Speciaal voor jou heb ik de openingspost aangepast; er zit nu een nog goedkoper flitssetje tussen. Check even "Startersset #1 - Mega Budget" in de TSVerwijderd schreef op zondag 03 mei 2009 @ 13:23:
Ik heb nu een beetje rondgekeken op de sites met wat aanbiedingen qua studio lampen, flitsersets en achtergrond doeken etc.. Aangezien ik pas een jaar bezig ben met fotografie lijkt het me wel erg leuk om een klein studiotje te beginnen. Zou iemand (wie iets meer verstand ervan heeft als mij, haha) mij kunnen helpen? Ik ben zelf 16 jaar, bijna 17.. en zoals je wel kan inschatten is mijn budget niet al te groot. Begin van dit topic staan ook wat tips qua flitsersets voor een beginner, al vind ik 300 euro erg veel.. is er mischien een andere optie qua lampen?
Dat is ook een goed idee. Esther, heb je misschien al een reportageflitser?Verwijderd schreef op zondag 03 mei 2009 @ 13:44:
Je zou met reportage flitsers kunnen gaan werken.
Bijna 300 euro.... het goedkoopste setje in de openingspost is 165 euro (op dit moment van schrijven).Kijk anders eens hier na. Misschien is dit wel leuk om mee te beginnen.
Als je budget rond de 250 euro zit dan zou ik hiervoor kiezen : Linkstar Flitsset MT-150LU. Traploos instelbaar van 1/1 tot 1/16de en meer solide koppen dan de Falcon Eyes die jij hierboven aanhaalt
Succes Esther.