Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here
Nou geef mij maar liever vaste grond onder m'n voeten. Die bommen lijken alleen mensen te doden als ze ook letterlijk op hen vallen, met een tank heb je soms iets meer geluk. Heb het vaak ook zelf meegemaakt, dat ik een vliegtuig zie aankomen vliegen z'n bommen dropt en deze 1-2 meter van me vandaan tot ontploffing komen, resultaat ik loop vrolijk verderblitzkrieg schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 14:27:
[...]
Volgens mij werden heli's ook al in de korea-oorlog gebruikt.
Vliegen kan ik wel aardig goed ondertussen, beter als lopend mensen neerknallen, daar ben ik nog niet zo handig mee.
Airraid-vliegtuigen neerknallen voordat ze hun bommen loslaten is ook lekker effectief.

Na het onderhoud van vanmorgen zijn de ranks nog steeds niet terugkeert... Zou toch graag willen weten hoe het nu staat met mijn rang. Betekend dit trouwens dat tot het terugkeren van de ranks, je eigenlijk ook niet kunt stijgen in rank? Met andere woorden, worden de kills en punten niet bijgewerkt?
Daarnaast zit er volgens mij nog een bug in de game, als je met een tank naar die bunker met die bombing planes gaat en deze parkeert voor de deur, kun je na het lossen van die bommen niet meer terug in je tank, heb nu al een stuk of 3x meegemaakt.
Airport is het belangrijkste capturepunt, daarnaast ben je als je met het vliegtuig weg bent de eerste die iets captured, de eerst volgende mensen spawnen dus op die plek.SD5k schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 12:07:
[...]
Ik probeer liever om m'n vliegtuig te repareren, je moet het niet enkel om de punten doen, met één man hou je zo'n capturepoint toch nooit vast.
Dat van die bommen is mij ook al opgevallen, het is net of ze niet ontploffen, maar dat je ze op je hoofd moet krijgen.HammerNL schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 14:42:
[...]
Nou geef mij maar liever vaste grond onder m'n voeten. Die bommen lijken alleen mensen te doden als ze ook letterlijk op hen vallen, met een tank heb je soms iets meer geluk. Heb het vaak ook zelf meegemaakt, dat ik een vliegtuig zie aankomen vliegen z'n bommen dropt en deze 1-2 meter van me vandaan tot ontploffing komen, resultaat ik loop vrolijk verder

Verwijderd

PS3 staat nu op iets meer dan 20,2 miljoen, dus die zullen nog even door moeten knallen.
Die map zal echt niet meteen een minuut nadat de teller 43 miljoen bereikt beschikbaar zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 15:22:
Vanavond al Coral Sea?Nu bijna 39,2 miljoen kills op de Xbox.
PS3 staat nu op iets meer dan 20,2 miljoen, dus die zullen nog even door moeten knallen.
Ik verwacht zelf dat ie pas volgende week beschikbaar wordt.
Tesamen met een bug update.
Burp
Dat viel mij ook op, kwam een vliegtuigje laag overvliegen, die dropte zijn bommen. Ik zag echt letterlijk een bom op mijn scherm. Ding sloeg 1 meter verderop in, niets aan de handblitzkrieg schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 15:05:
[...]
Dat van die bommen is mij ook al opgevallen, het is net of ze niet ontploffen, maar dat je ze op je hoofd moet krijgen.
Ik denk wel dat de map direct speelbaar wordt. Teminste, dat haal ik uit de tweets.
[ Voor 9% gewijzigd door winDOS op 14-07-2009 15:44 ]
C:\>Signature.bat
Tja, als ze wel enorme splash damage hadden waren ze weer overpowered. Ik kill regelmatig mensen met bommen in een vliegtuig, als ze sterker waren dan kun je ze gewoon willekeurig rondom een vlag droppen en heb je sowieso kills, dat zou wat irritant zijn natuurlijk. (voor diegene op de grond)winDOS schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 15:40:
[...]
Dat viel mij ook op, kwam een vliegtuigje laag overvliegen, die dropte zijn bommen. Ik zag echt letterlijk een bom op mijn scherm. Ding sloeg 1 meter verderop in, niets aan de hand
Ik denk wel dat de map direct speelbaar wordt. Teminste, dat haal ik uit de tweets.
Ook denk 1 van de redenen dat friendly fire niet is toegestaan, anders had je een nonstop teamkill fest.'SCIxX schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 16:03:
Tja, als ze wel enorme splash damage hadden waren ze weer overpowered. Ik kill regelmatig mensen met bommen in een vliegtuig, als ze sterker waren dan kun je ze gewoon willekeurig rondom een vlag droppen en heb je sowieso kills, dat zou wat irritant zijn natuurlijk. (voor diegene op de grond)
Al mogen ze dat bij Airstrikes wel invoeren, imho nog beetje te krachtig.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Als hij eenmaal wordt uitgevoerd wel, maar imho heb je wel even de tijd om of die dingen uit de lucht te knallen of naar dat huisje gaan en op die deur blijven knallen. (Klopt dit trouwens wel? Dat je degene die een bombing run aan het uitvoeren is kan neerknallen? Ik heb er al een paar keer met een tank voorgestaan en mijn cursor werd rood en toen ik bleef schieten kreeg ik een kill)SinergyX schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 16:11:
[...]
Ook denk 1 van de redenen dat friendly fire niet is toegestaan, anders had je een nonstop teamkill fest.'
Al mogen ze dat bij Airstrikes wel invoeren, imho nog beetje te krachtig.
Als het goed is zit ie al in het spel, dus er zou geen update nodig hoeven te zijn om 'm te unlocken. Maar we zullen het snel genoeg weten. Mocht ie morgen of overmorgen pas beschikbaar komen zal er genoeg geklaagd worden iigWii4all schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 15:30:
[...]
Die map zal echt niet meteen een minuut nadat de teller 43 miljoen bereikt beschikbaar zijn.
Ik verwacht zelf dat ie pas volgende week beschikbaar wordt.
Tesamen met een bug update.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Een strafe met de mitrailleurs is dan wel weer heel effectief tegen groepjes soldaten. Een bom is inderdaad enkel nuttig tegen tanks en opstijgende vliegtuigen, die zijn nog wel goed te raken met bommen. En natuurlijk als oppressiewapenwinDOS schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 15:40:
[...]
Dat viel mij ook op, kwam een vliegtuigje laag overvliegen, die dropte zijn bommen. Ik zag echt letterlijk een bom op mijn scherm. Ding sloeg 1 meter verderop in, niets aan de hand
Wat mij ook opviel is dat nadat ik een tank had gebombardeerd, de mensen ernaast ook dood waren. Terwijl een bom naast de mensen nauwelijks iets doet. De ontploffing van de tank is dus krachtiger dan de ontploffing van de bom?
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
PS3 moet nog iets langer: 22.336.044.
Edit: we zijn er

Well, that was fast!
In a little over four days, the Xbox 360 community tallied over 43,000,000 kills, un-locking both the Coral Sea map and the Air Superiority mode for the console.
Coral Sea is accessed from the Air Superiority icon on the main menu. Air Superiority differs from the Conquest mode found on other maps by eliminating flag points in favor of an all-out, aerial deathmatch!
We're in the process of determining who executed the final 43,000,000th kill, so check back soon!
Congratulations to the Xbox 360 community for winning the challenge and come on PS3 fans! Don't let 360 players have all the fun!
[ Voor 79% gewijzigd door Dutchie! op 14-07-2009 23:22 ]
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Verwijderd
'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'
Btw, ik kan in menu van PS3 helemaal niet vinden hoe je voice uitzet. Iemand idee?? Word gek van gejank van mensen...
Verwijderd
Speelt echt heerlijk met de rifle klasse, heb kills gemaakt waarvan ik zelf schrok
Alleen het vliegen lukt me nog voor geen meter, zo'n ding besturen lukt nog wel, maar er kills mee maken is me tot nu toch niet gelukt. Iemand tips?
Gaat nog even spelen
Die verschijnen alleen boven je eigen spelers en als een medespeler op de tegenstander heeft geschoten.StefSOFT schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 00:03:
Vinden jullie ook niet dat die gekleurde driehoekjes boven de speler soms wel heel veel informatie weggeven. Volgens mij was dat met bf1942 toch veel subtieler geregeld.
Wellicht had het iets subtieler gemogen.
Burp
Héél hoog vliegen en dan keihard naar beneden naar een vlag waar menneke's zitten en dan gewoon sproeien en je bommen laten vallen.Verwijderd schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 02:22:
Echt een geweldige game
Speelt echt heerlijk met de rifle klasse, heb kills gemaakt waarvan ik zelf schrok![]()
Alleen het vliegen lukt me nog voor geen meter, zo'n ding besturen lukt nog wel, maar er kills mee maken is me tot nu toch niet gelukt. Iemand tips?
Gaat nog even spelen
Burp
Zit er niet in volgens mij. Idd had dat er wel in gemogen... Ook kan ik niet vinden hoe ik een game kies met een bepaalde map of juist niet een bepaalde map. Ik heb bv geen zin in dogfights en ookal is die niet op de PS3 nog, wanneer die map komt wil ik die graag skippen.majoh schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 01:00:
Soms wel ja, kan ik iemand door een muur blijven volgen...
Btw, ik kan in menu van PS3 helemaal niet vinden hoe je voice uitzet. Iemand idee?? Word gek van gejank van mensen...
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Ik heb BF 1942 wel een paar keer gespeeld, dit lijkt er volgens mij wel aardig op, maar pin me er niet op vast.shoombak schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 09:19:
Voor die mensen die BF1942 hebben gespeeld, komt dit spel een beetje in de buurt?
Je kan natuurlijk de demo proberen.
Edit: Efbe, dogfights is een aparte gamemode die je apart moet kiezen.
[ Voor 9% gewijzigd door blitzkrieg op 15-07-2009 09:25 ]
Ja het lijkt er echt op alleen dan geupdate en met gebouwen die kapot kunnen zoals Bad Compagny had.shoombak schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 09:19:
Voor die mensen die BF1942 hebben gespeeld, komt dit spel een beetje in de buurt?
Voor het geld kan je dit spel simpelweg niet laten schieten als je van online shooters houdt.
Nu al super veel mensen die spelen en ook al ben je beperkt in maps en classes is het gewoon heerlijk om ff snel op te starten.
Nog zo'n lekker voordeel (als Xboxspeler) is dat er geen dvd in hoeft ...ja logisch met arcade natuurlijk maar het voelt helemaal niet als een simpel arcadespel. Hij hoort simpelweg bij de klassiekers zoals Braid en Castle Crashers
Dat pijltje boven de tegenstander vind ik wel erg jammer. een gebieds aanduiding op de map had naar mijn idee beter geweest als iemand gespot is, want nu kan ik wel gaan schuilen achter een muur maar de tegenstander ziet het pijltje omdat ik een schot gelost heb. Voor de rest de beste prijs / kwaliteit verhouding sinds The Orange Box
Daarbij, ook al zag je iedereen nonstop, schoot ik nog 90% van de tijd mis
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Komen er trouwens nog stats op de website zoals bij BF:BC? Op dit moment krijg je een access denied melding als je op My Soldier klikt.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Vanavond maar eens kijken naar de nieuwe map! ben benieuwd
Geen idee hoe dit weer kan. Ik heb zelf niks veranderd aan wat dan ook in de tussentijd. Iemand anders hier toevallig ook last van?
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Verwijderd
Als het vliegen trouwens niet zo makkelijk gaat, moet je ff die tut doen,, kun je tenminste een beetje fatsoenlijk oefenen, heeft mij flink geholpen!

Gelukkig nog wat goeie matches gehad, waar we met 3 man zo'n base aan het water echt heel lang hebben verdedigd
Sinds dinsdag al.BW83 schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 11:46:
Wat dat betreft dat vliegen, als je er moeilijkheden mee blijft houden moet je eens proberen om de verticale vliegbewegingen te 'inverten' (instelbaar in het controlmenu). Sinds ik dat gedaan heb gaat het bij mij een stuk beter. Niet dat ik een geweldige piloot ben, daarvoor speel ik het te weinig vooralsnog. Het maken van loopings/kurketrekkers zijn nu vrij simpel, en ik stort niet meer zonder aanleiding neer. Ik ben dan ook zeer benieuwd naar die nieuwe map. Maar dat duurt nog eventjes aangezien ik de PS3-versie speel. Is die op de Xbox al geunlocked?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik heb gemiddeld rond de 450/500 punten per match, waardoor ik redelijk vaak in de top 5 sta. Met name omdat ik veel punten score voor vlaggen, maar ik ben niet zo iemand die in een vliegtuig gaat zitten en dan parachute.. Nee, ik pak een auto en ik pak gewoon de eerste twee punten die er zijn, aangezien de meeste zo traag zijn als ik weet niet wat. Heb binnen een of twee minuten vaak ook dan al 60 punten. Daar vind ik zelf helemaal niets mis mee, aangezien je eerste twee punten gewoon snel moet hebben om lekker dichtbij te spawnen. Sommige mensen zijn echter gewoon te dom voor woorden, teamies die geen vlaggen oppakken als ze ervlakbij staan terwijl er geen vijand te bekennen is, of teamies die inderdaad van vlag a naar vlag b naar vlag c sprinten terwijl als ze bij vlag c zijn, vlag a en b weer door de vijand gecaptured is.SinergyX schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 11:53:
Kom nu met hoge regelmaat games tegen waar gewoon 4-5 man beetje rond aan het rennen is op het vliegdekschip, schiet echt totaal niet meer opAllemaal gedreven om zo snel mogelijk base te pikken, 30 punten binnen te halen en volgende base.
Gelukkig nog wat goeie matches gehad, waar we met 3 man zo'n base aan het water echt heel lang hebben verdedigdZit nu wel over de helft met die achievements, maar aantal zijn best pittig. (neem aan dat je die 20 kills in 1 match moet halen.. als ik 10 kills heb ben ik al blij)
Verder ben ik bijna altijd rifleman. Zowel lekker van veraf en dichtbij, zeker doordat je ook een riflegrenade hebt en twee normale grenades. Gisteren de 50 vliegtuig kills gehaald in een paar potjes air superiority. Leuk voor even tussendoor. Maar nu ik die kills heb gehaald zal ik het niet meer zo snel spelen.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Verwijderd
Vliegen wil nog niet echt super goed lukken, heb het regelmatig dat er een henkie achter me zit met een vliegtuig die me neerknalt; afschudden wil nog niet echt lukken. Tips anyone?
Verwijderd
Ik ben op het moment ook 1 die vooral veel in vliegtuigjes zit

K ben trouwens ook altijd rifleman, ongelooflijk hoe makkelijk het gaat met die rifle grenades soms. Zelfs soms een beetje random van veraf schieten met dat ding maak je nog kills
Probeer achter hem te komenVerwijderd schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 12:25:
Vliegen wil nog niet echt super goed lukken, heb het regelmatig dat er een henkie achter me zit met een vliegtuig die me neerknalt; afschudden wil nog niet echt lukken. Tips anyone?
Wat ik vaak doe is beetje spelen met de throttle, als je flink vaart maakt en dan ineens afremt dan schiet hij soms aan je voorbij. Ook heb ik het gevoel dat de japanse zero wat wendbaarder is, maar hij kan minder hits incasseren (zou geschiedenisgetrouw zijn, maar misschien is het slechts mijn gevoel).
Wat ook vaak werkt is een beetje stuntvliegen. Rakelings langs een paar bomen of een radioantenne laat je achtervolger soms crashen. Probeer ook over afweergeschut (van jouw team) te vliegen als je hem echt niet kwijt kan raken. Wat ook goed werkt is teamen met een andere piloot, met wingman ben je ruim meer waard dan de som van de delen
Is inderdaad ook een goede methode, maar zorg dat je voldoende vaart overhoud, als je te weinig vaart hebt stallt je vliegtuig en kan je nouwelijks meer bochten maken. Als je dan niet neerstort dan wordt je ongetwijfeld genadeloos neergeschoten.Verwijderd schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 12:33:
@am2 als je in een bocht zit gas loslaten, maak je kleinere bochtjes,, werkt bij mij vaak =)
[ Voor 18% gewijzigd door Magic op 16-07-2009 12:38 ]
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Hoogste momenteel is 254 puntenuchiha tijntje schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 12:20:
Ik heb gemiddeld rond de 450/500 punten per match, waardoor ik redelijk vaak in de top 5 sta. Met name omdat ik veel punten score voor vlaggen, maar ik ben niet zo iemand die in een vliegtuig gaat zitten en dan parachute.. Nee, ik pak een auto en ik pak gewoon de eerste twee punten die er zijn, aangezien de meeste zo traag zijn als ik weet niet wat. Heb binnen een of twee minuten vaak ook dan al 60 punten. Daar vind ik zelf helemaal niets mis mee, aangezien je eerste twee punten gewoon snel moet hebben om lekker dichtbij te spawnen. Sommige mensen zijn echter gewoon te dom voor woorden, teamies die geen vlaggen oppakken als ze ervlakbij staan terwijl er geen vijand te bekennen is, of teamies die inderdaad van vlag a naar vlag b naar vlag c sprinten terwijl als ze bij vlag c zijn, vlag a en b weer door de vijand gecaptured is.
An sich ga ik niet zo voor de punten, boeit me helemaal niet welke plaats ik sta. Beetje strategisch een base verdedigen, sneaky op afstand 1 voor 1 wat tegenstanders neerhalen of support geven op een aanval.
Het blijft imho jammer dat die airstrike geen friendly fire heeft, wat mij een stuk realistischer lijkt. Beetje dom als er een 5 man in een base zit en er komt een enkeling aanvallen, airstrike eroverheen en 1 man pakt doodleuk de base.
En de snelheid van kogels met die snipergun blijft te dom voor woorden
idd, niet echt snel, maar als je het een beetje door hebt kan je zo iemand die rent neer halen, moet wel goed op de afstand letten, maar dan maak je soms ook headhots als iemand rentSinergyX schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 12:38:
[...]
En de snelheid van kogels met die snipergun blijft te dom voor woorden
Verwijderd
Hij zegt dat ik niet genoeg ruimte heb op mijn HDD terwijl ik gewoon ruim 1100MB vrij heb...
Kijk even in de details, downloadgrootte is niet gelijk aan installatiegrootteVerwijderd schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 14:26:
Uhm, waarom kan ik de demo (en later de key) niet downloaden vanaf de PSN
Hij zegt dat ik niet genoeg ruimte heb op mijn HDD terwijl ik gewoon ruim 1100MB vrij heb...
Verwijderd
Ah ok, jah ik zie alleen maar dat hij 565mb groot is (als downloadfile), maar niets over de installatiegrootte.SinergyX schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 15:00:
[...]
Kijk even in de details, downloadgrootte is niet gelijk aan installatiegrootte
In Bad Company is dat gewoon niet tof. Zit je net iets eerder in een heli of tank, wordt je geteamkilled..
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Maar van airstrike blijf ik dom vinden, grote battles van 6 vs 6 is in 1 klap over. (zelfs als je er 2 neer haalt kan die 3rde nog steeds met 1 bomb genoeg afmaken
Moet je AA maar gebruiken - wordt echt veel te weinig ingezet. Als elk team 1-2 man op AA heeft durft niemand meer te vliegen.SinergyX schreef op Thursday 16 July 2009 @ 18:29:
Tja, het is denk ik beetje irritatie voorkomen, lekker rond kloten en in de weg gaan staan van bv een auto (dan krijgt die gene die jou aanrijd de dmg, maar jij bent de 'schuldige'), kan ik wel begrijpen.
Maar van airstrike blijf ik dom vinden, grote battles van 6 vs 6 is in 1 klap over. (zelfs als je er 2 neer haalt kan die 3rde nog steeds met 1 bomb genoeg afmaken).
Wat heeft dat met friendly fire te maken?DaMorpheus schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 18:56:
[...]
Moet je AA maar gebruiken - wordt echt veel te weinig ingezet. Als elk team 1-2 man op AA heeft durft niemand meer te vliegen.
Het is gewoon dom dat er van mij part 11 tegen 11 in een dorpje staan te schieten, serie bommen droppen en 'miraculeus' er 11 ongeschonden blijven terwijl hele drop met de grond gelijk is gemaakt.
Ik zit wel vaak in zo'n AA, maar dat ding is zo inaccuraat en onduidelijk qua range dat het meer zin heeft gewoon bergje neer te schieten want daar krijg je meer punten mee (per saldo gaat het enkel om de punten).
Als er geen Flak cannons bemand zijn is het soms erg handig, naast de andere reeds gegeven tips om hoogte te maken als je even geen tegenstanders ziet. Zeker met Air superiority vlieg ik standaard die 'arena' met behoorlijke hoogte in. Vervolgens is het doelwit kiezen, scherpe neerwaartse bocht maken en dankzij de zwaartekracht zit je zo achter hem. Daarnaast zullen de mensen die laag vliegen niet zomaar jouw gaan beschieten omdat je vrij ver weg zit. Dus vanaf het moment dat je de carrier verlaat gewoon relatief stijl die kant op vliegen en dan begin je al met een tactisch voordeelVerwijderd schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 12:25:
Hmmz? Als een gewoon vliegtuig een beetje dichtbij is heb je hem binnen 2 sec down? Als je het over die air raid hebt, dat klopt idd. Dan is een AA gun niet heel geweldig.SinergyX schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 01:12:
[...]
Wat heeft dat met friendly fire te maken?
Het is gewoon dom dat er van mij part 11 tegen 11 in een dorpje staan te schieten, serie bommen droppen en 'miraculeus' er 11 ongeschonden blijven terwijl hele drop met de grond gelijk is gemaakt.
Ik zit wel vaak in zo'n AA, maar dat ding is zo inaccuraat en onduidelijk qua range dat het meer zin heeft gewoon bergje neer te schieten want daar krijg je meer punten mee (per saldo gaat het enkel om de punten).
Edit: heeft iemand een idee hoeveel ranks er zijn? Ben nu rank 33 dacht ik, maar geen id waar het eindigt
[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 17-07-2009 09:14 ]
dalijk eens even ouderwets knallen
Verwijderd
De flak cannon hebben wel enige oefening nodig. Ten eerste gaan de projectielen niet zo snel, dus je moet vooruit denken en richten. Daarnaast is de range was gelimiteerd, vanaf mid-range zijn wel goed te doen, ik haal regelmatig vliegtuigen ermee neer. Tegen air raids doen ze niet veel.uchiha tijntje schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 08:56:
[...]
Hmmz? Als een gewoon vliegtuig een beetje dichtbij is heb je hem binnen 2 sec down? Als je het over die air raid hebt, dat klopt idd. Dan is een AA gun niet heel geweldig.
Edit: heeft iemand een idee hoeveel ranks er zijn? Ben nu rank 33 dacht ik, maar geen id waar het eindigt
Volgens mij zijn er 50 ranks... weet het niet zeker.
Valt het jullie trouwens ook op hoe weinig melee wordt gebruikt? Als ik een kleine basis overval gebruik vaak melee, lekker hakken en steken. Zo heb ik er een keer 5 neergehaald. En je verraad je positie niet.
Tips? Kan je met 1 bazooka schot een tank met 100% health opblazen?
Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM
Verwijderd
Nee, dat kan niet. Maar er zijn wel andere opties.Sneak\[3G] schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 11:10:
Weet iemand hier of er een zwakke plek is op de tank? Soms ben ik doormiddel van 1 schot van een bazooka dood (met volle heath), raakt deze me dan op een zwakke plek?
Tips? Kan je met 1 bazooka schot een tank met 100% health opblazen?
De tank is aan de voorkant het sterkst, daarna de zijkant en daarna de achterkant. Als met een full-health tank rijdt en van achteren beschoten wordt met een bazooka ben ongeveer 90% beschadigt. Wat je vaak ziet is dat mensen eerst een granaat gooien en daarna een bazooka afvuren. Dit doet het hem.
Daarnaast hebben scouts TNT. Dit sloopt je tank wel 1x, zelf als je de TNT 2 meter van de tank laat ontploffen.
Ik denk dat dit in bf1943 ook zo is.
Burp

Moeten ze dan niet eerst nog even de Duitse en Britse fracties ontwikkelen/omzetten? Of gaan de Japanners de bruggen bij Arnhem verdedigenshoombak schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 12:03:
Zijn er overigens plannen om andere maps uit BF42 naar BF43 om te zetten? Zou Market Garden nog wel eens willen spelen
En het spawnpoint, het Japanse vliegdekschip, ligt dan in de rivierBanjy schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 12:47:
[...]
Moeten ze dan niet eerst nog even de Duitse en Britse fracties ontwikkelen/omzetten? Of gaan de Japanners de bruggen bij Arnhem verdedigen?
Verwijderd
Wat ook tof was waren de 2p fliegtuigen, of die gigantische bommenwerpers waar je met 4p in kon.
Afhankelijk van het succes van bf1943 zie ik de andere scenario's nog wel als DLC verschijnen. Eerst een met 'zee germans' als nieuw leger en een aantal europese maps... Dday en de slag om Arnhem waren volgens mij beide in 1944, dus wellicht dat ze er zelfs nog een losse game van maken.Banjy schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 12:47:
[...]
Moeten ze dan niet eerst nog even de Duitse en Britse fracties ontwikkelen/omzetten? Of gaan de Japanners de bruggen bij Arnhem verdedigen?
En dan later nog een keer een paar Afrika maps met een paar nieuwe units (extra vliegtuigen of tanks) ofzo?
...misschien dat ze het max aantal spelers dan ook nog wel een keer opkrikken.
[ Voor 15% gewijzigd door Charly op 17-07-2009 13:55 ]
Verwijderd
Dank voor je antwoord. Het werkt inderdaad prima! Net even een potje gespeeld en ik kwam op 1255 score en 35 kills, dat is echt mijn record tot nu toe. Voornamelijk gehaald door alleen maar tank te rijden met een maatje en veel bases te veroveren. Jammer dat je record niet wordt bijgehouden van je beste potje, zou dat ook graag van andere kunnen zien (friends bv)Verwijderd schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 11:16:
[...]
Nee, dat kan niet. Maar er zijn wel andere opties.
De tank is aan de voorkant het sterkst, daarna de zijkant en daarna de achterkant. Als met een full-health tank rijdt en van achteren beschoten wordt met een bazooka ben ongeveer 90% beschadigt. Wat je vaak ziet is dat mensen eerst een granaat gooien en daarna een bazooka afvuren. Dit doet het hem.
Daarnaast hebben scouts TNT. Dit sloopt je tank wel 1x, zelf als je de TNT 2 meter van de tank laat ontploffen.
Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM
Overgens zit het dik in orde met de 24man. Regelmatig vecht ik met 4tegen 4 over een flag-point. En dan alles erom heen(air-raids/vliegtuigen/etc)... duidelijk wel het "Hollywood-oorlogs" gevoel
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
gisteren ging alles nog prima!
Scheduled Maintenance for BF1943 and BFBC1 has started! Please don't freak out, you'll be killing fools again real soon!
about 3 hours ago from web
Paar keer al teruggekomen: elke ochtend om 11 uur Nederlandse tijd is een onderhouds window.ThatsHollywood schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 10:28:
Lekker dan, kan niet connecten met EA sinds vanmorgen:S hebben andere xbox gebruikers hier ook last van?
gisteren ging alles nog prima!
Zeker als het wat sneller gaat dan zit ik er net naast maar ook met richten van veraf zit er al snel steeds net naast. Misschien moet ik het hier maar bij laten want anders wordt dit spel een dure grap
Of gewoon niet spelen als ik moe ben ..dat kan natuurlijk ook
Als pc gamer moet je geen shooters gaan spelen op een console...vooral niet als je er goed in was. Dat wekt alleen maar frustratie op. Ik heb een xbox en playstation 3 gehad maar beide consoles snel weer het huis uit gedaan. Voor mij persoonlijk spelen alleen vechtspellen fijn op de consoles....maar die speel ik al niet meer sinds Killer Instinct op de SNES. Ik vind de hele console ontwikkeling momenteel erg vervelend omdat pc-gaming vaak op de laatste plek komt met zeer matige ports van console spellen. Als dit niet het geval is komt het vaak later op de markt. Vroeger was het altijd andersom. Ik kijk hoe dan ook uit naar de pc versie van BF1943, ook al moet ik er op wachten. Maar ik kan het iig spelen met een muis en ASWD!Beakzz schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 14:41:
Bij mij is het van plezier naar frustratie geschoten . het is eigenlijk de eerste shooter die ik op de Xbox speel en was gewend best goed te zijn op de pc. Nu heeft het me net weer een controller gekost uit pure frustratie.
Zeker als het wat sneller gaat dan zit ik er net naast maar ook met richten van veraf zit er al snel steeds net naast. Misschien moet ik het hier maar bij laten want anders wordt dit spel een dure grap
Life is what you others make it.
Gewoon veeeel oefenenBeakzz schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 14:41:
Bij mij is het van plezier naar frustratie geschoten . het is eigenlijk de eerste shooter die ik op de Xbox speel en was gewend best goed te zijn op de pc. Nu heeft het me net weer een controller gekost uit pure frustratie.
Heb ook de voorkeur voor een muis en keyboard
Ik knal op dit moment ook mijn hele magazijn op terwijl ik meestal niets raak
Maar hoe meer je het doet hoe beter het gaat (is vaak zo
Vliegen gaat me ook goed af, behalve het bommen droppen dat is nog ff oefenen
Verder echt een top spel
Helaas wel enigszins beperkt vergeleken met BF:BC, maar we zullen wel niet teveel mogen verwachten van een arcade game. Had graag de stats per wapen enzo kunnen bekijken, en meer dan 1 soldier 'Under Surveillance' kunnen hebben. Maar leuk dat het nu is
Xbox
Precies hetzelfde hierMarc3l schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 23:33:
[...]
Gewoon veeeel oefenen
Maar hoe meer je het doet hoe beter het gaat (is vaak zo)
Verder echt een top spel
Maar ik ga niet eens meer proberen dit op mijn pc te spelen, trekt ie toch maar half...
Schieten met die sniper rifles is idd knap lastig, ik heb geen flauw idee hoeveel ik moet corrigeren voor een lopend doel. En ook de effective range heb ik nog geen idee van,m vanaf hoe ver kan je iemand raken?
Gokken waar je doel heenrent en beetje ervoor schieten. Kogels van de sniper gaan echt belachelijk langzaam, veelal is het enkel handig voor doelen die netjes stilzitten.Schuey schreef op zondag 19 juli 2009 @ 14:01:
[...]
Precies hetzelfde hier
Maar ik ga niet eens meer proberen dit op mijn pc te spelen, trekt ie toch maar half...
Schieten met die sniper rifles is idd knap lastig, ik heb geen flauw idee hoeveel ik moet corrigeren voor een lopend doel. En ook de effective range heb ik nog geen idee van,m vanaf hoe ver kan je iemand raken?
Ik speel trouwens erg vaak 's avonds de komende dagen (xbox 360), dus als je zin hebt om mee te spelen, voeg me toe op LIVE: monnick
Bovendien heb ik bij 1943 voor het eerst (bij een Battlefield game) het gevoel dat wapens echt impact hebben. Bij Bad Company moet je een magazijn op iemand leegschieten voordat hij het loodje legt. Nu lekker 2 (of headshot) schoten met je M1 Garand en de vijand ligt neer
De setting van 1943 spreekt me ook veel meer aan. De pacific hebben ze echt heel goed neergezet. Ik verbaas me vaak over de enorme grafische kwaliteit van deze game, terwijl de download maar 550 Mb is!! Op Wake Island is er een ondiep stukje water onder een brug, dat ziet er echt schitterend uit. Altijd even stilstaan om te genieten van het tropische gevoel
En moderne multiplayer oorlogsgames (ala Bad Company) kan ik niet meer spelen omdat mijn in die setting mijn hele game ervaring is verpest door CoD: Modern Warfare
Verwijderd
Je hebt ook met Bad Company de gamemodus Conquest hoor. Moet je alleen even downloaden (gratis)monnick schreef op zondag 19 juli 2009 @ 16:03:
Ik vind deze Battlefield (multiplayer) trouwens veel beter dan Bad Company. Ten eerste vind ik de multiplayer maps veel vetter, en bovendien ook de spelmodus. Vlaggen veroveren is zoveel leuker dan die Goldrush! Je hebt nu veel meer vrijheid en je kan sneaky van achter een basis binnendringen en de vlag cappen. Terwijl bij Bad Company de aanval altijd is gefocust op 2 gold crates waardoor er in die omgeving erg veel vijanden rondlopen.
Bovendien heb ik bij 1943 voor het eerst (bij een Battlefield game) het gevoel dat wapens echt impact hebben. Bij Bad Company moet je een magazijn op iemand leegschieten voordat hij het loodje legt. Nu lekker 2 (of headshot) schoten met je M1 Garand en de vijand ligt neer
De setting van 1943 spreekt me ook veel meer aan. De pacific hebben ze echt heel goed neergezet. Ik verbaas me vaak over de enorme grafische kwaliteit van deze game, terwijl de download maar 550 Mb is!! Op Wake Island is er een ondiep stukje water onder een brug, dat ziet er echt schitterend uit. Altijd even stilstaan om te genieten van het tropische gevoel
En moderne multiplayer oorlogsgames (ala Bad Company) kan ik niet meer spelen omdat mijn in die setting mijn hele game ervaring is verpest door CoD: Modern WarfareDaar kan geen 1 game overheen, behalve natuurlijk Modern Warfare 2, die binnenkort uitkomt.
Die gamemode is er later bijgekomen naast Gold rush. Maar ik vind 1943 ook leuker online.
Verwijderd
Dan kan jij toch echt niet mikken, bij BC is headshot instantkill.monnick schreef op zondag 19 juli 2009 @ 16:03:
Ik vind deze Battlefield (multiplayer) trouwens veel beter dan Bad Company. Ten eerste vind ik de multiplayer maps veel vetter, en bovendien ook de spelmodus. Vlaggen veroveren is zoveel leuker dan die Goldrush! Je hebt nu veel meer vrijheid en je kan sneaky van achter een basis binnendringen en de vlag cappen. Terwijl bij Bad Company de aanval altijd is gefocust op 2 gold crates waardoor er in die omgeving erg veel vijanden rondlopen.
En moderne multiplayer oorlogsgames (ala Bad Company) kan ik niet meer spelen omdat mijn in die setting mijn hele game ervaring is verpest door CoD: Modern WarfareDaar kan geen 1 game overheen, behalve natuurlijk Modern Warfare 2, die binnenkort uitkomt.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
ow ik heb heb hetzelfde, vaak een aantal schoten nodig om iemand te raken, stuk of 2 of 3 en hij ligt. en het geluid van de schoten vind ik ook prettig. meestte mensen houden alleen online echt hun triggers ingedrukt tijdens het schieten, werkt voor geen meter, gewoon losse gecontrolleerde schotenVerwijderd schreef op zondag 19 juli 2009 @ 16:28:
Las net hierboven dat iemand dit zei: Heb het gevoel dat wapens nu veel meer impact hebben 2 schoten en ze liggen. Nou ik vind dit in 1943 dus echt belabberd. Je hebt totaal niet het gevoel dat je iemand goed raakt. Ookal richt je nog zo perfect.
Verwijderd
Kga vaak 3rd person, en zodra ik een andere vliegtuig tegenkom stap ik in 1st person. Kun je beter mee mikken en hij laat zien waar het vliegtuig zit aan de zijkanten van je scherm.monnick schreef op zondag 19 juli 2009 @ 14:25:
Moet je vliegen in first person of third person om goed te zijn?Welke view gebruiken de meeste van jullie in een plane?monnick
Maar voor bomben etc gebruik ik gewoon 3rd
@Murdocos,
Had je dat bij andere games in de BF reeks wel dan?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2009 17:22 ]
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Ik weet er zelf niks vanaf want ik speel op de 360. Maar op Twitter stond het volgende berichtje van de officiele Battlefield 1943 poster:scorpie schreef op zondag 19 juli 2009 @ 22:17:
Hmm toen ik vandaag ging spelen zag ik tot mijn verbazing dat mijn stats gereset waren en dat ze ook niet geupdate werden tijdens het spelen. Weet iemand hier meer van? (PS3 versie BTW)
OfficialBF1943: PS3 users rank, stats, and Coral Sea missing being investigated.
ook jammer is dat nu elken keer 2 booten zijn dan was 1942 leuker dan was een aan def en ander moet aan vallen
[ Voor 22% gewijzigd door Motaro op 19-07-2009 23:57 ]
Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
in 1942 was het helemaal gaaf om met de boot te gaan varen en met de grote guns op het eiland te schietenMotaro schreef op zondag 19 juli 2009 @ 23:55:
jammer vind is dat bommen van vliegtuigen niet veel Dmg doen je moet gewoon meteen kil krijgen als je op tank gooit en grooder Aoe maar met langer cooldown of zo en sniper mag wel meer DMg doen
ook jammer is dat nu elken keer 2 booten zijn dan was 1942 leuker dan was een aan def en ander moet aan vallen
[ Voor 6% gewijzigd door MochiGohan op 20-07-2009 00:06 ]
Verwijderd
MochiGohan schreef op maandag 20 juli 2009 @ 00:03:
[...]
in 1942 was het helemaal gaaf om met de boot te gaan varen en met de grote guns op het eiland te schieten
bf1943 lijkt me leuk (wacht op pc versie) maar is alles behalve een remake van 1942.
Had ik ook! Eerst waren ze er nog wel, toen heb ik de tutorial even gedaan om het vliegtuig langer dan 2 tellen in de lucht te houden (hielp niets overigens, die controls kan ik niet mee omgaan... warhawk was 10 keer beter hierin) en daarna merkte ik dat ik recruit was, dus ik vreesde dat het opnieuw doen van die tutorial de reset had veroorzaakt, maar het schijnt bij hen te liggen. Afwachten maar.scorpie schreef op zondag 19 juli 2009 @ 22:17:
Hmm toen ik vandaag ging spelen zag ik tot mijn verbazing dat mijn stats gereset waren en dat ze ook niet geupdate werden tijdens het spelen. Weet iemand hier meer van? (PS3 versie BTW)
Ik hoop wel dat ze wat meer opties toevoegen zoals auto-mute, want het geluid is steevast zo slecht dat je ze niet verstaat maar je hebt er wel last van.
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Das wel het mooie ik ben ook gewend aan pc/keyboard/muis..Marc3l schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 23:33:
[...]
Gewoon veeeel oefenen
Maar hoe meer je het doet hoe beter het gaat (is vaak zo)
Verder echt een top spel
Maar omdat veel beginnen met deze game omdat ie wat goedkoper is heb je veel gasten die net als ik problemen hebben met richten.
Ook het wisselen met wapens..
Soms wil ik schieten op iemand dan dan wisselt het klote wapen omdat ik op de verkeerde knop zit te rammen
Burp
sniper is juist precies goed. Anders wordt het binnen no-time zon sniper paradijsMotaro schreef op zondag 19 juli 2009 @ 23:55:
jammer vind is dat bommen van vliegtuigen niet veel Dmg doen je moet gewoon meteen kil krijgen als je op tank gooit en grooder Aoe maar met langer cooldown of zo en sniper mag wel meer DMg doen
[ Voor 49% gewijzigd door bonzz.netninja op 20-07-2009 09:59 ]
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
Probeer de vertical flight controls (geloof dat ze zo heten) eens op inverse te zetten? Dat hielp hier meer dan prima, kan nu redelijk goed met dat vliegtuig overweg. Raak er nog steeds helemaal niks mee, maar crashen gebeurd ook niet vaak (alleen als ik weer eens te langzaam draai, en m'n vliegtuig stall....EfBe schreef op maandag 20 juli 2009 @ 09:15:
[...]
toen heb ik de tutorial even gedaan om het vliegtuig langer dan 2 tellen in de lucht te houden (hielp niets overigens, die controls kan ik niet mee omgaan... warhawk was 10 keer beter hierin)
Xbox
Verwijderd
Ik heb ook een hoop vliegtuigen naar de zeebodem geholpen, en ja dat is even wennen in het begin. Ik heb zelf gewoon een half uurtje air superiority gedaan, en daarna gaat het wel beter.BM schreef op maandag 20 juli 2009 @ 10:48:
[...]
Probeer de vertical flight controls (geloof dat ze zo heten) eens op inverse te zetten? Dat hielp hier meer dan prima, kan nu redelijk goed met dat vliegtuig overweg. Raak er nog steeds helemaal niks mee, maar crashen gebeurd ook niet vaak (alleen als ik weer eens te langzaam draai, en m'n vliegtuig stall....)
Ik vaak doe is lekker hoog vliegen, dan naar beneded duiker en lekker er op los knallen. De machine geweren van de vliegtuigen is echt goed tegen infantry. Die legen zo het loodje. De bommen is echt, puur alleen goed tegen tanks.
Verwijderd
Je kunt de controls toch aanpassen? Ik vind de standaard controls ook maar raar en heb lekker die vertical control gewoon op inverted gezet, zodat je met 'RS omlaag' dus stijgt.EfBe schreef op maandag 20 juli 2009 @ 09:15:
[...]
Had ik ook! Eerst waren ze er nog wel, toen heb ik de tutorial even gedaan om het vliegtuig langer dan 2 tellen in de lucht te houden (hielp niets overigens, die controls kan ik niet mee omgaan... warhawk was 10 keer beter hierin) en daarna merkte ik dat ik recruit was, dus ik vreesde dat het opnieuw doen van die tutorial de reset had veroorzaakt, maar het schijnt bij hen te liggen. Afwachten maar.
Ik hoop wel dat ze wat meer opties toevoegen zoals auto-mute, want het geluid is steevast zo slecht dat je ze niet verstaat maar je hebt er wel last van.
Daarna vliegt het als vanouds.
Dat ze dat niet standaard zo gedaan hebben is vreemd. Knuppel naar je toe is huisjes kleiner, knuppel van je af is huisjes groter. Daar wordt het vliegen echt een stuk makkelijker van.Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2009 @ 11:17:
[...]
Je kunt de controls toch aanpassen? Ik vind de standaard controls ook maar raar en heb lekker die vertical control gewoon op inverted gezet, zodat je met 'RS omlaag' dus stijgt.
Daarna vliegt het als vanouds.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Verwijderd