GFX Groepsproject - Sequence 3 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 9 Laatste
Acties:
  • 46.480 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Willem is even een weekendje weg en het is een beetje zijn kindje, dus ik weet niet echt wat de bedoeling is. :+ De JPEG in dit topic posten kan vast geen kwaad. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Done *O*

Afbeeldingslocatie: http://www.e-down.nl/uploadedimages/tn_jG789608.jpg
Klikbaar...

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2009 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Euh, ok. :)

Nou, succes Killzone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat... niet goed?

:( :P

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2009 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind um coewl !

Alles ook zelf getekend ? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha nee, er zitten enkele werkjes bij van mensen uit m'n klas en 2 of 3 van mezelf, maar de rest komt van google. :$
Als alles door mezelf getekend zou zijn zou het natuurlijk veel beter zijn geweest mja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Nou, smaken verschillen natuurlijk.
Maar ik zie een plaat die volgens mij wel mooi is, maar waar een dikke standaard texture en een waas overheen zijn geplakt.

Textures lijken me niet echt handig bij dit soort projecten, dat maakt het voor degene na jou echt niet makkelijker (en niet leuker).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik zie het probleem niet, of je nou een kleurig variabel stukje achtergrond moet laten overlopen of een texture, dat maakt toch niks uit? Daarnaast heeft iedereen artistieke vrijheid hier. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:12

Zeror

Ik Henk 'm!

NMe schreef op zondag 25 januari 2009 @ 17:37:
Ik zie het probleem niet, of je nou een kleurig variabel stukje achtergrond moet laten overlopen of een texture, dat maakt toch niks uit? Daarnaast heeft iedereen artistieke vrijheid hier. ;)
Dat is nu net het leuke aan zo'n mural. Hoe creatief is de volgende persoon met het laten overlopen van de plaat van de persoon voor zich.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theimon
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:11

Theimon

Snapte!?

Niet om het een of ander, ik volg het topic tot nu met veel plezier, maar is een mural niet gewoon een muurtekening? Volgens mij is dat niet de juiste term voor wat jullie nu gaan maken.
Nu kan ik ook niet op de juiste benaming komen, dus dat schiet natuurlijk lekker op 8)7 ff kijken of google en wiki mij kunnen helpen.

Evil in general does not sleep, and therefore doesn't see why anyone else should. | There is no "i" in denial. | There is no "i" in TEAM, but there is ME!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:33
Morgen begin ik met photoshoppen. Als je even de locatie van de PSD kan geven :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Op de FTP-server waarvan de gegevens in de startpost staan misschien? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb juist gekozen voor de textuur omdat ik het leuk vind het wat moeilijker te maken voor de persoon na mij (zoveel moeilijker is het eigenlijk helemaal niet) maar ook omdat ik een beetje hoop dat de hele mural straks op het einde een aparte uitstraling heeft kwa textuur, zoals ik ook vind bij deze plaat.

We gaan het zien, Killzone, suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik vind je plaat 'n beetje flets... ik bedoel, in de dierentuin zetten ze alle mooi gekleurde beesten toch ook niet achter matglas ;)

Maargoed, het is jouw werk en als jij er tevreden mee bent, omdat dit een afspiegeling is van jouw vaardigheden en stijl, dan moet je hem zo houden. Laat je niet beïnvloeden door mensen die nog aan de beurt komen; zij mogen laten zien wat ze dan wél bedoelen... en laat je voorál niet beïnvloeden door mensen die helemaal niet meedoen...!

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeemp
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-01-2015

Tjeemp

BEER N TEA

Ik had precies hetzelfde. Het is misschien wel een mooie plaat, maar door de texture (die ook het contrast van het achterliggende beperkt?) vind ik hem heel flets worden en hij spreekt niet meer. Ik zou hem persoonlijk graag eens zien in heldere kleuren, dan kan er eventueel natuurlijk nog een texture over...

www.timovanderzanden.nl | Beer 'n' Tea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Kunnen we asjeblieft gewoon niet zeuren over andermans werk en er gewoon verder op bouwen? De hele grap van deze opdracht is dat je juist niet weet wat degene voor jou in godsnaam gaat bakken en hoe je dat oplost als het nét iets anders is dan gehoopt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^Nja, deze "kritiek" om het zo maar even te noemen is wel handig voor de volgende keer natuurlijk. :)
En btw, de texture laag zit onder de afbeeldingen, en heb ik daarna gewoon de dekking van de afbeeldingen omlaag gedaan zodat de texture er doorheen kwam. ;)

We gaan zien wat de rest ervan gaat maken, ik ben iig zeer benieuwd! :D

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2009 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op zondag 25 januari 2009 @ 20:27:
^^Nja, deze "kritiek" om het zo maar even te noemen is wel handig voor de volgende keer natuurlijk. :)
En btw, de texture laag zit onder de afbeeldingen, en heb ik daarna gewoon de dekking van de afbeeldingen omlaag gedaan zodat de texture er doorheen kwam. ;)
Was andersom niet makkelijker/effectiever geweest :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwah, het gaf geen verschil, maar waarom ik het zo gedaan heb... ik zou het eigenlijk niet weten. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2009 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Je hebt het me iig heel moeilijk gemaakt, geen idee hoe ik dit ga oplossen. Ik heb geen materiaal van jouw stuk buiten jouw 900 pixels, op de amerikaanse vlag na. Ik denk dat ik wel een idee heb, maar dan is het niet echt een mooie originele overgang.

EDIT: Ik zie nu dat er ook wat anders tussen zit, gaat wel lukken ;) .

Kan de link naar de site trouwens in de waarschuwing worden gezet?

[ Voor 21% gewijzigd door TheJVH op 25-01-2009 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hij staat toch gewoon één klik verwijderd in de startpost? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Maar dat kost 2 clicks ipv 1! :'( }:O

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Killzone: ik snap je even niet...
Wat moet er buiten de 900px vallen? je moet de 150px aan de rechterkant binnen de 900px gebruiken voor de overgang he. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Hmm ik ben klaar en ik heb er gewoon 150 pixels aan re rechterkant eraan toegevoegd, en 150 aan de linkerkant weggehaald. Is denk ik niet zo'n probleem?

Dit heb ik ervan gebakken:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/pTMPQg1Lv15Xe0W70EO7y14H/thumb.jpg
klikbaar

[ Voor 40% gewijzigd door TheJVH op 26-01-2009 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij heb je niet helemaal door wat de bedoeling is of leg je het nu gewoon heel raar uit zodat ik er niks van snap, wat je nu gedaan hebt. :P

edit:
Je moet de laatste 150px knippen en dan in een nieuwe file plakken en dan daar je eigen creatie van nog 750px breedt erachter plakken.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2009 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Killzone schreef op maandag 26 januari 2009 @ 00:25:
Hmm ik ben klaar en ik heb er gewoon 150 pixels aan re rechterkant eraan toegevoegd, en 150 aan de linkerkant weggehaald. Is denk ik niet zo'n probleem?
Nee, je moet 750 aan de weghalen aan de linkerkant, en 750 ook weer toevoegen rechts, dan ben je er. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Ik heb m'n post gewijzigd, en het PSD bestand upgeload. Ik hoop dat dit goed is, want ik snap het nu ook niet meer :P .

EDIT: Wtf? Dan krijg je dus een heel groot leeg stuk? (@ boven)

Dit dus:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Z3l7NIrtIaG9qn8SA0u4RBdT/thumb.jpg

Of is het de bedoeling dat ik hem helemaal afmaak tot 900 pixels?

EDIT3: Ja dus, dan ga ik nog even aan de slag :P .

[ Voor 65% gewijzigd door TheJVH op 26-01-2009 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^Bijna.
Je moet de 150px van mijn werk gebruiken voor de overgang, en niet jou eigen overgang pas na de 150px van mijn werk plakken snap je het? :P ;)

edit:
En neem de tijd, want je hebt t/m woensdag avond dus. :)

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2009 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Je mag inderdaad gewoon op cc_tuner's laatste 150 pixels kliederen. :P En je moet inderdaad de volle 900 pixels halen. :+

[ Voor 26% gewijzigd door NMe op 26-01-2009 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Maar als ik op zijn 150 pixels mag klooien, past het toch niet meer mooi op elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mental
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-10-2020
Het is dus ook de bedoeling dat je die 150 pixels gebruikt om een overgang te maken tussen zijn eerste 750 pixels en jouw 750 pixels.

Edit: Ik wil ook wel een poging wagen als zoveel-en-twintigste.

[ Voor 20% gewijzigd door Mental op 26-01-2009 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

L4m0r schreef op maandag 26 januari 2009 @ 00:59:
Het is dus ook de bedoeling dat je die 150 pixels gebruikt om een overgang te maken tussen zijn eerste 750 pixels en jouw 750 pixels.
Juist.

En het moet ook niet op/aan elkaar passen, het moet zoveel mogelijk een vloeiende lijn zijn. Althans, da's doorgaans het idee achter zo'n mural. Zie ook de voorbeelden in de topicstart. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Een vloeiende lijn... dan heb ik het inderdaad verkeerd begrepen. Ik begin opnieuw, want Obama is nouw niet echt in dezelfde lijn :+ . (overigens is de stijl die cc_tuner heeft totaal niet mijn stijl, dus dat kan nog eens lastig gaan worden :P ).

Daarom zei ik ook al (en nu helemaal :P ), laat iemand anders maar als 2e gaan, want ik zie idee nog niet helemaal ;) . Dus wat mij betreft Tjeemp ermee aan de slag, dan kan ik daarna wel oid...

[ Voor 28% gewijzigd door TheJVH op 26-01-2009 01:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Killzone schreef op maandag 26 januari 2009 @ 01:49:
Een vloeiende lijn... dan heb ik het inderdaad verkeerd begrepen. Ik begin opnieuw, want Obama is nouw niet echt in dezelfde lijn :+ . (overigens is de stijl die cc_tuner heeft totaal niet mijn stijl, dus dat kan nog eens lastig gaan worden :P ).
Jouw plaatje hoeft niet in dezelfde stijl te zijn, maar je plaatje moet aan de linkerkant wegblenden in het vorige plaatje. Obama kan dus best en hij kan met wat leuke blending options best aardig doorlopen in de tekening van cc_tuner. :)
Daarom zei ik ook al (en nu helemaal :P ), laat iemand anders maar als 2e gaan, want ik zie idee nog niet helemaal ;) . Dus wat mij betreft Tjeemp ermee aan de slag, dan kan ik daarna wel oid...
Als Tjeemp het daarmee eens is vind ik alles best. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Zet mij maar als final neer Willem :) ik ga ook mee doen :D !

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan er toch je compleet eigen stijl ingooien ? :)

Enigste wat je hoeft te doen is de stijl van cc_tuner over te laten gaan in je eigen.

Zie bv. ook bij deze : http://crew.tweakers.net/willem169/GFX/mural4.jpg

Die robot aan het eind is ook compleet anders! en mooi btw.. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo
  • Laatst online: 20-02 16:10

Bozozo

Your ad here?

Dat balkonnetje met uitzicht op het heelal is echt heel vet gedaan :)

Zet mij er ook bij svp, lijkt me erg leuk.

TabCinema : NiftySplit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Bozozo schreef op maandag 26 januari 2009 @ 15:05:
Dat balkonnetje met uitzicht op het heelal is echt heel vet gedaan :)
Thanks. Dat stukje was mijn aandeel 8)

Ik hoop er uiteraard dit keer ook weer wat moois van te maken. Ik denk wel dat ik, met Willem169 voor me, wel een uitdaging zal hebben. Maar dat is alleen leuk.

[ Voor 14% gewijzigd door Zeror op 26-01-2009 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe staat het ervoor. :P
Morgen avond inleverennnnnnnn!!!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
NMe schreef op maandag 26 januari 2009 @ 01:59:
[...]

Jouw plaatje hoeft niet in dezelfde stijl te zijn, maar je plaatje moet aan de linkerkant wegblenden in het vorige plaatje. Obama kan dus best en hij kan met wat leuke blending options best aardig doorlopen in de tekening van cc_tuner. :)

[...]

Als Tjeemp het daarmee eens is vind ik alles best. :)
Ik heb niets gehoord van Tjeemp en ik heb zelf nog niets gedaan, ik ben nogal inspiratieloos atm (en heel druk met school). Anders gewoon de volgende beginnen morgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Laatst online: 11:29
Zal vandaag het lijstje bijwerken. :)

Killzone, ik wil graag vandaag horen of je nog in the game bent of niet. Het is wel handig dat als je je opgeeft enige commitment toont, en niet op het laatste moment afhaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

willem169 schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 08:40:
Killzone, ik wil graag vandaag horen of je nog in the game bent of niet. Het is wel handig dat als je je opgeeft enige commitment toont, en niet op het laatste moment afhaakt.
Killzone had, volgens mij, aangegeven dat ie wat later in de lijst wilde staan. Dus volgens mij kan gewoon de volgende starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
Oké, ik ga met Tjeemp overleggen (:P) maar laat het duidelijk zijn dat de lijst vanaf nu DEFINITIEF is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Eigenlijk zouden we een paar reserve plaatjes moeten hebben. Valt er iemand uit, kan iemand anders z'n plaatje erin (moet er even een overloopje worden gemaakt) maar dan blijft de snelheid in het project zitten, zonder gaten.

Nu hebben we, 1plaatje erbij in 6dagen.

Er zullen in de loop van het project toch meer mensen, die het op dat moment, te druk of geen zin meer hebben om het te maken of het vergeten zijn. Dus reserve plaatjes een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
Nee de lijst blijft zo. Er wordt niet meer geschoven, dat werkt alleen maar verwarrend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

willem169 schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 12:05:
Nee de lijst blijft zo. Er wordt niet meer geschoven, dat werkt alleen maar verwarrend.
Ik bedoel meer, dat er wat mensen een extra plaatje maken. Zodat die kan worden ingevoegd als iemand er uitvalt. Dan hou je wel vast aan het idee 3dagen=1plaatje. En zit er dus groei in de Sequence.

Stel dat Tjeemp nu ook niet kan, hebben we 9dagen geen plaatje :p

Edit: Ik wil dus wel een extra plaatje maken, want ik moet nu 25x3dagen wachten voordat ik mag :p

[ Voor 9% gewijzigd door Dutchie! op 28-01-2009 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik vind het idee van JuliettPapa niet eens zo gek.

Misschien kunnen wat mensen die nog lang niet aan de beurt zijn, vast wat maken.
Ik denk dat ik ook vast wat maak, als je dan ineens moet invallen, kun je binnen een paar uurtjes de aanpassing aan het vorige plaatje maken. Mocht het niet nodig zijn, heb je voor jezelf alvast wat tijd gewonnen (of je begint gewoon helemaal opnieuw).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
Tjeemp is next.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Je kunt toch niet alvast iets maken? Het moet toch passen bij de vorige?

Persoonlijk vind ik sowieso dat je vanuit de vorige afbeelding naar je eigen beeld moet vloeien, en niet alvast een beeld maken en dan ff snel in 150px een overgang maken. Dan krijg je denk ik toch meer een flow dan wanneer je echt losse plaatjes hebt met 150 overvloei.

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Eens met DarkX. Als je nu alvast een plaatje maakt zonder het voorgaande plaatje te kennen, dan is er weinig "sequence" meer aan deze mural. Geen goed plan als je het mij vraagt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
NMe schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 13:02:
Eens met DarkX. Als je nu alvast een plaatje maakt zonder het voorgaande plaatje te kennen, dan is er weinig "sequence" meer aan deze mural. Geen goed plan als je het mij vraagt. :)
Als ik naar voorbeelden kijk, zie ik niet veel gevallen waarbij je amper ziet waar de overgang zit. Het blijven vooral aan elkaar geplakte plaatjes.

Ideaal is misschien anders, maar volgens mij is het prima te doen om een plaat te maken en die later over te laten lopen vanuit de vorige plaat. Zie het maar als een extra creatieve uitdaging. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Zamorano schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 13:32:
[...]

Als ik naar voorbeelden kijk, zie ik niet veel gevallen waarbij je amper ziet waar de overgang zit. Het blijven vooral aan elkaar geplakte plaatjes.

Ideaal is misschien anders, maar volgens mij is het prima te doen om een plaat te maken en die later over te laten lopen vanuit de vorige plaat. Zie het maar als een extra creatieve uitdaging. ;)
Persoonlijk vind ik dat ook de zwakte van veel van de voorbeelden. Sommige overgangen zijn echt masterlijk gedaan, maar er zijn er verschillende waarin je ziet dat er klakkeloos een nieuw beeld gekozen is met 150px aan overgang.

Als je bijv. bij mural2 kijkt, zie je dat de eerste plaatjes vrijwel naadloos overgaan, lijnen worden doorgetrokken e.d. Bij de paarse achtergrond zie je dat dit wat inzakt (vind ik dan), maargoed.

Het streven is toch meer een echt vloeiende overloop, dat dat in de praktijk niet altijd het resultaat wordt, helaas. Ik zou dat echter niet in de hand gaan werken.

[ Voor 10% gewijzigd door DarkX op 28-01-2009 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Zamorano schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 13:32:
[...]

Als je dat al vindt van plaatjes die wél netjes op elkaar gebaseerd zijn met voorkennis van het voorgaande plaatje, kun je je dan voorstellen hoe slecht het uitziet als je zelfs daar geen enkel idee van hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
NMe schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 13:45:
[...]

Als je dat al vindt van plaatjes die wél netjes op elkaar gebaseerd zijn met voorkennis van het voorgaande plaatje, kun je je dan voorstellen hoe slecht het uitziet als je zelfs daar geen enkel idee van hebt?
Nou, ik heb wel het idee dat het bij die voorbeelden beter had gekund als je echt voor het vloeiende geheel gaat. 4 dagen is trouwens best nog veel tijd als je alleen een overgang hoeft te bedenken.

Zo'n sequence/mural is voor mij redelijk nieuw, dus ik ga gewoon een beetje af op de voorbeelden.
Ik vind de intentie om er echt een mural van te maken, wat vooral een geheel is, wel mooi hoor, maar met zoveel verschillende mensen van een uitéénlopend niveau, en zonder thema om mee te werken, lijkt me dat een utopie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Zamorano schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 14:08:
[...]

Nou, ik heb wel het idee dat het bij die voorbeelden beter had gekund als je echt voor het vloeiende geheel gaat. 4 dagen is trouwens best nog veel tijd als je alleen een overgang hoeft te bedenken.

Zo'n sequence/mural is voor mij redelijk nieuw, dus ik ga gewoon een beetje af op de voorbeelden.
Ik vind de intentie om er echt een mural van te maken, wat vooral een geheel is, wel mooi hoor, maar met zoveel verschillende mensen van een uitéénlopend niveau, en zonder thema om mee te werken, lijkt me dat een utopie.
Je hebt gelijk dat je met een sterk wisselend niveau nooit ECHT een mooi geheel krijgt, maar daarom zou ik het net niet moeilijker gaan maken door mensen al van tevoren plaatjes te laten maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
Exactly my thoughts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ok ok, ik zal het niet opzettelijk moeilijker maken. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Ok, duidelijk.

Tjeemp, zet um op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amplified
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10:24
idd, succes tjeemp :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel jammer dat we nou nog eens 4 dagen mogen wachten op een resultaat. :'(
Maargoed kan gebeuren.

Tjeemp s6 d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeemp

Tjeemp

BEER N TEA

Dus aan mij de taak om hier een vervolg op te maken. Ik ga heeeeeeel erg nadenken over wat het wordt, maar er komt me zojuist een ideetje tebinnen. Ik hoop niet dat ik met dat idee mijn voorganger op de tenen trap, maar dat zien we dan wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Tjeemp schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 18:35:
Dus aan mij de taak om hier een vervolg op te maken. Ik ga heeeeeeel erg nadenken over wat het wordt, maar er komt me zojuist een ideetje tebinnen. Ik hoop niet dat ik met dat idee mijn voorganger op de tenen trap, maar dat zien we dan wel :P
Het is jouw gedeelte :)
Maak er iets moois van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjeemp schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 18:35:
Haha ben benieuwd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Hoe staat het ermee Tjeemp :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeemp

Tjeemp

BEER N TEA

De achtergrond en transition is af, nu de daadwerkelijke illustratie nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrien
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:34

Shrien

frequent snoozer

Spannend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeemp

Tjeemp

BEER N TEA

Zo, hij is nu af. (in ieder geval zo goed als dat ik het in deze tijdspanne kon maken)
Op verzoek van Willem ook nog wat reclame voor Helder :P

Afbeeldingslocatie: http://www.timovanderzanden.nl/projects/tjeemp_mural.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Wow! Het is erg vet Tjeemp :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Erg netjes gedaan inderdaad. :)

En speaking of Willem, hij is de volgende. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
8)7 ben ik dat over 10 jaar? :P

*aan de gang gaat*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Netjes d:)b
Op naar de volgende. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amplified
wooow, zeer mooie overgang zeg :o echt heel goed tjeemp! *O*

succes willem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

willem169 schreef op zondag 01 februari 2009 @ 00:06:
8)7 ben ik dat over 10 jaar? :P

*aan de gang gaat*
Maak je het niet te moeilijk voor mij? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Willem die het andere mensen makkelijk maakt? * NMe grinnikt. :+

Een paard! Hooooo, hooooo! Toch, Willem? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stereohead
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19:36
Mooie overgang!
Waarom staan ze trouwens nog niet op www.sequence3.nl ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
Hé ik heb ook een sociaal leven :P

Zal ze er morgen opzetten!

NMe, dat beloof ik niet, maar: een paard een paard mijn koninkrijk voor een paard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savantas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:27
Hee, leuk! Kan ik nog meedoen, willem? :)

Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeemp

Tjeemp

BEER N TEA

Ik zal even iets zeggen in plaats van willem...

Ja!

(dus ja, je kan meedoen, the more the better)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
Savantas:
Hee, leuk! Kan ik nog meedoen, willem? :)
Altijd :)
Toegevoegd aan de lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
Overigens http://sequence3.nl updated :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
En de mijne :P

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/willem169/willem169.jpg

ook sequence3.nl weer geupdate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

willem169 schreef op maandag 02 februari 2009 @ 12:56:

[afbeelding]

Origineel en toffe style _/-\o_

Begint zenuwachtig te worden met al dat mooie werk :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ziet er erg leuk uit tot nu toe. Mooie overgangen en leuke stijlen.
Gaaf hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

willem169 schreef op maandag 02 februari 2009 @ 12:56:

[afbeelding]

Betekent dit dat het nu mijn beurt is?

* Zeror vindt dat Willem169 erg snel is met zijn aandeel van de mural..... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
Ja, het is jouw beurt ;)

En ik probeer even een statement te maken wat betreft de snelheid waarmee men zou moeten opleveren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

willem169 schreef op maandag 02 februari 2009 @ 14:06:
Ja, het is jouw beurt ;)

En ik probeer even een statement te maken wat betreft de snelheid waarmee men zou moeten opleveren :P
* Zeror is al aan het brainstormen over zijn aandeel 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrien
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:34

Shrien

frequent snoozer

willem169 schreef op maandag 02 februari 2009 @ 10:16:
[...]

Altijd :)
Toegevoegd aan de lijst.
Ik zou graag ook wel een poging willen doen :)

Erg leuk gedaan trouwens, jouw deel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
Thanks ;) En toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amplified
damn, wat wordt de mural al mooi zeg :o prachtig werk afgeleverd!

ben benieuwd heo het mij zal afgaan met de overgang :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Een paard! _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

En een font..... die * Zeror natuurlijk niet heeft :/

Wat was de afspraak ook al weer over fonts? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
:X true

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me Maarten wilt ook wel mee doen

Gaaf idee zoiets! Hulde voor het initiatief
Mooie plaat willen, bevalt mij wel :)

Nu wachten totdat er nog zeer veel andere mooie soeps voorbij komen en het mijn beurt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens wil ik voor een eventeel volgende "project" mijn hosting wel beschikbaar stellen voor het uploaden etc, want vind die reclame maar niks zo. :r /me heeft verder niks tegen helder O+ .
Anyways hoop ik dat de plaat toch mooi word en wens de rest nog veel succes. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2009 @ 23:18:
Overigens wil ik voor een eventeel volgende "project" mijn hosting wel beschikbaar stellen voor het uploaden etc, want vind die reclame maar niks zo. :r /me heeft verder niks tegen helder O+ .
Anyways hoop ik dat de plaat toch mooi word en wens de rest nog veel succes. d:)b
Volgend plaatje je eigen reclame erin zetten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Er staat één keer "Powered by Helder" onder de pagina en twee keer een logootje op de plaat zelf, wat de keuze van de mensen in kwestie was. Zoveel reclame is dat toch niet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeemp

Tjeemp

BEER N TEA

de reclame is een inside joke, maar maakt verder niet uit :)

ik vind trouwens dat de volgende er maar lang over doet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
Hoe staat het ermee Rakkerzero? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo
  • Laatst online: 20-02 16:10

Bozozo

Your ad here?

Ik wil graag meedoen :)

had ik verdorie al gezegd :P

TabCinema : NiftySplit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Nou, ik heb een aardige start gemaakt. Vandaag moet ie nog wel klaar komen, denk ik. Had hem eigenlijk gisteren al klaar willen hebben, maar er kwam helaas even iets tussen.

Pagina: 1 2 ... 9 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Als je het niet redt, om welke reden dan ook, licht dan even de volgende in of post even in het topic!!!11one
Dan zitten we niet massaal te wachten voor nop. :X