http://hawvie.deviantart.com/
Nee?Room42 schreef op maandag 16 maart 2009 @ 02:44:
dan snap ik misschien de context niet... of was het niet de bedoeling een soort van verhaal te bouwen?
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
het begin zit nog best wel een beetje een verhaal inNMe schreef op maandag 16 maart 2009 @ 10:43:
[...]
Nee?Heb je de rest van de mural al eens bekeken?
"we need a hero" => yes we do need a hero
stad => power of music could power a city
Verwijderd
Hierbij mijn bijdrage aan deze sequence. Ik moet morgen weer om 6 uur op en heb dan savonds nog maar weinig tijd. Ik heb mn best gedaan er in de korte tijd die ik heb iets leuks van te maken. Beetje toony.
Ik heb geprobeerd de lijn van het verhaal (evil, hero, wereld, oostenrijk, power, heelal) door te zetten (muziek komt hier niet terug), en ik heb geprobeerd de overgang leuk te maken.
Helaas voor mijn opvolger is dit denk ik een pittig eind om op verder te gaan, voor de één een uitdaging voor de ander een kriem. Ik hoop dat je er wat mee kan Maffioso!
Good luck

Hij is heel tof, mooi van die slang naar dat mannetje toeVerwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 00:22:
Hey mensen,
Hierbij mijn bijdrage aan deze sequence. Ik moet morgen weer om 6 uur op en heb dan savonds nog maar weinig tijd. Ik heb mn best gedaan er in de korte tijd die ik heb iets leuks van te maken. Beetje toony.
Ik heb geprobeerd de lijn van het verhaal (evil, hero, wereld, oostenrijk, power, heelal) door te zetten (muziek komt hier niet terug), en ik heb geprobeerd de overgang leuk te maken.
Helaas voor mijn opvolger is dit denk ik een pittig eind om op verder te gaan, voor de één een uitdaging voor de ander een kriem. Ik hoop dat je er wat mee kan Maffioso!
Good luck
[afbeelding]
Joejoe!
Verwijderd
Cool! ff kijken wat ik hiermee kan.Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 00:22:
Hey mensen,
Good luck
[afbeelding]
edit: Ik kan de psd niet openen?
Probeer even een andere FTP-client zoals een trial van Total Commander of Filezilla. En ik geloof dat je overdrachtsmodus op binary moet staan en niet op ascii.Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 08:16:
[...]
Cool! ff kijken wat ik hiermee kan.
edit: Ik kan de psd niet openen?
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Verwijderd
Ik betwijfel dat het daar aan ligt aangezien ik andere psd's van de server wel gewoon kan openen.Dark Blue schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 08:43:
[...]
Probeer even een andere FTP-client zoals een trial van Total Commander of Filezilla. En ik geloof dat je overdrachtsmodus op binary moet staan en niet op ascii.
Leuke plaat.Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 00:22:
Hey mensen,
Good luck
[afbeelding]
Alleen die tekst had ik er anders op gezet. Momenteel haalt het het niveau van de plaat een beetje omlaag.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Mooie plaat! Beetje bizar dat men zo royaal bemeten kan tvkijken in een ruimtestation (dacht dat t veel kleiner was daarboven, met de standaard verplichte blinkende knopjes en zo...).
Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Op naar de sterren en daar voorbij!Savantas schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 10:27:
Tja, typisch geval van 'in t Engels klinkt t beter'. Aangezien ik niet echt fan ben van het Nederlandstalige muziekgenre denk ik af en toe hoe krom sommige Engelse liedjes eigenlijk klinken... Oftewel, vertaal het StarTrek riedeltje maar naar het Nederlands en je denkt ook wat een poppycock!
Mooie plaat! Beetje bizar dat men zo royaal bemeten kan tvkijken in een ruimtestation (dacht dat t veel kleiner was daarboven, met de standaard verplichte blinkende knopjes en zo...).Maar dat is juist de grap van zo'n mural! Meer gekke wendingen!
Mooie overgang btw!
zeker een mooie overgang
en over die daarvoor, ik snap niet waarom je niet degene voor je final had ingeleverd, ik vond die mooier eruit zien eigenlijk. maarja, het is jouw keuze he
Verwijderd
@ maffioso: ik werk met PS4 maar dat mag geen probleem zijn. Ik probeer hem wel nog een keer te uploaden
@ maffioso: Hij is nu juist geupload, ik had vorige keer wel een halve foutmelding tussendoor dus waarschijnlijk is het daar fout gegaan. Ik hoevde het vandaag pas af te hebben dus je hebt nog tot vrijdag
Kan niet wachten tot de sequence is geupdate
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2009 20:24 ]
Damn, die is vet. Dit soort graphics mag ik wel. Denk dat de volgende hier ook goed mee uit de voeten kan. Doet me denken aan Zelda; Twilight Princess
Naaais
Ik heb geen op/aanmerkingen ofzo. Alleen dat ie er zeer netjes uitziet.
willem169 schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 11:44:
Zal de website binnenkort even updaten
</laat>
Om je nogmaals even te eraan te herinneren:
De verloop tussen mijn mural en die van EsCo is nog steeds niet goed.
[ Voor 34% gewijzigd door Zeror op 19-03-2009 14:24 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Das nu t verschil tussen een echte en n neppe photoshopper
Verwijderd
Eigenlijk had ik iets heel anders in mijn hoofd, maar toen ik eenmaal bezig was kwam dit eruit
Even gecorrigeerd
Hopelijk is de hint duidelijk.

[ Voor 10% gewijzigd door Zeror op 20-03-2009 18:19 ]
Doe maar ergens morgenL4m0r schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 15:55:
Heb hem vanavond of morgen af.
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Ik als redelijke ps noob heb al de grootste moeite om de lagenbrij van Maffioso te begrijpen / aan te passen.
Ben benieuwd welke overgang ik moet gaan maken en hoe ik het ga oplossen/aanpakken
PS. Willem, TS en seq3 update? Please? Waarom is er geen standaard smiley met bambioogjes?
/me

[ Voor 16% gewijzigd door Savantas op 24-03-2009 09:23 ]
Hoop dat het dalijk weer wat vlotter loopt.
Enige kritische puntje (vanuit mijn oogpunt dan) is nog steeds de overgang, ik denk dat ik mijn naam enigzins eer aan ga doen
L4m0r schreef op maandag 23 maart 2009 @ 11:47:
Zal hem vanavond even uploaden nadat ik hem heb schoongeveegd, zo goed als klaar dus.
Enige kritische puntje (vanuit mijn oogpunt dan) is nog steeds de overgang, ik denk dat ik mijn naam enigzins eer aan ga doen
Willem heeft het even heel druk in het echte leven. De TS wil ik wel even regelen, de website zal even moeten wachten tot Willem meer tijd heeft.Savantas schreef op maandag 23 maart 2009 @ 11:26:
PS. Willem, TS en seq3 update? Please? Waarom is er geen standaard smiley met bambioogjes?
De moeilijkheidsgraad van deze Sequence (en met name die van Maffioso) ligt duidelijk veel te hoog voor mij en om nou iets kansloos neer te zetten is niet mijn ding.
Ondanks dat ik er 3 / 4 uur per dag tegenaan gegooid heb dit weekend en vandaag, ga ik binnen nu en 5 minuten Photoshop eraf keilen en god op m'n blote knietjes danken dat ik geen creatief beroep heb.
We kunnen natuurlijk niet van iedereen hetzelfde niveau verwachten (mezelf ook even indekkenL4m0r schreef op maandag 23 maart 2009 @ 22:09:
Sorry guys, maar ik krijg het simpelweg niet over m'n hart om het meesterwerk van Maffioso te verkrachten.
De moeilijkheidsgraad van deze Sequence (en met name die van Maffioso) ligt duidelijk veel te hoog voor mij en om nou iets kansloos neer te zetten is niet mijn ding.
Ondanks dat ik er 3 / 4 uur per dag tegenaan gegooid heb dit weekend en vandaag, ga ik binnen nu en 5 minuten Photoshop eraf keilen en god op m'n blote knietjes danken dat ik geen creatief beroep heb.
Het zou zonde zijn om je werk weg te gooien. Als het niet totaal rampzalig is zou ik het gewoon posten, en als het alleen de linker overgang is dan kun je vast wat tips krijgen terwijl de volgende alvast begint aan de rechterkant.L4m0r schreef op maandag 23 maart 2009 @ 22:09:
Sorry guys, maar ik krijg het simpelweg niet over m'n hart om het meesterwerk van Maffioso te verkrachten.
Don't be shy!
Ik wacht nog even met hoe en wat ik moet beginnen.
We willen het zien wat je ervan gebakken hebt
Ik heb ook geen creatieve job (nouja.., niet met 2d art) en heb ook wat aangeklooid. Gewoon laten zien, dan zeggen wij wel wat we er mee gaan doen..:PL4m0r schreef op maandag 23 maart 2009 @ 22:09:
Slechter dan mijn inzending wordt het toch niet.Rakkerzero schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 09:14:
Precies. Je hoeft je er niet voor te schamen als je nog niet zo goed bent met Photoshop, omdat het niveau hier te hoog voor je is. Je leert er alleen maar van.
Nee, maar die van jou was dan ook dramatischNMe schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 10:14:
[...]
Slechter dan mijn inzending wordt het toch niet.
Joejoe!
Tssssk... dat was altijd mijn main bezigheid op lanparties. Photoshoppen en slaap missen. Kan primaDonMetal schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 12:35:
Jullie mogen er allemaal best even wat langer over doen of juist allemaal heel snel hoorIk zit nl. 10-13 April in Engeland op een LAN, weinig zin om daar te gaan Photoshoppen
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Als het je slecht uitkomt zou ik eventueel wel willen ruilen, maar dat zien we tegen die tijd wel.DonMetal schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 12:35:
Jullie mogen er allemaal best even wat langer over doen of juist allemaal heel snel hoorIk zit nl. 10-13 April in Engeland op een LAN, weinig zin om daar te gaan Photoshoppen
Work hard & be brave.
Ik vind dat Willem eindoordeel heeft in wie wanneer gaat, maar Stalllone (hallo nickchange!) je kan vast de plaat van de vorige pakken en er proberen wat op aan te sluiten... dan verliezen we iig niet al te veel tijd.
Anders begin ik aan die van Maffioso.
en idd, Nickchange
Onnodige flame.Dark Blue schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 11:27:
Ik vrees ook dat L4m0r zijn naam bijzonder goed eer aandoet en gewoon zijn brush aan de wilgen heeft gehangen. Dat vind ik echt geen stijl, maargoed dat verklaart dan ook gelijk zijn nickname.
And again.Het an zijn dat hij hier zo even checkt, het kan ook zijn dat hij denkt dat de zaak voor hem hiermee afgedaan is en 3 maanden z'n neus niet laat zien.
Mijn vorige bericht was duidelijk genoeg over de reden waarom en het feit dat ik mijn inzending niet af heb / krijg.
Moet je dit nu dan ook nog tot op de bodem analyseren? Denk je niet dat ik de P in heb dat ik het niet voor elkaar krijg, ondanks dat ik er behoorlijk wat uren in heb zitten.
Maargoed, dankzij Dark Blue's pushmessage dus inderdaad hier even een reactie maar de stemmingmakerij in dit topic door dezelfde persoon is om van te kotsen, dus bij deze mijn laatste post in dit topic.
Ben het ermee eens dat het ge-flame niet nodig was, aan de andere kant moet je gewoon posten wat je hebt. Of je het nu ruk vindt of niet. Als men dan hier samen besluit je inzending niet te gebruiken is dat een tweede.L4m0r schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 13:13:
Mijn vorige bericht was duidelijk genoeg over de reden waarom en het feit dat ik mijn inzending niet af heb / krijg.
Moet je dit nu dan ook nog tot op de bodem analyseren? Denk je niet dat ik de P in heb dat ik het niet voor elkaar krijg, ondanks dat ik er behoorlijk wat uren in heb zitten.
Maargoed, dankzij Dark Blue's pushmessage dus inderdaad hier even een reactie maar de stemmingmakerij in dit topic door dezelfde persoon is om van te kotsen, dus bij deze mijn laatste post in dit topic.
Maar goed we kunnen in ieder geval verder met de sequence.
Mwah, moeten....Phusebox schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 13:48:
[...]
Ben het ermee eens dat het ge-flame niet nodig was, aan de andere kant moet je gewoon posten wat je hebt. Of je het nu ruk vindt of niet. Als men dan hier samen besluit je inzending niet te gebruiken is dat een tweede.
Maar goed we kunnen in ieder geval verder met de sequence.
Op het moment dat besloten wordt dat de inzending niet wordt gebruikt komt het bij hem dubbel zo hard aan. Als L4m0r niet wil is dat zijn eigen keuze en dat dienen wij te respecteren imo.
Dat flamen was inderdaad nergens voor nodig maar goed. Stalllone is aan de beurt!
Work hard & be brave.
"Men" heeft niks te besluiten; als iemand een inzending doet dan doet die gewoon mee. Artistieke vrijheid heet dat.Phusebox schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 13:48:
[...]
Ben het ermee eens dat het ge-flame niet nodig was, aan de andere kant moet je gewoon posten wat je hebt. Of je het nu ruk vindt of niet. Als men dan hier samen besluit je inzending niet te gebruiken is dat een tweede.
Maar goed, L4m0r wil niet, en hoewel het leuk was geweest als we daar geen 4 dagen aan verspild hadden is daar niks meer aan te doen. Next!
Goed plan
Ik zal op mijn beurt proberen morgen de website bij te werken....
I agree. Het aantal nickname-geintjes was wellicht wat over the top. Ik ben er even met L4m0r over gaan babbelenNMe schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 13:59:
Maar goed, L4m0r wil niet, en hoewel het leuk was geweest als we daar geen 4 dagen aan verspild hadden is daar niks meer aan te doen. Next!
Stalllone, succes met je creatie!
Ik kom niet in de FTP met Filezilla (ik kan wel in mijn eigen FTP accounts) en heb ook al geprobeerd: Active / Passive en Binary / Ascii
Melding:
Status: Wachten om opnieuw te proberen....
Status: Adres oplossen van ftp.sequence3.nl
Status: Verbinden met 87.233.139.194:21...
Status: Verbinding aangemaakt, welkomstbericht afwachten...
Fout: Kan niet verbinden met server
Iemand nog een idee?
Edit: met FireFTP (plugin van FireFox) kom ik er ook niet in. Ook niet met een reboot van mijn router thuis.
[ Voor 11% gewijzigd door Dutchie! op 25-03-2009 15:40 ]
FTP:
PING:Status: Waiting to retry...
Status: Resolving address of ftp.sequence3.nl
Status: Connecting to 87.233.139.194:21...
Error: Connection timed out
Error: Could not connect to server
PING sequence3.nl (87.233.139.194) 56(84) bytes of data.
--- sequence3.nl ping statistics ---
61 packets transmitted, 0 received, 100% packet loss, time 59999ms
Even geduld alsjeblieft
* Dutchie! begint
Edit(01:48): Zo, ik tref het daarom ook niet kwa overgang
* Dutchie! weet ook niet veel van PS maar heeft iedergal GuideLines geleerd
[ Voor 71% gewijzigd door Dutchie! op 26-03-2009 01:48 ]
maar opzich ook wel goed dat je er niet veel van weet, dan leer je met dit soort projecten echt dingen doen.
en voor de rest: succes!
Enkel als het al in de PSD zat.
[ Voor 33% gewijzigd door Zeror op 26-03-2009 20:35 ]
Als ik google kom ik alleen maar uit op wat tips voor photoshop.Google Resultaten Guidelines + Photoshop
Om toch nog een beetje ontopic te blijven, Maffioso, wat een geweldige creatie. Ik vind het echt mooi! Ik wens Stallone dan ook veel succes om er een mooie overgang van te maken
siddler schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 21:43:
Sorry dat ik hier zo off-topic reageer, maar wat zijn guidelines![]()
Als ik google kom ik alleen maar uit op wat tips voor photoshop.Google Resultaten Guidelines + Photoshop
Om toch nog een beetje ontopic te blijven, Maffioso, wat een geweldige creatie. Ik vind het echt mooi! Ik wens Stallone dan ook veel succes om er een mooie overgang van te maken

Maar ik kom er wel. Ik vermoed dat hij of vanavond laat(nacht) of morgen iedergeval klaar is.
Als je rulers (linealen) aanstaan kun je makkelijk vanuit de ruler een 'guideline' slepen op je canvas, die worden over het algemeen gebruikt om verschillende elementen uit te lijnen of om grenzen voor je objecten aan te duiden. Het is alleen voor je eigen gemak. Je kunt namelijk ook op genoeg andere (eventueel omslachtige) manieren je layers of objecten uitlijnen. (Je kunt ze verbergen met ctrl+H (win) of cmd+H (mac) en weer tevoorschijn toveren met die shortcut)siddler schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 21:43:
Sorry dat ik hier zo off-topic reageer, maar wat zijn guidelines![]()
Hoop dat je er eventueel wat aan hebt, zo zonder google
Owh heten die dingen zoTjeemp schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 06:08:
[...]
Als je rulers (linealen) aanstaan kun je makkelijk vanuit de ruler een 'guideline' slepen op je canvas, die worden over het algemeen gebruikt om verschillende elementen uit te lijnen of om grenzen voor je objecten aan te duiden. Het is alleen voor je eigen gemak. Je kunt namelijk ook op genoeg andere (eventueel omslachtige) manieren je layers of objecten uitlijnen. (Je kunt ze verbergen met ctrl+H (win) of cmd+H (mac) en weer tevoorschijn toveren met die shortcut)
Hoop dat je er eventueel wat aan hebt, zo zonder google

Nou denk ik niet dat je bij ziets artistieks als de sequence veel guides nodig zal hebben, maar bij ontwerpen voor websites en interfaces staat mijn hele scherm altijd vol met lijntjes hier en daar om alle objecten goed op te laten 'snappen'.
Even inzoom vind net zo makkelijk om een iets recht te krijgen. Ik gebruik echt nooit guidelines. Nu heb ik ook oog voor om dingen gewoon in 1 keer kloppend recht onder elkaar te zetten.Dark Blue schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 18:34:
Nou denk ik niet dat je bij ziets artistieks als de sequence veel guides nodig zal hebben, maar bij ontwerpen voor websites en interfaces staat mijn hele scherm altijd vol met lijntjes hier en daar om alle objecten goed op te laten 'snappen'.
Argh ik haaaaaat snappenDark Blue schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 18:34:
Gas d'r op!
Woensdagavond begonnen - Vrijdagnacht klaar. Tijd over duswillem169 schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 00:08:
Ik snap niet waarom er niks geproduceerd wordt
Gas d'r op!
Anyhow, dit is het geworden. Gewoon uit het hoofdje getekend, op de sparten na, die heb beetje overgetrokken en daarna ingekleurd

De overloop vind ik niet zo omdat ik een tekening ging doen i.p.v. iets "photoshoppen" zegmaar.
Next
Pfff, dat wordt niet van de makkelijke... Ben meer Photoshopper dan tekenaar... Maar goed, ik verzin wel wat!
[ Voor 72% gewijzigd door Savantas op 28-03-2009 10:23 ]
Damn jammer dat ik niet na jou ben want ik had al meteen een idee voor de plaat... hopen dat ik net zo'n goede voorganger krijgStalllone schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 04:37:
[...]
Woensdagavond begonnen - Vrijdagnacht klaar. Tijd over dus
Anyhow, dit is het geworden. Gewoon uit het hoofdje getekend, op de sparten na, die heb beetje overgetrokken en daarna ingekleurd
[afbeelding]
De overloop vind ik niet zo omdat ik een tekening ging doen i.p.v. iets "photoshoppen" zegmaar.
Next
Wel een gepuzzel hoor... Vooral dat een beetje aansluiten. Heb al paar correcties moeten doen omdat ik over het linkerrandje ging...
Hier een voorlopige preview, geen idee hoe hij verder gaat worden (wel ideeën, maar welk het wordt...? 1e idee was sowieso alleen zwart wit met veel rasters en 1 accentkleur (a la sin city/madworld) en verder redelijk wat elementen van eerdere elementen terug te laten komen. Wordt alleen zo'n potpourri

[ Voor 26% gewijzigd door Savantas op 28-03-2009 18:12 ]
Top mensen!
* Spike_wolf rent
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Hij's nog niet af, hoor!Rakkerzero schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 19:01:
Zoo! Dat gaat goed hier. Twee mooie platen erbij.
Top mensen!
Maak je de overgang niet te moeilijk voor mij ?
Hopelijk kan je beetje uit de voeten met al die mappen en lagenSavantas schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 17:59:
Sorry Phusebox, ik ga m weer compleet omgooien(en dacht eigenlijk precies hetzelfde als jij, met die van Maffioso had ik makkelijker uit de voeten gekund... Maar ja, dan maar iets anders verzinnen!)
Wel een gepuzzel hoor... Vooral dat een beetje aansluiten. Heb al paar correcties moeten doen omdat ik over het linkerrandje ging...
Hier een voorlopige preview, geen idee hoe hij verder gaat worden (wel ideeën, maar welk het wordt...? 1e idee was sowieso alleen zwart wit met veel rasters en 1 accentkleur (a la sin city/madworld) en verder redelijk wat elementen van eerdere elementen terug te laten komen. Wordt alleen zo'n potpourri) Anyway, morgen weer verder...
[afbeelding]

En Thnx voor de reacties natuurlijk
Edit: nu nog een update op de site natuurlijk

In dat geval. Succes met de rest
Maar, goed werk mensen. Ik kan niet wachten tot ik mag aansluiten
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Heb geprobeerd om redelijk wat met arceringsrasters te klooien (met dank aan Doré) en tegelijk het niet te doomy te maken (was wel makkelijker geweest, maar is zo pessimistisch). Dus nu een mooi open landschap waar nog van alles mee kan gebeuren! Verder heb ik er een beetje een zoekplaatje van gemaakt
PSD wordt momenteel opgeladen...

Succes, Shrien!
[ Voor 21% gewijzigd door Savantas op 30-03-2009 10:05 . Reden: kleine toevoeging... ]
Ook leuk dat je die mannetjes van jupjup weer terug hebt laten komen!.
Verwijderd
Ik zie:
- mijn maan komt terug (best groot) maar nu zitten we aan de bovenkant ipv links ^^ nice!
- De mannetjes idd van jup jup
- De boom komt ook van een eerdere
- De stad komt van één van de eerste
- De helicopter ook
- Helder reclame zit er ook weer in
Daar houd het even op bij mij
In totaal 9 dingen (als je de stad meeneemt) zijn terug te relateren aan eerdere werken
@Phusebox: klopt, maar dat is natuurlijk zijn ego, en anders was het een vleermuispoepje geworden, en dat is niet zo herkenbaar... Reclame is ook meer voor de herhaling gedaan (Bedenk me nu dat ik nog van plan was om in een van de torens een T.net logo te plaatsen (of zou dat beter Henkie

Zie nu wel dat mijn psd wel drie keer zo groot is als andere...
[ Voor 109% gewijzigd door Savantas op 30-03-2009 10:11 ]
Die "Batman" is wel erg groot in verhoudingSavantas schreef op maandag 30 maart 2009 @ 09:11:
Ha, de stad is niet direct uit een eerdere, is ander bronmateriaal. Je mist alleen de hero, en nog twee flashbacks (goed gecamoufleerd)
Verder mooi gedaan, alhoewel ik het persoonlijk jammer vind van de reclame erin maar goed.
Ik hoop -nogmaals- vandaag of morgen de website even te updaten
Dit topic is gesloten.
Als je het niet redt, om welke reden dan ook, licht dan even de volgende in of post even in het topic!!!11one
Dan zitten we niet massaal te wachten voor nop.