Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry dat ik deze thread bombardeer met mijn vragen, maar bij eerste keer begruik van de batterij moet je deze dan volledig opladen? en weer volledig leeg trekken? Of zoals ik op GT heb gelezen dat je bij 40% de batterij aan de lader moet hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

De eerste keer kan een deepcycle goed zijn. Over het algemeen is het beter op te laden voor 20%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earnn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-01-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 15:33:
Thanks voor je snelle antwoord. Tevens wil ik vragen hoe je die vervelende stickers eraf krijgt zonder plaksel achter te laten. Het stoort mij namelijk een levensgrote sticker van 2 years warranty.
gewoon voorzichtig eraf trekken en dan schoon poetsen met iets vochtigs.
een natte vinger werkte bij mij perfect:P

 iPhone 2g 8GB -  Macbook Pro 13'' 2,4 GHz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wtdeuce
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-09 15:16
Aangezien er niet echt gereageerd wordt, koop ik het ding en bekijk ik het zelf wel even :p Verwacht binnenkort maar een bevestiging oid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:52
Ben van plan deze laptop aan te schaffen, bij 4 Launch is deze voor 410,- euro incl. verzendkosten van mij, alleen staat erbij dat het om de zwarte versie gaan, is deze ook nog in het mooie wit te krijgen? (eventueel 2de hands?:)

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

De X340-232 bedoel je? Die is er volgens mij enkel in het zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer komt de X350? Deze
heeft een betere accu dan de X340.
Bij de fabrikant is deze notebook al aangekondigd.

Hopelijk komt deze snel deze kant op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-09 17:38
@rishilla
Kan de bron niet meer vinden, maar MSI had aangegeven de X350 niet in Nederland te lanceren. Dus wellicht kan je het krijgen via import.

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2010 @ 09:09:
Wanneer komt de X350? Deze
heeft een betere accu dan de X340.
De betere accu kan ook op Ebay worden besteld, niet duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
Plus de nieuwe generatie X-serie krijgen allemaal de chiclet keyboard en betere specs. Ze zouden eerst in februari uitkomen, maar dit is uitgesteld tot maart ivm betere intel cpu's enz.

Zoals deze nieuwe X620

Afbeeldingslocatie: http://www.techgadgets.in/img/msi-x620-notebook.jpg
http://www.techgadgets.in...out-x-slim-x620-notebook/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wtdeuce
Heb mijn x600 binnen. Na er een uurtje mee aan de gang geweest te zijn (standaard MSI meuk eraf) enzo kan ik zeggen dat de eerste indruk in orde is :)
Vraag me alleen nu al af waarom ik mijn wireless network niet kan vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je de wireless aangezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.E.Amrani
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-08 10:35

M.E.Amrani

...heeft honger

Graag wil ik jullie advies. Ik wil een lichtgewicht notebook voor opslag (foto's), internet en het afspelen van films (ook HD). Sinds de release ben in onder de indruk van de combo van design en prijs van MSI's x-slim. Nu twijfel ik tussen pricewatch: MSI X-Slim X410-045NL en pricewatch: MSI X-Slim X340-232NL

De eerste is goedkoper en heeft een iets snellere CPU, en de tweede heeft een betere GPU. Welke zou ik moeten nemen? En weten jullie of de x340 een LED of CCFL backlight heeft? Wachten op de opvolgers heeft geen zin, de 'diamantenmotief' vind ik echt niet mooi en de prijzen zijn een stuk hoger (volgens de geruchten). Of klopt dat niet?

In ieder geval bedankt voor jullie hulp

[ Voor 4% gewijzigd door M.E.Amrani op 26-01-2010 23:35 ]

instagram - linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.E.Amrani

M.E.Amrani

...heeft honger

verkeerde post. excuses

[ Voor 118% gewijzigd door M.E.Amrani op 27-01-2010 00:17 ]

instagram - linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earnn
@ TERW_DAN

eerder in dit topic zeg je dat je met gemak 1080p afspeeld op je msi x340,
ik heb op youtube een aantal 1080p filmpjes geprobeerd te draaien maar hij schokt heel erg.
Hoe krijg jij het voor elkaar omdat zo goed af te spelen?

@ Eejtje

hij heeft een LED backlight

[ Voor 8% gewijzigd door Earnn op 27-01-2010 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wtdeuce
Uiteraard :) Een herinstallatie van de drivers did the job :Y)
De laptop bevalt nog altijd heel goed, maar tijd om er intensief gebruik van te maken heb ik nog niet gehad, dus helaas nog geen productreview ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wtdeuce
eejtje schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 23:31:
Graag wil ik jullie advies. Ik wil een lichtgewicht notebook voor opslag (foto's), internet en het afspelen van films (ook HD). Sinds de release ben in onder de indruk van de combo van design en prijs van MSI's x-slim. Nu twijfel ik tussen pricewatch: MSI X-Slim X410-045NL en pricewatch: MSI X-Slim X340-232NL

De eerste is goedkoper en heeft een iets snellere CPU, en de tweede heeft een betere GPU. Welke zou ik moeten nemen? En weten jullie of de x340 een LED of CCFL backlight heeft? Wachten op de opvolgers heeft geen zin, de 'diamantenmotief' vind ik echt niet mooi en de prijzen zijn een stuk hoger (volgens de geruchten). Of klopt dat niet?

In ieder geval bedankt voor jullie hulp
Gevoelsmatig zou ik je aanraden voor de 410 te gaan. Ikzelf acht CPU power relevanter dan de GPU :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

eejtje schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 23:31:
Nu twijfel ik tussen pricewatch: MSI X-Slim X410-045NL en pricewatch: MSI X-Slim X340-232NL

De eerste is goedkoper en heeft een iets snellere CPU, en de tweede heeft een betere GPU.
De tweede heeft een betere CPU en GPU en DXVA versnelling. Altijd de tweede dus imo.

http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php

[ Voor 4% gewijzigd door Philflow op 27-01-2010 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.E.Amrani

M.E.Amrani

...heeft honger

Bedankt voor jullie reacties. Ik ben vandaag naar Computerland gegaan, en de x410 wordt het niet. Deze heeft namelijk last van een te soepele toetsenbord, ik dacht dat dit model het niet meer had. Maar deze valt nu af.

Bovendien verbruikt de Neo MV-40 max 15watt, terwijl de celeron 723 slechts 5watt als TDP heeft

[ Voor 18% gewijzigd door M.E.Amrani op 27-01-2010 18:01 ]

instagram - linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

eejtje schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 17:59:
Bedankt voor jullie reacties. Ik ben vandaag naar Computerland gegaan, en de x410 wordt het niet. Deze heeft namelijk last van een te soepele toetsenbord, ik dacht dat dit model het niet meer had. Maar deze valt nu af.
Dan ben ik benieuwd hoe de X340 gaat bevallen. Die heeft net zoveel keyboard flex namelijk.

Als je een goed toetsenbord wil hebben moet je geen MSI nemen volgens mij. Als je perse 13" wil hebben is dit misschien wat: http://www.computerland.nl/ProductDetails.aspx?en=NS00683373
Toetsenbord is een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.E.Amrani

M.E.Amrani

...heeft honger

PB, erg slechte ervaring mee. En Vista hoef ik helemaal niet. Volgens berichten in dit topic hebben nieuwere X340 minder flex. Dus ik denk dat dat het wordt, en anders een Aspire 1810TZ

instagram - linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05:03
Afgelopen zondag een X340 besteld bij 4Launch. Vandaag geleverd (vrijdag). Echt mijn geluk weer. Derde internet aankoop op een rij met een DOA. Eerst mijn AO751H met bad sectors, wacht nog op RMA van Acer, slechte site. Nu mn X340. Ik zette m aan en wou het toetsenbord aanvoelen. Ik schrok want mn linkerpols werd erg warm. Ik dacht, vreemde plek voor een CPU. Elke keer als ik die plek aanraak dan hoor je geklik, alsof er sluiting optreedt. Na de installatie doorgelopen te hebben start W7 op met een BT foutmelding en BT wordt uitgeschakeld. Hoppa, het geklik is verdwenen. BT weer aan en hij wordt weer warm op die plek en als ik druk hoor ik weer die klik. Lekker dan, gewoon sluitng in de case. Slechte zaak vind ik dat. Alleen wel erg zuur nu omdat ik al 3 weken zonder "eigen" machine zit. Kan 4Launch niets aan doen natuurlijk, maar blijft wel zuur na 5 lange dagen. Afhankelijk van hun DOA procedure moet ik alsnog weer wachten tot deze bij hun leverancier vandaan is gehaald. Had liever wat anders gemeld dan deze eerste ervaring met mijn nieuwe 13,3" lichtgewicht laptopje. Ik vind het overigens prettiger dan 11,6".

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.E.Amrani

M.E.Amrani

...heeft honger

En hoe is de toetsenbord van je laptop? Heeft deze erg veel flex of heb je de nieuwere revisie en valt het mee.

instagram - linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Ik heb 10 regels getypt. Dus van een echte test kun je niet spreken. Maar ik heb wel gevoeld of het flexte, ik vond het wel meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.E.Amrani

M.E.Amrani

...heeft honger

Ok gelukkig, want de oudere versies waren echt dramatisch. Als ik het ga bestellen, dan wordt het waarschijnlijk van 4launch

instagram - linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.E.Amrani

M.E.Amrani

...heeft honger

Ik heb MSI gemaild om te vragen naar X350's release datum. Dit heb ik van ze als antwoord:

Geachte klant,

Helaas zal de X350 niet worden verkocht in Nederland.

De X360 word daarin tegen wel gevoerd maar staat op de planning voor Maart/April. Als u hier niet op kunt wachten dan kunt u de X320 of X340 daarvoor in de plaats aanschaffen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

instagram - linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
De X360? Kunnen ze misschien daar iets meer over vertellen?

Vraag mij af of ze geen problemen krijgen met Microsoft en Samsung!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.E.Amrani

M.E.Amrani

...heeft honger

Ze konden er verder niets over vertellen. In een mailtje daarna zeiden ze het volgende:

Helaas is er nog geen informatie beschikbaar voor de X360 over de prijs en beschikbaarheid. U zult hierover ons op een later tijdstip moeten contacteren zodat we meer informatie voor u hebben.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

instagram - linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
Het is leuk om een low budget x serie te hebben rond de 400 euro, maar ik hoop echt dat MSI een highquality versie maakt voor rond de 700-800 euro met goede hardware specs en built. Hopelijk is de X360 dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-09 01:16

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Lisadr schreef op maandag 01 februari 2010 @ 15:41:
Het is leuk om een low budget x serie te hebben rond de 400 euro, maar ik hoop echt dat MSI een highquality versie maakt voor rond de 700-800 euro met goede hardware specs en built. Hopelijk is de X360 dat.
Niet te vergeten in een wit kleurtje... :/

-Goede accu
-13.3 Inch
-Witte lay-out
-Chromen tinten
-Eventuele zwarte omlijsting

Dat zijn mijn persoonlijke eisen, die de oude X340 heeft kunnen vervullen. Helaas zijn er momenteel geen laptopjes die aan mijn eisen voldoen. :(

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Zou het mogelijk zijn om een model met een Athlon Neo MV-40 cpu te upgraden naar een Turion Neo X2?
Ze hebben hetzelfde socket (ASB1), maar zouden ze gesoldeerd zijn?

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.E.Amrani

M.E.Amrani

...heeft honger

Ik heb begrepen dat de processoren vastgesoldeerd zitten.

Ik heb ook een vraagje, is het iemand gelukt om full-hd resolutie te krijgen bij het aansluiten aan een full-hd tv? Ik krijg slechts een lage resoltie afgebeeld op mijn tv, en dan niet eens uitgestrekt maar gecentreerd

edit: Is me al gelukt. Fn+F2

[ Voor 5% gewijzigd door M.E.Amrani op 12-02-2010 15:48 ]

instagram - linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earnn
ik heb een probleem met mijn x340, als ik hem opstart maakt die een heel hard schrapend geluid net of de harde schijf ergens langs schraapt terwijl hij draait en als ik bij het inlog scherm ben is het weg.

heeft iemand enig idee wat het kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Dat kunnen bad sectors zijn. Zoek de HD op en start de machine opnieuw op met je oor tegen het compartiment. Je hoort dan meteen of het uit de schijf komt of ergens anders uit de behuizing. Komt het uit de HD? dan een RMA aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earnn
thanks voor de reply maar ik weet al wat het is, het is de van die ratelt ik neem binnenkort wel even contact op met 4launch

• Die Bruine
Neem maar contact op met MSI ;) zie mijn klaagzang in SF of een paar posts terug. Had een DOA van 4Launch. Wacht nog steeds op mijn nieuwe laptop ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earnn
Die Bruine schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 15:12:
Neem maar contact op met MSI ;) zie mijn klaagzang in SF of een paar posts terug. Had een DOA van 4Launch. Wacht nog steeds op mijn nieuwe laptop ;(
bedankt voor de tip dan doe ik dat wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus_at_work
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-10-2024
Het lijkt er op dat de x340 niet meer geleverd wordt krijg overal terug EOF :{

iets met lenzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
MSI Zou in de eerste week van februari met nieuwe 13,3 x-serie modellen komen. Maar tot heden is het erg stil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PTH1
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-10-2023
Ik zag net op engadget.com dat de nieuwe X360 een i5 ULV krijgt!

http://www.engadget.com/2...0-ultraportable/#comments

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
Leuk, maar wederom niet wit! Dis is gewoon de X350 met betere specs en nogsteeds geen opvolger van de x320 en x340!

Waarom komt MSI niet met een witte versi!???!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreukeltje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-11-2024
Heeft er iemand al ervaring met het toevoegen van een 3G modem aan een X400?
Zo ja, welk modem zou passen en zijn er manuals in omloop?

Op dit moment werk het aardig met tethering, maar met een tweede SIM-kaart wordt het allemaal nog eenvoudiger. Alleen ben ikop zoek naar ervaringen hieromtrent.

Heb nu een X400-218NL.
Ben tevreden over de machine. Doet waarvoor aangeschaft: email en licht kantoorwerk onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
En hoppaaaa. Hij is kadoek. DOA ontvangen (intern kortsluiting in BT module), na 2,5 week weer gerepareerd ontvangen. Al met al heb ik er welgeteld 2 weken van kunnen genieten sinds aanschaf. Klote shit touchpad maakte me echt gek, bleef soms hangen. Dat geklik alsof het kortsluiting was had ik nog af en toe. En zojuist streepjes op het beeld en bzzzzz. Crash en niet meer opstarten. Hij kon nog uit, maar opstarten ho maar. Ik kan 'm aanzetten en dan gaat de fan draaien maar verder komt er geen leven uit. En natuurlijk net toen ik mijn wekelijkse backup wou wegzetten |:( . Hopelijk doen ze daar niets mee. Anderzijds vind ik dat ik alleen vanwege de service alleen al wel een nieuw exemplaar mag verwachten. Eerst krijg ik een nieuwe laptop die kortsluiting in de behuizing maakt en twee weken na "reparatie" alsnog de pijp uit. En dan ben ik nog wel zo zuinig op dat ding geweest ook. pffff baal wel van mijn bestanden. Net een RMA aangevraagd en kijken hoeveel weken ik nu mag wachten. Schijtlaptop, echt niets anders dan pech de laatste tijd.

[ Voor 2% gewijzigd door Die Bruine op 17-03-2010 00:01 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Wit... 8)

MSI heeft dus nieuwe Netbooks.. Helaas geen X-Slim, maar wel de Wind U230.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Cgi8Sw6KbRWdcJ2kjGBosBIp/full.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door SalimRMAF op 21-03-2010 19:23 ]

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
@salimrmaf

U230 is al ruim 2 maanden te koop. Helaas niet in het wit :( Leuk ding met veel kracht per euro, maar een erg slechte batteryduur. Testfreak doet alsof 4 uur normaal is voor een 12 inch, maar dat is het natuurlijk niet.

ps. dit topic gaat over de MSI X-slim notebooks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReX_NL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-09 15:36
Morpheus_at_work schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 20:13:
Het lijkt er op dat de x340 niet meer geleverd wordt krijg overal terug EOF :{
Dat idee krijg ik ook inderdaad, sterker nog, de gehele X-Slim serie is nergens meer in voorraad. Iemand enig idee waarom, en wanneer ze weer komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
ReX_NL schreef op zondag 28 maart 2010 @ 22:41:
[...]

Dat idee krijg ik ook inderdaad, sterker nog, de gehele X-Slim serie is nergens meer in voorraad. Iemand enig idee waarom, en wanneer ze weer komen?
Misschien hebben ze daar de productie van gestaakt en gaan ze alles op de komende nieuws: MSI voegt 13"-ultraportable met Core i5 aan X-Slim-serie toe en eventuele andere nieuwe modellen zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReX_NL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-09 15:36
Regeneration schreef op zondag 28 maart 2010 @ 23:28:
[...]

Misschien hebben ze daar de productie van gestaakt en gaan ze alles op de komende nieuws: MSI voegt 13"-ultraportable met Core i5 aan X-Slim-serie toe en eventuele andere nieuwe modellen zetten?
Ik heb zojuist een reactie gehad van MSI, en de X340 is inderdaad End of Life. Ik verwacht de overige producten uit de X-Slim serie ook.

Die X360 ziet er ook wel leuk uit, helaas zal het prijskaartje van deze wel een stukje hoger liggen dan de 350~400 euro die de X340 kostte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
Ik heb 2x contact gehad met MSI

Eerste keer zeiden ze dat de X360 eind maart in Nederland te koop zou zijn. Prijzen waren onbekend

Tweede keer zeiden ze dat de X360 een opvolger is van de X350 en NIET in Nederland verkocht gaat worden.

Conclusie = ??huh??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds vandaag een heel raar probleem met mijn x340. Bij het opstarten maakt hij enorm geluid, alsof de harde schijf keihard begint te tikken. Is dit een bekend probleem?

Edit: Ik zie dat Earn dit probleem ook heeft ervaren. Is dit inmiddels opgelost?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2010 02:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Komt het van links of van rechts? Links zit je fan en die kan tegen de behuizing aankomen. Rechts zit je schijf, die kan geplet zijn (behuizing).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het komt van links. De laptop doet het alleen bij het opstarten. Heb al een reparatie aanvraag gedaan bij MSI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earnn
Verwijderd schreef op maandag 05 april 2010 @ 02:10:
Heb sinds vandaag een heel raar probleem met mijn x340. Bij het opstarten maakt hij enorm geluid, alsof de harde schijf keihard begint te tikken. Is dit een bekend probleem?

Edit: Ik zie dat Earn dit probleem ook heeft ervaren. Is dit inmiddels opgelost?
klopt ik heb het ook alleen ik heb het nog niet opgelost omdat ik eigelijk te lui ben om m'n laptop op te sturen want ik kan hem niet echt missen

[ Voor 26% gewijzigd door Earnn op 06-04-2010 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha dat heb ik dus ook. Ik vind het niet vervelend genoeg om hem op te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
Zijn er mensen hier die bij MSI werken? Komt de X360 werkelijk uit? Of moeten we tot de zomer wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
Contact gehad met MSI en het is niet zeker of de X360 naar Nederland komt :( Als ie komt, dan moeten wij tot eind mei / begin juni wachten. Maar ik zou niet verbaast zijn als het juli/augustus gaat worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
Volgens engadget komt de X360 in juni/juli en gaat het rond de 700 a 900 USD kosten.
http://www.engadget.com/2...n-june-msi-x-series-to-s/

Voor Nederland zal het wel juli worden en 750 a 950 euro gaan kosten. Denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
No steeds geen prijzen bekend van de pricewatch: MSI X-Slim X360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Ik hoorde van MSI op het pre-computex event van een tijdje terug dat de prijs waarschijnlijk tussen de 800 en 900 euro komt te liggen zodra hij hier verkrijgbaar zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
Terw_Dan schreef op maandag 07 juni 2010 @ 10:39:
[...]

Ik hoorde van MSI op het pre-computex event van een tijdje terug dat de prijs waarschijnlijk tussen de 800 en 900 euro komt te liggen zodra hij hier verkrijgbaar zal zijn.
Zeiden ze ook wanneer die gaat komen? Ik hoor namelijk sinds maart dat het er komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Plaatjes van de X360. Niet erg mooi imo.

http://techreport.com/gal...ex.x?id=19036&image=43051

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Niet mooi?
Hij is juist bijzonder gaaf. Mijn X340 vind ik al mooi, de X360 is nog een stuk mooier (mooier keyboard, mooie finish). Enige jammere is dat je geen oplichtend MSI logo meer hebt, en natuurlijk is een glare monitor niet alles, maar dat hebben zo'n beetje alle thin and lights.
Lisadr schreef op maandag 07 juni 2010 @ 10:47:
[...]

Zeiden ze ook wanneer die gaat komen? Ik hoor namelijk sinds maart dat het er komt.
Geen idee wanneer die precies komt eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Terw_Dan schreef op maandag 07 juni 2010 @ 11:14:
[...]
Niet mooi?
Hij is juist bijzonder gaaf. Mijn X340 vind ik al mooi, de X360 is nog een stuk mooier (mooier keyboard, mooie finish).
Ik vind jouw X340 mooier. Een zilveren rand vind ik mooi bij botsauto's, niet bij laptops ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earnn
ik heb een vraag: ik heb een MSI X340 met Windows 7 alleen op de 1 of andere manier wil hij geen programma's van adobe installeren ik heb al meerdere photoshop cs3's geprobeerd te installeren maar er komt steeds een foutmelding te staan. Net heb ik geprobeerd adobe premiere te installeren en ik kreeg weer hetzelfde.

Weet iemand hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Misschien wel zo handig om de foutmelding met ons te delen!?

Het lijkt me heel erg sterk, maar het zou kunnen dat die programma's een specifieke instructieset vereisen van de CPU. Zo kun je bv geen XP mode draaien op een X340 met een 723 omdat die CPU geen virtualization mode ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earnn
nou er staat niks specifieks alleen deze onderdelen kunnen niet worden geinstalleerd en dan staat er een lijst met programma's photoshop, illustrator, indesign enz.
hij installeerd wel dreamweaver en encoder al die kleine programma's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gister MSI Nederland gemaild betreffende de beschikbaarheid en prijs van de MSI X-Slim X360. Dit was hun antwoord:

Geachte Klant,

De X360 staat gepland voor levering in Nederland voor Augustus met de volgende specificaties: i5-520UM / 2G*2 / 500GB / W7HP / Intel GMA HD shared / NA / BGN / BT / 8-cell / Bag

Dit voor een adviesverkoop prijs van €959

Ik moet zeggen dat ik die adviesprijs wel bizar hoog vind voor een simpele i5-520UM laptop. Ik weet niet of de webshops normaal ver onder de adviesprijs zitten, maar met deze prijs zullen ze weinig kopers trekken lijkt mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
Verwijderd schreef op maandag 21 juni 2010 @ 22:46:
Ik heb gister MSI Nederland gemaild betreffende de beschikbaarheid en prijs van de MSI X-Slim X360. Dit was hun antwoord:

Geachte Klant,

De X360 staat gepland voor levering in Nederland voor Augustus met de volgende specificaties: i5-520UM / 2G*2 / 500GB / W7HP / Intel GMA HD shared / NA / BGN / BT / 8-cell / Bag

Dit voor een adviesverkoop prijs van €959

Ik moet zeggen dat ik die adviesprijs wel bizar hoog vind voor een simpele i5-520UM laptop. Ik weet niet of de webshops normaal ver onder de adviesprijs zitten, maar met deze prijs zullen ze weinig kopers trekken lijkt mij...
Mijn ervaring is dat je een mail van MSI niet kan vertrouwen! Ze weten zelf erg weinig, alles gaat via Azie! Hun nieuwe X serie laptop zouden in maart komen, toen zeiden ze mei, juni, juli en nu augustus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Verwijderd schreef op maandag 21 juni 2010 @ 22:46:
Probeer eens een 13" thin & light met i5-520UM te vinden voor minder dan 900 eur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-09 16:48
Door de hoge prijzen van die UM processoren zijn die Acers wel verdomd interessant...

Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earnn
Ik wordt echt gek van mijn X340, ik kan geen adobe programma's installeren dat is al 1 en nu vind hij mijn panasonic nv-gs230 minidv camera ook eens niet via usb. Wat is dit voor een gigantische miskoop geweest?

Hebben er hier meer mensen last van dit soort problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulklooster
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-09 15:20
Earnn schreef op maandag 28 juni 2010 @ 14:53:
Ik wordt echt gek van mijn X340, ik kan geen adobe programma's installeren dat is al 1 en nu vind hij mijn panasonic nv-gs230 minidv camera ook eens niet via usb. Wat is dit voor een gigantische miskoop geweest?

Hebben er hier meer mensen last van dit soort problemen?
Dat klinkt niet als een hardwarematig probleem. Ik zou windows er opnieuw opzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kroonjuweel
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 04-08-2020
Daar is het forum niet voor bedoeld.

[ Voor 90% gewijzigd door DaMarcus op 30-07-2010 07:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
In duisland zijn de eerste webshop bezig de X360 op te nemen voor een pre-order voor rond 900 euro, binnen 10 dagen leverbaar!

http://www.notebooksbilliger.de/msi+x360+i5547w7p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moneta
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-12-2021
zullen ze in nederland toch iets eerder verkrijgbaar zijn, vanaf vrijdag of maandag zijn ze hier ook te bestellen.

That's the way the cookie crumbles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
@Moneta

De X360 is ruim 2x zo duur als de vorige modellen (X340 en X320), dus MSI richt zich op een andere doelgroep.

Klopt het dat MSI met een updated X340 (of andere modelnaam) komt met een U5400, 2GB ram en voor rond de 500-600 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moneta
Ik denk dat je met door, duur bedoeld?

De prijs is inderdaad veel duurder als de X340. Ik moet ook vermelden dat tegen het einde van de life cycle de X340 prijs zwaar verlaagd is. Geeft een beetje een vertekend beeld met de nieuwe x360. De dure prijs van de X360 word voornamelijk veroorzaakt door de CULV Core i5.. deze cpu alleen kost al meer dan 200 euro...

Het kan zijn dat ons hoofdkantoor daar mee bezig is maar wij hebben voor nederland niet gepland om dit model te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
door = duur ;)

pricewatch: MSI X-Slim X340-232NL is altijd rond de 400 euro geweest, maar de andere model is wel eerst rond de 800 geweest.

Omdat je destijds bij lancering de X340 had voor rond 800 euro en X320 voor rond 600 euro. Gingen er geruchten dat er een update zou komen met een U5400 voor rond 600 euro.

Bedankt voor je insider info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook Nederlandse webshops nemen de X360 nu op in hun assortiment. Als de informatie van Moneta klopt, dan zouden we dus vanaf maandag deze laptop moeten kunnen bestellen. Aangezien mijn oude laptop al drie maanden kapot is en ik wachtte tot of de Acer 1830T met i5 UM, de Lenovo U160 of deze MSI X360 te koop was, lijkt het er dus op dat deze MSI de strijd gaat winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moneta
De X360 is vanaf nu te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artbij
  • Laatst online: 11:17
Heeft iemand links naar testen van deze laptop? Ik kan ze nl nergens vinden.

Met gestrekt been.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
Er zijn nog geen test. Wacht 1 a 3 weken af en dan komen de reviews binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Wow als die nou in het wit uitkomt. >:)

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artbij
Wereldwijd is hij toch al langer uit of niet?

Met gestrekt been.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
Nee hij zou in maart uitkomen en toen werd het uitgesteld en uitgesteld en uitgesteld en nu eindelijk beschikbaar.

Wit zou geweldig zijn! Ik snap niet waarom steeds meer fabriekanten afstappen van wit. Zelfs Asus met hun eeepc.

In maart/april zou dit een geweldig koop zijn voor 900 euro. Maar aug/sep verwachten mensen voor 900 euro minstens 1 usb3 poort. Denk ook dat de prijs binnen 1 maand gaat zakken richting de 800 euro.

Ze hadden een i330 versie moeten maken voor rond 750 euro en/of een U5400 versie voor rond 650 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artbij
Lisadr schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 11:01:
Nee hij zou in maart uitkomen en toen werd het uitgesteld en uitgesteld en uitgesteld en nu eindelijk beschikbaar.

Wit zou geweldig zijn! Ik snap niet waarom steeds meer fabriekanten afstappen van wit. Zelfs Asus met hun eeepc.

In maart/april zou dit een geweldig koop zijn voor 900 euro. Maar aug/sep verwachten mensen voor 900 euro minstens 1 usb3 poort. Denk ook dat de prijs binnen 1 maand gaat zakken richting de 800 euro.

Ze hadden een i330 versie moeten maken voor rond 750 euro en/of een U5400 versie voor rond 650 euro.
Ik vind USB 3.0 echt niet zo interessant op een thin en light. Volgens mij is deze 900 een normale prijs nu voor zo`n laptop. Ik zie nl weinig concurenten.

Met gestrekt been.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Race Eend
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
Sinds afgelopen week de MSI Slim-X 360 in mijn bezit.

Zeer tevreden met mijn aankoop tot nu toe, laptop ziet er prachtig uit, de structuur lijkt een beetje op carbon, je ziet de vette vingers er duidelijk minder op dan bij een gladde zwarte laptop. Toetsen tikken prettig en mooi stil ook geen klachten over de mousepad.

Hij is mooi stil en blijft bovendien lekker koel, een laptop die behoorlijk warm wordt is toch altijd vervelend op schoot na verloop van tijd.

Batterij nu 3 keer leeg gehad, doet het zeker 6 -7 uur (en daarbij werd er behoorlijk intensief geinstalleerd en vakanties gezocht op internet, foto-video's etc). Nog weer beter dan de asus UL30 van asus van een kennis van mij.

De standaard msi windows 7 installatie er direct af gemikt (door het ontbreken van de cd speler even een externe aangesloten), stond weer vol met allerlei demo software, wat de boel onnodig vertraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Race Eend, zou je wat foto's kunnen posten en kun je hem eens op een weegschaal zetten? En hoe is de touchpad?

Ik ben er benieuwd naar hoe het er real life uit ziet. Qua gewicht zegt MSI 1,4kg maar ik wil graag weten wat ie echt weegt.

[ Voor 24% gewijzigd door Philflow op 11-08-2010 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Race Eend
Ik zal morgen als het licht is wel foto's maken, nu wordt dat toch niets..

Ik heb hem wel even voor je kunnen wegen, met een volle accu, maar lege harde schijf... weegt hij 1.6 kg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Lege harde schijf :)

1.6kg... dat is wat zwaarder dan opgegeven. Misschien omdat er een 8 cel accu inzit i.p.v. 4 cell. Kun je de capaciteit zien? steekt ie uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Race Eend schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 21:42:
Ik zal morgen als het licht is wel foto's maken, nu wordt dat toch niets..

Ik heb hem wel even voor je kunnen wegen, met een volle accu, maar lege harde schijf... weegt hij 1.6 kg.
Kun je misschien vertellen wat je van de kwaliteit van het scherm vindt en wat je van het design vindt. Ik wil hem ook kopen, indien het scherm echt gewoon een mooie is en ja het design wat ik van de foto's zag, spreekt me aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Race Eend
er zit inderdaad een 8 cells in, wat betreft uitsteken, dat is maar hoe je het ziet, hij steekt niet uit buiten de laptop van achter, echter onderop de laptop is het een verdikking waar de laptop op rust, hiermee lift hij ook een beetje (makkelijk als je op tafel zit te tikken dat het toetsenbord iets schuin naar voren staat), ook goed voor de koeling, zo kan er wat meer lucht onder de laptop door). Ik zal hier ook even een goede foto van proberen te maken morgen.

Op de accu staan verder geen stickers met specs, is kaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Lijkt me de 44000mAh 8 cel accu idd.

En de touchpad? multi touch? hoe bevalt ie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Race Eend
Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 22:01:
[...]

Kun je misschien vertellen wat je van de kwaliteit van het scherm vindt en wat je van het design vindt. Ik wil hem ook kopen, indien het scherm echt gewoon een mooie is en ja het design wat ik van de foto's zag, spreekt me aan.
Het scherm is goed, scherp, ik heb geen goed vergelijkingsmateriaal, natuurlijk, ik denk niet dat het de beste qua kleuren etc is dat er te krijgen is, maar onder de kleine zeer weinig wegende laptops zullen ze wat concessies moeten doen.

Geluidskwaliteit van de speakers van de laptop is overigens maar matig, waarschijnlijk weinig klankkast in zon kleine laptop.

Qua videoprestaties moet je er overigens niet veel van verwachten, dat is ook niet de insteek van mijn gebruik overigens, deze video speelt in 720 kwaliteit fullscreen, niet de gehele tijd soepel:
YouTube: ‪Asteroid Impact (HD)‬‎

[ Voor 17% gewijzigd door Race Eend op 11-08-2010 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artbij
Sorry verkeerde topic.

[ Voor 103% gewijzigd door Artbij op 11-08-2010 22:39 ]

Met gestrekt been.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Race Eend schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 22:20:
[...]
Qua videoprestaties moet je er overigens niet veel van verwachten, dat is ook niet de insteek van mijn gebruik overigens, deze video speelt in 720 kwaliteit fullscreen, niet de gehele tijd soepel:
YouTube: ‪Asteroid Impact (HD)‬‎
Zou je even de laatste driver van Intel.com willen ophalen en dan nog een keer proberen. En wat is je CPU belasting tijdens dat filmpje?

Heb je Windows 7 in High performance gezet en heb je hem aan de netstroom hangen?

Overigens is dat filmpje wel het slechtst gecodeerde Youtube filmpje wat ik ken. Andere 1080p filmpjes zullen prima gaan verwacht ik.

[ Voor 9% gewijzigd door Philflow op 11-08-2010 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Philflow schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 22:39:
[...]

Zou je even de laatste driver van Intel.com willen ophalen en dan nog een keer proberen. En wat is je CPU belasting tijdens dat filmpje?

Heb je Windows 7 in High performance gezet en heb je hem aan de netstroom hangen?

Overigens is dat filmpje wel het slechtst gecodeerde Youtube filmpje wat ik ken. Andere 1080p filmpjes zullen prima gaan verwacht ik.
Het lijkt mij inderdaad ook dat een i5-520UM 1080p materiaal easy zou moeten kunnen draaien. Het kan volgens mij ook zijn dat de Turbo Boost niet geactiveerd wordt. Dit kun je naar mijn weten in de BIOS aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Ik vertrouw dat filmpje niet helemaal. Ik speel het net af in IE, full screen en blijkt dat het maar 30% CPU belasting veroorzaakt op een SU4100. Toch ziet het er niet vloeiend uit.

Misschien weet iemand een beter referentie filmpje, 1080p?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Race Eend
Philflow schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 22:39:
[...]

zie het idd, filmpje zal wel buggy zijn..

andere 1080 films lijken idd goed te gaan.

Ik had al de nieuwste intel drivers erop gezet en hem op high performance gezet.

Belasting was maar 20-30% van de ecu trouwens.

• Race Eend
Afbeeldingslocatie: http://img190.imageshack.us/img190/1957/img2545h.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img265.imageshack.us/img265/7275/img2546k.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img340.imageshack.us/img340/3066/img2547l.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img237.imageshack.us/img237/6268/img2548q.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img230.imageshack.us/img230/2773/img2549h.jpg
Pagina: 1 2 3 4 Laatste