Joejoe!
Ik snap het ook niet, de site updaten kost 5 minuten per nieuwe plaat?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Moeten we ergens mee helpen?
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
In dat geval zou hij zo'n veertig minuten nodig hebben om de site weer te updaten. Ik denk dat hij zich nu in die tijd nuttig maakt met luiers verwisselen...Room42 schreef op donderdag 30 april 2009 @ 12:02:
Ja, willem169, je loopt nu 8 platen achter (shrien was de laatste). Leg eens uit waarom het zoveel moeite kost.
Moeten we ergens mee helpen?
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
En het is inmiddels zondag...dimako_ schreef op woensdag 29 april 2009 @ 12:12:
ik zie dat ik nu aan de beurt ben en zal vandaag eens beginnen:)
[ Voor 75% gewijzigd door RobIII op 03-05-2009 12:26 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Dark Blue schreef op donderdag 30 april 2009 @ 16:00:
[...]
In dat geval zou hij zo'n veertig minuten nodig hebben om de site weer te updaten. Ik denk dat hij zich nu in die tijd nuttig maakt met luiers verwisselen...
Tja, als je alles maar blijft uitstellen, ligt er op het laatst een onhaalbare berg werk. Als hij netjes na elke plaat even die vijf minuten had genomen, was het zo gedaan
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Hij heeft een eigen zaak en is net vader geworden. Ook vijf minuten kun je af en toe niet even vrij maken, helemaal niet als daar zoals nu eerst nog eens 40 minuten aan vooraf gaan.Room42 schreef op zondag 03 mei 2009 @ 13:13:
[...]
offtopic:
Tja, als je alles maar blijft uitstellen, ligt er op het laatst een onhaalbare berg werk. Als hij netjes na elke plaat even die vijf minuten had genomen, was het zo gedaan![]()
Verder, gezien je vorige post: de manier waarop je Willem zo op het matje roept vind ik persoonlijk niet echt gepast. Het moet ook voor hem leuk blijven, als hij wil werken dan doet hij dat wel op kantoor.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Ik bedoelde het niet als op het matje roepen. Ik bedoel, niemand kan hem wat verplichten te doen, hier. Maar ik wilde het graag begrijpen en die laatste regel van mijn post was heel serieus: Kan ik ergens mee helpen?NMe schreef op maandag 04 mei 2009 @ 02:16:
[...]
Hij heeft een eigen zaak en is net vader geworden. Ook vijf minuten kun je af en toe niet even vrij maken, helemaal niet als daar zoals nu eerst nog eens 40 minuten aan vooraf gaan.
Verder, gezien je vorige post: de manier waarop je Willem zo op het matje roept vind ik persoonlijk niet echt gepast. Het moet ook voor hem leuk blijven, als hij wil werken dan doet hij dat wel op kantoor.
Als hij het niet meer aan kan (door veel leukere zaken, zoals een baby
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!
dimako_'s beurt is lang en breed over (en da's al de tweede keer zonder iets te laten weten
Mensen: als je niet (op tijd) kunt inleveren; geef dan gewoon even een seintje zodat we niet massaal onze adem lopen in te houden voor niks...
[ Voor 22% gewijzigd door RobIII op 05-05-2009 01:06 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Over mij
Ik ben het helemaal met je eens en ik ben blij dat je het even post, want na die aanvaring met l4m0r heb ik even niet het idee dat ik voorop moet lopen met dat soort berichten.RobIII schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 01:01:
[...]
dimako_'s beurt is lang en breed over (en da's al de tweede keer zonder iets te laten weten); ik stel voor dat we met de volgende doorgaan.
Mensen: als je niet (op tijd) kunt inleveren; geef dan gewoon even een seintje zodat we niet massaal onze adem lopen in te houden voor niks...
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
[ Voor 13% gewijzigd door RobIII op 05-05-2009 10:59 ]
Over mij
Verwijderd
Alleen ik snap niet waar ik de laatste bestand kan downloaden zodat ik verder kan gaan?
Ik zie daar wel meer dingen staan, maar weet niet welke ik moet hebben, hoe of wat.
edit: Heb het, slim!
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2009 13:44 ]
Even kijken wie er voor je was, en dan dat bestand downloaden. Voor verdere uitleg zie startpost.Verwijderd schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 13:28:
Mooi dat ik nu ook aan de beurt ben,
Alleen ik snap niet waar ik de laatste bestand kan downloaden zodat ik verder kan gaan?
Ik zie daar wel meer dingen staan, maar weet niet welke ik moet hebben, hoe of wat.
Verwijderd
zie dat ik nu achter aan de lijst sta, no problemo, heb komende weken genoeg tijd
Ik heb hem gisteren een DM gestuurd, maar nog geen reactie gehad.stereohead schreef op zondag 10 mei 2009 @ 11:35:
Hoe staat het ermee crinoc?
Work hard & be brave.
Hier mijn ingekorte stuk inclusief overloopje van Shrien (om te laten zien dat t past...)
En hier de trits aan elkaar (hierbij kwam ik er dus achter waar de fout zat...) Had t in ieder geval zeker nut dat Willem nog geen update had gedaan;)
[ Voor 37% gewijzigd door Savantas op 13-05-2009 11:21 ]
Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Het is morgen. Heb je nog iets gehoord? If not: crinocwillem169 schreef op maandag 11 mei 2009 @ 00:09:
Oké als hij morgen niet heeft gereageerd is DP Kunst aan de beurt.
Boeie; er is meer dan genoeg tijd geweest. Next dus.
[ Voor 69% gewijzigd door RobIII op 12-05-2009 18:10 ]
Over mij
Crinoc ook naar de hall of shame.
[ Voor 35% gewijzigd door Zerora op 12-05-2009 18:12 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Beetje jammer is het wel inderdaad.RobIII schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 17:53:
Verdorie mensen; als je niet op tijd kunt inleveren om welke reden dan ook laat dan gewoon even iets weten. Zitten we wéér massaal te wachten op een deelnemer die niets meer van zich laat horen. En ik blijf niet aan de gang met heads-up's sturen en DM/PM-en...En ik heb meer te doen dan iedereen de broek nadragen... Dit is ook crinoc's tweede keer al dat 'ie afhaakt.
[...]
Het is morgen. Heb je nog iets gehoord? If not: crinocNEEEEEXT!
Boeie; er is meer dan genoeg tijd geweest. Next dus.
Work hard & be brave.
Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?
@Savantas, ik zal het zeker meenemen in de update
Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?
LOL @ bovenbuur
Wel mooi dat er weer wat terug komt, nl. mijn weg!
[ Voor 39% gewijzigd door Savantas op 13-05-2009 00:03 ]
GreatSavantas schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 17:47:
Zo, onder het motto: Beter laat dan helemaal lekker gewoon niet! Ik heb dan eindelijk toch het euvel gevonden in mijn bijdrage...Ik ben er achter gekomen dat ik 150 pixels meer van stallone af had mogen snoepen dan ik nu gedaan heb. Daarom hierbij een correctie op mijn bijdrage, ik heb zoveel mogelijk geprobeerd om Shrien weer netjes aan te laten sluiten. Beetje opgepropte boel geworden helaas, maar ja. Had ik maar beter op moeten letten vanaf welke pixel van stallone ik kon ombouwen... :x (had me overigens een hoop tijd gescheeld, alleen al bij het maken...) In ieder geval hierbij de nu echt correcte versie. Nu hopen dat Willem hiermee de moed kan vinden om de rest aan elkaar te plakken...
[afbeelding]
Hier mijn ingekorte stuk inclusief overloopje van Shrien (om te laten zien dat t past...)
En hier de trits aan elkaar (hierbij kwam ik er dus achter waar de fout zat...) Had t in ieder geval zeker nut dat Willem nog geen update had gedaan;)
[afbeelding]
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Nog een foutje dan; in jouw overzicht heet ik 'husebo'....Savantas schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 17:47:
Zo, onder het motto: Beter laat dan helemaal lekker gewoon niet! Ik heb dan eindelijk toch het euvel gevonden in mijn bijdrage...Ik ben er achter gekomen dat ik 150 pixels meer van stallone af had mogen snoepen dan ik nu gedaan heb. Daarom hierbij een correctie op mijn bijdrage, ik heb zoveel mogelijk geprobeerd om Shrien weer netjes aan te laten sluiten. Beetje opgepropte boel geworden helaas, maar ja. Had ik maar beter op moeten letten vanaf welke pixel van stallone ik kon ombouwen... :x (had me overigens een hoop tijd gescheeld, alleen al bij het maken...) In ieder geval hierbij de nu echt correcte versie. Nu hopen dat Willem hiermee de moed kan vinden om de rest aan elkaar te plakken...
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo, voortaan heet je phusebox!
@deCube: Inderdaad, heb gewoon elke psd platgemept en aan elkaar geplakt. Dus kunnen wel meer van dergelijke foutjes in zitten misschien.
[ Voor 51% gewijzigd door Savantas op 13-05-2009 13:41 ]
In mijn .psd had ik een laag aangemaakt met daarin het woord: "Succes!" speciaal voor maart3nvb. Deze moet eigenlijk nog verwijderd worden in jou overzicht.
Maar k neem aan dat Willem zelf nog een keer alles doet? Gezien het verschil in kwaliteit.
Work hard & be brave.
Maar ik zal kijken wat ik kan doen.
none
Ik zit overigens dit weekeinde in scheveningen (dus fans, jullie weten me te vinden
[ Voor 92% gewijzigd door RobIII op 15-05-2009 12:12 ]
Over mij
[ Voor 13% gewijzigd door DP Kunst op 16-05-2009 10:03 ]
Doet het niet echt, je plaatje...DP Kunst schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 02:02:
Net nog even de laatste paar kleine dingetjes aangepast. Hierbij mijn final! Ik zal de PSD even uploaden en dan kan de volgende aan de slag. Sorry dat het wat langer duurde, iets met drukte enz
[afbeelding]
Verder leuk gedaan!
Work hard & be brave.
Ik heb jouw .psd ff voor je op de FTP gezet.
Over mij
Hehe, ben je dan eindelijk aan de beurt
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Over mij
Je kunt ze toch over laten gaan in een soort van rookwolkjes die oplossen?RobIII schreef op maandag 18 mei 2009 @ 15:24:
Heb al effe gepield... valt niet mee die sterren over te laten gaan naar wat ik wil. En bah wat heb ik een hekel aan die lijnen, die zijn ellende om mooi door te laten lopen of op de laten houden
Tja, al met al heb ik in de 150px die ik "krijg" weinig spannends om iets mee te doenPhusebox schreef op maandag 18 mei 2009 @ 15:47:
[...]
Je kunt ze toch over laten gaan in een soort van rookwolkjes die oplossen?
Niet dat ik klaag ofzo hoor; het is gewoon moeilijk iets te doen met deze 150 px:

Maar ik kom er wel
Over mij
*hint: maak een black hole die alles opzuigt, et voilaRobIII schreef op maandag 18 mei 2009 @ 19:20:
[...]
Tja, al met al heb ik in de 150px die ik "krijg" weinig spannends om iets mee te doenEn dan krijg je al gauw een "fade" naar mijn plaat. Als ik dan ook nog die lijnen laat oplossen blijft er weinig overgang over.
Niet dat ik klaag ofzo hoor; het is gewoon moeilijk iets te doen met deze 150 px:
[afbeelding]
Maar ik kom er wel

Maaaaarrrrrrr ik denk niet dat ik op deze ingeslagen weg door ga... Waarschijnlijk verandert het nog 15 keer
Over mij
mooi, ben benieuwd naar het eindresultaat. (ookal kan dat totaal anders zijn:P)
is er trouwens ook een mogelijkheid om een tweede keer mee te doen? want dan zou ik graag nogmaals mee willen doen
Over mij
Ehh, hier hoort een disclaimer tegen epilepsie en verwante verschijnselen... Oh nee, valt toch wel mee
@RobIII: Toen ik je fröbel t eerst zag dacht ik even dat je de planeet tot zonnebril had verwerkt...
[ Voor 27% gewijzigd door Savantas op 20-05-2009 07:57 . Reden: ff plaatje kleiner gemaakt, anders valt de final van RobII hieronder niet op... ]
De overgang naar de volgende is, zo mogelijk, nu nog moeilijker dan ik 't al had
crisjake is geschopt...
[ Voor 34% gewijzigd door RobIII op 20-05-2009 09:06 ]
Over mij
Verder heb ik nog nooit een multicolor lipstick gezien (ten minste, dat is het toch?)
Daarom had ik er ook graag wat meer tijd in gestoken...Savantas schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 09:29:
Hmm, de sluier heeft wel een erg scherpe lijn (en ziet er beetje handbezeled uit...).
Savantas schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 09:29:
Verder heb ik nog nooit een multicolor lipstick gezien (ten minste, dat is het toch?)
LOL @ je sig. Die was me nog niet eerder opgevallen
[ Voor 5% gewijzigd door RobIII op 20-05-2009 09:50 ]
Over mij
ROFL @ spoiler Savantas
Work hard & be brave.
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Verwijderd
Wat ook mooi zou zijn is een plaat tussen de laatste en de eersteVerwijderd schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 11:52:
Zou best een eer zijn om het eind te maken:)
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Inderdaad, dan kan er d.m.v. JS een eindeloze mural gemaakt worden.Teunis schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 13:00:
[...]
Wat ook mooi zou zijn is een plaat tussen de laatste en de eerste
Work hard & be brave.
Verwijderd
de psd van Rakkerzero is de oudste die eropstaat...
Ik wil wel mijn einde koppelen aan cctuner, maar is die psd nog ergens beschikbaar?
(of het mogelijk is om nog een ronde te doen, dat je dus nog een 2e x gaat als je wilt)
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Sequence3 reloaded
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
[ Voor 9% gewijzigd door Zerora op 22-05-2009 13:33 ]
Verwijderd
Denk dat ik morgen of zondagochtend wel klaar ben
Verwijderd
Ben er matig tevreden over, had hele andere dingen in mn hoofd maar dat lukte niet.
Lastige is dat je deze keer geen 'opdracht' oid hebt. Je moet gewoon iets, maakt niet uit wat maken..
Sorry Rob, heb groot deel van je overgang gedeleted, kon het er echt niet inpassen.. Heb ook een hele andere draai aan je lipstick gegeven:)
Ik heb de psd op de server gezet,
Succes Natasdiamon!
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2009 18:45 ]
@Roblll
Hoe heb je die ogen eigelijk gemaakt? Ik kwam pasgeleden deze tutorial tegen, maar ik kreeg er helaas niet de outcome mee die ik graag wilde.
Nu zie ik dat jij ongeveer hetzelfde doet maar ik ben toch wel benieuwd hoe je dit gedaan hebt!
[ Voor 9% gewijzigd door siddler op 24-05-2009 21:41 ]
Kort? Gezichtsfoto desaturaten (dus naar Z/W) en in een nieuwe layer zoiets plakken. Die layer op color mode* zetten, beetje gummen waar teveel overlap is (huid, oogwit) et voila.siddler schreef op zondag 24 mei 2009 @ 21:40:
@Roblll
Hoe heb je die ogen eigelijk gemaakt? Ik kwam pasgeleden deze tutorial tegen, maar ik kreeg er helaas niet de outcome mee die ik graag wilde.
Nu zie ik dat jij ongeveer hetzelfde doet maar ik ben toch wel benieuwd hoe je dit gedaan hebt!
* Ik heb blijkbaar overlay gebruikt zie ik nu. Die is zo te zien net wat zachter dus waarschijnlijk heb ik 'm op 't oog (pun intended
[ Voor 9% gewijzigd door RobIII op 24-05-2009 21:53 ]
Over mij

De postzegel en de text vind ik nog niet alles, maar ik heb nog een dag.
* Borgoth wil ook wel weer een rondje mee doen. Ben alleen pas vanaf komende woensdag beschikbaar ivm. met examens. (gaat toch voor hè)
Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!
Joejoe!
Ja, of aan de andere kant nostalgische kleuren gebruikennatasdiamon schreef op maandag 25 mei 2009 @ 21:27:
@rakkerzero: het was ook een beetje de bedoeling het nostalgisch te houden aan de linkerkant, maar misschien is het inderdaad mooier om daar normale kleuren te gebruiken.

Nog tieps? De vorige tips heb ik zoveel mogelijk serieus genomen.
Ik heb alleen een psd van 44 mb.... is dat heel erg?
[ Voor 7% gewijzigd door natasdiamon op 26-05-2009 21:20 ]
Probeer zoveel mogelijk de lagen die samengevoegd kunnen worden ook samen te voegen. Dit scheelt al een deel aan bestandsgrootte. Ook de stukken die buiten beeld vallen zoveel mogelijk beperken.natasdiamon schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 21:16:
Ik heb alleen een psd van 44 mb.... is dat heel erg?
Hoewel dat extra materiaal natuurlijk voor de opvolger wel handig kunnen zijn!Zerora schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 07:01:
[...]
Probeer zoveel mogelijk de lagen die samengevoegd kunnen worden ook samen te voegen. Dit scheelt al een deel aan bestandsgrootte. Ook de stukken die buiten beeld vallen zoveel mogelijk beperken.
Het lijkt me heel leuk om nog een keer mee te doen, mijn advies is ook om dit project door te laten lopen, zodat het een heerlijk lange mural word.
Over mij
Over mij
Dit topic is gesloten.
![]()
Als je het niet redt, om welke reden dan ook, licht dan even de volgende in of post even in het topic!!!11one
Dan zitten we niet massaal te wachten voor nop. ![]()