Graag wil ik even mijn mening geven over de veelal onjuiste berichtgeving in dit topic.
Er zijn mensen die het nodig vinden om hier hun zegje te doen zonder enige kennis.
Zo wordt er geroepen dat wij, Telebyte klanten, niet zouden kunnen internetten en mailen.
Terwijl
alleen de newsserver en de helpdesk niet bereikbaar is!
Er zijn zat providers die geen eens een gratis newsserver aanbieden voor dit geld!
De meeste providers hebben wel een helpdesk maar die zijn te bereiken via dure 0900 nummers of je moet 3 uur in de wachtrij hangen om vervolgens nog niet geholpen te worden.
Als je niet bij Telebyte zit heb je hier dus ook niets toe te voegen, jouw mening is niet interessant.
Mensen die om deze redenen meteen hun contract opzeggen omdat ze uit eigen vermoedens hebben geconcludeerd dat Telebyte failliet zou zijn wens ik dan ook veel succes bij Ziggo ofzo dan weet je tenminste wel zeker dat je nooit een beroep op de helpdesk kunt doen. (Zie de vele topics over dit soort providers.)
Met nog als mooie quote van de webmaster hier:
Graag een inhoudelijke discussie, ontopic, zonder direct paniek te zaaien.
Wat mij betreft kan een moderator hier dus flink wat werk verrichten want paniek zaaien is bijna de naam van dit topic geworden.
En ja ik baal ook dat ik (even) geen beschikking heb over newsservers, maar hee, 5 jaar lang zonder enig probleem en volgens mij hooguit 2 dagen downtime, prima snelheden, geen limieten voor een goede prijs vind je niet snel ergens anders.
Ik geef ze in ieder geval nog de kans om dit kleine probleem te fixxen, daarna ben ik namelijk gewoon weer een zeer tevreden klant.