none
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

klik voor Savantas+Shrien
Met een paar referenties naar het nummer Stone Sour - Zzyzx Rd.
Maak er wat moois van Bozozo
[ Voor 5% gewijzigd door Shrien op 31-03-2009 15:04 ]
Verwijderd
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Vanavond site update? Zou tof zijnwillem169 schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 15:17:
Goed werk. Leuke stijl ook Shrien!
Weer paar vette platen erbij mensen
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Verder een paar onverklaarbare foutjes in overgangen die ik helaas niet kan repareren (Stallone - Savantas).
Goed, genoeg geluld,
UPDATE!!!
www.sequence3.nl[ Voor 4% gewijzigd door Willem op 31-03-2009 16:16 ]
Lijkt me beter als Bozozo even wacht tot de platen gerepareerd worden omdat we anders weer overgang foutjes krijgen
Ik heb alleen van Stallone de setup overgenomen*zie nu dat Stallone het toch iets anders had... My bad
Flat was perongeloos 2 pixels hemelwaarts gegaan. Staat nu weer netjes op zijn pootjes...
Bij deze, Savantas_final_corr_cropped.psd (meteen nog maar 6.2Mb
PS. Shrien, toffe plaat!
[ Voor 83% gewijzigd door Savantas op 31-03-2009 17:40 . Reden: typo's... ]
Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
De laatste 150px van mijn plaat mag je bewerkenSavantas schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 17:01:
Als ik op de update kijk zie ik een deel van Stallone onder mijn deel staan. De grens tussen Stallone en mij is de rookwolk voor de flat. Die zit nog net in mijn plaatje.
[afbeelding]
Ik heb alleen van Stallone de setup overgenomen*zie nu dat Stallone het toch iets anders had... My baddat ik én links én rechts de stuk 150px overlap er nog aan heb zitten. Stukkie transparant is inderdaad foutje, maar is in het deel van Stallone waar ik toch niet aan mag komen. Ik had overigens (voor het gemak?) slices gemaakt van de drie stukken (linker overlap, middenstuk en rechter overlap).
Hope this helps a bit... Of moet ik alsnog even een PSD posten met alleen middenstuk en rechter overlap?
Bij deze, Savantas_final_corr_cropped.psd (meteen nog maar 6.2Mb) staat onlijn!
PS. Shrien, toffe plaat!
Edit: Daarom uploaden we de PSD toch
Edit2: Er moet nog een extra L in me naam op de site Willem169
[ Voor 5% gewijzigd door Dutchie! op 31-03-2009 17:58 ]
Heb die van mij inmiddels ook aangepast, Bozozo mag lekker gaan sleutelen aan het gezicht van het jongetje
PSD is ook aangepast en online, Savantas, als je die guidelines neerzet, zet ze dan wel even juist. Ééntje stond op 720 i.p.v. 750.

En ik was al zo blij dat het in het weekdn viel, had ik ten minste een beetje tijd...
En volgende keer wil ik een 2D project op 300 dpi, stomme pixelgeneuzel is nix voor Sav (en mijn krimpkanon was bijna leeg. Iemand nog voorraadje Spriet over?) ...
[ Voor 100% gewijzigd door Savantas op 31-03-2009 20:41 ]
Leuk! Je naam viel me net al op onderaan in het lijstje.kidfunk schreef op maandag 30 maart 2009 @ 15:01:
Is er nog ruimte voor een Sequence veteraan?
Het is overmorgen 7 jaar geleden dat ik me aanmelde voor het eerste sequence topic!
none
Verder heb ik Shrien ook toegevoegd (door foutje verscheen zijn image niet).
none
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Gewoon zoeken naar mophor(poster) in dit topic en je krijgt dit:
Verwijderd in "GFX Groepsproject - Sequence 3"
sequence <> resequencewillem169 schreef op woensdag 01 april 2009 @ 14:10:
Nou zo moeilijk is dat niet hoor
Gewoon zoeken naar mophor(poster) in dit topic en je krijgt dit:
Verwijderd in "GFX Groepsproject - Sequence 3"
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Nicewillem169 schreef op woensdag 01 april 2009 @ 10:32:
Moet je even door het topic bladerenmophor heeft ergens een linkje staan.... of startpost?
Verder heb ik Shrien ook toegevoegd (door foutje verscheen zijn image niet).
hahaha.. leuk om te zien dat niet veel van die creaties de tand des tijds doorstaan.. lelijk!
none
Ik heb nu dit:

...en dat lijkt niet te kloppen.
Zojuist de nieuwste PSD voor de zekerheid er nog een keer op gegooit, dacht dat ik dat al gedaan had..Bozozo schreef op woensdag 01 april 2009 @ 16:04:
Shrien, kan het zijn dat je de nieuwe psd niet hebt geüpload?
Ik heb nu dit:
[afbeelding]
...en dat lijkt niet te kloppen.
(dit hoor je te zien bij de psd)
[ Voor 8% gewijzigd door Shrien op 01-04-2009 16:42 ]
Zoiezo lijkt het me een lekkere basis om wat leuks van te maken, doe je best!
Als je de site weer update, even de psd van Savantas opnieuw erin zetten (deze is gefixt) en een extra L in mijn naam.
Thnx

Hij kan veel beter maar ik wil nog even in de zon zitten
Succes ermee DonMetal!
Nou, wie gaat verder op dit zonnige landschapje met gras...
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Verwijderd
Bij Sloggie kunnen ze trouwens ook super Photoshoppen! Niet toevallig een medewerker hier?
Als er een trofee was voor "meest neppe billen" dan zijn ze wat mij betreft de winnaars.
Het kostte me 10 seconden om door te krijgen dat het plaatje ook een linkerhelft had.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Ik zat ook geïrriteerd te kijken wat er nou toch in de weg zatNMe schreef op donderdag 02 april 2009 @ 13:20:
[...]
Het kostte me 10 seconden om door te krijgen dat het plaatje ook een linkerhelft had.
[ Voor 7% gewijzigd door Room42 op 02-04-2009 13:37 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Klopt iddVerwijderd schreef op donderdag 02 april 2009 @ 13:09:
Supertof
Bij Sloggie kunnen ze trouwens ook super Photoshoppen! Niet toevallig een medewerker hier?![]()
Als er een trofee was voor "meest neppe billen" dan zijn ze wat mij betreft de winnaars.
Toffe overgangBozozo schreef op donderdag 02 april 2009 @ 12:20:
Done!
[afbeelding]
Hij kan veel beter maar ik wil nog even in de zon zitten
Succes ermee DonMetal!
Ik ga er nu aan beginnen
Eerste WIP:

Ik heb hem ook zonder tin-foil hat, maar ik moet even kijken of dit zo gaat aansluiten bij wat ik rechts neer wil zetten
[ Voor 63% gewijzigd door DonMetal op 04-04-2009 00:11 ]
Joejoe!

PSD staat op de FTP,
Succes Booster!
Joejoe!
had wel liever nog meer billen gezien
Was me niet eens opgevallen johBozozo schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 15:47:
Nice! Die reflectie in de bril is netjes gedaan zeg![]()
had wel liever nog meer billen gezien
Joejoe!
en @ Bonmetal: leuk dat je het hero ding er weer in terug brengt
Keep up the good work, succes Booster!
j/k, succes...
Je hebt 4 dagen en we kijken echt niet op een uurtje of 2.Booster schreef op maandag 06 april 2009 @ 23:38:
Buh, nog niet echt inspiratie but I'll get it done voor morgen 15:30, dan zijn mijn 3 dagen om, right?

Nu eerst even ontbijten enzo.
[ Voor 8% gewijzigd door Booster op 07-04-2009 12:10 ]
Ha, ik kijk naar je eerste 150 pixels en ik denk: World of TweakingBooster schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 12:09:
Ik ben lekker onderweg moet ik zeggenvanmorgen rond een uur of 10:00 begonnen.
[afbeelding]
Nu eerst even ontbijten enzo.
Maar, goed bezig! Ik ben benieuwd waar we nu weer naar een hero op zoek gaan.
* Dark Blue heeft ook al een leuk ideetje in petto voor haar share...
🦅 U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ 📈 ARKK, 📈 UPRO, 📈 TECL, 📈 QQQJ, ...

Need more time
I'll give you a reason to look for oneDark Blue schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 14:57:
[...]
Maar, goed bezig! Ik ben benieuwd waar we nu weer naar een hero op zoek gaan.
[ Voor 51% gewijzigd door Booster op 07-04-2009 15:51 ]
Lijkt een beetje op die zwarte kubus in Mekka
Je hebt nog een dag.
Ik ben er wel een beetje trots op, omdat behalve de ("kale") planeet en de ("kale") cube, alles puur met photoshoptools is "getekend".

PSD is geupload en ik heb via DM het stokje doorgeven aan, hoe toepasselijk, deCube
[ Voor 3% gewijzigd door Booster op 07-04-2009 22:47 ]
Ik ga morgen beginnen.
Work hard & be brave.
+1willem169 schreef op woensdag 08 april 2009 @ 00:38:
Hij is erg gaaf geworden Booster!
Vooral lekker hoe de mural van het ene onderwerp naar het andere vliegt (en toch ook weer steeds op terugkomt)!
Zie nu de tekst pas... en dat terwijl die zo logisch is!
[ Voor 124% gewijzigd door Savantas op 08-04-2009 09:56 ]
+3Savantas schreef op woensdag 08 april 2009 @ 09:54:
+2
Vooral lekker hoe de mural van het ene onderwerp naar het andere vliegt!
Joejoe!
Verwijderd
Als ik goed reken ben ik de tweede helft van volgende week aan de beurt, en ik ben precies volgende week op vakantie.. Ik kom zondag terug, maar dat is volgens mij precies mijn deadline..
Hmm en ik vond het nog wel een eer om na DarkBlue aan de slag te mogen...Verwijderd schreef op woensdag 08 april 2009 @ 12:46:
@Dark Blue: vind je t goed om met mij te ruilen?
Als ik goed reken ben ik de tweede helft van volgende week aan de beurt, en ik ben precies volgende week op vakantie.. Ik kom zondag terug, maar dat is volgens mij precies mijn deadline..
Je kunt ook anders eventueel met mij ruilen als het echt niet anders kan.
[ Voor 8% gewijzigd door Phusebox op 08-04-2009 12:57 ]
Een van de weinige goed toegepaste en leuk uitpakkende lens-flaresBooster schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 21:54:
...alles puur met photoshoptools is "getekend".
[afbeelding]
Ik heb lang getwijfeld maar wil ook wel op de lijst er bij.
[ Voor 8% gewijzigd door RobIII op 08-04-2009 14:13 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Ik snap trouwens niet waarom Phusebox na mij zou willen, je hebt vast nog nooit mijn PSD's bekeken
Haha je doet maar, ik ga geen uitdaging uit de weg...Dark Blue schreef op woensdag 08 april 2009 @ 14:34:
Ja, we zien wel even hoe het uitkomt joh. Het is nog zo ver weg. Ik ben de laatste dagen ook absurd druk met mijn eh, vakjes die nog af moetenafstudeerwerk ... als je de dag voordat je op vakantie gaat even post, en we horen dan niks meer van je, en je beurt komt, dan zal ik die wel overnemen. Maar, op één voorwaarde, dan blijft Phusebox achter mij staan en mag jij na Phusebox. Dan is denk ik wel weer iedereen tevreden.
Ik snap trouwens niet waarom Phusebox na mij zou willen, je hebt vast nog nooit mijn PSD's bekekenlaat staan dat je weet op wat voor evil plannetjes voor mijn plaat ik allemaal zit te broeden. Zijt gewaarschuwd!
toch es ff kijken hoe ik mijn account snel kan opheffen hier
Ja preciesRobIII schreef op woensdag 08 april 2009 @ 14:13:
[...]
Een van de weinige goed toegepaste en leuk uitpakkende lens-flares![]()
Wel klote dat flares alleen kunnen op een gekleurde ondergrond en niet gewoon op transparant, en dat je er weinig controle over hebt. Probeer maar eens een flare meteen op het goede punt te plaatsen, echt niet te doen.
Verwijderd
Zit er goed uit Booster! Kijken of ik er iets van kan gaan brouwen
heb wel soort van idee, maar nu even bedenken hoe ik het ga uitwerken
Doe je best deCube
welke tekstBozozo schreef op woensdag 08 april 2009 @ 10:11:
Mooi geshopt hoor! Maar die tekst in inderdaad wel érg subtiel
nvm, ik zie het al xD haha
maar iig wel mooi gemaakt
[ Voor 7% gewijzigd door Amplified op 11-04-2009 12:46 ]
Ben nu weer bezig! Ik moet om half 5 weg dus voor die tijd is hij af.Phusebox schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 12:38:
Deadline is vandaag toch?
Dat ook inderdaad.Stukfruit schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 11:13:
Ik geloof dat deCube van de zon aan het genieten is
Work hard & be brave.

Maartenvb, succes!
[ Voor 9% gewijzigd door deCube op 11-04-2009 16:35 ]
Work hard & be brave.
[ Voor 34% gewijzigd door Shrien op 11-04-2009 16:46 ]
Willem, kun jij weer eens de site updaten misschien? Ben heel benieuwd hoe het er allemaal achter elkaar uit ziet
Verwijderd
Nu kijken of ik zoiets kan overtreffen
Denk dat ie maandag ofzo af zal zijn
Wel prima timing, zo in de paasdagen en niet zo heel veel op het programma
[ Voor 48% gewijzigd door BaRF op 11-04-2009 19:45 ]
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Heb Booster z'n creatie en die van mij even aan elkaar gekoppeld:
http://dennisenderink.nl/got/booster_deCube.jpg
Work hard & be brave.
Als Willem169 de site weer update, wil je dan even de psd opnieuw inladen van Savantas? Dan is het foutje eruit tussen mijn en hem z'n plaat
Work hard & be brave.
Is dat je final Maartenvb?
En is die guideline onderdeel van je ontwerp, of vanwege je screenshot?
Verwijderd
Ik weet wat ik nu nog in de ruimte wit wil zetten.
Dan haal ik alles weg en dan maak ik er een mooi echt plaatje van, dit is gewoon een screenshot
Nee echt, waar blijft ie?
[ Voor 52% gewijzigd door RobIII op 15-04-2009 17:46 ]
Maar serieus, heb je er misschien aan gedacht om verschillende grijstinten te gebruiken?
Dat zit wel Schnorr.
Work hard & be brave.
Verwijderd
Edit: Ik moet het hier bij laten, dit weekend weg dus dat gaat hem ook niet worden succes crisjake
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2009 00:20 ]
Crisjake is pas morgen terug en geen idee of hij dan tijd heeft om te photoshoppen. Gaan we iets doen om de vaart erin te houden? DB, misschien kun jij aan de gang?Verwijderd schreef op woensdag 08 april 2009 @ 12:46:
@Dark Blue: vind je t goed om met mij te ruilen?
[ Voor 8% gewijzigd door Booster op 18-04-2009 11:47 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Als je het niet redt, om welke reden dan ook, licht dan even de volgende in of post even in het topic!!!11one
Dan zitten we niet massaal te wachten voor nop. ![]()