Ik zag net op engadget.com dat de nieuwe X360 een i5 ULV krijgt!
http://www.engadget.com/2...0-ultraportable/#comments
http://www.engadget.com/2...0-ultraportable/#comments
GoT, You have to love it!
[ Voor 2% gewijzigd door Die Bruine op 17-03-2010 00:01 . Reden: typo ]
...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren
[ Voor 20% gewijzigd door SalimRMAF op 21-03-2010 19:23 ]
Gulfstream G650
Dat idee krijg ik ook inderdaad, sterker nog, de gehele X-Slim serie is nergens meer in voorraad. Iemand enig idee waarom, en wanneer ze weer komen?Morpheus_at_work schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 20:13:
Het lijkt er op dat de x340 niet meer geleverd wordt krijg overal terug EOF
Misschien hebben ze daar de productie van gestaakt en gaan ze alles op de komende nieuws: MSI voegt 13"-ultraportable met Core i5 aan X-Slim-serie toe en eventuele andere nieuwe modellen zetten?ReX_NL schreef op zondag 28 maart 2010 @ 22:41:
[...]
Dat idee krijg ik ook inderdaad, sterker nog, de gehele X-Slim serie is nergens meer in voorraad. Iemand enig idee waarom, en wanneer ze weer komen?
Ik heb zojuist een reactie gehad van MSI, en de X340 is inderdaad End of Life. Ik verwacht de overige producten uit de X-Slim serie ook.Regeneration schreef op zondag 28 maart 2010 @ 23:28:
[...]
Misschien hebben ze daar de productie van gestaakt en gaan ze alles op de komende nieuws: MSI voegt 13"-ultraportable met Core i5 aan X-Slim-serie toe en eventuele andere nieuwe modellen zetten?
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2010 02:21 ]
Verwijderd
klopt ik heb het ook alleen ik heb het nog niet opgelost omdat ik eigelijk te lui ben om m'n laptop op te sturen want ik kan hem niet echt missenVerwijderd schreef op maandag 05 april 2010 @ 02:10:
Heb sinds vandaag een heel raar probleem met mijn x340. Bij het opstarten maakt hij enorm geluid, alsof de harde schijf keihard begint te tikken. Is dit een bekend probleem?
Edit: Ik zie dat Earn dit probleem ook heeft ervaren. Is dit inmiddels opgelost?
[ Voor 26% gewijzigd door Earnn op 06-04-2010 20:29 ]
iPhone 2g 8GB - Macbook Pro 13'' 2,4 GHz
Ik hoorde van MSI op het pre-computex event van een tijdje terug dat de prijs waarschijnlijk tussen de 800 en 900 euro komt te liggen zodra hij hier verkrijgbaar zal zijn.Lisadr schreef op zondag 06 juni 2010 @ 17:39:
No steeds geen prijzen bekend van de pricewatch: MSI X-Slim X360
Zeiden ze ook wanneer die gaat komen? Ik hoor namelijk sinds maart dat het er komt.Terw_Dan schreef op maandag 07 juni 2010 @ 10:39:
[...]
Ik hoorde van MSI op het pre-computex event van een tijdje terug dat de prijs waarschijnlijk tussen de 800 en 900 euro komt te liggen zodra hij hier verkrijgbaar zal zijn.
Niet mooi?Philflow schreef op maandag 07 juni 2010 @ 11:11:
Plaatjes van de X360. Niet erg mooi imo.
http://techreport.com/gal...ex.x?id=19036&image=43051
Geen idee wanneer die precies komt eigenlijk.Lisadr schreef op maandag 07 juni 2010 @ 10:47:
[...]
Zeiden ze ook wanneer die gaat komen? Ik hoor namelijk sinds maart dat het er komt.
Ik vind jouw X340 mooier. Een zilveren rand vind ik mooi bij botsauto's, niet bij laptopsTerw_Dan schreef op maandag 07 juni 2010 @ 11:14:
[...]
Niet mooi?
Hij is juist bijzonder gaaf. Mijn X340 vind ik al mooi, de X360 is nog een stuk mooier (mooier keyboard, mooie finish).
Verwijderd
Mijn ervaring is dat je een mail van MSI niet kan vertrouwen! Ze weten zelf erg weinig, alles gaat via Azie! Hun nieuwe X serie laptop zouden in maart komen, toen zeiden ze mei, juni, juli en nu augustus!Verwijderd schreef op maandag 21 juni 2010 @ 22:46:
Ik heb gister MSI Nederland gemaild betreffende de beschikbaarheid en prijs van de MSI X-Slim X360. Dit was hun antwoord:
Geachte Klant,
De X360 staat gepland voor levering in Nederland voor Augustus met de volgende specificaties: i5-520UM / 2G*2 / 500GB / W7HP / Intel GMA HD shared / NA / BGN / BT / 8-cell / Bag
Dit voor een adviesverkoop prijs van €959
Ik moet zeggen dat ik die adviesprijs wel bizar hoog vind voor een simpele i5-520UM laptop. Ik weet niet of de webshops normaal ver onder de adviesprijs zitten, maar met deze prijs zullen ze weinig kopers trekken lijkt mij...
Probeer eens een 13" thin & light met i5-520UM te vinden voor minder dan 900 eurVerwijderd schreef op maandag 21 juni 2010 @ 22:46:
Ik moet zeggen dat ik die adviesprijs wel bizar hoog vind voor een simpele i5-520UM laptop. Ik weet niet of de webshops normaal ver onder de adviesprijs zitten, maar met deze prijs zullen ze weinig kopers trekken lijkt mij...
Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP
Dat klinkt niet als een hardwarematig probleem. Ik zou windows er opnieuw opzettenEarnn schreef op maandag 28 juni 2010 @ 14:53:
Ik wordt echt gek van mijn X340, ik kan geen adobe programma's installeren dat is al 1 en nu vind hij mijn panasonic nv-gs230 minidv camera ook eens niet via usb. Wat is dit voor een gigantische miskoop geweest?
Hebben er hier meer mensen last van dit soort problemen?
[ Voor 90% gewijzigd door DaMarcus op 30-07-2010 07:04 ]
That's the way the cookie crumbles.
Verwijderd
Met gestrekt been.
Gulfstream G650
Met gestrekt been.
Ik vind USB 3.0 echt niet zo interessant op een thin en light. Volgens mij is deze 900 een normale prijs nu voor zo`n laptop. Ik zie nl weinig concurenten.Lisadr schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 11:01:
Nee hij zou in maart uitkomen en toen werd het uitgesteld en uitgesteld en uitgesteld en nu eindelijk beschikbaar.
Wit zou geweldig zijn! Ik snap niet waarom steeds meer fabriekanten afstappen van wit. Zelfs Asus met hun eeepc.
In maart/april zou dit een geweldig koop zijn voor 900 euro. Maar aug/sep verwachten mensen voor 900 euro minstens 1 usb3 poort. Denk ook dat de prijs binnen 1 maand gaat zakken richting de 800 euro.
Ze hadden een i330 versie moeten maken voor rond 750 euro en/of een U5400 versie voor rond 650 euro.
Met gestrekt been.
[ Voor 24% gewijzigd door Philflow op 11-08-2010 21:03 ]
Verwijderd
Kun je misschien vertellen wat je van de kwaliteit van het scherm vindt en wat je van het design vindt. Ik wil hem ook kopen, indien het scherm echt gewoon een mooie is en ja het design wat ik van de foto's zag, spreekt me aan.Race Eend schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 21:42:
Ik zal morgen als het licht is wel foto's maken, nu wordt dat toch niets..
Ik heb hem wel even voor je kunnen wegen, met een volle accu, maar lege harde schijf... weegt hij 1.6 kg.
Het scherm is goed, scherp, ik heb geen goed vergelijkingsmateriaal, natuurlijk, ik denk niet dat het de beste qua kleuren etc is dat er te krijgen is, maar onder de kleine zeer weinig wegende laptops zullen ze wat concessies moeten doen.Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 22:01:
[...]
Kun je misschien vertellen wat je van de kwaliteit van het scherm vindt en wat je van het design vindt. Ik wil hem ook kopen, indien het scherm echt gewoon een mooie is en ja het design wat ik van de foto's zag, spreekt me aan.
[ Voor 17% gewijzigd door Race Eend op 11-08-2010 22:24 ]
[ Voor 103% gewijzigd door Artbij op 11-08-2010 22:39 ]
Met gestrekt been.
Zou je even de laatste driver van Intel.com willen ophalen en dan nog een keer proberen. En wat is je CPU belasting tijdens dat filmpje?Race Eend schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 22:20:
[...]
Qua videoprestaties moet je er overigens niet veel van verwachten, dat is ook niet de insteek van mijn gebruik overigens, deze video speelt in 720 kwaliteit fullscreen, niet de gehele tijd soepel:
YouTube: Asteroid Impact (HD)
[ Voor 9% gewijzigd door Philflow op 11-08-2010 22:42 ]
Verwijderd
Het lijkt mij inderdaad ook dat een i5-520UM 1080p materiaal easy zou moeten kunnen draaien. Het kan volgens mij ook zijn dat de Turbo Boost niet geactiveerd wordt. Dit kun je naar mijn weten in de BIOS aanzetten.Philflow schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 22:39:
[...]
Zou je even de laatste driver van Intel.com willen ophalen en dan nog een keer proberen. En wat is je CPU belasting tijdens dat filmpje?
Heb je Windows 7 in High performance gezet en heb je hem aan de netstroom hangen?
Overigens is dat filmpje wel het slechtst gecodeerde Youtube filmpje wat ik ken. Andere 1080p filmpjes zullen prima gaan verwacht ik.
zie het idd, filmpje zal wel buggy zijn..Philflow schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 22:39:
[...]
Zou je even de laatste driver van Intel.com willen ophalen en dan nog een keer proberen. En wat is je CPU belasting tijdens dat filmpje?
Heb je Windows 7 in High performance gezet en heb je hem aan de netstroom hangen?
Overigens is dat filmpje wel het slechtst gecodeerde Youtube filmpje wat ik ken. Andere 1080p filmpjes zullen prima gaan verwacht ik.
Verwijderd
Verwijderd
De kwaliteit zou ik als zeer goed beoordelen. Nergens zijn piepjes of kraakjes waar te nemen en het geheel voelt solide aan. De textuur op de palmrest geeft de laptop een zeer prettige 'feel' en laat hem er zeer chique uitzien.patrickvdweide schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 11:30:
Thanks voor de ervaringen en foto's! Ben erg benieuwd naar jullie beoordeling van de temperatuur en bouwkwaliteit?
Verwijderd
Verwijderd
De kleinheid van het scherm is voor mij geen hinder. Ik kom van een normaal 15,4 inch scherm af en na 2 dagen was ik al helemaal gewend aan dit formaat. Ik heb nog geen Office-werk gedaan, maar kan me nauwelijks voorstellen dat je het scherm daarvoor te klein gaat vinden.Verwijderd schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 20:17:
Even voor de zekerheid een kopie van mijn reactie in het Thin & Light Notebook Topic
Ik wil de X360 van MSI kopen omdat de ervaringen hier zo positief zijn. Eigenlijk wilde ik een inmiddels al wat ouder Asus model die zeer positieve reviews had op Tweakers maar die is werkelijk overal uitverkocht.
Probleem is dat ik de MSI wil gebruiken tijdens studie, dus vooral voor typen en internet. Een kennis van me heeft me echter verteld dat het 13,6 inch formaat behoorlijk klein kan uitvallen, ook al is dit widescreen-formaat niet zo klein als 11-12 inch.
Zijn er anderen die deze laptop voor dergelijke toepassingen willen gaan gebruiken? En hoe bevalt het scherm met Office-werk?
Verwijderd
Verwijderd
Het verschil is er zeker, maar het is in het voordeel van de MSI (die is 13,4"). Ik ben op dit moment op vakantie met mijn familie. Mijn broer heeft zijn 15,4" laptop mee, ik mijn MSI met 13,4" en mijn pa zijn 10,1" Samsung. Het 13,4" scherm is gewoon een ideale grote voor laptop. Het is royaler dan een 10" en is niet zo lomp als een 15,4" scherm.Verwijderd schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 12:52:
@King Beetje:
Wat is het verschil tussen 15,4 inch en deze 13,6? Is het aanzienlijk?
Qua gewicht zal het wel behoorlijk verschillen. De Asus-laptops die momenteel leverbaar zijn met 15,4 inch zijn al snel meer dan 2,5 kilo. Ik hoop echter dat deze laptop wel gewoon lekker typt. Heb onlangs een 10 inch gezien van Acer bij iemand en die vond ik in ieder geval echt veel te klein.
De accuduur bij 15,4 inch laptops zijn ook maar max 4 uur... tenminste, volgens mijn huidige observatie.
Veert het toetsenbord door? zoja hoeveel? of is het 100% stijf?Verwijderd schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 19:57:
Het toetsenbord is ook uitstekend! Ik kan zelfs beweren dat het het fijnste toetsenbord is waar ik ooit op heb getypt. Niet dat ik heel veel ervaring heb, maar toch ;-) Om dit statement te ondersteunen: LaptopMag.com heeft de X350 gereviewed een tijdje terug (deze is niet in Nederland uitgekomen). Dit is exact de zelfde laptop, maar dan met een SU7300 en 2 Gig RAM erin. Zij hebben op het toetsenbord een nieuw record qua aantal aanslagen gehaald. Dit onderdeel is dus dik in orde ;-)
Verwijderd
Als je redelijk wat druk uitoefent dan kun je het zo'n 1 a 2 mm indrukken. Bij gewoon typen merk je geen vering.Philflow schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 20:22:
[...]
Veert het toetsenbord door? zoja hoeveel? of is het 100% stijf?
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2010 21:50 ]
Verwijderd
Dit vind ik lastig te beoordelen aangezien ik nog niet veel erop hebt getypt. Bij websurfen hoef je nauwelijks zelf input te geven. Wat ik wel kan zeggen is dat het toetsenbord van zeer goede kwaliteit is. Dit wordt ondersteunt door de mensen van LaptopMag, die toch wel enige ervaring hebben. Echter, ik kan niet inschatten of jij het fijn vindt om uren op een toetsenbord te typen van een 13,4" laptop aangezien dit natuurlijk wel ietsje kleiner is dan dat van een 15,4" laptop. Mij lijkt het geen probleem, want ik vind het toetsenbord persoonlijk zeer ruim. Mocht je het echter zeker willen weten, dan zou ik even naar de plaatselijke Mediamarkt gaan en kijken of je een toetsenbord op een 13,4" groot genoeg vindt.Verwijderd schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 21:42:
Ik heb wel degelijk meer vragen![]()
Je hebt het over een zeer prettig toetsenbord. Tijdens college heb ik er natuurlijk zo één nodig. Denk je wel dat ik hiermee lange tijd kan typen? Ik heb al eerder antwoord gekregen van anderen i.v.m. deze kwestie maar dat was niet overtuigend genoeg. Jij bent echter een ''live gebruiker''.
Dit kan ik bevestigen. Met wifi aan en constant surfen (nu.nl, vi.nl, af en toe youtube.nl etc.) houdt hij het een goede 5 uur uit. Als je de laptop via FN+F5 in ECO MODE van MSI zet dan draait de laptop op 800 Mhz. Dit is goed genoeg voor websurfen en zelfs voor sommige 720p filmpjes op youtube (de beter gecodeerde). In deze modus houdt hij het 6 uur uit. Als je de laptop puur voor Office gebruikt en dus niet constant Wifi aan hebt, moet 6,5 half uur mogelijk zijn. Dit lijkt mij echter wel het maximum. De opgegeven 9 uur is echt te hoog gegrepen.In het andere topic stond deze vraag nog: ''De conclusie is dus dat de Msi X-360 niet boven de 6 uur uitkomt?'' Dit is an sich erg belangrijk....
De bouwkwaliteit is mij zeer goed bevallen. Daarnaast wordt er een heel goede tas meegeleverd. Dit is niet zomaar een sleeve, maar een stevige, lere (nepleer uiterraard, maar goedDe bouwkwaliteit is verder gewoon stevig: je kan hem in een laptophoes doen als je hem meeneemt? Ik hoor wel eens dat de toetsen bij te licht materiaal afdruk kunnen maken in het scherm in die situatie.
Ja. Ik ben altijd een zeer kritisch persoon als het op electronische producten aankomt. Ik doe altijd zeer veel research en ben vaak maanden bezig voor ik een aankoop doe. Zo ook bij deze laptop en ik moet zeggen dat het een van mijn beste aankopen is geweest. Natuurlijk is het niet alleen maar feest. De 3 punten die beter kunnen volgens mij zijn:En natuurlijk: zou je de laptop aanraden uit eerlijke overweging?
Aangezien ik nog steeds op vakantie ben heb ik nog geen mogelijkheid gehad bij daglicht wat goeie foto's te nemen. Ik zal kijken of ik volgende week wel wat kan posten. Neem echter maar van mij aan dat de laptop absoluut een plaatje is! Iedereen hier in huis vind hem er prachtig uitzien. De textuur rondom het toetsenbord geeft de laptop een schitterende look en de ontzettende dunheid en mooie zilveren omlijning maken het geheel af.En, ohja (), wat extra foto's zouden wel handig zijn.
Verwijderd
Verwijderd
De ergonomie is zoals eerder aangegeven uitstekend!Verwijderd schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 18:19:
En ik heb het nog niet aan jou gevraagd: qua geluid, warmte en ergonomie zit het dus goed?
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2010 23:12 ]
Verwijderd
Ik heb hem gehaald bij Azerty.nl vanwege de prijs. De laptoptas zit er echter standaard bij, dus die krijg je bij elke webshop meegeleverdVerwijderd schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 23:11:
Toppie, ik ga morgen maar eens naar een 13,6 inch scherm kijken in een winkel, en ik denk dat ik deze laptop dan maar koop. Wilde eigenlijk een Asus, maar vooruit.
Ohja: bij welke shop kocht jij hem? (i.v.m. gratis laptoptas}
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Philflow op 19-09-2010 13:39 ]
Verwijderd
Ik heb precies hetzelfde probleem...Bert20 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 14:58:
Wat vinden jullie van het geluid van de MSI (de fan?).
Mijn oude laptop was niet te horen bij internet/mail gebruikt. (Acer Travelmate 803)
De X360 is al hoorbaar, waneer je niks aan het doen bent (Desktop alleen op het beeld).
Vooral als je maar een beetje een programma start gaat zijn fan al harder draaien en is die duidelijk hoorbaar.
Zelf verwacht ik van een laptop dat die toch stiller is, of is dit niet haalbaar bij een compacte notebook vanwezeg de compacte bouw?
Op het moment ben ik bezig te proberen om hem te kunnen retouneren.
Verwijderd
Ik heb hem sinds gisteren ook binnen en moet zeggen dat hij af en toe best lawaaiig is
[ Voor 40% gewijzigd door bluewalk op 24-12-2010 20:01 . Reden: update ]
[ Voor 10% gewijzigd door Marzman op 03-03-2011 11:11 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Verwijderd
Ik heb onlangs de x350 gekocht. Ben er zeer over te spreken. De accuduur bij normaal gebruik (surfen op internet) is ongeveer 2,5 uur. Bij het gebruik van tekstverwerker en wlan uit gaat hij 3,5 uur mee. Naar mijn mening is dat een goede prestatie voor 4-cells accu.Marzman schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 10:51:
Ik ben een beetje rond aan het kijken voor een vervanger voor mijn AAO110 die denk ik overleden is (scherm blijft zwart, start verder wel normaal op). De MSI X350-472NL lijkt me wel wat (400 euro bij 4launch), een stuk meer laptop dan de 10" netbooks met Atom en nog steeds redelijk compact en zuinig (alleen jammer van de 4cell accu). Al lijkt de Acer Aspire One 721 me ook wel wat (12" netbook, in sommige dingen is hij sneller als de MSI)
Als ik hier rondkijk gaat het echter meer over de X340. Ik denk dat het verschil alleen in de processor en de prijs zit?
Verwijderd
Thanks, als de accu begint te verslijten (of voor een volgende vakantie) koop ik dan nog wel een keer een 8cell.Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 23:26:
[...]
Ik heb onlangs de x350 gekocht. Ben er zeer over te spreken. De accuduur bij normaal gebruik (surfen op internet) is ongeveer 2,5 uur. Bij het gebruik van tekstverwerker en wlan uit gaat hij 3,5 uur mee. Naar mijn mening is dat een goede prestatie voor 4-cells accu.
[ Voor 44% gewijzigd door Marzman op 04-03-2011 12:42 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq