@ casagrande2407
Bedankt voor je snelle reactie. Ik word door diverse personen aangeraden om inderdaad te wachten tot dell met de oplossing komt. Sommige raden aan om gewoon voor een andere laptop te kijken. Ik heb vernomen dat Asus een goede optie is. Hun systemen zijn robuust. Hoe denk jij hierover? Mijn voorkeur gaat uit naar G71V, zie link voor meer info.: [http://www.asus.nl/product.aspx?P_ID=BIobfxtaVu9MPKdx]
In de reacties heb ik gelezen dat een NVIDIANVIDIA videokaart wordt afgeraden. Mijns inziens blijft er weinig over.

.... Of heb jij een beter alternatief en/of tips die ik zeker in ogenschouw dien te nemen voordat over ga tot een aankoop van een nieuwe laptop. Sowieso wacht ik de maand januari af.
Thanks voor de info. Het is wel handig dat er een forum is voor dit soort zaken. Want een verkoper vindt alles goed, mooi en goedkoop.
Mvg,
BG.
[/quote]
@comp: Ik gebruik mijn Dell nu dagelijks en afgezien van de problemen met het ontwaken ben ik er tevreden over. Zolang je maar geen Dell support nodig hebt is er niets aan de hand. Ik weet niet of dat met andere merken beter is geregeld.
Qua prijs is er op het moment eigenlijk geen concurrent van de Dell Studio 1747. Ik moet eerlijk zeggen dat ik voor de goedkoopste heb gekozen, na wat speurwerk op internet naar de ervaringen met Dell apparaten. Die zijn in het algemeen positief, het '7 piepjes' probleem was op het moment dat ik de laptop bestelde nog niet bekend, anders had ik een ander merk gekozen, waarbij ik geen voorkeur heb voor Acer, HP of Asus.
Ik geloof niet dat er tegenwoordig nog rommel op de markt wordt gebracht (naief?), dan hoef je alleen nog maar te letten op de specs van de apparaten en ga je voor de prijs-prestatie verhouding.
En wat dat betreft is de Studio 1747 met core i7 koploper, scheelt toch gauw 150-200 euro met de andere merken (ok, bluetooth en wlan-n krijg je er dan wel bij). Voor mij aanleiding om voor Dell te kiezen.
Ik weet niet of dit je echt verder helpt, ieder heeft zijn eigen overwegingen om een keuze te maken. En dat is maar goed ook, anders zou het een saaie boel worden!