Klopt, maar dan moet de vlag wel bij een team horen. Als ie wit is (neutraal dus) dan werkt het niet.
Tenminste, dat is wat ik gemerkt heb. (Correct me if i'm wrong).
Ik vind het online ook erg meevallen qua fair play en teambased spelen.
Hoewel ik het leuker vind om met GoTters of andere mensen in mijn Xbox Live Friendslist te spelen, gaat het online vaak erg goed. Ook zijn de gevechten toch nog best gebalanceerd.
Toch moet ik zeggen dat ik het wel mis om af en toe een soort nabespreking te hebben of via de chat nog wat dingen tegen elkaar te zeggen. Je speelt nu iets meer lone-wolf als je de mensen niet kent.
Ik vind het trouwens ook opvallend hoeveel mensen met verschillende taken bezig zijn. Verdedigen, aanvallen, kill-hunt of support (tank, vliegtuig e.d.).
En wat is die actie soms super zeg. Ben je een punt aan het aanvallen waar om de zoveel tijd nieuwe mensen spawnen en dus op je afkomen (want dan ben je nog niet dichtbij genoeg). Komt er een tank aanrijden die door 1 maat onder vuur genomen wordt. Daarna vliegt er een vliegtuig over die een bom dropt op de tank en neem je ook nog eens wat andere mensen onder vuur, waarna een vliegtuig neerstort omdat je teammate die heeft neergeschoten.
Vind het geluid zoiezo wel erg goed. Vooral die vliegtuigen (als ze overvliegen) en de tanks klinken echt super.
[
Voor 28% gewijzigd door
Martinspire op 23-07-2009 03:41
]