En zojuist mijn opzegging de deur uit gedaan:
* Ik kan sinds 3 weken niet meer bellen door een of andere limiet. (?!?!?!?!?!?)
* Helpdesk sinds 3 weken niet te bereiken.
* Newsserver onbereikabaar.
* Email naar helpdesk wordt direct geretourneerd.
* Verbinding zonder aankondiging of opgave van reden afgesloten.
Verder vermeld dat ik uit de media moet halen dat er problemen zijn met netwerkleverancier, en dat ik uit de media moet halen dat Telebyte niet langer bestaat en ik een contract aan kan gaan onder andere voorwaarden en prijzen.
Dat is eenzijdige opzegging van het contract.
Jammer, ik WAS erg tevreden voorheen. Mijn verhuizing half jaar geleden was een grote ellende van fouten van hun kant :-\ Nu dit erbij is gewoon te veel. Ik ben behoorlijk trouw aan een goede leverancier, maar het heeft zijn grenzen....
Wat ik echt heel triest vindt is dat de klanten NIET geinformeerd zijn. er wordt gewoon van uitgegan dat alle klanten tweakers zijn, die hun informatie wel ergens vandaan halen. Een compleet foute aanname!!!!!!!!!!
Ik zou ze de kost niet willen geven die echt niet weten wat er aan de hand is en niet in staat zijn om dit te achterhalen zoals wij dat hier wel kunnen en gedaan hebben.
Stel je voor dat je 0,0 kennis hebt over internet en alleen beetje wil surfen
Ik hoop dat TweakDSL het snel mogelijk maakt dat ik weer verbinding heb...
PS: en ja ik realiseer me dat ik gemoppert heb op Cambrium en ik nu weer zaken met ze ga doen. Ik ben nog steeds van mening dat ook (!!) Cambrium het wat netter had kunnen doen, maar zoals ik al eerder schreef wil ik verder niet oordelen over de redenen van het geschil.
Ik werd gisteren uitstekend te woord gestaan doro de helpdesk en dat gaf me voldoende vertrouwen. Daarnaast hoop ik nu snel internet te hebben en hebben ze geen FUP, iets wat ik wel belangrijk vindt.