van mij mag je dat soort dingen best spoileren
Als we even gewoon lekker eerlijk zijn.
LBP lijkt jouw te kinder-achtig, niet doen dus, ookal zijn er mensen die het een top game vinden (heb hem zelf wel). Toch speel je het minder snel in je eentje, het is dan ook een game voor 2 tot 4 personen.
Enige wat je zelf moet beslissen is of je van FPS of Race games vet vind. De PS3 is al een goede keuze
Wat ik wel zou doen en gedaan heb is bij de aanschaf van de PS3 de Game title "Uncharted" gehaald, is bij Bartsmit voor 24,99,-.
Super game en de tijd dat je die hebt uitgespeeld is deel 2 ook uit, erg mooie gfx* super verhaallijn. Zou zeggen kijk is op gametrailers.com tik de tittels in en succes met je keuzes
Komt vast wel goed.
Way off-topic maar wel interessant.
In Metal gear solid 4 kun je ook fosfor granaten gebruiken, het resultaat altijd heftig.
Het Israelische leger gebruikt hetzelfde goedje in speciale raketten, op een bepaalde hoogte boven de grond spat de raket uit elkaar. Dit is het resultaat als je gevaarlijk dichtbij staat.

Nu begrijp ik waarom die fosfor granaten zoveel health wegnemen....jeez check die regen van vuurballen!
Hier de wiki over het onderwerp; Hier klikken
In Metal gear solid 4 kun je ook fosfor granaten gebruiken, het resultaat altijd heftig.
Het Israelische leger gebruikt hetzelfde goedje in speciale raketten, op een bepaalde hoogte boven de grond spat de raket uit elkaar. Dit is het resultaat als je gevaarlijk dichtbij staat.

Nu begrijp ik waarom die fosfor granaten zoveel health wegnemen....jeez check die regen van vuurballen!
Hier de wiki over het onderwerp; Hier klikken
*knip* spam
[ Voor 86% gewijzigd door TheZeroorez op 27-01-2009 16:56 ]
Anoniem: 131051
Ik heb nu ook een tweede dual shock 3 controller, gekregen als geschenkje

Het spel naar je hand zetten? Sure... Omdat je zelf ras/gezicht/gear kan kiezen en zelf de volgorde van de quests kiezen? Dat is zowat standaard bij elk RPG.
Technische dingetjes maken op mij 0,0 indruk als het spel oersaai en houterig is om te spelen.
Oblivion is een engine showcase waarin je kan rondwandelen, net als crysis daat is. Veel poeha over graphics, maar verder oer- en oersaai, verhaal zo goed als onbestaande, 8 'poorten sluiten' (waar hebben we dat meer gezien?) die er allemaal net hetzelfde uit zagen. Nee bedankt, ik heb wel betere dingen te doen dan daar ook maar meer dan 40 uur in te steken. Laat staan meerdere keren spelen.
O ja, verder nog stroeve animaties en interacties. Van overhyped gesproken...

Thx, zal het vanmiddag eens proberen
*Knip* niet nodig om zo overdreven op zoiets te reageren.Iedereen die oblivion een prutspel noemt snapt niets van gaming. Oblivion heeft meer diepgang dan alle FPS-en bij elkaar. Sommige quests zijn niet de sterkste, maar de mogelijkheden die je hebt om het spel naar je hand te zetten... ongeevenaard.
Het spel naar je hand zetten? Sure... Omdat je zelf ras/gezicht/gear kan kiezen en zelf de volgorde van de quests kiezen? Dat is zowat standaard bij elk RPG.
Technische dingetjes maken op mij 0,0 indruk als het spel oersaai en houterig is om te spelen.
Oblivion is een engine showcase waarin je kan rondwandelen, net als crysis daat is. Veel poeha over graphics, maar verder oer- en oersaai, verhaal zo goed als onbestaande, 8 'poorten sluiten' (waar hebben we dat meer gezien?) die er allemaal net hetzelfde uit zagen. Nee bedankt, ik heb wel betere dingen te doen dan daar ook maar meer dan 40 uur in te steken. Laat staan meerdere keren spelen.
O ja, verder nog stroeve animaties en interacties. Van overhyped gesproken...
[ Voor 7% gewijzigd door PromoX op 17-01-2009 15:04 ]
Ik vind PWM's post goed omdat hij mij het advies geeft om nu dus moterstorm te nemen en over een maand Killzone. Even over die auto's: ik bedoel ermee dat je me wel iets kan aanraden. Als er iemand aan mij vraagt welke kleur auto hij moet nemen, zeg ik: 'Geen wit, dat verkoopt niet op de 2e-hands markt.'scorpie schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 00:42:
Echt, ik begrijp je niet... je vraagt een persoonlijke voorkeur, dan zeggen een aantal mensen waaronder ik dat het een puur persoonlijke keuze is en dat niemand die voor je kan maken, in je post staat ook nog dat we niet met vragen moeten komen als welk type game je meer aanspreekt, en vervolgens vind je dat juist goed aan PWM's post
Begrijp je dan niet dat je vraag niet te beantwoorden valt door iemand anders? Je vraagt nu eigenlijk welke kleur auto je zou moeten kopen, maar we mogen niet aan je vragen van welke kleur je het meeste houdt
En dan geldt altijd nog dat je zelf via google reviews kunt zoeken, (gameplay) videos kunt bekijken om te zien wat je wel een leuk spel lijkt.
Nouja genoeg geëmmerd, ik ga weer van Killzone 2 dromen.
Frank
P.S. Over één ding zijn we het eens: Killzone 2 is te goed om met woorden te beschrijvens
MVG, Frank
Ik ben sinds kort begonnen aan een PS3. Op zich ben ik geen echte gamer, ik heb hier wel een Wii staan die stof staat te vangen. Ik had de PS3 oorsponkelijk aangeschaft om als een MediaPlayer voor mijn nieuwe HD TV te dienen, maar ik moet zeggen dat het gamen op deze console ook een erg leuke ervaring is. Die Dual Shock controller moet toch wel een van de beste controllers in zijn soort zijn.
Deze spellen heb ik in mijn enthousiasme inmiddels aangeschaft:
* Little Big Planet (ik begrijp de lol hier niet echt van)
* Grand Theft Auto (erg gave virtuele wereld)
* Motorstorm: Pacific Rift (niet mijn ding)
* Call Of Duty 4 (op de PC al uitgespeeld, maar wederom een geweldige ervaring)
* Call Of Duty 5 (ervaring is mogelijk nog meer intens dan CoD4 single player)
* Brothers in Arms - Hell's Highway (leuk tussendoortje)
* Buzz Quiz (voor als er bezoek is!)
* Super Stardust (ook erg leuk voor tussendoor)
* Crash Commando (leuke multiplayer)
Samengevat ben ik weer lekker aan het gamen geslagen door de komst van de PS3!
Ik zoek nog naar een leuke race game, een beetje zoals Excite Truck op de Wii. De demo van Pure sprak mij wel aan. Iemand ervaring met deze game of andere soortgelijke?
Deze spellen heb ik in mijn enthousiasme inmiddels aangeschaft:
* Little Big Planet (ik begrijp de lol hier niet echt van)
* Grand Theft Auto (erg gave virtuele wereld)
* Motorstorm: Pacific Rift (niet mijn ding)
* Call Of Duty 4 (op de PC al uitgespeeld, maar wederom een geweldige ervaring)
* Call Of Duty 5 (ervaring is mogelijk nog meer intens dan CoD4 single player)
* Brothers in Arms - Hell's Highway (leuk tussendoortje)
* Buzz Quiz (voor als er bezoek is!)
* Super Stardust (ook erg leuk voor tussendoor)
* Crash Commando (leuke multiplayer)
Samengevat ben ik weer lekker aan het gamen geslagen door de komst van de PS3!
Ik zoek nog naar een leuke race game, een beetje zoals Excite Truck op de Wii. De demo van Pure sprak mij wel aan. Iemand ervaring met deze game of andere soortgelijke?
Oblivion is gewoon de beste RPG van de laatste 2-3 jaar.... ook niet vreemd gezien zijn voorgangers, de hele Elder Scrolls series zijn briljant.
Dat het niet je ding is ok, maar Oblivion saai en oppervlakkig noemen klopt echt niet, de mogelijkheden in het spel zijn ongekend jij hebt het gewoon te weinig gespeeld om dat ontdekt te hebben.... een spel als MGS verbleekt gewoon bij Oblivion...
Dat het niet je ding is ok, maar Oblivion saai en oppervlakkig noemen klopt echt niet, de mogelijkheden in het spel zijn ongekend jij hebt het gewoon te weinig gespeeld om dat ontdekt te hebben.... een spel als MGS verbleekt gewoon bij Oblivion...
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
@mjax: Probeer eens Burnout Paradise. Er is / komt een ultimate box in Europa zodat je alle uitbreidingen in 1x hebt, het is erg goed ontvangen en als je van de gameplay houdt, beetje arcade, dus tegenovergestelde van gran turismo dan is het zeker een aanrader voor je.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Nee dat bedoel ik niet. Je kunt dmv het leren van potions maken, spells etc. je eigen potions maken die je dan weer applied op je wapens bv een gif en zo de tegenstander makkelijker kunt verslaan, of dmv spels kun je zorgen dat je niet ontdekt wordt, etc.Anoniem: 131051 schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 14:54:
*knip* Laat dit soort reacties maar achterwege.
[ Voor 34% gewijzigd door PromoX op 17-01-2009 16:51 ]
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Het is me gelukt met die tip van EfBe, wel veel health nodig gehad 
Waw, een spel heeft 7000 mogelijkheden, dan moet het wel goed zijn! Wat voor zin heeft het als er geen coherent doel/verhaal achteraan hangt. Wat voor zin heeft een 'epische setting' te creëren als het gewoon 'hier, klooi maar wat raak' uitademt. Dit is enkel 'spelen om het rondlopen' en 'spelen om de items'. Ja sorry, maar daar prik ik wel snel doorheen. Is de definitie van 'de beste <bla> van de laatste x jaar' ook niet dat het andere gamers kan aanspreken, voorbij de grenzen van het genre? Als je enkel die-hard rpg fan bent, zal het vast wel goed zijn. Die spelen toch enkel om hun zwaardje van level 14 naar level 16 te brengen, en meer van dat...
Ik ken ook genoeg serieuze gamers, die echt diep in de rpg spellen zitten. En zelfs zij vonden oblivion gewoon saai en zwak. En dat is wat er van komt als je enkel focust op hoeveel gras je kan renderen en hoe zwaar je de game kan maken. Oblivion heeft hetzelfde probleem als andere free roam games. Far Cry 2 anyone? Fallout 3 schijnt dan weer op een hoop punten goed te zijn aangepakt en verbeterd. Het feit alleen al dat fallout 3 bepaalde tekortkomingen heeft aangepakt, geeft al aan dat ze bij bethesda ook weten wat er fout is gegaan bij oblivion.
Dat jij snel tevreden bent, kan ik ook niets aan doen. Dat MGS verbleekt bij oblivion is de grootste nonsens die ik vandaag heb gelezen, maar de dag is nog lang
Ik zou het ook appreciëren als m'n tekst weer eens niet voorbarig weggeknipt zou worden. Zo 'erg' was het ook weer niet. 'Meneer' pakt me frontaal aan door te beweren dat ik helemaal niets van games snap. Dat is eveneens onder de gordel omdat gaming een belangrijk hobby is, dat weet hij ook wel. Dus dan moet ik van hem horen dat ik eigenlijk 8 jaar tijdverspilling achter de rug heb, want ik snap er toch niets van?
Ik begrijp dat efbe een achtergrond heeft van game-programmeren. Dat hij dan onbewust steeds naar de achterliggende technieken kijkt, is mooi voor hem, maar dat 'maakt' de game nog niet. Ik kijk naar het resultaat, en alle wonderbaarlijke techniek ten spijt, stelt het voor redelijk wat gamers redelijk teleur...
*knip* Laat dit soort reacties maar achterwege. En commentaar op modacties zoals hierboven horen niet in een topic thuis.
Chaoss schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 15:03:
Oblivion is gewoon de beste RPG van de laatste 2-3 jaar.... ook niet vreemd gezien zijn voorgangers, de hele Elder Scrolls series zijn briljant.

Ik ken ook genoeg serieuze gamers, die echt diep in de rpg spellen zitten. En zelfs zij vonden oblivion gewoon saai en zwak. En dat is wat er van komt als je enkel focust op hoeveel gras je kan renderen en hoe zwaar je de game kan maken. Oblivion heeft hetzelfde probleem als andere free roam games. Far Cry 2 anyone? Fallout 3 schijnt dan weer op een hoop punten goed te zijn aangepakt en verbeterd. Het feit alleen al dat fallout 3 bepaalde tekortkomingen heeft aangepakt, geeft al aan dat ze bij bethesda ook weten wat er fout is gegaan bij oblivion.
Dat jij snel tevreden bent, kan ik ook niets aan doen. Dat MGS verbleekt bij oblivion is de grootste nonsens die ik vandaag heb gelezen, maar de dag is nog lang
Ik zou het ook appreciëren als m'n tekst weer eens niet voorbarig weggeknipt zou worden. Zo 'erg' was het ook weer niet. 'Meneer' pakt me frontaal aan door te beweren dat ik helemaal niets van games snap. Dat is eveneens onder de gordel omdat gaming een belangrijk hobby is, dat weet hij ook wel. Dus dan moet ik van hem horen dat ik eigenlijk 8 jaar tijdverspilling achter de rug heb, want ik snap er toch niets van?
Ik begrijp dat efbe een achtergrond heeft van game-programmeren. Dat hij dan onbewust steeds naar de achterliggende technieken kijkt, is mooi voor hem, maar dat 'maakt' de game nog niet. Ik kijk naar het resultaat, en alle wonderbaarlijke techniek ten spijt, stelt het voor redelijk wat gamers redelijk teleur...
Tuurlijk... Uurtje of 20 eerder, maar na de zoveelste identieke toren was het wel genoeg geweest.EfBe schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 16:11:
Je klinkt als iemand die er 1 minuut mee bezig is geweest.
*knip* Laat dit soort reacties maar achterwege. En commentaar op modacties zoals hierboven horen niet in een topic thuis.
[ Voor 23% gewijzigd door PromoX op 17-01-2009 16:57 ]
Dus als ik het goed begrijp is het niet mogelijk om de PS3 op mijn Samsung Syncmaster 2223NW aan te sluiten? Dit is een 22" scherm met een maximale resolutie van 1680 x 1050. Ik begrijp dat 1080p hier in elk geval al niet op te halen is, maar is het dus ook niet mogelijk om 720p te halen, simpelweg omdat de beveiliging niet ondersteunt wordt? Anders verkoop ik de twee 2223NW schermen die ik heb en koop ik één 24" scherm die wél in de lijst staat én die full-HD ondersteunt.Is het mogelijk om mijn PS3 aan een LCD monitor aan te sluiten?
Ja dat kan! Maar je monitor moet wel overweg kunnen met het HDCP protocol. Dit protocol is verantwoordelijk voor het maken van een beveiligde verbinding tussen de monitor en de PS3. Alle HDTV's kunnen overweg met dit protocol (zonder deze ondersteuning mogen ze niet eens HDTV heten!), maar dit geldt niet voor alle LCD monitoren. Via deze link http://www.widescreengami...php/Category:Manufacturer kun je zien of jou monitor HDCP ondersteund. Naast het feit dat je monitor HDCP moet ondersteunen heb je vaak ook nog een stekker nodig die van een HDMI aansluiting een DVI aansluiting maakt. Het enige verschil tussen DVI en HDMI is dat met HDMI geluid wordt verstuurd.
Internet discussies; bij voorbaat kansloos.
Prachtig om te lezen hoe we elkaar weer fijn het leven zuur maken. Er was een plan om 2009 een positiever jaar te maken, hmm waar is dat topic ff zoeken.
Misschien moeten we ons hier maar niet meer aan meningen wagen want dat lijdtleidt in de meeste gevallen tot slachtpartijen. Heeft er iemand nog een vraag over HDMI kabels? RMA-procedure dan?
Prachtig om te lezen hoe we elkaar weer fijn het leven zuur maken. Er was een plan om 2009 een positiever jaar te maken, hmm waar is dat topic ff zoeken.
Misschien moeten we ons hier maar niet meer aan meningen wagen want dat lijdtleidt in de meeste gevallen tot slachtpartijen. Heeft er iemand nog een vraag over HDMI kabels? RMA-procedure dan?
Wat is de langste HDMI kabel beschikbaar?Anoniem: 239951 schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 16:48:
Internet discussies; bij voorbaat kansloos.
Misschien moeten we ons hier maar niet meer aan meningen wagen want dat lijdt in de meeste gevallen tot slachtpartijen. Heeft er iemand nog een vraag over HDMI kabels? RMA-procedure dan?
Vraag me af of jullie vaak dingen kopen in de PSstore. Zag laatst Command and conqeur 1 liggen. Even getwijfeld of ik die zou kopen..
Heb toch maar met een PSN card SFIIHD uit de US store gekocht. Als iemand een keer potje wil vechten is mijn PSNid=tns2k7.
Ik koop best veel in de store, lijstje tot nu toe is:
Street Fighter 2 HD (beetje teleurstellend tot nu toe)
Tekken 5 (wel leuk)
Calling all cars (leuk met vrienden, online alle lobbies leeg)
Crash Bandicoot (oud psx game, lachen)
Wipeout HD (leuk)
Gran turismo 5: prologue (leuk)
Pixeljunk Racers (leuk met vrienden)
Rampage world tour (1xtje leuk, daarna wel erg repetitief)
Tekken 5 (wel leuk)
Wipeout HD (leuk)
[ Voor 61% gewijzigd door itons op 17-01-2009 17:25 ]
Ok ok
[ Voor 100% gewijzigd door AngelusHD op 17-01-2009 17:30 ]
Kunnen we nu weer op een normale manier in dit topic verder? De (negatieve) manier van reageren van een aantal personen staat me totaal niet aan en ik begin er een beetje moe van te worden hier elk topicdeel weer op te moeten wijzen
.

[ Voor 22% gewijzigd door PromoX op 17-01-2009 17:31 ]
And I'm the only one and I walk alone.
als je uit de US store een game koopt, kan je hem dan ook gewoon op je EU account spelen?itons schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 17:23:
Heb toch maar met een PSN card SFIIHD uit de US store gekocht. Als iemand een keer potje wil vechten is mijn PSNid=tns2k7.
Tekken 5 (wel leuk)
Wipeout HD (leuk)
Voor de mensen die Buzz! spelen er komt weer een benelux tournooi aan. Zie Buzz! Benelux Tournooi op het officiele playstation forum.
PSN: speedrazor3
Jup, dat kan, maar je mag de account niet deleten van je PS3. Dus je moet een nieuwe user maken, die koppelen aan een US PSN account en die user moet je dan laten staan. Je kan trouwens het beste volgens mij een PSN card bestellen bij een webwinkel, ik had een oplossing via wirecard gevonden ergens, maar de Playstation store accepteert ondertussen geen prepaid creditcards meer..Skire schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 17:57:
[...]
als je uit de US store een game koopt, kan je hem dan ook gewoon op je EU account spelen?
edit:heb je een DM'tje gestuurd ook
[ Voor 3% gewijzigd door itons op 17-01-2009 18:26 ]
Anoniem: 247730
Ik ben het met hem eens en kan het alleen maar aanraden.scorpie schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 15:07:
@mjax: Probeer eens Burnout Paradise. Er is / komt een ultimate box in Europa zodat je alle uitbreidingen in 1x hebt, het is erg goed ontvangen en als je van de gameplay houdt, beetje arcade, dus tegenovergestelde van gran turismo dan is het zeker een aanrader voor je.
Welkom! Jij hebt de PS3 en gebruikt hem waarvoor hij is gemaakt: gamen en multimedia, en beide kan ie erg goed!mjax schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 15:03:
Ik ben sinds kort begonnen aan een PS3. Op zich ben ik geen echte gamer, ik heb hier wel een Wii staan die stof staat te vangen. Ik had de PS3 oorsponkelijk aangeschaft om als een MediaPlayer voor mijn nieuwe HD TV te dienen, maar ik moet zeggen dat het gamen op deze console ook een erg leuke ervaring is.
De Dual Shock 3 is eigenlijk een draadloze variant van de Dual Shock 2 die weer een verbetering is tov de Dual Shock 1 is die op de PS1 zijn debuut maakte. Feitelijk is de controller de afgelopen 7 jaar qua layout niet veel gewijzigd. Hoeft volgens velen ook niet want hij speelt ook gewoon lekker weg en is oplaadbaar!Die Dual Shock controller moet toch wel een van de beste controllers in zijn soort zijn.
Kan wel een heel verhaal houden over wat allemaal de verschillen zijn geweest maar dat heeft iemand al gedaan.
Ik heb Pure een week of twee gelee via play.com besteld voor 14 euri! grappig spel dat me doet denken aan Burnout Paradise. Beide leuke spellen en Burnout is voor slechts 29,99 te koop. Pure is meer een spring en doe-een-truuk spel. Terwijl Burnout veel verder gaat. Van beide een demo te vinden in de Store.Ik zoek nog naar een leuke race game, een beetje zoals Excite Truck op de Wii. De demo van Pure sprak mij wel aan. Iemand ervaring met deze game of andere soortgelijke?
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Wat ik me nu al maanden afvraag is dat voorvrontje Grijs/silver nu glimend of mat, of is dat verschilend tussen de 40GB en 80GB?
Kan je zelf heel makkelijk opzoeken met minder moeite dan bovenstaand te posten..Ackbar schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 19:27:
Wat ik me nu al maanden afvraag is dat voorvrontje Grijs/silver nu glimend of mat, of is dat verschilend tussen de 40GB en 80GB?
Uit de topicstart:
Hardware: 80GB 60GB 40GB 20GB
Afwerking: Aluminium Chroom Aluminium geen
Alu is mat, Chroom is glans mbt de PS3 als ik me niet vergis.
Net even die YouTube site geprobeerd op mn PS3, het is heel aardig, alleen hing hij de PS3 2 keer op, en ook het gebrek aan HD video (die optie is er wel op de youtube site zelf) is wel wat jammer, het beeld is wel erg blokkerig. Hopelijk fixen ze de hangs in de ps3 browser binnenkort.
Speelt er iemand hier HAZE? Dit spel werd in 2008 neergezet als "DE" HALO killer en kan dit niet waarmaken. reviewers en media hebben deze game zo de grond in geboord dat de algemene mening is dat het spel gewoon zuigt. Nu kan ik me dat eigenlijk niet voorstellen van een game van de makers van Timesplitters. Als ik een paar Youtube filmpjes bekijk dan lees ik toch wel meerendeel positieve meningen en posts. Ook vind ik het hele Nectar gedeelte wel een leuk idee en ik vind de gfx helemaal niet zo slecht als wordt voorgedaan.
filmpje (youtube)
nog meer gameplay (youtube)
goede eigenschappen van de game: goed verhaal, spelen met nectar overdosissen, jezelf dood houden, vijanden tegen elkaar opzetten. Ik weet het niet maar dit lijkt me dus gewoon een leuke game.
Ik heb hem voor 12,99 gekocht op play.com. voor dit geld gaat het zeker weten niet tegenvallen!!
Iemand ervaringen?

Eerder heb ik eens Viking: Battle for Asgard gekocht ondanks matig reviews... ik heb de game helemaal grijs gespeeld en in twee weken tijd uit gespeeld. Ik vond het geweldig! Vriend van me vond het maar niks en ik heb hem toch maar even aan hem uitgeleend. Ook hij heeft de game in één ruk uitgespeeld. Ondanks zijn eerdere sceptische houding. Zeer fijne vecht-gameplay en combo's komen bijna altijd aan! (geen hersendood button bashen) Het vechten voelt heerlijk en de verhaallijn is leuk. Als je deze ooit nog eens ergens vind: mijn advies: kopen
gamez review
filmpje (youtube)
nog meer gameplay (youtube)
goede eigenschappen van de game: goed verhaal, spelen met nectar overdosissen, jezelf dood houden, vijanden tegen elkaar opzetten. Ik weet het niet maar dit lijkt me dus gewoon een leuke game.
Ik heb hem voor 12,99 gekocht op play.com. voor dit geld gaat het zeker weten niet tegenvallen!!
Iemand ervaringen?

Eerder heb ik eens Viking: Battle for Asgard gekocht ondanks matig reviews... ik heb de game helemaal grijs gespeeld en in twee weken tijd uit gespeeld. Ik vond het geweldig! Vriend van me vond het maar niks en ik heb hem toch maar even aan hem uitgeleend. Ook hij heeft de game in één ruk uitgespeeld. Ondanks zijn eerdere sceptische houding. Zeer fijne vecht-gameplay en combo's komen bijna altijd aan! (geen hersendood button bashen) Het vechten voelt heerlijk en de verhaallijn is leuk. Als je deze ooit nog eens ergens vind: mijn advies: kopen
gamez review

[ Voor 7% gewijzigd door swopdark op 17-01-2009 20:23 . Reden: taalfoutjes hersteld en plaatjes toegevoegd ]
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
wat betreft HAZE: probeer de demo eens uit zou ik zeggen, je krijgt dan wel een redelijk beeld van hoe het spel werkt. persoonlijk vond ik het just another shooter. niets bijzonders, maar ook niet dramatisch slecht (op de voice-acting na dan
dat was echt heel slecht). ik denk dat hij zulke lage cijfers heeft gekregen vanwege de hoge verwachtingen, de teleurstelling is dan des te groot. als hij gewoon als een redelijke shooter a la "Army of Two" was gepresenteerd zouden de cijfers een stuk beter zijn
Dat over Viking klopt wel, journalisten hebben hem matig beoordeeld terwijl het wel een leuke game is. Nederland was het enige land waar ie het een beetje goed heeft gedaan las ik ergens. Volgens mij waren ze van plan een serie games te maken rondom deze Vikings, als er vervolgen komen zullen de makers het wel over een andere boeg gaan gooien.
Haze heeft me nooit aangesproken, waarschijnlijk omdat het de geclaimde Halo killer was...Halo vind ik ook niet veel aan. Het hele verhaal met nectar en felgekleurde outfits maakt het niet aantrekkelijker.
Haze heeft me nooit aangesproken, waarschijnlijk omdat het de geclaimde Halo killer was...Halo vind ik ook niet veel aan. Het hele verhaal met nectar en felgekleurde outfits maakt het niet aantrekkelijker.
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 239951 op 17-01-2009 20:49 ]
Klopt helemaal, een game hoeft geen 9.5+/10 te zijn om er plezier aan te beleven.
En games worden soms vaak genekt door reviewers die vooral zichzelf te serieus nemen. Eén slechte review? Dan is vaak het eerste schaap over het hek, want de rest wordt steevast papegaaierij, waardoor de slechte reviews een eigen leven gaan leiden.
Zeker als men games afzet tov verwachtingen die niet eens vooropgesteld zijn door de ontwikkelaar, maar verwachtingen die uit een internet-buzz zijn ontstaan. Ik denk niet dat timesplitters ooit rechtstreeks of onrechtstreeks heeft verwezen naar een 'halo-killer', maar dat hebben de ps fanboy's er van gemaakt omdat er op dat moment nog niet echt een tegenhanger was voor halo op de ps3 (goede fps). Dus grepen ze maar de eerste beste FPS aan om te kunnen gebruiken in flame wars
Eerlijk is eerlijk, met miljoenen online gamers op halo is er weinig wat aan die verwachtingen zal kunnen voldoen (terecht of onterecht). Ik vrees dat zelfs killzone niet die aantallen zal halen (verkoop en online gamers)
Zo heb ik ook 'mijn' franchises die steevast slecht gereviewed zullen worden maar waar ik veel plezier aan beleef. (oa ridge racer is er daar één van...)
En games worden soms vaak genekt door reviewers die vooral zichzelf te serieus nemen. Eén slechte review? Dan is vaak het eerste schaap over het hek, want de rest wordt steevast papegaaierij, waardoor de slechte reviews een eigen leven gaan leiden.
Zeker als men games afzet tov verwachtingen die niet eens vooropgesteld zijn door de ontwikkelaar, maar verwachtingen die uit een internet-buzz zijn ontstaan. Ik denk niet dat timesplitters ooit rechtstreeks of onrechtstreeks heeft verwezen naar een 'halo-killer', maar dat hebben de ps fanboy's er van gemaakt omdat er op dat moment nog niet echt een tegenhanger was voor halo op de ps3 (goede fps). Dus grepen ze maar de eerste beste FPS aan om te kunnen gebruiken in flame wars
Zo heb ik ook 'mijn' franchises die steevast slecht gereviewed zullen worden maar waar ik veel plezier aan beleef. (oa ridge racer is er daar één van...)
Heel makelijk opzoeken?Yippie schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 19:34:
[...]
Kan je zelf heel makkelijk opzoeken met minder moeite dan bovenstaand te posten..
Uit de topicstart:
Hardware: 80GB 60GB 40GB 20GB
Afwerking: Aluminium Chroom Aluminium geen
Alu is mat, Chroom is glans mbt de PS3 als ik me niet vergis.
Als ik 80 of 40 gb zoek maakt niks uit je krijgt allemaal verschilende plaatjes te zien en het staat nergens vermelt hoor, dus ik weet niet hoe je erbij komt dat het makkelijk is op te zoeken.
Check de startpost...? Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 39Ackbar schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 21:08:
[...]
Heel makelijk opzoeken?
Als ik 80 of 40 gb zoek maakt niks uit je krijgt allemaal verschilende plaatjes te zien en het staat nergens vermelt hoor, dus ik weet niet hoe je erbij komt dat het makkelijk is op te zoeken.

Niemand die weet of PS3 werkt icm 2223NW schermpje?
Nee dat gaat niet werken.Mmore schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 21:22:
[...]
Check de startpost...? Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 39![]()
Niemand die weet of PS3 werkt icm 2223NW schermpje?
Voorwaarde om een PS3 aan te kunnen sluiten op een LCD monitor:
• DVI-I, DVI-D of HDMI aansluiting
• HDCP ondersteuning
Aangezien het monitortje die jij noemt geen van beiden heeft gaat het ook niet werken. Of je zou een S-video / Tulp --> VGA converter moeten vinden, maar weet niet of dat bestaat en veel zin heeft het ook niet om dan een dergelijke monitor te halen. Want je hebt dan de meest belabberde kwaliteit en geen HD.
en iemand anders verwijzen naar de startpost terwijl jouw vraag ook duidelijk in de startpost staat vermeld lijkt mij een beetje hypocriet
Is het mogelijk om mijn PS3 aan een LCD monitor aan te sluiten?
Ja dat kan! Maar je monitor moet wel overweg kunnen met het HDCP protocol. Dit protocol is verantwoordelijk voor het maken van een beveiligde verbinding tussen de monitor en de PS3. Alle HDTV's kunnen overweg met dit protocol (zonder deze ondersteuning mogen ze niet eens HDTV heten!), maar dit geldt niet voor alle LCD monitoren. Via deze link http://www.widescreengami...php/Category:Manufacturer kun je zien of jou monitor HDCP ondersteund. Naast het feit dat je monitor HDCP moet ondersteunen heb je vaak ook nog een stekker nodig die van een HDMI aansluiting een DVI aansluiting maakt. Het enige verschil tussen DVI en HDMI is dat met HDMI geluid wordt verstuurd
[ Voor 38% gewijzigd door Yellowneck op 17-01-2009 21:36 ]
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Dat had ik wel dergelijk doorgelezen, een stukje terug refereerde ik zelfs naar de genoemde link. Echter was het me niet volledig duidelijk of afspelen in 720p wel mogelijk was, maar nu heb ik een duidelijk antwoord op die vraag.
Dus de 2223NWtjes gaan de verkoop in en dan moet ik 'r maar 1 kopen die het wel ondersteunt.
Dus de 2223NWtjes gaan de verkoop in en dan moet ik 'r maar 1 kopen die het wel ondersteunt.
Ik vond Haze echt niet tegen vallen
Het is gewoon een shooter als zovelen. Maar zeker niet slecht.
Voor € 13,- moet je hem zeker halen dat heb ik ook gedaan bij play.com
Voor € 13,- moet je hem zeker halen dat heb ik ook gedaan bij play.com
Anoniem: 178057
Je weet toch wel dat het alleen een beta versie is? Ze brengen het alleen uit voor het grote publiek voor meer/betere feedback.EfBe schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 20:11:
Net even die YouTube site geprobeerd op mn PS3, het is heel aardig, alleen hing hij de PS3 2 keer op, en ook het gebrek aan HD video (die optie is er wel op de youtube site zelf) is wel wat jammer, het beeld is wel erg blokkerig. Hopelijk fixen ze de hangs in de ps3 browser binnenkort.
Iton heb jij DM ook aan? Mij lukt het niet om je er 1 te sturen en wil je wat vragenitons schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 18:25:
[...]
Jup, dat kan, maar je mag de account niet deleten van je PS3. Dus je moet een nieuwe user maken, die koppelen aan een US PSN account en die user moet je dan laten staan. Je kan trouwens het beste volgens mij een PSN card bestellen bij een webwinkel, ik had een oplossing via wirecard gevonden ergens, maar de Playstation store accepteert ondertussen geen prepaid creditcards meer..
edit:heb je een DM'tje gestuurd ook
Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals... except the weasel. Homer Simpson
http://www.nu.nl/opmerkel...op-gamers-afgestuurd.html
Playstation 3 is echt realistisch ;):P
Ik ben wel benieuwd welke game ze aan het spelen waren..
Socom was het dacht ik, of Call of Duty WaW.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
Haha, leuk verhaaltjeAight! schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 22:46:
http://www.nu.nl/opmerkel...op-gamers-afgestuurd.html
Ik las ergens anders dat het hoorde bij een viral campagne voor CoD WaW, maar dat betwijfel ik want je ziet nergens op sites CoD erbij vermeldt in de berichtgeving.scorpie schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 23:00:
Socom was het dacht ik, of Call of Duty WaW.
Jou opmerking over MGS klopt anders ook nietChaoss schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 15:03:
Anoniem: 179526
Bron.YouTube for Television is een nieuwe dienst van YouTube waarmee via een PS3 video materiaal op de HDTV kan worden bekeken.
De nieuwe dienst is weliswaar nog in het beta stadium maar kan al wel gebruikt worden door met de internet browser van de PlayStation 3 te gaan naar www.youtube.com/tv. De dienst kan overigens niet worden gedraaid op een PC of Mac. Deze service wordt naar onze mening extra interessant omdat er op YouTube steeds meer HDTV kwaliteit wordt aangeboden.
Een dergelijke dienst zou op termijn wel eens een geduchte concurrent kunnen worden voor de huidige kabel- en satelliet-TV bedrijven. YouTube for Television kan overigens ook gedraaid worden op de Nintendo Wii maar die ondersteunt, zoals bekend, geen HD kwaliteit.
De menu’s zijn speciaal afgestemd op het gebruik in combinatie met de genoemde gameconsoles en zijn uitgevoerd met grotere letters en een vereenvoudigde navigatie struktuur zodat simpelweg de afstandsbediening van de console kan worden gebruikt.
Van de geselteerde videos kan een soort playlist (auto-play) worden gemaakt waardoor ze achter elkaar kunnen worden afgespeeld alsof het om een normale TV uitzending gaat.
De TV website is momenteel beschikbaar in 22 landen en meer dan 12 talen.
Uiteraard hebben we de service even getest en naar onze mening zien de schermen er fraai en duidelijk uit. Op onze PS3 verscheen ook automatisch Nederlands als taal.
Een dienst om in de gaten te houden! YouTube heeft al aangegeven dat ze plannen hebben om de dienst aan te gaan bieden op meer apparaten waarin een web browser is ingebouwd.
Plaatsen/stemmen op MSN Reporter
Slimme zet éy, van joetoeb.
Ja het is een google tool, dus tuurlijk is het beta, maar de hang komt niet door youtube's code, want dan zou de browser nog wel functioneren. De hele PS3 hangt, waarbij de 1e keer bij mij na het vasthouden van de I/O knop op de PS3 de ps3 zelfs niet uitwilde, na de piepjes... Dus die player doet iets met de browser wat niet helemaal goed verloopt.Anoniem: 178057 schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 21:50:
[...]
Je weet toch wel dat het alleen een beta versie is? Ze brengen het alleen uit voor het grote publiek voor meer/betere feedback.
Ligt het aan mij of is die Youtube TV PS3 mode nog buggy? Ik vond de interface (zwart scherm met een paar buttons en wat video's rechts) vrij kaal en helemaal niet zo gebruiksvriendelijk. Zo kan je (p.s ik heb maar twee filmpjes geprobeerd) ook niet highquality voor die video selecteren.
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Die bug heb ik ook gehad, XMB bleef gewoon hangen na verlaten browser.EfBe schreef op zondag 18 januari 2009 @ 09:29:
[...]
Ja het is een google tool, dus tuurlijk is het beta, maar de hang komt niet door youtube's code, want dan zou de browser nog wel functioneren. De hele PS3 hangt, waarbij de 1e keer bij mij na het vasthouden van de I/O knop op de PS3 de ps3 zelfs niet uitwilde, na de piepjes... Dus die player doet iets met de browser wat niet helemaal goed verloopt.
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Anoniem: 115781
Dat vond ik ook al onmiddellijk het grootste nadeel aan youtube tv. Het ontbreken van hd is echt een grote misser. Of het nu beta is of niet, boeit niet. Als je op een groot formaat wilt kijken, dan lijkt het me toch logisch dat ze op zijn minst HD content aanbieden in deze ps3-variant. Gemiste kans, imho. Of er moet een erg goede reden zijn waarom ze het nog niet hebben toegevoegd...CapTVK schreef op zondag 18 januari 2009 @ 11:48:
Zo kan je (p.s ik heb maar twee filmpjes geprobeerd) ook niet highquality voor die video selecteren.
Little Big Planet
Is dat niet een behoorlijke kiddie game? Zit zelf meer in de racing en shooters. Ga ik dat leuk vinden?
Is dat niet een behoorlijke kiddie game? Zit zelf meer in de racing en shooters. Ga ik dat leuk vinden?
[ Voor 13% gewijzigd door TheZeroorez op 27-01-2009 16:56 ]
Moeten wij voor jou bepalen wat jij leuk vindt dan?
.
Het is geen racer en geen shooter
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Dat zeg ik toch helemaal niet? Laat maar zitten.Boeboe schreef op zondag 18 januari 2009 @ 12:47:
Moeten wij voor jou bepalen wat jij leuk vindt dan?.
Anoniem: 115781
Als je de Paintinator in acht neemt is het wel een shooter! ;-)Boeboe schreef op zondag 18 januari 2009 @ 12:47:
Moeten wij voor jou bepalen wat jij leuk vindt dan?.
Je kunt natuurlijk ook gewoon reviews lezen van die game. Kijk wij kunnen absoluut niet bepalen wat ij leuk vindt of leuk gaat vinden.pgerrits schreef op zondag 18 januari 2009 @ 12:45:
Little Big Planet voor 44.95 bij www.mediaoffer.nl.
Overigens is Paintinator zeker wel leuk
Er is een Killzone 2 bundel bij BartSmit: Klik!
Wordt 27 februari verwacht voor een prijs van €399.95.
Te duur. 19 pond incl. shipping bij blahdvdpgerrits schreef op zondag 18 januari 2009 @ 12:45:
Little Big Planet voor 44.95 bij www.mediaoffer.nl.
Slordige copy paste zeg:pino112 schreef op zondag 18 januari 2009 @ 13:39:
Er is een Killzone 2 bundel bij BartSmit: Klik!
Nouja, misschien wel leuk om nog een ps3 te kopen, maar dan voor op m'n kamerPlaystation 3 80 GB
Deze 80 GB versie heeft nog meer kracht, opslagplaats en entertainment in huis voor het ultieme gamingervaring in je woonkamer!
Wordt tevens geleverd met een gloednieuwe PS3 Dualshock controller en spel Motorstorm 2!
Jammer dat ie schijnbaar later dan de losse game komt, dus ik koop de game dan wel gewoon los ;p
Wat heb ik gekopieerd?scorpie schreef op zondag 18 januari 2009 @ 14:01:
[...]
Slordige copy paste zeg:
[...]
Nouja, misschien wel leuk om nog een ps3 te kopen, maar dan voor op m'n kamer
Jammer dat ie schijnbaar later dan de losse game komt, dus ik koop de game dan wel gewoon los ;p
Jij niet, Bart-Smit. Ze hebben gewoon de description van het Motorstorm 2 pakket gekopieerd en in het Killzone 2 pakket geplakt.
Anyway, de preview presskit van Killzone 2 is op ebay verkocht voor 400 pond (!!!!!!!!!!!!!!!!).
Anyway, de preview presskit van Killzone 2 is op ebay verkocht voor 400 pond (!!!!!!!!!!!!!!!!).
In een van de vorige delen werd er een keer uitleg gegeven over het feit dat de PS3 erg 'lang' doet over het installeren van bv. demo's...
Geldt dit ook voor het downloaden daarvan? Ik vind dat het zooo traag gaat bij mij...(me PS3 is gewoon via ethernet kabel aangesloten op een 20Mbit lijntje)
Geldt dit ook voor het downloaden daarvan? Ik vind dat het zooo traag gaat bij mij...(me PS3 is gewoon via ethernet kabel aangesloten op een 20Mbit lijntje)
playstation store is traaaaaaaaag ja, niet veel aan te doen vrees ik
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Ik had ergens gelezen dat dit kwam door de encryptie, doordat er gedecrypteerd (ontcijferd/gedecodeerd) moet worden duurt dit langer. Voordelen hier van waren dat je elk 2,5'' HD kon kopen wat op de markt was.Gusev schreef op zondag 18 januari 2009 @ 16:07:
In een van de vorige delen werd er een keer uitleg gegeven over het feit dat de PS3 erg 'lang' doet over het installeren van bv. demo's...
Correct me if i'm wrong
apart, ik was juist prettig verrast hoe snel het downloaden gaat, ook uit de US en JAP store haal ik behoorlijke snelheden, weet niet hoe snel, download altijd in background en meestal als ik dan klaar ben met browsen in de store zijn mijn downloads ook klaar. (100mbit surfnet)Boeboe schreef op zondag 18 januari 2009 @ 16:16:
Nou ik wilde dat ik die ervaring ook kon delen 
Maarre klopt inderdaad wat angelus zegt... elk voordeel heeft z'n nadeel
Soms duurt het gewoon echt te lang!
Ik heb nog nooit problemen gehad met downloaden. Het loopt eigenlijk altijd met 1MB per seconde ongeveer. (20Mbit ADSL).Gusev schreef op zondag 18 januari 2009 @ 16:07:
Wat je in elk geval niet moet doen is iets downloaden terwijl je iets anders installeert, dan kan je koffiezetten, stofzuigen, nieuwe vloer leggen, keuken verbouwen en nieuw bad aanleggen.
Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).
En is dat een probleem als je in de achtergrond kan downloaden? Dan ga ik intussen gewoon een spelletje spelen. Je kan de ps3 ook afzetten en later verder gaan.Gusev schreef op zondag 18 januari 2009 @ 16:26:
Nou ik wilde dat ik die ervaring ook kon delen
Zo gebeurt het wel dat een demo in meerdere 'play-sessies' bij mij afgehaald wordt. Ik heb altijd wel iets te doen op de ps3, dus zo'n ramp vind ik het niet. Of hij er nu vandaag is, of pas morgen het laatste stuk wordt afgehaald wanneer ik nog eens game, geen probleem? Als je natuurlijk voor het scherm zit te wachten tot het balkje naar de andere kant loopt, tja...
Ik vind het trouwens ook niet echt super traag, en bij moet het over wifi gaan (terwijl vaak de pc ook nog wat bandbreedte gebruikt)
Installeren kan wel even duren ja, voor sommige games meer dan voor andere. GT5 duurt echt lang, maar de demo's vallen allemaal goed mee (en ik heb er een vijftiental staan van rond de GB) Minuutje of vier misschien per demo? (installeren dan bedoel ik)
Zo, net Resistance 2 uitgespeeld. Dat spel laat me echt zitten met gemengde gevoelens. Hoewel ik deel 1 nooit gespeeld heb (ga hem nog wel kopen voor de coop singleplayer), denk ik niet dat ik deel 2 nog veel aan zal raken... Volledig liniear level design, irritante vijanden zoals die onzichtbare monsters die op je afspringen, non-memorabele karakters, alle gesproken stukken klinken alsof het via de radio klinkt terwijl de persoon die spreekt soms gewoon naast je staat. Olie domme teammates die de nog dommere vijanden (die alleen op jou schieten) zo door laten lopen als je staat te snipen...
Next up: Assassin's Creed
Eigenlijk heb ik me het grootste deel van de game zitten irriteren aan al deze dingen. Het laatste stuk is dan wel een goede afsluiting op zich.
Next up: Assassin's Creed
Eigenlijk heb ik me het grootste deel van de game zitten irriteren aan al deze dingen. Het laatste stuk is dan wel een goede afsluiting op zich.
spoiler:
.
Maar die boss fight met daedelus, waar je eerst in die hutjes verstopt en daarna op wat orbs moet schieten had wel wat spectaculairder gekunt, net als de laatste cutscene. Die ontsnappings scene met special forces is nog wel aardig
Nou ik heb zo'n klein vermoeden dat ik erachter ben gekomen wat het probleem is....
Bij verbindingsstatus zag ik net staan dat UPnP op "Niet beschikbaar" stond...Hmmm, blijkt het dat mijn modem (Tele2 geval) geen UPnP ondersteund...Al die tijd dus gewoon niet geweten
Ik heb nu maar een aantal poorten geopend met een guide op portforward.com...Maar kan iemand mij vertellen of ik bij static ip-adres de ip-adres van me PS3 moet invullen of echt mijn laptop een static ip-adres moet geven....
Bij verbindingsstatus zag ik net staan dat UPnP op "Niet beschikbaar" stond...Hmmm, blijkt het dat mijn modem (Tele2 geval) geen UPnP ondersteund...Al die tijd dus gewoon niet geweten

Ik heb nu maar een aantal poorten geopend met een guide op portforward.com...Maar kan iemand mij vertellen of ik bij static ip-adres de ip-adres van me PS3 moet invullen of echt mijn laptop een static ip-adres moet geven....
Kijk maar is goed, hij is niet verkocht "reserve not met" dus heeft hij een minimumprijs van xx ingevuld wat niet is gehaald. 400 GBP was het hoogste bod misschien, maar je moet wel verder kijken, gaat het om iemand die zich bijv. net heeft ingeschreven ( is nu niet meer te zien ). Bij de biedingen staat verder Explanation:The seller ended the listing early and cancelled all bids.scorpie schreef op zondag 18 januari 2009 @ 15:33:
Dat kan 2 dingen betekenen, of iemand heeft hem aangegeven ( mag niet verkocht worden )
of het is aandachttrekkerij en hij heeft het produkt helemaal niet.
[ Voor 0% gewijzigd door Yippie op 18-01-2009 18:23 . Reden: typo ]
Hij heeft het eerste bod inderdaad weggehaald, of is verwijderd, maar daarna heeft hij hem onder een andere naam weer te koop aangeboden (dezelfde persoon heeft ook Resistance 2 presskit verkocht).
1e bieding: http://www.ps3center.net/news/2162/killzone-2-hits-ebay/
2e bieding: http://www.ps3center.net/...-press-kit-sells-for-589/
1e bieding: http://www.ps3center.net/news/2162/killzone-2-hits-ebay/
2e bieding: http://www.ps3center.net/...-press-kit-sells-for-589/
Mijn PS3 is op een 100MBit internetverbinding (universiteitsnetwerk) aangesloten en het gaat allemaal heel snel, het downloaden. Ik denk dat ik toch wel een MB of 7 per seconde binnen trek...Seraphus-Y schreef op zondag 18 januari 2009 @ 16:41:
[...]
Ik heb nog nooit problemen gehad met downloaden. Het loopt eigenlijk altijd met 1MB per seconde ongeveer. (20Mbit ADSL).
Wat je in elk geval niet moet doen is iets downloaden terwijl je iets anders installeert, dan kan je koffiezetten, stofzuigen, nieuwe vloer leggen, keuken verbouwen en nieuw bad aanleggen.
Het installeren duurt inderdaad wat langer, maar ik zie daar geen probleem in, zolang ik maar gewoon een goedkopere harde schijf in kan knallen
Anoniem: 178057
Ik denk dat je bedoelt een grotere. Want een goedkope zou ik er niet in willen. Ben je al je save games kwijt als het fout gaat.robvanpraat schreef op zondag 18 januari 2009 @ 19:42:
[...]
Mijn PS3 is op een 100MBit internetverbinding (universiteitsnetwerk) aangesloten en het gaat allemaal heel snel, het downloaden. Ik denk dat ik toch wel een MB of 7 per seconde binnen trek...
Het installeren duurt inderdaad wat langer, maar ik zie daar geen probleem in, zolang ik maar gewoon een goedkopere harde schijf in kan knallen
Hij bedoelt goedkoop vergeleken met wat je bij de xbox moet betalen /GB (proprietary...)Anoniem: 178057 schreef op zondag 18 januari 2009 @ 20:05:
[...]
Ik denk dat je bedoelt een grotere. Want een goedkope zou ik er niet in willen. Ben je al je save games kwijt als het fout gaat.
Heeft er iemand hier een 22" tft scherm?
Ik ben van plan om een Samsung T220 te kopen welke dvi ondersteund, maar geen 1:1 pixelmapping heeft.
Nu vraag ik me af of ik niet beter een 24", een t220hd of een andere 22" die wel 1:1 ondersteund kan kopen.
Wat is jullie ervaring met dit soort monitoren?
Ik ben van plan om een Samsung T220 te kopen welke dvi ondersteund, maar geen 1:1 pixelmapping heeft.
Nu vraag ik me af of ik niet beter een 24", een t220hd of een andere 22" die wel 1:1 ondersteund kan kopen.
Zelf bezit ik de HP w2408h al een klein jaartje en heb nu 4 weekies de PS3 erop aangesloten, het bevalt me dan ook prima en ben blij dat ik geen 22'' heb. Naar mijn idee moet de monitor het volgende hebben.MuSeLive schreef op zondag 18 januari 2009 @ 20:31:
Heeft er iemand hier een 22" tft scherm?
HDMI(liefst 2/minimal 1) Indien geen 2HDMI's een DVI aansluiting erbij
HDCP
1:1 pixelmapping
Voordeel van een 24'' 16:10 model is dat hij 1920x1200 resolutie heeft in combinatie met de 1:1 zal deze 2 kleine balkjes van minder dan 1,5cm weergeven. Misschien is een 23'' 16:9 (1920x1080) model iets voor je, zijn vaak wat goedkoper, maar geeft wel een net zo groot plaatje weer bij 1080P materiaal.
GL
PSN is snel zat: Ik haal frequent de 20mbit.robvanpraat schreef op zondag 18 januari 2009 @ 19:42:
[...]
Mijn PS3 is op een 100MBit internetverbinding (universiteitsnetwerk) aangesloten en het gaat allemaal heel snel, het downloaden. Ik denk dat ik toch wel een MB of 7 per seconde binnen trek...
Het installatie proces is traag doordat het systeem ALLE uitvoerbare data zwaar encrypteerd.
Nou ben ik toch benieuwd guys: Hoe staat jullie PS3 dan ingesteld?! Waarschijnlijk UPnP ingeschakeld? Want ook al zet ik een aantal poorten open.....tevergeefs
Tijd voor een nieuwe modem denk ik zo...
Hoe ziet eigelijk een 16:10 Beeldscherm dan eruit zonder pixelmapping? (Omdat ik de Samsung 2443BW waarschijnlijk voor de PS3 wil halen,maar volgens de specificaties van Samsung heeft het geen 1:1 pixelmappig)
Nope, gewoon achter NAT ( upnp is een risic i.v.m beveiliging )Gusev schreef op zondag 18 januari 2009 @ 21:03:
Nou ben ik toch benieuwd guys: Hoe staat jullie PS3 dan ingesteld?! Waarschijnlijk UPnP ingeschakeld? Want ook al zet ik een aantal poorten open.....tevergeefs![]()
En het werkt hier zowel bedraad als via wifi prima.
( Tijdelijk zelfs achter dubbele NAT )
bij mij is psn ook snel, kheb geen upnp ingesteld en ook (nog) geen poorten geforward naar m'n ps3 (is dat überhaupt nodig??).. gewoon een vast ip adres en de gateway opgegeven...
Nahh, dan weet ik het ook niet meer...Het is niet vooruit te branden hiero...Bijvoorbeeld Skate 2 demo staat al 2 uurtjes te downloaden en is 14%
Ik kan me niet herinneren dat het downloaden in het begin ook zo sloom ging...
Ik kan me niet herinneren dat het downloaden in het begin ook zo sloom ging...
In hoeverre maakt het uit of er hdmi of dvi op zit? zonder hdmi kan ik alleen geen 1080p weergeven toch?angelus20 schreef op zondag 18 januari 2009 @ 20:57:
[...]
Zelf bezit ik de HP w2408h al een klein jaartje en heb nu 4 weekies de PS3 erop aangesloten, het bevalt me dan ook prima en ben blij dat ik geen 22'' heb. Naar mijn idee moet de monitor het volgende hebben.
HDMI(liefst 2/minimal 1) Indien geen 2HDMI's een DVI aansluiting erbij
HDCP
1:1 pixelmapping
Voordeel van een 24'' 16:10 model is dat hij 1920x1200 resolutie heeft in combinatie met de 1:1 zal deze 2 kleine balkjes van minder dan 1,5cm weergeven. Misschien is een 23'' 16:9 (1920x1080) model iets voor je, zijn vaak wat goedkoper, maar geeft wel een net zo groot plaatje weer bij 1080P materiaal.
GL
Of iitons schreef op zondag 18 januari 2009 @ 21:30:
DVI kan gewoon 1920x1080 weergeven en dat is 1080p resolutie...
Hmm, dan ga ik maar voor de t220 en hoop dat het niet téveel uitrekt.
Verder nog een vraagje:
Moet ik verder nog een dvi->2xdvi splitter erop zetten zodat ik mijn ps3 (icm hdmi->dvi kabel) en pc tegelijk aan kan sluiten? Of kan ik ook een dvi->dvi + Hdmi kabel en dan mijn ps3 (icm hdmi kabel) en pc aan sluiten?
Verder nog een vraagje:
Moet ik verder nog een dvi->2xdvi splitter erop zetten zodat ik mijn ps3 (icm hdmi->dvi kabel) en pc tegelijk aan kan sluiten? Of kan ik ook een dvi->dvi + Hdmi kabel en dan mijn ps3 (icm hdmi kabel) en pc aan sluiten?
Heb zelf een syncmaster 940mw van samsung die ook op 16:10 beeld binnenneemt. Het toont je beeld fullscreen (zonder zwarte randen), waarbij links en rechts een stuk afgesneden wordt. Games voorzien hier bijna altijd een marge in, ik ben nog nooit een game tegengekomen waar ik een stukje GUI mistte hierdoor.
Anoniem: 179526
€ 29,95Logitech Cordless Precision PS3 Controller Duo Pack
* Merk: Logitech
* Kleur: zwart
* Type: Logitech Cordless Precision PS3 Duo Pack
* Inhoud: 2 x Logitech Cordless Precision PS3 controller
* Vibratiefeedback: Voor realistische en meeslepende games.
* Draadloze 2,4-GHz ontvanger: Geniet van superieure, vertragingsvrije controle tot op tien meter afstand. Vrijwel overal in huis gamen!
* Mini-ontvanger: Sluit de ontvanger rechtstreeks op de console aan.
* Energiebeheer: Langere batterijlevensduur: tot 300 uur gameplay met twee AA-batterijen (niet inbegrepen). Na 5 minuten inactiviteit gaat de gamepad naar de slaapstand.
* Vertrouwde PlayStation-knoppen: Bereik onmiddellijk de gewenste snelheid dankzij PlayStation-compatibele knoppen, waaronder duimknoppen, actieknoppen, schouderknoppen en de knoppen Back en Start.
Nadeel van die controllers:
1) You cannot turn the PS3 on with this controller
2) it requires a USB port to operate.
3) geen six-axis
4) persoonlijk heb ik een hekel aan batterijen, vind accu veel prettiger (heb dan ook zon oplader voor m'n controllers)
Voordelen die genoemd werden in de amazon recensie:
1) Precieser met 3d shooters
2) Ligt prettiger in de hand
3) Ook op de pc aan te sluiten
Heb er toch maar besteld, mijn 2 'backup' controllers van DX hebben geen analoge triggers.
1) You cannot turn the PS3 on with this controller
2) it requires a USB port to operate.
3) geen six-axis
4) persoonlijk heb ik een hekel aan batterijen, vind accu veel prettiger (heb dan ook zon oplader voor m'n controllers)
Voordelen die genoemd werden in de amazon recensie:
1) Precieser met 3d shooters
2) Ligt prettiger in de hand
3) Ook op de pc aan te sluiten
Heb er toch maar besteld, mijn 2 'backup' controllers van DX hebben geen analoge triggers.
[ Voor 31% gewijzigd door itons op 19-01-2009 09:22 ]
In Japan krijgen ze naar aanleiding van FF7: Advent Children een nieuw (tijdelijk) PS3-model:

Nog iets eerder komt ook nog een Yakuza PS3 uit:

Nog iets eerder komt ook nog een Yakuza PS3 uit:

[ Voor 29% gewijzigd door ymmv op 19-01-2009 09:22 ]
Ik las net een headline ja: Final Fantasy VII Coming to PS3 en ik sprong bijna het dak uit, tot ik het artikel las
Final Fantasy 7 is al zo'n 11 jaar uit hoor, draait zelfs bijzonder goed op je ps3
Ligt dan toch echt aan je verbinding denk ik want bij mij gaat het hartstikke vlot. In den beginne kan ik me nog wel herineren dat de plaatjes bij de items zeer traag of niet laden maar dit is al zeker een jaar helemaal in orde.Boeboe schreef op zondag 18 januari 2009 @ 16:16:
Ook over de downloaden ben ik niet ontevreden. Ik heb maar iets van een 300 kb/s als verbinding maar hij download over die snelheid.
Anoniem: 279033
Heb Little Big Planet gekocht en ben er tevreden over. Houd erg veel van 16-bit platformers en het is een vergelijkbare titel die er nog eens mooi uitziet. Vooral de textures zijn levensecht wat extra tot uiting komt bij het plakken van stickers. (relief op stenen enzo)
Daarnaast is het een goede game om je vriendin te laten gamen. tot nu toe de 2e game (na Sonic Unleashed) die ze leuk vindt. Gevolg was wel dat ik zaterdagavond weinig kon gamen.
Is er trouwens een manier om de kneuterige Nederlandse stemmen te vervangen door Engelse?
Daarnaast is het een goede game om je vriendin te laten gamen. tot nu toe de 2e game (na Sonic Unleashed) die ze leuk vindt. Gevolg was wel dat ik zaterdagavond weinig kon gamen.
Is er trouwens een manier om de kneuterige Nederlandse stemmen te vervangen door Engelse?
Over Playstation Store gesproken, is er een makkelijke manier om te zien wat er in de hele store nieuw is? Ik ben altijd wel geinteresseerd in trailers, maar heb geen zin om steeds elke categorie door te ploegen.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Zet de systeemtaal van je PS3 op EngelsAnoniem: 279033 schreef op maandag 19 januari 2009 @ 10:08:
Heb Little Big Planet gekocht en ben er tevreden over. Houd erg veel van 16-bit platformers en het is een vergelijkbare titel die er nog eens mooi uitziet. Vooral de textures zijn levensecht wat extra tot uiting komt bij het plakken van stickers. (relief op stenen enzo)
Idd shop werkt hier ook vrij normaal, downlaoden gaat ook altijd wel ok, ene keer wat sneller dan de andere keer.
Behoorlijk lelijk trouwens zo'n witte PS3
Behoorlijk lelijk trouwens zo'n witte PS3
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Even je system language van je PS3 wijzigen in Engels, dan worden je spellen ook in het engels.Anoniem: 279033 schreef op maandag 19 januari 2009 @ 10:08:
[edit]
ik moet refreshen voordat ik post
Ik hoorde trouwens een gerucht over FFXIII, dat deze uitgesteld is? iemand die hier meer over weet?
[ Voor 9% gewijzigd door GeleFles op 19-01-2009 10:25 ]
Voor zover ik de artikelkoppen gelezen heb ging het erom dat in '09 FFXIII in Japan uitkomt, maar moet Europa en VS wachten tot de build van de Xbox klaar is, vandaar de vertraging. (Correct me if I'm wrong)
Nee nog niet. Helaas, maar ik heb hem via de Hong Kong store gekocht! hehe Kost slechts 78 HKD = +/- € 7,50! Heb eerst gewacht op de EU release en de US versie niet gekocht. Maar de HK versie is goedkoper en het spel werkt prima! Ik kan gewoon met mijn nl id het spel spelen.
Ik wacht ook met smart op SFIV, maar SSF2HDR is wel een leuke training. Online is het echt moeilijk. Wel te doen, maar moeilijk
Maar dan speel je alleen tegen mensen uit Azie neem ik aan?! Kan je dat ergens uit opmaken...Want ik heb nu eigenlijk ook wel lang genoeg gewacht
Nee, daar is ook al vanuit dit topic meerdere keren contact met Sony over geweest. Bij de US store kan je het heel gemakkelijk zien, en staan demo's e.d. ook allemaal netjes gecatalogiseerd. De EU store is in vergelijking met de US store echt een ramp. Helaas!spaceboy schreef op maandag 19 januari 2009 @ 10:08:
Over Playstation Store gesproken, is er een makkelijke manier om te zien wat er in de hele store nieuw is? Ik ben altijd wel geinteresseerd in trailers, maar heb geen zin om steeds elke categorie door te ploegen.
De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !
Dit topic is gesloten.
Let op:
Games-import is offtopic hier. In dit topic is het beter op z'n plaats...
Games-import is offtopic hier. In dit topic is het beter op z'n plaats...