatste potje wat je speelt :). Op de site zie je soms 40 en soms 10 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Had handig geweest als ze er dan ASPM ofzo van maken, maar goed :)

Heb je geen heel best laatste potje gespeeld ;)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Laatst online: 11-09 12:38
Ook mijn sig dan maar :P
Kill/Death ratio loopt nog rustig richting de 1:1 gelukkig :P

Afbeeldingslocatie: http://bf1943.elxx.net/sig/postcard/360/202536358.png
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 20:33:
[...]

Die andere ben ik ;) Zat laatst al wel bij je in een game maar heb atm geen mic dus kon niet veel zeggen =(.
Misschien in de startpost een lijstje met gamertags proppen?
Ik heb ook geen mic dus dat scheelt :+

[ Voor 50% gewijzigd door Schuey op 22-07-2009 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Laatst online: 21:49

nFo

dubbel

[ Voor 94% gewijzigd door nFo op 22-07-2009 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Laatst online: 21:49

nFo

Afbeeldingslocatie: http://bf1943.elxx.net/sig/postcard/360/178995289.png
:')
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2SgCnt8kh7wPv6FI6wSmGfFw/full.jpg
You Gotta Shoot 'Em in the Head >:)

[ Voor 7% gewijzigd door nFo op 22-07-2009 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
Snipersletje.:P

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

BM schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 11:29:
Had handig geweest als ze er dan ASPM ofzo van maken, maar goed :)

Heb je geen heel best laatste potje gespeeld ;)
Mijn laatste potjes zijn nooit heel goed, aangezien het anders niet mijn laatste potje is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 16:18
Afbeeldingslocatie: http://bf1943.elxx.net/sig/postcard/360/200581487.png

Ik moet eens aan mn ratio gaan werken :X

[ Voor 11% gewijzigd door Charly op 22-07-2009 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Laatst online: 23-07 21:54
Sandyman538 schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 10:30:
Gisteren is mijn PS3 voor de 2e keer vastgelopen tijdens dit spel, een beetje jammer. Verder vermaak ik me er nog steeds heel kostelijk mee! Vliegen is supermooi om te doen, maar als je in die maps zit waar 2 lui samenwerken in 2 vliegtuigen, daar is niet tegen te vechten.

[afbeelding]
bij mij is het ook al 3x vast gelopen. geluid blijft dan doorgaan

Afbeeldingslocatie: http://bf1943.elxx.net/sig/postcard/ps3/187784755.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:17
Echt spetterend is anders :$

Afbeeldingslocatie: http://bf1943.elxx.net/sig/postcard/360/187729728.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Hmmz, waarom is de inhoud van die cards soms anders? :?
Soms staat Ratio wel vermeld, soms niet. Idem voor SPM en/of Place.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BM schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 14:47:
Hmmz, waarom is de inhoud van die cards soms anders? :?
Soms staat Ratio wel vermeld, soms niet. Idem voor SPM en/of Place.
Je kunt verschillende kiezen, dus het is maar net welke url de mensen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://bf1943.elxx.net/sig/postcard/360/201977754.png

Ik speel gewoon voor de lol, waar het spel voor geprogrammeerd is.

Voeg me maar toe als je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20:30
Afbeeldingslocatie: http://bf1943.elxx.net/sig/postcard/ps3/171783300.png

't gaat best aardig moet ik zeggen. Alleen dat vliegen blijft pittig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Verwijderd schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 16:08:
Ik speel gewoon voor de lol, waar het spel voor geprogrammeerd is.
Wat dacht je dat de rest doet? :? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Sandyman538 schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 18:34:
[...]

Wat dacht je dat de rest doet? :? :D
Nou.... d'r zijn mensen die niet zo heeeeel goed tegen hun verlies kunnen.

Ga geen namen noemen want dan krijg ik ruzie met uchiha tijntje :+

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt de boel weer plat? kan namelijk nit joinen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Alles zou gewoon online moeten zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rcarter
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-04 20:08
Spelen de mensen in de full-game wat serieus, want ik wil de full kopen maar in de demo staat iedereen een beetje op elkaar te schieten en te wachten tot er een vliegtuitg spawned.

Is ook grappig maar niet echt wat echt de bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
rcarter schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 21:48:
Spelen de mensen in de full-game wat serieus, want ik wil de full kopen maar in de demo staat iedereen een beetje op elkaar te schieten en te wachten tot er een vliegtuitg spawned.

Ik ben heel blij dat ik nooit mensen zie wachten tot er een vliegtuig spawned / air-raid beschikbaar komt! In Battlefield 1942 en Battlefield 2 had je gewoon nooit een heli of vliegtuig omdat iedereen die af stond te wachten :') In 1943 zie ik nooit iemand wachten, en dan kom je vaak genoeg in een vliegtuig als je er langsloopt of in de buurt spawned.

Ik vind over het algemeen dat er vrij leukt en serieus gespeeld wordt. Mensen wachten op je, zodat je samen bij hun in een voertuig mee kan rijden en ik zie zelden mensen domme of vervelende dingen doen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Laatst online: 21:24

RedFox

Heb je een OV ofzo?

rcarter schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 21:48:

Ik kom eigenlijk nooit mensen tegen die wachten tot er een vliegtuig spawned. Vaak blijven de tanks en vliegtuigen juist staan. Voordeeltje voor mij, want ik houd wel van een potje tank-whoren. Vooral op Wake kan je lekker raggen met een tank.

Vliegtuigen zijn naar mijn idee ook niet zo populair omdat je ze vrij gemakkelijk uit de lucht knalt met AA (itt tot bijvoorbeeld BF2). En ook het precisie-bombarderen is nog een hele kunst.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
Blijven wachten op voertuigen valt idd redelijk mee. Wat ik zelf irritant vindt zijn die mensen die kamikaze stilo andere vliegtuigen neer willen halen (lees: recht op je invliegen). Wat daar de lol aan is heb ik nog niet kunnen ontdekken. :/

Net nog even sniper zitten spelen @ iwo-jima (vindt ik toch geen leuke map) ... maar als je er ff voor gaat zitten kun je op zich wel mensen aan de andere kant van de map afschieten... (Vanaf de heuvel achter het vliegveld tot de kleine basis met de steigers) Maar dan moeten ze wel stilzitten of in een voorspelbare lijn bewegen.

[ Voor 40% gewijzigd door Charly op 22-07-2009 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Laatst online: 20:30
Bij die Air Raid zitten er meestal wel wat mensen te wachten. Ik snap zo ie zo niet waarom de makers van online shooters dit soort 'nieuwe' features doen. Bij COD4 was die helicopter ook zo irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

t mac schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 23:05:
Bij die Air Raid zitten er meestal wel wat mensen te wachten. Ik snap zo ie zo niet waarom de makers van online shooters dit soort 'nieuwe' features doen. Bij COD4 was die helicopter ook zo irritant.
Inderdaad. Staat zo'n gast te wachten bij de air raid, terwijl het capture point nog niet gepakt is, dus die air raid komt niet beschikbaar totdat dat gebeurt is. 8)7 Dus hij wacht todat ik met al mijn briljante BF skills dat punt capture, terrwijl de ene na de andere tegenstander naar de andere wereld wordt geholpen en dan kan HIJ eindelijk zijn air raid doen. :X Ik noem het matig. Help mij dan gewoon met capturen en dan mag je de air raid hebben. Ik ren ook geen wedstrijdjes naar de air raid toe. Als ik zie dat iemand anders er heen loopt op het moment dat ik ook onderweg ben dan mag hij hem hebben. Ik wil alleen graag dat het ding gedropt wordt door een team mate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Laatst online: 09-09 12:14
Je kan gewoon die Air Raid toch doen? Ik ga meestal in dat Air Raid ding, terwijl de vlag nog bij de vijanden hoort, bomb de basis, en probeer het overtenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 08-09 14:58
Tankbuster schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 23:48:
Je kan gewoon die Air Raid toch doen? Ik ga meestal in dat Air Raid ding, terwijl de vlag nog bij de vijanden hoort, bomb de basis, en probeer het overtenemen.
Klopt, maar dan moet de vlag wel bij een team horen. Als ie wit is (neutraal dus) dan werkt het niet.
Tenminste, dat is wat ik gemerkt heb. (Correct me if i'm wrong).

Ik vind het online ook erg meevallen qua fair play en teambased spelen.
Hoewel ik het leuker vind om met GoTters of andere mensen in mijn Xbox Live Friendslist te spelen, gaat het online vaak erg goed. Ook zijn de gevechten toch nog best gebalanceerd.

Toch moet ik zeggen dat ik het wel mis om af en toe een soort nabespreking te hebben of via de chat nog wat dingen tegen elkaar te zeggen. Je speelt nu iets meer lone-wolf als je de mensen niet kent.

Ik vind het trouwens ook opvallend hoeveel mensen met verschillende taken bezig zijn. Verdedigen, aanvallen, kill-hunt of support (tank, vliegtuig e.d.).

En wat is die actie soms super zeg. Ben je een punt aan het aanvallen waar om de zoveel tijd nieuwe mensen spawnen en dus op je afkomen (want dan ben je nog niet dichtbij genoeg). Komt er een tank aanrijden die door 1 maat onder vuur genomen wordt. Daarna vliegt er een vliegtuig over die een bom dropt op de tank en neem je ook nog eens wat andere mensen onder vuur, waarna een vliegtuig neerstort omdat je teammate die heeft neergeschoten.

Vind het geluid zoiezo wel erg goed. Vooral die vliegtuigen (als ze overvliegen) en de tanks klinken echt super.

[ Voor 28% gewijzigd door Martinspire op 23-07-2009 03:41 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Martinspire schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 03:38:
[...]

Klopt, maar dan moet de vlag wel bij een team horen. Als ie wit is (neutraal dus) dan werkt het niet.
Tenminste, dat is wat ik gemerkt heb. (Correct me if i'm wrong).
Ja precies :)

En wat je zegt over die actie en geluiden dat is echt super. Ik betrap me erop dat ik soms half naar beneden duik als ik op de bank zit als er een vliegtuig laag overkomt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-09 14:48
Afbeeldingslocatie: http://bf1943.elxx.net/sig/postcard/360/174317386.png

voeg maar toe als je zin hebt om te fraggen (heb al een aantal fijne potjes gespeeld met GoT members) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
Waar ik helemaal kriegel van wordt zijn die tanks, die krijg ik met geen mogelijkheid kapot. 2 granaten, drie van die noobtubes erop, nog steeds geen resultaat.
Ik kom trouwens wel vaak mensen tegen die bij die Air Raid staan te kempen. Gister kwam ik uit die Air Raid, staan er 3 vijanden voor die deur te dringen, 3 kills erbij. :P

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Ik heb een account aangemaakt op battlefield1943.com maar hoe koppel je die nu aan je xboxprofiel?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
thefabiman88 schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 09:36:
Waar ik helemaal kriegel van wordt zijn die tanks, die krijg ik met geen mogelijkheid kapot. 2 granaten, drie van die noobtubes erop, nog steeds geen resultaat.
Dat zou onderhand wel het moment moeten zijn dat ze eindelijk eens kapot gaan :+ Maar ze hebben flink waat aanmoediging nodig idd :p
Ik kom trouwens wel vaak mensen tegen die bij die Air Raid staan te kempen. Gister kwam ik uit die Air Raid, staan er 3 vijanden voor die deur te dringen, 3 kills erbij. :P
1 keer gehad dat er een vijand in de deuropening stond te wachten. Dan ben ik niet te beroerd om daar m'n grenade launcher op af te vuren hoor :+

Gister nog 2 man die bij mijn (en uchiha's) party joinden. Alleen jammer dat ze niks zeggen (Schuey ;)). Helaas waren we net van plan om te stoppen :) Lijkt me wel leuk om eens met wat GoT'ers te gamen.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slasher schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 09:41:
Ik heb een account aangemaakt op battlefield1943.com maar hoe koppel je die nu aan je xboxprofiel?
Wat probeer je ermee te bereiken dan? Als gewoon inlogt op je Xbox account op je xbox, en dan het spel start ben je automatisch geregistreerd daar. Ik heb verder nooit een account aangemaakt. Misschien dat je alleen voor het forum een ander account moet hebben.

Zijn er verder nog Tweakers die vaak in de avond spelen? Ik zelf moet helaas werken dus ik alleen in de avond tijd om 1 a 2 uurtjes te spelen. Heb zelf ook een mic en beetje teamplay is altijd leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
Inderdaad, GoT team creeeren. Zo'n 8 man nodig. Als de TS even een lijst o.i.d. aanmaakt met gamertags.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Als ik zo die plaatjes zie, en de plaatsen waar mensen staan, lijkt de Xbox echt enorm veel meer spelers te hebben, of zijn de PS3 mensen zo freaking goed dat ze allemaal hoog geranked zijn? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

SinergyX schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 11:30:
Als ik zo die plaatjes zie, en de plaatsen waar mensen staan, lijkt de Xbox echt enorm veel meer spelers te hebben, of zijn de PS3 mensen zo freaking goed dat ze allemaal hoog geranked zijn? :P
Er zijn meer Xbox360 spelers. Verhouding 2:1 ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Zie trouwens dat die plaatjes niet static zijn :) De mijne gepost een pagina terug is nl geupdate met mn giga aanwinst aan kills van gister. :) Wellicht een reden om ze in de startpost te plakken, zodat men 'live' de verrichtingen van de aanwezigen hier kan zien.

[ Voor 20% gewijzigd door EfBe op 23-07-2009 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EfBe schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 12:06:
Zie trouwens dat die plaatjes niet static zijn :) De mijne gepost een pagina terug is nl geupdate met mn giga aanwinst aan kills van gister. :) Wellicht een reden om ze in de startpost te plakken, zodat men 'live' de verrichtingen van de aanwezigen hier kan zien.
Dat vroeg ik mijzelf inderdaad ook al af, ook perfect als sig inderdaad. Maarja, hoeveel tweakers spelen het eigenlijk? Anders krijg je misschien wel een hele lange lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F350-maniac
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-02-2023
iemand bereid om als schietschijf te fungeren zodat ik wat wapens kan oefenen :P wil omgekeerd ook stilstaan hoor haha
mijn ps3 nick is F350-maniac heb mijn EA nick nog niet kunnen koppelen zal nog wel ff proberen
geweldig spel maar ik suck bigtime

Afbeeldingslocatie: http://bf1943.elxx.net/sig/postcard/ps3/201186663.png

[ Voor 22% gewijzigd door F350-maniac op 23-07-2009 12:37 . Reden: tag bijgevoegd ]

PSN Headless_Pumpkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

F350-maniac schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 12:30:
iemand bereid om als schietschijf te fungeren zodat ik wat wapens kan oefenen :P wil omgekeerd ook stilstaan hoor haha
mijn ps3 nick is F350-maniac heb mijn EA nick nog niet kunnen koppelen zal nog wel ff proberen
geweldig spel maar ik suck bigtime

[afbeelding]
Heb je ook een F350? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F350-maniac
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-02-2023
ja over 60 dagen weer als we gaan rondtouren in de states :P echt zo over de top heerluk !

PSN Headless_Pumpkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 12:27:
[...]

Dat vroeg ik mijzelf inderdaad ook al af, ook perfect als sig inderdaad. Maarja, hoeveel tweakers spelen het eigenlijk? Anders krijg je misschien wel een hele lange lijst.
Als die gegevens in die sigs geladen kunnen worden kunnen ze toch ook wel een een tabelletje voor de startpost geladen worden lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 22:05
Na de demo gespeeld te hebben heb ik direct de volledige game gekocht, damn het is echt verslavend :P
Ik probeer steeds ook zo'n mooi kaartje te maken, maar het wil niet lukken. Mijn statpage op battlefield1943.com wil ook niet werken: http://battlefield1943.com/soldier/profile/203002279/ps3

Ik ben (vind ik zelf iig) best goed in het besturen van die vliegtuigen, maar hoe moet je dan in hemelsnaam iets raken? Ik drop continu bommen, maar het lijkt net of ze de grond niet raken :P Is het dan de bedoeling dat je stijgt of daalt tijdens het droppen?

Ik zal iig even wat GoT mensen toevoegen :)

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste