Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Verwijderd
De meesten zien het ook gewoon als een arcade game. Verreweg de meeste games op XBLA stellen geen fuck voor en zijn schandalige heruitgaven van oeroude spelletjes. De graphics van sommigen van die games zijn dan nog niet eens opgepoetst. In dat licht is deze game erg veel waarde voor zijn geld. Een 3D FPS met verwoestbare omgeving, en dat op XBLA, dat is nog niet eerder vertoond. Meestal zijn het grappige, kleine of oude games. dit keer stelt een game ook nog eens echt wat voor. Ik zou er zeker niet de prijs voor een full-game voor betalen en op de Pc zou ik hem ook laten liggen, maar voor de Xbox en PS3 lijkt het me toch een must voor de meesten voor die paar centen. Op die platformen is BF1942 ook nooit verschenen, op de pc kun je net zo goed het origineel weer gaan spelen.Hekking schreef op zondag 05 juli 2009 @ 20:07:
ik weet niet hoor maar als ik die laatste trailer zie denk ik echt, goh leuk gepimpte bf 2 engine maar niet echt spectaculair. Beetje effecten toegevoegd maar verder...
of ben ik de enige die dat denkt bij het zien van die beelden ?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2009 16:24 ]
BF2 engine? Je bedoelt BF Bad Company engine. De Frostbite engine.Hekking schreef op zondag 05 juli 2009 @ 20:07:
ik weet niet hoor maar als ik die laatste trailer zie denk ik echt, goh leuk gepimpte bf 2 engine maar niet echt spectaculair. Beetje effecten toegevoegd maar verder...
of ben ik de enige die dat denkt bij het zien van die beelden ?
Ik vind het er wel mooi uit zien hoor. HD trailers zien er goed uit.
Verwijderd

Ga naar game videos--> browse games--> battlefield 1943 en tadaa!
Verwijderd
Daar staan echt alleen de videosVerwijderd schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 10:44:
En hij is te downloaden!![]()
Ga naar game videos--> browse games--> battlefield 1943 en tadaa!
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Verwijderd
dan zit je te kijken op de US marketplace.
veranderd is eens naar nederland.
of klik op deze link:
http://marketplace.xbox.c...00-00005841097e?cid=SLink
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Verwijderd
Nee, in de UK store omdat ik het adres in mijn gamertag blijkbaar niet mag veranderen.Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 11:36:
[...]
dan zit je te kijken op de US marketplace.
veranderd is eens naar nederland.
of klik op deze link:
http://marketplace.xbox.c...00-00005841097e?cid=SLink
https://www.strava.com/athletes/10490675
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
hoi
[ Voor 100% gewijzigd door Stewie! op 08-07-2009 14:20 ]
Verwijderd
Voertuigen spawnen vrij snel waardoor er altijd volop actie is in de lucht en op het land.
En dan de Zero....
Ik begon met wat kamikaze-achtige vliegpogingen, maar na een tijdje oefenen haal ik toch wel een aantal tegenstanders neer
*Kwam er ook wat laat achter dat pijltje naar achter erg handig is bij het loslaten van je bombs
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2009 14:42 ]
...Hoewel heroes op zich ook wel ok is.
edit: er zijn ook alweer de nodige problemen lees ik net op BF Twitter..
"Bad News, Europe is having heavy Packet Loss causing lag, Good news, we are aware and putting fixes in place as I type. This will be fixed.
http://forums.electronica...8-good-news-bad-news.html
[ Voor 62% gewijzigd door Hanky74 op 08-07-2009 16:59 ]
Dus ga maar snel Heroes spelen, hebben wij meer fun op de servers
Verwijderd
Net maar even de tutorial gedaan....kan in ieder geval wel lekker vliegen nu.
Hopen dat het vanavond gefixed is

Klinkt als EA/DiCECharly schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 18:42:
Pfff... Koop je die game, kan je niet spelen omdat er gerommel met de servers is
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
De eerste berichten van Battlefield 1943-spelers die op Twitter verschenen, gingen voornamelijk over de slechte verbinding die de meeste spelers hadden. Dice heeft nu zelf gereageerd door te zeggen dat de problemen niet veroorzaakt worden door servers of het spel zelf, maar puur door de verbinding tussen de consoles en de servers. Dice is op dit moment hard aan het werk om de problemen op te lossen.
Update: Gordon van Dyke, producer bij Dice, heeft via het officiële forum van EA laten weten dat de problemen omtrent de netwerkproblemen zijn opgelost. Echter, de servers van Battlefield worden op dit moment zo druk bezocht dat er geen spelers meer bij kunnen. Pas wanneer er iemand de server verlaat is er plaats voor een nieuwe speler. Dice probeert zo snel mogelijk extra servers bij te plaatsen.
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
Servers kosten geld en tevoren weet je niet hoeveel spelers je krijgtH3llSiNG schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 19:43:
Komen ze ook mooi op tijd mee, er nu nog servers bij plaatsen.
Maar ja, je weet nooit van te voren hoe zwaar de servers belast gaan worden.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Exact niet maar een beetje profi bedrijf moet wel in staat zijn een goede inschatting te kunnen maken.DaMorpheus schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 20:04:
[...]
Servers kosten geld en tevoren weet je niet hoeveel spelers je krijgt
Verwijderd
De betaling is dat via een creditcard ? of kan je ook anders betalen ?
Alvast bedankt.
Mocht je Vivacio zien rond huppen zwaai even ^^
Het enige waar ik ondertussen wel een beetje gek van wordt is de hoeveelheid invites om het spel te spelen
De PSN store wordt altijd donderdagavond geupdate, ik ga er dus vanuit dat dit nu ook het geval is en dat het spel rond 19.00 beschikbaar zal zijn. De betaling gaat inderdaad via creditcard, of PSN cards (die nog niet in Nederland te verkrijgen zijn maar die je wel kunt importeren).Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 20:42:
Kan ik hem straks na 12 uur al downloaden op PS3 ? of komt hij morgenvroeg rond de 8 uren pas op de markt ?
De betaling is dat via een creditcard ? of kan je ook anders betalen ?
Alvast bedankt.
Mwah, is altijd afwachten. Verschillen zijn snel honderdduizenden euro'sBor de Wollef schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 20:40:
[...]
Exact niet maar een beetje profi bedrijf moet wel in staat zijn een goede inschatting te kunnen maken.
Leuke verschillen zijn dat
De store wordt vannacht 1:30 am usa tijd geupdate. Dus morgenochtend kan het spel gekocht wordenSandyman538 schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 21:53:
[...]
De PSN store wordt altijd donderdagavond geupdate, ik ga er dus vanuit dat dit nu ook het geval is en dat het spel rond 19.00 beschikbaar zal zijn. De betaling gaat inderdaad via creditcard, of PSN cards (die nog niet in Nederland te verkrijgen zijn maar die je wel kunt importeren).
Als je alleen maar kunt afwachten en geen enkele onderbouwde schatting kunt doen vraag ik mij echt af hoe profi je de boel kunt opzetten en zul je altijd met een onder- of overcapaciteit te maken hebben. Bovendien zul je in het begin altijd meer capaciteit nodig hebben dan na een tijdje wanneer veel mensen de game alweer zat zijn.DaMorpheus schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 22:15:
[...]
Mwah, is altijd afwachten. Verschillen zijn snel honderdduizenden euro's![]()
Leuke verschillen zijn dat
Is dat voor 1x aangepast?DaMorpheus schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 22:16:
[...]
De store wordt vannacht 1:30 am usa tijd geupdate. Dus morgenochtend kan het spel gekocht worden
Ik heb het bij veel games meegemaakt en tig keren een game kapot zien gaan door enorme lobbies die helemaal leeg waren. De sweetspot is dat er altijd net voldoende capaciteit is. Volle servers, uitstekend!Bor de Wollef schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 22:30:
[...]
Als je alleen maar kunt afwachten en geen enkele onderbouwde schatting kunt doen vraag ik mij echt af hoe profi je de boel kunt opzetten en zul je altijd met een onder- of overcapaciteit te maken hebben. Bovendien zul je in het begin altijd meer capaciteit nodig hebben dan na een tijdje wanneer veel mensen de game alweer zat zijn.
Ik denk dat ze al een heleboel servers hebben staan, maar deze hoeveelheid spelers gewoon niet verwacht hebben. Oké, je kunt meer bijzetten en ik denk dat dat ook wel een optie was, maar dat duurt gewoon ff voordat het staat.Bor de Wollef schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 20:40:
[...]
Exact niet maar een beetje profi bedrijf moet wel in staat zijn een goede inschatting te kunnen maken.
Ik denk dat het probleem nu is dat er niet zo heel veel blockbusters zijn uitgekomen en dit nou eindelijk weer een spel is wat je gratis met multiplayer kunt doen. Ikzelf vermaak me nog wel met een hoop games (Red Faction bijvoorbeeld). Ik denk echter dat de naam Battlefield groot genoeg is om ervoor te zorgen dat een hoop mensen hun game weer aanzetten.
Daarnaast is het vooral Europa waar het wat minder gaat. Dus Dice/EA is niet de enige schuldige.
Anyway - wordt hard aan gewerkt enzo
Eerste indruk, wel vet - voor mij iig weer een feest van herkenning en echt cool dat je nu die hutjes enzo gewoon aan gort kan schieten. Wel irritant dat je regelmatig dood gaat door mensen die je niet ziet. Op zich wel realistisch ofzo, maar wel frustrerend.
Eerste achievement is ook weer binnen : Attacker!
Maak een Japans account aan, dan kan je de demo en de full game (mits je kan afrekenen in de Japanse store) al downloaden!
De game is niet gebonden aan een regio, dus je kan tegen iedereen spelen.
En als je dat niet wil, moet je tot vannacht wachten?Epitome schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 13:30:
Mensen met een PS3 die niet willen wachten:
Maak een Japans account aan, dan kan je de demo en de full game (mits je kan afrekenen in de Japanse store) al downloaden!![]()
De game is niet gebonden aan een regio, dus je kan tegen iedereen spelen.
Zoals ik hier enkele post boven gepost heb, lijkt het mij het meest logische dat het spel gewoon met de normale PSN store update meegaat, wat dus zou betekenen dat het begin van de avond te downloaden is. DaMorpheus dacht dat het vanochtend al online zou zijn, maar hier is nog niks te downloaden, dus ik ga gewoon uit van begin van de avond. Garantie tot aan de deurGiem schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 14:23:
[...]
En als je dat niet wil, moet je tot vannacht wachten?
[ Voor 18% gewijzigd door Sandyman538 op 09-07-2009 14:27 ]
Maar het mooie is dat dit per PSN account is, je kan dezelfde EA account gebruiken.
De game is geweldig, het is Battlefield 1942 maar dan meer arcade, minder klassen en een stuk makkelijker.
Ik had ook meteen 20 kills het eerste potje op Wake Island, volgens mij kan je trouwens ook alleen Wake Island spelen in de trial.
Dan eerst maar even terug naar sacred 2. Zie later wel of het nog gaat werken...
[ Voor 3% gewijzigd door Magic op 09-07-2009 15:08 ]
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Qua graphics vind ik het toch enigzins tegenvallen, maarja, wat verwacht je voor 13 euro
Tot nu toe vind ik het best een leuk spelleke, al hoop ik dat het nog beter wordt
@onder: Tot nu toe alleen maar Wake Island gedaan. Kan niet zeggen dat de graphics slecht zijn, maar toch. Op een grote tv zie je alll die randjes, ook het weinige detail vind ik wat jammer. Mja, zoals ik al zei: 13 euro. Ik hoop dat de gameplay een 10 waard is, dan vind ik het allemaal prima
[ Voor 27% gewijzigd door KoffieNT op 09-07-2009 15:19 ]
:D
Verwijderd
heb je op wake island als in het water gestaan? voor een arcade game zijn het best goede graphics.KoffieNT schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 15:11:
Ik heb hem zojuist gekocht en hij doet het. Ik moest wel 3 keer achter elkaar opnieuw connecten, maar daarna deed hij het. Ik heb nu zo'n 2 a 3 games gespeeld, met af en toe wat lag. Ik hoop dat ze dat oplossen.
Qua graphics vind ik het toch enigzins tegenvallen, maarja, wat verwacht je voor 13 euro.
Tot nu toe vind ik het best een leuk spelleke, al hoop ik dat het nog beter wordt.
gaat ook om de gameplay, als je graphics geil bent moet je geen arcade spelen:)
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2009 15:18 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Hanky74 op 09-07-2009 16:22 ]
[ Voor 28% gewijzigd door SuX DeLuXe op 09-07-2009 16:24 ]
Verwijderd
Het is dan ook geen full game, maar een arcade titel. Wat betreft graphics e.d. is het zeker niet state of the art nee. Het is meer nostalgie en een tof spelleke (hoop ik dan, gisteren is mijn Xbox overleden met een E 76 error, dus heb 0,0 kunnen spelen).SuX DeLuXe schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 16:22:
Volgens mij heb ik de release van dit spel volledig gemist. Maar hij is download only heb ik begrepen. 10 € of wat was het? Misschien het proberen waard. Hoewel ik toch liever een shooter koop om voor langere tijd (jaren) te spelen. Van wat ik op screenshots en filmpjes gezien heb lijkt me dat Battlefield 2 betere graphics heeft, misschien wat minder volle kleuren maar dat is dan ook niet waar graphics om draaien.
Ik had dit ook. Ligt waarschijnlijk aan je EA Account wat nog niet (goed) gekoppeld is aan je Xboxaccount. Athans dat was bij mij. De trail kon ik dus niet spelen. Game gekocht, kreeg toen wel melding om in te loggen op EA (email/pass ingevuld) en klaar.Magic schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 15:08:
hmm, ik wou hem vandaag ook even trialen op mijn xbox, maar hij blijft bij mij nog de "failed to connect to EA online" melding geven.
Dan eerst maar even terug naar sacred 2. Zie later wel of het nog gaat werken...
Eigenlijk moet je op de website van EA ook gewoon daar je EA Account kunnen koppelen aan je Xbox account maar dat wilde dus niet bij mij. (kreeg leuk de melding dat er een mail werd gestuurd maar dat gebeurde dus niet. Pas toen ik de game gekocht had, lukte de koppeling...).
Kijk daar eens na zou ik zeggen.
Wat een leuk succes!
Verwijderd

63 kills, 8 deaths
Toch een leuk spel voor die paar euro's. Beter dan menig ander non-arcade spel.
Mag je ook zeggen hoeveel
Overgens is dit echt een toffe game.
Is het al iemand gelukt vandaag?
Of heeft iemand nog een tip?
Eergister was het wel gelukt namelijk.
EDIT: de 5e keer werkte wel. Naja, vaag dat het niet altijd werkt.
[ Voor 17% gewijzigd door Martinspire op 10-07-2009 00:35 ]
Een getal van 6 cijfers gelijktijdig 24/7Stalllone schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 23:55:
[...]
Mag je ook zeggen hoeveel?
Overgens is dit echt een toffe game.!! Vliegen kan ik alleen nog niet
Van 100.000 tot 999.999

[ Voor 20% gewijzigd door Stewie! op 10-07-2009 02:31 ]
Verwijderd
Hetzelfe gebeurt ook met battlefield bad company. Andere spellen zoals COD4 doen gewoon normaal.
Ik denk dat het aan mijn router ligt maar weet niet welke poorten ik moet open gooien. Ik heb niet zoveel control over de router dus kan even niet alles open gooien maar wel vragen om meet porten te forwarden.
Spawnde als sniper op de airfield in Wake Island, een tegenstander pakte een vliegtuig en wilde ermee opstijgen. Had op dat moment echt nog zoiets van fuckit ik schiet erop ook, draai me 90 graden naar links schiet 1 keer en zie 2x +10 en 1x +5 over het beeld heen komen, met een brandend vliegtuig die naar beneden storte
Mijn avond kon iig niet meer stuk
Nou, vanavond nog maar eens proberen dan.
https://www.strava.com/athletes/10490675
Hier hetzelfde...estorino schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 07:54:
Blegh, ik heb alleen nog maar woensdagmiddag kunnen spelen en dat was met veel lag, sindsdien (wo. avond en do. avond) heb ik alleen nog maar meldingen gehad dat er geen servers beschikbaar zijn. En ik vertik het om een kwartier lang te blijven refreshen totdat ik ergens in kan. Dit valt me erg tegen, vooral gisteravond had ik gedacht dat ze de problemen wel opgelost zouden hebben...
Nou, vanavond nog maar eens proberen dan.
Woendag nog snel na het werk wat live punten kunnen kope,n kan je er nog niets mee
Gister lukte het bij mij ook niet. Af en toe stond er 'joining service' en daarna weer een andere foutmelding
Het is me alleen nog niet gelukt als 'squad' te joinen. Is dat iemand hier al gelukt? Volgens mij wordt het dan namelijk nog een stuk interessanter als je een beetje co-op kan spelen met je vrienden.
Nu heb ik voice meestal uitstaan omdat er toch 90% onzin uitgekraamd wordt.

Vanmiddag ga ik maar eens uitgebreider testen en spelen als ik het gekocht heb. Het is natuurlijk één en al nostalgie (hoewel ik me vroeger (en nog steeds) vooral vermaakte met BF Vietnam), vooral met die tune. Ben benieuwd naar de andere maps...
Verwijderd
Die nieuwe map is dus binnen binnen een paar dagen binnenFun Facts
I need to share something fun and cheery now. And even though many can't get in, many have and played a lot of games already.
On Day 1 there were 29.45 years of gameplay completed on Xbox 360
Over 5 millions kills in the first day!
Ik heb hetzelfde probleem ook met BF: BC iemand hier een oplossing voor?Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 03:37:
Ik zit in Amerika met een PS3. Game gedownload maar krijg een error elke 2 minuten wanneer ik aan het spelen ben: "Connection to game has been lost. please check your network connection and try again"
Hetzelfe gebeurt ook met battlefield bad company. Andere spellen zoals COD4 doen gewoon normaal.
Ik denk dat het aan mijn router ligt maar weet niet welke poorten ik moet open gooien. Ik heb niet zoveel control over de router dus kan even niet alles open gooien maar wel vragen om meet porten te forwarden.
Bij mij was het zelfs zo erg dat m'n router er hierdoor uitknalde
PSN id: GG--77
Ah, mooi, dus hij is beschikbaar als hij naar de PC komt danVerwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 10:09:
Van het battlfield1943 forum :
[...]
Die nieuwe map is dus binnen binnen een paar dagen binnenDe challenge begint vandaag.

Coral Sea Fanboy meldt..
edit: Zoo, herfst pas, pfff
[ Voor 4% gewijzigd door djidee op 10-07-2009 11:28 ]
"Mekker, blaat"
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik had inderdaad nog een "oud" ea account, na het updaten naar een nieuw account op basis van e-mailadres kon ik wel connecten, maar geen spel joinen. Toen de tutorial maar even gedaan.Stalllone schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 17:44:
[...]
Ik had dit ook. Ligt waarschijnlijk aan je EA Account wat nog niet (goed) gekoppeld is aan je Xboxaccount. Athans dat was bij mij. De trail kon ik dus niet spelen. Game gekocht, kreeg toen wel melding om in te loggen op EA (email/pass ingevuld) en klaar.
Eigenlijk moet je op de website van EA ook gewoon daar je EA Account kunnen koppelen aan je Xbox account maar dat wilde dus niet bij mij. (kreeg leuk de melding dat er een mail werd gestuurd maar dat gebeurde dus niet. Pas toen ik de game gekocht had, lukte de koppeling...).
Kijk daar eens na zou ik zeggen.
Nu heb ik hetzelfde probleem weer. Weer heel typerend voor een EA-game, je zou verwachten dat ze toch wel wat leren van hun vorige problemen

Verwijderd
Servers zijn op het moment down, dus een afwachten...Ik was net lekker aan het vliegen toen de verbinding wegviel. Dacht eerst dat het aan mij lag.Magic schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 11:45:
[...]
Ik had inderdaad nog een "oud" ea account, na het updaten naar een nieuw account op basis van e-mailadres kon ik wel connecten, maar geen spel joinen. Toen de tutorial maar even gedaan.
Nu heb ik hetzelfde probleem weer. Weer heel typerend voor een EA-game, je zou verwachten dat ze toch wel wat leren van hun vorige problemen
Dan vind ik juist wel prima, aangezien je met een tobo + muis een enorm voordeel hebt ten opzichte van mensen met een controller. Nu is gewoon iedereen gelijk (op die lui met een fragFX na natuurlijkSinergyX schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 11:25:
Had al in PS3 topic gepost, maar gister de demo binnengehaald. Nostalgie naar BF1942 is enorm, maar je kan blijkbaar dus niet via muis/keyboard spelen op de PS3, het grootste gemis.

Hier gisteren gedownload en de hele avond eigenlijk probleemloos kunnen spelen. Erg vermakelijk allemaal. Vliegtuig is nog een beetje lastig, maar het snipen gaat me steeds beter af. Moet alleen nog iets vinden tegen die tanks. Er was een gast aan de andere kant die alleen maar in die tank zat en die had 25 kills ofzo, maar die tank is niet heel erg makkelijk stuk te krijgen.
Verwijderd
Hier is misschien een oplossing die ik zelf nog moet proberen: adjust the TCP timeout parameter to more than 1800 secs.GG---77 schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 11:13:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem ook met BF: BC iemand hier een oplossing voor?
Bij mij was het zelfs zo erg dat m'n router er hierdoor uitknalde
Ik zal het vanavond proberen.
Natuurlijk, het is zeker eerlijk. Maar ik, als 'oud' FPS speler op de PC, ben echt niet zo huiverig om een console dan ook als vervanging voor de FPS games te gaan gebruiken. Racen, vechten, RPG, kan allemaal wel, maar FPS blijf ik dus nog wel trouw aan de PC.Sandyman538 schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 12:35:
[...]
Dan vind ik juist wel prima, aangezien je met een tobo + muis een enorm voordeel hebt ten opzichte van mensen met een controller. Nu is gewoon iedereen gelijk (op die lui met een fragFX na natuurlijk).
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Een eerlijke prijs voor een heerlijke game. Dit mag wat mij betreft wel vaker gebeuren.
Verwijderd
Wat een heerlijke game, ga hem zo kopen want voor die prijs is het gewoon een meenemertje.
Zat toenet als sniper op wake-island, had wat van die bommen die je vanaf een afstandje kunt laten ontploffen op een houten brug gegooit. Wachten tot auto van tegenstander aankomt en af laten gaan, lang geleden dat ik zo hard moest lachen met een game.
Verwijderd
Verwijderd
Ligt niet aan de xbox hoor.Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 20:44:
Nou pret is alweer voorbij, want dat verrekt ea is weer zo irritant als altijd. Heb nu dus een account gemaakt bij ea en wil die koppelen aan mijn gamertag. Mijn gamertag is valivill, maar blijkbaar is er dus al een EA account met ene valivill en dan lukt het weer eens niet. Je gamertag kan je pas veranderen met 800 puntjes en zo is de cirkel weer rond. Kan die k*t xbox wel uit het raam trappen zo irritant wordt het

Verwijderd
Straks stappen en vanacht al dronken het spel kopen en spelen. Nu al zin in!
Je kunt gewoon een account maken via de EA site hoor: https://profile.ea.com/acctcreate.doVerwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 21:32:
nee idd aan die crappy ea bedenk ik ook net:P Echt belachelijk. Je krijgt een antwoord in de trent van: je moet je via een andere ea game online gaan en dan iets controleren. Maar wat als je nu geen andere ea game hebt? Kan ik zeker een game aanschaffen puur om mijn account te registreren, slaat echt alles. Heb ze al even gemaild, want bellen vragen ze ook nog 45 cent per min voor. Wat een stelletje uitbuiters daar.
Ook hoeft je EA accountnaam niet overeen te komen met je Xbox live naam:
Je maakt een account bij EA aan. Hier geef je je e-mailadres (je unieke accountnaam) en je kiest een profile naam die niet overeen hoeft te komen met je xbox of ps3 gamertag. Vervolgens log je in met dit EA account, de eerste optie die je krijgt is om je xbox of ps3 gamertag eraan te koppelen. dit doe je, en vervolgens kies je deze als "profile name".
Zo heb ik het bij een vriend vanmiddag gedaan en dit werkt prima. (een van de weinige dingen die prima werkt, maar je moet het inderdaad wel even weten).
Ik had het graag willen kopen, maar als die EA servers het niet doen dan mogen ze die 1200 punten lekker in hun *$)^@ drukken...
Pas als ik 3 dagen achter elkaar goed kan spelen met de Trial ga ik over op de echte versie, aangezien ik geen zin heb in lag of crappy servers van EA
Verwijderd
Wel dat ik ongeveer 10x op joinen moet klikken
Het is de schaalbaarheid van de Xbox setups en er zijn zoveel spelers dat het even duurt om eea om te zetten.
Verwijderd
het werkt perfect nu!Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 14:50:
[...]
Hier is misschien een oplossing die ik zelf nog moet proberen: adjust the TCP timeout parameter to more than 1800 secs.
Ik zal het vanavond proberen.
Heeft dat te maken met het vastlopen van sessies ofzo? dat heb ik gisteren namelijk een paar keer gehad.
[ Voor 21% gewijzigd door Charly op 11-07-2009 10:58 ]
Raar, had eerder andersom verwacht.
Want?Crawl NL schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 11:57:
Verwijderd
Geen zorgen. Is bij battlefield Bad Company ook wel eens. Denk dat het te maken heeft met netwerk updates etc. Na een tijdje zijn ze er gewoon weer.Charly schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 10:53:
Godver, was ik net een beetje rank aan het opbouwen: specialist weet ik wat, zie ik vandaag dat ik weer private ben?! M'n stamps zijn ook verdwenen, maar mijn achievements (op xbox) zijn er nog wel...
Heeft dat te maken met het vastlopen van sessies ofzo? dat heb ik gisteren namelijk een paar keer gehad.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
De Xbox infrastructuur is vele male ingewikkelder dan de PS3 structuur.Crawl NL schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 11:57:
Lees veel problemen met de xbox variant, lees betrekkelijk weinig vwb de ps3.
ik zie het, ze zijn weer terug (*phew* had namelijk al best hard zitten spelenuchiha tijntje schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 15:33:
[...]
Geen zorgen. Is bij battlefield Bad Company ook wel eens. Denk dat het te maken heeft met netwerk updates etc. Na een tijdje zijn ze er gewoon weer.