Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:14
Er wordt gezegd dat netwerktechnisch live beter is als psn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:31

Stewie!

Keen must die!

Crawl NL schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 17:15:
[...]

Er wordt gezegd dat netwerktechnisch live beter is als psn.
Is het ook - alleen complexer. Zie mijn post met uitleg in het begin van dit topic: DaMorpheus in "[Multi] Battlefield 1943: Pacific"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:58
Crawl NL schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 11:57:
Lees veel problemen met de xbox variant, lees betrekkelijk weinig vwb de ps3.
Raar, had eerder andersom verwacht.
De PS3 versie kwam een dag later uit, toen al bekend was dat de servers het niet aankonden. Toen zijn ze dus bezig geweest met het plaatsen van extra servers en zo zullen ze de PS3 servers ook wel uitgebreid hebben. Omdat de problemen bij de 360 versie echter al bekend waren hebben ze er (vermoed ik) voor gekozen om de PS3 launch gewoon tijdelijk voorrang te verlenen om ervoor te zorgen dat er maar 1 versie met servertekort kampt. Bovendien kan het installeren van extra servers best een dagje duren, waardoor dat voor de PS3 versie misschien net genoeg was.

Ik ben trouwens nu een aantal keer met rifle aan het spelen geweest en vindt dat tot nu toe eigenlijk wel de fijnste gun. Schiet best snel en je kunt ook precies mikken.
Die machinegun is toch erg snel leeg als je niet burst en met close combat heb je weer nix aan de sniper. Bovendien kan je met die rifle ook wel redelijk goed mensen op grote afstand raken, al werkt het natuurlijk niet zo perfect als een sniper.

Eergister eventjes lekker zitten ownen met een stationary machine gun. Op wake island waren we de vlag met vliegveld aan het verdedigen en ze kwamen aanlopen als infantry. Aangezien er de hele tijd close combat was, hadden weinig mensen een sniper gepakt waardoor ik ff lekker los kon. In totaal 12 kills mee gemaakt, dus dat was wel lekker.

Gister ook nog ff lekker close combat gehad met mn rifle op Iwo Jima bij de vuurtoren. Daarna nog bij het vliegveld een aantal mooie kills gemaakt. Moet zeggen dat de actie er toch nog best goed inzit, ook al is het 8vs8.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Martinspire schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 20:24:
[...]

De PS3 versie kwam een dag later uit, toen al bekend was dat de servers het niet aankonden. Toen zijn ze dus bezig geweest met het plaatsen van extra servers en zo zullen ze de PS3 servers ook wel uitgebreid hebben. Omdat de problemen bij de 360 versie echter al bekend waren hebben ze er (vermoed ik) voor gekozen om de PS3 launch gewoon tijdelijk voorrang te verlenen om ervoor te zorgen dat er maar 1 versie met servertekort kampt. Bovendien kan het installeren van extra servers best een dagje duren, waardoor dat voor de PS3 versie misschien net genoeg was.
Nee, PS3 servers kan je binnen minuten installeren, Xbox in dagen. Dat is de issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:09

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Iemand meer last van vastlopers op de 360? Heel men 360 hangt gewoon.

Heb er al 4 gehad in 2 dagen... Niet echt tof.

Voor de rest. Leuk spel :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16:41

KoffieNT

banaan

Jup same here. 2x nu.

Heb effe gegoogled, maar weinig/geen resultaten, hmm.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galileo84
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-06 02:54
Ik heb ook last van de freezes, inmiddels toch al 4 of 5 keer gehad. Ook in de trial gebeurde het. Heb toch wel gelezen dat er veel meer mensen last van hebben (xboxworld forum en comments bij reviews op verschillende sites). "Gelukkig" maar, was al bang dat mn xbox een aanloopje aan het nemen was richting zn 4e RROD....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Aha, zo te zien is Xbox Live iets populairder dan PSN. De Coral challenge is gestart en hierbij wordt per console afzonderlijke bijgehouden hoeveel kills er zijn. Op de officiële site staat het aantal. Nu staat ie op:

Xbox Live:
11306000
PSN:
6748855
Oftewel bijna een factor 2 meer op Xbox Live. (waarvan een goede 250 al van mij zijn :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 11:55
Weet ik niet hoe je bij de xbox je zut kan kopen, neem aan dat de PSstore van PS3 nadeel heeft dat je bv geen gamecards oid kan gebruiken.

Nu zo'n 50 matches verder gaat het wel aardig, nog steeds is mikken een ramp maar het is best grappig. Paar erg leuke kills gemaakt, maar meer dan 200 punten in een match ben ik nog niet gekomen :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
SinergyX schreef op zondag 12 juli 2009 @ 00:41:
Weet ik niet hoe je bij de xbox je zut kan kopen, neem aan dat de PSstore van PS3 nadeel heeft dat je bv geen gamecards oid kan gebruiken.

Nu zo'n 50 matches verder gaat het wel aardig, nog steeds is mikken een ramp maar het is best grappig. Paar erg leuke kills gemaakt, maar meer dan 200 punten in een match ben ik nog niet gekomen :P
300 punten is ongeveer mijn gemiddelde. Ik let een beetje op waar de vlaggen telkens worden veroverd en ga daar rondhangen. Vaak werkt het ook prima als je met iemand anders mee gaat lopen. Je hoeft hem niet te kennen, maar kijk wie enigszins hoog staan en loop daar gewoon lekker mee rond. Vaak trek je dan wel (omdat je dan toch vlaggen veroverd) tegenstanders aan, maar omdat je samenwerkt haal je veel punten.
Net effe een tijdje zitten spelen en stond regelmatig bovenaan. Meestal door kills, maar vaak ook door vlaggen. Ik capture er ongeveer 4 per match en de rest haal ik met kills.
Voor de meeste levels werkt de rifle erg fijn, maar op Guaducanal is Sniper aan te raden omdat je daar 2 vlaggen dicht bij elkaar hebt op heuvels en je daar ideaal kunt snipen. Die machinegun moet je eigenlijk alleen pakken als je veel tanks tegenkomt want dan is die bazooka weer handig, maar meestal heb je genoeg aan een rifle.

En help goed mee met het verdedigen van belangrijke basissen. Je merkt op een gegeven moment wel dat de basissen met vliegtuigen vaak worden aangevallen dus daar kun je vaak goed gaan zitten wachten op tegenstanders. Echter heb je weinig aan campen omdat de maps toch best groot zijn.

Ik ben trouwens wel erg slecht in vliegen, maar gelukkig ben ik meer van de infantry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-08 21:24

DDR

Heeft nu niemand last van, dat je op een rare manier gekilled word? en dat je niet weet waar het vandaan komt? Het geluid is ook om te janken bij deze game, tzal aan mij liggen want ik lees er niks over hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik moet zeggen aardig spel heb me goed vermaakt met de demo.

1 nadeel voor het geld vind ik het net te weinig, het zou mooier zijn als er tenminste 3 levels waren. Dat is wel zo leuk voor de afwisseling.

Gisteren trouwens wel een mooie headshot gemaakt....zag je ook mooi in beeld.

[ Voor 16% gewijzigd door Wii4all op 12-07-2009 10:59 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind die AA af en toe best wel te sterk...Met 2 schoten heb je al een vliegtuig neer :( Ook staan die dingen op elke hoek, dus al zijn ze allemaal actief ben je helemaal nergens in de lucht. Langs het wateroppervlak vliegen heeft dan ook geen enkel nut.

Gister wel een mooie pot : K/D van 27 met rifle :9

@hierboven: Hoezo? Er zijn toch al 3 maps en een 4e die er deze week bijkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 12 juli 2009 @ 11:18:
Ik vind die AA af en toe best wel te sterk...Met 2 schoten heb je al een vliegtuig neer :( Ook staan die dingen op elke hoek, dus al zijn ze allemaal actief ben je helemaal nergens in de lucht. Langs het wateroppervlak vliegen heeft dan ook geen enkel nut.

Gister wel een mooie pot : K/D van 27 met rifle :9

@hierboven: Hoezo? Er zijn toch al 3 maps en een 4e die er deze week bijkomt.
Das waar....

Ben nu aan het downloaden van de echte full version ;)

Iedereen die me wil uitdagen psn: Ro_Bu

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:18
Verwijderd schreef op zondag 12 juli 2009 @ 11:18:
Daar ben ik juist wel voor, anders zouden de vliegtuigen denk ik te sterk zijn en de complete map domineren. Ik vindt tot nu toe dat ze de balance bijzonder goed geregeld hebben, ook doordat die sniper rifle vrij kreupel is waardoor een totale sniper oorlog voorkomen wordt.

Alleen het tank pantser had van mij wel iets minder gemogen, die zijn nu wel behoorlijk moeilijk te killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 23:09

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Charly schreef op zondag 12 juli 2009 @ 12:05:
[...]

Daar ben ik juist wel voor, anders zouden de vliegtuigen denk ik te sterk zijn en de complete map domineren. Ik vindt tot nu toe dat ze de balance bijzonder goed geregeld hebben, ook doordat die sniper rifle vrij kreupel is waardoor een totale sniper oorlog voorkomen wordt.

Alleen het tank pantser had van mij wel iets minder gemogen, die zijn nu wel behoorlijk moeilijk te killen.
De tanks zijn inderdaad vrij sterk. Vind dat de infantry, met de anti-tank rocket er zelfs redelijk wat moeite mee heeft. Maarja, Rifleman boven alles.

Ik vind het verder erg vermakelijk, alleen kan ik er niet tegen dat mensen soms zo dom zijn... Staan ze 20 meter van een vlag, die niet in onze handen is te snipen.... NEEM DIE VLAG DAN OVER *@$?!$^*( :+

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:45

scorpie

Supra Addict

Ik heb de demo op de ps3 gespeeld en ik moet zeggen dat het wel een vermakelijke game is :)
13,- vind ik trouwens ook een prima prijsje dus ik denk dat ik hem vanavond nog wel even aanschaf.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Heeft iemand enig idee waar ik vandaag een Xbox Live points card kan kopen en dan ook gelijk de code in m'n email kan verwachten? Ik wil deze game echt graag vandaag nog spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

www.livecodes.nl, maar dat had je zelf wel op kunnen zoeken :).

De code krijg je direct nadat je met iDeal betaald, niet via de mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 11-09 08:07
uchiha tijntje schreef op zondag 12 juli 2009 @ 13:57:
[...]

De tanks zijn inderdaad vrij sterk. Vind dat de infantry, met de anti-tank rocket er zelfs redelijk wat moeite mee heeft. Maarja, Rifleman boven alles.

Ik vind het verder erg vermakelijk, alleen kan ik er niet tegen dat mensen soms zo dom zijn... Staan ze 20 meter van een vlag, die niet in onze handen is te snipen.... NEEM DIE VLAG DAN OVER *@$?!$^*( :+
Met 2 schoten heb ik anders een tank al neer hoor :P kwestie van goed op zijn aars mikken... Helemaal mooi als er dan een gunner ook in zit gelijk 30 punten scoor je dan :)

en granaten gooien blijft heerlijk, beetje wennen aan de manier van gooien maar heb ondertussen van veraf al een paar mooie kills gehad ^^

[ Voor 9% gewijzigd door Jaguar645 op 12-07-2009 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

KoffieNT schreef op zondag 12 juli 2009 @ 14:59:
www.livecodes.nl, maar dat had je zelf wel op kunnen zoeken :).

De code krijg je direct nadat je met iDeal betaald, niet via de mail.
Bedankt, die site had ik nog niet gevonden eigenlijk. :)

Wanneer ik met de trail versie niet online kan gaat dat met de volledige versie dan wel lukken of blijf ik dan dezelfde foutmelding krijgen? Ik heb het hier over de 360 versie, met de PS3 trial kon ik meteen online maar ik heb geen creditcard.

[ Voor 10% gewijzigd door SD5k op 12-07-2009 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Ik weet niet precies hoe ze het doen, maar ik kan me voorstellen dat betalende gebruikers voorrang krijgen op trial-gebruikers. Dus het kan zomaar zijn dat het wel/iig beter gaat werken.

Ik heb sinds gisteren eigenlijk geen problemen meer gehad, geen lag, geen disconnects (nooit gehad ook) en geen Could not connect. Wel 2 360-crashes :S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Nu ik de full version heb werkt het meteen, betalende spelers krijgen duidelijk voorrang.
Ligt het nu aan mij of wordt voice chat nog niet ondersteund? Lijkt me wel erg makkelijk bij deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:17
Toch maar gekocht, echt een heel vet spel :D Haal ook al een aantal achievements. Speel nooit FPS op een console, veel te moeilijk maar nu gaat het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Ligt het aan mij of hebben jullie ook last (iig op de PS3 versie) van geluid dat soms zachter gaat en even later weer normaal. Geluidsniveau is niet constant vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

HammerNL schreef op zondag 12 juli 2009 @ 17:27:
Ligt het aan mij of hebben jullie ook last (iig op de PS3 versie) van geluid dat soms zachter gaat en even later weer normaal. Geluidsniveau is niet constant vind ik.
Is dat niet heel toevallig wanneer er een granaat vlak naast je inslaat? Dat hoort namelijk zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje
  • Laatst online: 10-09 12:09

Peentje

MacOS/Windows/Linux don't care

Wauw, wilde voor mijn komende vakantie nog een game kopen, zag alweer op tegen de 60 euro die dat ging kosten, nu ben ik voor de fractie van die prijs eigenaar van een zeeer toffe game. Eerste kick na BF : BC, cod 5 was niet zo, maar nu weer helemaal terug, top DICE!

edit: ja cod 5 is niet van dice dat klopt

[ Voor 7% gewijzigd door Peentje op 12-07-2009 17:50 . Reden: DICE ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
SD5k schreef op zondag 12 juli 2009 @ 17:30:
[...]

Is dat niet heel toevallig wanneer er een granaat vlak naast je inslaat? Dat hoort namelijk zo.
Nee gebeurd meestal als ik in een vliegtuig zit, maar is niet elke keer zo. Nja niet heel storend vooralsnog. Vermakelijke game moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
In het vliegtuig heb ik niet zozeer dat het zachter klinkt, maar wel soms net of de geluidssample van de motor elke keer opnieuw begint. Niet heel erg, maar het haalt de realiteit wel een beetje uit het spel. Ook omdat de rest van de samples wel erg goed zijn, met de versterker wat hoger is het net of je middenin het oorlogsgebied bent :) Het is ook voor het eerst dat het me in een game opvalt dat bij een explosie verder weg het geluid er even over doet om bij jou te komen :)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Ik mis wel echt de optie om de controls te inverten voor het vliegtuig, het is nu of alles of niks inverted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Wat wil je allemaal inverten dan? Alleen omhoog of omlaag, toch niet links of rechts :?
En je hebt gewoon vertical invert, of hoe het ook heet. Maar dat is wat je wilt.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
SD5k schreef op zondag 12 juli 2009 @ 20:48:
Ik mis wel echt de optie om de controls te inverten voor het vliegtuig, het is nu of alles of niks inverted.
Ehm, in de trial die ik vanmiddag heb gedownload kon ik toch echt in de opties de plane controls inverten. Kon alleen niet online omdat er geen verbinding met EA Online kon worden gemaakt, ook leuk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Propane schreef op zondag 12 juli 2009 @ 21:26:
[...]
Kon alleen niet online omdat er geen verbinding met EA Online kon worden gemaakt, ook leuk :).
Dat zou nu moeten werken (na het onderhoud van 11 am deze ochtend).

[ Voor 15% gewijzigd door Stewie! op 12-07-2009 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

scorpie schreef op zondag 12 juli 2009 @ 21:20:
Wat wil je allemaal inverten dan? Alleen omhoog of omlaag, toch niet links of rechts :?
En je hebt gewoon vertical invert, of hoe het ook heet. Maar dat is wat je wilt.
Ik weet dat je verticaal kan inverten, maar wanneer ik niet in een vliegtuig zit wil ik dat dus juist niet.

edit:
nvm het zit er wel in |:(

[ Voor 5% gewijzigd door SD5k op 12-07-2009 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Erg leuk, alleen ik had wel veel warhawk flashbacks (n.b.: ik heb nooit een battlefield gespeeld). Graphics vielen me wat tegen qua scherpte (PS3), maar dat mocht de pret niet drukken. Trial is wel afgelopen nu zegt ie, eens kijken of ik van de week tijd heb om de full te spelen.

Wel jammer dat er geen optie is om te muten, want het gewauwel over de headsets is EN nauwelijks te verstaan, en IMHO niet altijd gewenst. Maar wellicht heb ik een optie over het hoofd gezien

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 23:02

BM

Moderator Spielerij
Leuk spel :)

Maar... ligt het aan mij, of klopt het squad systeem niet helemaal? Afgelopen weekend aantal keer samen met een vriend aan het gamen geweest, netjes een squad aangemaakt, en gejoined. Eerste keer helemaal prima, netjes samen in 1 team. Gek genoeg zitten we in elk potje daarna in andere teams.
Buiten het feit dat ik liever mét, dan tegen 'm speel, is dit niet helemaal wat ik in gedachte had van een squad optie :)
In BF:BC ging het ook in 99% van de gevallen goed, heel soms dat er iemand wegviel uit de squad, maar dat was de ronde daarop wel weer in orde. In BF1943 gaat het eigenlijk altijd fout.
Meer mensen die dit hebben?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-09 14:48
BM schreef op maandag 13 juli 2009 @ 08:13:

Maar... ligt het aan mij, of klopt het squad systeem niet helemaal? Afgelopen weekend aantal keer samen met een vriend aan het gamen geweest, netjes een squad aangemaakt, en gejoined. Eerste keer helemaal prima, netjes samen in 1 team. Gek genoeg zitten we in elk potje daarna in andere teams.
Buiten het feit dat ik liever mét, dan tegen 'm speel, is dit niet helemaal wat ik in gedachte had van een squad optie :)
In BF:BC ging het ook in 99% van de gevallen goed, heel soms dat er iemand wegviel uit de squad, maar dat was de ronde daarop wel weer in orde. In BF1943 gaat het eigenlijk altijd fout.
Ik zat gisteren gewoon 6x in dezelfde squad na het starten van nieuwe maps. :)

Ik vraag me trouwens af of de xbox360 en ps3 gamers op hetzelfde moment de nieuwe map krijgen, de xbox360 versie gaat op het moment (bijna) 2x zo snel.

[ Voor 8% gewijzigd door MochiGohan op 13-07-2009 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
BM schreef op maandag 13 juli 2009 @ 08:13:

Ik heb daar echt helemaal geen last van gehad. Ik heb gister een aantal uur gespeeld en hij zat ALTIJD in mijn squad. Ook steeds het zelfde team. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor points kan je beter gamecard.nu gebruiken. Betalen via ideal, binnen 5 min de code op de mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook even de trail geprobeerd , ziet er leuk uit enzo, maar het is maar 1 map?

en sommige zijn echt debiel , wil je in een vliegtuig stappen , gaan andere van je team je proberen neer te schieten enzo? zullen ook wel in het vliegtuig willen dan ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
Verwijderd schreef op maandag 13 juli 2009 @ 10:51:
ook even de trail geprobeerd , ziet er leuk uit enzo, maar het is maar 1 map?

en sommige zijn echt debiel , wil je in een vliegtuig stappen , gaan andere van je team je proberen neer te schieten enzo? zullen ook wel in het vliegtuig willen dan ofzo
Ja klopt. Maar er zijn 3 mappen en binnenkort komt de 4de. :) Iwon Jima is trouwens O+ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ohh, mooie, vond de trail wel vet! , vanavond toch maar eens de full game unlocken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 juli 2009 @ 10:56:
ohh, mooie, vond de trail wel vet! , vanavond toch maar eens de full game unlocken
Is het zeker waard hoor. Zoals gezegd zijn er nu 3 maps en binnen een paar dagen komt Coral Sea erbij. Lekkere dogfights dan!! Maar voor een arcade game is dit echt zijn geld waard. Dit is dus een eerste voorbeeld van hoe groot en gaaf een XBLA titel toch kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Is deze nu ook al uit voor de PC eigelijk? De consoleversies lijkt me persoonlijk maar niks. Geen toetsenbord + muis en ook 24 players max. lijkt me niet echt meer indrukwekkend als je 64player gewend bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Als het goed is verschijnt ie later voor de pc.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SuX DeLuXe schreef op maandag 13 juli 2009 @ 11:28:
Is deze nu ook al uit voor de PC eigelijk? De consoleversies lijkt me persoonlijk maar niks. Geen toetsenbord + muis en ook 24 players max. lijkt me niet echt meer indrukwekkend als je 64player gewend bent.
September.
En de consoleversies zijn erg gaaf! (Xbox360 hier) Geen toetsenbord/muis is altijd zo met een console, dus dat heeft niks met deze game te maken. Met een controller is even erg wennen, duurt 2 weekjes ofzo, en dan gaat het erg goed juist moet ik zeggen.

Op een of andere manier is het met 24 man toch nog erg spectaculair, en heb al een aantal keer erg moeten lachen om dingen die er gebeuren (met crashende planes e.d.)

Vliegen heb ik nu ook aardig onder de knie en kan niet wachten op Coral Sea! Aanrader, zeker voor die 13 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
Verwijderd schreef op maandag 13 juli 2009 @ 11:42:
[...]

September.
En de consoleversies zijn erg gaaf! (Xbox360 hier) Geen toetsenbord/muis is altijd zo met een console, dus dat heeft niks met deze game te maken. Met een controller is even erg wennen, duurt 2 weekjes ofzo, en dan gaat het erg goed juist moet ik zeggen.

Op een of andere manier is het met 24 man toch nog erg spectaculair, en heb al een aantal keer erg moeten lachen om dingen die er gebeuren (met crashende planes e.d.)

Vliegen heb ik nu ook aardig onder de knie en kan niet wachten op Coral Sea! Aanrader, zeker voor die 13 euro!
Toch vind ik het nog redelijk druk in de server. Vliegen is inderdaad leuk vooral de crashes van medespelers of tegenspelers. Heerlijk hoe je zo'n vliegtuig boven je langs ziet vliegen en dat geluid. O+ Ik heb niet eens 2 weken hoeven wennen, het gaat binnen 1 dag al best aardig. :) (heb nog nooit een shooter gespeeld op de console)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die luchtgevechten vind ik het leukst , gisteren een half uurtje kunnen spelen , eentje flink achter die staart gezeten (helaas verloren door hoogte verlies :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:55

Player1S

Probably out in the dark

Martinspire schreef op zondag 12 juli 2009 @ 00:33:
Aha, zo te zien is Xbox Live iets populairder dan PSN. De Coral challenge is gestart en hierbij wordt per console afzonderlijke bijgehouden hoeveel kills er zijn. Op de officiële site staat het aantal. Nu staat ie op:

Xbox Live:
11306000
PSN:
6748855
Oftewel bijna een factor 2 meer op Xbox Live. (waarvan een goede 250 al van mij zijn :) )
En in kleine 36 uur ruim verdubbelt naar 28.000.000 bij xbox360. In dit tempo hebben we Coral Sea voor het eind van de week.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Benieuwd hoe lang het nog 'populair' blijft voor de PS3, kom nu al regelmatig games tegen van 8vs9 en de 'quick point gatherers' zijn ook volop aanwezig (pak vliegtuig, drop bij flagpoint, rij naar volgende point, etc etc) en natuurlijk de air-strike campers.

Het blijft leuk, ben inmiddels <nogwat> Gold geworden en heb al bergje trofee's binnen.

Maar richting blijft een ramp, tevaak ga ik dood omdat ik gewoon mijn hele magazijn verkeerde kant op jaag :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Merken jullie trouwens ook dat las je in een vliegtuig zit en je stijgt een tijdje, dat je in een soort van stall terecht komt waar je niet uit kunt komen? Het lijkt mij een bug, omdat je echt niks kan doen en het lijkt alsof je recht omhoog vliegt. Doordat je alleen maar de lucht ziet telkens en het moeilijk te onderscheiden is van de zee ben je helemaal gedesorienteerd, maar dan zit je soms ineens in de zee?! Ik had een paar keer het gevoel dat het echt niet klopte en alsof er een fout in de hoogte zat. Dat je de map uitvliegt als je te hoog komt ofzo. Ook kun je soms een stukje door de zee vliegen, dat klopt ook niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Wii4all schreef op maandag 13 juli 2009 @ 11:29:
Als het goed is verschijnt ie later voor de pc.
Klopt, ergens in september als ik me niet vergis.

@MORK_VAN_ORK
Die stall, die ken ik wel, al sinds Battlefield 1942 (die heeft een andere engine BTW, wisten jullie vast wel). Was altijd leuk heel hoog te vliegen, en dan eruit te springen, ging je mannetje na een poos eerst schreeuwen, en dan hoorde je een schijtgeluidje *prrrrrt*.
Ik heb zelf alleen geen BF1943 (heb alleen alle pc BF's, heb ook alleen pc), maar ik gok dat het ongeveer dezelfde stall is. Ik zit erover te denken een tweedehands 360 te kopen over een paar weken.

[ Voor 58% gewijzigd door Amanoo op 13-07-2009 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
SinergyX schreef op maandag 13 juli 2009 @ 13:12:
Benieuwd hoe lang het nog 'populair' blijft voor de PS3, kom nu al regelmatig games tegen van 8vs9 en de 'quick point gatherers' zijn ook volop aanwezig (pak vliegtuig, drop bij flagpoint, rij naar volgende point, etc etc) en natuurlijk de air-strike campers.

Het blijft leuk, ben inmiddels <nogwat> Gold geworden en heb al bergje trofee's binnen.

Maar richting blijft een ramp, tevaak ga ik dood omdat ik gewoon mijn hele magazijn verkeerde kant op jaag :P
Ik heb zelf Sergeant silver. Slimme tactiek -> Begin van de map, pak het vliegtuig snel naar airfield en dan parachute. Meteen de vlag pakken, :P (wake island) dan heb je meteen een goede verdedigingspositie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Mja, dat vliegveld herrinner ik me als het felst bevochten plekje daar. Ook wel logisch natuurlijk, het is een erg strategisch punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

SinergyX schreef op maandag 13 juli 2009 @ 13:12:

haha, heb ik ook last van.
in BoB zit zo'n scene, nog in Normandie, waar ze in die loopgraven die duitsers aanvallen en 1 van die soldaten zit te klooien met z'n geweer. Zo voel ik me ook steeds.

Je ziet iemand lopen, eerst checken of het de vijand is, in paniek mikken, schieten, zelf dood. :X

trouwens gister zat er bij mij iemand in het team met -37 punten. Team-killer???

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L1nt schreef op maandag 13 juli 2009 @ 13:22:
[...]

haha, heb ik ook last van.
in BoB zit zo'n scene, nog in Normandie, waar ze in die loopgraven die duitsers aanvallen en 1 van die soldaten zit te klooien met z'n geweer. Zo voel ik me ook steeds.

Je ziet iemand lopen, eerst checken of het de vijand is, in paniek mikken, schieten, zelf dood. :X

trouwens gister zat er bij mij iemand in het team met -37 punten. Team-killer???
Volgens mij is friendlyfire uit in deze game. Waarschijnlijk gewoon suicides. Is mij ook al VAAK overkomen }:O , en dan vooral met vliegen en met de remote charges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roobje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-08 14:13
kan ook iemand zijn die niet kan vliegen ;)

Ik heb het probleem dat ik een vriend niet kan joinen, doe het gewoon niet, bij een andere vriend wel. zal dat komen door de NAT-type, daar heb ik ook last van met GTA IV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

ah suicide kan idd ook...

had zelf ook al paar keer dat ik de bommen wou droppen en 2 tellen later dacht: "Neehee! B is voor in/uitstappen niet voor bommen droppen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Moeilijk trouwens sommige controls, moet de turtorial maar eens spelen..

Na 3 keer uit een vliegtuig pas, lukte met het de parachute te openen ;)

Die remote chargers mis ik helemaal....

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
Wii4all schreef op maandag 13 juli 2009 @ 13:35:
Moeilijk trouwens sommige controls, moet de turtorial maar eens spelen..

Na 3 keer uit een vliegtuig pas, lukte met het de parachute te openen ;)

Die remote chargers mis ik helemaal....
Remote chargers zitten bij de snipers hé? Of bedoelde je dat niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

SuX DeLuXe schreef op maandag 13 juli 2009 @ 11:28:
64 spelers mis je echt niet in deze game. Het is hartstikke intensief met 24 man, dat hebben ze echt top gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
tiswat schreef op maandag 13 juli 2009 @ 13:41:
[...]

Remote chargers zitten bij de snipers hé? Of bedoelde je dat niet..
Ja klopt. hoe activeer je die?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
PS3, met L2 te selecteren, L1 om er eentje neer te gooien (tot max 3), R1 om te boomen :P

Net Staff sergeant bronze geworden :D En 14/48 rewards.

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 13-07-2009 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roobje
Idd, maar bij mij werkte die vaak niet vandaag, ik gooi zo'n ding op een tank, rijdt die weg, op veilige afstand doet hij niks. hij reageert vaak traag, erg vervelend, ook met wapen wisselen moet je niet rennen, vind ik erg jammer ik wil gewoon kunnen wisselen als ik ren.

Had net nog wissel ik naar pistool, druk R2, doet hij niks, druk nog een keer wisselt die wel, maar direct terug naar rifle :S

Net Gold Staff sergeant geworden, hoe veel rangen zijn er eigenlijk? heeft het ook nog voordelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:27

Ves

A gadget addicted Bounty

uchiha tijntje schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 20:50:
Iemand meer last van vastlopers op de 360? Heel men 360 hangt gewoon.
Heb ik een paar keer gehad met de trial op de PS3.

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
VesNL schreef op maandag 13 juli 2009 @ 15:43:
[...]

Heb ik een paar keer gehad met de trial op de PS3.
Ik heb het 2x gehad op de Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bijna 30 miljoen kills op de Xbox nu, tegenover 16 op de PS3.
Dat wordt over 2 dagen al Coral Sea spelen jongens!
En daarna hopen op nog een paar mapjes. Die zullen vast nog wel komen (en tegen betaling ofcourse, het is EA)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Verwijderd schreef op maandag 13 juli 2009 @ 16:51:
En daarna hopen op nog een paar mapjes. Die zullen vast nog wel komen (en tegen betaling ofcourse, het is EA)
2 dagen? Durf ik haast te betwijfelen. om 13:00 meldde ik dat de teller op 28 miljoen stond. In 4 uur is er 2miljoen bij gekomen. Dat is 500.000 per uur.

In dat tempo zou er over 26 uur 13miljoen bij moeten zijn, dus dan zitten we op de 43 miljoen. Dat is 1 dag en 2 uur >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roobje
Verwijderd schreef op maandag 13 juli 2009 @ 16:51:
De ps3 versie kwam een dag later uit toch? logisch dat het minder is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

robertvansloten schreef op maandag 13 juli 2009 @ 22:47:
[...]

De ps3 versie kwam een dag later uit toch? logisch dat het minder is
Contest is vrijdag gestart :) (alles gereset naar 0, zodat het een eerlijke start was).

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
XBOX 37miljoen bijna 38. En 20 miljoen op de PS3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:56
DaMorpheus schreef op maandag 13 juli 2009 @ 14:17:
[...]

64 spelers mis je echt niet in deze game. Het is hartstikke intensief met 24 man, dat hebben ze echt top gedaan :)
Met de huidige maps zou 64 spelers ook nooit kunnen. Op guadalcanal (ofzoiets) word ik sowieso al instant gesniped als ik spawn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Stalllone schreef op maandag 13 juli 2009 @ 22:58:
[...]

Contest is vrijdag gestart :) (alles gereset naar 0, zodat het een eerlijke start was).
Op dat moment hadden veel europeanen met een ps3 de versie nog niet binnen gehaald.

De xbox versie was al 2 volle dagen eerder beschikbaar.

Eerlijk had geweest als ze as. vrijdag waren begonnen.
Ik denk dan trouwens nog steeds dat de xbox versie de eerste had geweest, maar goed.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Ik vind die rewards maar lastig, snap er vrij weinig van. Ook m'n huidige rank kan ik nergens terugvinden. Ik moet nu nog 4 trophies halen ofzo maar al m'n rewards zijn nog leeg :? Werkt dat hetzelfde als met Killzone 2 dat je ribbons hebt en losstaande trophies?

Verder wel toffe game, wat nog aardig lastig is ook. Ik snap echt niet hoe al die gasten 300+ punten halen per game ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
Wii4all schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 08:48:
[...]

Op dat moment hadden veel europeanen met een ps3 de versie nog niet binnen gehaald.

De xbox versie was al 2 volle dagen eerder beschikbaar.

Eerlijk had geweest als ze as. vrijdag waren begonnen.
Ik denk dan trouwens nog steeds dat de xbox versie de eerste had geweest, maar goed.
Bron? Cijfers? Nee, ik geloof daar niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Xbox360 heeft sowieso veel meer mensen die BF1943 spelen en zal ook eerder de 40mil halen. Ik denk dat in NL ook veel mensen hem niet kopen bij gebrek aan creditcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

scorpie schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 08:51:
Ik vind die rewards maar lastig, snap er vrij weinig van. Ook m'n huidige rank kan ik nergens terugvinden. Ik moet nu nog 4 trophies halen ofzo maar al m'n rewards zijn nog leeg :? Werkt dat hetzelfde als met Killzone 2 dat je ribbons hebt en losstaande trophies?

Verder wel toffe game, wat nog aardig lastig is ook. Ik snap echt niet hoe al die gasten 300+ punten halen per game ;p
Klopt, trophies zijn wat makkelijker te halen dan de rewards in de game zelf, je krijgt bv een trophy voor één keer je parachute gebruiken, de reward is voor twee keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
scorpie schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 08:51:

Ja je hebt losstaande trophies en daarnaast nog 'challenges' die je kunt verdienen door bijv. 20 min in de lucht te zijn in een vliegtuig etc.

300 punten haal je makkelijk door niet alleen tegenstanders neer te knallen, maar ook op jacht gaan om vlaggen te veroveren. Als je daar mee bezig bent, kom je automatisch vijandelijke personen tegen, en als je deze kilt binnen het gebied van de vlag krijg je automatisch meer punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Ik ga altijd snel van start. Zodra de map begint en ik heb een vliegtuig, dan schiet/bombardeer ik een van de vijandelijke bootjes, +20 of +30, vervolgens ben ik vaak geraakt door een van de turrets op de bootjes, dus vlieg ik naar het airport en drop mezelf hier met de parachute, vervolgens neem ik het vliegveld over en heb ik weer +30. Dan heb je dus al 50 60 punten binnen de eerste paar minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pateen75
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-07 11:12
Beetje stomme vraag misschien.....maar hoe gebruik je je parachute? Ik dacht gister ik spring gewoon uit dat vliegtuig en dan zal die parachute zich vanzelf wel openbaren. Maar ik viel natuurlijk gewoon te pletter. :P

Ik heb nooit BF gespeeld op de PC, maar ik vind dit echt een geweldig leuke game! _/-\o_

PSN: xpock Live: xspock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
pateen75 schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 09:48:
Beetje stomme vraag misschien.....maar hoe gebruik je je parachute? Ik dacht gister ik spring gewoon uit dat vliegtuig en dan zal die parachute zich vanzelf wel openbaren. Maar ik viel natuurlijk gewoon te pletter. :P

Ik heb nooit BF gespeeld op de PC, maar ik vind dit echt een geweldig leuke game! _/-\o_
Eenmaal in de lucht, springknop.

Ben staff sergeant gold inmiddels, blijft wel grappig maar sommige punten mogen ze van mij nog veranderen.

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 14-07-2009 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blitzkrieg
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:31

blitzkrieg

Whoop Whoop!

SCIxX schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 09:10:
Xbox360 heeft sowieso veel meer mensen die BF1943 spelen en zal ook eerder de 40mil halen. Ik denk dat in NL ook veel mensen hem niet kopen bij gebrek aan creditcard.
Ik vind dit zo'n raar argument, geen creditcard.

Volgens mij betaal ik 6 euro nogwat voor mijn creditcard per jaar bij mijn betaal en spaarpakket.

Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Het is meer de 'taboe' in nederland dat creditcard = schulden. Andere kant de fout van Sony om enkel creditcard te accepteren als betaalmiddel, ze hadden veel grotere afzet kunnen halen met bv ook paypal/prepaids of van mij part ideal als betaalmiddel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Laatst online: 21:44
blitzkrieg schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 10:06:
[...]

Ik vind dit zo'n raar argument, geen creditcard.

Volgens mij betaal ik 6 euro nogwat voor mijn creditcard per jaar bij mijn betaal en spaarpakket.
En betaal niets voor het gebruik van iDEAL waar de meeste mensen bijna al hun online aankopen mee af kunnen, waarom een credit card nemen voor die ene aankoop? Ik zou zeggen het ligt dan juist bij hun om onze markt te benaderen, niet andersom ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blitzkrieg

blitzkrieg

Whoop Whoop!

psychodude schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 10:11:
[...]

En betaal niets voor het gebruik van iDEAL waar de meeste mensen bijna al hun online aankopen mee af kunnen, waarom een credit card nemen voor die ene aankoop? Ik zou zeggen het ligt dan juist bij hun om onze markt te benaderen, niet andersom ;).
Tja, maar we zijn natuurlijk niet zo'n grote markt.

In de rest van Europa is een creditcard net wat normaler als hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

SCIxX schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 09:40:
Ik ga altijd snel van start. Zodra de map begint en ik heb een vliegtuig, dan schiet/bombardeer ik een van de vijandelijke bootjes, +20 of +30, vervolgens ben ik vaak geraakt door een van de turrets op de bootjes, dus vlieg ik naar het airport en drop mezelf hier met de parachute, vervolgens neem ik het vliegveld over en heb ik weer +30. Dan heb je dus al 50 60 punten binnen de eerste paar minuten.
Ik probeer liever om m'n vliegtuig te repareren, je moet het niet enkel om de punten doen, met één man hou je zo'n capturepoint toch nooit vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blitzkrieg

blitzkrieg

Whoop Whoop!

SD5k schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 12:07:
[...]

Ik probeer liever om m'n vliegtuig te repareren, je moet het niet enkel om de punten doen, met één man hou je zo'n capturepoint toch nooit vast.
Tjah, als je airfield hebt, kunnen je teamleden daar spawnen, en dan met z'n 2en in een tank verder crossen,
werkt wel aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:56
Repareren ? in de lucht ? dat is nieuw voor mij . En nee je kan idd niet in je 1tje een vlag binnenhalen maar ik vind het hoe dan ook als zeldzaam dat je echt teamwork tegen komt en iedereen is meer met zijn punten bezig dan met de overwinning naar mijn idee.

Ik ben trouwens superblij met dit spel ...dit is nou een spel wat je op arcade wilt vinden :)
Wat ik wel echt mis is dat je niet ziet wie of wat je dood maakt. tzou leuk zijn om dat terug te kunnen zien want dan leer je tenminste van je fouten .

Nu ben ik (heel ) vaak ineens dood en heb ik geen idee wat er gebeurde :)

Wie zin heeft mag mij trouwens toevoegen BAMBEAKZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Ik heb wel eens een gastje in de lucht op een vleugel zien staan, mogelijk dat hij het vliegtuig in de lucht kon repairen.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
SD5k schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 12:07:
[...]

Gister toch 1 base aardig lang vast gehouden :D Met die eerste class heen en weer rennen tussen de anti-air en toren, beetje geluk met die gun-granaat en af en toe wat support uit de lucht. Zeker als ze zien dat jij nonstop wat mensen neermaait, uiteindelijk komen ze dan wel helpen.

Zo hebben wij op die mount nogwat hele lange tijd die base aan het water kunnen vasthouden, zolang er maar 1 in leven blijft kan je de base niet pakken.
Beakzz schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 12:17:
Repareren ? in de lucht ? dat is nieuw voor mij . En nee je kan idd niet in je 1tje een vlag binnenhalen maar ik vind het hoe dan ook als zeldzaam dat je echt teamwork tegen komt en iedereen is meer met zijn punten bezig dan met de overwinning naar mijn idee.

Ik ben trouwens superblij met dit spel ...dit is nou een spel wat je op arcade wilt vinden :)
Wat ik wel echt mis is dat je niet ziet wie of wat je dood maakt. tzou leuk zijn om dat terug te kunnen zien want dan leer je tenminste van je fouten .
Vliegtuig auto-repaired op landingsbaan, of je moet zo'n infantry even lief aankijken als je bv in ee tank rijd.

En nadat je dood gaat en je valt gewoon neer dan gaat de camera richting de persoon die je doodschoot, icm met kill-stat bovenin kan je beetje zien hoe je neer ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:18
gisteren een punt aardig lang bezet kunnen houden door in de bunker te kruipen en af en toe wat granaten naar buiten te gooien. (via de muur kaatsen)

2 kills in 1 poging :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Je kunt ook je vliegtuig repareren door over het vliegdekschip van jouw zijde te vliegen, je hoeft niet te landen maar als je te snel vliegt wordt je vliegtuig niet helemaal gerepareerd wanneer je veel schade hebt. Geen idee of dit ook bij een langdingsbaan op het land werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Hoe kun je trouwens een airstrike doen.

Ik bedoel niet dat je met een vliegtuig een bom dropt.

Maar dat er 3 vliegtuigen overvliegen en een hele omgeving wordt gebombardeerd.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Wii4all schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 12:38:
Hoe kun je trouwens een airstrike doen.

Ik bedoel niet dat je met een vliegtuig een bom dropt.

Maar dat er 3 vliegtuigen overvliegen en een hele omgeving wordt gebombardeerd.
Elke map heeft een bunker met zo'n radar bovenop, veelal bij het vliegveld. Op je radar zie je daar 3 witte vliegtuigjes op, je krijgt een message dat 'airstrike ready' is en dan moet je die bunker induiken. Als je de tutorial doet kan je dat makkelijk testen, in het 'eggie' worden die bunkers veelal gecamped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
Misschien een voor de hand liggende vraag.. Maar waarom zitten er geen heli's in deze BF? Of heb ik ze gemist.. ?
Kan me voorstellen dat ze dit vanwege besturing niet praktisch vinden, maar wel te doen lijkt me.. :S

Vond ze echt super en vooral handig als er veel mensen aan goede teamplay doen :)

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Speek schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 13:48:
Misschien een voor de hand liggende vraag.. Maar waarom zitten er geen heli's in deze BF? Of heb ik ze gemist.. ?
Kan me voorstellen dat ze dit vanwege besturing niet praktisch vinden, maar wel te doen lijkt me.. :S

Vond ze echt super en vooral handig als er veel mensen aan goede teamplay doen :)
8)7

Misschien waren er geen Heli's in 1943 ?

:D :D

Edit: Zou er een Modje "Pacific" uit de titel kunnen halen? Het heet namelijk gewoon Battlefield 1943. (voorheen wel Pacific).

[ Voor 12% gewijzigd door Dutchie! op 14-07-2009 13:59 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
Stalllone schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 13:57:
[...]

8)7

Misschien waren er geen Heli's in 1943 ?

:D :D

Edit: Zou er een Modje "Pacific" uit de titel kunnen halen? Het heet namelijk gewoon Battlefield 1943. (voorheen wel Pacific).
Eh? Oh vandaar dat ze in BF2 dus wel zaten :P En in 1942 dan weer niet... Ignore that question :P

EDIT: ik kan nergens uitsluitsel vinden of de systemen ook cross-platform draaien. Natuurlijk werkt je xbox friends list niet samen met PSN e.d., maar kunnen ps3 gamers in eenzelfde game zitten als XBOX mensen?

[ Voor 20% gewijzigd door speek1984 op 14-07-2009 14:03 ]

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
Speek schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 13:48:

8)7 Hahaha. :D :D :'( :D !1!1! Héérlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Speek schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 14:01:
Eh? Oh vandaar dat ze in BF2 dus wel zaten :P En in 1942 dan weer niet... Ignore that question :P?
Zover ik weet werden pas ruim 17 jaar later heli's ingezet in oorlogen (vietnam). :P
Speek schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 14:01:
EDIT: ik kan nergens uitsluitsel vinden of de systemen ook cross-platform draaien. Natuurlijk werkt je xbox friends list niet samen met PSN e.d., maar kunnen ps3 gamers in eenzelfde game zitten als XBOX mensen?
Zover ik weet niet, zeker omdat ook de kills apart worden geteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winDOS
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-09 11:11

winDOS

6.22

Wat een heerlijk spel zeg :D Ik vind de rifleman klasse echt het fijnst om mee te spelen.
Vliegen kan ik totaal niet. Gister voor het eerst de airstrike een keer gebruikt. Had net de vlag overgenomen en de raid was klaar voor gebruik, dus waarom niet :P De jappen hadden nog maar 1 vlag, dus ik daar heen, bommen droppen en boem. 6 kills 2 voertuigen kapot :D Kreeg ook meteen 4 awards ofzo :P

C:\>Signature.bat

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste