Wat gekVerwijderd schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 20:32:
Ja
Die kan je per virtual domain apart instellen, maar dat werkt niet helemaal goed geloof ik. Default nameservers zijn NS1.correcthosting06.nl , ns2, etc. Hij blijft uitwijken naar m'n eigen DNS/Webserver.
Het is dus niet per domein een aparte DNS invoeren, die optie is er helemaal niet. Wat er wel is is een nieuwe user aanmaken, vervolgens het domein erin zetten, de DNS handmatig aanpassen en dan zou het moeten werken, maar dat doet het dus niet.
voel ik me stom ook, ik werk al jaren met DA![]()
Verwijderd
Ja. Ik heb een vermoeden dat die optie(s) die jij bedoeld enigzins eruit gelaten zijn, per reseller-level.
Ik spit de help nog eens door.
Ik spit de help nog eens door.
Is er al vooruitgang Jism? 
Anders zou ik morgen eens contact opnemen met je hostingbedrijf
Anders zou ik morgen eens contact opnemen met je hostingbedrijf
[ Voor 0% gewijzigd door devguru op 08-02-2009 19:06 . Reden: smilie fix? ]
En zijn jullie dit weekend nog tegen problemen aan gelopen neil?
www.koopeendroom.nl
Ja en nee, voltmods werken en kaart heeft geen coldbug tot iig -50.Maarten-NForce schreef op zondag 08 februari 2009 @ 19:41:
En zijn jullie dit weekend nog tegen problemen aan gelopen neil?
En maar ga ik niet vertellen.
[ Voor 6% gewijzigd door Mod_Aap op 08-02-2009 22:05 ]
Kan je misschien een foto maken van het PCB? Kan men enentueel zien of hun koeling gaat passen of niet.. e.d.Snot_Aap schreef op zondag 08 februari 2009 @ 22:03:
[...]
Ja en nee, voltmods werken en kaart heeft geen coldbug tot iig -50.
Of mogen we je mooie Vmod niet zien
Excuses als ik me nu als een uber-noob opstel, maar mbt dat "geen coldbuy tot iig -50"Snot_Aap schreef op zondag 08 februari 2009 @ 22:03:
[...]
Ja en nee, voltmods werken en kaart heeft geen coldbug tot iig -50.
Wat voor koelingsmethode gebruik je dan, LN2 of zown phasechanger achtig idee?
Heb me tot nu toe altijd tot air gehouden,
Maar als er andere ( betaalbare, zal wel niet
dan hoor ik het graag..
Anders, 2 x noctua 120mm / 80 mm fans ( als die al bestaan ) erop binden voor ook een prima resultaat?
Verwijderd
Voor luchtkoeling ja 
Een beetje vaporator haalt de -30 wel. Tot op -50 is meer dan voldoende, LN2 is daarom niet bruikbaar nee, tenzij je het zo zou kunnen doseren dat je exact op -50 komt
Wellicht komen er nog een paar koude dagen aan zodat je je setup in de tuin of balkon kan plaatsen. Fun guaranteed
Een beetje vaporator haalt de -30 wel. Tot op -50 is meer dan voldoende, LN2 is daarom niet bruikbaar nee, tenzij je het zo zou kunnen doseren dat je exact op -50 komt
Wellicht komen er nog een paar koude dagen aan zodat je je setup in de tuin of balkon kan plaatsen. Fun guaranteed
Ik heb een 8x8meter ( show off!Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2009 @ 00:26:
Voor luchtkoeling ja
Wat is dan slim, 1x120mm noctua of 2x80 ( en mogelijk overhellend ) ?
En slightly offtopic, bij overclock video's zie je van die simpele push knopjes om je systeem aan te doen,
om nou speciaal voor de on/off switch je pc helemaal mee te tillen is ook weer teveel van het goede.
Is dit nou allemaal homemade? of zijn er mogelijk oplossingen beschikbaar voor?
Verwijderd
Hoe meer luchtverplaatsing hoe beter he...
Kan je prima zelf maken lijkt me. Gewoon een drukknopje aangesloten op je Power ON / plank en in het bios instellen dat hij direct uit of aan moet wanneer de powerknop wordt ingedrukt
Kan je prima zelf maken lijkt me. Gewoon een drukknopje aangesloten op je Power ON / plank en in het bios instellen dat hij direct uit of aan moet wanneer de powerknop wordt ingedrukt
Je laat het wel heel simpel klinken zoVerwijderd schreef op maandag 09 februari 2009 @ 02:50:
Hoe meer luchtverplaatsing hoe beter he...
Kom er net achter dat ik nog me oude p3 fileserver heb staan..
Eens kijken of ik daar de benodigheden uit kan slopen.
Je kan natuurlijk ook met een metaal (usb stick/schroefendraaier) iets tussen de 2 pinnetjes van je power-switch op je mobo komen zodat deze een verbinding maken, dan werkt het ook.thijszor schreef op maandag 09 februari 2009 @ 00:31:
[...]
En slightly offtopic, bij overclock video's zie je van die simpele push knopjes om je systeem aan te doen,
om nou speciaal voor de on/off switch je pc helemaal mee te tillen is ook weer teveel van het goede.
Is dit nou allemaal homemade? of zijn er mogelijk oplossingen beschikbaar voor?
USB stick zou ik dan persoonlijk weer niet doen, maar inderdaad, dat zou prima moeten werken
ik heb dan ook meestal zo`n verlengdraadje dat ik dan heb, had ietse duidelijker moeten zijn:P
maar als het maar geleid is het goed:)
maar als het maar geleid is het goed:)
Verwijderd
Beetje hardcore tweaker gebruikt gewoon z'n tong. 
Ik ben met mijn hoster nog in overleg. Ze willen me ook niet echt opweg helpen ermee (iets met RTFM
).
Ik ben met mijn hoster nog in overleg. Ze willen me ook niet echt opweg helpen ermee (iets met RTFM
Verwijderd
Dat met dat domeinnaam gaat een staartje krijgen... de nameservers die Snotaap me geeft kloppen niet, of zijn niet juist ingesteld 
Die nameservers moeten gefixed worden.
En ja hoor. Het werkt niet. Er is geen nameserver dat hij heeft wat het domein kent. Therefore, de enige oplossing zou zijn hij krijgt hosting van mij.
Snot_aap, je moet even met me in contact komenErrors=1, Warnings=0, Informational=1
** Summary: REJECTED overclocking-contest.nl.
En ja hoor. Het werkt niet. Er is geen nameserver dat hij heeft wat het domein kent. Therefore, de enige oplossing zou zijn hij krijgt hosting van mij.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2009 16:49 ]
Over 15 minuten is het al weer woensdag Jism.. Zijn jullie al aan de nieuwe TS begonnen? Als dat niet zo is heb ik morgen redelijk veel vrije tijd dus dan kan ik desnoods beginnen, anders zul je zien dat het animo gewoon weg gaat zakken!
-- All science is either physics or stamp collecting
Verwijderd
Het probleem is is dat Snotaap een local nameserver heeft, die mogelijk weer op een andere gekoppeld staat. Wanneer ik zo'n test uitvoer via SIDN zegt hij vanzelfsprekend dat hij die naam niet herkend op de nameserver(s) die snotaap me gaf. Hij moet af van Lokale DNS en een 'eigen' hebben, anders werkt het niet.
Maar dat heeft toch vrij weinig met de TS te maken? anders doen jullie het toch temp op overclocking.info/contest of w/e ? of welke site al beschikbaar was...Verwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 23:49:
Het probleem is is dat Snotaap een local nameserver heeft, die mogelijk weer op een andere gekoppeld staat. Wanneer ik zo'n test uitvoer via SIDN zegt hij vanzelfsprekend dat hij die naam niet herkend op de nameserver(s) die snotaap me gaf. Hij moet af van Lokale DNS en een 'eigen' hebben, anders werkt het niet.
Topic start is klaar, we wachten alleen nog op reactie van sommige websites op het voorgelegde voorstel.
Script is inderdaad geen probleem als de domeinnaam niet werkt, dan verwijzen we gewoon naar overklokken.info/contest. Vind het wel jammer, maar is even niet anders.
Ergens anders hosten is ook even geen optie.
Ook moeten er nog wat dingen met dollarshop kortgesloten worden, maar misschien dat jelle/mrbigfiel dit al gedaan heeft.
Script is inderdaad geen probleem als de domeinnaam niet werkt, dan verwijzen we gewoon naar overklokken.info/contest. Vind het wel jammer, maar is even niet anders.
Ergens anders hosten is ook even geen optie.
Ook moeten er nog wat dingen met dollarshop kortgesloten worden, maar misschien dat jelle/mrbigfiel dit al gedaan heeft.
Ik heb net nog even gebeld met DS. de beste man was het even 'vergeten' en belt mij zodirect terug nadat hij navraag heeft gedaan of ze een bestel pagina kunnen maken voor ons.Snot_Aap schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 20:44:
(edit komt eraan
Ik heb alles geregeld met Dollarshops.
Hoe en wat precies zullen de deelnemers van de contest te horen krijgen wanneer ze zich hebben aangemeld bij ons.
[ Voor 15% gewijzigd door MrBigfield op 12-02-2009 16:47 . Reden: moest gewoon even(A) ]
Voor de vakantie gaat nu zeker niet meer lukken, maar schrijf mij wel in. Misschien een ETA?
PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw
Ik heb Snot_Aap nog wat kleine dingetjes gevraagd m.b.t. De Voltmods. Wanneer hij deze heeft toegevoegd is alles ready to go,
Verwijderd
Bedankt he.Snot_Aap schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 20:44:
Topic start is klaar, we wachten alleen nog op reactie van sommige websites op het voorgelegde voorstel.
Ik zal es kijken of ik dat naampje uberhaubt kan verslijten. Iemand belang bij overclocking-contest.nl ? Eventueel hosting erbij.
Vmods in de TS? Vroeger was dat anders.. werd iedereen gesommeerd dat zelf op te zoeken.
Dat is ook wel weer zo, maar vroeg of laat wordt dit toch wel bekend gemaakt. Houdt de verschillen ook wel kleiner/ de brokstukken groterVerwijderd schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 18:00:
[...]
Vmods in de TS? Vroeger was dat anders.. werd iedereen gesommeerd dat zelf op te zoeken.
Snot_aap/Neil wacht nog op een antwoord van HWI, als hij dat heeft zal er wss wel een nieuw topic geopend worden.
Als die TS + site morgen gelanceerd kunnen worden komt er tenminste weer een beetje vaart in! Het gaat nu namelijk wel erg traag allemaal..
Jammer ja, belangrijkste is alles wat je teweten komt ( en wat je ons al wilt vertellen ) hier terug te koppelen, zodat je de mensen hier geintresseerd houd & mogelijk opbouwende kritiek / een andere manier of visie erop krijgt.
Vandaag over 5 uurtjes begint me vakantie, zou mooi zijn als het laatste weekend nog wat kan worden maar dat zal denk ik lastig worden.
Maar zet em op!
Vandaag over 5 uurtjes begint me vakantie, zou mooi zijn als het laatste weekend nog wat kan worden maar dat zal denk ik lastig worden.
Maar zet em op!
Vet, weer een GPU contest! Daar heb ik best wel weer eens zin in. Dit hou ik zeker in de gaten!
Mijn custom made temperatuursensoren zijn ondertussen al gekalibreerd en klaar voor gebruik
Jasper91 schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 14:20:
Mijn custom made temperatuursensoren zijn ondertussen al gekalibreerd en klaar voor gebruik
Die 2 80MM fans kan je er wel op kwijt qua oppervlakte hoor, hehe
Doelde meer op meer info van jullie kant, mrbigfieldmrbigfield schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 15:18:
Die 2 80MM fans kan je er wel op kwijt qua oppervlakte hoor, hehe
Give us something! enig idee waarneer je de definitieve post maakt?
De Definitieve StartPost is al klaar voor gebruik. We wachten alleen nog op een antwoord van Hardware.info.thijszor schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 15:22:
[...]
Give us something! enig idee waarneer je de definitieve post maakt?
Aangezien deze competities meerdere site`s aangaat ligt het iets gecompliceerder dan dat je het alleen op t.net doet
Neil/Snot_aap en ik zijn er iig actief mee bezig en houden jullie op de hoogte!
Hmm... kalibreren kan weer overnieuw
Kwam er net achter dat mijn multimeter bugged was door te lage voedingsspanning! Volgende keer aan sinterklaas een digitaal meetstation vragen
Verwijderd
Moet je dat aan sinterklaas vragen? 
Overigens is de kaart tot op -50 graden 'safe' van coldbug. Das een hele temperatuur waarop je kan losgaan lijkt me. Doet iemand nog iets met die soldeerservice? Maw de onderdelen al vooropgesoldeerd?
Zowiezo wil ik gaan kijken voor een stel betere caps.
Overigens is de kaart tot op -50 graden 'safe' van coldbug. Das een hele temperatuur waarop je kan losgaan lijkt me. Doet iemand nog iets met die soldeerservice? Maw de onderdelen al vooropgesoldeerd?
We doen de kaarten niet voorgesoldeerd verzenden omdat je via dollarshops besteld. We hebben hier wel een oplossing voor, maar die is te lezen in de TSVerwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 15:53:
Moet je dat aan sinterklaas vragen?
Hmm, ik zie allemaal blauwe lucht & geen wolken.
Er moet een koude week aankomen, kan ik lekker buiten benchen op mijn dakterras!
Om nou een peltier / watercooling of wat dan ook voor enkel de GPU aan te schaffen gaat me wat ver
Er moet een koude week aankomen, kan ik lekker buiten benchen op mijn dakterras!
Om nou een peltier / watercooling of wat dan ook voor enkel de GPU aan te schaffen gaat me wat ver
Verwijderd
@Mrbigfield, ik zou er wel belang bij hebben, maar zou ook prima zelf kunnen solderen 
@Thijszor, een koudere chip = een hogere clockspeed. Aan jou om te bepalen of dat het waard is
@Thijszor, een koudere chip = een hogere clockspeed. Aan jou om te bepalen of dat het waard is
Bij wijze van spreken
Maar verder zijn de weersverwachtingen idd rond het vriespunt (-3~3). Leuk voor de AIR-oc'ers onder ons (including me)
Edit: Sensor is tot prachtig tot 1 graad nauwkeurig (met een gemiddelde afwijking van 0,2 Kelvin) :D! Mocht je geïnteresseerd zijn, je kan hem zelf ook maken voor pakweg 2~3 euro.. schema + beetje uitleg heb ik even online gezet: http://www.jasperkouwenberg.com/6DiodeTemp_tweakers.pdf
[ Voor 33% gewijzigd door Iska op 13-02-2009 17:57 ]
En, weten jullie alwat van hardware.info?
Zou tof zijn als de TS gelaunched kan worden!
Wel van madshrimps, waar een frontpage post gaat komen.thijszor schreef op zondag 15 februari 2009 @ 15:30:
En, weten jullie alwat van hardware.info?
Niet van hardware.info, die werken denk niet in het weekend. Als ik morgen nog niks heb gehoord ga ik nog een mailtje sturen.
Dus we hebben nu het volgende lijstje:
tweakers.net
techzine.nl
madshrimps.be
overclocking-holland.nl
Het is dus nu alleen nog wachten op hardware.info.
slightly offtopic,
maar Snot_Aap, waar haal jij je droogijs vandaan dan? ik zag dryice.nl , maar geen enkele leverancier voor zover ik gezien heb toont een prijs. Waarschijnlijk heb je ook te maken met een minimale afname van 5kg ofzo,
En als GPU pot. Heb je die van ebay geplukt, evt zelf gemaakt of is daar zelfs een winkel voor in NL?
Wil even de kosten & de funfactor afwegen, Ben een beetje aan het oriënteren
//edit
laat ik het anders zo zeggen, omdat je vorige week zei dat je tot -50 gewoon kan booten, welke setup hebben jullie toen gebruikt?
maar Snot_Aap, waar haal jij je droogijs vandaan dan? ik zag dryice.nl , maar geen enkele leverancier voor zover ik gezien heb toont een prijs. Waarschijnlijk heb je ook te maken met een minimale afname van 5kg ofzo,
En als GPU pot. Heb je die van ebay geplukt, evt zelf gemaakt of is daar zelfs een winkel voor in NL?
Wil even de kosten & de funfactor afwegen, Ben een beetje aan het oriënteren
//edit
laat ik het anders zo zeggen, omdat je vorige week zei dat je tot -50 gewoon kan booten, welke setup hebben jullie toen gebruikt?
[ Voor 14% gewijzigd door thijszor op 15-02-2009 23:00 ]
Je kan ook gewoon een klein vat koolzuur onder hoge druk halen. Als je dat eruit laat stromen krijg je ook droogijs (heb ik nog een hele dag mee lopen spelen op een open dag)
Hmh, ben gewoon beetje op XS aan het rondkijken etc.Jasper91 schreef op zondag 15 februari 2009 @ 23:56:
Je kan ook gewoon een klein vat koolzuur onder hoge druk halen. Als je dat eruit laat stromen krijg je ook droogijs (heb ik nog een hele dag mee lopen spelen op een open dag)
Wist niet eens dat wij hier ook een draadje hadden ( hadden dus
Op ebay staat een GPU pot van NexGen, heb hem een mailtje gestuurd.
Erachter gekomen dat de prijs ongeveer 3EU/kilo is ( ongeveer dus ) voor Droog ijs, denk dat 5-6-7kg voor een weekendje testen wel leuk is, als je het niet op krijgt is het ook weer zo zonde doordat het schijnbaar snel "oplost"
ik zie wel, wellicht ga ik uiteindelijk ook wel voor Air omdat ik mijn Rig niet wil riskeren oid,
maar als ik zown gpu pot kan bemachtigen, die kant&klaar is en ik alles goed afscherm oid zou het moeten kunnen!
De Vmods kan je ook uit jezelf? Want anders heb je er natuurlijk weinig aanthijszor schreef op maandag 16 februari 2009 @ 00:11:
ik zie wel, wellicht ga ik uiteindelijk ook wel voor Air omdat ik mijn Rig niet wil riskeren oid,
maar als ik zown gpu pot kan bemachtigen, die kant&klaar is en ik alles goed afscherm oid zou het moeten kunnen!
HWI doet volgens mij toch maar in beperkte mate mee, tenminste dat heb ik gehoord...
Vmod kan ik, met wat geluk wel ja. maar een complete GPU pot voor LN2 / DiceBolletje92 schreef op maandag 16 februari 2009 @ 01:16:
[...]
De Vmods kan je ook uit jezelf? Want anders heb je er natuurlijk weinig aan
HWI doet volgens mij toch maar in beperkte mate mee, tenminste dat heb ik gehoord...
ik heb hier geen professionele machines staan oid
//edit
en trouwens, word het nou de 9500gt of de of een 8500gt?
[ Voor 7% gewijzigd door thijszor op 16-02-2009 09:58 ]
Ik haal droogijs op het depot van droogijs.nl.
Betaal daar ongeveer 2 euro per kilo.
Waar je eventueel ook naar kan kijken is icebitz van "linde gas" misschien dat die een vestiging meer in de buurt hebben bij jou. (Waar kom je vandaan?)
Om de kaart te testen heb ik m'n mach 2 gebruikt die is hervult met R507 en nog wat andere kleine mods (oa een andere evap). Weet niet precies wat ie doet, maar de -50 zou die wel moeten halen met zo weinig load. Doet -35 ECHTE graden bij 200watt, dus dat is met een geijkte meter en niet die brakke tempsensor die standaard in mach's/vapochills zit. Die kan je namelijk minimaal +10 graden doen.
Betaal daar ongeveer 2 euro per kilo.
Waar je eventueel ook naar kan kijken is icebitz van "linde gas" misschien dat die een vestiging meer in de buurt hebben bij jou. (Waar kom je vandaan?)
Om de kaart te testen heb ik m'n mach 2 gebruikt die is hervult met R507 en nog wat andere kleine mods (oa een andere evap). Weet niet precies wat ie doet, maar de -50 zou die wel moeten halen met zo weinig load. Doet -35 ECHTE graden bij 200watt, dus dat is met een geijkte meter en niet die brakke tempsensor die standaard in mach's/vapochills zit. Die kan je namelijk minimaal +10 graden doen.
Noord-holland, om&nabij alkmaar 
Heb trouwens zown gast uit polen gemailed, Duniek van XS forums.
Hij heeft een "sale" , en kan me voor 70/80EU incl verzending een gpu pot sturen.
Zag er ook nog 1 op ebay, maar als hij uit de States moet komen zal het wel een paar weken duren
Moet alleen ff kijken hoe of wat met de afmetingen...
//edit
hmm, op de site van sparkle staan geen hoogte / lengte maten, alleen op nvidia dus dan zal ik daar maar genoegen mee moeten nemen:
4.376 x 2.54 = 11,12 CM hoog
6.875 x 2.54 = 17,46 CM lang
mailtje wat ik gekregen heb ( pools - engels, beetje lastig te lezen
)
als ik dit zo zie ( als het em al is ) :

Zou die ruimte toch gewoon aanwezig moeten zijn?
nagoed, ik ga nog ff kijken
Heb trouwens zown gast uit polen gemailed, Duniek van XS forums.
Hij heeft een "sale" , en kan me voor 70/80EU incl verzending een gpu pot sturen.
Zag er ook nog 1 op ebay, maar als hij uit de States moet komen zal het wel een paar weken duren
Moet alleen ff kijken hoe of wat met de afmetingen...
//edit
hmm, op de site van sparkle staan geen hoogte / lengte maten, alleen op nvidia dus dan zal ik daar maar genoegen mee moeten nemen:
4.376 x 2.54 = 11,12 CM hoog
6.875 x 2.54 = 17,46 CM lang
mailtje wat ik gekregen heb ( pools - engels, beetje lastig te lezen
hij doelt dus ( denk ik ) op 5,4cm bij 5,4cm om & rond de Core die vrij moet zijn?If 9500gt hs 53,5x53,5mm holes spacing all pots will be fits on it and other cards too
I have slim pots for this for (normal 95eur)
NOW I need sale it bcoz I want sell all my stuff bcoz maybe I will move to new place and now price is 65eur
shiping to NL about 10-12eur will be
als ik dit zo zie ( als het em al is ) :

Zou die ruimte toch gewoon aanwezig moeten zijn?
nagoed, ik ga nog ff kijken
[ Voor 55% gewijzigd door thijszor op 16-02-2009 15:10 ]
Let even op met slimpots, deze zijn vaak niet heel erg geschikt voor droogijs. (weinig contact oppervlakte)
Voor de rest is duniek een aanrader, veel goedkoper gaat het niet worden en is betrouwbaar.
De kaart heeft trouwens ruimte zat om welke gpu tube dan ook te mounten.
Voor de rest is duniek een aanrader, veel goedkoper gaat het niet worden en is betrouwbaar.
[ Voor 15% gewijzigd door Mod_Aap op 16-02-2009 15:23 ]
Maar zoals ik het lees is dat wat hij in de "aanbieding" heeft,Snot_Aap schreef op maandag 16 februari 2009 @ 15:22:
Let even op met slimpots, deze zijn vaak niet heel erg geschikt voor droogijs. (weinig contact oppervlakte)
wat dus ook ongeveer de max kwa uitgaven is tot waarneer het leuk is zeg maar.
Maar met slimpots, dan zou je het droogijs moeten veel moeten "crunchen" om het goed te verspreiden dan oid?
dit is dus een "GPU slimpot" dan? dus wat hij wilt verkopen is dus eerder voor LN2 oid.
( http://www.koolance.com/w...t_info.php?product_id=770 )
Dat is een slimpot inderdaad. Erg geschikt voor ln2, maar met droogijs benchen daar mee is inderdaad niet echt fijn.
Hmm, heb mailtje terug gehad. en het is inderdaad een vergelijkbaar ding als die ik eerder gepost heb,Snot_Aap schreef op maandag 16 februari 2009 @ 16:05:
Dat is een slimpot inderdaad. Erg geschikt voor ln2, maar met droogijs benchen daar mee is inderdaad niet echt fijn.
Koperen onderkant en Alu bovenkant zo te zien.
Maar geen gaten of wat dan ook voor mounting,
maar dat kan ik hopelijk zelf nog wel
pics die hij gemailed had:

wat denken jullie, doen of niet? Voorlopig gewoon Dice, totaal geen behoefte aan LN2.
Eerst maar eens rustig aan beginnen met experimenteren
Maar, Dice samen met die pot moet wel mogelijk zijn of?Verwijderd schreef op maandag 16 februari 2009 @ 23:36:
Dice, de kaart gaat maar tot -50. Wel nette pot.
Want indien ik er wel voor kies, wat voor moeilijkheden kom ik tegen dan.
Hoe je het droogijs correct erin krijgt, kan je droogijs anders niet "crunchen" naar kleinere stukjes om de contact te vergroten?
Droogijs is geen spul wat je zo 1, 2, 3 kapot hebt...
Ach dan slopen we mamma's keukenblender gewoon ^_^
die heeft mama niet eensdevguru schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 11:03:
Droogijs is geen spul wat je zo 1, 2, 3 kapot hebt...
Maar dat is dus geen optie?
werkt beitel + hamer + beetje vastzetten = win niet?
maar, doen of niet voor Dice
Verwijderd
je doet onderin de tube een goeie laag aceton (dat bevriest niet) en deze geleidt dan de kou zo optimaal mogelijk door naar de tubethijszor schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 00:15:
[...]
Maar, Dice samen met die pot moet wel mogelijk zijn of?
Want indien ik er wel voor kies, wat voor moeilijkheden kom ik tegen dan.
Hoe je het droogijs correct erin krijgt, kan je droogijs anders niet "crunchen" naar kleinere stukjes om de contact te vergroten?
Je kan droogijs in een doek wikkelen en er met een moker op staan raggen, waardoor het ook kleiner wordt
Hierdoor verdampt er wel wat, maar de tube maakt meer contact met het droogijs.
www.koopeendroom.nl
Als iemand caps nodig heeft, Ik heb low esr premium grade condensators van diverse merken.
Rubycon,
Sanyo / OS-CON polymeer
Samxon
Chemi-Con / Polymeer
Rubycon,
Sanyo / OS-CON polymeer
Samxon
Chemi-Con / Polymeer
Verwijderd
Ja ik heb wel een keer een leuk setje caps nodig ja 
Moeten we denk ik eerst weten wat de originele waardes zijn van die kaart.
Moeten we denk ik eerst weten wat de originele waardes zijn van die kaart.
Ja klopt, Persoonlijk hou ik de capaciteit zo dicht mogelijk bij de originele caps (meestal 1 stap hoger 1500 naar 1800 / 1800 naar 2200 enz) en de ESR zo laag mogelijk.
Binnenkort krijg ik 1500uF 16V Nichicon HZ caps binnen, deze hebben een super lage esr.
De top serie van Nichicon.
Binnenkort krijg ik 1500uF 16V Nichicon HZ caps binnen, deze hebben een super lage esr.
De top serie van Nichicon.
Wachten we nou nog steeds op HW.info ?
We zijn ( helaas ) al 2weken ( bijna ) later na de toezegging dat de TS "in of net na het weekend" gelaunched zou worden. Als ze niet mee willen doen, dan doen ze toch niet mee?
Hoe groter hoe leuker wellicht, maar ook hoe moeilijker te organiseren.
Begrijp dat er niet altijd tijd is om aan te werken, maar dan moet je wat dingetjes terugkoppelen hier zodat wij wellicht kunnen helpen. Denk als dit nog paar weken duurt dat het hier vrijwel doodgebloed is, en dat lijkt me zonde van het idee...
We zijn ( helaas ) al 2weken ( bijna ) later na de toezegging dat de TS "in of net na het weekend" gelaunched zou worden. Als ze niet mee willen doen, dan doen ze toch niet mee?
Hoe groter hoe leuker wellicht, maar ook hoe moeilijker te organiseren.
Begrijp dat er niet altijd tijd is om aan te werken, maar dan moet je wat dingetjes terugkoppelen hier zodat wij wellicht kunnen helpen. Denk als dit nog paar weken duurt dat het hier vrijwel doodgebloed is, en dat lijkt me zonde van het idee...
Inderdaad! Als HW.info zo langzaam is, is dat hun probleem.. lanceer nou gewoon dit weekend de startpost anders blijft er echt niks over
Ik doe ook mee:)
Persoonlijk vind ik die potten van Duniek best wel duur.
Doe er gewoon een chiller op dan loop ik ook geen coldbug op.
[ Voor 79% gewijzigd door matje_kater op 19-02-2009 19:14 ]
"Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig." Albert Einstein
wat is een "doe er gewoon een chiller op" ding dan?matje_kater schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 18:31:
Ik doe ook mee:)
WC kit? paas me eens een voorbeeld
Pelt past er waarschijnlijk ook wel op....
Best jammer dat het zo lang duurt, mijn vakantie loopt nu bijna ten einde...
Best jammer dat het zo lang duurt, mijn vakantie loopt nu bijna ten einde...
[ Voor 50% gewijzigd door Bolletje op 19-02-2009 19:32 ]
Maak even een mounting, chiller erop en gaan.thijszor schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 19:18:
[...]
wat is een "doe er gewoon een chiller op" ding dan?
WC kit? paas me eens een voorbeeld
[ Voor 11% gewijzigd door matje_kater op 19-02-2009 20:24 ]
"Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig." Albert Einstein
Verwijderd
hhhmmmm, dit is wel interessant ja, bij wie moet k zijn om deze vga te bestellen?
En waar worden de Scores gepost?
Lees het topic and find outVerwijderd schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 23:31:
hhhmmmm, dit is wel interessant ja, bij wie moet k zijn om deze vga te bestellen?
Snot_Aap, still alive?
Ik leef nog steeds, en ben al twee dagen klaar om de boel te starten. Wil alleen eerst nog even contact hebben met Mr bigfield. Aangezien hij alles heeft geregeld met dollarshop. HWI reageerd helaas niet meer, getuigd niet echt van stijl. 
We beginnen dus zonder hun.
Probleem is alleen dat ik overmorgen een weekje op vakantie ga. Dus dat de inschrijvingen denk ook via Mr Bigfield zullen moeten lopen.
Probleem is alleen dat ik overmorgen een weekje op vakantie ga. Dus dat de inschrijvingen denk ook via Mr Bigfield zullen moeten lopen.
Zo ik wil graag mee gaan doen. Alleen jammer dat mijn vaka ook al bijna voorbij is dus wordt het alleen in het weekend benchen
Goed om wat van je te horen!Snot_Aap schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 23:55:
Ik leef nog steeds, en ben al twee dagen klaar om de boel te starten. Wil alleen eerst nog even contact hebben met Mr bigfield. Aangezien hij alles heeft geregeld met dollarshop. HWI reageerd helaas niet meer, getuigd niet echt van stijl.
Inderdaad onprofessioneel van HWI , nagoed, dan niet! hopelijk is Mr bigfield ook nog alive & kicking, en dan kunnen we dan neem ik aan de TS launchen enzo!
Ben trouwens "verlanglijstje" aan het maken,
zit eens te kijken naar het volgende:
1 x Arctic Cooling Accelero S1 Rev. 2 ( Iemand enig idee of deze past? clearence bij de core zit ik niet echt over in, maar op de pic's ziet hij er vrij laag uit, dat hij geen transistors raakt oid? )
Héé! klote, die BxL van de 9500GT zijn echt not-normal , nog maar even kijken wat dan te kopen
1 x Arctic Cooling MX-2 Thermal Compound , volgens mij beste around
2 x Noctua NF-B9 , denk dat de beste keuze is. of wellicht, als het niet past 2x 80mm versie
2 x 92/80mm fanguard? moet alleen ff kijken hoe nodig het zal zijn, en welke
//EDIT
Enigste wat "denk" ik moet passen, passief gezien ( omdat ik die noctua's erop wil ) is de
Thermalright HR-03 GT door de review van wiethoofd ziet het eruit alsof er dus gewoon 2x92mm fans naast elkaar op kunnen, wat mooi is!
Enigste nadeel is dus dat de passive heatsink aan de andere kant van de vga komt, dus geen directe airflow naar me heatsinks
Jammer dat deze passive dan weer bijna 20EU duurder is dan de Accelero s1 Rev. 2
//EDIT2 ( we blijven aan de gang )
Golfclap richting mezelf, je kan hem natuurlijk ook gewoon omdraaien en andersom monteren, die Thermalright HR-03 GT, dan pak je wel de airflow. SLI/CF is toch niet van toepassing. * thijszor is briljantos!
[ Voor 23% gewijzigd door thijszor op 20-02-2009 00:47 ]