Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 39 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste
Acties:
  • 82.136 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 16:54:

:')
Het is een shooter mensen. Een ordinaire shooter waarvan er jaarlijks massas rond je hoofd geslagen worden.
Zegt diegene die steeds dezelfde 13 in een dozijn obscure ondermaatse japanse rpg's wil spelen.

"het is een japanse rpg mensen. Een ordinaire japanse rpg waarvan er jaarlijks massas rond je hoofd geslagen worden". Zo beter?

Als het je genre niet is, prima, blijf dan bij jouw genre, maar accepteer dat sommige mensen enthousiast zijn over de realisatie van bepaalde technische hoogstandjes. Het heeft dan misschien niets met gameplay te maken (of weinig) maar het is voor sommige gamers wel interessant. Blijven we anders allemaal ennemy territory spelen?

En als killzone 2 massaal verkocht wordt, krijgt sony weer een extra boost, wat misschien ten goede kan komen aan jouw rpg's, en zo is de cirkel weer rond.

Je kan gewoon niet oneindig creatief zijn. 24 is ook elk seizoen hetzelfde, en prison break ook. En toch blijven mensen daar naar kijken. Sowieso vind ik de setting die guerilla hanteert bij mij de juiste snaren raken. Precies een geslaagde combinatie van sci fi en herkenbare battles...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwvb
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-09 17:39
Weet iemand of ik Streetfighter 4 (import uit UK) online kan spelen tegen mijn buddie's die de game in nederland hebben gekocht? Ik heb begrepen dat de game regio vrij is dus deze is sowieso af te spelen.. Maar of dit voor de online multiplayer mode ook geldt durf ik niet te zeggen.. Heeft iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulmp
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-09 09:50
jwvb schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 18:17:
Weet iemand of ik Streetfighter 4 (import uit UK) online kan spelen tegen mijn buddie's die de game in nederland hebben gekocht? Ik heb begrepen dat de game regio vrij is dus deze is sowieso af te spelen.. Maar of dit voor de online multiplayer mode ook geldt durf ik niet te zeggen.. Heeft iemand enig idee?
moet wel kunnen ik heb het zelfde gedaan met COD 4 en dat werkte ook.. maarja ik weet niet of dat ook opgaat voor de SF 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 18:11:
[...]
Zegt diegene die steeds dezelfde 13 in een dozijn obscure ondermaatse japanse rpg's wil spelen.
En hoe breng jij dat in hemelsnaam in verband met
Iedereen die niet snap hoe vooruitstrevend killzone is, snapt niets van gaming
Werkelijk 8)7. Schattig dat je denkt dat ik maar 1 genre speel, maar contexten uit hun verband rukken in deze mate zou niet nodig moeten zijn als je eerste stelling steek zou houden.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Killzone is alleen vooruitstrevend kwa techonologie. Gameplay-wise zie ik niet echt interessante nieuwe dingen. Maar voor mij hoeft dat imho ook niet. James Bond is ook altijd hetzelfde, exotische locaties, stunts en mooie vrouwen. Zolang een shooter er goed uit ziet, vette shoot-outs heeft en leuke online maakt het toch niet uit dat ze op elkaar lijken kwa concept. Zolang de uitwerking maar elke keer net iets anders/beter is.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 15:16:
Ik had net een heel verhaalt getypt, en per ongeluk het venstertje gesloten. Doe geen moeite ymmv, volgens mij valt het in dovemansoren, of wil hij komen beweren dat GoW2 hier met kop en schouders bovenuit steekt, wat betreft techniek... :')

Alles is inderdaad zo'n beetje al gezegd, als hij dat niet kan inzien zou ik Efbe's elegante woorden willen gebruiken (hey, het is niet mijn stijl ;) )

"Iedereen die niet snap hoe vooruitstrevend killzone is, snapt niets van gaming"

.....
Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 18:11:
[...]

"het is een japanse rpg mensen. Een ordinaire japanse rpg waarvan er jaarlijks massas rond je hoofd geslagen worden". Zo beter?
Haha ik vind het altijd zo leuk om jouw reacties te lezen :P Als iemand een aan of opmerking maakt over een PS3 gerelateerd onderwerp waar jij anders over denkt doe je net of je wordt uitgescholden :9

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2009 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 18:53:

Haha ik vind het altijd zo leuk om jouw reacties te lezen :P Als iemand een aan of opmerking maakt over een PS3 gerelateerd onderwerp waar jij anders over denkt doe je net of je wordt uitgescholden :9
Jij leuk he? Ik ben het punt van ergernis voorbij en geniet van elk van zijn posts. Die verwijzing naar zijn 'stijl' deed mij toch wel even glimlachen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:19

marapuru

db.

Damn wat is die nieuwe foto tool relaxed zeg!
Van je hele stapel geimporteerde fotos gemakkelijk verschillende albumpjes maken. Ik zie mezelf dit wel gebruiken als er vrienden fotos komen kijken. De achtergrond muziek is ook prima voor een foto kijk sessie en past eigenlijk wel bij alles.

Thumbs up voor deze update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:06

Armada

-Wat wil je weten?-

Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 18:53:
[...]

Precies, ik laat het ook maar gaan. Sinds hij daadwerkelijk een PS3 heeft, is hij helemaal losgeslagen, hoge pieken als er een ' machtig mooie' ervaring beschreven werd en diepe dalen als iemand zijn mening niet deelt. Ik wacht altijd op de Gears of War vergelijking (Alvi, als je dan een screenshot erbij zet, neem dan Gears 2... :P ) . Tja...

Maar goed om even terug te komen op _mijn mening_:
Ik kan er absoluut respect voor opbrengen dat er mooie technieken verwerkt zijn in de engine. Het is prachtig als je de SPU's goed uit kan nutten, particles, physics, bloom, etc etc etc kan toepassen.
Het enige waar ik niet in kan komen is dat dit er volgens sommigen ongekend mooi uitziet. Ik zie dat gewoon echt niet. Ik vind het er echt niet beter uitzien dan CoD4, CoD5, Gears 2. En dan heeft echt niets te maken met een Xbox bril op hebben of niet, ik denk nog steeds dat ik die nooit gehad heb, maar gewoon op het beoordelen van de screenshot/filmpjes op zijn eigen merites.

[ Voor 3% gewijzigd door Armada op 21-01-2009 19:31 ]

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 20:57

scorpie

Supra Addict

Ik denk dat jij gewoon "just another FPS" game ziet, terwijl andere mensen "just another FPS" + uitgebreide physics, extreem goeie belichting (nozzle flash + self shadows achter op muren), goede ragdoll physics, warzone in multiplayer (simpelste "nieuwe" multiplayer mode ever, maar nooit eerder gezien), 7.1 sound, multiplayer class system, online tournaments organiseren, voor het eerst echte clans online, enzovoorts. zien. Dat maakt het verschil. Ik ben nu wel benieuwd wat je mening is nadat je de game hebt gespeeld (of ga je hem niet kopen?).

Ik ben zeer opgefokt door deze game, kan niet wachten tot ik hem in m'n ps3 kan duwen, ik ben net een klein kind die door de snoepgoed afdeling met mama moet lopen, maar nog even niks mag hebben. Ik ben ook van mezelf benieuwd of de game de hype waard is. Ik ben zeer benieuwd hoe onze meningen nadat de game is uitgebracht veranderen (of wel niet natuurlijk) :).

[ Voor 5% gewijzigd door scorpie op 21-01-2009 19:43 ]

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

scorpie schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 19:42:
Ik denk dat jij gewoon "just another FPS" game ziet. Ik ben nu wel benieuwd wat je mening is nadat je de game hebt gespeeld (of ga je hem niet kopen?).
Dat zal het ook wel zijn. Nee, ik ben niet van plan om hem volgende maand te kopen, juist omdat ik nu de toegevoegde waarde niet zie. Ik heb nog te veel spellen liggen om te spelen, waaronder ook bijvoorbeeld nog Gears 2, die ik helemaal niet aangeraakt heb, maar ook Heavenly Sword, Ninja Gaiden 2, LittleBigPlanet, Ratchet & Clank. Op dit moment nog te veel bezig met Wrath o/t Lich King en Fallout 3 (PS3-versie). Een vriend van me gaat hem direct kopen, dus ik kijk daar wel even mee, of dit me echt kan grijpen.

[ Voor 4% gewijzigd door Armada op 21-01-2009 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

5 februari komt de demo op PSN, dus misschien kun je dan al wel een mening vormen? ;)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Armada schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 19:25:
[...]

Precies, ik laat het ook maar gaan. Sinds hij daadwerkelijk een PS3 heeft, is hij helemaal losgeslagen, hoge pieken als er een ' machtig mooie' ervaring beschreven werd en diepe dalen als iemand zijn mening niet deelt.
Tja...

Er zijn meningen, en er zijn meningen... Als iemand LBP crap vindt, goed, als iemand ps3 crap vindt, evenzo goed, <insert willekeurige andere game> crap, prima. Als je niet graag FPS speelt, whatever...

Echter, als 99% van de gamers en critics onverdeeld positief en enthousiast zijn over wat ze zien in KZ2 demo's, en er komt er altijd eentje zeuren, zeker met jouw achtergrond, dan vraag ik mij af of je het serieus meent. Of is dit weer een voorbeeldje van het typisch Nederlandse recalcitrante gezeur, met als enige doel het gezeur, 'to stand out of the crowd'. Een 'hey, look at me whining' gehalte. Een oprechte mening heb ik geen probleem mee, maar bovenstaande karakter-trek maakt het heel moeilijk om met Nederlanders te discussiëren, omdat ik vaak het gevoel heb dat ze het er echt met opzet om doen...

Die bewuste zin ("snapt niet van gaming") zijn trouwens niet mijn woorden zoals ik al duidelijk maakte, maar vrij gequote naar iemand anders. Die mag dat dus overduidelijk wel (tegenover mij) zonder een half forum over zich heen te krijgen. Tja... twee maten... Als ik dan wil uitdrukken dat deze opmerking mij ook niet bevalt, wordt het bewuste stukje door een mod geknipt...

Nog zo één, als het 'slechts één van de 13 in een dozijn FPS is', volgens de gewaardeerde boeboe, waar the fuck gaat het dan eigenlijk nog over, en waarom zou die mening dan relevant zijn? Als ik niets weet over chardonnais, ga ik ook niet mijn mening gaan spuien over de nieuwste lichting Franse wijnen
Ik wacht altijd op de Gears of War vergelijking (Alvi, als je dan een screenshot erbij zet, neem dan Gears 2... :P ) . Tja...
Tja... Daar kan je op wachten he? Welke shooter is hét uitgangbord van de 360, welke shooter is bijna overal game of the year. Vergelijken is menselijk, en waar moet ik het mee vergelijken, viva pinata?

Ik zal er aan denken om een GoW2 prentje te zoeken volgende keer (ook al lijkt het allemaal op elkaar ;) )
Maar goed om even terug te komen op _mijn mening_:
Ik kan er absoluut respect voor opbrengen dat er mooie technieken verwerkt zijn in de engine. Het is prachtig als je de SPU's goed uit kan nutten, particles, physics, bloom, etc etc etc kan toepassen.
Het enige waar ik niet in kan komen is dat dit er volgens sommigen ongekend mooi uitziet. Ik zie dat gewoon echt niet. Ik vind het er echt niet beter uitzien dan CoD4, CoD5, Gears 2.
Dat kan best, de verschillen zullen ook marginaal zijn. Dan ben je het er vast ook wel mee eens dat de volgende generatie consoles echt nog niet dringend is? Zoals zo vaak wordt beweerd? Dat er stagnatie optreedt? Als een technisch veel verder geavanceerde game geen afstand kan nemen van hoe gelijkaardige games gepercipieerd worden, heeft al die rekenkracht dan nog wel zin? Draw distance, resolutie, beeldkwaliteit, belichting, geometrie, AI, het lijkt allemaal al op een niveau te zijn dat we een game van twee jaar geleden niet kunnen onderscheiden van een game van vandaag. Ik vind dat persoonlijk een interessant gegeven, jij niet? En ook iets wat ik al lang geleden had verwacht, op een bepaald moment heeft extra invulling van een scene bijzonder weinig zin, als visie en sfeer met de huidige techniek al goed kan gerealiseerd worden...
En dan heeft echt niets te maken met een Xbox bril op hebben of niet, ik denk nog steeds dat ik die nooit gehad heb, maar gewoon op het beoordelen van de screenshot/filmpjes op zijn eigen merites.
Tja... Dat mag jij wel denken, maar daar heb ik een andere _mening_ over, dat mag ook wel vermoed ik?

Trouwens, wat is er mis met te zeggen dat je een game niet kan beoordelen op een stilstaande screenshot? Dat is me bijna nog nooit gelukt om met een still image een game te beoordelen. Dingen als AI, collision detection en dynamische belichting, KAN je uit een stilstaand beeld niet afleiden. En dat is wat jij beweerde.

Eveneens zien dingen er al snel natuurlijk en normaal uit, omdat het zo hoort, zodat je niet meer beseft hoe technische het wel is. M'n voorbeeld met crysis en uncharted lijkt me zeker ook hout te snijden. Andere voorbeelden zijn er genoeg. Speel HL2 en ga een pre-HL2 game spelen, speel GOW2 en ga een pre-GOW game spelen. Allemaal dingen die niet echt opvallen, maar die je wel mist als je terug een oudere game gaat spelen. Techniek moet er zijn, niet om te showen, maar om een geloofwaardige omgeving te creëren, zonder dat het bewust opvalt!

Als je ziet dat de retail real time KZ2 de pre-rendered beelden benadert en zelfs overschrijdt in kwaliteit (ga in het KZ2 topic maar kijken) dan begrijp ik soms echt niet wat er soms beweerd wordt. Iedereen lag met z'n mond open naar die CGI te staren. Wanneer het retail product eindelijk 'on par' is met die CGI 'die toch nooit benaderd zou kunnen worden' stelt het weer niets voor... 8)7

Tja, elk z'n mening zeg maar... (en daar ben ik het ook mee eens...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelusHD
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-07 19:18
Armada schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 19:25:
[...]
Het enige waar ik niet in kan komen is dat dit er volgens sommigen ongekend mooi uitziet. Ik zie dat gewoon echt niet. Ik vind het er echt niet beter uitzien dan CoD4, CoD5, Gears 2. En dan heeft echt niets te maken met een Xbox bril op hebben of niet, ik denk nog steeds dat ik die nooit gehad heb, maar gewoon op het beoordelen van de screenshot/filmpjes op zijn eigen merites.
Dan is er wel een klein beetje wat mis met je ogen hoor man, maakt niks uit want overtuigen heeft totaal geen zin. Het is bijna 6 feb :) ik maak me niet druk _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Screenshots zeggen inderdaad niet zo heel veel. Soms kan je een game pas echt goed beoordelen als je hem zelf op je hd-tvtje bekijkt. Wat trouwens ook altijd irritant is dat er van veel games de screenshots gewoon bullshots zijn. Ook bijv. omdat ze een camerahoek pakken die helemaal niet in de game zelf zit.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Door die camera-hoeken kunnen ze games er heel simpel mooier uit laten zien dan ze daadwerkelijk zijn. Echte gameplay-beelden zijn dan ook een must om een game echt goed te kunnen beoordelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

alvi, jij bent nu eenmaal een "graphicshoer" zoals ze bij ons in België zeggen: zolang het er maar mooi uitziet en de gameplay kan je geen zier meer schelen. Je beschuldigt mij ervan niets van fps games te weten, maar tegelijkertijd wil je killzone wel met gears of wars vergelijken, die qua opzet toch wel aardig wat van elkaar verschillen. (Als je trouwens onder de indruk bent van killzone graphics zou ik trouwens ook eens naar GoW kijken ;))

Heel die killzone hype doet me trouwens ENORM denken aan de volgende PA comic van een tijd terug:
Afbeeldingslocatie: http://www.penny-arcade.com/images/2007/20070601.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door boe2 op 21-01-2009 20:15 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scorpie schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 19:54:
5 februari komt de demo op PSN, dus misschien kun je dan al wel een mening vormen? ;)
5 feb ? Nah.. keep dreaming :)

Edit:

Wanneer je bij GameStop Killzone 2 pre-orderd, zal je in de week van 5 februari al aan de slag kunnen met de demo van Killzone 2. Dit staat op de site van GameStop vermeld. Helaas is dit een Amerikaanse winkel, en grijpen wij dus weer naast. Wij zijn erg benieuwd wanneer wij met deze demo aan de slag kunnen. Heel misschien is de code die je toegang tot Killzone 2 geeft wel sharable en kan je alsnog de demo spelen (als je een goede Amerikaanse vriend hebt).

http://ps3hype.babl.nl/me...-week-van-5-februari.html

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2009 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:49

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Leuke 2.6 patch zeg vandaag, 4 van de 6 spellen kan ik opeens niet meer online spelen :/

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 20:27:
Leuke 2.6 patch zeg vandaag, 4 van de 6 spellen kan ik opeens niet meer online spelen :/
Wat heeft updaten van een proggie nou met online gaming te maken?

Welke spellen?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2009 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 19:57:
[...]
Tja... Daar kan je op wachten he? Welke shooter is hét uitgangbord van de 360
Uhh, dat is gewoon Halo 3 nog steeds. 2 miljoen unieke spelers per week, gezamenlijk goed voor een veelvoud aan games. En dat voor een game uit 2007.

Gfx technisch wellicht niet het mooiste, maar (IMHO) qua gameplay en fun onovertroffen, en (feit) qua online mogelijkheden onovertroffen op de consoles, en dat blijft nog wel even zo. Volgende maand komen nieuwe maps, en dan zijn weer 4-6 miljoen mensen aan het spelen, geen spel op console wat dat nadoet.

Ik ben overigens wel erg benieuwd naar Killzone, maar niet om de gfx. Ten eerste boeien gfx me niet heel erg, ten tweede ben ik ook niet flabbergasted van de KZ2 gfx. Gameplay wil ik wel heel erg proberen, evenals 64 spelers online.

[ Voor 8% gewijzigd door PWM op 21-01-2009 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelusHD
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-07 19:18
Boeboe schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 20:12:
alvi, jij bent nu eenmaal een "graphicshoer" zoals ze bij ons in België zeggen: zolang het er maar mooi uitziet en de gameplay kan je geen zier meer schelen. Je beschuldigt mij ervan niets van fps games te weten, maar tegelijkertijd wil je killzone wel met gears of wars vergelijken, die qua opzet toch wel aardig wat van elkaar verschillen. (Als je trouwens onder de indruk bent van killzone graphics zou ik trouwens ook eens naar GoW kijken ;))

Heel die killzone hype doet me trouwens ENORM denken aan de volgende PA comic van een tijd terug:
Ah komop man, hype? geen hype? GoW is een spelletje gebaseerd op een simpele UE3.
UE3 is al een oude engine en naar mijn mening niet zoéen mooie.
En ik ben een UT99/UT2k3/UT2k4/UT3 fan :P (vooral UT99) maar qua graphics moet het gewoon echt onderdoen aan KZ2. Mag van mij ook wel een keer, duurde me al veelste lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

[...]
Als je niet graag FPS speelt, whatever...
Ik mag graag een goede FPS spelen. CoD4 heb ik heel veel van genoten, op zowel de 360 als op de PC.
[knip] maar bovenstaande karakter-trek maakt het heel moeilijk om met Nederlanders te discussiëren
Wat een grote onzin.
1) In het algemeen zie je dat er reviewsites zijn die een tegengeluid geven. Het is altijd de vraag of dit oprecht is, of om views te genereren
2) Waarom zou je er vanuit gaan dat ik niet oprecht hierin ben? Volgens mij heb ik in alle discussies (zowel in 360 als in PS3 topics) laten zien dat ik een gefundeerde mening heb en niet 'zomaar' er wat uit gooi, om maar een tegengeluid te laten horen.
3) We hebben het over filmpjes op internet, previews. Ik zie daar nog niet het geweldige van en blijkbaar hebben we een probleem, omdat 'iedereen er universeel blijkbaar over eens is dat dit geweldig is'. Ik zie het als de demo er is (thanks Scorpie, dat was dus nog een vraag die ik had, ik heb zoals gezegd al de multiplayer beta gespeeld, die was grafisch niet exceptioneel).
Die bewuste zin ("snapt niets van gaming") zijn trouwens niet mijn woorden zoals ik al duidelijk maakte, maar vrij gequote naar iemand anders. Die mag dat dus overduidelijk wel (tegenover mij) zonder een half forum over zich heen te krijgen. Tja... twee maten... Als ik dan wil uitdrukken dat deze opmerking mij ook niet bevalt, wordt het bewuste stukje door een mod geknipt...
Dat ben ik mij terdege bewust Alvi. Maar ik ga me niet bemoeien met een onderonsje tussen jullie tweeën. Ik vind het ook vreemd om dat bij onze discussie te betrekken. Voel je je miskent?
Anyhoe, EfBe en ik hebben al de degen gekruist in het verleden, ik hoef me niet met jouw dispuutjes te bemoeien. En, zoals ik al eens hier fijntjes in het 360 topic herinnert ben: ook al win je een internet-discussie, het blijft een overwinning zonder betekenis (thanks gunner ;)).
Tja... Daar kan je op wachten he? Welke shooter is hét uitgangbord van de 360, [knip]
Beste Alvi, wie heeft je dan gevraagd om een 360 tegenhanger te zoeken? CoD4/5 is toch ook gewoon op de PS3?
Dat kan best, de verschillen zullen ook marginaal zijn. Dan ben je het er vast ook wel mee eens dat de volgende generatie consoles echt nog niet dringend is? Zoals zo vaak wordt beweerd? Dat er stagnatie optreedt? Als een technisch veel verder geavanceerde game geen afstand kan nemen van hoe gelijkaardige games gepercipieerd worden, heeft al die rekenkracht dan nog wel zin? Draw distance, resolutie, beeldkwaliteit, belichting, geometrie, AI, het lijkt allemaal al op een niveau te zijn dat we een game van twee jaar geleden niet kunnen onderscheiden van een game van vandaag. Ik vind dat persoonlijk een interessant gegeven, jij niet? En ook iets wat ik al lang geleden had verwacht, op een bepaald moment heeft extra invulling van een scene bijzonder weinig zin, als visie en sfeer met de huidige techniek al goed kan gerealiseerd worden...
Dit is zoveel gebazel, dat moet ik even ontwarren:
1) Wat bedoel je met de volgende generatie niet dringend? Willen/kunnen/moeten? Van/voor welke partij?
_mijn mening_ is dat er absoluut ruimte is voor veel verbetering. Je wou toch niet zeggen dat dit het summum is? Kijk alleen al naar de PC, elke versie daarop is grafisch al beter en met hele simpele dingen: density van verkeer, resoluties, draw distances. Dingen die te zien zijn van een stilstaand plaatje (maar daarover straks meer).
2) Er zal zeker stagnatie optreden en daar is al een term voor: de 'uncanny valley'. Hoeveel we ook proberen om de werkelijkheid te benaderen, het menselijk oog en brein gebruiken allerlei referentie-kaders die we nog niet kunnen benaderen en waarschijnlijk niet door een animator gemaakt kunnen worden, maar uit het programmeren van natuurkunde moeten gaan komen met als grootste voorbeeld ooganimatie.
3) Welk spel van twee jaar geleden kunnen we niet onderscheiden van een spel van vandaag? Weleens gedacht aan het feit dat er ook economische grenzen zijn? Ook al wil men het mooier maken, dan is er nog niet het geld voor om dit gelijkmatig door het hele spel door te voeren, laat staan de tijd. Bovendien zijn we de laatste twee jaar nog niet van platform geswitcht, dus wat bedoel je? Ik vind dat geen gegeven, ik vind het een verkeerde aanname.
4) Natuurlijk heeft invulling van het scherm nog zin, er zijn voorbeelden te noemen waarbij een scene er goed aangekleed uitziet, maar dat is niet consistent door de spellen heen en assets worden nog te veel herhaald. Visie en sfeer werd al genoeg gerealiseerd. Monkey Island had een perfecte sfeer en visie en dat kon jaren geleden al.
Trouwens, wat is er mis met te zeggen dat je een game niet kan beoordelen op een stilstaande screenshot? Dat is me bijna nog nooit gelukt om met een still image een game te beoordelen. Dingen als AI, collision detection en dynamische belichting, KAN je uit een stilstaand beeld niet afleiden. En dat is wat jij beweerde.
Nee hoor, dit is mijn probleem:
Ik zie mensen (niet alleen hier) die het spel nu al goddamn brilliant vinden. Dan denk ik: je kan niet meer gezien hebben dan wat filmpjes en wat foto's, die moeten dan wel spectaculair laten zien hoe goed het wel niet is. En ik zeg dat ik de conclusie dus niet in hetzelfde materiaal zie. Ik zie gewoon grafisch geen groot verschil. Maar ik verwacht dan waarschijnlijk te veel. En ik begrijp dat er onderhuids veel veranderd is, maar daar ga je pas wat van merken als je er lekker zelf mee aan het spelen bent. Dus nog niet van het nu beschikbaar gestelde materiaal, dus hoe kan je die conclusie al bereiken?

Ik heb nergens beweerd dat ik aan de 'aura' van een foto kan voelen hoe de AI etc gaat werken. Vreemde stelling.
Als je ziet dat de retail real time KZ2 de pre-rendered beelden benadert en zelfs overschrijdt in kwaliteit (ga in het KZ2 topic maar kijken) dan begrijp ik soms echt niet wat er soms beweerd wordt. Iedereen lag met z'n mond open naar die CGI te staren. Wanneer het retail product eindelijk 'on par' is met die CGI 'die toch nooit benaderd zou kunnen worden' stelt het weer niets voor...
Laat me een vraag stellen: van wanneer was de CGI? 2005 toch?
Appels, peren. Ik kan je ook aangeven dat mijn spel er als Final Fantasy: Advent Children uit gaat zien, maar dan moet je nog even wachten tot 2015. Wat zeur je nou... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 20:30:
[...]

Uhh, dat is gewoon Halo 3 nog steeds. 2 miljoen unieke spelers per week, gezamenlijk goed voor een veelvoud aan games. En dat voor een game uit 2007.

Gfx technisch wellicht niet het mooiste, maar (IMHO) qua gameplay en fun onovertroffen, en (feit) qua online mogelijkheden onovertroffen op de consoles, en dat blijft nog wel even zo. Volgende maand komen nieuwe maps, en dan zijn weer 4-6 miljoen mensen aan het spelen, geen spel op console wat dat nadoet.

Ik ben overigens wel erg benieuwd naar Killzone, maar niet om de gfx. Ten eerste boeien gfx me niet heel erg, ten tweede ben ik ook niet flabbergasted van de KZ2 gfx. Gameplay wil ik wel heel erg proberen, evenals 64 spelers online.
Halo 3 LOL 8)7.. 64 spelers online ? Waar halen jullie al die informatie vandaan eigenlijk ? het is 32 spelers.
En als ik zo naar je gamertag zie heb je bijna alle consoles behalve ps2 en ps3.. Ik ruik anti-ps3 fan :) snif snif.. :)

Effe zonder gein Ps3 games zoals MSG4, LPB en Killzone kan je niet gewoon met xbox 360 games vergelijken que gfx. Het is geen concurrentie meer :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2009 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 20:39:

En als ik zo naar je gamertag zie heb je bijna alle consoles behalve ps2 en ps3.. Ik ruik anti-ps3 fan :)
Waar lees jij 1 kritsiche PS3 noot in mijn post 8)7

De 64 werd een aantal keer aangegeven in dit topic, vandaar dat ik dat dacht. EDIT: Zie het al, 64 players clans

Als het je overigens gelukkig maakt, ik heb al vroeg een PS2 gehad. Hij is kapot gegaan, en staat daarom dus niet meer op de lijst.

[ Voor 31% gewijzigd door PWM op 21-01-2009 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hou de Xbox 360 (met al z'n problemen) hier aub buiten. De discussie blijft nog redelijk vriendelijk en dit soort posts voegen niets toe.

[ Voor 98% gewijzigd door PromoX op 21-01-2009 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Hoe is dat in hemelsnaam relevant met killzone 2 :? :? :?
Ik snap niet goed wat de hardwareproblemen van de 360 te maken hebben met het al dan niet overhyped zijn van een ps3 game.

[ Voor 52% gewijzigd door boe2 op 21-01-2009 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 20:29:
[...]

Wat heeft updaten van een proggie nou met online gaming te maken?

Welke spellen?
Burnout, fifa, GTA4, GT5 en SC4. Fifa, burnout en Gt5 geven timeout bij connecten, SC4 reboot mijn PS3 en GTA4 zie ik 2 seconde ingame, sta ik opeens op mn auto -> disconnect.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 20:26:
[...]

5 feb ? Nah.. keep dreaming :)
Ah damn, you just made my day... week... or ... 4 weeks :'(
Dacht echt gelezen te hebben dat op 5 feb. de demo uit zou komen, maarja ik zal nog iets langer door de snoepwinkel moeten rondlopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kale Kiwi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-09 18:25
Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 20:39:
[...]

Halo 3 LOL 8)7.. 64 spelers online ? Waar halen jullie al die informatie vandaan eigenlijk ? het is 32 spelers.
En als ik zo naar je gamertag zie heb je bijna alle consoles behalve ps2 en ps3.. Ik ruik anti-ps3 fan :) snif snif.. :)

Effe zonder gein Ps3 games zoals MSG4, LPB en Killzone kan je niet gewoon met xbox 360 games vergelijken que gfx. Het is geen concurrentie meer :)
Als hier iemand een anti-iets fan is ben jij het, totaal geen onderbouwing van je mening. PWM daarentegen onderbouwt zijn mening met cijfers. Deze cijfers liegen niet, het is wel degelijk het meest/langs gespeelde on-line spel op een console.

[ Voor 36% gewijzigd door een moderator op 21-01-2009 22:44 . Reden: nog weer reageren op die modbreak is niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvv
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-07 17:02

alvv

[...]

Halo 3 vind ik helemaal geen zak aan. het spel zet er niet uit, overal jaggies. naar mijn mening een van de lelijkste spellen op de xdoos. Gameplay van Halo 3 is ook totaal waardeloos. Als je springt dan blijf je eeuwig in de lucht hangen, dat is geen zak geen zak aan. Snap niet hoe mensen dat kunnen spelen, Maar Halo is niet de meest gespeelde spel op de xbox. Cod4 sinds launch boven Halo gestaan, maar door Cod waw zijn de spelers gesplitst

Killzone 2 is het mooiste spel tot nu toe gemaakt en ik geloof er heilig in dat de gameplay net zo goed zal zijn als de graphics.

[ Voor 0% gewijzigd door een moderator op 21-01-2009 23:32 . Reden: omdat het Halo is ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor alle duidelijkheid, hierboven, dat ben ik NIET. (alvv vs alvi)

Voordat iedereen weer denkt mij te moeten onderuithalen ;)

Het is mijn stijl ook niet, ik zou het nooit zo brengen :> Peace to the world, and such...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2009 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Je bent toch geen hippie he alvi, anders krijg je er ook flink van langs hoor :+

Maar goed, binnekort kan iedereen zelf ervaren hoe bruut killzone 2 is :)
Lijkt me goed plan om pas daarna deze discussie voort te zetten.

Toepasselijk plaatje waar ik aan moest denken.
Afbeeldingslocatie: http://ui11.gamespot.com/10/dsc00194_2.jpg

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zo te zien wordt het tijd dat er weer eens wat noemenswaardig gebeurd in PS3 land, die eeuwige onderlinge bitch-fights hebben we nu (in meerdere delen) wel gezien.

Als we nou een soort 'bestand' creëren tussen een aantal users net als in de Gaza :? Die personen reageren niet meer op uitlokkende posts van elkaar, lijkt mij een strak plan.

Voor het eerst dat ik Alvv hier zie, ik dacht even dat iemand aan het pranken was. :P

Note to self:
*Moet die fantastische quote van Gunner zien te vinden over internet discussies*

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2009 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Een 'hey, look at me whining' gehalte. Een oprechte mening heb ik geen probleem mee, maar bovenstaande karakter-trek maakt het heel moeilijk om met Nederlanders te discussiëren, omdat ik vaak het gevoel heb dat ze het er echt met opzet om doen...

Die mag dat dus overduidelijk wel (tegenover mij) zonder een half forum over zich heen te krijgen.
Dat 'gevoel' heb ik (en blijkbaar een aantal anderen, check de quotes op je posts eens) waarschijnlijk over jouw..

En verder gaat het over de manier waarop je iets brengt, dat je sowieso weer een A4tje vol krijgt getypt met in mijn ogen 'hey, look at me whining' gehalte vind ik al knap. Op een gegeven moment gaan mensen zich nou eenmaal ergeren aan een bepaald gedrag. Maar dit was de laatste post over jouw, want het wil niet helpen.

Ontopic:
Ik wacht met smart op dit spel, het online gebeuren ziet er erg cool uit. Een hoop leven en drukte, dat is wel nieuw voor een online shooter op de PS3. Maar ik zie eerlijk gezegd ook geen echt noemenswaardige grafische hoogstandjes in de game (En ga nou niet; 'nozzle flash', 'self shadows', 'goede ragdoll physics', of 7.1 sound want zonder die making of video was het jullie nooit opgevallen, ik hoor namelijk alleen van dat gebazel na de making of video). Ik vond de beste shooter van de afgelopen maanden Cod World at War, geen super spel. Maar vele vermakelijke uurtjes aan gehad. Ik hoop dat killzone dit kan overtreffen en dat de multiplayer mode aanslaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 00:43:
[...]

Dat 'gevoel' heb ik (en blijkbaar een aantal anderen, check de quotes op je posts eens) waarschijnlijk over jouw..

En verder gaat het over de manier waarop je iets brengt, dat je sowieso weer een A4tje vol krijgt getypt met in mijn ogen 'hey, look at me whining' gehalte vind ik al knap. Op een gegeven moment gaan mensen zich nou eenmaal ergeren aan een bepaald gedrag. Maar dit was de laatste post over jouw, want het wil niet helpen.

Ontopic:
Ik wacht met smart op dit spel, het online gebeuren ziet er erg cool uit. Een hoop leven en drukte, dat is wel nieuw voor een online shooter op de PS3. Maar ik zie eerlijk gezegd ook geen echt noemenswaardige grafische hoogstandjes in de game (En ga nou niet; 'nozzle flash', 'self shadows', 'goede ragdoll physics', of 7.1 sound want zonder die making of video was het jullie nooit opgevallen, ik hoor namelijk alleen van dat gebazel na de making of video). Ik vond de beste shooter van de afgelopen maanden Cod World at War, geen super spel. Maar vele vermakelijke uurtjes aan gehad. Ik hoop dat killzone dit kan overtreffen en dat de multiplayer mode aanslaat.
Onzin. Alleen 7.1 sound wist ik niet / kon ik niet weten na het zien van gameplay filmpjes. Al die andere punten die ik opnoemde zijn mij zeker opgevallen. Dat het jou niet was opgevallen, dat zal best, maar ga me niet vergelijken met jezelf aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvv

alvv

Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 00:22:
Zo te zien wordt het tijd dat er weer eens wat noemenswaardig gebeurd in PS3 land, die eeuwige onderlinge bitch-fights hebben we nu (in meerdere delen) wel gezien.

Als we nou een soort 'bestand' creëren tussen een aantal users net als in de Gaza :? Die personen reageren niet meer op uitlokkende posts van elkaar, lijkt mij een strak plan.

Voor het eerst dat ik Alvv hier zie, ik dacht even dat iemand aan het pranken was. :P

Note to self:
*Moet die fantastische quote van Gunner zien te vinden over internet discussies*
Ik heb sinds Kerst een PS3 gekocht voor o.a KZ2 en MGS4, maar KZ2 heeft de meeste invloed gehad. ik ben nog niet eens aan MGS4 begonnen, had gelijk 5 spellen gekocht :>. Ik kon al die exclusives niet laten liggen :P
Dus je zal mij wel af en toe zien hier op de PS3 discussie forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
[...]

Gfx technisch wellicht niet het mooiste, maar (IMHO) qua gameplay en fun onovertroffen, en (feit) qua online mogelijkheden onovertroffen op de consoles, en dat blijft nog wel even zo.
Als ik naar Warhawk kijk, dan weet ik niet of ik daar mee eens kan zijn. Warhawk heeft minder online gamers, maar qua online game types en mogelijkheden, fun etc. is het ook zeer zeer goed. Het jammere is dat reviewers en ook gamers veelal alleen kijken naar het online gedeelte van een single player shooter, en dan missen ze wel het juweel dat warhawk heet.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:36

NoTimeRemains

I know

zullen we gewoon alemaal de release date van Killzone 2 afwachten kunnen we dan beslissen. je kan er nu toch nog geen oordeel over hebben, je kan wel een mening hebben maar verkoop deze dan niet als een waarheid.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-09 22:44
Ik verbaas me altijd over het gelijk wat iedereen hier wil halen. De 1 vind Halo leuk, de ander Warhawk. Zelf heb ik nog geen PS3, alleen een xbox360. En deze bevalt heel goed. Over de graphics van GOW2, die zijn heel erg mooi. Dat staat ook in elke recensie die er te lezen valt. Vaak gemeld als de beste op een console 'yet'. Alleen nu komt KZ2. Voor mij DE reden om een PS3 aan te schaffen. Ik lees ook dat de game niet vernieuwend is, maar vernieuwend ben je niet alleen in de gameplay qua lopen en schieten. Ik geef toe, de classes zijn echt wel vaker gedaan, maar de laatste jaren kan ik het me niet zo compleet herinneren. Zelf kan ik me er erg op verheugen. En de opbouw van het scherm met rook en licht, ik vind het heel erg indrukwekkend om te zien. Nogmaals voor mij de reden om een ps3 te kopen. Ik kan dan ook niet wachten. En als iemand Halo3 leuk vind, nou laat hem lekker. Zelf ben ik er ook geen fan van, ben meer van de COD4. Maar voor ieder wat wils, als je maar lol hebt. Het plaatje van NinTeNdO_FrEaK is op dat gebied heel erg treffend _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 09:54

mace

Sapere Aude

Ik vind het wel tekenend dat hier zoveel gezeur is in dit topic. Als je je mening over een spel uit is er altijd wel iemand die het er niet mee eens is, wat natuurlijk begrijpelijk is, maar dan uiten ze dat op een zeer onprettige manier.

Waarom kunnen we niet gewoon wat aardiger doen allemaal? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
SinergyX schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 20:54:
[...]

Burnout, fifa, GTA4, GT5 en SC4. Fifa, burnout en Gt5 geven timeout bij connecten, SC4 reboot mijn PS3 en GTA4 zie ik 2 seconde ingame, sta ik opeens op mn auto -> disconnect.
Ik heb gisteren geen probleem gehad met Burnout Paradise, heb niet lang online gespeeld maar geen problemen gehad.

Er is ongetwijfeld meer in deze patch gefixed/toegevoegd dan alleen de foto app dus het kan wel degelijk invloed hebben op games/online functionaliteit.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvv

alvv

mobygo76 schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 09:46:
Ik verbaas me altijd over het gelijk wat iedereen hier wil halen. De 1 vind Halo leuk, de ander Warhawk. Zelf heb ik nog geen PS3, alleen een xbox360. En deze bevalt heel goed. Over de graphics van GOW2, die zijn heel erg mooi. Dat staat ook in elke recensie die er te lezen valt. Vaak gemeld als de beste op een console 'yet'. Alleen nu komt KZ2. Voor mij DE reden om een PS3 aan te schaffen. Ik lees ook dat de game niet vernieuwend is, maar vernieuwend ben je niet alleen in de gameplay qua lopen en schieten. Ik geef toe, de classes zijn echt wel vaker gedaan, maar de laatste jaren kan ik het me niet zo compleet herinneren. Zelf kan ik me er erg op verheugen. En de opbouw van het scherm met rook en licht, ik vind het heel erg indrukwekkend om te zien. Nogmaals voor mij de reden om een ps3 te kopen. Ik kan dan ook niet wachten. En als iemand Halo3 leuk vind, nou laat hem lekker. Zelf ben ik er ook geen fan van, ben meer van de COD4. Maar voor ieder wat wils, als je maar lol hebt. Het plaatje van NinTeNdO_FrEaK is op dat gebied heel erg treffend _/-\o_
Uhhh Gears 2 ziet er goed uit, maar is niet de mooiste spel tot nu toe, dat is MGS4 en uncharted voor de PS3. Als je een hdtv hebt dan zou ik deze 2 maar eens proberen, die zien er zeker beter uit dan GOW2.
Ik heb ook een Xdoos trouwens dus het verschil kan ik wel zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:00

Sandyman538

SandstorM [148839]

alvv schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 10:21:
[...]

Uhhh Gears 2 ziet er goed uit, maar is niet de mooiste spel tot nu toe, dat is vind ik MGS4 en uncharted voor de PS3. Als je een hdtv hebt dan zou ik deze 2 maar eens proberen, die zien er zeker beter uit ik denk dat jij dan ook vind dat het mooier is dan GOW2.
Ik heb ook een Xdoos trouwens dus het verschil kan ik wel zien.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mening profileren als een feit, hebben hier veel een handje van :P

Uncharted vond ik er goed uit zien, maar de gameplay zelf was absoluut mijn ding niet. En voor mij is juist gameplay iets belangrijker dan een beetje eyecandy. (of de perfecte balans ervan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoTimeRemains schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 09:42:
zullen we gewoon alemaal de release date van Killzone 2 afwachten kunnen we dan beslissen. je kan er nu toch nog geen oordeel over hebben, je kan wel een mening hebben maar verkoop deze dan niet als een waarheid.
True ! ah ze zijn gewoon jaloers :)

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2009 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

EfBe schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 09:08:
[...]

Als ik naar Warhawk kijk, dan weet ik niet of ik daar mee eens kan zijn. Warhawk heeft minder online gamers, maar qua online game types en mogelijkheden, fun etc.

Ik heb het niet alleen over de modes, maar ook het feit dat werkelijk waar elke parameter is aan te passen. Je kan eigen velden aanpassen naar behoefte, inclusief spelregels en deze aanbieden aan andere gebruikers. Alle gegevens van elk spel zijn inzichtelijk online via je browser. Inclusief de kaarten wie waar gestaan heeft, waar geschoten, waar raak etc. etc. Als ik een screenshot maak in een spel, staat hij direct online. En als klap op de vuurpijl, kan je na het spelen met een vliegende volledige vrije camera het spel bekijken, vanuit alle hoeken, en dat ook weer versturen. Ik kan nog wel heel lang doorgaan, maar daar gaat het niet om :)

Het ging er om dat iemand GoW het uithangbord noemde, en dat niet helemaal klopt.

Halo is gewoon onvergelijkbaar met KZ2, omdat het een heel ander spel is. Het is ook een FPS, maar in een andere setting, het speelt op een volledig andere manier, ziet er anders uit, etc. GoW2 is overigens ook niet te vergelijken, aangezien dat niet eens een FPS is.

Ik heb overigens geen kritisch woord geplaatst over KZ, aangezien ik gewoon denk dat het een fantastisch spel gaat worden :)
alvv schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 23:29:
[...]
Gameplay van Halo 3 is ook totaal waardeloos.
Mijn vrienden en ik zijn blijkbaar gewoon groot fan van belachelijk slechte spellen :+

[ Voor 20% gewijzigd door PWM op 22-01-2009 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 20:54:
Hoe is dat in hemelsnaam relevant met killzone 2 :? :? :?
Ik snap niet goed wat de hardwareproblemen van de 360 te maken hebben met het al dan niet overhyped zijn van een ps3 game.
Nou het gaat erom dat jullie zo erg trots zijn op xdoos die elke jaar zovaak kapot maar als een Nederlandse ontwikkelaar een mooie spel gaat maken alleen voor Playstation 3 gaan jullie (meeste dan) gelijk afzeiken ?

Wat is de nut van de discussie of halo 3 mooier of Killzone 2. Je hebt hiervoor geen discussie nodig. Het is gewoon een FEIT dat killzone 2 beter uitziet op alle zichten dan halo 3. Einde discussie. Of dat xdoos beter is dan ps3.. Ja mischien wel omdat het makkelijk te programmeren is dan ps3. Maar de mooiste kwaliteit haal je gewoon uit ps3. Ik had zelf ook een xdoos en ik weet waar ik over heb.

http://www.gametrailers.com/player/44625.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 11:29:
[...]

Nou het gaat erom dat jullie zo erg trots zijn op xdoos die elke jaar zovaak kapot maar als een Nederlandse ontwikkelaar een mooie spel gaat maken alleen voor Playstation 3 gaan jullie (meeste dan) gelijk afzeiken ?
Ik ben het met je eens dat KZ2 er beter uitziet dan Halo 3, maar dat de xbox vaak kapot gaat is een bullshitargument want de PS3 heeft een verrotte laser en die gaat ook vaak stuk.

Nu de nieuwere versies van de xdoos uitzijn zal de uitval van de xbox en de PS3 elkaar niet veel ontlopen.

Ik heb één keer mijn xbox kapot gehad (geen RROD) en toen een nieuwe gekregen, en die doet het tot op de dag van vandaag feilloos. En ik heb hem al sinds de launch dus.

Kunnen we het AUB gewoon over de PS3 hebben en niet over de betrouwbaarheid van andere consoles?

[ Voor 7% gewijzigd door mace op 22-01-2009 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Wat is de nut van de discussie of halo 3 mooier of Killzone 2.
Wie heeft hier Halo mooier genoemd dan KZ 8)7 Volgens mij moet je even rustig lezen, en het een beetje over je heen laten komen.

Ik houd er nu maar over op, want hoeveel veren ik ook in de kont van Killzone steek, jij leest steeds iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Of dat xdoos beter is dan ps3.. Ja mischien wel omdat het makkelijk te programmeren is dan ps3.
Ik weet niet of we hier wel over dezelfde discussie bezigzijn....niemand beweert hier dat de ene console beter is dan de andere (buiten jezelf), en het is ook helemaal niet relevant aan killzone.

[ Voor 13% gewijzigd door boe2 op 22-01-2009 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mace schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 11:35:
[...]

Ik ben het met je eens dat KZ2 er beter uitziet dan Halo 3, maar dat de xbox vaak kapot gaat is een bullshitargument want de PS3 heeft een verrotte laser en die gaat ook vaak stuk.

Nu de nieuwere versies van de xdoos uitzijn zal de uitval van de xbox en de PS3 elkaar niet veel ontlopen.

Ik heb één keer mijn xbox kapot gehad (geen RROD) en toen een nieuwe gekregen, en die doet het tot op de dag van vandaag feilloos. En ik heb hem al sinds de launch dus.
Ik vind dat xbox 360 wel slim aangepakt heeft want stel dat ze een perfecte xbox zouden uitbrengen dus betere moederbord en koeling. Dan zou mischien ps3 eerder uitkomen dan xbox 360.

Maar dat je een product uitbrengt vaak kapot ging is toch zonde van je geld ? er zijn nog genoeg mensen die elke jaar 2 a 4 x opsturen.. of opstuurden..

Mischien gaat ps3 ook wel af en toe stuk door de laser of wat dan ook.. Nooit gemerkt.. Maar we weten allemaal dat de xbox vaker kapot gaat of gegaan is dan ps3. En als we naar lineup kijken van xbox 360 voor 2009 zie ik echt geen leuke spellen tussen in zitten..

zie mijn vorige reactie daar heb je een link van gametrailers.. Daar heb je geen 1 spel die exclusief voor 360 is.

10 Bioshock 2 > ps3/xbox
09 Streetfigther > ps3/xbox
08 Starcraft 2 > PC
07 Madworld > Wii
06 Heavy Rain > Ps3
05 Bayonetta > ps3/xbox
04 Uncharted 2 > ps3
03 Resident Evil 4 > ps3/xbox
02 Call of duty 5 > ps3/xbox Hier zou killzone 2 moeten staan vind maar dat zou beetje te veel exclusieve games zijn voor ps3 :) Of final fantasy 13

01 GOD OF WAR 3 ps3

Maar valt je iets op ? Geen exclusieve games voor xbox 360.. dat word een zeer slechte jaar voor xbox 360 met verlagen van de prijzen kom je echt niet ver :) Als ps3 de prijzen verlaagd naar 300 euro trust me dan word het zelfde verhaal als ps2 vs xbox :) einde discussie voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Bayonetta zetten ze wel heel makkelijk op 5, is amper iets over bekend. Cod5 en Gow3 ook, maar die series hebben zich al bewezen in t verleden. Killzone2 mis ik idd ook, had er makkelijk tussen kunnen staan
PWM schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 11:17:Mijn vrienden en ik zijn blijkbaar gewoon groot fan van belachelijk slechte spellen :+
Jullie zijn zeker ook allemaal fan van feyenoord? >:)

[ Voor 29% gewijzigd door Reemster op 22-01-2009 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 16:14

PromoX

Flying solo

Ik vind het wel weer mooi geweest met die discussie omtrent de verschillende platformen en de bijbehorende games. Graag ontopic verder over de PS3 en laat die vergelijkingen met andere platformen/games maar achterwege.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q_7
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

Q_7

Wirecard werkt inderdaad niet meer, heb dan maar Entropay aangemaakt maar die zeurt dat mij account het niet meer doet totdat ik mijn Legitimatie gegevens naar ze post ( dikke f*** you echt niet dus ).

Zijn er alternatieven beschikbaar? Wilde de Variety pack voor COD4 kopen, maar heb nu dus 18 euro op de Wirecard waar ik niks mee kan.

(als ik de Wirecard gegevens invoer geeft hij aan dat de gegevens onjuist zijn)

AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Q_7 schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 12:55:
Wirecard werkt inderdaad niet meer, heb dan maar Entropay aangemaakt maar die zeurt dat mij account het niet meer doet totdat ik mijn Legitimatie gegevens naar ze post ( dikke f*** you echt niet dus ).

Zijn er alternatieven beschikbaar? Wilde de Variety pack voor COD4 kopen, maar heb nu dus 18 euro op de Wirecard waar ik niks mee kan.

ik had dat probleem dus ook. heb mn wirecard aan mn paypal gekoppeld en toen iets op dealextreme gekocht 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-09 07:16
NinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 18:38:
Killzone is alleen vooruitstrevend kwa techonologie. Gameplay-wise zie ik niet echt interessante nieuwe dingen. Maar voor mij hoeft dat imho ook niet. James Bond is ook altijd hetzelfde, exotische locaties, stunts en mooie vrouwen. Zolang een shooter er goed uit ziet, vette shoot-outs heeft en leuke online maakt het toch niet uit dat ze op elkaar lijken kwa concept. Zolang de uitwerking maar elke keer net iets anders/beter is.
Precies, wat het doet doet het goed. Het coversysteem is bv mooi uitgewerkt, maar niet helemaal nieuw. De innovatie zit meer in de technische kant. Sowieso heeft de developer geen naam qua nieuwe innovatieve ideeen. Dat kan wel eens voor wat teleurstelling zorgen, maar zeker weten we dat pas als de game is uitgespeeld en gereviewed door meerdere mensen. Wat je er tot nu toe van ziet is zeker wel zeer veelbelovend, alleen niet direct innovatief. Wat dat betreft denk ik idd boeboe dat het een beetje kinderachtig is om killzone een 13 in een dozijn shooter te noemen, dat kan je ook zeggen van GoW terwijl die game toch ook fantastisch is.

Maar we zullen zien hoe het speelt en verkoopt. Het zou niet de eerste ps3 exclusive zijn die voor wat teleurstelling zorgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sretlow
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:05
Hoe kan ik het makkelijkst films in HD formaat PS3 op mijn interne schijf van de ps3 zetten? Kan ik vanaf mijn pc op de HD van de ps3 komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Laatst online: 19-09 23:26

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

sretlow schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 14:18:
Hoe kan ik het makkelijkst films in HD formaat PS3 op mijn interne schijf van de ps3 zetten? Kan ik vanaf mijn pc op de HD van de ps3 komen?
Nee dat kan niet, makkelijkste is om mediaserver software te installeren op je pc. Dan kan je de films naar je PS3 streamen. Check hier.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sony reveals restructuring plans to retaliate against massive losses

Sony has stated (via Reuters) that it expects losses from its entire corporation to equal around 260 billion yen for the fiscal year ending March 2009. According to GI.biz, 30 billion yen ($337 million) of that is expected to be lost from the games division. This is in stark contrast to last fiscal year, where Sony posted a profit of 369.4 billion yen. Of course, the economic downturn is predominantly blamed. As a result Sony has revealed accelerated restructuring plans for the remainder of the fiscal year.

According to Reuters Sony plans on cutting costs by 250 billion yen by the end of March by consolidating all TV design and production into a single factory, closing another. There will also be a 30% headcount reduction within the TV division. LCD TVs and batteries will be consolidated and managers and directors will receive a paycut. Overall it looks like the games division has remained largely unscathed. Hopefully the measures that are taken prove effective and Sony ends up posting a profit for FY 2009.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2009 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Meelobee schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 14:29:
[...]

Nee dat kan niet, makkelijkste is om mediaserver software te installeren op je pc. Dan kan je de films naar je PS3 streamen. Check hier.
Ipv streamen kan je dan ook Copy doen. Zo kan je de film op je interne HD zetten.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 14:42:
Sony reveals restructuring plans to retaliate against massive losses

Sony has stated (via Reuters) that it expects losses from its entire corporation to equal around 260 billion yen for the fiscal year ending March 2009. According to GI.biz, 30 billion yen ($337 million) of that is expected to be lost from the games division. This is in stark contrast to last fiscal year, where Sony posted a profit of 369.4 billion yen. Of course, the economic downturn is predominantly blamed. As a result Sony has revealed accelerated restructuring plans for the remainder of the fiscal year.

According to Reuters Sony plans on cutting costs by 250 billion yen by the end of March by consolidating all TV design and production into a single factory, closing another. There will also be a 30% headcount reduction within the TV division. LCD TVs and batteries will be consolidated and managers and directors will receive a paycut. Overall it looks like the games division has remained largely unscathed. Hopefully the measures that are taken prove effective and Sony ends up posting a profit for FY 2009.
In dat licht verwacht ik absoluut geen prijsverlaging. Zelfs niet met de komst van KZ2. Een bundel zoals die nu bestaat is al onderweg, heb ik begrepen, dat wel.

Valt nog mee dat slechts een 12% van hun verlies uit de gamesdivisie komt, zodat eerst andere departementen zullen moeten geherstructureerd worden.

Dit terzijde, snap ik niet hoe men aan dergelijke verliezen komt, over de hele hardware markt. Zitten die mensen dan gewoon elk toestel met verlies te verkopen? Is de concurrentie zo sterk dat iedereen hun tv's onder de prijs moet verkopen? Betalen we als consument te weinig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 15:27:
[...]
Dit terzijde, snap ik niet hoe men aan dergelijke verliezen komt, over de hele hardware markt. Zitten die mensen dan gewoon elk toestel met verlies te verkopen? Is de concurrentie zo sterk dat iedereen hun tv's onder de prijs moet verkopen? Betalen we als consument te weinig?
Het overgrote deel van de verliezen komt door de sterke Yen. De Dollar, Pond en Euro zijn behoorlijk gedevalueerd vergeleken met de Yen. Een TV de zie verkopen voor 1000 Dollar brengt dus omgerekend veel minder Yen in het laatje. (was 112.000 Yen, is nu 90.000 Yen. Verschil tussen begin 2008 en nu is ongeveer 20%)
Daarnaast heeft Sony nog diverse pensioenfondsen en andere financiele producten waar ze op af hebben moeten boeken door de kredietcrisis en en zien de laatste maanden de vraag teruglopen van luxe-artikelen. Daarbij zijn ze vorig jaar al begonnen met een reorganisatie wat in eerste instantie ook behoorlijk veel geld kost. Alles naast elkaar gaat ze dus waarschijnlijk een verlies van 1,5 miljard opleveren.

[ Voor 4% gewijzigd door Shiver23 op 22-01-2009 16:13 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Laatst online: 19-09 23:26

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Shiver23 schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 15:21:
[...]

Ipv streamen kan je dan ook Copy doen. Zo kan je de film op je interne HD zetten.
Kan inderdaad ook, maar aangezien hij het over HD films had die 9 van de 10 keer groter zijn als 4Gb (file limiet van externe HDD's ivm FAT) leek streamen mij de makkelijkste optie. :)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 16:05:
[...]

Het overgrote deel van de verliezen komt door de sterke Yen. De Dollar, Pond en Euro zijn behoorlijk gedevalueerd vergeleken met de Yen. Een TV de zie verkopen voor 1000 Dollar brengt dus omgerekend veel minder Yen in het laatje. (Verschil tussen begin 2008 en nu is bijna 25%!)
Ok.

Maar dan verkopen ze in de voor hen buitelandse markten, in feite wel met verlies. Ze zouden hun tv's dan gewoon aan 1250 dollar moeten verkopen toch? Ze houden de prijzen stabiel in een ineenstortende markt, beetje vreemd. Aangezien bijna alle elektronica uit Japan/Korea komt, is er weinig concurrentie met lokaal ontwikkelde producten, en zou dat mogelijk moeten zijn.

In die zin heeft de xbox wel een luxepositie, omdat het moederbedrijf zelf gevestigd is in de grootste markt voor de xbox. (amerika). Ze voelen dus relatief veel minder van die ineenstortende economie, omdat hun lonen en kosten in diezelfde markt betaald worden, en ze met hun xbox in europa nog meer winst maken (itt sony die met de playstation in Europa waarschijnlijk verlies maakt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Streamt iemand van jullie hier met de Orange Livebox? Ik heb mijn twijfels of deze de doorvoer van een HD film aankan. Ik verbindt deze d.m.v. powerline van Philips met m'n PC en PS3. Of m'n PC is te traag of de Livebox denk ik! (haperingen!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-09 18:26
Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 15:27:
[...]

In dat licht verwacht ik absoluut geen prijsverlaging. Zelfs niet met de komst van KZ2. Een bundel zoals die nu bestaat is al onderweg, heb ik begrepen, dat wel.
Een prijsverlaging is pas mogelijk als Sony de PS3 veel goedkoper weet te fabriceren. Het is wachten op het moment dat de Cell en GPU kleiner (en daarmee goedkoper) kunnen worden gemaakt. Sony zal in het afgelopen jaar vast ook flink hebben gewerkt aan het aantal componenten op een PS3-moederbord. Met minder componenten en kleinere chips kan het moederbord een stuk goedkoper worden en is een echte prijsverlaging mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 16:18:

Ok.

Maar dan verkopen ze in de voor hen buitelandse markten, in feite wel met verlies. Ze zouden hun tv's dan gewoon aan 1250 dollar moeten verkopen toch? Ze houden de prijzen stabiel in een ineenstortende markt, beetje vreemd. Aangezien bijna alle elektronica uit Japan/Korea komt, is er weinig concurrentie met lokaal ontwikkelde producten, en zou dat mogelijk moeten zijn.
Klopt dat zou moeten, maar als (buitenlandse) bedrijven hun prijzen gaan verhogen ivm lage valutakoersen betekend dat vaak niet veel goeds voor de gehele economie. Mensen worden bang en gaan denken dat een brood morgen 50 dollar duurder wordt. Meestal worden regeringen daar niet zo blij van, en Amerika is nou eenmaal best wel een grote afzetmarkt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulmp
weet iemand een goede site waar je elke week kan zien wat er in de store ge-update gaat worden ?
ik bedoel voor de US-account en de NL-account.
want die NL account zijn demo's soms moeilijk te vinden.
bv
skate stond vorige week in de us store, kijk je onder demo's is die niet te vinden.
kijk je bij nieuwe releases .. staat ie er wel tussen..

dus ik ben opzoek naar elke week een duidelijk overzicht van wat gaat komen of er net is uitgekomen.
via de officiele site van de store op inet is dit ook altijd pas later aangepast.
iemand een tip ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

paulmp schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 18:51:
weet iemand een goede site waar je elke week kan zien wat er in de store ge-update gaat worden ?
bv
skate stond vorige week in de us store, kijk je onder demo's is die niet te vinden.

dus ik ben opzoek naar elke week een duidelijk overzicht van wat gaat komen of er net is uitgekomen.
via de officiele site van de store op inet is dit ook altijd pas later aangepast.
iemand een tip ?
Insidegamer publiceert het naar mijn weten wekelijks, maar dan wel voor NL. Kom er niet zo vaak, maar ik zie het vaak staan.

/Ik vind de PSN store overigens mega-onoverzichtelijk. Ben vaak lang op zoek naar iets dat ik gericht zoek.

[ Voor 6% gewijzigd door Exorcist op 22-01-2009 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 16:18:
[...]

Ok.

In die zin heeft de xbox wel een luxepositie, omdat het moederbedrijf zelf gevestigd is in de grootste markt voor de xbox. (amerika). Ze voelen dus relatief veel minder van die ineenstortende economie, omdat hun lonen en kosten in diezelfde markt betaald worden, en ze met hun xbox in europa nog meer winst maken (itt sony die met de playstation in Europa waarschijnlijk verlies maakt)
Sony mag dan wel gevestigd zijn in Japan, maar een groot deel van de ontwikkeling en productie vind plaats in China. De Yen kan dan wel duurder worden, waardoor een product (in Yen) minder oplevert, maar de productiekosten gaan ook naar beneden.

Een tijd geleden stond er hier ergens een interview met iemand van Sony entertainment Europe die uitlegde dat de koers van de Yen sony de mogelijkheid gaf om voor weinig geld nieuwe ontwikkelingen te doen, omdat de loonkosten van de ontwikkeling nu voor hen veel goedkoper zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte_NL
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:35
paulmp schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 18:51:
bv

iemand een tip ?
Ik heb psonly.nl in de RSS gezet voor de updates van zowel de NL als USA stores.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Laatst online: 18-09 21:42
mace schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 09:49:
Ik vind het wel tekenend dat hier zoveel gezeur is in dit topic. Als je je mening over een spel uit is er altijd wel iemand die het er niet mee eens is, wat natuurlijk begrijpelijk is, maar dan uiten ze dat op een zeer onprettige manier.

Waarom kunnen we niet gewoon wat aardiger doen allemaal? :>
goede vraag. ik heb het idee dat een aantal van die zeurders hier puur komen om hun frustratie van zich af te schrijven. als je alleen al kijkt naar hoe sommigen reageren. dat hou je natuurlijk altijd op internet, maar ik vind dat een admin dat soort reacties regelrecht mag deleten. dan leren ze het vanzelf wel af is te hopen. of besteed gewoon geen aandacht aan dit soort mensen, als ze jou quoten en meteen in de aanval schieten. dan is het al meteen een stuk minder leuk als ze geen reactie terug krijgen ;)

ontopic: iemand al de FEAR2 demo geprobeerd? de beelden die ik er van heb gezien vond ik niet al te indrukwekkend eerlijk gezegd. het deed me teveel aan het eerste deel denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-08 14:10

robbydw

live your life

Vandaag tijdens 2e zending van DHL "mijn" PS3 retour ontvangen. Werkt allemaal weer perfect. Nu heb ik zojuist mijn gemaakte backup teruggezet op de PS3 (op de USB disk 19,4 GB aan data). Wanneer ik nu kijk naar de system info zie ik dat er van de 37 GB nog 24 GB vrij is dus snel gerekend 13 GB in gebruikis. Ik lijk dus wat data te missen.

Nu weet ik dat gedownloade games, films e.d. uit de store opnieuw gedownload moeten worden, alsmede trophy info,maar wat ik nu merk is dat ik, voor alle games waar in het verleden updates voor zijn uitgekomen, deze allen opnieuw moet downloaden.

Is er iets mis gegaan met de restore van de data of is het niet anders en moet ik game updates gewoon opnieuw downloaden?

Edit: ververlend pun!! Terwijlik bovenstaand bericht zit te typen (Ben met PS3 ondertussen in Home aan het rondschuifelen) begint de fan als een dolle te loeien. Nu 5 minuten later staat de fan nog steeds voluit te blazen. Ik weet 100% zeker dat mijn PS3 dit voor de reparatie never nooit heeft gehad, zelfs niet na langdurig Far Cry 2 spelen. Wtf is dit? :( Het betreft overigens de fan aan de achterzijde!

[ Voor 22% gewijzigd door robbydw op 22-01-2009 20:01 ]

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Laatst online: 18-09 21:42
leg hem eens op zijn kant, schakel de power switch aan de achterkant uit. houd je vinger op de eject knop en schakel tegelijkertijd weer de power switch om. hij gaat dan een minuutje voluit blazen om zo de meeste stof die binnenin zit eruit te blazen. het kan werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulmp
btw ik heb laatst een gloednieuwe ps3 60 gig ontvangen vanuit china ivm kapot gaan van de blu-ray lens.
heb ik nu weer opnieuw een jaar garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-08 14:10

robbydw

live your life

Skire schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 20:13:
leg hem eens op zijn kant, schakel de power switch aan de achterkant uit. houd je vinger op de eject knop en schakel tegelijkertijd weer de power switch om. hij gaat dan een minuutje voluit blazen om zo de meeste stof die binnenin zit eruit te blazen. het kan werken ;)
Op zijn kant als in: rechtop? Inmiddels heb ik zo'n 20 minuten Far Cry gespeeld. Na het afsluiten van Home stopte de fan met zijn straaljager geluid en tijdens Far Cry heeft hij tot op heden nog niet geblazen. Gezien het feit dat ik net een gereviseerde terug heb mag ik hopen dat hij toch behoorlijk stofvrij is. :)

In ieder geval dank voor de tip.
paulmp schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 20:17:
btw ik heb laatst een gloednieuwe ps3 60 gig ontvangen vanuit china ivm kapot gaan van de blu-ray lens.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Normaal is het volgens mij rest van looptijd van garantie na originele aankoop plus extra 6 maanden op vervangen onderdelen. Weet alleen niet hoe dat bij Sony geregeld is en daarnaast zal het wel op het hele apparaat zijn en niet op vervangen onderdelen, wat dat ook allemaal mag zijn.

[ Voor 28% gewijzigd door robbydw op 22-01-2009 20:30 ]

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 19:55
Q_7 schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 12:55:

Ik heb ook een kaart aangemaakt bij Entropay en heb niks hoeven opsturen? Ik heb mijn paspoortnummer als legitimatie ingevoerd en meteen een aankoop gedaan zonder dat ik nog spullen hoefde op te sturen...Misschien dat het per legitimatiebewijs verschilt?

Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals... except the weasel. Homer Simpson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
paulmp schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 20:17:
btw je hebt niet een gloednieuwe PS3 gekregen maar een revisie model uit de revisie plant in China.
Je hebt 6 maanden garantie op je 'nieuwe' revisie systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru

marapuru

db.

Even een vraagje over de store. Op internet circuleert het bericht (wat overigens al vrij oud is) dat er een demo van Crash Commando in de store zou staan. Deze kan ik echter nergens vinden :(
Iemand die hem wel kan vinden of hier meer vanaf weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-09 23:13
mrmali schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 21:46:
Even een vraagje over de store. Op internet circuleert het bericht (wat overigens al vrij oud is) dat er een demo van Crash Commando in de store zou staan. Deze kan ik echter nergens vinden :(
Bedoel je niet Bionic Commando? Kan zijn dat je je vergist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru

marapuru

db.

Negaiido schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 22:54:
[...]

Bedoel je niet Bionic Commando? Kan zijn dat je je vergist.
Nee, ik bedoelde echt crash commando. Maar het probleem heeft zich al opgelost. Voor mij althans. Een vriend die bij me was was zo aardig om zijn credit card te voorschijn te toveren. We zitten nu al dik een uur te knallen :D

Even voor de duidelijkheid, het ging dus om deze game: http://www.us.playstation.com/PS3/Games/Crash_Commando

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrmali schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 21:46:
moet nog uitkomen denk ik.. screenshot van 18 december

Afbeeldingslocatie: http://img355.imageshack.us/img355/8940/ccdemorl7.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheb hem ook int Import topic gezet, maar vond het toch echt wel echt een leuke deal.
Op shopto:
SOCOM: U.S. Navy Seals - Confrontation (Includes PS3 Bluetooth Headset)
voor €37.99

klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Ik wil nog wel zo'n headsetje, maar socom lijkt me echt een schijtspel. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

https://www.sonystyle.co....ADE10080022BC29B73%29/.do

Direct by Sony, alleen nog niet los leverbaar, maar zal wel snel komen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gasbarroni
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 09:18
Vanmorgen contact gehad met de Sony helpdesk en ik moest mijn PS3 formatteren, maar dat hielp natuurlijk niet. Dus ik kan morgen bellen en dan krijg ook ik een refurbished PS3. Ondanks dat ik buiten mijn garantie zit ben dus een tevreden man. Al had een splinter nieuwe PS3 60gb natuurlijk leuker geweest :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mace schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 00:55:
Ik wil nog wel zo'n headsetje, maar socom lijkt me echt een schijtspel. :+
Klopt wel aardig. Heb het spel nu al een aantal keren gespeeld en kan wel stellen dat het spel gewoon niet af is. Dat was het bij de release al niet, nu nog niet en ik vermoed dat het ook niet meer gaat gebeuren. Het begint al bij de laadtijden welke enorm lang zijn. Ook het doorlopen van de menu's gaat traag en wat omslachtig in mijn beleving. Vooraf waren er berichten dat men de wensen van de community écht zou integreren. Nou, dat gevoel heb ik dus niet. Sinds een dikke week 8)7 is er de mogelijkheid van een lobby waarin je je vrienden kan uitnodigen om een game te starten of te joinen. Maar je kunt maar kiezen uit 3 verschillende modes waarbij geen respawn mode zit. Errrugg handig als je de game beetje onder de knie wil krijgen. Ben je abgeknalt, pak dan maar chips en bier, want je zit soms gewoon 10 minuten naar je tv te koekeloeren. Leuk joh, dat gamen. :( Ook ingame ontbreekt 't aan één en ander. Je karakter reageert erg traag op de commando's en daarbij zijn sommige commando's ook gewoon lastig uit te voeren zoals het gooien van een granaat of het plaatsen van C4. En de "icing on the cake" zijn de animaties van het lopen. Dat heeft soms meer weg van Dancing on Ice dan van een shooter. Enige wat nog ontbreekt is Gerard Joling die de game-sessies aan mekaar praat.
Vindt dit alles erg jammer want had echt gehoopt dat ie goed zou zijn en heb het ook echt een kans gegeven maar helaas pindakaas. Ik vermoed, nee, ik weet het wel zeker, dat deze na de release van Killzone 2, helemaal niet meer in me PS3 gaat. Een gemiste kans temeer daar de SOCOM serie een goede naam heeft/had onder de PS spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scorpie schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 01:16:
https://www.sonystyle.co....ADE10080022BC29B73%29/.do

Direct by Sony, alleen nog niet los leverbaar, maar zal wel snel komen denk ik.
Je kan niks bestellen vand e Uk SonyStyle store. En de NL heeft geen PS3 sectie.
Ik wil nog wel zo'n headsetje, maar socom lijkt me echt een schijtspel.
En beetje rond kijken en je vind het in verschillende UK stores voor 10-20 euro goedkoper dan de NL winkels. En de headset zit niet speciaal alleen bij Socom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Skire schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 19:23:
ontopic: iemand al de FEAR2 demo geprobeerd? de beelden die ik er van heb gezien vond ik niet al te indrukwekkend eerlijk gezegd. het deed me teveel aan het eerste deel denken.
Ik heb hem op de 360 geprobeerd en het lopen is echt niet fijn, je loopt te zwalken alsof je een bak bier achter de knopen hebt. Grafisch inderdaad niet KZ2 achtig, maar de sfeer is wel goed. Ik heb erg genoten van fear 1 (PC) en dit lijkt een goed vervolg, alhoewel het verhaal nu wel een lame wending lijkt te krijgen (lees: uitmelk-mode)

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
ff een vraagje. Ik ga ook een ps3 kopen en zit even te kijken naar de mogelijkheden om de ps3 aan te sluiten. Nou heb ik ook een xbox360 en het verschil tussen vga en component is daar aanzienlijk. Via vga is alles gewoon een stuk scherper. Geldt dit ook voor de ps3? Is er iemand die de 2 mogelijkheden heeft getest? Ik ben erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

mobygo76 schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 10:05:
ff een vraagje. Ik ga ook een ps3 kopen en zit even te kijken naar de mogelijkheden om de ps3 aan te sluiten. Nou heb ik ook een xbox360 en het verschil tussen vga en component is daar aanzienlijk. Via vga is alles gewoon een stuk scherper. Geldt dit ook voor de ps3? Is er iemand die de 2 mogelijkheden heeft getest? Ik ben erg benieuwd.
PS3 heeft multi-port en HDMI, waar de laatste natuurlijk de 'mooiste' is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Ik heb socom toch maar besteld, vooral vanwege de headset want bij die site is socom plus headset even duur als hier een headset los.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NinTeNdO_FrEaK schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 10:31:
Ik heb socom toch maar besteld, vooral vanwege de headset want bij die site is socom plus headset even duur als hier een headset los.
Je kan toch gewoon elke USB/Bluetooth headset gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Verwijderd schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 10:45:
[...]

Je kan toch gewoon elke USB/Bluetooth headset gebruiken?
praktisch elke, niet allemaal.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-09 14:02
Ja klopt je kunt ook gewoon een jabra oortje oid gebruiken,
correct me if i'm wrong ;)

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
SinergyX schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 10:21:
[...]

PS3 heeft multi-port en HDMI, waar de laatste natuurlijk de 'mooiste' is.
Ja dat weet ik, maar dat vraag ik ook niet.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
De PS3 heeft geen VGA aansluiting volgens mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:23

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

mobygo76 schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 10:05:
De PS3 is niet via VGA aan te sluiten ;) Dus ik denk niet dat iemand dat heeft getest.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Ik had nog helemaal geen bluetooth headset, en die van sony ziet er gewoon erg mooi uit en goede kwaliteit :)

Ps4/switch gamer

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Games-import is offtopic hier. In dit topic is het beter op z'n plaats...