Is het trouwens de bedoeling dat we gewoon direct doorgaan zonder de volledige 4 dagen af te wachten?
Zo gauw iemand inlevert gaat de beurt over, en heeft de volgende 4 dagen om iets in te leveren. Lijkt mij?
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
klopt, dus je moet niet als je 20e bent alvast gaan plannen van dan en dan heb ik wel tijd 
@ rakkerzero, ben benieuwd
@ rakkerzero, ben benieuwd
Voila!

De volgende, EsCo, is aan de beurt.
Veel succes ermee!

De volgende, EsCo, is aan de beurt.
Veel succes ermee!
[ Voor 21% gewijzigd door Zeror op 03-02-2009 17:59 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Heel mooi inderdaad.
Ik begin er spijt van te krijgen dat ik me ingeschreven heb, mijn creatie wordt vast een gedrocht vergeleken met wat er nu staat.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Netjes gedaan!
Ik ben echt benieuwd naar het eindresultaat

Tja, en wat denk je dan van mij!NMe schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 20:01:
Heel mooi inderdaad.Ik begin er spijt van te krijgen dat ik me ingeschreven heb, mijn creatie wordt vast een gedrocht vergeleken met wat er nu staat.
* Dutchie! gaat snel Photoshop starten en Tut's volgen
Die van Willem169 is vet! en die van Rakkerzero ook
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Er is niks mis mee om lekker een avondje tutorials te volgen voor photoshop/illustrator. Ik doe het soms ook nog weleensJuliettPapa schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 00:16:
* Zeror gaat snel Photoshop starten en Tut's volgen
De beste manier om iets te leren met graphics is door gewoon te doen imho.
[ Voor 10% gewijzigd door Zeror op 04-02-2009 11:17 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
JazekerRakkerzero schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 11:16:
[...]
Er is niks mis mee om lekker een avondje tutorials te volgen voor photoshop/illustrator. Ik doe het soms ook nog weleens
De beste manier om iets te leren met graphics is door gewoon te doen imho.
Ik schrijf me nog niet in, omdat het onzeker is wanneer ik aan de beurt kom. Ik wacht even tot ik in Finland zit.
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Tsk, die modjes van tegenwoordig zijn ook niet meer wat ze geweest zijn. 

Verwijderd
How zie ik net dat ik dit weekend aan de beurt ben... NOOO!! Ik ben het hele weekend van huis..
Is er een mogelijkheid dat ik een stukje opschuif met bv. Amplified of wat verder?
Is er een mogelijkheid dat ik een stukje opschuif met bv. Amplified of wat verder?

Als EsCo vanavond al klaar is kun je morgen meteen beginnen.Verwijderd schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 14:05:
How zie ik net dat ik dit weekend aan de beurt ben... NOOO!! Ik ben het hele weekend van huis..
Je hebt maximaal 4 dagen de tijd, maar als iemand er minder over doet, gaan de max. 4 dagen van de volgende meteen in.
Maar misschien kun je idd even wisselen met iemand.
[ Voor 5% gewijzigd door Zamorano op 04-02-2009 14:08 ]
Heb EsCo geDM'd maar hij heeft nog niet gereageerd.
Ik vermoed dat we hem moeten gaan skippen, mede omdat hij zich hier de laatste tijd niet echt heeft vertoond.
Ik vermoed dat we hem moeten gaan skippen, mede omdat hij zich hier de laatste tijd niet echt heeft vertoond.
Maar we wachten EsCo's reactie even af. Als hij (of is het een zij?
) zich niet meldt binnen twee dagen gaat de beurt naar jupjup
ik vind het best om te wisselen, ik ben namelijk wel het weekend thuis, en als dit de doorstroom van de mural bevorderd, ben ik zeker bereid om te wisselen (komt mij eerlijk gezegd ook beter uitVerwijderd schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 14:05:
dus Willem169, als het mag (en als jupjup zegt dat hij echt liever wisselt in een reactie hierop) zouden wij dan kunnen wisselen?
(als jupjup toch op zijn originele plek wil blijven, dan gaat dit natuurlijk niet door)
Edit: ik vergeet helemaal om te zeggen tegen rakkerzero dat hij een prachtig vervolg heeft gemaakt. Bij deze dus
[ Voor 7% gewijzigd door Amplified op 04-02-2009 21:46 ]
Verwijderd
ey, zie het topic nu pas
ter info staat de eerste ook nog online: http://www.rikkertkoppes.com/sequence/
(beetje fucked up, ten tijde van die sequence waren browsers die zich aan standaarden hielden nog zeldzaam)
is dat eerste topic foetsie? ik heb de link nog wel, maar die is stuk: http://gathering.tweakers.net/showtopic.php/430469/1/25
(beetje fucked up, ten tijde van die sequence waren browsers die zich aan standaarden hielden nog zeldzaam)
is dat eerste topic foetsie? ik heb de link nog wel, maar die is stuk: http://gathering.tweakers.net/showtopic.php/430469/1/25
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2009 21:56 ]
Ook erg vet gedaan allemaal, goede inspiratiebron in ieder gevalVerwijderd schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 21:46:
ey, zie het topic nu pas
Bedankt dan! Iedereen trouwens.Amplified schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 21:45:
Edit: ik vergeet helemaal om te zeggen tegen rakkerzero dat hij een prachtig vervolg heeft gemaakt. Bij deze dus
Hopelijk is mijn creatie een goeie inspiratiebron voor degene die nog moeten komen.
Kan ik ook nog meedoen? Lijkt me wel weer eens lachen.
Work hard & be brave.
Bedankt voor de sponsoring Willem 
Ik doe mee!
Hook me up
7 jaar geleden deed ik mee met deze en dat was leuk. En het is weer eens tijd om me iets meer in deze community te mengen
Ik doe mee!
Hook me up
7 jaar geleden deed ik mee met deze en dat was leuk. En het is weer eens tijd om me iets meer in deze community te mengen
Mhz, krijg hem ook niet meer gevonden, jammer.Verwijderd schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 21:46:
Oops verkeerde account.....
[ Voor 95% gewijzigd door SvEn op 05-02-2009 10:01 ]
Ik ben er, ik ben er! Ik ga meteen aan de slag, zin an!willem169 schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 15:13:
Maar we wachten EsCo's reactie even af. Als hij (of is het een zij?) zich niet meldt binnen twee dagen gaat de beurt naar jupjup
Rakkerzero heeft een superplaat gemaakt, wel weer een heel andere stijltje, maar ik ga mijn best doen!
Verwijderd
Ik vind het goed. Weten we beide iig zeker dat we er genoeg tijd voor hebbenAmplified schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 21:45:
[...]
ik vind het best om te wisselen, ik ben namelijk wel het weekend thuis, en als dit de doorstroom van de mural bevorderd, ben ik zeker bereid om te wisselen (komt mij eerlijk gezegd ook beter uit)
dus Willem169, als het mag (en als jupjup zegt dat hij echt liever wisselt in een reactie hierop) zouden wij dan kunnen wisselen?
(als jupjup toch op zijn originele plek wil blijven, dan gaat dit natuurlijk niet door)
Was ik het zelf ook nog vergeten.. Mooie plaat rakkerzero!
Er komen hele mooie dingen uit! Ik zal ook nog even wat dingen moeten klussen en verder oefenen voordat ik ook een acceptabele input heb 
Maar ik ben van 6 t/m 15 maart op wintersport. Er is dus ook nog een kans dat ik wil ruilen, omdat ik tegen die tijd net aan de beurt ben
Maar ik ben van 6 t/m 15 maart op wintersport. Er is dus ook nog een kans dat ik wil ruilen, omdat ik tegen die tijd net aan de beurt ben
Geregeld.Verwijderd schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 10:47:
[...]
Ik vind het goed. Weten we beide iig zeker dat we er genoeg tijd voor hebben
Succes ermeeEsCo schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 10:03:
[...]
Ik ben er, ik ben er! Ik ga meteen aan de slag, zin an!
Rakkerzero heeft een superplaat gemaakt, wel weer een heel andere stijltje, maar ik ga mijn best doen!
Mooi ik wilde net het lijstje gaan bijwerken 
Maar EsCo: succes!
we zien het wel....
Maar EsCo: succes!
bedankt NMe
en natuurlijk ook willem169 voor het net te laat zijn met het bijwerken
haha
ik ben benieuwd wat je voor me maakt EsCo
succes!
ik ben benieuwd wat je voor me maakt EsCo
Ben al aardig op weg voor je Amplified. Hoop dat ik het vanavond af kan ronden. 
Edit: Voila! Door tijdsgebrek een beetje ruw om de randjes, maar nu kan de volgende door! Succes Amplified!
Edit: Voila! Door tijdsgebrek een beetje ruw om de randjes, maar nu kan de volgende door! Succes Amplified!

[ Voor 53% gewijzigd door EsCo op 06-02-2009 23:47 . Reden: Kloar! ]
Mooie, Esco! grijpt mooi terug... Dat zal gaandeweg misschien moeilijker worden...
Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
hmm, nice
ben benieuwd wat ik ervan kan maken
zal er zo aan beginnen 
EDIT: ben al best wel ver
de overgang is al af, en het grootste deel van de afbeelding ook. nu nog het laatste stuk
, maar dat komt morgen
EDIT: ben al best wel ver
[ Voor 48% gewijzigd door Amplified op 07-02-2009 18:01 ]
Ik wil ook nog graag mee doen
Joejoe!
naarmate ik er langer naar kijk vind ik hem steeds mooier worden EsCo :)pakt ook heel mooi terug op de vorige delen. Ik hoop de mijne vandaag af te krijgen, en anders maandag
Wat hij zei.Verwijderd schreef op zondag 08 februari 2009 @ 12:43:
Erg gaaf EsCo!
*nudge*Booster schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 00:37:
Bedankt voor de sponsoring Willem
Ik doe mee!
Hook me up
Fixed.
hmm, enigzins vertraging hiero, beetje veel huiswerk opeens
en ook nog een sollicitatiegesprek, niet echt de beste tijd om te gaan Ps'en 
Morgen is hij zeker toch wel af hoor
ik vind hem alleen nog wel minder mooi dan de vorigen helaas.
Morgen is hij zeker toch wel af hoor
Verwijderd
Kan nou niet zeggen dat ik dat zo erg vindAmplified schreef op maandag 09 februari 2009 @ 15:57:

Maar succes! Ben benieuwt!
deCube schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 23:55:
Kan ik ook nog meedoen? Lijkt me wel weer eens lachen.
Work hard & be brave.
ok, me @ best wel leek actie
ik werk nooit met FTP servers, hoe voeg je iets toe daarin? (A)
(p.s. aub snel reageren want moet bijna weg, dat is ook de reden waarom ik hem helaas niet helemaal afkrijg zoals ik wilde)
(p.s. aub snel reageren want moet bijna weg, dat is ook de reden waarom ik hem helaas niet helemaal afkrijg zoals ik wilde)
CoreFTP of een ander FTP programma downloaden, connect rammen (meestal linksboven), gegegens invoeren, connecten en het bestand naar de server slepen (meestal in het venster links).
Lukt het niet, mail hem dan even naar iemand. (of naar mij). Zodat de volgende iedergeval verder kanAmplified schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 17:12:
ok, me @ best wel leek actie![]()
Makkelijker: verkenner. ftp://username:wachtwoord@server/ werkt ook altijd prima.Killzone schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 17:17:
CoreFTP of een ander FTP programma downloaden, connect rammen (meestal linksboven), gegegens invoeren, connecten en het bestand naar de server slepen (meestal in het venster links).
pfoe, het is gelukt, met CoreFTP, want dat van NMe las ik te laat. maar bedankt NMe, Juliettpapa en Killzone voor jullie hulp!
ok, nu dus het belangrijkste: het vervolg op de mural.
Het is niet precies geworden wat ik eigenlijk wilde, ik wilde vooral meer aan de letters doen, maar daar heb ik helaas geen tijd meer voor
dus helaas, maar zo kan het er wel in 
en last but not least: Succes Jupjup! ik hoop dat het een mooi vervolg zal worden
zou je toch bijna denken dat ik vergeet het plaatje te posten

(de .PSD staat op de FTP server jupjup!)
ok, nu dus het belangrijkste: het vervolg op de mural.
Het is niet precies geworden wat ik eigenlijk wilde, ik wilde vooral meer aan de letters doen, maar daar heb ik helaas geen tijd meer voor
en last but not least: Succes Jupjup! ik hoop dat het een mooi vervolg zal worden
zou je toch bijna denken dat ik vergeet het plaatje te posten

(de .PSD staat op de FTP server jupjup!)
danku
ben erg benieuwd naar het uiteindelijke eindresultaat
Leuke plaat, mooie overgangAmplified schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 19:11:
dankuben erg benieuwd naar het uiteindelijke eindresultaat
Verwijderd
erg gaaf die laatste 2.
update de sequence eens, ben benieuwd hoe t complete plaatje er uitziet
keep up the good work!
keep up the good work!
Ik zou ook graag mee willen doen, maar tziet er al erg leuk uit moet ik zeggen.
Willem is tot vrijdag niet aanwezig, dus je zal even geduld moeten hebben of het zelf even aan elkaar moeten plakken.Verwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 21:22:
erg gaaf die laatste 2.
oew, er zijn er toch behoorlijk wat die hem mooi vinden
daar ben ik blij om
misschien ben ik iets te perfectionistisch
maar we zullen (iig ik
) geduld hebben tot Willem
t zal wel moeten
misschien ben ik iets te perfectionistisch
maar we zullen (iig ik
Verwijderd
Erg mooi gedaan Amplified! Past erg mooi bij de rest van het rijtje 
Ik ga er ook druk mee aan de slag! Hoop dat ik nog een beetje kwa kwaliteit mee kom.. Maargoed we zullen zien!
Ik ga er ook druk mee aan de slag! Hoop dat ik nog een beetje kwa kwaliteit mee kom.. Maargoed we zullen zien!
Hij ziet er leuk uit Amplified! Doet niet onder mijn inziens.
NMe bedankt!
NMe bedankt!
Work hard & be brave.
Nice EsCo en Amplified
de sequence wordt echt wel tof
!
Verwijderd
NMe zou je mij ook bij het lijstje willen zetten van mensen die mee zouden willen doen.
Dank
Dank
Done.
Verwijderd
Ik ben al lekker aan de slag! Inderdaad een mooi concept Amplified
Hoop deze mooi door te kunnen trekken.
dank dank 
en heel veel succes nogmaals jupjup!
als je die kabels wilt doortrekken naar die van jou, en je wil dezelfden hebben, het is een aparte layer, dus de settings kan je dan zien
en heel veel succes nogmaals jupjup!
als je die kabels wilt doortrekken naar die van jou, en je wil dezelfden hebben, het is een aparte layer, dus de settings kan je dan zien
Verwijderd
Nou de overgang is z.g.a. af! Ga een hele andere kant op maar toch ook weer niet..
En thnx Amplified! Had je (enigste) layer al gevonden!
klopt, de rest van de layers had ik weggegooid, zodat het bestandje wat kleiner zou zijnVerwijderd schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 23:13:
Nou de overgang is z.g.a. af! Ga een hele andere kant op maar toch ook weer niet..![]()
en ik ben heel benieuwd
Graag volgende keer niet alle lagen wegmikken
Wel zo handig als je kan werken met de andere lagen als je een nette overgang wilt maken lijkt mij
!
Wel zo handig als je kan werken met de andere lagen als je een nette overgang wilt maken lijkt mij
Bestandsgrootte voor de PSD file is inderdaad in het allerminst belangrijk. Willem kan wel wat dataverkeer missen.
naja, de rest was ook niet zo belangrijk eigenlijk, de rechterkant (waar de overgang dus plaats moest vinden) is eigenlijk bijna helemaal zwart, op wat sterren en de kabels na. Het zwart en de sterren zijn nou niet zo heel moeilijk om te maken, en de kabels zaten dus wel in een aparte layer.
(en ik dacht dat ik ergens had gelezen om alle overbodige layers eruit te halen
)
(en ik dacht dat ik ergens had gelezen om alle overbodige layers eruit te halen

shht, willem is toch nog op vakantie, geen slapende honden wakker maken!NMe schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 15:49:
Bestandsgrootte voor de PSD file is inderdaad in het allerminst belangrijk. Willem kan wel wat dataverkeer missen.
[ Voor 61% gewijzigd door Tjeemp op 12-02-2009 20:56 ]
Mja, als het écht de spuigaten uitloopt wat bestandsgrootte betreft.Amplified schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 19:55:
(en ik dacht dat ik ergens had gelezen om alle overbodige layers eruit te halen)
50 MB tegenover 2 maakt toch wel wat uitNMe schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 21:49:
[...]
Mja, als het écht de spuigaten uitloopt wat bestandsgrootte betreft.
maargoed, weer terug op de mural
Ik wist een mooie 1,82MB voor de PSD neer te zettenAmplified schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 22:06:
[...]
50 MB tegenover 2 maakt toch wel wat uit
maargoed, weer terug op de muralik ben heel benieuwd jupjup
Wanneer is je plaat klaarVerwijderd schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 21:53:
How ik heb ook iets wakker geschud![]()
Maar ik had genoeg aan die laag! dus helemaal goed..
ja na de lagen op 1 na weg te halen was die van mij iets meer dan 2 MB, dusjaRakkerzero schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 23:04:
[...]
Ik wist een mooie 1,82MB voor de PSD neer te zetten
maar idd, jupjup waar blijft ie

Verwijderd
Rustig maar
Ik hoop hem morgenmiddag af te hebben!
Was er al achter dat mn PS skills niet bepaald hoog waren maar zelfs de makkelijkste dingen duren nog lang
Als jullie eens wisten wat er zo lang duurde..
Was er al achter dat mn PS skills niet bepaald hoog waren maar zelfs de makkelijkste dingen duren nog lang

Als jullie eens wisten wat er zo lang duurde..
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2009 17:32 ]
Verwijderd
Het duurde even maar hij is af!

En ja met die ** poppetjes ben ik zo lang bezig geweest
Succes Stereohead! Hoop dat je er wat mee kan
En groot

En groot
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2009 13:26 ]
Oeh! Nice! 
Ik zal maandag de website even updaten
Next!
Ik zal maandag de website even updaten
Next!
Verwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 17:25:
Pfft, dat vind ik best skillz hoorVerwijderd schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 13:24:
[afbeelding]
Vind um mooi, die poppetjes zijn wel cool.
* stereohead gaat eens beginnen met brainstormen
Hij is cool, maar je afbeelding is te breed. 160 pixels om precies te zijn. Zie startpostVerwijderd schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 13:24:
[afbeelding]
En groot
Verwijderd
Pff spelfouten ook altijd!
Thnx voor de comments!
@ Rakkerzero,
Heb 150 van Aplified+900 voor mezelf gebruikt. Dat is toch de bedoeling?
How ik heb daarvan 10pixels teveel
Thnx voor de comments!
@ Rakkerzero,
How ik heb daarvan 10pixels teveel

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2009 15:24 ]
Nee, 150 van Amplified, 750 voor jezelf dus 900 in totaal.Verwijderd schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 15:23:
Pff spelfouten ook altijd!
Thnx voor de comments!
@ Rakkerzero,
Misschien kun je er in het midden 160 pixels uit knippen? Zolang je niet aan de rechtse 150 pixels komt heeft de volgende geen last van je wijzigingen.
[ Voor 23% gewijzigd door NMe op 14-02-2009 15:32 ]
Lol, was mij niet eens opgevallen dat 'ie te groot was 
Je aangepaste versie was voor mij in ieder geval geen probleem.
Mijn .PSD is nu 4.9 MB. Is dat acceptabel? Anders merge ik nog wat fonts/shapes. Whatever, die van esco is nog groter
Heb de mijne klaar:

.psd staat op de ftp-server.
Succes dimako_ !
Je aangepaste versie was voor mij in ieder geval geen probleem.
Mijn .PSD is nu 4.9 MB. Is dat acceptabel? Anders merge ik nog wat fonts/shapes. Whatever, die van esco is nog groter
Heb de mijne klaar:
edit:
Was vergeten dat hij moest overlappen, had de mijne er gewoon achteraangemaakt, is nu aangepast
Was vergeten dat hij moest overlappen, had de mijne er gewoon achteraangemaakt, is nu aangepast

.psd staat op de ftp-server.
Succes dimako_ !
[ Voor 54% gewijzigd door stereohead op 14-02-2009 17:36 ]
Da's snel.
Nice.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Als je het niet redt, om welke reden dan ook, licht dan even de volgende in of post even in het topic!!!11one
Dan zitten we niet massaal te wachten voor nop.