Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

24 spelers lijken mij ook te weinig moet ik zeggen. Ik krijg het gevoel dat men met de BF serie steeds meer "arcade" wil waar ik zelf niet zo'n voorstander van ben. Hoewel de hele BF serie hier op de plank staat weet ik niet of ik deze ook ga kopen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hekking schreef op zondag 05 juli 2009 @ 20:07:
ik weet niet hoor maar als ik die laatste trailer zie denk ik echt, goh leuk gepimpte bf 2 engine maar niet echt spectaculair. Beetje effecten toegevoegd maar verder...

of ben ik de enige die dat denkt bij het zien van die beelden ?
De meesten zien het ook gewoon als een arcade game. Verreweg de meeste games op XBLA stellen geen fuck voor en zijn schandalige heruitgaven van oeroude spelletjes. De graphics van sommigen van die games zijn dan nog niet eens opgepoetst. In dat licht is deze game erg veel waarde voor zijn geld. Een 3D FPS met verwoestbare omgeving, en dat op XBLA, dat is nog niet eerder vertoond. Meestal zijn het grappige, kleine of oude games. dit keer stelt een game ook nog eens echt wat voor. Ik zou er zeker niet de prijs voor een full-game voor betalen en op de Pc zou ik hem ook laten liggen, maar voor de Xbox en PS3 lijkt het me toch een must voor de meesten voor die paar centen. Op die platformen is BF1942 ook nooit verschenen, op de pc kun je net zo goed het origineel weer gaan spelen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2009 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Hekking schreef op zondag 05 juli 2009 @ 20:07:
ik weet niet hoor maar als ik die laatste trailer zie denk ik echt, goh leuk gepimpte bf 2 engine maar niet echt spectaculair. Beetje effecten toegevoegd maar verder...

of ben ik de enige die dat denkt bij het zien van die beelden ?
BF2 engine? Je bedoelt BF Bad Company engine. De Frostbite engine.

Ik vind het er wel mooi uit zien hoor. HD trailers zien er goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:31

Stewie!

Keen must die!

Zojuist het spel gespeeld - erg veel plezier gehad! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

--

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2009 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oja, deze komt vandaag! Vanavond gelijk even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hij is te downloaden! *O*

Ga naar game videos--> browse games--> battlefield 1943 en tadaa! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 10:44:
En hij is te downloaden! *O*

Ga naar game videos--> browse games--> battlefield 1943 en tadaa! :>
Daar staan echt alleen de videos ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Nee hoor :P Ik heb hem ook (trail). Ik kan alleen nog niet connecten. ;(

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 11:26:
[...]

Daar staan echt alleen de videos ;)
dan zit je te kijken op de US marketplace.
veranderd is eens naar nederland.

of klik op deze link:
http://marketplace.xbox.c...00-00005841097e?cid=SLink

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:05

Sandyman538

SandstorM [148839]

Morgen komt ie pas op de PS3 :(

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 11:36:
[...]

dan zit je te kijken op de US marketplace.
veranderd is eens naar nederland.

of klik op deze link:
http://marketplace.xbox.c...00-00005841097e?cid=SLink
Nee, in de UK store omdat ik het adres in mijn gamertag blijkbaar niet mag veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 11:10
Ik heb hem net binnengehaald van xbox marketplace nadat ik een half uurtje de trial geprobeerd heb. Het voelt als oldschool BF1942 waar ik zoveel lol mee heb gehad, maar dan simpeler qua opzet. Het is wel nog erg wennen aan de controls, ik speel weinig FPS games op de 360; ik heb in een half uur 2 kills of zo gehaald... :) Anyway, als jullie willen spelen, voeg me toe aan je friendslist, mijn gamertag is estorino.

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:53

bonzz.netninja

Niente baffi

ja ook gedan. Leuk hoor, maar veeel veeeeeeeeeeeeeeeeel lag

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
  • Laatst online: 10-09 19:02
heb hem nu ook maar ik vind het nog erg wennen. Ik zie niet goed wie de enemys zijn. Ook is de lag nog erg irritant. Maar voor de rest leuk spel voor dat geld

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

.

[ Voor 100% gewijzigd door Stewie! op 08-07-2009 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Hmm... waar kan ik ergens inloggen met mijn EA Account? Want hij failed nog steeds naar EA. (Trail) dus ik kan niet online spelen ;( De Tutorial ging wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net 2 uurtjes gespeeld en het is echt heel vet! :D

Voertuigen spawnen vrij snel waardoor er altijd volop actie is in de lucht en op het land.

En dan de Zero.... _/-\o_
Ik begon met wat kamikaze-achtige vliegpogingen, maar na een tijdje oefenen haal ik toch wel een aantal tegenstanders neer :>

*Kwam er ook wat laat achter dat pijltje naar achter erg handig is bij het loslaten van je bombs

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2009 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:18
Ik ga vanavond eens kijken, bf1942 heb ik veel lol aan gehad. Daarna is het imo eigenlijk alleen maar minder geworden met de franchise.

...Hoewel heroes op zich ook wel ok is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:56
Hier failed ie ook al wanneer ik me probeer aan te melden. Jammer. Dan maar morgen op me PS3 proberen :)

edit: er zijn ook alweer de nodige problemen lees ik net op BF Twitter..

"Bad News, Europe is having heavy Packet Loss causing lag, Good news, we are aware and putting fixes in place as I type. This will be fixed.

http://forums.electronica...8-good-news-bad-news.html

[ Voor 62% gewijzigd door Hanky74 op 08-07-2009 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Teveel spelers :P
Dus ga maar snel Heroes spelen, hebben wij meer fun op de servers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje jammer dit...
Net maar even de tutorial gedaan....kan in ieder geval wel lekker vliegen nu.

Hopen dat het vanavond gefixed is :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
Pfff... Koop je die game, kan je niet spelen omdat er gerommel met de servers is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 22:01

BM

Moderator Spielerij
Charly schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 18:42:
Pfff... Koop je die game, kan je niet spelen omdat er gerommel met de servers is :(
Klinkt als EA/DiCE :) Was met BF:BC ook zo, helaas.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Volg de twitter - gordon vandyke houdt iedereen up to date! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

De vandaag vrijgegeven versie van Battlefield 1943 kampt in Europa met netwerkproblemen. Dat heeft Dice via het officiële Twitterkanaal van Battlefield 1943 laten weten.

De eerste berichten van Battlefield 1943-spelers die op Twitter verschenen, gingen voornamelijk over de slechte verbinding die de meeste spelers hadden. Dice heeft nu zelf gereageerd door te zeggen dat de problemen niet veroorzaakt worden door servers of het spel zelf, maar puur door de verbinding tussen de consoles en de servers. Dice is op dit moment hard aan het werk om de problemen op te lossen.

Update: Gordon van Dyke, producer bij Dice, heeft via het officiële forum van EA laten weten dat de problemen omtrent de netwerkproblemen zijn opgelost. Echter, de servers van Battlefield worden op dit moment zo druk bezocht dat er geen spelers meer bij kunnen. Pas wanneer er iemand de server verlaat is er plaats voor een nieuwe speler. Dice probeert zo snel mogelijk extra servers bij te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

Komen ze ook mooi op tijd mee, er nu nog servers bij plaatsen.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

H3llSiNG schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 19:43:
Komen ze ook mooi op tijd mee, er nu nog servers bij plaatsen.
Servers kosten geld en tevoren weet je niet hoeveel spelers je krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
En dan willen ze ook via een contest met iedereen tegelijk 43 miljoen kills proberen te krijgen, zodat Coral Sea actief wordt.

Maar ja, je weet nooit van te voren hoe zwaar de servers belast gaan worden.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
Als ze nu al te weinig servers hebben, hoe moet dat morgen dan wel niet als ook de PS3ers in willen loggen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

DaMorpheus schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 20:04:
[...]

Servers kosten geld en tevoren weet je niet hoeveel spelers je krijgt :)
Exact niet maar een beetje profi bedrijf moet wel in staat zijn een goede inschatting te kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik hem straks na 12 uur al downloaden op PS3 ? of komt hij morgenvroeg rond de 8 uren pas op de markt ?
De betaling is dat via een creditcard ? of kan je ook anders betalen ?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 08:07
Ik vind dat ze het erg leuk gedaan hebben iig! Vermaak me kostelijk met het spel. Even een drink pauze inlassen en dan even het laatste stukje naar rank 10 binnen slepen :P

Mocht je Vivacio zien rond huppen zwaai even ^^

Het enige waar ik ondertussen wel een beetje gek van wordt is de hoeveelheid invites om het spel te spelen :o ik wil best wel met mensen samen spelen maar liever als ze van Friendslist/GoT komen... zonder enige vorm van bericht een invite wordt ik gek van.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 20:42:
Kan ik hem straks na 12 uur al downloaden op PS3 ? of komt hij morgenvroeg rond de 8 uren pas op de markt ?
De betaling is dat via een creditcard ? of kan je ook anders betalen ?

Alvast bedankt.
De PSN store wordt altijd donderdagavond geupdate, ik ga er dus vanuit dat dit nu ook het geval is en dat het spel rond 19.00 beschikbaar zal zijn. De betaling gaat inderdaad via creditcard, of PSN cards (die nog niet in Nederland te verkrijgen zijn maar die je wel kunt importeren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Bor de Wollef schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 20:40:
[...]

Exact niet maar een beetje profi bedrijf moet wel in staat zijn een goede inschatting te kunnen maken.
Mwah, is altijd afwachten. Verschillen zijn snel honderdduizenden euro's :>
Leuke verschillen zijn dat B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Sandyman538 schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 21:53:
[...]

De PSN store wordt altijd donderdagavond geupdate, ik ga er dus vanuit dat dit nu ook het geval is en dat het spel rond 19.00 beschikbaar zal zijn. De betaling gaat inderdaad via creditcard, of PSN cards (die nog niet in Nederland te verkrijgen zijn maar die je wel kunt importeren).
De store wordt vannacht 1:30 am usa tijd geupdate. Dus morgenochtend kan het spel gekocht worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

DaMorpheus schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 22:15:
[...]

Mwah, is altijd afwachten. Verschillen zijn snel honderdduizenden euro's :>
Leuke verschillen zijn dat B)
Als je alleen maar kunt afwachten en geen enkele onderbouwde schatting kunt doen vraag ik mij echt af hoe profi je de boel kunt opzetten en zul je altijd met een onder- of overcapaciteit te maken hebben. Bovendien zul je in het begin altijd meer capaciteit nodig hebben dan na een tijdje wanneer veel mensen de game alweer zat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

DaMorpheus schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 22:16:
[...]

De store wordt vannacht 1:30 am usa tijd geupdate. Dus morgenochtend kan het spel gekocht worden :)
Is dat voor 1x aangepast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Bor de Wollef schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 22:30:
[...]

Als je alleen maar kunt afwachten en geen enkele onderbouwde schatting kunt doen vraag ik mij echt af hoe profi je de boel kunt opzetten en zul je altijd met een onder- of overcapaciteit te maken hebben. Bovendien zul je in het begin altijd meer capaciteit nodig hebben dan na een tijdje wanneer veel mensen de game alweer zat zijn.
Ik heb het bij veel games meegemaakt en tig keren een game kapot zien gaan door enorme lobbies die helemaal leeg waren. De sweetspot is dat er altijd net voldoende capaciteit is. Volle servers, uitstekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:58
Bor de Wollef schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 20:40:
[...]

Ik denk dat ze al een heleboel servers hebben staan, maar deze hoeveelheid spelers gewoon niet verwacht hebben. Oké, je kunt meer bijzetten en ik denk dat dat ook wel een optie was, maar dat duurt gewoon ff voordat het staat.
Ik denk dat het probleem nu is dat er niet zo heel veel blockbusters zijn uitgekomen en dit nou eindelijk weer een spel is wat je gratis met multiplayer kunt doen. Ikzelf vermaak me nog wel met een hoop games (Red Faction bijvoorbeeld). Ik denk echter dat de naam Battlefield groot genoeg is om ervoor te zorgen dat een hoop mensen hun game weer aanzetten.

Daarnaast is het vooral Europa waar het wat minder gaat. Dus Dice/EA is niet de enige schuldige.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Dat had een andere oorzaak - de stortvloed aan spelers was zo bizar dat de zwakke plek de boel plat legde (zie de twitter voor wat publieke details).

Anyway - wordt hard aan gewerkt enzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
Gisteren toch nog even kunnen spelen :P

Eerste indruk, wel vet - voor mij iig weer een feest van herkenning en echt cool dat je nu die hutjes enzo gewoon aan gort kan schieten. Wel irritant dat je regelmatig dood gaat door mensen die je niet ziet. Op zich wel realistisch ofzo, maar wel frustrerend.

Eerste achievement is ook weer binnen : Attacker! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Mensen met een PS3 die niet willen wachten:

Maak een Japans account aan, dan kan je de demo en de full game (mits je kan afrekenen in de Japanse store) al downloaden! >:)

De game is niet gebonden aan een regio, dus je kan tegen iedereen spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giem
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:51
Epitome schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 13:30:
Mensen met een PS3 die niet willen wachten:

Maak een Japans account aan, dan kan je de demo en de full game (mits je kan afrekenen in de Japanse store) al downloaden! >:)

De game is niet gebonden aan een regio, dus je kan tegen iedereen spelen. :)
En als je dat niet wil, moet je tot vannacht wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Giem schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 14:23:
[...]

En als je dat niet wil, moet je tot vannacht wachten?
Zoals ik hier enkele post boven gepost heb, lijkt het mij het meest logische dat het spel gewoon met de normale PSN store update meegaat, wat dus zou betekenen dat het begin van de avond te downloaden is. DaMorpheus dacht dat het vanochtend al online zou zijn, maar hier is nog niks te downloaden, dus ik ga gewoon uit van begin van de avond. Garantie tot aan de deur ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Sandyman538 op 09-07-2009 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
OK, met de Japanse trial kan je prima spelen er zit alleen een 30 minuten beperking op.
Maar het mooie is dat dit per PSN account is, je kan dezelfde EA account gebruiken.

De game is geweldig, het is Battlefield 1942 maar dan meer arcade, minder klassen en een stuk makkelijker.

Ik had ook meteen 20 kills het eerste potje op Wake Island, volgens mij kan je trouwens ook alleen Wake Island spelen in de trial.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
hmm, ik wou hem vandaag ook even trialen op mijn xbox, maar hij blijft bij mij nog de "failed to connect to EA online" melding geven.

Dan eerst maar even terug naar sacred 2. Zie later wel of het nog gaat werken...

[ Voor 3% gewijzigd door Magic op 09-07-2009 15:08 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16:41

KoffieNT

banaan

Ik heb hem zojuist gekocht en hij doet het. Ik moest wel 3 keer achter elkaar opnieuw connecten, maar daarna deed hij het. Ik heb nu zo'n 2 a 3 games gespeeld, met af en toe wat lag. Ik hoop dat ze dat oplossen.

Qua graphics vind ik het toch enigzins tegenvallen, maarja, wat verwacht je voor 13 euro :).
Tot nu toe vind ik het best een leuk spelleke, al hoop ik dat het nog beter wordt :P.

@onder: Tot nu toe alleen maar Wake Island gedaan. Kan niet zeggen dat de graphics slecht zijn, maar toch. Op een grote tv zie je alll die randjes, ook het weinige detail vind ik wat jammer. Mja, zoals ik al zei: 13 euro. Ik hoop dat de gameplay een 10 waard is, dan vind ik het allemaal prima :D

[ Voor 27% gewijzigd door KoffieNT op 09-07-2009 15:19 ]

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KoffieNT schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 15:11:
Ik heb hem zojuist gekocht en hij doet het. Ik moest wel 3 keer achter elkaar opnieuw connecten, maar daarna deed hij het. Ik heb nu zo'n 2 a 3 games gespeeld, met af en toe wat lag. Ik hoop dat ze dat oplossen.

Qua graphics vind ik het toch enigzins tegenvallen, maarja, wat verwacht je voor 13 euro :).
Tot nu toe vind ik het best een leuk spelleke, al hoop ik dat het nog beter wordt :P.
heb je op wake island als in het water gestaan? voor een arcade game zijn het best goede graphics. _/-\o_
gaat ook om de gameplay, als je graphics geil bent moet je geen arcade spelen:)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2009 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
Leuk spel idd, maar toch kan dit niet tippen aan BF BC. Maar dat hoeft ook niet voor die paar knaken wat BF1943 kost.

[ Voor 5% gewijzigd door Hanky74 op 09-07-2009 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Volgens mij heb ik de release van dit spel volledig gemist. Maar hij is download only heb ik begrepen. 10 € of wat was het? Misschien het proberen waard. Hoewel ik toch liever een shooter koop om voor langere tijd (jaren) te spelen. Van wat ik op screenshots en filmpjes gezien heb lijkt me dat Battlefield 2 betere graphics heeft, misschien wat minder volle kleuren maar dat is dan ook niet waar graphics om draaien.

[ Voor 28% gewijzigd door SuX DeLuXe op 09-07-2009 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SuX DeLuXe schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 16:22:
Volgens mij heb ik de release van dit spel volledig gemist. Maar hij is download only heb ik begrepen. 10 € of wat was het? Misschien het proberen waard. Hoewel ik toch liever een shooter koop om voor langere tijd (jaren) te spelen. Van wat ik op screenshots en filmpjes gezien heb lijkt me dat Battlefield 2 betere graphics heeft, misschien wat minder volle kleuren maar dat is dan ook niet waar graphics om draaien.
Het is dan ook geen full game, maar een arcade titel. Wat betreft graphics e.d. is het zeker niet state of the art nee. Het is meer nostalgie en een tof spelleke (hoop ik dan, gisteren is mijn Xbox overleden met een E 76 error, dus heb 0,0 kunnen spelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Ik vind zelf de gameplay leuker dan die van bad company.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Magic schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 15:08:
hmm, ik wou hem vandaag ook even trialen op mijn xbox, maar hij blijft bij mij nog de "failed to connect to EA online" melding geven.

Dan eerst maar even terug naar sacred 2. Zie later wel of het nog gaat werken...
Ik had dit ook. Ligt waarschijnlijk aan je EA Account wat nog niet (goed) gekoppeld is aan je Xboxaccount. Athans dat was bij mij. De trail kon ik dus niet spelen. Game gekocht, kreeg toen wel melding om in te loggen op EA (email/pass ingevuld) en klaar.

Eigenlijk moet je op de website van EA ook gewoon daar je EA Account kunnen koppelen aan je Xbox account maar dat wilde dus niet bij mij. (kreeg leuk de melding dat er een mail werd gestuurd maar dat gebeurde dus niet. Pas toen ik de game gekocht had, lukte de koppeling...).

Kijk daar eens na zou ik zeggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-08 21:24

DDR

Kheb ook even de trial gedownload in marketplace pc games voor de xbox360. Zolang deze nog niet werkt ga ik de volledige versie nog even uitstellen, dan nog maar even vermaken met cod 5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:42
Ha net gekocht voor de ps3 ik vind um echt heel erg leuk vooral dat alles kapot kan is erg leuk. zeer leuke online shooter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Echt zoveel spelers he!
Wat een leuk succes! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeej, vliegen gaat lekker :9

Afbeeldingslocatie: http://www.battlefield1943.com/sites/all/themes/bf1943/images/mysoldier/F4U_Fighter.gif

63 kills, 8 deaths

Toch een leuk spel voor die paar euro's. Beter dan menig ander non-arcade spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giem
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:51
Alle spelen moeten gewoon voor zo'n bedrag te downloaden zijn.. echt niemand die meer de moeite neemt om te illegaal te downloaden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

DaMorpheus schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 22:21:
Echt zoveel spelers he!
Wat een leuk succes! :)
Mag je ook zeggen hoeveel :P ?

Overgens is dit echt een toffe game. :D !! Vliegen kan ik alleen nog niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:58
Ik krijg de hele dag al de melding: "This game appears to be unavailable, please try again" @ Xbox Live versie. Af en toe zie ik wel anderen online gaan, maar ikzelf kan nergens in komen.

Is het al iemand gelukt vandaag?
Of heeft iemand nog een tip?

Eergister was het wel gelukt namelijk.

EDIT: de 5e keer werkte wel. Naja, vaag dat het niet altijd werkt.

[ Voor 17% gewijzigd door Martinspire op 10-07-2009 00:35 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Stalllone schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 23:55:
[...]

Mag je ook zeggen hoeveel :P ?

Overgens is dit echt een toffe game. :D !! Vliegen kan ik alleen nog niet :+
Een getal van 6 cijfers gelijktijdig 24/7 :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

DaMorpheus schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 01:07:
[...]

Een getal van 6 cijfers gelijktijdig 24/7 :>
Van 100.000 tot 999.999 :p ? Als het al 100.000 zou zijn op dag 1 :o is het al veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Huge. Spel is echt bijzonder succesvol - beter dan verwacht. In Zweden zijn ze erg blij denk ik <+:)

[ Voor 20% gewijzigd door Stewie! op 10-07-2009 02:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit in Amerika met een PS3. Game gedownload maar krijg een error elke 2 minuten wanneer ik aan het spelen ben: "Connection to game has been lost. please check your network connection and try again"

Hetzelfe gebeurt ook met battlefield bad company. Andere spellen zoals COD4 doen gewoon normaal.

Ik denk dat het aan mijn router ligt maar weet niet welke poorten ik moet open gooien. Ik heb niet zoveel control over de router dus kan even niet alles open gooien maar wel vragen om meet porten te forwarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 08:07
Ik had gisteren iets geniaals...

Spawnde als sniper op de airfield in Wake Island, een tegenstander pakte een vliegtuig en wilde ermee opstijgen. Had op dat moment echt nog zoiets van fuckit ik schiet erop ook, draai me 90 graden naar links schiet 1 keer en zie 2x +10 en 1x +5 over het beeld heen komen, met een brandend vliegtuig die naar beneden storte :D

Mijn avond kon iig niet meer stuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 11:10
Blegh, ik heb alleen nog maar woensdagmiddag kunnen spelen en dat was met veel lag, sindsdien (wo. avond en do. avond) heb ik alleen nog maar meldingen gehad dat er geen servers beschikbaar zijn. En ik vertik het om een kwartier lang te blijven refreshen totdat ik ergens in kan. Dit valt me erg tegen, vooral gisteravond had ik gedacht dat ze de problemen wel opgelost zouden hebben... :(
Nou, vanavond nog maar eens proberen dan.

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:25
estorino schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 07:54:
Blegh, ik heb alleen nog maar woensdagmiddag kunnen spelen en dat was met veel lag, sindsdien (wo. avond en do. avond) heb ik alleen nog maar meldingen gehad dat er geen servers beschikbaar zijn. En ik vertik het om een kwartier lang te blijven refreshen totdat ik ergens in kan. Dit valt me erg tegen, vooral gisteravond had ik gedacht dat ze de problemen wel opgelost zouden hebben... :(
Nou, vanavond nog maar eens proberen dan.
Hier hetzelfde...
Woendag nog snel na het werk wat live punten kunnen kope,n kan je er nog niets mee
Gister lukte het bij mij ook niet. Af en toe stond er 'joining service' en daarna weer een andere foutmelding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
Vet spel hoor, nu ik niet meer iedere 3 tellen dood ga :)
Het is me alleen nog niet gelukt als 'squad' te joinen. Is dat iemand hier al gelukt? Volgens mij wordt het dan namelijk nog een stuk interessanter als je een beetje co-op kan spelen met je vrienden.

Nu heb ik voice meestal uitstaan omdat er toch 90% onzin uitgekraamd wordt. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BW83
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-09 13:28
Gisteren toen ik thuis was snel het spel gedownload en geïnstalleerd (PS3). Nog ff gewacht met aanschaffen, dus ik heb maar 20 min. de trial gespeeld op Wake Island, maar het beviel me uitstekend. De besturing van het vliegtuig had ik verrassend snel onder de knie, al heb ik nog niet veel kills gemaakt. In die 20 min. heb ik meer een beetje lopen klooien, ff wennen aan het spel zeg maar. De graphics vind ik best goed, niet top of the bill, maar prima. Bijna alles kan kapot, leuk.
Vanmiddag ga ik maar eens uitgebreider testen en spelen als ik het gekocht heb. Het is natuurlijk één en al nostalgie (hoewel ik me vroeger (en nog steeds) vooral vermaakte met BF Vietnam), vooral met die tune. Ben benieuwd naar de andere maps...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van het battlfield1943 forum :
Fun Facts
I need to share something fun and cheery now. And even though many can't get in, many have and played a lot of games already.
On Day 1 there were 29.45 years of gameplay completed on Xbox 360
Over 5 millions kills in the first day!
Die nieuwe map is dus binnen binnen een paar dagen binnen :P De challenge begint vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 03:37:
Ik zit in Amerika met een PS3. Game gedownload maar krijg een error elke 2 minuten wanneer ik aan het spelen ben: "Connection to game has been lost. please check your network connection and try again"

Hetzelfe gebeurt ook met battlefield bad company. Andere spellen zoals COD4 doen gewoon normaal.

Ik denk dat het aan mijn router ligt maar weet niet welke poorten ik moet open gooien. Ik heb niet zoveel control over de router dus kan even niet alles open gooien maar wel vragen om meet porten te forwarden.
Ik heb hetzelfde probleem ook met BF: BC iemand hier een oplossing voor?
Bij mij was het zelfs zo erg dat m'n router er hierdoor uitknalde

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-09 00:19

djidee

Mr. Slungel

Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 10:09:
Van het battlfield1943 forum :

[...]

Die nieuwe map is dus binnen binnen een paar dagen binnen :P De challenge begint vandaag.
Ah, mooi, dus hij is beschikbaar als hij naar de PC komt dan *O*
Coral Sea Fanboy meldt..
edit: Zoo, herfst pas, pfff :(

[ Voor 4% gewijzigd door djidee op 10-07-2009 11:28 ]

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:55
Had al in PS3 topic gepost, maar gister de demo binnengehaald. Nostalgie naar BF1942 is enorm, maar je kan blijkbaar dus niet via muis/keyboard spelen op de PS3, het grootste gemis.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Stalllone schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 17:44:
[...]

Ik had dit ook. Ligt waarschijnlijk aan je EA Account wat nog niet (goed) gekoppeld is aan je Xboxaccount. Athans dat was bij mij. De trail kon ik dus niet spelen. Game gekocht, kreeg toen wel melding om in te loggen op EA (email/pass ingevuld) en klaar.

Eigenlijk moet je op de website van EA ook gewoon daar je EA Account kunnen koppelen aan je Xbox account maar dat wilde dus niet bij mij. (kreeg leuk de melding dat er een mail werd gestuurd maar dat gebeurde dus niet. Pas toen ik de game gekocht had, lukte de koppeling...).

Kijk daar eens na zou ik zeggen. :)
Ik had inderdaad nog een "oud" ea account, na het updaten naar een nieuw account op basis van e-mailadres kon ik wel connecten, maar geen spel joinen. Toen de tutorial maar even gedaan.

Nu heb ik hetzelfde probleem weer. Weer heel typerend voor een EA-game, je zou verwachten dat ze toch wel wat leren van hun vorige problemen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Magic schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 11:45:
[...]

Ik had inderdaad nog een "oud" ea account, na het updaten naar een nieuw account op basis van e-mailadres kon ik wel connecten, maar geen spel joinen. Toen de tutorial maar even gedaan.

Nu heb ik hetzelfde probleem weer. Weer heel typerend voor een EA-game, je zou verwachten dat ze toch wel wat leren van hun vorige problemen |:(
Servers zijn op het moment down, dus een afwachten...Ik was net lekker aan het vliegen toen de verbinding wegviel. Dacht eerst dat het aan mij lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

SinergyX schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 11:25:
Had al in PS3 topic gepost, maar gister de demo binnengehaald. Nostalgie naar BF1942 is enorm, maar je kan blijkbaar dus niet via muis/keyboard spelen op de PS3, het grootste gemis.
Dan vind ik juist wel prima, aangezien je met een tobo + muis een enorm voordeel hebt ten opzichte van mensen met een controller. Nu is gewoon iedereen gelijk (op die lui met een fragFX na natuurlijk :X ).

Hier gisteren gedownload en de hele avond eigenlijk probleemloos kunnen spelen. Erg vermakelijk allemaal. Vliegtuig is nog een beetje lastig, maar het snipen gaat me steeds beter af. Moet alleen nog iets vinden tegen die tanks. Er was een gast aan de andere kant die alleen maar in die tank zat en die had 25 kills ofzo, maar die tank is niet heel erg makkelijk stuk te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GG---77 schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 11:13:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem ook met BF: BC iemand hier een oplossing voor?
Bij mij was het zelfs zo erg dat m'n router er hierdoor uitknalde
Hier is misschien een oplossing die ik zelf nog moet proberen: adjust the TCP timeout parameter to more than 1800 secs.

Ik zal het vanavond proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:55
Sandyman538 schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 12:35:
[...]

Dan vind ik juist wel prima, aangezien je met een tobo + muis een enorm voordeel hebt ten opzichte van mensen met een controller. Nu is gewoon iedereen gelijk (op die lui met een fragFX na natuurlijk :X ).
Natuurlijk, het is zeker eerlijk. Maar ik, als 'oud' FPS speler op de PC, ben echt niet zo huiverig om een console dan ook als vervanging voor de FPS games te gaan gebruiken. Racen, vechten, RPG, kan allemaal wel, maar FPS blijf ik dus nog wel trouw aan de PC.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:14
Fun gehalte is zeker weer aanwezig, ik mik als een hoogbejaarde maar ik pak mijn kills wel mee....

Een eerlijke prijs voor een heerlijke game. Dit mag wat mij betreft wel vaker gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even demo gedownload voor ps3.

Wat een heerlijke game, ga hem zo kopen want voor die prijs is het gewoon een meenemertje.

Zat toenet als sniper op wake-island, had wat van die bommen die je vanaf een afstandje kunt laten ontploffen op een houten brug gegooit. Wachten tot auto van tegenstander aankomt en af laten gaan, lang geleden dat ik zo hard moest lachen met een game. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben bezig mijn pc aan het verkopen, want ga weer op mijn xbox 360 gamen en had call of duty 4 weer gekocht, maar dat verveeld echt enorm. Zag er al tegenop om weer zo;n dure game aan te schaffen maar dit ljikt me echt een super toffe game voor weinig bugs. Ben nu de gratis trail aan het downloaden maar weet wel zeker dat ik deze zo koop. Even naar gamecard.nu om wat points te halen en dan knallen maar ziet er echt heel strak uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou pret is alweer voorbij, want dat verrekt ea is weer zo irritant als altijd. Heb nu dus een account gemaakt bij ea en wil die koppelen aan mijn gamertag. Mijn gamertag is valivill, maar blijkbaar is er dus al een EA account met ene valivill en dan lukt het weer eens niet. Je gamertag kan je pas veranderen met 800 puntjes en zo is de cirkel weer rond. Kan die k*t xbox wel uit het raam trappen zo irritant wordt het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:17
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 20:44:
Nou pret is alweer voorbij, want dat verrekt ea is weer zo irritant als altijd. Heb nu dus een account gemaakt bij ea en wil die koppelen aan mijn gamertag. Mijn gamertag is valivill, maar blijkbaar is er dus al een EA account met ene valivill en dan lukt het weer eens niet. Je gamertag kan je pas veranderen met 800 puntjes en zo is de cirkel weer rond. Kan die k*t xbox wel uit het raam trappen zo irritant wordt het
Ligt niet aan de xbox hoor. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee idd aan die crappy ea bedenk ik ook net:P Echt belachelijk. Je krijgt een antwoord in de trent van: je moet je via een andere ea game online gaan en dan iets controleren. Maar wat als je nu geen andere ea game hebt? Kan ik zeker een game aanschaffen puur om mijn account te registreren, slaat echt alles. Heb ze al even gemaild, want bellen vragen ze ook nog 45 cent per min voor. Wat een stelletje uitbuiters daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:45
Oude tijden herleven! BF 1942 grijs gespeeld op de PC 'vroeger'. Net kostelijk vermaakt met de demo ( Op de PS3 ). Ben het iig nog niet verleerd. 12 kills en 4 deaths :)
Straks stappen en vanacht al dronken het spel kopen en spelen. Nu al zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 21:32:
nee idd aan die crappy ea bedenk ik ook net:P Echt belachelijk. Je krijgt een antwoord in de trent van: je moet je via een andere ea game online gaan en dan iets controleren. Maar wat als je nu geen andere ea game hebt? Kan ik zeker een game aanschaffen puur om mijn account te registreren, slaat echt alles. Heb ze al even gemaild, want bellen vragen ze ook nog 45 cent per min voor. Wat een stelletje uitbuiters daar.
Je kunt gewoon een account maken via de EA site hoor: https://profile.ea.com/acctcreate.do

Ook hoeft je EA accountnaam niet overeen te komen met je Xbox live naam:

Je maakt een account bij EA aan. Hier geef je je e-mailadres (je unieke accountnaam) en je kiest een profile naam die niet overeen hoeft te komen met je xbox of ps3 gamertag. Vervolgens log je in met dit EA account, de eerste optie die je krijgt is om je xbox of ps3 gamertag eraan te koppelen. dit doe je, en vervolgens kies je deze als "profile name".

Zo heb ik het bij een vriend vanmiddag gedaan en dit werkt prima. (een van de weinige dingen die prima werkt, maar je moet het inderdaad wel even weten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18:50

painkill

Pain(k)(ill)

Ik probeer al dagen om gewoon online een potje te spelen, maar telkens zijn die servers offline...

Ik had het graag willen kopen, maar als die EA servers het niet doen dan mogen ze die 1200 punten lekker in hun *$)^@ drukken... :p

Pas als ik 3 dagen achter elkaar goed kan spelen met de Trial ga ik over op de echte versie, aangezien ik geen zin heb in lag of crappy servers van EA

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je even een pm gestuurd want ik kom er nog steeds niet uit. Als ze zulk soort belangrijke zaken nou eens goed utiwerken bij ea , maar altijd crap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Ik heb trouwens nog helemaal geen lag meegemaakt eigenlijk :? :D

Wel dat ik ongeveer 10x op joinen moet klikken :p . Soms heb ik wel... soort artifacts. Zit er ineens een streep omhoog. Tis iedergeval game bugje ofzo, want draai naar links/rechts is het weg. En draai ik terug, zit de streep erweer. Alsof er een aantal pixels rechtstreeks omhoog worden uitgerekt :P Stond opeens die HL2:Citadel in me map, dat gevoel had ik. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Aan die server issues wordt echt hard gewerkt, 24x7 :)
Het is de schaalbaarheid van de Xbox setups en er zijn zoveel spelers dat het even duurt om eea om te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 14:50:
[...]

Hier is misschien een oplossing die ik zelf nog moet proberen: adjust the TCP timeout parameter to more than 1800 secs.

Ik zal het vanavond proberen.
het werkt perfect nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
Godver, was ik net een beetje rank aan het opbouwen: specialist weet ik wat, zie ik vandaag dat ik weer private ben?! M'n stamps zijn ook verdwenen, maar mijn achievements (op xbox) zijn er nog wel...

Heeft dat te maken met het vastlopen van sessies ofzo? dat heb ik gisteren namelijk een paar keer gehad.

[ Voor 21% gewijzigd door Charly op 11-07-2009 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:14
Lees veel problemen met de xbox variant, lees betrekkelijk weinig vwb de ps3.
Raar, had eerder andersom verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Crawl NL schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 11:57:
Want?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:45
Nou, misschien is het zo dat er 2 keer zoveel xboxers zijn dan ps3 eigenaren met BF 1943. En zijn er niet 2 keer zoveel servers beschikbaar voor de xbox dan voor de ps3. Ik heb nog geen enkele keer last gehad, al moet ik wel zeggen dat ik pas 2 keer gespeeld heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het wel irritant dat die rode iconen boven een vijand best wel last hebben van de lag. Als je met je vliegtuig een bocht maakt om zo'n speler te raken en hij is al een stuk verder, dan moet je weer opnieuw aanvliegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 18:42

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Charly schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 10:53:
Godver, was ik net een beetje rank aan het opbouwen: specialist weet ik wat, zie ik vandaag dat ik weer private ben?! M'n stamps zijn ook verdwenen, maar mijn achievements (op xbox) zijn er nog wel...

Heeft dat te maken met het vastlopen van sessies ofzo? dat heb ik gisteren namelijk een paar keer gehad.
Geen zorgen. Is bij battlefield Bad Company ook wel eens. Denk dat het te maken heeft met netwerk updates etc. Na een tijdje zijn ze er gewoon weer.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Crawl NL schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 11:57:
Lees veel problemen met de xbox variant, lees betrekkelijk weinig vwb de ps3.
De Xbox infrastructuur is vele male ingewikkelder dan de PS3 structuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
uchiha tijntje schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 15:33:
[...]

Geen zorgen. Is bij battlefield Bad Company ook wel eens. Denk dat het te maken heeft met netwerk updates etc. Na een tijdje zijn ze er gewoon weer.
ik zie het, ze zijn weer terug (*phew* had namelijk al best hard zitten spelen :P )
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste