Hmm bijna niemand meer?
[ Voor 5% gewijzigd door marapuru op 12-12-2009 10:03 ]
[ Voor 5% gewijzigd door marapuru op 12-12-2009 10:03 ]
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
Verwijderd
Als rifleman gewoon wegrennen van een tank. Je kunt het wel winnen als je echt helemaal los gaat en de tankdriver zuigt, maar anders is het gewoon certain death.Har schreef op zondag 27 december 2009 @ 22:18:
2. Ik heb al meerdere malen een tank van achteren drie keer met een granaat geraakt, maar het lukt niet om hem uit te schakelen. Heeft iemand nog een truuc om een tank met een granaatwerper ui te schakelen? Eronder schieten helpt ook niet, op de rupsbanden richten ook niet, etc.
Als je alleen bent wel ja, maar zodra je met een man of drie bent die een beetje weten wat ze doen is zo'n tank in de kortste keren toast. Zo eng zijn ze ook weer niet.SH4D3H schreef op maandag 11 januari 2010 @ 14:04:
[...]
Als rifleman gewoon wegrennen van een tank. Je kunt het wel winnen als je echt helemaal los gaat en de tankdriver zuigt, maar anders is het gewoon certain death.
[ Voor 7% gewijzigd door Charly op 11-01-2010 16:23 ]
Verwijderd
Ik weet niet hoe het op psn is maar op de 360 is zeker niet dood, eerder de hype een beetje voorbij.Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 10:07:
Heeft het nu wel of geen zin deze aan te schaffen voor PS3 ? Is het spel dood of nog niet ?
[ Voor 56% gewijzigd door GG---77 op 14-01-2010 11:49 ]
PSN id: GG--77
De game is niet bepaald dood gezien de stijging in het aantal spelersVerwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 10:07:
Heeft het nu wel of geen zin deze aan te schaffen voor PS3 ? Is het spel dood of nog niet ?
AgreeCharly schreef op maandag 11 januari 2010 @ 16:23:
[...]
... Ik speel ook nog wel redelijk regelmatig (paar keer per week). Maar er zouden onderhand inderdaad wel een keer wat nieuwe maps bij mogen.
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
[ Voor 25% gewijzigd door harmageddon op 16-01-2010 17:47 ]
Aap!
PSN id: GG--77
[ Voor 6% gewijzigd door Snowwie op 15-02-2010 02:37 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ah super, dat lijstje was me nog nooit opgevallenVerwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 22:26:
Je kan ergens in de playstation store precies zien wat je heb gedownload daar dus gewoon opzoeken en opnieuw downloaden ..
Alles wat je koopt is aan jou account verbonden dus je hoeft niet opnieuw te betalen..
Radical Birds
[ Voor 6% gewijzigd door Stewie! op 18-02-2010 16:06 ]
Ik mag hopen van niet! Ik ben meer geinteresseerd in BF1943 namelijkStewie! schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 13:50:
Met de release van BC2 neem ik aan dat BF43 pc later uitkomt
Aap!
Verwijderd
Je kan 'm toch al preorderen, en hij staat nog steeds voor Q1 2010.Stewie! schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 13:50:
Met de release van BC2 neem ik aan dat BF43 pc later uitkomt
[ Voor 4% gewijzigd door jap85 op 20-02-2010 16:06 ]
[ Voor 72% gewijzigd door Jerronimo op 22-03-2010 11:38 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Verwijderd
4 posts boven je?kipneck schreef op maandag 22 maart 2010 @ 14:37:
wanneer komt eigenlijk de PC versie uit? ik heb deze namelijk bij EA gepreorderd maar ik kan het nergens meer terug vinden.
Ik heb liever een goed werkende PC game, dan een slechte port (Operation Flashpoint Dragon Rising bijvoorbeeld en vele andere).Falcon2107 schreef op maandag 22 maart 2010 @ 12:03:
Gaat goed....
Is he zo moeilijk om hem voor de PC klaar te maken, als hij al op de PS en de XB te krijgen is?
[ Voor 3% gewijzigd door harmageddon op 23-03-2010 09:56 ]
Aap!
[ Voor 22% gewijzigd door Bor op 18-04-2010 00:45 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Stond laatst wel iets op Twitter van een developer, het kwam er wel aan.Bor de Wollef schreef op zondag 18 april 2010 @ 00:45:
Het is inmiddels ERG stil geworden rond de PC release? Zou het er ooit nog van komen? Nu BF:BC2 uit is zijn de mogelijkheden er, nu de uitvoering nog. Is er een releasedate officiele vrijgegeven inmiddels?
http://eu.vgreleases.com/pc/releasedate-272167.aspx ziet er niet uit als een echt officiele bron.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Als er dan nog iemand is die er op zit te wachten.Stewie! schreef op zondag 18 april 2010 @ 11:40:
Mijn gok is dat de PC versie deze zomer voor weinig te krijgen is
Waarom niet?Gunner schreef op zondag 18 april 2010 @ 11:55:
[...]
Als er dan nog iemand is die er op zit te wachten.
Aap!
Daar heb je een goed punt. Ik vond de game op de PS3 een leuk tussendoortje om even te spelen in afwachting van BC:2 maar nu (zeker met het beperkte aantal maps) BC:2 er is heb ik 1943 niet meer aangeraakt en zie je het ingame ook steeds rustiger worden.Gunner schreef op zondag 18 april 2010 @ 11:55:
[...]
Als er dan nog iemand is die er op zit te wachten.
Stewie! schreef op zondag 18 april 2010 @ 12:00:
Waarom niet?
Eigenlijk wat Bor dus aangeeft.Bor de Wollef schreef op zondag 18 april 2010 @ 15:32:
Daar heb je een goed punt. Ik vond de game op de PS3 een leuk tussendoortje om even te spelen in afwachting van BC:2 maar nu (zeker met het beperkte aantal maps) BC:2 er is heb ik 1943 niet meer aangeraakt en zie je het ingame ook steeds rustiger worden.
[ Voor 62% gewijzigd door Gunner op 22-04-2010 10:53 ]
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Je weet dat juist in maps en voertuigen bij 43 heel veel geschrapt is?Larrs schreef op donderdag 22 april 2010 @ 12:29:
...
BF1942 was ook erg leuk. Vooral de variatie aan voertuigen en mappen waren erg interessant.
"Mekker, blaat"
Uiteraard weet ik dat.Charly schreef op donderdag 22 april 2010 @ 13:38:
[...]
Je weet dat juist in maps en voertuigen bij 43 heel veel geschrapt is?
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Zeker, ik speel het nog steeds veel, maar jammer genoeg lijkt het inmiddels toch wel minder druk te worden op de (xbox) servers.Larrs schreef op donderdag 22 april 2010 @ 23:06:
[...]
Uiteraard weet ik dat.
Maar het kan desondanks wel een leuk spel zijn.
Aap!
[ Voor 52% gewijzigd door tHe_BiNk op 08-06-2010 11:26 ]
APPLYitYourself.co.uk - APPLYitYourself.com - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.
[ Voor 32% gewijzigd door harmageddon op 08-06-2010 12:45 ]
Aap!
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike
Burp
De game zal wel komen denk ik... maar volgende keer niet meer gelijk betalen.kipneck schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 09:43:
moet ik hieruit opmaken dat het geld dat ik betaald heb weg is?
De game was dan ook slechts 11 euro!Stalllone schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 23:03:
Maar de PS3 en de Xbox360 spelers zitten vanaf het begin te spelen met een paar mappen en er is nog steeds niks nieuws bij.
Cashen valt wel mee toch? Ik speel de 360 versie nog steeds vrij regelmatig. Dit is voor mij een van de beste games van de afgelopen jaren geweest in termen van uren gameplay for money.Stalllone schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 23:03:
Dat de PCversie er nog steeds niet is, is gewoon belachelijk. Maar de PS3 en de Xbox360 spelers zitten vanaf het begin te spelen met een paar mappen en er is nog steeds niks nieuws bij.![]()
Dit is toch gewoon ronduit slecht of niet? Het was even cashen en daarna doen ze niks meer met deze game. Iedereen had nieuwe maps verwacht binnen 6maanden ofzo en er gebeurt gewoon helemaal niks.
I knowStewie! schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 12:09:
[...]
De game was dan ook slechts 11 euro!
Nieuw. Zelfs op dag 1!
Was het maar nog steeds 800 punten. Met mW2 is het 1200 geworden.Stalllone schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 12:25:
[...]
I knowMaar breng gewoon wat nieuwe maps uit. Kijk eens naar een Call of Duty, wanneer er een nieuwe mappack komt, vaak 4 maps, 800pts / 10euro ofzo en dat word gelijk 1miljoen keer verkocht binnen een week.
precies na een tijdje niet gespeeld te hebben ineens weer verslaafd volgens de teller zit ik al op 9 daysCharly schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 12:10:
[...]
Cashen valt wel mee toch? Ik speel de 360 versie nog steeds vrij regelmatig. Dit is voor mij een van de beste games van de afgelopen jaren geweest in termen van uren gameplay for money.
Maar een mappack met een nieuwe faction zou leuk zijn ja, dan komen er misschien ook weer wat spelers bij online. Maar kan me voorstellen dat zo iets lastig is omdat je dan userbase moet gaan splitsen in mensen die maps wel / niet hebben voor de maproulatie op de servers.
Link doet het niet, forum down?rgras schreef op donderdag 09 september 2010 @ 10:08:
Lees dit eerst eens even voordat je gaat bestellen: http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/2255738.page
rgras schreef op donderdag 09 september 2010 @ 10:08:
Lees dit eerst eens even voordat je gaat bestellen: http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/2255738.page
lolEven though you can purchase the PC version from the EA Store, you will get no key and no entitlements in the DL manager. After a 40 minute chat session with EA support I was told the game is not released yet so don't bother.
DudeAmdwarrior schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 18:37:
[...]
precies na een tijdje niet gespeeld te hebben ineens weer verslaafd volgens de teller zit ik al op 9 daysVeel leuker dan die moderne wapens zoals veel te sterke heli in bad company 2 hier schiet je een vliegtuig redelijk snel uit de lucht
Ik ga hem zeker halen al was het alleen maar om extra levels door mod makersBor de Wollef schreef op donderdag 09 september 2010 @ 10:21:
Voor mij was het een typische game voor tussendoor, even spelen en weer wegleggen in afwachting van een aantal grote releases op de PS3. Of ik hem op de PC meer ga spelen weet ik niet maar ik wil de collectie wel graag compleet
Tja, ik weet niet hoe het op de Xbox is maar op de PS3 is het begrijpelijkerwijs niet super druk meer. Dit is gewoon een game waar je redelijk snel zat van bent door de beperktheid van maps en het feit dat de meeste mensen de maps al compleet grijs gespeeld hebben (en el alamein ontbreekt).MaZo schreef op donderdag 09 september 2010 @ 11:09:
De hedendaagse Xbox Live stats voor BF 1943 zullen EA wel tegenvallen ofzo?
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2010 11:34 ]
Mooi spreekwoordFalcon2107 schreef op donderdag 09 september 2010 @ 12:25:
AH.......
Hoe zo iemand dood maken met een blije mus.......
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq