GFX Groepsproject - Sequence 3 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste
Acties:
  • 46.483 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi dat ik nu ook aan de beurt ben,
Alleen ik snap niet waar ik de laatste bestand kan downloaden zodat ik verder kan gaan?
Ik zie daar wel meer dingen staan, maar weet niet welke ik moet hebben, hoe of wat.

edit: Heb het, slim! :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2009 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:51
Verwijderd schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 13:28:
Mooi dat ik nu ook aan de beurt ben,
Alleen ik snap niet waar ik de laatste bestand kan downloaden zodat ik verder kan gaan?
Ik zie daar wel meer dingen staan, maar weet niet welke ik moet hebben, hoe of wat.
Even kijken wie er voor je was, en dan dat bestand downloaden. Voor verdere uitleg zie startpost.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:33
Mocht je nog hulp nodig hebben met mijn .psd bestand, moet je even DMen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben weer operationeel:)
zie dat ik nu achter aan de lijst sta, no problemo, heb komende weken genoeg tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stereohead
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21:15
Hoe staat het ermee crinoc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 14:23

Booster

Superuser

Ik heb hem gisteren een DM gestuurd, maar nog geen reactie gehad.

The cake is a lie | The Borealis awaits...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deCube
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13-09 09:14
Hmmm, jammer dat dit project een beetje dood begint te bloeden.... Er werd goed begonnen, nu maar hopen dat het ook nog afgemaakt wordt.

Work hard & be brave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-09 11:29
Oké als hij morgen niet heeft gereageerd is DP Kunst aan de beurt. Inderdaad zonde als het doodbloed. Ik zal ook de website weer updaten (*kuch* eerder beloofd) en dan hopen dat er weer wat schot in de zaak komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savantas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:04
Zo, onder het motto: Beter laat dan helemaal lekker gewoon niet! Ik heb dan eindelijk toch het euvel gevonden in mijn bijdrage... :$ Ik ben er achter gekomen dat ik 150 pixels meer van stallone af had mogen snoepen dan ik nu gedaan heb. Daarom hierbij een correctie op mijn bijdrage, ik heb zoveel mogelijk geprobeerd om Shrien weer netjes aan te laten sluiten. Beetje opgepropte boel geworden helaas, maar ja. Had ik maar beter op moeten letten vanaf welke pixel van stallone ik kon ombouwen... :x (had me overigens een hoop tijd gescheeld, alleen al bij het maken...) In ieder geval hierbij de nu echt correcte versie. Nu hopen dat Willem hiermee de moed kan vinden om de rest aan elkaar te plakken... ;)
really real final
Hier mijn ingekorte stuk inclusief overloopje van Shrien (om te laten zien dat t past...)
En hier de trits aan elkaar (hierbij kwam ik er dus achter waar de fout zat...) Had t in ieder geval zeker nut dat Willem nog geen update had gedaan;)
husebo heet voortaan phusebox ;)

[ Voor 37% gewijzigd door Savantas op 13-05-2009 11:21 ]

Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verdorie mensen; als je niet op tijd kunt inleveren om welke reden dan ook laat dan gewoon even iets weten. Zitten we wéér massaal te wachten op een deelnemer die niets meer van zich laat horen. En ik blijf niet aan de gang met heads-up's sturen en DM/PM-en... :( En ik heb meer te doen dan iedereen de broek nadragen... Dit is ook crinoc's tweede keer al dat 'ie afhaakt.
willem169 schreef op maandag 11 mei 2009 @ 00:09:
Oké als hij morgen niet heeft gereageerd is DP Kunst aan de beurt.
Het is morgen. Heb je nog iets gehoord? If not: crinoc :w NEEEEEXT!
Boeie; er is meer dan genoeg tijd geweest. Next dus.

[ Voor 69% gewijzigd door RobIII op 12-05-2009 18:10 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:31

Zeror

Ik Henk 'm!

DP Kunst heel veel succes ermee :)

Crinoc ook naar de hall of shame.

[ Voor 35% gewijzigd door Zeror op 12-05-2009 18:12 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deCube
RobIII schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 17:53:
Verdorie mensen; als je niet op tijd kunt inleveren om welke reden dan ook laat dan gewoon even iets weten. Zitten we wéér massaal te wachten op een deelnemer die niets meer van zich laat horen. En ik blijf niet aan de gang met heads-up's sturen en DM/PM-en... :( En ik heb meer te doen dan iedereen de broek nadragen... Dit is ook crinoc's tweede keer al dat 'ie afhaakt.

[...]

Het is morgen. Heb je nog iets gehoord? If not: crinoc :w NEEEEEXT!
Boeie; er is meer dan genoeg tijd geweest. Next dus.
Beetje jammer is het wel inderdaad. :X

Work hard & be brave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 22:34
Ok, ik ga eens even kijken wat ik er van kan bakken :)

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
Mooi! Goed werk.

@Savantas, ik zal het zeker meenemen in de update ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
Vanavond eens wat aan het spelen geweest. Dit is wat ik tot nu toe heb. Hoop dat ik donderdag avond nog wat tijd heb om er iets aan te doen... Morgen moet ik weer heel hard aan de slag ;)

Afbeeldingslocatie: http://portfolio.io.utwente.nl/student/kunstdp/other/DP_Kunst_final.jpg

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_obb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 14:15

mr_obb

Lakse Perfectionist

Ziet er goed uit! Leuke uitgewerkte overgang. Jammer dat het de Twentse auto is en niet de beste :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savantas
Tssss, die sponsoring begint hier wel uit de hand te lopen, hoor... :N :+
LOL @ bovenbuur :D
Wel mooi dat er weer wat terug komt, nl. mijn weg! O-)

[ Voor 39% gewijzigd door Savantas op 13-05-2009 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Savantas schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 17:47:
Zo, onder het motto: Beter laat dan helemaal lekker gewoon niet! Ik heb dan eindelijk toch het euvel gevonden in mijn bijdrage... :$ Ik ben er achter gekomen dat ik 150 pixels meer van stallone af had mogen snoepen dan ik nu gedaan heb. Daarom hierbij een correctie op mijn bijdrage, ik heb zoveel mogelijk geprobeerd om Shrien weer netjes aan te laten sluiten. Beetje opgepropte boel geworden helaas, maar ja. Had ik maar beter op moeten letten vanaf welke pixel van stallone ik kon ombouwen... :x (had me overigens een hoop tijd gescheeld, alleen al bij het maken...) In ieder geval hierbij de nu echt correcte versie. Nu hopen dat Willem hiermee de moed kan vinden om de rest aan elkaar te plakken... ;)
[afbeelding]
Hier mijn ingekorte stuk inclusief overloopje van Shrien (om te laten zien dat t past...)
En hier de trits aan elkaar (hierbij kwam ik er dus achter waar de fout zat...) Had t in ieder geval zeker nut dat Willem nog geen update had gedaan;)
[afbeelding]
Great :) Tof dat je het probleem gevonden hebt en de moeite hebt genomen om het te fixen! :D

_/-\o_

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Savantas schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 17:47:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nog een foutje dan; in jouw overzicht heet ik 'husebo'.... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savantas
@husebo: hmm, dan staat je naam kennelijk onder de laag met de lijntjes... Zal nog eens updeetje doen :)
Zo, voortaan heet je phusebox! :+
@deCube: Inderdaad, heb gewoon elke psd platgemept en aan elkaar geplakt. Dus kunnen wel meer van dergelijke foutjes in zitten misschien.

[ Voor 51% gewijzigd door Savantas op 13-05-2009 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deCube
Heb ik er ook één. :P

In mijn .psd had ik een laag aangemaakt met daarin het woord: "Succes!" speciaal voor maart3nvb. Deze moet eigenlijk nog verwijderd worden in jou overzicht.

Maar k neem aan dat Willem zelf nog een keer alles doet? Gezien het verschil in kwaliteit. :)

Work hard & be brave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
Euh 'dat Willem dat zelf nog een keer alles doet', dat betwijfel ik :P
Maar ik zal kijken wat ik kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidfunk
  • Laatst online: 29-06-2015

kidfunk

none

Ik geef zelf alvast een ''heads up'' dat ik weet dat bijna aan de slag kan! :)

none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
_O_ d:)b
Ik zit overigens dit weekeinde in scheveningen (dus fans, jullie weten me te vinden :P ) dus DM me even als je klaar bent. En neem je tijd dus, voor zondagavond kan ik toch niet beginnen :)

[ Voor 92% gewijzigd door RobIII op 15-05-2009 12:12 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
Net nog even de laatste paar kleine dingetjes aangepast. Hierbij mijn final! Ik zal de PSD even uploaden en dan kan de volgende aan de slag. Sorry dat het wat langer duurde, iets met drukte enz ;)

DP Kunst Sequence3

[ Voor 13% gewijzigd door DP Kunst op 16-05-2009 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
DP Kunst schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 02:02:
Net nog even de laatste paar kleine dingetjes aangepast. Hierbij mijn final! Ik zal de PSD even uploaden en dan kan de volgende aan de slag. Sorry dat het wat langer duurde, iets met drukte enz ;)

[afbeelding]
Doet het niet echt, je plaatje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reboot
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-07 22:18
ik zie dat je alles in het engels hebt, kan je er dan niet beter km/h van maken? :)

Verder leuk gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amplified
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-09 10:24
scherp reboot :P

mooie plaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deCube
Inderdaad mooie plaat! Goed werk. :D Succes kidfunk!

Work hard & be brave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidfunk
  • Laatst online: 29-06-2015

kidfunk

none

im done

Afbeeldingslocatie: http://i22.photobucket.com/albums/b311/cannsz/KIDFUNK-FINAL.jpg

Thanks*

[ Voor 58% gewijzigd door kidfunk op 17-05-2009 21:14 ]

none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stereohead
  • Laatst online: 21:15
Mooie plaat, leuke tekst ook :)

Ik heb jouw .psd ff voor je op de FTP gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Nais. Morgenavond even aan de gang hiermee :)

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

RobIII schreef op zondag 17 mei 2009 @ 22:33:
Nais. Morgenavond even aan de gang hiermee :)
Hehe, ben je dan eindelijk aan de beurt :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Heb al effe gepield... valt niet mee die sterren over te laten gaan naar wat ik wil. En bah wat heb ik een hekel aan die lijnen, die zijn ellende om mooi door te laten lopen of op de laten houden :P

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
RobIII schreef op maandag 18 mei 2009 @ 15:24:
Heb al effe gepield... valt niet mee die sterren over te laten gaan naar wat ik wil. En bah wat heb ik een hekel aan die lijnen, die zijn ellende om mooi door te laten lopen of op de laten houden :P
Je kunt ze toch over laten gaan in een soort van rookwolkjes die oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Phusebox schreef op maandag 18 mei 2009 @ 15:47:
[...]

Je kunt ze toch over laten gaan in een soort van rookwolkjes die oplossen?
Tja, al met al heb ik in de 150px die ik "krijg" weinig spannends om iets mee te doen :P En dan krijg je al gauw een "fade" naar mijn plaat. Als ik dan ook nog die lijnen laat oplossen blijft er weinig overgang over.

Niet dat ik klaag ofzo hoor; het is gewoon moeilijk iets te doen met deze 150 px:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/JvaakR34bdaXBfOxwkqMxt2K/full.jpg

Maar ik kom er wel :Y)

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ha hoop dat je nu nog wat moois voor mij achterlaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

RobIII schreef op maandag 18 mei 2009 @ 19:20:
[...]

Tja, al met al heb ik in de 150px die ik "krijg" weinig spannends om iets mee te doen :P En dan krijg je al gauw een "fade" naar mijn plaat. Als ik dan ook nog die lijnen laat oplossen blijft er weinig overgang over.

Niet dat ik klaag ofzo hoor; het is gewoon moeilijk iets te doen met deze 150 px:
[afbeelding]

Maar ik kom er wel :Y)
*hint: maak een black hole die alles opzuigt, et voila :)

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Mijn frøbeltje...
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/T68nP0gU0e6UZwlMGTGiR4xP/full.jpg

Maaaaarrrrrrr ik denk niet dat ik op deze ingeslagen weg door ga... Waarschijnlijk verandert het nog 15 keer :P

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amplified
wooow, grote wijziging :)
mooi, ben benieuwd naar het eindresultaat. (ookal kan dat totaal anders zijn:P)

is er trouwens ook een mogelijkheid om een tweede keer mee te doen? want dan zou ik graag nogmaals mee willen doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Hey Rob, waarom draai je haar niet 180 graden om? Dan is de sluier over haar neus als het ware de overgang...

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Dat is zoveel zwart :P

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savantas
Nee, ben bang dat dat niet mooi is. Is net als met sommige foto's die gespiegeld mooier/minder mooi zijn. Ten minste, ik vindt t minder mooi (misschien omdat ik linkshandig ben... O-) )
RobFunkIII

Ehh, hier hoort een disclaimer tegen epilepsie en verwante verschijnselen... Oh nee, valt toch wel mee :+

@RobIII: Toen ik je fröbel t eerst zag dacht ik even dat je de planeet tot zonnebril had verwerkt...

[ Voor 27% gewijzigd door Savantas op 20-05-2009 07:57 . Reden: ff plaatje kleiner gemaakt, anders valt de final van RobII hieronder niet op... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik ga helaas morgen woensdag geen tijd meer hebben en, ondanks dat ik nog lang niet tevreden ben en er veel minder tijd in heb kunnen steken dan ik graag wilde, zal de volgende het dus met deze final moeten doen... mea culpa.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/l5OBngYvtba6G04ns0qGUbw2/thumb.jpg

De overgang naar de volgende is, zo mogelijk, nu nog moeilijker dan ik 't al had :X 3:00 en geen inspiratie omdat je tot 23.30 hebt gewerkt helpt niet echt om 't wat makkelijker te maken voor de volgende...

crisjake is geschopt...

[ Voor 34% gewijzigd door RobIII op 20-05-2009 09:06 ]

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savantas
Hmm, de sluier heeft wel een erg scherpe lijn (en ziet er beetje handbezeled uit... :X).
Verder heb ik nog nooit een multicolor lipstick gezien (ten minste, dat is het toch?)
spoiler: ...
Savantas kan zich nog herinneren dat hij zich als klein, klein ventje in Ter Meulen (R'knor long ago) afvroeg wat je met een massagestaaf kan doen. De verpakking was altijd met een vrouw die het ding innig tegen het gezicht aan hield... O-) En mijn moeder deed vreemd toen ik er naar vroeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Savantas schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 09:29:
Hmm, de sluier heeft wel een erg scherpe lijn (en ziet er beetje handbezeled uit... :X).
Daarom had ik er ook graag wat meer tijd in gestoken...
Savantas schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 09:29:
Verder heb ik nog nooit een multicolor lipstick gezien (ten minste, dat is het toch?)
:D Ja, dat is het ja. Ook dat is nog niet helemaal zoals ik 't wou, maar ik heb vandaag geen tijd meer om 't mooier te maken helaas...

offtopic:
LOL @ je sig. Die was me nog niet eerder opgevallen :D _O_

[ Voor 5% gewijzigd door RobIII op 20-05-2009 09:50 ]

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deCube
Ondanks dat je er niet zoveel tijd en moeite in hebt kunnen stoppen als je wilde vind ik hem nog best geslaagd! crisjake succes!

ROFL @ spoiler Savantas

Work hard & be brave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
Ziet er idd wel goed uit. Wanneer wordt alles eigenlijk weer eens achter elkaar geplakt? Laatste toegevoegde plaatje is al van 31 maart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Heuh, zijn we nu bij de laatste aangekomen?

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster

Booster

Superuser

Ik vind hem toch geslaagd hoor RobIII :) Ben heel benieuwd hoe ie in het geheel zal staan natuurlijk, daar hangt ook een hoop vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes ga vandaag nog aan de slag. Maar betekent het dat ik het eind mag maken? Of gaan we nog door? Zou best een eer zijn om het eind te maken:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savantas
Starten we toch meteen een sequence4? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Laatst online: 12-09 21:26
Verwijderd schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 11:52:
Zou best een eer zijn om het eind te maken:)
Wat ook mooi zou zijn is een plaat tussen de laatste en de eerste :D

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deCube
Teunis schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 13:00:
[...]

Wat ook mooi zou zijn is een plaat tussen de laatste en de eerste :D
Inderdaad, dan kan er d.m.v. JS een eindeloze mural gemaakt worden. :D

Work hard & be brave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan de file van RobIII wel downloaden, maar die van cctuner staat niet meer op de server.
de psd van Rakkerzero is de oudste die eropstaat...

Ik wil wel mijn einde koppelen aan cctuner, maar is die psd nog ergens beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amplified
grrrr, mijn vraag wordt niet eens beantwoord :(
(of het mogelijk is om nog een ronde te doen, dat je dus nog een 2e x gaat als je wilt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Laatst online: 12-09 21:26
Even guldig op willem wachten hij is de TS, dus denk ook dat hij "beslist" over hoe verder ;)

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Savantas schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 12:17:
Starten we toch meteen een sequence4? :D
Sequence3 reloaded :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Ik wil ook nog best een 2e keer mee doen hoor :) word de Sequence alleen maar langer van.. en cooler 8)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-04-2021
ik heb ook graag mee willen doen, ik heb dit op de 2e pagina ook al gevraagd kan dit nog? het ziet er allemaal wel heel tof uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Het lijkt me dat crisjake gewoon aan de gang kan gaan aangezien er nu een nieuwe laatste is, mijn bovenbuurman :)

[ Voor 9% gewijzigd door Zeror op 22-05-2009 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

was al begonnen zonder een rondje te maken, dus we kunnen na mij gewoon verder.
Denk dat ik morgen of zondagochtend wel klaar ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
Ik kan zondag niet, dus ik hoop dat je vandaag klaar komt, succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou hier is mijn creatie.

Ben er matig tevreden over, had hele andere dingen in mn hoofd maar dat lukte niet.
Lastige is dat je deze keer geen 'opdracht' oid hebt. Je moet gewoon iets, maakt niet uit wat maken..
Sorry Rob, heb groot deel van je overgang gedeleted, kon het er echt niet inpassen.. Heb ook een hele andere draai aan je lipstick gegeven:)

Ik heb de psd op de server gezet,

Succes Natasdiamon!

Afbeeldingslocatie: http://www.w3build.nl/jakob/sequence3/Crisjake_final_klein.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2009 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siddler
  • Laatst online: 25-08 12:17
Vind het er toch best goed uitzien hoor :). Eens wat anders :9

@Roblll
Hoe heb je die ogen eigelijk gemaakt? Ik kwam pasgeleden deze tutorial tegen, maar ik kreeg er helaas niet de outcome mee die ik graag wilde.
Nu zie ik dat jij ongeveer hetzelfde doet maar ik ben toch wel benieuwd hoe je dit gedaan hebt!

[ Voor 9% gewijzigd door siddler op 24-05-2009 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
siddler schreef op zondag 24 mei 2009 @ 21:40:
@Roblll
Hoe heb je die ogen eigelijk gemaakt? Ik kwam pasgeleden deze tutorial tegen, maar ik kreeg er helaas niet de outcome mee die ik graag wilde.
Nu zie ik dat jij ongeveer hetzelfde doet maar ik ben toch wel benieuwd hoe je dit gedaan hebt!
Kort? Gezichtsfoto desaturaten (dus naar Z/W) en in een nieuwe layer zoiets plakken. Die layer op color mode* zetten, beetje gummen waar teveel overlap is (huid, oogwit) et voila.

* Ik heb blijkbaar overlay gebruikt zie ik nu. Die is zo te zien net wat zachter dus waarschijnlijk heb ik 'm op 't oog (pun intended :P ) gekozen :)

[ Voor 9% gewijzigd door RobIII op 24-05-2009 21:53 ]

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
Dit is nog niet de final, maar ik ben al aardig klaar, nog tips?

Afbeeldingslocatie: http://i227.photobucket.com/albums/dd142/natasdiamon/notext.png?t=1243275512
De postzegel en de text vind ik nog niet alles, maar ik heb nog een dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster

Booster

Superuser

gave inzendingen heur! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deCube
Leuke WIP! :D

Work hard & be brave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
Het is nu nog een beetje de finetuning, de gebouwen recht, contrast en afwerking, de tekst vind ik eigenlijk wel best, alleen de postzegel weet ik nog niet precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Ziet er leuk uit, alleen lijkt dat prullenbak/bankje/paaltje wat overbelicht. Staat een beetje raar met die sepia kleur gebouwen er achter. Kijk even of je de lucht aan weerskanten de zelfde kleur kan geven en de straat door kan laten lopen. Nu ga je ineens van asfalt naar plantsoen bestrating. :P

* Borgoth wil ook wel weer een rondje mee doen. Ben alleen pas vanaf komende woensdag beschikbaar ivm. met examens. (gaat toch voor hè)

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik zie duidelijk verschil tussen de linker en de rechter helft van de stad. Zorg dat deze qua kleur overheen komen door de juiste witbalans te gebruiken. De een is nu wittig en ander geelig. Niet echt mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonMetal
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-08 08:14

DonMetal

Doet Iets Met Media

Ik vind nog een rondje ook wel prima, alleen wil ik nu wel een keer een update :X

Joejoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
@rakkerzero: het was ook een beetje de bedoeling het nostalgisch te houden aan de linkerkant, maar misschien is het inderdaad mooier om daar normale kleuren te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

natasdiamon schreef op maandag 25 mei 2009 @ 21:27:
@rakkerzero: het was ook een beetje de bedoeling het nostalgisch te houden aan de linkerkant, maar misschien is het inderdaad mooier om daar normale kleuren te gebruiken.
Ja, of aan de andere kant nostalgische kleuren gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
Ik was al 2.5 uur verder, maar helaas ben ik die save kwijt |:( , maar ik heb er minstens die tijd er weer in gestoken, en ik vind het aardig geslaagd:

Afbeeldingslocatie: http://i227.photobucket.com/albums/dd142/natasdiamon/notext-2.png?t=1243365382

Nog tieps? De vorige tips heb ik zoveel mogelijk serieus genomen.

Ik heb alleen een psd van 44 mb.... is dat heel erg?

[ Voor 7% gewijzigd door natasdiamon op 26-05-2009 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amplified
als je er "I named it..." hebt staan, dan moet je er natuurlijk geen tekst in gooien :P dus ik zou er 1 v/d 2 uit halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
Tis een beetje dubbelzinnig, als je tekst erin zet dat er geen tekst in zit klopt dat niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Tenzij je de tekst-layer rasterized, dan is het geen tekst meer ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Room42 op 26-05-2009 23:30 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

natasdiamon schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 21:16:
Ik heb alleen een psd van 44 mb.... is dat heel erg?
Probeer zoveel mogelijk de lagen die samengevoegd kunnen worden ook samen te voegen. Dit scheelt al een deel aan bestandsgrootte. Ook de stukken die buiten beeld vallen zoveel mogelijk beperken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Rakkerzero schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 07:01:
[...]

Probeer zoveel mogelijk de lagen die samengevoegd kunnen worden ook samen te voegen. Dit scheelt al een deel aan bestandsgrootte. Ook de stukken die buiten beeld vallen zoveel mogelijk beperken.
Hoewel dat extra materiaal natuurlijk voor de opvolger wel handig kunnen zijn!

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
En wie word de opvolger dan?

Het lijkt me heel leuk om nog een keer mee te doen, mijn advies is ook om dit project door te laten lopen, zodat het een heerlijk lange mural word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik heb zojuist sequence3.nl bijgewerkt :Y)
We overleggen nog heeeeel even hoe we nu verder gaan.

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
En kudos voor RobIII _o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
Overlegd, en het is tijd voor de tweede ronde!

GFX Groepsproject - Sequence 3 II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
^^ Wat inhoudt dat we daar verder gaan. Dan kan deze op slot en het nieuwe topic stucky :Y)

Over mij

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Als je het niet redt, om welke reden dan ook, licht dan even de volgende in of post even in het topic!!!11one
Dan zitten we niet massaal te wachten voor nop. :X